Ako je ovo tačno, onda je Voja potpuno izgubio kompas!
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
Preporuke:
224
33
2
utorak, 29 septembar 2015 18:00
Spiridon
Vojislav Šešelj će na Farmi biti svoj na svome, jer njemu izgleda najviše i prija uloga dvorske lude. Što da ne uostalom ako se tamo okupio crème de la crème od svih lokalnih profuknjača, radodajki, kafanskih pevaljki, dilera heroina i ostalog šljama svakojake fele samo im veliki Vojvoda Voja nedostaje pa da cirkus bude u najboljem mogućem sastavu. Kada se malko podnapiju i izigraju kolceta, mogu da pevaju četničke pesme on i Kristijan u duetu a Stanija da im sedi u krilu malo jednom a onda malo i drugom.
O tempora, o mores...
Preporuke:
232
25
3
utorak, 29 septembar 2015 18:05
Đuka
Blago onom ko veruje u slobodu medija kod nas, tj. da u ovom slučaju bez odobrenja Vučića ugošćavaju Šešelja mediji. Od Velikog vođe, političkom ocu - cirkuzantu, rejting na poklon. Zaslužio vala za vulinovsko držanje u opoziciji. Niko tako srčano ne napada Vučićeve protivnike, a indirektno hvali Vučića. Kad se setim narodnog oduševljenja zbog Šešeljevog povratka, i vere kako će ujediniti opoziciju i razbucati zapadne okupacione lance u Srbiji... Najtačnija definicija prilikom njegovog puštanja iz Haga je bila, ili će umreti u roku od nekoliko dana, ili je sklopio dil. Sad je jasno. Večito najomiljeniji opozicionar vlastima, uvek spreman na dilove, za odgovarajuću novčanu nadoknadu, nastavlja u tom maniru da vodi kukavnu opoziciju u Srbiji. Sa takvom opozicijom nije čudo što su sve vlasti, bez ikakvih problema i otpora, uništavale Srbiju svih ovih godina.
Preporuke:
195
19
4
utorak, 29 septembar 2015 18:18
Jasna
Voja je poludeo.
Rasturio je Hag, sada će da rasturi farmu.
Vojvodo, aferim - ti si majstor za sve.
Vratiće se laste radikali, imamo već 22%
Preporuke:
50
142
5
utorak, 29 septembar 2015 18:36
DrJelaBisic
Gde ce klovn do u cirkus.A ko je ova karijeristkinja,koja gleda kroz poluspustene kapke,kao da ju je cekic udario u glavu?Mada,po sadrzaju glave,verovatno ne bi bilo posledica.Nova vojvotkinja,izgleda.E svasta.Da nece i ona da bude jednog dana zamenik predsenika RS?I vi mi onda prebacujete sto necu da glasam.
Preporuke:
122
21
6
utorak, 29 septembar 2015 18:43
Spiridon
@ Aksa
Naprotiv Vojvodu Voju je veliki vođa upravo i poslao da uđe na Farmu zato da bi mu osigurao cenzus. Pobogu pa ta ista polupismena, krezuba i nevaspitna rulja koja dan i noć gleda Farmu ili Parove i jeste tradicionalno radikalsko-naprednjačko biračko telo, tako da će veliki vođa jednim udarcem da poubija dve muve, em će dvorsku ludu Voju da pogura ka parlamentu em će Vojvoda Voja na tom putu malo kao slučajno kao potkačiti gosn Tomu njegovu ekselenciju od Lopate. Gde ćeš lepše od toga dokoni narod se zabavlja, Informer i Kurir imaju mesec dana naslovnih strana a sve to i korisno za vođu i predstojeće izbore...
Preporuke:
157
19
7
utorak, 29 septembar 2015 18:49
Rade Uzelac
Za bolje i nije.
Preporuke:
121
24
8
utorak, 29 septembar 2015 18:55
Đuka
@Jasna
Gde da se vrate kad su već na vlasti? Šešelj je odgovoran za SNS. On je politički napravio te ljude i postavio ih u vrh svoje stranke. Pokazao je da očajno procenjuje karaktere, a moralan čovek bi zbog takve nesposobnosti podneo ostavku. Ili je sa njima u dilu, što je realna i još gora opcija. Treće nema. Samo kod nas ne postoji odgovornost. A da vlast štima Šešelju rejting, ne treba mnogo pameti da se to vidi. Dovoljno je pratiti analitički rad medija pa shvatiti da Vučić razbija Nikolića, naročito politički spretnog i prevrtljivog Dačića, dok jača Šešelja.
Preporuke:
98
18
9
utorak, 29 septembar 2015 18:58
misljenje
Na Farmi je jer je u isto vreme Pajtic u magazinu 'Oko' na RTS-u. Vucic ne zeli da ljudi cuju sta Pajtic kaze. Ne podrzavam DS, ali je ovo vise nego ocigledno.
Preporuke:
99
25
10
utorak, 29 septembar 2015 19:03
Molder
Valjda je sada i postalo jasno zašto su ga pustili. Ne mogu da verujem da je sebi dozvolio da se pojavljuje u rijaliti programima na televiziji koja slepo prati Vučića. A sve ovo što je rekao protiv njih liči na dvorsku ludu koja klopara zvončićima i optužuje kralja, ali je luda pa niko ne shvata ozbiljno, i svi se smeju. Izgleda da je zatvor učinio svoje. Nikada ga ne bi pustili da je predstavljao bilo kakvu opasnost za Vučića. Ne samo sebe, nego celu patriotsku Srbiju srozava, i daje municiju onima koji tvrde da su patriote isto što glasači SNS-a. Tupava gomila u kojoj nema intelektualaca, ni nekoga na koga se treba ugledati. Bolje da se nigde ne pojavljuje i zadrži dostojanstvo, nego da juri jeftin publicitet koji više šteti nego koristi.
Preporuke:
99
17
11
utorak, 29 septembar 2015 19:09
Bre brate
Ili mu je udarilo na mozak, ili je stvarno ovakav, a u Hagu je bila samo predstava. U svakom slučaju piši propalo.
Preporuke:
89
23
12
utorak, 29 septembar 2015 19:14
IP
Evo koliko je glup i prizeman svaki "radikalski patriotizam"!
A toliko ste mu se nadali i toliko ste mu verovali a evo kako vam se vratio, vaš vojvoda, eno ga kao dvorska luda - ovaj put drugom vladaru.
Okrenite se istini - samo DS, samo DSS, samo DJB, samo NOVA STRANKA, to je opozicija a sve drugo je zaludjivanje naroda!
Preporuke:
55
61
13
utorak, 29 septembar 2015 19:18
Upravotako
Nikakav dil Šešelj nije napravio sa Vučićem.Ovde se radi i trostrukom interesu.Mitrović dovođenjem Šešelja podiže gledanost,Šešelj podiže rejting stranke a Vučić urušava autoritet Nikolića koji će mu u budućem cepanju stranke biti najozbiljniji protivnik.
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama.
Preporuke:
60
75
14
utorak, 29 septembar 2015 19:25
DrJelaBisic
I vi ovo komentarisete kao da je politika?Mozete li da zamisoite Pashica(Baju)u Farmi(Animal Farm,George Orvel)Sa svim ovim shljamom okolo.A AV jos uci?sta on to uci?Ne vidi mu se.
Preporuke:
75
11
15
utorak, 29 septembar 2015 19:34
Stari, novi ili budući radikal jedno te isto
Tata Voja, kum voja i mali đokica Vučko i dalje uništavaju Srbiju!
Ovaj cirkus Farma je Srbija u malom a dvorske lude kvinslinzi poznati tata Voja, kum Toma i mali đokica Vučko!
Preporuke:
87
11
16
utorak, 29 septembar 2015 19:55
Srbin crnac, ateista
Aksa
Ako je ovo tačno, onda je Voja potpuno izgubio kompas!
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
Šešelju je očigledno to i cilj. Samo držanje SRS, DSS i Dveri ispod cenzusa može održati ovoliki rejting SNS, a Šešelj je već dosadan sa svojim izjavama divljenja Vučiću. Eto to je politika u Srbiji. A SRS kao politička opcija je izgubila svaku svrhu još negde od 2006-2007 godine kada su veštački održavali žute na vlasti, narod je tada očekivao od njih da počnu s masovnim protestima a oni su narod zamajavali odugovlačenjem.
Preporuke:
84
16
17
utorak, 29 septembar 2015 20:01
DrJelaBisic
Eto,kad vec mora,ja bih g.Kristijana za presdika.
Preporuke:
53
16
18
utorak, 29 septembar 2015 20:07
Zvonimir Bgd
Aksa
Ako je ovo tačno, onda je Voja potpuno izgubio kompas!
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
Mozda se razumete u kompase, politiku i cenzuse, ali psihologiju "prosecnog" srpskog glasaca bas ne poznajete...
DrJelaBisic
Gde ce klovn do u cirkus.
Citava srpska politicka scena vam je poodavno jedan veliki cirkus. Trka je oko toga ko ce biti klovn, a ko direktor... to ce se tek videti!
Upravotako
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama.
Upravo tako!
Preporuke:
38
38
19
utorak, 29 septembar 2015 20:09
Dragoslavić
TAČNO TAKO:
... Upravotako
Nikakav dil Šešelj nije napravio sa Vučićem.Ovde se radi i trostrukom interesu.Mitrović dovođenjem Šešelja podiže gledanost,Šešelj podiže rejting stranke a Vučić urušava autoritet Nikolića koji će mu u budućem cepanju stranke biti najozbiljniji protivnik.
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama....
Preporuke:
21
52
20
utorak, 29 septembar 2015 20:29
DrJelaBisic
Moram da obrazlozim:G.Kristijan je mlad covek,u najboljim godinama,zdrav,inteligentan,sposoban da vodi ekonomiju.Upoznat sa nasim pravnim sistemom.Praktikujuci vernik.Covek koji zaradjuje lezeci na kaucu i spavajuci,vrlo je inteligentan,i mozda ce hteti da nas spase.
Preporuke:
50
16
21
utorak, 29 septembar 2015 20:34
Voja je
originalna dvorska luda na sceni srbije od "demokratskog vishe-stranchenja".
Naravno da nije jedini ali je PRVI.
Gradzhanstvu fali cirkuzanata.
Preporuke:
39
10
22
utorak, 29 septembar 2015 20:40
Spiridon
@ Uoravotako @ Zvonimir Bgd @ Dragoslavić
Pod broj jedan Vojislav Šešelj je slovima i brojkama jedan jedini lider opozicije koji je uspeo da dospe do televizija sa nacionalnom frekvencijom u proteklih godinu dana i to ne jednom već više puta. Da vas podsetim pošto ste malo više zaboravni bio je u Teškoj reči kod Vučićevog Informer satrapa Vučičevića i u Ćirilici kod onog klovna Marića, to jest na ortodoksno pronaprednjačkim televizijama koje drže opskurni likovi kao što su Mitrović i Peconi. Pod dva i malom detetu je jasno da je Šešeljevo ponašanje, stalno napadanje Nikolića i konstantne pohvale uz reči uvažavanja na račun Vučića nisu tek tako već da postoji dogovor u kome Vučić dobija sebi toliko potrebnu dvorsku ludu kvazinacionalistu koja ima za cilj da prosečnom građaninu ogadi bilo kakvo rodoljublje tj da isti pojam emotivno veže za verbalne vulgarnosti i kojekakve cirkusijade tipa paljenja zastava, da mu dvorska luda tuče po odabranim metama i da uzima glasove patriotskim opcijama!?
Preporuke:
81
17
23
utorak, 29 septembar 2015 20:52
Spiridon
Koliko ima smisla teorija da sve ovo nije po dogovoru koji su napravili Vučić i Šešelj se vidi iz najnovijeg dodatka na originalnu vest sa prvim izveštajima sa Farme gde Šešelj hvali Vučića a tuče nemilice po Tomi. Koliko treba biti naivan da se poveruje kako će niko drugi već upravo najvernija Vučićeva medijska pudlica kakav je Željko Mitrović tek tako a bez prethodne naredbe iz vođinog kabineta puštati opozicionog lidera u svoju najgledaniju emisiju čisto eto gledanosti radi. Aha... ali zamalo...!?
Preporuke:
78
10
24
utorak, 29 septembar 2015 20:55
Bio i ostao cirkusant
Steta sto nije glumac,toliko voli daske koje zivot znace.
Preporuke:
48
10
25
utorak, 29 septembar 2015 20:56
Dejan
Kad se vrati Šešelj, pa proradi Ustavni sud...
Preporuke:
47
10
26
utorak, 29 septembar 2015 21:18
Bojan, Priština
Bruka, neko je ovde jednom napisao da je taj čovek došao sa zadatkom da razbije opoziciju, i to se obistinilo iako sam mogao ruku u vatru staviti da neće.
Srbija je zaista zemlja čuda, prosto je za nepoverovati i najvećim maštarima kakve su se sve izdaje u ovoj zemlji desile.
Prvo onoliko razočarenje u Koštunicu koji jedanu kritiku nije imao na račun SNS pri kraju vladavine, pa onda razočarenje u Dveri, prvo u Boška koji je u par dana posle izbora otišao na skute novoinaugurisanom velikom vođi pa onda i ovo sada kada se u najtežem trenutku kada se sve prevazilazi zarad domovine possvađao sa Glišićem.
I na kraju Šešelj za koga sam bar zbog bolesti i godina u tamnici verovao da će ispasti karakter.
Eto Srpstvu je koliko vidim ostao veran još ovaj NSPM i od političara samo ona nekolicina mohikanaca na severnom i centralnom Kosovu, sve ostalo je prodalo Majku Srbiju za nekoliko srebrnjaka ili za činiju Briselskog pilava.
Preporuke:
81
15
27
utorak, 29 septembar 2015 21:19
boban
Nije mi zao da ovakva Srbija propadne.Nije uopste steta.Pametni I normalni Srbi ce I dalje odlaziti a ovakav ljudski talog ce doziveti sudbinu Srba sa Kosmeta.
Preporuke:
39
13
28
utorak, 29 septembar 2015 21:19
Zvonimir Bgd
@ Spiridon
Vidim da ste rodoljub, ali i sebe neskromno ubrajam u takve. Mnogo ste razocarani? Ja svakako jesam, ali ne toliko Seseljem i njegovom politickom igrom, koliko neprestanim teorijama zavere koje volimo da raspredamo. Sire se kao struja kroz vodu. Ko zna? Mozda ste i u pravu?
Nego, kakve veze ima cija je televizija? Ako je to merilo, mozda je Seselj i ustasa? Eto, po povratku iz Haga, prvi javni nastup imao je na jednoj otvorenoj proustaskoj televiziji iz Hrvatske! Jeste da ih je zalepio i potpuno izbezumio, cela Hrvatska se tresla sve do svojih predsednickih izbora, ali su mu otvorili prostor.
Uostalom, ako cemo tako, svima nam je poznato da je tzv.Javni servis, RTS, oduvek rezimski. Da li to znaci da ga se treba kloniti u politickoj borbi? Ja mislim ne. Nije vazno gde, vec sta se govori. Seselj je i Vucica i Nikolica uporedio sa rakom na ljudskom telu. Medjutim, on ne upada u zamku podcenjivanja svog neprijatelja. On tezi ulasku u Skupstinu. Kako? Ima svoj nacin...
Preporuke:
28
24
29
utorak, 29 septembar 2015 21:27
nenad
Normalno da je hvalio Vucica. Ceo narod shvata da je ovo nova, Vuciceva era. Vucic nas je izvukao iz problema. Za nas vazi sledeca linija, da se ravnamo: Vucic, Amerika, Bog.
Vojvoda Seselj sve to zna. On se pokajao i sada ce i on da slusa Vucica i da mu se divi. Bas kao i svi mi.
Preporuke:
20
55
30
utorak, 29 septembar 2015 21:30
Dragan
@Rade Uzelac
Ima li u današnjoj Srbiji išta bolje od farme?
Preporuke:
22
10
31
utorak, 29 septembar 2015 21:30
ob4cl
Radikalcici, jeste li sada shvatili da je Seselj Trojanski konj, i da su on i Vuk izmisljeni da unazade i obesmisle srpsku nacionalnu ideju ??
Preporuke:
66
15
32
utorak, 29 septembar 2015 21:37
Shone
Ja ranije nisam želeo da poverujem da je tako nešto moguće ali ispada da su bili u pravu svi koji su ovako nešto i najavljivali još pri Šešeljevom povratku iz Haga.
Jednostavno, AV AV je procenio da mu se veoma isplati da ima "korisnog" opozicionara, pa makar zbog njega izgubio nekih 5% od sopstvenog rejtinga. S druge strane taj korisni opozicionar mu garantuje da kad pređe cenzus neće sarađivati ni sa jednom opozicionom strankom i da će praviti pometnju, slično kao tokom devedesetih. Tako ako se nekim slučajem dogodi da SNS padne na 30ak%, što će se pre ili kasnije dogoditi, a da SPS ne prođe sa više od 10ak%, Vučić može da računa na igrače sa klupe. Jedan od tih igrača je Šešelj, a drugi rezervni igrač je ova najavljena koalicija Tadića i Čede.
Može da priča ko šta hoće ali sada su stvari jasne. Na evroskeptičnoj strani opozicije postoji jedino Patriotski Blok, a na onoj drugoj evrofilnoj jedino DS (i eventualno DJB). Svi ostali su Vučićevi rezervni igrači i potencijalni partneri!
Preporuke:
48
9
33
utorak, 29 septembar 2015 21:40
Zmaj
Kad će Boško Obradović na Farmu? I njemu treba za cenzus. Ili će on preko izbornih zapisnika u skupštinske klupe.?
Preporuke:
30
24
34
utorak, 29 septembar 2015 21:41
Igor Vida
Farma je zadnje utočište za havarisane olupine Miloševićevih devedesetih, pa tako i za Šešelja. I verovatno jedini način da mu stranka pređe cenzus. Vučiću dobro dođe, jer se Šešeljevim angažmanom oživljava u "krezuboj Srbiji" slika da su se oni u stvari dogovorili da se podele u dve kolone da nadmudre zapadnjake. I jedan i grugi su time osigurali svoj izborni uspeh, pošto im je ista ciljna grupa. A i jedan i drugi bi da "srede" Nikolića.
Činjenica je da Šešelj ne bi mogao da izađe iz Haga da se nije nagodio sa Amerikancima. (Niti ga ko hapsi, niti ko pritiska Srbiju zbog njega - a onomad nije moglo da se diše od Del Ponteove i Bramerca.) Ima tu dosta razuma sa Šešeljeve strane, jer je 11 godina svog života praktično bacio u bunar, a s druge strane i Amerikanci su svesni da ne mogu da ga uklone pravnim sredstvima.
A da bi opstao u Srbiji morao je da se nagodi sa Vučićem. (Ili se možda još pre izlaska iz Sheveningena nagodio s njime? - Nebitno.)
Preporuke:
45
16
35
utorak, 29 septembar 2015 21:43
teletabis
Jedni ludaci organizuju druge ludake u nekakve kibicerske programe uživo koje gledaju idijoti Srbije.
A onda se okupe oni koji misle da nisu budale i pišu komentare o ludacima.
Preporuke:
41
9
36
utorak, 29 septembar 2015 21:49
Žalosna sova
Plan je vrlo jednostavan.Treba imati na umu da je Vučić sve one iz SRS koji nisu iz SRS prešli u SNS javno nazivao "primitivci i divljaci". Eto, njima za ljubav sada je Vojvoda na "Farmi", pa kada dođe do izbora eto njih na biralištima još pre otvaranja. Osvojiće oni sigurno ozbiljan broj glasova,i posle izbora bi napravili koaliciju. Onda bi u Skupštini imali komplet bivšu SRS kao evropejce i primitivce i divljake. Davno je Šešelj rekao "tužno je biti opozicija", a za svoja obećanja je rekao "to je bila samo predizborna retorika".Još će ljudi od muke glasati za žute kao manje zlo.
Preporuke:
41
13
37
utorak, 29 septembar 2015 22:02
Nemanja@Spridon
Evo najolji primer uticaja tih emisija na prosecnog gledaoca.Pricam o mojoj babi i njenom utisku kad je gledala Seselja u Parovima,nisam jos sa njom bio ali verujem da ima i utisak o danasnjem farmeru Seselju.Moja baba je polupismena,krezuba nije tu nam je genetnika svima naklonjena,ali je dokona i penzioner u poznim godinama koja celo vece salta sa hepi na pink i tako u krug.Njen utisak posle tri sata gledanja Seselja je bio,kako je Vucic ucio skole bio dobar sa jezicima i u roku zavrio fakultet,a Nikolic pa taj nista nije raadio i nema pojma.Prosecan gledalac farem sa pravom glasa je samo izvukao da Vucic dobar i da ga je Seselj branio,a Nikolic nista ne valja.Meni je to dosta,ne mora meni ni jedan branilac lika i dela Voje Seselja vise nista pricati kad ja iamm primer na svojoj rodjenoj babi.I ta sutra ide da glasa?Nece ona glasati za Seselja,ni za Nikolica nego za Vucica.E to je susitna,da li Voja ovo radi za novce svesno ili nesvesno ja ne znam,ali bolje mu je da menja taktiku.
Preporuke:
47
10
38
utorak, 29 septembar 2015 22:16
Nemanja@upravotako
Ni je neverujem u dilove sa Vucicem,iako ih ne iskljucujem,ali ne verujem da se razumemo.Prosto ne mogu da prihvatim da neko ko je 15 godina svog zivot proveo u zatvoru sad su mu bitni placeni racuni i nesto malo dolara za zivot od strane rezima.Ali u komentaru gore upucenom drugom nekom komentatoru sam vam objasno kakav uticaj ta hvala Vucica i kritika Nikolica ima uticaja na prosecnog polupismenog glasaca Srbije koji gleda Farmu i Parove.Tacno je da Mitrovic i Peconi dovode Seselja radi gledanosti,na drugoj strani imaju dozvole od razima da ih dovedu jer nemaju nikakv politicki uticaj to njegovo gostovanje i casovi istorije.Jer ne mozemo da ne negiramo cinjenicu, evo jos malo godinu dana dolaska Seselja,da se nikakv politicki bum nije desio i da Voja nema podrsku vise od 5-6%.I ako sad budu izbori uce u parlametn i to ce biti maksimum njegov.Kazete Vucic urusava autorite Nikolicu preko ovih Seseljovih prica,a na pocetku ste rekli da nisu u dilu?Pa jesu li u dilu ili nisu?
Preporuke:
11
10
39
utorak, 29 septembar 2015 22:22
Nemanja@upravotako
Ne treba Vucicu nikakav Seselj da rusi autoritet Nikolica on je toliko srozan sam od sebe,odnosno delima NIkolica i piskarenjem Kurira i ostalih Vucicevih tabloida da ponavljanje Seselja da Toma pece rakiju bolje nego sto uci nije potrebno.Sto se tice raspada i nove stranke Nikolica,ona se nece desiiti,jer se nikad i nije desilo da kad je stranka na vrhuncu ona puca i deli se.Njihovi sukobi i podele ce eskalirati onog trenutka kad sidju sa vlati,a do tad dok su svi kraj kante meda nema brige za SNS i pored svima jasnih podela i nesuglasica.Sto se tice Seseljevog poteza,tacno je to se slazem on je posledica njegovog nacina bavljanje politikom od Maksimovizije,tuca po skupstinskim salama,gadjanja cipela i polivanjem vode preko zardjalih kasika za Hrvate do farme i parova.Nista drugo od Seselja i nisam ocekivao nego da politicku scenu Srbije ucini jos vecim cirkusom nego sto je bila.
Inace sto se tice Sesljove price da hvali Vucica,a Nikolica kudi to je posle tolikog ponavljan
Preporuke:
11
7
40
utorak, 29 septembar 2015 22:23
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Dovoljno je samo poznavati ili bolje rečeno pamtiti lik i delo Vojislava Šešelja od njegovih početaka pa do danas i onda je lako verujte mi da se bude u pravu a to za ovu najnoviju Farma cirkusijadu jesam i to ne 100% već 1001%
Kada smo već kod tog ulaska u parlament koji je kažete Vojvodi Voji cilj i za koji će on naći načina, kako to da vam nije pao na pamet jednostavniji i za zemlju Srbiju bolji način a to je da su se Šešelj i njegov SRS uključili u Patriotski blok gde su milion i jedan put ne pozivani već slatko sa šlagom moljakani?! Kako ono reče Vojvoda Voja za Sandu Rašković da je guska i Vučićev igrač. E vidimo sada ko je čiji ne igrač već cirkuski klovn!?!Šešelj Voja kvazičetnik i kvazinacionalista u idealnom društvu sa patolooškom lažovčinom i kvazikriminalcem kakav je Kristijan, može da ga uzme da mu bude portparol, mislim to je ta ista priča: Mi srpski četnici, zarđala kašika, Ja, Ćenta, 17 kurvi, pet miliona maraka i ostalo ludilo.
Preporuke:
41
10
41
utorak, 29 septembar 2015 22:23
Nemanja@upravotako
jasno da to nije slucajno se desilo nego se radi ciljno i smerno.Ja sam pre par meseci jos dao teriju da on to radi iz dva razloga,iako vise nisam siguran u taj svoj stav i pocinjem da verujem da se ovde nesto opasno mucka i smera.Priv razlog jer je jasno da od milionskog glasackog tela Voja moze da povuce svoje radikale koji su vise vezani za Tomu nego za Vucica,na drguoj strani Vucic je uspeo da napravi svoje glasacko telo predvodjeno Perom Lukovicem koje sigurno nece glasati za SRS I Seselja.I stvarno u glasackom telu veci je protivnik Seselju Nikolic nego Vucic.Dele iste neke glasace,i logicno da Seselj napada vise njega nego Vucica sa kojim bas i ne deli isto glasacko telo.A istine radi Toma je toliko diskreditovan da je on danas u politickom smsilu vreca za udaranje koja nema sanse da se vrati nazad.Na drugoj strani on stvarno nema prostora na televizijama,i ako bi napado Vucica nikad i nebi dobio,ovako napada Tomu dobija povremeno prostor i svi srecni i zadovoljni.
Preporuke:
19
4
42
utorak, 29 septembar 2015 22:24
ZR
Nije ovo loše, ako se neko iole normalan do sada kolebao, sada bar zna da je jedina prava i ozbiljna opozicija (a usudio bih se da kažem i jedini normalni političari)u državi okupljena u patriotskom bloku Dveri i DSS.
Preporuke:
37
24
43
utorak, 29 septembar 2015 22:25
n.n.
Egomanijak u svom prirodnom okruženju!
Preporuke:
36
11
44
utorak, 29 septembar 2015 22:35
Zvonimir Bgd
boban
Nije mi zao da ovakva Srbija propadne.Nije uopste steta.Pametni I normalni Srbi ce I dalje odlaziti
Vidite, meni bi bilo zao da Srbija propadne. Uprkos samounistavajucem kliseu kojeg neki ponavljaju - da su oni koji Srbiju napuste "pametni i normalni", a oni koji ostanu da su "talog".(???)
Bojan, Priština
Eto Srpstvu je koliko vidim ostao veran još ovaj NSPM i od političara samo ona nekolicina mohikanaca na severnom i centralnom Kosovu, sve ostalo je prodalo Majku Srbiju
Pouzdano znam da ste rodoljub. Ali, brzo podlezete tracevima. Seselj nije prodao Srbiju, ne brinite. Otkud vam to? Kako god, ne klonite duhom...
Igor Vida
Ima tu dosta razuma sa Šešeljeve strane, jer je 11 godina svog života praktično bacio u bunar...
Vi nikada necete razumeti Seseljev ucinak u Hagu. Mozda je bacio godine SVOG zivota, ali je srpskom narodu ucinio patriotsku uslugu o kojoj ce pokolenja govoriti. Za ove i ovakve danas, svakako je bacio...
Preporuke:
17
22
45
utorak, 29 septembar 2015 22:36
Marko Gay
Pametan potez vodje Radikala koji dokazuje njegovu intelektualnu superiornost -- pogotovu nad citaocima-komentatorima sa ovog sajta.
U Srbiji su vec odrasle generacije koje vodju Radikala nikada nisu imale prilike da cuju. Mladi u Srbiji su depolitizovani i masovno gledaju reality TV, tako da je ovo odlican nacin za sirenje radikalske politicke propagande medju najmladjim biracima.
Istina, Farma nije najbolji i najpopularniji reality TV program u Srbiji. ali Seselj se drzi CIA metoda da treba koristiti sve dostupne kanale i metode za politicku propagandu i otpor.
Bilo da je u pitanju reality TV, seoski vasar, glasanje na izborima, masovne demonstracije -- ni jedan metod nije za potceniti u rusenju (bilo kog) rezima, i svaki je veoma koristan i vazan, kao sto smo vam pokazali 2000-e.
Naravno prazne glave koje sada odbijaju da glasaju na srpskim izborima jer veruju da time nista ne mogu promeniti, ovo i dalje nece razumeti.
Preporuke:
31
7
46
utorak, 29 septembar 2015 22:39
Spiridon
@ Bojan Priština
Nije se Boško posvađao sa Glišićem već obrnuto i dva meseca je isti taj Glišić dobijao ogroman prostor po Blicu, listu Alo i svoj ostaloj provučićevskoj i prozapadnoj štampi da iznosi svoje viđenje situacije. Njemu se pridružio i Tvrdišić koji gle čuda ode kod naprednjačkog analitičara u cicilu Željka Cvijanovića da tamo priča istu tu neku priču. Vučić pametno usmerava fokus na sebi željenu ipoziciju u vidu Žutih sa kojma se lako poigravati dok na drugoj strani tiho razbija sebi problematičnu i potencijalno opasnu opoziciju pa Siniši Kovačeviću potura samoreklamera Dragana Petrovića da mu razbije stranku, Sandi potura Mladenovića a Bošku sujetnog Glišića kome nije smetalo što je deset godina nesmenjivi starešina ni od koga nikada izabran. Da ne pričamo sad o radio Snaga Naroda i Milanu Milenkoviću profesoru marksizma i novinaru sa naprednjačkog radio Fokusa koji gle čuda otima radio i lagano priču okreće od Dveri & DSS i koji prvi pušta priču da je Sanda dovedena od Vučića
Preporuke:
26
4
47
utorak, 29 septembar 2015 22:39
Nemanja@bojan pristina
Da li je Seselj dosao da razbije opoziciju ja to ne znam,ali je jedno jasno postalo da nije svestan svoje nesvesti.Da nije svestan stanja u Srbiji i da ne moze da rezonuje da je ta evroskepticna scena taotalno marginalizovana da ce biti veliki uspeh ako budemo imali 20 poslanika u parlamentu u nekom sledecem sazivu.
Sto se tice Kostunice,to je tacno ja sam glsac DSS i Kostunice bio,ali je stvarno DSS do juce mislio da je SNS I DSS jedina razlika sto su jedni za EU ,a drugi nisu.Naravno da je to vrlo brzo postlo jasno da to nije tako,i da je razlika ogromna i nepremostiva da danas DSS ima vise slicnosti sa DS-om nego SNS-om.Ovo je naravno mala sala,ali nije daleko od istine.
Ne znam zasto dozivljavate politiku tako emotivno i pojednostavljeno.To sto je neko sa nekim seo da prica,pa jos ako je taj neko i dobio podrsku 50% nasih grdjana,ne znaci da ce oni zajedno da vladaju.Da jesu DVERI isle kod Vucica,ali nisu oni tamo dogovorili proevropsku kolaciju.To je slicna prica kao kad
Preporuke:
9
3
48
utorak, 29 septembar 2015 22:42
Nemanja@bojan pristina
neka partija dobije termin na rts-u ili bilo kom drugom rezimskom mediju,aha znao sam oni su u dilu.Pa i u najvecim diktaturama nekad opozicija dobije neki minut na rezimskim medijima da nesto kaze,ako nista drugo da se napravi privid kako je eto sloboda stampe i demokratija,a ne cenzura.Kod nas se odma od toga pravi haos,pravi se teorija zavere oni su zajedno.Cak je neki komentator otisao toliko daleko da je rekao jednom prilikom glasam samo za one kojih nigde nema,nek ti je sa srecom mislim u sebi tebi i jos sest glasaca te stranke koje nema nigde.
Sto se tice NSPM,i prvenstveno gospodina Vukadinovica i Antonica,ja ne znam da li se to radi namerno ili se ta greska prosto desava.Zar vi svi koji hvalite NSPM i njih posebno ne vidite da su oni jasno i glasno stali iza Patriotskog bloka,uveren da svesni mana tog bloka,ali su stali iza njega.Pa ako podrzavate nspm i njih ,onda podrzavajte i patriotski blok.I ja ih podrzavam,ali onda podrzavam i ono sto oni rade i za sta se zalazu.
Preporuke:
15
2
49
utorak, 29 septembar 2015 22:42
BANDITSDKI BRLOG
Šešelj je običan cirkuzant, egzibicionista i šoumen. Uvek je samo izigravao lažnu opoziciju, a u stvari bio u dilu sa vlastima i devedesetih godina, a i danas, sa zaduženjem da za debele pare razbija pravu opoziciju.
A za sve je kriv onaj tunjavi Koštunica, jer da je šestog oktobra izvršio lustraciju, sva ova radikalsko- eseneskovsko- speesovska i julovska politička bagra, koja je devedesetih Srbiju zavila u crno, otišla bi na đubrište istori - da se nikada ne vrati!
Preporuke:
30
18
50
utorak, 29 septembar 2015 23:01
bojan
Zadatak sam obavio-Srpska patriotska opozicija vise ne postoji. Vojislav Seselj.Najjaci su mi likovi koji su se toliko nadali njegovom povratku.
Preporuke:
23
14
51
utorak, 29 septembar 2015 23:12
Igor Vida @Zvonimir Bgd
Grešite, razumem učinak i rezultat Šešeljeve borbe. Da se nije borio kao lav verovatno bi skončao kao i Milošević.
Preporuke:
11
16
52
utorak, 29 septembar 2015 23:18
DrJelaBisic
Postoje msta gde(normalan)covek ne ide.Postoje ljudi sa kojima se normalan covek ne okruzuje.Ne mogu ozbiljno da shvatim osobu koja pristaje da ide na Farmu.Moze to svako ko hoce-ali moje je pravo da takve ne shvatam ozbiljno.Covek uvek treba da pazi na svoj ugled,da pazi sta radi i govori.Ko jednom pogresi i izgubi ugled-ne moze da ga vrati.To je kao razbijena casa.Od tankog stakla.
Preporuke:
29
7
53
utorak, 29 septembar 2015 23:21
@Aksa Beograđanin
Sačekajmo ipak izbore. Ovo je lud narod, pa što bi i političari bili bolji.
Preporuke:
23
3
54
utorak, 29 septembar 2015 23:25
Boško
Zvonimir Bgd
Vi nikada necete razumeti Seseljev ucinak u Hagu. Mozda je bacio godine SVOG zivota, ali je srpskom narodu ucinio patriotsku uslugu o kojoj ce pokolenja govoriti. Za ove i ovakve danas, svakako je bacio...
Mladi komunista Šešelj je dobrovoljno otišao u Hag jer osim baljezganja po rijaliti programima kod Miloševića nije mogao da bude optužen ni za jedno delo, pa je po ugledu na svog idola Tita otišao da "nepriznaje sud".
Radikali su napravljeni 90tih od ubačenog "disidenta" iz bosne Šešelja da bi razbili svako stvaranje ozbiljne opozicije privlačeći većinom primitivce koji su sada u naprdnjacima.
Šešelju, Vučiću, Nikoliću (zajedno sa komunističkim bandama socijalista i julovaca) tek treba da bude suđeno u Srbiji za izdaju Kosova i potpisivanje kapitulacije i okupacije.
Preporuke:
37
18
55
utorak, 29 septembar 2015 23:31
Brundalo
Blago ludima, njihovo carstvo je nebesko.
Preporuke:
24
7
56
utorak, 29 septembar 2015 23:45
Mićko
@Spiridon
Sve bih to vaše potpisao, od slova do slova. Jedino se ne slažem za Dragana Petrovića. Jeste samoreklamer i pričalo, ali kao mu se samo to mana, nije strašno.
Što se mene tiče, ima jedan jednostavan test : da li neko hoće ili neće u Patriotski blok.
Preporuke:
7
10
57
sreda, 30 septembar 2015 00:09
Zvonimir Bgd
Nemanja
Ni ja neverujem u dilove sa Vucicem...Prosto ne mogu da prihvatim da neko ko je 15 godina svog zivot proveo u zatvoru sad su mu bitni placeni racuni i nesto malo dolara za zivot od strane rezima...
...neka partija dobije termin na rts-u ili bilo kom drugom rezimskom mediju,aha znao sam oni su u dilu.Pa i u najvecim diktaturama nekad opozicija dobije neki minut na rezimskim medijima...Kod nas se odma od toga pravi haos,pravi se teorija zavere oni su zajedno
Ne moramo u svemu biti saglasni, ali sustinu koju ste ovde dali voleo bih da svi jos jednom procitaju. Inace, veoma postujem NSPM i g.Vukadinovica, pa i podrzavam u mnogo cemu. Iz toga, naravno, ne proizlazi da bih sutra trebalo i da glasam za g.Vukadinovica kao politicara. Sta vam to znaci?
Igor Vida @Zvonimir Bgd
Grešite, razumem učinak i rezultat Šešeljeve borbe.
Cemu onda izraz "bacio" 11 godina? Vama je taj ucinak mozda za bacanje. Srpskom narodu je superioran, bas gde i treba.
Preporuke:
6
5
58
sreda, 30 septembar 2015 00:18
Ivana
Blago ludima, njihovo je carstvo nebesko! Ja pri tom mislim na većinu komentatora. Znači da rejting Srpske radikalne stranke stvarno veoma raste čim je ovolika nervoza, pobunili se patrioti u rukavicama! Sa tugom možemo samo da konstatujemo da DSS-a nigde nema,iako ih naprednjačka vlast pušta na prvi program RTS-a kad god smisle nešto da kažu. Kad zgrožena gospoda budu spremna da žrtvuju makar dve godine svog života radi svojih ideala (ako ih imaju), možda će i oni ući u rijaliti!
Preporuke:
8
15
59
sreda, 30 septembar 2015 00:22
Turas
Ovo je "spalo" i ne zaslužuje komentar. Pošto se pojavljuje i politička izjava kojom veliča svog (m)učenika treba kratko reći - Šeki je u autu .
Preporuke:
17
3
60
sreda, 30 septembar 2015 00:23
Old Kresoje
Ovde zaista ne treba nikakav komentar...verujem da je svima jasno.
Preporuke:
18
2
61
sreda, 30 septembar 2015 00:34
Zvonimir Bgd
DrJelaBisic
I vi ovo komentarisete kao da je politika?Mozete li da zamisoite Pashica(Baju)u Farmi(Animal Farm,George Orvel)Sa svim ovim shljamom okolo
...Postoje msta gde(normalan)covek ne ide.Postoje ljudi sa kojima se normalan covek ne okruzuje....Covek uvek treba da pazi na svoj ugled,da pazi sta radi i govori.
Sve je politika, gospodjice gospodjo. Nemojte bas toliko elitisticki. Lako je ironisati po Kristijanu i sve okolo poistovetiti sa njim. Neki ustirkani politicari finih manira doneli su ovom narodu i drzavi neuporedivo vise stete nego taj bivsi krimos Kristijan. Medju njima i taj Pasic koji je podosta putera na glavi imao. Kristijan je bar svoje "odsluzio", a oni "pristojni" pljackaju nas i dan-danas.
Uostalom, kakve veze taj tip ima sa Seseljem? Ako ga postuje, njegova stvar. Pristalice svih stranaka prosarane su raznim ljudima. Neki od njih "hapsili" su i Milosevica...u ime DOS-a.
Ostavite narodu da proceni ko je autenticni sljam u Srbiji.
Preporuke:
7
6
62
sreda, 30 septembar 2015 01:01
Zvonimir Bgd
@ Spiridon
Vi sve trpate u isti lonac. Znam da je tako najlakse, ali je nepravedno. A i neistinito. Upravo "lik i delo Vojislava Šešelja od njegovih početaka pa do danas" pokazuje da je jedan od retkih, ako ne i jedini, srpski politicar koji je ostao dosledan svojoj ideologiji i retorici. Od njegovih disidentskih godina kada je medju prvima robijao zbog svojih antikomunistickih stavova, preko devedesetih kada je uporno zigosao SAD, NATO, EEZ(EU) kao neprijatelje srpskih interesa, do koalicije sa Milosevicem u najtezim mesecima odbrane zemlje od varvarske agresije i svog potonjeg briljantnog nastupa u Hagu, gde je nepotkupljivo i nepokolebljivo izvrsio politicku, pravnu, istorijsku i svaku drugu promociju srpskog stanovista...
On se takvih svojih stavova ni danas nije odrekao. Ali, on funkcionise kao politicar, sto mnogi ovde izgleda ne mogu da razumeju. On cak i Vucicu nudi podrsku, ali kada? Samo AKO se ovaj vrati radikalskoj politici i okrene Srbiju ka Rusiji. Znaci, uslovno.
Preporuke:
8
9
63
sreda, 30 septembar 2015 01:01
Oliver Kromvel
Pitajte Jovicu Stanišića ko je Šešelj on ga je stvorio.
Preporuke:
24
7
64
sreda, 30 septembar 2015 01:12
Beli Orao
E moj Vojo, uhvati se sa Erom, Rakom i ostalim i igraj pipirevku.
Preporuke:
18
6
65
sreda, 30 septembar 2015 01:19
Zvonimir Bgd
@ Spiridon
Svu tu Seseljevu retoriku i ideologiju neko moze ceniti, postovati, biti joj pristalica, neko ne. Ali, njegova doslednost kroz vreme moze se samo pozdraviti, u smislu politicke pouzdanosti i nedvosmislenosti. Pogotovo u Srbiji gde takvih pojava skoro i da nema, sto stvara frustraciju i zbunjenost glasaca koji su razocarani nedoslednoscu svojih (drugih) favorita.
Kada i ako glasate za radikale, vi u najvecoj meri znate za sta glasate. Ako ste za njih, naravno.
Cinjenica da je predsednik radikala oduvek imao specifican odnos prema medijima ne mora automatski da znaci neki prestup. On, zapravo, bolje razume znacaj medija od mnogih drugih politicara. Tako bira i odgovarajuce emisije. Najcesce one oko kojih se okuplja obican svet i narod kojeg ne sacinjavaju samo intelektualci i visokoparni "gradjanisti", vec i radnici, domacice, nezaposleni... sve je to srpski narod. Mozete ga ne voleti ili ga potcenjivati, ali ga ne mozete menjati za neki drugi...
Preporuke:
9
6
66
sreda, 30 septembar 2015 01:25
Cirkus
Sta rade pare,ponudili su mu izvesnu kolicinu novca i otisao je gde se pametan stidi. Ovamo,kritikuje nikolica ,on,cistunac a vidite gde je zaglavio?
Preporuke:
15
7
67
sreda, 30 septembar 2015 01:35
Zvonimir Bgd
@ Spiridon
Medjutim, televizijske emisije nisu jedini nacin Seseljevog politickog delovanja. Ja sam skoro napisao komentar u vezi sa protestom DSS-Dveri-NSPM protiv prodaje Telekoma. Podrzao sam tu aktivnost, ali i primetio da se slabo krecu kroz Srbiju.
Seselj ne pravi skupove u Batajnici. On i njegovi radikali neprestano putuju po Srbiji. Znaci, ne cekaju da im narod dodje (na noge) uz strepnju nad brojem odazvanih, nego idu u taj narod! Mesaju se sa njim. Nekada su poseceni manje, nekada vise. Ali, aktivnost radikala i njihovog lidera (ne zaboravimo da je cak i pod terapijom) je neprestana, marljiva, dosledna i uporna. Punim bioskopskim salama ili Domovima kulture oni na svoj nacin razbijaju medijsku blokadu Vuciceve Srbije. Tako prosiruju i svoju glasacku bazu bez mnogo kukanja i zalopojki. Naravno, retorika im je nepokolebljivo antiEU, antiNATO, antiNAPREDNJAKA, a za Rusiju, BRIKS, ekonomski i vojni savez sa njima. Pun je youtube toga. Proverite.
Preporuke:
11
6
68
sreda, 30 septembar 2015 01:57
Zvonimir Bgd
@ Spiridon
Ucestvovanje dr Seselja u emisijama ovog tipa izaziva razlicite reakcije, to je jasno. U Srbiji ne mozete ni ocekivati jedinstvo u misljenjima. To ne znaci da je takav njegov nacin dolaska do auditorijuma za osudu. Naprotiv, vrlo je legitiman. Narocito ako se ima u vidu da NAROD to gleda. Ne znam cega u tome ima nedostojnog? Moze biti da neki ljudi odredjene ucesnike tih emisija smatraju nedostojnim, skarednim, trivijalnim...ali to ne znaci da bi, samim tim, i svako ko im je gost morao biti isti takav.
Uostalom, o cemu radikalski lider govori u tim emisijama? O kurvanju medju parovima? O tracevima medju starletama? Mozda o seksu ili tracevima...? Ne! On tamo govori o politici. I kada se sprda, i kada pravi nevezane vickaste komentare, uvek je poruka. Sve je kod njega politika. Mogu vam njegove reci biti neuverljive, odvratne, ali su stvar njegovih uverenja. On i ne racuna na to da ce se svakom dopasti. Seselj otvara sebe i ceka ocenu na izborima.
Preporuke:
10
7
69
sreda, 30 septembar 2015 05:54
Dijapazon
Ostaje jos jedino nada da Seselj ima neke adute protiv Vucica u rukavu i da sada pokusava da mu se prislihta upravo taktikom koju je sam Vucic koristio tokom celog svog politickog uspona, da bi mu na kraju, kada dodje do stvarne izborne trke, sasuo to sto o njemu ima...
Preporuke:
4
12
70
sreda, 30 septembar 2015 06:36
Spiridon
@ Mićko drugi deo
Prepoznati Vučićeve potajne igrače je jako lako verujte mi i ne zahteva mnogo truda samo dobro pamćenje a posebno onoga što se dešava pred izbore 2012 godine . Dakle jedna te ista ekipa kojekakvih kao analitičara i novinara je tada pred te ključne izbore sedela dan i noć na radio Fokusu kod Ksenije Vučić i davala svoje " stručno " mišljenje kako su naprednjaci jedina ispravna opcija kako se samo preko Tome stiže do slobode, kako su sve dileme oko namigivanja Vučića i Tome Briselu i Vašingtonu besmislene. Eno vam ih danas u praktično istom sastavu Vučelić i desnu mu ruka Nikola Vrzić u Pečatu, Anđelković i Radun čuveni Vidovnjaci, analitičar u civilu Željko Cvijanović, samoreklamer Dragan Petrović i profesor marksizma, novinar komunističke Borbe i radio Fokusa Milan Milenković kome je prijatelj koji sve zna rekao pre dve godine da je Sanda ubačena. Što mu taj prijatelj ne reče za Tomu i Vučića 2012 kada je tako obavešten nego je na Fokusu plakao i molio da se glasa za njih!?
Preporuke:
17
3
71
sreda, 30 septembar 2015 07:16
Goran Tešić, Evroazijski Komunikacioni Centar Srbije
Odličan potez Šešelja. Umesto neprestanog lamentiranja o medijskom mraku, neprestanog pogrešnog jer ne daje rezultate napadanja na Vučića i ideološke samoizolacije u krugu "elitne" patriotske dvojke, jer ima podršku 2% biračkog tela i ni makac odatle, Šešelj je racionalno krenuo da pridobija glasove i onih koji nikakve veze sa politikom nemaju. Tako se postižu izborni rezultati. Vidimo se ovde posle izbora, da vidimo ko je bio u pravu.
Preporuke:
14
15
72
sreda, 30 septembar 2015 07:51
Jadna Srbija
Šešelj je najveće zlo po srpski narod kojeje ikad živelo u Srbiji. Ali je genijalno pametan (samo, pametan a pokvaren čovek nije vrlina, to je isto što i opasan pijanac koji u ruci drži oštar nož). Elem, on zna da je rijaliti u ovakvoj Srbiji izuzetno gledan. A pošto su i učesnici u rijalitiju i oni koji to gledaju sve sami primitivci, polupismeni, nepismeni, marginalci, krezube babe, noćni stražari, domaćice, i slični , sve njegovi potencijalni glasači, on je došao da preko rijalita plasira svoju propagandu, i to više i bolje nega da gostuje na sto televizija.
Ko je kriv Tadiću, Živkoviću, Pajtiću, Bošku Obradoviću, Sandri Rašković, Čedi Jovanoviću, i drugim, kad se nisu toga setili pre Šašelja.
A da je sve to u dogovoru s vlašću i ambasadorima, to je očigledno.
Preporuke:
15
10
73
sreda, 30 septembar 2015 07:55
Gabrijel
Dok se Srbija zabavlja najprizemnijom zabavom smisljenom za zatupljivanje i onako osiromasenog intelekta , dotle se Srbija naseljava islamskim kolonizatorima.
Seselja sam oduvek tretirao kao najobicnijeg sarlatana. Nacin njegovog primotivnog izrazavanja jasno govori o njemu.
U Srbiji treba UKINUTI VISEPARTIJSKI-KOALICIONI SISTEM , koji je nakaradan , korumptivan i manipulativan.
Uvesti DVOPARTIJSKI , sa mogucnoscu ukljucivanja jos jedne partije kao ozbiljan opozicioni balans.
Ovaj visepartijski sistem koga su uspostavili STRANI OKUPATORI SRBIJE je uveden s namerom da se lako moze manipulisati sa neobrazovanim i neiskusnim javnim mnjenjem .
Preporuke:
11
8
74
sreda, 30 septembar 2015 08:00
Politički "otac i sin"...
- Mena kritikuju što imam različiti odnos prema Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću, i što to ne krijem. Ja nemam isti aršin prema njima, a evo i zašto. U Tomislava Nikolića sam imao neograničeno poverenje dok smo bili u stranci, a Aleksandar Vučić je uvek bio svojeglav. Vučić je bio obrazovaniji od svih u stranci, i nikada nije prestajao da uči. On je sada majstor za političku manipulacijiu.
Koji se vrag ljutite na NSPM-u, mislim na komentatore ne na redakciju, kada sam prije nekog vremena napisao da je "politički sin nadmašio političkog oca" i inputirate mi neku zlonamjernost koje nema, samo pišem istinu ljudi, samo istinu i ništa osim istine, a što nekome ne odgovara istina, to je njegov problem.I sam sam bio u SRS prije raspada stranke i znam šta pišem.Politički sin je nadmašio oca, bolji je od oca.
Preporuke:
12
7
75
sreda, 30 septembar 2015 08:02
anta
Optuživati i zgražavati se zbog Šešeljevog pojavljivanja na farmi je besmislenije od zgražavanja nad činjenicom da je bokser protivnika bacio u nokaut udarcem pesnicom u glavu...farma najgledanija emisija, gledaoci farme jednako glasači...broje se glasovi... i to je to... ko hoće demokratiju zapadnog tipa nema pravo da se zgražava, ko neće, neka ne izlazi na izbore
Preporuke:
13
14
76
sreda, 30 septembar 2015 08:05
Politički "otac i sin"...
- Zdraviji sam od Vučića i Nikolića, i cele Vučićeve vlade. Meni se ne umire, moram da pobedim na izborima - priča Šešelj za stolom u Farmi.
Teško doktore Šešelj, jako teško ili da budem iskren u potpunosti nemoguće, jer te "politički sin ndamašio u svakom pogledu, a i mladost je na njegovoj strani".Simpatičan si, sve je to u redu, poštujemo te i danas doktore Šešelj, ali ipak mi smo za opciju "mlađi slađi" i pametniji.
Preporuke:
3
21
77
sreda, 30 septembar 2015 08:08
voja farmer
Lici mi seselj na pevca sifronija iz crtaca na farmi.
Preporuke:
23
5
78
sreda, 30 septembar 2015 08:28
SR JUGOSLAVIJA
Voja legenda.
Preporuke:
14
20
79
sreda, 30 septembar 2015 08:55
Politički "otac i sin"...
Doktore Šešelj, ne možeš ništa, ama baš ništa u nekoj političkoj kampanji da kažeš kontra "političkog sina ili kuma" a da to narod ne protumači na način "pa kako nije znao ranije, zašto tek sada, zar je toliko slabe procjene i na kraju pa on ih je "politički stvorio i njegovi su", i sve to eventualno kontra neće donijeti samom tebi niti jedan politički poen, naprotiv "niko ne voli da se doujčerašnji najbliži saradnici svađaju ili govore nešto "nedaj bože" loše jedni kontra drugih" a pogotovo "učitelj o učenicima koje je sam učio" jer to je veliki minus kod ljudi.Nego najpametnije je pomiriti se, naći zajedničku ljudsku riječ, pa zajedno jer zajedno se je bilo i do juče, a političke i ljudske ljubavi ima još, nije da nema, jer te vole doktore Šešelj, svi te vole, samo se pridruži sada jačem taboru ili barem nemoj biti protivan.
Preporuke:
2
11
80
sreda, 30 septembar 2015 09:51
DrJelaBisic
Za Zvonimira:Jesam elitista.Ocekujem da me vode bolji od mene,koji znaju vise.Zato za njih glasam.A nije bas sve politika.Postoji i anti-politika,kao sto u umetnosti postoji anti-umetnst.Izrugivanje umetosti,kao takvoj,njenim pretenzijama koje ne odgovaraju stvarnosti;njenoj pseudo-publici,koja delo ceni po ceni itd.Ko zeli da vidi anti-politiku u originalu,najbolje izdanje,treba da posmatra nasu politicku kaljugu.(Mozemo i da zaradimo.Pseudo-politicki turizam)To vise nije scena.Cak ni cirkus.Mozda cak nije(vise)ni kaljuga,nego septicka jama.Sa g.Golubovicem ne ironisem.I Pasica ne smatram za sveca,napotiv.Ali cak i takav kakav je bio-on ne bi isao na Farmu.Postoje odredjene crvene linije,koje se ne prelaze.I u Pasicevo vreme bilo je krezubavih baba koje su glasale.Ali on nije njima podilazio.A tadasnji politicari za ove sada su moralne gromade i nevidjene patriote.Narod ne ume da proceni ko je(autentican)shjam,jer ni sam narod nije kako treba.I to i jeste problem.To je kao kada...
Preporuke:
15
4
81
sreda, 30 septembar 2015 09:55
DrJelaBisic
...ste stalno u atmosferi smrada,pa ga vise ne percipirate.Narod stvara Farmu."Ali on funkcinise kao politicar"U Srbiji vlada pogresno misljenje da je politika seksualna radnica(najnize vrste)a da je trgovina pjacka i hajducijs.Trgovac je covek koji vas,sa nozem u ruci ,tera da"kupite"hleb ili crknete od gladi.Nije to bas tako.A i politika nije,dnosn ne mora da bude sto se o njoj prica."Okretanje Rusiji"Pa kako vi to zamisjate?Jedan dan na Farmi,a onda se isti rukuje sa ruskim predsednikom,i ponese materijal(sa Farme)i kaze:Evo,ovo je moj predizborni materijal.Ko ce to da gleda?Ko ce takvoga ozbijn9 da shvati?To je ono sto ja zovem"gubljenje ugleda".Posle takvih gafova,cak i kad ste u pravu,niko vas ne shavata ozbiljno.I niko vam ne veruje.(Jer vi morate da verujete,posto ne znate sve i ne mozete da znate)A za Vucica i njegov moguci preobrazaj:Zar nema neuprljanih ljudi?
Preporuke:
13
4
82
sreda, 30 septembar 2015 10:42
DrJelaBisic
...Zar ovi,stari,koj su se pokazali("pokazali")moraju,stalno,da se recikliraju?A elite,nazalost,nema,vec odavno.Vojvoda Voja kao covek koji nikada nije menjao svoje misljenje:Guglujte njegovu biografiju,i obratite paznju na deo pre 90ih.Covek se,od detinjstva takoreci,trudio da se probije na vrh(komunistickog)sistema.Znam mnoge koji to niti su hteli,niti pokusali.UZgred,mozete li zamisliti Veseina Misitu(shesheljevog ujaka-cetnika,coveka koji je oslobodio od fahista prvi grad u Evropi,41.)kako sedi u Farmi?To su te crvene linije koje se ne relaze,o kojima govorim.Te crvene linije nije presao samo vojvoda,vec i"radnici,domacice,nezaposleni..."i to i jeste srz problema.Kakav narod-takvi politicari,kakvi politicari-takva vlast.Ja taj narod ne postujem,pa ga ni ne volim.A sto rekao pokojni Milic od Macve,zelela bih,ponekad,da sam,npr Eskimka."Moze biti da neki ljudi odredjene ucesnike..."Ne zameram nista ucesnicima,Takvi su kakvi su.Zamislite da su javne kuce najposecenija mesta u Srbiji,
Preporuke:
8
4
83
sreda, 30 septembar 2015 11:03
Nikaddovoljnohvaljeni
@ Dr Bisenić
Elitizam nije racionalan izbor. Više je moda. Kao šminka ili tetovaža. Nije reč o tome zašto. Vi glasate? O.K. Ali nije u samom glasanju problem. Problem je u sistemu. Društvenoekonoimskom sistemu. U KAPITALIZMU. On je problem. Dok ga ne osvetlimo sa svih strana, dok ne sagledamo sve njegove protivrečnosti, sve njegove pokretačke snage, sve njegove razorne posledice po sopstveni i naš opstanak, samo glasanje kao oblik neposredne demokratije, nema smisla. Glasali, ne glasali, glasaćete opet. Ali istom pameću, ne naknadnom. Glasanje niti sakriva istinu o krizi savremenog sveta niti je otkriva. Ono samo ukazuje na nju kao na iracionalni postupak.
Uprkos snažnom naučnotehnološkom, kulturnom ekonomskom i svakom drugom razvoju ljudski um nije daleko odmakao u političkom razvoju od vremena starih Grka ili 18. veka. Mislim na anahronizam koji nazivamo DEMOKRATIJOM. Zar ne?
Poruka Šekiju:
Latinična slova sa stola na koji oslanjaš ruke, a ne vidiš ih, mame da ih zapališ.
Preporuke:
4
4
84
sreda, 30 septembar 2015 11:06
DrJelaBisic
...i onda vojvoda i slicni"politicari"krenu da posecuju ta mesta,sa sve snimanjem dogadjaja,i da tamo vode predizbornu kampanju i promovisu se,jer zaboga,tu je dosta sveta."On tamo govori o politici"Bas lepo.Moze da ode na neku pravu farmu,u neki kokosinjac,sedne medju koke-i prica o politici,I to da se snima.
Preporuke:
9
4
85
sreda, 30 septembar 2015 12:15
DrJelaBisic
Sminka i tetovaz(i mnogo sta drugo)su gluosti,a elitizam je prirodni izbor.Nije nikakva moda,postojao je od kada je sveta i veka,od kada je zivog sveta.Biosfere.Ikod bijaka potoji elitizam.U prirodi najbolji vodi,pogledajte sve zivotinje.Isto je i kod coveka:u davno doba pocetka ljudske istorije,najbolji su vodili.To je meritokratija,najbolji sistem.Cim su drustveni zakoni,od oveka stvoreni,poceli da nepotisticki favorizuju decu najboljih(koja ne moraju,ssma,da budu najbolja)svet je poceo da propada.Zar u toku izborne kampanje kandidati ne pretstavjaju sebe kao najboljeg?"Problem je u sistemu"E ovde se potpuno slazemo.Sistem demokratije,kako ga danas praktikuje(u manjem ili vecem srepenu)skoro ceo svet,zasnovan je na apsurdu:svaki glasac zna sve sta treba,zna ekonomiju,poresku politiku,geopolitiku,medicinu(da sredjuje zdravstvo...)i on onda bira opciju koja mu odgovara(ako takva postoji u spektru koji mu se nudi)Medjutim ja ne znam sve te oblasti,a ni vi,niko,sigurna sam
Preporuke:
4
4
86
sreda, 30 septembar 2015 12:18
DrJelaBisic
...Zato se demokratija degenerise i svodi na ovo sto vidimo.Sto se tice kapitaizma:To je najboji sistem koji poznajemo.On u sebi,u svojoj definiciji ima ugradjen sistem za korekciju samog sebe.Nesto kao sistem popravke DNK u biologiji.Guglujte Uorena Bufeta(Warren Buffet)Komunizam,koji nam je potroio ceo 20.v.,pao je na Novom Coveku.Sad kapitalizam,takodje,trazi Novog coveka.Sam naziv vam govri-do sada,od kamenog doba,covek je isti.To je njegova priroda,njegova genetika,kao sto je genetika krave da jede travu.Kakvi Stari grci,kakav 18.v.Zato taj covek i jeste nov-kako ga stvoriti,u dovoljnom broju?
Preporuke:
4
4
87
sreda, 30 septembar 2015 12:54
Slavomir Srpski, Inteligencija i rijaliti-Seselj
Seselj koristi istu taktiku i plan: zna da je gledanost "farme" velika bas u onom delu populacije koja je politicki srodna njegovoj stranci, on tamo ide i prosipa bisere. Naravno radi osvajanja politickih bodova.
Hteli mi ili ne, ali izgleda da je danas "farma" o9gledalo vecinske Srbije, i to Seselj zna i zato pravi ovaj cirkus. Sto se tice napada na Tomu umesto na Vucuca, on sledi taktiku da se destabilizacija sadasnjeg rezima moze lakse da ostvari udearcima na "slabijeg", a po njemu Toma, izvesno, je politicki mnogo slabiji od Vucica koga "serbski narod vole".
Politicki, Seselj je vrlo racionalan, iako to izaziva mucninu kod malobrojnih mislecih Srba.
Preporuke:
9
5
88
sreda, 30 septembar 2015 13:00
Ne lupaj @ Spirdon
Pobogu pa ta ista polupismena, krezuba i nevaspitna rulja koja dan i noć gleda Farmu ili Parove i jeste tradicionalno radikalsko-naprednjačko biračko telo,
Urbani i fini, namirisani nekrezubi drugosrbijanče nego, zaboravljaš da je prvi rijaliti kod nas uvela tvoja omiljena "urabana" "proevropska" B92.
I da su vaša dika Olja B i rijaliti isti nivo.
Rijaliti imaju najviše gledalaca u BG. U unutrašnjosti narod je koliko - toliko normalan.
Koji si ti autošovinista...jadan i žalostan, podrepaš Biljane Srbljanović i Čede J.
Preporuke:
13
6
89
sreda, 30 septembar 2015 13:16
DrJelaBisic
Petao se zove Sofronije.Videcu kako je to na engleskom.
Preporuke:
3
3
90
sreda, 30 septembar 2015 13:21
Jovan
Doveden da unisti desnu opoziciju.I u gome uspeva za sada.Istina jedan dobar broj radikala shvata njegovu perfidnu igru ali kasno.Steta je vec napravljena.
Preporuke:
10
5
91
sreda, 30 septembar 2015 13:35
BB
@Spirodon
Čestitke za komentare. Svaka vam je ka NJegoševa!!!
Preporuke:
4
5
92
sreda, 30 septembar 2015 13:39
Prosto ko pasulj
A šta mislite zašto su ga puštili na slobodu?
I kada?
Onda kada su zaključili da su mu dovoljno isprali mozak i da je bezopasan za njih i njihove podrepaše u Nemanjinoj i na Andrićevom vencu.
Preporuke:
9
5
93
sreda, 30 septembar 2015 13:48
Milos
Znaci reci za nekoga da je stalno ucio da bi postao vrhunski manipulant za autora teksta predstavlja pohvalu i kompliment! Interesantan eticki pogled na svet.
Preporuke:
8
2
94
sreda, 30 septembar 2015 13:49
DrJelaBisic
Ali zamislite nasu nacionalnu tragediju da je Vendi stupila na scenu!Izgleda da je tu mama odigrala kljucnu ulogu.Nije joj dala prelaznu ocenu.A mozda i ne bi bilo lose da ista,ovim pogledom sa fotke,kao predsednica,pogleda sheihe ili ove Amere koji nas stalno posecuju.Shalu na stranu,ima ljudi koje mozete da koristite kao emetike.To su sredstva/lekovi koji se koriste da israznite zeludac.Kad se napijete,pojedete pokvarenu hranu,stisne vas zuc posle prasetine,overdozirate se....Gledate sta rade,na snimku,i to je to.Kao lekar-savetujem.
Preporuke:
5
3
95
sreda, 30 septembar 2015 14:55
SR JUGOSLAVIJA
Neverovatno je koliko izdajnici mrze Šešelja, a još neverovatnije koliko ga mrzi određena "intelektualna elita" koja sebe smatra patriotama. Valjda usled zavisti šta li već?
Preporuke:
9
7
96
sreda, 30 septembar 2015 15:41
Old Drmoje
Otisao tamo gde i pripada. U svoje drustvo. Nadam sa da ce mu tamo biti lepo jer je medju svojom "nebeskom bratijom".
Prema svecu i tropar!
Preporuke:
12
5
97
sreda, 30 septembar 2015 16:15
Nikaddovoljnohvaljeni
Je li? Kako molim?
Kapitalizam naj bolji sistem? Ha!
Hajmo Jelo da pretresemo to Vaše. Evo neka bude kroz dve nedelje jer za to vreme će da se slegne prašina koja se diže od pre sat-dva sa ID. A to je zar ne kapitalističko čedo. I dok ga Rusi ne razbucaju da sačekamo. A vi ste dr. Je li? Čega to?
Izvinte pa ja veću besmislicu nisam odavno čuo. To Vaše o kapitalizmu. Uglavnom umerena, čitam vaša ranija reagovanja, to pojednostavljivanje sa paralelama o prirodi, biljkama i životinjama, taj mehanicizam je gimnazijalca. A Vi dr. se pripremite...
Šekiju:
Gledaj bre bato, latinica! Mislim, stvarno...
Preporuke:
5
2
98
sreda, 30 septembar 2015 16:33
Ludi Milojko
Podrska seselju.
Ovo nije vreme kada moze da se glumi nekakav kvazi elitizam. Gnušanje i gadjenje prema rijaliti programima i zabijanje u misju rupu nece dati nikakav rezultat. 70% stanovnika srbije prati takve programe, to su nasi gradjani, komsije, ljudi i glasaci na kraju krajeva. Treba zasuci rukave, gurnuti ruke u tu jamu punu fekalija i pokupiti glasace i dobiti podrsku ljudi.
Svaka cast seselju covek pokazuje da je spreman da pravi velike ustupke kako bi promovisao svojee ideje i politiku SRS. Nemojte mi reci da Sanda Raskovic Ivic na bolji nacin prezentuje svoje ideje na skupovima ispred nekoliko desetina ljudi?!?!
Seselj je uspeo da pokaze da je covek iz naroda u isto vreme da progovori ozbiljno i o politici. Zasto tolike glasove prepustiti Tomi Nikolicu
Preporuke:
10
5
99
sreda, 30 septembar 2015 17:38
Toliko komentarra
..o opoziciji, glasačima, izborima, strategiji ....a niko da se sjeti da se još uvek nisu pobrojali listići od "prošlih" izbora, kad su diplomac i svemogući UZELi vlast u svoje ruke !?
Preporuke:
3
1
100
sreda, 30 septembar 2015 18:00
nemanja@ludi milojko
Kazete nije vreme da se glumi kvazi elitizam,pa kad ga je to Seselj i glumio?Jel onda kad su radikali tukli po skupstini,kad su ga nosili ili kad su se gadjali cipela?Ili mozda sto muslimana za jednog srbina iz usta tadasnjeg generalnog sekretara?Nikad Seselj nije glumio nista,ono je ono sto je uvek i bio cirkusanat srpske politicke scene.To manje vise i komenttori ovde i govore da oni nisu iznenadjeni time opste,pa i sam sam to napisao.Pitanje je drugo,kaka je to prommocija gde se Vucic hvali a Nikolic kudi?Ja sam u komentaru gore napisao da razumem da Nikolic i Seselj imaju zajednicko glasacko telo,i tako razumem zasto vise napada Nikolica ,ali hvala Vucicu mi nije jasna i nikad nece biti.Niti se trudim da je razumem taj nacionalizam sa paljenjem zastava,je proslost u zemlji Srbiji,ko to ne razume nema sta da trazi na politickoj sceni Srbije.A Seselj koliko god gurao ruke u fekalije nece izvuci vise od 6% na izborima,zivi bili pa videli.
Koje je to Seselj ideje promovisao u Farmi?
Preporuke:
4
2
101
sreda, 30 septembar 2015 18:01
nemanja@ludi milojko
I kome je promovisao polupismenim starijim ljudima koji su jedino zapamtili od svega da su svi Hrvati Srbi u stvari ,i da je Nikolic samo za to da pece rakiju,a na drugoj strani Vucic pametan,obrazovan,sve 10-etek u indexu.To sto Sanda Raskovic Ivic nece na farme i parove da promovise jednu ozibljnu ideju evrosketicizma to je potpuno normalna stvar,a nije ona kriva sto Srbi umesto da izdju na proteste protiv prodaja Telekom gledaju farme.Narod koji gleda farme u tolikom broju(a ne gleda,iako se gleda dosta tolikom procentu sigurno ne)ne zasluzuje nista i nista nikad nece ni imati,bice samo obicna masa sa kojom se manipulise,i ne moze se doci na farmu sat vremena i tu pokusati manipulisati glasacaima,jer tu nemaju sanse ti sto dolaze na sat vremena kao Seslje nego rezim koji 24 sata dnevno preko medija urnise ovaj narod demgagogijom i manipulacijom.
Seselj jeste covek iz naroda,i to niko ne negira,ali dokaz toga nije farma i parovi medju starletama i kriminalcima.
Preporuke:
2
7
102
sreda, 30 septembar 2015 19:16
Jaroslav
Čovek koji je lansirao Vučića, naučio ga gadostima a sad ga i hvali ne vredi mog komentarisanja.
Preporuke:
7
3
103
četvrtak, 01 oktobar 2015 03:12
Bob
@DrJelaBisic
Levičari i robovi su antielitisti, takva im je struktura ličnosti. Oni spontano slede najgore i najnesposobnije; s druge strane to je dobro, jer tako izumiru brže.
Preporuke:
1
1
104
subota, 03 oktobar 2015 20:54
DrJelaBisic
Za nikaddovoljnohvaljeni:Cast mi je.Sanio bih Vam naomnula:Sadasnju Rusi(Rusija,u svari)Nsu SSSR.Oni su oporavljen Rusija posle visedecenijskog umiranja pod komunistima.Za Boba:Molim Boga da Srbi dobiju normalnu elitu,pre nego izumru.
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
O tempora, o mores...
Rasturio je Hag, sada će da rasturi farmu.
Vojvodo, aferim - ti si majstor za sve.
Vratiće se laste radikali, imamo već 22%
Naprotiv Vojvodu Voju je veliki vođa upravo i poslao da uđe na Farmu zato da bi mu osigurao cenzus. Pobogu pa ta ista polupismena, krezuba i nevaspitna rulja koja dan i noć gleda Farmu ili Parove i jeste tradicionalno radikalsko-naprednjačko biračko telo, tako da će veliki vođa jednim udarcem da poubija dve muve, em će dvorsku ludu Voju da pogura ka parlamentu em će Vojvoda Voja na tom putu malo kao slučajno kao potkačiti gosn Tomu njegovu ekselenciju od Lopate. Gde ćeš lepše od toga dokoni narod se zabavlja, Informer i Kurir imaju mesec dana naslovnih strana a sve to i korisno za vođu i predstojeće izbore...
Gde da se vrate kad su već na vlasti? Šešelj je odgovoran za SNS. On je politički napravio te ljude i postavio ih u vrh svoje stranke. Pokazao je da očajno procenjuje karaktere, a moralan čovek bi zbog takve nesposobnosti podneo ostavku. Ili je sa njima u dilu, što je realna i još gora opcija. Treće nema. Samo kod nas ne postoji odgovornost. A da vlast štima Šešelju rejting, ne treba mnogo pameti da se to vidi. Dovoljno je pratiti analitički rad medija pa shvatiti da Vučić razbija Nikolića, naročito politički spretnog i prevrtljivog Dačića, dok jača Šešelja.
A toliko ste mu se nadali i toliko ste mu verovali a evo kako vam se vratio, vaš vojvoda, eno ga kao dvorska luda - ovaj put drugom vladaru.
Okrenite se istini - samo DS, samo DSS, samo DJB, samo NOVA STRANKA, to je opozicija a sve drugo je zaludjivanje naroda!
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama.
Ovaj cirkus Farma je Srbija u malom a dvorske lude kvinslinzi poznati tata Voja, kum Toma i mali đokica Vučko!
Ako je ovo tačno, onda je Voja potpuno izgubio kompas!
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
Šešelju je očigledno to i cilj. Samo držanje SRS, DSS i Dveri ispod cenzusa može održati ovoliki rejting SNS, a Šešelj je već dosadan sa svojim izjavama divljenja Vučiću. Eto to je politika u Srbiji. A SRS kao politička opcija je izgubila svaku svrhu još negde od 2006-2007 godine kada su veštački održavali žute na vlasti, narod je tada očekivao od njih da počnu s masovnim protestima a oni su narod zamajavali odugovlačenjem.
Aksa
Ako je ovo tačno, onda je Voja potpuno izgubio kompas!
Može da se pozdravi i sa cenzusom i sa strankom!
Mozda se razumete u kompase, politiku i cenzuse, ali psihologiju "prosecnog" srpskog glasaca bas ne poznajete...
DrJelaBisic
Gde ce klovn do u cirkus.
Citava srpska politicka scena vam je poodavno jedan veliki cirkus. Trka je oko toga ko ce biti klovn, a ko direktor... to ce se tek videti!
Upravotako
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama.
Upravo tako!
... Upravotako
Nikakav dil Šešelj nije napravio sa Vučićem.Ovde se radi i trostrukom interesu.Mitrović dovođenjem Šešelja podiže gledanost,Šešelj podiže rejting stranke a Vučić urušava autoritet Nikolića koji će mu u budućem cepanju stranke biti najozbiljniji protivnik.
Apsolutno razumljiv potez Šešelja obzirom da mu je onemogućeno da se pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama....
Naravno da nije jedini ali je PRVI.
Gradzhanstvu fali cirkuzanata.
Pod broj jedan Vojislav Šešelj je slovima i brojkama jedan jedini lider opozicije koji je uspeo da dospe do televizija sa nacionalnom frekvencijom u proteklih godinu dana i to ne jednom već više puta. Da vas podsetim pošto ste malo više zaboravni bio je u Teškoj reči kod Vučićevog Informer satrapa Vučičevića i u Ćirilici kod onog klovna Marića, to jest na ortodoksno pronaprednjačkim televizijama koje drže opskurni likovi kao što su Mitrović i Peconi. Pod dva i malom detetu je jasno da je Šešeljevo ponašanje, stalno napadanje Nikolića i konstantne pohvale uz reči uvažavanja na račun Vučića nisu tek tako već da postoji dogovor u kome Vučić dobija sebi toliko potrebnu dvorsku ludu kvazinacionalistu koja ima za cilj da prosečnom građaninu ogadi bilo kakvo rodoljublje tj da isti pojam emotivno veže za verbalne vulgarnosti i kojekakve cirkusijade tipa paljenja zastava, da mu dvorska luda tuče po odabranim metama i da uzima glasove patriotskim opcijama!?
Srbija je zaista zemlja čuda, prosto je za nepoverovati i najvećim maštarima kakve su se sve izdaje u ovoj zemlji desile.
Prvo onoliko razočarenje u Koštunicu koji jedanu kritiku nije imao na račun SNS pri kraju vladavine, pa onda razočarenje u Dveri, prvo u Boška koji je u par dana posle izbora otišao na skute novoinaugurisanom velikom vođi pa onda i ovo sada kada se u najtežem trenutku kada se sve prevazilazi zarad domovine possvađao sa Glišićem.
I na kraju Šešelj za koga sam bar zbog bolesti i godina u tamnici verovao da će ispasti karakter.
Eto Srpstvu je koliko vidim ostao veran još ovaj NSPM i od političara samo ona nekolicina mohikanaca na severnom i centralnom Kosovu, sve ostalo je prodalo Majku Srbiju za nekoliko srebrnjaka ili za činiju Briselskog pilava.
Vidim da ste rodoljub, ali i sebe neskromno ubrajam u takve. Mnogo ste razocarani? Ja svakako jesam, ali ne toliko Seseljem i njegovom politickom igrom, koliko neprestanim teorijama zavere koje volimo da raspredamo. Sire se kao struja kroz vodu. Ko zna? Mozda ste i u pravu?
Nego, kakve veze ima cija je televizija? Ako je to merilo, mozda je Seselj i ustasa? Eto, po povratku iz Haga, prvi javni nastup imao je na jednoj otvorenoj proustaskoj televiziji iz Hrvatske! Jeste da ih je zalepio i potpuno izbezumio, cela Hrvatska se tresla sve do svojih predsednickih izbora, ali su mu otvorili prostor.
Uostalom, ako cemo tako, svima nam je poznato da je tzv.Javni servis, RTS, oduvek rezimski. Da li to znaci da ga se treba kloniti u politickoj borbi? Ja mislim ne. Nije vazno gde, vec sta se govori. Seselj je i Vucica i Nikolica uporedio sa rakom na ljudskom telu. Medjutim, on ne upada u zamku podcenjivanja svog neprijatelja. On tezi ulasku u Skupstinu. Kako? Ima svoj nacin...
Vojvoda Seselj sve to zna. On se pokajao i sada ce i on da slusa Vucica i da mu se divi. Bas kao i svi mi.
Ima li u današnjoj Srbiji išta bolje od farme?
Jednostavno, AV AV je procenio da mu se veoma isplati da ima "korisnog" opozicionara, pa makar zbog njega izgubio nekih 5% od sopstvenog rejtinga. S druge strane taj korisni opozicionar mu garantuje da kad pređe cenzus neće sarađivati ni sa jednom opozicionom strankom i da će praviti pometnju, slično kao tokom devedesetih. Tako ako se nekim slučajem dogodi da SNS padne na 30ak%, što će se pre ili kasnije dogoditi, a da SPS ne prođe sa više od 10ak%, Vučić može da računa na igrače sa klupe. Jedan od tih igrača je Šešelj, a drugi rezervni igrač je ova najavljena koalicija Tadića i Čede.
Može da priča ko šta hoće ali sada su stvari jasne. Na evroskeptičnoj strani opozicije postoji jedino Patriotski Blok, a na onoj drugoj evrofilnoj jedino DS (i eventualno DJB). Svi ostali su Vučićevi rezervni igrači i potencijalni partneri!
Činjenica je da Šešelj ne bi mogao da izađe iz Haga da se nije nagodio sa Amerikancima. (Niti ga ko hapsi, niti ko pritiska Srbiju zbog njega - a onomad nije moglo da se diše od Del Ponteove i Bramerca.) Ima tu dosta razuma sa Šešeljeve strane, jer je 11 godina svog života praktično bacio u bunar, a s druge strane i Amerikanci su svesni da ne mogu da ga uklone pravnim sredstvima.
A da bi opstao u Srbiji morao je da se nagodi sa Vučićem. (Ili se možda još pre izlaska iz Sheveningena nagodio s njime? - Nebitno.)
A onda se okupe oni koji misle da nisu budale i pišu komentare o ludacima.
Inace sto se tice Sesljove price da hvali Vucica,a Nikolica kudi to je posle tolikog ponavljan
Dovoljno je samo poznavati ili bolje rečeno pamtiti lik i delo Vojislava Šešelja od njegovih početaka pa do danas i onda je lako verujte mi da se bude u pravu a to za ovu najnoviju Farma cirkusijadu jesam i to ne 100% već 1001%
Kada smo već kod tog ulaska u parlament koji je kažete Vojvodi Voji cilj i za koji će on naći načina, kako to da vam nije pao na pamet jednostavniji i za zemlju Srbiju bolji način a to je da su se Šešelj i njegov SRS uključili u Patriotski blok gde su milion i jedan put ne pozivani već slatko sa šlagom moljakani?! Kako ono reče Vojvoda Voja za Sandu Rašković da je guska i Vučićev igrač. E vidimo sada ko je čiji ne igrač već cirkuski klovn!?!Šešelj Voja kvazičetnik i kvazinacionalista u idealnom društvu sa patolooškom lažovčinom i kvazikriminalcem kakav je Kristijan, može da ga uzme da mu bude portparol, mislim to je ta ista priča: Mi srpski četnici, zarđala kašika, Ja, Ćenta, 17 kurvi, pet miliona maraka i ostalo ludilo.
boban
Nije mi zao da ovakva Srbija propadne.Nije uopste steta.Pametni I normalni Srbi ce I dalje odlaziti
Vidite, meni bi bilo zao da Srbija propadne. Uprkos samounistavajucem kliseu kojeg neki ponavljaju - da su oni koji Srbiju napuste "pametni i normalni", a oni koji ostanu da su "talog".(???)
Eto Srpstvu je koliko vidim ostao veran još ovaj NSPM i od političara samo ona nekolicina mohikanaca na severnom i centralnom Kosovu, sve ostalo je prodalo Majku Srbiju
Pouzdano znam da ste rodoljub. Ali, brzo podlezete tracevima. Seselj nije prodao Srbiju, ne brinite. Otkud vam to? Kako god, ne klonite duhom...
Ima tu dosta razuma sa Šešeljeve strane, jer je 11 godina svog života praktično bacio u bunar...
Vi nikada necete razumeti Seseljev ucinak u Hagu. Mozda je bacio godine SVOG zivota, ali je srpskom narodu ucinio patriotsku uslugu o kojoj ce pokolenja govoriti. Za ove i ovakve danas, svakako je bacio...
U Srbiji su vec odrasle generacije koje vodju Radikala nikada nisu imale prilike da cuju. Mladi u Srbiji su depolitizovani i masovno gledaju reality TV, tako da je ovo odlican nacin za sirenje radikalske politicke propagande medju najmladjim biracima.
Istina, Farma nije najbolji i najpopularniji reality TV program u Srbiji. ali Seselj se drzi CIA metoda da treba koristiti sve dostupne kanale i metode za politicku propagandu i otpor.
Bilo da je u pitanju reality TV, seoski vasar, glasanje na izborima, masovne demonstracije -- ni jedan metod nije za potceniti u rusenju (bilo kog) rezima, i svaki je veoma koristan i vazan, kao sto smo vam pokazali 2000-e.
Naravno prazne glave koje sada odbijaju da glasaju na srpskim izborima jer veruju da time nista ne mogu promeniti, ovo i dalje nece razumeti.
Nije se Boško posvađao sa Glišićem već obrnuto i dva meseca je isti taj Glišić dobijao ogroman prostor po Blicu, listu Alo i svoj ostaloj provučićevskoj i prozapadnoj štampi da iznosi svoje viđenje situacije. Njemu se pridružio i Tvrdišić koji gle čuda ode kod naprednjačkog analitičara u cicilu Željka Cvijanovića da tamo priča istu tu neku priču. Vučić pametno usmerava fokus na sebi željenu ipoziciju u vidu Žutih sa kojma se lako poigravati dok na drugoj strani tiho razbija sebi problematičnu i potencijalno opasnu opoziciju pa Siniši Kovačeviću potura samoreklamera Dragana Petrovića da mu razbije stranku, Sandi potura Mladenovića a Bošku sujetnog Glišića kome nije smetalo što je deset godina nesmenjivi starešina ni od koga nikada izabran. Da ne pričamo sad o radio Snaga Naroda i Milanu Milenkoviću profesoru marksizma i novinaru sa naprednjačkog radio Fokusa koji gle čuda otima radio i lagano priču okreće od Dveri & DSS i koji prvi pušta priču da je Sanda dovedena od Vučića
Sto se tice Kostunice,to je tacno ja sam glsac DSS i Kostunice bio,ali je stvarno DSS do juce mislio da je SNS I DSS jedina razlika sto su jedni za EU ,a drugi nisu.Naravno da je to vrlo brzo postlo jasno da to nije tako,i da je razlika ogromna i nepremostiva da danas DSS ima vise slicnosti sa DS-om nego SNS-om.Ovo je naravno mala sala,ali nije daleko od istine.
Ne znam zasto dozivljavate politiku tako emotivno i pojednostavljeno.To sto je neko sa nekim seo da prica,pa jos ako je taj neko i dobio podrsku 50% nasih grdjana,ne znaci da ce oni zajedno da vladaju.Da jesu DVERI isle kod Vucica,ali nisu oni tamo dogovorili proevropsku kolaciju.To je slicna prica kao kad
Sto se tice NSPM,i prvenstveno gospodina Vukadinovica i Antonica,ja ne znam da li se to radi namerno ili se ta greska prosto desava.Zar vi svi koji hvalite NSPM i njih posebno ne vidite da su oni jasno i glasno stali iza Patriotskog bloka,uveren da svesni mana tog bloka,ali su stali iza njega.Pa ako podrzavate nspm i njih ,onda podrzavajte i patriotski blok.I ja ih podrzavam,ali onda podrzavam i ono sto oni rade i za sta se zalazu.
A za sve je kriv onaj tunjavi Koštunica, jer da je šestog oktobra izvršio lustraciju, sva ova radikalsko- eseneskovsko- speesovska i julovska politička bagra, koja je devedesetih Srbiju zavila u crno, otišla bi na đubrište istori - da se nikada ne vrati!
Vi nikada necete razumeti Seseljev ucinak u Hagu. Mozda je bacio godine SVOG zivota, ali je srpskom narodu ucinio patriotsku uslugu o kojoj ce pokolenja govoriti. Za ove i ovakve danas, svakako je bacio...
Mladi komunista Šešelj je dobrovoljno otišao u Hag jer osim baljezganja po rijaliti programima kod Miloševića nije mogao da bude optužen ni za jedno delo, pa je po ugledu na svog idola Tita otišao da "nepriznaje sud".
Radikali su napravljeni 90tih od ubačenog "disidenta" iz bosne Šešelja da bi razbili svako stvaranje ozbiljne opozicije privlačeći većinom primitivce koji su sada u naprdnjacima.
Šešelju, Vučiću, Nikoliću (zajedno sa komunističkim bandama socijalista i julovaca) tek treba da bude suđeno u Srbiji za izdaju Kosova i potpisivanje kapitulacije i okupacije.
Sve bih to vaše potpisao, od slova do slova. Jedino se ne slažem za Dragana Petrovića. Jeste samoreklamer i pričalo, ali kao mu se samo to mana, nije strašno.
Što se mene tiče, ima jedan jednostavan test : da li neko hoće ili neće u Patriotski blok.
Nemanja
Ni ja neverujem u dilove sa Vucicem...Prosto ne mogu da prihvatim da neko ko je 15 godina svog zivot proveo u zatvoru sad su mu bitni placeni racuni i nesto malo dolara za zivot od strane rezima...
...neka partija dobije termin na rts-u ili bilo kom drugom rezimskom mediju,aha znao sam oni su u dilu.Pa i u najvecim diktaturama nekad opozicija dobije neki minut na rezimskim medijima...Kod nas se odma od toga pravi haos,pravi se teorija zavere oni su zajedno
Ne moramo u svemu biti saglasni, ali sustinu koju ste ovde dali voleo bih da svi jos jednom procitaju. Inace, veoma postujem NSPM i g.Vukadinovica, pa i podrzavam u mnogo cemu. Iz toga, naravno, ne proizlazi da bih sutra trebalo i da glasam za g.Vukadinovica kao politicara. Sta vam to znaci?
Igor Vida @Zvonimir Bgd
Grešite, razumem učinak i rezultat Šešeljeve borbe.
Cemu onda izraz "bacio" 11 godina? Vama je taj ucinak mozda za bacanje. Srpskom narodu je superioran, bas gde i treba.
DrJelaBisic
I vi ovo komentarisete kao da je politika?Mozete li da zamisoite Pashica(Baju)u Farmi(Animal Farm,George Orvel)Sa svim ovim shljamom okolo
...Postoje msta gde(normalan)covek ne ide.Postoje ljudi sa kojima se normalan covek ne okruzuje....Covek uvek treba da pazi na svoj ugled,da pazi sta radi i govori.
Sve je politika, gospodjice gospodjo. Nemojte bas toliko elitisticki. Lako je ironisati po Kristijanu i sve okolo poistovetiti sa njim. Neki ustirkani politicari finih manira doneli su ovom narodu i drzavi neuporedivo vise stete nego taj bivsi krimos Kristijan. Medju njima i taj Pasic koji je podosta putera na glavi imao. Kristijan je bar svoje "odsluzio", a oni "pristojni" pljackaju nas i dan-danas.
Uostalom, kakve veze taj tip ima sa Seseljem? Ako ga postuje, njegova stvar. Pristalice svih stranaka prosarane su raznim ljudima. Neki od njih "hapsili" su i Milosevica...u ime DOS-a.
Ostavite narodu da proceni ko je autenticni sljam u Srbiji.
Vi sve trpate u isti lonac. Znam da je tako najlakse, ali je nepravedno. A i neistinito. Upravo "lik i delo Vojislava Šešelja od njegovih početaka pa do danas" pokazuje da je jedan od retkih, ako ne i jedini, srpski politicar koji je ostao dosledan svojoj ideologiji i retorici. Od njegovih disidentskih godina kada je medju prvima robijao zbog svojih antikomunistickih stavova, preko devedesetih kada je uporno zigosao SAD, NATO, EEZ(EU) kao neprijatelje srpskih interesa, do koalicije sa Milosevicem u najtezim mesecima odbrane zemlje od varvarske agresije i svog potonjeg briljantnog nastupa u Hagu, gde je nepotkupljivo i nepokolebljivo izvrsio politicku, pravnu, istorijsku i svaku drugu promociju srpskog stanovista...
On se takvih svojih stavova ni danas nije odrekao. Ali, on funkcionise kao politicar, sto mnogi ovde izgleda ne mogu da razumeju. On cak i Vucicu nudi podrsku, ali kada? Samo AKO se ovaj vrati radikalskoj politici i okrene Srbiju ka Rusiji. Znaci, uslovno.
Svu tu Seseljevu retoriku i ideologiju neko moze ceniti, postovati, biti joj pristalica, neko ne. Ali, njegova doslednost kroz vreme moze se samo pozdraviti, u smislu politicke pouzdanosti i nedvosmislenosti. Pogotovo u Srbiji gde takvih pojava skoro i da nema, sto stvara frustraciju i zbunjenost glasaca koji su razocarani nedoslednoscu svojih (drugih) favorita.
Kada i ako glasate za radikale, vi u najvecoj meri znate za sta glasate. Ako ste za njih, naravno.
Cinjenica da je predsednik radikala oduvek imao specifican odnos prema medijima ne mora automatski da znaci neki prestup. On, zapravo, bolje razume znacaj medija od mnogih drugih politicara. Tako bira i odgovarajuce emisije. Najcesce one oko kojih se okuplja obican svet i narod kojeg ne sacinjavaju samo intelektualci i visokoparni "gradjanisti", vec i radnici, domacice, nezaposleni... sve je to srpski narod. Mozete ga ne voleti ili ga potcenjivati, ali ga ne mozete menjati za neki drugi...
Medjutim, televizijske emisije nisu jedini nacin Seseljevog politickog delovanja. Ja sam skoro napisao komentar u vezi sa protestom DSS-Dveri-NSPM protiv prodaje Telekoma. Podrzao sam tu aktivnost, ali i primetio da se slabo krecu kroz Srbiju.
Seselj ne pravi skupove u Batajnici. On i njegovi radikali neprestano putuju po Srbiji. Znaci, ne cekaju da im narod dodje (na noge) uz strepnju nad brojem odazvanih, nego idu u taj narod! Mesaju se sa njim. Nekada su poseceni manje, nekada vise. Ali, aktivnost radikala i njihovog lidera (ne zaboravimo da je cak i pod terapijom) je neprestana, marljiva, dosledna i uporna. Punim bioskopskim salama ili Domovima kulture oni na svoj nacin razbijaju medijsku blokadu Vuciceve Srbije. Tako prosiruju i svoju glasacku bazu bez mnogo kukanja i zalopojki. Naravno, retorika im je nepokolebljivo antiEU, antiNATO, antiNAPREDNJAKA, a za Rusiju, BRIKS, ekonomski i vojni savez sa njima. Pun je youtube toga. Proverite.
Ucestvovanje dr Seselja u emisijama ovog tipa izaziva razlicite reakcije, to je jasno. U Srbiji ne mozete ni ocekivati jedinstvo u misljenjima. To ne znaci da je takav njegov nacin dolaska do auditorijuma za osudu. Naprotiv, vrlo je legitiman. Narocito ako se ima u vidu da NAROD to gleda. Ne znam cega u tome ima nedostojnog? Moze biti da neki ljudi odredjene ucesnike tih emisija smatraju nedostojnim, skarednim, trivijalnim...ali to ne znaci da bi, samim tim, i svako ko im je gost morao biti isti takav.
Uostalom, o cemu radikalski lider govori u tim emisijama? O kurvanju medju parovima? O tracevima medju starletama? Mozda o seksu ili tracevima...? Ne! On tamo govori o politici. I kada se sprda, i kada pravi nevezane vickaste komentare, uvek je poruka. Sve je kod njega politika. Mogu vam njegove reci biti neuverljive, odvratne, ali su stvar njegovih uverenja. On i ne racuna na to da ce se svakom dopasti. Seselj otvara sebe i ceka ocenu na izborima.
Prepoznati Vučićeve potajne igrače je jako lako verujte mi i ne zahteva mnogo truda samo dobro pamćenje a posebno onoga što se dešava pred izbore 2012 godine . Dakle jedna te ista ekipa kojekakvih kao analitičara i novinara je tada pred te ključne izbore sedela dan i noć na radio Fokusu kod Ksenije Vučić i davala svoje " stručno " mišljenje kako su naprednjaci jedina ispravna opcija kako se samo preko Tome stiže do slobode, kako su sve dileme oko namigivanja Vučića i Tome Briselu i Vašingtonu besmislene. Eno vam ih danas u praktično istom sastavu Vučelić i desnu mu ruka Nikola Vrzić u Pečatu, Anđelković i Radun čuveni Vidovnjaci, analitičar u civilu Željko Cvijanović, samoreklamer Dragan Petrović i profesor marksizma, novinar komunističke Borbe i radio Fokusa Milan Milenković kome je prijatelj koji sve zna rekao pre dve godine da je Sanda ubačena. Što mu taj prijatelj ne reče za Tomu i Vučića 2012 kada je tako obavešten nego je na Fokusu plakao i molio da se glasa za njih!?
Ko je kriv Tadiću, Živkoviću, Pajtiću, Bošku Obradoviću, Sandri Rašković, Čedi Jovanoviću, i drugim, kad se nisu toga setili pre Šašelja.
A da je sve to u dogovoru s vlašću i ambasadorima, to je očigledno.
Seselja sam oduvek tretirao kao najobicnijeg sarlatana. Nacin njegovog primotivnog izrazavanja jasno govori o njemu.
U Srbiji treba UKINUTI VISEPARTIJSKI-KOALICIONI SISTEM , koji je nakaradan , korumptivan i manipulativan.
Uvesti DVOPARTIJSKI , sa mogucnoscu ukljucivanja jos jedne partije kao ozbiljan opozicioni balans.
Ovaj visepartijski sistem koga su uspostavili STRANI OKUPATORI SRBIJE je uveden s namerom da se lako moze manipulisati sa neobrazovanim i neiskusnim javnim mnjenjem .
Koji se vrag ljutite na NSPM-u, mislim na komentatore ne na redakciju, kada sam prije nekog vremena napisao da je "politički sin nadmašio političkog oca" i inputirate mi neku zlonamjernost koje nema, samo pišem istinu ljudi, samo istinu i ništa osim istine, a što nekome ne odgovara istina, to je njegov problem.I sam sam bio u SRS prije raspada stranke i znam šta pišem.Politički sin je nadmašio oca, bolji je od oca.
Teško doktore Šešelj, jako teško ili da budem iskren u potpunosti nemoguće, jer te "politički sin ndamašio u svakom pogledu, a i mladost je na njegovoj strani".Simpatičan si, sve je to u redu, poštujemo te i danas doktore Šešelj, ali ipak mi smo za opciju "mlađi slađi" i pametniji.
Elitizam nije racionalan izbor. Više je moda. Kao šminka ili tetovaža. Nije reč o tome zašto. Vi glasate? O.K. Ali nije u samom glasanju problem. Problem je u sistemu. Društvenoekonoimskom sistemu. U KAPITALIZMU. On je problem. Dok ga ne osvetlimo sa svih strana, dok ne sagledamo sve njegove protivrečnosti, sve njegove pokretačke snage, sve njegove razorne posledice po sopstveni i naš opstanak, samo glasanje kao oblik neposredne demokratije, nema smisla. Glasali, ne glasali, glasaćete opet. Ali istom pameću, ne naknadnom. Glasanje niti sakriva istinu o krizi savremenog sveta niti je otkriva. Ono samo ukazuje na nju kao na iracionalni postupak.
Uprkos snažnom naučnotehnološkom, kulturnom ekonomskom i svakom drugom razvoju ljudski um nije daleko odmakao u političkom razvoju od vremena starih Grka ili 18. veka. Mislim na anahronizam koji nazivamo DEMOKRATIJOM. Zar ne?
Poruka Šekiju:
Latinična slova sa stola na koji oslanjaš ruke, a ne vidiš ih, mame da ih zapališ.
Hteli mi ili ne, ali izgleda da je danas "farma" o9gledalo vecinske Srbije, i to Seselj zna i zato pravi ovaj cirkus. Sto se tice napada na Tomu umesto na Vucuca, on sledi taktiku da se destabilizacija sadasnjeg rezima moze lakse da ostvari udearcima na "slabijeg", a po njemu Toma, izvesno, je politicki mnogo slabiji od Vucica koga "serbski narod vole".
Politicki, Seselj je vrlo racionalan, iako to izaziva mucninu kod malobrojnih mislecih Srba.
Urbani i fini, namirisani nekrezubi drugosrbijanče nego, zaboravljaš da je prvi rijaliti kod nas uvela tvoja omiljena "urabana" "proevropska" B92.
I da su vaša dika Olja B i rijaliti isti nivo.
Rijaliti imaju najviše gledalaca u BG. U unutrašnjosti narod je koliko - toliko normalan.
Koji si ti autošovinista...jadan i žalostan, podrepaš Biljane Srbljanović i Čede J.
Čestitke za komentare. Svaka vam je ka NJegoševa!!!
I kada?
Onda kada su zaključili da su mu dovoljno isprali mozak i da je bezopasan za njih i njihove podrepaše u Nemanjinoj i na Andrićevom vencu.
Prema svecu i tropar!
Kapitalizam naj bolji sistem? Ha!
Hajmo Jelo da pretresemo to Vaše. Evo neka bude kroz dve nedelje jer za to vreme će da se slegne prašina koja se diže od pre sat-dva sa ID. A to je zar ne kapitalističko čedo. I dok ga Rusi ne razbucaju da sačekamo. A vi ste dr. Je li? Čega to?
Izvinte pa ja veću besmislicu nisam odavno čuo. To Vaše o kapitalizmu. Uglavnom umerena, čitam vaša ranija reagovanja, to pojednostavljivanje sa paralelama o prirodi, biljkama i životinjama, taj mehanicizam je gimnazijalca. A Vi dr. se pripremite...
Šekiju:
Gledaj bre bato, latinica! Mislim, stvarno...
Ovo nije vreme kada moze da se glumi nekakav kvazi elitizam. Gnušanje i gadjenje prema rijaliti programima i zabijanje u misju rupu nece dati nikakav rezultat. 70% stanovnika srbije prati takve programe, to su nasi gradjani, komsije, ljudi i glasaci na kraju krajeva. Treba zasuci rukave, gurnuti ruke u tu jamu punu fekalija i pokupiti glasace i dobiti podrsku ljudi.
Svaka cast seselju covek pokazuje da je spreman da pravi velike ustupke kako bi promovisao svojee ideje i politiku SRS. Nemojte mi reci da Sanda Raskovic Ivic na bolji nacin prezentuje svoje ideje na skupovima ispred nekoliko desetina ljudi?!?!
Seselj je uspeo da pokaze da je covek iz naroda u isto vreme da progovori ozbiljno i o politici. Zasto tolike glasove prepustiti Tomi Nikolicu
Koje je to Seselj ideje promovisao u Farmi?
Seselj jeste covek iz naroda,i to niko ne negira,ali dokaz toga nije farma i parovi medju starletama i kriminalcima.
Levičari i robovi su antielitisti, takva im je struktura ličnosti. Oni spontano slede najgore i najnesposobnije; s druge strane to je dobro, jer tako izumiru brže.