недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милорад Додик: Нећу ићи у Сарајево да дам изјаву да не бих "прошао као Гадафи"; Тражићу од Уставног суда БиХ да укине празник 1. марта јер вређа Србе

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 27 септембар 2016 16:41
...
Уставни суд у коме седе странци не може бити суд ниједне независне земље. Срби имају поптпуно право да не признају ниједну одлуку таквог суда, без обзира да ли одлучивао о 9 јан. или 1 марту.
Препоруке:
83
1
2 уторак, 27 септембар 2016 16:44
Само напред
Успело је и треба ићи даље да се живи боље.
Препоруке:
70
1
3 уторак, 27 септембар 2016 17:06
ТОПОЉ
Добро је што господин Додик неће ићи у Сарајево да даје изјаву.Међутим,у исто вријеме,велика је грешка давати изјаву пред нелегалним судом и на територији Републике Српске.По мени то предсједник Додик не смије да уради.Једноставно нема смисла јер је референдум био изузетно успјешан.Ако ће господин Додик давати изјаву пред тим нелегалним судом на територији РС онда се поставља питање чему референдум?Оно што треба учинити то је да Народна Скупштина Републике Српске прогласи такозвани уставни суд такозване БиХ ненадлежним на територији Републике Српске.Такође,НСРС али и влада Српске требају наложити МУП-у РС да забрани дјеловање СИПЕ на територији Републике Српске.Ово се мора урадити под назнаком обавезно.Ово мора бити императив и НСРС и владе РС па и господина Додика као предсједника РС.СИПА се ставила у службу Бакира Изетбеговића који призива смрт предсједника Додика.Зато СИПИ треба забранити рад на територији Српске.Уз помоћ руских безбједњака то би био изузетно лаган посао.
Препоруке:
64
2
4 уторак, 27 септембар 2016 17:18
НЕМА ПОВЛАЧЕЊА, НЕМА ПРЕДАЈЕ ПРЕД ЗАПАДНИМ ИМПЕРИЈАЛИСТИЧКИМ ОЛОШЕМ, МУЏАХЕДИНИМА И КВИСЛИНШКИМ ПУДЛИЦАМА! АЈМО, АЈДЕ СВИ ЗА НЕЗАВИСНУ И СУВЕРЕНУ РЕПУБЛИКУ СРПСКУ!!!
ЖИВЕЛE БУДУЋЕ АНТИКОЛОНИЈАЛНЕ, СУВЕРЕНЕ, САМОСТАЛНЕ, АНТИNATO ОПРЕДЕЉЕНЕ И АНТИТАЈКУНСКЕ РЕПУБЛИКА СРПСКА И СРБИЈА У САВЕЗНИШТВУ СА АНТИФАШИСТИМА!
ПРВИ РЕФЕРЕНДУМ ЈЕ УСПЕО. ОВО ЈЕ ПОЧЕТАК ЦУНАМИ РЕФЕРЕНДУМА СРБА У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ И СРБИЈИ ЗА СЛОБОДУ ОД SAD-EU-MMF-NATO ОКУПАТОРА И КВИСЛИНШКИХ БИТАНГИ ПОПУТ ВУЧИЋА И НИКОЛИЋА!

ЖИВЕЛЕ СА НАМА АНТИФАШИСТИЧКЕ РУСИЈА, БЕЛОРУСИЈА И КИНА!
KATYUSHA (КАТЮШA) - Dmitri Hvorostovsky
https://www.youtube.com/watch?v=VN8AQ0gl52o
Препоруке:
53
2
5 уторак, 27 септембар 2016 18:12
драго_ца
Милорад Додик је такође најавио апелацију Уставном суду БиХ због 1. марта, Дана независности БиХ
Аууууу.... уби их Миле њиховим оружјем. Морам да признам да је Додик најинтелигентнији политичар на оним просторима.

За оне који су заборавили:
Дан независности БиХ је дан у коме је пала прва жртва грађанског рата, Србин из Сарајева по имену Никола Гардовић.
То је дан када је Расим Делалић убио Николу Гардовића на свадби његовог сина.
Оно на чему ће изгледа Додик да инсистира је да муслимани терају Србе да прослављају дан на који је убијен њихов сународник.
Препоруке:
64
3
6 уторак, 27 септембар 2016 18:12
punca
Referendum uspeo za ZA SVOBODO i MIR !!!
REPUBLIKA SRPSKA JE DRŽAVA !!!

Živela antikolonijalna i suverena Republika Srpska!
Živela antifašistička i antiteroristička Rusija!
Živela buduća ponovo slobodarska i ponosna Srbija!
Препоруке:
49
0
7 уторак, 27 септембар 2016 18:38
Zašto onda izjava?
Додику је упућен је позив за саслушање у својству осумњиченог у предмету у вези с референдумом у РС.

“Спреман сам да дам изјаву око свега што се тиче референдума”, истакао је он.

Додик је поновио да су суд и тужилаштво БиХ неуставни.


Čuj to "neustavni" a spreman je da da izjavu u svojstvu osumnjičenog pred tim istim Tužilaštvom? Je li to politička neprincipjelnost ili sam sebi ne vjeruje "da su neustavni"? O čemu se radi? Ukoliko su kako tvrdi "neustavni" zašto je spreman da da izjavu u svojstvu osumnjičenog pred tim Tužilaštvom?
Препоруке:
11
28
8 уторак, 27 септембар 2016 19:10
а сада озбиљно,
г. Председник ми је све симпатичнији!
Препоруке:
48
1
9 уторак, 27 септембар 2016 19:32
чисто онако
Додик је једини прави српски државник, зато и хоће да га смакну злотвори.
Препоруке:
49
2
10 уторак, 27 септембар 2016 20:00
Nesha Galija
PRAVOSUDJE DOLAZI SA JUGA
Препоруке:
17
1
11 уторак, 27 септембар 2016 20:04
Decko iz B.
Odlicno, da g. Dodik krene u protivnapad!
Posto je g. Izetbegovicu toliko stalo da se protivustavne delatnosti privedu sudskim postupkom i kaznom nabijanjem na ...
Tuzilastvo u Beogradu mora da pokrene tuzbu protiv svih koji su se ogresili ustava Jugoslavije i tadasnje Republike Bosne i Hercegovine, vrseci agresiju na SFRJ i BiH, i svih njenih gradjanja kao i njihovim imanja. I to odmah!!!
Препоруке:
26
2
12 уторак, 27 септембар 2016 20:39
мило(у) за драго
Тако је Милораде, врати им истом мером.
Препоруке:
28
1
13 уторак, 27 септембар 2016 20:54
DODIKA ZA PREMIJERA I PREDSEDNIKA SRBIJE
OVAKAV TREBA DA SRBIJI A NE tvorevine koje samo patetisu na tv-u i kukaju ko neke .....
Препоруке:
36
1
14 уторак, 27 септембар 2016 21:50
Аваз
Топољ
Додик се игра речима.
Зове Уставни суд у Српску, знајући да они неће доћи.
Не постоји Уставни суд БиХ, његови ставови немају било шта са Српском.
После избора одмах сазвати Скупштину и донети одлуке заштите Српске. Не може свака шуша да притиска и да се жеље слушалаца Бекир одн Бећар музике испуњавају.
Бекир се поставља као Султан Мурат, врховни муфтија, Халиловић. Да има "међународне заједнице" упозорила би га да он није судија ни Садаму, ни Чаушеску нити Гадафију. Уствари - то се његови, он их имитира.
Притисак муџахедина на Бекрију је очигледан тако да је Везир у гадном сосу, ништа не извршава што им је је обећао!
Препоруке:
18
0
15 уторак, 27 септембар 2016 21:57
Saslušanje Milorada Dodika zakazano za 3. oktobar
Saslušanje Milorada Dodika zakazano za 3. oktobar
U pozivu za saslušanje, koji je Tužilaštvo BiH juče uputilo predsjedniku RS Miloradu Dodiku, navedeno je da treba da se javi u Sarajevo 3. oktobra, saznaje „EuroBlic“ u pravosudnim krugovima u BiH.

Izvor:

EuroBlic
Препоруке:
4
9
16 уторак, 27 септембар 2016 21:59
?
Nenad Čanak je nešto rekao u vezi sa referendumom?
Препоруке:
13
1
17 уторак, 27 септембар 2016 22:42
Vaga
Pravni poredak kaže "da su odluke Ustavnog suda konačne i obavezujuće, da se o njima ne polemiše već se izvršavaju a referendum je rekao svoje", pa sad neka se i to stavi "na vagu", pa "kako vaga pokaže čiji je uteg teži". Sve što neko radi radi u svoje ime i "težina svačijeg djela" je samo njegova "i niko neće nositi teret drugoga, već samo svoj teret".
Препоруке:
2
1
18 уторак, 27 септембар 2016 22:51
Vaga
Sve u svemu u narednom periodu, nekoliko dana, mjeseci ili do godinu dana "ukoliko dođe do optužnog priedloga" (jer postoje obaveze po krivičnom postupku, ukoliko eventualno dođe do neke optužnice, a da li će ili neće do toga doći i ne ulazim u to, to je stvar pravosuđa) vidjet će se "koliko je ko jak", koliko je "jako ili slabo pravosuđe BiH i koliko je politički jak ili slab gospodin predsjednik Republike Srpske. Znači vidjet će se sve "ko je glavni Baja", gospodin predsjednik Republike Srpske ili pravosuđe BiH", pa neka im je srećno "u odmjeravanju snaga" pa čija "desnica bude jača u odmjeravanju" neka pobjedi brate, pošteno kao što je po pravu i pravdi, da "junak pobjedi ma ko to bio, gospodin predsjednik Dodik ili pravosuđe BiH".
Препоруке:
1
6
19 уторак, 27 септембар 2016 22:56
Blesavo
Милорад Додик: “Овде нема одговорности везано за правосуђе већ је питање волунтаризма сарајевских политичара. А Бакир (Изетбеговић) је изрекао и претњу....



Bakir Izetbegović je blesav čovjek kada tako govori.
Препоруке:
11
1
20 уторак, 27 септембар 2016 23:00
Oni žele referendum više od Srba.
На конференцији за новинаре, Додик је истакао да ће се одзвати на сваки позив да да изјаву али да неће ићи у Сарајево већ ће изјаву дати у било којој правосудној институцију на простору РС.


U vezi s tim sam u više svojih komentara navodio da se "oni" vesele referendumu jer su upravo i naumili da iskoriste referendum za djelovanje pravosuđa BiH, kako se sada razvija situacija.
Препоруке:
5
2
21 среда, 28 септембар 2016 07:55
@vaga
Iz vašeg komentara proizilazi sva beda života na ovim prostorima - sila Boga ne voli, a pravo i pravda su imaginarna kategorija. Vi ste kanda neki Baja.
Препоруке:
6
0
22 среда, 28 септембар 2016 07:55
Диоген
@Вага

У другим уређеним државама не постоји окупациони намесник, који за 25.000 ЕУР месечно одлучује да ли му се (тј. његовом налогодавцу у амбасади) неко свиђа или не свиђа. Да не говоримо да он потиче из државе, која је под окупацијом држала БиХ, што је доказивао и сјајни аустријски адвокат Цислер у процесу против Младе Босне.

Исто тако, и референдум одржан 1. марта - по истим аршинима - је неуставан јер кад је један народ (српски) конститутиван, ту онда нема прегласавања. Тако да је БиХ још увек део Југославије, а пошто је Србија правни следбеник - дакле БиХ је део Србије (ако хоћемо да ту логику истерујемо до краја).

Осим тога, Бакир заступа тезу да је српски народ нижа раса у односу на један други народ, а то је фашизам, па сила победница (Русија) може и превентивно да војно нападне БиХ, ради спречавања фашизма, све по повељи УН.

Миле би требало да затражи да му се позив за саслушање достави замолним путем, тј. путем међународне правне помоћи достави тај позив.
Препоруке:
8
0
23 среда, 28 септембар 2016 08:02
Давид Штрбац
Какво правсуђе према Србима, такво и према сиротињи раји, нема ту неке суштинске разлике. Све је то радила и Аустро-Угарска управа, ослањајући се на Муслимане.
Препоруке:
7
0
24 среда, 28 септембар 2016 08:03
Диоген2
@Вага

Да додам још да суд није овлашћен да цени уставност нечега што је настало пре његовог настанка, нити уопште има везе што је 9. јануар Св. Стефан. Ако погледаш верске календаре за Јевреје, за Хришћане (православце или католике) или чак и за припаднике исламске вероисповести, сваки дан је "нешто", тј. неки празник.

Укратко, Бакир се добрано зезнуо са апелацијом, али и његови налогодавци из америчке амбасаде. Када је требало разбијати Југославију/Србију, прихватали су свакакве референдуме (онај 1. марта, или неуставни референдум у Црној Гори о оцепљењу - без двоструке двотрећинске већине, или референдум нелегалне руље на Косову и Метохији, која чак није ни имала статус конститутивног народа у Југославији и право на референдум).

Е, сад их боли тај преседан, јер се оцепио Крим, па је италијански регион Венето одржао референдум о оцепљењу од Италије, па хоће и Баскија и Каталонија, а и Шкотска...
Препоруке:
8
0
25 среда, 28 септембар 2016 08:19
Давид Штрбац 2
А зашто су се окупатори баш увек ослањали на Муслимане?
Зато што се Муслиманима најлакше могло манипулисати, јер су у идентитетском смислу увек били најслабија карика. Муслиманска је вера, а нација је спрска или хрватска. Али су бивше аге и бегови, потурчени имућнији Срби у доба Отоманског царства углавном, за свој турцизам, а касније слугерисање аустро-угарском режиму увек били у квази повлашћеном положају, који су на крају крваво платили увек при стварању или пропадању неке Југославије. Данас их користи Турска и Америка за своје војне и политичке циљеве, а опет на њихову дуготрајно гледано штету, јер је циљ Ватикана, пре свега, увек био да их покатоличи. Зато им је и била потребна Босанска федерација где ће временом бити асимилирани и покатоличени од Хрвата. То је оно што парадоксално не могу да опросте Србима од којих су се одродили - дакле, да су један народ са две вере.
Препоруке:
10
0
26 среда, 28 септембар 2016 08:36
чисто онако
Надовезујем се на изјаву претходног коментатора. У Хрватској рат је почео 17. августа 1990. спречавањем Срба да се изјасне на реферерендуму о свом статусу од стране Хрватске полиције, а не убиством на Плитвицама како се то обично наводи, а рат је ескалирао сецесијом Хрватске противном тадашњем важећем Уставу СФР Југославије.
Да ли то значи да једино Срби немају право на референдум?! Срби као конститутиван народ, а не Срби као Шиптарска мањина на Космету? Постоји хиљаду других начина да се спречи насиље, ако га негде има, али не и да се дозволи сецесија. То су господа западњаци доказали обрачуном са тероризмом у својим државама - Шпанији, Северној Ирској, Фрнацуској...али не и на Космету. Е сад када је тај процес кренуо, онда то тако иде...по правди, ни по бабу ни по стричевима. Закуцала маца и на њихова и ваша вратанца.
Препоруке:
5
0
27 среда, 28 септембар 2016 09:10
Београђанин
Додик је духовит. И туче их њиховим оружјем. И увек ме слатко насмеје, јер извргне руглу очигледне глупости противника. Често је наша политичка ситуација до те мере луда да само хумор, па и сарказам и иронија, представљају ефикасна средства.

Само тако Милораде!
Препоруке:
4
0
28 среда, 28 септембар 2016 09:14
@ТОПОЉ Београђанин
Слажем се са вама, али у овом тренутку то није политички изводљиво. То се своди на отцепљење, а то Запад само чека као повод за интервенцију.

Додикова тактика је добра, он буши окове мало по мало, али систематски и плански.
Препоруке:
5
0
29 среда, 28 септембар 2016 09:32
Vaga
@vaga
Iz vašeg komentara proizilazi sva beda života na ovim prostorima - ... Boga ne voli, a pravo i pravda su imaginarna kategorija. Vi ste kanda neki Baja.


Poznat mi je taj izraz i sam ga često upotrebljavam, tako da onaj ko ima ono prvo i ne treba mu ono drugo? Znači komentar "pogađa suštinu"? Pravni poredak nikada nije bio sinonim za pravdu, nikada znak jednakosti ali pravni poredak ima legitimitet državne prisile, pa odatle i obaveza poštivanja istog, ne što je to pravedno nego što se mora.

Исто тако, и референдум одржан 1. марта - по истим аршинима - је неуставан јер кад је један народ (српски) конститутиван, ту онда нема прегласавања


Odlično primjećeno, tačno ste to naveli, jeste tako.

Миле би требало да затражи да му се позив за саслушање достави замолним путем...


Tužilaštva imaju svoje ispostave u RS a ovlašteni inspektro SIPA-e po nalogu Tužilaštva BiH to može odraditi.
Препоруке:
2
0
30 среда, 28 септембар 2016 09:41
Vaga
Диоген2
-u naveli ste primjere nekih referenduma pa i onaj u Crnoj Gori u vezi sa izlasznošću i 2/3 pa povucite paralelu i ovaj u R Srpskoj je na istom postotku izlaznosti (zvanični podaci) oko 55%-Lično referendum u C. Gori smatram za veliku žalost što se "podjelila" Jugoslavija (svaz sa Srbijom)ali šta se može narod jer ekao svoje, kao što je narod rekao svoje u Sloveniji, Hrvatskoj, BiH pa i srpski narod na plebiscitima, pa i sada narod u R Srpskoj na referendumu.Svi referendumi na prostorima bivše Jugoslsavije jesu referendumi ali svi se osporavaju.Pomenuli ste Albance, bili su na neki način konstitutivni zastupljeni u savezno tijelu federacije Jugoslavije sa predstavnikom a imali su i autonomiju u sastavu Srbije u ravni republike jer su bili zastupljeni na saveznom (federalnom) nivou kao i republike. Nećemo emocijama, treba nam pravne istine.Referendum je referendum ma koji narod ga proveo srpski ili albanski a i ustavni sistem je ustavni sistem, ma koje države.
Препоруке:
1
1
31 среда, 28 септембар 2016 09:46
Диоген
@Вага

Мислим да СИПА не може то да уради:
- Закон о уставном суду БиХ није донет
- спорна је и легалност и легитимност страних судија у суду. Сами сте рекли да се не може конститутивни народ прегласавати, како је могуће да 3 Бошњака, Молдавац (који је и судија "суда" лажне државе "Косово") и Македонка имају "јачу вољу" него чланови конститутивног народа?
- пошто се у РС већ 20-ак година слави празник, постоји нешто што се зове "ниво достигнутих људских и мањинских права"
- 80-ак судских одлука те инстанце никада није спроведено. Поставља се питање: да ли се врши повреда начела забране дискриминације ако се циљно спроводи једна одлука? И то, реално, у којој је суд прешао границе и устава и своје надлежности, и дао крајње дебиласто образложење (које је можда на нивоу Саманте Пауер у УН, али не на нивоу озбиљних правника).
- Као што рекох, успостављањем преседана са рефендумима о оцепљењу (и кршењем Хелсиншке повеље), створен је преседан у корист народне суверености
Препоруке:
3
0
32 среда, 28 септембар 2016 09:49
@вага
"Pravni poredak nikada nije bio sinonim za pravdu, nikada znak jednakosti ali pravni poredak ima legitimitet državne prisile, pa odatle i obaveza poštivanja istog, ne što je to pravedno nego što se mora."

Једино је питање докле се то мора? Знате постоји и право народа на самоопредељење - ту су изгледа негде границе морања и легитимитета државне присиле. Уосталом, ни државна присила не може бити изнад права, па давати себи за право оно што то није - на пример, одузимати надлежности Републици Српској утврђене Дејтонским мировним споразумом и Уставом БиХ. Или мислите да може?! У том случају свака дискусија је сувишна.
Препоруке:
1
0
33 среда, 28 септембар 2016 09:55
Диоген2
@Вага

Још један део, о поштовању правног поретка. Да узмемо за пример немачки или амерички устав. И у једном и у другом примеру, народ има право да се побуни против државе која гази основна људска права. Теза коју Ви заступате (да се увек мора поштовати правни поредак) се у суштини наслања на правно-позитивистичку школу, која је била омиљена за време нацистичке Немачке - нпр. донесем закон да побијем све Јевреје, и то сви морају да поштују и спроводе, што је отприлике била и одбрана немачких официра на Нирнбершком процесу.

Међутим, управо су Нирнбершки процеси потврдили постојање "правде" и злочина против човечности, наслањајући се на природно-правну школу, па су немачки официри (као и генерал Александер фон Лер који је бомбардовао Београд, осуђен од нашег суда) погубили главе због злочина против мира и других злочина.

Немојте бити пристрасни, Срби ово нису испровоцирали, Бакир се дебело зезнуо, и суд БиХ је могао да се извуче, али су се залетели као будале.
Препоруке:
2
0
34 среда, 28 септембар 2016 09:59
наставак @ вага "нећемо емоцијама"
Нећете емоцијама, али вас "срби" само овај референдум у Српској, тај би да укинете, као и онај у Хрватској што су заташкали, а остали вам не сметају.
Нису Албанци на Космету имали покрајину, већ је то српска покрајина, као што је и Вовјодина српска покрајина. Српски народ на Космету није имао право на самоопредељење, нити се сад пита Косовска Митровица да ли жели да живи у држави са Приштином и да са пасошом прелази у Србију!
Ако је број деце критеријум за државност, онда нека се растуре све државе где је на неком простору мањина већина. Није то баш нека исправна логика рекла бих без емоција.
Препоруке:
1
0
35 среда, 28 септембар 2016 10:05
Диоген
@ Вага - о референдумима

Хајте правно да погледамо:
- у ЦГ је на снази био Устав, који је предвиђао да се за промену државне границе мора имати двотрећинска већина у парламенту, па се расписују нови избори и онда мора поново да се потврди одлука са двотрећинском већином. То се није десило, већ је дошао Мирослав Лајчак, и донели су закон по коме је довољно 55 % (ако се добро сећам). Тај закон је био неуставан, као и референдум.
- За Албанце - нисте у праву. Погледајте Устав СФРЈ, они никада нису имали статус конститутивног народа, у праву нема "отприлике". Одлуку о референдуму није донела Скпштина аутономне покрајине КиМ, већ група њих, изабраних на нелегитимним изборима, које Срби (који су неспорно конститутивни народ, као ни остатак Србије) нису признали нити су на њима учествовали.
Вицкасто је образложење да је то посебан случај: или су границе непроменљиве, или сваки народ или етничка група има право на самоопредељење до отцепљења. Није у реду да се дискриминишу Срби у БиХ.
Препоруке:
3
0
36 среда, 28 септембар 2016 10:14
Диоген
@Чисто онако

Једна од омиљених замена теза је да се кривица за рат у БиХ и Хрватској пребаци на Србе. У БиХ је рат почео тако што је убијен српски сват (поменуо га је један коментатор), а у Хрватској тако што су Срби (који су тамо живели стотинама година, који су били 25 % становништва и конститутивни народ, и који су Аустрију бранили од турских најезда) избачени из устава.

Такође, можда треба поменути и да је кључна одговорност за распад Југославије лежала на Америци, јер је тадашњи амбасадор у СФРЈ, Ворен Зимерман, рекао да САД неће признати једнострану сецесију СЛО и ХР, па су је недељу дана после те изјаве признали. А затим су то учинили и Немци. Да су Америка и Немачка поштовале Хелсиншку повељу, до рата и распада Југославије вероватно не би ни дошло.

Још један детаљ за @Вагу - пре било ког већег злочина у БиХ, постојао је договор о престанку сукоба португалског премијера Кутиљера. Али, Алија је на наговор Амера повукао свој потпис кад се вратио у Сарајево.
Препоруке:
1
0
37 среда, 28 септембар 2016 10:25
хм
Поента целе приче је да је дозвољен политички преседан на Космету и да је једини начин да се то у будућности спречи је да се то јавно призна и отклоне последице тамо где је то учињено, пре свега на Космету - што се очигледно неће догодити, или да се сваком народу легитимно дозволи право на самоопредељење - што је донекле апсурдно, а донекле логично, али то Срби нису смислили већ су се у тој причи нашли. Не могу Срби бити жртве свих политичких процеса на овим просторима, осим ако неко мисли да их може физички истрбити као Хитлер Јевреје. Можда је правда имагинаран појам, али без правде неће бити трајног мира на овим просторима. А бољи је сваки мир, од рата.
Препоруке:
1
0
38 среда, 28 септембар 2016 10:42
Vaga
наставак @ вага "нећемо емоцијама"


Nemamo više šta raspravljati kada je vaš početni "argument" nabijen emocijama da sam "antisrpski raspoložen", jer ne mogu ja tebi dokazati (jer i ne želiš da dokažem) koliko to nije tačno, koliko ti možeš meni "inputirati ili "dodati optužbi da jeste", po onom "starom oprobanom principu", ti "optuži" i ako kažem "da nisam" a ti dodaj još i ode to ko "u živom blatu" što se više "koprcam da dokažem da nisam više tonem".Prošao sam te "fazone" i ne nasjedam na to.
Препоруке:
1
1
39 среда, 28 септембар 2016 10:47
чисто онако@Диоген
Добро је што сте поменули Кутиљеров план, то је била велика шанса да се рат избегне. Питам се где је Месић Стипе да то прокоментарише, пошто је увек антисрпски расположен, мада кобојагсим није.
Бошњаци то увек морају имати на уму, јер ће се исто десити ако се опет поново закува у режији другог Изетбеговића и неког новог Цимермана, на штету свих на овим просторима, а у корист само налогодаваца који у рату виде профит и ништа друго.
Хрватска је рак рана срспског народа као и Космет. Нису ту чисти рачуни многих актера са ових простора,укључујући и Србе, а као по обичају народ је увек на губитку. У овом рату парадоксално профитирале су само мањине - албанска мањина, док је српски народ као у Хрватској деградиран у свом правном статусу и свом фактичком положају, а сада се то покушава у БиХ, али има неко да то спречи Богу хвала, ваљда.
Препоруке:
1
1
40 среда, 28 септембар 2016 10:57
наставак@вага "нећемо емоцијама"
Поштовани, не знам на шта наседате, а на шта не. Ви сте помињали емоције, форе и фазоне, антисрпство, у својим изјавама, апсолутно ништа од тога не поменух, већ само аргументе против ваших ставова - дакле ништа лично.
Али када нема аргумената, онда победи слабост у човеку. Ја вама ништа не набијам нити пребацујем, не знам ни да ли сте Србин, нити је за ову расправу то битно, никакву етикету вам не пришивам нити то умем и ни желим, нити имам какве вајде од тога, али ово је простор где свако има право да каже своје па и супротно мишљење са којима ви не морате сложите. Можда је у томе "фора", а "фазоне" остављам вама. Поздрав.
Препоруке:
1
1
41 среда, 28 септембар 2016 11:15
чисто онако
Изгледа да су само Срби емотивни - сви остали оперисани од емоција, па размишљају политички коректно. Или ко што рече несрећни Милановић знају да побеђују у ватерполу, али су глупи за политику?!
Хвала Богу родио се Путин па и Срби неће више "бити глупи" - по фазону не знају да граде, али знају да се бију.
А што се браће Муслимана тиче још је давно Његош записао:"Коме закон лежи у топузу, трагови му смрде нечовчством."
Препоруке:
1
1
42 среда, 28 септембар 2016 11:19
Suspendovan glavni tužilac Tužilaštva BiH Goran Salihović
Prvostepena disciplinska komisija Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Bosne i Hercegovine (VSTV BiH) donijela je odluku da se glavni tužilac Tužilaštva Bosne i Hercegovine Goran Salihović, privremeno udaljava od obavljanja dužnosti glavnog tužioca u Tužilaštvu Bosne i Hercegovine, saznaje Klix.ba.


http://www.klix.ba/vijesti/bih/suspendovan-glavni-tuzilac-tuzilastva-bih-goran-salihovic/160925064
Препоруке:
2
0
43 среда, 28 септембар 2016 14:59
Njgoš je pogriješio
чисто онако


Ma pusti se brate Njegoša on ne dotjera u red ni pravoslavne Crnogorce, odmetnuše se u NATO i druge asocijacije, pa onda nije čudo za ove druge što nisu pravoslavci? Pametnije mu je bilo da je pravio reda među pravoslavnim Crnogorcima da ne izdaju "čojstvo i junaštvo" i ne budu sada NATO sluge.
Препоруке:
0
1
44 среда, 28 септембар 2016 15:44
Njеgoš je pogriješio
Strašna je njegova kletva za odmetnute Srbe, ne bih baš sa tim da zbijam šale.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер