недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Део потпорног зида на Коридору 10 урушио се код Предејана; Коридори Србије: Обрушавање у току изградње није ништа необично

Kоментари (6) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 13 април 2017 22:54
СНС инжењери?
Са купљеним дипломама?

Сачекајмо да почну да се урушавају читаве зграде.

Не дао Бог неког земљотреса!
Препоруке:
30
0
2 четвртак, 13 април 2017 23:28
пензионер Цвико
"Напросто нас је срамота како нам добро иде чак и кад клизи". Не разумем како је могуће да се овако нешто деси после објашњења из врха државе, како све лепо тече, а стварно тече ко мед и млеко. Имају ли ти људи осим дипломе и стручног знања? Нпр. да ли знају статику тла? "Сидрење" бетонске конструкције или фундирање на тлу, које је такво какво је? Да ли су проучавали деловање штетне енергије која настаје кретањем моторних возила по асфалту. Те енергије зову се бука и вибрације. Шире се кроз ваздух а и кроз чвршће материјале као што је нпр. земља. Дакле, да ли је неко изучавао утицај просторне и структурне буке те вибрација, које са аутопута делују на потпорни зид? Неко је дебело омануо. (Зашто бетонско оребрење није окренуто према земљи? Можда има оребрења и са стране до земље?) Знам да су се овакве ствари дешавале и раније али био је у свему томе неки поштенији однос од пројекта до изведбе. Струка је пала са потпорног зида у шаш.
Препоруке:
27
0
3 петак, 14 април 2017 00:19
харун ал рашид
Па наравно да обрушавање "није ништа необично" обзиром ко гради - Вучић и његова екипа неспособњаковића и дилетаната.
Препоруке:
27
0
4 петак, 14 април 2017 10:28
Неле
Екипа Неше Слине је под хитно истражила ову вест и установила да се ради о шали извођача и пројектанта.
Препоруке:
9
0
5 петак, 14 април 2017 10:53
eto
Радове на деоници изводи компанија Еуроаллианце, а радови на извођењу тунела Предејане дужине 1.000 метара износе око 15 милиона евра. Радови се финансирају из кредита Европске инвестиционе банке.

Drzava opravdava diletantizam strane kompanije, koju inace skupo placamo po 2 osnova:
- previsoka cena projekta
- skupi kredit EU bankstera, kroz koji su oprali mito za svoje i srpske birokrate, i jos to prikazali kao toboznje investicije i pomoc EU Srbiji.

Zasto stranci grade, a nase firme ne, pa zato ne mogu ni da konkurisu za projekte jer nemaju reference?

Ko vrsi nadzor na projektu? Da li je iko od ovih bandita sto vrsljaju po Srbiji platio penale za kasnjenje izgradnje, neusaglasenost radova sa projektom, STETU koju NAPRAVE?
Препоруке:
8
0
6 петак, 14 април 2017 11:40
Павле
,,која је извођач дужан да санира и поправи о свом трошку,,.Мислим да ће инвеститор ( држава ) платити накнадне радове.Ја тврдим да је извођач урадио све по пројекту и да нема његове одговорности. Према томе, инвеститор није извршио до краја геолошка истраживања и његов пројектант није одрадио посао како треба.
Препоруке:
7
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер