среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Мислим да Вучић више неће моћи да влада тако самоуверено и бахато као до сада; Скупштина нам је потребна – ја сам га први назвао Калигулом и Нероном управо са скупштинске говорнице

Kоментари (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 15 април 2017 23:42
Из тога следи:
"Мада нас српска пракса учи да увек може горе, тако да се ја не бих изненадио да он, на пример, ''удовољи захтевима'' и смени рецимо руководство РТС-а и доведе још горе, те да од њих направи нови Пинк."


Додао бих, да исто то може бити са сменом Маје Гојковић, по пракси оде рђав СНС-овац а Вучић "удовољи" захтев и постави горег, И АКО ЈЕ СВИМ СЛУЧАЈЕВИМА.

ИЗ ТОГА СЛЕДИ ДА НЕМА РЕШЕЊА ПРОБЛЕМА СРБИЈЕ И ЗАУСТАВЉАЊА МРАКА И ПРОПАСТИ ДОК СЕ ВУЧИЋ НЕ СМЕНИ!
Препоруке:
105
2
2 субота, 15 април 2017 23:45
ваистину
Надајмо се да ће бити тако, уз божју помоћ. А Вама, Ђорђе, свака част на борбености и истрајности.
Препоруке:
108
2
3 субота, 15 април 2017 23:48
ово је кључно
Нумерички гледано, Вучић би морао да изгуби изборе у Београду. И он то зна (проценти, кампање и манипулације су једино што зна и у шта се добро разуме) и светан је да мора пронаћи неког џокера. Он да дигне свој рејтинг у Београду не може, нарочито након ових протеста, и зато ће му требати неки тројанац међу опозицијом.

И наћи ће га, смео бих да се кладим.
Препоруке:
73
2
4 недеља, 16 април 2017 00:12
нитко
Добри су сва тројица.
Добра су сва тројица.
(одабери граматички исправно)
Један савет за Ненада.
Ако ти зазвони телефон док пеглаш,не јављај се пеглом.
Препоруке:
53
0
5 недеља, 16 април 2017 00:17
Драган
Причу о напуштању парламента лансирају Вучићевци и поједини Јанковићеви талибани, не би ли се он што пре устоличио за "вођу опозиције". Треба се борити на сваком кораку и на сваком месту, а скупштинска говорница је једно од њих.
Препоруке:
82
5
6 недеља, 16 април 2017 00:18
Драган
Причу о напуштању парламента лансирају Вучићевци и поједини Јанковићеви талибани, не би ли се он што пре устоличио за "вођу опозиције". Треба се борити на сваком кораку и на сваком месту, а скупштинска говорница је једно од њих.
Препоруке:
31
4
7 недеља, 16 април 2017 00:19
Oliver Kromvel
Dajem apsolutnu podršku ovoj deci koja protestuju,prolazio sam kroz tu masu na protestu u NS i vidim da su to uglavnom zdravi i pravi mladi ljudi.S obzirom da Vučića podržava Sonja Liht glavna baba Kurana,Džordža Soroša i njen fond za političku izuzetnost,plus više pijan nego trezan Petar Luković,Basara i čitava ta bolumenta jasno je odakle vetar duva.

Beograd je početak kraja Vučićevog režima ni spajanje sa parlamentarnim izborima mu neće pomoći napraviće kontra efekat,opadaju i to prilično dobili su uz sav medijski teror i slabašnu opoziciju skoro 350 000 glasova manje nego prošle godine i to svi zajedno to je gubitak od blizu 20%.

Mislim da treba baciti u lice rukavicu Vučiću on će pokušati da preko nekih lgbt markista i sličnih minornih grupa ovlada protestom što je za sada delimično sprečeno.

Što se tiče nacionalne opozicije od nje su ostali samo dugmići,sutra da se održe izbori Boško,Šešelj i čitava ta bolumenta zajedno teško da bi skupili više od 8%.
Препоруке:
57
4
8 недеља, 16 април 2017 00:26
Oliver Kromvel
Simptomatično je to da su gotovo svi patriotski mediji osimk NSPM napali ove proteste ali listom svi Vidovdan,Pečat,Snaga Naroda,Milan Milenković,Novi Standard,svi bez izuzetka što znači da je Vučić potpuno ovladao njima.Nacionalnoj opoziciji trebaju definitivno novi ljudi Šešelj je svoje otpevao a i Boško Obradović bi mogao da se skloni na neko vreme.

Vučićeva vlast se ubrzano kruni,jedan pogrešan potez i ode mast u propast,Beograd pa republika posle toga ćemo lako,Vučić će biti izolovan na mestu predsednika države.Opozicija treba da ide u najviše dve kolone jedna građanskka i druga nacionalna uz sporazum o nenapadanju i tesnoj saradnji i kordinisanju svih akcija u slučaju napada režima.
Препоруке:
65
3
9 недеља, 16 април 2017 00:29
Ваистину Васкрсе
Део ове патриотске омладине се мало буни како им се протести не свиђају јер су га наводно преузели левичари, али ја им отворено кажем да изађу и они у што већој мери па некако​ вичу своје пароле.
Мислим да је ово кључно.
У једном тренутку сам чак помислио да перфидни Дачић користи прилику да и на овај начин преговара о Влади, поготово јер се пефидни Вучић, па и Шешељ видно праве Тоше, али ствар ће измаћи контроли само ако се патриотски​клинци (овде убрајам и навијаче) масовније придруже протестима.
Препоруке:
40
4
10 недеља, 16 април 2017 00:41
синиша, професор синиша
Увек сам сматрао да неко ко има лидерске амбиције или је већ лидер треба да неким својим личним чином докаже и покаже да то заслужује.КОнкретно, Шешељ је био лидер радикала и он је то лидерство заслужио јер је од раније иступао дисидентски. Вучић је од самог почетка покушавао да буде близу лидера, а имао је двадесетак година и ничим није заслуживао да буде било какав лидер, али се врло лешто шлихтао Шешељу и био му је заиста потрчко.Такође је показивао и страх. Али ми је ишао на живце, хоће да буде главни на ништа, ни заслуга, ни храбрости ни искуства ни поштовања у народу. Због таквих никад нисам ушао у радикале, Богу хвала.Тако сам о њему мислио од почетка.Никад ми није био симпатичан.Али кад сте ви Ђорђе рекли, Калигула и Нерон, помислио сам, претерано је.Не знам тачно кад се то десило, али сам и ја почео исто тако да мислим у једном моменту.Сад мислим, помози нам Боже са њим пре него што га однесе оно што га је и донело.
Препоруке:
40
2
11 недеља, 16 април 2017 01:05
ZEMUNAC
SAMO JEDNO JE JASNO,kako kazu SOROSEVCI,ASAD MORA DA ODE,a ovde u Srbiji "VUCIC MORA DA ODE!"IZ mnogo razloga,cestitali su mu je i komadant NATO pakta,i celnici MMF,I GDIN TRAMP,I GDJA MERKEL,i cak i gdin PUTIN,da ne pominjemo gdu Sredera i SKOTA,koji su mu stalno na usluzi! Ali ne VLADA NJIMA,i samo sa 55 posto od 2 miliona koji su izasli na izbore,NEGO I SVIMA NAMA,a zaista nam ON NE TREBA!A uz njega ni NATO,MMF SA UCENAMA,EU i neko poglavlje o vladavini prava,dok nam ovde diktator kontrolise policiju,sudstvo,a aferu SAVAMALA niko NE SME da resi!PA AKO JE SRBIJA samo njihova drzava,to je u redu,no SRBIJA je drzava SVIH NAS!I konja bi izabrali za predsеdnika,da ima toliku kontrolu medija,botove ciju decu zapoljava,cenzuru i uz sve jos i saraju po listicima!PA doslo je VREME da oslobodimo Srbiju!NEMA ko da vodi proteste,TO NIJE TACNO!VODE NAS istina i BOG i zelja za slobodnom drzavom,a ne kolonijom!POKRENIMO napustena sela JAVNIM RADOVIMA,tu ima mnogo posla!!Zbacimo DIKTATORA!
Препоруке:
46
2
12 недеља, 16 април 2017 01:30
Один
Пробајте са овом листом захтева.:) 1. Укидање субвенција за стране инвеститоре, домаће инвеститоре, укидање свих врста субвенција. 2. Смањење намета. Укидање већине парафискалних намета, смањење ПДВ-а, пореза на Имовину, пореза на Доходак. 3. Дерегулација- укидање бесмислене папирологије и препрека отварању и затварању фирми. Онлајн регистрација фирме. 4. Делимична приватизација здравственог осигурања, изједначавање приватног и државног здравства, гурање будућих пензионера ка приватним пензионим фондовима уз минималну државну пензију. 5. Смањење свих акциза- на дуван, гориво, алкохол. 6. Као последица Дерегулације, чишћење државног сектора. Преполовити број запослених у државном сектору, за почетак. 7. Укидање свих пореза за новоотворену фирму првих годину дана након отварања. Ето, од тога бисмо могли да кренемо.
Препоруке:
28
7
13 недеља, 16 април 2017 03:34
Боба
"Мало се плашим, али све и да се протести и сада заврше они су на неки начин успели јер су уздрмали Вучића и покварили му тријумфализам након избора. Разбијен је страх,.. и изнети су углавном доста рационални захтеви. Део .. се мало буни како им се протести не свиђају јер су га наводно преузели левичари, али ја им отворено кажем да изађу и они у што већој мери па нека вичу своје пароле. ... Једино што људи који су навикли да их увек неко други води, заводи и обмањује не верују да се нешто може догодити и спонтано.. Мислим да после овога Вучић неће моћи да влада тако бахато и самоуверено као што је до сада и као што се надао"
Препорука свима да изађу је права, потребно је само мало више вере у боље сутра макар то сутра било за пар месеци али не после још 5 година даље пропасти можда и неповратне што је са Вучићем осигурано. Млади то осећају боље од свих и треба их подржати. Бојим се да друге шансе осим ове неће бити јер је разједињена опозиција показала своју неспособност.
Препоруке:
43
2
14 недеља, 16 април 2017 07:00
Поштовалац НСПМ
Вучић-Ибијевац ће морати да мења народ зато што му је овај покварен зато што се буни а то ће да уради тако што док не изумремо морати да нас пресвести, па ко жив ко мртав. Само је АВ вечит народ је заменљив, то га је вероватно научила учитељица док је био у школи, па у библиотеку мали Алек није ни морао да иде. Живела Србија.
Препоруке:
44
2
15 недеља, 16 април 2017 07:54
Gradska opstina Barajevo
Od razgovora i slusanja kritike stanovnika ove gradske opstine, bar njih 80, samo dvoje su bili za Vucica I veruju u sve sta on kaze.
U Barajevu je Vucic popedio sa 61%, Kako I po kojoj racunici???
Препоруке:
46
2
16 недеља, 16 април 2017 08:48
Голаћ Зека. Г-дин Ђ. Вукадиновић је први јавно, храбро описао карактерни склоп "нашег" диктатора упоредивши га с Калигулом и Нероном, римским омрзлим тиранима владарима.
Диктатору је очигледни узор комуниста на речима Ј. Броз, црвени фараон, кога већина, не само Срба, као и његов репресивни режим памти по злу. Мислим да је проблем с "нашим" диктатором, поред лошег кућног васпитања и то што никада није радио дуже времена у неком предузећу или овдашњој институцији где се човек учи толеранцији. Уважавању других, другачијих ставова, мишљења о свему битном за живот. И тако смо као народ, (не)заслужено, а који је недопустиво постао више апатичан него лен, да у великом броју изађе на изборе, добили тиранина за господара. Да је већина испунила своју грађанску дужност друге би се песме певале. Да се народ "борио" да изабере свога председника добио би мање зло. Е сад шта је ту је. Родило се, ваља га љуљати. И даље ћемо лоше живети. С малим платама, пензијама. И даље ће бити самоубистава радника као у случају двојице несрећника из предуз. Гоша из Смедеревке Паланке. Бројне афере које АВ вуче за собом као репове остаће нерешене. Него Христос васкресе!
Препоруке:
30
7
17 недеља, 16 април 2017 09:57
пензионер Цвико
Све у свему, почев од Вучића па до оних који гутају све што он каже, у питању су људи који су несрећни у свом животу, те нас замарају својим егоцентризмом. Ајд што замарају али што праве штету убеђени да је то исправан поступак. Толико су убеђени да неће ни да Вас саслушају. Превелика медијска заступљеност Вучића у медијима, код мене је изазвала аверзију, па ретко кад гледам тв програм. Да није супруге, ја не би ни палио ТВ. Са познаницима који су чланови или симпатизери СНС-а, само здраво, здраво. Нема разговора као некад, кад смо били нормални. Све је загађено у свим облицима, начинима и чињењима...
Препоруке:
53
3
18 недеља, 16 април 2017 10:58
самуил самарићанин
Александар Вучић, па донекле и Његов режим владавине - лична (аутократска) власт, деспотија, тиранија, диктатура, султанат..., досегнула је свој зенит. Он/а је већ у опадању од 2.априла..., с првом уличном демонстрацијом народног незадовољства, а ускоро и с скупштинском седницом..., кратко описано ГОТОВ/А ЈЕ.
Вода улази у уши...
Обрао је бостан...
Бос је по трњу..., и сличне народне мудрости...
Питање је само хоће ли Он након што се устоличи, или председник Николић Т. до истека свог мандата расписати нове изборе за народне посланике..., е тек тада биће важан консензус о питању изласка или бојкота изборног поступка на страни тзв.опозиције..., и рекао бих да је простачки и кукавички протурати тезу о "македонском" постизборном развоју догађаја. Овде се ради о "црногорском" развоју догађаја...бојкот или ништа...и до краја оголити политички модел Вучићеве владавине, јер изборни услови неће бити поправљени! Живела Србија и радост у Ускрсу за све.
Препоруке:
20
1
19 недеља, 16 април 2017 11:20
Теоретичар
Неко је поменуо навијаче.
Мислим да то није прихватљиво.Они јесу огромна енергија али се
она, по правилу,своди на деструкцију,растурање и уништавање.Дру
го,њих је"ставио под своје" бата Андреј.(Шта мислите зашто нема
више скандирања"Вучићу-....."?).
Иначе,жалосно је што се енергија навијача не преусмери и не ко
ристи за нешто добро и корисно.
Препоруке:
25
2
20 недеља, 16 април 2017 12:10
"Пантер"
Идеално би било да су на изборима појавила само два кандидата - Прелетачевић и Вучић. Тада би циркус био огољен.
Препоруке:
30
1
21 недеља, 16 април 2017 12:54
Nenad
Narod ne sme dozvoliti da se skoro polovina onih koji nisu glasali vide i izraze svoj glas. Treba ih demokratski ućutkati. Ne smemo dozvoliti da se brutalni napadi mržnje na herojskog evroatlanskog kvislinga Vučića i na radosnu elitu nastave. Hrabri Merkelin papučar Vučić će, kao i uvek, ponosno zaštititi divne strane investitore, hrabre tajkune, poštene banke, patriotsku mafiju i dobronamerne krupne kriminalce od progona i nasilja siromašnih, radnika, sindikata, studenata, obespravljenih, svih koji gladuju, lenčuga i beskućnika. Svi, svi, svi sa Đukanovićem, Vučićem i Tačijem za kapitalistički EU-NATO raj(h)!
Препоруке:
34
3
22 недеља, 16 април 2017 13:08
nikadsnobom
...Mislim da se mnogo prica o Vucicu a da se uopste ne spominje chiji je on exponent,..ko ga je doveo,obuchio i postavio tu gde jeste...Chije on poslove ovde zavrsava i ko mu daje neogranichenu logisticku podrsku...To su prava pitanja kojima javnost treba da se bavi,a ne njegovom licnoscu,..sto je do sada uglavnom bio slucaj...
Препоруке:
27
2
23 недеља, 16 април 2017 13:47
међутим
Неком ко се толико супротставља апсолутном владару у Србији тј. оном који држи оно мало власти које је Србији преостало наспрам управе Новог светског поретка, постављам питање: Да ли се уопште супротстављате управи Новог светског поретка? Ту мислим на ММФ, Светску банку, Брисел, итд. итд. Јер, смешно и тужно је колико Србија има мало власти над собом.
Препоруке:
18
2
24 недеља, 16 април 2017 13:48
boban
"Тих 99 гласова у том тренутку, на ту излазност на мом бирачком месту, било је значајних готово 25%."
Tih 99 glasova je bilo 25% ukupnog broja listica.To je ogromna kradja,a kralo se na jos desetak drugih "fazona i fora".
Препоруке:
25
1
25 недеља, 16 април 2017 14:15
moja prognoza je...
...da ce postati jos bahatiji u slucaju radikalizacije protesta sto je, izgleda, neminovnost.od ostavki nema nista, verovao sam da ce pokusati da ublazi proteste ostavkom maje Zvoncice, ili bar najavljenog pustanja niz vodu malog od Savamale, ali cova je dosledan sam sebi, i slep i gluv za svoj narod. Da mu Merkel kaze koga da se oslobodi, to bi bilo pitanje nekoliko sati.
BNo, i treba da postane sve bahatiji i do krajnjih granica DRSKOSTI, kao da ne shvata kako diktatori silaze sa vlasti. To sto upotrebljava onog skota vucicevica ni po' jada, masio se sada za odrtavelog fasitu lukovica i na najvulgarniji nacin, preko njega, napao neistomisljenike na Pinku. A taj monstrum ne preza da za gerontolosku televiziju, koja se bavi dedama i babama, izlapelim penzionerima i glasacima supermenova ega, dovodi iste u stanje politickog orgazma na najvulgarniji, najprostackiji nacin.
DEDA I BABA SU BLIZANCI!
Препоруке:
25
1
26 недеља, 16 април 2017 14:18
Cccc
Uopšte mi nije cilj da politički kontriram analitičaru i skupštinskom delegatu Đorđu Vukadinoviću, samo da bih mu kontrirao.Mislim da ovi protesti uopšte neće oslabiti političku poziciju, moć i vlast predsjednika Aleksandra Vučića, naprotiv ojačaće mu u svakom pogledu poziciju.Više je razloga.Protesti nemaju podršku ni Istoka ni Zapada, makar onu javnu zvaničnu a o nezvaničnoj ili tajnoj imaju bezbjedonosno-obavještajne službe države Srbije da ispituju, je li je ima ili nema.Protesti će propasti, kao što su propali i protesi u Crnoj Gori, nakon kojih će vlast još biti jača i opreznija, iskoristit će iskustvo sa protestima "da pritegne stvari", da procesuira, da učini sve ono što svaka vlast čini da bi se učvrstila kada vidi da postoje neke "političke struje" koje bi da je oslabe.Biće slično ko i u Crnoj Gori, pogotovo ako protestanti naprave neku veću glupost i eventualno prekrše Zakon o javnom redu i miru ili još gore Krivični zakon.
Препоруке:
10
32
27 недеља, 16 април 2017 15:10
Спиридон
@ синиша, професор синиша

Шешељ дисидент...!? Титин мали пионир и партијац, коме су фараон Тита и његов диктаторски режим били потаман све до оног тренутка док није Бранко Миљуш добио асистентско место а не он. Е тек тада се матор коњ са тридесет година, после тринаест година у свемоћној партији и продавања титоистичких глупости, сетио да је Србин а не Југословен и због чисте сујете око позиције на факултету онако лајав сукобио па завршио у Зеници. Овде у Београду су му скупљали помоћ да не умре мученик од глади да би он те исте људе после пар година када се опет домогао неке власти провлачио кроз блато и вербално их понижавао. Та његова квазичетничка вадикална странка је била одувек легло шљама и лумпенпролетерске фукаре, где су себе нашли бивши Титини пионирчићи што су тек 1989 сазнали да су Срби и да фараон Тита и није толико диван и красан као што су мислили. Три најгоре ствари за српски народ у новије доба су биле Слоба, Вук и Шешељ, три најобичнија титоистичка преваранта...
Препоруке:
32
8
28 недеља, 16 април 2017 16:09
Mikula
cccc@ Prosecan Srbin je neopisivo glup za ozbiljnu analizu .Kada je 2001. trebalo videti ocigledno prisustvo Sorosa u Srbiji,niko ga nije ni spominjao.Sada,kada ga nema,svi ga vide. "Podrsku istoka i zapada.."
Licno sam se u Cileu uverio da su studenti masovnim protestima postigli sta su zeleli,bez ikakve podrske sa strane.Policija ,politicari,gradjani su bili protiv njih.Oni su masovnuscu,istrajnoscu i hrabroscu, pregazili sve njih.Bacalo se kamenje,goreli su autobusi,gutao se gas,danima i nedeljama i drzava je poklekla i pristala na njihove zahteve.
Kad te studente pojedinacno gledas,vidis zgoljave klince.Srbi izgledaju kao divovi u odnosu na njih.Mali,zilavi, ali imaju "cojones",sto je u Srbiji u velikom deficitu.
Препоруке:
22
5
29 недеља, 16 април 2017 16:28
»Бошко« ░
Проценти су већи јер од свих оних који су подржавали Вучића на парламентарним изборима у највећој антиСрпској коалицији икада СНС, СПС, СДПС, ПУПС, НС. ПС , СПО, СНП, ПСС, и оних који су подржали Вучића на изборима за председника СДА, СВМ, ПДД, БДЗ, СДП Вучић је требао да "скупи" 2.372.417 гласова а он "добио" 2.010.179 или 15 процената мање

Вучић "навукао" "баш" ~55% за "победу" и ~55% за "успешност избора"

Како је то "успео"? Најједноставније решење (Ockham's razor) је најтачније.

Покрао је изборе, када су напрдњаци изгласали овлашћење да могу да исправљају бирачке извештаје у "РИК"у, и са "мртвим душама"

Покраден је највише Јеремић а онда остали кандидати, а вишак покрадених гласова за Вучића преко 55% "прихватљиве демократске победе" за запад , дат је "белом" да се понизе и обесмисле "противници" "великог вође" у складу са свом вишегодишњом медијском станизацијом од стране капитуланта, издајника и пљачкаша Вучића.
Препоруке:
32
3
30 недеља, 16 април 2017 16:31
Cccc
Mikula

To o čemu pišete je ulično nasilje a što nema niti pravni a niti politički legitimitet i što svaka država ima pravo da suzbije svim sredstvima koja država posjeduje (pravosuđe i dr).
Препоруке:
9
27
31 недеља, 16 април 2017 16:58
mikula
Cccc@ kukavice imaju hiljade opravdanja za svoj kukavicluk."drzava ima pravo..." Ko je drzava danas u Srbiji?Drzava je jedan covek, iza koga stoji organizovana kriminalna grupa ,koju je on samo preuzeo od predhodnika.Srbija je pod sapom organizovane kriminalne grupe, koja ima svoje tuzioce,sudije,vrh policije,Bia,batinase i ubice.Sve u svemu oko 2000 kriminalaca, najnize vrste, drze celu Srbiju kao taoca.
Препоруке:
29
5
32 недеља, 16 април 2017 17:51
Cccc
mikula, vlast sve to ima i pravosuđe i policiju i druge efektivne mehanizme vlasti i pravni legitimitet državne prisile, plus legitimitet na izborima.

Šta da oni koji su pobjedili na izborima izvedu svoje pristalice da protestvuju protiv protesta? Koga bi bilo više?
Препоруке:
8
26
33 недеља, 16 април 2017 18:08
Cccc
Protesti protiv Erdogana samo su ga ojačali politički i učvrstili mu vlast link:

http://www.nspm.rs/hronika/turska-zavrsen-referendum-po-nezvanicnim-prognozama-za-erdoganovu-inicijativu-glasalo-63-odsto-gradjana.html


Treba učiti iz primjera Crne Gore i Turske, kako se jača vlast nakon neuspješnih protesta.
Препоруке:
6
26
34 недеља, 16 април 2017 18:10
Спиридон
@ Cccc

Вала баш што ти каже човек а која то држава постоји у овом провизоријуму који се зове Србија. Постоји једино психопатски Вођа са мафијашко-буразерским кланом око њега и његова партија која је у суштини интересна група за запошљавање и муљаторске комбинације. Парламента нема него постоји некаква бедна вашарска представа са звонцетом у главној улози уместо тога, судство буквално не постоји или боље рећи прави се да не постоји ако га случајно нешто питају а влада је опет онај исти лудак који је умислио да је месија и групица чанколиза и сатрапа који се представљају као вајни министри...
Препоруке:
20
7
35 недеља, 16 април 2017 18:36
Cccc
Ђорђе Вукадиновић: Ја стално истичем да уопште није важно ко ће бити премијер јер се зна ко ће доносити одлуке..а.. мене много више занима да ли ће Вучић остати на челу СНС – као што верујем да хоће.

Tačno, predsjednik Vučić će donositi odluke i ostat će predsjednik SNS-a, odlično primjećeno.
Još nešto šta ja lično predviđam šta se može očekivati u ne tako dalekoj budućnosti.Izmjena Ustava Republike Srbije referendumskim putem (nešto slično što se sada desilo u Turskoj), gdje će se glasati i izglasati predsjednički sistem (u kojem premijer neće biti ni potreban kao državnička funkcija, jer neće biti dualizma vlasti između predsjednika države i premijera Vlade).Dalje Vučić je relativno mlad čovjek tako da može komotno "potrošiti" dva mandata to je 10 godina predsjednikovanja države a u međuvremenu referendumom ili kroz parlament ukinuti ograničenje za kandidovanje za predsjednika države.
Препоруке:
3
14
36 недеља, 16 април 2017 18:50
mikula
Cccc @Iza Erdogana stoji jaka vojska i policija i jako borben narod.Iza Vucica stoji samo stotinak oficira vojske i policije.
Vucic je ucenjen i konstantno i temeljno radi protiv interesa Srbije.
Ko bi Vucicevu vlast branio na ulici?Onih 70% penzionera sto glasaju za njega???
Postoje protesti i Protesti.
Ponavljam: danasnji Srbi i Crnogorci:ni fizicki vecih ljudi ni psihicki vecih kukavica.
Препоруке:
24
2
37 недеља, 16 април 2017 19:31
negi
@Cccc ili ti ANALITIČAR....Zar ti stvarno misliš da smo mi veverice?
Препоруке:
18
8
38 понедељак, 17 април 2017 09:40
moram da primetim
@Cccc

Mnogo troluješ, a uz to i mnogo glupo. Hoće to od sendviča pravljenih od ludih krava.
Препоруке:
9
4
39 понедељак, 17 април 2017 11:46
Cccc
moram da primetim
@Cccc

Mnogo troluješ, a uz to i mnogo glupo. Hoće to od sendviča pravljenih od ludih krava.


Ne trolujem, jer nisam skrenuo sa teme koja je postavljena, a tema je u naslovu definisana. Samo u vezi sa temom ističem i "drugu stranu novčića", onu koju "neko namjerno ili nenamjerno neće da vidi". Drugačije "viđenje" ili predviđanje političkih kretanja nije "skretanje sa teme ili trolovanje". Ponavljam da će vlast Aleksandra Vučića s godinama samo jačati, biće mu jača politička i državnička pozicija. Na to upućuje i činjenica da je na vlasti od 2012.godine i njegova politička karijera u ovih 5 godina ide "uzlaznom putanjom", za 5 godina je postao predsjednik ima pred sobom petogodišnji predsjednički mandat, ostat će predsjednik SNS-a, relativno je mlad, može "potrošiti dva mandata u predsjednikovanju" a može si u narednih 10 godina isposlovati i treži predsjednički mandat i više, što da ne, kad čovjek zna i narod ga podržava.
Препоруке:
4
7
40 понедељак, 17 април 2017 12:00
Imam danas vremena...
...i citam usput komentare citalaca u Politici (elektronsko izdanje) na izjavu Vulina-Julina kome nisu jasni protesti studenata, drugim recima pravi se lud. Od dvadesetak komentara do sada tamo, prema moderatoru, samo jedan blago kritikuje vlast, svi ostali su u prilog laznih vladara! Moderator se ponasa kao najverniji 'sluga rezima' bas onako kako im skandiraju studenti (i penzioneri koji nisu izlapeli) kada se nadju ispred zgrade Politike.
Covece, moderatoru Politike, imas li imalo ponosa i stida u sebi za ovo sta radis?
Nikad vise kupiti Politiku, pa taman da za 50 dinara daju nekoga dana uz novine i9 sva sabrana dela nekog Nobelovca!
Препоруке:
16
0
41 понедељак, 17 април 2017 12:36
moram da primetim
@Cccc
"a može si u narednih 10 godina"

A mogao bi i ti da naučiš srpski kad već troluješ po srpskim sajtovima.
Препоруке:
6
2
42 понедељак, 17 април 2017 12:40
s.p.Lajković
Ne Djordje - grešiš. Sad će Vuči moći da ...... neistomišljenike. Zapad mu je dao krila a Ruse baš briga dok im ne uvede sankcije.Osim toga sad je trend u svetu uspostavljanje diktatura i diktatora. Pogledaj: Erdogan, Merkelova, Tramp ...svi su oni veči ili manji diktatori u zavisnosti koliku opasnost po svoju vlast osećaju. Demokratske procedure su u mnogim državama ipak samo procedure koje se mogu zaobići na hiljadu načina.Motka i ulica sve rešavaju dok budala ne posegne za ozbiljnom silom.
Препоруке:
10
2
43 понедељак, 17 април 2017 13:11
ЛЕДИ ГАГА, У МИГУ 29 НАД КОСОВОМ, А БОГАМИ И МЕТОХИЈОМ.....
ПОРЕД ОВАКВОГ
НЕПИСМЕНОГ
НЕОСВЕШТЕНОГ
НЕПРОСВЕЋЕНОГ
НЕЗАИНТЕРЕСОВАНОГ
САМОЖИВОГ
КУКАВИЧКОГ
И БЕЗ ИКАКВОГ ПАТРИОТИЗМА
НАРОДА,
НЕЧИЈЕГ ОЦА СИН
ЋЕ СРБИЈОМ ВЛАДАТИ ЈОШ ДУГО, ДУГО.

Или неки мисли другачије.
Препоруке:
8
3
44 понедељак, 17 април 2017 13:47
вУЧКо?
Сваким даном је све безобразнији.

Не треба му сила и принуда. Полиција и војска.

Пропагандна машинерија је све агресивнија и примтивнија. Окружио се простацима.
Препоруке:
13
0
45 понедељак, 17 април 2017 13:56
negi
@ mikula....Potpisujem,pogotovo poslednju rečenicu. Izgovori i samo izgovori za lični i kolektivni kukavičluk.
Препоруке:
5
1
46 понедељак, 17 април 2017 14:06
Ledy Gaga, antisnsovka mlada.........
VAZNO OBAVESTENJE:

18. A P R I L 2017: http://youtu.be/RSCnFEU8qu4
Препоруке:
5
0
47 понедељак, 17 април 2017 14:43
Timi
Vučiću je vrlo važna nijansa da se kaže da neće biti bahati vladar kao do sada.U takvim uvjetima s ovakvim polugama moći vrijeme radi za njega. Jedino čega se plaši je legitimitet vladavine i zahtjevi za ostavkom.Ustvari on se plaši onoga što ne može kontrolirati a to su slobodnomisleći mladi ljudi koji nisu impresionirani njegovim kvaziliderstvom i proizvodnjom straha.Duh je pušten iz boce a gdje će se njegov efekt zaustaviti to ne zna ni Vučić i ne spava mirno zbog toga.
Препоруке:
8
0
48 понедељак, 17 април 2017 15:34
Бивши човек
@negi
а и ви остали негисти.
У вашим ставовома о АВ, постоји основно неразумевање стварности.
- протесујете против РТС, а тамо седи Гордана Суша (и њена ћеркица) и којекави такви у Управном одбору
- буните се против крађе избора, а ЦЕСИДОВ главни лик је АВ-ова десна рука (и лево моодо) у Агенцији за поплаве и остале сваковрсне катастрофе
-има гомила прелетачевића (правих) код АВ-а и сад ви хоћете леба из руке да им отмете, а таман се распоредили фино по институцијама

АВ је апсорбовао у своју организацију гомилу ваших другара / истомишљеника, АВ има подршку Запада чији је слепи послушник и ваша ``борба`` се своди на притисак на АВ-а да буде што сервилнији (мада искрено не знам како би могао бити још љигавији).

АВ ће ићи кад:
1 његове Западне газде то буду наредиле, или
2 кад му устане уједињена патриотска опозиција.

У међувремену ми само ометате транспорт по граду.
Препоруке:
6
4
49 понедељак, 17 април 2017 17:05
Bora
@ Imam danas vremena
Zanimljivo razmisljanje ministra Vulina(potparolaAV)o protestima...a tek Vucicev odgovor da samo institucije mogu da smenjuju rukovodstvo RTS-a( na danasnjem sajtu "Politike").A nas najstariji list, izgleda vise ne sme da prikaze komentare na sajtu kada Vucic ili Vulin daju neku "zanimljivu" izjavu!?Ne znam jer se to zove autocenzura ili "prpa bato"!?
Препоруке:
6
0
50 понедељак, 17 април 2017 17:54
negi
@ Bivši čovek...Koliko vidim ja uopšte nisam komentarisao Ludog Milojka.Ali jesam odnose unutar srpskog političkog i samim tim i glasačkog tela ali ne bi da elaboriram,neće mi Đorđe objaviti komentar na tu temu kao i dosad što nije objavljivao.Dogovorite se sami sa sobom već jednom dali je Ludi Milojko zapadni čovek ili su protestanti zapadni ljudi,jedno sdrugim ne ide.Izvinjam ti se u ime demonstranata što vama iz Ovče,Borče,Koteža,Krnjače,Zemuna,Busja,Barajeva i ostalih prigradskih mesta "ometamo transport" kroz centar grada kojim prođete jednom u dve godine i još niste naučili razliku između trolebusa i tramvaja.
Препоруке:
5
1
51 понедељак, 17 април 2017 19:28
Banditski brlog
@iz toga sledi
... оде рђав СНС-овац а Вучић "удовољи" захтев и постави још горег...

U logici je loše politike da postaje sve gora: bivati sve gorom - to je način njenog opstanka. Loša se politika ne da popraviti, poboljšati. Jedini način njenog "popravljanja" jeste - njeno rušenje.
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер