петак, 24. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Подржавам Вучићеву кандидатуру због његове изјаве да више неће бити акција попут "Бљеска" и "Олује"

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 26 март 2017 17:01
Др
ДОдик мора да зна да ко год се до сада ослањао на Вучића увек је лоше завршио...
Препоруке:
127
4
2 недеља, 26 март 2017 17:09
Милораде,не претеруј
Па јесте и он је подржао референдум у Српској(сиц).
Хоћу речи,подржао је Бакира Изетбеговића и унитарну Босну.
А са Звиздићем мимо Српске договара царинску унију са шиптарима из Албаније из"косова"и Миловим монтенегринима.
Препоруке:
118
6
3 недеља, 26 март 2017 17:15
CCCC
Предсједник Републике Српске Милорад Додик подржао је данас у Новом Саду кандидатуру Александра Вучића за председника Србије због, како је навео, Вучићеве изјаве да никада више неће бити злочиначких акција према српском народу какве су биле "Бљесак" и "Олуја".
- Ми у Републици Српској смо те Вучићеве речи, на месту какво је Градина, добро чули и разумели. Вучић и кад не буде председник Србије, кад му истекне мандат, обавезао је том изјавом све будуће председнике Србије да морају бити чврсто залеђе целокупном српском народу. Српски народ, крајишки народ, те обавезујуће речи веома добро памти јер их је заправо изговорила Србија - рекао је Додик.


Da budemo jasni "bez cenzure" Dodik kaže slijedeće Vučićeva je ko i cara Lazara, kao što je Lazar obavezao svojom kletvom sve buduće vladare Srbije i sve Srbe tako je i Vučić obavezao za ubuduće sve. a Vučić je Srbija, neodvojiv znak jednakosti.Da se razumijemo to su Dodikove riječi, tako sam ih rastumačio.
Препоруке:
22
15
4 недеља, 26 март 2017 17:16
Ana
I još da nam gospodin Dodik objasni čime ga je Vučić ucenio pa da ga podrži? Njegovom imovinom u Srbiji?
Препоруке:
108
6
5 недеља, 26 март 2017 17:18
провидно
Плаши се Додик одмазде Вучића, јер ће заједно са уса и ЕУ газдама напасти га.
Остало је лук и вода.
Препоруке:
96
6
6 недеља, 26 март 2017 17:21
Ултравизитор
Био је vUCKic дугогодишњи великосрпски националиста на гваницама Кавобаг Огувин Кавовац Вивовитица. Додуше, о границама на југу нису никад ни причали. Сада видимо да се Сврбија свела на београдски пашалук. А и њега су довели на власт без избора као Додига, за којег су тек после почели и да гласају.
Препоруке:
62
11
7 недеља, 26 март 2017 17:23
yes
Он је на крају казао да никада до сада није учествовао на изборима у Србији али да ће 2. априла изаћи на гласање у Конзулату у Бањалуци, а све то је прокоментарисао речима “питајте ме за кога ћу гласати”, показајући руком према билборду Александра Вучића, јавља Тањуг.



Dobro predsjedniče Dodik i ja ću glasati ko i ti za Aleksandra Vučića, neka si nam rekao za koga da glasamo.
Препоруке:
14
62
8 недеља, 26 март 2017 17:26
Dodice, od sada te smatram bednim protivnikom i izdajnikom Srba iz Srbije
Po koju cenu i zasto sudbinu naroda okaciti o jednu predizbornu, lazjivu recenicu za idiote?!
Nisu li on, diplomac i koferce prekrsili ama bas svako obecanje biracma i parolu 2012?
Препоруке:
75
7
9 недеља, 26 март 2017 17:31
Reko ja vama a bi ne povjerovaste
Ja sam uvijek znao i već godinama pišem na NSPM da Dodik nije principjelan političar i da nije niakav srpski politički heroj već da je obična politička sijenka predsjdnika Vučića (predsjednika Srbije nakon 2.aprila 2017.godine).
Препоруке:
60
13
10 недеља, 26 март 2017 17:35
koba
Dodo, Vučić je poznat po tome što drži reč!

Sve što je do sada obećao, ispunio je.
Pitajte samo srpske penzionere (koji ne vole da budu bezobrazno bogati), srpske radnike (koji su srećni što rade i ako punih pelena), srpske malobrojne vojnike (koji se zabavljaju prebacujući smeće iz jednog kontejnera u drugi), ...

Jednom rečju, Vučić je usrećio Srbiju sve po savetima Blera, Guzenbauera, Kurca i ostalih dokazanih srpskih prijatelja.
Svakog dana posadi neki kamen temeljac, a kada će niknuti - ne zna se.

Ima i jedna dobra stvar za one koji pate od zatvora. Neka samo uključe tv i gledaju Vučića desetak minuta. Rešiće se problema, garantovano.
Препоруке:
67
0
11 недеља, 26 март 2017 17:45
Mixo
Pitanje je koliko je ova podrška pragmatična i pametna za RS. S jedne strane, izjave AV da se Bljesak i Oluja neće ponoviti ne znače apsolutno ništa jer se i ne mogu ponoviti - u NDH Srba skoro pa i da nema. Ako meni ovakve izjave zvuče debilno, onda Krajišnicima tek treba da zvuče kao uvreda. Sa druge strane, obećanja ovog mamlaza iz Srbije su već odavno predmet zajebancije jer do sada ni jedno nije ispunio (bar ne ona za nas Srbe).
Dodik očigledno igra na kartu Vičićeve već sigurne pobjede jer zna vrlo dobro koliko bi se ovaj osvetoljubivi neuravnoteženi bilmez okomio na njega i interese RS u slučaju da on pobijedi a da je podrška izostala. Ja lično mislim da bi za Srbe u regionu i Zukorlić bio bolji na čelu Srbije od Vučića (na kraju krajeva i Zukorlić je bezrezervno podrzao AV). U najmanju ruku, Dodik se trebao postaviti maksimalno neutralno prema ovim izborima, otprilike onako kako se AV pravio lud za vrijeme našeg referenduma o Danu RS.
Препоруке:
62
5
12 недеља, 26 март 2017 18:15
s.p.Lajković
Razlog ti je baš originalan Srbne, ili si i ti Srbin samo dok postoji opasnost da izgubiš fotelju? Naravno da neće biti ni bljeska n oluje kad je tvoj drug idiot poklonio državu šiptarima?

Još jedan dokaz da je potrebna nova krv u politici a da sve stare snage treba direktno iz politike na robiju.
Препоруке:
49
5
13 недеља, 26 март 2017 18:50
Anka Krajina
никада више неће бити злочиначких акција према српском народу какве су биле "Бљесак" и "Олуја"

Naravno da neće jer odande više nemaju koga da isteraju!
Ne reče kako se zvala ona akcija 1999. kad na Kosovu ne osta Srba ni za zakletvu?!
A, kako će se zvati ove u pripremi saznaćemo i bez tebe i Vučića.
Bruko i sramoto! Od Antinog reformiste do Vučićevog podrepaša!
Препоруке:
53
10
14 недеља, 26 март 2017 19:02
Vlado Banja Luka
Dodik je opljačkao i uništio Republiku Srpsku. Ali, džaba je to ovdje pisati, kad se jave kvazi-Srbi i internet patriote sa ovog portala da me prozivaju i napadaju. Za one koji npr ne znaju Dodik i Vučić imaju gomilu zajedničkih (pljačkaških) poslova u Srbiji i RS. Trenutno su najaktuelniji Telekom Srbije iz koje se izvlače milioni. Telekom Srpske u centru Banja Luke koristi nelegalno sagrađeni oblakoder od Dodikovog kuma Mileta Radišića za čije iznajmljivanje plaćaju brutalne pare. Drugi sličan posao je firma Prointer koja dobija sve tendere za tzv IT usluge u RS i Srbiji, a drže je Kokeza i Dodikov sin Igor...
Препоруке:
59
8
15 недеља, 26 март 2017 19:23
Vera
Mislila sam da si pametniji? Ovaj nas bi prodao i pokrov Majke Bozije,kao sto je prodao i Srbe sa Kosova a nece tebe? Ovom izjavom si ubio svaku nadu i veru u buducnost ono malo patriota koji su bar tebi verovali. Tuga nevidjena!
Препоруке:
55
4
16 недеља, 26 март 2017 19:27
precanin
...zar i ti Miiiiile?!?
Препоруке:
47
3
17 недеља, 26 март 2017 19:28
Tito
Bogati, ni ja vas nisam ovako rasturao...
Препоруке:
50
5
18 недеља, 26 март 2017 19:35
negi
@ Mixo.....Ovo je očekivan potez Mila Dodika biznismena koji ima veći broj nekretnina i biznisa sa stanovima u Beogradu nego svi Srbi preko Drine zajedno.Kad još dodaš i poslove sa Acom Đukanovićem sve je na mestu.Kao predsednik RS Mile Dodik je napravio katastrofalan potez po RS i srpski narod u RS,podelivši podršku Srba iz Srbije na one koji podržavaju Vučića i one koji ga ne podržavaju. U principu nije trebao da se meša i tu ga je Mektić nadigrao prozivkom po medijima.Obrazloženje takvog njegovog stava je još gore od same podrške.
Препоруке:
39
7
19 недеља, 26 март 2017 19:41
Стана
Зар и ти, Миле, брате?!
Препоруке:
39
3
20 недеља, 26 март 2017 19:49
Страдија за нато хонорарце
Додик је подржавао и Тадића и био на његовим митинзима пред прошле изборе,знају овдашњи на положајима да уведу санкције како неки воле да кажу "прекодринским" Србима и усред рата а не у миру на путу у еу са више брзина!
Препоруке:
44
1
21 недеља, 26 март 2017 19:50
Борко
Бесмислена изјава Додика, Вучић ни прстом не би макао на неку нову Олују. Не може, тачније неће, нпр. да спречи Тачија да сруши зид на мосту у КМ, а камоли нешто више
Препоруке:
47
3
22 недеља, 26 март 2017 19:58
Rodoljub
Mazda bi bilo vazno napomenuti da vecina Srba iz RS/Bosne se ne slaze sa Dodikom....mnogi of nas smo zapanjeni zbog njegovog svaleranja prvo sa Tadicem pa sad sa Vucicem. Znam da je Srbija a posebno Vojvodina puna bosanskih Srba I Krajisnika iz Hrvatske I da se oglase jesam li u pravu da mi il I nas 90% ne podrzava Vuciceve izdajnicke projekte I politiku beznadja I rasprodaje budzasta svega sto je Nama sveto...nismo mi clanovi partija I mnogi do nas Srba van Srbije ne mozemo da glasamo ali odgovorno tvrdim da se ne slazu ili osudjuju Dodikovu poltronsku politiku...meni je vaznije u odbrani srbstva I srbskih interesa da izadje na crtu Vucicu nego recimo stalno prepucavanje sa Bakirom. Ali oces????....licni interes je u pitanju....
Препоруке:
35
4
23 недеља, 26 март 2017 20:01
Srki
naravno, britanske obavestajne sluzbe i o Miletu znaju ponesto, i naravno to podele sa svojim glavnim obavestajcem u regionu
Препоруке:
36
4
24 недеља, 26 март 2017 20:04
cisto onako
Za vreme Vuciceve vladavine iz Srbije se iselilo bar 150.000 ljudi, verovatno i vise. Eto Bljeska i Oluje, samo mnogo perfidnije.
Препоруке:
53
2
25 недеља, 26 март 2017 20:06
пензионер Цвико
A који би од осталих кандидата подржао акције попут "Бљеска" и "Олује"? Према томе ово је празна изјава која Додику даје могућност маневра ако би ствари кренуле другим путем. Ако победи Вучић, биће рекао је оно што други нису и тиме употпунио преизборна обећања.
Препоруке:
31
2
26 недеља, 26 март 2017 20:13
nenad
Bravo za dodika.
Celo Srpstvo stoji iza Vucica.
Ceo slobodni svet.
Cela Civilizacija.
Препоруке:
14
21
27 недеља, 26 март 2017 20:33
Neša (Glodur)
Lični interes "U ime naroda".
Препоруке:
19
5
28 недеља, 26 март 2017 20:44
Боба
Додика су на ово вероватно притисли Руси којима још увек није јасно да је свака краткорочна корист коју имају од Вучића ништавна у поређењу са дугорочном штетом коју прави и Србији и целом српском народу.
Ипак он је морао и мора да боље од њих зна ко је Александар Вучић, превејани лажов, потуљени конвертит психопата и издајник свега српског и за ово га не може ништа оправдати.
Видеће и сам и сви они који су ћутали на ово ЗЛО а камоли они који су га подржавали.
Препоруке:
23
5
29 недеља, 26 март 2017 20:48
Jovan P
Dodik podržava svakog ko je na vlasti u Srbiji. To znači, ako mi izaberemo nekog drugog podržavaće i njega.

Ako ga srbi izaberu onda su zaista lud narod.

Pored ovolike podrške sa svih strana samo srpski inat ga može srušiti.
Препоруке:
35
1
30 недеља, 26 март 2017 20:53
Теоретичар
Не свиђа ми се ово што је урадио Додик,али мислим да Додика не
би требало много да осуђујемо,исто као и Путина,јер они морају
макар формално да имају "добре"односе са руководиоцем Србије,
без обзира о коме се ради.Вучића морамо ми сами да "оборимо",не
можемо да очекујемо да то уради неко са стране.Зато,сви на избо
ре и гласање за Стаматовића,Обрадовића,Јеремића,Радуловића или
Јанковића.Неко од њих ће сигурно у други круг и онда сви гласа
ње за њега и "канцер" је готов.
Препоруке:
25
13
31 недеља, 26 март 2017 21:07
negi
@ Teoretičar....Zašto tupiš,Dodik je jasno i glasno rekao da će da glasa za Vučića,dajući signal Srbima iz BiH koji žive u Srbiji da i oni to urade. Ovo nije podrška već glas za Vučića.
Препоруке:
21
6
32 недеља, 26 март 2017 21:09
Бошко
Подржавам Вучићеву кандидатуру због његове изјаве да више неће бити акција попут "Бљеска" и "Олује"
Да је ово реко "Мујо или Хасо" у вицу.

Наравно да неће бити "бљеска" и "олује" јер су Срби захваљујући издајничкој политици баш садашњег режима у Србији заувек протерани (или убијени) у хрватској које су обухваћене у две неонацистичке акције чишћења Српског становништва по старом усташком плану.

Додик (не)зна да је "његова држава" настала капитулацијом у Дејтону потписивањем, "дејтонског споразума" коме су се противили чланови делегације Срба из босне а предводник делегације завришио у Хагу као "ратни злочинац" док је потписник "постао" "фактор мира и стабилности" јер је издао Србе у босни и хрватској.

Сада је Вучић "фактор мира и помирења" и "легализује" капитулацију у Куманову ("кумановски споразум") "бриселским споразумом", а онај који је већ издао једном Србе у босни

опет ће, као и Србе са ове стране Дрине

Једном издајник, увек издајник...
Препоруке:
29
5
33 недеља, 26 март 2017 21:50
Кажи НЕ
trojnom EU-MMF-NATO paktu i kvislinškim bitangama!
Препоруке:
20
1
34 недеља, 26 март 2017 22:28
Da, da teoretičaru, ti i tvoja teorija
Теоретичар


Previše teorije a stvar je jasna, Dodik je nedvosmisleno i jasno rekao da glasa za Vučića a kad on kao predsjednik glasa onda glasa i Republika Srpska za Vučića i svi Srbi u Srpskoj i BiH koji imaju pravo glasa (državljanstvo Srbije).Molim bez teorije koja ima za cilj da sakrije Dodikove postupke, kad Dodik sam javno govori za koga će glasati.
Препоруке:
12
9
35 недеља, 26 март 2017 22:41
Ком Вучићу да верујемо?
Вучић је изјавио и да ће убијати муслимане "100 за 1"!!!
Препоруке:
13
1
36 недеља, 26 март 2017 22:52
Бојан, Приштина
...ако Додику ишта буде доакало главе - то ће бити ово калкулантсво.

Треба бити лукав и мудар и мерити сваку изјаву у сложеним околностима - али подржавати једног ткзв. Вучића - равно је обмани и гнусном лагању народа.
Препоруке:
17
4
37 недеља, 26 март 2017 23:32
Огњеслав Костовић
Људи не заносимо се анализама, теоријама завере, уценама и слично. Једноставно увек ће први човек РС подржавати(бар на речима) најмоћнијег човека у Србији. Чак иако му овај ради о глави.
Миле је пре Аце подржавао Бориса, а они пре њега оне пре ове двојице. Тако је то по природи ствари. Кад неко од вас коментатора буде најјачи у Србији Миле ће подржавати њега и то је сва мудрост. Не стварамо одијум према нашој браћи у РС и према њиховим мање или више мудрим вођама, све док се у Српској и БиХ боре како треба.

Нема од овога неке штете. Ко је прозрео Вучића ово га неће поколебати. Ова подршка ће се примити само код већ препарираних.
Препоруке:
18
5
38 понедељак, 27 март 2017 00:26
Не клепећи нанулама
Да Додик и његова криминална хоботница мање краду српски народ у РС , не би требала финансијска помоћ Србије,сетимо се само пропасти тзв. " Бобар банке", или његове " трговине" са вилом у Београду, односно криминалне трансакције преко " Павловић банке", тај човек само прича како је Република Српска снажна и да јача , ту " жваку" не вади из уста , док народ у РС скапава од глади.Similis simili gaudet, зато је он за Вучића и нада се неће га дирати.
Препоруке:
12
5
39 понедељак, 27 март 2017 00:41
Не клепећи нанулама
Да је онај Мектић имао му**, Додик би већ одавно одмарао ... у неком затвору, овако он и даље паламуди о наводној одбрани српства,"крадем те а ти ме волиш", то може проћи само код нас Срба.
Препоруке:
11
7
40 понедељак, 27 март 2017 01:01
Ozrenac
Zar vi ocekujete da Dodik kaze nesto protiv Vucica? Sta mislite, sta Srbi iz RS (pa i sam Dodik) iskreno misle o njegovoj blamazi u Srebrenici kada je jedva izvukao glavu na ramenima? Sta misle o izvinjavacima Tomi i Tadicu? Sta misle o briselskoj blamazi, donacijama Srebrenici, islamskom auto-putu prema Sarajevu? Sto iz pristojnosti, a vise iz straha, Srbi iz RS, pa i sam Dodik moraju da podrzavaju protuve kao sto je Vucic. Ista prica je i sa Tadicem... Braco iz Srbije, mi smo okupirani kao i vi, samo, cini mi se, da vi niste toga svjesni. Najbolje rjesenje je da niko od vas ne izadje na izbore, i da sto prije tjerate sav taj sljam iz Srbije... Sramota me, kada cujem da nasu maticu predstavlja Nenad Canak , ili, hohstapleri poput Cedomira Jovanovica. Trenutno sam u Novom Sadu, pa sam malo snimio situaciju u nasoj dragoj Srbiji. Nazalost, narod je na ivici ludila. Svi sanjaju da udju u EU, furaju se na nepostojece zapadne vrijednosti, opcinjeni su americkim projektom Preletacevic...
Препоруке:
6
2
41 понедељак, 27 март 2017 04:53
Југославија
Ој Републико Српска међу шљивама...
Препоруке:
7
0
42 понедељак, 27 март 2017 09:59
Niz
Podrzavao i Tadica, pa znamo kako je prosao.Samo nek se niz nastavi :)
Препоруке:
6
0
43 понедељак, 27 март 2017 10:08
гаврило
Ако ико у србском роду води праву политику онда је то Милорад Додик!Додик зна да србски народ у БиХ мора увијек да буде уз Србију било ко да је на њеном челу осим људи какви су чанак или чедо Јовановић.Са таквима Република Српска нема што да тражи.Ја лично сам против АВ,АВ,АВ-а , његову ВИЗИЈУ не видим, чак мислим да је погубна за Србију, али ко зна, можда је АВ заиста непредвидиви Визионар и потпуно разумијем Додика и мислим да ради праву ствар за Републику Српску.Нека је нама СРПСКА добро и да буде још боље а то може само уз добру сарадњу са Србијом и Русијом!Ми не смијемо да се дијелимо, нарочито када су судбосне одлуке у питању!Политиканство и политички укуси су сасвим нешто друго, зато Миле добро оре!
Препоруке:
4
7
44 понедељак, 27 март 2017 10:51
Dui
Milorad sluti da će mu trebati zaštita preko Drine prije svega zbog duge vladavine,a zna se na Balkanu kakve sve sukobe s pravom to podrazumijeva.zato milorade pazi samo da ti tada budu još na vlasti one koje podržavaš.
Препоруке:
3
0
45 понедељак, 27 март 2017 13:04
Живко Пековић
Милораде, човјек је од ријејечи, све што је до сада обећао тако је и било, јел' да, па нема бојазни да и ово обећање неће бити испуњено.
Препоруке:
3
1
46 понедељак, 27 март 2017 13:19
CCCC
гаврило
... зато Миле добро оре!


Ore, kao? Kako dobro ore? Može li jasnije?
Препоруке:
0
0
47 понедељак, 27 март 2017 14:37
Srki
sve vise sumnjam u Dodika kao britanskog agenta.Onog spavaca,koji treba da se aktivira ako Rusija preuzme utecaj na Balkanu.Britanci u svakoj opciji imaju coveka, to je njihova snaga.
Препоруке:
3
2
48 понедељак, 27 март 2017 14:52
Пп
Брзо ће Срби да забораве, као што су заборавили да је Додик подржао сепаратисте на црногорском референдуму.
Препоруке:
3
1
49 понедељак, 27 март 2017 17:37
гаврило @ сссс
Може, оре, значи припремити земљу за сјетву у овом случају речено у метафори јер Република Српска мора остати стабилна без обзира на све турбуленције које потресају не само србију него и сусједе ту нарочито мислим на невиђено усташство у Крватској пред којим ЕУ затвара очи али и у Федерацији стање није ништа боље гдје визионари Исламске државе покушавају удавити Српску!Зато је Српској потребан мир и стабилност и мора бити у најбољој вези са Србијом без обзира ко њом управља осим ако нису у питању баш прави Издајници типа Јовановић-Чанак који јесу да се призна Лажна Држава , који јесу да се призна Геноцид којег није било, који јесу да нестане Република Српска ...
Препоруке:
1
1
50 четвртак, 30 март 2017 17:25
Петер РВ
Ништа чудно кад се један опортуниста хохштаплер диви другом- идентичног квалитета !
Једино што их разликује је, да је овај пулен онога Холбрука који је толико усрећио Србе на Косову, док је онај преко Дрине, у Србији,дошао на власт по милости оне дебеле протестанске Немице.
Или да наставимо да се мирно чудимо?
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер