уторак, 28. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Јутарњи лист: Хапшење "димна завеса" да би “испод радара” прошао избор новог шефа српске таjне службе БИA, "Слободна Далмациjа": Почетак хладног рата Србиjе и Хрватске

Kоментари (92) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 03 септембар 2016 09:44
Jos jedan "Tribalac"
Uvodjenjem interneta 1997 pored svega ostalog sam stekao i neka znanja kojih nisam u tolikoj meri bio svestan a to je ogromna kolicina patoloske mrznje koje su izbeglice iz Bosne i Krajine gajile prema Srbiji i Srbima. Ovo je mahom bila karakteristika onih koji su se dokopali raznih Kanada i slicnog dok je medju onima koji su nastavili da zive u Bosni bilo redje. Ovaj "junak" je samo i uradio ono o cemu su hiljade sanjale.
Препоруке:
39
105
2 субота, 03 септембар 2016 09:55
Цвико
Ових дана јавља нам се један читалац из "љуте" Буковице односно Републике Српске Крајине, са мени мало не јасним ставовима, иза којих ми се намеће закључак да је за пад Крајине крива Србија. Не оспоравам али било је и издајника у редовима политичког и војног руководства Крајине. Да је Београд наишао на "тврдо" у Крајини као што је то сада случај са Додиком, можда би Република Српска Крајина" опстала. Верујем да је и америчка претња како ће бомбардовати Републику српску крајину имала ефекта. Кад је народ чврст нико му ништа не може. Али кад су у врху вођства шпијуни и издајници народ пропада. И овај "хрватски шпијун" Србин, безбедњак, показује како је то лош човек са лошом срећом. Ако су га уценили, морао је међу "својима" наћи неког да му помогне. Ако није могао наћи онда је то знак да је вест објављена у "Блицу од пре две године тачна. "Београд је пун шпијуна. Има их преко 5 хиљада". Надрљали смо.
Препоруке:
90
6
3 субота, 03 септембар 2016 09:56
pecija
Jednom prilikom Šešelj je rekao da niko od Šiptara a ni Hrvata nije svedočio u Hagu protiv svojih sunarodnika.Dok su se Srbi otimali da lažno svedoče.Protiv Miloševića su lažno svedočili i njegovi najbliži saradnici.Ima kod Srba prokletstvo izdajničko.
Препоруке:
104
5
4 субота, 03 септембар 2016 10:25
Decko iz B.
"Хрватски дневник тврди да jе..."годинама Загребу преносио податке...и да су због њега наjмање деветорица Срба оптужена за ратне злочине"

Pod uslovom da su informacije tacne, dokazuje veliku moc kada stranci mogu da gone nasih gradjana. U ovom slucaju pise da je covek bio umesan u najmanje devetoro optuznica protiv Srba. Dokazuje koje je to jako oruzje ucenjivati drzavu i njihovih sluzbenika. Ako ova voljnost osumnjicenog tajne da oda, samo da nebude optuzen, sta su onda vec svi ovi drugi politicari i kadrovi iz Vojske i Policije spremni sve da rade samo da im neki stranac ne tuzi (primer Hag)? Sta li vec Oligarhi su sve spremni da odaju i predaju?
Zakljucak ove price mora da bude, da se srpski gradjani ne smeju izruciti stranim zemljama! Na ovom primeru se vidi da Srbija ima mogucnosti da goni zlikovce na prostoru SFRJ sa zakonom o univerzalnoj nadleznosti za ratne zlocine. Ovo nesme biti povod u price da se u nekom dogovoru taj zakon ugasi, nego ga treba primenjivati do kraja.
Препоруке:
56
5
5 субота, 03 септембар 2016 10:29
Krle
i pao bas u vreme pojacane izdaje vlade?
Препоруке:
98
4
6 субота, 03 септембар 2016 10:49
?!?
Da nije Slavko
Препоруке:
37
3
7 субота, 03 септембар 2016 10:50
Neša (Glodur)
@Jos jedan "Tribalac"

Zanimljivo je to što kažete da Srbi gaje patološku mržnju prema Srbima. Ona postoji, niko ne može da dođe glave Srbinu kao "Srbin". Zar ne reče Arčibald Rajs "Čujte Srbi, čuvajte se sebe"? Napisano je objavljeno tek posthumno, i on ih se plašio. Doduše, postoji verzija da knjigu uopšte nije napisao Rajs nego da je ona delo naših "prijatelja" Britanaca kojima je zavada i podela Srba i uništenje pravoslavlja trajni interes. Postoji još od raskola Crkve 1.054. godine. Uzgred, porodica uhapšenog tvrdi "Čedo nije špijun, on bere grožđe!" Potražite tekst sa tim naslovom na netu.
Препоруке:
46
8
8 субота, 03 септембар 2016 10:51
Старац Фочо Од Стотину Љета
За "Трибалца"БУДАЛИ ЈЕ МОРЕ ДО КОЉЕНА (КОЛЕНА).А шта си ти, јадниче, учинио да им помогнеш кад им је било најтеже? Шта је учинила наша држава, шта наш народ? Ни 50 нас се није скупило да протестујемо против Олује...За такве као што је овај, најбољи Србин је мртав Србин.
Препоруке:
53
13
9 субота, 03 септембар 2016 10:54
небитан
Ако је вест тачна (ако верујетре усташким новинама), онда испада да се покварењак поново спрда са Србима. Тобоже хапси неког великог усташког шпијуна, а заправо је ухапсио - Србина. Наравно да треба хапсити шпијуне без обзира да ли су "наши" или нису, али шта је са гомилом усташа који ДАНАС вршљају по Београду и интензивно шурују са хрватском у вези ДАНАШЊИХ сукоба, што ниси прво на њих ударио, јуначино? Уместо тога, јачаш се на неком пензионеру који нема никакво залеђе и чије су акције изветриле још пре две деценије. Укратко, уобичајена вучићева тактика: гласним самохвалисањем и дреком око прошлих догађаја сакрити своје садашње роварење против Србије.
Препоруке:
77
4
10 субота, 03 септембар 2016 11:00
Јагодинац
Колико је српских старешина страдало због доставе Хагу и Загребу лажних и стварних података за подизање оптужби.
Хапсите с врха.
Било би добро да се изјасни Др Шешељ, он има поуздане податке о лажним и заштићеним сведоцима.
Јатацима Младића је суђено.
Мора се у Србији отворити процес против свих сарадника страних служби, а не само против изабраног "србохрвата"
Препоруке:
61
3
11 субота, 03 септембар 2016 11:09
pedjaprorus
@Jos jedan "Tribalac" - "Uvodjenjem interneta 1997 pored svega ostalog sam stekao i neka znanja kojih nisam u tolikoj meri bio svestan a to je ogromna kolicina patoloske mrznje koje su izbeglice iz Bosne i Krajine gajile prema Srbiji i Srbima." -Ne mrze krajiski Srbi "Srbe i Srbiju" nego glupost stanovnika AVNOJ-evske Srbije.Milosevic je programirao spin po kom su ti Krajisnici bili krivi sto je SRJ dobila sankcije i sto se lose zivi.Snobizam i glupost,koji i dan-danas zive medj' Srbima,su bez problema prihvatili tu lagariju.Nista se ne razlikuje odnos "Srba i Srbije" prema Kosovskim Srbima-i oni su krivi sto je "Srbija" bombardovana.Uskoro ce i izbegli Srbi iz Presevske doline,Raske oblasti,R.Srpske a verovatno i Vojvodine isto tako da "mrze Srbe i Srbiju".
Препоруке:
53
15
12 субота, 03 септембар 2016 11:13
Непристојан ник
Мали је то издајник каквих има.
Препоруке:
55
1
13 субота, 03 септембар 2016 11:25
Pametni Hrvati
Nasli jos jednu jeftinu srpsku budalu. Za njih je "stradala" jos jedna srpska budala. A ne Hrvat. Razumno od njih.
Препоруке:
51
1
14 субота, 03 септембар 2016 11:38
Nije mi jasno
Kao da se neko u vrhu vlasti joguni pa hoce da vrati milo za drago Hrvatima, a do sada je radio gore i stetnije stvari od ovog seljaka iz Drnisa? Kao prvo, ako Hrvatska vodi neprijateljsku politiku prema Srbiji i ugrozava nasu bezbednost, treba odmah prekinuti diplomatske odnose i proterati velike Hrvatske kapitaliste odavde. Jer ocigledno je da oni rade gore stvari od seljaka iz Drnisa! Drugo, ako je ovaj seljak pruzao informacije o nekim Srbima, bilo iz Krajine ili Srbije, kljucno je pitanje da li je to bilo protivzakonito ako se sumnja da su oni mogli biti ukljuceni u neke ratne zlocine? Cisto sumnjam, svi znamo sta Hrvatska radi, ali zar ne postoji obaveza svake drzave da ispituje ratne zlocine i zar oni nikada ne zastarevaju ? Osim u ovakvoj Srbiji, gde smo sve strane zlocince protv Srba i one iz okolnih zemlja abolirali i bas nas briga da li ce ikada odgovarati? Plasim se da ce ovaj malerozni seljak biti pusten bez pompe, a SNS ovo koristi za propagandu i mazanje ociju
Препоруке:
30
3
15 субота, 03 септембар 2016 11:39
negi
Koliko sam ja razumeo medije,čovek nije nikakav špijun već svedok tužilaštva u nekim procesima koji se vode u Hrvatskoj.Kome je špijunaža(misli se na vojnu) danas potrebna kada je kancelarija NATO pakta smeštena u srpskom Generalštabu,a Kembel sprovodi reformu u MUP-u?! Ali zato nikome ne smeta što su bivši šefovi Obaveštajnih službi Hrvatske zaposleni kao direktori Frikoma i firmi u Srbiji koje su u vlasništvu Todorića.Još jedna dimna zavesa Dramosera da pokrije svoje gluposti u koje je se sam zapleo.Njegov nivo je Ćamil Duraković,gradonačelnik jedne kasabe u Bosni.Uostalom to je potvrdila i Klinton fondacija pozvaši obojicu na svoju svečanost.To je nivo Dramosera a ne nekakve špijunske afere koje samo treba da održe tiraž njegovih žutara kako bi se skrenula pažnja sa nepodrške referenduma u RS i posete Klintonovima.
Препоруке:
69
3
16 субота, 03 септембар 2016 11:42
brzi
Istorija se u sadašnjost uvek vrača kao farsa na što ukazuje i taj primer zato treba biti veoma oprezan što rdiš u sadašnjosti da se ti ne dogodi u budučnosti da radi takve stvari propadneš potpuno. Ili metaforički kazano u brlogu ste hvatali lisicu ali nemojte biti iznenađeni ako čete za neko vreme konstatovati da ste u stvari čačkali medveda i navukli ga na sebe. Ali izgleda da vi još te lekcije niste shvatili i naučili zato vam se događa to što vam se događa u poslednjem veku i pol.
Препоруке:
8
24
17 субота, 03 септембар 2016 11:59
Bravo komentatori
Nadjose Hrvati nacin ds posvadjaju Srbe. A mozda su i Srbi.
Препоруке:
23
2
18 субота, 03 септембар 2016 12:36
SSSS
@Jos jedan,,Tribalac,,Nesa(glodur)
Gospodo,niste vi Srbi,jer Srbi tako ne razmisljaju.Komentari Vas izdaju,govore da ste na drugoj strani.(Sjetite se sta rece Bob Dilan).Vas jedini cilj je zrtvovati sto vise Ifigenija(Krajinu,Kosmet)da bi Beogradu dunuo povoljan vjetar,a on nikako da dodje upravo zbog takvih zakljucaka.
Препоруке:
20
7
19 субота, 03 септембар 2016 12:38
сизиф
@Jos jedan "Tribalac"Uvodjenjem interneta 1997 pored svega ostalog sam stekao i neka znanja kojih nisam u tolikoj meri bio svestan a to je ogromna kolicina patoloske mrznje koje su izbeglice iz Bosne i Krajine gajile prema Srbiji i Srbima.1945. Јужни Словени су после масовног клања, преосталих два милиона Срба преко Дрине.Тада је право на самоопредељење добило 900.000 Бошњака, 800.000 Македонаца, па чак и 400.000 Црногораца. Скоро два милиона преосталих Срба преко Дрине је остало без икаквих права и расподељено у хрватску и бошњачку републику.
Препоруке:
23
4
20 субота, 03 септембар 2016 12:44
Na sirotinju i miševi mokre
ЗAГРEБ - Хрватска агенциjа Хина, "према неслужбеним информациjама из медиjских кругова", обjавила jе да jе хрватски шпиjун коjег су оперативци српске Безбедносно-информативне агенциjе (БИA) ухапсили у Београду наводно пензионисани официр бивше JНA и jедан од некадашњих заповедника Воjске Републике Српске Kраjине.



Napisah ja u jednom od svojih komentara, mislim od juče komentar, da mora biti neka "funkcija" jer niko neće sirotinju za obavještajca, jer sirotinja nema "funkcije" a time ni relevantnih obavještajnih podataka, što bi se reklo narodski "na sirotinju i miševi mokre".
Препоруке:
19
0
21 субота, 03 септембар 2016 12:47
Бошко
pecija Jednom prilikom Šešelj je rekao da niko od Šiptara a ni Hrvata nije svedočio u Hagu protiv svojih sunarodnika.Dok su se Srbi otimali da lažno svedoče.Protiv Miloševića su lažno svedočili i njegovi najbliži saradnici.Ima kod Srba prokletstvo izdajničko.Зар није тај исти Шешељ пре пар дана на насловним странама тврдио да је "милошевић неколико пута хтео да га убије" "али га је станишић одговорио" а опет тај исти Шешељ "тврди" "да је био пријатељ са милошевићем" у хагу "и да су играли шах" и "био му на гробу"А највећа фарса је што су заједно капитулирали и издали Косово 9. јуна 1999 године и повукли војску и полицију са Косова.А и Милошевићи и Шешељ су се одрекли Српства када су приступили идолопоклоничкој комунистичкој секти Броза.Е о којим ти "србима"? Брозовим ?
Препоруке:
11
7
22 субота, 03 септембар 2016 12:51
Gdje si Slavko iz RSK?
Родом је из села Тепљуха код Дрниша, али има пребивалиште у Београду. У Србију је дошао као избеглица у августу 1995. године у време хрватске војно-полицијске операције "Олуја".



Koliko me sjećanje služi bio je neki "komentator na NSPM", mislim da se predstavljao "nickom Slavko", jako težak, sujetan i neraspoložen prema RS i Srbiji zbog kako je navodio "izdaje RSK"? Možda ga NSPM otkrila?
Препоруке:
27
4
23 субота, 03 септембар 2016 12:53
RAJKO-BEZBRADICA
Ne mrze Srbi iz Krajine Srbiju i Srbijanski narod to je vestacki nametnuto da su Srbi iz Krajine i Bosne krivi za sankcije i za los standard Srbijanaca sto je glupost. Kad se kaze Srbija je kriva naravno da niko normalan od nas Krajisnika tu ne krivi obican Srbijanski narod kojeg se nista ne pita ja i dalje stojim iza onog da jednu drzavu cini narod a ne njegova elita koja je prolazna moze biti ovakva ili onakva ali je prolazna narod je vecan.Ono sto Srbima Krajisnicima smeta kad je u pitanju Srbija to je da su sve vlasti koje su Srbijom upravljale zakljucno sa Milosevicem radile direktno na stetu Srba iz Hrvatske to je posebno bilo izrazeno nakon 1945 pa do 1995. Znam mnogi ce reci pa tad se Tita sve pitalo jeste ne kazem ja da nije. Ali otkud to da Srbija nikad nije u svoj nacionalni program stavila i omedjila koje su Srpske teritorije van Avnojevski granica Srbije. Da se to omedjilo i da su se 1990 te granice udarile i proglasile Srbijom sve bi bilo drugcije. A ne osnivati neku SRJ
Препоруке:
18
16
24 субота, 03 септембар 2016 12:53
Gdje si Slavko iz RSK?
?!?
Da nije Slavko


Izvinjajem se prije nego što sam napisao sličan komentar, nisam čitao komentare, kad pročitah isto čovjek postavio.Hehehe..Pozdrav.
Препоруке:
18
0
25 субота, 03 септембар 2016 13:04
Eksperti sa "pletenje mreža i mrežica"
Хрватска агенциjа наводи да jе jедно од медиjских нагађања и да су га хрватске обавештаjне службе "врбовале" и да jе њихову понуду прихватио у замену за jемство да против њега у Хрватскоj неће бити подигнута оптужница за наводне ратне злочине.



Svašta je moguće, jer u obavještajno-bezbjedonosm radu postoji kategorija "dobrovoljnih" a ima i ta druga kategorija "ucijnjenih saradnika".Sve je moguće a moguće je i to da je nekome zasmetao nezgodan svjedok a u vezi sa ratnim dešavanjima i eventualnim ratnim zločinima za koje se pojavljuje u svojstvu svjedoka? Sve je moguće, obavještajne službe su eksperti sa "pletenje mreža i mrežica".
Препоруке:
9
1
26 субота, 03 септембар 2016 13:13
RAJKO-BEZBRADICA
CVIKO@ U kojoj to vojsci na svetu nema izdajnika nadji mi tu vojsku?Svaka vojska ima dezertere seti se koliko je desetina hiljada mladi Srbijanski muskaraca od 1991-1995 otislo iz Srbije na zapad samo da nebi bili mobilisani PAZI ovde pisem o mladim Srbijancima dezerterima da bi ih nakon toga Boris Tadic tacnije Sutanovac POMILOVAO prema tome reci da su za pad RSK krivi iskljucivo Srbi iz Krajine je neozbiljno. I u Krajini je bilo dezertiranja mi smo 1991 imali 71.000 vojni obveznika sa prostora RSK evektivno na samom terenu ih je bilo 55.000 te 1991. Onih 16.000 su na razno razne nacine izbegavali mobilizaciju obicno su trazili kao i ovi vojni obveznici iz Srbije da odu na Zapad i tako mimoidju rat. Da bi za samo 3 godine od 1992-1995 od onih 55.000 koje smo imali na samom terenu za te 3 godine broj pao na 36.000 7.000 nam je izbaceno iz stroja da bi jos 12.000 obveznika otislo put Srbije nakon pada Zapadne Slavonije. Tutu cifru racunam i 5.000 vojnika iz Zapadno Slavonskog korpusa
Препоруке:
6
9
27 субота, 03 септембар 2016 13:14
Nije Slavko, garant.
?!?
Da nije Slavko


Ne vjerujem, jer pravi "obavještajac" ne ostavlja komentare na NSPm i uopšte internetu izuzev ako nije baš toliko "glup ili prepreden" da mu je to kamuflaža? Mislim da nije Slavko, nema govora da bi toliko bio na granici gluposti.
Препоруке:
6
8
28 субота, 03 септембар 2016 13:14
раја
Цела политичка булумента је после двехиљадите године издајничка шаљући у затвор оне који су се борили против окупатора и агресора.
Препоруке:
13
0
29 субота, 03 септембар 2016 13:26
Slavko
svako cojece ima pravo odje da kaze sta misli i osjeca pa tako i ja ako je ovo demokratija. Esam li u pravu????
Препоруке:
5
4
30 субота, 03 септембар 2016 13:27
Srbija nije učesnik ratova 1991-1995 godine
RAJKO-BEZBRADICA
CVIKO@ ...Srbijanski muskaraca od 1991-1995 otislo iz Srbije na zapad samo da nebi bili mobilisani PAZI ovde pisem o mladim Srbijancima dezerterima...


Ćuti tamo Rajko Bezbradica znaš da Srbija nije učestovala u ratovima i da je po tom pitanju Međunaordni sud pravde rekao da nije a ti sad o nekim desetinama hiljada dezertera.Ćuti i nemoj da više tako pišeš.
Препоруке:
6
6
31 субота, 03 септембар 2016 13:30
nenad
Ovo hapsenje ogroman je uspeh Vucica i novog sefa BIA GAsica.
Препоруке:
22
1
32 субота, 03 септембар 2016 13:31
Srbija nije učesnik ratova 1991-1995 godine
RAJKO-BEZBRADICA
CVIKO@ ...Srbijanski muskaraca od 1991-1995 otislo iz Srbije na zapad samo da nebi bili mobilisani PAZI ovde pisem o mladim Srbijancima dezerterima...


Ćuti Rajko Bezbradica ovo čitaju i oni iz Sarajeva (bošnjačka politička garnitura) pa te mogu pozvati za svjedoka na obnovljenom sudskom procesu pred Međunarodnim sudom pravde.Zato bolje ćuti brate, oni samo čekaju takve svjedoke.Sa takvim kometarima nisi ništa pametniji od ovog što je uhapšen od strane BIA-e.
Препоруке:
7
1
33 субота, 03 септембар 2016 13:32
редом по закону
Када ће почети да хапсе остале стране агенте и агенте који делују у оквиру нво,а које такоће финансирају из иностранства,а обављају ИСТЕ задатке као поменути?
хејтер
Препоруке:
11
1
34 субота, 03 септембар 2016 13:35
Панта
Има већ две године како написах неке ствари за нашег вољеног, никад не прежаљеног, друга и усташу Тита.
Рекох ли шта је он реферисао Америма,као њихов шпијун (а овде су многи тада дигли дреку):
ТОЛИКО САМ УНИШТИО СРБЕ ДА СЕ НЕЋЕ ОПОРАВИТИ 80 ГОДИНА ПОСЛЕ МОЈЕ СМРТИ. (Дакле до 2060.г.)
До тада ћемо имати макар још једну посету усташа у Мачви.
А ви мудрујте и завитлавајте се.
Препоруке:
21
3
35 субота, 03 септембар 2016 13:39
Dezerteri su najpametniji ljudi
RAJKO-BEZBRADICA
CVIKO@ Svaka vojska ima dezertere seti se koliko je desetina hiljada mladi Srbijanski muskaraca od 1991-1995 otislo iz Srbije na zapad samo da nebi bili mobilisani PAZI ovde pisem o mladim Srbijancima dezerterima da bi ih nakon toga Boris Tadic tacnije Sutanovac POMILOVAO prema tome reci da su za pad RSK krivi iskljucivo Srbi iz Krajine je neozbiljno.


Ti kako ih nazivaš dezerteri se pokazaše najpametniji ljudi, kud se naplatiše para na Zapadu, kud ne vidješe strahote ratova, kud sad gospoda a oni što su ostali 1995.godine ko najveća sirotinja što i jesu otjerani sa svoje sirotinjske gruude i muke, a ovi "dezerteri" dobili opštu amnestiju sada gospoda sa novcem i firmama, kupuju nekretnine i moraš ih se moliti za neki posao "tamo kod njih" ili tu gdje živiš gdje su kupili neke firme.
Препоруке:
7
4
36 субота, 03 септембар 2016 13:43
Decko iz B. @ небитан
"Уместо тога, јачаш се на неком пензионеру који нема никакво залеђе и чије су акције изветриле још пре две деценије."

Ako je tacno da je uhapseni gosp. penzioner, pitam se koje informacije on mogao da primi i od koga u nasim strukturama? Ako je prica tacna?
Препоруке:
11
1
37 субота, 03 септембар 2016 13:46
Decko iz B. @ pedjaprorus
Odlican odgovor, koji ste dali korisniku "@Jos jedan "Tribalac"". Postovanje
Препоруке:
6
2
38 субота, 03 септембар 2016 13:46
Dezetera bi bilo ali nije bilo mogućnosti.
RAJKO-BEZBRADICACVIKO@Svaka vojska ima dezertere ... I u Krajini je bilo dezertiranja mi smo 1991 imali 71.000 vojni obveznika sa prostora RSK evektivno na samom terenu ih je bilo 55.000 te 1991. Onih 16.000 su na razno razne nacine izbegavali mobilizaciju obicno su trazili kao i ovi vojni obveznici iz Srbije da odu na Zapad i tako mimoidju rat. Da bi za samo 3 godine od 1992-1995 od onih 55.000 koje smo imali na samom terenu za te 3 godine broj pao na 36.000 .Znaš "čija vojska nije imala deszertera" nakon što se "potpuno zatvorio obruč 1993.godine"? Alijina nije imala dezertera , ne što ih ne bi bilo, već što nisu imali gdje proći da pobjegnu, Srbi nisu znali "napraviti bezbjedan koridor za prolaz dezertera", pa ljudi morali i bez svoje volje da ratuju jer nisu imali gdje pobjeći.To je do srpske političko-vojne pogluposti što nisu znali motivisati potencijalne dezertere "Alijine vojske da dezertiraju "preko koridora".
Препоруке:
12
1
39 субота, 03 септембар 2016 13:53
RAJKO-BEZBRADICA
Pa ja nisam ni reko da je Srbija bila u ratu 1991-1995 na stranu to sto je dostavljala hranu i gorivo nama u Krajinu i ovima u Bosnu. Ali zvanicno Srbija nije ucestvovala u ratu svojom vojskom. Ona je tek 1998 ucestvovala na Kosovu do 1999.Samo sam naveo da je iz Srbije koja nije bila u ratu put Zapada pobeglo na desetine iljada mladije muskiji ljudi mada realno straha za njih nije bilo jer ih niko nebi ni mobilisao u Srbiji. Jer Milosevic je jos 1991 kaza ovo nije nas rat i Srbija nije u ratu. Tako da je tu sve jasno
Препоруке:
4
11
40 субота, 03 септембар 2016 13:58
Opleti brate Slavko
Slavkosvako cojece ima pravo odje da kaze sta misli i osjeca pa tako i ja ako je ovo demokratija. Esam li u pravu????U pravu si brate Slavko, opleti brate komentarima, olakšaj muci, i jesu izadali, nego šta su.Pročitaj knjigu "Knin je pao u Beogradu". Ništa ti gore ne pišeš u svojim komentarima nego što je napisano u toj knjizi.
Препоруке:
9
1
41 субота, 03 септембар 2016 14:11
Slavko
Ja fala Bogu njesam bio dezerter a ni moja dva rodjena brata i moj Caca i svakom svom komsili iz sela mozemo u oci pogledati cisto . 1992 sam dobio poziv za regrutaciju uredno se odazva i svoj poziv do 1995 posteno odradijo prema mojoj Krajini. Njesam nidje uteka a bilo je onije koji su sinove sakrivali po raznijem spiljama samo da nebi isli u rat. A isto tako bilo je i onije koji su jos od barikada u Krajini pa do 1995 konstantno bili na ratistu. Dobiju po 4-5 slobodni dana da se zera okupaju vide zenu i djecu usput uzoru vinograde i pokose ono zera livadica i pravac nazad na ratiste.SVAKOM CISTO GLEDAM U OCI
Препоруке:
14
7
42 субота, 03 септембар 2016 14:12
Алекса
провокација коју је употребио болесни ум, ширећи мржњу из самог средишта себе,
који се налази иза ника /Jos jeban "Tribalac"/ није вредна пажње.
третирање догађаја од стране олош-вучићевих таблоида у најближе време ће разјаснити да ли таква нарација долази са хрватске, усташке стране или од овдашњих британско-јенкијевских марионета.
свако уопштавање ове информације на ниво дела српског народа показује да се ради о манипулацији и говори о усташоидности тих који такве интерпретације распирују.
Препоруке:
13
4
43 субота, 03 септембар 2016 14:29
брљ
... "јаче" је - `Србе на Србе` него на `врбе` ?!
А колико ту има хрватских шпијуна - свих могућих фела, то ни сами Хрвати не знају... Можда и због тога, као и због `домољубних` пензија, у Хрватској све мање `цвета`.... Беее-дно...
Препоруке:
8
1
44 субота, 03 септембар 2016 14:36
Decko iz B.
Pitanje za one krajisnike koje imaju dal opravdanu ili ne kritiku prema Srbiji i oni drugosrbijancima koji nu u kom slucaju nisu hteli niti rat niti zastititi delove drzave koje se nisu hteli otcepiti i koj su ustava SFRJ iz 1974 bili lojajalni.

Imamo lepu sliku dogadjaja ne samo od pocetka 90tih nego od pocetka stvaranje te prve Jugoslavije (mozde i mnogo pre!) koje je gresaka dal srpsko drustvo u celini ili delova tog drustva na visokim pozicijama ucinili. Ako se ne slozimo o elementarnoj stvar, da se od Srbije nema vise cepanja dal teritorije ili lojalnih naroda, kao i da stitimo Srbe u Regijonu u miru ako moze u rautu ako je potrebno, i to na primenom radnji dokazati, onda nikakvog dogovora u Srbiji nece vise biti potreban! Jer to malo Srbije sto je ostalo nece vise biti, a sumnjam da ce narod Srpski preostati. Dal iz Krajine, BiH, CG, MK ili Srbije. Znaci gresaka su radjena! Kako da pridobijemo lojalne ljude da ih ne cinimo vise?
Препоруке:
6
1
45 субота, 03 септембар 2016 14:37
S
Ne bi me cudilo da je ovaj uhapsen jer je krenu Hrvatsku da cinkari. Srbija je puna spijuna i ovo je prvo javno hapsenje u zadnjih 10 godina.5000 spijuna- 1 uhapseni=4999.
Препоруке:
11
0
46 субота, 03 септембар 2016 15:09
сизиф
@Decko iz B.
Znaci gresaka su radjena! Kako da pridobijemo lojalne ljude da ih ne cinimo vise?

Па да отмемо просвету и културу из руку југословенских монструма. Да нам више не трују децу расизмом.

Ево како и данас то изгледа на БУ:
Kurs:
Idejа i ideologijа jugoslovenstvа: nаstаnаk, istorijski rаzvoj i funkcije
...
3. nedeljа
seminаr - Bosnа i Hercegovinа – cilj tаkmičenjа hrvаtskog i srpskog nаcionаlizmа
http://bit.ly/26mdJDi

А према попису 1921. на територији Авнојске Хрватске било 606.000 Срба, док је на територији Авнојске БиХ било 444.000 Хрвата. Данас причају чак и о трећем ентитету.

Да српска просвета и култура више од век и по нису биле у њиховим рукама монструозне авнојске границе би биле потпуно незамисливе.
Препоруке:
12
1
47 субота, 03 септембар 2016 15:49
Nista mi nije jasno
Ovakvo nesto kao da je smisljao neki kadar SNS-a?Ako mu je dojavljeno da je oktriven, pa to samo znaci da u drzavi ima onih koji su mnogo opasniji od ovog, u vrhu drzave, rade mnogo gore stvari i niko im ne moze nista, zar ne? Drzava bi u nekom trenutku morala da uhapsi samu sebe? Ako su zbog njega uhapseni neki oficiri, pa zar pokojni predsednik Milosevic nije bio glavnokomandujuci vojske? Zasto ne uhapsiti sada Cedu i bivse sefove DOS-a koji su Milosevica nezakonito izrucili i lazno svedocili? Da li je doticni dostavljao informacije o nasoj vojsci stranim drzavama? Pa zar to ne radi kancelarija za vezu sa Natinim drzavama? Jedna od njih je Hrvatska. Zasto onda tu kancelariju ne zatvorimo i njenu delatnost ne zabranimo? Ja sam apsolutno protiv toga da Hrvatska rovari po Srbiji, ali Srbi sa Terazija su mnogo gori. Zasto ne uhapsimo one koji su od 2000. dozvolili da Hrvatska rovari po Srbiji? Da li su oni zasticeni, a rade gore stvari od ovog nesrecnika?
Препоруке:
13
0
48 субота, 03 септембар 2016 16:05
Крцко
Зар ће за хапшење и испоручивање Хагу комплетног српског политичког и војног врха из све три српске државе, на крају настрадати само извесни Чедо Чоловић, безбедњак 75. дрнишке бригаде СВК???!!!
Препоруке:
12
0
49 субота, 03 септембар 2016 16:26
Slavko
Da cita sam ja knjigu od Milisava Sekuljca Knin je pa u Beogradu. pa vidi ovako cojek je napisa 99,9% tacno sve ono sto je u knjizi. To znam jer svak onaj ko je bijo u Krajini bez obzira bijo general ili obicni vojnik zna je kompletnu situaciju. Samo sto je Sekuljc jedan jedini cojek koji je progovorijo o dogadjajima vezanim za Krajinu i njenu izdaju. Ima puno Krajisnika koji isto to znaju sto zna i Sekuljc ali njesu to iznjeli u javnost da se prava istina o RSK vidi vec cute i pokusavaju cutanjem krivicu za izdaju. Tu konkretno mislim na oficirski kadar RSK kome je ili zaprjeceno ili su debelo placeni da cute o stvarnim dogadjajima iz Avgusta 1995 i posebno o dogadjajima iz 1994 na djelu ratista koje je kontrolisala vojska Bosanski Srba cije se ratiste naslanjalo na nase polozaje na Dinarskom masivu. Sekuljc je castan cojek ako ima neko koga bi zelijo upoznati to je onda Milisav Sekuljc.Sto je zanimljivo Sekuljc nije Krajisnik ali je zavolijo nas Krajisnike
Препоруке:
7
6
50 субота, 03 септембар 2016 16:35
Zastor
Srpska afera Drajfus...
Pogledajte samo kakav je to samo spin, kao da je uhvaćeno čudovište...
Препоруке:
9
0
51 субота, 03 септембар 2016 16:47
Decko iz B. @ сизиф
Gospodine. Moja poenta ostaviti sve svaliti na jednu stranu. Komuniste su tada dobili toliki odziv u narodu Srpskoga zato sto je vecina Srba bila siromasan. Bar onaj deo van Sumadije, koji nisu dobili njive. A rojaliste su poceli stim igricama dati "narodima" nekakvih specijalnih prava, zato sto kruna nije bila zadovoljena sa delovima gusto Srbima naseleno nego htela vise. Kao sto je car Dusan pogresno procenio zabiti onoliko carstvo a nemajuci kapaciteta za pravilno vladanje i integrisanje cele te povrsine. Da se SKOJevci i drugosrbijanci marginalisu, tu stojim sa vama. Ali nece samo to resiti nase probleme.
Mora se naci elementarnog o cemu se mogu sto vise ljudi udruziti da se svakakva pretnja dal spoljna ili unutrasnja moze suprotstaviti. I to od bilo kojeg politickog tabora ili vere da je neko dosao. A ne da se pocne traziti histericno nekakvih "ad hok" resenje, kako smo videli ovih dana u Beogradu zarad ovog vaznog pitanja! Gde to vodi mogli smo videti 90tih!
Препоруке:
1
1
52 субота, 03 септембар 2016 16:53
negi
@Krcko Vidim da znaš ko je uhapšeni i vidim da i neki drugi komentatori znaju ko je i šta je bio,pa onda razjasnite i nama ostalima!Takođe,nemojte napadati Slavka ili već kako se predstavlja nije on čovek kriv,jest malo frustriran, malo nakrivo nasađen,malo genetika čini svoje ali to se da ispraviti uz 2-3 kg.janjetine i par litara vina.Uzimam na sebe obavezu da kada budem išao u N.Sad na Iriškom vencu u kafani "Zavičaj"(po meni najbolja jagnjetina u tom delu)rezervišem jedno 2-3 kg. za Slavka ili već kako se zove.
Препоруке:
7
2
53 субота, 03 септембар 2016 17:15
Slavko
NEGI@ E tako vec moze janjetine i vina mi daj pa cemo uz vino i janjetinu prodiskutovati o politici i izdaji RSK. Ispod 3 kila janjetine ne valja nista mada odje u Vojvodini janjetina nije nako ljepa ki ona nasa dava mi na mulj ki ona riba Saran naj bolja janjetina i kozlovina je iz Dalmacije koja se rani divijom travom u onom kamenjaru. Ali satracemo mi nju samo ti kupi
Препоруке:
7
5
54 субота, 03 септембар 2016 17:36
Decko iz B. @ negi i Slavka
Postovanje gosp. negi! "Fair play!" kako bi Englez rekao. Izgleda da ima i ljudstva u taboru druge Srbije koje nisu skorz mentalno oboleli od Sorseve indoktrinacije. Prijatno vam zelim
Препоруке:
1
2
55 субота, 03 септембар 2016 17:40
negi
@Slavko Nećemo o izdaji RSK već o "Briunskim transkriptima",tamo sve piše!
Препоруке:
6
2
56 субота, 03 септембар 2016 17:43
Крцко
@ Negi

Чоловић је комунистички удбашки кадар. Као и многи слични, или је био алав на паре или је проблем био недостатак личног интегритета. Ако је истина да је урадио што је урадио, могао је да причини штету само на локалном нивоу. Да се разумемо, и то је довољно у нормалној држави да се постави пред стрељачки вод. Постоје и многи други локални "Срби" који ми се од краја рата врзмају по глави а који су радили сличне ствари - дуго се већ надам да ће неко коначно изићи са листом таквих људи, који су индиректно криви за страдање српских цивила и војника у Крајини.
Но, као што су многи други у коментарима горе навели, Хрватска није имала потребе да инфилтрира некога са ограниченим интелектуалним способностима, пошто Хрватски и западни шпијуни седе већ у врху српске политичке, војне и безбедносне власти већ задњих 16 година (и то у најмању руку толико).
Препоруке:
11
1
57 субота, 03 септембар 2016 17:53
Студентски град
Срби ухапсише србина хрвата. Гурнуше нам га хрвати.
Браво хрвати, стварно имате успеха против ових наших јадника.
Могли су да ухапсе овог пензионера да нико не зна, да га испитају, да сазнају све што треба, да га преотму да шпијунира за Србе.
Када би Бруно Векарић, Љајић или Вукчевић издали неког свог? Никад.
Издају само србе. Сви издају србе, а највише им помажу срби Бруно Векарић, Љајић или Вукчевић.
Издали смо не једног, него све србе са Косова и Метохије. Запомагали су, тражили помоћ, то и данас чине, и - ко им помаже, Ђурић, Дрецун, Тачијеви срби у његовој влади. Џаба завијају ко вукови.
Колико се срба вратило на своја имања у Хрватској, Косову? Која им је сигурност.
Јадници Српска БИЈАЦИЈА, Јавно тужилаштво, немате посла, па га нађосте. Алал вам Вучић!
Препоруке:
15
1
58 субота, 03 септембар 2016 18:11
Iskander
Еee aa зашто је Србин Чедо Чоловић постао шпијун???


Хрвати су му запртили да ће га оптужити за ратне злочине, а као што смо видели, Србија обећава да ће га испоручити.

Шта му је преостало?

Ил да му хрвати суде, без разлике дал је крив или не, ил да шпијунира па шта буде.

Другим речима од њега хрватског шпијуна, нису направили хрвати, већ власт у Србији, која је показала да је спремна да испоручи сваког Србина, без разлике дал је крив или не.
Препоруке:
16
3
59 субота, 03 септембар 2016 18:26
Hercegovac II
@Negi
@studentski grad

Apsolutna istina u moru zapjenusanih rodoljuba!
Alek-gasiceva dimna zavjesa!
Apatridi nigdje nisu dobro dosli, znam iz
sopstvenog iskustva!
Vjerovatno je ovaj kukavac zrtveni jarac!
Smije li ta BIA (ili kako se vec zove), krivo pogledati Biserulju, Kandicku, Vukcevica, Bruna,
Cankacedu.....
Ne smije,normalno!
Препоруке:
12
1
60 субота, 03 септембар 2016 18:31
Јагодинац
Једно није јасно.
Да ли се ово српска БИЈА ЦИЈА хвали успехом или кука на хрвате.
ЦИЈО БИЈО, хрвати су купили целокупну трговачку мрежу у Србији, на сваком ћошку нас шпијунира Тодорић и његови пајтоси Чанак, Тадић, Пајтић, Вучић, предадоше све Тодорићу и потомцима Туђмана БИЈА ЦИЈА на то не цијуче, него иде у куповину.
Сменити компелтну БИЈУ ЦИЈУ и вратити Крцунове и опанчарове мислим Ранковића безбедњаке да чувају Србију.
Ови данас, као незапослени керамичар, не могу две козе да сачувају.
Препоруке:
9
0
61 субота, 03 септембар 2016 18:36
сизиф
@Decko iz B.
Komuniste su tada dobili toliki odziv u narodu Srpskoga zato sto je vecina Srba bila siromasan. Bar onaj deo van Sumadije, koji nisu dobili njive

Комуниста пре рата међу Србима у Крајини нпр. практично није ни било, али то је мање битно. Комунизам је комунизам, а нација је нација. И читав низ других нација је био под комунистима па ниједна није доживела ништа слично.

Да ли је вама уопште јасно какав злочин су авнојске границе? Према попису 1921. скоро трећина српског народа је живела у селима преко Дрине, на територијама Авнојске Хрватске и БиХ. Катастрофа. И то је слуђени српски народ дозволио.

Није комунизам крив што је српска нација била и остала неупоредиво незрелија од свих околних нација, него југословенска културно-просветна елита која нам трује децу. Већ два века не дозвољавају Србима да знају ни које су Срби ни које нису, ни где су српска села ни где нису.
Препоруке:
10
0
62 субота, 03 септембар 2016 18:53
СРС
@сизиф

Погрешно процењујете ствари. Наша је главна грешка што смо кренули да поистовећујемо веру и нацију и због тога нам се корпус осуо. За то крива СПЦ која је тврдила да је Србин = православац.

Најумнији Срби су били свесни да није тако али клерикалци су их прегласали. Погледајте како је говорио велики Доситеј Обрадовић:

„Ко не зна да житељи чрногорски, далматски, херцеговски, босански, сервијски, хорватски (кромје мужа), славонијски, сремски, бачки и банатски осим Вла(х)а, једним истим језиком говоре? Говорећи за народе који у краљевствам и провинцијам живу, разумевам колико грчке цркве, толико и латинске следоватеље, не искључавајући ни саме Турке, Бошњаке и (Х)ерцеговце, будући да закон и вера може се променити, а род и језик никада. Бошњак и (Х)ерцеговац Турчин, он се Турчин по закону зове, а по роду и по језику, како су год били његови чукундедови, тако ће бити и његови последњи унуци"

Без одрицања! Карлобаг-Огулин-Карловац-Вировитица - то је наша граница!
Препоруке:
7
5
63 субота, 03 септембар 2016 18:56
Decko iz B. @ Hercegovac II
Institucije nerade posao zato sto sa ulicama nikakav pritisak stize. Ako svako cuti i jedino zna da napada drugoga zbog stranacke knjizice onda se nista nece ni menjati. Posto su skoro sve politicke kombinacije isprobane, a ko juri u tu EU, stranke upopste i netreba. Posto Brisel zacrta put sta sve mora da se uradi. A pro-evropske stranke jedino moraju narodu da prodaju tu maglu "EU-raja".

A ako pritisak se poveca, nemogu vise tako lako face koji su se debelo o zakonu ogresili stime braniti, da onaj drugi politicar nece njega hapsiti, jel ce posle on biti hapsenj od drugoga. Nezam dali se secate, kada je gosp. Tadic izgubio izbore i pao sa vlasti. Gde je odmah pobegao? U ustasiji! A tek se vratio kada su se dogovorili o podele plena.
Ovaj primer ovog coveka dokazuje da se moze sa informacijama izvrsiti pritisak na osobu, i stime je kontrolisati. Sada svako neka sam proceni ko sve sedi u Skupstini sa "noralgicnim tackama" zarad pritiskanja, i sta to znaci zarad vodjenje drzave!
Препоруке:
2
1
64 субота, 03 септембар 2016 19:20
Decko iz B. @ сизиф (o komunizmu)
"Комунизам је комунизам, а нација је нација. И читав низ других нација је био под комунистима па ниједна није доживела ништа слично."
Kao prvo, ja mislim da su Srbi pali na status neoragnizovanih plemena i vise zemalja. Status nacije su izgubili kada su jurali u tu Jugoslaviju. Drugo i Rusi su naspram Srba gubili zbog njihove velikodusne ispruzene ruke dosta kada se sovjetski savez rusio pocetkom 90tih a najvise zrtava uopste u tom ratu dali! Misleti o komunizmu sta hocete, izcupao je najveic deo stanovnistva iz brutalnog siromastva. A to nazalost Rojalisti nisu uspeli. Bar pre rata u Kraljevini Jugoslavije. Neznam dali bi uspeh isti bio. Al o tome raspravljate ne vodi nigde, jer do te sance nisu dosli.
Препоруке:
1
1
65 субота, 03 септембар 2016 19:33
Decko iz B. @ сизиф (o popisa)
"Да ли је вама уопште јасно какав злочин су авнојске границе? Према попису 1921. скоро трећина српског народа је живела у селима преко Дрине, на територијама Авнојске Хрватске и БиХ. Катастрофа. И то је слуђени српски народ дозволио."

Gospodine, neznam sta uvek mazete tog popisa iz 1921 godine? Kako je on napravljen, kako se stanovnistvo i nacijonalna struktura menjala, to se nemoze videti iz tog vaseg popisa. I po meni nije od pomoci toga izvaditi u diskusijama o NDH zlocinima. Jer jos jednom koliko se podaci menjali o recimo 1921 do 1941 godine, niko nezna! To su 20 godina! Svasta se moglo desiti. Is- ili doseljavanje Srba u krajevima. Mogao skociti natalitet Srpski itd.

Uporedite popis u BiH. Od 1961 do 1971 broj Bosnjaka se uvecao za 60%. Ako uporedite podatke do 1981 broj se skoro udvostrucio. Znaci ko zna sta se sve desilo u tim 20 godina izmedju 1921 do 1941? I kako uzeti te podatke za raspravu o NDH zrtava, nije mi jasno?
Препоруке:
2
0
66 субота, 03 септембар 2016 19:43
Decko iz B. @ сизиф (o granicama)
"Да ли је вама уопште јасно какав злочин су авнојске границе? Према попису 1921. скоро трећина српског народа је живела у селима преко Дрине, на територијама Авнојске Хрватске и БиХ. Катастрофа. И то је слуђени српски народ дозволио."

Izvinite, dali su "Banovine Kraljevine Jugoslavije" bili bolje? Jel banovina Hrvatske nije nudjena pre avnojskih granica? Da se ne razumemo pogresno. I ja mislim da su AVNOJske granice bili losi. Pogoto za Srbiju (sa dva AP) kao i seo srpski narod. Ali oni nisu status drzava imali u SFRJ. Ovlascenja jesu bili velika, ali status drzave je dal Banditerova Komisija koja nije bila obavezujuca medjunarodna komisija. Nego zapadni biro za parcanje Jugoslavije. Mislim cak i Sovjetskog Saveza, ali neznam tacno. Znaci mozemo tu dosta da polemisemo. Greske su napravljene od svih strana. Meni je vazno, da od tog puta gresaka skrenemo. U drugom slucaju ponavljanje istorije ce ici dalje po isporbanoj recepturi. Ako gresim rcite mi gde?
Препоруке:
4
0
67 субота, 03 септембар 2016 19:44
gradjanka
Ako dugi niz godina Evropskoj uniji, zapadnim zemljama i pojedinim strancima stavljamo na uvid sve nasa poverljiva dokumenta, ako nam u vojsci sede strani generali, ako sednici vlade prisustvuje strani ambasador,ako u toku izbora stranac sedi u izbornom stabu neke od stranaka,ako za svaki potez moramo da obavestimo americkog,engleskog i ko zna jos kojeg ambasadora, ako po Srbiji vrsljaju razne obvestakne sluzbe i nevladine organizacije....koje se to velike drzavne tajne onda otkrivaju?!?Pa sve je javno i kad je tajno!Istina, ako je denuncirao svoje ratne drugove onda je to kriminalno delo za koje postoji odgovornost.Meni u Srbiji vise nista nije jasno osim da nema nade za bolje sutra ni po jednom pitanju.
Препоруке:
7
0
68 субота, 03 септембар 2016 19:49
Decko iz B. @ сизиф (o Srbima)
"Није комунизам крив што је српска нација била и остала неупоредиво незрелија од свих околних нација, него југословенска културно-просветна елита која нам трује децу. Већ два века не дозвољавају Србима да знају ни које су Срби ни које нису, ни где су српска села ни где нису."

Jugoslavija je jedina kuca bila gde smo svi Srbi bilo ispod jednog krova. Sem Srba u Rumuniji i Madjarskoj koji su na zalost vecina asimilirovana. Pre toga uopste nije bilo moguce graditi povezanu srpsku svest. A kako ste ispravno rekli, u Jugoslavijama se po Srbima vodilo racuna da oni vise budu Jugosloveni nego li Srbi. A nebih rekao da je neko zabranio da se neko izjasnjava kao Srbin, ali problematika je do danas tu. 100% se slazem. Ali kako, kao prvo da prodobijemo sve Srbe oko jedne elementarne srpske ideje a kao drugo ostali da spojimo tzv. manjine u tom srpskom loncetu? Jer Ustasi, Mudzahedini, Balisti kao i madjari to vec duze vreme rade. I to veoma uspesno i na stetu naseg biloskog mase.
Препоруке:
4
0
69 субота, 03 септембар 2016 19:58
сизиф
Decko iz B.
Status nacije su izgubili kada su jurali u tu Jugoslaviju.

Како то није сметало Хрватима, Бошњацима и другима?
Ко је бранио Србима да се нормално разграниче са околним нацијама?
Po svršetku rata, kada su počele rasprave između Hrvata i Srba oko uređenja države na osnovama centralizma i federalizma, Jovanović se nekoliko puta oglasio raznolikim tekstovima. Najpre, učinio je to analizom i kritikom Nacrta jugoslovenskog Ustava, koji je izradio 1920. godine dr Josip Smodlaka. Pošto je Smodlaka napisao da je svojim nacrtom Ustava želeo da nađe srednju liniju između centralizma i federalizma, Jovanović je to osporio i naglasio da Smodkalin Ustav "za celo nije srednja linija", nego je "čist federalizam".
http://www.srpsko-nasledje.rs/sr-l/1999/01/article-3.html

Тако типично, а криви комунисти. Уместо да се равноправно разграниче па да према степену децентрализације, па и дисолуцији, могу да имају равноправан однос.
Препоруке:
2
0
70 субота, 03 септембар 2016 20:05
...
Пере се код западних газда што је обележио Олују у Бусијама па сада Србе хапси, не није он као Слоба, он је као НИКО!
Када као Коштуница ухапси Нејбора и Перишића оба ЦИЈАШа може да се јави!
СРАМОТНО!
Препоруке:
0
1
71 субота, 03 септембар 2016 20:29
сизиф
Decko iz B.
Jugoslavija je jedina kuca bila gde smo svi Srbi bilo ispod jednog krova.

Ова будалаштина је учинила Југославију потпуно немогућом државом, доводећи Србе у специјалан, неравноправан однос према Југославији.

Немачка мапа Југославије - стање 1940.
http://bit.ly/1qJhGBm
Српске, хрватске и бошњачке територије су међусобно испреплетене. Нема никакве посебности у српској позицији, она је произашла тек из монструозних авнојских граница.
Препоруке:
2
0
72 субота, 03 септембар 2016 20:31
сизиф
@Decko iz B.
I ja mislim da su AVNOJske granice bili losi. Pogoto za Srbiju (sa dva AP) kao i seo srpski narod. Ali oni nisu status drzava imali u SFRJ.

Али су свеједно вршиле своју функцију. Срби су се исељавали са својих територија из туђих република или су одлазили у туђе градове, одакле их је било лако отерати.

Да су Срби, Хрвати и Бошњаци 1945. нормално разграничени, попут осталих европских народа уз поштовање макар минимума реципроцитета, још пре 90-их у деловима Србије преко Дрине требало је бити најмање 4 милиона Срба. Вероватно би се мање исељавали и у иностранство.
Препоруке:
2
0
73 субота, 03 септембар 2016 20:46
Decko iz B. @ сизиф
Gospodine, slozicete se samnom valjda da diskusija o razlozima zbog cega je sve Srpski narod izgubio i svim Jugoslavijama vazan, ali sada nepotreban. A mene licno sada pitati zbog cega nisu gradili? Neznam! Valjda sto im je bilo primamljivo ici bez svadje kroz zivot. Ko bi mogao da sluti pocetkom 80tih sta Srbe sve ceka? Ona sakica Srba koja je probala ukazati na probleme koje se priblizavaju nisu realno shvaceni. Kao sto su Nemci do sada voleli da se prave kao Evropejce, posto njihovo nasledje nije prijatno bilo sama njima niti drugima. Oni to menjaju sada polako ali aktivno. A ispadaju kao Srbi u YU. Niko osim njih zeli vise tu EU.

Znaci pitanje je kako od nasledjenog krsa graditi plan o unapredjavanju srpskog bica? A to raditi primamljivo, da sto vise ljude integrisemo u Srpstvo. Jer ako ih mi ne integrisemo, onda tuo kao i dosada drugi ciniti! Enver Hodza npr. je uspeo da spoji Siptare bilo koje nacije da su. Trvdim da treba novo nacertanje, ne za Srbiju nego za srpsku naciju.
Препоруке:
2
0
74 субота, 03 септембар 2016 20:55
СРС
@Дечко из Б.

Тачно! Сизиф једноставно не схвата да таквом политком где се прихвата да је сваки Србин друге вере и другог држављанства нешто друго до Србин наша држава постаје као Нокија. Хрвати и муслимани Бошњаци нису нација! Не смемо то прихватити! Негујмо српско јединство. Као што рече мудри Доситеј:

„Ко не зна да житељи чрногорски, далматски, херцеговски, босански, сервијски, хорватски (кромје мужа), славонијски, сремски, бачки и банатски осим Вла(х)а, једним истим језиком говоре? Говорећи за народе који у краљевствам и провинцијам живу, разумевам колико грчке цркве, толико и латинске следоватеље, не искључавајући ни саме Турке, Бошњаке и (Х)ерцеговце, будући да закон и вера може се променити, а род и језик никада. Бошњак и (Х)ерцеговац Турчин, он се Турчин по закону зове, а по роду и по језику, како су год били његови чукундедови, тако ће бити и његови последњи унуци"
Препоруке:
4
0
75 субота, 03 септембар 2016 21:20
negi
@SRS Pusti šta je govorio Veliki Dositej Obradović,to što je on govorio,govorio je u svom vremenu,šta ste govorili vi u svom vremenu?Jer ovaj vaš Alek sa skupštinske govornice za jednog Srbina sto muslimana,jel vaš poklič za krst časni i slobodu zlatnu itd.itd.I vi ste se sada setili da ima Srba i pravoslavaca,muslimana i katolika.Pa normalno da ih ima, i nema ih sad već ih je uvek bilo i Srba ateista i hari krišna i budista,sve su to Srbi.I sve te Srbe je vaša ideologija posvađala,zakrvila i suprostavila jedne drugima. Kad ste sa ludim Miloševićem uspeli sve da sj..te setili ste se Srba svih vera.Još da vam poverujem!
Препоруке:
2
2
76 субота, 03 септембар 2016 21:22
сизиф
@Decko iz B.
Trvdim da treba novo nacertanje, ne za Srbiju nego za srpsku naciju.

Тврдим да за почетак треба онемогућити усташама да трују српску децу расизмом.

Како не схватате да нема ко да га прави, кад би то и ишло тако. Срби још нису успели да створе своју културно-просветну елиту. Не могу ни да имају своју интелигенцију.

београд, град нових идеа, принципа и пекића
Препоруке:
1
0
77 субота, 03 септембар 2016 21:42
Slavko
SIZIF@ Krajisnici treba da vode Srbiju i Krajisnici treba da napisu novo nacartanje. I da mi vodimo Srbiju bez nas nema nista. Dali smo Srpstvu Nikolu Teslu i Milutina Milankovica.
Препоруке:
0
3
78 субота, 03 септембар 2016 21:42
сизиф
@СРС
Наша је главна грешка што смо кренули да поистовећујемо веру и нацију и због тога нам се корпус осуо.

Ево шта Вук из прве руке сведочи о стању 30-их година 19. века:
У поменутијем овдје мјестима биће најмање око пет милиона душа народа, који говоре једнијем језиком, али се по закону (религији) дијеле на троје: може се од прилике узети да их око три милиона има закона Грчкога... Само прва три милиона зову се Срби или Србљи, а остали овога имена неће да приме, него они закона Турскога мисле да су прави Турци, и тако се зову, премда ни од стотине један не зна турски; а они закона Римскога сами себе или зову по мјестима у којима живе н. п. Славонци, Босанци (или Бошњаци), Далматинци, Дубровчани и тд., или, као што особито чине књижевници, старинскијем или Бог зна чији именом, Илири или Илирци
http://bit.ly/1qKDFrE
Препоруке:
3
0
79 субота, 03 септембар 2016 21:44
Decko iz B. @ СРС
Gospodine, i ja odbijem misao da Srbin samo pravoslavac moze biti. Zivojin Misic bio je ozenjen sa Nemicom, protestantkinjom. Svakog bi napao ko bi tom coveku ili nejgovoj familiji osporio Srpstvo. Sinovi su isto bilo u vojsci i umreli za Srbiju odnosno Jugoslaviju.
Primer Bunjevca koji su katolici a zbog te glupadjiske doktrine izgubili smo dosta od njih posto su "Hrvati" njih prisilili u njihov tabor. A i gde da odu ako u srpskom drustvu pretezno misli da samo pravoslavac ili iz bivse pravoslavne porodice i danasnjeg ateista moze bit Srbin. Naravno da je lose.
Jer kao najveci argument gluposti narod veazti za religiju je Stefan prvovencani. On je primio krunu od pape iz Rima, i bio koliko ja znam za ono vreme katolik. Posle je presao u pravoslavlje. A necujem da neko kaze da on nije bio Srbin!
Mislim, ako neki ustas ovo cita pocece da prisvoji i ovog Srbina kao sto su skoro sve prisvojili, zato sto dovoljnog otpora nije ni bilo. Isto sa Skenderbegom. Rodjenu majku Srpsku je imao.
Препоруке:
2
1
80 субота, 03 септембар 2016 21:54
Decko iz B. @ negi
Lako je vama svaliti sve lose na gosp. Milosevica. Da vas pitam sta su ucinili posle 5. Oktobra da se Srbi pridobiju bilo kojeg atributa imali? Da im se da manjinska prava? Pa gde to vodi valjda znamo svi. I to u Evropi sve vise ljudi shvate.
Npr. ja licno ne osporavam Cedu Jovanovicu da je Srbin! Ali da je po meni olos od Srbina i izdajnik istog naroda potpisujem. Kao sto ima mnogih Srba koji setaju terazijom a vise stete srpskom narodu nego li im doprinosili ili bar ne stetiti.

Kako vidite, mozemo stim ovaj, onaj igrom da se zabavimo ceo dan. Ustase, Mudzahedine, kao i Baliste to mnogo raduje. A jos mesetari iz "medjunarodne zajednice" vole to, boli glava. Bas su se uplasili kada je narod Srpski, bilo koje strane Drine, kao i bilo kojeg politickog misljenja u ptanju cvrsto spojili da Srpska nece pustena sama. A da napad na Srpsku automatski vodi u nepopustljiv rat do konacnog resenja. Jedino to oni razumeju! Sve drugo ide po semi daj mi prst pojescu te celog!
Препоруке:
1
1
81 субота, 03 септембар 2016 21:54
СРС
@сизиф

Да, било је и таквих, али шта мислиш зашто? Зато што такви као ти а пре свега СПЦ стално гурали причу да Србин може да буде само православац. Но има много њих који демантују Вука, рецимо Срби католици из Дубровника и бројни Срби-муслимани. Дакле то стање на терену које је почело тада да се јавља и какво имамо данас директна је последица назадног религијског схватања нације. А да ли Срби треба да се помире са стањем на терену? И турска окупација је била стање на терену, и то вишевековно и да смо се ми Срби помирили са тиме неби било ни Карађорђа ни Првог српског устанка.
Препоруке:
6
1
82 субота, 03 септембар 2016 22:04
Decko iz B. @ сизиф
"Тврдим да за почетак треба онемогућити усташама да трују српску децу расизмом."

Vazi. Ali kako bi vi hteli to da objasnite biracima? Pa ko to nije na takav subtilan nacin probao da dobije birace. I gde su takvi stigli? Nisu ni cenzus presli, ili u predizbornim koalicijama gde nikakvog uticaja nemaju!

A za viziju nije potrebno vece skolovanje! Meni bi sasvim dovoljno bilo kada pastir napsie dobor predlog. Ma najveca "slejacina" iz guste sume da bi dao usmeni predlog i da ga neko drugi zapise. A da budem iskren. Ko studira i ne shvaca da mu se mozag sa djubretom puni, neznam dali je stvarnio vredan pripadati srpskoj "културно-просветну елиту".
Препоруке:
2
1
83 субота, 03 септембар 2016 22:54
сизиф
@СРС
Зато што такви као ти а пре свега СПЦ стално гурали причу да Србин може да буде само православац.

Ево шта је говорио владика Николај Велимировић:
„Ја мислим на Југословене: Србе, Хрвате и Словенце, који су једна и иста нација, по језику, крви и судбини и својим жељама... Нација ће се ујединити са или без одобрења цркава”
http://bit.ly/1rbmEHB
Препоруке:
1
1
84 субота, 03 септембар 2016 23:04
сизиф
@Decko iz B.
Ko studira i ne shvaca da mu se mozag sa djubretom puni, neznam dali je stvarnio vredan pripadati srpskoj "културно-просветну елиту".

Припадање културно-просветној елити је статусно, а не вредносно питање. То су они што одређују шта ће српска деца учити од основне школе до факулета. Од филма и телевизије до књига и новина.
Препоруке:
0
1
85 субота, 03 септембар 2016 23:24
Радгост
Jos jedan "Tribalac"
Uvodjenjem interneta 1997 pored svega ostalog sam stekao i neka znanja kojih nisam u tolikoj meri bio svestan a to je ogromna kolicina patoloske mrznje koje su izbeglice iz Bosne i Krajine gajile prema Srbiji i Srbima

Пре интернета могло је много тога да се сазна и запрепасти читајући књигу: Gojko Nikoliš: KORIJEN, STABLO, PAVETINA (memoari);а за њим не заостаје ни Владимир Велебит.
(књиге нису забрањене;Гојкова је доступна на мрежи)
Препоруке:
1
0
86 недеља, 04 септембар 2016 10:27
Decko iz B. @ сизиф
"Припадање културно-просветној елити је статусно, а не вредносно питање. То су они што одређују шта ће српска деца учити од основне школе до факулета. Од филма и телевизије до књига и новина."

Ne protivim se vase ideje! Naprotiv, kad gledam emisije gde neki profesor diskutuje, pitam se dosta puta kave su li budale njegovi studenti, ako ovaj slabo mozga zna da upotrebljava? A zna se, ako losih ljudi unaprede u strukturama, oni cu voditi racuna da ispod njih ne dolazi osoba pametnija od njega. U tome lezi najveci problem. Ne samo u Srbiji. Mada tu dosta gresaka je radjeno. Ako sada dodate da u Srbiji danas vise sance imate za zaposljavanje sa odgovarajucoj stranackoj knjizici umesto imati dovoljno pamet, to otezava stvar dramaticno. Sto ne znaci da se i tog problema netreba resiti, ali to jedino svaliti na Komuniste,po meni jeftina polemika. Ali kako tu drustvenu transformaciju npr. u skolstvu pretvoriti? Ja o tome nemam pojma! Mozda neko ima. Ali samo reci "cistka" nije dovoljno.
Препоруке:
1
0
87 недеља, 04 септембар 2016 11:09
сизиф
@Decko iz B.

Ја и не мислим да је стварање сопствене културно-просветне елите мали посао, нити да то може преко ноћи.

Али "И пут од хиљаду километара почиње првим кораком".
Препоруке:
0
0
88 недеља, 04 септембар 2016 11:30
сизиф
@Decko iz B.
A zna se, ako losih ljudi unaprede u strukturama, oni cu voditi racuna da ispod njih ne dolazi osoba pametnija od njega.

Није реч о добрим и лошим људима, већ о нашим и њиховим.
Препоруке:
0
1
89 недеља, 04 септембар 2016 12:57
Decko iz B. @ сизиф
"Али "И пут од хиљаду километара почиње првим кораком"."

Tacno. Slazemo se! Kako za vas prvi korak izgleda? Jer u aktuelnoj situaciji vlada sigurno nece da ocisti institucije po receptu gosp. Erdogana, kako on to tamo u Turskoj radi.

Drugi problem ce biti posle unutrasnje cistke, Turska ce moci apsolutno nezavisno delovati. A Beogradu izgleda to nije jasno koj moguci ucenjivacki potencjal ceka Balkana kad se Turska smirila unutrasnje i juznog krila ratista. Ali to je druga tema!

Jos jednom pitam kako postaviti prvi korak?
Препоруке:
0
0
90 недеља, 04 септембар 2016 13:59
Decko iz B. @ сизиф
"Није реч о добрим и лошим људима, већ о нашим и њиховим."

Prvo se sa razlogom zalite da ta elita kvaliteta nema, znaci je losa, a sada jedino delite na "nasim" i "njihovim".
Ko je to molim vas po vama "nas"? Licno nisam za to da cistka koju propagirate jedino zameni "njihovih" glupadjija sa "nasim" glupadjijama. Treba kvalitetnih ljudi na vrh te strukture, da dovuce kvalitene i/ili potencijalci na nizim nivoima iste strukture. Ako stavite budalu koja zameni drugu budalu, nista se menjati nece. Nista!
Препоруке:
0
0
91 недеља, 04 септембар 2016 14:44
сизиф
@Decko iz B.

Генерацијама и генерацијама већ хрватску децу уче Хрвати, бошњачку Бошњаци, црногорску Црногорци, а српску Југословени. Резултати су ту.
Препоруке:
0
0
92 недеља, 04 септембар 2016 16:28
Decko iz B. @ сизиф
"Генерацијама и генерацијама већ хрватску децу уче Хрвати, бошњачку Бошњаци, црногорску Црногорци, а српску Југословени. Резултати су ту."

Izvinite, ali izbegavate odgovor. Meni licno je bolje da mi pametni "Jugosloven" ili stranac skoluje decu nego glupi "Srbin". Jer obrazovanje dece nije samo stvar skolstva, nego stvar i roditelja. A u elitnim svetskim univerzitetima ne sedu ljudi kao profesori po nacionalnom kljucu, nego po profesiji i znanja u tematici. Ne razumem vas stav!Da u nasem drustvu treba tu temu o nacijonalnoj svesti senzibilisati. Do te tacke, da ce svakom drugo Srbijancu biti nezgodno (ako ne i vise) kada lupeta u javnosti neke glupadjiske stvari. A nacionalno jedinstvo, treba kao prvo definiciju o cemu da se ujedinimo. Nemci na primer pustili su etnicku kartu i pripojili svakoga koj njihovu kulturu i nacin zivota primi u nacionalni korpus. Skoro celi istok Nemacke ima slovene kao preci. Asimilacija slovena efikasno funkcjonise kod njih. Kako mi da pridobijemo ljude?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер