Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda Rašković Ivić: Izborni uslovi teško da su ikada bili gori, vodićemo kampanju za izlazak što većeg broja građana na izbore

Komentari (37) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 30 januar 2016 16:07
Milisav
Glasajmo svi za Sandu, to je naša Kristina Kiršner, pravi borac za interese svog naroda.
Preporuke:
117
15
2 subota, 30 januar 2016 17:17
Između vlasti SNS i DS opozicije glasam za DSS
Jedina alternativa ovakvoj i vlasti i opoziciji.
Svi oni koji hoće promene a razmišljaju svojom glavom imaju za koga da glasaju, zahvaljujući DSS i Dverima.
Preporuke:
117
9
3 subota, 30 januar 2016 18:02
Djura
Konacno na vidiku ko ce ugroziti nazadne na sledecim izborima pozdrav GOSPODJI.
Preporuke:
99
6
4 subota, 30 januar 2016 18:08
Ent
Uz Vas sam i patriotski blok.
Preporuke:
97
8
5 subota, 30 januar 2016 19:57
koba
Daće Bog Sanda da i ovaj zulumćar ode putevima žutih lopova u zaborav.
Preporuke:
79
4
6 subota, 30 januar 2016 20:00
Ptice koje ne polete
Želim Vam uspeh na izborima. Nadam se da će vaša kampanja za izlaznost većeg broja birača biti moguća.
Mada, uslovi su teški!?
Preporuke:
71
4
7 subota, 30 januar 2016 20:07
raja
Morate jače, upornije i konstantnije isticati izdajničku ulogu režima i tzv. opozicije. Ne mogu se teritorijom plaćati pohvale koje dobija vođa. Da nije toga ne bi ni bili u Briselu i u Americi.
Preporuke:
78
3
8 subota, 30 januar 2016 20:13
Istina
Bilo bi dobro da se i ovi koji ne podržavaju Patriotski blok jave, kad već daju negativne ocene komentara, pa da kažu šta to ne valja - da se popravi ako može.
Preporuke:
66
4
9 subota, 30 januar 2016 21:14
Vladeta šundić
Bilo bi izuzetno značajno,da koalicioni partneri postignu saglasnot,i da podrže stav,da će se odreći NEO liberalnog kapitalističkog uredjenja, tj. da će podržati Zakon o ograničenju nivoa bogatstva pojedinca...Sve ostalo navedeno,u potpunosti podržavam...
Preporuke:
40
7
10 subota, 30 januar 2016 21:20
Miroslav Anđelković
A, briselski sporazum?
A, SSP?
A, granica sa Kosmetom?
Draga Sanda, poradite malo i po navedenim temama, kako bi i džangrizala poput mene glasala za Vas!
Znajte da nas ima poprilično!
Preporuke:
69
4
11 subota, 30 januar 2016 21:26
Zvonimir Bgd
Politicke stranke u Srbiji ostro se dele na 2 suprotstavljene grupe:
A - proevropske (EU) stranke
B - evroskepticne (anti EU) stranke
I unutar njih postoje podele (stvarne ili fiktivne, nebitno).
A se deli u najmanje 3 grupe:
1. oni koji su za EU, ali protiv priznanja lazne drzave "Kosova" i protiv NATO;
2. oni koji su za EU i NATO, a protiv priznanja "Kosova";
3. oni koji su za EU, NATO i priznanje.
B se deli na takodje najmanje 3 grupe:
1. oni koji su protiv EU, ali i protiv integracija sa Rusijom, BRIKS-om i ODKB;
2. oni koji su protiv EU, za vecu saradnju sa Rusijom, ali za politicku i vojnu neutralnost;
3. oni koji su protiv EU, a za potpuno okretanje Rusiji i integraciju u BRIKS, ODKB, dakle politicko, ekonomsko i vojno svrstavanje i uclanjenje u taj blok drzava.

DSS je tip B, grupa 2. Po ovoj Sandinoj izjavi proizlazi da ce citav PB, dakle i Dveri i ostali, imati takvo opredeljenje. Interesuje me da li je to tako? Pa da diskutujemo...
Preporuke:
32
4
12 subota, 30 januar 2016 21:26
pitanje
Sta je sa dijasporom? Hoce li moci da glasa?
Preporuke:
39
2
13 subota, 30 januar 2016 21:33
Momir
Nadam se da ste se napokon oslobodili korumpiranih lešinara okupljenih oko Vojislava Koštunice. Ukoliko se zaista uverim da ste to uspešno odradili imaćete moju punu podršku.
Preporuke:
26
11
14 subota, 30 januar 2016 21:36
Trećepozivac
Pa zar Vi, gospođo Sanda, i Vi i Vaš štab koji Vas savetuje, mislite da možete pridobiti glasače na paroli: "MI SMO PROTIV!"... ? Garantujem Vam da je to stari, otrcani šešeljevski slogan i on privlači samo ljude koji "pre podne mrze ceo svet, a popodne mrze sami sebe"! On privlači samo one ljude koji kad nemaju s kim da se svađaju, oni se svađaju sami sa sobom (naš premijer je slika i prilika)!
Trebaju li Vam takvi ljudi?
Možda to i jeste neko pragmatično opredeljenje, radi pridobijanja glasača, ali znajte da je Šešelj na tome odbranio 12 doktorata i da u toj neravnopravnoj borbi nemate šansi!

Uostalom, zašto - PROTIV EU???

NE "protiv EU", nego PROTIV SUMANUTOG SRLjANjA U EU!

Ako Vi predlažete da mi raskinemo sve veze sa EU (šta, inače, znači - PROTIV ulaska u EU?), Vi nama onda nudite da sada SUMANUTO SRLjAMO u evroazijsku uniju?
A ko nam garantuje da oni hoće tamo, na kraju krajeva, da nas prime?
Preporuke:
9
54
15 subota, 30 januar 2016 21:41
Istočno rimsko carstvo
Vaše rodoljublje/anti-EU stav i vaše protivljenje Vučiću je najdoslednije, a ta dva pitanja su danas ključna u Srbiji i zbog toga imate moj glas. Što se tiče teških izbornih uslova to je tačno i mislim da je ogroman problem čitave patriotske opozicije to što danas uopšte nema ni dnevnih novina ni televizije koja nam im je naklonjena. Ovo drugo je relativno teško (time bi se Rusi možda mogli pozabaviti) ali mislim da bi dnevni list bilo moguće pokrenuti. Razmislite malo u tom pravcu.
Preporuke:
37
2
16 subota, 30 januar 2016 21:49
Samouki psiholog
Zašto opozicija javno ne postavi pitanje: da li je on sposoban da radi? Pokreti neprirodni (levom rukom drži se za dugme kaputa, desnom podiže naočari, ima neke grimase ustima i jezikom, uvek iste), u svim govorima ponavlja iste fraze, naučene napamet, on uopšte ne razmišlja dok priča nego vergla stereotipne rečenice ("Daću im priliku da me pobede..."). Ljudi, otišao je u drugu državu gde je na otvaranju škole pričao deci o izborima i o predlogu o razrešenju Gašića. To je dokaz da on ne može da bude nigde normalan nego samo uspaničen, uz poznati ukočeni pogled i iskolačene oči. On nikada ne gleda nikoga u oči, dok priča "čorbu gleda a meso vadi"... Misim, može i Sanda nešto da kaže, niko nema prava da ovo sluša i gleda, da zna o čemu je reč, a da ćuti. Zameram opoziciji što ćuti. Svako je dužan da ode na pregled ako hoće da bude na vlasti, a niko nije dužan da ide na njegov poligraf. I taj poligraf, u koji je zaljubljen, dosta o njemu govori.
Preporuke:
49
1
17 subota, 30 januar 2016 21:54
ilija
Šou šibicara u našoj ulici!Svi razdragano izlaze iz kuća da ne propuste zabavu i okušaju sreću.Gde je kuglica?Na takve izbore ja bih na mestu stranaka izašao samo ako sam se prethodno sa majstorima dogovorio da nađem kuglicu od 5,01%
Preporuke:
9
36
18 subota, 30 januar 2016 22:21
R.J.
Izbori se ne dobijaju "iz inata". Najveća slabost, a ima ih više, DSS je što nema razrađen ekonomski program izlaska zemlje iz sveopšte privredne propasti. Država Srbija bez ekonomskog propatriotskog programa nema šanse da preživi. Glupo je samo papagajski ponavljati ne u EU. I ja sam protiv ovakve EU. Ja sam za "Evropu nacija od Atlantika do Vladivostoka". Tu ideju mora DSS razraditi. Još jedno: mora se DSS osloboditi lešinara koji su bili uz Koštunicu a i danas ih ima uz Sandu. Trebalo se odreći i samog imena DSS jer je on bio i otišao u političku istoriju sa Koštunicom. Sanda, želim Vam puno sreće ali sam skeptik.
Preporuke:
15
30
19 subota, 30 januar 2016 22:41
Jovan T.
Primetio sam da u svim nedavno objavljenim rezultatima ispitivanja javnog mnenja (vršenim od strane različitih agencija) uvek navode DSS i Dveri odvojeno (iako su dogovorili zajednički nastup na izborima), kao da nastupaju samostalno, pa ispada da ni jedni ni drugi neće preći cenzus. S druge strane, nekakve sds-e,ldp-e, lsv-e i druge manje stranke već predstvljaju kao da nastupaju u koalicijama, pa po anketama već prelaze cenzus ili su na samoj ivici. Tako da kad se vide naslovi u fazonu "da su danas izbori cenzus bi prešli..." tu nema DSS i Dveri (predstavljenih pojedinačno), pa ovakva istraživanja javnog mnenja smatram nepoštenim i nekorektnim.
Preporuke:
37
1
20 subota, 30 januar 2016 23:00
Dimitrije
@ Zvonimir Bgd,
Dali ste vrlo sistematičnu analizu. U pravu ste za procenu stava DSS-a "oni koji su protiv EU, za vecu saradnju sa Rusijom, ali za politicku i vojnu neutralnost". Posle izbora Sande, pratio sam sve što sam mogao (u uslovima histerične hajke na DSS i nju lično) da nađem u medijima (uglavnom Youtube). I došao sam do zaključka koji ste naveli. Moram da dodam svoju dopunu. Mislim da DSS nije protiv EUropske unije iz nekih dogmatskih, subjektivnih ili emotivnih razloga, već iz hladne analize da ulazak u ovu nedemokratsku tvorevinu šteti ekonomskim, državnim, moralnim, kulturnim, obrazovnim i svim drugim interesima Republike Srbije. Isto tako zaključio sam da saradnja sa Rusijom nije iz nekih iracionalnih i emotivnih razloga, već je procena da je to jedini način da se napravi ravnoteža u spoljnoj i ekonomskoj politici i obezbedi suverenitet kao prvi korak ka neutralnosti. Borba za neutralnost tek predstoji i ona se ne stiče deklaracijom već uz saglasnost svih (ili većine) moćnih.
Preporuke:
38
1
21 subota, 30 januar 2016 23:21
Neko je pomenuo dijasporu
Evo da vam kazem, na poslednjim izborima je u gradu Cikagu u nasem Konzulatu glasalo nesto vise od 180 glasaca (slovima: stoosmdeset)i to u gradu u kome zivi vise od 40,000 Srba, dok je Njijorku glasalo nesto vise od 150, iako i tamo ima bar 10,000 Srba.

http://www.chicago.mfa.gov.rs/lat/gallerytext.php?subaction=showfull&id=1395169587&ucat=123&template=HeadlinesLat&
Preporuke:
28
1
22 subota, 30 januar 2016 23:37
On je u Srbiji video velikog ekonomskog tigra, koji reži
Sve dok ne pokaže lekarsko uverenje da je zdrav nema druge parole osim - svi protiv njega. Sve drugo je gubljenje vremena. Da li može da bude predsednik vlade čovek koji priča onima u Davosu, dok oni beže od njega kao nekada od onog "vido sam vas, vido sam", da je Srbija ekonomski tigar Evrope? Svi mediji javljaju da je danas potpisao razrešenje za Gašića, a razrešenje je zakazano tek za šest dana, u parlamentu, a lažu mediji jer im je naređeno da jave kako je on danas razrešio Gašića "o roku". Nije, proći će januar a Gašić je ministar dok ga Skupština ne razreši. I ovde se obrukao, vukao je ovu nebitnu odluku dva meseca, kao deca šerpu po prašini, i opet dokazao da mu laž viri iz rukava. U govoru deci bilo je i onoga "naši prijatelji iz Srpske". On u "ekonomskog tigra" veruje, to je opasno, on tigra vidi, i dok ga gleda oči mu staklasto sjaje.
Preporuke:
35
1
23 nedelja, 31 januar 2016 00:30
Dimitrije
O DDS-u
Neko pomenu da Sanda promeni ime DSS-u. Mislim da to ne bi bilo dobro. DSS je ipak "brend". Koštunica takođe. On je jedini od svih ovih hohštaplera (Šojića) koji se bave politikom imao šansu da postane političar. I depeše koje je objavio Vikiliks svedoče da jedini nije po "svoje mišljenje" trčao u strane ambasade. Nažalost, bio je žrtva sopstvenih ideoloških zabluda, pre svega da će samim demokratskim izborima otpočeti normalno funkcionisanje sistema. Došao je na čelo vlade 2004.g. na talasu još živih narodnih očekivanja od promena 2000e. Nažalost nije mogao da sam formira Vladu, već sa G17 i NS uz podršku SPS-a, ako dobro pamtim. Dok se Koštunica trudio da obezbedi vladavinu prava njegovi "partneri" su ubacivali svoje ljude u sistem i jačali svoje pozicije i prvom prilikom (2008) su ga otkačili. Iako cenim njegovo lično poštenje i principijelnost, ne mogu mu dati drugu ocenu nego kao jedini savremeni srpski političar u pokušaju. Da je uspeo da 2008 formira sam vladu bio bi političar.
Preporuke:
30
4
24 nedelja, 31 januar 2016 01:17
Spiridon
@ Zvonimir Bgd

Koliko je meni poznato Dveri na primer nikada nisu bile za neutralnost, već naprotiv za svako moguće vezivanje i povezivanje sa Rusijom. Iskren da vam budem iz današnje perspektive gde u parlamentu sede isključivo samo stranke za koje EU nema alternativu, te finese u Patriotskom bloku u smislu tačnog oblika saradnje sa Rusijom izgledaju krajnje efemerno...
Preporuke:
22
2
25 nedelja, 31 januar 2016 03:24
Zvonimir Bgd
@ Dimitrije

Saglasan sam i sa prvim, a i sa drugim Vasim komentarom. Dokaz za ono o cemu pisete je i Kostunicina izvanredna (programska) knjiga "Zasto Srbija, a ne Evropska unija" koju preporucujem svakom ko se malo ozbiljnije bavi politickim zivotom u Srbiji. Ipak, cini mi se da za istoriju ostaje tuzna cinjenica da je i on pripao onom korpusu srpskih intelektualaca koje je "demokratska" forma zapadne politike prevarila. On je kasnije uocio da je ta forma bila lisena demokratske sadrzine. Na neki nacin to je prepoznao i Djindjic, ali pred samu svoju pogibiju.
@ Spiridon

Slazem se da ce biti vazno promeniti sadasnje jednoumlje u srpskom parlamentu. Osim Pelevica, 249 poslanika je, zapravo, prookupatorsko. Dveri su po pitanju Rusije, po meni, na pola puta izmedju DSS i radikala (znam da ih ne podnosite). Od okom vidljivih stranaka, jedino su radikali tip B, grupa 3. Ja ne mislim da su se prodali, izvinite.

@ Neko je pomenuo dijasporu

Strasno. To smo mi...
Preporuke:
11
3
26 nedelja, 31 januar 2016 03:54
GoranZemun
Moj predlog je da se hitno pređe sa ovih opštih mesta na konkretne stvari, koje prosto satiru ovaj narod. Hitno obećati poništenje dugova stanovništva prema EPS-u, infostanu, informatici... Ti dugovi su pljačkaški i iracionalno nesrazmerni, prema bednim platama i penzijama. To su uradile mnoge evropske države u procesu tranzicije.
Povećati koeficijent i broj sati jeftine struje. Razjuriti bandu izvršitelja i notara, organizovanih po nemačkom diktatu, koji bukvalno krv piju, jer ništa drugo i nije ostalo. Tu među najsiromašnijima, već ludim od gladi i očaja, nalazi se sigurni resurs glasova za DSS i Dveri. A zar nije i patriotska dužnost pomoći one koji stradaju i umiru, kao da je pravi rat u Srbiji?
U tome se i može videti prava iskrenost proklamovane brige za narod. To je dokaz da Sanda i Boško ne pripadaju prazilukovskoj i pokondirenoj eliti Vučića i Nikolića. To je recept za prvu stepenicu uspeha.
Preporuke:
16
3
27 nedelja, 31 januar 2016 07:52
Sima
Samo kukate, da li vi imate 20000 sigurnih ljudi da pokrijete sva izborna mesta u dve smene.
Nemate naravno. Dok to ne obezbedite ni ne treba u parlament da ulazite.
Preporuke:
5
18
28 nedelja, 31 januar 2016 08:46
Jovan
S Vama Gospod ,i Narod, najmocnije!
Preporuke:
15
2
29 nedelja, 31 januar 2016 09:06
Cisto onako
Ljudima je dosta uopstenih obecanja od kojih posle politicari mogu lako odstupiti uz razne izgovore. Neka DSS obeca ukidanje partijskih para vojski tipa Parking Servis, Komunalna Garda. Neka ukine hiljade agencija i drzavnih sekretara. Neka cvrsto obeca da ce SSP biti zamrznut i raskinut. Neka obeca da ce Briselski sporazumi biti ponisteni a odgovorni za krsenje Ustava biti gonjeni. Neka obeca da ce banda iz G17, DS biti zatvorena i da ce za pljackaske privatizacije neko konacno odgovarati. A pre svega neka se DSS izvini narodu Srbije za ucesce u prljavim rabotama 5. oktobra 2000. Na koji nacin ce DSS spreciti da se u njega prelije basibozluk iz DS, SNS ako pobede? Vec 15 godina gledamo kako partije obecavaju da ce prekinuti kriminal prethodne vlasti a kada dodju na vlast samo preuzimaju uhodane kriminalne seme prethodnika, njihove kadrove i nastavlja se pljacka Srbije po starom. Na koji nacin ce DSS spreciti da se pretvori u svoje prethodnike?
Preporuke:
19
3
30 nedelja, 31 januar 2016 09:43
Jovana
Koako sprečiti da SNS sa 17% osvoji apsolutnu vlast
https://youtu.be/YKno4nbFw0E
Preporuke:
14
2
31 nedelja, 31 januar 2016 11:40
Neko ko nije član i očekuje da zna zašto i kako
Svi znaju da je Patriotski blok protiv EU i NATO i da se zalaže se za saradnju sa Rusijom - ali glasači ne znaju šta to konkretno znači i kako mislimo to da uradite a da bude bolje, pre svega kakav je ekonomski plan i program, reforma vojska, pravosuđe, zdravstvo,školstvo to su ključne stvari koje građane interesuju. Ako je cilj samo da se pređe cenzus, da se uđe u parlament, da se napravi ravnoteža snaga da bi Vučić mogao da kaže da im opoziciju, a da se dobije koje mesto u parlamentu i upravnom odboru, dobro,ali i tada tako treba reći, možda i to ima smisla, a ako dođete u priliku da podelite vlast sa kime i koaliciju? Razmišljanje za integraciju sa Rusijom, zato što ovih drugih u parlamentu ima jako puno je takođe mislim pogrešno. Vi u to što pričate morate i ubediti birače. Svi su nešto obećavali i to se narodu smučilo. Takođe, treba raščistiti i reći otvoreno ko je dobrodošao,a ko nije.
Zašto protiv SVAKE saradnje sa EU i šta to znači morate objasniti pošteno.
Preporuke:
12
2
32 nedelja, 31 januar 2016 11:49
Konobar
Kako pobediti AGRESORA i ''OKUPACIONE'' upravnike: SVI MASOVNO NA IZBORE - GLASATI ZA NACIONALNU OPCIJU!

Važno je pobediti LAŽ i MEDIJSKE MANIPULACIJE ... i osloboditi medije koji sada nisu srpski!

Velika izlaznost na izbore - velika pomoć PUTINU!
Preporuke:
15
2
33 nedelja, 31 januar 2016 13:18
Pepeljuga
Oni koji su Koštunicu nekad dizali u nebesa, sad ga za sve osuđuju. Kako to da je on bio pošten, a svi oko njega nepošteni? Kako to da je neko to tek danas primetio? Niko te ne može poniziti kao svoji.
Kao neko ko sve to posmatra sa strane i nije u politici, pa mi nemojte kako neki ovde umeju oštro zameriti jer nemam loše namere, samo razmišljam. u želji da se mobilišu birači u što većem broju nešto se i prećuti.
Da li je DSS neki Milošević SPS koji je zadržao staro ime da bi privukao nekadašnje Koštunicine birače, ili je to neka nova stranka koja je raščistila sa lošim stvarima iz prošlosti i iz svega izvukla pouku objektivno sagledavši sve, i ima jasnu i ostvarljivu viziju - vreme će pokazati.
Mislim da treba biti pošten i u politici.
Vučić je lagao birače - eto šta smo dobili.
Po meni ne mogu se mobilisati osim za glasanje - svi jer nisu zakopali ratne sekire nažalost.
Oni to neće, a vi teško da ćete biti bolji od onih koje predstavljate, čak i da se trudite, jer ste deo njih.
Preporuke:
7
2
34 nedelja, 31 januar 2016 14:13
Trećepozivcu
Odlično vam je pitanje, ali vidite koliko njih stvarno razume vaše pitanje.
Iskreno, ne verujem da nam može biti bolje.
Preporuke:
1
8
35 nedelja, 31 januar 2016 15:01
Boba
Dobro je što su shvatili da su narodu potrebna konkretna obećanja kao ono o vraćanju plata i penzija i pomoći domaćoj proizvodnji. Međutim biće potrebno još više obećanja jer suviše je ljudi ostavljeno bez perspektive. Npr.
Obećati veća socijalna davanja i državne programe za preduzeća koja su na aparatima za disanje čekajući privatizaciju koja je samo drugi naziv za pljačku.
Ponuditi javne poslove svim strukama u građevinskim projektima koje treba inicirati u cilju obnove ekonomije.
Obećati bolju fiskalnu politiku smanjenjem nameta maloj privredi i više kontrole svih ostalih i ukidanje besmislene dotacije stranim korporacijama.
Obećati promene u istinsku demokratiju gde se glasa za ljude a ne stranke.
Sudstvo je trulo i treba ga srediti.
EU ne treba pominjati već se koncentrisati na ponudu poboljšanja ekonomije koju poboljšava samo povećanje proizvodnje i obećanje saradnje sa svim državama, pre svega onim koje nas ne ucenjuju.
PS
Dijaspora ne glasa jer je glasanje namerno otežano i time obesmišljeno.
Preporuke:
4
3
36 nedelja, 31 januar 2016 15:11
Boba
Naravno ima još mnogo detalja i mnogo toga što se može sugerisati ali treba se skoncentrisati na najvažnije stvari i to one pozitivne kakvo je moguće povećanje standarda istinskim podsticajima stanovništvu i ekonomiji a ne lažnim reformama i rasprodajom i zaduživanjem zemlje kao što radi Vučić.
Naravno i da je SSP sa EU problematičan i treba ga suspendovati u najmanju ruku a ukinuti de fakto prvom prilikom.
Međutim zbog propagande o EU koja je u prošlosti napravila bolesnu sliku lažnog raja u glavama mnogih, EU je najbolje ignorisati u kampanji i skoncentrisati se na domaća ekonomska pitanja.
Naravno teško je da će i DSS i drugi odmah shvatiti koje su to stvari koje treba uraditi da se promeni ovo suludo stanje i nesvesti mnogih i perspektiva i zato stvari treba prihvatiti nesavršenim sve dok bilo ko ima dobre namere i nije lično saučestvovao u dosadašnjem urušavanju države i naroda.
Ako se ova sadašnja propast zaustavi biće dovoljno vremena da se isprave ako ne sve a ono bar neke nepravde.
Preporuke:
6
2
37 nedelja, 31 januar 2016 16:32
Boško
Pepeljuga: Vučić je lagao birače - eto šta smo dobili.
Dobili smo potvrdu da kada najveći lažov izađe na televiziju i kaže da će

- dovesti 100 milijardi investicija "čim ga izaberu" da će
- smanjiti cenu struje
- vratiti dnevnu jeftiniju tarifu struje
- ukinuti tv pretplatu
- pohapsiti takjune i tajkunčiće
- sprečiti otimanje Kosova

da intelektualno inferiorni glasači odmah zaborave da je lažov bez radnog staža bio direktor sportskog centra Pinki, dok je kao radikal sa Šešeljom i Nikolićem pljačkao Zemun.

Da bi se "pobedio" takav lažov i prevarant treba obećati intelektualno inferiornim "srbiju kao švajcarsku" "naći naftu i Stigu" a nad sve

glavnom delu biračkog tela koji su najredovniji na izborima reći da im će biti povećana (nezarađena) penzija koju su "zaradili" u 10 godina sankcija i 15 godina propadanja privrede i države, do koje je došlo upravo zbog glasova istog tog "glasačkog tela"

Patriotski blok ne može da obeća takve laži.
Preporuke:
8
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner