среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сњежана Милојевић: Држава за огласе троши више од 210 милиона евра јавног новца, више од Кока-коле

Kоментари (8) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 10 фебруар 2016 14:53
криминал,крупни капитал,политика,медији..црна комбинација
Још када би знали,а и врапци знају,како је странка на власти дошла на власт(захваљујући крупном капиталу пониклом на криминалу"хотел Риц,Париз),онда је овај систем све само не оличење демократије и грађанских слобода.
На такав спој,невладине организације које се баве људским правима,демократијом и слободама,НЕМАЈУ ЗАМЕРКЕ.
хејтер
Препоруке:
20
0
2 среда, 10 фебруар 2016 15:12
kada nema rezultata
pare se daju za makketing radi opstanka na vlasti
Препоруке:
20
0
3 среда, 10 фебруар 2016 15:15
coca-cola je uspešna firma a
vlada nema rezultate i potrebno ih je nadpmestiti.suština je ta.
Препоруке:
21
0
4 среда, 10 фебруар 2016 18:17
...
Храбро али недовољно од професорке Миливојевић.
Опште је познато да оно што је и како је Ђилас радио ови су преузели.
Дакле овако се извлачи новац за екипу али захваљујући проф знамо о којој је цифри реч!
Мало ли је??????????
Препоруке:
6
0
5 среда, 10 фебруар 2016 18:18
***
Ето, професорка која учи српску децу, мисли да Србија вреди мање од Coca cole!

Како некој "интелектуалки" падне на памет такво поређење? Када то видим онда сам сигуран да је ова гора од Вучића.
Препоруке:
2
9
6 среда, 10 фебруар 2016 19:43
Dijapazon
Ova "profesorka" lupa kao vrata na promaji, ili jednostavno namerno laze!

Budzet kompanije Coca-Cola za oglasavanje je u 2014. bio preko 3 milijarde evra!!!

"Due to the nature of the Industry, Coca-Cola has made a yearly commitment to large ad spends, spending a total $3.499 billion in 2014, $3.266 billion in 2013 and $3.342 billion in 2012."

http://www.investopedia.com/articles/markets/081315/look-cocacolas-advertising-expenses.asp
Препоруке:
2
6
7 среда, 10 фебруар 2016 22:49
кухињица гори
Ових дана на насловној страни информера,очекујмо неку пикантерију о професорки Милојевић,по опробаном маниру Бебе Поповића.
џонтра
Препоруке:
5
0
8 среда, 10 фебруар 2016 23:58
ѕ.ј Није проблем у томе што је држава присутна у медијима, већ у томе што су о и који воде државу зло за земљу и народ
Почели сте добро, а онда, сагласно неолибералној идеологији - због тога сте и били позвани на балканску испоставу Це-Ен-Ен-а, 'N1' - залажете се за оно што би довело до још већег учешћа страног фактора (како страних медија, тако и потплаћених домаћих и НВО које они финансирају) у нашим медијима. Само нам још то треба.

Земљи попут наше је потребна једна велика чистка, од врха надоле.
Препоруке:
3
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер