четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

ДСС и СНС - фасцинација жртве џелатом

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 06 август 2016 17:27
Потписујем свако слово
Вучић, по мишљењу ДСС-а, издаје Косово, уводи Србију у НАТО, краде изборе, уводи страховладу и цензуру, иако се упиње из петних жила да покаже да је нема, узео је ингеренције свих институција, од председника државе до лекара, од адвоката, судије до општинског чиновника – а то не може да се пренебрегне. Он се петља у све и онда то више није исто – онда локал није одвојен, зато што је атмосфера у друштву таква да је републичка власт изједначена у лику премијера, таква да се Вучић изједначава са институцијама Србије, и да се Вучић изједначава и са Србијом.
Препоруке:
156
5
2 субота, 06 август 2016 17:42
Спиридон
Не сећам се да сам скоро прочитао нешто боље написано од домаћег политичара и зато свака част Санди и на изговореном и на оставци као моралном чину. Врачар је од првих вишестраначких избора био и остао симбол отпора једном накарадном политичком систему где свемогући вођа управља помоћу необразованог полусвета и поданичких медија. Врачар је увек био симбол да у Србији има финог и нормалног света и да ова земља нису празилук кулови и којекакви кловнови као Рака, Биџа, Шешељ и кум му Тома или халапљиви ђилкоши са као неким школама у виду Весића или Вучића. Политика мора да буде идеја и морал иначе је свака прича само празно бусање у груди и заклањање иза виших циљева, док се гледа како напунити џепове што више...
Препоруке:
171
15
3 субота, 06 август 2016 18:17
Eвроскептик
На Врачар се досељава други неки свет. Имућан. То у нашем случају готово да искључује "фин".
Препоруке:
127
6
4 субота, 06 август 2016 18:33
Цвико
Хм, знамо да је било али чврстих доказа немамо. Нова ситуација за коју знамо настала је управо из оног што знамо. Из чега другог би могла настати. Или сликовитије казано "пара врсти где бургија неће а буштотина и бургија се не виде". Дакле, нова ситуација је доказ. Хм, можда није???
Препоруке:
17
49
5 субота, 06 август 2016 18:58
Gazda je iskalio bes na svoje
I onda je krenulo podmićivanje. Neka se DSS vrati prvobitnim načelima, pa makar se svela na jedan školski razred.
Препоруке:
124
4
6 субота, 06 август 2016 19:06
Спиридон
@ Евроскептик

Они имућни који су се доселили су највише пет процената популације Врачара и више су на нивоу су статистичке грешке него што утичу на било шта. Није Врачар солитерска новоградња као Нови Београд па да му је популација у потпуности ко зна из које приче завршила тамо, све у комплету са много много више управо истих тих празилук имућних којима су НБГ или Бежанијска коса много срцу ближи од Врачара ако већ немају паре да себи приуште Сењак или Дедиње...
Препоруке:
21
42
7 субота, 06 август 2016 19:24
Аутоколонијални и антикомунистички евроатлантиста идентификован са агресором уз нарцистички поремећај личности покушава да сопствену патологију наметне народу Србије.
Док Немачка стоји иза геноцидног усташког U он јој се диви и клања.
Распродаје суверенитет Србије и Србе на Космету.
Мазохистички намеће Србији садистичке ЕУ, ММФ и НАТО.
Са саветником зликовцем Блером хоће да забрани референдум.
Распродаје наша привредна и природна богатства.
Бескућника је све више, а сиротиња све више гладује.
Домаћа производња је девастирана, а радничка класа је у пеленама.
Народне милионе радом стечене дели спортистима.
Народне милијарде дели страним инвеститорима и тајкунима.
Медији су у рукама ''милосрдних анђела'' и тајкуна.
Војску претвара у ватрогасно друштво за западне империјалисте.
То је Меркелин аутоколонијални папучар и капиталистички морталитетни фанатик.
Кажи НЕ Вучићу и садо-мазохистичкој патологији! Кажи ДА сувереној и здравој слободарској Србији!
Препоруке:
111
3
8 субота, 06 август 2016 19:32
Боба
Наш народ каже пара врти где бургија неће и то једино логично објашњава растурање ДСС-а од стране Вучићеве фаланге и 'спавача' заосталих још од петооктобарске револуције.
За све је Санда у праву сем да ће финоћа победити Вучићеве гуланфере. 'Ово зло није дошло на изборима и на изборима неће отићи' рече г. Вукадиновић и то је оно што свако ко претендује да било шта промени набоље у Србији треба да има на уму.
ДСС је на путу у историју сем ако се не тргне најесен.
Остаје неким новим млађим снагама да баце покемоне и збаце 'Покемона'.
Препоруке:
79
3
9 субота, 06 август 2016 19:37
Moravac
Sanda, kandiduj se za predsednika, iako nisam pristalica DSS-a, glasaću za tebe. A ako nastaviš ovako možda i promenim stranku za koju glasam.
Препоруке:
103
7
10 субота, 06 август 2016 19:51
раја
Ко би са имало мозга гласао за АВ и његову одвратну партију. То могу само сендвичари, испичутуре испред сељачких продавница, мегатрендовци - зову ли се тако- и разни типови којима је држава на задњем месту. Да није тако зар би човек који је призно шиптарима државу имао и једног човека да гласа за њега.
Препоруке:
89
3
11 субота, 06 август 2016 19:55
Ненад
Свака част госпођи Санди али са "прелетачима" нема договора, треба објавити имена, на сваки начин их ставити на "стуб срама".

Да ли неко мисли да су људи гласали за њих да би они правили непринципијелне коалиције и добили "плен"?!
Препоруке:
98
2
12 субота, 06 август 2016 20:01
дно?
Ви мислите да су проблеми Врачара од јуче – ја знам да нису. Рођен сам у времену Краљевине у кварту (који сада припада Врачару)близу Двора. Одмах из раног детињства се сећам атмосфере нестајања појединих комшија после тзв. “ослобођења“, избацивања других комшија из станова да би се уселили мало утицајнији “другови и другар` це“, као и принудног убацивања мање важних таквих неандерталаца у друге станове и формирања “заједничких станова“, принуде за одлазак на “добровољне радове“, полуписмених фронтовки које су држале “читалачке часове“ из “Борбе“ по двориштима и многих осталих гадости. Тада је тако разбојнички почело, па се нешто “суптилније“ наставило испирањем мозгова и то траје у овом или оном облику и до сада помоћу "Информера", његових рођака и ТВ. Ја, на моју срећу већ скоро пола века не живим на брдовитом Балкану, али вас са несмањеном фасцинацијом и сажаљењм посматрам и закључујем да дно још није на видику.Гледишта г-ђе Рашковић су анахронизам, и 5% гласова за њу и ДСС су чудо.
Препоруке:
36
71
13 субота, 06 август 2016 20:08
Александар
"... Али, код нас у друштву... има људи који су по занимању професионални политичари. Они кад падну из политике, немају где да падну – немају занимање, звање нити знање коме ће да се врате. То је главни проблем..."
Препоруке:
67
3
14 субота, 06 август 2016 20:08
Jos nesto ...
I to vazi, kako za SNS diktatore Vucica I Nikolica (prevarom udruzenih u huntu nad uplasenim i od zapada unistavanim narodom Srbije), tako i za sve Dosovce, DS, SPS i SPO na vlasti, od Micunovica i Draskovica, posebno Tadica pa na ovamo:

IMOVINA KOJA JE NACIONALIZOVNA POSLE RATA (KOJA SE UOSTALOM VRACA) JE HILJADITI DEO ZAJEDNICKE NARODNE IMOVINE KOJU JE NAROD OD TADA STVORIO I KOJI DIKTATORI OD 2000TE PO NALOGU ZAPADA UNISTAVAJU ILI BUDZASTO POKLANJAJU STRANCIMA I POVEZANNIM DOMACIM MAFIJASIMA.

Ovo nisam nigde video da je i kod progresivnih politicara (g. Sandi svaka cast)primarno, ta pljacka naroda do gole koze za racun I po nalogu kpitalista zapada, isto kao u Rusiji, Ukrajini itd.
Mislim da to zasluzuje dozivotnu robiju (negde i streljanje) kao vrhunska veleizdaja.
Kod nas, u prevejanoj, dnevno gebelsovski odrzavanoj diktaturi od 2000te su ti jos na vlasti i skupstini ili kao superbogatasi po vilama ovde I sirom sveta i poreskim rajevima, bez da im "fali dlaka sa glave".
Препоруке:
56
1
15 субота, 06 август 2016 20:18
Saša
Svako poštovanje za ovakve stavove i ponašanje gospodje Sande Rašković Ivić.

Ima u ovoj sveukupnoj tragediji jedna dimenzija koju skoro niko ne spominje .

Stranke se postepeno podmladjuju a sve ovo što isplivava na političkoj sceni gore je od ovi što su bili i ako je to djelovalo nemoguće .

Nema se nikakve ideje , jasnog zajedničkog cilja , samo da se nešto uzme ako neko daje ...

Tragična situacija i stanje u društvu.

Da budem iskren odavno se ne nadam ničemu dobrom ali eto ... vjerujem u neko čudo .

Ne pitajte kakvo , znam da sve zvuči suludo ...
Препоруке:
60
7
16 субота, 06 август 2016 20:19
Jovan
Svaka politika se sastoji od načela koja se moraju poštovati. Ako se ne poštuju onda to nije politika.

Kupoprodaja poslanika je specialitet SNS-a . U tu rabotu DSS se ne sme uključiti. Neka skupština odluči. Neka momci željni vlasti i lične koristi idu u SNS. Svima je jasno zašto su se prodali i mesta im u DSS-u nema.

Ako skupština stane na njihovu stranu onda to više nije ista stranka.

Vučić i Andrija Mladenović su već napravili jedan DSS, ali to nije dovoljno. Vučić je dobio zadatak od svojih "prijatelja" da se DSS kao jedina prava proruska stranka mora onemogućiti. (Dveri to tek treba da dokažu.) Pravoj opoziciji se moraju zapušiti usta jer predstoji nam vrela skupštinska jesen.

Izborna krađa je pitanje od koga se ne sme odustati. Anketni odbor je uvek bio pokušaj zataškavanja. Zato su vanparlamentarne metode neophodne. Onako kako to radi Boško Obradović.
Препоруке:
56
6
17 субота, 06 август 2016 20:50
Савамала
Браво Санда! Свака реч је на свом месту. Немам недоумицу кога да подржим у актуелном сукобу унутар ДСС, пошто су потпуно јасне позиције на којима се налази актери. Урош Јанковић је класичан апартчик без занимања, чија се политичка идеја састоји од доживотног седења на државном буџету. Притом, дечкић је недоростао озбиљним политичким темама, сиромашног је образовања, а очигледно ни морално није стабилан.
У случају да на предстојећој скупштини Сандина струја доживи пораз, биће то егзекуција и дефинитивни крај ДСС.
Препоруке:
64
3
18 субота, 06 август 2016 21:26
vracamo se na isto pitanje sta je to drzava
Drzava je sistem i ima sluzbe one paze na sisten i cuvaju ga i uklone svakog ko radi ono sto je stetno a diplomatija je vestina ili umetnost da izvucete svoju korist...*vi imate stetocine na vlasti i sve rade stetnood pada yugoslavije do danas su stetni* radite od 9h* imate 8h placen posao i dobar * normaln zivot i decustiti vas sistem i cuje kad nesto kritikujeteimate sve izracunatonekakvu srecu i put i pravac ka boljemi putujete malo *latinica je sluzbena a cirilica je crkvenajer su svi zapadni jezici na latinicii tako dalje itd itd ...srecno lepa damo u sta li je srbijakaze pobednik a izgubila je preko 10 ratova i danas i dalje gubi ljude duse, pravac i sve to je neko gubiliste necega u prostoru i vremenu vecno izgubljenom sa istim ljudima ukrug i u krug
Препоруке:
5
14
19 субота, 06 август 2016 21:37
Ochigledno
G-dja Rashkovic misli svojom glavom i ima principe kojih se drzhi.
Nezavisno zhivo bice, poliTicharka al principijelna.
Podareno joj da nezavisi od "skUpshtinskoga" restorana za prezhivljavanje.
Bravo i veliko Hvala!
Препоруке:
40
4
20 субота, 06 август 2016 21:38
Човек
А када ти исти људи следећи пут предложе коалицију са СНС-ом на републичком нивоу онда ћете опет да застанете да видите да ли је то већинско мишљење у партији? Ако партија нема идеолошке основе које су предуслов за чланство у истој онда је она обична роба на тржишту. Да ли је Тито за време Другог светског рата одржао референдум међу Партизанима да ли ће да се придруже Немцима или да наставе да се боре против њих? Наравно да није, већ их је назвао издајницима и стрељао.
Препоруке:
11
22
21 субота, 06 август 2016 22:08
DrJelaBisic
Lepo sam napisala,u jednom skorom komentaru,nabrajajuci,poimenice,ljude koji su u politici a(ipak?)su moralni,i ime gdje Raskovic-Ivic.Njenom moralu svaka cast.Nije ona za dz cerka Jovana Raskovica.Vidi se lepo,porodicno,tzv kucno vaspitanje,i kod nje i kod njene dece.Kad su osobe ovog moralnog kalibra u pitanju-spremna sam da im dam svoj glas i kada ima tacaka u njihovim programima sa kojima se bas i ne slazem u potpunosti.
Препоруке:
33
8
22 субота, 06 август 2016 22:31
Александар
"... ми смо у градовима, у којима смо на изборе изашли са позиције власти, имали лошији резултат заједно са Дверима, него тамо где смо излазили сами, као опозиција, а говорим о местима у којима смо имали чак и високе функционере, попут заменика градоначелника..."
Препоруке:
21
0
23 субота, 06 август 2016 22:43
negi
@Dr Jela Bisić Nemojte molim vas baš toliko da se žrtvuje i"budete spremni" da im date svoj glas!To je zaista prevelika žrtva sa vaše strane!
Препоруке:
10
7
24 субота, 06 август 2016 22:46
Stanić Milan
Iz samog intervjua da se isčitati principjelno političko poštenje G-đe Sande kad su u pitanju odnosi i relacija cilja zacrtanog političkog programa i diskrepancom praktičnog ponašanja članstva.

Za bavljenje politikom nije samo dovoljno ljudsko poštenje,jer politika je veština mogućeg.U društvima koja nisu prošla katarzu građanskog društva kao što je slučaj na balkanskim prostorima predstavnička demokratija je u potpunosti odvojena od demosa.Političke partije su postale kreature političkog organizovanja,jer se glasa za fantoma ,koji je u potpunosti otuđen od birača i kad građanin glasa,on više nema nikakvog kontakta sa predstavnikom,a on se ponaša kao slobodan strelac priklanjajući se onom ko otvara perspektivu bilo novcem ili pozicijom koja omogućuje vertikalnu mobilnost.
Препоруке:
15
8
25 субота, 06 август 2016 22:47
covek iz loznice
gospodjo Sandra,nek Vas bar tesi..da se ne borite protivu sluge Aleksandra Vucica,i Nj.SNS,vec protiv mnogo opasnijeg protivnika....ANGLOAMERIKE I AMERICKE AMBASADE U BEOGRADU!
Препоруке:
29
6
26 субота, 06 август 2016 22:57
Јеремија
Има код нас у Поморављу један г. Жота. Био је председник ГО ДСС-а у Јагодини и координатор за Поморавски и Нишавски округ и члан Андрејиног Извршног одбора ДСС-а (можда је имао још функција, а ја заборавио). Како их је координирао, тако су и прошли на изборима 2014. После избора гђе Санде за Председника ДСС-а, г. Жота је демонстративно напустио ДСС. На чуђење новинара одговорио је отпирилике овако (парафразирам, јер не могу да нађем оригинални цитат) – да је он у ДСС-у био због г. Коштунице који је врхунски интелектуалац и политичар, па пошто је г. Коштуница напустио ДСС онда ће и он (Жота) да учини то исто и повео цео Градски одбор Јагодине и још неколико одбора из региона који је координирао – погодите где - у Палмину странку. Ваљда је на Жотиној листи врхунских интелектуалаца и политичара одмах после г. Коштунице - г. Палма. Од тада Палма вода по селима и месним заједницама од Ражња до Мале Крсне и Жоту и Жотину свастику да сведоче како је Палма одмах иза Коштунице по памети.
Препоруке:
85
2
27 субота, 06 август 2016 23:05
Stanić Milan 2
Ono što na svoj način interpretira i G-đa Sanda je pitanje pravne države .U konkretnom slučaju,a mimo vrlodobrog Ustava politička klika je uzurpirala ono što joj ne pripada.
Kad se govori o pravnoj državi,onda to znači da se prema građanima ponaša na predvidljiv način, da je njeno delovanje ograničeno na polje definisano zakonskom regulativom,jer je nosioc suvereniteta građanin.Osnovna merila jednog demokratskog društva nisu ni ustav,ni normativna organizacija države,jer sve to može biti dobro napisano,a da se u praksi radi sasma drugačije.
M. Diveržer političku demokratiju definiše kao "demokratiju bez naroda."Ovde dolazimo do ključnog momenta.Bez ekonomske i socijalne demokratije nije moguća socijalna jednakost i sudjelovanje pojedinca u odlučivanju.
Ko se danas bavi proizvodnim radnikom?Radnik je sveden na mašinu.On opslužuje svet stvari.Čovek da bi bio suveren mora ovladati materijalnom osnovom života.Bez toga nema slobode i njenog proširenja na ekonomsku sferu.
Препоруке:
16
4
28 субота, 06 август 2016 23:08
дно?
Видим да на мој први коментар долазе у већини негативне оцене. То сам и очекивао: Данашње становништво некадашњег “круга двојке“ се углавном састоји од потомака оних “другова и другар` ца“ од после 1944 г. Они сада себе сматрају “староседеоцима“ и смета им што на “њихово тле“ надиру нови неандерталци – из редова умивених и окупаних радикала (СНС-овци), који су по њима носиоци примитивизма. И јесу... е, па сада нова генерацијо житеља “круга двојке“, видите у фарсичном облику шта значи навала примитиваца. Наши родитељи су све то преживљавали у далеко трагичнијим условима. На срећу, када је моја генерација стасала – границе су се отшкринуле (до отприлике 1960 г. цела земља је била нека врста концентрационох логора без права на излазак) па смо затим под маском “привременог рада“ могли за увек да одемо.
Препоруке:
31
31
29 субота, 06 август 2016 23:25
Бошко
covek iz loznice
gospodjo Sandra,nek Vas bar tesi..da se ne borite protivu sluge Aleksandra Vucica,i Nj.SNS,vec protiv mnogo opasnijeg protivnika....ANGLOAMERIKE I AMERICKE AMBASADE
Окупатор дође и прође, али проблем страдије су ових 3.3 милиона што гласају (а и оних 3.3 који су се толико напљачкали у "приватизацијама" да су "аполитични") за "европу без алтернативе"

иако и врапци знају да то није никакава "европа" него Четврти рајх

те су зато и британци побегли и одједном у исто време почиње, те "пуч" на Ердогана, "заоштравање" усташа и муџахедина против Српског народа па се питам да ли то британци опет "муте воду" као пред први и други светски рат)

Ако су од 26 година "демократије" пресвучени комунисти део власти 23 године, који су доказано антиСрпски настројени у каоалицијама са другим антиСрпским партијама, онда са народом нешто није у реду, јер нам не треба никакав непријатељ, докле год највише гласова добијају партије чије су вође "бивши" комунисти
Препоруке:
31
24
30 субота, 06 август 2016 23:59
Драган, Катун
за Дно?
Без ? већ !
Истину сте написали, а нема ни 5% СРБА рептила, што би Сељак беземљаш рекао са старовременским осећањем морала и Националне припадности.
Први ослободиоци су почели а ови ће нас довршити.
Поздрав.
Препоруке:
26
11
31 недеља, 07 август 2016 00:18
negi
Nisam član DSS-a ali glasač jesam i mene iznenađuje ova mimikrija dok predsenica DSS gospođa Ivić pokušavava da bude korektna oko "događaja Vračar i beogradskog odbora". Biti politički korektan dok ti jedna mala grupa ljudi ruši stranku nije politički mudro.Izjava da "drugo objašnjenje nemam"(za događaje na Vračaru) jednostavno nije tačno i gospođa Ivić to zna ali iz političke i profesiopnalne korektnosti neće da izgovori ili ako ne zna onda je to stvarno problem. Pa pošto ona iz te korektnosti ili neobaveštenosti neće da izgovori ili nije obaveštena izgovoriću ja i ništa novo neću reći što se već ne zna.
Препоруке:
18
3
32 недеља, 07 август 2016 00:20
ZEMUNAC
ZAR nije bilo bolje da se potrudite i organizujete skupljanje glasova za legalni REFERENDUM,sa temom "SRBIJA u EU ili ne",nego da podnesete ostavku!KO ce da se bori,ako bas oni koji kao VI,PATRIOTSKI vide stvari napuste BOJNO POLJE?NO zelim VAM srecu,no to bas i odgovara interesima SNS,"zavadi pa vladaj"!CEO patriotski blok je podeljen i unisten,OSTAJE NAM SAMO ULICA i pokret "NE DAVIMO BEOGRAD"!Izgleda da SAMO ULICA moze da oslobodi Srbiju!DOLE MARIONETSKA i korumpirana Vucicava Vlada!
Препоруке:
10
3
33 недеља, 07 август 2016 00:32
Tanja
Gospođo draga, sve se to desilo jer su Vam saopštenja bila blaga... Zapravo tako je počelo... saopštenja i i saopštenja.. debatni klub dss je zatvoren onog momenta kad je ispunio ono za šta se borio -cenzus.. E sad ga imate, prešli ste cenzus i sad ste shvatili ko čini klub.
Препоруке:
16
2
34 недеља, 07 август 2016 01:15
Кнежевић Милан
Ништа ви не схватате.
Препоруке:
6
14
35 недеља, 07 август 2016 01:16
Фини
Ако према нефинима останемо фини, бојим се да ће нефини помислити да их се Фини плаше!
Препоруке:
18
1
36 недеља, 07 август 2016 03:46
ИСТИНИ У ОЧИ
1. Све овдашње странке формирала је "слиужба" по налогу и у интересу режима;
2. Ако је неку и пропустила, накнадно ју је скрозирала својим кадро9вима и "спавачима";
3. Када је 5.10.2000. дошло до прве у низу обојених,
"службе", пословично најбоље обавештене, прешле су у службу "великог брата";
4. До данас нам тај кроји судбу. И наставиће док му не не покажемо где су врата.
Препоруке:
26
3
37 недеља, 07 август 2016 07:21
hmm za dno?
I ja se potpuno slažem sa onim što ste napisali. Politička propaganda je čudo i treba dosta vode da protekne pa da se sa neke distance vidi sve objektivno. Generalno pripadam onom nezgodnom sloju ljudi koji više ne veruje nikome, pogotovo ne političarima. Što se više pozivaju na poštenje, to je sve jasnije da s njima nije baš sve u najboljem redu.
Da istoriju pišu pobednici, očigledno je. Samo što ta istorija ne počinje od 1945.godine kako bi oni pravedni građani iz kruga dvojke hteli možda. Relativno je šta je to "fin svet", bar kada je mala seljačka zemlja Srbija u pitanju, a "gospode" je previše u mnogim beogradskim opštinama bilo i ostalo.
Danas ima više prave gospode na selu nego u gradu. To su oni ljudi koji su i u zla vremena živeli s verom.
Препоруке:
20
2
38 недеља, 07 август 2016 07:32
Aleksandar Mihailović
Ovako govori neko ko neće da vidi da njena stranka ima minornu podršku naroda i da tu nešto nije u redu, da treba biti samokritičan. Naprotiv, taj neko pokušava da soli pamet svima čime dodatno revoltira građane Srbije. Ne slažem se sa puzanjem ka Zapadu, ka onima koji su nas zasuli OU i plutonijumom, koji su nas osudili na tiho nestajanje,koji nam pljačkaju kosmetska bogatstva, koji su nas takođe na bazi laži i prevara sankcionisali i vršili ekonomski genocid nad nama. Izuzetno sam revoltiran što se zamlaćujemo u Briselu, što reketiramo penzionere, što rasprodajemo državu, rastačemo vojsku i odbrambene sposobnosti, što o zločincima nad sopstvenim građanima nemamo ni evidenciju, a i o njihovim žrtvama, i što se grlimo sa onima koji su nam naneli više zla od Hitlera. Ipak, kada kao stranački lider to kritikujem moram poći od svoje politike, politike svoje stranke i njene uloge u svemu napred navedenom i puču koji je otpočeo uništavanje Srbije. Cinično je dati ostavku i ostati u stranci.
Препоруке:
11
20
39 недеља, 07 август 2016 07:43
Reddy
@Stanić Milan

Kada ste napisali predstavnička demokratija misleći na sistem opštepolitičkog predstavništva onda ste bili dosta neprecizni. predstavnička demokratija je i samoupravna socijalistička demokratija ali i građanska demokratija. A ovo poslednje određenje je daleko preciznije jer ukazuje na tip predstavnika potpuno otuđenog od interesa onih koji ga biraju. Sve je to, dakako, moguće u građanskom društvu gde pojam građanina figurira kao prvorazredan politički i ideološki činilac, sveodređujući elemenat društva u kome "vlada" otuđena društvena moć. A ta moć, obrni-okreni, je uistinu moć kapitala, pre svega, onog velikog. Tako dolazimo i do konkretne analize šta i koga reprezentuje, zapravo, građanska demokratija. Dakle, ona predstavlja društvo kapitala kao društvo otuđene moći i one koja je suprotstavljena onome ko je tog kapitala u polit-ekonomskoj dimenziji značajnije lišen te tako i bez uticaja na donošenje presudnih odluka ne samo o sudbini zemlje već i svakog pojedinca.
Препоруке:
10
3
40 недеља, 07 август 2016 07:52
Станић Милан
Станић М.- дно?

Ваш коментар завређује пажњу из разлога,што на протекле догађаје гледате једнострано и из визуре ситнобуржоаског малограђанског менталитета.
Фокусирати се само на Београд,а не узимати целину увек човека води у слепу улицу.

Слажем се с Вама да је ново друштво било репресивно до 60-тих година,да је грубо кршило људска грађанска права и да је као такво морало на крају доживети фијаско ради блокаде научно теоријског ума.Али, исто тако - то друштво Вам је обезбедило бесплатно школовање,здравствену заштиту,какву-такву социјалну сигурност и одлазак у другу земљу,што сте Ви искористили.Да ли сте се икад запитали,шта би било са Србијом да није било тих"примитиваца и чобана" из круга двојке?Србија не би била оаза,него би припала Варшавском блоку бар према споразуму Черчил -Стаљин,аутономна покрајина могуће Бугарске или Руммуније или не знам шта.
Драги господине,Србија није никада није била већа,богатија,напреднија,него за време социјализма.(наст)
Препоруке:
11
15
41 недеља, 07 август 2016 08:08
Станић Милан 2
(наст)
Од сељачке,руралне привреде никли су индустријски гиганти,који су доласком нове политичке класе(коју и Ви индиректно признајете)а кога су тзв."транзицијом" по упуству Џефрија Сакса ликвидирали,с образложењем да није имало титулара и да је било инкопатибилно са тржиштем.

Представљаћи друштвенио власништво као кочницу развоја извршена је етатизација друштвене имовине,која је у спрези са газдама из иностранства плански уништена,заборавши при том да су тзв. "Организације удруженог рада" биле правни субјекти ваљаних међудржавни и међународни уговора и партнери капиталистички пословни правни субјеката широм света и то без државе, као посредника.
Човеку мржња заклања хоризонт.Колико је вредео "црвени пасош" СФРЈ?За коју Вам је земљу била потребна виза?Ерго. Човек мора увек знати што јест,да би знао оно што није.Поздрав.
Препоруке:
15
13
42 недеља, 07 август 2016 08:39
квалитет
За вођство нису довољни коректност (демократичност), благост и разумевање ствари, већ и способност, одлучност и борбеност.
Не само према странци и чланству, већ и у вођењу политике.
Зато интелектуалци и научници нису добри политичари, на пример.

Кад је реч о ДСС, ствари треба сагледати из супротног угла од начина на који то ради гђа Ивић-Рашковић: да ли би једва прешли цензус, да ли би им чланови прелетали и бивали лако куповани и уцењивани, да је странка устројена и вођена чврсто, јасно и убедљиво, и унутар себе, и ка јавности ...?

Вођа треба да сагледава ствари унапред и да води, а не да накнадно увиђа и тачно описује...
Ни г. Коштуница, ни сада гђа Ивић-Рашковић немају тај квалитет.
Препоруке:
7
12
43 недеља, 07 август 2016 08:53
вера уместо истине

07 август 2016 Станић Милан 2 (наст)
Од сељачке,руралне привреде никли су индустријски гиганти


Бојим се да живите у комунистичким митовима. Србија је имала солидну индустрију пре Др. св. рата и брз развој у сваком погледу.
Комунистичкој Србији је било потребно бар две деценије да је достигне у томе.
Цела Европа се после Другог рата подизала у свему, па и Југославија. Ви причате као да се капиталистичка Србија не би развијала, не би била слободна и демократска, писмена, здрава, мање рурална, да није било комуниста! Капиталистичка Србија не би потпала под Совјетски блок!

Социјалистичка привреда је била трула, већ шездесетих су радници МОРАЛИ да одлазе на рад у иностранство. Зато се све и распало 90-их, јер је СВЕ било труло, застарело, идеологизовано и политизовано, потпун застој у свему. Култ личности, једнопартијски систем, одсуство слободе говора и мишљења, укинуте грађанска права, лажи и фалсификати уместо стварног живота, то је била СФРЈ.
Препоруке:
16
12
44 недеља, 07 август 2016 09:05
моје мишељење
Станић Милан:
"Ваш коментар (дно?) завређује пажњу из разлога,што на протекле догађаје гледате једнострано и из визуре ситнобуржоаског малограђанског менталитета..."

Људи који овако резонују су по мени криви за нестанак ДСС. Превише комунаца сте примили у странку и ви и пре вас госпођо Рашковић Коштуница, то је као неки Милошевићев ДСС, па се ви поврено удварате правој публици као у овом чланку, или позивате на политичку неутралност, али ситација у стварности је другачија. По чему се ви онда разликујете од СПС-а деведесетих?
Вашу странку појели су делом напредњаци, а делом богами и разочарани СПС гласачи и титоисти, али овај други део не видите и прећуткујете јер имате подршку тих људи. У томе је проблем.
Препоруке:
3
15
45 недеља, 07 август 2016 09:18
чисто онако за квалитет
"Вођа треба да сагледава ствари унапред и да води, а не да накнадно увиђа и тачно описује...
Ни г. Коштуница, ни сада гђа Ивић-Рашковић немају тај квалитет."

Коштуница је дуго водио странку, а отишао је када је схватио да се распада. Он је унапред сагледа ствари, други су накнадно увидели и тачно описали. Политичари се троше, а странке су контролисане. Можда неке истине сазнамо тек кад све прође - ми просечни и "мање квалитетни."
Препоруке:
10
2
46 недеља, 07 август 2016 09:37
jovana
G. Raskovic bi trebala kao strucnjak, ukoliko to ne podleze krivicnom gonjenju, da ukaze na mentalno stanje naseg najveceg i najuspesnijeg politicara, kako bi pocela da budi uspavan narod iz mirnog sna o svetloj buducnosti. Salu na stranu. Nije problem samo u Vucicu. On je posledica nedovoljno izgradjenog slobodoumnog i kulturnog drustva. Ovaj narod ima genetski usadjen *klik* verovatno jos iz otomanskih vremena da se ne mesa puno u kvalitet politicara i ishod njihovog delanja, nego da se sam snalazi putem lukavstava ili kolaboracije s vlastima, ili se pak uopste ne mesa ni u sta (cuti i trpi) i tako prolongira vladavinu losih momaka i nasilja.Posle Tita, koji je doduse uz kredite izgradio abnormalan zivotni standard, ali *zika* mozak za slobodu i demokratiju, socijalna situacija se konstantno pogorsavala putem konflikata, sankcija i bombardovanja, koje su nam priredili nasi prijatelji sa zapada. Na cega onda danas lici kicma srpskog bica? Treba se time pozabaviti, mozda i uspemo.
Препоруке:
10
4
47 недеља, 07 август 2016 09:51
Не клепећи нанулама
Веома поштујем г-ђу Санду али имам малу примедбу на њено вођење ДСС , можда ја нисам у праву.Мени се чини да је она свој хуманистички професионални дискурс у потпуности примењује у раду са људима у политици.Знам да успешан професионалац , неуропсихијатар има чак и сентимент према пацијентима, али у српској политици је толико бандита да се морају користити методе дисквалификације клошара који су ушли у политику из чистих опортунистичких разлога, или да будем експлицитан , да искористе своје време за пљачку државе.Пример ове моје тврдње је извесни Јанковић са Врачара, он је већ наручио "опело" г-ђи Санди ( тврди , г-дин Коштуница је отишао достојанствено), дакле он више не рачуна да је г-ђа Санда, не само председник, него прошлост у ДСС.Јанковићев узор је очигледно андреја младеновић, шта бих ја урадио( да спречим карцином младеновић), најурио те из партије, какве оставке( можда као маневар), лидер се мора слушати , наређења која су на фону партије извршавати.
Препоруке:
12
3
48 недеља, 07 август 2016 09:51
Станић Милан
Станић М.-вера уместо истине

Чисто ради менталне "гимнастике."Човече у ком времену Ви живите.Шта мислите да би Србија била "чардак ни на небу ни на земљи" и да би Совјети дозволили гажење споразума Черчил- Стаљин о подели интересних сфера на тако осетљивом геостратешком чвору.О каквој Ви обнови капитализма говорите?Србија,односно ЈУ могла се само обновити после 2.св. рата као целовита држава низом међународни споразума- од Атланске повеље,Техеранске,Каирске,Јалтске конференције и низ други билатерални споразума и сусрета.Победник пише историју.Да ли је Черчил имао другуи могућност него да призна НОВ и ПОЈ као једину оружану силу?УЗ све ограде почетног живота нове ЈУ,она врло брзо напушта модел "касарнског социјализма"и гради социјализам са људским ликом.Где би нам био крај да није било "мангупа из властити редова?"
Препоруке:
9
10
49 недеља, 07 август 2016 10:08
Станић Милан
Станић М.-моје мишљење
Добро је и демократично да сваки човек на сајту овог часописа може изнети сопствено мишљење по одређеним темама.Исто,тако је добро да не треба написати лично име,него се послужити псеудонимом(претпостављате зашто).
Ко и мало познаје теорију политике,зна, да је политичка партија добровољна,трајна политичка организација чији је циљ преузимање и вршења државне власти или сталан утјецај на њу ради заштите одређених класни,односно групно својинских интереса у оквиру једне идеолошке концепције...итд.итд
ДСС је настала на реперу закаснелог националног романтизма,онда,када су то европске нације преболеле пре 100 год.Она је по својој концепцији била салонска партија,далеко од чланства и симпатизера,што је г- ђа Санда покушала кориговати,али касно.
И на крају.Морате разликовати"праве комунце" од чланова.Видите ли данас Вулинове јадиковке на догађаје у Хрватској.Само су комунисти могли дотући усташе јер су били људи високог моралног и етичког интегритета.
Препоруке:
6
15
50 недеља, 07 август 2016 10:12
Kliment1
Problemi DSSa nisu od danas ni od juče, već od gubitka izbora 2008., ali Koštunica sa istom platformom izlazi na izbore i 2012 i 2014. Otkuda ta tvrdoglavost i držanje za gubitničku taktiku, jer je on u ranijem periodu činio je velike zaokrete. Da navedem da je 2000.godine govorio o evroatlantskim integracijama – dakle i EU i NATO, da bi se one druge vrlo brzo odrekao, ali je ostao ne baš evrofanatik, ali bar evrounijata sve do 2008., a onda je okrenuo ćurak naopako. Takođe, sećamo se njegove izjave iz 2000.g. da mu je Hag deveta rupa na svirali, a onda je postao predsednik Vlade za čije je 4 godine vladavine najviše haških optuženika isporučeno Hagu – doduše uvio je to u oblandu zakonitosti donošenjem zakonskih okvira za taj čin. Ostale su sporne i nerazjašnjene mnoge privatizacije za njegovog mandata. Ipak, u narodnoj percepciji on je ostao upamćen kao principijelan političar verovatno zato što je poređen sa ostalima koji ni ne zanaju šta je principijelonost i poštenje.
Препоруке:
41
0
51 недеља, 07 август 2016 10:17
ЗР
Добар Сандин интервју, само је могла да буде још отворенија у неким стварима, јер је пуно неупућених.

Нпр. овде каже да су тамо где су били у власти остварили лошије резултате. Чачак је најмаркантнији пример. Локални ДСС је до последњег дана слепо подржавао и бранио Вељу Илића. Потпредседник ДСС Петковић (који је у СНС крилу) је на локалне изборе изашао у коалицији са СПС и Палмом.Епилог: републичка листа Двери-ДСС је само у том граду узела 5.000 гласова мање него локална листа Двери коју је водио Бошко. Са тих 5.000 гласова, не би било никакве фрке око цензуса, ни потребе да се митингује са Тадићем и Чедом Јовановићем. Нови Сад је већ поменула, Борко Илић после четири године седења Вучевићу уз скуте сахранио је патриотски блок на испод 4% подршке, Џајевић у Крагујевцу на локалу ни 3% гласова није узео, али је знао да држи татиног сина на власти.

И сада такви гуслају о некој „аутономији одбора“, уместо да су одмах по пристизању ових резултата били смењени, они су отерали Санду.
Препоруке:
61
0
52 недеља, 07 август 2016 10:17
Kliment2
U pozitivni saldo može mu se ubrojati najveći privredni rast u poslednjih 26 godina i spoljni dug od samo 8,8 milijardi $, da bi ga Tadićev Mirko podigao na 14,8, a Vučićeva vlada na fantastičnih 26 milijardi $. Jedan prijatelj iz DSS-a reče mi nedavno da je raspad DSS-a počeo već 2008. samo Koštunici nije imao ko da javi. Sa tankom kadrovskom bazom DSS je počeo naglo da raste sa članstvom po dolasku na vlast. Pumpanje mišića na slabim i rahitičnim kostima dovelo je do urušavanja od 2008. pa nadalje. To pumpanje se sada događa SNS-u. Sanda je pokušala da oživi DSS, ali sa nasleđenim kadrovima. Do sada je uspeh samo delimičan, ali kako je ona borac i (kako neko reče ovih dana) jedino muško u DSSu mislim da sve još nije gotovo. Ona će nastaviti sa onim što je započela, ali rasterećena kočničara (tiha korumpirana većina) iz svog okruženja koji su joj kao predsednici nametali dnevne poteze sa kojima se ona ne slaže. Korupcija nije samo direktno primanje para, već i funkcijom u vlasti.
Препоруке:
50
0
53 недеља, 07 август 2016 10:48
Дуле 7488'
На том истом Врачару демократски блок је добио изборе, имао је већину.


Упорно сам указивао на обнављање ДОС-а. Ево, коначно је госпођа Санда признала. ДС је успоставио ову меку окупацију коју СНС још увек спроводи.
Препоруке:
5
9
54 недеља, 07 август 2016 11:26
negi
@Stanić Milan Veoma cenim vaš "napor" da nam visokostručnim objašnjenjima približite sva svetska dostignuća ali nikako da odgovorite na suštinsko pitanje, zbog čega je vlast u Beogradu prigrlila Mladenovića i dala mu resor zamenika gradonačelnika i zašto je sada to isto uradila sa Jankovićem, minornim ličnostima u svakom pogledu i politički nebitnim likovima.Zašto se ti politički nebitni likovi nalaze i dobijaju visoke funkcije?! Kad odgovorite na to pitanje onda filozofirajte o sveskim odnosima i trendovima.Gospođa Ivić tvrdi da novac nije razlog,a ako novac nije šta je onda razlog? Znam da gospođa Ivić zna razlog ali zbog "korektnosti" neće da ga iznese.Pa pošto neće neka onda ta grupa i preuzme vođenje strake.
Препоруке:
16
2
55 недеља, 07 август 2016 11:36
истина
07 август 2016 Станић Милан Чисто ради менталне "гимнастике". Човече у ком времену Ви живите. Шта мислите да би Србија била "чардак ни на небу ни на земљи" и да би Совјети дозволили гажење споразума Черчил- Стаљин о подели интересних сфера на тако осетљивом геостратешком чвору. О каквој Ви обнови капитализма говорите?


Послератна Југославија јесте била, по раскиду Тита са Стаљином, "чардак ...".
Мислио сам - да није било комуниста. Тада не би било ни таквог наведеног споразума. Само због комуниста је он такав. Капитализам би био нормалан, све време, социјализам је ту канцер донет са стране.Комунисти у Србији ни после рата не би добили власт да нису лажирали изборе и спровели страховладу, поубијали и позатварали све што би им могло бити опозиција. Комунисти су сматрани антихристима од стране обичног човека.
И, нису они ослободили скоро ништа, већ Совјети.
Препоруке:
13
25
56 недеља, 07 август 2016 11:59
jovana
Stanicu, vidim da ste jos uvek na *partizansko holivudskim* filmovima. O kakvom postenju komunista vi to ovde predajete? verujem, jer ste sami posteni, ali pomalo naivni. Da su komunisti bili posteni, ne bi otvorili Goli otok i izvrsili pravi pokolj nad edukovanim komunistima, upucenim u principe komunisticke ideje. I na drugoj strani, gro ustasa je preziveo i bio nagradjen tako, sto su posle rata Srbi prognani iz Hrvatske.
Препоруке:
12
19
57 недеља, 07 август 2016 12:14
Mali Radojica@ZR
U Kragujevcu republička lista sa Sandinim imenom osvojila je 60% više nego lokalna sa Džajevićevim imenom. Saradnja sa SNS na lokalu je pored toga oborila i opšti rejting stranke tako da je republčka lista bila 0.11% ispod cenzusa.
Препоруке:
36
0
58 недеља, 07 август 2016 12:53
Oprem dobro
Mislim da je Sanda pogresila sto nije raspustila tu bezrepu bandu iz gradskog odbora. Zna se koja organizacija ima logistiku i motiv da subverzivno deluje po politickim partijama koje ugrozavaju vlast i cepa ih na froncle? To je samo jedna organizacija u Srbiji. To je jos jedan dokaz da smo mi okupirana zemlja pod diktaturom, a da su izbori i demokratija samo privid. Sanda ima odgovornost prema Srbiji, a ne samo prema Beogradu ili Vracaru. Srbija joj je dalo ono malo vere sto joj je preostalo. Raspustanjem DSS-a ona "logorskim kapoima" prepusta glasove nas preostalih "logorasa". Iako smo glasali za proboj iz konc logora, zbog prevrtljivih mangupa iz DSS-a nasi glasovi su otisli "upravniku logora". Nazalost, Sanda ima posla sa mangupima. A i mi gradjani. Ako Sanda ode, a mangupi ostanu na sledecim izborima DSS ce propasti. To i jeste cilj mangupa koji su oterali Sandu. Da uzmu pare od vlasti i posle ugase DSS.
Препоруке:
37
1
59 недеља, 07 август 2016 14:33
круг двојке је зло
Долазак снс-а на власт у Србији није ни мало био случајан.
Само је питање,колико су они свесни тога.
И колико су свесни шта у ствари изигравају.
Весић је парадигма једног неморала,који по обиму и суштини надмашује и чувеног Чеду Јовановића.
хејтер
Препоруке:
23
2
60 недеља, 07 август 2016 15:27
Stanić Milan
Stanić M.- G-đa Jovana

Prošli put smo oštro ukrstili koplja,pa da sad spustimo loptu i probamo konverzirati kao normalni ljudi.
Nisu mi poznate Vaše godine,ja sam rođen na kraju 2.sv.rata,rastao zajedno sa našom Jugom koja nije bila komunistička,nego socijalistička država u kojoj je bilo mesta za sve i svi njeni građani su živeli od svog rada.Gde,i u kojoj zemlji je radnik dobijao društveni stan,deca besplatno školovanje uključivo i fakultete,zdrav.zaštitu,socijalna primanja i druge benefite.
Znam,i odakle animozitet srpskog čoveka na KPJ. Ta ideja nikada nije saživela u srpskom korpusu na području Srbije.Kao levica javlja se socijaldemokratska opcija Miletića i soc.partija Tucovića,koja se razlikovala od komunističke ortodoksije,kako programom,tako i ciljem.Prinudni otkupi,Goli otok,nacionalizacija i sekvestar jesu ružne epizode naše prošlosti-idealna društva ne postoje.Morate razlikovati istinske komuniste od članova koji su na brzinu promenili dres i ušli u DS,DSS,SPS itd.
Препоруке:
15
8
61 недеља, 07 август 2016 15:43
neko
ova zena ima rezona; cak ne preteruje sa svojom strukom;
Препоруке:
23
1
62 недеља, 07 август 2016 16:44
Србин Србиновић
Браво Санда!!!
Сву истину о прљавом карактеру Вучићеве власти језгровито и компресовано сте исказали у једној реченици!
Браво Санда! Ако Ви одете из ДСС онда ће ДСС нестати скоро истог трена.
Знају ли то млади надобудни скоројевићи и остали лелемудовићи??? Они празноглавци могу сами себи позирати пред огледалом и глуматат да су важни. Олош и јајаре никада не могу бити важни.
Ако Ви одете из ДСС онда ја немам кога подржавати. Оно корумпирано и јајарско легло ће испарити као и сваки смрад.
Препоруке:
32
0
63 недеља, 07 август 2016 18:51
Кнежевић Милан
Ја све бележим, господо...
И велико сам злопамтило.
Препоруке:
4
8
64 недеља, 07 август 2016 19:10
Бели Орао
""Кнежевић Милан.

Мож` да ме....... Бележи.

Санда није вођа. Жао ми је. Иначе је подржавам.
Препоруке:
3
14
65 понедељак, 08 август 2016 01:18
Турас
Свако има своју "истину" (мишљење) и праћака се са њоме по НСПМ . Најсмешније је када Станић М. предлаже "да конверзирамо као нормални људи" , и ожеже са "разјашњавањем" небулоза из брозових времена . После другога рата , госп. Станићу постојао је Маршалов План те се опорави немчија а југовина поред Труманових јаја доби у милијардама кредит и "окрепи" ваш "социјализам" са бесплатним школством социјалама па и Голим Отоком за "неподобне". Како Ви рекосте "нема нигде идеалног друштва" - па и Немци су имали Хитлера зар не ? Не сматрате ли Ви Станићу да сте претерали?
Препоруке:
1
1
66 понедељак, 08 август 2016 08:34
Betelgeuse - Доста је било!
Ствар је у томе што то није био избор тог једног одборника, него је био избор целокупног градског одбора ДСС-а у Београду. Ја сам сматрала да не можемо да истовремено будемо и власт и опозиција. Врачар није нека обична, мала општина у унутрашњости Србије.

Малтене је симбол.

Подвучено је разлика између "мало трудна" и трудна. Између "крадуцкања" и лоповлука. За неке је то увек било исто, а за "флексибилне", који би да воде народ, није.
Са криминалцима СЕ НЕ МОЖЕ сарађивати ни у некој "обичној, малој" општини у "унутрашњости" Србије, јер и у таквим "обичним и малим" општинама у "унутрашњости", живе људи а не стока.
Препоруке:
4
27
67 понедељак, 08 август 2016 08:45
Betelgeuse - Доста је било!
Невероватно, ниједан од коментатора није приметио "доследност" а која се тиче сарадње са назадном странком!
На Врачару не може, али је "унутрашњост" океј. Тамо не живе људи, гласачи, већ "стока" чији животи нису толико драгоцени као београђански. Какав морал, каква доследност! Мили Боже чуда великога, ћорав води сакатога.
Препоруке:
3
36
68 понедељак, 08 август 2016 09:44
Мали Радојица
@Betelgeuse-Доста је било!
Недоследност могу да "виде" само испрани бот-мозгови. Ко редовно прати Сандину борбу за оздрављење ДССа од "квислиншког синдрома" зна да је она од почетка против било какве сарадње са СНСом на свим нивоима. Али суочена са широким фронтом корумпираних покушала је да добије сагласност танке већине рекавши да се може толерисати сарадња са СНСом у мањим срединама јер се то не одражава на главне циљеве ДССа - борба против корупције у Београду иза које стоји Влада. Увек је Санда истицала да они који сарађују са СНСом у локалу морају преузети одговорност за последице. Међутим, овим тобожњим следбеницим Коштунице који се боре за "праве вредности" ДССа не пада напамет да преузму одговорност за своје деловање. Ово је само врх врха леденог брега. Како је Санда опстала и ове 2 г. равно је чуду.
Препоруке:
25
4
69 понедељак, 08 август 2016 11:14
Мајковић
Ако је у политици треба да зна шта је политичка борба и да то прихвати.Понаша се помало као Коштуница,она је високо морална политика је прљава а ми треба да је волимо и молимо.Политика је таква каква јесте и дозвољено је све што није против закона.
Препоруке:
3
25
70 понедељак, 08 август 2016 14:52
negi
@Mali Radojica U pravu ste potpuno.Kakve veze ima Statut DSS sa glasačima?Statut DSS reguliše odnose unutar DSS i odnosi se na članove DSS,glasači glasaju za predizborni program DSS a ne Statut.Predizborni program DSS-Dveri kaže da nema saradnje sa Vučićem i SNS i uz ostale stvari u tom programu ljudi glasaju i glasali su. Nisu glasali za saradnju sa Vučićem i SNS na bilo kojem nivou,to je zamena teza.Jasno i glasno,svi koji smo glasali za DSS-Dveri glasali smo da nema saradnje sa Vučićem i SNS,pogotovo nema i ne može biti posle pokušaja prekrajanja rezultata izbora i krađe tokom izbora.Kako sada sarađivati sa onima koji su vas krali a u isto vreme tražiti u Skupštinski odbor za utvrđivanje krađe?!To su smešne stvari sa kojima se i deca ne igraju.
Препоруке:
14
1
71 понедељак, 08 август 2016 17:16
Gojira
Број људи који гласа за ДСС је на сваким изборима мањи и мањи. Овакве ствари не охрабрују бираче да им дају повјерење. Напротив. НИКО ко је гласао за ДСС, није им дао дозволу да сарађују са назадњацима. Да је тако, гласали би за њих, а не за ДСС. Дакле, очигледно је да ДСС клизи ка ивици провалије из које неће бити повратка. Постоји само једно рјешење, које јесте болно али друге опције нема. Сви редом који се залажу за сарадњу са назадњацима, на било ком нивоу, морају да се одстране из странке. Нама то дјелује као логично рјешење али то ће имати велике последице по инфраструктуру странке, јер се ради о великом броју људи. На страну то што ни сам тај чин неће бити лако изводљив због бројности дотичних. Али другог рјешења нема. Што се дуже пролонгира сарадња са назадном клапом, то ће рејтинг странке настављати да опада. Сад кад се ДСС коначно вратио у скупштину, мора да искористи шансу да крене на горе. Још један пад испод цензуса неће преживјети.
Препоруке:
5
1
72 понедељак, 08 август 2016 20:02
DrJelaBisic
Bolje je rasformirati stranku nego biti istureno odeljenje SNSa.
Препоруке:
5
1
73 понедељак, 08 август 2016 22:54
Ivan92
Sanda je veoma pametna i strateški razmišlja:

**Напросто нисам могла другачије да покажем своје неслагање, осим својом оставком. Не би било демократски да сам растурила цео београдски одбор – на шта би то личило...**

Malu sutra nije mogla, nego ima drugi plan.

Lepo će da sačeka beogradske i predsedničke izbore koje će Vučić zbog liderskog principa (:svi biramo za ili protiv NJega) da tajmira i preklopi. Iako beogradski trebaju da budu 2018, skratiće ih do sledeće ili kraja ove godine.

Onda će beogradski odbor DSS koji se stopio sa SNS da izgubi/neće preći cenzus, jer su očigldno (sa Vračarom i ostalim stvarima) izgubili poverenje građana. A kad ta ekipa koja koči *izvorni* DSS propadne, onda će Sanda da ispliva i formira novu politiku stranke i stavi je na zdrave noge.

Eto cele strategije Sandine. Mladenović i ekipa trče zadni krug partokratisanja pre kolapsa.
Препоруке:
1
1
74 понедељак, 08 август 2016 23:11
Ivan92
Јесте. Ја сад мало психијатризујем целу ствар... Не верујем да је ушао новац...

E Sanda koliko grešiš. Naravno da je ušao novac. Posebno u Beogradu gde se proizvodi i gde ima novca. To je ceo razlog te priče. Partokratisanje. Prstići u javnim budžetima. To je rak rana Srbije i od toga pati deo DSS-a.
Препоруке:
4
0
75 понедељак, 08 август 2016 23:21
Ivan92
**Мислим да и друге колеге имају тај опозициони иступ, поготово када је реч о високој политици. Ми смо мислили да се може некако направити схизис, расцеп, између локалне и високе политике.**

E Sanda da to stvarno može u visokocentralizovanoj Srbiji koja je osim toga ušla u novu političku realnost. Politika se gleda iz perspektive pojedinca. Ne može da se deli na viosku i nisku, jer iz pozicije pojedinca to nije koherentno.

Nakon Brisel. sporaz. je nastala nova realnost. Podela na kolektive u politici je nestala (*Srbi*i *građanisti*). Vučić je simbol tog meltingpota. Ali zato izbija pojedinac na površinu, kao polit. subjekt. Kroz njegove oči se gleda jel nešto može ili ne.

**Не мислим на унутрашњост Србије, зато што је тамо друга атмосфера, и ту људи без власти, чини ми се, нису уважени. То је оно "гласаћу за тебе кад будеш на власти".**

Zato ste i prošli tako u unutrašnjosti Srbije. Jer mislite da je drugačije. Pogledajte DJB..Taoci vlastitih stereotipa..
Препоруке:
2
1
76 петак, 12 август 2016 16:31
...
"Са друге стране, имате ситуацију да СНС сада већ безмало две године уништава ДСС, отима јој одборе и одборнике, маже нас катраном и оптужује за све и свашта. И ја лично и цела странка смо прошли кроз медијског топлог зеца и ужасну крађу, коју смо ми, уосталом, и доказали. На том истом Врачару демократски блок је добио изборе, имао је већину. Према томе, ово је прекрајање изборне већине грађана – управо су нам ти људи помогли и одазвали се на наше апеле да покажемо да се радило о крађи, и сада ми треба након тога да правимо власт са СНС-ом на Врачару. Још нешто: можда је то мало шире промишљање, али моје схватање политике јесте да политика треба да буде идеја и морал. Знам да се концепт морала нешто мало и променио, са годинама и модернизацијом, међутим, ипак не може да се промени у потпуности – политика је та која треба да мења друштво, да мења вредносни систем у друштву."
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер