U ovakvoj Srbiji je izgleda lakše promeniti Ustav nego nesposobne i korumpirane ministre i političare.
Preporuke:
182
4
2
utorak, 05 jul 2016 09:09
od velike Srbije - do veljike Aljbanije
Na vlast je došao vodeći akciju protiv konzumiranja mineralnih voda iz Hrvatske.
A kada je zajahao, počela da mu smeta ustavna PREAMBULA.
Preporuke:
189
4
3
utorak, 05 jul 2016 09:10
Sloba Srpski heroj
Pre : Gotov je , Gotov je , Gotov je.
Sada : Gotovi smo , Gotovi smo .
U Srbiju je 5 oktobra ušo fašizam.
Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbije.
Preporuke:
136
26
4
utorak, 05 jul 2016 09:11
Dr.Gonzo
"To nam donosi priliku da učvršćujemo naš ekonomski rast, da razvijamo svoju zemlju, smanjujemo javni dug, deficit i nastavimo ovaj put kojim smo krenuli"
- grcko iskustvo
- spansko iskustvo
- portugalsko iskustvo
- vritansko iskustvo
- danepominjemostala iskustva
... potpuna laz , pokazalo je iskustvo .
Preporuke:
125
3
5
utorak, 05 jul 2016 09:20
Zlikovci i prevaranti
Za izbacivanje KiM iz Ustava šibicari su smislili "IZMENU USTAVNOG OKVIRA".
GADOVI LOPOVSKO !!!!!
Preporuke:
160
3
6
utorak, 05 jul 2016 09:26
GEDZA
TOOO !!! OLOSU !!!!!
SAMO JOS DA NA PAPIRU, CRNO NA BELO, PREDATE KOSOVO, VOJVODINU, RASKU, PA DA SRBIJA BUDE BEOGRADSKI PASALUK NA VODI, A MI IZBEGLICE ILI POTURICE ILI EU-NATO EASISTICKO ROBLJE I TOPOVSKO MESO ZA NJIHOVE KORPORACIJSKO-BANKARSKO KRVAVO UTERIVANJE
'' DEMOKRATIJE'' PO SVETU !!!
PROKLETI DA STE ZUTI DOSOVCI, CRNI DACICEVCI, VUCICU I SNS.OVCI !!! AMIN
Preporuke:
148
3
7
utorak, 05 jul 2016 09:39
Žalosna sova
Nama prijateljska Nemačka je sastavljena od državica koje se po Ustavu Bundesrepublik zovu nezavisne Pokrajine. Tako kako je organizovala Britanska Kraljica Viktorija iz loze Sachs Koburg posle smrti voljenog supruga Alberta Fon Koburga.Ako hoćemo da postanemo jači od Nemačke sa većim rastom BiDžiPi kako kaže Mandatar, moramo slediti taj primer. Pokrajine prvo moraju da postanu državice i onda se svojom viljom ujedine u Bundesrepublik Srbiju od Horgoša do Dragaša. Inače, Srbija je ono što je rekao Oto Fon Habzburg od Vranja do Dunava i Save.A, one dve državice, ako hoće, hoće .Sunovrat Srbije niko više zaustaviti neće, osim ako opet ne dođu Rusi kao 1878 i 1944.Nema igranke da oni pijani od votke ne pokvare na kraju pa izlome najbolje frajere.
Preporuke:
80
6
8
utorak, 05 jul 2016 09:41
Selakovic
je slika i prilika bivshe srbije.
Preporuke:
90
1
9
utorak, 05 jul 2016 09:52
Srbija će morati da promeni svoj ustavni okvir?
neće, neće, nemate vi mandat za to!
Preporuke:
116
1
10
utorak, 05 jul 2016 10:05
Boško
"Videćemo kako će teći sama dinamika. Ni jednoj državi nije lak ni jednostavan posao menjati svoj Ustav. Srbiji pogotovo", zaključo je Selaković.
Vidi ti ovih "naprednih" radikala "legalista"
A kada ste Kosovo 1999 godine predali u ruke šiptarskih terorista, predvođeni izdajnicima miLošovićem, šešeljem, vučićem, nikolićem, dačićem i bandom radikalsko-socijalističko julskih izdajnika, niste poštovali ni sopstveni referendum o prisustvu stranih trupa na Kosovu.
Naravno da nije "lak posao" "menjati ustav" kada u "novi ustav" mora da se "ugradi" ne samo izdaja Kosova iz 1999 godine, nego i buduća izdaja vojvodine, Raškog i Pčinjskog okruga i Srbije do Niša.
Da bi na kraju proglasili ostatak Stradije islamskom državom "beograd na vodi"...
Preporuke:
68
14
11
utorak, 05 jul 2016 10:15
negi
Selaković nije mogao da izdrži a da se ne izlane.Sada je apsolutno jasno zašto im je toliko stalo da se po svaku cenu otvore poglavlja 23.i 24.Otvaranje poglavlja će biti opravdanje i dimna zavesa za promenu Ustava.
Preporuke:
114
2
12
utorak, 05 jul 2016 10:19
ko se sjeca
sta se sve dalo/uradilo radi dobijanja datuma o potpisivanju SSP. A sta ce se tek sve dati/uraditi na putu ka EU.Kazu pregovaramo, a meni se sve cini(a volio bih da grijesim) da se ispunjavaju ultimatumi.
Cinjenica da se poglavlje 23 koje je i politicko zadnje zatvara, ( citaj kada se ispune svi uslovi) dosta govori.
Preporuke:
64
1
13
utorak, 05 jul 2016 10:22
mp 1
Srbija ce prvo da promeni Napredne pa ce onda da promisli. Peomene krecu na jesen.
Preporuke:
70
1
14
utorak, 05 jul 2016 10:28
Sloba Srpski heroj
Boško , šiptari su proglasili Kosovo kao Republiku 2008.god.
Preporuke:
60
3
15
utorak, 05 jul 2016 10:57
Nije "ustavni okvir", već ustav
Ko god da je izmislio ovaj idiotski termin "Ustavni Okvir", umesto prirodnog i pravog naziva "Ustav", je ili neznalica, u što je teško poverovatri, ili je nečasnih namera pa želi da igrom reči prikrije suštinu.
Čitao sam jednom kako je jedan vešt menadžer - manipulator, svo radniku čistaču dvorišta dao naziv menadžer za zaštitu životne sredine, iako je ovaj čovek bio običan čistač dvorišta. Manipulatora i prevaranata ima svuda. Nažalost. I zato se protiv njih treba boriti.
Preporuke:
75
2
16
utorak, 05 jul 2016 10:59
S.Z.Ž
Uvek smo znali da izaberemo prave ....čine za ministarske pozicije.
Ovako više ne može - izbori? Neopevana glupost.
Motka ?
Može i gov.... !
Jedini spas za sve nas!
Preporuke:
60
1
17
utorak, 05 jul 2016 11:07
Baša Mrkalj
Šta je to "ustavni okvir"?
Preporuke:
63
1
18
utorak, 05 jul 2016 11:09
Decko iz B.
Meni se cini da Srbija mora da promeni politicare, radi postovanja ustavnog poretka!
Preporuke:
67
1
19
utorak, 05 jul 2016 11:21
S.Z.Ž
Srbija će zbog ulaska u EU prvo morati da promeni vlast pa onda neće ni morati da ulazi.
Mislim da je to jeftinije.
Preporuke:
71
1
20
utorak, 05 jul 2016 11:29
Ne klepeći nanulama
"To nam donosi priliku da učvršćujemo naš ekonomski rast, da razvijamo svoju zemlju, smanjujemo javni dug, deficit i nastavimo ovaj put kojim smo krenuli", kazao je Selaković za RTS.
-----------------------------------------
Pre svega Srbija nema konzistentnu strategiju razvoja, ova priča je ispod nivoa političkog komesara kod drugova, ne zaslužuje ni kritički osvrt, jednostavno budalaštinje.
Promena ustava ? Opet se srpske ustaše maskiraju, zašto ne kažete , želimo da verifikujemo ono što smo već nezakonito uradili, predali ste suverenitet srpske pokrajine KiM fantomskoj državi " Velikoj Albaniji", promenom ustava želite da pokrijete veleizdaju.Selaković je jedan od najgorih radikalnih konvertita, fuj.
Preporuke:
57
1
21
utorak, 05 jul 2016 11:35
pitam se
sta ce uopste ustav Srbiji,moze da se krsi, a ustavni sud se ne oglasava po bitnim pitanjima, na primer briselski sporaum.
Preporuke:
51
0
22
utorak, 05 jul 2016 11:51
negi
@Sloba Srpski heroj U pravu ste,Boško nije u pravu kada tvrdi da je Sloba izdao Kosovo!Slobodan Milošević nije izdao Kosovo već ga se otarasio,nije mu trebalo više.Slobi je Kosovo služilo kao rezervoar za glasove kad mu zatreba i koliko mu zatreba.Sve njegove pobede na izborima(sem prvih 91.god)donelisu mu "Albanci koji su glasali" za njega i SPS.Kada je postalo izvesno da pod pritiskom zapada Albanci izađu na srpske izbore sa jedinstvenom listom Sloba se Kosova otarasio.Zato je trebala intervencija NATO i zato nije preduzimao ništa da je spreči.Zato je kapitulirao posle samo 78 dana i ako je Treći korpus JA na Kosovu bio netaknut,narod odlučan i ujedinjen da izdrži bombardovanje do kraja, a NATO se nije usuđivao kopneno da uđe na Kosovo(pročitajte izjave Pavkovića komandanta Trećeg korpusa).Možda je Sloba za vas heroj,za mene beskrupolozni političar koji je voleo vlast više od svoje države i svog naroda,kao i njegova žena.
Preporuke:
29
28
23
utorak, 05 jul 2016 11:56
Predrag
Za te lopove i prevarante moj"Zlikovci i prevaranti"
je glasala vecina onih koji su izasli na nedavnim izborima!Jesu zlikovci i prevaranti, ali kao sto u jednom tekstu rece postovani Djordje Vukadinovic,ovo zlo je doslo na izborima ,ali se preko izbora nece pobediti!
Preporuke:
42
0
24
utorak, 05 jul 2016 12:00
Sloba Srpski heroj
negi , šiptari su proglasili Kosovo kao Republiku 2008.god.
Preporuke:
31
3
25
utorak, 05 jul 2016 13:14
Valjda krnja EU prvo mora da promeni svoj ustav
Krnja EU prvo mora da promeni svoj ustavni okvir jer ju je napustila clanica koja je osnovala EU!
A Srbija da gleda svoja posla, bre!
Preporuke:
39
1
26
utorak, 05 jul 2016 13:17
negi
@Sloba Srpski heroj Nisu oni ništa proglasili 2008 god. Zapad i NATO su 2008 god. proglasili nezavisnost koja je stečena 1999 god.Kosovo republjik je u opticaju još od 1945 god. u raznim varijacijama od marksističko lenjinističke do otvoreno neprijateljskog stava svejedno,opcija je Kosovo republjik. 2008 god.samo je formalizovano stečeno.
Preporuke:
11
21
27
utorak, 05 jul 2016 13:18
Slavomir Srpski, Kako to misli nas mali Perica?
Mora da su nas Ustav uokvirili u neki okvir slike, pa sada se taj okvir istrosio i treba novi.
Pitam se ako je samo do okvira sto ne odu u staklarsku radnju pa plate staklaru da obnovi okvir nasem Ustavu?
Preporuke:
29
0
28
utorak, 05 jul 2016 13:31
ološ i prevaranti
Ministar pravde bez dana radnog staža i prakse u pravosuđu.
Baš kao i šef mu,mandatar:
bez dana radnog staža i prakse u privredi i bilo čemu osim politike.
Jadna je država koja ih ima.
Pa zašto sav ološ Srbiji?
hejter
Preporuke:
47
0
29
utorak, 05 jul 2016 13:33
Beograđanin
Postoje stvari koje su, na kraju, važnije od svakog rasta, svakog standarda, svakog materijalnog napretka: to su sloboda, čast i samopoštovanje.
Nikada, nikada, ali nikada, makar i gloginje jeli, niste smeli da olakšavate kosovsku nezavisnost.
Prokleti bili, izdajnici, dok je sveta i veka.
Preporuke:
59
1
30
utorak, 05 jul 2016 13:37
Suzuki
Radite šta hoćete ako možete ali bez referenduma ne možete.Ni za ulazak u EU, kao što se ne može bez njega za promenu ustava.Možda se može verovati Vučićevim informacijama da je narod za,ali stvari se iz dana u dan menjaju.Da vidimo možda se i mi možemo da pravimo Englezi.Referendum bato pa idi gde god hoćeš ako ti narod da takav dževap.
Preporuke:
34
1
31
utorak, 05 jul 2016 13:38
raja rajic
Gosp. Selakovic je propustio da obavesti raju dali ima jos koja 'drzava' koja menja svoj Ustav radi ulaska u neku multinacionalnu organizaciju...i koje su to drzave.
Preporuke:
45
0
32
utorak, 05 jul 2016 13:41
Suzuki
Radite šta hoćete ako možete ali bez referenduma ne možete.Ni za ulazak u EU, kao što se ne može bez njega za promenu ustava.Možda se može verovati Vučićevim informacijama da je narod za,ali stvari se iz dana u dan menjaju.Da vidimo možda se i mi možemo da pravimo Englezi.Referendum bato pa idi gde god hoćeš ako ti narod da takav dževap.
Preporuke:
24
0
33
utorak, 05 jul 2016 13:45
I ovo će pokušati bez referenduma.
Ljudi, moraćemo da se dignemo, ukoliko nećemo da budemo robovi izdajničkih tirana i fašističkih nalogodavaca iz EU i NATO!
Preporuke:
48
0
34
utorak, 05 jul 2016 13:49
zasto ministar misli
da narod ne zna, cuj promijeniti ustavni okvir, a ne pojasni sta to znaci,nego zakukuljeno zamumuljeno, sto ne rece, izbrisati kosovo iz ustava.
Preporuke:
32
0
35
utorak, 05 jul 2016 13:56
običan čovek
Sloba je heroj koliko i Mrka, Mrka koliko i Aca, Aca koliko i Ivica, Ivica koliko i Vučić, Vučić koliko i Selaković, a svi manji od crvenog vojvode.
Dole bando crvena!
Preporuke:
31
8
36
utorak, 05 jul 2016 14:25
Cviko
Jedno realno, prosto i jednostavno pitanje: naši samodršci promene ustav, okvir, nitne od okvira, itd. a mi ne uđemo u "EU-tanaziju". Šta onda?
Preporuke:
26
0
37
utorak, 05 jul 2016 14:50
koba
Promenićemo mi vas. Skotovi!
Preporuke:
31
0
38
utorak, 05 jul 2016 14:50
Ja nisam odavle
Sta ce stajati u preambuli? Da je Srbija zajednica beogradskih opstina? Pitanje je da li ce nam i to ostati.
Preporuke:
33
0
39
utorak, 05 jul 2016 15:01
nebitan
Slažem se da nije lako menjati Ustav, naročito onako kako je to zamislila banda. Kako ono reče vučić, ne pada mu na pamet da raspisuje referendum koliko god bilo inicijativa? Danas je to rekao za EU, ali budite svi sigurni da ćemo isto čuti i kad Ustav dođe na red. I šta onda, hože li krenuti ustanak ako se narodu uskrati Ustavno pravo? Mislite o tome, bando, pre nego što oterate Srbiju u propast vašim siledžijskim i maloumnim vladanjem.
Preporuke:
31
0
40
utorak, 05 jul 2016 15:09
veoma ostro umno od Seljakovica
nesto ce da se promeni, ili ustav ili vlada
Preporuke:
27
0
41
utorak, 05 jul 2016 15:23
ivan3012
Shvatite ljudi ovde se ne brise Kosovo iz ustava.Brise se SRBIJA!
Preporuke:
39
0
42
utorak, 05 jul 2016 15:45
AntiKonstantinović
Beogradski pašaluk će ući u EU * glavni grad Krug dvojka?!
Preporuke:
23
0
43
utorak, 05 jul 2016 15:48
ANALITIČAR
Neka se ne igraju da diraju USTAV SRBIJE !!!!!! I da trgovcu unutrašnjim organima Srba razbojniku i zlikovcu Tačiju daju 15 % srpske države i našu naciju na Kosmetu . Prijateljski Savet da ne diraju Ustav !!!!!!!
Preporuke:
25
2
44
utorak, 05 jul 2016 15:50
perspektiva
Otvaranje poglavlja 23 i 24 - kakav grandiozni uspeh vlade AvAv u ostavci!!! To je svetli putokaz na putu u Europu! U njega bulje i Turci već 10 godina od kada su započeli pregovore, bulje, bulje da su skoro obnevideli - a putokaz (o svetlom cilju da i ne govorimo) - sve dalji... Poglavlja 23. i 24. su im zamrznuta od decembra 2009. godine, a od 33 poglavlja za ovih 10 godina je zaključeno samo 1 (3%). Sjajan uspeh i perspektiva za Srbiju!
Preporuke:
22
0
45
utorak, 05 jul 2016 15:52
čisto onako
E ako ovo kod naroda prođe, nije narod bolje ni zaslužio. Bruka!
Preporuke:
24
0
46
utorak, 05 jul 2016 15:53
SVAKI NAROD IMA VLAST KAKVU ZASLUŽUJE
Nekad sam smatrao da su podaci izneseni u dole-citiranom tekstu sramni falsifikat koji za cilj ima daljnu zapadnjačku satanizaciju Srba i rasističku antisrpsku propagandu. No, posmatrajući ponašanje Srba, Srbije i njene odrođene kultur-politikantsko-akademsko-medijske, marionetske ološ-"elite" (Đinđić, Tadić, Dinkić, Čeda, Čanak, Mihajlovićka, Vučić) - tokom posljednjih 15-ak godina - tj. uvidjevši njihovo podaničko, konvertitsko, gmižuće bauljanje i robovski mazohizam prema "tisućljetnim prijateljima" srpskog naroda - "fireru" Merkelovoj, Nijemcima, neoustaškoj NDH, Kolindi, Rami, Velikoj Albaniji, Amerikancima, Britima, 4. anglo-američko-germanskom rajhu, Slovencima i ostaloj eks-jugoslAvenskoj, regiJonalnoj "braći", sve sam bliži shvatanju da navedeni podaci nisu daleko od istine.
...
Nemci najpametniji, Srbi najgluplji
Nemci su sa prosečnim koeficijentom inteligencije od 107 najinteligentiniji narod u Evropi, dok se Srbi nalaze na poslednjem mestu , prenose nemački mediji.
Preporuke:
32
3
47
utorak, 05 jul 2016 15:54
DankoV
Spali smo na to da nam asistent Seljaković određuje šta će nam biti država.
Preporuke:
26
0
48
utorak, 05 jul 2016 15:57
SVAKI NAROD IMA VLAST KAKVU ZASLUŽUJE
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?nav_id=193043
NEMCI NAJPAMETNIJI, SRBI NAJGLUPLJI NAROD U EVROPI (28.03.2006.)
Nemci su sa prosečnim koeficijentom inteligencije od 107 najinteligentiniji narod u Evropi, dok se Srbi nalaze na poslednjem mestu , prenose nemački mediji.
Te podatke su u svojim internet izdanjima objavile sve vodeće nemačke novine, pozivajuchi se na istraživanje obavljeno na irskom Univerzitetu Alster. Prema rezultatima te studije, Nemci prvo mesto dele sa Holandjanima, čiji je prosečni koeficijent inteligencije takodje 107. Slede Poljaci sa 106, Švedjani sa 104, Italijani sa 102 i Austrijanci i Švajcarci sa po 101.
Na tri poslednja mesta našli su se, prema studiji profesora Ričarda Lina (Richard Lynn), Rumuni, Turci i Srbi.
Preporuke:
22
2
49
utorak, 05 jul 2016 16:04
MP 1
Srbija ce da menja Salakovica i njegovog sponzora i onog vani sto prodaje piratske software a i ovog u zemlji a tek sto ce da menja Seselja samo da znate.
Jer pozadina svih ovih idiotarija je Seselj; On je napravio ova cuda sto ih gledamo na zalost.
NEMA promene Ustava narod se pita i necete ovog puta krasti glasove to je sigurno !
Glasam za dva pitanja i to sto pre ..moze i internetom da se uradi ovog leta:
1. Da li ste za promenu ustava i predaju Kosova NE NE NE..
2. Da li ste za ulazak Srbije u EU neke 2030e god.
NE ako su uslovi i ocene ovakvi kakvi su. Ako prestanu ucene onda da razmislimo.
Preporuke:
16
1
50
utorak, 05 jul 2016 16:11
mitar
Ovaj Seljaković nema položen pravosudni ispit, pitanje da li je i magistrirao, ko mu dade diplomu i mesto na fakultetu da li je to neko ispitao?
Ima li smo onu milku Snežanu, ta je pravosudni u trudnoći dala u toku minstarskog mandata mora da se pretrgla od učenja, pošto je lično reformisala pravosuđe tako da su sve razrešene sudije koje su vraćene sedele kući i dobijale platu a nisu radili ništa...
Nađu ih zato što mogu sa njima da rade šta im je volja, jer da nešto znaju i da drže do sebe, onda im ne bi trebali. Njima trebaju izvršioci, poslušnici persone za paradu pred kamerama, obični pozeri koji su u stanju da nauče napamet više od tri rečenice teksta papagaji maleni. Sve ostalo dobijaju iz kuhinje stranih ambasada - kao i ovaj nalog da promene Ustav, da Kosovo više ni pravno ne bi bilo Srbija.
Preporuke:
18
1
51
utorak, 05 jul 2016 16:27
čini mi se
Treba podneti predlog za lišenje poslovne sposobnosti?
Preporuke:
15
0
52
utorak, 05 jul 2016 16:37
Bojan, Priština
Ići ćeš izdajniče, na robiju zbog ove izdaje, zajedno sa svojim šefom pre ili kasnije.
Ima i na ovom svetu bar zrna božije pravde.
Preporuke:
33
2
53
utorak, 05 jul 2016 16:48
tačno tako
Uglavnom sve te razrešene sudije i tužioci, čast izuzecima ako ih ima, a verovatno ima, koji su mesecima primale 70%plate iz budžeta (!) i bile van radnog odnosa - ne svojom krivicom zaista, već politikom Sneže Malović i DS zbog koje nije odgovarala ni ona ni RJT Zagorka Dolovac, ni Nata Mesarović,su vraćeni naknadno nakon što je Ustavni sud usvojio njihove žalbe (mada nisu svi zaslužili da budu vraćeni istina), ali kakva reforma takav i rezultat reforme. Nisu dangubili već su se mahom u međuvremenu učlanile razrešene sudije visokog morala bilo u SNS neposredno, ili posredno nekog člana familije, strica, tetku, svastiku... ili bili na njihovoj listi kao tzv. "simpatizeri", a ostao je - preživeo u reformi DS kadar, nešto SPS-a i autonomaši. Tako da su sada svi kadrovici na broju, nakon kraha reforme žutih. To N.Selaković ne smeta, on i dalje sprovodi prozapadnu reformu pravosuđa na putu u EU, bez elementarnih uslova, vizije i normalnog kadra.
Preporuke:
18
0
54
utorak, 05 jul 2016 17:13
p.s. pogledaj dom svoj i skini paučunu s očiju
Sada bi mi ministar rekao - zato smo uveli Pravosudnu akademiju, da pravosuđe bude nezavisno. Jeste, samo što svaki normalan čovek, a pogotovo dugogodišnji saradnik ne može da upiše akademiju. Akademija je kao neka zatvorena masonska organizacija za izabrane. Tu takođe vlada nepotizam i čudna pravila. To je naše pravosuđe na čelu sa ministrom.
Preporuke:
15
0
55
utorak, 05 jul 2016 17:20
nenad
Nego sta nego da menjamo ustav. Eu je za nasu buducnost, za nasu decu. Da imaju gde da odu i da rade.
Ustav je samo parce papira.
Bravo za hrabrog ministra!
Preporuke:
8
16
56
utorak, 05 jul 2016 17:30
Bog se dragi na Srbe razljuti ...,
Glasali su (ste) pa je red i da gledate. Za utehu imamo li mi boljih od ovih, tj da li bi drugi bili na njihovom mestu drugačiji?
Preporuke:
17
4
57
utorak, 05 jul 2016 17:40
Dukić
Ostavke. Za spas Srbije! Ima li i hoće li ko to da organizuje ?
Preporuke:
18
0
58
utorak, 05 jul 2016 17:43
cisto onako
Ali mi necemo u EU, beskicmenjaci.
Preporuke:
19
0
59
utorak, 05 jul 2016 17:43
BojanM
Ocemu bre pricate???
Pa saberite bre procente i videcete da su Srbi koji vole Srbiju manjina jadna i bedna kojoj moze u Srbiji da radi ko sta hoce.
Na vlasti su i dalje komunisti koji ce bilo kome dati sta hoce od nase dedovine...
Sve dok ne rasture Srbiju nacisto nece se smiriti na veliko zadovoljstvo ovih koji ih glasaju pa se posle kao zale,kao da su Skupstinu Srbije izglasali Marsovci.
Preporuke:
16
0
60
utorak, 05 jul 2016 17:59
''Nemci najpametniji, Srbi najgluplji''
Da li je ovo konstatacija Milana Nedića, Milana Stojadinovića, Koste Pećanca ili Dimitrija Ljotića? Druže, da li si ti normalan? Nemoj više ovakve gluposti da pišeš. Zna se ko je pobedio nemačke fašiste i kvislinge!
Preporuke:
10
5
61
utorak, 05 jul 2016 18:01
Banditski brlog
Dok su bili ultranacionalisti i ratnohuškači SPS-ovsko, Vadikalska, JUl-ovska bagra je najpre pravila "RAM" za BiH, pa "POTKOVICU" za Kosmet.Jer je to tada donosilo političke poene i enorman broj glasova na izborima.
Sada prave Ustavni "OKVIR" za BGD Pašaluk!!!
I nažalost u ovoj nesrećnoj banana državi koja se zove Srbija - opet sluđena, zbunjena, anestezirana i beslovesna rulja i društveni ološ glasa za njih!
A da ima pravne države i pravih patriota kao što ih nažalost nema u Srbiji, vašarskošibicarski dripac i idiot bi samo zbog pristajanja da se slika pored šiptarske zastave, odmah po povratku bio uhapšen i procesuiran!
Preporuke:
18
3
62
utorak, 05 jul 2016 18:05
Cviko
Na slici, u pozadini Selakovića je Titin general. Izgubi je državu i vojsku SFRJ, sada je izgubio Kosovo i Metohiju, tj. Srbiju. Šta će biti treće? Neko će da smisli odgovor na ovo pitanje?
Preporuke:
18
0
63
utorak, 05 jul 2016 18:38
...
Prvi član novog Ustava morao bi glasiti: Pre bilo kakve političke funkcije u državi Srbiji obavezan psihijatrijski pregled.
Da ne dođemo u situaciju kao sada kad nam psihijatrijski slučajevi vode zemlju.
Preporuke:
22
0
64
utorak, 05 jul 2016 18:58
Jagodinac
Šta čekate, menjajte.
Referendum i promena - Selakovića i ostalih idiličnih idiota.
Preporuke:
14
0
65
utorak, 05 jul 2016 19:06
Anonimus
Onda stavite i da ljudi u srbiji nemaju pravo na slobodu govora
Preporuke:
13
0
66
utorak, 05 jul 2016 19:49
Decko iz B. @ negi
"Nisu oni [Siptari] ništa proglasili 2008 god. Zapad i NATO su 2008 god. proglasili nezavisnost koja je stečena 1999 god.Kosovo republjik je u opticaju još od 1945 god. u raznim varijacijama od marksističko lenjinističke do otvoreno neprijateljskog stava svejedno,opcija je Kosovo republjik. 2008 god.samo je formalizovano stečeno."
Ta tragedija traje vec suvise dugo u tome se valjda slazemo. Samo sto za mene pitanje znaci kako kao prvo da se zaustavi dalja desintegracija Srbije, a kao drugo kako da se vrati KiM, RS, CG, Krajina, i juzna Srbija? Za mene gosp. Milosevic nikada nije bio neki Heroj. Ali poredjenj sa olosima koji su dosli na vlast posle 5. Oktobra...
Preporuke:
8
2
67
utorak, 05 jul 2016 19:58
Sten
Srbija će zbog ulaska u EU morati da promeni svoj ustavni okvir
Prevedeno na srpski: Srbija zbog ulaska u EU vise nece smeti da bude Srbija.
Preporuke:
17
0
68
utorak, 05 jul 2016 20:17
Coki
Bitange spremaju Vojvodinu.
Preporuke:
22
0
69
utorak, 05 jul 2016 20:57
ološu
Ni jedna država nije činila to što vi, ološ, SNS radite. Nije to isto, stoko bezrepa
Preporuke:
21
0
70
utorak, 05 jul 2016 23:13
Turas
...Zemlje koje prolaze kroz slična iskustva, naročito one koje pregovaraju po novim merilima, kao Crna Gora, nam kažu da se pripremimo na žestok rad", dodao je Selaković. Obratite pažnju na pridev "žestok rad"
Kako se izdaje jedna država gde se bez volje naroda i referenduma vrše ustavne promene , dizanjem ruku podanika iz skupštinskih klupa - žestokim radom -kaže ova slina . Što mi je žao kada behu one poplave , kada su ga pojurili ljudi u onome selu , što je uspeo da pobegne . Danas nebi ovako lupetao .
Preporuke:
12
0
71
utorak, 05 jul 2016 23:59
1831.
Belgija je ušla u EU sa Ustavom iz 1831. Hajte sad ispočetka, ali nešto i da naučite.
Preporuke:
19
0
72
sreda, 06 jul 2016 08:09
milorad
Obezbedili su se oni i njihova pokolenja u stranim bankama, nisu njih saveznici u zločinu protiv sopstvenog naroda ostavili neobezbeđene. Tako i da se podigne kuka i motika, oni će na mala vrata pa kod gazda svojih koji će im dati azil, a mi ćemo ostati da jedemo njihova
Preporuke:
5
0
73
sreda, 06 jul 2016 08:49
Sta stoji u danasnjem Ustavu?
Da li neko zna, sta stoji u danasnjem Ustavu, npr. da li Premijer ima komplentnu vlast, dozvolu da bude diktator, I da li stoji da u slucaju menjanja Ustava, narod mora da glasa I da dozvolu za promenu?.
Preporuke:
4
0
74
sreda, 06 jul 2016 09:52
Turas
"SVAKI NAROD IMA VLAST KAKVU ZASLUŽUJE" Ova definicija je tačna ali...obrazlaganje je neintelegentno .
Lično ni je poznat nemački narod . Tamo devedesetih u nemačkoj štampi izađe jedna studija japanskih studenata koji su studirali u ovoj "visoko intelegentnoj državi germanskoj" . Tvrdnja je bila - na kraju da su nemci robotizovan narod .Digla se "inteligentna" naci hajka na ove japse , da su ovaki , onaki ali nikako ne obrazložiše otkud i zašto .
Ovakve statistike sa podacima o intelegenciji nekakvog naroda su mahom polit. tempirane jer logički gledano intelegencija je individualna stvar ,koja sa obrazovanjem nema veze . Da je tako imamo Vučića - živi primer - jednog pravnika (sa desetkama u indeksu , što u Srbiji nije retkost (!)koji vodi - složićete se - jako intelegentno državu . Šta ovi komentatori misle o tome , kad smatraju svoj narod za tupavim po Nemačkim (?)analizama ?
Preporuke:
3
4
75
sreda, 06 jul 2016 12:14
Za Turasa
Ne vodi Vučić "inteligentno" državu, on prosto sluša druge koji mu govore šta i kako da čini. Vučić je glup ko ovca.
Preporuke:
5
0
76
sreda, 06 jul 2016 12:17
Vučić je glup
Sva Vučićeva pamet je u tome da je prodao KiM neprijateljima da mu omoguće vlast u Srbiji.
Pokvarenost na nivou jajare nije pamet, Turase!
Preporuke:
5
0
77
sreda, 06 jul 2016 12:22
Jedinstvo komentatora
Za narod kome je hleb problem može se manipulisati kako hoće.
Preporuke:
1
1
78
sreda, 06 jul 2016 12:29
goran
Šta tu ima teškog? Pod jedan isključiti Kosovo, Vojvodinu i Rašku oblast iz sastava Srbije. Pod dva dozvoliti NATO paktu i stranim multinacionalkama da po Srbiji rade sve što im padne na pamet. I svi problemi nestaju.
Preporuke:
1
1
79
sreda, 06 jul 2016 12:43
@turas
Vučićeva socijalna inteligencija je ravna nuli. Ali kod njega je pre problem karakter, nego inteligencija. U praksi oni koji imaju sve desetke uglavnom se baš ne pokažu. A poznato je da AV nikada nije ni radio u praksi,pa nije ni imao priliku da se pokaže.
Prema istraživanjima najbolje su se u praksi pokali ljudi koji su diplomirali sa prosečnom ocenom između 8-9,5.
Preporuke:
4
0
80
sreda, 06 jul 2016 15:20
negi
Dečko iz Bgd. Koliko ja znam i pratim,posle petog otobra 2000god. nije izgubljen ni centimetar teritorije.Ovim ne želim nikog iz DOS-a da amnestiram za loše što je urađeno ili nije urađeno,ali to je činjenica,zaustavljena je teritorijalna dezintegracija Srbije.
Preporuke:
0
1
81
sreda, 06 jul 2016 15:23
negi
Dečko iz Bgd. Koliko ja znam i pratim,posle petog otobra 2000god. nije izgubljen ni centimetar teritorije.Ovim ne želim nikog iz DOS-a da amnestiram za loše što je urađeno ili nije urađeno,ali to je činjenica,zaustavljena je teritorijalna dezintegracija Srbije.
Preporuke:
0
1
82
sreda, 06 jul 2016 17:11
Decko iz B. @ negi
"Koliko ja znam i pratim,posle petog otobra 2000god. nije izgubljen ni centimetar teritorije.Ovim ne želim nikog iz DOS-a da amnestiram za loše što je urađeno ili nije urađeno,ali to je činjenica,zaustavljena je teritorijalna dezintegracija Srbije."
Hvala na vas odgovor. Prvo, za vreme DOS-manlije Kosovo i Metohija je data fantomska nezavisnost! A neznam sta se jos sprema sta bi nam uzeli ako ne iz momenta jacamo vojne snage, da budu bar na nivou iz 1998. Jer NATO nije se usudio da udje na nasoj teritoriji, sa tadasnjim snagama.
Drugo, sta su DOS-manlije uspeli u vezi saniranje ekonomije? Za vreme Milosevica koliko tolko produktivna industrija bila srpska. Danas ono sto je ostalo i budzet puni DOS bih hteli prodati (prm. Telekom). DOS jedino zna Investitore da uvuku u Srbiju sa subvencijama koje placaju sa deviznim dugovima, a stime stete srpskim privrednicima koji nemaj te beneficije. Devizna zaduzenost je skocila na danasnji nivo, a gde su pare ulozene?
Imate li odgovore?
Preporuke:
1
0
83
sreda, 06 jul 2016 17:21
Decko iz B. @ negi
"Ovim ne želim nikog iz DOS-a da amnestiram za loše što je urađeno ili nije urađeno,ali to je činjenica,zaustavljena je teritorijalna dezintegracija Srbije."
Ta vasa "cinjenica",ne znaci da dalje desintegracije nece vise biti.A ako ste posteni, znate da bilo ko da bi sedeo u belom dvoru, Srbi bi iskusili isti scenario! Pa sto je ta "zapadnjacka demokratska licnost" Zoran Djindjic koji se suncao kod Mola Djukanovica, akda su bombe pale na celoj teritoriji savezne Jugoslavije, umesto da obuce uniformu kao sto su mnogi opozicionari i dokazeni neprijatelji Milosevica radili? Mislio je da Srbija jedino mora da postane Demokratska Drzava i da odradi nekakvu listu postavljenu od Zapada i bice sve u redu. Kada je shvatio, da ta lista nikada nece biti odradjena, posto se stalno dodaju otvorene tacke, i hteo da preokrene stvar, ubili su coveka. I Ljudi koji hocu da se bore protiv Azdije za bolju Srbiju, kao sto radi po meni npr. gosp Dodik, u Beogradu izgleda necete naci.
Preporuke:
1
0
84
sreda, 06 jul 2016 17:25
Ranko Spalević
Mišljenja sam da je Evrounijatima jednostavnije da umesto Ustava promene - narod.
Preporuke:
5
0
85
sreda, 06 jul 2016 19:32
negi
@Dečko iz Bg Ne pada mi na pamet da branim DOS ali sam konstatovao ono što je činjenica.Zaustavljena je dalja teritorijalna dezintegracija Srbije.Ti nastavi da lamentiraš dalje i da uspostavljaš nove teze na koje ja sad treba da ti odgovaram.Nikad u srpskoj istoriji na jednoj rečenici nije izgrađeno toliko karijera i stečeno toliko sinekura,stanova,kuća,zvanja, doktorata,stečeno toliko vlasti koja se i dalje održava tom rečenicom:"Za sve su krivi žuti" ili "Za sve je kriv DOS".Inače da njih nije bilo gde bi nam bio kraj,sve bi cvetalo.Da njih nije bilo Kosovo bi već bilo vraćeno,Srbi iz Hrvatske bi se već vratili u RSK,Republika Srpska bi bila pripojena Srbiji a Srbija bi bila ekonomski džin.U virtuelnom svetu "novopatriota" sve je moguće.O tome nas svaki dan,po četiri puta dnevno, kao odža sa minareta obaveštava Vođa i njegov AGITPRO.
Preporuke:
0
1
86
četvrtak, 07 jul 2016 01:40
Decko iz B. @ negi
Pa vi meni pisite molim vas gde je stigla Srbija danasnja sa pro Evropskom garniturom, da ih tako nazovem, ako vam smeta DOS-manlije ili zutih, 2. srpskih itd.?
Gosp. Labus sa svojom Bandom G17 je tu Drzavu posle 5. Oktobra nacisto ekonomski sravnjao sa zemlje. Bar ono malo sto je Miloseviceva Banda ostavila. Ne samo to, u to vreme je pocelo da se Drzava ali i privantnici zaduzuju na devizima. "A gdi su ti para Panticu" otisli? Pisete vi da ce po cetri puta dnevno i Vodja sa celom njegovom Agitprop-om da kaljaju i zute, i Dosmanlije i pogotovo durgo srpsku gamad. Problem je u tome, gospdinu "negi" da vi izgleda vise i necujete agitaciju koja zapljuska svakodnevno koju zapad od pocetka 90tih nama salje!
Vasu "cinjenicu" da od 5. Oktobra Srbija nista vise ne gubi ostavljam vama! Posto vi necete gledati kako nas do dana danasnjeg pljuju i sutiraju. Od briselskih "pregiovora" koju ni jednu tacku Siptari/Brisel nisu ispostovali, do ovog zadnjeg ustaskog "nema tuzenja za Ustase"...
Preporuke:
1
0
87
četvrtak, 07 jul 2016 01:56
Decko iz B. @ negi dodatak
"Da njih nije bilo Kosovo bi već bilo vraćeno,Srbi iz Hrvatske bi se već vratili u RSK,Republika Srpska bi bila pripojena Srbiji a Srbija bi bila ekonomski džin.U virtuelnom svetu "novopatriota" sve je moguće.O tome nas svaki dan,po četiri puta dnevno, kao odža sa minareta obaveštava Vođa i njegov AGITPRO."
Pustite vi molim vas Srbe u regijonu nizvodu. Nek se pokolju za dobrobit Srba u ostatku Srbije. Da ne gledamo vise njih u nasoj diskusiji.
Ali kako po vama treba da se zaustavi dalja desintegracija Srbije? Ili drugacije da vas pitam, do koje mere Srbija bi trebala biti umanjena da bi vi licno rekli, dosta je vec jednom? Moramo da se odbranimo? Srbija bez Kosova, izgleda vama ne smeta. Srbija bez pcinskog okruga? Bez Raske? Bez Backe ili Vojvodine? Gde je za vas licno tacka, ako se tamo na dalekom Triglavu tada vec nije postavila?
Preporuke:
1
0
88
četvrtak, 07 jul 2016 09:02
negi
@Dečko iz B. Pripisujete mi nešto što ja nisam nikad rekao i zastupao.Samo sam rekao da je nasleđe koje nam je Milošević i njegovo "vladanje" ostavio toliko užasno po državu i naciju da ni dve generacije ne mogu da dovedu u red,bile one proruske ili prozapadne.To nasleđe njegove politike se ogleda svuda,od spoljne politike do unutrašnjeg uređenja države.Smatram i uvek sam smatrao da nešto ne možemo ispraviti dok se ne promene međunarodne okolnosti,ali da nam niko ne smeta i ne brani da uredimo državu na unutrašnjem planu.Ne mi uporno pokušavamo da rešimo nešto što ne zavisi samo od nas a nećemo da rešavamo stvari koje zavise samo od nas.Jednostavno hoćemo da živimo u brlogu.Da li ti stvarno misliš da ovaj brlog od države,koji nije u stanju da reši ni jedno unutrašnje pitanje već ponavlja mantre kriv je ovaj i onaj,može da rešava pitanje Kosova ili Republike Srpske.Ovaj brlog od države nije u stanju da obezbedi ni da se stanovništvo prehrani,a kamoli geostrateška pitanja.
Preporuke:
0
0
89
četvrtak, 07 jul 2016 13:29
Decko iz B. @ negi
"Pripisujete mi nešto što ja nisam nikad rekao i zastupao.Samo sam rekao da je nasleđe koje nam je Milošević i njegovo "vladanje" ostavio toliko užasno po državu i naciju da ni dve generacije ne mogu da dovedu u red,bile one proruske ili prozapadne."
Gospodine, da nasledje iz Miloseviceve ere nije bila idealna za start, tu se slazem sa vama. Samo sto nebi rekao da je jedino Miloseviceva vlada kriva za tog nasledja. Dobar deo je nosio zapad, koj je sa svojim sankcijama, sirenja rata na teritorijama gde srpski zivalj je morao da se bori za goli zivot. Ali da vas pitam, sta su od 5. Oktobra uspele sve te vlade od tada za dobrobit Srbije? Po meni jedino su izvrsile strane strateske ciljeve, umesto da definisu koju srpsku viziju trebamo da gradimo. I naravno su pokradene pare koje su predali stranim gulikozima, sto ja kratko nazovem Masoni, i malo otisli u sopstveni dzep.
Preporuke:
1
0
90
četvrtak, 07 jul 2016 13:42
Decko iz B. @ negi
"To nasleđe njegove politike se ogleda svuda,od spoljne politike do unutrašnjeg uređenja države."
Cisto sumnjam da ne shvatim sta vi kao nasledje Milosevica vidite. Znaci samo njegovu ili od njegove Vlade i lizidupe krivicu! Dali bi vi bili ljubazni da definisite to "nasledje". Na tematiku na primer "spoljne politike". Sta danas Srbima stave na dusi, cak i mladezu koja uopste nije bila rodjena, cak i delovima koje tako nikada nisu se dogodile? Primer "Srebrenica". Ako danasnja vecina Nemaca, danas nece ni da cuje o nemackim zlocinima koju su preko dva Kontinenta vrsile zlocine i genocid nad Slovenima, dal Rusima ili Srbima. Sta Srbi ili Srbija mora tu da klekne tim zapadnim masonima, samo zato sto se njihova zajednicka srpska kuca u kojoj su svi bili dobrodosli, nasilno rusila, sto vecina Srba nije htela.
Primer gosp. Dodika dobro dokazuje, da Srbe niko nemora da voli. Ali mora da se radi na tome da se moraju postovati! I to ne ide sa politikom, dajemo sve samo da nas volite...
Preporuke:
0
0
91
četvrtak, 07 jul 2016 13:55
Decko iz B. @ negi
"Smatram i uvek sam smatrao da nešto ne možemo ispraviti dok se ne promene međunarodne okolnosti,ali da nam niko ne smeta i ne brani da uredimo državu na unutrašnjem planu"
Gospodine, niko nam ne brani...? Dali vi dobijate iste informacije o Srbiji kao ja? Gauleitera koji nadgledaju Srpsku dezintegraciju imate koliko god hocete. Skoro svaki dan se neki Amabasador iz tkz. "Kvinte" javlja i kaze sta Srbija treba da radi, i od 5. Oktobra skoro se sve ispni tim stranim gulikozima (mada i ranije je bilo tako i pre Milosevica). Voleo bih da se neko u Beogradu vaskrsne sa kicmom koj ce nacionalni plan izvoditi bilo sta dodje od uvreda i sankcije. Ali posto nevidim da srpske vizije neko ima, neznam sta da radi kicmati politicar u beogradu. Ako radi na nesto sto vodi u pogresnu pravcu, isto je lose kao raditi na dostizanje stranim ciljevima.
Na nasem NSPM je bila jedna dobra inicijativa. 10 tacaka sta Srbija treba da uradi. Nazalost ta ideja se nije dalje izradila i sirila.
Preporuke:
0
0
92
četvrtak, 07 jul 2016 14:06
Decko iz B. @ negi
"Da li ti stvarno misliš da ovaj brlog od države,koji nije u stanju da reši ni jedno unutrašnje pitanje [...],može da rešava pitanje Kosova ili Republike Srpske"
U tome se slazem sa vama da ova drzava mora kao prvo da nadje viziju kako ce da izgradi novu Srbiju iz nova, koja nece biti ranjiva samo sto im neko sa strane ubaci upaljenu sibicu, bure baruta da eksplodira. A to samo zato sto integracija i asimilacija (dal meka ili agresivna) stanovnistva necu izvoditi. Da dam samo jedan primer. Madjarska fudbalsk reprezentacija ima Nemanja Nikolica i Gergo Lovrencsics kao igraca. Nikolic je preveo ime kao Lovrencic (neznam mu nacionalnost). Sa ciljem da ljudi u Srbiji ne moraju vise bar da brine o nekakvim krvavim nacijonalnim pokoljima. Naravno da se mora i na ekonomskom da se gleda kako treba oporaviti sve sto je sruseno. Dal zbog ljubaznih sankcije kulturnih stranaca (koj i Rusima tu dobrotu zele, jel tako?), dal zbog Miloseviceve ili zbog Proevropejaca razruzene privrede.
Preporuke:
0
0
93
četvrtak, 07 jul 2016 14:13
Decko iz B. @ negi dodatak
"Da li ti stvarno misliš da ovaj brlog od države,koji nije u stanju da reši ni jedno unutrašnje pitanje ...,može da rešava pitanje Kosova ili Republike Srpske"
Drugo, ko misli da Srbija moze da zatvori oci i da resi jedino probleme nagomilane u Srbije nista nije shvatio. Kako bilo ko, moze Srbiju da "nameste" da gradjani zive bolje ako se oko Srbije na srpskim okupiranim teritorijama vrsi po ko zna koj pokolj, i pocinju opet pristici ko zna koliko stotine hiljade ili milione izbeglice? Sta da se radi sa nemoc? Da Srbija izvrsi pokolj snjim koji Ustasi ili Mudzahedini nisu mogil ili hteli najureci ih prevcem Srbije?
Za vreme 90tih, Srbija je ispatila, nameceni rat (koju nazalost nije vodila), sankcije i ne izvrsenu sanaciju privrede i stime primila nezaposleni talas, i na tome se dodalo jos izbeglice koji su trazili spasa u njihovoj matici, Srbiji.
Kako se moze igraditi Srbija ako izbeglici talas opet zapreti? Kako se nevidi da se Srbi u regijonu moraju zastititi, radi Srbije same?
Preporuke:
0
0
94
četvrtak, 07 jul 2016 19:06
negi
@Dečko iz B. Nema svrhe više raspravljati,ako toliko napišeš a na kraju konstatuješ da "treba zaštiti Srbe u regionu radi same Srbije"?Srbe u regionu treba štiti zato što su Srbi,a ne preko Srba u reginu štiti Srbiju.Ako Srbija nije u stanju da štiti samu sebe kako misliš da može tek da zaštiti Srbe u regionu.Ko te tome učio debelo te zajebao.
Preporuke:
0
0
95
četvrtak, 07 jul 2016 20:04
Decko iz B. @ negi
Hvala da moje argumente jedino svedete na zadnje pitanje. Pa ko ce Srbe da zastiti u regijonu, cak i u Srbiji? Lunacek, Kusner ili vas omiljeni nemacki Ustasa Juratovic?
Posto vasa jedina taktika je da ne odstupate od nekakvih vasih fluskula, da vas pitam zadnje pitanje.
Ja hocu modernu i prosirenu Srbiju. Vecu od danasnje ali to neka pustimo sada sa strane. Vi izgleda kao napredovani Srbin ili gradjanin Srbije(?) hocete izgleda u tu Evropsku Uniju. Posto je tema ovog clanka, promena Ustava, vi meni molim vas objasnite dali bi se trebalo menjati preambula zbog Kosova i Metohije? Ako mislite da treba, zato sto Srbija mora u Evropsku Uniju ma izgubila i Srbe i crkve i rude u vrednosti od vise stotine milijarda Dollara, zbog cega na dugom putu do clanstva mora sada da se menja ustav i precrta preambula?
Sta Srbija dobije ako sada pristaje na poklon pokrajine za EU koja se ni nezna dali ce da prezivi niti kakvo uredjenje ce ona imati i dali u Srbi tada hocu daljie uci u nju???
Preporuke:
0
0
96
četvrtak, 07 jul 2016 22:07
negi
@Dečko iz B. "Ja hoću modernu i proširenu Srbiju.Veću od današnje".Još samo fali veću od Kanade a manju od Rusije. Vidite i ja bi želeo mlađu i lepšu ženu ali mi sa željama nešto ne ide u zadnje vreme.Uozbiljite se svet nije Deda Mraz da ispunjava vaše i moje želje.Za ono što želimo moramo debelo da se pomučimo i opet nam niko ne garantuje da će mo to i dobiti.Ali sam siguran da ako samo sedimo i "želimo"nikad ništa nećemo dobiti.
Preporuke:
0
0
97
petak, 08 jul 2016 00:11
Decko iz B. @ negi
Konkretno, dali ste vi spremni zarad jednog ili dvoje pogljavlja da izbacite Kosovo i Metohiju iz ustavske preambule???
Preporuke:
0
0
98
subota, 09 jul 2016 22:49
Ko to ne shvata, mesto mu je u "Lazi"
"Promenom" Ustava se država Srbija UKIDA !!!!!!!
Preporuke:
0
0
99
nedelja, 10 jul 2016 22:55
Decko iz B. @ Ko to ne shvata, mesto mu je u "Lazi"
""Promenom" Ustava se država Srbija UKIDA !!!!!!!"
Ja nebih to tako pisao. Ustav moze da se menja u smislu usavrsavanja nasih elementarnih prava, ali da se stime ne desintegrise Srbija, pogotovo zarad nekakvih nebuloznih snova Brisela i njihovih masona u Srbiji.
A kada je zajahao, počela da mu smeta ustavna PREAMBULA.
Sada : Gotovi smo , Gotovi smo .
U Srbiju je 5 oktobra ušo fašizam.
Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbije.
- grcko iskustvo
- spansko iskustvo
- portugalsko iskustvo
- vritansko iskustvo
- danepominjemostala iskustva
... potpuna laz , pokazalo je iskustvo .
GADOVI LOPOVSKO !!!!!
SAMO JOS DA NA PAPIRU, CRNO NA BELO, PREDATE KOSOVO, VOJVODINU, RASKU, PA DA SRBIJA BUDE BEOGRADSKI PASALUK NA VODI, A MI IZBEGLICE ILI POTURICE ILI EU-NATO EASISTICKO ROBLJE I TOPOVSKO MESO ZA NJIHOVE KORPORACIJSKO-BANKARSKO KRVAVO UTERIVANJE
'' DEMOKRATIJE'' PO SVETU !!!
PROKLETI DA STE ZUTI DOSOVCI, CRNI DACICEVCI, VUCICU I SNS.OVCI !!! AMIN
A kada ste Kosovo 1999 godine predali u ruke šiptarskih terorista, predvođeni izdajnicima miLošovićem, šešeljem, vučićem, nikolićem, dačićem i bandom radikalsko-socijalističko julskih izdajnika, niste poštovali ni sopstveni referendum o prisustvu stranih trupa na Kosovu.
Naravno da nije "lak posao" "menjati ustav" kada u "novi ustav" mora da se "ugradi" ne samo izdaja Kosova iz 1999 godine, nego i buduća izdaja vojvodine, Raškog i Pčinjskog okruga i Srbije do Niša.
Da bi na kraju proglasili ostatak Stradije islamskom državom "beograd na vodi"...
Cinjenica da se poglavlje 23 koje je i politicko zadnje zatvara, ( citaj kada se ispune svi uslovi) dosta govori.
Čitao sam jednom kako je jedan vešt menadžer - manipulator, svo radniku čistaču dvorišta dao naziv menadžer za zaštitu životne sredine, iako je ovaj čovek bio običan čistač dvorišta. Manipulatora i prevaranata ima svuda. Nažalost. I zato se protiv njih treba boriti.
Ovako više ne može - izbori? Neopevana glupost.
Motka ?
Može i gov.... !
Jedini spas za sve nas!
Mislim da je to jeftinije.
-----------------------------------------
Pre svega Srbija nema konzistentnu strategiju razvoja, ova priča je ispod nivoa političkog komesara kod drugova, ne zaslužuje ni kritički osvrt, jednostavno budalaštinje.
Promena ustava ? Opet se srpske ustaše maskiraju, zašto ne kažete , želimo da verifikujemo ono što smo već nezakonito uradili, predali ste suverenitet srpske pokrajine KiM fantomskoj državi " Velikoj Albaniji", promenom ustava želite da pokrijete veleizdaju.Selaković je jedan od najgorih radikalnih konvertita, fuj.
je glasala vecina onih koji su izasli na nedavnim izborima!Jesu zlikovci i prevaranti, ali kao sto u jednom tekstu rece postovani Djordje Vukadinovic,ovo zlo je doslo na izborima ,ali se preko izbora nece pobediti!
A Srbija da gleda svoja posla, bre!
Pitam se ako je samo do okvira sto ne odu u staklarsku radnju pa plate staklaru da obnovi okvir nasem Ustavu?
Baš kao i šef mu,mandatar:
bez dana radnog staža i prakse u privredi i bilo čemu osim politike.
Jadna je država koja ih ima.
Pa zašto sav ološ Srbiji?
hejter
Nikada, nikada, ali nikada, makar i gloginje jeli, niste smeli da olakšavate kosovsku nezavisnost.
Prokleti bili, izdajnici, dok je sveta i veka.
Dole bando crvena!
...
Nemci najpametniji, Srbi najgluplji
Nemci su sa prosečnim koeficijentom inteligencije od 107 najinteligentiniji narod u Evropi, dok se Srbi nalaze na poslednjem mestu , prenose nemački mediji.
NEMCI NAJPAMETNIJI, SRBI NAJGLUPLJI NAROD U EVROPI (28.03.2006.)
Nemci su sa prosečnim koeficijentom inteligencije od 107 najinteligentiniji narod u Evropi, dok se Srbi nalaze na poslednjem mestu , prenose nemački mediji.
Te podatke su u svojim internet izdanjima objavile sve vodeće nemačke novine, pozivajuchi se na istraživanje obavljeno na irskom Univerzitetu Alster. Prema rezultatima te studije, Nemci prvo mesto dele sa Holandjanima, čiji je prosečni koeficijent inteligencije takodje 107. Slede Poljaci sa 106, Švedjani sa 104, Italijani sa 102 i Austrijanci i Švajcarci sa po 101.
Na tri poslednja mesta našli su se, prema studiji profesora Ričarda Lina (Richard Lynn), Rumuni, Turci i Srbi.
Jer pozadina svih ovih idiotarija je Seselj; On je napravio ova cuda sto ih gledamo na zalost.
NEMA promene Ustava narod se pita i necete ovog puta krasti glasove to je sigurno !
Glasam za dva pitanja i to sto pre ..moze i internetom da se uradi ovog leta:
1. Da li ste za promenu ustava i predaju Kosova NE NE NE..
2. Da li ste za ulazak Srbije u EU neke 2030e god.
NE ako su uslovi i ocene ovakvi kakvi su. Ako prestanu ucene onda da razmislimo.
Ima li smo onu milku Snežanu, ta je pravosudni u trudnoći dala u toku minstarskog mandata mora da se pretrgla od učenja, pošto je lično reformisala pravosuđe tako da su sve razrešene sudije koje su vraćene sedele kući i dobijale platu a nisu radili ništa...
Nađu ih zato što mogu sa njima da rade šta im je volja, jer da nešto znaju i da drže do sebe, onda im ne bi trebali. Njima trebaju izvršioci, poslušnici persone za paradu pred kamerama, obični pozeri koji su u stanju da nauče napamet više od tri rečenice teksta papagaji maleni. Sve ostalo dobijaju iz kuhinje stranih ambasada - kao i ovaj nalog da promene Ustav, da Kosovo više ni pravno ne bi bilo Srbija.
Ima i na ovom svetu bar zrna božije pravde.
Ustav je samo parce papira.
Bravo za hrabrog ministra!
Pa saberite bre procente i videcete da su Srbi koji vole Srbiju manjina jadna i bedna kojoj moze u Srbiji da radi ko sta hoce.
Na vlasti su i dalje komunisti koji ce bilo kome dati sta hoce od nase dedovine...
Sve dok ne rasture Srbiju nacisto nece se smiriti na veliko zadovoljstvo ovih koji ih glasaju pa se posle kao zale,kao da su Skupstinu Srbije izglasali Marsovci.
Sada prave Ustavni "OKVIR" za BGD Pašaluk!!!
I nažalost u ovoj nesrećnoj banana državi koja se zove Srbija - opet sluđena, zbunjena, anestezirana i beslovesna rulja i društveni ološ glasa za njih!
A da ima pravne države i pravih patriota kao što ih nažalost nema u Srbiji, vašarskošibicarski dripac i idiot bi samo zbog pristajanja da se slika pored šiptarske zastave, odmah po povratku bio uhapšen i procesuiran!
Da ne dođemo u situaciju kao sada kad nam psihijatrijski slučajevi vode zemlju.
Referendum i promena - Selakovića i ostalih idiličnih idiota.
Ta tragedija traje vec suvise dugo u tome se valjda slazemo. Samo sto za mene pitanje znaci kako kao prvo da se zaustavi dalja desintegracija Srbije, a kao drugo kako da se vrati KiM, RS, CG, Krajina, i juzna Srbija? Za mene gosp. Milosevic nikada nije bio neki Heroj. Ali poredjenj sa olosima koji su dosli na vlast posle 5. Oktobra...
Prevedeno na srpski: Srbija zbog ulaska u EU vise nece smeti da bude Srbija.
Kako se izdaje jedna država gde se bez volje naroda i referenduma vrše ustavne promene , dizanjem ruku podanika iz skupštinskih klupa - žestokim radom -kaže ova slina . Što mi je žao kada behu one poplave , kada su ga pojurili ljudi u onome selu , što je uspeo da pobegne . Danas nebi ovako lupetao .
Lično ni je poznat nemački narod . Tamo devedesetih u nemačkoj štampi izađe jedna studija japanskih studenata koji su studirali u ovoj "visoko intelegentnoj državi germanskoj" . Tvrdnja je bila - na kraju da su nemci robotizovan narod .Digla se "inteligentna" naci hajka na ove japse , da su ovaki , onaki ali nikako ne obrazložiše otkud i zašto .
Ovakve statistike sa podacima o intelegenciji nekakvog naroda su mahom polit. tempirane jer logički gledano intelegencija je individualna stvar ,koja sa obrazovanjem nema veze . Da je tako imamo Vučića - živi primer - jednog pravnika (sa desetkama u indeksu , što u Srbiji nije retkost (!)koji vodi - složićete se - jako intelegentno državu . Šta ovi komentatori misle o tome , kad smatraju svoj narod za tupavim po Nemačkim (?)analizama ?
Pokvarenost na nivou jajare nije pamet, Turase!
Prema istraživanjima najbolje su se u praksi pokali ljudi koji su diplomirali sa prosečnom ocenom između 8-9,5.
Hvala na vas odgovor. Prvo, za vreme DOS-manlije Kosovo i Metohija je data fantomska nezavisnost! A neznam sta se jos sprema sta bi nam uzeli ako ne iz momenta jacamo vojne snage, da budu bar na nivou iz 1998. Jer NATO nije se usudio da udje na nasoj teritoriji, sa tadasnjim snagama.
Drugo, sta su DOS-manlije uspeli u vezi saniranje ekonomije? Za vreme Milosevica koliko tolko produktivna industrija bila srpska. Danas ono sto je ostalo i budzet puni DOS bih hteli prodati (prm. Telekom). DOS jedino zna Investitore da uvuku u Srbiju sa subvencijama koje placaju sa deviznim dugovima, a stime stete srpskim privrednicima koji nemaj te beneficije. Devizna zaduzenost je skocila na danasnji nivo, a gde su pare ulozene?
Imate li odgovore?
Ta vasa "cinjenica",ne znaci da dalje desintegracije nece vise biti.A ako ste posteni, znate da bilo ko da bi sedeo u belom dvoru, Srbi bi iskusili isti scenario! Pa sto je ta "zapadnjacka demokratska licnost" Zoran Djindjic koji se suncao kod Mola Djukanovica, akda su bombe pale na celoj teritoriji savezne Jugoslavije, umesto da obuce uniformu kao sto su mnogi opozicionari i dokazeni neprijatelji Milosevica radili? Mislio je da Srbija jedino mora da postane Demokratska Drzava i da odradi nekakvu listu postavljenu od Zapada i bice sve u redu. Kada je shvatio, da ta lista nikada nece biti odradjena, posto se stalno dodaju otvorene tacke, i hteo da preokrene stvar, ubili su coveka. I Ljudi koji hocu da se bore protiv Azdije za bolju Srbiju, kao sto radi po meni npr. gosp Dodik, u Beogradu izgleda necete naci.
Gosp. Labus sa svojom Bandom G17 je tu Drzavu posle 5. Oktobra nacisto ekonomski sravnjao sa zemlje. Bar ono malo sto je Miloseviceva Banda ostavila. Ne samo to, u to vreme je pocelo da se Drzava ali i privantnici zaduzuju na devizima. "A gdi su ti para Panticu" otisli? Pisete vi da ce po cetri puta dnevno i Vodja sa celom njegovom Agitprop-om da kaljaju i zute, i Dosmanlije i pogotovo durgo srpsku gamad. Problem je u tome, gospdinu "negi" da vi izgleda vise i necujete agitaciju koja zapljuska svakodnevno koju zapad od pocetka 90tih nama salje!
Vasu "cinjenicu" da od 5. Oktobra Srbija nista vise ne gubi ostavljam vama! Posto vi necete gledati kako nas do dana danasnjeg pljuju i sutiraju. Od briselskih "pregiovora" koju ni jednu tacku Siptari/Brisel nisu ispostovali, do ovog zadnjeg ustaskog "nema tuzenja za Ustase"...
Pustite vi molim vas Srbe u regijonu nizvodu. Nek se pokolju za dobrobit Srba u ostatku Srbije. Da ne gledamo vise njih u nasoj diskusiji.
Ali kako po vama treba da se zaustavi dalja desintegracija Srbije? Ili drugacije da vas pitam, do koje mere Srbija bi trebala biti umanjena da bi vi licno rekli, dosta je vec jednom? Moramo da se odbranimo? Srbija bez Kosova, izgleda vama ne smeta. Srbija bez pcinskog okruga? Bez Raske? Bez Backe ili Vojvodine? Gde je za vas licno tacka, ako se tamo na dalekom Triglavu tada vec nije postavila?
Gospodine, da nasledje iz Miloseviceve ere nije bila idealna za start, tu se slazem sa vama. Samo sto nebi rekao da je jedino Miloseviceva vlada kriva za tog nasledja. Dobar deo je nosio zapad, koj je sa svojim sankcijama, sirenja rata na teritorijama gde srpski zivalj je morao da se bori za goli zivot. Ali da vas pitam, sta su od 5. Oktobra uspele sve te vlade od tada za dobrobit Srbije? Po meni jedino su izvrsile strane strateske ciljeve, umesto da definisu koju srpsku viziju trebamo da gradimo. I naravno su pokradene pare koje su predali stranim gulikozima, sto ja kratko nazovem Masoni, i malo otisli u sopstveni dzep.
Cisto sumnjam da ne shvatim sta vi kao nasledje Milosevica vidite. Znaci samo njegovu ili od njegove Vlade i lizidupe krivicu! Dali bi vi bili ljubazni da definisite to "nasledje". Na tematiku na primer "spoljne politike". Sta danas Srbima stave na dusi, cak i mladezu koja uopste nije bila rodjena, cak i delovima koje tako nikada nisu se dogodile? Primer "Srebrenica". Ako danasnja vecina Nemaca, danas nece ni da cuje o nemackim zlocinima koju su preko dva Kontinenta vrsile zlocine i genocid nad Slovenima, dal Rusima ili Srbima. Sta Srbi ili Srbija mora tu da klekne tim zapadnim masonima, samo zato sto se njihova zajednicka srpska kuca u kojoj su svi bili dobrodosli, nasilno rusila, sto vecina Srba nije htela.
Primer gosp. Dodika dobro dokazuje, da Srbe niko nemora da voli. Ali mora da se radi na tome da se moraju postovati! I to ne ide sa politikom, dajemo sve samo da nas volite...
Gospodine, niko nam ne brani...? Dali vi dobijate iste informacije o Srbiji kao ja? Gauleitera koji nadgledaju Srpsku dezintegraciju imate koliko god hocete. Skoro svaki dan se neki Amabasador iz tkz. "Kvinte" javlja i kaze sta Srbija treba da radi, i od 5. Oktobra skoro se sve ispni tim stranim gulikozima (mada i ranije je bilo tako i pre Milosevica). Voleo bih da se neko u Beogradu vaskrsne sa kicmom koj ce nacionalni plan izvoditi bilo sta dodje od uvreda i sankcije. Ali posto nevidim da srpske vizije neko ima, neznam sta da radi kicmati politicar u beogradu. Ako radi na nesto sto vodi u pogresnu pravcu, isto je lose kao raditi na dostizanje stranim ciljevima.
Na nasem NSPM je bila jedna dobra inicijativa. 10 tacaka sta Srbija treba da uradi. Nazalost ta ideja se nije dalje izradila i sirila.
U tome se slazem sa vama da ova drzava mora kao prvo da nadje viziju kako ce da izgradi novu Srbiju iz nova, koja nece biti ranjiva samo sto im neko sa strane ubaci upaljenu sibicu, bure baruta da eksplodira. A to samo zato sto integracija i asimilacija (dal meka ili agresivna) stanovnistva necu izvoditi. Da dam samo jedan primer. Madjarska fudbalsk reprezentacija ima Nemanja Nikolica i Gergo Lovrencsics kao igraca. Nikolic je preveo ime kao Lovrencic (neznam mu nacionalnost). Sa ciljem da ljudi u Srbiji ne moraju vise bar da brine o nekakvim krvavim nacijonalnim pokoljima. Naravno da se mora i na ekonomskom da se gleda kako treba oporaviti sve sto je sruseno. Dal zbog ljubaznih sankcije kulturnih stranaca (koj i Rusima tu dobrotu zele, jel tako?), dal zbog Miloseviceve ili zbog Proevropejaca razruzene privrede.
Drugo, ko misli da Srbija moze da zatvori oci i da resi jedino probleme nagomilane u Srbije nista nije shvatio. Kako bilo ko, moze Srbiju da "nameste" da gradjani zive bolje ako se oko Srbije na srpskim okupiranim teritorijama vrsi po ko zna koj pokolj, i pocinju opet pristici ko zna koliko stotine hiljade ili milione izbeglice? Sta da se radi sa nemoc? Da Srbija izvrsi pokolj snjim koji Ustasi ili Mudzahedini nisu mogil ili hteli najureci ih prevcem Srbije?
Za vreme 90tih, Srbija je ispatila, nameceni rat (koju nazalost nije vodila), sankcije i ne izvrsenu sanaciju privrede i stime primila nezaposleni talas, i na tome se dodalo jos izbeglice koji su trazili spasa u njihovoj matici, Srbiji.
Kako se moze igraditi Srbija ako izbeglici talas opet zapreti? Kako se nevidi da se Srbi u regijonu moraju zastititi, radi Srbije same?
Posto vasa jedina taktika je da ne odstupate od nekakvih vasih fluskula, da vas pitam zadnje pitanje.
Ja hocu modernu i prosirenu Srbiju. Vecu od danasnje ali to neka pustimo sada sa strane. Vi izgleda kao napredovani Srbin ili gradjanin Srbije(?) hocete izgleda u tu Evropsku Uniju. Posto je tema ovog clanka, promena Ustava, vi meni molim vas objasnite dali bi se trebalo menjati preambula zbog Kosova i Metohije? Ako mislite da treba, zato sto Srbija mora u Evropsku Uniju ma izgubila i Srbe i crkve i rude u vrednosti od vise stotine milijarda Dollara, zbog cega na dugom putu do clanstva mora sada da se menja ustav i precrta preambula?
Sta Srbija dobije ako sada pristaje na poklon pokrajine za EU koja se ni nezna dali ce da prezivi niti kakvo uredjenje ce ona imati i dali u Srbi tada hocu daljie uci u nju???
Ja nebih to tako pisao. Ustav moze da se menja u smislu usavrsavanja nasih elementarnih prava, ali da se stime ne desintegrise Srbija, pogotovo zarad nekakvih nebuloznih snova Brisela i njihovih masona u Srbiji.