четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

После крвавог пира у Ници - да ли је у Европи почео грађански рат?

Kоментари (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 20 јул 2016 08:08
Цвико
Да ли у казивању новинарке има "говора мржње", је скретање пажње са суштине. Она стара изрека "рат је наставак политике" се остварује. У Француској, сто по сто жртава... Шта је то него рат. А очекују и нова страдања невиних људи. Овај рат, убрзаће распад "ЕУ-таназије". Очиглено је да је политика "ЕУ-таназије" лоша политика. Дебилно испуњавање норми Веберовог шупљег формализма, завршава ратом. Социјалистичко самоуправљање било је пуно Веберовог формализма. Ни они нису извукли поуке из тога.
Препоруке:
25
3
2 среда, 20 јул 2016 08:10
s.j Аутор је у заблуди ако сматра да 'Европу' о којој говори сматрам као своју, а Француску и сличне као достојне сажаљења
Грађански рат? Претерујете. Погледајте Сирију. Већински муслиманска земља која се бори против истих оваквих. Констатација да се сви мигранти могу изједначити са терористима је очигледно нетачна и доводи у питање валидност свих осталих тврдњи. Зар нема далеко више сличности изнеђу терориста и држава попут САД, него општег муслиманског становништа - ма шта ми мислили о Исламу, што у мом случају није ништа претерано добро.

Проблеме кроз које пролази Запад је заслужио, а ми, као један од народа које тлачи већ деценијама и дуже, у овоме треба да видимо могућност. Руси се понашају наивно. Опет у Западу покушавају да нађу савезника, иако им и овог момента зарива нож у леђа. Са исламистима се зна на чему си. Али, да ли Русија схвата на чему је са Западом? Да ли схвата да је намера Запада - конкретно Америке, као господара - да уништи суверенитет свих земаља које им се не повинују? Која је заправо разлика изнеђу САД и Даеша, у практичном погледу?
Препоруке:
38
7
3 среда, 20 јул 2016 10:14
marko
Pa šta očekujete od Islama kao religije i političke ideologije?
Pročitajte malo Kuran u 160 delova poziva svoje vernike na džihad(suveti rat). Da ne pominjem da je Kuran prepun delova gde se poziva na ubistvo jevreja i hrišćana. Zaboravljate 1400.godina duga osvajanja, gde su ubili 240 miliona ljudi. Rečenica
,,Тероризам нема националност и вероисповест’’je pogrešna. Od 2000 terorističkih napada godišnje nema nijedan hrišćanin, budista...svaki napad je delo muslimanskih terorista. Samo pogledajte istraživanje o muslimanima koje je uradio Pew Research Center, gde jasno piše da globalno većina njih podržava šerijat, pa 35% muslimana u Francuskoj podržava terorizam u Parizu, Nici...
Problem je u Islamu, ''religija mira i tolerancije'', on mora biti zabranjen kao fašizam i nacizam, a sve ostalo nema smisla.
Препоруке:
31
5
4 среда, 20 јул 2016 10:22
Бошко
Каква је разлика имеђу "исламске државе" и њених "терориста" и

терориста из словеније, хрватске, босне, Косова, који су терористичким акцијама напали већински Српски народ у Југославији уз помоћ злочиначке европе и САД

Нека Немачка и Француска дозволе исламским муџахединима, стварање "исламских држава" са убијањем и протеривањем немаца и француза,

као што су то дозволили словеначким неонацистима, усташама, муџахединима, шиптарским терористима

Своје злочиначко лицемерје "европа" показује терајући Србе да терористе на Балкану признају као легитимне "европске народе" док сваки напад на сопствене земље означавају као "тероризам"
Препоруке:
37
4
5 среда, 20 јул 2016 13:38
луткари
Тај рат хришћана и муслимана ни случајно није спонтан.
Он је планиран,негован и подстрекиван.
Шарли Ебдо,реке избеглица са блиског истока захваћеног арапским пролећима и обојеним револуцијама су иницијалне каписле за процват исламске државе и верског рата који је у току.
Све то иде из једног центра који одлучује о свему на састанцима познатим као Билдербершка група.
И све док се свет буде правио слеп и глув и окретао главу од"теорија завере",плаћаће сопствену цену глупости и наивности.
Они,владари из сенке,секта,ЛУТКАРИ,су прави непријатељи човечанства!
На њих нема ко да удари.
Баш да видимо како ће се на олимпијади у Рију,на неутралном терену,ствари одвијати.
нико
Препоруке:
17
0
6 среда, 20 јул 2016 13:41
brzi
@Boško

Šta sad kukaš i optužuješ muslimane za sve i svašta. Pa vi, istočni hriščani ste se udružili sa muslimanima i izdali zapadnu hriščansku braču. Da ste podržali zapadnu hriščansku braču danas ne bi bilo nikakvog problema ni sa muslimanima ni sa židovima jer bi hriđčanstvo graničilo sa muslimanima na Tigrisu dok bi židovi ostali tamo odakle i potiču; na Kavkazu. Ali šta ste tražili to ste i dobili. Najpriju su vam vaši saveznici uzeli vašu Adu Sofiju u Istanbulu a u novoj dobi oteli vam i KiM. Sjajni saveznici.
Препоруке:
2
37
7 среда, 20 јул 2016 14:18
to je sve rezultat americke lude politike i imperijalizma suludog
sta se sada ...
*osnovica je turska bila za robe sa zapada na istok i sada to nemate visei kako se oni medjusobno
sta li rade ...unistavaju vi cete imati par detalja
*prvo turska se kao drzava srozala
znaci nema vise sa njima nista
*oni su se pocepali unutar zemlje na ko tu koga i zbog cega
* i kako eu reaguje
prvo eu ne postoji to je bila eez pa eu pa je sad nemacka sa okolinom jer nema shengena svi su ga suspendovali
* i dalje turci da se ocekivati da oni prave haos a njih ima svuda po eu ima ih 20 miliona sigurno
...............................................
a sto se tice francuske
to je suludo sta oni rade oni ako nisu sad oni ce bankrotirati zbog gluposti svojih
i okolne zemlje italija i spanija sa njima
to je to ...
cvor je saobrajacni francuska zato ...
Препоруке:
6
0
8 среда, 20 јул 2016 14:27
Ovo je sve zakuvano u americi koja nema pojma sta radi
Amerika je cudo
oni sve naprave i sve uniste
i sto se mi sa tim zamlacujemo
to je tako
velike posledice
*uk-brexit
*francuske gluposti sa kim su oni u ratu , budale ima da bankrotiraju i da i okolne zemlje uniste ekonomski italiju i spaniju jer su transportni cvor
*turci e to je i to je kraj
ko ce snjima da radi niko zivi
a nemacka
e to je i taj brisel velika svetska paralel svemirska glupost i universum
kao i kaze nema skole ni radnog iskustva rodio se i usao u ministarsku fotelju
sve sns ministri balavi klinci
verujte nam verujte mi smo do sada unistili sve
pa kako da ne ...
verujemo ti da da da
imas iskustva u drugoj americkoj recesiji naravno
a znas li ti sta je to
gubitak ugovora , robe, usluga i resursa stocks na trzistu ...pojma nemas pa ti neznas ni gde zivis ni svoje uloge u prici a ministri sve radni staz tri godine ili mozda 4 uvrh glave dve i to birokratska praksa nigde , nepriznata u svetu , od neradnika to su neradnici jer su negativno sve
Препоруке:
1
1
9 среда, 20 јул 2016 14:30
negi
@brzi Može se reći obrnuto,da je zapad iz svoje sebičnost i uskogrudosti pre izdao svoju braću hrišćane na istoku.Istorijski događaji idu u tom pravcu.Istočni hrišćani nikad nisu ratovali protiv zapadnih,dok zapadni i dan danas vode rat protiv istočnih.
Препоруке:
15
1
10 среда, 20 јул 2016 14:33
s.j @брзи
Или научи разлику између слова 'ћ' и ч', или их избаци из употребе.

То колико су нам западни хришћани 'брача' или 'браћа' говори Јасеновац, и целокупна наша историја. Ми можемо имати пријатеље и међу католицима, и међу муслиманима, и међу протестантима, будистима, хиндусима, како на колективном, тако и на индивидуалном нивоу. Разлог за то лежи у чињеници да људе не делимо по конфесији већ карактеру. Зато нам ни сво православни нису браћа, што потврђује пример Бугара, а добрим делом и Румуна.
Препоруке:
22
1
11 среда, 20 јул 2016 14:46
Terorizam je zlo
Ђорђе Милошевић:
Руска новнарка управо борави у Ници. Из личног искуства знам да милиони читалаца са нестрпљењем очекују њене извештаје. Они су оригинални, смели, иритирајући. Моја колегиница Дарја нема длака на језику.


Prema zvaničnim podacima u Nici je ubijeno 84 ljudi, od toga je ubijeno 30 muslimana. Ubijeni muslimani su državljani Francuske, Tunisa, Turske, Maroka, Alžira i Čečenije.

Čisto da se pomogne u objektivnom izvještavanju, samo radi istine, iako je svaka žrtva ista ili bi trebala biti ista.Terorizam udara na ljude, na ljude i ne bira ko je koje religije ili nema religije.
Препоруке:
9
0
12 среда, 20 јул 2016 14:53
?!!!
U osnovi tekst ili članak u u svojoj suštini "motivacijski" usmjeren ili bi mogao biti usmjeren u jednom cilju da na konto islamskog terorizma i muslimana terorista ujedini sve različitosti na relaciji Zapad (rimokatoličanstvo,protestantizam i dr.) i Istok (pravoslavlje). Koliko je to moguće ili nije moguće, vrijeme će pokazati, jer vrijeme je najbolji svjedok.Dobro je da se hrišćani ujedine, što da ne?
Препоруке:
4
3
13 среда, 20 јул 2016 14:57
?!!!
Ђорђе Милошевић:
После крвавог пира у Ници да ли је у Европи почео грађански рат?


Samo ima jedna zeznuta istina? Nikada, ama baš nikada "evropski građanski rat" nije ostao "samo evropski", već je uvijek ama baš uvijek "prelazio i pretvarao se u svjetski rat".
Препоруке:
15
1
14 среда, 20 јул 2016 15:06
....
Sva ova situacija u svijetu me podsjeća na vrijeme pred Prvi i Drugi svjetski rat.I tada je počecima Prvog svjetskog rata a "nastavak" je slijedio u Drugom svjetskom ratu, "svađa" nastala oko podjele "kolonija" (ista ili slična teritorija koja je danas modus operandi, na kojoj se vrši ratno natjecanje i odmjeravanje snaga), pa sve sve na kraju završilo totalnom ili barem u 90% destrukcijom Evrope.Pohlepa se pretvorila u međusobni krvavi obračun koji je odnijeo destine miliona ljudskih žrtava a "žrtve" u ekonomiji i infrastrukturi su nemjerljive čak i u bilionima dolara.
Препоруке:
9
0
15 среда, 20 јул 2016 15:15
brzi
@negi

Karta razgraničenja govori drugačije, večina unutrašnjih ratova događa se ili se događala na teritoriji zapadnog hriščanstva ali pustimo sada to. Suštinsko ptanje su muslimani. Da smo hriščani ostali složni oko pitanaj muslimana danas toga pitanja ne bi ni bilo da smo hriščani složno radili u vreme krstaških ratova. Tada ste vi više verovali muslimanima umesto svojoj zapadnoj brači. Da ste pogrešili, ali nečete da priznajete, ukazuje dalnija istorija, kada su vam baš vaši saveznici muslimani nebroj puta izigrali, uzeli vam vašu baziliku, uzeli vam mnoge teritorije ali vi još uvek više verujete njima nego svojoj zapadnoj brači. Ko vas je držao u ropstvu, turci ili germani i ugari? Ko vam je dao i osigurao međunarodno priznate granice? Germani i Ugari ili Turci i Rusi?
Препоруке:
1
25
16 среда, 20 јул 2016 15:26
.
brzi
@negi


Papa je prevario pravoslavne u krstaškim pohodima, prvo opljačkao i poarao Konstantinopolj, oslabio ga a onda ga prepustio muslimanskom osvajanju a da nije želio da pomogne da se to ne desi.
Препоруке:
22
0
17 среда, 20 јул 2016 15:34
Kolateral
Francuske vlasti su krive za ovo. Zasto primaju muslimane. Saudi arabija ne prima ni jednog izbeglicu a muslimanska zemlja je to i jos bogata. Krah verske ravnoteze je najgora vrsta kraha. Pa islam i hriscanstvo zna se da su nekompatibilni. Verski rat je trajao izmedju ove dve grupe jos od nastanka islama. Islam je prakticno zauzeo sve teritorije 1000 godina stare vizantijske hriscanske imperije a o tim zlocinima mrtva usta vizantinaca ne govore niti ih se iko danas seca. Krstasi su jedva nekako zaustavili njihovo napredovanje uz najvece ljudske zrtve, proterali ih iz spanije italije, austrije i madjarske. I sada milioni muslimana dolaze u evropu? I ko koga ubija u evropi ovih dana? Zar nema mesta u mnogobrojnim mirnim islamskim zemljama za izbeglice, postavi im sator i daj hranu dok ne prodje rat pa ih vrati nazad kuci.Ali ne, oni dodju u evropu i onda neki od njih kazu gle, sta je ovde nevernika za pod noz. Jedini razlog sto ih dovode je da bi izazvali verski rat i unistili evropu.
Препоруке:
8
5
18 среда, 20 јул 2016 15:38
?
brzi

S kime je katoličko-protestanka imperija (Austrougarska), plus Njemačka bila saveznik u Prvom svjetskom ratu? Sa Turskom ili Rusijom?
Препоруке:
19
0
19 среда, 20 јул 2016 15:55
Источно римско царство
@brzi

Византија је зауставила надирање првог и најјачег удара ислама у Европу. Зидине Цариграда су спречиле продирање Арапа у Европу са истока. Заслуга Константина IV и Лава Исавријског нису ништа мање него заслуге Карла Мартела. Током 10. века Византија је кренула и у контра-напад и повратила Крит, Кипар, Антиохију и Назарет од муслимана, за време Никифора Фоке и Јована Цимискија. Ту су се зауставили и Василије II је бранио те границе. Након њега у 11. веку Византију заједно и у исто време нападају католички Нормани са запада и Турци Селџуци са Истока. Први јој узимају територију на југу Италије а други у Малој Азији. Током Првог крсташког рата, Византија и крсташи заједно сузбијају Селџуке али крсташи крше договор и ослобођену Антиохију не враћају Византији већ у њој формирају своју државу. Захваљујући Боемунду Тарентском, сину роберта Гвискара, који је и отео Византији поседе у јужној Италији.
Препоруке:
20
0
20 среда, 20 јул 2016 15:56
Источно римско царство
@brzi

Освајање Цариграда на превару 1204. знатно слаби Византију и она постаје све мање способна да се бори против Иконијског султаната, јер је била укљештена између њих и крсташких држава на Балкану. О шуровању Млетачке републике са Турцима да и не говорим. Какву је помоћ папа послао Византији 1453? Скоро никакву.

Дакле, да резимирамо, уколико баш морам да бирам, мени као православцу су ближи западни хришћани од муслиманима, али изгледа да су и протестантима и католицима муслимани ближи од нас православаца, што се видело како и у средњем веку тако и у модерно доба када су Хрвати и муслимани увек били заједно против Срба.
Препоруке:
22
0
21 среда, 20 јул 2016 16:04
шкљ
Па и - није, реално, више људи гине дневно у саобраћају него од очајних `исиловаца`... ?!
Дакле питање је основног `саобраћаја` - свог хришћанског идентитета , - када неко као ЕУ скрене с таквог пута на странпутице безумља, као да је возилом - слетела у јарак ....
Препоруке:
5
1
22 среда, 20 јул 2016 16:12
Бошко
brzi
@Boško

Šta sad kukaš i optužuješ muslimane za sve i svašta. Pa vi, istočni hriščani ste se udružili sa muslimanima i izdali zapadnu hriščansku braču. Da ste podržali zapadnu hriščansku braču danas ne bi bilo nikakvog problema ni sa muslimanima ni sa židovima jer bi hriđčanstvo graničilo sa muslimanima na Tigrisu dok bi židovi ostali tamo odakle i potiču; na Kavkazu.
Чекај хоћеш да кажеш да су нас "наша западна католичка браћа" усташе, словенци, немци, италијани, аустроугари, НАТО и САДисти убијали за "наше добро" већ више од 100 година,

а ми смо их "издали" јер смо се сами супроставили надолазећим "бошњацима" у биткама на Марици и на Косову, када је "нашу западну католичку браћу" баш нешто "заболе" да помогну Српској војсци да одбрани Балкан и европу од надирућих "бошњака" него су их поразили тек код Беча.
Препоруке:
20
2
23 среда, 20 јул 2016 16:23
Бошко
Источно римско царство

Дакле, да резимирамо, уколико баш морам да бирам, мени као православцу су ближи западни хришћани од муслиманима


Теби као "православцу" је ближе усташко бацање деце у ваздух и набијање на каме, убијање забијањем ексера у главу, убијање мањем, 100 година геницида усташа над Србима, аустроугарско клање Српског народа, нацистичка геноцидна стрељања 100за1, бомбе са осиромашеним уранијумом које убијају већ 17 година, убијање Срба 10 година 90тих од европских и НАТО злочинаца, 10 година санкција и отимање Српских територија.

Него "бошњачко" сечење Српских глава и играње фудбала током 90тих, геноцид над Србима у околини Сребрнице, стотине година узимања "данка у крви" протеривање ~300 хиљада Срба из Старе и Јужне Србије у две сеобе, Ћеле Кула, набијање на колац вековима...

А тек сам почео са описима злочина једних и других...

Ниси ти ни православац а камоли Србин...
Препоруке:
9
6
24 среда, 20 јул 2016 16:39
Onako manje ili više pošteno
U osnovi slažem se sa "jednom tezom" koja se "može pročitati između redova" u ovom članku a ta je da muslimani migranti moraju i trebali bi mnogo više poštovati "gostoprimstvo" i sreću da su došli do Evrope, a posebno do Zapada.Ukoliko misle da im je "Evropa nešto kriva" ne treba da migriraju prema Evropi, neka migriraju prema nekoj arapskoj državi ili podneblju u "muslimanskom svijetu", pa nek "tamo traže svoju sreću".Lično "živcira me" kada vidim, ne znam kako da nazovem "a da ne bude uvrjedljivo" (možda prepotenciju) u iskazivanju "svojih religijskih osjećanja" (marame, burke, zarovi, brade, skraćene pantalone, i druga obilježja "razlikovanja"), a hoće da uživa sve blagodati "evropskog socijalno-ekonomskog blagostanja".Problem je izgleda u ovome, što bi muslimani da "uživaju blagodati koje je stvorila uslovno rečeno hrišćanska civilizacija", ali neće da prihvate "da hrišćanska civlizacija" je ipak "starija u Evropi".U "tuđoj kući" a kao gazda?
Препоруке:
7
2
25 среда, 20 јул 2016 16:50
Saša
Pravoslavni a pogotovo Balkanski narodi prave ogromnu grešku tražeći sebe u narativu o sukobu islama i Zapada .

Postoji nekoliko potpuno različitih dimenzija odnosa izmedju hrišćanskog svijeta , raznih denominacija , i islama .

Naša nema apsolutno nikakve veze sa drugima i zbog toga je treba tretirati drugačije .

Da se vratimo na početak , znači više od 1000 godina unazad .

Islamski svijet kontroliše većinu Pirineja i Siciliju , dominantno a ide i dalje .

Skoro u isto vrijeme kada Turci dolaze na Balkana na Zapadu u potpunosti čiste i tjeraju islamsku populacije i od tada na dalje Zapad direktno više nikada nije bio ugrošen od islama .

Skoro čitavo vrijeme Turske okupacije Balkana oni su imali makar jednog jakog saveznika na Zapadu a najčešće više njih da ne kažem sve .

Osim Balkana zona Crnog mora je takodje prostor permanentnog sukoba Turske sa Rusijom i nizom drugih pravoslavnih naroda .
Препоруке:
14
1
26 среда, 20 јул 2016 16:57
Saša
Četvrta zona interakcije je Srednja Azija gdje je Rusija uspostavila dominaciju nad teritorijama dominantno naseljenim muslimanima .

Peta zona je podsaharska Afrika gdje postoji istorijski sukob hrišćanskih misionara i islamskih kolega . Na sličan način se mogu tretirati i Filipini , Papua Nova Gvineja i još neki predjeli u Indokini .

Suštinski ova peta zona je izvedenica iz prve navedene to jeste odnos Zapad - islam .

A ta prvo navedene dimenzija je već vjekovima suštinski čisto iskorištavanje , tutorstvo i laganje islmskog svijeta od strane Zapada .

Bilo kao kolonije nekad ili kao neke neuspjele države sada .

Po pitanju odnosa prema Zapadu islamski svijet ima apsolutno sve razloge da se ljuti i bori protiv istih .

Rusija ima strateški imperativ da sredi i drži stabilnim odnose sa islamskim svijetom , od Turske do Irana kao i da održava najbliže odnose sa srednjeazijskim državama iz kojih uz ostalo postoji brojna migracija ka Rusiji .
Препоруке:
10
1
27 среда, 20 јул 2016 17:05
Saša
Generalno, mi na Balkanu smo istorijski najveće žrtve islama i objektivno mi njemu nikada nismo bili opasnost niti agresor a on nama uvijek jeste.

Obzirom na gotovo idiotsko ponašanje naših politika u XX vijeku mi umjesto da se na naš odnos sa islamom nakon Balkanskih ratova stavi tačka i udje u mirnu koegzistenciju uporno bivamo uvučeni u sukobe.

Bilo od strane Austorugarske ili Njemačke u svjetskim ratovima bilo od strane SAD u zadnjim ratovima muslimani su uvijek instruirani da sukob sa pravoslavnim hrišćanima.

Što je najgore, postojećim rješenjem situacije u Bosni Zapad i dalje drži u igri novi sukob izmedju pravoslavnih i muslimana.

Takodje i sa nerješenim pitanjem Kosova.

Od kraja Hladnog rata desetak godina nije ni bilo drugih sukoba osim onih izmedju pravoslavnih i muslimana od Kavkaza do Bosne.

Upravo zbog toga je ogroman potencijal eventualnog "resetovanja" odnosa izmedju Turske i Rusije kojeg će "prijatelji" sa Zapada sigurno probati obesmisliti.
Препоруке:
9
1
28 среда, 20 јул 2016 17:12
Источно римско царство
@Бошко

Од читавог мог коментара који је усмерен да побије глупости "брзог" о томе како смо ми православни били у љубави и полтронству према исламу ви сте се ухватили једне најнебитније ситнице у читавој ствари где тврдим да ми је уколико бих баш морао да бирам ближи западни хришћанин него муслиман?! И поврх свега то протумачили као да волим Ватикан и као одушевљење над геноцидом над Србима?!?! "Мајсторски", "генијално", нема шта! А можда просто желите да тролујете као што вас многи овде и сумњиче?

П.С. Православна теологија је јасна. И ислам и римокатолицизам су су јереси, јер је истина једино у православљу. Међутим, док су римокатолици у јереси због због филокве тј. због веровања да Свети Дух исходи и из Сина а не само из Оца, муслимани Христосу, Сину Божијем, негирају да је Бог и сматрају га обичним пророком који ће када дође поново сломити крст, заклати свињу, ОЖЕНИТИ СЕ и У М Р Е Т И(?!). Дакле, јасно је која је јерес већа и ко нам је даљи!
Препоруке:
7
1
29 среда, 20 јул 2016 17:15
Saša
Stoga, mi se ne trebamo uopšte petljati u sukob islama i Zapada.

Samo možemo da se uvaljujemo u probleme koji nemaju veze sa nama a često puknu po našim ledjima.

Mislim na uvlačenje mudžahedina i vehabija na ove prostore.

Ponavljam, nama je od vitalnog značaja da se izmedju Turske i Rusije postigne sveobuhvatan dogovor a on je mnogo izvjesniji nego što se to u našoj javnosti, namjerno, predstavlja.

Turski neoosmanizam nema realnih uporišta da proširi svoj uticaj bilo gdje drugo osim na odredjene djelove Balkana i Kavkaza, a to su sve zone gdje ili mora da se sukobljava sa Rusijom ili da napravi "generalni" dogovor.

Suluda sirijska avantura je okončana a da je Erdogan htio da bude racionalan nebi se ni miješao u poslove arapskog svijeta pošto osim vjere i toga da su vjekovima Arapi bili pod Turcima ne postoji objektivno vezivno tkivo a ima mržnje više nego se to kod nas zna.

Ovo sve tim više jer je Turska šiitskim polumjesecom odsječena od Arapa sunita.
Препоруке:
10
2
30 среда, 20 јул 2016 17:44
ел србињо и шире
терориста је јео свињетину. месо нечисте животиње коју је посланик казнио презиром. није постио за рамазан. напустила га жена, имао је финансијских проблема. живот му се распадао.
Препоруке:
2
0
31 среда, 20 јул 2016 17:48
brzi
@s.j @brzi

Kada su interesi u pitanju nema prijateljstva i to uopšte važi za svu politiku da postoje samo i izključivo interesi i ništa drugo. Kad si spominjao svoju braču i susjede bugare usput si u tu rubriku brača po religiji stavio i rumune koji su orginalno katolici i njihovo pismo je latinsko dok ima pravoslavna manjina uz Dunav, koji je i granica između katolicima i pravoslavja. Po pismu najlakše razdvajaš ko je ko, zapadni hriščani sekoriste latinskim dok istočni hriščani koristite čirilicu kao svoje pismo.
Kad si spomenuo Jasenovac zaboravio si da i spomeneš SPC. Da se je SPC dogovorila, kao Otomani pre pada svoje imperije, sa Vatikanom oko uslova života pravoslavnog življa na teritoriji katolika mnogi srbski životi bi bili spašeni jer bi ustaše u Jasenovcu vodili jedino komuniste po idieološkoj i rome i židove po etničkoj normi. Neka vam vaše vladike objasne šta ima takvog da vredi više od desetina hiljada vaših života.
Препоруке:
1
9
32 среда, 20 јул 2016 18:00
brzi
@?

Sa Ata Turkovom posleotomanskom Turskom. To se navezuje i na današnje stanje u Turskoj. renutačni "sultan" Erdogan bi opet želeo da obnovi i Otomansku imperiju. Ali to sta dva pojma. Otomanska imperija nije samo Turska, Turska je samo centar. I zato je i Erdogan toliko opasan jer če u vatru staviti ceo širi region oko Turske radi realizovanja svoje bolestne ideje koja u obliku u kojem on zamišlja nije ostvarljiva u realnosti. Napisao sam pre neki dan da Erdogan ide Slobinim putem iz 80. i 90. godina, čak radi i iste greške. Ja se osobno samo nadam da neče trajati celu deceniju da se Erdogana koji je svoje u politici več odradio skine sa vlasti za uvek.
Препоруке:
1
8
33 среда, 20 јул 2016 18:22
brzi
@Istočno rimsko carstvo

Od zapadnih hriščana bili ste pozvani da se zajedno ide u oslobađanje arapskih zemalja i bliskog istoka ali vi se niste maknuli sa mesta sve što se kasnije dogodilo poznata je priča. Možda jedino jednoa stvar oko KOnstantinopola. Razaranje Konstantinopolisa bila je odmazda za vašu neaktivnost. Žalostna je samo činjenica da se istorija ponavlja. Od drugog iračkog rata pa nadalje opet vi istočni hriščani radite protiv svoje zapadne brače koja ratuje i krvari sa islamom na islamskoj teritoriji a vi se ponekad ponašate ko obične ***** i u široku javnost iznosite pojedinosti načina ratovanja. Da oficielne armije i privatne armije nisu više profitabilno efikasne u ratovanju na bliskom istoku ponajviše su krivi pre svega ruski mediji koji su brujili kakavim se sve metode ratovanja koriste na bliskom istoku i u Avganistanu. Sa tim činom opet ste izdali hriščanstvo i podržali islam, možda svesno možda nesvesno.
Препоруке:
1
10
34 среда, 20 јул 2016 18:56
Алекса
о занечишћењу мисли и духа
или испарења тога
који се потписује са "brzi"

колико глупости извире из неистинитих претпоставки сведоче његови коментари.
колико год да су нам далеки муслимани,
нико није тако далек ко најближи географски западни хришћани.
и ми са латинима нисмо браћа, нит ћемо икада да будемо.
повелик је број зала која су изашла из Рима и затирала живот свуда по свету.
а небраћа јамари немају стида...
Препоруке:
2
0
35 среда, 20 јул 2016 19:36
negi
@brzi Dobar si pseudonim izabrao, tako i reaguješ.Ta tvoja teorija o izdaji je pomalo smešna ali uklapaš se u ovdašnji milje.Čim se sa nečijim stavom ne slažeš prilepiš mu etiketu izdajnika i misliš da si time završio.Ništa novo,političke karijere i karijere su izgrađene na tu foru.Zašto je tvoja teorija o izdaji šuplja? Prvo, hrišćanstvo je nastalo na istoku,ozakonjeno je na istoku gde je postala zvanična religija carstva,to se nije desilo u Rimu.Drugo,Vizantijsko carstvo je bilo prva linija odbrane od islama i to je bilo 11.vekova,11.meseci i 11.dana.Za sve to vreme,zapad pokušava da uspostavi novo Rimsko carstvo pod germanskim patronatom sve radeći protiv Vizantije.Kad je pukla ta prva linija odbrane na istoku,zapad se odjednom setio da i on treba da se bori.I dobro se "borio" organizujući istočne hrišćane da brane zapad.Ali to više ne pali,islam preskače istočne hrišćane i infiltrira se direktno u srce zapada,tj.Evrope.Tu će voditi bitku a ne na istoku.Novinarka je u pravu
Препоруке:
3
1
36 среда, 20 јул 2016 19:43
Бошко
@Источно римско царство
Дакле, да резимирамо, уколико баш морам да бирам, мени као православцу су ближи западни хришћани од муслиманима
Шта значи у вашем "речнику" "Дакле, да резимирамо"

(fr. résumer) сажети, укратко поновити, дати кратак и сажет преглед нечега опширно изложеног

Не користите стране речи ако не знате њихово значење.

Ваш "резиме" је "ваш потпис" на вашем коментару, било би погрешно не прокоментарисати га.


Ја као православац не сматрам блиском ниједну "земљу запарних хришћана" која учествовала у колонијалним и империјалним освајањима убијајући милионе широм света ради пљачке коју су звали "увођење хришћанства" а после другог светског рата "увођење демократије"

а и сада "западно хришћанство" држи стотине милиона људи у полуколонијаном ропству у 21 веку.
Препоруке:
6
4
37 среда, 20 јул 2016 20:32
Bendzamin Frenklin
Ko je za malo sigurnosti spreman da zrtvuje malo slobode ne zasluzuje ni jedno ni drugo.

Prisluskivanje, totalna kontrola da bismo biki sigurni? Od koga? Od tih sto nasprisluskuju.

Orvelova 1984. nije bila prorocanstvo, vec manifest, plan na kome se i tada radilo.
Препоруке:
3
1
38 среда, 20 јул 2016 20:58
Saša
@ Boško

Poštovani , mi smo ovdje svi toliko hinotisani i sludjeni da više malo ko zna što priča i što je najgore što vidi .

Ajde prvo jedan prmjer iz prošlosti a manifestuje se i sada .

Evo sada svi pričaju o Turskoj i uz ostalo spominju kemalistiko i sekularno nasljedje . Kao to je nešto dobro , cool , skoro kao fancy ...

A jedna od tekovina mladoturske revolucije je genocid nad Jermenima , progon Grka , sve ono drugačije što je vjekovima opstajalo pod Osmanlijama pobijeno ili poćerano .

Ali Ataturk je svetinja , to ne smije niko da dira .

A sekularizam se suštinski svodi na to da kada god iz nekog interesa zvanična vlast ne odgovara , da ne komentarišem kome , vojska ima mandat da je smijeni .

I nas već skoro 100 godina bombarduju da je Ataturk dobar a turski sekularizam garant demokratije .

Imamo mi u svijesti utisnutih toliko suludih interpretacija i narativa da nije uopšte čudno što ne znamo gdje smo .
Препоруке:
4
2
39 среда, 20 јул 2016 21:09
Saša
@ Boško

Mi čak ni naše trenutno stanje ne možemo da sagledamo i ako bode u oči.

Pogledajte trenutnu kartu EU i vidite ovu rupu na Balkanu.

To je ono što oni ne žele i nikada neće željeti.

Srbija, Crna Gora, BiH, Makedonija, Albanija, Kosovo(kakogod ga tretirali).

Ko tu živi?

Oko 17 miliona ljudi što Slovena što Alabanaca, otprilike u omjeru 70 : 30, što muslimana što pravoslavaca u omjeru istom, sa otprilike 5 % katolika od čega pola slovenskog a pola albanskog porijekla.

Sve ovo zajedno Evropi ne treba ništa i nezavisno od toga u kakvom je stanju EU i da nije dugog vijeka sve ovo neće nikada ni ući u nju.

E sada što radi Zapad a prvenstveno SAD mada je očigledno da Njemci, koliko mogu a ne mogu puno imaju malo drugačije želje?

Sve ovo drži u stanju permanentne napetosti i cikličnih sukoba jednih sa drugim.

Davno sam slušao i to ne neozbiljne ljude da će od ove rupe SAD napraviti nešto sa čime bi ubijedili Srbe da imaju Veliku Srbiju a isto i Albance.
Препоруке:
1
2
40 среда, 20 јул 2016 21:59
sve stoji i nista se nekrece je jedino u srbiji
ako neko zna neki jezik i cita vreme slobodana miosevicavidece da nigde nigde rata nije bilo u to vreme sem u yugoslavijii zlo sveta je sto je nakacio sve na yugoslavijukako i zasto >>>???dalje je ostala srbija sa svim krimosima koji su se namnozili danas uk ma nema vezesutra francuska ma nema veeprekosutra turska ma nema vezedolazi nemacka ma nema vezei tako daljea amerika u drugoj second recession e pitanje a sta ima veze >>>???kad imate sistem kao u srbiji nema nista veze ionako cemo svi da umremo sto si se zalepio za fotelje i sns umri sam kad nema veze e to ti je ta prica
Препоруке:
2
3
41 среда, 20 јул 2016 23:08
Драгиша
Да сте поставили питање да ли је Француска пред вратима грађанског рата онда би сте погодили.Али и то се ради намерно. Председник Француске F. Hollande апсолутни амерички пион и он све ради да би следеће председничке изборе спречио (нема никаквих шанси да буде изабран).Ванредно стање у земљи је обновљено и то на шест месеци умест уобичајених три. Увешће се као у САД једна врста Patriot Act à la française.Француск клиза у диктатуру и грађански рат. Европа не. Европа је политичка и економска олупина и питање је времен њеног распада. Неће дуго у сваком случају.А о рату да и не причамо; немогуће. Чиста глупост !
Препоруке:
4
0
42 среда, 20 јул 2016 23:15
Causa Spectandum
Problem slanine u ishrani

bila jednom jenda JNA, a na jelovniku slanina koju ponudjenim nozem iz vojnog escajga nisi nikako mogao preseci, a kamoli sazvakati.

Zasto ja to pricam? Jako mnogo njih su odustajali od slanine (te i takve) i zaista se mnogo bacalo, medjutim jedino su siptari non-stop, kad god je slanina na meniju protestovali i zahtevali, a mnogo puta i dobijali nesto drugo za obrok.

Zvuci li vam ovaj obrazac poznato?
Препоруке:
6
2
43 среда, 20 јул 2016 23:50
brzi
@negi

Negi hvala za komentar,tvoje razmišljanje i informacije o vašoj verziji istorije. Da ste bili odbrambeni zid na istoku prema islamu neko dugo vreme nije sporno. Ali je sporno sledeče. Zapadno hriščanstvo je imalo tih islamskih ludosti dosta i htelo je da uradi red na taj način da ognjem, mačem i krstom iskorenini islam sa svih teritorija nekadašnje Rimske imperije vi ste stali u odbranu islama sa izgovorom da te radnje nemaju nikakve veze sa božjom voljom i ostabili hriščansku braču samu da oslobađa teritoriju od uljeza. Takva je definicija tih događaja onog doba sa strane zapadnog hriščanstva a istina je veoma verovatno nekde između jedne i druge definicije događaja.
Препоруке:
1
4
44 четвртак, 21 јул 2016 00:36
?
brzi
Koja vam je na Zapadu sada namjera?
Препоруке:
3
1
45 четвртак, 21 јул 2016 01:07
s.j @Саша
Слажем се са тим да ми не требамо да се директно мешамо у конфликт Запада и муслиманског света, али говоримо о теми иза које се крије доста тога проблематичног, баш као и у констатацији да су Запад и муслимански свет заправо у сукобу.

Запад није ексклузивно у сукобу са муслиманским светом, нити је уопште у сукобу са муслиманским светом у целини - шта више, тај сукоб са муслимански светом, или делом њега, уопште није у првом плану. Запад, или тачније, моћници који га контролишу, у сталној су потрази за профитом и сукобљавају се са свима које виде као претњу њиховом систему. Већ је опште познато да су за опстанак високопрофитабилног војноиндистријског огранка њихове економске делатности неопходан стални спољни 'непријатељ', што им даје додатни повод за сукобе.

Зато је Запад данас у сукобу са свима који се боре за суверенитет, слободу, морал и равноправност, а то укључује све слободне земље, од Русије и Кине, до Сирије итд.
Препоруке:
3
0
46 четвртак, 21 јул 2016 01:21
ѕ.ј @Саша - 2
Имавши у воду поменуте чињенице, ми не можемо а да се не солидаришемо са свим другим жртвама Запада, били они православци, муслимани или комунисти. То је просто морално и у духу нашег народа.

Али, то не знаћи да требамо да се претерано експонирамо и ускачемо у конфликте које можемо избећи. После вишедеценијске погубне политике, наш народ је данас измрцварен, исцрпљен и уназађен у сваком погледу. Већ дуго стојимо на ивици и следећи корак би могао да нас одведе у понор. Морамо бити опрезни.

Америка није у стању да прихвати да више не може да диктира целом свету, и спремна је да уништи све оно што је свет постигао од Друго светског рата како би одржала неодрживо стање ствари. Против ових нових Сила Осовине се сви морамо борити, јер нам у противном прети ропство.

Знамо ми шта значе демографске промене и исламизација, али то не треба доводити у везу са нашим односом са муслиманским светом ван наших граница, који нам може бити савезник, у краћем или дужем року.
Препоруке:
2
0
47 четвртак, 21 јул 2016 01:39
ѕ.ј @Саша - 3
Међу муслиманима немамо само србомрсце попут Изетбеговића, потурице, терористе и сличне, већ и људе попут председника Асада и (муслиманског дела( сиријског народа који већ годинама пролази кроз нешто што је још страшније од онога кроз шта смо ми прошли. Ту имамо и једну Индонезију, која за разлику од, рецимо, владе српске ЦГ, поштује наш територијални интегритет. Може се навести и безброј других примера.

То не мења чињеницу да се нама одређени аспекти Ислама не допадају (не допадају ми се ни одређени аспекти већине других конфесија и идеологија, али шта с тим?), да су исламизација и демографске промене уопште егзистенцијална претња, и да је већински муслиманско окружењу живот за хришћане обично несношљив. Али, није на нама да одлучујемо ко ће у шта веровати. Има довољно простора за све нас и са свима треба да гајимо пријатељске односе. Привремене или трајне савезнике можемо наћи свуда, па чак и на Западу и међу муслиманима. Зато, не затварајмо ниједна врата. Будимо мудри.
Препоруке:
3
0
48 четвртак, 21 јул 2016 01:46
ѕ.ј @Causa Spectandum
Комунистичка бахатост није имала оправдања, испољавала се она у виду јахања попова или приморавања људи да једу оно што њихова вера забрањује. Али, да, свакако да видим о чему говорите. Није толико ствар у томе што су титоисти симпатизирали Албанце, колико у чињеници да су им они били једно од главних оруђа у подривању Срба и Србије.
Препоруке:
3
1
49 четвртак, 21 јул 2016 02:24
da pomognemo
*sta to sada moze da se desava
1. francuska je u bankrotu i sve okolne zemlje

italija i spanija
i treba ocekivati raspad italije i spanije
a turska?
to je otomansko carstvo koje se raspalo
i svi muslimani i kolonije su i bice u raspadu jer nema sultana
kosovo nikada nije bilo drzava i izmenju njih i svih islamista oni ce sami da ratuju
srbija sa tim nema nista niti sa politicarima idiotima nesto moze da promeni
i na kraju dolazimo do
nemacke
i do amerike
koja vidi se ulazi u drugu recesiju jer sve zemlje g7 se raspadaju...
e tako da znate

molite se universumu da vas sacuva a sns to su poturice pobeci ce oni sami bez sultana u istanmbulu...
i sheica u eua i saudi arabii

tako je to i bilo pre 600 godina pa se ponavlja u 2016-oj
to je sve ...
Препоруке:
2
1
50 четвртак, 21 јул 2016 08:23
negi
@brzi Sam si dao odgovor,"zapad je pokušao ognjem,mačem i krstom"?Zapad je uvek sve radio ognjem,mačem i to pravdao i aminovao krstom.Pre toga to isto je radio ali pošto nije bilo krsta opravdavao je željom bogova.Kakve veze ima Isusovo učenje sa tim.Zapad to i danas radi,samo je opravdanje slično ili malo drugačije.Zapadu treba neprijatelj,ako ga nema treba ga proizvesti,stvoriti da bi mogao da upotrebljva"oganj i mač".Irak pod Sadamom nije bio radikalna islamistička drža,to nije bila ni Libija pod Gadafijem,to nije ni Sirija sa Asadom,to nije bila ni Turska."Oganj,mač i krst" sa zapada je to od njih stvorio, "potrebnog neprijatelja".Prva žrtva zapadnog "ognja,mača i krsta" na istoku su hrišćani,gotovo ih nema.Rim ćuti,čak podržava to.Na Balkanu se udružuje i radikalizuje dotle mirni islam.To znaju i radikalni islamisti i njima su više nebitni istočni hrišćani,glavni cilj im je zapad.Zapadu to i treba,neprijatelj,uvek mu je trebao.Rim to podržava i opet opravdava,"krstom".
Препоруке:
1
1
51 четвртак, 21 јул 2016 10:41
asteroid
Бошко
Каква је разлика имеђу "исламске државе" и њених "терориста" и

терориста из словеније, хрватске, босне, Косова, који су терористичким акцијама напали већински Српски народ у Југославији уз помоћ злочиначке европе и САД

pa razlika je velika, ta "zlocinacka" evropa i SAD su se polomile organizujuci okrugle stolove u sumrak raspada SFRJ kako bi privoleli milosevica i tudjmana da pristanu bar na formiranje konfederacije ali su njih dvojica to odbijali. koliko znam, ovde su ratovale domace usijane glave a ne americki marinci. okrivljavanje zapada za propast SFRJ i "antisrpsko" delovanje jednostavno nije istina, "antisrpsko" delovanje je zapoceto kada je milosevic, trazeci uporiste u ruskim komunistima genadija zjuganova otkacio sve predloge zapada i resio da sam sve rascisti. bez ijednog savezika koji bi ga podrzavao
Препоруке:
1
5
52 четвртак, 21 јул 2016 12:03
brzi
@negi

Ali to je univerzalni lek koji leči sve rane i svako razumije suštinu poruke ognja i mača. Ovaj poslednji primer ti jensjbolji kako stvar efikasno funkcioniše. Onaj nesretnik u Nici mislio je da če iči u raj jer se po njegovom borio za pravednu stvar ali u susštini proizveo je samo još veči bes i mržnju na zapadu i taj bes i mržnju su osetili več za nekoliko dana u Alepu kada je francuska aviacija dobila dozvolu da radi što oče i uradili su triputa više žrtava nego ovaj nesretnik u Nici.
Inače vi istočni hriščani ste hteli da islamom surađujete preko reči ali nije išlo iako nisam siguran da ste toga uopšte svesni da ta religija razumije samo i izključivo oganj i mač. To je u stvari i razlika između nas zapadnjaka i vas istočnjaka jer vi verujete onome što je rečeno a mi na zapadu onome što je urađeno te štete za razliku od vas napalčujemo paprenim kamatama. Ali zato nas svi poštuju, neki stvano neki iz straha a sa vama se više manje svi sprdaju.
Препоруке:
3
4
53 четвртак, 21 јул 2016 14:00
negi
@brzi Ne znam ko vas to poštuje,sem vas samih.Vidim samo da vas razvaljuju gde stignu i to primenjujući vaš sistem ognja i mača.I tek će da ga primenjuju,jer po tebi, to jedino razumete.Ali mi nije jasno zašto stalno kmečite, ne može više normalan čovek da živi od vašeg kmečanja.Taj oganj i mač je primenjen i na Isusu i njegovim sledbenicima,pa se postavlja pitanje kakve veze ti imaš sa hrišćanstvom i to još pod MI zapadni?
Препоруке:
2
1
54 четвртак, 21 јул 2016 14:58
brzi
@negi

Od krstaških ratova nadalje muslimani nisu došli dalje od predgrađa Beča i Budimpešte ali to su granične teritorije zapadnog hriščanstva, iz Španjolske su nestali i nisu se vratili, iz južne Italije proterani su i nisu se vratili, jedino su ostali u pojedinim delovima Francuske i to pre svega radi nesposobnosti francuske države da vodi pragamtičku politiku prema kolonijama i kolonjalnom stanovništvu kao što su to radile Britanija i Holandija.
Dok ste vi svo to vreme vodili ratove sa islamom bez konca i kraja ( ponajviše radi vlastite ili nesposobnosti ili ni sami niste znali šta očete da postižete nekim činom u ratu; to vam se događalo i u kasnijim ratvima prema ostalim hriščanima ( bugari, germani).
Da smo se ujedinili u krstaškim ratovima oslobodili bi svu hriščansku teritoriju i granica između hriščanstva i islama bi bila tamo kde je i prirodno, na Tigrisu. Ali šta je tu je, nas ogrožavaju ludi pojedinci a kod vas se stvara nova Otomanska imperija.
Препоруке:
1
5
55 четвртак, 21 јул 2016 15:50
negi
@brizi Pričamo o hrišćanstvu,a ti stalno potenciraš ratove.Gde je tu hrišćanstvo?Nije čovečanstvo valjda nastalo da bi se trebilo u ratovima između sebe.Onda je Bog(ako ga ima i svi se kunu u njega)stvaranjem takvog čoveka ili bio lud ili bio pijan,trećeg nema.A da se trebimo možemo i bez hrišćanstva i bez islama,to smo i radili i kad nisu postojali.Nešto tu sa Božijom promisli nije u redu.
Препоруке:
2
2
56 четвртак, 21 јул 2016 16:11
?
brzi


Čitam tvoje ostrašćene komentare, i onako lično kao čovjek mislim da se ništa ne razlikuješ po načinu razmišljanja od džihadista sotonske države koji sami sebe nazivaju "Islamskom državom". Isti ste vi, ti, takvi kao ti i oni, jer vam je "ista matrica" razmišljana i u potpunosti "zaslužujete jedni druge".Šteta što se negdje ne sastanete, da "raspravite vaša gledanja", da vas neko "zatvori u nekom ptostoru", pa da "odmjerite snagu svojih argumenata", onako "na golo, pesnicama i šakama".Pa kad se "dohvatite" da to bude "dok duša diše".
Препоруке:
9
0
57 четвртак, 21 јул 2016 20:05
Кнежевић Милан
Problem je u Islamu, ''religija mira i tolerancije'', on mora biti zabranjen kao fašizam i nacizam, a sve ostalo nema smisla.

све су религије такве; ни историја хришћанства није ништа мање крвава и насилна.
Није, чак, проблем толико у самој религији, колико у њеним злоупотребама; а што се ислама и његовог агресивног лица тиче- он је изазван пљачком и насиљем западњачких колонијалних напада на државе у којима је ислам главна религија- то је прилично јасно, само треба признати.
Забрани једно, да друго добије предност- има своје име.
Забрани све, или дозволи све; ово друго имамо данас, као тероризам; оно прво, ако не знаш да добру даш предност- горе је од овог другог.
Олако се данас доноси суд, са недовољно информација и знања...
Препоруке:
6
0
58 четвртак, 21 јул 2016 22:07
?
brzi


Brzi kad si tako "veliki hrišćanin"? Može li jedan odgovor? Zašto Amerikanac "hrišćanin" daje svoje nuklerano oružje Turcima na njihovoj teritoriji? Znaš kad bi Turci bili malo smjeliji da im "zarobe to oružje", (u slučaju nužde i desiće se tako) a prije toga sa Pakistanom dogovore "nuklearnu zaštitu u slučaju evantualnog američkog napada"? Nego "veliki hriđćaninu sa Zapada" zašto Turcima daju nuklerano oružje? Zašto nukelearnom oružjem okružuju pravoslavnu Rusiju? Koga ti lažeš? Ko to narušava međuhrišćansko povjerenje, ko to prijeti nukleranim oružjem pravoslavnoj Rusiji?
Препоруке:
4
0
59 четвртак, 21 јул 2016 22:08
?
Uz prethodni komentar link:

https://hamdocamo.wordpress.com/2015/06/14/sad-rasporedile-stratesko-nuklearno-naoruzanje-na-teritorijama-belgije-italije-turske-njemacke-i-holandije/
Препоруке:
1
0
60 четвртак, 21 јул 2016 22:11
?
Brzi, šta jesa ovim? Link:

http://www.nspm.rs/hronika/hrvatska-na-zidovima-crkve-spc-u-rajevom-selu-ispisane-poruke-istrijebit-cemo-vas-stoko-srbska-selite-se-srbska-stoko-i-ndh.html
Препоруке:
3
0
61 четвртак, 21 јул 2016 22:14
?
Brzi šta radite ovo vi "zapadni hrišćani"?

Ministar vanjskih poslova Ruske Federacije Sergej Lavrov je rekao da Sjedinjene Američke Države stacioniranjem svog strateškog nuklearnog naoružanja i balističkih projektila na teritorijama Belgije, Italije, Turske, Njemačke i Holandije otvoreno krše stavke NPT sporazuma. Zapravo, ruska strana odavno osuđuje američku administraciju zbog nastavka stacioniranja svojih nuklearnih projektila na evropskom tlu navodeći da se radi o jednoj vrsti neprijateljskog ophođenja prema Ruskoj Federaciji.
Препоруке:
3
0
62 четвртак, 21 јул 2016 23:41
covek iz loznice
kao prvo Rat u Evropi,a interesantno,da to niko nije primetio,intezivan je u Francuskoj,Belgiji..ostali,narocito sa podrucja Nemackog jezika,su koliko toliko postedjeni,kao na pr.Italija,Nemacka,Austrija..mislim na zemlje s masovnom populacijom muslimana,je u toku ali selektovan,kao sto sam gore naveo!Zasto je selektovan,e to je pitanje,jer necusmo da je neko ubio 50-100 Nemackih gradjana u krvavom piru?Engleska se maksimalno obezbedila,posle krvavih serija kod Njih,a i dodatno Bregzitom!I to je cinjenica.Znaci,kao sto Neko rece,il NEMA FRANCUSKE KAO DRZAVE,ZA BELGIJU,KOJA JE PODELJENA,ZNAMO,AL FRANCUSKA,STO RECE DZEVAD GALIJASEVIC JE DEFINITIVNO DISFUNKCIONALNA ZEMLJA SA JAKOM PODELJENOSCU NA..Katolike,Neverujuce,te muslimane!Nesreca Francuske,a Ja licno mislim da je Ona na udaru bas zbog raskalosnog NACINA I SHVATANJA ZIVOTA,NAROCITO TOG INTERNACIONALNOG DELA FRANCUSKE,TAKOZVANI GRADJANI I GRADJANKE..NASTA SE JEZIM,KAD CUJEM KOD NASIH TU POSTAPALICU..ZATO MISLIM DA JE SUMORAN ZIVOT
Препоруке:
2
0
63 четвртак, 21 јул 2016 23:50
covek iz loznice
zato mislim da je sumorna buducnost Francuske,jer ipak Ona svojom kolonijalnom prosloscu NIJE KAO BRITANIJA USPELA DA UDJE U SRZ NARODA KOJE JE SVOJEVREMNO KOLONIZOVALA,TJ.NAROCITO ZEMLJE SAHARE,KAO I BLISKOG ISTOKA(Liban,Sirija,sve Francuske kolonije)kao sto su Englezi napravili,cini mi se dobar dil s bivsim kolonijama,putem kulture,jezika,a pre svega interesima(Indija,J.Afrika)Tako da,Ja bih nazvao..RAT ZA FRANCUSKU..TEK PREDSTOJI,KAO STO SMO SVEDOCI..JOS JEDNOG RATA AL NA SEVERNOAMERICKOM KONTINENTU..GDE LICNO MISLIM,DA RAT ZA SJEDINJENE AMERICKE DRZAVE..TEK PREDSTOJI..CRNCI SE NAORUZAVAJU,A BOGAMI I SVE CESCE ORUZJE UPOTREBLJAVAJU..JER KAPITALIZAM,CE IH NATERATI NA TO!MISLIM DA CE TAMO BITI SOCIJALNO-OBOJENI RAT!A TO CE BITI OKIDAC I ZA RASPAD,EGOIZAM POJEDINIH DRZAVA..TEKSAS,KALIFORNIJA...
Препоруке:
2
0
64 петак, 22 јул 2016 01:17
brzi
@Brzi šta radite ovo vi "zapadni hrišćani"?

Neka rusi objasne zašto su pre reakcije zapada do vrha naoružali Koenigzberg i šta se događa na Krimu. Na Krimu u vreme Ukrajine osim Sevastopolja druge ozbilnije vojske nije bilo. Posle pripajanja Krima RF taj isti Krim se pretvorio u rusko skladište naoružanja. I kako da reagira zapad drugačije nego što jest. Jel to Gruzija ogrožava RF. Ko dobronamerno razmišlja ne vidi opasnosti, ko je zao vidi opasnost ali to je več u miselnoj sferi Ilije Čvoroviča alias balkanskog špijuna. Ali baš to se dogodilo u slučaju Gruzije kde je bila zloupotreblejna ruska manjina u toj državi kao uzrok vojne intervencije a u stvari je bilo pravi razlog sprečavanje izgradnje gaso i naftovoda koji bi trebao da ide od kavkaških država ( Azarbejđan, Kakzakstan, Turkmenistan)preko Gruzije prema Turskoj i dalje prema zapadu. Ali prije ili kasnije če se Kavkaške države osloboditi RF jarma a do tada čemo čitati bajke o dobrim rusima i zlim zapadnjacima.
Препоруке:
0
5
65 петак, 22 јул 2016 07:52
negi
@brzi Sa hrišćanstva i islama sada prelaziš na suštinu,Rusija.Zapadnim hrišćanima dakle smeta Rusija,naravno hrišćanska,pravoslavna.Rusija je smetala zapadnim hrišćanima i kada je bila komunistička i smetaće uvek.U vašem mentalnom sklopu sve što nije po vašem šablonu treba ognjem i mačem uterati u taj šablon.To je taj mentalni sklop,nova inkvizicija.Ne ide bratac to baš tako.Planeta zemlja nije zapadna civilizacija,ako baš hoćeš zapadna civilizacija(gde i mi pripadamo) je najmlađa civilizacija na zemlji.Zbog tih frustracija zapadna civilizacija pokušava ognjem i mačem da zatre ostatke predhodnih civilizacija.Nijedna civilizacija u istoriji zemlje nije tako rušilački opsednuta da zatre tragove prethodnih civilizacija kao što je zapadna.Slično se događa i danas,umesto pokliča "Kartagina mora pasti" novi poklič "Rusija mora pasti".Ali Rusi nisu Hanibal,nisu,naučili su lekciju i ako treba da padnu povućiće i zapad i sve nas sa sobom,u to nema sumnje. Zapad pokušava i dalje da igra
Препоруке:
2
1
66 петак, 22 јул 2016 08:14
negi
@brzi igru "ko je luđi".Ta igra zapada se od strane Rusa se baš tako prepoznaje.Dva puta su Rusi zapadu oprostili "igranje".Prvi put pod Napoleonom i drugi put pod Hitlerom.Šta misliš šta bi se dogodilo da je umesto Rusa u ova dva slučaja samo u jednom slučaju zapad bio umesto njih?Od Rusije ne bi ostao kamen na kamenu.Kad sve ovo prebaciš sa makro plana na mikro plan,imaš ovo što se događa hrišćanima istočne vere u Hrvatskoj,u Ukrajini, svuda su meta istočni hrišćani i to od koga,od zapadnih. I to sve u ime Boga,u ime hrišćanstva,malo morgen ili oprem dobro.Vi imate veze sa hrišćanstvom koliko i Cezar ili Kaligula.I zato prika,mani me tih tvojih bajalica o vašem hrišćanstvu i vašom verom u Boga.Bog i hrišćanstvo za vas je samo sredstvo i opravdanje.
Препоруке:
3
1
67 петак, 22 јул 2016 09:33
?
brzi: ...Ali prije ili kasnije če se Kavkaške države osloboditi RF jarma a do tada čemo čitati bajke o dobrim rusima i zlim zapadnjacima.../quote]

O čemu ti? Kavkavske države "da se oslobode" od čega? Pravoslavne Rusije? Pa ti kao "dobar zapadni hrišćanin", bi trebao biti na ruskoj pravoslavnoj strani? Znađ li nešto o "Kavakazu"? Tamo žive muslimani ili pretežno muslimani? Na čijoj si ti strani? Na pravoslavnoj sigurno nisi?
Препоруке:
2
0
68 петак, 22 јул 2016 09:46
1993
brzi:

Ja sam vas prozreo 1993.godine.
Препоруке:
3
1
69 петак, 22 јул 2016 15:33
DrJelaBisic
Ne postoji"hriscanska Evropa".Vec odavno,od pre vie od 200g,od Francuske burzoaske revolucije.Ta savremena Evropa je antihriscanska i antiteistcka,sto se vidi po zaknima evropskih zemalja i stilu zivota njenih gradjan.Takva Evropa je meta teroristickih napada muslimana ekstemista zato sto je veran saveznik SAD,i podrzava na sve nacine politiku SAD pre svega u sukobu na Bl Istoku,tzv Arapsko-izraelskom sukobu.
Препоруке:
1
0
70 субота, 23 јул 2016 16:04
DrJelaBisic 2
Za Marka,207.,10:14:"Nisu svi muslimani terioristi,ali su svi teroristi muslimani"Naravno da nisu sve religije iste,i da njihov stav prema(politickom)nasilju nije isti.Budizam je,npr,vrlo miroljubiva religija,za razliku od hinduizma,od koga je potekao(kao njegova negacija,u nekim aspektima)koji prinosi ljudske zrtve(Sati,boginja Kali...)Islam je agresivna religija, ne zabranjuje ubijanje pod odredjenim okolnstim.Hriscantvo ima prakticno univerzalnu zabranu ubistva.To sto su hriscani ubili vise ljudi nego svi ostali zajedno,nije posledica samog hriscanstva,vec ljudu,drzava i njihove politike.Oni su ubijali uprkos hriscanstvu,a ne zbog njega.Judaizam,sa druge strane,jos je agresivnija religija od islama,i(pored hinduizma)nije univerzalistcka religija,tj pripadanje toj religiji ne zavisi od verovanja pojedinca,vec od toga sta je po rodjenju.(Hinduisti su tu izvsili neke reforme,ali judaist i dalje komplikuju knverziju u njhovu religiju.To se pre svega odnosi na vecinu ulraortodoksnih.)
Препоруке:
1
0
71 субота, 23 јул 2016 18:26
DrJelaBisic 3
...Niko se ne usudjuje da spomene zabranu islama("religije mira i tolrancije")zbog ucenja te religije koja su diskriminatorska i nehumana,samo zato sto bi se morala zabraniti i druga ucenja,pre svega judaizam.Judaizam je ekskluzivisticki,diskriminatorski,rasisticki(islam nije),mizogin(cak vise od islama,ako mozete to da zamislite)a njegova zabrana,naravno,ne dolazi u obzir.SaBoskom(20.7.,10:22)se potpuno slazem.Nije(toliki)problem u muslimanima,vec u onima koji ih guraju ispred sebe.Zamislite porodicu koja ima teskog mentanog bolesnika i koristi ga da im obavlja prljave poslove.Za lutkari:Naravno da sve to nije uopste spontano,a kada nastaju razne krize obicno se(tako je bilo kroz istoriju)oni koji su stvorili situaciju pretvaraju da su oni spasioci.(zato su i stvorili situaciju)Slomijem ti nogu,pa te onda lecim)Tako je sa najvecim,sadasnjim problemom sveta:"sukobom muslimana i hriscana".Uopste se ne radi o ovakvom sukobu,jer niti je zapadna civilizacija hriscanska,...
Препоруке:
0
1
72 субота, 23 јул 2016 19:27
DrJelaBisic 4
...niti muslimanski ekstremisti napadaju te zemlje zbog njihovog praktikovanja hriscanstva.Sto onda ne napadaju juznoamericke drzave,gde su stanovnici veci vernici od Evropjana?Stvar je politicke a ne religiozne prirode.Zapadnoevropske zemje(EU,NATO)su verni saveznici SAD u sukobu na Bl istoku,i zato su meta napada.Bl istocni sukob izmedju Arapa(muslimana i hriscana)i cionista je uzrok svih ovih problema.Nije u pitanju sukob"judeohriscanske civilizacije"i islama.U pitanju je sukob cionista(ne judaista,ne(svih)Jevreja)i muslimana,odnsno Arapa,kojima su se cionisti naselili(pod britanskim mandatom,protivno medjunarodnom pravu,odlukama UN..)na zemlju,i nemaju nameru da odu.
Препоруке:
1
1
73 субота, 23 јул 2016 22:20
DrJelaBisic 5
Da bi se stvoio i odrzao privid hriscansko-muslimanskog sukoba izbacuju se razne poluistine(=polulazi).Tako se cionizam pretstavlja kao zastita,jedina opcija svih Jevreja-sto nije tacno jer vecina Jevreja nisu cionisti.One Jevreje koji se cionizmu protive(iz raznih razloga)naziva se"samomrzecim Jevrejima",sto je kao kada bi Vi nekog svog polit neistomisljenka nazivali"samomrzecim Srbinom".Stalno se ponavlja da je Izrael brana,koja stiti"judeohriscansku civiizaciju Evrope"od navale hordi muslimana.Judaohriscanska civiizacija nikada nije postojala,niti postoji,kao sto ne postoji judeoisamska ili hriscanskoislamska civilizacija.Hriscanstvo jeste nastalo od judaizma,prihvatilo Stari Zavet(izmenjen)i Hrist jeste bio Jevrejin-ali njegova poruka(misija data od Boga)je antijudaisticka,potpuno se protivi judaistickom supremacistickom rasistickom ucenju.Zato Hrist i jest bio prijavljen Pontiju Pilatu,zato je razapet
Препоруке:
1
1
74 субота, 23 јул 2016 23:11
DrJelaBisic 6
..(u to doba,u Rimskm carstvu,kazna za razbojnike)Zato ortodoksni Jevreji,svake subote,pale na glavnom trgu Jeusalima Novi zavet(otkupljuju sve primerke koje stignu)Zato su,u mracna doba,kada nije bilo tolerancije,Judaisti bili proganjani svuda u Evropi,zatvarani u geta i sl.Takve optuzbe protiv judaista kao hristoubica bile su u pocetku,do sekularizacije Evrope,usmerene na judaiste(na religiju)a ne na Jevreje(kao rasu,naciju,narod)Svakom hruscaninu bilo je jasno da je rasizam,usmeren na Jevreje,usmeren i na Hrista,Bogorodicu,(skoro)sve apostole,svece rane crkve isl.Sekularizacjom Evrope i nastankom raznih pseudonaucnih teorija rase ta diskriinacija prestaje da bude u odnosu na judaizam,kao religiju,i postaje rasna,usmerena na Jevreje kao posebnu rasu(u koju spada i Hrist,onoliko koliko je covek)Na osnovu tog rasizma nastao je holokost,a na njegovom osnovu dato je Jevrejima pravo da osnuju Izrael(protivno medjunarodnm zakonima,u okviru britanskog mandata nad Palestinom).
Препоруке:
1
1
75 субота, 23 јул 2016 23:50
DrJelaBisic 7
Arapi-muslimani se,kroz Bl istocni sukob Izraela i Arapa,guraju na Evropu(EU),saveznika SAD,i na taj nacin se smanjuje tenzija prema Izraelu.Pored toga,mnogi od ovih napada u Evrop i nisu pravi teroristicki napadi,vec njihovo fingiranje.Tajne souzbe zemaoja,u kjima se naadi desvaju,iste takve sluzbe zemalja EU,sluzbe SAD,NATO,pa i cuveni Mosad-organizuju teroristicke akcije,kako bi pokrenule civile iz svoje zemje ili drugih zemalja iste grupacije,da se aktivnije ukljuce i odobre borbu protiv terorizma.Posle prvog napada u Parizu,Francuska je poslala svoje vojne avione da bombarduju po Siriji,sad se isto ocekuje i od Nemacke(ali Nemacka nece da saradjuje,pa umanjuje znacaj(fingirane)teroristicke operacije.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер