Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vladimir Kostić: Kosovo više nije de fakto ni de jure u našim rukama, jedina mudrost na koji način ga dostojanstveno napustiti

Komentari (178) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 18 oktobar 2015 14:53
Ovaj unišo
u trku za nobelovu isplatu mirotvorsku.
Preporuke:
201
7
2 nedelja, 18 oktobar 2015 14:55
Gotovo?
BEOGRAD - Predsednik Srpske akademije nauke i umetnosti (SANU) dr Vladimir Kostić izjavio je danas da je u ovom trenutku jedina politička mudrost na koji način, sa elementima dostojanstva, napustiti Kosovo, jer "ni defakto ni dejure nije u rukama Srbije".
"Neko ovom narodu mora da kaže da Kosovo više nije defakto niti de jure u našim rukama. Bojim se da je, u ovom trenutku, jedina politička mudrost na koji način, sa elementima dostojanstva, napustiti Kosovo koje defakto i de jure više više u našim rukama. I to neko ovom narodu mora da kaže", rekao je Kostić za Radio Beograd.


Znači "izlazna strategija"?
Preporuke:
171
3
3 nedelja, 18 oktobar 2015 14:58
Dr
https://www.youtube.com/watch?v=3CIBi8_TA7c

Da li je tako Vladimire Kostiću?
Preporuke:
127
4
4 nedelja, 18 oktobar 2015 14:59
Dimitrije
se PONOSI ovakvima, Ćeneral Nedić je SVETAC prema ovoj bandi veleizdajničkoj, SVETAC!
Kukala vi majka, ko vas savetuje i voda ki ovce na klanje.
Preporuke:
243
12
5 nedelja, 18 oktobar 2015 15:00
Mars!
Mars sa funkcije predsednika SANU, neobavesteni covece! Pa zar se EU i SAD ne ubise od uslova koje nam i dalje postavljaju u vezi sa Kosmetom? Kosmet de fakto nije u nasim rukama ali de jure jos uvek jeste, dokle god ga se mi pisanim putem ne odreknemo a to valjda jos nismo ucinili! Uostalom, rezolucija 1244 SB UN i dalje je na snazi i onda - nemoj da nam predsednik SANU prejudicira stvari kao ptica zloslutnica! Da li je i njega Zapad izabrao da nam soli pamet?
Preporuke:
259
13
6 nedelja, 18 oktobar 2015 15:01
Veljko Danilović
Ovaj članak je objavljen na veb stranici RTS-a. I vrlo dobro znamo ko protura ovo. Baš me interesuje koliko se britanci muče da nađu mudrost i da dostojanstveno napuste Maldive. I ova mudra izjava dolaži od "akademika". Ludilu nema kraja.
Preporuke:
238
11
7 nedelja, 18 oktobar 2015 15:02
SeljakVeseljak
Prema definicji profesora Antonića, ovo ga jedan lep primer OLOŠ ELITE.
Preporuke:
294
11
8 nedelja, 18 oktobar 2015 15:05
Stef
Kako da napustimo nešto što nije u našim rukama?! Vidite po ovome kako je crvotočna malodušnost zavladala Srbijom. Predsednik Akademije govori kako maltene u ropcu treba da uđemo u EU, a ne vidi da smo već sad u samrtnom grču, a u EU nećemo ući ni povraćajući ni cvileći, jer neće imati ko da uđe kroz ta pasja vrata. Srbija dogoreva kao sveća, vremena je sve manje....
Preporuke:
189
6
9 nedelja, 18 oktobar 2015 15:08
koba
Sad je i jasno zašto Kosmet de fakto i de jure u našim rukama.
Sa ovakvim političarima i akademicima nije ni moglo biti.
Preporuke:
173
9
10 nedelja, 18 oktobar 2015 15:09
Kosovo više nije de fakto ni de jure u našim rukama?
reče vajni akademik i ostade živ. Ako je bio ovakav lekar kao što je akademik...

Uhasite doktora zbog širenja dezinformacija i defetizma!
Preporuke:
191
10
11 nedelja, 18 oktobar 2015 15:10
siniša
Za mene nije pitanje kako napustiti Kosovo, nego kako ga u što kraćem roku, najduže sedam dana vojno staviti pod kontrolu srpske vojske i žandrmerije, zatim pohapsiti Tačija i drugove.

Evo plana:

1. Iskenderom udariti Bondstil
2. na osnovu obaveštajnih podataka gađati raketama igla svako mesto gde postoji neko vojno-policijsko određenje
3. izvršiti helikopterske desant na granicu sa albanijom na mestima gde su nekada bile srpske karaule
4. staviti pod vatrenu kontrolu sve puteve i zabraniti kretanje bilo kakvih vozila bez dozvole srpske žandarmerije
5. onesposobiti svu infrastrukturu koja može da bude od koristi okupacionim albanskim trupama
6. poslednje, ali i ne najnevažnije upozoriti Albaniju da sa njene teritorije ne sme da uđe ni jedno naoružano lice na teritoriju Kosova, u protivnom gađati Iskenderima Tiranu
Preporuke:
158
43
12 nedelja, 18 oktobar 2015 15:13
Čavez
koji lupež.
Preporuke:
188
9
13 nedelja, 18 oktobar 2015 15:14
neopoziva ostavka je jedino što može da opere ovog...ovog...
g. Krestića za predsednika!
Preporuke:
168
8
14 nedelja, 18 oktobar 2015 15:16
samo
Defetista,na "funkciji".
Preporuke:
141
6
15 nedelja, 18 oktobar 2015 15:18
momir
Očigledno je da Kostić nije svestan mesta na kome se nalazi, nije svestan odgovornosti i težine svojih reči izrečenih sa tog mesta, nije dovoljno upoznat sa istorijskim tokovima, tendencijama i poukama, nema u sebi dovoljno "nacionalnog" gena, nema nikakve mudrosti u svom promišljanju nacionalnih interesa, nema ni viziju ni hrabrosti da se izdigne iznad svakodnevne politike i kafanskog proricanja, nema nikakvih uslova ni kompetencija da se uključuje u raspravu o sudbonosnim potezima koje treba povlačiti u ovom istorijskom trenutku. Šta to uopšte ima da znači "dostojanstveno se povući sa Kosova" u verziji ovog čoveka sa napred navedenim manama. Ovo što je javno rekao je strašan beleg degenerativnosti ustanove na čijem je on čelu. "Urbi et orbi", ovaj čovek je duhovno i moralno impotentan u svakom smislu.
Preporuke:
154
8
16 nedelja, 18 oktobar 2015 15:21
KONAČNO...
...je otpočelo poslednje razvrstavanje.
Preporuke:
144
7
17 nedelja, 18 oktobar 2015 15:22
@SeljakVeseljak
u pravu ste ali, samo delimično. Ovde se radi samo o ološu a od 'elite' ni 'e'!
Preporuke:
136
8
18 nedelja, 18 oktobar 2015 15:24
Ne klepeći nanulama
Srpski ološ je preuzeo ključna mesta u državi, ovaj još tzv. akademik morao bi znati da, de jure priznanje neka država dobija svojim statusom u OUN.Vrlo mali broj lekara koje poznajem, su legalisti , uglavnom korumpirani sa jakim egom.
Preporuke:
152
6
19 nedelja, 18 oktobar 2015 15:25
Veleizdaja
uništenje Srbstva i srpskih zealja nema alternativu!
Živela majka Rusija!
Živeo Vladimir Veliki!
Preporuke:
118
16
20 nedelja, 18 oktobar 2015 15:29
Ispovraćao si se na srpski narod
Opoganio je celu akademiju nauka ovim izdajničkim, antisrpskim i antiruskim otrovom i bljuvotinama!
Preporuke:
168
9
21 nedelja, 18 oktobar 2015 15:34
Akademik??? - 0 obična
Povraćaću... ali ću izaći iz ove švapske prćije od zemlje.
Preporuke:
117
10
22 nedelja, 18 oktobar 2015 15:37
Čedomir Sića
E, Matija, beži iz ove institucije koju vodi ovaj antisrbin, ovo rečeno mu je dovoljno da ode u Kranjevsku akadnjmiju, ako već nije poleteo, malo će mu biti Nobel.
Preporuke:
103
9
23 nedelja, 18 oktobar 2015 15:46
jbgbgd
Pa ovaj je gori i od Hajdina! Sada je jasno zašto debe strukture stalno miniraju Krestića!
Preporuke:
159
6
24 nedelja, 18 oktobar 2015 15:51
Konobar
Prosto je neverovatno dokle sve sežu pipci IMPERIJE.Kako nam odjednom Vladimir otvori oči...ili je ovo provokacija Tanjuga. A gde je ovaj Vladimir bio do sada...dok je IMPERIJA otimala od Srbije Kosovo i dok je IMPERIJA pravila ŠIPTARIMA ''državu''? Vladimire, nisi Ti na toj dužnosti da služiš ... kome Ti na toj poziciji ustvari služiš...i ko Te plaća?
Preporuke:
145
6
25 nedelja, 18 oktobar 2015 15:53
PeraK
U Srbiji krece kampanja za prihvatanje nezavisnog Kosova , zato je Nikolic i spominjao gradjanski rat. Na visokim funkcijama u Srbiji u politici, ekonomiji, nauci, kulturi , sportu su ljudi koji se zalazu za nezavisno Kosovo i to javno kazu pred velikim auditorijumom i narod gleda i cuti. Da je u nekoj drzavi u EU neko ovako nesto izjavio naprimer u Parizu da Korzika nije deo Francuske ispred te zgrade tog funkcionera ili u ovom slucaju predsednika SANU bilo bi na hiljade ljudi i trazilo njegovu smenu.
Preporuke:
129
5
26 nedelja, 18 oktobar 2015 16:02
Cviko
Strašno je saznanje kada se ugledan akademik pretvori u spikera političkog ološa. Vi koji forsirate diplomu, lepši i bolji šamar niste mogli dobiti. Naučite već jednom da u politici nema prijateljstva i diploma, već treba imati petlju
Preporuke:
99
7
27 nedelja, 18 oktobar 2015 16:07
Causa Spectandum
Covek samo glasno govori o stanju na terenu.
Preporuke:
25
131
28 nedelja, 18 oktobar 2015 16:14
Zašto vas narod plaća, da poganite i SANU i Srbiju
Pogana propaganda i pogan jezik u korist srpskog dušmana. Da li vas izdajnike to uče anglo masoni ili ste ti i slični ovo sami smislili?

KOJU TO SLOBODU U TOTALNOM ROPSTVU ZAPADNOM KAPITALU I NjIHOVOJ ČIZMI PROPOVEDATE?!
NATO VOJSKU ISPRED ZGRADE VAS ČUVA OD NARODA, TO LI?!
Preporuke:
111
6
29 nedelja, 18 oktobar 2015 16:17
Aleksa
Ne pada sneg da pokrije breg...
Preporuke:
101
5
30 nedelja, 18 oktobar 2015 16:30
Intelektualna bagra
Turci su vladali 500g
Pa smo ga vratili. Ako prihvatimo logiku sto sugerises nema kraja rastakanju Srbije. Ona je gotova. Zato treba ne prihvatiti Kosovo drzavu i drzati je uu statusu kvo do pravog trenutka. Imamo podrsku dobrog dijela svijeta.
Nisam mogao ni sanjati da u SANU sjede politicki i intelektualni laici. Prije ce biti da sadasnji kvislinski rezim stvara podlogu da to ucini sto pricas. Da si zapravo njihov glasnogovornik.
U bilo kom slucaju ne ide ti na cast postenje i intelekt.
Preporuke:
107
6
31 nedelja, 18 oktobar 2015 16:36
sofija
On to govori iz vuciceve glave.
Jos jedan od mnogobrojnih nozeva u samo
srpsko bice.Racunaju na nase potpuno umrtvljavanje.
Ali cine potpuno suprotno.
Nista nece biti onako kako su oni zamislili.
Preporuke:
104
7
32 nedelja, 18 oktobar 2015 16:42
S.Z.Ž
Zbog ovakvog defetističkog stava ovog tzv. akademika treba ili najuriti uz buku ili ga naterati na ostavku. Osoba koja zapošljava u SANU faćkalice i starlete priča o nekakvom dostojanstvenom napupštanju srpske teritorije i srpske duše?
Preporuke:
100
4
33 nedelja, 18 oktobar 2015 16:43
Radgost
Običan narod-Srbi,može da opstane bez odabranog ološa-Srba.
Dok samoodabrani ološ-Srbi,ne može da opstane bez običnog naroda-Srba.
Preporuke:
72
4
34 nedelja, 18 oktobar 2015 16:44
Kursula
Valjda je sada svima u Srbiji jasno koliko je duboka i široko rasprostranjena okupacija zemlje, kada predsednik akademije postaje glasogovornik najvećeg veleizdajnika u istoriji srpstva, umišljenog nasledika josipa broza, diktatora u pokušaju, očevidnog (i bez naočara) agenta MI-6.
Ovaj "akademik" mora biti hitno zbačen sa mesta predsednika SANU. Ako to nisu u stanju da urade, onda ni ostali akademici nisu ništa bolji. Onda sadašnju SANU treba prozvati ŠANU (šiptarska ANU)i odmah napraviti novu, pravu SANU.
Očigledno, evroatlanske gazde rešile su da ugase svetlo u krčmi zvana Srbija. Nema dalje!
Preporuke:
95
5
35 nedelja, 18 oktobar 2015 16:48
Anonimna
u UTORAK 07. APRILA NAPISALA Jovan Anastasijević U KOMENTARU NA VEST O IZBORU:

"ali mi nedostaje jedan podatak o Kostiću: koje političke stranke on beše član? Jer - ne biva u Srbiji to da neko dođe na istaknuti položaj, a da nije član vladajuće stranke."

I EVO JOJ ODGOVORA.
NEDOSTAJALA ZA PRODAJU/IZDAJU JOŠ PODRŠKA AKADEMIJE. I EVO JE STIGLA.
Preporuke:
98
3
36 nedelja, 18 oktobar 2015 16:50
Trifun
Jasno je ko u ovom trenutku kontroliše kosmetsku teritoriju! Da li je akademik Kostić svestan da ovakvim istupima postaje saučesnik u veleizdaji jer namerno ili nenamerno opravdava nasilne metode uz pomoć kojih nam otimaju deo državne teritorije i sve ono što sa tim ide u paketu!?!
Preporuke:
90
5
37 nedelja, 18 oktobar 2015 17:01
Ljiljana
Da li je moguće da je ovaj čovek na čelu SANU? Čini mi se da se neko dobro potrudio da nam u sve pore društva infiltrira prepoznatljive ......
Preporuke:
94
5
38 nedelja, 18 oktobar 2015 17:05
Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.
Preporuke:
89
7
39 nedelja, 18 oktobar 2015 17:05
millababic@gmail.com
Sramota!Izdaja! Ostavka!
Preporuke:
94
6
40 nedelja, 18 oktobar 2015 17:06
samo istinom napred
Vidite i ucite kako pametan covek zbori !
Preporuke:
18
99
41 nedelja, 18 oktobar 2015 17:07
Biljana Nikolić@ de fakto de jure o veličini SANU
Starleta Katarina Smiljanić dobila je posao u Srpskoj akademiji nauka i umetnosti. Ona je na ovo mesto došla sa diplomom frizerke i iskustvom rulet dame u kockarnici, a preporuku za zasnivanje radnog odnosa bilo joj je blisko prijateljstvo s Budimirom D. Lončarom, upravnikom poslova SANU, ispred čijih vrata i sedi.

Dali su ovo slobode i ideali za koje treba dati KOSMET?
Preporuke:
122
6
42 nedelja, 18 oktobar 2015 17:07
jagodinac
Sram te bilo!
Preporuke:
93
4
43 nedelja, 18 oktobar 2015 17:09
Oliver Kromvel
Nije mi jasno čemu ovolika rezigniranost kod većine komentatora,da li vi uopšte imate predstavu kako se u ovoj zemlji poslednjih 70 godina postaje akademik,načelnik policijske stanice,direktor,ministar,mislite sposobnošću i pameću,pogrešno isključivo političkom podobnošću i servilnošću.Šta očekujete od ovog Brozovog akademika osim da piša kako vetar duva.SANU je odavno običan otirač,antisrpska institucija za udomljavanje podobnih starkelja koji 30 godina nisu napisali jedan naučni rad,partijski poslušnici u proseku stari 75 godina eto to je SANU,čast naravno izuzecima.Ni SPC nije mnogo bolja,Srbiji trebaju nove institucije,SANU je kao koncept prevaziđen tu instituciju treba demontirati a većinu ovih dementnih tipova poslati u penziju,potrebne su nove nacionalne institucije koje će umeti da daju odgovor na goruća nacionalna pitanja,uostalom koncept akademije je da okuplja najbolje stručnjake u raznim naukama i strukama,osim kod nas naravno.
Preporuke:
95
7
44 nedelja, 18 oktobar 2015 17:10
Aleksa
Gospodo, situacija je sasvim prosta.
Tipovi poput ovog pokušavaju da nam otmu budućnost i osiguraju je za svoje odsrbljene potomke.
Na taj način stavili su kao ulog njihovu budućnost,
a našu su precrtali.
Ide se prema situaciji u kojoj nema više srednjeg rešenja.
Ili mi, ili oni.
Sve to danas neverovatno podseća na vreme i način na koji su komunisti bratskih naroda i narodnosti i Srbi sa amnezijom u vezi nacionalne pripadnosti - jugosrbi, ako volite - osvojili vlast u Srbiji 1944. godine.
Kako su došli do moći u Beogradu, jedino tako je mogu i izgubiti. Sećate li se reči Mirjane Marković?
Ako se Rusija ne umeša i tako ublaži postojeću napetost, biće krvavo, baš tako, kako priželjkuju naši zapadni ljubitelji i uzori.
Diplomac ne spominje bez razloga građanski rat...
Oni sami nit mogu, nit hoće da skrenu sa tog puta.
Kod njih se uopšte ne radi o životnim interesima srpskog naroda, već o osiguranju toga čega su se domogli ili šta su opljačkali.
Kad kažem oni, mislim na te eksponirane.
Preporuke:
88
8
45 nedelja, 18 oktobar 2015 17:11
seti
Od onog nesrećnog trenutka kada je član akademije postao diktator sa obrazovanjem četiri razreda osnovne škole,od kojih je prvi ponavljao ona je prestala da liči na normalnu instituciju.Tada su udareni temelji urušavanja elitih institucija u Srbiji.
Preporuke:
72
8
46 nedelja, 18 oktobar 2015 17:12
Pirot
Ostavka izdajniče srpskog Kosova!

Ovo nije akademik, već veleizdajnik.
Preporuke:
113
8
47 nedelja, 18 oktobar 2015 17:12
...
A ko je ovaj?
Preporuke:
56
7
48 nedelja, 18 oktobar 2015 17:14
NATO mondijalisti u SANU!
Nedićevsko-kolaboracionističko-okupatorski diskurs preovladava u gotovo svim institucijama, pa i u SANU. Odgovor na ovu sramotu mora biti jasan, žestok, partizanski borben i od časnih srpskih akademika i od ubedljive većine patriotskih i slobodarskih Srba kojima je stalo do suverene i celovite Srbije, koji nisu prodali veru za večeru!
Preporuke:
84
9
49 nedelja, 18 oktobar 2015 17:15
...2
Dakle, lekar neurolog se oglašava na ovu temu??!! e svašta!
Ni ne čudi kakvo nam je zdravstvo, onda.
Preporuke:
84
9
50 nedelja, 18 oktobar 2015 17:17
brzi
Šta je pogrešnog rekao vaš prvi akdemik? Ništa, samo konstatovao realno stanje na terenu i ništa drugo. A svi koji se kunete u Kosovo bolje bi bilo da se svaki put kada se zakunete u KiM i upitate šta ste sami suštinsko uradili da KiM ostaje u granicama države Srbije. Sada je i dobar trenutak za katarzu poluprošlog vremena poslednjih 35 godina ( od smrti Tita naovamo) gde i šta ste pogrešili i grešili da se dogodilo to što se dogodilo. U ovom trenutku bi bilo mnogo bolje da umesto ovog akdemičara detaljno preizpitate Slobu koji vas je za vreme svoje vladavine uspeo posvađati sa svima u okruženju te širnome svetu i branio srbstvo na takav način da gdegod on branio srbe i srbstvo tamo posle njegove odbrane srbstva i srba više nema.
Preporuke:
25
113
51 nedelja, 18 oktobar 2015 17:20
Mirjana Niš
Šta priča ova Bonstilovac. On ne može da bude predsednik neke srpske ustanove. Kaže - Niko od nas ne sme da traži da zaboravimo Kosovo -... misleći i na Vojvodinu, Bujanovac, Sandžak, Vlašku Republiku...
Ovoga Kostića su imenovali kao polugu VLASTI za predaju Kosova i Metohije nakon izbora.
Da li ovaj iznosi stav ustanove na kojoj je na čelu? Ne verujem.
Možemo očekivati da BULUMENTA ode do patrijarha, da i patrijara ucene, da i patrijarh zauzme isti stav.
Ili da ga otruju.
Preporuke:
75
6
52 nedelja, 18 oktobar 2015 17:30
...
Akademik, a još nije naučio ni osnovne mudrosti svojih predaka:

BOLjE JE PAMETNO ĆUTATI, NEGO GLUPO GOVORITI!
Preporuke:
89
6
53 nedelja, 18 oktobar 2015 17:34
SKINUTI TABLU SA NATPISOM SANU
I staviti NATO-podružnica iliti ispostava.
Čast izuzetcima kao što je gospodin Vasilije Krestić i Kosta Čavoški ili Smilja Avramov. Ja bih iz protesta napustio ovu ustanovu koju vode IZDAJNICI poput ovog doktora Mengelea.
Preporuke:
94
6
54 nedelja, 18 oktobar 2015 17:37
Man'te nas se, molim...
Predsednik SANU je naglasio da ga mnogo više interesuje sudbina Republike Srpske


K'o Boga Vas molim NE INTERESUJTE se za Republiku Srpsku!
Jasno je da bi posle takvog vašeg interesovanja i brige za RS jednog dana u bliskoj budućnosti pročitali sledeću Vašu izjavu:
Republika Srpska više nije de fakto ni de jure u našim rukama, jedina mudrost na koji način je dostojanstveno napustiti.
Preporuke:
84
5
55 nedelja, 18 oktobar 2015 17:38
Srbin
Sram te bilo te sede kose. Srbija je vecna dok su joj deca verna!
Preporuke:
75
5
56 nedelja, 18 oktobar 2015 17:39
Darko
Glavni problem problem je što niko od ovih što besne protiv ovog predloga ne može da odgovori na ključno pitanje za koje mislim da je presudno i koje nagoni ljude da "puste" Kosovo, a to je: šta raditi sa Albancima na Kosovu? Mi ćemo se vratiti i zamahnuti čarobnim štapićem a Albanci će jednostavno ispariti i nestati...Da ih integrišemo? To ne žele ni Srbi, ni Albanci. Da ih pobijemo i proteramo?Propuštene su prilike za to,teško da takav genocid može proći u Evropi u nekoj bližoj i daljoj budućnosti. Šta raditi sa narodom, koga su po potrebi i poput slavine, strane sile okretale protiv Srbije u skladu sa svojim interesima i koga će okretati i u budućnosti i opet u skladu sa svojim geo-strateškim interesima? Treba li Srbiji i Srbima takav mač nad glavom?
Preporuke:
11
80
57 nedelja, 18 oktobar 2015 17:40
cisto onako
Pa trenutno nije, ali treba biti posten i reci da je okupirano i to je realnsot. Da li nam akademik predlaze da prihvatimo i pozdravimo okupaciju?
Preporuke:
68
3
58 nedelja, 18 oktobar 2015 17:40
Pred kisu
Kratko i jasno, g. Kostic je rekao istinu.
Koju niko (osim mozda Vuka) nije smeo da kaze.

I sad citam komentare.
Vecina ljudi kritikuje g. Kostica.
Ali niko ne osporava njegove argumente.

Krekecu kao zabe kad u baru sleti roda
Preporuke:
16
106
59 nedelja, 18 oktobar 2015 17:42
Dragan
Ćute kad zemlju treba braniti od okupatora a kada je treba izdati urlaju. Najuriti ovoga nedostojnoga sa položaja za koji nije.
Preporuke:
77
3
60 nedelja, 18 oktobar 2015 17:46
Milic
Ovaj covek je bruka za SANU i celu srpsku naciju. Kao da je clan Cedine ili Vukove(proapalih) partija, ili eventualno portparol Natasinog foda. Sram ga bilo. Treba ga pod hitno smeniti i oterati u penziju. Sigurno je to komplikovana procedura, ali bi je trebalo sprovesti.Da, na primer, gradjani u Srbiji pisu peticije da se on skloni,ili da se organizuju protesti ipred Akademije nauka. Naravno, sve bi ovo trebalo da organizuju intelektualci,koji su dokazane patriote.Ne hvalim se,ali kad je bila kampanja za izbor predsednika SANU, pisao sam komentar i bio protiv njega. Ne licno, vec sto iz iskustva znam da se lekari ne razumeju u politiku,a mnogo vole da se njome bave. Rekao sam tada da za ovu licnost ne zna ni 5% Srba, a treba da za predsednika SANU zna skoro svaki Srbin. Takav je bio Pavle Savic, a da ne nabrajam stare velikane srpske kulture i umetnosti.Ovaj g. bi trebao da bude predsenik siptarske akademije, ako bi ona imala dovoljan broj pismenih clanova.
Preporuke:
72
7
61 nedelja, 18 oktobar 2015 17:47
siniša
Kosovo i Metohija su protektorat UN i to uopšte nije sporno. Ako Kosovo i Metohija dans nije pod direktnim nadzorom Srbije još manje je pod direktnim nadzorom Albanije ili Albanaca. Ni de fakto ni de jure.

Ne znam zašto je problem reći da Srbija nema trenutno kontrolu nad Kosovom, zaista nerma, ali to ne znači da ima neko drugi. U tom smislu zaista postoje neki narko i neki homoseksualni lobiji koji bi tu nešto da promene, ima čak i država koje se za to zalažu, ali je besmisleno da jedan ucenjeni protura ovo ili ono mišljenje.
Preporuke:
73
3
62 nedelja, 18 oktobar 2015 17:58
nenad
ponosno odbacimo KOsovo
Preporuke:
13
50
63 nedelja, 18 oktobar 2015 18:05
Stojan
Predlažem da mu Bora Ćorba otpeva pesmu - Ostani đubre do kraja.
Jer ovo je stvarno veliko šubre.
Preporuke:
64
5
64 nedelja, 18 oktobar 2015 18:05
Jovo
Defakto i dejure ovaj je veleizdajnik sa tapijom.
Preporuke:
71
5
65 nedelja, 18 oktobar 2015 18:06
Vrijeme je bilo
...da jedna pametna stigne i od Sanu-e...
Dosta je i njima laži i mitomanije.
Preporuke:
16
67
66 nedelja, 18 oktobar 2015 18:06
sizif
Predsednik SANU je naglasio da ga mnogo više interesuje sudbina Republike Srpske, jer tamo postoji jedan ozbiljan, aktivan, delujući kulturni i naučni deo od milion ipo do dva miliona ljudi.

Naravno, ali to nije razlog da nas ne interesuje kako će se izvršiti revizija srpsko-albanske granice uspostavnjene 1913. uz učešće svih velikih evropskih sila.

Srpski narod nije ni svesan šta mu rade jugoslovenski rasisti već više od vek i po i šta su mu uradili u 20. veku.
I dan danas se demografski podaci za 1921. mogu dobiti samo u zamagljenoj formi, razmere genocida na teritoriji Avnojske Hrvatske se prikrivaju na svaki način.

Popis 1921.
http://pod2.stat.gov.rs/ObjavljenePublikacije/G1921/Pdf/G19214001.pdf

U okruzima Kosovo, Metohija, Prizren i Zvečane živelo je tada 93.000 Srba i 278.000 Albanaca.

U pokrajini Hrvatska i Slavonija 659.000 i Dalmaciji 106.000, ukupno 765.000 Srba, većim delom na kompaktnim srpskim teritorijama.
Preporuke:
38
3
67 nedelja, 18 oktobar 2015 18:12
Deprimirani srpski rodoljub
Ha,ha, ha...ispade Mica Megatrend moralna gromada za ovu izdajnicku bandu koja prima masne plate iz drzavnog budzeta.Mica barem nije sisao drzavnu sisu.Bando besramnika, gnusam vas se svih skupa.Potpuno ste beskorisni bez obzira na vasa visoka akademska zvanja i dostignuca.Pazi samo kakva zamena teza.Kao treba brinuti o RS a ne o KiM.Pa ako smo dali deo Srbije cak i onaj etnicki srpski sever kako onda da trazimo ds se borimo za deo tudje drzave ako cemo sada da zalazimo u sitna formalno pravna crevca.RS je ipak deo dejtonske BiH.Ako su nas pritiskali da damo KiM dacemo i RS ako to bude a bice trazeno.Eh moj dr Kosticu...
Preporuke:
62
2
68 nedelja, 18 oktobar 2015 18:12
ih
"Zar i ti sine Brute"
Preporuke:
32
5
69 nedelja, 18 oktobar 2015 18:21
...
Zašto su Loža i SANU u ISTOJ zgradi??
Preporuke:
59
2
70 nedelja, 18 oktobar 2015 18:22
Neša...
"Svojevremeno je prof. dr Ljubiša Rakić, kao saradnik i kućni prijatelj Kostićevog oca, omogućio profesoru V. Kostiću stručno usavršavanje na najuticajnijim američkim univerzitetima, a kasnije ga je ubacio i u SANU... Učestvuje u ispitivanju nepoznatih lekova svetskih farmaceutskih firmi na svojoj klinici... Otac profesora Vladimira Kostića, prof. dr Svetislav Kostić, bio je dugogodišnji direktor Dečje klinike, dekan Medicinskog fakulteta i komunistički funkcioner..."

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/clanak.php?br=146&clanak=13

* 1995-1996, Visiting research scientist u Institutu za neurologiju Kolumbija Univerziteta u Njujorku
* 1989-1990, Stipendista Fulbrajtovog programa u zvanju viziting-profesora 15 meseci u Institutu za neurologiju Kolumbija Univerziteta u Njujorku
* 1987, Poseta Midlseks bolnice u Londonu

http://neurologija.bg.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&catid=39%3Adoktori&id=171%3Aakademik-profdr-vladimir-s-kosti-&Itemid=62&lang=s
Preporuke:
65
3
71 nedelja, 18 oktobar 2015 18:27
Srpski seljak
Prodana ili ucenjena duša.
Očigledno je potrebno jedno dobro čišćenje SANU koja za početak treba da promeni naziv i da izbaci ono S.
Očigledno im se žuri da Kosovo postane potpuno pravno nezavisno.
Ali izgleda da im to ne ide kako su planirali kada angažuju dotičnog gospodina koji očigledno nije preko noći došao do stavova koje je javno izneo.
Izgleda da je dotični gospodin na platnom spisku stranih službi duže vremena pa je došao trenutak da plati sve pogodnosti koje je uživao.
Imajući u vidu rukopis (intelektualac, akademik) iza njega stoje UK. Verovatno je svratio ovih dana do ambasade UK po svoje mišljenje.
Ovim je otkrio i mrežu stranih agenata uticaja čiji je član. Treba samo analizirati njegove prijatelje i kome je sve pomagao.
Biće tu interesantnih imena.
Preporuke:
53
4
72 nedelja, 18 oktobar 2015 18:27
Causa Spectandum
@ Causa Spectandum
Covek samo glasno govori o stanju na terenu.
Preporuči komentar:
6 41


Do sada se javilo 41 osoba sa zatvorenim usima, ocima i mozgom na "leru".

Smatram posetioce i komentatore ovga sajta ipak za koplje, dva visim od ostatka gradjanstva.
Pomislite, ako je Vas tako lako "naloziti", pa da na cinjenicu lupate minuse, kako li je tek lako manipulisati sirokim masama.
Ovde lezi odgovor zasto AV i njegova statocinska politika tako lako uziva podrsku.
Za ne poverovati je koliko ima ljudi koji jednostavne ne vide da seku granu na kojoj sede.
Preporuke:
15
46
73 nedelja, 18 oktobar 2015 18:27
Brane, Italija
Hvala Vam predsedniče SANU što ste hrabro i u skladu sa visokom dužnošću rekli narodu ono što svi znamo. Od sada će i ostali rukovodeći ljudi naroda morati o ovome da otvoreno govore. Moja podržka akademiku Kostiću !
Preporuke:
18
102
74 nedelja, 18 oktobar 2015 18:28
Realnost izdaje
Ovako izgleda proprema terena od strane plaćeničke klike za veleizdaju. Kosovo je okupirano i to je realnost. Da li će se ratovati nekada zavisi od odnosa snaga u svetu i globalnih trendova, ali sigurno je da plaćenici znaju da je sada prilika da se na vlast dovede neki bedni plaćenik kao Čeda Jovanović koji bi stavio potpis na "realnost". Jer Srbija u EU i Nato može samo bez Kosova i još ponečega. A sa Rusijom koja je dokazala da je uvek tu za Srbiju i sa ovakvom prevrtljivom vlašću, Srbija može očuvati svoju državnost, granice i nacionalne interese. Zato su izbori ustvari referendum o ovim pitanjima, jer ko je za EU, spreman je da se po "akademikovom" receptu odrekne i svoje rođene majke zbog nekoliko srebrenjaka. Sve se u istoriji ponavlja a izdaja je uvek najveća od onih kojima novac usađuje ubeđenje da rade ispravno dok izdaju svetinje svojih predaka i dece. To je najveći ljudski šljam.
Preporuke:
61
3
75 nedelja, 18 oktobar 2015 18:28
Jadna Srbijo
Jadni smo mi sa ovakvima. Ne znam koje gori, političari ili srpski akademci.
SANU je najobicnija ne vladina skupina glista.
Preporuke:
58
6
76 nedelja, 18 oktobar 2015 18:36
Kosticu,sramoto srpska,da ti kazem da Kosmet nije ni nezavisan,
Otkud sad ovaj defetista,ko je njega platio da unosi nemir u narod,kojim je valutama placen?

Kosticu,sramoto,KosMet je bio pod Turcima 500 godina pa ga se nismo odrekli,pa pod Austrijom,Njemackom i sada pod Amerikom i uvijek smo ga vracali.Rez.SB 1244 i nasa snaga nam daju pravo da ga vratimo.
A,ti bedo bedna,ko te tu postavi.
Odmah da podneses ostavku i da ides u NATO-akademike,nam atakvi ne trebaju.
Sram te bilo godina i funkcije koju obavljas.
Preporuke:
69
4
77 nedelja, 18 oktobar 2015 18:46
nenad
Jedna od trezvenih srpskih glava koja gleda dalje od svoga nosa.
Preporuke:
11
83
78 nedelja, 18 oktobar 2015 18:52
Intelektualna prostitucija,
Svaka cast pojedincima,ali u Srbiji se,vec odavno,uvrijezilo pravilo,STO SKOLOVANIJI TO BLESAVIJI I POKVARENIJI.
Dosta je ove intelektualne prostitucije i prodavanja drzave i naroda,ko nece da se bori za nacionalne interese neka se skloni.

Kosticu,ljigo jedna,skloni se,podnesi ostavku,ovim pokvarenim,izdajnickim i glupim monologom si izgubio svaki kredibilitet u drustvu,a na tvoje mjesto predlazem Kusturicu,velikog covjeka covjeka u svakom pogledu kome ovaj Kostic ni cipele cistiti ne moze.
Preporuke:
58
4
79 nedelja, 18 oktobar 2015 18:53
Dostojanstvo???
kad su Pravoslavci imali dostojanstvo i historiju? Doslo je vrijeme da se #zice na guslama# zamjene ili da dobiju "vise zica" koje nece stalno "svirati istu pjesmu" ili koje ce "pjevati drugaciju pjesmu"!

Kosovo je Republika i samostalna drzava!
Preporuke:
11
90
80 nedelja, 18 oktobar 2015 18:57
Mitrovčanac
Čovjek vam je rekao ono što svi znate.Izgleda da mu je dojadila opšta iluzija oko Kosova.Ostaju vam samo sjećanja i pouka da ne posežete za tudjim.
Preporuke:
10
68
81 nedelja, 18 oktobar 2015 18:58
Cile
Sad je i poslednjoj budali u Srbiji valjda jasno kakav ološ je na ključnim mestima i sa kojim ciljem je tu postavljen!
Preporuke:
56
5
82 nedelja, 18 oktobar 2015 19:01
Ko shto
Članstvo u stručnim udruženjima
Medicinska akademija Srpskog lekarskog društva; Naučno društvo Srbije; Srpsko lekarsko društvo; Udruženje neurologa Jugoslavije; Jugoslovensko društvo za neuronauke; Svetska neurološka federacija; Američka neurološka akademija; Kraljevsko medicinsko društvo, Velika Britanija; Internacionalno društvo za poremećaje motorike; Internacionalna neuropsihijatrijska asocijacija.

poshtovani pukovnik nazva agent od uticaja a mi kazhemo petokolonaSH.
Preporuke:
33
4
83 nedelja, 18 oktobar 2015 19:01
Umesto da SANU
Umesto da SANU kaze jasdno i glasno ono sto vlasti ne smeju, a to je da je Kosovo i Metohija okupuirano NATO bombama i potonjom agresijom NATO zemalja drugim sredstvima, nas vajni akademik sugerise da dignemo ruke od nase teritorije! Pa i onaj vajni istoricar Markovic danas sugrise da jednoga dana otkupimo Kosmet!!!U kakvoj to zemlji, sa kakvim to ljudima, koji navodno predstavljaju elitu, mi zivimo???
Preporuke:
55
4
84 nedelja, 18 oktobar 2015 19:02
Aleksa
nenad
Nije zdravo hraniti se sadržinom pampersa.
Ali to nije tvoja krivica.
Preporuke:
35
3
85 nedelja, 18 oktobar 2015 19:05
Dogodine u Prizrenu...
Znas li ti Kosticu,ljigo jedna,kako su Jevreji,poslije progona od strane Rimljana,2000 godina,govorili:"Dogodine u Jerusalemu"?I docekali su i vratili se u Jerusalem.
Zato,kao Srbin,klicem,DOGODINE U PRIZRENU,pa koja god to godina bila,vraticemo se,zato sto je KosMet nas Jerusalem.
Preporuke:
63
8
86 nedelja, 18 oktobar 2015 19:08
Neša (Glodur)
@Deprimirani srpski rodoljub: "...ispade Mica Megatrend moralna gromada za ovu izdajnicku bandu koja prima masne plate iz drzavnog budzeta.Mica barem nije sisao drzavnu sisu."

Prof. Mića Jovanović je bio žrtva medijske hajke jer nije pristao da Megatrend pređe u strane ruke. Posle 5. oktobra 2000. na radna mesta predavača na fakultetu zaposlio je osam funkcionera SPS što mu je zamerano sve vreme. Jedan je od osnivača SPS i finansijer stranke. U sred medijske hajke na njega obratio se stranci za pomoć u odbrani u medijima ali Dačić ga je iskulirao. Sledećeg dana se iščlanio iz stranke i otišao iz Srbije.
Preporuke:
20
17
87 nedelja, 18 oktobar 2015 19:09
I Cooraphte Daya
@Dostojanstvo???
Marš.
Preporuke:
42
2
88 nedelja, 18 oktobar 2015 19:10
@nenad
nema on ni nos, ni oci, ni usi, on ima samo pogani, lupeski jezik, bas kao i ti...
Preporuke:
45
4
89 nedelja, 18 oktobar 2015 19:12
Pera Detlić
Gospoda akademici treba da odluče da li su za SANU ili ANUS, a Kosovo neka ne trpaju u svoja usta, jer su ćutanjem dokazali da su nedostojni svog naroda.
Preporuke:
54
3
90 nedelja, 18 oktobar 2015 19:13
I Cooraphte Daya
Tito je ustoličio najgori ološ kao elitu ovog naroda.Ovo je pravi izdanak takve ološ elite, nezamislivo je da jedan akademik priznaje okupaciju dela svoje zemlje. Ako ništa drugo, mesto u istoriji mu je osigurano.
Preporuke:
51
4
91 nedelja, 18 oktobar 2015 19:27
Milic
Samo kratko: bravo za predsednika Srbije g. T.Nikolica, koji je postavio pravo pitanje za SANU.
Preporuke:
38
3
92 nedelja, 18 oktobar 2015 19:31
Kandidat za (s)anu
Dfekato i de jure, od nas traze da priznamo NATO republiku, jer bez naseg priznanja sve pada u vodu. Ovo je osnovna postavka, jer da nije tako ne bi nas pritiskali. Kosovo i Metohija ako se izuzme razolucija 1244 moze da se tretira kao okupirana teritorija, kakva je bila Srbija za vreme 2 svetskog rata, de fakto i de jure. Inace kada je ovaj gospodin izabran za predsednika (s)anu, ovo (s) u zagradi jer je prethodni predsednik predlagao da se izbaci Srpska, odmah mi je bilo simptomaticno obzirom na vreme kakvo je sada. Bilo je logicno da se izabere nako iz odseka Istorijskih nauka koji je daleko kompetentniji a ne neko lekar. U svakom slucaju ovo ga niko nije nista pitao tako da ovo pretstavlja cisti bezobrazluk.
Preporuke:
50
3
93 nedelja, 18 oktobar 2015 19:39
Milos
Zaista je tacno da je SANU godinama kukavicki cutala i podrzavala bezalternativni put u EU. Izuzecima, naravno, svaka cast. Tacno je i da je bolje da je nastavila da cuti. Jasno je da sa ljudima poput Kostica, Hajdina ili Ljubomira Simovica SANU ne moze dalje.
Preporuke:
56
3
94 nedelja, 18 oktobar 2015 19:42
Djura
Cini mi se da su svi drugi krivi samo ne premijer i ministar inostranih poslova pa u tom cilju su potpisali sve moguce sem nedaju pola jezera to je pisalo u njegovom biltenu velika Srbija.
Preporuke:
38
1
95 nedelja, 18 oktobar 2015 19:44
Vojin
Treba da ga pregleda neki njegov kolega neuropsihijatar !
Preporuke:
41
5
96 nedelja, 18 oktobar 2015 19:44
perkins
kostic je onakav kakva je danas VECIM delom cela Srbija,proracunata,egoisticna,lakoma,necasna,jednom reci jadno,ali moze jos bednije,jer da nije tako kako bi onda kostic i vladajuce ""politicke elite""drzale vlast od petog oktobra do danas,ali konac delo krasi,na kraju teksta stoji;Tomislav Nikolić: SANU da se izjasne može li Kostić da ostane na njenom čelu!
eto diplomirani presednik Srbije koji skupa sa svojim pulenom prvim NADpresednikom u istoriji zaokruzuje nezavisnost lazne drzave kosova postavlja cinicno pitanje o CASTI i MORALU presednika SANU,pametnome i previse,kostic je bar JAVNO izjavio ono sto je tajno radio,koliki je kostic .......,jos uvek nije ni do kolena naprednom duetu,zato tomislave nikolicu NEMOJ vise ni jedne,dobro te znamo na zalost!!!
Preporuke:
46
5
97 nedelja, 18 oktobar 2015 19:50
Neša (Glodur)
Žustru reakciju predsednika Nikolića kao da je pisala Stanislava Pak. Ako, i neka je. Ona je luda. Pozitivno!
Preporuke:
32
2
98 nedelja, 18 oktobar 2015 19:52
Spin dogovor sa Pedrom?
Nabacio loptu za spin volej glavnim izdajnicima. Kao ne slažu se, đubrad.
Preporuke:
38
1
99 nedelja, 18 oktobar 2015 20:00
Causa Spectandum
@ Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.


Ej, mani me (nas) Titine "istorije". Nisu ni nedicevci, ni Zbor, ni cetnici pucali iz kukuruza na nemacku patrolu, vec dedovi ove ekipe koja sada grobari Srbiju.

Zivo me zanima sta cete svi vi reci kada se stanje o kome govori ovaj - nikad cuo za njega - profesor zacementira i novim Ustavom.

Mogu u glavu da se kladim da niko nece stisnuti petlju, pa da se potvrdi Vasa teza da nema zacementiranog stanja i da revolucijom obori izdajnike.

I na kraju - hajde da neko razlozno i argumentovano objasni, stavku po stavku, de facto i de jure, kako se to Kosovo, osim u Ustavu koji je na izdisaju, nalazi u pravnom i politickom sistemu drzave Srbije?
Ili cete glumiti "inenadjenje" kako kukavan nam predsednik?
Preporuke:
15
19
100 nedelja, 18 oktobar 2015 20:02
Causa Spectandum
@ Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.


Ja sam podpisao ovu peticiju, a nadam se da cete i Vi.

http://www.ipetitions.com/petition/NoKosovoUnesco
Preporuke:
19
3
101 nedelja, 18 oktobar 2015 20:02
sizif
@I Cooraphte Daya
Tito je ustoličio najgori ološ kao elitu ovog naroda.

Da srpska kulturna i prosvetna elita, čija slava danas doživljava renesansu, nije srpskom narodu prethodno više od veka ispirala mozak rasističkim teorijama, Titovi partizani, monstruozne avnojske granice, kult ličnosti jednog Hrvata bili bi potpuno nezamislivi, bez obzira na Sovjete i Zapad.
Preporuke:
27
6
102 nedelja, 18 oktobar 2015 20:14
Nebeski narod
Sad se vidi kolika propaganda je posejana.Kad čovek kaže istinu koja galama se digla.Nebeski narod i nebeska laž ne trpi običnu istinu .
Preporuke:
7
43
103 nedelja, 18 oktobar 2015 20:16
Umpalumpa
Kostić je stručnjak u oblasti multiple skleroze, althajmerove i hočkinsove bolesti. Iako su ove bolesti medicinski i de fakto neizlečive i iako on nikog nije izlečio odtih bolesti, on je na tome stvorio karijeru, doktorirao i primljen je u akademiju čiji je predsednik.
Da li on obolelom od pomenutih bolesti savetuje da dostojanstveno napuste svoj život?
Preporuke:
42
3
104 nedelja, 18 oktobar 2015 20:26
Profesionalni optimista
Dobro je. Dogorelo je do noktiju EUNATOzastupnicima jer sagorevaju jednu po jednu mrežu svojih saradnika. Ovim izjavama spaljena je jedna veoma opasna mreža stranih agenata u akademskim krugovima.
Kada kažem spaljena jasno je da ako se krene likom i delom dotičnog "akademika" a još više njegovim kontaktima (saradnici, prijatelji, itd.) ima da upoznamo strane agente na gomili (kurire, regrutere, kontrolore, ...) iz raznih struktura.
Sada će svako ko mu priđe, ma ko mu kaže Dobar dan, biti osumnjičen da je strani agent.
Drugim rečima dotičnog akademika ima da izbegavaju svi oni koji su iole patriotski nastrojeni.
Strani agenti su korisni ako rade u senci (kobajagi imaju svoj stav) a ako se zna ko su i šta su onda su beskorisni.
Preporuke:
36
4
105 nedelja, 18 oktobar 2015 20:40
teletabis
Dobro je što smo izlili svu žuč kroz komentare pa nam je sada malo lakše.

Ovo je sve perfidna igra koju sigurno nisu smislili ni Toma, ni Vučić, ni Dači ni bilo koji naš lupeež na vlasti. Ovo rade profesionalci isti oni koji su nam rekli da smo ove glasali i koji sada samo moraju da odigraju ulogu do kraja.

KiM postaje Republjika Kosova, već je Srbija uradila sve izvođačke radeove: granicu, granične prelaze, raspustila policiju, raspustila sudstvo, raspustila zdeavstvo, dala zemljišne knjige (uskoro se neće znati da su srbi ikada živeli na tom prostoru), nema energetskog sistema, poklonili Trepču (neko je vikao "ne dam Trepču"), Gazivode polako nam ističu iz šaka, sada će i našom kulturnom baštinom da se hvale kao svojom,...

A zašto se ljutimo na arnaute kad smo mi sve to uradili?

A sad opletite po ovom komentaru!!!
Preporuke:
26
5
106 nedelja, 18 oktobar 2015 20:44
drago komunista u inat prikrivenim fasistima
Tacno sam znao da ce antikomunisti krenuti u etiketiranje tipa "Titov akademik" itd.

Niko da ga nazove fasistom (osim jednog komentatora, da budem iskren), ostale bas briga.

Svako ko bi ovog kritikovao pre ove izjave bi bio napadnut kao "komunista" od strane antikomunista, a sada, kada ovaj ne govori ono sto antikomunistima odgovara, se opet napadaju neki fantomski komunisti jer "brane" ovog tipa kog su malo pre toga napadali.

To nema bre veze sa mozgom....ali antikomunisit, kad su oni imali ikada veze sa mozgom?

Tu se vidi odmah onaj fasisticki nacin "razmisljanja" i obracuna sa neistomisljenicima.


Nema, to je izopacena antikomunisticka psiha. Jedini nacin da se ovaj nacionalisticko-cetnicki sarlatan mrzi je da se proglasi "komunistom".

Zato smo tu gde jesmo.
Preporuke:
10
28
107 nedelja, 18 oktobar 2015 20:46
Kako nazvati...
ovog naučenjaka a da ne izlazimo van granica pristojnosti,ej predednik krunske naučno-kulturne institucije u Srbiji zagovara vele-izdajničku politiku,i oni sebe nazivaju intelektualcima,čast izuzetcima,ima ih ruku na srce al ide im na dušu što u presudnim momentima neprogovaraju,"kakav mudrac, kakva pamet, kakva elokvencija" pa on nam izdaju servira u "Božićnom paketiću",zaista je "intelektualni kapitalac" kakvim probranim sladunjavim rečnikom govori ali džaba kad znamo da sa otrovnog jezika reči mu silaze.Biće potrebno dugo i temeljno čišćenje svih nacinalnih institucija bez izuzetka,nedostojnici su se svuda infiltrirali,sve su društveno-javne pore popunili,inficirali ih i zagnojili.
Preporuke:
28
3
108 nedelja, 18 oktobar 2015 20:52
zoran
"akademiče", voleo bih da znam šta su to i "elementi" i "dostojanstvo" u predaji svoje teritorije?
Preporuke:
29
3
109 nedelja, 18 oktobar 2015 20:58
Dr
”Ima li ovde Srba?” - A. Konuzin. ”Ima li Srba u SANU?”
Preporuke:
43
3
110 nedelja, 18 oktobar 2015 20:59
Dingo
Ovaj "akademik" da bude smesta uhapsen zbog veleizdaje a zatim da sa kamatom vrati sve one naknade koje je kao akademik dobijao od Srbije za naucni i kulturni rad u cilju ocuvanja integriteta i blagostanja Srbije i srpskog naroda. Takodje da mu se oduzmu sve naucne i akademske titule jer je izjavom da Kosovo de facto i de jure nije u nasim rukama prakticno sam priznao da su sve njehove prethodne aktivnosti bile bezvredne i nekorisne jer nisu posluzile da do ovog stanja ne dodje.
Preporuke:
30
3
111 nedelja, 18 oktobar 2015 21:04
SVI ISPRED SANU!
TREBALO BI SE OKUPITI ISPRED SANU I JASNO PORUČITI IZDAJNIKU KOSTIĆU ŠTA SRBIJA MISLI O NjEMU, VUČIJU, DAČIJU I NIKOLIĆIJU!
Preporuke:
41
3
112 nedelja, 18 oktobar 2015 21:04
aleksandar
Kada čitam sve ovo, kada vidim ko je sada na čelu naše sirote Akademije, duša me zaboli. Padaju mi na pamet svevremenske i u ovom slučaju toliko prigodne reči čuvenog profesora Miloša Đurića date tokom Drugog svetskog rata, kada mu je nuđena kolaboracija od strane jednog "intelektualca" sličnog ovom nesrećnom sadašnjem predsedniku Akademije.Profesor Đurić na sramni predlog za kolaboraciju odgovori: "Lako je tebi, ti u diple sviraš, a ja etiku predajem". Tako i ovaj nesrećni "predsednik Akademije" u diple svira.
Preporuke:
34
5
113 nedelja, 18 oktobar 2015 21:05
Boba
Ovaj nazovi intelektualac na poziciji je očigledan primer do čega je dovela negativna selekcija u Srbiji. Bio je član Jula kada je to bilo probitačno a sada je za EU i NATO rasparčavanje Srbije.
Ništa čudno s obzirom da i nije iz Srbije, ali ni to mu ne da pravo da laže kao što laže jer oteto Kosovo je i dalje pravno - de jure, deo Srbije i upravo zato primoravaju i vlasti i ovakve prodane duše na pozicijama da ga se odriču. Što reče jedan pametan, sreća je što za vreme Turaka nismo imali intelektualce jer bi danas bili Turci.
Sve dok se srpska vlast i institucije ne očiste od ovakvih oportunista i moralnih i političkih ližisahana i nikogovića koji su očigledno manipulacijama došli na pozicije koje ni po čemu ne zaslužuju, biće nam loše a i sve gore.
Preporuke:
32
2
114 nedelja, 18 oktobar 2015 21:07
Grb SANU
A na grbu akademije i dalje ocila BEZ KRSTA !
Preporuke:
35
6
115 nedelja, 18 oktobar 2015 21:10
Posmatrač
Predsednik Srpske akademije nauka i umetnosti je izgleda "hrabro" izgovorio ono što čelnici vlasti u Srbiji ne smeju da kažu, bar ne za sada. Ali, SANU ne sme i ne treba da bude tumač mišljenja i nejavnih stavova aktuelne vlasti. To je, nažalost, prisutno unazad više godina. U Akademiji žive i rade naši naučni radnici iz istorije i drugih društvenih nauka. Oni treba da dublje analiziraju sve što se događa i radi u vezi sa Kosovom i Metohijom. I da daju potrebne savete i smernice današnjim pregovaračima u Briselu. Da se ne ograđuju od toga nazivajući to "dnevno-političkim" događajima, što smo, ne tako davno, čuli od bivšeg predsednika SANU. A onda, sadašnjom izjavom predlože "konačno" rešenje, koje još treba dostojanstveno prihvatiti. Neukusno deluje i poruka da po svaku cenu trebamo ući u tu tvorevinu, Evropsku uniju. Pogotovo sa obzirom na njenu neizvesnu budućnost, i bez Srbije kao njenog člana. Tako govoriti o savezu sa Rusijom deluje vrlo neslovenski. Mi pripadamo istoj grupi naroda.
Preporuke:
17
15
116 nedelja, 18 oktobar 2015 21:12
Ujka Vasa
SRAMNO a uz to i neznalački. Kosovo je de jure deo Srbije a bilo bi to i faktički da se na čelu države i bitnih institucija, uključujući tu i SANU, ne nalazi ta bedna, ulizička, prodana i ucenjena bagra.
Preporuke:
37
2
117 nedelja, 18 oktobar 2015 21:17
Mira
Jedan od mozgoispranih fulbrajtovaca i humboltovaca instaliranih u nekadašnjem Družtvu srbske slovesnosti u kome od srbske slovesnosti ne osta ni slovceta!
Preporuke:
24
2
118 nedelja, 18 oktobar 2015 21:18
ANALITICAR
@ PROFESIONALNI OPTIMISTA

A na osnovu cega ste Vi optimista , predsednik SANU a to je najveca naucna instanca u Srbiji izjavljuje da treba Kosmet dati siptarima . Vasa prica ide ka tome da ce se ovim locirati spavaci Amerike i masonerije i izdajnici . Pa kompletna Srbija je potpuno premrezena stranim izdajnickim agenturama . Da li mislite da su slucajne izjave kojima Zapad u stvari odradjuje posao za Vucica da mu olaksaju otvorenu predaju Kosmeta siptarima . Zato su aktivirani petokolonasi Vuk Draskovic - izjava da su KiM izgubljeni , to danas izjavljuje lider SANU , pre par dana Cedomir Jovanovic , Dodika rusili preko Boje Gasanovica , Vukanovica i Mektica a gdje , pa u Beogradu naravno !!! Dalje izjava Dragoljuba Micunovica da je Rep. Srpska neuspjesan projekat jer se nije pripojila Srbiji . Pa izjava savjetnika Vucica i Nikolica Montgomerija da Rep. Srpsku treba ukinuti , pa zlo u Podgorici , pa velezidaja SDS-a u Republici Srpskoj , pa ponasanje ustasa u NDH , nikada gore
Preporuke:
23
4
119 nedelja, 18 oktobar 2015 21:26
To
sto je Kostic izjavio bi blo nezamislivo bilo gde u svetu I to je dokaz gde smo I sta je Srbija sada! Tuga I ocaj!
Preporuke:
30
4
120 nedelja, 18 oktobar 2015 21:26
Miroslav
Kostić je zaboravio da napomene da je tek potpisom na briselski sporazum, srpska vlast dovela do toga da na KiM, idu uz odobrenje Arnauta.

Pametnom dosta!
Preporuke:
24
1
121 nedelja, 18 oktobar 2015 21:32
Pitam
sve ove komentatore kad je nase Kosovo da li bi otisli u Pristinu razvili nasu zastavu i zapjevali "Oj Vojvodo Sindjelicu".Ili jel smije jedna srpska svadba da ima srpski barjak i da se ori neka nasa pjesma a da ne poleti kamenica il ne krenu psovke na siptarskom.To sto mi mislimo da je to nase to je druga stvar.Situacija na terenu je drugacija.Zastavu razvite srpsku u Subotici,Zrenjaninu,Nisu,Kragujevcu ma nece vas niko ni pogledati.Tamo niko nije siguran.Znam da ce biti sad minusa al mi smo u pat poziciji.Mozemo tako do vijeka da tvrdimo da je nase i da nam postavljaju uslove da predamo il da presecemo pa krenemo dalje.
Preporuke:
5
29
122 nedelja, 18 oktobar 2015 21:38
Bole
Recimo da se nekim čarobnim štapićom ( vojno ili politčki ) Kosovo vrati u sastav Srbije ... pa zar ne bi Kosovo imalo pravo na referendum i otcepljenje isto onako kao je to uradila Katalonija u Španiji . ????
Kad bi ovome narodu stalo do Srbije i Kosova i do žrtava bombardovanja ,ili kad bi pak saosećali sa proteranim izbeglicama sa Kosova .... oni bi se samoinicjativno svake godine ( na dan početka bombardovanja ) okupili ispred ambasada onih zemalna koje su nas bombardovale...Kosovo izgleda treba samo političarima i nikome više ....Običnom čoveku je dosta svega koje god novine otvori korupcija , kriminal ,mito , bezvlašće , bahatost i neodogovornost svih na vlasti ... prodaja države Srbije bud zašto ... Samo SNS ne vidi da nas Evropa vuče za nos ...
Preporuke:
10
16
123 nedelja, 18 oktobar 2015 21:40
Mirko
Antihrišćansko-masonska reinterpretacija srbske istorije, zasnovane na jevanđelskom svetosavskom i svetolazarevskom zavetu, koja se vrši na svim nivoima u okviru evroatlantskog ispiranja mozga Srbima i reprogramiranja njihove svesti u tadićevsko-vučićevskoj genetski modifikovanoj ”Srbiji” sažeta je u ovoj poslednjoj i ključnoj rečenici - ”žrtvovanje nema nikakvog drugog smisla sem još jednog pogrešnog koraka u srpskoj istoriji”. Tom rečenicom demonizovani fulbrajtovski mozak u srbskom telu jednim potezom nastoji da obezvredi i zbriše svu našu krstonosnu prošlost i kulturu, isto onako bestidno kao što je neki njegov prethodnik na čelu ove sramne ustanove - SANU izbrisao krst iz njenog amblema, ostavivši ocila da besmisleno lebde u prostoru. SANU se ovim definitivno izjasnila kao antihrišćanska ustanova i tako treba prema njoj i njenim janjičarima i da se ubuduće odnosimo. Kao prema izrodima srbstva koje treba da stigne zaslužena kazna.
Preporuke:
18
2
124 nedelja, 18 oktobar 2015 21:49
Marija
Ovo je deo rezije Sns kako da pripremi narod na priznavanje Kosova. Prvo Kusturica a onda i akademik.
Preporuke:
20
3
125 nedelja, 18 oktobar 2015 22:12
zika
Zivim na 3 kontinenta I nikada nisam cuo da se javna licnost ovako izrazava.Ovo je nezamislivo u bilo kojoj drzavi.
Preporuke:
22
2
126 nedelja, 18 oktobar 2015 22:12
ANALITICAR
Konkretno Amerika je u zadnjih deset dana aktivirala spavace i izdajnicke strukture da pomognu Vucicu da siptarima preda Kosmet , zato idu izjave Kostica iz SANU , Cedomira Jovanovica , Dragoljuba Micunovica i Vucicevog savjetnika Montgomerija gde Montgomeri trazi ukidanje Rep. Srpske a izdajnik Dragoljub Micunovic kao fol lamentira nad sudbinom Rep. Srpske iako je taj Micunovic dvadeset godina rdaio protiv
Preporuke:
24
4
127 nedelja, 18 oktobar 2015 22:14
Anonimus
Samo VASILIJE KRESTIĆ!!! Od ovog ološa se ništa pametno nije ni očekivalo.
Preporuke:
25
3
128 nedelja, 18 oktobar 2015 22:15
teletabis opet
Kad je KiM naše zašto recimo Toma, Vučić, Dači i ostala boranija mora da dobije dozvolu od Tačija da uđu na svoje KiM?

Svi smo svesni da smo predali KiM u Briselu, na svom bezalternativnom putu u EU, i to niko ne želi da kaže narodu jer treba da ponese titulu veleizdajnika, izroda,...

Pa od `99. naši ljudi su po prihvatilištima, smeštamo ih svuda da im zametnemo trag kao da ih nema. Šta je Srbija uradila da se oni vrate na svoja ognjišta? Ko pobi onu decu i one kosače? Ko razruši one crkve i samostane? Ko odgovara za sve zločine nad srbima? NIKO! I nikada neće.

Zar nam naši zapadni prijatelji iščupaše iz ruku, mada se nismo ni bunili 2000., rezoluciju 1244. Dal je ko pominje? Ne, važan je samo šoping u Brisel i naši uspesi koje tamo postižemo.

E laž je sada pokazala lice. Više nema mrdanja. Il priznaj Republjika Kosova il nema EU.

I na nama je da odlučimo. Dal EU ili kletva Cara Lazara na naše potomstvo.
Preporuke:
17
0
129 nedelja, 18 oktobar 2015 22:19
Sava
Očekivalo se da će SANU prvi nešto reći o nameri da se Kosovo prini u UNESKO, ali ni reči,to već govori u šta se to pretvorilo! A danas ovaj tip poziva da prihvatimo agresiju kao nešto normalno, i opravdamo postupanje prema nama....
Preporuke:
25
2
130 nedelja, 18 oktobar 2015 22:22
Pobogu
Kada na čelo elitne ustanove (institucije) koja bi trebalo da bude "trust mozgova" i "ogledalo savesti" jednog naroda i njegove države dođe glup čovek, ili pak čovek koji javno iznosi gluposti, ako je stvarno tako nešto izjavio (tražim oproštaj ako nije), to znači da je došlo "poslednje doba", doba potpune inverzije vrednosti. Naime, kada gluposti počinju da se javljaju kao mudrosti, kada vođe naroda postaju njihovi najslabiji predstavnici, kada se budalaština nudi kao "put bez alternative", tada nastaje ozbiljan mrak svesti koju jedino odlučna akcija može da izvuče na svetlost normalnosti i put opstanka koji uvek nudi velike perspektive i brojne alternative. Srpska Akademija nauke i umetnosti nije više živa posle ovih nesuvislih izjava i stavova, ona je izbušeni mehur prepun nedostojnih infiltrata i delegata mračnih sila političkog burdela pomahnitalog sveta pohlepe, provincijska podružnica belosvetskog ološa koji ne može da pogreši nikada u odabiru svojih "kadrova".
Preporuke:
21
2
131 nedelja, 18 oktobar 2015 22:24
ANALITICAR
@ MARIJA

Sjajno ste primjetili , IMPERIJA ZLA Nju Jork + London je upravo u zadnjih 30 dana potpuno djonom udario na srpski narod jer je Rusija preuzela Bliski Istok i Zapad satanisticki sada mora spasavati pricu kako je najjaci a u tu pricu vjeruju samo maloumnici i sluge Zapada kao Draskovic , Kostic iz SANU , Jovanovic . Zato su isle izjave Montgomerija i Micunovica o Rep. Srpskoj jer oni govore ono sto Vucic misli i radi . Da bi lakse veleizdajnici Vucic i Nikolic potpuno prodali Kosmet a da to ne bude ocigledno Zapad i Taci za koje oni odradjuju prljavi posao Vucicu + Nikolicu pribavljaju oreol patriotizma a kako pa tako sto ce odjednom aktivirati jos vece izdajnike Jovanovica i Kostica i Jovanovica pa ce ispasti kao da se Vucic i Nikolic eto ipak bore za Srbiju , eto vidite kako ima i gorih od nas , tako umjetno a ova operacija je PSY OP operacija dakle psiholosko subverzivna i False Flag operacija kojom Vucicu pribavljaju opeol patriote + mu otvaraju vrata izdaje KOSMETA
Preporuke:
22
4
132 nedelja, 18 oktobar 2015 22:25
Arčibald Rajs
Za gospodina Pitam
Na Kosovu 500 godina nismo mogli da razvijemo srpski barjak pa ga nismo predavali već kao pravi domaćini vraćali imovinu a ne rasprodavali, ostavi te izdajničke priče za one koji bi i rodjenu majku prodali zbog EU fondova, a koliko je tamo dobro dovoljno je skoknuti do Grčke, Rumunije ili Bugarske.
Preporuke:
25
2
133 nedelja, 18 oktobar 2015 22:44
ANALITICAR
@ MARIJAKao Vi razmislja prava SRPKINJA ! Inteligentno patriotski , izvanredno ste primjetili i skandaloznu reziju oko Kusturice i SNS kada je kao fol Kusturica , inace prljavi odradjivac stvari za svakoga ko dobro plati , glumi patriotu na Konvenciji SNSa i kao fol napada engleskog ambasadora a onda Vucic kao fol staje iza engleskog ambasadora , a paralelno taj isti Kusturica u Hercegovini posluje i pravi biznis sa Rodoljubom Draskovicem koji je rodjeni brat sramnog Vuka Draskovica koji je priznao Kosmet . Dakle prisustvujemo u istoriji srpskog naroda najopasnijim stranicama POTPISIVANJA SRPSKOM RUKOM odricanja od Kosova . Samo da Vas podsjetim da je taj isti Kusturica u ambasadi Francuske u Beogradu prisustvovao odlikovanju Olje Beckovic u drustvu Matije Beckovica , Olja Beckovic vec 25 godina pljuje najstrasnije SPC , Srbiju , CG , RS , RSK a njen otac glumi Oca Nacije , vrli VELIKI SRBIN koji rodjenu kcerku nije odgojio da se ne ruga Srbima i svemu srpskom !!!
Preporuke:
18
7
134 nedelja, 18 oktobar 2015 22:52
Causa Spectandum
@ Bole
Recimo da se nekim čarobnim štapićom ( vojno ili politčki ) Kosovo vrati u sastav Srbije ... pa zar ne bi Kosovo imalo pravo na referendum i otcepljenje isto onako kao je to uradila Katalonija u Španiji . ????
Kad bi ovome narodu stalo do Srbije i Kosova i do žrtava bombardovanja ,ili kad bi pak saosećali sa proteranim izbeglicama sa Kosova .... oni bi se samoinicjativno svake godine ( na dan početka bombardovanja ) okupili ispred ambasada onih zemalna koje su nas bombardovale...Kosovo izgleda treba samo političarima i nikome više ....Običnom čoveku je dosta svega koje god novine otvori korupcija , kriminal ,mito , bezvlašće , bahatost i neodogovornost svih na vlasti ... prodaja države Srbije bud zašto ... Samo SNS ne vidi da nas Evropa vuče za nos ...


U pravu si, ali ces se nakupiti minusa k'o kise.
Preporuke:
6
7
135 nedelja, 18 oktobar 2015 23:00
Kaplar
@Darko dali si ti nekada video mapu " Velike Albanije " pa kukavče KiM nije kraj nego tek početak Srpske agonije !! Misliš da će se time što ćete se odreći svoje teritorije i predati je albancima skloniti " mač sa vrata Srbije " ?! Ovo je toliko kratkovido i neozbiljno da prosto tera čoveka na smeh od sve muke !! Raspitaj se koliko albanaca danas živi u Bgd-u , raspitaj se koliko su samo poslovnog prostora kupili po Vojvodini ( o uticaju njihove narko-mafije da ne trošim reči i prostora ) oni vas ovako neodlučne i uplašene doživljavaju kao plen i tako će nastaviti da se ponašaju sve dok vas potpuno ne kolonizuju. Ako im date Gračanicu i Dečane sutra će se pojaviti sa zahtevom da im se da Žiča i Mileševa , ako im date Đakovicu i Prizren sutra će tražiti Bujanovac i Vranje kraja njihovim zahtevima neće biti. A ovi koji brinu šta će Srbija sa albancima na KiM ne brinite ništa to se vrlo lako rešava , ko nema Državljanstvo R. Srbije nema šta da traži na KiM . .
Preporuke:
29
2
136 nedelja, 18 oktobar 2015 23:01
Samo
Munovac - Munova unifikaciona sekta
Preporuke:
24
2
137 nedelja, 18 oktobar 2015 23:05
ANALITICAR
Da bi mom srpskom narodu , na koji sam inace veoma ljut zbog izdaje , objasnio kako je stvorena SRPSKA NAPREDNA STRANKA , izdajnicka struktura , mora moje Srbe podsjetiti da je antisrpska EU cestitala u 5 popodne , tri sata prije zatvaranja birackih mjesta , pobjedu Nikolicu . Dakle kada su EU i NATO potrosili izdajnicki potencijal Borisa Tadica aktivirali au one koji su jos gori od Tadica jer su ucjenjeni , kukavice i korumpirani Nikolica i Vucica da totalno izdaju KOSOVO . Ko je stvorio Naprednjake , sramne izrode . NATO PAKT i francuska obavestajna i americka sluzba . U Parizu u Hotelu Ritz NAPREDNU IZDAJNICKU STRANKU formirala je francuska obavestajna sluzba i Morton Abramovitz parama Mila Djukanovica i Stanka Subotica Caneta . Ovo su podaci Montanja francuskog agenta koji je volio Srbe . Drugi krak formiranja Naprednjaka od strane CIA , MI6 i franc. sluzbe je krak Boris Tadic i Miki Rakic i naravno Beba Popovic AGENT MI6
Preporuke:
24
0
138 nedelja, 18 oktobar 2015 23:06
Beli Orao
Ovaj podleže pod Krivični zakonik.
Javni tužioče pglasi se.
Preporuke:
30
3
139 nedelja, 18 oktobar 2015 23:27
el srbinjo
de fakto će da ga jure.
Preporuke:
23
1
140 nedelja, 18 oktobar 2015 23:34
@ Marija i @ Analiticar,
Pa,gdje vi nadjoste da kritikujete Kusturicu,tako vam Boga i zasto sirite neke teorije zavjere,a covjek,jedini u Srbiji,dosao da Britancima skrese u brk sta im sleduje.
I sada ste vas dvoje,sa teorijom zvjere,kao,pametni,a mi svi koji postujemo Kusturicu,kao umjetnika i patriotu,smo budale,koje,kao,ne kuze stvar,,ha,ha,ha,
Hocete da kazete da je Kusta izdajnik,stvarno.
Preporuke:
20
6
141 nedelja, 18 oktobar 2015 23:42
Dingo
Kostic, napolje!
Preporuke:
22
2
142 nedelja, 18 oktobar 2015 23:46
ANALITICAR
Takozvana Srpska Napredna Stranka je formirana od strane americke i francuske obavestajne sluzbe , da se razbiju Radikali i stvori rezervna izdajnicka opcija kada padne DS . Stvoreni su po podacima francuskog obavestajca Montanja u pariskom Hotelu Ritz kada su sastanku osim americko francuske agenture tu bili Kumovi Naprednjaka otac razbijanja Srba Morton Abramovitz a u Ritzu su bili Kumovi Naprednjaka Milo Djukanovic i Stanko Subotic Cane . Zato Vucic posluje i dao je drzavljanstvo americko mossadovskom agentu teroristi koji je ubio Jasera Arafata Dahlanu palestincu koji je terorista i preko ga je islo i dovodjenje finansijera UCK bin Zajedu . To su Naprednjaci , savjetnik im je bio uz ubicu Srba Tonija Blera i oca bombardovanja Srba Alistera Kempbela i poznati srbomrzac Rudolf Djulijani , savjetnik Vucica . Zato Vucic suti da mu brat i Kum njega i teroriste Dahlana Milo Djukanovic tuce Srbe po Podgorici . Naprednjaci su sto puta veci izdajnici cak od Sutanovca i Borisa Tadica
Preporuke:
23
5
143 nedelja, 18 oktobar 2015 23:47
nebitan
"Srpska" akademija nauka i umetnosti nije ni de fakto ni de jure u Srpskim rukama, već u rukama nato-atlantističkog i kroatofilskog lobija. Jedina mudrost je kako je dostojanstveno raspustiti i krenuti sve iz početka.
Preporuke:
26
3
144 ponedeljak, 19 oktobar 2015 00:06
Marija
Ne znam zasto onda Sns, koji prodade Kosovu ladno,pozove Kusturicu koji i dalje ne priznaje Kosovo na dogadjaj. A ovaj se i pojavi i to za govornicom. Da li bi to bio propust,ne bih rekla.
Preporuke:
17
3
145 ponedeljak, 19 oktobar 2015 00:08
Eto, susjedi Srbi, sada znate.

Niste vjerovali Čedi i Vuku, al sada ste, nadam se, progledali.

Možda vas može utješiti činjenica da izgubljena bitka ne znači i poraz u ratu.
Preporuke:
5
24
146 ponedeljak, 19 oktobar 2015 00:10
Ahil
Jadna je Srbija sa takvom "elitom".
Preporuke:
21
3
147 ponedeljak, 19 oktobar 2015 00:40
Aleksandar Mihailović
Ko je Kostić i ko ga hrani, za koga radi? Ima li on neku rezervnu državu i kojim naučnim metodama i objašnjenjima pravda rasturanje i pljačku Srbije? Ovako kao on i Vuk govore samo državni paraziti i totalno nacionalno dezorijentisani ljudi. Pomenuti gospodin sanuista mora da napusti fotelju koju zauzima jer čini zlo sopstvenoj državi i narodu. I tako i tako ta akademija spavača misli samo na sebe i ništa u poslednjih 25 godina nije korisno doprinela državi i svim njenim građanima. Nacionalna bruka je da jednu takvu instituciju vodi čovek koji je defetista i kapitulant. Neka se sam skloni što pre i neka nas dalje ne bruka. Zahvaljujući takvima kao što je Kostić SANU dobija obrise ozbiljne ustanove jednake onoj koja deli Nobelove nagrade za mir, a gde se obavezno misli na stvaranje totalne tišine tamo gde oni prospu OU, plutonijum, napalm, neutronske, hidrogenske i druge bombe i bombice, osim onih sex, jer, te su sve ili u rijalitijima primitivizma ili u upravo SANU. SANU da ga najuri.
Preporuke:
17
3
148 ponedeljak, 19 oktobar 2015 00:41
M.
Evo celog razgovora na Radio Beogradu.
Ne budite lenji, saslušajte ga, naročito od 34. minuta:
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileData/2015/10/16/25705193/sedmica1810.mp3
Preporuke:
7
1
149 ponedeljak, 19 oktobar 2015 02:10
iskander
Ja se jos secam ovakvih akademikajelcinovih koji su ruse uveravali da je najbolje za rusiju da svoju teritoriju ceceniju amputira
Preporuke:
8
1
150 ponedeljak, 19 oktobar 2015 02:26
Srbin crnac, ateista
Mirko
Antihrišćansko-masonska reinterpretacija srbske istorije, zasnovane na jevanđelskom svetosavskom i svetolazarevskom zavetu, koja se vrši na svim nivoima u okviru evroatlantskog ispiranja mozga Srbima i reprogramiranja njihove svesti u tadićevsko-vučićevskoj genetski modifikovanoj ”Srbiji”

Auuu kakva koncentracija besa i mrziteljskih mitskih izraza (mitski masoni i baba roge). Oni koji su još u duši ateisti ili se nazivaju hrišćanima samo zato što su otkrili pripadnost srpskoj naciji pokazuju vernost istoj pronalaženjem masona u svakoj veš mašini i pod svakim kamenom. Ne treba nama promena svesti, verovanje u slične stvari pokazuje da uopšte nemamo nikakvu svest, osim one koju nam neko ubaci. I otkud to monopolisanje Raške kao jedine legitimne srpske države, šta je s Bosnom i njenom tradicijom da ne želi biti deo nikakve strane hijerarhije niti crkve jer to neminovno vodi u kolonizaciju? Ne vredi to govoriti ideologizovanim Srbima i "svetosavcima".
Preporuke:
4
8
151 ponedeljak, 19 oktobar 2015 04:04
tina
Sramno, prljavo, gadno, šta ostali uvaženi akademici misle...?
Preporuke:
7
2
152 ponedeljak, 19 oktobar 2015 04:57
pogledala i...
VEB stranica na kojoj se nalazi 2akademikov" ragovor je blokirana...
Preporuke:
3
0
153 ponedeljak, 19 oktobar 2015 05:50
jeka
Šta jednom MUNOVCU mogu da znače srpske hrišćanske svetinje i otkud on na čelu SANU, kako su ga izlasali najveći srpski umovi i rodoljubi, nešto bitno i važno u SANU nije dobro...
Preporuke:
8
1
154 ponedeljak, 19 oktobar 2015 06:15
Jovan
Nevernici i veleizdajnici, zar se tako brani svetinja.Vi treba da ste na braniku patriotizma,rodoljublja ,sram vas bilo.
Preporuke:
7
1
155 ponedeljak, 19 oktobar 2015 08:02
Sima
Za početak dostojanstveno napustite mesto na kom se nalazite. I učlanite se u kosovsku* akademiju ili VANU!
Preporuke:
13
1
156 ponedeljak, 19 oktobar 2015 09:09
Mićko
@Marija

Gospođo, to se zove manipulacija na solidnom nivou. I za to je potreban odgovarajući ljudski materijal. A Kusturici je, eto, nečega malo. Možda se boji da mu deca ne ostanu gladna? Tako da na kraju ispadoše i vuk sit i ovce na na broju.
Preporuke:
0
2
157 ponedeljak, 19 oktobar 2015 10:21
...4
Profesor Rakić, zajedno sa prof. dr Pavlom Savićem (saradnikom Marije Kiri), dobio je svojevremeno partijsku direktivu da rasturi glavno "konzervativno gnezdo" u državi, tj. Srpsku akademiju nauka i umetnosti, s obrazloženjem za javnost da SANU treba da se osavremeni i podmladi. Preko noći je u SANU primljena gomila komunističkih funkcionera: prof. dr Vojin Šulović, dugogodišnji direktor Ginekološke klinike, i drugi, naravno, na čelu sa prof. Rakićem, koji je u SANU ubacio i svoju drugu ženu, prof. dr Veselinku Šušić sa Instituta za fiziologiju, kao i neke druge osobe kojima nije mesto u SANU. Zbog ovih Rakićevih postupaka profesor Pavle Savić ubrzo je podneo ostavku na mesto predsednika SANU i pao u nemilost partijskog vrha. Srozavanje SANU nastavljeno je u periodu Miloševićeve vladavine i traje do današnjih dana.
Profesor Rakić je najpre lobirao da članovi SANU postanu doskorašnji dekan Medicinskog fakulteta prof. dr Vladimir Kostić, kao i sadašnji dekan prof. dr Bogdan Đuričić.
Preporuke:
7
0
158 ponedeljak, 19 oktobar 2015 10:46
DrJelaBisic
Postovani komentatori(i komentatorke)sta vam je po Bogu?Nazalost nemam impulse,pa ne mugu da slusam original,ali vidim,(a to je i vecina vas jedino videla,)tekst koji je predamnom.Ne vidim nista uzbudjivo.Prenecete vec vi transkript.Da krenem sistematski,iz pocetka:1.da neko mora da izadje pred narod,i kaze mu da,de facto i de iure,Kosovo nije vise u nasim rukama.Cak ni ne smatram da neko to treba da kaze,jer se to zna.Ali vise kao neka vrsta bontona.To svi znamo.Ali,eto,da nam se saopsti.Pasus 3:Covek predlaze borbu"zubima i noktima"zbog znacaja Kosova.Sta vas,u ovome razbesnjava? Pa vi sami ste,u svojim komentarima,bezbroj puta to konstatovali.Da sad ne prvim statistiku,i svakom zapenusenom dam brojeve i datume.Pasus 5-sa ovim se,npr ne slazem,smatram da je njegova procena da j za nas ostanak nophodan ulazak u Evrou-pogresna,i da,sva sreca,ni EU nas nece.Ali ne vidim,opet,nista dramaticno.
Preporuke:
1
9
159 ponedeljak, 19 oktobar 2015 10:52
DrJelaBisic
..Pasus 6:ruska alterntiva.Potpuno se slazem.Mi pricamo o Rusima,kao da oni sam cekaju da se pojavimo.A lepo nam je rekao Ruski ambasador:da on ne moze da bude veci srbin od nas."Ima li ovde Srba",secate li se.Sirija je Rusiji 100 puta vaznija od nas.iako su oni Arapi a ne Sloveni,iako su muslimani(u vecini)a ne(vajni)pravoslavci.Mi smo se,kroz istoriju,u tom kontekstu,pokazali kao prevrtjivi,da stalno nesto premisljamo,da nismo veran,stabilan saveznik.Pasusi 7 i 8:slazem se.Pasus 9:Da li iko od vas,stvarno,misli da sada,ovakvi kakvi smo,u ovoj konstelaciji medjunarodnih snaga,sa narodom koji imamo,mi mozemo,hocemo i treba da krenemo u rat za Kosovo?Koliko ljudi ce vam se odazvato,valjda vam treba regrutacija?Ili dobrovoljci?A ne da ono lovacko drustvo ide okolo sa kremenjacama.I sta ce vam reci roditeji decice,kad budete hteli da ih sajete u boj?Po nekoj mojoj odokativnoj proceni,u Srbiji danas,u najbesmislenijim sabracajkama(napiju se,drogiraju,kupili im skupa kola,putevi..
Preporuke:
1
9
160 ponedeljak, 19 oktobar 2015 11:42
DrJelaBisic
..katastrofa)gine oko 3 osobe dnevno(dakle okoo 1 000 godsnje)a broj dozivotnib invaida je js veci,oko 2-3 000.Kad bih ja(ne daj Boze)predlozila da posajemo vojsku na Kosovo,i da ce od te vojske 1 000 mladih da pogine,a 2-3 000 da budu dozivotni ivalidi-svi bi reki da nisam normalna.I bili bi u pravu.Zato nam je bolje da cutimo,nego da stalno cmizdrimo i kukumavcimo,a nismon u stanu ni drva da skupimo za ogrev,da se sirotinja ne smrzava,vec cekamo da drzava(koje nema)uredi sistematsko resenje.Nismo mi izgubili Kosovo zato sto se na nas nameracio spoljni faktor koji je jak-vec se spoljni faktor nameracio na nas zato sto je pravilno ocenio da nismo ni za sta.Da smo ucinili makar nesto od svega onoga sto smo mogli-a nismo,makar bi imai pravo da kazemo da nas je pobedio jaci.I to se desava.Ali kod nas to nije slucaj:mi smo pobedili,pojeli sami sebe.
Preporuke:
1
10
161 ponedeljak, 19 oktobar 2015 12:01
Beli okovratnici
U svakom slučaju, zaključak je jasan - roditelji pomenute dece (posle tajkuna) najveća su mafijaška elita u Srbiji! Jedini način da se bar delimično spase medicinski fakultet u Beogradu jeste hitno osnivanje anketnog odbora u Skupštini Srbije. Dakle, na potezu je dr Oliver Dulić, specijalista ortopedske hirurgije.

Prodaje se sve, od bolesničkog kreveta do titule doktora

Povezani su međusobno, zauzimaju sva rukovodeća mesta na Fakultetu, zaposeli su sve veće naučne i zdravstvene institucije, kao i Univerzitet i SANU
Preporuke:
6
0
162 ponedeljak, 19 oktobar 2015 12:03
Zdravstveni humanista
Mogu misliti kako se ovaj bori za život svog pacijenta. Pa taj samo digne ruke, obrazloži i ode u SAD da se zapljune eugeničkoj klici!

Mnogi od njih imaju i privatne klinike, pa se dešava da kradu lekove, materijal i instrumente sa Fakulteta, ili da pacijente sa Fakulteta prebacuju na svoje klinike.

Njihove zarade su nezamislive i za zapadne standarde. Istovremeno, korupcija na medicinskom fakultetu dostiže stravične razmere.

Prodaje se sve, od upisa na fakultet do polaganja ispita, od radnog mesta na Fakultetu do specijalističkih ispita. Prodaju se i gotovi magisterijumi i disertacije, bolesnička mesta na klinikama, pregledi na skupim aparatima, hirurške operacije i druge intervencije.
Preporuke:
7
1
163 ponedeljak, 19 oktobar 2015 14:06
Posmatrač
@ DrJelaBisic(3)
"...Nismo mi izgubili Kosovo zato sto se na nas nameracio spoljni faktor koji je jak-vec se spoljni faktor nameracio na nas zato sto je pravilno ocenio da nismo ni za sta.Da smo ucinili makar nesto od svega onoga sto smo mogli-a nismo,..."

Ne bih se složio sa vama da nismo ništa učinili u odbrani Kosova i Metohije. Srbija i SRJ je preduzimala sve što su okolnosti nalagale. Počelo se sa borbom protiv separatista-terorista. Kako su oni jačali tako je jačao i odgovor države. To bi se završilo pobedom Srbije da se, iz nekih svojih razloga, nije uključio Zapad na strani separatista. Zapad je želeo da razbije državu Srbiju iz, svojih, strateških razloga. Da od nje stvori malu i slabu zemlju kojom može da upravlja. Ne treba isključiti i podmićivanje pojedinih državnika iz NATO pakta. Javna je tajna da su ih kosovski Albanci bogato nagrađivali posle rata 1999. godine. I, na kraju, Rezolucija 1244 SB UN ne govori o oduzimanju Kosova i Metohije od Srbije. Na tome se danas radi.
Preporuke:
8
0
164 ponedeljak, 19 oktobar 2015 14:06
DrJelaBisic
Ovaj clanak se odnosi na izjavu predsednika SANU,lekara,profesora,doktora nauka,sa kvalifikacijama sa najboljih svetskih institucija.On ju je dao u svojstvu privatne osobe,a ne kao pretstvanik/glasnogovornik Akademije.Niti je Akademiju nesto pitao,niti je morao,niti se nje to tice.Vi ste svi skocili i zapenusili,a covek,u sustini,nije rekao nista novo,nista nepoznato,i sa vecinom(sem onoga o nasem ulasku u EU)vecina komentatora na NSPM se,u sustini,slaze.Sta onda skacete?Kad su ovakve izjave u pitanju,prvo se gleda sta je izjavljeno,i tome,uglavnom nema sta da se zameri(sa moje strane.Sa vase-ima?)Bolujete od delimicnog,psiholoski prouzrokovaog slepila:Sve vidite,ali ne vidite jednu stvar.Ta stvar je da Kosovo,stvarno,odavno vec,nije nase.Nije Srpsko od 44.(Od 41.,u stvari)Zasto je doslo do ove izjave,da li je neko gurnuo profesora,da li je on to rekao sam od sebe i sl-druga su prica,i nju treba gledati u kontekstu drugh aktuelnih politickh dgadjaja.O tom posle.Takodje i reakcije
Preporuke:
0
6
165 ponedeljak, 19 oktobar 2015 14:21
DrJelaBisic
..su interesantne-ko reguje,zasto i zasto bas sada,kad je vec sve ovo odavno poznato.Ne samo vase reakcije,komentatora,koji ste privatna lica,anonimna,pa vasa misljenja nisu reprezentativna za populaciju(vi ste,braco,u svemu iznad proseka).Vec i izjave,ovim povodom nasih(vrhunskih!)politickih "licnosti".Potencijalnih narucilaca izjave.Ali pre nego se zagnjurim u smrdjive mutljage nase politicke scene,samo bih nesto napomenula Belom okovratniku i Zdravstvenom humanisti:Dobro ste se setili.Da ovaj covek nije dao gornju izjavu,i da,slucajno nije po profesiji lekar,profesor Medicinskog fakulteta,nikad ne bih citala vase komentare(necu,namerno,da kazem tirade)o stanju naseg medicinskog fakulteta(ima ih vise,nije samo beogradski.Ali sve je to ista prica)i naseg zdravstva.Kad god su na NSPM teme iz oblasti zdravstva(kao jedan clanak koji je jos aktuelan)-nema komentara,ili vrlo malo.Najvise 10.Sve sto ste napisai je tacno,i stanje je jos i gore,ali to nije od juce-to je,manje-vise,bilo...
Preporuke:
0
7
166 ponedeljak, 19 oktobar 2015 15:05
DrJelaBisic
..verovatno isto jos 50ih,sigurna sam da je bilo isto 60ih(sem sto je ekonomska situacija bila drugacija i mogucnst emgracije lekara nikakva)a bilo je ovako kako opisujete kada sam ja studirala,70ih.I posle,naravno,do danas.Sistem je isti,menja se samo ekonomska logika.Pocela sam studije 70g.zavrsila na vreme sa visokim prosekom,zavrsla staz i polozila strucni isit,isunjavala sve socijalne uslove(imala nezaposlenog muza,magistra inzinjera,dece za 4 Srpkinje,oca sitomasng penzionera,nisam imala nikakvu imovinu)Nigde u tadasnjoj SFRJ nisam mogla da dobijm posao.Konkurisala sam na preko 300 mesta.Vecina mi nije ni odgovorila,a secam se da su mi jedino u Bosanskom Zvorniku platili autoBusku kartu i kupili sendvic.Radila sam,o svosm trosku magistrarski rad,na cije troskove su se kacili,za potrebe svojih radova i profesori,i asistenti i ko sve vec ne.Specijalizaciju nisam mogla da dobijem-jer nisam bila zaposena.Specijaoizirala sam kao stipendista
Preporuke:
1
3
167 ponedeljak, 19 oktobar 2015 15:11
DrJelaBisic
..strane(jordanske)vlade.Ni kao specijaista,sa odlicnim uspehom nisam mogla da se nigde zaposlim,Ne znam kolegu Kostica,ne znam koloiko je dobar u svojoj struci,koliko je jak ne samo kao lekar vec i kao naucnk i o tome nista ne bih mogla da kazem.Nema smisla nagadjati,pogotovo kad je nesto icno u pitanju.To uopste nije i ne bi trebala da bude tema ovih komentra,a vas pozivam na clanak o koupciji u nasem zdravstvu,koji je jos u toku na NSM
Preporuke:
1
3
168 ponedeljak, 19 oktobar 2015 17:08
DrJelaBisic
Za Posmatraca:To o cemu vi govorite je poslednja faza-kao kad oboleli ceka da se rak rasiti,nista ne preduzima da ga leci(naprotiv)i onda vise nema pomoci.Kako su se pojavili(i kada)separatisti i teroristi?Mi ne poznajemo ni svoju istoriju,a kamoli Albansku,o necemu(geografski)daljem da ne govorim.I to nije nikakvo cudo kada su u pitanju obicni ljudi(cak i obrazovani)kojima istorija nije profesija.Volela bih da mi neko kaze:koliko nasih mladih istoricara zna tecno Albanski(a da nisu Albanci)koliko njih prati albansku stampu,i koliko njih proucava njihovu istoriju?Koliko njih zna odakle su Abanci,ide na Kavkaz i u Rusiju,i pretura tamosnje arhive?Albanci nisu potomci Ilira,oni su Ilire,da tako kazem,kidnapovali,da bi se sveru pretstavili kao staroedoci(da sada ne idem u tu pricu,vro je zanimljiva)Nekako smo jos i vodili politiku na Kosovu pre 2.sv.r.,kada su sistematski naseljavani Srbi iz siromasnih krajeva kraljevine Yu
Preporuke:
1
2
169 ponedeljak, 19 oktobar 2015 17:50
Posmatrač
@ DrJelaBisic(8)

U pravu ste kada kažete da je separatizam na Kosmetu mnogo stariji od završnice 90-tih god. Ali, u ranijim vremenima, su separatističke težnje Albanaca ili Šiptara bile manje terorističkog a više političkog karaktera. To se menjalo u periodima ratnih stanja u proteklim ratovima u 20. veku. Albanci su koristili svaku priliku da pokrenu i ostvare neko odvajanje od države. Ali, po okončanju ratova, sve se vraćalo na staro stanje. Odvajanje zapadnih republika u SFRJ 1991. god. je za kosovske Albance bio znak da nešto preduzmu u tom pravcu. A imali su podršku i podstrek od njih. Srbija je ojačana novim Ustavom od 1989. godine odlučno stala u odbranu celovitosti države. U tome bi i uspela da nije došlo do oružanog mešanja sa Zapada. To bi se desilo i svakoj drugoj zemlji kada bi velike sile podržale njihove separatističke pokrete. Za to su primeri: Španija, V. Britanija, Turska i dr. Podržani spolja, svi bi oni uspevali da se otcepe od matičnih država. A protiv Srbije su stali mnogi.
Preporuke:
5
0
170 ponedeljak, 19 oktobar 2015 17:53
DrJelaBisic
..da bi se na taj nacin postigla/vratila srpska vecina.To je bila ispravna politika Kraljevine Yu i kralja Aleksndra.Ali krah nastaje kada je Srbima zabranjeno da se vracaju na Kosovo,posle 2.sv.r. i mI smo tada izgubili Kosovo.Tu su veliku ulogu odigrali Srbi,komunisti,sa Kosova,koji ne samo da nista nisu cinili da se ovo stanje popravi,vec su gradili svoje karijere na aminovanju tog stanja.I sta onda ocekujete?Kazete"Shiptarski teroristi".Za sve te decenije-zasto nije bilo srpskih terorista?Zasto je mnogim Srbima bilo lakse da se isele i odu u Kragujevac ili Beograd,umesto da se,svim sredstvima bore za ostanak?Zasto nijedna vlast,posle 90.,nije ni pokusala da vrati raseljene Srbe(i druge ne-albance)sa Kosova i da na taj nacin pokusa da zaustavi trend albanizacije?Zasto SM(sem sto je obecavao da niko nece vise da ih bije)nije imao akciju vracanja raseljenih Srba?Da li su oni,masovno,to od njega trazili?Dali je iko pomislio da pokusa sredjivanje maticnih knjiga na
Preporuke:
0
2
171 ponedeljak, 19 oktobar 2015 18:08
DrJelaBisic
..Kosovu,i knjiga drzavljanstva,koje iz njih slede,a koje su na Kosovu bile haoticnije nego igde drugde u SFRJ.Meni,rodjenoj u Beogradu od oca i majke Srba i drzavljana,trebalo je 6 meseci,pocetkom 80ih da napravim duplikat licne(odzeparili me u dvojci)jer nisam mogla da nadjem gde su mi roditelji bili upisani u knjigu dtzavljana.A pola Shiptara koji danas zive na Kosovu nemaju legalno sredjeno drzavljanstvo.Pa zato ni necu o najnovijoj istoriji.Da nikada nismo trazili internacionalizaciju Kosovskog problema.Da nismo trazili medjunarodnu arbitrazu,preko UN,vec smo pristali na Brisel,na direktne pregovore.Cime smo automatski dali legitimitet shiptarskoj strani.Uvek smo pristajali na sve shiptarske propagandne trikove.Nikada,na primer,nismo objasnili islamskim zemljama,od kojih su mnoge bile nama prijateljske,da je Albanska drzava kreirana od stane katolika Albanaca,pre skoro 150g.i da to nije muslimanska drzava,vec nacionalna drzava svih Albanaca.Da to nije sukob
Preporuke:
1
2
172 ponedeljak, 19 oktobar 2015 19:15
DrJelaBisic
..hriscana(Srba)(I "Hrvata"-gde su Janjevci?)i muslimana(Shiptara)vec da je sukob Shiptara(muslimana i hriscana)i Srba(hriscana i muslimana)Da su Cherkezi,Turci,Romi,muhadzerini iz Bosne(muslimani iz Bosne,koji su hteli da se isele u Tursku,pa se predomislil,i kralj Aleksandar ih naselio na Kosovo) i sl podjednako zrtve ShipTara.Samo simpatije Cherkeza(koji su svi,do jednog,proterani sa Kosova)donele bi nam podrsku bar 3-4drzave,u kojima su oni uticajni
Preporuke:
1
2
173 ponedeljak, 19 oktobar 2015 21:19
DrJelaBisic
Za posmatraca:da li da i dalje oduzimam vreme?Ali setite se kachaka.Zar to nisu bili teroristi?
Preporuke:
1
2
174 ponedeljak, 19 oktobar 2015 22:10
KK
Dobro je da se zna ,kad dođe onaj trenutak, ko je prozapadni, a ko patriotski i srpski !!!
P a aa sad nek biraju stranu!
Preporuke:
2
0
175 ponedeljak, 19 oktobar 2015 22:50
Posmatrač
@ DrJelaBisic(12)

Samo nastavite sa pisanjem. Možda je bolje da napišete članak. Kačaci su nastali još za vreme turske vlasti na ovim prostorima. Svoju borbu protiv okupatora su posle preneli i protiv srpske vlasti na Kosmetu. Nisu znali ili nisu hteli da priznaju da je Kosovo i Metohija bila srpska zemlja i pre dolaska Albanaca u ove krajeve. A imali su, kao i ovi danas, podršku sa strane.
Preporuke:
5
0
176 utorak, 20 oktobar 2015 00:46
Poštovalac NSPM
Tuga i opomena, šta reći? Ostavi nas u dilemi da li smo mi blesav narod željan sopstene krvi ili ne vidimo svu njihovu genijalnost koju SANU treba da nam kaže čekajući sve ove godine muke tuge i propasti. O Srpskoj eliti u rukovodstvu njihove države već smo dovonjno rekli ali ovo ili zbunjuje ili nam se čini da ni SANU nije Srpska. Kad ti se čini nešto mučnim a ne znaš mu leka mudracu predsednički onda barem ćuti i pravi se pametan i ne brkaj već i onako umuljanu vodu, pusti da se sama ako može izbistri. Jednostavno čovek posle ovih mudrosti ne za da li da pali sveću više gore ili dole. Presvešćivanje im ide od ruke šta sve treba da izdržimo i ostanemo valjda Srbi. Živela Srbija.
Preporuke:
4
0
177 utorak, 20 oktobar 2015 18:35
DrJelaBisic
Kachaci se nikada nisu borili protiv Turske vlasti u politickom smislu.(Rec kachak znaci begunac,odmetnik.A rec hajduk znaci razbojnik.Da se zna koga smo slavili.Nismo ni tada u proslosti,znaci bili bas sasvim"cisti"))Isto kao i beduini,u Arapskom svetu,to su bila plemena(fisovi kod Shptara)organizovni u razbojnicke druzine,koji su pjackali svakoga.(Znate kako se govorilo u C gori:kad nema turskih ovaca dobre su i vasojevicke)Ove druzine su uvek koristile vakuume,slabost u centralnoj vasti.U obe oblasti,na Balkanu i kod Arapa,to je bilo posle poraza Turske kod Beca,a pogotovo posle bitke kod Sente,kada su Turci,konacno,proterani preko Save i Dunava.U Otomanskoj imperiji Shiptari su se dobro snasli,jer su vukli jedni druge,kao i svi plemenski ljudi.Osnovali su npr dinastiju u Egiptu,ciji je poslednji monarh bio Kralj Faruk.Oni su,dakle,bili uglavnom apoliticni.Vestina shitrskih vodja,njihollve elite,je da su uvek imali jasan plan,jasan cilj do koga zele da dodju i disciplinu.
Preporuke:
3
0
178 utorak, 20 oktobar 2015 19:15
DrJelaBisic
..NJihovu drzavu nisu stvorili,po modi tadasnjeg doba(19,v,)muslimani,jer su onu bili odlicno pozicionirani u Otomanskoj imperiji.Na neki nacin-oni su vladali odedjenim segmentima te imperije.Ideju shiptarske drzave(koja nikada nije pre postojala-a zasto je duga prica)su stvorili na zapadu obrazovani Shiptari,katolici,pariski djaci.Oni su,naravno,bili diskriminisani u Otomanskoj impeiji,kao hriscani.Imali su,naravno podrsku Vatikana,koji je,preko njih,hteo na jug Balkana.Uostalom,Vatikan ih je i doveo sa Kavkaza.Shiptari-muslimani nikada nisu dozivljavali Otomansku impeiju kao okuptorsku-narotiv,oni su nju osvajai(uspesno)odiznutra,i pretstavjali njenu udarnu pesnicu u okupaciji drugih."Nisu znali ili nisu hteli..."Svu uslimani,tako ih uci njihova religija,ne mogu da podnesu da padnu pod vast ne-muslimana,Oni mogu da zive sa drugim religijama dok oni ne zavladaju,ali vracanje u prethodno stanje,ma koliko bili ravnopravni,mazeni i pazeni,je za njih nezamislivo.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner