понедељак, 13. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Владимир Костић: Косово више није де факто ни де јуре у нашим рукама, једина мудрост на који начин га достојанствено напустити

Kоментари (178) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 18 октобар 2015 14:53
Овај унишо
у трку за нобелову исплату миротворску.
Препоруке:
201
7
2 недеља, 18 октобар 2015 14:55
Gotovo?
БЕОГРАД - Председник Српске академије науке и уметности (САНУ) др Владимир Костић изјавио је данас да је у овом тренутку једина политичка мудрост на који начин, са елементима достојанства, напустити Косово, јер "ни дефакто ни дејуре није у рукама Србије".
"Неко овом народу мора да каже да Косово више није дефакто нити де јуре у нашим рукама. Бојим се да је, у овом тренутку, једина политичка мудрост на који начин, са елементима достојанства, напустити Косово које дефакто и де јуре више више у нашим рукама. И то неко овом народу мора да каже", рекао је Костић за Радио Београд.


Znači "izlazna strategija"?
Препоруке:
171
3
3 недеља, 18 октобар 2015 14:58
Др
https://www.youtube.com/watch?v=3CIBi8_TA7c

Да ли је тако Владимире Костићу?
Препоруке:
127
4
4 недеља, 18 октобар 2015 14:59
Димитрије
се ПОНОСИ оваквима, Ћенерал Недић је СВЕТАЦ према овој банди велеиздајничкој, СВЕТАЦ!
Кукала ви мајка, ко вас саветује и вода ки овце на клање.
Препоруке:
243
12
5 недеља, 18 октобар 2015 15:00
Mars!
Mars sa funkcije predsednika SANU, neobavesteni covece! Pa zar se EU i SAD ne ubise od uslova koje nam i dalje postavljaju u vezi sa Kosmetom? Kosmet de fakto nije u nasim rukama ali de jure jos uvek jeste, dokle god ga se mi pisanim putem ne odreknemo a to valjda jos nismo ucinili! Uostalom, rezolucija 1244 SB UN i dalje je na snazi i onda - nemoj da nam predsednik SANU prejudicira stvari kao ptica zloslutnica! Da li je i njega Zapad izabrao da nam soli pamet?
Препоруке:
259
13
6 недеља, 18 октобар 2015 15:01
Вељко Даниловић
Овај чланак је објављен на веб страници РТС-а. И врло добро знамо ко протура ово. Баш ме интересује колико се британци муче да нађу мудрост и да достојанствено напусте Малдиве. И ова мудра изјава долажи од "академика". Лудилу нема краја.
Препоруке:
238
11
7 недеља, 18 октобар 2015 15:02
СељакВесељак
Према дефиницји професора Антонића, ово га један леп пример ОЛОШ ЕЛИТЕ.
Препоруке:
294
11
8 недеља, 18 октобар 2015 15:05
Stef
Kako da napustimo nešto što nije u našim rukama?! Vidite po ovome kako je crvotočna malodušnost zavladala Srbijom. Predsednik Akademije govori kako maltene u ropcu treba da uđemo u EU, a ne vidi da smo već sad u samrtnom grču, a u EU nećemo ući ni povraćajući ni cvileći, jer neće imati ko da uđe kroz ta pasja vrata. Srbija dogoreva kao sveća, vremena je sve manje....
Препоруке:
189
6
9 недеља, 18 октобар 2015 15:08
koba
Sad je i jasno zašto Kosmet de fakto i de jure u našim rukama.
Sa ovakvim političarima i akademicima nije ni moglo biti.
Препоруке:
173
9
10 недеља, 18 октобар 2015 15:09
Косово више није де факто ни де јуре у нашим рукама?
рече вајни академик и остаде жив. Ако је био овакав лекар као што је академик...

Ухасите доктора због ширења дезинформација и дефетизма!
Препоруке:
191
10
11 недеља, 18 октобар 2015 15:10
синиша
За мене није питање како напустити Косово, него како га у што краћем року, најдуже седам дана војно ставити под контролу српске војске и жандрмерије, затим похапсити Тачија и другове.

Ево плана:

1. Искендером ударити Бондстил
2. на основу обавештајних података гађати ракетама игла свако место где постоји неко војно-полицијско одређење
3. извршити хеликоптерске десант на границу са албанијом на местима где су некада биле српске карауле
4. ставити под ватрену контролу све путеве и забранити кретање било каквих возила без дозволе српске жандармерије
5. онеспособити сву инфраструктуру која може да буде од користи окупационим албанским трупама
6. последње, али и не најневажније упозорити Албанију да са њене територије не сме да уђе ни једно наоружано лице на територију Косова, у противном гађати Искендерима Тирану
Препоруке:
158
43
12 недеља, 18 октобар 2015 15:13
Чавез
који лупеж.
Препоруке:
188
9
13 недеља, 18 октобар 2015 15:14
неопозива оставка је једино што може да опере овог...овог...
г. Крестића за председника!
Препоруке:
168
8
14 недеља, 18 октобар 2015 15:16
само
Дефетиста,на "функцији".
Препоруке:
141
6
15 недеља, 18 октобар 2015 15:18
momir
Očigledno je da Kostić nije svestan mesta na kome se nalazi, nije svestan odgovornosti i težine svojih reči izrečenih sa tog mesta, nije dovoljno upoznat sa istorijskim tokovima, tendencijama i poukama, nema u sebi dovoljno "nacionalnog" gena, nema nikakve mudrosti u svom promišljanju nacionalnih interesa, nema ni viziju ni hrabrosti da se izdigne iznad svakodnevne politike i kafanskog proricanja, nema nikakvih uslova ni kompetencija da se uključuje u raspravu o sudbonosnim potezima koje treba povlačiti u ovom istorijskom trenutku. Šta to uopšte ima da znači "dostojanstveno se povući sa Kosova" u verziji ovog čoveka sa napred navedenim manama. Ovo što je javno rekao je strašan beleg degenerativnosti ustanove na čijem je on čelu. "Urbi et orbi", ovaj čovek je duhovno i moralno impotentan u svakom smislu.
Препоруке:
154
8
16 недеља, 18 октобар 2015 15:21
КОНАЧНО...
...је отпочело последње разврставање.
Препоруке:
144
7
17 недеља, 18 октобар 2015 15:22
@СељакВесељак
у праву сте али, само делимично. Овде се ради само о олошу а од 'елите' ни 'е'!
Препоруке:
136
8
18 недеља, 18 октобар 2015 15:24
Не клепећи нанулама
Српски олош је преузео кључна места у држави, овај још тзв. академик морао би знати да, де јуре признање нека држава добија својим статусом у ОУН.Врло мали број лекара које познајем, су легалисти , углавном корумпирани са јаким егом.
Препоруке:
152
6
19 недеља, 18 октобар 2015 15:25
Велеиздаја
уништење Србства и српских зеаља нема алтернативу!
Живела мајка Русија!
Живео Владимир Велики!
Препоруке:
118
16
20 недеља, 18 октобар 2015 15:29
Исповраћао си се на српски народ
Опоганио је целу академију наука овим издајничким, антисрпским и антируским отровом и бљувотинама!
Препоруке:
168
9
21 недеља, 18 октобар 2015 15:34
Akademik??? - 0 obična
Povraćaću... ali ću izaći iz ove švapske prćije od zemlje.
Препоруке:
117
10
22 недеља, 18 октобар 2015 15:37
Чедомир Сића
Е, Матија, бежи из ове институције коју води овај антисрбин, ово речено му је довољно да оде у Крањевску акадњмију, ако већ није полетео, мало ће му бити Нобел.
Препоруке:
103
9
23 недеља, 18 октобар 2015 15:46
јбгбгд
Па овај је гори и од Хајдина! Сада је јасно зашто дебе структуре стално минирају Крестића!
Препоруке:
159
6
24 недеља, 18 октобар 2015 15:51
Конобар
Просто је невероватно докле све сежу пипци ИМПЕРИЈЕ.Како нам одједном Владимир отвори очи...или је ово провокација Танјуга. А где је овај Владимир био до сада...док је ИМПЕРИЈА отимала од Србије Косово и док је ИМПЕРИЈА правила ШИПТАРИМА ''државу''? Владимире, ниси Ти на тој дужности да служиш ... коме Ти на тој позицији уствари служиш...и ко Те плаћа?
Препоруке:
145
6
25 недеља, 18 октобар 2015 15:53
PeraK
U Srbiji krece kampanja za prihvatanje nezavisnog Kosova , zato je Nikolic i spominjao gradjanski rat. Na visokim funkcijama u Srbiji u politici, ekonomiji, nauci, kulturi , sportu su ljudi koji se zalazu za nezavisno Kosovo i to javno kazu pred velikim auditorijumom i narod gleda i cuti. Da je u nekoj drzavi u EU neko ovako nesto izjavio naprimer u Parizu da Korzika nije deo Francuske ispred te zgrade tog funkcionera ili u ovom slucaju predsednika SANU bilo bi na hiljade ljudi i trazilo njegovu smenu.
Препоруке:
129
5
26 недеља, 18 октобар 2015 16:02
Цвико
Страшно је сазнање када се угледан академик претвори у спикера политичког олоша. Ви који форсирате диплому, лепши и бољи шамар нисте могли добити. Научите већ једном да у политици нема пријатељства и диплома, већ треба имати петљу
Препоруке:
99
7
27 недеља, 18 октобар 2015 16:07
Causa Spectandum
Covek samo glasno govori o stanju na terenu.
Препоруке:
25
131
28 недеља, 18 октобар 2015 16:14
Зашто вас народ плаћа, да поганите и САНУ и Србију
Погана пропаганда и поган језик у корист српског душмана. Да ли вас издајнике то уче англо масони или сте ти и слични ово сами смислили?

КОЈУ ТО СЛОБОДУ У ТОТАЛНОМ РОПСТВУ ЗАПАДНОМ КАПИТАЛУ И ЊИХОВОЈ ЧИЗМИ ПРОПОВЕДАТЕ?!
НАТО ВОЈСКУ ИСПРЕД ЗГРАДЕ ВАС ЧУВА ОД НАРОДА, ТО ЛИ?!
Препоруке:
111
6
29 недеља, 18 октобар 2015 16:17
Алекса
Не пада снег да покрије брег...
Препоруке:
101
5
30 недеља, 18 октобар 2015 16:30
Intelektualna bagra
Turci su vladali 500g
Pa smo ga vratili. Ako prihvatimo logiku sto sugerises nema kraja rastakanju Srbije. Ona je gotova. Zato treba ne prihvatiti Kosovo drzavu i drzati je uu statusu kvo do pravog trenutka. Imamo podrsku dobrog dijela svijeta.
Nisam mogao ni sanjati da u SANU sjede politicki i intelektualni laici. Prije ce biti da sadasnji kvislinski rezim stvara podlogu da to ucini sto pricas. Da si zapravo njihov glasnogovornik.
U bilo kom slucaju ne ide ti na cast postenje i intelekt.
Препоруке:
107
6
31 недеља, 18 октобар 2015 16:36
sofija
On to govori iz vuciceve glave.
Jos jedan od mnogobrojnih nozeva u samo
srpsko bice.Racunaju na nase potpuno umrtvljavanje.
Ali cine potpuno suprotno.
Nista nece biti onako kako su oni zamislili.
Препоруке:
104
7
32 недеља, 18 октобар 2015 16:42
S.Z.Ž
Zbog ovakvog defetističkog stava ovog tzv. akademika treba ili najuriti uz buku ili ga naterati na ostavku. Osoba koja zapošljava u SANU faćkalice i starlete priča o nekakvom dostojanstvenom napupštanju srpske teritorije i srpske duše?
Препоруке:
100
4
33 недеља, 18 октобар 2015 16:43
Радгост
Обичан народ-Срби,може да опстане без одабраног олоша-Срба.
Док самоодабрани олош-Срби,не може да опстане без обичног народа-Срба.
Препоруке:
72
4
34 недеља, 18 октобар 2015 16:44
Курсула
Ваљда је сада свима у Србији јасно колико је дубока и широко распрострањена окупација земље, када председник академије постаје гласоговорник највећег велеиздајника у историји српства, умишљеног наследика јосипа броза, диктатора у покушају, очевидног (и без наочара) агента МИ-6.
Овај "академик" мора бити хитно збачен са места председника САНУ. Ако то нису у стању да ураде, онда ни остали академици нису ништа бољи. Онда садашњу САНУ треба прозвати ШАНУ (шиптарска АНУ)и одмах направити нову, праву САНУ.
Очигледно, евроатланске газде решиле су да угасе светло у крчми звана Србија. Нема даље!
Препоруке:
95
5
35 недеља, 18 октобар 2015 16:48
Анонимна
у УТОРАК 07. АПРИЛА НАПИСАЛА Јован Анастасијевић У КОМЕНТАРУ НА ВЕСТ О ИЗБОРУ:

"али ми недостаје један податак о Костићу: које политичке странке он беше члан? Јер - не бива у Србији то да неко дође на истакнути положај, а да није члан владајуће странке."

И ЕВО ЈОЈ ОДГОВОРА.
НЕДОСТАЈАЛА ЗА ПРОДАЈУ/ИЗДАЈУ ЈОШ ПОДРШКА АКАДЕМИЈЕ. И ЕВО ЈЕ СТИГЛА.
Препоруке:
98
3
36 недеља, 18 октобар 2015 16:50
Трифун
Јасно је ко у овом тренутку контролише косметску територију! Да ли је академик Костић свестан да оваквим иступима постаје саучесник у велеиздаји јер намерно или ненамерно оправдава насилне методе уз помоћ којих нам отимају део државне територије и све оно што са тим иде у пакету!?!
Препоруке:
90
5
37 недеља, 18 октобар 2015 17:01
Љиљана
Да ли је могуће да је овај човек на челу САНУ? Чини ми се да се неко добро потрудио да нам у све поре друштва инфилтрира препознатљиве ......
Препоруке:
94
5
38 недеља, 18 октобар 2015 17:05
Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.
Препоруке:
89
7
39 недеља, 18 октобар 2015 17:05
millababic@gmail.com
Срамота!Издаја! Оставка!
Препоруке:
94
6
40 недеља, 18 октобар 2015 17:06
samo istinom napred
Vidite i ucite kako pametan covek zbori !
Препоруке:
18
99
41 недеља, 18 октобар 2015 17:07
Биљана Николић@ де факто де јуре о величини САНУ
Starleta Katarina Smiljanić dobila je posao u Srpskoj akademiji nauka i umetnosti. Ona je na ovo mesto došla sa diplomom frizerke i iskustvom rulet dame u kockarnici, a preporuku za zasnivanje radnog odnosa bilo joj je blisko prijateljstvo s Budimirom D. Lončarom, upravnikom poslova SANU, ispred čijih vrata i sedi.

Дали су ово слободе и идеали за које треба дати КОСМЕТ?
Препоруке:
122
6
42 недеља, 18 октобар 2015 17:07
jagodinac
Sram te bilo!
Препоруке:
93
4
43 недеља, 18 октобар 2015 17:09
Oliver Kromvel
Nije mi jasno čemu ovolika rezigniranost kod većine komentatora,da li vi uopšte imate predstavu kako se u ovoj zemlji poslednjih 70 godina postaje akademik,načelnik policijske stanice,direktor,ministar,mislite sposobnošću i pameću,pogrešno isključivo političkom podobnošću i servilnošću.Šta očekujete od ovog Brozovog akademika osim da piša kako vetar duva.SANU je odavno običan otirač,antisrpska institucija za udomljavanje podobnih starkelja koji 30 godina nisu napisali jedan naučni rad,partijski poslušnici u proseku stari 75 godina eto to je SANU,čast naravno izuzecima.Ni SPC nije mnogo bolja,Srbiji trebaju nove institucije,SANU je kao koncept prevaziđen tu instituciju treba demontirati a većinu ovih dementnih tipova poslati u penziju,potrebne su nove nacionalne institucije koje će umeti da daju odgovor na goruća nacionalna pitanja,uostalom koncept akademije je da okuplja najbolje stručnjake u raznim naukama i strukama,osim kod nas naravno.
Препоруке:
95
7
44 недеља, 18 октобар 2015 17:10
Алекса
Господо, ситуација је сасвим проста.
Типови попут овог покушавају да нам отму будућност и осигурају је за своје одсрбљене потомке.
На тај начин ставили су као улог њихову будућност,
а нашу су прецртали.
Иде се према ситуацији у којој нема више средњег решења.
Или ми, или они.
Све то данас невероватно подсећа на време и начин на који су комунисти братских народа и народности и Срби са амнезијом у вези националне припадности - југосрби, ако волите - освојили власт у Србији 1944. године.
Како су дошли до моћи у Београду, једино тако је могу и изгубити. Сећате ли се речи Мирјане Марковић?
Ако се Русија не умеша и тако ублажи постојећу напетост, биће крваво, баш тако, како прижељкују наши западни љубитељи и узори.
Дипломац не спомиње без разлога грађански рат...
Они сами нит могу, нит хоће да скрену са тог пута.
Код њих се уопште не ради о животним интересима српског народа, већ о осигурању тога чега су се домогли или шта су опљачкали.
Кад кажем они, мислим на те експониране.
Препоруке:
88
8
45 недеља, 18 октобар 2015 17:11
seti
Од оног несрећног тренутка када је члан академије постао диктатор са образовањем четири разреда основне школе,од којих је први понављао она је престала да личи на нормалну институцију.Тада су ударени темељи урушавања елитих институција у Србији.
Препоруке:
72
8
46 недеља, 18 октобар 2015 17:12
Пирот
Оставка издајниче српског Косова!

Ово није академик, већ велеиздајник.
Препоруке:
113
8
47 недеља, 18 октобар 2015 17:12
...
A ko je ovaj?
Препоруке:
56
7
48 недеља, 18 октобар 2015 17:14
NATO mondijalisti u SANU!
Nedićevsko-kolaboracionističko-okupatorski diskurs preovladava u gotovo svim institucijama, pa i u SANU. Odgovor na ovu sramotu mora biti jasan, žestok, partizanski borben i od časnih srpskih akademika i od ubedljive većine patriotskih i slobodarskih Srba kojima je stalo do suverene i celovite Srbije, koji nisu prodali veru za večeru!
Препоруке:
84
9
49 недеља, 18 октобар 2015 17:15
...2
Дакле, лекар неуролог се оглашава на ову тему??!! е свашта!
Ни не чуди какво нам је здравство, онда.
Препоруке:
84
9
50 недеља, 18 октобар 2015 17:17
brzi
Šta je pogrešnog rekao vaš prvi akdemik? Ništa, samo konstatovao realno stanje na terenu i ništa drugo. A svi koji se kunete u Kosovo bolje bi bilo da se svaki put kada se zakunete u KiM i upitate šta ste sami suštinsko uradili da KiM ostaje u granicama države Srbije. Sada je i dobar trenutak za katarzu poluprošlog vremena poslednjih 35 godina ( od smrti Tita naovamo) gde i šta ste pogrešili i grešili da se dogodilo to što se dogodilo. U ovom trenutku bi bilo mnogo bolje da umesto ovog akdemičara detaljno preizpitate Slobu koji vas je za vreme svoje vladavine uspeo posvađati sa svima u okruženju te širnome svetu i branio srbstvo na takav način da gdegod on branio srbe i srbstvo tamo posle njegove odbrane srbstva i srba više nema.
Препоруке:
25
113
51 недеља, 18 октобар 2015 17:20
Мирјана Ниш
Шта прича ова Бонстиловац. Он не може да буде председник неке српске установе. Каже - Нико од нас не сме да тражи да заборавимо Косово -... мислећи и на Војводину, Бујановац, Санџак, Влашку Републику...
Овога Костића су именовали као полугу ВЛАСТИ за предају Косова и Метохије након избора.
Да ли овај износи став установе на којој је на челу? Не верујем.
Можемо очекивати да БУЛУМЕНТА оде до патријарха, да и патријара уцене, да и патријарх заузме исти став.
Или да га отрују.
Препоруке:
75
6
52 недеља, 18 октобар 2015 17:30
...
Академик, а још није научио ни основне мудрости својих предака:

БОЉЕ ЈЕ ПАМЕТНО ЋУТАТИ, НЕГО ГЛУПО ГОВОРИТИ!
Препоруке:
89
6
53 недеља, 18 октобар 2015 17:34
СКИНУТИ ТАБЛУ СА НАТПИСОМ САНУ
И ставити НАТО-подружница илити испостава.
Част изузетцима као што је господин Василије Крестић и Коста Чавошки или Смиља Аврамов. Ја бих из протеста напустио ову установу коју воде ИЗДАЈНИЦИ попут овог доктора Менгелеа.
Препоруке:
94
6
54 недеља, 18 октобар 2015 17:37
Ман'те нас се, молим...
Председник САНУ је нагласио да га много више интересује судбина Републике Српске


К'о Бога Вас молим НЕ ИНТЕРЕСУЈТЕ се за Републику Српску!
Јасно је да би после таквог вашег интересовања и бриге за РС једног дана у блиској будућности прочитали следећу Вашу изјаву:
Република Српска више није де факто ни де јуре у нашим рукама, једина мудрост на који начин је достојанствено напустити.
Препоруке:
84
5
55 недеља, 18 октобар 2015 17:38
Srbin
Sram te bilo te sede kose. Srbija je vecna dok su joj deca verna!
Препоруке:
75
5
56 недеља, 18 октобар 2015 17:39
Дарко
Главни проблем проблем је што нико од ових што бесне против овог предлога не може да одговори на кључно питање за које мислим да је пресудно и које нагони људе да "пусте" Косово, а то је: шта радити са Албанцима на Косову? Ми ћемо се вратити и замахнути чаробним штапићем а Албанци ће једноставно испарити и нестати...Да их интегришемо? То не желе ни Срби, ни Албанци. Да их побијемо и протерамо?Пропуштене су прилике за то,тешко да такав геноцид може проћи у Европи у некој ближој и даљој будућности. Шта радити са народом, кога су по потреби и попут славине, стране силе окретале против Србије у складу са својим интересима и кога ће окретати и у будућности и опет у складу са својим гео-стратешким интересима? Треба ли Србији и Србима такав мач над главом?
Препоруке:
11
80
57 недеља, 18 октобар 2015 17:40
cisto onako
Pa trenutno nije, ali treba biti posten i reci da je okupirano i to je realnsot. Da li nam akademik predlaze da prihvatimo i pozdravimo okupaciju?
Препоруке:
68
3
58 недеља, 18 октобар 2015 17:40
Pred kisu
Kratko i jasno, g. Kostic je rekao istinu.
Koju niko (osim mozda Vuka) nije smeo da kaze.

I sad citam komentare.
Vecina ljudi kritikuje g. Kostica.
Ali niko ne osporava njegove argumente.

Krekecu kao zabe kad u baru sleti roda
Препоруке:
16
106
59 недеља, 18 октобар 2015 17:42
Dragan
Ćute kad zemlju treba braniti od okupatora a kada je treba izdati urlaju. Najuriti ovoga nedostojnoga sa položaja za koji nije.
Препоруке:
77
3
60 недеља, 18 октобар 2015 17:46
Milic
Ovaj covek je bruka za SANU i celu srpsku naciju. Kao da je clan Cedine ili Vukove(proapalih) partija, ili eventualno portparol Natasinog foda. Sram ga bilo. Treba ga pod hitno smeniti i oterati u penziju. Sigurno je to komplikovana procedura, ali bi je trebalo sprovesti.Da, na primer, gradjani u Srbiji pisu peticije da se on skloni,ili da se organizuju protesti ipred Akademije nauka. Naravno, sve bi ovo trebalo da organizuju intelektualci,koji su dokazane patriote.Ne hvalim se,ali kad je bila kampanja za izbor predsednika SANU, pisao sam komentar i bio protiv njega. Ne licno, vec sto iz iskustva znam da se lekari ne razumeju u politiku,a mnogo vole da se njome bave. Rekao sam tada da za ovu licnost ne zna ni 5% Srba, a treba da za predsednika SANU zna skoro svaki Srbin. Takav je bio Pavle Savic, a da ne nabrajam stare velikane srpske kulture i umetnosti.Ovaj g. bi trebao da bude predsenik siptarske akademije, ako bi ona imala dovoljan broj pismenih clanova.
Препоруке:
72
7
61 недеља, 18 октобар 2015 17:47
синиша
Косово и Метохија су протекторат УН и то уопште није спорно. Ако Косово и Метохија данс није под директним надзором Србије још мање је под директним надзором Албаније или Албанаца. Ни де факто ни де јуре.

Не знам зашто је проблем рећи да Србија нема тренутно контролу над Косовом, заиста нерма, али то не значи да има неко други. У том смислу заиста постоје неки нарко и неки хомосексуални лобији који би ту нешто да промене, има чак и држава које се за то залажу, али је бесмислено да један уцењени протура ово или оно мишљење.
Препоруке:
73
3
62 недеља, 18 октобар 2015 17:58
nenad
ponosno odbacimo KOsovo
Препоруке:
13
50
63 недеља, 18 октобар 2015 18:05
Stojan
Predlažem da mu Bora Ćorba otpeva pesmu - Ostani đubre do kraja.
Jer ovo je stvarno veliko šubre.
Препоруке:
64
5
64 недеља, 18 октобар 2015 18:05
Јово
Дефакто и дејуре овај је велеиздајник са тапијом.
Препоруке:
71
5
65 недеља, 18 октобар 2015 18:06
Vrijeme je bilo
...da jedna pametna stigne i od Sanu-e...
Dosta je i njima laži i mitomanije.
Препоруке:
16
67
66 недеља, 18 октобар 2015 18:06
сизиф
Председник САНУ је нагласио да га много више интересује судбина Републике Српске, јер тамо постоји један озбиљан, активан, делујући културни и научни део од милион ипо до два милиона људи.

Наравно, али то није разлог да нас не интересује како ће се извршити ревизија српско-албанске границе успоставњене 1913. уз учешће свих великих европских сила.

Српски народ није ни свесан шта му раде југословенски расисти већ више од век и по и шта су му урадили у 20. веку.
И дан данас се демографски подаци за 1921. могу добити само у замагљеној форми, размере геноцида на територији Авнојске Хрватске се прикривају на сваки начин.

Попис 1921.
http://pod2.stat.gov.rs/ObjavljenePublikacije/G1921/Pdf/G19214001.pdf

У окрузима Косово, Метохија, Призрен и Звечане живело је тада 93.000 Срба и 278.000 Албанаца.

У покрајини Хрватска и Славонија 659.000 и Далмацији 106.000, укупно 765.000 Срба, већим делом на компактним српским територијама.
Препоруке:
38
3
67 недеља, 18 октобар 2015 18:12
Deprimirani srpski rodoljub
Ha,ha, ha...ispade Mica Megatrend moralna gromada za ovu izdajnicku bandu koja prima masne plate iz drzavnog budzeta.Mica barem nije sisao drzavnu sisu.Bando besramnika, gnusam vas se svih skupa.Potpuno ste beskorisni bez obzira na vasa visoka akademska zvanja i dostignuca.Pazi samo kakva zamena teza.Kao treba brinuti o RS a ne o KiM.Pa ako smo dali deo Srbije cak i onaj etnicki srpski sever kako onda da trazimo ds se borimo za deo tudje drzave ako cemo sada da zalazimo u sitna formalno pravna crevca.RS je ipak deo dejtonske BiH.Ako su nas pritiskali da damo KiM dacemo i RS ako to bude a bice trazeno.Eh moj dr Kosticu...
Препоруке:
62
2
68 недеља, 18 октобар 2015 18:12
ih
"Zar i ti sine Brute"
Препоруке:
32
5
69 недеља, 18 октобар 2015 18:21
...
Зашто су Ложа и САНУ у ИСТОЈ згради??
Препоруке:
59
2
70 недеља, 18 октобар 2015 18:22
Neša...
"Svojevremeno je prof. dr Ljubiša Rakić, kao saradnik i kućni prijatelj Kostićevog oca, omogućio profesoru V. Kostiću stručno usavršavanje na najuticajnijim američkim univerzitetima, a kasnije ga je ubacio i u SANU... Učestvuje u ispitivanju nepoznatih lekova svetskih farmaceutskih firmi na svojoj klinici... Otac profesora Vladimira Kostića, prof. dr Svetislav Kostić, bio je dugogodišnji direktor Dečje klinike, dekan Medicinskog fakulteta i komunistički funkcioner..."

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/clanak.php?br=146&clanak=13

* 1995-1996, Visiting research scientist u Institutu za neurologiju Kolumbija Univerziteta u Njujorku
* 1989-1990, Stipendista Fulbrajtovog programa u zvanju viziting-profesora 15 meseci u Institutu za neurologiju Kolumbija Univerziteta u Njujorku
* 1987, Poseta Midlseks bolnice u Londonu

http://neurologija.bg.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&catid=39%3Adoktori&id=171%3Aakademik-profdr-vladimir-s-kosti-&Itemid=62&lang=s
Препоруке:
65
3
71 недеља, 18 октобар 2015 18:27
Српски сељак
Продана или уцењена душа.
Очигледно је потребно једно добро чишћење САНУ која за почетак треба да промени назив и да избаци оно С.
Очигледно им се жури да Косово постане потпуно правно независно.
Али изгледа да им то не иде како су планирали када ангажују дотичног господина који очигледно није преко ноћи дошао до ставова које је јавно изнео.
Изгледа да је дотични господин на платном списку страних служби дуже времена па је дошао тренутак да плати све погодности које је уживао.
Имајући у виду рукопис (интелектуалац, академик) иза њега стоје УК. Вероватно је свратио ових дана до амбасаде УК по своје мишљење.
Овим је открио и мрежу страних агената утицаја чији је члан. Треба само анализирати његове пријатеље и коме је све помагао.
Биће ту интересантних имена.
Препоруке:
53
4
72 недеља, 18 октобар 2015 18:27
Causa Spectandum
@ Causa Spectandum
Covek samo glasno govori o stanju na terenu.
Препоручи коментар:
6 41


Do sada se javilo 41 osoba sa zatvorenim usima, ocima i mozgom na "leru".

Smatram posetioce i komentatore ovga sajta ipak za koplje, dva visim od ostatka gradjanstva.
Pomislite, ako je Vas tako lako "naloziti", pa da na cinjenicu lupate minuse, kako li je tek lako manipulisati sirokim masama.
Ovde lezi odgovor zasto AV i njegova statocinska politika tako lako uziva podrsku.
Za ne poverovati je koliko ima ljudi koji jednostavne ne vide da seku granu na kojoj sede.
Препоруке:
15
46
73 недеља, 18 октобар 2015 18:27
Бране, Италија
Хвала Вам председниче САНУ што сте храбро и у складу са високом дужношћу рекли народу оно што сви знамо. Од сада ће и остали руководећи људи народа морати о овоме да отворено говоре. Моја подржка академику Костићу !
Препоруке:
18
102
74 недеља, 18 октобар 2015 18:28
Реалност издаје
Овако изгледа пропрема терена од стране плаћеничке клике за велеиздају. Косово је окупирано и то је реалност. Да ли ће се ратовати некада зависи од односа снага у свету и глобалних трендова, али сигурно је да плаћеници знају да је сада прилика да се на власт доведе неки бедни плаћеник као Чеда Јовановић који би ставио потпис на "реалност". Јер Србија у ЕУ и Нато може само без Косова и још понечега. А са Русијом која је доказала да је увек ту за Србију и са оваквом превртљивом влашћу, Србија може очувати своју државност, границе и националне интересе. Зато су избори уствари референдум о овим питањима, јер ко је за ЕУ, спреман је да се по "академиковом" рецепту одрекне и своје рођене мајке због неколико сребрењака. Све се у историји понавља а издаја је увек највећа од оних којима новац усађује убеђење да раде исправно док издају светиње својих предака и деце. То је највећи људски шљам.
Препоруке:
61
3
75 недеља, 18 октобар 2015 18:28
Jadna Srbijo
Jadni smo mi sa ovakvima. Ne znam koje gori, političari ili srpski akademci.
SANU je najobicnija ne vladina skupina glista.
Препоруке:
58
6
76 недеља, 18 октобар 2015 18:36
Kosticu,sramoto srpska,da ti kazem da Kosmet nije ni nezavisan,
Otkud sad ovaj defetista,ko je njega platio da unosi nemir u narod,kojim je valutama placen?

Kosticu,sramoto,KosMet je bio pod Turcima 500 godina pa ga se nismo odrekli,pa pod Austrijom,Njemackom i sada pod Amerikom i uvijek smo ga vracali.Rez.SB 1244 i nasa snaga nam daju pravo da ga vratimo.
A,ti bedo bedna,ko te tu postavi.
Odmah da podneses ostavku i da ides u NATO-akademike,nam atakvi ne trebaju.
Sram te bilo godina i funkcije koju obavljas.
Препоруке:
69
4
77 недеља, 18 октобар 2015 18:46
nenad
Jedna od trezvenih srpskih glava koja gleda dalje od svoga nosa.
Препоруке:
11
83
78 недеља, 18 октобар 2015 18:52
Intelektualna prostitucija,
Svaka cast pojedincima,ali u Srbiji se,vec odavno,uvrijezilo pravilo,STO SKOLOVANIJI TO BLESAVIJI I POKVARENIJI.
Dosta je ove intelektualne prostitucije i prodavanja drzave i naroda,ko nece da se bori za nacionalne interese neka se skloni.

Kosticu,ljigo jedna,skloni se,podnesi ostavku,ovim pokvarenim,izdajnickim i glupim monologom si izgubio svaki kredibilitet u drustvu,a na tvoje mjesto predlazem Kusturicu,velikog covjeka covjeka u svakom pogledu kome ovaj Kostic ni cipele cistiti ne moze.
Препоруке:
58
4
79 недеља, 18 октобар 2015 18:53
Dostojanstvo???
kad su Pravoslavci imali dostojanstvo i historiju? Doslo je vrijeme da se #zice na guslama# zamjene ili da dobiju "vise zica" koje nece stalno "svirati istu pjesmu" ili koje ce "pjevati drugaciju pjesmu"!

Kosovo je Republika i samostalna drzava!
Препоруке:
11
90
80 недеља, 18 октобар 2015 18:57
Mitrovčanac
Čovjek vam je rekao ono što svi znate.Izgleda da mu je dojadila opšta iluzija oko Kosova.Ostaju vam samo sjećanja i pouka da ne posežete za tudjim.
Препоруке:
10
68
81 недеља, 18 октобар 2015 18:58
Циле
Сад је и последњој будали у Србији ваљда јасно какав олош је на кључним местима и са којим циљем је ту постављен!
Препоруке:
56
5
82 недеља, 18 октобар 2015 19:01
Ko shto
Чланство у стручним удружењима
Медицинска академија Српског лекарског друштва; Научно друштво Србије; Српско лекарско друштво; Удружење неуролога Југославије; Југословенско друштво за неуронауке; Светска неуролошка федерација; Америчка неуролошка академија; Краљевско медицинско друштво, Велика Британија; Интернационално друштво за поремећаје моторике; Интернационална неуропсихијатријска асоцијација.

poshtovani pukovnik nazva agent od uticaja a mi kazhemo petokolonaSH.
Препоруке:
33
4
83 недеља, 18 октобар 2015 19:01
Umesto da SANU
Umesto da SANU kaze jasdno i glasno ono sto vlasti ne smeju, a to je da je Kosovo i Metohija okupuirano NATO bombama i potonjom agresijom NATO zemalja drugim sredstvima, nas vajni akademik sugerise da dignemo ruke od nase teritorije! Pa i onaj vajni istoricar Markovic danas sugrise da jednoga dana otkupimo Kosmet!!!U kakvoj to zemlji, sa kakvim to ljudima, koji navodno predstavljaju elitu, mi zivimo???
Препоруке:
55
4
84 недеља, 18 октобар 2015 19:02
Алекса
nenad
Није здраво хранити се садржином памперса.
Али то није твоја кривица.
Препоруке:
35
3
85 недеља, 18 октобар 2015 19:05
Dogodine u Prizrenu...
Znas li ti Kosticu,ljigo jedna,kako su Jevreji,poslije progona od strane Rimljana,2000 godina,govorili:"Dogodine u Jerusalemu"?I docekali su i vratili se u Jerusalem.
Zato,kao Srbin,klicem,DOGODINE U PRIZRENU,pa koja god to godina bila,vraticemo se,zato sto je KosMet nas Jerusalem.
Препоруке:
63
8
86 недеља, 18 октобар 2015 19:08
Neša (Glodur)
@Deprimirani srpski rodoljub: "...ispade Mica Megatrend moralna gromada za ovu izdajnicku bandu koja prima masne plate iz drzavnog budzeta.Mica barem nije sisao drzavnu sisu."

Prof. Mića Jovanović je bio žrtva medijske hajke jer nije pristao da Megatrend pređe u strane ruke. Posle 5. oktobra 2000. na radna mesta predavača na fakultetu zaposlio je osam funkcionera SPS što mu je zamerano sve vreme. Jedan je od osnivača SPS i finansijer stranke. U sred medijske hajke na njega obratio se stranci za pomoć u odbrani u medijima ali Dačić ga je iskulirao. Sledećeg dana se iščlanio iz stranke i otišao iz Srbije.
Препоруке:
20
17
87 недеља, 18 октобар 2015 19:09
I Cooraphte Daya
@Dostojanstvo???
Марш.
Препоруке:
42
2
88 недеља, 18 октобар 2015 19:10
@nenad
nema on ni nos, ni oci, ni usi, on ima samo pogani, lupeski jezik, bas kao i ti...
Препоруке:
45
4
89 недеља, 18 октобар 2015 19:12
Пера Детлић
Господа академици треба да одлуче да ли су за САНУ или АНУС, а Косово нека не трпају у своја уста, јер су ћутањем доказали да су недостојни свог народа.
Препоруке:
54
3
90 недеља, 18 октобар 2015 19:13
I Cooraphte Daya
Тито је устоличио најгори олош као елиту овог народа.Ово је прави изданак такве олош елите, незамисливо је да један академик признаје окупацију дела своје земље. Ако ништа друго, место у историји му је осигурано.
Препоруке:
51
4
91 недеља, 18 октобар 2015 19:27
Milic
Samo kratko: bravo za predsednika Srbije g. T.Nikolica, koji je postavio pravo pitanje za SANU.
Препоруке:
38
3
92 недеља, 18 октобар 2015 19:31
Kandidat za (s)anu
Dfekato i de jure, od nas traze da priznamo NATO republiku, jer bez naseg priznanja sve pada u vodu. Ovo je osnovna postavka, jer da nije tako ne bi nas pritiskali. Kosovo i Metohija ako se izuzme razolucija 1244 moze da se tretira kao okupirana teritorija, kakva je bila Srbija za vreme 2 svetskog rata, de fakto i de jure. Inace kada je ovaj gospodin izabran za predsednika (s)anu, ovo (s) u zagradi jer je prethodni predsednik predlagao da se izbaci Srpska, odmah mi je bilo simptomaticno obzirom na vreme kakvo je sada. Bilo je logicno da se izabere nako iz odseka Istorijskih nauka koji je daleko kompetentniji a ne neko lekar. U svakom slucaju ovo ga niko nije nista pitao tako da ovo pretstavlja cisti bezobrazluk.
Препоруке:
50
3
93 недеља, 18 октобар 2015 19:39
Milos
Zaista je tacno da je SANU godinama kukavicki cutala i podrzavala bezalternativni put u EU. Izuzecima, naravno, svaka cast. Tacno je i da je bolje da je nastavila da cuti. Jasno je da sa ljudima poput Kostica, Hajdina ili Ljubomira Simovica SANU ne moze dalje.
Препоруке:
56
3
94 недеља, 18 октобар 2015 19:42
Djura
Cini mi se da su svi drugi krivi samo ne premijer i ministar inostranih poslova pa u tom cilju su potpisali sve moguce sem nedaju pola jezera to je pisalo u njegovom biltenu velika Srbija.
Препоруке:
38
1
95 недеља, 18 октобар 2015 19:44
Војин
Треба да га прегледа неки његов колега неуропсихијатар !
Препоруке:
41
5
96 недеља, 18 октобар 2015 19:44
perkins
kostic je onakav kakva je danas VECIM delom cela Srbija,proracunata,egoisticna,lakoma,necasna,jednom reci jadno,ali moze jos bednije,jer da nije tako kako bi onda kostic i vladajuce ""politicke elite""drzale vlast od petog oktobra do danas,ali konac delo krasi,na kraju teksta stoji;Tomislav Nikolić: SANU da se izjasne može li Kostić da ostane na njenom čelu!
eto diplomirani presednik Srbije koji skupa sa svojim pulenom prvim NADpresednikom u istoriji zaokruzuje nezavisnost lazne drzave kosova postavlja cinicno pitanje o CASTI i MORALU presednika SANU,pametnome i previse,kostic je bar JAVNO izjavio ono sto je tajno radio,koliki je kostic .......,jos uvek nije ni do kolena naprednom duetu,zato tomislave nikolicu NEMOJ vise ni jedne,dobro te znamo na zalost!!!
Препоруке:
46
5
97 недеља, 18 октобар 2015 19:50
Neša (Glodur)
Žustru reakciju predsednika Nikolića kao da je pisala Stanislava Pak. Ako, i neka je. Ona je luda. Pozitivno!
Препоруке:
32
2
98 недеља, 18 октобар 2015 19:52
Спин договор са Педром?
Набацио лопту за спин волеј главним издајницима. Као не слажу се, ђубрад.
Препоруке:
38
1
99 недеља, 18 октобар 2015 20:00
Causa Spectandum
@ Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.


Ej, mani me (nas) Titine "istorije". Nisu ni nedicevci, ni Zbor, ni cetnici pucali iz kukuruza na nemacku patrolu, vec dedovi ove ekipe koja sada grobari Srbiju.

Zivo me zanima sta cete svi vi reci kada se stanje o kome govori ovaj - nikad cuo za njega - profesor zacementira i novim Ustavom.

Mogu u glavu da se kladim da niko nece stisnuti petlju, pa da se potvrdi Vasa teza da nema zacementiranog stanja i da revolucijom obori izdajnike.

I na kraju - hajde da neko razlozno i argumentovano objasni, stavku po stavku, de facto i de jure, kako se to Kosovo, osim u Ustavu koji je na izdisaju, nalazi u pravnom i politickom sistemu drzave Srbije?
Ili cete glumiti "inenadjenje" kako kukavan nam predsednik?
Препоруке:
15
19
100 недеља, 18 октобар 2015 20:02
Causa Spectandum
@ Arčibald Rajs
@Causa Spectandum
I Nedić i Ljotić su od 1941. do 1944. govorili o stanju na terenu, samo što nisu znali, kao ni ovaj, da nema zacementiranog stanja.


Ja sam podpisao ovu peticiju, a nadam se da cete i Vi.

http://www.ipetitions.com/petition/NoKosovoUnesco
Препоруке:
19
3
101 недеља, 18 октобар 2015 20:02
сизиф
@I Cooraphte Daya
Тито је устоличио најгори олош као елиту овог народа.

Да српска културна и просветна елита, чија слава данас доживљава ренесансу, није српском народу претходно више од века испирала мозак расистичким теоријама, Титови партизани, монструозне авнојске границе, култ личности једног Хрвата били би потпуно незамисливи, без обзира на Совјете и Запад.
Препоруке:
27
6
102 недеља, 18 октобар 2015 20:14
Nebeski narod
Sad se vidi kolika propaganda je posejana.Kad čovek kaže istinu koja galama se digla.Nebeski narod i nebeska laž ne trpi običnu istinu .
Препоруке:
7
43
103 недеља, 18 октобар 2015 20:16
Umpalumpa
Kostić je stručnjak u oblasti multiple skleroze, althajmerove i hočkinsove bolesti. Iako su ove bolesti medicinski i de fakto neizlečive i iako on nikog nije izlečio odtih bolesti, on je na tome stvorio karijeru, doktorirao i primljen je u akademiju čiji je predsednik.
Da li on obolelom od pomenutih bolesti savetuje da dostojanstveno napuste svoj život?
Препоруке:
42
3
104 недеља, 18 октобар 2015 20:26
Професионални оптимиста
Добро је. Догорело је до ноктију ЕУНАТОзаступницима јер сагоревају једну по једну мрежу својих сарадника. Овим изјавама спаљена је једна веома опасна мрежа страних агената у академским круговима.
Када кажем спаљена јасно је да ако се крене ликом и делом дотичног "академика" а још више његовим контактима (сарадници, пријатељи, итд.) има да упознамо стране агенте на гомили (курире, регрутере, контролоре, ...) из разних структура.
Сада ће свако ко му приђе, ма ко му каже Добар дан, бити осумњичен да је страни агент.
Другим речима дотичног академика има да избегавају сви они који су иоле патриотски настројени.
Страни агенти су корисни ако раде у сенци (кобајаги имају свој став) а ако се зна ко су и шта су онда су бескорисни.
Препоруке:
36
4
105 недеља, 18 октобар 2015 20:40
телетабис
Добро је што смо излили сву жуч кроз коментаре па нам је сада мало лакше.

Ово је све перфидна игра коју сигурно нису смислили ни Тома, ни Вучић, ни Дачи ни било који наш лупееж на власти. Ово раде професионалци исти они који су нам рекли да смо ове гласали и који сада само морају да одиграју улогу до краја.

КиМ постаје Репубљика Косова, већ је Србија урадила све извођачке радеове: границу, граничне прелазе, распустила полицију, распустила судство, распустила здеавство, дала земљишне књиге (ускоро се неће знати да су срби икада живели на том простору), нема енергетског система, поклонили Трепчу (неко је викао "не дам Трепчу"), Газиводе полако нам истичу из шака, сада ће и нашом културном баштином да се хвале као својом,...

А зашто се љутимо на арнауте кад смо ми све то урадили?

А сад оплетите по овом коментару!!!
Препоруке:
26
5
106 недеља, 18 октобар 2015 20:44
drago komunista u inat prikrivenim fasistima
Tacno sam znao da ce antikomunisti krenuti u etiketiranje tipa "Titov akademik" itd.

Niko da ga nazove fasistom (osim jednog komentatora, da budem iskren), ostale bas briga.

Svako ko bi ovog kritikovao pre ove izjave bi bio napadnut kao "komunista" od strane antikomunista, a sada, kada ovaj ne govori ono sto antikomunistima odgovara, se opet napadaju neki fantomski komunisti jer "brane" ovog tipa kog su malo pre toga napadali.

To nema bre veze sa mozgom....ali antikomunisit, kad su oni imali ikada veze sa mozgom?

Tu se vidi odmah onaj fasisticki nacin "razmisljanja" i obracuna sa neistomisljenicima.


Nema, to je izopacena antikomunisticka psiha. Jedini nacin da se ovaj nacionalisticko-cetnicki sarlatan mrzi je da se proglasi "komunistom".

Zato smo tu gde jesmo.
Препоруке:
10
28
107 недеља, 18 октобар 2015 20:46
Како назвати...
овог научењака а да не излазимо ван граница пристојности,еј предедник крунске научно-културне институције у Србији заговара веле-издајничку политику,и они себе називају интелектуалцима,част изузетцима,има их руку на срце ал иде им на душу што у пресудним моментима непроговарају,"какав мудрац, каква памет, каква елоквенција" па он нам издају сервира у "Божићном пакетићу",заиста је "интелектуални капиталац" каквим пробраним сладуњавим речником говори али џаба кад знамо да са отровног језика речи му силазе.Биће потребно дуго и темељно чишћење свих нациналних институција без изузетка,недостојници су се свуда инфилтрирали,све су друштвено-јавне поре попунили,инфицирали их и загнојили.
Препоруке:
28
3
108 недеља, 18 октобар 2015 20:52
зоран
"akademiče", voleo bih da znam šta su to i "elementi" i "dostojanstvo" u predaji svoje teritorije?
Препоруке:
29
3
109 недеља, 18 октобар 2015 20:58
Др
”Има ли овде Срба?” - А. Конузин. ”Има ли Срба у САНУ?”
Препоруке:
43
3
110 недеља, 18 октобар 2015 20:59
Dingo
Ovaj "akademik" da bude smesta uhapsen zbog veleizdaje a zatim da sa kamatom vrati sve one naknade koje je kao akademik dobijao od Srbije za naucni i kulturni rad u cilju ocuvanja integriteta i blagostanja Srbije i srpskog naroda. Takodje da mu se oduzmu sve naucne i akademske titule jer je izjavom da Kosovo de facto i de jure nije u nasim rukama prakticno sam priznao da su sve njehove prethodne aktivnosti bile bezvredne i nekorisne jer nisu posluzile da do ovog stanja ne dodje.
Препоруке:
30
3
111 недеља, 18 октобар 2015 21:04
СВИ ИСПРЕД САНУ!
ТРЕБАЛО БИ СЕ ОКУПИТИ ИСПРЕД САНУ И ЈАСНО ПОРУЧИТИ ИЗДАЈНИКУ КОСТИЋУ ШТА СРБИЈА МИСЛИ О ЊЕМУ, ВУЧИЈУ, ДАЧИЈУ И НИКОЛИЋИЈУ!
Препоруке:
41
3
112 недеља, 18 октобар 2015 21:04
александар
Када читам све ово, када видим ко је сада на челу наше сироте Академије, душа ме заболи. Падају ми на памет свевременске и у овом случају толико пригодне речи чувеног професора Милоша Ђурића дате током Другог светског рата, када му је нуђена колаборација од стране једног "интелектуалца" сличног овом несрећном садашњем председнику Академије.Професор Ђурић на срамни предлог за колаборацију одговори: "Лако је теби, ти у дипле свираш, а ја етику предајем". Тако и овај несрећни "председник Академије" у дипле свира.
Препоруке:
34
5
113 недеља, 18 октобар 2015 21:05
Боба
Овај назови интелектуалац на позицији је очигледан пример до чега је довела негативна селекција у Србији. Био је члан Јула када је то било пробитачно а сада је за ЕУ и НАТО распарчавање Србије.
Ништа чудно с обзиром да и није из Србије, али ни то му не да право да лаже као што лаже јер отето Косово је и даље правно - де јуре, део Србије и управо зато приморавају и власти и овакве продане душе на позицијама да га се одричу. Што рече један паметан, срећа је што за време Турака нисмо имали интелектуалце јер би данас били Турци.
Све док се српска власт и институције не очисте од оваквих опортуниста и моралних и политичких лижисахана и никоговића који су очигледно манипулацијама дошли на позиције које ни по чему не заслужују, биће нам лоше а и све горе.
Препоруке:
32
2
114 недеља, 18 октобар 2015 21:07
Грб САНУ
А на грбу академије и даље оцила БЕЗ КРСТА !
Препоруке:
35
6
115 недеља, 18 октобар 2015 21:10
Посматрач
Председник Српске академије наука и уметности је изгледа "храбро" изговорио оно што челници власти у Србији не смеју да кажу, бар не за сада. Али, САНУ не сме и не треба да буде тумач мишљења и нејавних ставова актуелне власти. То је, нажалост, присутно уназад више година. У Академији живе и раде наши научни радници из историје и других друштвених наука. Они треба да дубље анализирају све што се догађа и ради у вези са Косовом и Метохијом. И да дају потребне савете и смернице данашњим преговарачима у Бриселу. Да се не ограђују од тога називајући то "дневно-политичким" догађајима, што смо, не тако давно, чули од бившег председника САНУ. А онда, садашњом изјавом предложе "коначно" решење, које још треба достојанствено прихватити. Неукусно делује и порука да по сваку цену требамо ући у ту творевину, Европску унију. Поготово са обзиром на њену неизвесну будућност, и без Србије као њеног члана. Тако говорити о савезу са Русијом делује врло несловенски. Ми припадамо истој групи народа.
Препоруке:
17
15
116 недеља, 18 октобар 2015 21:12
Ујка Васа
СРАМНО а уз то и незналачки. Косово је de jure део Србије а било би то и фактички да се на челу државе и битних институција, укључујући ту и САНУ, не налази та бедна, улизичка, продана и уцењена багра.
Препоруке:
37
2
117 недеља, 18 октобар 2015 21:17
Мира
Један од мозгоиспраних фулбрајтоваца и хумболтоваца инсталираних у некадашњем Дружтву србске словесности у коме од србске словесности не оста ни словцета!
Препоруке:
24
2
118 недеља, 18 октобар 2015 21:18
ANALITICAR
@ PROFESIONALNI OPTIMISTA

A na osnovu cega ste Vi optimista , predsednik SANU a to je najveca naucna instanca u Srbiji izjavljuje da treba Kosmet dati siptarima . Vasa prica ide ka tome da ce se ovim locirati spavaci Amerike i masonerije i izdajnici . Pa kompletna Srbija je potpuno premrezena stranim izdajnickim agenturama . Da li mislite da su slucajne izjave kojima Zapad u stvari odradjuje posao za Vucica da mu olaksaju otvorenu predaju Kosmeta siptarima . Zato su aktivirani petokolonasi Vuk Draskovic - izjava da su KiM izgubljeni , to danas izjavljuje lider SANU , pre par dana Cedomir Jovanovic , Dodika rusili preko Boje Gasanovica , Vukanovica i Mektica a gdje , pa u Beogradu naravno !!! Dalje izjava Dragoljuba Micunovica da je Rep. Srpska neuspjesan projekat jer se nije pripojila Srbiji . Pa izjava savjetnika Vucica i Nikolica Montgomerija da Rep. Srpsku treba ukinuti , pa zlo u Podgorici , pa velezidaja SDS-a u Republici Srpskoj , pa ponasanje ustasa u NDH , nikada gore
Препоруке:
23
4
119 недеља, 18 октобар 2015 21:26
To
sto je Kostic izjavio bi blo nezamislivo bilo gde u svetu I to je dokaz gde smo I sta je Srbija sada! Tuga I ocaj!
Препоруке:
30
4
120 недеља, 18 октобар 2015 21:26
Мирослав
Костић је заборавио да напомене да је тек потписом на бриселски споразум, српска власт довела до тога да на КиМ, иду уз одобрење Арнаута.

Паметном доста!
Препоруке:
24
1
121 недеља, 18 октобар 2015 21:32
Pitam
sve ove komentatore kad je nase Kosovo da li bi otisli u Pristinu razvili nasu zastavu i zapjevali "Oj Vojvodo Sindjelicu".Ili jel smije jedna srpska svadba da ima srpski barjak i da se ori neka nasa pjesma a da ne poleti kamenica il ne krenu psovke na siptarskom.To sto mi mislimo da je to nase to je druga stvar.Situacija na terenu je drugacija.Zastavu razvite srpsku u Subotici,Zrenjaninu,Nisu,Kragujevcu ma nece vas niko ni pogledati.Tamo niko nije siguran.Znam da ce biti sad minusa al mi smo u pat poziciji.Mozemo tako do vijeka da tvrdimo da je nase i da nam postavljaju uslove da predamo il da presecemo pa krenemo dalje.
Препоруке:
5
29
122 недеља, 18 октобар 2015 21:38
Bole
Recimo da se nekim čarobnim štapićom ( vojno ili politčki ) Kosovo vrati u sastav Srbije ... pa zar ne bi Kosovo imalo pravo na referendum i otcepljenje isto onako kao je to uradila Katalonija u Španiji . ????
Kad bi ovome narodu stalo do Srbije i Kosova i do žrtava bombardovanja ,ili kad bi pak saosećali sa proteranim izbeglicama sa Kosova .... oni bi se samoinicjativno svake godine ( na dan početka bombardovanja ) okupili ispred ambasada onih zemalna koje su nas bombardovale...Kosovo izgleda treba samo političarima i nikome više ....Običnom čoveku je dosta svega koje god novine otvori korupcija , kriminal ,mito , bezvlašće , bahatost i neodogovornost svih na vlasti ... prodaja države Srbije bud zašto ... Samo SNS ne vidi da nas Evropa vuče za nos ...
Препоруке:
10
16
123 недеља, 18 октобар 2015 21:40
Мирко
Антихришћанско-масонска реинтерпретација србске историје, засноване на јеванђелском светосавском и светолазаревском завету, која се врши на свим нивоима у оквиру евроатлантског испирања мозга Србима и репрограмирања њихове свести у тадићевско-вучићевској генетски модификованој ”Србији” сажета је у овој последњој и кључној реченици - ”жртвовање нема никаквог другог смисла сем још једног погрешног корака у српској историји”. Том реченицом демонизовани фулбрајтовски мозак у србском телу једним потезом настоји да обезвреди и збрише сву нашу крстоносну прошлост и културу, исто онако бестидно као што је неки његов претходник на челу ове срамне установе - САНУ избрисао крст из њеног амблема, оставивши оцила да бесмислено лебде у простору. САНУ се овим дефинитивно изјаснила као антихришћанска установа и тако треба према њој и њеним јањичарима и да се убудуће односимо. Као према изродима србства које треба да стигне заслужена казна.
Препоруке:
18
2
124 недеља, 18 октобар 2015 21:49
Marija
Ovo je deo rezije Sns kako da pripremi narod na priznavanje Kosova. Prvo Kusturica a onda i akademik.
Препоруке:
20
3
125 недеља, 18 октобар 2015 22:12
zika
Zivim na 3 kontinenta I nikada nisam cuo da se javna licnost ovako izrazava.Ovo je nezamislivo u bilo kojoj drzavi.
Препоруке:
22
2
126 недеља, 18 октобар 2015 22:12
ANALITICAR
Konkretno Amerika je u zadnjih deset dana aktivirala spavace i izdajnicke strukture da pomognu Vucicu da siptarima preda Kosmet , zato idu izjave Kostica iz SANU , Cedomira Jovanovica , Dragoljuba Micunovica i Vucicevog savjetnika Montgomerija gde Montgomeri trazi ukidanje Rep. Srpske a izdajnik Dragoljub Micunovic kao fol lamentira nad sudbinom Rep. Srpske iako je taj Micunovic dvadeset godina rdaio protiv
Препоруке:
24
4
127 недеља, 18 октобар 2015 22:14
Анонимус
Само ВАСИЛИЈЕ КРЕСТИЋ!!! Од овог олоша се ништа паметно није ни очекивало.
Препоруке:
25
3
128 недеља, 18 октобар 2015 22:15
телетабис опет
Кад је КиМ наше зашто рецимо Тома, Вучић, Дачи и остала боранија мора да добије дозволу од Тачија да уђу на своје КиМ?

Сви смо свесни да смо предали КиМ у Бриселу, на свом безалтернативном путу у ЕУ, и то нико не жели да каже народу јер треба да понесе титулу велеиздајника, изрода,...

Па од `99. наши људи су по прихватилиштима, смештамо их свуда да им заметнемо траг као да их нема. Шта је Србија урадила да се они врате на своја огњишта? Ко поби ону децу и оне косаче? Ко разруши оне цркве и самостане? Ко одговара за све злочине над србима? НИКО! И никада неће.

Зар нам наши западни пријатељи ишчупаше из руку, мада се нисмо ни бунили 2000., резолуцију 1244. Дал је ко помиње? Не, важан је само шопинг у Брисел и наши успеси које тамо постижемо.

Е лаж је сада показала лице. Више нема мрдања. Ил признај Репубљика Косова ил нема ЕУ.

И на нама је да одлучимо. Дал ЕУ или клетва Цара Лазара на наше потомство.
Препоруке:
17
0
129 недеља, 18 октобар 2015 22:19
Сава
Очекивало се да ће САНУ први нешто рећи о намери да се Косово прини у УНЕСКО, али ни речи,то већ говори у шта се то претворило! А данас овај тип позива да прихватимо агресију као нешто нормално, и оправдамо поступање према нама....
Препоруке:
25
2
130 недеља, 18 октобар 2015 22:22
Побогу
Када на чело елитне установе (институције) која би требало да буде "труст мозгова" и "огледало савести" једног народа и његове државе дође глуп човек, или пак човек који јавно износи глупости, ако је стварно тако нешто изјавио (тражим опроштај ако није), то значи да је дошло "последње доба", доба потпуне инверзије вредности. Наиме, када глупости почињу да се јављају као мудрости, када вође народа постају њихови најслабији представници, када се будалаштина нуди као "пут без алтернативе", тада настаје озбиљан мрак свести коју једино одлучна акција може да извуче на светлост нормалности и пут опстанка који увек нуди велике перспективе и бројне алтернативе. Српска Академија науке и уметности није више жива после ових несувислих изјава и ставова, она је избушени мехур препун недостојних инфилтрата и делегата мрачних сила политичког бурдела помахниталог света похлепе, провинцијска подружница белосветског олоша који не може да погреши никада у одабиру својих "кадрова".
Препоруке:
21
2
131 недеља, 18 октобар 2015 22:24
ANALITICAR
@ MARIJA

Sjajno ste primjetili , IMPERIJA ZLA Nju Jork + London je upravo u zadnjih 30 dana potpuno djonom udario na srpski narod jer je Rusija preuzela Bliski Istok i Zapad satanisticki sada mora spasavati pricu kako je najjaci a u tu pricu vjeruju samo maloumnici i sluge Zapada kao Draskovic , Kostic iz SANU , Jovanovic . Zato su isle izjave Montgomerija i Micunovica o Rep. Srpskoj jer oni govore ono sto Vucic misli i radi . Da bi lakse veleizdajnici Vucic i Nikolic potpuno prodali Kosmet a da to ne bude ocigledno Zapad i Taci za koje oni odradjuju prljavi posao Vucicu + Nikolicu pribavljaju oreol patriotizma a kako pa tako sto ce odjednom aktivirati jos vece izdajnike Jovanovica i Kostica i Jovanovica pa ce ispasti kao da se Vucic i Nikolic eto ipak bore za Srbiju , eto vidite kako ima i gorih od nas , tako umjetno a ova operacija je PSY OP operacija dakle psiholosko subverzivna i False Flag operacija kojom Vucicu pribavljaju opeol patriote + mu otvaraju vrata izdaje KOSMETA
Препоруке:
22
4
132 недеља, 18 октобар 2015 22:25
Arčibald Rajs
Za gospodina Pitam
Na Kosovu 500 godina nismo mogli da razvijemo srpski barjak pa ga nismo predavali već kao pravi domaćini vraćali imovinu a ne rasprodavali, ostavi te izdajničke priče za one koji bi i rodjenu majku prodali zbog EU fondova, a koliko je tamo dobro dovoljno je skoknuti do Grčke, Rumunije ili Bugarske.
Препоруке:
25
2
133 недеља, 18 октобар 2015 22:44
ANALITICAR
@ MARIJAKao Vi razmislja prava SRPKINJA ! Inteligentno patriotski , izvanredno ste primjetili i skandaloznu reziju oko Kusturice i SNS kada je kao fol Kusturica , inace prljavi odradjivac stvari za svakoga ko dobro plati , glumi patriotu na Konvenciji SNSa i kao fol napada engleskog ambasadora a onda Vucic kao fol staje iza engleskog ambasadora , a paralelno taj isti Kusturica u Hercegovini posluje i pravi biznis sa Rodoljubom Draskovicem koji je rodjeni brat sramnog Vuka Draskovica koji je priznao Kosmet . Dakle prisustvujemo u istoriji srpskog naroda najopasnijim stranicama POTPISIVANJA SRPSKOM RUKOM odricanja od Kosova . Samo da Vas podsjetim da je taj isti Kusturica u ambasadi Francuske u Beogradu prisustvovao odlikovanju Olje Beckovic u drustvu Matije Beckovica , Olja Beckovic vec 25 godina pljuje najstrasnije SPC , Srbiju , CG , RS , RSK a njen otac glumi Oca Nacije , vrli VELIKI SRBIN koji rodjenu kcerku nije odgojio da se ne ruga Srbima i svemu srpskom !!!
Препоруке:
18
7
134 недеља, 18 октобар 2015 22:52
Causa Spectandum
@ Bole
Recimo da se nekim čarobnim štapićom ( vojno ili politčki ) Kosovo vrati u sastav Srbije ... pa zar ne bi Kosovo imalo pravo na referendum i otcepljenje isto onako kao je to uradila Katalonija u Španiji . ????
Kad bi ovome narodu stalo do Srbije i Kosova i do žrtava bombardovanja ,ili kad bi pak saosećali sa proteranim izbeglicama sa Kosova .... oni bi se samoinicjativno svake godine ( na dan početka bombardovanja ) okupili ispred ambasada onih zemalna koje su nas bombardovale...Kosovo izgleda treba samo političarima i nikome više ....Običnom čoveku je dosta svega koje god novine otvori korupcija , kriminal ,mito , bezvlašće , bahatost i neodogovornost svih na vlasti ... prodaja države Srbije bud zašto ... Samo SNS ne vidi da nas Evropa vuče za nos ...


U pravu si, ali ces se nakupiti minusa k'o kise.
Препоруке:
6
7
135 недеља, 18 октобар 2015 23:00
Каплар
@Дарко дали си ти некада видео мапу " Велике Албаније " па кукавче КиМ није крај него тек почетак Српске агоније !! Мислиш да ће се тиме што ћете се одрећи своје територије и предати је албанцима склонити " мач са врата Србије " ?! Ово је толико кратковидо и неозбиљно да просто тера човека на смех од све муке !! Распитај се колико албанаца данас живи у Бгд-у , распитај се колико су само пословног простора купили по Војводини ( о утицају њихове нарко-мафије да не трошим речи и простора ) они вас овако неодлучне и уплашене доживљавају као плен и тако ће наставити да се понашају све док вас потпуно не колонизују. Ако им дате Грачаницу и Дечане сутра ће се појавити са захтевом да им се да Жича и Милешева , ако им дате Ђаковицу и Призрен сутра ће тражити Бујановац и Врање краја њиховим захтевима неће бити. А ови који брину шта ће Србија са албанцима на КиМ не брините ништа то се врло лако решава , ко нема Држављанство Р. Србије нема шта да тражи на КиМ . .
Препоруке:
29
2
136 недеља, 18 октобар 2015 23:01
Само
Муновац - Мунова унификациона секта
Препоруке:
24
2
137 недеља, 18 октобар 2015 23:05
ANALITICAR
Da bi mom srpskom narodu , na koji sam inace veoma ljut zbog izdaje , objasnio kako je stvorena SRPSKA NAPREDNA STRANKA , izdajnicka struktura , mora moje Srbe podsjetiti da je antisrpska EU cestitala u 5 popodne , tri sata prije zatvaranja birackih mjesta , pobjedu Nikolicu . Dakle kada su EU i NATO potrosili izdajnicki potencijal Borisa Tadica aktivirali au one koji su jos gori od Tadica jer su ucjenjeni , kukavice i korumpirani Nikolica i Vucica da totalno izdaju KOSOVO . Ko je stvorio Naprednjake , sramne izrode . NATO PAKT i francuska obavestajna i americka sluzba . U Parizu u Hotelu Ritz NAPREDNU IZDAJNICKU STRANKU formirala je francuska obavestajna sluzba i Morton Abramovitz parama Mila Djukanovica i Stanka Subotica Caneta . Ovo su podaci Montanja francuskog agenta koji je volio Srbe . Drugi krak formiranja Naprednjaka od strane CIA , MI6 i franc. sluzbe je krak Boris Tadic i Miki Rakic i naravno Beba Popovic AGENT MI6
Препоруке:
24
0
138 недеља, 18 октобар 2015 23:06
Бели Орао
Овај подлеже под Кривични законик.
Јавни тужиоче пгласи се.
Препоруке:
30
3
139 недеља, 18 октобар 2015 23:27
ел србињо
де факто ће да га јуре.
Препоруке:
23
1
140 недеља, 18 октобар 2015 23:34
@ Marija i @ Analiticar,
Pa,gdje vi nadjoste da kritikujete Kusturicu,tako vam Boga i zasto sirite neke teorije zavjere,a covjek,jedini u Srbiji,dosao da Britancima skrese u brk sta im sleduje.
I sada ste vas dvoje,sa teorijom zvjere,kao,pametni,a mi svi koji postujemo Kusturicu,kao umjetnika i patriotu,smo budale,koje,kao,ne kuze stvar,,ha,ha,ha,
Hocete da kazete da je Kusta izdajnik,stvarno.
Препоруке:
20
6
141 недеља, 18 октобар 2015 23:42
Dingo
Kostic, napolje!
Препоруке:
22
2
142 недеља, 18 октобар 2015 23:46
ANALITICAR
Takozvana Srpska Napredna Stranka je formirana od strane americke i francuske obavestajne sluzbe , da se razbiju Radikali i stvori rezervna izdajnicka opcija kada padne DS . Stvoreni su po podacima francuskog obavestajca Montanja u pariskom Hotelu Ritz kada su sastanku osim americko francuske agenture tu bili Kumovi Naprednjaka otac razbijanja Srba Morton Abramovitz a u Ritzu su bili Kumovi Naprednjaka Milo Djukanovic i Stanko Subotic Cane . Zato Vucic posluje i dao je drzavljanstvo americko mossadovskom agentu teroristi koji je ubio Jasera Arafata Dahlanu palestincu koji je terorista i preko ga je islo i dovodjenje finansijera UCK bin Zajedu . To su Naprednjaci , savjetnik im je bio uz ubicu Srba Tonija Blera i oca bombardovanja Srba Alistera Kempbela i poznati srbomrzac Rudolf Djulijani , savjetnik Vucica . Zato Vucic suti da mu brat i Kum njega i teroriste Dahlana Milo Djukanovic tuce Srbe po Podgorici . Naprednjaci su sto puta veci izdajnici cak od Sutanovca i Borisa Tadica
Препоруке:
23
5
143 недеља, 18 октобар 2015 23:47
небитан
"Српска" академија наука и уметности није ни де факто ни де јуре у Српским рукама, већ у рукама нато-атлантистичког и кроатофилског лобија. Једина мудрост је како је достојанствено распустити и кренути све из почетка.
Препоруке:
26
3
144 понедељак, 19 октобар 2015 00:06
Marija
Ne znam zasto onda Sns, koji prodade Kosovu ladno,pozove Kusturicu koji i dalje ne priznaje Kosovo na dogadjaj. A ovaj se i pojavi i to za govornicom. Da li bi to bio propust,ne bih rekla.
Препоруке:
17
3
145 понедељак, 19 октобар 2015 00:08
Eto, susjedi Srbi, sada znate.

Niste vjerovali Čedi i Vuku, al sada ste, nadam se, progledali.

Možda vas može utješiti činjenica da izgubljena bitka ne znači i poraz u ratu.
Препоруке:
5
24
146 понедељак, 19 октобар 2015 00:10
Ахил
Јадна је Србија са таквом "елитом".
Препоруке:
21
3
147 понедељак, 19 октобар 2015 00:40
Aleksandar Mihailović
Ko je Kostić i ko ga hrani, za koga radi? Ima li on neku rezervnu državu i kojim naučnim metodama i objašnjenjima pravda rasturanje i pljačku Srbije? Ovako kao on i Vuk govore samo državni paraziti i totalno nacionalno dezorijentisani ljudi. Pomenuti gospodin sanuista mora da napusti fotelju koju zauzima jer čini zlo sopstvenoj državi i narodu. I tako i tako ta akademija spavača misli samo na sebe i ništa u poslednjih 25 godina nije korisno doprinela državi i svim njenim građanima. Nacionalna bruka je da jednu takvu instituciju vodi čovek koji je defetista i kapitulant. Neka se sam skloni što pre i neka nas dalje ne bruka. Zahvaljujući takvima kao što je Kostić SANU dobija obrise ozbiljne ustanove jednake onoj koja deli Nobelove nagrade za mir, a gde se obavezno misli na stvaranje totalne tišine tamo gde oni prospu OU, plutonijum, napalm, neutronske, hidrogenske i druge bombe i bombice, osim onih sex, jer, te su sve ili u rijalitijima primitivizma ili u upravo SANU. SANU da ga najuri.
Препоруке:
17
3
148 понедељак, 19 октобар 2015 00:41
M.
Evo celog razgovora na Radio Beogradu.
Ne budite lenji, saslušajte ga, naročito od 34. minuta:
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileData/2015/10/16/25705193/sedmica1810.mp3
Препоруке:
7
1
149 понедељак, 19 октобар 2015 02:10
iskander
Ja se jos secam ovakvih akademikajelcinovih koji su ruse uveravali da je najbolje za rusiju da svoju teritoriju ceceniju amputira
Препоруке:
8
1
150 понедељак, 19 октобар 2015 02:26
Србин црнац, атеиста
Мирко
Антихришћанско-масонска реинтерпретација србске историје, засноване на јеванђелском светосавском и светолазаревском завету, која се врши на свим нивоима у оквиру евроатлантског испирања мозга Србима и репрограмирања њихове свести у тадићевско-вучићевској генетски модификованој ”Србији”

Аууу каква концентрација беса и мрзитељских митских израза (митски масони и баба роге). Они који су још у души атеисти или се називају хришћанима само зато што су открили припадност српској нацији показују верност истој проналажењем масона у свакој веш машини и под сваким каменом. Не треба нама промена свести, веровање у сличне ствари показује да уопште немамо никакву свест, осим оне коју нам неко убаци. И откуд то монополисање Рашке као једине легитимне српске државе, шта је с Босном и њеном традицијом да не жели бити део никакве стране хијерархије нити цркве јер то неминовно води у колонизацију? Не вреди то говорити идеологизованим Србима и "светосавцима".
Препоруке:
4
8
151 понедељак, 19 октобар 2015 04:04
тина
Срамно, прљаво, гадно, шта остали уважени академици мисле...?
Препоруке:
7
2
152 понедељак, 19 октобар 2015 04:57
погледала и...
ВЕБ страница на којој се налази 2академиков" раговор је блокирана...
Препоруке:
3
0
153 понедељак, 19 октобар 2015 05:50
јека
Шта једном МУНОВЦУ могу да значе српске хришћанске светиње и откуд он на челу САНУ, како су га изласали највећи српски умови и родољуби, нешто битно и важно у САНУ није добро...
Препоруке:
8
1
154 понедељак, 19 октобар 2015 06:15
Jovan
Nevernici i veleizdajnici, zar se tako brani svetinja.Vi treba da ste na braniku patriotizma,rodoljublja ,sram vas bilo.
Препоруке:
7
1
155 понедељак, 19 октобар 2015 08:02
Сима
За почетак достојанствено напустите место на ком се налазите. И учланите се у косовску* академију или ВАНУ!
Препоруке:
13
1
156 понедељак, 19 октобар 2015 09:09
Mићко
@Марија

Госпођо, то се зове манипулација на солидном нивоу. И за то је потребан одговарајући људски материјал. А Кустурици је, ето, нечега мало. Можда се боји да му деца не остану гладна? Тако да на крају испадоше и вук сит и овце на на броју.
Препоруке:
0
2
157 понедељак, 19 октобар 2015 10:21
...4
Profesor Rakić, zajedno sa prof. dr Pavlom Savićem (saradnikom Marije Kiri), dobio je svojevremeno partijsku direktivu da rasturi glavno "konzervativno gnezdo" u državi, tj. Srpsku akademiju nauka i umetnosti, s obrazloženjem za javnost da SANU treba da se osavremeni i podmladi. Preko noći je u SANU primljena gomila komunističkih funkcionera: prof. dr Vojin Šulović, dugogodišnji direktor Ginekološke klinike, i drugi, naravno, na čelu sa prof. Rakićem, koji je u SANU ubacio i svoju drugu ženu, prof. dr Veselinku Šušić sa Instituta za fiziologiju, kao i neke druge osobe kojima nije mesto u SANU. Zbog ovih Rakićevih postupaka profesor Pavle Savić ubrzo je podneo ostavku na mesto predsednika SANU i pao u nemilost partijskog vrha. Srozavanje SANU nastavljeno je u periodu Miloševićeve vladavine i traje do današnjih dana.
Profesor Rakić je najpre lobirao da članovi SANU postanu doskorašnji dekan Medicinskog fakulteta prof. dr Vladimir Kostić, kao i sadašnji dekan prof. dr Bogdan Đuričić.
Препоруке:
7
0
158 понедељак, 19 октобар 2015 10:46
DrJelaBisic
Postovani komentatori(i komentatorke)sta vam je po Bogu?Nazalost nemam impulse,pa ne mugu da slusam original,ali vidim,(a to je i vecina vas jedino videla,)tekst koji je predamnom.Ne vidim nista uzbudjivo.Prenecete vec vi transkript.Da krenem sistematski,iz pocetka:1.da neko mora da izadje pred narod,i kaze mu da,de facto i de iure,Kosovo nije vise u nasim rukama.Cak ni ne smatram da neko to treba da kaze,jer se to zna.Ali vise kao neka vrsta bontona.To svi znamo.Ali,eto,da nam se saopsti.Pasus 3:Covek predlaze borbu"zubima i noktima"zbog znacaja Kosova.Sta vas,u ovome razbesnjava? Pa vi sami ste,u svojim komentarima,bezbroj puta to konstatovali.Da sad ne prvim statistiku,i svakom zapenusenom dam brojeve i datume.Pasus 5-sa ovim se,npr ne slazem,smatram da je njegova procena da j za nas ostanak nophodan ulazak u Evrou-pogresna,i da,sva sreca,ni EU nas nece.Ali ne vidim,opet,nista dramaticno.
Препоруке:
1
9
159 понедељак, 19 октобар 2015 10:52
DrJelaBisic
..Pasus 6:ruska alterntiva.Potpuno se slazem.Mi pricamo o Rusima,kao da oni sam cekaju da se pojavimo.A lepo nam je rekao Ruski ambasador:da on ne moze da bude veci srbin od nas."Ima li ovde Srba",secate li se.Sirija je Rusiji 100 puta vaznija od nas.iako su oni Arapi a ne Sloveni,iako su muslimani(u vecini)a ne(vajni)pravoslavci.Mi smo se,kroz istoriju,u tom kontekstu,pokazali kao prevrtjivi,da stalno nesto premisljamo,da nismo veran,stabilan saveznik.Pasusi 7 i 8:slazem se.Pasus 9:Da li iko od vas,stvarno,misli da sada,ovakvi kakvi smo,u ovoj konstelaciji medjunarodnih snaga,sa narodom koji imamo,mi mozemo,hocemo i treba da krenemo u rat za Kosovo?Koliko ljudi ce vam se odazvato,valjda vam treba regrutacija?Ili dobrovoljci?A ne da ono lovacko drustvo ide okolo sa kremenjacama.I sta ce vam reci roditeji decice,kad budete hteli da ih sajete u boj?Po nekoj mojoj odokativnoj proceni,u Srbiji danas,u najbesmislenijim sabracajkama(napiju se,drogiraju,kupili im skupa kola,putevi..
Препоруке:
1
9
160 понедељак, 19 октобар 2015 11:42
DrJelaBisic
..katastrofa)gine oko 3 osobe dnevno(dakle okoo 1 000 godsnje)a broj dozivotnib invaida je js veci,oko 2-3 000.Kad bih ja(ne daj Boze)predlozila da posajemo vojsku na Kosovo,i da ce od te vojske 1 000 mladih da pogine,a 2-3 000 da budu dozivotni ivalidi-svi bi reki da nisam normalna.I bili bi u pravu.Zato nam je bolje da cutimo,nego da stalno cmizdrimo i kukumavcimo,a nismon u stanu ni drva da skupimo za ogrev,da se sirotinja ne smrzava,vec cekamo da drzava(koje nema)uredi sistematsko resenje.Nismo mi izgubili Kosovo zato sto se na nas nameracio spoljni faktor koji je jak-vec se spoljni faktor nameracio na nas zato sto je pravilno ocenio da nismo ni za sta.Da smo ucinili makar nesto od svega onoga sto smo mogli-a nismo,makar bi imai pravo da kazemo da nas je pobedio jaci.I to se desava.Ali kod nas to nije slucaj:mi smo pobedili,pojeli sami sebe.
Препоруке:
1
10
161 понедељак, 19 октобар 2015 12:01
Бели оковратници
U svakom slučaju, zaključak je jasan - roditelji pomenute dece (posle tajkuna) najveća su mafijaška elita u Srbiji! Jedini način da se bar delimično spase medicinski fakultet u Beogradu jeste hitno osnivanje anketnog odbora u Skupštini Srbije. Dakle, na potezu je dr Oliver Dulić, specijalista ortopedske hirurgije.

Prodaje se sve, od bolesničkog kreveta do titule doktora

Povezani su međusobno, zauzimaju sva rukovodeća mesta na Fakultetu, zaposeli su sve veće naučne i zdravstvene institucije, kao i Univerzitet i SANU
Препоруке:
6
0
162 понедељак, 19 октобар 2015 12:03
Здравствени хуманиста
Могу мислити како се овај бори за живот свог пацијента. Па тај само дигне руке, образложи и оде у САД да се запљуне еугеничкој клици!

Mnogi od njih imaju i privatne klinike, pa se dešava da kradu lekove, materijal i instrumente sa Fakulteta, ili da pacijente sa Fakulteta prebacuju na svoje klinike.

Njihove zarade su nezamislive i za zapadne standarde. Istovremeno, korupcija na medicinskom fakultetu dostiže stravične razmere.

Prodaje se sve, od upisa na fakultet do polaganja ispita, od radnog mesta na Fakultetu do specijalističkih ispita. Prodaju se i gotovi magisterijumi i disertacije, bolesnička mesta na klinikama, pregledi na skupim aparatima, hirurške operacije i druge intervencije.
Препоруке:
7
1
163 понедељак, 19 октобар 2015 14:06
Посматрач
@ DrJelaBisic(3)
"...Nismo mi izgubili Kosovo zato sto se na nas nameracio spoljni faktor koji je jak-vec se spoljni faktor nameracio na nas zato sto je pravilno ocenio da nismo ni za sta.Da smo ucinili makar nesto od svega onoga sto smo mogli-a nismo,..."

Не бих се сложио са вама да нисмо ништа учинили у одбрани Косова и Метохије. Србија и СРЈ је предузимала све што су околности налагале. Почело се са борбом против сепаратиста-терориста. Како су они јачали тако је јачао и одговор државе. То би се завршило победом Србије да се, из неких својих разлога, није укључио Запад на страни сепаратиста. Запад је желео да разбије државу Србију из, својих, стратешких разлога. Да од ње створи малу и слабу земљу којом може да управља. Не треба искључити и подмићивање појединих државника из НАТО пакта. Јавна је тајна да су их косовски Албанци богато награђивали после рата 1999. године. И, на крају, Резолуција 1244 СБ УН не говори о одузимању Косова и Метохије од Србије. На томе се данас ради.
Препоруке:
8
0
164 понедељак, 19 октобар 2015 14:06
DrJelaBisic
Ovaj clanak se odnosi na izjavu predsednika SANU,lekara,profesora,doktora nauka,sa kvalifikacijama sa najboljih svetskih institucija.On ju je dao u svojstvu privatne osobe,a ne kao pretstvanik/glasnogovornik Akademije.Niti je Akademiju nesto pitao,niti je morao,niti se nje to tice.Vi ste svi skocili i zapenusili,a covek,u sustini,nije rekao nista novo,nista nepoznato,i sa vecinom(sem onoga o nasem ulasku u EU)vecina komentatora na NSPM se,u sustini,slaze.Sta onda skacete?Kad su ovakve izjave u pitanju,prvo se gleda sta je izjavljeno,i tome,uglavnom nema sta da se zameri(sa moje strane.Sa vase-ima?)Bolujete od delimicnog,psiholoski prouzrokovaog slepila:Sve vidite,ali ne vidite jednu stvar.Ta stvar je da Kosovo,stvarno,odavno vec,nije nase.Nije Srpsko od 44.(Od 41.,u stvari)Zasto je doslo do ove izjave,da li je neko gurnuo profesora,da li je on to rekao sam od sebe i sl-druga su prica,i nju treba gledati u kontekstu drugh aktuelnih politickh dgadjaja.O tom posle.Takodje i reakcije
Препоруке:
0
6
165 понедељак, 19 октобар 2015 14:21
DrJelaBisic
..su interesantne-ko reguje,zasto i zasto bas sada,kad je vec sve ovo odavno poznato.Ne samo vase reakcije,komentatora,koji ste privatna lica,anonimna,pa vasa misljenja nisu reprezentativna za populaciju(vi ste,braco,u svemu iznad proseka).Vec i izjave,ovim povodom nasih(vrhunskih!)politickih "licnosti".Potencijalnih narucilaca izjave.Ali pre nego se zagnjurim u smrdjive mutljage nase politicke scene,samo bih nesto napomenula Belom okovratniku i Zdravstvenom humanisti:Dobro ste se setili.Da ovaj covek nije dao gornju izjavu,i da,slucajno nije po profesiji lekar,profesor Medicinskog fakulteta,nikad ne bih citala vase komentare(necu,namerno,da kazem tirade)o stanju naseg medicinskog fakulteta(ima ih vise,nije samo beogradski.Ali sve je to ista prica)i naseg zdravstva.Kad god su na NSPM teme iz oblasti zdravstva(kao jedan clanak koji je jos aktuelan)-nema komentara,ili vrlo malo.Najvise 10.Sve sto ste napisai je tacno,i stanje je jos i gore,ali to nije od juce-to je,manje-vise,bilo...
Препоруке:
0
7
166 понедељак, 19 октобар 2015 15:05
DrJelaBisic
..verovatno isto jos 50ih,sigurna sam da je bilo isto 60ih(sem sto je ekonomska situacija bila drugacija i mogucnst emgracije lekara nikakva)a bilo je ovako kako opisujete kada sam ja studirala,70ih.I posle,naravno,do danas.Sistem je isti,menja se samo ekonomska logika.Pocela sam studije 70g.zavrsila na vreme sa visokim prosekom,zavrsla staz i polozila strucni isit,isunjavala sve socijalne uslove(imala nezaposlenog muza,magistra inzinjera,dece za 4 Srpkinje,oca sitomasng penzionera,nisam imala nikakvu imovinu)Nigde u tadasnjoj SFRJ nisam mogla da dobijm posao.Konkurisala sam na preko 300 mesta.Vecina mi nije ni odgovorila,a secam se da su mi jedino u Bosanskom Zvorniku platili autoBusku kartu i kupili sendvic.Radila sam,o svosm trosku magistrarski rad,na cije troskove su se kacili,za potrebe svojih radova i profesori,i asistenti i ko sve vec ne.Specijalizaciju nisam mogla da dobijem-jer nisam bila zaposena.Specijaoizirala sam kao stipendista
Препоруке:
1
3
167 понедељак, 19 октобар 2015 15:11
DrJelaBisic
..strane(jordanske)vlade.Ni kao specijaista,sa odlicnim uspehom nisam mogla da se nigde zaposlim,Ne znam kolegu Kostica,ne znam koloiko je dobar u svojoj struci,koliko je jak ne samo kao lekar vec i kao naucnk i o tome nista ne bih mogla da kazem.Nema smisla nagadjati,pogotovo kad je nesto icno u pitanju.To uopste nije i ne bi trebala da bude tema ovih komentra,a vas pozivam na clanak o koupciji u nasem zdravstvu,koji je jos u toku na NSM
Препоруке:
1
3
168 понедељак, 19 октобар 2015 17:08
DrJelaBisic
Za Posmatraca:To o cemu vi govorite je poslednja faza-kao kad oboleli ceka da se rak rasiti,nista ne preduzima da ga leci(naprotiv)i onda vise nema pomoci.Kako su se pojavili(i kada)separatisti i teroristi?Mi ne poznajemo ni svoju istoriju,a kamoli Albansku,o necemu(geografski)daljem da ne govorim.I to nije nikakvo cudo kada su u pitanju obicni ljudi(cak i obrazovani)kojima istorija nije profesija.Volela bih da mi neko kaze:koliko nasih mladih istoricara zna tecno Albanski(a da nisu Albanci)koliko njih prati albansku stampu,i koliko njih proucava njihovu istoriju?Koliko njih zna odakle su Abanci,ide na Kavkaz i u Rusiju,i pretura tamosnje arhive?Albanci nisu potomci Ilira,oni su Ilire,da tako kazem,kidnapovali,da bi se sveru pretstavili kao staroedoci(da sada ne idem u tu pricu,vro je zanimljiva)Nekako smo jos i vodili politiku na Kosovu pre 2.sv.r.,kada su sistematski naseljavani Srbi iz siromasnih krajeva kraljevine Yu
Препоруке:
1
2
169 понедељак, 19 октобар 2015 17:50
Посматрач
@ DrJelaBisic(8)

У праву сте када кажете да је сепаратизам на Космету много старији од завршнице 90-тих год. Али, у ранијим временима, су сепаратистичке тежње Албанаца или Шиптара биле мање терористичког а више политичког карактера. То се мењало у периодима ратних стања у протеклим ратовима у 20. веку. Албанци су користили сваку прилику да покрену и остваре неко одвајање од државе. Али, по окончању ратова, све се враћало на старо стање. Одвајање западних република у СФРЈ 1991. год. је за косовске Албанце био знак да нешто предузму у том правцу. А имали су подршку и подстрек од њих. Србија је ојачана новим Уставом од 1989. године одлучно стала у одбрану целовитости државе. У томе би и успела да није дошло до оружаног мешања са Запада. То би се десило и свакој другој земљи када би велике силе подржале њихове сепаратистичке покрете. За то су примери: Шпанија, В. Британија, Турска и др. Подржани споља, сви би они успевали да се отцепе од матичних држава. А против Србије су стали многи.
Препоруке:
5
0
170 понедељак, 19 октобар 2015 17:53
DrJelaBisic
..da bi se na taj nacin postigla/vratila srpska vecina.To je bila ispravna politika Kraljevine Yu i kralja Aleksndra.Ali krah nastaje kada je Srbima zabranjeno da se vracaju na Kosovo,posle 2.sv.r. i mI smo tada izgubili Kosovo.Tu su veliku ulogu odigrali Srbi,komunisti,sa Kosova,koji ne samo da nista nisu cinili da se ovo stanje popravi,vec su gradili svoje karijere na aminovanju tog stanja.I sta onda ocekujete?Kazete"Shiptarski teroristi".Za sve te decenije-zasto nije bilo srpskih terorista?Zasto je mnogim Srbima bilo lakse da se isele i odu u Kragujevac ili Beograd,umesto da se,svim sredstvima bore za ostanak?Zasto nijedna vlast,posle 90.,nije ni pokusala da vrati raseljene Srbe(i druge ne-albance)sa Kosova i da na taj nacin pokusa da zaustavi trend albanizacije?Zasto SM(sem sto je obecavao da niko nece vise da ih bije)nije imao akciju vracanja raseljenih Srba?Da li su oni,masovno,to od njega trazili?Dali je iko pomislio da pokusa sredjivanje maticnih knjiga na
Препоруке:
0
2
171 понедељак, 19 октобар 2015 18:08
DrJelaBisic
..Kosovu,i knjiga drzavljanstva,koje iz njih slede,a koje su na Kosovu bile haoticnije nego igde drugde u SFRJ.Meni,rodjenoj u Beogradu od oca i majke Srba i drzavljana,trebalo je 6 meseci,pocetkom 80ih da napravim duplikat licne(odzeparili me u dvojci)jer nisam mogla da nadjem gde su mi roditelji bili upisani u knjigu dtzavljana.A pola Shiptara koji danas zive na Kosovu nemaju legalno sredjeno drzavljanstvo.Pa zato ni necu o najnovijoj istoriji.Da nikada nismo trazili internacionalizaciju Kosovskog problema.Da nismo trazili medjunarodnu arbitrazu,preko UN,vec smo pristali na Brisel,na direktne pregovore.Cime smo automatski dali legitimitet shiptarskoj strani.Uvek smo pristajali na sve shiptarske propagandne trikove.Nikada,na primer,nismo objasnili islamskim zemljama,od kojih su mnoge bile nama prijateljske,da je Albanska drzava kreirana od stane katolika Albanaca,pre skoro 150g.i da to nije muslimanska drzava,vec nacionalna drzava svih Albanaca.Da to nije sukob
Препоруке:
1
2
172 понедељак, 19 октобар 2015 19:15
DrJelaBisic
..hriscana(Srba)(I "Hrvata"-gde su Janjevci?)i muslimana(Shiptara)vec da je sukob Shiptara(muslimana i hriscana)i Srba(hriscana i muslimana)Da su Cherkezi,Turci,Romi,muhadzerini iz Bosne(muslimani iz Bosne,koji su hteli da se isele u Tursku,pa se predomislil,i kralj Aleksandar ih naselio na Kosovo) i sl podjednako zrtve ShipTara.Samo simpatije Cherkeza(koji su svi,do jednog,proterani sa Kosova)donele bi nam podrsku bar 3-4drzave,u kojima su oni uticajni
Препоруке:
1
2
173 понедељак, 19 октобар 2015 21:19
DrJelaBisic
Za posmatraca:da li da i dalje oduzimam vreme?Ali setite se kachaka.Zar to nisu bili teroristi?
Препоруке:
1
2
174 понедељак, 19 октобар 2015 22:10
KK
Добро је да се зна ,кад дође онај тренутак, ко је прозападни, а ко патриотски и српски !!!
П а аа сад нек бирају страну!
Препоруке:
2
0
175 понедељак, 19 октобар 2015 22:50
Посматрач
@ DrJelaBisic(12)

Само наставите са писањем. Можда је боље да напишете чланак. Качаци су настали још за време турске власти на овим просторима. Своју борбу против окупатора су после пренели и против српске власти на Космету. Нису знали или нису хтели да признају да је Косово и Метохија била српска земља и пре доласка Албанаца у ове крајеве. А имали су, као и ови данас, подршку са стране.
Препоруке:
5
0
176 уторак, 20 октобар 2015 00:46
Поштовалац НСПМ
Туга и опомена, шта рећи? Остави нас у дилеми да ли смо ми блесав народ жељан сопстене крви или не видимо сву њихову генијалност коју САНУ треба да нам каже чекајући све ове године муке туге и пропасти. О Српској елити у руководству њихове државе већ смо довоњно рекли али ово или збуњује или нам се чини да ни САНУ није Српска. Кад ти се чини нешто мучним а не знаш му лека мудрацу председнички онда барем ћути и прави се паметан и не бркај већ и онако умуљану воду, пусти да се сама ако може избистри. Једноставно човек после ових мудрости не за да ли да пали свећу више горе или доле. Пресвешћивање им иде од руке шта све треба да издржимо и останемо ваљда Срби. Живела Србија.
Препоруке:
4
0
177 уторак, 20 октобар 2015 18:35
DrJelaBisic
Kachaci se nikada nisu borili protiv Turske vlasti u politickom smislu.(Rec kachak znaci begunac,odmetnik.A rec hajduk znaci razbojnik.Da se zna koga smo slavili.Nismo ni tada u proslosti,znaci bili bas sasvim"cisti"))Isto kao i beduini,u Arapskom svetu,to su bila plemena(fisovi kod Shptara)organizovni u razbojnicke druzine,koji su pjackali svakoga.(Znate kako se govorilo u C gori:kad nema turskih ovaca dobre su i vasojevicke)Ove druzine su uvek koristile vakuume,slabost u centralnoj vasti.U obe oblasti,na Balkanu i kod Arapa,to je bilo posle poraza Turske kod Beca,a pogotovo posle bitke kod Sente,kada su Turci,konacno,proterani preko Save i Dunava.U Otomanskoj imperiji Shiptari su se dobro snasli,jer su vukli jedni druge,kao i svi plemenski ljudi.Osnovali su npr dinastiju u Egiptu,ciji je poslednji monarh bio Kralj Faruk.Oni su,dakle,bili uglavnom apoliticni.Vestina shitrskih vodja,njihollve elite,je da su uvek imali jasan plan,jasan cilj do koga zele da dodju i disciplinu.
Препоруке:
3
0
178 уторак, 20 октобар 2015 19:15
DrJelaBisic
..NJihovu drzavu nisu stvorili,po modi tadasnjeg doba(19,v,)muslimani,jer su onu bili odlicno pozicionirani u Otomanskoj imperiji.Na neki nacin-oni su vladali odedjenim segmentima te imperije.Ideju shiptarske drzave(koja nikada nije pre postojala-a zasto je duga prica)su stvorili na zapadu obrazovani Shiptari,katolici,pariski djaci.Oni su,naravno,bili diskriminisani u Otomanskoj impeiji,kao hriscani.Imali su,naravno podrsku Vatikana,koji je,preko njih,hteo na jug Balkana.Uostalom,Vatikan ih je i doveo sa Kavkaza.Shiptari-muslimani nikada nisu dozivljavali Otomansku impeiju kao okuptorsku-narotiv,oni su nju osvajai(uspesno)odiznutra,i pretstavjali njenu udarnu pesnicu u okupaciji drugih."Nisu znali ili nisu hteli..."Svu uslimani,tako ih uci njihova religija,ne mogu da podnesu da padnu pod vast ne-muslimana,Oni mogu da zive sa drugim religijama dok oni ne zavladaju,ali vracanje u prethodno stanje,ma koliko bili ravnopravni,mazeni i pazeni,je za njih nezamislivo.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер