субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

РИК саопштио резултате на основу 99,82% обрађеног бирачког тела: ДСС-Двери на 4,99% - 1 глас испод цензуса,

Kоментари (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 29 април 2016 03:06
УДС
Ово је тенденциозно направљено... јер ко ће ићи на протесте за време празника?
А до краја празника ће да се смире страсти, спласнуће критична маса која би и могла сада да се окупи и само ће да вас зезну изнова на тим поновљеним изборима...

Ово је било за очекивати и то сте морали да знате.
Требало је правовремено да реагујете демонстрацијама, унапред, када се видело да РИК излази ван свог мандата и крши све протоколе избора. Ако попустите и пропустите сада да демонстрирате спремност да се борите за сваки глас свим легитимним мерама, кога ће бити брига више за вас?

Немојте да остварите Вучићев сан, а то је да патриотски освешћена опозиција више не постоји. Ако тако буде, ДСС и Двери ће постати историја коју ће будуће генерације Срба, окорелих нато-европејаца, с' презиром гледати.
Сада тренутак за бити или не бити!
Препоруке:
190
12
2 петак, 29 април 2016 03:20
Устајте Србљи !!!
Дошло је време за излазак на улице и бојкот окупационе диктаторске власти !!!
Препоруке:
159
9
3 петак, 29 април 2016 03:42
Игор
Вучић се ничим другим није ни бавио последњих неколико дана осим организовањем ове крађе. Толики је то манијак. Медији су такође припремали терен за ово, РИК је одуговлачио данима, постепено поништавао резултате на местима где је ДСС одлично пролазио, и верификовао све могуће крађе и неправилности само ако је ДСС-Двери ту лоше прошао.

Само неко ко не познаје психопагту Вучић би могао да очекује да ће све тако мирно да прође.
Препоруке:
177
6
4 петак, 29 април 2016 03:48
Уједињени можемо све!
Ако се не варам ових 15 бирачких места места где су Двери-ДСС имали знатно више од 5%. Сва опозиција треба да демонстрира јединство и да гласа за угрожене листе. Ма колико била очигледна била крађа и колики год буду протести, несме се одустати од масовног изласка на допунске изборе јер није упитно да их опозиција може добити, већ се ради само о Вучићевој личној пакости!
Препоруке:
176
7
5 петак, 29 април 2016 03:51
Ујка Васа
Утешно у целој ствари је да овај народ ипак није изгубио здрав разум. АВ ће владати, али на силу, а свакој сили дође крај. Ово је почетак краја.Зато ДСС-Двери не смеју да посустану. Дужни су да наставе борбу за СВАКИ ГЛАС.
Препоруке:
166
5
6 петак, 29 април 2016 04:05
Causa Spectandum
Dobro je ako je 4.99 %. Sujeta je ipak cudo. Ne dva procenta manje, vec 0.01, da bi mentalna mansturbacija bila sladja. Tu praznoglavu lakomislenost i sujetu valja iskoristiti.

Rakose 15 glasackih mesta ce da budu ponovo u "rotaciji". E, to nije veliko za pokriti i to treba iskoristiti. U svaku komisiju moze da udje clan iz DDveri, pred svakim biracim mesto mogu da budu posmetraci i novinari, domaci i strani.

Kako Av, ocigledno ne zna koliko matematika zna biti nemilosrdana, u grubom odka racunu ispadne da nedostaje manje od hiljadu glasova da se razlika od 0.01 % kompenzuje.

),01 %, a da bi AV dozive nervni slom i zavrsio u instituciji u kojoj je odavno trebao da bude.
Препоруке:
145
5
7 петак, 29 април 2016 04:07
"Пантер"
Ако се сада не истера на чистину друга прилика се неће скоро указати.
Препоруке:
136
4
8 петак, 29 април 2016 04:29
tuljanin
UDBA može da odahne - barem do srede. Mada ne može da odmori. Posle srede, ako DSS-Dveri ne preskoče cenzuz, - može i da odmori; i da proslavi. "Nema više nikoga ko će suštinski kvariti vesternističko-UDBAŠKU idilu." Ruku pod ruku - svi ti vučići, šešelji, dačići, lihtovice, vejvode. Ti cvijanovići i vučele, udbaški provincijalni OLOŠ. Svi ti izdajnici... Svi oni će imati prilike da se itekako "pokažu i potvrde", u potpunoj "slobodi" i neometani od "neodgovornih patriota" . Sledi im - "slava, slava": priznavanje Kosova, promena ustava Srbije, intezivirane evroatlanskih integracija, ali posebice atlanskih...
Srbi će biti srećni: konačno robovi! Konačno oslobođeni imperativa borbe, samoistavljeni iz života!
A mi? Mi ćemo biti tuđi na tuđem i živećemo UPRKOS, beznadno kopajući svoj "put" kao svetlu i svitanju.
Kroz tminu...
Препоруке:
98
7
9 петак, 29 април 2016 04:42
nema predaje
5% od 18.000 je 900 glasova...to je broj koji nas deli od pada Vucica u 2017 nakon predsednickih izbora....ako znate nekoga u mestima gde se ponavljaju izbori recite im da glasaju za jednu od dve opozicione liste!Posto je na snazi predizborna tisina vrsite akcije preko interneta "900 glasova za rusenje Vucica!"
Od nas zavisi...
Препоруке:
96
3
10 петак, 29 април 2016 04:56
tuljanin
A i Rusi: da se više ne žale na Srbiju; da ne kukaju, ne dele lekcije, ne prosipaju mudrost. Kad im Alek, Šešeljica i Daček prirede "iznenađenje" - da ne kažu ni jednu "premudru reč", niti jedno slovo. Psst. Sami su poradili na "iznenađenju, iz sve svoje snage i gluposti... Alek im pokazuje put, najavljuje budućnost, predskazuje sudbinu. Uostalom, veoma su slični...
Препоруке:
91
12
11 петак, 29 април 2016 05:14
Бошко
Сад сви они који су помагали "Цвику" у бојкоту избора нека се јаве Вучићу за награду што су постали "јуде" Српске патриотске опозиције
Препоруке:
79
6
12 петак, 29 април 2016 05:15
само 1 глас, сигурно мисле да је ово смешно
Према резултатима РИК-а, рачунајући све изборне крађе које су верификовали, укључујући и масовну крађу на Косову, листа ДСС-Двери освојила је 188.534 гласа, док је за ценус било потребно 188.535 гласова.
Препоруке:
70
2
13 петак, 29 април 2016 06:14
Nikola
Ovce su prvo za sisanje a kasnije za klanje.
Препоруке:
75
3
14 петак, 29 април 2016 06:21
Спиридон
@ Уједињени можемо све!

То је идеја која је и мени пала на памет и која се лако да спровести у дело. Најбољи начин да се Вучићу врати његова пакост је да све листе пређу цензус а то се једино може постићи међусобном солидарношћу ради општег циља. Не ради се овде о политичким неслагањима већ о томе да је један психопата заслепљен влашћу решио да згази целу државу и систем да би он био ничим ограничени владар.
Препоруке:
92
3
15 петак, 29 април 2016 06:26
Sanacija srpskog uma
Власт Александра Вучића је нелегитимна, само је још нелегитимнија филозофија ДСС-Двери и осталих наци/онали/ста! Против СНС свакако али са ДСС-Двери никада и никако. Они воде у тотални мрак. Србија је за сада још у сумраку.
Препоруке:
9
142
16 петак, 29 април 2016 06:34
гаврило
Прво АВ,АВ,АВ-у ово се не смије опростити!Треба га стући на сваки начин!Друго-уједињена опозиција треба да покаже солидарност и на дјелу а не само на причи и да позове бираче на свим поновљеним бирачким мјестима да заокруже Двери-ДСС!Али и са тим организовати масовне протесте и наравно још једном:ЗАШТО ЗАВЕТНИЦИ нису били у коалицији ДСС-ДВЕРИ???
Препоруке:
75
5
17 петак, 29 април 2016 06:48
Марко Немањић
СТРАШНО!!!
Сме ли ико да помисли шта нас све чека?
(хитлер је за ове напреДно био мала окупана пудлица!)
Препоруке:
80
3
18 петак, 29 април 2016 06:52
zar da kradete i glasove ljudi?
Ja nisam u zemlji i ne mogu da ustanem protiv ovog zla, podmetacine i prevare, ali podrzavam svaku borbu protiv lazi, bezobzirnosti i izivljavanja sns-a i njihovog "vodje" Vucica koji je zemlju srozao na najnize grane, a ovi izbori su samo poslednja u nizu obmana coveka koji NE razume koncept prava, ne postuje svoje sugradjane, niti njihovu volju, vec gleda da im ukrade obican glas.
Nema praznika i mora se boriti; Neko moze pisanjem a neko tako sto ce izaci na ulice.
Ove izbore valja oboriti jer su namesteni, a Vucic treba da podnese ostavku. SNS su pokazali da NISU u stanju da vode zemlju. Ne samo zbog ovog poslednjeg, nego zbog svega sto su do sada uradili. Zajarmili narod, otimaju, haraju.
Pre-a ma mojim podacima koje vodim, a analiza mi je struka, RIK je objavio tri velicine za izlazlnost
25og aprila kazu da je glasalo 3,686480, 26og su objavili 3,713,016 a 28og aprila 3,713,800; znaci RIK tri dana za redom menja broj ukupnih biraca ? i u tom slucaju cenzus je 185,690.
Препоруке:
61
2
19 петак, 29 април 2016 06:56
Pitanje
Pitanje za onih 48 koma nesto posto glasaca, koji su dali glas SNS-u - dobro, verovatno je bilo dosta manje, pokrao je lopov dosta glasova. Ipak, Vucicevih glasaca i previse je u Srbiji, pa ih pitam: Jeste li vi svesni da ste jos jedan mandat dali umno i moralno poremecenom coveku, opasnom po okolinu i po celu drzavu? Jeste li svesni da ste vi saucesnici u Vucicevom unistavanju Srbije? Jbo vas vas nakazni Vucic, takve budalaste i nedokazane!
Препоруке:
85
3
20 петак, 29 април 2016 07:06
Алал им плајваз
И тај један глас ће одлучити судбину ове власти. Неће им помоћи ни кожне чакшире а камоли пелене као оним несрећним радницима код Јуре!
Препоруке:
64
2
21 петак, 29 април 2016 07:24
Boris
Draga braco,Pravo pitanje je nije zaso 4.9999 a ne 5 nego zasto uopste borba za cenzus jedne za nase prilike kvalitetne i skoro pa jedine patritske opcije. Gde smo zakazali? Licno na zalost mislim da se ne radi o nekoj kradji. Da je kradja bila ne bi bila za jedan glas na kraju. Mozda i jeste ali mi nije logicno. U
Препоруке:
18
69
22 петак, 29 април 2016 07:35
Београђанин - маде ин Вашингтон
Ствар је у томе да за гурање ДСС-а испод цензуса Вучић има зелено светло америчкога мабасадора. Због Русије, наравно. Исто тако, Чеда, је дигнут изнад цензуса.

Сећате ли се када сам пре изборе рекао да ДСС мора добити бар 20% преко цензуса да би уопште прешао цензус?
Препоруке:
85
4
23 петак, 29 април 2016 07:36
Dakle Tadic je u Parlamentu
I jedni i drugi njihovi tj. opozicija i vlast su u Skupstini. I dalje nema ko da brine o Srbima i srpskim interesima.
Ostvaren je cilj.
Glasovi za Dveri su jos jednom posluzile svrsi - isparili su. DSS je kolateralna steta ali tako je bilo i zamisljeno.

Sanda odmah ostavku zbog ove besmislene koalicije koja vec cetvrti put ne uspeva da udje u Skupstinu a Obradovic naravno ni pre ni sada nece odstupiti.

Sve ocekivano jer nema jedinstva u opoziciji dok ima jedinstva u vlasti od Poste do RIKa sve poluge vlasti su upregnute, bez jedinstva i principijelnosti nema nista ČAK ni od ulaska u Parlament.

Krađu je svako mogao da očekuje i da predvidi. To da Dveri pretstavljaju uteg oko vrata DSSa pod Sandom, takođe. Sve u svemu, očekivano! Ne mogu da kažem da tu ima prostora za bilo kakvo iznenađenje i zakasnelu frustraciju.
Препоруке:
14
81
24 петак, 29 април 2016 07:49
Ludilo
Licno ne verujem u izbornu demokratiju i da se vlast i teorijski bira ili menja svake 4 godine i da li je normalno da svake 4 godine dolaze novi ljudi i pocinju od nule ali ovi izbori su skroz besmisleni i sramotni. Cemu ovolika dramaturgija i natezanje i onda jos hoce da kazu da stranke koje se bore za cenzus namestaju izbore??? Pa onda definitivno vlast nije sposobna ni zasta mada su to pokazali sa lotom gde on misli da bi strana kompanija bolje upravljala loto lutrijom?? Stvarno je dosao kraj.
Препоруке:
55
2
25 петак, 29 април 2016 07:54
Све маске су скинуте
Да се не лажемо немају американци опозицију, и Вучић и опозиција у скупштини су њихови и наравно они из деведесетих Вулин ЈУЛин и Дачић СПС.

Амерички допринос демократији сем бомби је и обесмишљавање избора од саме Америке (пример Трампа који је пројектован да буде побеђен од ни по чему способне ни кредибилне Клинтонове жене) до Француске, Србије, Грчке...
Препоруке:
53
4
26 петак, 29 април 2016 07:56
Dingo
Za ovaj haos prvenstveno su i to zakonski krive biracke komisije na birackim mestima jer nisu obavile izbornu proceduru po zakonu.

Ako je svaka stranka imala svog coveka na birackim mestima kako je je moglo i smelo da dodje do takvih nepravilnosti kao sto je odsustvo kontrolnog listica ili nepotpisivanje zapisnika od strane svih clanova komisije?

Zasto se nije budno pazilo da ne dodje do kradje?

Biracke komisije sa svih mesta na kojima su utvrdjeni nedostaci na sud i da odgovaraju krivicno i za stetu nacinjenu ponovnim izborima.
Препоруке:
52
2
27 петак, 29 април 2016 07:58
Svetozar
Krezuba i neobrazovana Srbija se prodala za obecanu veceru. Nadam se da ce za istu dobiti poparu ili palentu, bolju i ne zasluzuju.
Препоруке:
63
6
28 петак, 29 април 2016 07:59
Aurelian
DSS-Dverima nedostaje 1 glas za dostizanje cenzusa? JEDAN glas? Ko, posle toga, moze da poveruje da nije bilo namestanja rezultata? Licno NIKADA ne bih glasao za DSS-Dveri, ali je sramota da ih ovako pokradu, pred ocima cele javnosti. To ni njihovi najljuci protivnici (poput mene) ne bi smeli da dopuste. Protesti,svih stranaka i dokle god treba, dok im se ne vrate glasovi i poslanicki mandati. Ovu kradju ne smemo dopustiti.
Препоруке:
83
7
29 петак, 29 април 2016 08:04
Конузин
ИМА ЛИ СРБА У СРБИЈИ?!
Препоруке:
74
4
30 петак, 29 април 2016 08:08
Nislija
DSS-DVERI ce PRECI CENZUS. Jer sva normalna opozicija na 15 mesta ce se UJEDINITI, i glasati za NJIH.Nisu mogli lepsi poklon da daju opoziciji od ovoga.
Препоруке:
79
6
31 петак, 29 април 2016 08:16
раја
Гласао сам за ДСС-Двери. Као једина коалиција којој је Србија не првом месту они се боре да пређу тај фамозни цензус умест да имају најмање педесет процената. Кукала нам мајка када власт освајају пронатовске странке као да су избори били у некој њиховој држави. Ако су Срби они који су гласали за АВ ја више нисам.
Препоруке:
78
2
32 петак, 29 април 2016 08:21
ПВ
Овде заиста она фраза може да се с пуним правом примени - да није трагично било би смешно!

Ово му дође као временска прогноза - сваки дан нешто ново.... Али ови путују и кроз време.

Да видимо сутра шта ће бити!
Препоруке:
45
2
33 петак, 29 април 2016 08:27
Велики испит за ДС, СДС-ЛДП-ЛСВ и ДЈБ
Видеће се ко је ко! Да ли ће пустити да СНС има више посланика или ће пустити ДСС-Двери низ воду?
Ћераћемо се још!Све смо видели на снимку. Проф.Ковачевић, СПОовац је клиснуо без одговора као спашавао живу главу. Професоре, где сте ви учили рачун? Један глас недостаје а пуни џакови лажи! Постоји неки опсег поузданости сваког статистичког резултата. То законодавци нису знали или нису хтели да унесу у закон.

СРАМОТА И НИЈЕ ЈЕДИНА ЗА АКАДЕМСКУ ЗАЈЕДНИЦУ ДА СУ ОВАКВИ ЉУДИ НА УНИВЕРЗИТЕУ!
Препоруке:
67
2
34 петак, 29 април 2016 08:28
л о п о в и!
Мој глас је украден.
Никада вам то нећу опростити ни заборавити.
нико-хејтер
Препоруке:
74
2
35 петак, 29 април 2016 08:31
Милена
Ако је тачно ово да је само 1 глас испод, онда је то много боље него да су 1 глас изнад. Јер, овако ће се можда мобилисати и они који желе наудити Вучићевој политици а не излазе на гласање пошто сада виде да је њихов глас од битног утицаја.Наравно потребно је и да они који су гласали за ову коалицију поново изађу и гласају. Све остало треба истерати на суду.
Препоруке:
62
2
36 петак, 29 април 2016 08:37
Душан
@Конузин

Има Срба, али већином глупих. Ја већ одавно тврдим да су Срби нажалост у већини глуп народ. Тачно је да имамо паметне појединце. Тачно је да имамо функционално писмених неколико стотина хиљада, можда до милион, али око 2/3 су чисти глупаци или на самој ивици да се сврстају у глупаке. Будите само мало пажљивији када изађете на улицу, у пошту, у банку, у градски превоз и посматрајте околину око себе. Закључићете исто ово што и ја тврдим. Глупак до глупака. Нажалост.
Препоруке:
60
6
37 петак, 29 април 2016 08:41
Zoran
To da Vucic lopovise je vise nego ocigledno.

Medjutim, da li se DSS i Dveri zapitale kako je Radulovic uspeo bez ikakvog jakog medija i kampanje da prodje cenzus, najvise preko intermneta?

Nesto ni sa vama nijeu redu.

Ako mislite da je Radulovic krao, onda bi trebalo da izadjete sa argumentima.
Препоруке:
26
21
38 петак, 29 април 2016 08:44
doktor detus
... mislim da je ovo samo prvi deo vucicevog plana - drugi deo je da se i tadic baci ispod cenzusa na dodatnim izborima, mislim da ova situacija uopste nije losa za dveri/dss - treba kombinovati proteste sa propagandom za izbore na tih 15 jedinica - ako se lopovlukom opet ukradu izbori - ici na intenziviranje protesta - znaci - plete se na dva razboja, vrsi se pritisak i prpaganda za izlazak na glasanje... i da dodam - mislim da je ovo za pajtica ako stvarno bude isao na proteste prilika da se reafirmise kao lider ds-a...
Препоруке:
44
5
39 петак, 29 април 2016 08:51
Dragan
Da se ovo npr. dogodilo LDP-u, a da na nekom od tih glasačkih mesta imam pravo glasa glasao bih za LDP bez obzira što sam pristalica DSS-DVERI. Radi se o principu.
Препоруке:
45
6
40 петак, 29 април 2016 08:51
Bljak
Nezadovoljni najnovijim rezultatima, prema kojima su ostali ispod cenzusa sa 4,99 odsto osvojenih glasova, predstavnici Dveri, među kojima i lider Boško Obradović, uzvikivali su "kako vas nije sramorta, smete li pred narod...".

U gužvi je došlo i do koškanja, a incident je prekinut pošto su Ðurđević i Kovačević napustili prostorije Skupštine Srbije, javio je Tanjugov izveštač sa lica mesta
Препоруке:
30
3
41 петак, 29 април 2016 08:52
Veliki Štrumf
Budite razumni.
Protestujte odmah.
Pa neka su praznici.
Neka su novi izbori za par dana, opet neću da glasam ni za vas, ni za druge.
Ali ću da vas podržavam da istrajete pa makar da je krađa samo jednog vašeg glasa.
Možda vas nešto preči da u uskršnje dane protestujete. Baš sada. Ako ste pravi vernici, bog će razumeti pa će vam oprostiti galamu. Možda će i SNSu oprostiti lopovluk, ali to nije vaše.
Sada ste doterali cara do duvara. Setite se da ste i vi bili lopuže i pučisti 5. oktobra i da ste sa DOSom podizali ruke na trgovima dok je svetina urlala GOTOV JE.
Pa su spaljivani izborni materijali.
PUČ!
Lažni, neobavešteni, neizabrani a proglašeni predsednik Voja Šljiva mali je ćutao dok je Arežina (RIK) upozoravala.
Sanda još nije tada u DSSu već kod EUNATO Mićunovića. Sada se protivi svojim ranijim opredeljenjima.
Bog je milostiv i oprostiće 5. oktobar. Narod nije. Oprašta vam tek svaki dvadeseti. Ili dvadesetprvi? Videćemo.
Videćete i vi. Svoje rezultate.
Препоруке:
16
39
42 петак, 29 април 2016 08:57
nenad
Narod ne zeli ruske i antievropske partije u parlamentu. To je to, a ne izborna kradja.
Zar bi Vucic pokrao izbore?
Zar bi neko koga ceni posteni slobodni svet pokrao izbore?
Препоруке:
17
62
43 петак, 29 април 2016 09:00
Relaks
Zahvalite se i "vojvodi" Seselju cije ste oslobadjanje slavili ovde.
Препоруке:
55
6
44 петак, 29 април 2016 09:01
Boban
Pitam se čemu služe izbori?Da se slobodno izaberu narodni predstavnici da rade neke važne poslove u opštem interesu .E u Srbiji nije tako ovde važe druga pravila.Ovde važe glasovi samo onih koji glasaju za Srpsku Naprednu Stranku.Ako glasate za nekog drugog nije sigurno da će to da se uvaži.A ako se SNS ne dopada neka stranka ili koalicija onda oni lepo ponište "višak " glasova koje su oni dobili .To je ta Napredna demokratija u kojoj" napredni "anuliraju" nazadne" koji nisu glasali onako kako je bilo rečeno na televiziji.U Srbiji je način života postalo varanje i prevara.Tako i kad su izbori u pitanju nema ništa novo.Bila nekad jedna čestita i poštena nacija zvana Srbi ali to je danas samo istorija.
Препоруке:
36
3
45 петак, 29 април 2016 09:06
tuljanin@Milena
Uslovno rečeno - u pravu ste. - 1 je veći motivacioni faktor nego + 10. A i to: Radule i Pajtić (izvan zone ispadanja) imaju svaki interes da ne dopuste Vučićev rast. Čak i SPS... Ali ima i ovo: sreda je radni dan, a za Vučića glasaju "stariji". Dakle, pokrenuti se, raditi na terenu, povezati se sa zainteresovanim stranama, posetiti sporna mesta, podići tenziju. Biće neizvesno...
Препоруке:
49
4
46 петак, 29 април 2016 09:12
Aurelian
Moram ponovo da se oglasim! Zgadjen sam ovom kradjom i vredjanjem inteligencije gradjana Srbije. Kao protivnik politike DSS-Dveri da mogu, sada bih glasao za njih, i svi normalni ljudi bi trebali da glasaju za njih na mestima gde se izbori ponavljaju. DSS-Dveri su izasli na izbore, predstavili svoj program i ideje i dobili dovoljno glasova da udju u skupstinu. Ja bih voleo da nisu dobili ni 200 glasova u celoj Srbiji, ali dobili su mnogo vise.
Da li glasaci DSS-Dveri imaju pravo na politicke predstavnike u Narodnoj skupstini ili ne? Umesto sto im kradu glasove, treba da kazu da, za razliku od ostalih ljudi u Srbiji, glasaci DSS-Dveri nemaju pravo glasa, a ako glasaju, nemaju prava da ih zastupaju oni koje su birali. Da ljudi znaju na cemu su. Ako ostale opozicione partije i NJIHOVI GLASACI dopuste da glasaci DSS-Dveri budu ovako zgazeni i pokradeni, neka se spreme da im se to isto desi na sledecim i svakim drugim izborima. DOLE VUCIC
Препоруке:
47
3
47 петак, 29 април 2016 09:18
Драгомир
@Relaks

Да ли је тужилаштво поднело жалбу на првостепену пресуду Шешељу? Размислите.
Препоруке:
37
3
48 петак, 29 април 2016 09:24
Димитрије
@Уједињени можемо све!Као и многим другим коментаторима и мени се чини да је једино решење хитно деловати у два правца. Прво, обратити се ДС-у и покрету Доста је било и тражити од њих да апелују на своје гласаче на местима на којима се понављају избори да из солидарности гласају за Двери-ДСС, јер тиме бране правду и демократију и сопствени опстанак у политици. Од ЧТЧ се не може то очекивати јер би тиме угрозили свој танани цензус, као ни од Шешеља јер је увек демагошки гледао само свој лични интерес. Друго, треба се обратити Заветницима и "руским" странкама да докажу своје "русофилство" и да апелују на своје гласаче на местима на којима се понављају избори да из солидарности гласају за Двери-ДСС. Тиме би створили основу за свој даљи опстанак у политици. Слажем се са Туљанином кад каже:"A i Rusi: da se više ne žale na Srbiju; da ne kukaju, ne dele lekcije, ne prosipaju mudrost". Коначно, Ђорђе једини има могућности да у овом хаосу допре до Санде и Бошка и образложи им овај предлог.
Препоруке:
67
3
49 петак, 29 април 2016 09:33
Antivučić
    Dss i Dveri treba da se obrate ruskoj ambasadi za pomoć. I tu će se videti koliko je Rusiji stalo do Srbije.
    Препоруке:
    34
    5
    50 петак, 29 април 2016 09:34
    Бели Орао
    Ово је више од подсмевања.
    Препоруке:
    39
    3
    51 петак, 29 април 2016 09:36
    xxx
    Dr Detuse, nisam siguran da će i Tadića da gurnu ispod cenzusa. Kad stigne direktiva iz američke ambasade eto ti njih u vladi. SPS leti napolje.
    Препоруке:
    33
    3
    52 петак, 29 април 2016 09:38
    mala primedba
    @Pitanje

    Svesni su oni toga, itekako. Ali mržnja polupismenog polusveta prema onima koji čitaju knjige, koji su završili fakultete, je ta koja prevagne. Oni koji su napustili Srbiju su bili u pravu, za ovakav narod se ne vredi boriti. Neka uživaju u njihovim gazdama, u raznim Vučićima i Šešeljima, a pametni ljudi odlaze i odlaziće tamo gde im primitivni polusvet neće krasti normalan život.
    Препоруке:
    36
    7
    53 петак, 29 април 2016 09:44
    Александар димитријевић
    Јел је шешељ задовољан?
    Препоруке:
    39
    4
    54 петак, 29 април 2016 09:45
    Тоња
    Уопште не разумем откуд оволико људи који изјављују да никад не би гласали за ДСС-Двери?!? Шта су то урадиле ове странке да НИКАД не би добиле глас тих који се заричу, баш бих волела да знам.
    На основу чега се наши људи уопште опредељују за кога ће да гласају? Да ли су баш сви за признање Косова, за улазак у ЕУ, за санкције Русији...??? Питам се и шта људе опредељује за Радуловића, Тадића? За Чеду, Чанка и сличне могу да претпоставим...
    Препоруке:
    39
    4
    55 петак, 29 април 2016 09:47
    Goran
    Sramota! Izbore bi najbolje bilo bojkotovati, ali ako se i izadje, potrebno je da cela opozicija glasa za listu DSS Dveri.Ja sam član DS i mislim da svi na tih 15 mesta treba da podrže ovi listu da ide preko 5%.
    Ovo što radi Vučić je SRAMOTA i diktatura!!!
    Препоруке:
    40
    5
    56 петак, 29 април 2016 09:49
    mala primedba
    Da dodam, u primitivni polusvet smatram i tkz analitičare koji su se ubili od truda da nas ubede da Vučić sigurno ima 50%, da je to čisto kao suza i da niko ne sme da posumnja u suprotno. Nadam se da će i njihova deca sutra raditi za 100E mesečno dok neka nova Adolfina bude grmela iz Berlina: Lenji Srbi, šta bi vi, da vas vredni Nemci izdržavaju, morate da vratite dugove.
    Препоруке:
    48
    2
    57 петак, 29 април 2016 09:54
    Hajde, ustanite svi koji ste za pravdu
    Bez razlike za koga ste glasali, ustanite protiv lazi I prevara. Nemojte da ste kao Hrvati, kada "pobede" na utakmicama, zahvaljujuci nepravednom sudiji, ponose se svojom "pobedom". Danas varate druge, sutra ce prevariti vas. Vreme je da pravda I istina pobede.
    Ustanite Srbi, I ne podrzavajte prevare I podmetanja, bez eazlike na opredeljenost.
    Препоруке:
    34
    3
    58 петак, 29 април 2016 09:57
    role
    Ajmo svi zajedno kao psi da lajemo AV-AV-AV-AV!
    Препоруке:
    29
    4
    59 петак, 29 април 2016 10:08
    Coki
    Ovde sam napisao, sklonice vas. Srbija opet nema opoziciju. SRS rasadnik izdajnika. Kleptoman av sv moze nesmetano da laje. Neka se spremi Vojvodina. Stara komunjarska praksa da na velike pravoslavne praznike i datume izazivaju nerede. .... av av av av .... slatka dobra kuca, ajde masi malo repicem.
    Препоруке:
    28
    5
    60 петак, 29 април 2016 10:12
    Jovanov milan
    Recite molim Vas da li na ovom ponovljenom glasanju moze da se dostigne census? Ako moze recite, pa da se ujedinimo. U suprotnom ovo ce biti vise od diktature
    Препоруке:
    25
    3
    61 петак, 29 април 2016 10:18
    Бели Орао
    ""Роле.

    Може и авU-авU-авU-авU
    Препоруке:
    13
    3
    62 петак, 29 април 2016 10:19
    Skrbic Subotica
    Ocigledno da je u pitanju kradja.Sada se treba skoncentrisati na 15 birackih mesta,ostvariti dobar rezultat a onda insistirati na krivicnim prijavama(mislim da par desetina ljudi mora da zavrsi iza resetaka posle ove lakrdije)odgovornim RIK-a.Hvala RIK-u sto nas je ostavio na samo jednom glasu ispod cenzusa,verovatno nije mogao vise da ukrade.Stvarno mi nije jasno sta je ovo trebalo AV...
    Na birackom mestu 9. u Backoj Topoli koalicija DSS-Dveri je dobio 11 glasova,idemo sada da osvojimo 110.
    Ne sumnjam da ce Dveri-Dss preci cenzus ali moramo maksimalno odraditi 15 birackih mesta.
    Borba za svaki glas!!!
    Препоруке:
    34
    3
    63 петак, 29 април 2016 10:22
    За Тоња-у
    А да прочитате Бранка Драгаша, можда ће вам се казти само!
    Препоруке:
    9
    10
    64 петак, 29 април 2016 10:27
    харун ал рашид
    Само напред СНС олошу, наставите да лажете и крадете што безочније, утолико ће ваш пад доћи брже и силније.
    Препоруке:
    29
    3
    65 петак, 29 април 2016 10:31
    doktor detus
    ...5% od 18000 je 900 glasova - znaci na tim ponovljenim izborima dss/dveri treba da osvoje tih 900+ glasova da bi usli u skupstinu - to deluje veoma realno - ima li neki matematicar da proceslja ove brojke - ako je ovo sto sam napisao tacno - jedini nacin da se sprecu ulazak u skupstinu je da se namerno ubacuju dodatni listici i da se poniste izbori na svih 15 izbornih jedinica... ili na delu izbornih jedinica...
    Препоруке:
    26
    2
    66 петак, 29 април 2016 10:41
    Циле
    ОК, очигледно је шта је Александар, ЛОПОВ, Вучић наредио РИК-у.
    Мене занима хоће ли и даље да СРБИЈА СНОМ МРТВИЈЕМ СПАВА?
    Препоруке:
    32
    3
    67 петак, 29 април 2016 10:43
    Velika seoba
    I posle se ljutite na mene što pišem da sva pristojna i normalna Srbija, dok još može, treba da ODE odavde, i spasi živu glavu iz ovog brloga. Velika većina srpskih idiota poverovaće u ovaj izborni rezultat!
    Препоруке:
    17
    11
    68 петак, 29 април 2016 10:58
    Branimir
    Ovde se radi o udruzenoj nameri zapadnih kolonizatora i Vucica , kao njihovog kolaboracionista, da koalicija DSS-Dveri ne udje u Parlament Srbije.

    Ne treba nista posebno analizirati kako bi to dokazali, vec samo razmisliti kroz sta sve Srbija prolazi i sta je ceka u narednim godinama sa ovakvom Vladom.

    Takodje Seseljeva izjava : da americki ambasador gura koaliciju SDS-LDP-LSV i koaliciju DSS-Dveri, u Parlament, jeste dovoljan znak za gornju tvrdnju. Jer, i ptice na grani znaju da su DSS-Dveri anti -evropske i antinatovske opcije a SDS-LDP-LSV proevropske i pronatovskre opcije. Kako je moguce da je to interes SAD-a i EU, da imaju i pristalice i protivnike njihovih geostrateskih namera? Seseljeva izjava se moze protumaciti, jedino samo, kao nebuloza (magla). Dakle, ili je u pitanju Seseljev strah od drugostepene odluke Haskog suda,ili je to naprosto njegov mentalni sklop, imajuci u vidu kroz sta je sve prosao.
    Препоруке:
    26
    3
    69 петак, 29 април 2016 11:02
    cisto onako
    5% od 18000 je 900 glasova - znaci na tim ponovljenim izborima dss/dveri treba da osvoje tih 900+ glasova da bi usli u skupstinu


    I to u slucaju da je izlaznost 100%, sto se nece desiti. Najverovatnije izlaznost nece biti veca od 50%, znaci 500 glasova su vise nego dovoljni. Treba samo motivisati birace opozicije u tim mestima.

    Medjutim, od ispitivanja izborne kradje ne sme se odustati cak i ako se predje cenzus. Mora se insistirati na raskrinkavanju ove prevare, a sledeci korak mora biti novi, posteniji izborni zakon. Ako ovako stane imacemo istu pricu na narednim izborima ili na bitnim referendumima.
    Препоруке:
    23
    3
    70 петак, 29 април 2016 11:02
    Турас
    Овде не треба математика као што мисле неки коментатори Све је јасно,ДСС- Двери не смеју у скупштину ! Тако је господо наредио газда и његов ПОСЛОВОЂА обилазећи РИК изборне ноћи .На првом извештају РИКа у недељу ,председник је муцао и дрхтале му руке , то се на чак на телевизији примећивало . Не треба бити неки психолог да се види шта се спрема .Гарантујем , ако се ДСС-Двери ЈЕДИНА патриотска странка ,(ДЈБ је њихова као и СРС остали су "проевропске" странке) не организују и не изађу на улице ,не прелазе цензус .
    Препоруке:
    32
    3
    71 петак, 29 април 2016 11:23
    Velika seoba
    @mala primedba

    Svaka Vam čast na komentaru!
    Препоруке:
    5
    2
    72 петак, 29 април 2016 11:25
    Anka Krajina
    Nije krađa nego otimačina!
    Ovi izbori nisu krađa. Krađa je PRIKRIVENO otuđivanje tuđeg u svoju korist.
    Lopov je onaj koji krade i to čini tajno.

    A ovo šta čini RIK, to je čista otimàčina!

    Bezobzirno otuđivanje glasova s pozicije moći, ignorisanje zakona, nelegalno i bahato!

    Da nije tako, izbori bi proglašeni nevažećim u celini jer to i nisu bili izbori.
    Препоруке:
    18
    2
    73 петак, 29 април 2016 11:25
    љубомир јарић
    за Boris-а

    Поштовани Борисе, добићете минуса у приличном броју без обзира колико искрено желите да укажете да ,,се прасе не тови пред Божић''. Праг надражаја у Србији је толико низак да је најбоље избећи било какве искрене коментаре. Мали број читалаца ће то разумети. И што је најгоре ДСС то неће ни прочитати, а камоли размишљати о смислу таквих порука.

    Господин Вукадиновић се пожалио на салонску политику своје листе, па се поставља питање : Ако он, Вукадиновић, није у стању да мало мрдне дсс, шта ми треба да очекујемо од домета наших коментара ? Бојим се Ништа.

    Крађа је крађа, то је јасно и против тога се треба борити свим средствима. Хајте да видимо шта ће дсс да смисли. Шта год буду предложили ја ћу следити.

    Бошко, поздрав, само удрите, на правом сте трагу !!
    Препоруке:
    13
    2
    74 петак, 29 април 2016 11:27
    Boban
    Poruka vlasti građanima koji su glasali za opoziciju.Svi Vi ste obične budale i za državu ne postojite.
    Препоруке:
    14
    1
    75 петак, 29 април 2016 11:44
    negi
    Ovu situaciju i ovaj trenutak treba zapamtiti i nikad ne zaboraviti i oprostiti.Koliki je to psihopata(zajedno sa mutavim vojvodom zvanim stoka)govori i da cilj nije samo da da ih ostavi ispod cenzusa već da ih ponizi ne vodeći računa o ničemu.Pet dana im je trebalo da našteluju situaciju da DSS-Dveri deli jedan glas od cenzusa.Ako je to tako kako kaže RIK kako su onda AV i mutavi vojvoda zvani stoka znali da baš nedostaje taj jedan glas kad su decidirano tvrdili da DSS-Dveri nisu prešle cenzus? I pored svega ne treba sumnjati da će DSS-Dveri na ponovljenim izborima preći cenzus ali streba spremiti za provokacije koje će odraditi ljudi mutavog vojvode zvanog stoka,oni takvu priliku ne propušaju da se "istaknu".Kad jednom padnu sa vlasti,zbog ovakve izborne krađe(ne samo DSS-Dveri)moraju kad tad da odgovaraju.Dok se to ne desi ovakve stvari će da se uvek ponavljaju.
    Препоруке:
    15
    1
    76 петак, 29 април 2016 11:50
    koba
    Nije zaludu Skot dolazio u štab SNS. Morao je čovek da da instrukcije.
    Zbog toga birački spiskovi nisu potpisani, vreće sa listićima nisu pečećene, ...

    Nije bitno kako se glasa, već ko broji glasove.
    Vučka, kao i don Mila od Montenegra, niko više izborima smeniti neće.
    Svi Srbi da izađu i glasaju protiv Vučka, Vučko će opet da ima najviše glasova.

    U izbornom danu DSS-Dveri su uvek bili ispred LDP, a sada oni ulaze u parlament a DSS-Dveri ne.

    Vučko, kad je već uzeo čedinu ideologiju uzeće i Čedu i formirati vladu. Uostalom između njih i nema neke razlike, osim što je Čeda iskreniji i nije baš sve laž što izgovori.
    Препоруке:
    19
    1
    77 петак, 29 април 2016 11:50
    BB
    Ništa drugo se nije ni moglo očekivati . Stara istina glasi DA ONAJ KOJI LAŽE TAJ I KRADE!
    Препоруке:
    14
    2
    78 петак, 29 април 2016 11:55
    Не клепећи нанулама
    Избори у Србији су сахрањени пре избора , ово са " бројањем" 1,45% гласова три дана је поправљање гроба ,јер пропада...! Шта је чинити , никакво више понављање фашистичке фарсе не треба дозволити , какво поновно гласање на бирачким местима , немојте да будете наивни, све су дилетантски наместили. Шта је решење, бојкот " Вучићевог парламента" од демократских партија , довољно је да ДС не учествује у парламенту, онда следи лагано мезе , на менију је Вучић , само лагано ,ГОТОВ ЈЕ, ГОТОВ ! ЛУЂАК.
    Препоруке:
    16
    2
    79 петак, 29 април 2016 12:08
    Pauk sa marsa
    Sve ovo što se dešava mora se komentarisati na nekoliko načina. Prvo, Evropska unuja daje sebi autogolove u Srbiji, ali ne samo u Srbiji, iz sve snage. Ovde je namerno naglašeno EU, a ne Evropa. Postaju polako svesni i obrazovani ljudi koji su evrounijski raspoloženi da EU nije nimalo stalo do demokratskih procesa i vladavine prava. Da li nam EU pokazuje svoje pravo lice? Ako je ova organizacija, radi otimanja Kosova i Metohije, pljačke prirodnih resursa i jeftine radne snage, spremna da poništava sve "tekovine" slobodnog građanskog društva kao što su gore navedene, svako sa zdravom pameti se mora zapitati "Šta je trulo u dražavi Danskoj". Drugo, ovo je izvanredna prilika da se političke organizacije (SNS i SRS ne smatram političkim organizacijama) povežu i solidarišu i da u budućim vremenima, ma ko vladao, ne bude podmetačina, krađa i primitivnog preganjanja. Neka se svako bori za svoj ideološki program i popravlja Srbiju u svojoj oblasti. Za Evropu od Bresta do Vladivostoka. Pozdrav.
    Препоруке:
    12
    2
    80 петак, 29 април 2016 12:10
    Kad, ako ne sad
    Hajmo, hajde, svi u napad!
    Препоруке:
    12
    2
    81 петак, 29 април 2016 12:34
    boki
    Pitam se koliko poniženja može da trpi ovaj narod.Kradu ga,lažu a on ćuti i trpi.Svi vidimo očigledan lopovluk i ništa.Nije mi jasno za koga se ovaj jadni Obradović bori nismo mi to zaslužili.
    Препоруке:
    15
    1
    82 петак, 29 април 2016 12:34
    Sima
    Super, samo za jedan glas 1ma 15 birackih mesta i to ce se lako naknaditi na ponovljenim izborima.
    Препоруке:
    4
    4
    83 петак, 29 април 2016 12:35
    Sima
    Super, samo za jedan glas 1ma 15 birackih mesta i to ce se lako naknaditi na ponovljenim izborima.
    Препоруке:
    4
    4
    84 петак, 29 април 2016 12:41
    srpska zora
    Sad na ovih 15 iyaci maksimalno odraditi i preci cenyus , ako je ista dobro u ovome to je sto je vucic pokayao da se nas plasi najvise jer ya 2-4 godine kad dodje do sloma desnica ce da ojaca ali ne ova udbaska seseljeva nego ona prava konyervativan tradicionalna
    Препоруке:
    13
    2
    85 петак, 29 април 2016 13:00
    Djura
    Cinjenica da su nazadnjaci postavljali predsednike birackih odbora nepismene koji nisu umeli ni zapisnik da popune a da nepricam da izbroje izracunaju unesu tacne podatke i potpisu iste to tvrdim odgovorno da su biracki odbori nepismeni uz duzno postovanje pojedincima.
    Препоруке:
    10
    2
    86 петак, 29 април 2016 13:03
    Dragan
    То је и био циљ свих ових ујдурми око пребројавања 2% гласова и поновљених гласања на изборним местима на којима СНС није добро прошла. И бедно и очекивано.
    Препоруке:
    10
    3
    87 петак, 29 април 2016 13:07
    Велизар М.
    Ова фарса са једним гласом разлике није бројање, није резултат рада државне институције, није чак ни само крађа. То је порука народу. Порука која у преводу гласи: "могу да вам радим шта хоћу и ништа ми не можете".
    Препоруке:
    20
    3
    88 петак, 29 април 2016 13:31
    Кванте
    Тешко је да има наде за нас јер СНС уз подршку Западних сила може у Србији да ради шта хоће. Треба анимирати што већи број гласача Двери-ДСС да изађу на поновљене изборе и тако пребаце цензус.
    Препоруке:
    10
    3
    89 петак, 29 април 2016 13:46
    петак, 29 април 2016 07:36 Dakle Tadic je u Parlament
    Јесу ли то закључци са синошње седнице радикалног кловна , јесу , мењати тактику перменентно , збуњиватии народ.Него дрвени филозофе да те подсетим , реч је о изборној крађи , Вучићу а не Санди и Бошку, они су према свим реалним проценама прешли цензус за најмање 1,5 % гласова, поздрави мусавог војводу , хаххааааааа!
    Препоруке:
    7
    2
    90 петак, 29 април 2016 19:02
    Кнежевић Милан
    Е- тај један што фали- није мој; од мене су добили глас.
    Сад да видим и зашто!
    Препоруке:
    3
    1
    91 петак, 29 април 2016 19:10
    Жика
    25 посто бирачког тела, који већ дуже вереме пресуђује Србима, је скуп:
    1.Лопова који су у време Милошевића и ДС створили првобитну акумулацију капитала
    2.Непријатеља Срба, који подржани од Запада гласају за њихове интересе и подложи корупцији
    3.Позиционираних на радно место захваљујући страначкој привржености
    4.Лаковерних и наивних, који у свом духовном и материјалном сиромаштву, полажу наду у бољи живот који их у виду обмане и лажи хипнотише са ТВ екрана
    5.Надасве глупих, који, упркос што им власт узима новац из џепа шаком, а враћа на кашикицу, гласају за ту исту власт.
    6.Оних из нехигијенских насеља подложни продаји свог гласа
    Препоруке:
    3
    1

    Анкета

    Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
     

    Република Српска: Стање и перспективе

    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер
    Банер