субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Aвион Војске Србије срушио се код Шапца, оба пилота погинула

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 07 април 2017 12:10
Марко
Жао ми је пилота.
Препоруке:
82
0
2 петак, 07 април 2017 12:17
баксузи
Баш у то време Марић је имао интересантне госте који су разглабали о српској ратној авио индустрији.
Проверите,вратите филм уназад на вашим тв екранима.
н.н.
Препоруке:
61
0
3 петак, 07 април 2017 13:13
и мени је жао пилота...
нешто ми упаде у очи на авиону - темпларски крст. Зашто?
Препоруке:
7
45
4 петак, 07 април 2017 14:05
...
Krst je kosovski, a ne templarski.
Препоруке:
46
5
5 петак, 07 април 2017 14:16
Sine causa
Poginuo je čovek, ali se tragična vest "amortizuje" besmislenim tehničkim karakteristikama aviona. Dok dođete do kraja, zaboravite ono glavno. Tako rade srpski mediji danas. Metodom "umanjene penzije - suficit - privredni rast".
Препоруке:
66
1
6 петак, 07 април 2017 14:51
Slavko
Nikad mi se ovaj Galeb nije svidja ki avijon. Mi smo u Krajini imali 2 taka Galeba i njesu se uopste koristili nego smo ih precerali u Bosnu. A ostavili smo na Udbini Jastrebove avijone KOJI SU PUNO BOLJI AVIJONI OD GALEBOVA. I ne samo sto su bolji nego imaju prednost koju Galeb nema a to je sto se nanji mogu bez problema kaciti plinske boce modifikovane bombe od plinski boca.Take modifikovane bombe od plinski boca radijo je nas TVIK u Kninu. Jer mi u Krajini njesmo imali puno avijo bombi ono sto je bilo to smo pobacali 1992-1993 onda smo bili prinudjeni raditi take modifikovane bombe od plinski boca za aparat za varenje So2. Jastreb je odlican avijon za brdsko planinske predjele lagan je i dobro manevrise izmedju brda i planina sto Galeb bas i nemere. Galeb je vise za ravnicarske predjele projektovan tipa Srbije i Vojvodine.
Препоруке:
18
33
7 петак, 07 април 2017 15:20
KK
Taj Viper motor je Rols Rojs što je samo plus , a ne minus za Galeb. Drugo je pitanje što Galeb i Orao trebaju snažnije motore.
Pravo pitanje za ministra i premijera je: Zašto nije obezbeđeno adekvatno održavanje aviona?
Ja ću vam dati odgovor: Zato što lažu kako zinu o velikim ulaganjima u vojsku. Svi koji nešto znaju u industriji i vojsci beže glavom bez obzira od ove bulumente na vlasti. Sad nek mu avione održavaju doktori nauka Mali, Stefanović, Mihailovićka... A ima i jednog vrhunskog stručnjaka za VAZDUPLOHOVE Babića koji tvrdi da je mašinski inž. Da je ikada kročio na mašinac u Bg na I spratu video bi panel smera VAZDUHOPLOVSTVO?! Ma to je jedna stoka bezrepa i izdajnička od koje se normalnim povraća!!!
Препоруке:
46
0
8 петак, 07 април 2017 16:01
Лајави
РЕ: Slavko петак, 07 април 2017 14:51
Г-4 је лош што није могао да качи плинске боце??? Знаш шта твој коментар је класичан коментар КАФАНСКОГ ПАТРИОТЕ који нема појма тј. који је паметнији од плејаде стручњака Ваздухопловнотехничог института, врсних пилота, низа официра и инжењера!!!
Браво мајсторе!!!
Препоруке:
29
5
9 петак, 07 април 2017 16:02
Др
Тако то бива у држави коју воде људи са надимцима БИЗОН, МОЛЕР, КЕРАМИЧАР, ТЕЛЕПРОМТЕР, ПЕДЕР, МУТАВИ, МАСТЕР,СЛИНА итд.
Препоруке:
61
1
10 петак, 07 април 2017 16:02
Cccc
Tužne sudbine srpskih pilota.
Dejan Anđelković Pandurović
Obavljao je dužnost pilota, ujedno nastavnika letenja u 1. avijacijskom odeljenju 252. školsko trenažne avijacijske eskadrile u 204. vazduhoplovnoj brigadi.
Tokom karijere obavljao je više letačkih dužnosti i za svoj rad nagrađivan je i pohvaljivan.
Kapetan Pandurović je bio oženjen i otac je dvoje dece. On je jednom izbegao smrt, u padu vojnog aviona 24. oktobra 2000. godine.
Tada je bio kadet na obuci i leteo je sa majorom Asimom Pandžićem u naselju Rakića Kuće kod Podgorice, kada su Super Galebu G4 otkazali motori.
Piloti bivše Jugoslovenske narodne armije Zoran Slavuljica, Asim Pandžić i Miodrag Atanacković pozvani su da u utorak u Višem sudu objasne svoje učešće na dubrovačkom ratištu. Inicijativa za pokretanje istrage potekla je iz hrvatskog tužilaštva, a piloti će u crnogorskim sudovima biti saslušani na osnovu sporazuma o saradnji tužilaštava Crne Gore i Hrvatske iz 2007. godine.
Препоруке:
32
1
11 петак, 07 април 2017 16:04
Cccc
Potpukovnik Nenad Đure Ćulibrk rođen je 30.9.1968. godine u Virovitici. Obavljao je dužnost referenta u Odseku za vazduhoplovnu podršku Odeljenja za operativne poslove Komande RV i PVO.

Na službi u Vojsci Srbije je od 20.7.1991.godine. Tokom vojničke karijere obavljao je niz dužnosti i više puta je nagrađivan i pohvaljivan. Potpukovnik Ćulibrk bio je nastavnik i instruktor letenja, nosilac je Zlatnog letačkog znaka.

Nenad Ćulibrk Nenad Ćulibrk
Potpukovnik Ćulibrk je bio oženjen i ima dvoje dece.

Kapetan Dejan Anđelko Pandurović rođen je 15.4.1978. godine u Vrbasu. Na službi u Vojsci Srbije je od 2001. godine.
Препоруке:
22
0
12 петак, 07 април 2017 16:29
@ Slavko
Nemoj da pišeš gluposti u situaciji kada su ljudi poginuli.

Uzgred, 105.vbr SVK nikada nije imala Super Galebove G-4. Imala je Galebove G-2 koji su ostali na Udbini i Jastrebove od kojih je deo preleteo na Aleksandrovac, a deo su Hrvati zarobili na Udbini. Jastreb je u osnovi jednoseda verzija Galeba G-2, a Super Galeb G-4 je potpuno drugi avion koji je iz razloga tradicije nasledio ime Galeb.

Sve ostalo što si dalje napisao su neverovatne gluposti koje ne zaslužuju osvrt.
Препоруке:
36
0
13 петак, 07 април 2017 16:45
Slavko
KK@ Galeb i Orao su davno trebali biti poslati u staro zeljezo ali nekim cudom to neko nije dozvolijo.Da sam ja neko i nesto u vojsci ja bi iskoristijo Jastrebove i Kobce jer su jos upotrebljivi avijoni osim toga JEFTINI SU LAKI ZA ODRZAVANJE. Jastreba bi trebalo modernizovati i na njega doraditi mogucnost za nozenje moderniji vrsta bombi. A to je relativno lako napraviti tako sto bi ispod svakog krila zavarijo po dvije cjevi fi 10 i tako napravijo lansirnu rampu za nove bombe koje koriste MIGovi 29.To ne kosta puno to bi svaki dobar varijoc moga napraviti bez problema. Avijon Kobac bi se moga ljepo iskoristiti ki naka vrsta bespilotne letjelice ali to je skuplji projekat u koji treba ulaganje. Meni nije jasno zasto Srbija nebi pravila bespilotne letjelice ako vec nemere raditi avijone bombardere. Taj Kobac bi se moga iskoristiti ki bespilotna BORBENA LETJELICA. Pogledajte sta je CIA napravila.Imaju svoju vlastitu Borbenu eskadrilu bespilotni letjelica koje mogu bombardovati ki avijon
Препоруке:
3
25
14 петак, 07 април 2017 16:59
Slavko
LAJAVI@@ E bas zato je Jastreb bolji avijon sto se nanjga mogu kaciti improvizovane bombe. A na Galeba, Orla i Migove 21 i 29 nemes kaciti take bombe rucne izrade. Nego zanji bas moras originalne bombe kaciti a na Jastrebove nemoras. A usput svaki Galeb ili Mig bi bez problema bijo oboren u brdsko planinskim predjelima. Evo ti primjer nasa RSK ustase su imali Migove 21 NIJEDNOM NJESU SE SNJIMA USUDILI OZECI PO SJEVERNOJ DALMACIJI I LICI a znades zasto???? Pa zato jer da bi moga tuci nase Krajiske gradove i sela mora se spustiti minimum na 7 iljada metara da bi nesta pogodijo. Jer nasa Krajiska mjesta i sela po Lici i Dalmaciji su uglavnom u kotlinama opasani planinama i brdima . E a esi vidijo dje su samo ustase koristili svoje Migove 21??? U Zapadnoj Slavoniji dje nema brda i planina vecinom su tamo pobrdja i naki proplanci TAMO SU TUKLI TIJEM MIGOVIMA. Osim toga svaki Krajiski grad je bijo pokriven sa PVO Boforsima i Kubovima. Samo nas je NATO napa na Udbini i poslje u Oluji
Препоруке:
7
18
15 петак, 07 април 2017 17:09
Slavko
@ Prijatelju naravno da mi je za ovije stradali ljudi samo ti pisem da su se ti Galebovi trebali davno isjeci i baciti u staro zeljezo. Vidis da je to totalno nesiguran avijon.Esmo imali smo Galebove na Udbini ja sam ih licno vidijo svojim ocima ALI NJESU KORISTENI prebaceni su bili iz Bihaca na Udbinu. Osim toga RSK je imala samo 3 pilota koji su znali voziti avijone i to ove Jastrebove o kojima pisem. I te Galebove je nasa vojska poklonila ovijem Srbima u Bosnu jer nama oni nicem njesu sluzili nako lezali u angaru i vatala se nanji paucina.Ja mislim da su ti Galebovi iz RSK i dan danas u Banjoj Luci na onom njevom aerodromu tamo. Cini mi se da je Lazanjski pominja te avijone i mogucnost da ih Srbija kupi od BiH. Ali muslimani se njesu slozili sa tijem pa su avijoni ostali tamo u Bosni.
Препоруке:
6
17
16 петак, 07 април 2017 17:14
negi
@ Slavko....Što taj tvoj genijalni plan ne predložiš svom voljenom vođi koji ti je zaposlio ženu u Klinički centar Vojvodine a vas pet iz kuće glasate za njega.Kako ti razumeš avijaciju(sa plinskim bocama) tako i on razume državu.
Препоруке:
37
4
17 петак, 07 април 2017 17:33
KK@Slavko
Dragi Slavko, ako imaš nešto drugo o čemu bi razmišljao i trošio vreme onda je možda bolje da se time baviš. Ili barem pročitaj neku popularnu literaturu za ljubitelje avijacije, ne mora biti namenjena inženjerima.
Препоруке:
18
3
18 петак, 07 април 2017 17:44
Поштовалац НСПМ
Слава изгинулим војницима, пилоти готово сваке године доживљавају несреће, зато што је летење активна радња у тренажу и обуци која не трпи импровизације а још мање политичке лагарије и обмане или летиш или падаш, а собзиром на учесталост несрећа коментатор КК је у потпуности у праву. Слика стања наше ВС је још куди камо гора у РВ се још нешто и улагало па се на старим залихама и летело а код осталог дела у КоВ-у је катастрофа само што активности нису видљиве на начин као у РВ-у. Авион Г-4 је одличан школско-тренажни авион само кад је нов или у радном ресурсу, кад немате ништа друго онда пилоте кондицирате на таквим авионима, пошто АВ није од Путина обезбедио друге авионе. АВ и остала компрадорска елита није у стању била нити је данас то да сопственим снагама направи или купи од домаће производње средства која су савремена потребна и најрентабилнија за одржавање. Од 2012. нам причакју о војнотехничкој сардњи и само лажу. Живела Србија.
Препоруке:
26
1
19 петак, 07 април 2017 17:48
Бошко
Очигледно су покушавали да приземље авион ван насељеног места чим су ниско прелетели Варну.

Уместо да се катапултирају на први проблем, обојица су одлучила да остану у авиону, обзиром да је реч са озбиљним људима са децом који осећају одговорност према другим људима са децом.
Препоруке:
25
0
20 петак, 07 април 2017 18:06
Побуна из духа
Слава пилоту,Бог му дао рајско насеље,затим,поздрав свим разумним људима овде,лепо објаснисте "Slavku" да заклопи вратнице...и мала исправка...крст је ТАКОВСКИ,чисто ради истине...
Препоруке:
26
3
21 петак, 07 април 2017 19:45
Slavko
Pa ovaj Culibrk je nas cojek tamo iz Virovitice.
Препоруке:
5
10
22 петак, 07 април 2017 19:52
Cenda
Joj Slavko koja si ti legenda.. Samo nastaví sa komentarima..orginalan, ma neponovljiv..
Препоруке:
14
0
23 петак, 07 април 2017 19:56
ЗР
Слава несрећним људима које други неодговорни људи шаљу да лете на застарелим крнтијама које би одавно требале да буду у Музеју ваздухопловства у Сурчину.
Препоруке:
13
1
24 петак, 07 април 2017 20:08
Slavko
Bez ulaganja u novu tehniku rezultati su vaki ki sto je ovaj danaske. Evo prije mislim 2 godine sorijo se helikopter stradalo 3-4 ljudi a sad se sorijo i ovaj avijon dje stradase nji dva. PUNO JE TO za tako kratko vrjeme treba sve te avijone baciti. Sto se mene tice ja bi kupijo 100tinjak helikoptera MI 24 od Ukrajine oni tamo prave te helikoptere. To se more nabaviti za mace novce a inace odlicni su helikopteri MI24. To vam je helikopter topovnjaca vrlo dobar i efikasan a jeftin. Smrt je za zivu silu i oklop to treba gleti uzeti. A Migove i slicne gluposti otpisati .A helikopteri su laksi za odrzavanje i na helikopteru mores godisnje na 10tine novije pilota nauciti da ga voze. A na avijonima bas i nemes jer avijo let je puno skuplji od helikopterskog. Dakle 100 helikoptera MI 24 ako vec Srbija voli Istocnu tekniku i gleti uzeti nekako od Ukrajinaca PVO sistem Tunguzka on je relativno jeftin i solidan bolje nam i ne treba.
Препоруке:
5
12
25 петак, 07 април 2017 20:21
О Боже господе
@ Побуна из врха, крст је косовски, модификована верзија ознаке Југословенског краљевског ратног ваздухопловства. Глупост о таковском крсту је изрекао самозвани хералдичар Ацовић, који је узгред побркао и аутора ликовног решења српског грба (Штрел уместо Крала).

@ Славко, Српска војска Крајине није имала Супер Галебове Г-4. На Удбини јесте повремено деташирао једини Г-4 Војске Републике Српске. Војска Србије је била заинтересована за откуп тог Г-4 и 7 Орлова бивше ВРС. СВК је у саставу 249.лбае имала 2 Галеба Г-2 (ев.бр. 23122 и 23123) које су Хрвати заробили на Удбини и 16 Јастребова од којих је део током "Олује" прелетео у РС, а остатак заробили Хрвати. Јастреб је настао из Галеба Г-2, а замењен је млађим и бољим Орлом. Галеба Г-2 је заменио Супер Галеб Г-4 који од претходника има исто само име. Ово даље заиста не вреди коментарисати.
Препоруке:
9
4
26 петак, 07 април 2017 20:28
Борко
Страшно и баш тужно, саучешће породицама погинулих. Испитати узроке несреће и казнити одговорне ако није до пилота. Министар одбране да се испита и пречешља, а могао би и премијер-председник (и све остало у овој држави).
Препоруке:
10
0
27 петак, 07 април 2017 20:33
Људи моји,
ЗАР ЈОШ НЕ ЗНАТЕ КОМЕ ПРИПАДА "СЛАВКО"!
СВИ ЊЕГОВИ КОМЕНТАРИ, ОСИМ ЕВЕНТУАЛНО ОНИХ ЗА ЗАВАРАВАЊЕ, СУ АНТИСРПСКИ БАШ КАО УСТАШКИ!
Препоруке:
21
7
28 петак, 07 април 2017 20:52
zabe@slavko
Kakvim to nakaradnim hrvatskim jezikom pises?Tako su govorili (h)rvati prije 200 godina sa desne obale Krke dok im Vuk Karadzic nije reformisao jezik.
Ti si tipican primjer jezickog atavizma.
Препоруке:
5
2
29 петак, 07 април 2017 21:00
Slavko
BOZE GOSPODU@ E pa ta 2 Galeba sam ja vidijo gore na Udbini 1993 kad sam dolazijo u Liku. A ti Jastrebovi koje su ustase zarobili ti Jastrebovi i njesu mogli poletati jer je nasa vojska nji koristila za djelove. Skidala sanji djelove za druga 4 Jastreba koji su bili ispravni. Inace Jastrebovi su se zadnji put koristili na Dinari tukli su polozaje ustaske artiljerije gore prema Grahovu ono pred Oluju. Znadem pouzdano jer sam tade bijo na Dinari gore da je nas Jastreb pogodijo ustaski VBR na kamijonu koji je bukvalno dan noc tuka selo Strmicu i selo Cetinu dolje u podnozju Dinare amo sa nase Kninske strane.Nakon toga vise VBR nije tuka dolje ta mjesta ali esu tukli klasicnom artiljerijom poslje.Osim toga nase Gazele helikopteri su tukli ustaske tenkove na Bosanskoj strani Dinare pouzdano znadem da su im nasi helikopteri vragu dali 2 tenka. To znadem jer se nocu moglo ljepo vidjeti kako gore. Inace ustase su sa Bosanske strane probili put na Dinaru gore amo od Livna izvukli gore tehniku
Препоруке:
3
6
30 петак, 07 април 2017 21:04
Бели Орао
Слава пилотима.

Крст је Таковски.
Авиони Г4 и Орао су одлични. Нисмо добили јаче моторе јер смо шуровали са Румунима итд.
Препоруке:
5
0
31 петак, 07 април 2017 21:04
Бели Орао
Слава пилотима.

Крст је Таковски.
Авиони Г4 и Орао су одлични. Нисмо добили јаче моторе јер смо шуровали са Румунима итд.
Препоруке:
2
0
32 петак, 07 април 2017 21:35
Slavko
O BOZE GOSPODE@ Znades li ti da smo mi u RSK imali vise avijona nego Srbi u Bosni??? Ali njesmo imali dovoljno pilota samo 3 pilota je RSK imala i to ljudi koji su rodjeni u RSK. A ovi Srbi u Bosni su imali vise pilota jer je u Mostaru bijo centar JNA za obuku pilota pa kad je Juga pukla vecinom svi Srbi piloti iz Mostara su ostali tamo u toj RS nesto je oslo za Srbiju.Krajina je imala i vise tenkova nego RS imali smo nedje oko 300 tenkova T55 i nesto T72 ali zato smo imali skoro 200 komada Americki Dzeksona to ti je lovac tenkova ali njesmo za te Dzeksone imali granata i njesu se koristili. I imali smo 40tak Ruski T32 taj T32 niko nije volijo voziti jer se lako zna prevrniti kad naidje na oveci kamen dolje kodnas u Dalmacji. Preko 500 tenkova je RSK imala, 3 lansirne rampe LUNA i 11 raketa. Sto se tice vojske Sjeverna Dalmacija, Lika Kordun Banija sve skupa imali smo 42.000 ljudi bez Z Slavonije i I Slavonije sa njima ukupno nedje 65.000. i linijom fronta nedje oko 800 km
Препоруке:
3
5
33 петак, 07 април 2017 21:42
petar
Бог да им душу прости!

Нисам ни ја стручњак за правопис, али дајте Славко, не пише се АВИЈОНИ него АВИОНИ.
Препоруке:
9
0
34 петак, 07 април 2017 21:50
Побуна из духа
Ти,што зазиваш Господа Бога,очито да ти је стало да будеш у праву по сваку цену...нека ти буде...иначе,пише ПОБУНА ИЗ ДУХА ...свако добро.
Препоруке:
0
2
35 петак, 07 април 2017 22:03
Slavko
Ja sam sluzijo vojsku 1991 u Makedoniji Gostivaru bijo sam pjesadinac. Iako je moj Caca pokusava preko naki veza u JNA da me ubaci u Artiljeriju nije uspijo. Ja i jos jedan moj Kninjanim mi smo utekli iz Makedonije njesmo vise celi biti kad smo vidili da se Juga rusi Hrvati i Slovenci bjeze iz JNA onda smo i nas dva krenili za Knin. Uvatila me vojna milicija nakon par dana celi mi suditi . Ja sam im kaza ja u JNA vise necu jer to nije Srpska vojska. Jedva sam se iscupa i tek krajem 1992 sam se ponovo aktivira u TO Krajine a onda i u SVK koja se kasnije formirala.Tako da sam od 1992 do 1995 bijo cjelo vrjeme u ratu dolje u Krajini.
Препоруке:
5
5
36 петак, 07 април 2017 22:22
телетабис
Нек је лака земља страдалим храбрим пилотима. Очигледно је, на основу изјава очевидаца, да су пилоти жртвовали себе како авион не би пао у насеље где би настрадали недужни житељи. То никако не требамо да заборавимо.

Војни авиони падају у свим армијама света. Тачно је да су наши авиони стари, како МИГ-21 тако и Галеб и Јастреб и Орао. Али кад немаш боље онда летиш на ономе шта имаш.

Овде нико неће да јасно каже колико сати налета имају наши пилоти у току месеца. Ту је одговор зашто се дешавају овакви инциденти и најискуснијим пилотима.
Препоруке:
6
0
37 петак, 07 април 2017 22:52
Jan
To je ta vojska, koja s vremena na vreme stidljivo pomene vraćanje obaveznog vojnog roka, a ovamo: avioni padaju, helikopteri u službi promocije ministara, vežbališta stavljena na raspolaganje kriminogenim strukturama, već deset godina nema pomaka u otkrivanju ko je ubio gardiste...
Препоруке:
4
0
38 петак, 07 април 2017 23:15
@ Побуна из духа
Извињавам се на погрешном адресирању, али овде није реч ни о Вама ни о мени, већ о упорном понављању грешке коју је и сам Драгомир Ацовић признао.

Докле ћемо да сами себе обмањујемо по низу питања? Од оперативног назива агресије на СРЈ, боје дресова репрезентације прве Југославије, до назива ронделе/кокарде која је опет погрешно изведена управо због те пословичне површности.

О самој трагедији нема се шта више рећи од изражавања саучешћа породицама. Шта год закључили коментатори на сајту или истражни органи њима нико не може вратити очеве, супруге, синове.
Препоруке:
3
0
39 петак, 07 април 2017 23:55
Zoran
Bio sam vojnik u avijaciji SFRJ i radio na aerodromu. Uvek sam se divio hrabrosti (i ludosti) tih ljudi (pilota) koji imaju hrabrosti da sednu u one kante od Galebova, Jastrebova, Tetrebova i cega jos. Ovo su avioni na nivou drugog svetskog rata (osim slabog RR motora).
Slava poginulim pilotima
ali ove letilice ce ubrzo morati u penziju. Mozda mogu da se pretvore u neke letece bombe ali za ozbiljan posao nisu.
Препоруке:
2
0
40 субота, 08 април 2017 00:21
Србољуб
Погинула су два мужа. Два оца. Два....
Два пилота војске Србије.
Два Србина.

А ми се овде препуцавамо ко је у праву. Срам нас било.

Ненаду и Дејану слава, поштовање и лака земља.
Нека Господ буде милостив према њима.
Породицама, пријатељима и саборцима најдубље саучешће.
Препоруке:
8
0
41 субота, 08 април 2017 01:19
Causa Spectandum
Super Gleb je visestruko dokazao svoje mogucnosti. Mada klasa Super Galeba ne postoji, odlican je u svojoj klasi tj. nameni, ili drugim recima jedinstvaen aparat, tacno napravljen po potrebama, i po potencijalnoj nameni.

Tragedija jeste sto odrzavanje, ove odlicne letilice, nije islo, kao niti sve ostalo u zemlji Srbiji, po PS-u.
Piloti su oduvek bili gospoda, i nije na pilotu, nikada bilio, niti sme da bude odgovornost za tehnicku ispravnost letilice. Ogroman je gubitak, ne avion, vec ljudi koji su upravljali njime.

Niima pokoj duse, a Super Galebu, pokoj parcicima.
Препоруке:
2
0
42 субота, 08 април 2017 02:51
Ali ipak :)))
Necu se pridruziti vecini, nego cu reci: Ovaj Slavko je za SVE u pravu.

I ostavite te price koje ste procitali ili sluzili/radili u vojsci a rata niste videli. Ja praksa i teorija pa se zanesem, a ovaj Slavko je rat shvatio na ,,nizem taktickom,, nivou i jos obogatio ,,tehnickim,, znanjima. Nemoj se smejete, TAJ je rat video skoro kao ja i prosao kao malo ko. Dal da se smejem il se divim coveku ali Svaka mu Cast!

Znate li kako je odlicno objasnio i procenio ono za dejstvo avijacije u tim brdsko-sumskim terenima i komparirao sa datom tehnikom? Bolje od mene sa MALO RECI!

A sto je takav i vama cudan.... i ja sam na momente cudan, ti Krajisnici nisu neki Ura ratnici, nego rodjeni PROFESIONALCI-GENETSKI Vojnici! Vi ga prozivate, napadate, on CERA SVOJE i iscera :)
Mislim... kad jednog dana podjemo da PITAMO ZA ,,ZDRAVLJE JUNACKO,, rrrvatske bojovnike od ovaki ,budala, ima da beze da ce im Austrija biti blizu :)

I miran, hladan :))) Car !
Препоруке:
2
1
43 субота, 08 април 2017 07:33
Dr Miggyy
Šteta, nastradaše još dva mlada života, saučešće porodicama. Ovo je još jedan slučaj koji će se podvesti pod nesrećnim slučajem. Verovatno nije tako, loše održavanje aviona i opreme, neodgovornost, nekompetentnost, nestručnost, nedostatak delova i javašluk su uzrog stradanja ljudi. Nama se dešavalo da avioni nemaju akumulatore, negde se zaturile, stara oprema itd. Ovde ostavke, mada od toga nema ništa, već zatvor za odgovorne.
Препоруке:
4
0
44 субота, 08 април 2017 08:16
Бели Орао
""Славко.

Не глупетај. Оно за Мостар ти је врх.
Препоруке:
2
1
45 субота, 08 април 2017 08:54
Zoran
Prestanite sa glupostima o losem odrzavanju. To nije fer prema ljudima koji odrzavaju te avione. Padaju F-16, F-35, Eurofajteri, MIG-ovi i Suhoi. Pa necete valjda reci da je i njihovo odrzavanje lose. Avioni koji nisu ispravni nemaju ni dozvolu za let. Vasa prica me podseca na jadikovanje pilota s pocetka napada na Srbiju 1999. Svima su ''radari bili neispravni''. I samo da su imali ispravne radare cudo bi napravili. Ispade da su oni koji odrzavaju radare izgubili rat.
Posebno se ne slazem se sa ovim hriscanskim moralistima koji misle da se u ovom teskom trenutku za porodice pilota treba samo moliti za njihove duse i ne ciniti nista da se to ne ponovi drugim pilotima (po sistemu to ce bog posle sam da uredi - u stvari to je poziv na dalje dzabalebarenje i nove tragedije)
Препоруке:
2
1
46 субота, 08 април 2017 09:21
Slavko
BJELI ORA@ A dje je bijo centar za obuku pilota van Srbije u bivsoj SFRJ??? Ja znadem za Mostar i Zemunik kod Zadra dolje i jedan se razvija 90tije u Titogradu. Dakle 3 centra za obuku pilota van Srbije morda je jos naki bijo ali njesam cuo.
Препоруке:
1
1
47 субота, 08 април 2017 11:31
Јордан
Бели Орао@
Saucesce prvo familijama nesretnih ljudi.
Ti orlicu nemoj mnogo da lupetas.Nemas ti pojma o zivotu,a kamoli o nekim orlovima.
Препоруке:
0
0
48 субота, 08 април 2017 11:39
Непристојан ник
Слава им. А све министре одбране од 5. октобра на овамо послати на робију.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер