Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Referendum za suverenitet i dostojanstvo grčkog naroda

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 29 jun 2015 00:36
Bojan, Priština
Puna podrška Ciprasu i Varufakisu - Vi ste nada celom slobodarskom, antiglobalističkom i antikapitalističkom svetu.

Ključne stvari u vezi Grčke su relativno proste.
Prvo pitanje koje se postavlja - zašto su zapadnjaci gricima odobravali nove kredite kada su Grci debelo zapali u neslolventnost ?

Nemačka je preko poslušnih političara u Atini uvaljivala kredite kojima bi Grici zatim kupovali proizvode Nemačke industrije od skupocenih mercedesovih vozila za državne službe i Vladu preko Emaenovih kamiona i autobusa za konunalne i druge poslove pa do nekih nepotrebnih ratnih brodova itd.

Nemačke hiper produktivne kapitalističke fabrike su radile, pumpali kredite, pa kamate na kamate i sada im kažu, ako nemate da nam vratite dajte nam onda vaša ostrva, mnogu su pametni ti stari nacisti.

Igru im provaljujem sa dečijom računaljkicom, taj šablom i nama ovde rade - gase nam industriju, daju kredite da od njih kupujemo ono što smo do juče mogli da proizvedemo- pa nas onda ucenjuju.
Preporuke:
198
6
2 ponedeljak, 29 jun 2015 01:17
FAP
Pozdrav postovani kimentatori!
Trenutno se nalazim na letovanju u Grckoj,sta ce se tacno dogoditi ako grci ne plate? Da li ce odmah nastati haos,ili evropejci samo prete u prazno? Kakav je dalji scenario? Hvala.
Preporuke:
19
55
3 ponedeljak, 29 jun 2015 01:47
Mda
Kad li će jadna Srbadija da dočeka da ima nekog ovakvog moralnog i energičnog čoveka patriotu na vlasti umesto ovih lutki stranaca?
E to je prvo što treba da se zapitaju svi koji kukaju, svi koji ćute i svi koji se plaše svoje senke jer oni su upravo ti koji su najkrivlji zašto nam nikogovići kroje sudbinu zadnje dve decenije.
Preporuke:
161
5
4 ponedeljak, 29 jun 2015 02:33
ZEMUNAC
Bravo,za hrabre GRKE i odluku da se kaze NE neokolonijalizmu zapada.GRCKA nije samo deo Evrope,nego i kolevka zapadne civilizacije.NIKO ne moze da objasni gde su stotine milijardi dolara kredita nestale.U TAKO maloj zemlji,toliki novac morao bi da znaci preporod,no radi se o bankarskoj pljacki zelenasa.NE diraju bogate GRKE,a narod vise nije mogao da izdrzi mere MMF,koje traze smanjenje penzija i plata!DOK SE nasa Vlada trudi da nas spasi bas isti MMF,koji je unistio Grcku i udje u EU,koja OCIGLEDNO nije pomogla ovoj zemlji na pravi nacin!Dobro je sto na primeru ove zemlje vidimo sta nas ceka!AKO se u Srbiji ZAISTA ne DOGODI NAROD,mozemo zavrsiti kao kolonija zapada.Umesto da podrze GRKE i sami trazimo put iz krize,ovi nasi rade domaci zadatak za zapadne kreditore i investitore.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
152
4
5 ponedeljak, 29 jun 2015 03:06
Bob
Evo jedne slike za sve čitaoce i komentatore. Kakva lepota! Neeemci de ste!

http://www.andrewcusack.com/net/wp-content/uploads/nogerma3.jpg
Preporuke:
31
6
6 ponedeljak, 29 jun 2015 04:09
Dr
ponedeljak, 29 jun 2015 02:33 ZEMUNAC
Bravo,za hrabre GRKE i odluku da se kaze NE neokolonijalizmu zapada.GRCKA nije samo deo Evrope,nego i kolevka zapadne civilizacije.


SRBIJA je kolevka zapadne civilizacije, jezika, i kulture.
Preporuke:
28
48
7 ponedeljak, 29 jun 2015 07:39
fašizam protiv Grka
nedelja, 28 jun 2015 22:48 grčka legenda
Borba Davida protiv Golijata.
Kolevke demokratije protiv demona novog svetskog poretka oličenog u Bilderberg grupi.
Dobro protiv zla!
niko
..
Intervjuišu dve žene u Atini kod bankomata.
"Oni hoće da nas unište zato što smo izabrali levicu.Oni su Fašisti."

ONI će biti sutra komunisti,teroristi,crvene brigade,zlatna zora..preobučiće se u zlatno runo,u jagnjeću kožu.
Oni nemaju ideologiju osim ideologije novca.
Oni su svo zlo ovoga sveta.
Oni su satana u ljudskom liku.
niko
Preporuke:
86
3
8 ponedeljak, 29 jun 2015 08:21
teletabis
Grčka je u mnogo boljem položaju od Srbije a mi smo izdržali i te kako žestoke sankcije. U to doba nije bilo jake Rusije, moćne Kine, velike Indije,...

Jedino nismo imali dovoljno mudrosti da shvatimo podvalu Zapada 5. oktobra. To je bila pobeda Zapada nad Srbijom koju nisu uspeli da ostvare sa sankcijama. Taj poraz i danas skupo plaćamo. I pitanje je dokle ćemo da plaćamo?
Preporuke:
148
6
9 ponedeljak, 29 jun 2015 08:57
Vilogorski
Grčka može da živi bez Evropskih donacija da nema ovolike kamate i vraćanje kredita. Više se puni njihov budžet nego što kaošta država. Njih guše dugovi. Oni mogu mirne duše da Evropi kažu ne. Pređu na Drahmu i budu slobodni.Naša muka je znatno veća mi ne možemo da opstanmo bez strane pomoći u tome je moji dragi Srbi problem.
Za nas nema rešenja!
Preporuke:
56
27
10 ponedeljak, 29 jun 2015 09:15
bez reci
Bravo hrabri Grci!
Domaci izdajnici i kvislinzi: ukoliko ne postupite i vi ovako, ma koliko nas kostalo, najrucemo vas sa vlasti i dovesti ljude koji vole i brane svoj narod.
Preporuke:
96
3
11 ponedeljak, 29 jun 2015 09:34
freni i zui
Ovo su Termopili 21. veka.
Preporuke:
92
3
12 ponedeljak, 29 jun 2015 09:36
Bilderberg
Ako pogledate spisak tih likova, na njemu nema nijednog Slovena, cak ni Poljaka!

Za Grke nisam siguran.
Preporuke:
47
3
13 ponedeljak, 29 jun 2015 10:09
hrabro braćo grci
ne dozvolite da domaći izdajnici i kvislinzi uruše državu a vas pretvore u roblje.vi ste potomci starih helena i stare grčke kolevke demokratije i civilizacije.želim vam puno sreće u borbi protiv eu monstruma
Preporuke:
79
2
14 ponedeljak, 29 jun 2015 10:39
Dragan
Sreća da postoji grčka. Sramota me od ovih naših jadova.
Preporuke:
87
4
15 ponedeljak, 29 jun 2015 12:08
tako se bori za svoju zemlju
a ne kao naši .ovako se ponaša osoba koje nije kupljena
Preporuke:
64
2
16 ponedeljak, 29 jun 2015 12:09
Oliver Kromvel
Sve je precizno hirurški izvedeno nije slučajnost to što su pregovori propali jednostavno oni podsećaju na Rambuje samo sa ekonomskog aspekta,nekome treba velika kriza i opšti nered.Ovde se radi o sistemu spojenih sudova,sve zemlje Evrope su međusobno međuzavisne kada je ekonomija u pitanju,ne moze se jednostrano jedna zemlja izbaciti iz poredka a da pritom to ne izazove lančanu reakciju i velike potrese.Sve su to posledice višedecenijske,kontinuirane i nekritički izvedene globalizacije u kojoj su siromašni postali još siromašniji a bogati još bogatiji dok su nacionalne vlade izgubile svaku svrhu osim da deru kozu sa leđa sopstvenih građana.Pad Grčke će gotovo sigurno izazvati masovne potrese,prvo će stradati balkanski bogalji poput Rumunije,Bugarske,Hrvatske a zatim i zemlje istočnog nekadašnjeg lagera i zemlje mediteranskog pojasa,Italija,Španija,Portugal.Posledice nekontrolisanog širenja krize bi mogle da budu katastrofalne i da nas dovedu na ivicu novih ratova i sukoba.
Preporuke:
73
2
17 ponedeljak, 29 jun 2015 12:12
brzi
Ova poteza Ciprasa je poteza očajnika i kukavice. Narod ga na izborima izglasao da u njihovo ime vodi zemlju a on kada doša do prvog ozbilnijeg "balvana" podigne ruke i kukavički zove narod na referendum da on odlučuje umesto nega. Da bi bilo realistički političar ovaj Cipras stao bi pred narod več odma posle izbora i objasnio narodu da je u prošloj deceniji i kusur živio od tuđeg novca ( trošilo se više nego se zaradilo) i da je došlo vreme kada je treba taj novac vratiti. Ali on toga nije uradio nego je narod ložio sa svakakvim obečanjima o boljem životu i prodavao bajku da neče treba vratiti kredita. Ako se vama smile grci uradite komparaciju svoga standarda sa grčkim jer realni ( čisti BDP bez političkio administrativnih napuhavanja) rezultati su vam tamo tamo ( razlike možda 10%) a grci oče da žive kao austrijanci ili belgici kojim je realni BDP tri puta veči od grčkog.
Preporuke:
12
101
18 ponedeljak, 29 jun 2015 12:14
ovo je primer
srbima da se možemo suprostaviti zapadu.zar da budemo njihovi robovi?NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE eu
Preporuke:
57
2
19 ponedeljak, 29 jun 2015 12:17
Oliver Kromvel
Što se samog Ciprasa tiče on nije imao kud,da je prihvatio Grci bi ga razapeli,da jednostrano odbije takođe bi se našao u opasnosti od drzavnog udara i puča,ovako je uradio najpametnije,Solomonsko rešenje nije uvek najbolje ali je barem u ovom slučaju najmanje štetno,uostalom drzavu čini narod a ne tehnokratski politički menadzeri sa inostranim pasošima i trećerazredni kursisti i derači koze.Grčki narod će preuzeti odgovornost na sebe,šta god da odluči trpeće posledice ali ako izaberu slobodu barem će znati zašto trpe i imaće neku perspektivu i šansu za potpuni oporavak.Bojim se da je Grčka tek početak onoga što nas očekuje,voleo bih da ljudi manje likuju i prizivaju propast EU,istorija je učiteljica zivota i ona nas uči da veliki padaju uz zastrašujući tresak drobeći sve pred sobom,nema teorijske šanse da Srbija prođe bez ozbiljni posledica i ekonomskih i teritorijalnih ukoliko bi projekat EU počeo naglo da se urušava upamtite to dobro.
Preporuke:
49
8
20 ponedeljak, 29 jun 2015 12:26
Anka Krajina
@ FAP
Trenutno na letovanju u Grckoj... Kakav je dalji scenario? Hvala.

Uživajte na letovanju i pozdravite Grke!
Ne znam zašto vam lupiše onolike minuse, valjda misle da se šegačite.
Panika je u Evropi! Cipras je obezbedio leđa!
Ili će EU prihvatiti grčki predlog ili im puca karika NATO lanca na jugu.
Ko voli nek izvoli!
Preporuke:
71
3
21 ponedeljak, 29 jun 2015 12:28
Glasajte
EU se boji glasanja naroda. Ne sme da izadje na glasanje po skoro svim pitanjima. A demokratija? Ko nju frizira u EU!!!
Preporuke:
59
2
22 ponedeljak, 29 jun 2015 12:40
boban
Cipras je veoma pametno odigrao .Pokusao je da kroz pregovore iscrpi sve mogucnosti I time zapusi usta onima koji se plase I kolebaju(EU nema alternative).Kada su jasno svi Grci videli pravo lice djavoljeg poretka zvanog EU ,pozvao je narod da se izjasni.EU se uspanicila I postoji mogucnost da daju velike ustupke da bi sprecili referendum.
Preporuke:
62
3
23 ponedeljak, 29 jun 2015 12:47
Saša
Što god ko mislio i kako god ko komentarisao aktuelne dogadjaje nepobitno je sledeće .

Sve što je i kako je do sada bilo više neće biti .

Kako se do ovoga došlo posebna je priča , nije niko tu nevin ni Zapad ni Grci .

Sada je pitanje ŠTO DA SE RADI DALJE .

Sa pravom se može pričati da su Grci eksploatisali tudj novaca ali i isto tako da je teško ući u trag gdje je sav taj novac zabršio i zbog čega s ga kreditori davali čak i kada je bilo jasno da je mala šansa da ikada bude vraćen .

Pomenuto iziskuje posebnu analizu ... samo na primjer ... A DA NEKO KAŽE DA JE ZAPAD DAVAO GRČKOJ NOVAC SAMO DA OSTANE NEUTRALNA DOK SE ČEREČI SRBIJA ???

Što je makar u nekoj mjeri i tačno . Pa koga onda da tu osudjujete više , Zapad ili Grčku .

Stoga , bolje je gledati što slijedi dalje .

Kakve će sve ovo imlikacije da ima na Grčku ali i na region i kontinent .
Preporuke:
32
11
24 ponedeljak, 29 jun 2015 12:50
.
Da li će referendum otkloniti dugove?
Preporuke:
12
37
25 ponedeljak, 29 jun 2015 12:53
niko langzam
ponedeljak, 29 jun 2015 12:12 brzi

Brzi"puhaj odma"nepismeni.
Preporuke:
32
4
26 ponedeljak, 29 jun 2015 12:55
Saša
Grčka je u agoniji već odavno i Zapad sa tim nije imao velikih problema sve dok je klimala glavom .

Ne radi se tu čak ni i stotinama milijardi koje Grčka i onako ne vraća jer dug samo raste radi se o sedećem ...

Spremnosti da ko god dodje na vlast klima glavom i prihvata legitimnost duga i koliko može nastavlja da otplaćuje nešto od njega , po bilo kojoj cijeni i po bilo kojim uslovima .

SAMO DA NE OSPORAVA DUG I NAČIN NJEGOVOG NSTANKA , NE TRAŽI OTPIS I KOLIKO RAJA MOŽE DA PLATI PLATI KREDITORIMA .

E sada , raja očigledno ne može više i da sve podsjetim kolaboranti su sami pred Novu godinu napustili vlast i ostavili Ciprasu otvoren put .

Ja nisam imao previše povjerenja u ovu grčku ekipu obzirom da se zna ko ih je pomagao ali oni jednostavno u ovoj situaciji nisu imali drugi put i licemerno je da ih nekadašnja vlast sada proziva na odgovornost bolje reći zbog neodgovornosti .
Preporuke:
32
5
27 ponedeljak, 29 jun 2015 13:16
stop zapadnim fašistima
podrška Grcima
Preporuke:
51
2
28 ponedeljak, 29 jun 2015 13:24
.
Trebao je raspisati referendum na kome će odbaciti sve dugove, anulirati i dovesti Grčku u situaciju da nikome nije dužna, referendumskim pitanjem naprimjer "da li se slažete da Grčka anulira sve svoje dugove prema vanjskim i unutrašnjim povjeriocima"?".
Preporuke:
24
8
29 ponedeljak, 29 jun 2015 13:38
Neša (Glodur)
@teletabis: "nismo imali dovoljno mudrosti da shvatimo podvalu Zapada 5. oktobra."

Jasno je bilo da siromašna opozicija koju vodi nekoliko ljudi sa fakulteta nema sredstva za Đuričićeve bubnjare, pištaljke, stotine hiljada flajera, plakata i nalepnica "Gotov je"... Sve je to NEKO platio i to ne radi badava. Nick Vam je adekvatan.

Što se Grčke tiče, SAD su počele da "pomažu" Grčkoj i Turskoj 1947. godine usvajanjem Trumanove doktrine. Dolari su pljuštali u vidu zajmova i kredita samo da bi ruski uticaj bio smanjen na najmanju meru. Sedam decenija kasnije "pomoć" dolazi na naplatu sa sve kamatom. I u državama SFRJ je isto stanje, došli gazde po svoje. Šta je tu čudno? To što neradnička partokratija uporno misli da je važna i stalno se trpa da bi parazitirala i živela od nerada. Evropa može da izbegne razaranje samo ako napusti "pomoć" Zapada. Jedan aforizam kaže: "Upomoć! Spasavaju me!
Preporuke:
28
4
30 ponedeljak, 29 jun 2015 14:01
Nato
Glavna linija im je Poljska, Ukrajina Rumunija, Bugarska, Turska. Zato to sada i zaposedaju, okupiraju zivom silom.
A ovo u Grckoj je zabava, samo ce razni hostapleri i Sorosi uzeti nove milijarde na racun sirotinje. To je ono sisanje ovaca po svetu da se "ubere" vuna.
Preporuke:
23
5
31 ponedeljak, 29 jun 2015 14:03
Dragan, Katun
@ tačka

Hajd probaj da budeš pristojan, ovo je ozbiljno ,,sastajalište,,.
I u tvojoj domovini, i u mojoj otadžbini je katastrofa, ovde povrh toga i potpuna izdaja nacionalnih interesa-danas u briselu još jedan čin šizofrene tragedije.
Preporuke:
29
3
32 ponedeljak, 29 jun 2015 14:04
Spiridon
@ Saša

Izvinjavam se zaiota ali šta se tačno podrazumeva pod sentencom iz vašeg komentara: Sa obzirom da se zna ko ih je pomogao ( misleći pri tome na Ciprasa i Sirizu ). Dakle a ko ih je to pa pomogao i da li može bilo kakav dokaz za tu tvrdnju o toj nekoj kao pomoći, sa obzirom da mi sve to miriše na onu rekla kazala priču o Sorošu.
Preporuke:
8
12
33 ponedeljak, 29 jun 2015 14:08
Saša
Reakcija Imperije će da bude surova .

Grci će poslužiti za primjer drugima .

Ili će te da plaćate harač ili vas neće biti .

Da su u zadnjih godinu dana slomili Moskvu i Peking ovo u Grčkoj bi bilo marginalno .

Ovako , Rusi i Kinezi će pokušati kroz investicije da pomognu Grčkoj , naravno da joj neće pozajmljivati novac jer je valjda jasno kako ga oni vraćaju .

Da osujeti Ruse i Kineze Imperija će probati da što više izoluje Grčku .

Ima da narave haos u Makedoniji , sve više da pritiskaju Tursku da odustane od Turskog toka ...

Ako Kinezi kupe luku gdje će da idu iz nje ako Imperija zapali Balkan ?

Sudbina i eventualni spas Grčke leži koliko u rukama Grka koji se moraju ujediniti i spremiti na velike žrtve ali isto tako i još više od toga koliki interes imaju Rusija i Kina da pomognu Grčkoj da preživi .

I to ne samo zbog Grčke same po sebi .

Već kao poruka ostalom roblju Imperije ...

SPAS IPAK POSTOJI !!!

Da vidimo ...
Preporuke:
42
5
34 ponedeljak, 29 jun 2015 14:39
@Anka Krajina
Puca im NATO lanac na jugu ali im pucaju i banke.
Preporuke:
26
2
35 ponedeljak, 29 jun 2015 14:59
.
Dragan, Katun
@ tačka

Hajd probaj da budeš pristojan, ovo je ozbiljno ,,sastajalište,,.


Ozbiljan sam, treba raspisati referendum na kome će se odbaciti svi dugovi i inostrani u nutrašnji i da se krene od pozitivne nule.Ko u svoje vrijeme Lenjin u Rusiji (Sovjetskoj Rusiji).Ukoliko Zapad bude namjeravao nešto vojno, otići u zaštitu Rusije.


NAJTEŽI DANI EUROPSKE UNIJE, JUNCKER POBJESNIO: 'Grčka nas je izdala!' MERKEL: 'Propadne li euro, propada i Europa!'

http://www.jutarnji.hr/juncker---grcka-nas-je-izdala---merkel---propadnu-li-grci--propast-cemo-svi--/1374071/
Preporuke:
18
2
36 ponedeljak, 29 jun 2015 15:32
Saša
@ Spiridon

Mislim upravo na tu priču o Sorošu a da li je tačna ili nije zbilja ne znam .

U suštini priče to ne mijenja ništa pogotovo ukoliko Cipras opstane na ovom kursu .

Možda griješim ali ja situaciju doživljavam ovako :

BITNO JE DA PROJEKAT EU UDJE U FAZU DEKONSTRUKCIJE A DA LI TO RADI NEKI GRK ZBOG SVOG INTERESA ILI NEKO ZA INTERES S.A.D. U OVOJ FAZI JE SVEJEDNO .

Nama sve što pruža šansu da se dokopamo zaštite našeg Cara ide na ruku .

Najgore je ovo što se do sada dešavalo ...

Tiha i mirna agonija i propast ... bez stvarne a sa puno lažnih nada ...
Preporuke:
19
1
37 ponedeljak, 29 jun 2015 15:53
Coki
Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama.
Preporuke:
7
25
38 ponedeljak, 29 jun 2015 16:20
Srbin crnac, ateista
Coki
Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama.

Preko dve trećine tog duga je nepravedan, lažan i naduvani dug. Oni su "spašavali Grčku" i Grčka je da bi mogla vratiti dug povećavala dug i uzimala nove zelenaške zajmove. Liči li to na legitiman dug i ko tu koga zamajava? Da su imali još više petlje napravili bi isto što i Ekvador, oformili bi međunarodnu grupu koja bi ispitala koliki je tačno stvarni dug, i kada se ispostavi da je najveći deo duga nepravedni dug odbiti plaćanje tog duga i krenuti dalje. Umesto toga Cipras je hteo stvar rešiti unutar sistema, a sistem je sam po sebi namešten i nepravedan.
Preporuke:
28
2
39 ponedeljak, 29 jun 2015 16:25
ivan3012
Ima se utisak da ljudi na zapadu imaju veoma glupu i stetnu naviku da ne slusaju i ne pridaju vaznost onome sto Vladimir Putin kaze-obicno samo jedan put.A kazao je da ce razbiti i eu i nato.Za neobavestene,Rusija je vec stala iza Ciprasa i Grcke.I ponudila da otplati sve grcke dugove.Nekako mi se cini da referendum zapravo raspisuje Putin.Naravno da eu i nato imaju pravo zalbe - komisiji koju cine Ruske Armade..Ali imam utisak da ce im zalbe biti odbijene...Jednoglasno-sa jednim glasom protiv.U toliko pre sto Putin zeli ne samo da razbije eu vec i da je ponizi..I naravno,formira blok pravoslavnih zemalja..Dok evropska pascad i njihove gazde besne i kevcu -to je beznacajno.Ali ako pobesni Putin,bice gadno..Mnogoooo gadno.Strahovite sile iz njega stoje.
Preporuke:
30
5
40 ponedeljak, 29 jun 2015 16:59
Peter RV
Zito Elefteri Elada !!!
Preporuke:
12
3
41 ponedeljak, 29 jun 2015 17:34
poštar
Grčki dug je naduvan!
Gde su pare? Pa kod istih kreditora, daju nove dugove kako bi uzeli pare za stare.
Po kojoj stopi daju nove kredite? Po 20%?!
Zašto toliko? Pa veliki je rizik kažu banke!
Kakav rizik? Pa da se ne vrati dug!

E pa bankari primenite sada vaše kamate i rizike i smatrajte da su vam dugovi isplaćeni!

Isto se radi i u Srbiji i BiH i u Hrvatskoj gde god daju povoljne kredite! Povoljne za njih!

Moraju se naučiti da konačno primene njihove rizike i uzmu pare koje su do sada uzeli.
tačka.
ništa lično. to je biznis.
a zamajavanje sa penzijama i platama ostavite za izbore...
Preporuke:
22
0
42 ponedeljak, 29 jun 2015 17:36
nenad
Grci jednostavno nemaju hrabrog politicara koa mi Vucica, da stane pred bankare i kaze "jeste, potrosili smo, sve cemo da uradimo da vratimo dug". Jednostavno nemaju petlju. Ruzno!
Preporuke:
22
7
43 ponedeljak, 29 jun 2015 17:38
Dijapazon
Grckom vladaju bankarski Trojanski Konji.
Demokratije su se sada setili, a gde je bila demokratija kada se odlucivalo o zaduzivanju?!?
Preporuke:
4
15
44 ponedeljak, 29 jun 2015 18:43
?
Bas steta sto grci nemaju Vucica - da im objasni da je robovanje najveca sloboda . Da im objasnjava svakodnevno putem glasila iz minuta u minut , tojest .
Preporuke:
24
0
45 ponedeljak, 29 jun 2015 19:40
Spiridon
@ Saša

Sačekajte ako po svom sopstvenom priznanju uopšte ne znate da li je to sa Sorošem i Sirizom istina ili je obična izmišljotina, ako za sve to nemate apsolutno niti jedan jedini i najmanji mogući dokaz sem kojekakvih rekla kazala sa sumnjivih internet sajtova koji se u krug pozivaju jedni na druge kako onda možete da tvrdite mrtvi hladni da se eto zaboga zna ko je pomogao Sirizu!?! Koliko se ja sećam na početku te izmišljotine sa Sorošem je bilo kako će se vrlo brzo pokazati da je Cipras isto što i Vučić a sada vidim priča ide nekim svojim uvrnutim tokom, pa iako se jasno pokazuje da je Cipras iskreni patriota onda je sve to potpuno suprotno bilo kakvoj logici i dalje neki misteriozni tajni plan koga je napravio Soroš.
Preporuke:
15
1
46 ponedeljak, 29 jun 2015 19:57
siniša
Osim što daju ogromne pare za strane kreditore Grci daju mnogo para i za NATO.

Prvi potez treba da bude da zavrnu slavine NATO paktu. Da se ja pitam na mestu Ciprasa odmah bih prekinuo sva davanja NATO paktu.
Preporuke:
14
0
47 ponedeljak, 29 jun 2015 20:37
Alex
http://thesaker.is/eastring-vs-balkan-stream-the-battle-for-greece/

interesantan clanak preporucujem.
Preporuke:
6
1
48 ponedeljak, 29 jun 2015 21:34
fristajlo
Neće biti ni lako, ni brzo; biće opasno, kritično, teško.
Ali- druge vam nema, komšije.
A mi, Srbi- kažemo: što se mora, nije teško!
Srećno!
Preporuke:
12
2
49 ponedeljak, 29 jun 2015 21:51
Žika
Najgore je što svi istovremeno ne osjećaju jednak teret fašističkog jarma. Zato, umesto da se sve zemlje, ugrožene od iste ruke, pridruže Grčkoj, one kao da su anestezirane. Slično je i u slučaju štrajkova. Uvek štrajkuje samo jedna grana, prosvetari, radnici, studenti, poljoprivrednici...
Podrška Ciprasu.
Preporuke:
13
0
50 ponedeljak, 29 jun 2015 22:00
Beli Orao
Grci i mi ne trebamo ovim likovima da vratimo ni cent, nego da im tražim što su opljačkali.
Preporuke:
11
0
51 ponedeljak, 29 jun 2015 22:02
Anka Krajina
@ Alex
Izvanredna analiza, hvala za link.
Preporuke:
2
2
52 ponedeljak, 29 jun 2015 23:01
Saša
@ Spiridon

Opet Vam ponavljam da ja ne znam da li je tačno i koliko je Soroš pomagao Sirizu ... ako se dobro sjećam nije ta informacija plasirana baš tako kako Vi pišete , mislim da je čak i zvanično partija to navodila negdje kao dotaciju , da ne spominjem biogafiju ministra finansija , znate , ja iz iskustva najviše zazirem od zapadnih ljevičara koji su napravili karijeru , to je tamo jednostavno nemoguće ako niste u sistemu .

Nisam nikada negativno komentarisao Sirisu kao projekat ali sam uvjek pozivao na oprez , nadam se da ste saglasni sa mojim stavom da tek djela treba da daju pravu ocjenu a priče su priče .

Dalje , da vidimo mi gdje ova priča dalje vodi i na što će da izadje .

Suštinski , Cipras može da uradi sve što je najavio a da opet radi u interesu SAD .

Da posluži kao sredstvo kojim Vašington disciplinuje , dodatno , Njemce .

Ne zaboravite da je muljanjem američkih revizora Grčka i ušla u Eurozonu .
Preporuke:
5
2
53 ponedeljak, 29 jun 2015 23:11
Saša
@ Spiridon , nastavak

Dakle , sva ova priča može da se nastavi u dva pravcu i koliko god da svaki ima svojih opasnosti mislim da je po nas bilo koji bolji od postojećeg letargičnog umiranja .

Sve se svodi koliko će ubuduće Moskva imati više ili manje uticaja na Balkanu .

Ukoliko ostane u NATO-u i EU Grčka je očegledno poslužila za disciplinovanje i obuzdavanje glavnog američkog vazala , Njemačke .

I to je po meni OK , neka se kolju izmedju sebe .

A ukoliko Grci još više zategnu uže i naprave potpunu pometnju u EU , time još bolje .

Vidjeće se brzo ...

Srdačan pozdrav
Preporuke:
3
2
54 utorak, 30 jun 2015 00:09
Turas
Još nije sve rešeno . Imperija ima zadnju reč . Ako žele destabilizovaće EU .Ako ne , odobriće im kredite na realnim osnovama sa grejs periodom do oporavka . Mogu i da im oproste dugovanja jer Grčka je i geopolitički važna za NATO . Sve zavisi šta planira vlada u senci . Prema tome , komentatori koji misle da ovo sve nije precizno isplanirano - varaju se .
Preporuke:
5
2
55 utorak, 30 jun 2015 00:46
FAP
@Anka krajina
Hvala na odgovoru,taman posla da se šegačim nisam na Maldive otisao :) Deca mi se brinu da će biti haos,posto se ovde oseća stanje pripravnosti,a ja nisam neki ekonomista pa im i ne mogu lepo objasniti sve valjano,zasto i kako. Redovno čitam NSPM,i mislio sam da ću tu naći najmudriji odgovor..jos jednom hvala,i veliki pozdrav!
Preporuke:
6
0
56 utorak, 30 jun 2015 09:05
Ilja
@Nenad
Nisam mogao da te ne lajkujem. Baš si simpatičan. Koliko imaš godina?
Preporuke:
6
0
57 utorak, 30 jun 2015 09:17
ANALITIČAR
Grčka iako pravoslavna zemlja je članica dva antislovenska i antipravoslavna saveza EU i NATO a grčka " elita " decenijama godina služi NATO-u i zapadnim centrima moći . Zato je geopolitički pozicija Grčke ŠIZOFRENIJA . Vera pravoslavna okrenuta na Istok a kompletan politički kurs zapadni . E sada što se tiče evrozone , grčkih dugova , Njemačke i naravno Amerike . Vjerujem da je Cipras patriota ali to uopšte nije važno jer je pozicija Grčke toliko katastrofalna da je manevarksa pozicija Ciprasa veoma ograničena . Prvo da konstatujem da grčka ekonomija nije zadovoljavala uslove da Grčka uopšte uđe u evrozonu - američki špekulanti su falsifikovali grčke ekonomske parametre ne bi li Grčku uveli u evrozonu a sada ti isti hazarski centri moći ruše evrozonu i euro a samim tim i EU a jačaju dolar i Ameriku . Plan je sledeći od strane Amerike - srušiti euro rušenjem Grčke a Grčku su procenili kao najslabiju kariku u evrozoni a lanac je jak koliko je jaka najslabija karika
Preporuke:
6
3
58 utorak, 30 jun 2015 09:25
ANALITIČAR
Nastavak 2

Dalje , oko Srbije - Srbija može da vidi na primjeru Grčke da Zapad i NATO tolerišu okupaciju severnog Kipra , zašto Amerika nije naredila Turskoj da Kipar vrati Grcima . To pokazuje ponižavajući jadan položaj Atine . Grčku je upropastila izdajnička dinastija Papandreu - tri koljena su služila Zapadu . Dalje , Bilderberg Klub skup zapadnih zločinaca je ta ista Grčka ugostila 2010-te u Atini. Bilderberg donosi odluku da sruše Grčku , Soroš i hazarski investicioni fond Goldman Saks su se bukvalno kladili na propast Grčke . A i sami Grci su krivi znatno , megalomanija , bili su razmaženi , dijelili 13-tu i 14-tu platu . Organizovali izuzetno skupu Olimpijadu 2004-te , lagali da su bogati , moćni . To je bila velika laža i prikazivanje stanja onako kakvo nije bilo stvarno i realno . Goldman Saks je srušio Grčku a onda je taj isti Goldman Saks postavio svog službenika Nikosa Papademosa da spašava Grčku . Kako piroman Goldman Saks koji je uništio Grčku može da gasi vatru ?
Preporuke:
3
2
59 utorak, 30 jun 2015 10:07
S.Ristic
Kapitalizam ima pozitivan promoter proizvodnje i tehnickog napretka i samo obecanje za buducu dobrobit. Mana mnogo vise: apstrakciju kapitala, grabez za resursima, besmislenost intenzivne proizvodnje ako nije za opstu dobrobit i bezvrednost novca bez plasma. Neegzistencijalni proizvodi bez kupca su djubre. neplasiran novac samo papirici i brojke. Kapitalizam to negira primenom pritiska, manipulacijama i silom. Posle devastacije Srbije, sankcijama, investiranim ratom, rusilackim bombardovanjem, intenzifikacijom unutarasnjih konflikata, otcepljivanjem teritorija i finansiranjem petih kolona, isti mentori dolaze i “pomazu”, plasirajuci svoje novac i uce nas sta treba da radimo. Krs koji su prikriveni napravili, “mirotvorstvima” niti ce kad da plate, niti osecaju da bi to trebalo. Oni su izmislili igru pravila sa dobitnom kombinacijom i ne zele da je promene. Za srecniji svet, njihovu igru treba rasturiti. Kada ce prvo da nam vrate sve ono sto su skrsili pa tek onda da pricaju.
Preporuke:
4
0
60 utorak, 30 jun 2015 10:18
ANALITIČAR
Nastavak 3

Naravno da američki investicioni fond Goldman Saks ne želi sa spasi Grčku jer je on i uništio Grčku . Evropsku centralnu banku vodi kadar Gold. Saksa i Trilateralne komisije Mario Dragi , Marija Montija su postavili da vodi Italiju a Mariana Rahoja da vodi Španiju a Nikosa Papademosa da vodi Grčku . To pokazuje minornu snagu Evrope kojoj komanduje američki lihvarski fond G. Saks . Da stvar bude gora Goldman Saks je najveća rak rana USA i Evrope sa balonima derivata koji su potpuno uništili realni američki sektor . Sve se svelo na špekulacije - trgovanjem sa maglom - sekundarnim i istalim izvedenim hartijama od vrednosti . Lihvar Soroš je uništio Grčku , glavni finansijer protiv Pravoslavlja . Vidim braća i sestre na NSPM hvale Grke . Pa ta Grčka je ugostila razbojnike iz Bilderberga a istovremeno je grčka policija hapsila pravoslavne monahe u manastiru Esfigmen - zato što su se protivili potpadanju Pravoslavlja pod vatikan i nazvali carigradskog Vartolomeja izdajnikom
Preporuke:
4
2
61 utorak, 30 jun 2015 10:29
@Coki
"Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama."

U pravu si, Coki. Grčki političari zamajavaju svoj narod referendumom a nemački bankari zamajavaju svoj narod svojim poštenjem. Dok se neko ne seti da ih priupita zašto su odobravali tolike milijarde kredita nesolventnom zajmotražiocu. To se inače u celom svetu zove privredni kriminal i za to se ide iza rešetaka.

Nisam se setio na vreme da i ja tražim kredit od neke nemačke banke. Recimo jedno 100.000 evra.Meni 90.000, članovima upravnog odbora banke 10.000.
Preporuke:
8
0
62 utorak, 30 jun 2015 10:53
Gordana
Bravo Grci! Svaka cast Cipras! Ovako rade korektni politicari. Od januara pokusava da se izbori i prizove pameti BANKSTERE ,a oni nikako nemogunda se odreknu razbojnickih zarada na zelenaskim kamatama.
Dace dragi Bog, te ce referendum uspeti, mislim, Grcka ce izaci iz razbojnicke unije, a onda primeniti model sa Islanda koji je resio sve svoje probleme za 3(TRI) godin!
Isterati razbojnicku trojku iz zemlje, primeniti dogovore i investicije zemalja BRIKSA, konfiskovati svim bogatasima imovinu u zemlji (novac su odavno izneli iz zemlje kod svojih razbojnickih prijatelja) i krenuti od pocetka.
O, da da Bog da se u u Srbiji narod prosvetli i podje pravim pravcem!
Preporuke:
11
0
63 utorak, 30 jun 2015 11:09
ANALITIČAR
@ GORDANA

Gospođo komentar vam je sjajan- patriotski ali osnovni uslov da se Grčka izvuče iz kandži zapadnih lihvara i razbojnika je da potpuno promjeni svoju politiku koja je decenijama godina antipravoslavna , bila je članica EU i NATO i služila protiv Rusije u pokoravanju Evrope . Uslov za to što vi navodite , da Grčka dobije patriotsku Vladu koja će uhapsiti tajkune , koja će odbiti da Zapadu vrati dugove koji i nisu dugovi nego zelenaške špekulacije - da Grčki narod prodiše - uslov za sve to je izlazak iz EU i NATO-a jer je NATO pješadija lihvara sa Vol Strita . Kako se boriti protiv Junkera , G. Saksa , Dragija iz ECB ili Merkelove a da se istovremeno ostane u NATO . Srbija ova dva veleizdajnika su sa NATO-om potpisali IPAP sporazum da NATO ima prava da šeta po Srbiji i van Kosova , ali IPAP je što je najgore ugovor koji reguliše sve sfere života , dozvola GMO hrane , gej brakova , lustraciju čitaj hapšenje patriota , zapadne lihvarske banke . Jedini izlaz je van NATO-a
Preporuke:
6
1
64 utorak, 30 jun 2015 11:26
ANALITIČAR
@ GORDANA

Da li mislite gospođo a komentar vam je izvanredan da bi jedan Vučić smio kazati MMF-u I Sv. Banci da dug Srbije nije realan i da ga on odbija da plati . To je kazao ponosni Ekvador i ponosna Argentina pa su se preporodili ali šta su oni Ekvador + Argentina NISU U NATO-u , oni su suvereni van tog nacističkog vojnog saveza , zato mogu da kažu NE . Kako će Cipras da kaže NE kada ima zajedničku odbrambenu - čitaj agresivnu politiku NATO-a , Grčka je pustila sve strukture antipravoslavne Novog svetskog poretka u svoju zeljmu , izdajnički PASOK je nominalno bio levičarski a u stavri je služio USA oligarhiji , otac , sin , unuk Papandreu svi su radili za pogani Zapad koji ubija nas Slovene . Ako ideš do kraja idi do kraja . Van NATO , van EU , van Bilderberga , van Trilaterale , sa Putinom , sa Pravoslavnima, sa Rusijom , u ODKB i BRIKS . Sve je ostalo je zamajavanje , šta kažu Cipras i Varufakis , mi ne pristajemo na ultimatum ali ostajemo u evrozoni , koga oni farbaju
Preporuke:
8
0
65 utorak, 30 jun 2015 12:10
vucko
Da li ovaj nas, sveznajuci, cita ovo obracanje grckom narodu? I ako cita, zar ne oseca sram? Cipras se drzi svog obecanja pri svim izboru, a ovaj nas konvertit-travestit ni A od onoga sto je obecavao. Sada vodi Cedinu politiku, a Ceda na izborima nije presao cenzus. Grcima bih rekao, kada bih mogao, pogledajte Srbiju!!!! Sta se desava kada izdajnik vodi zemlju. Kada Evropa diktira kada ces vodu da pijes, a kada ces da ides u WC. NE ODUSTAJTE ,GRCI! SVASTA CE VAM RADITI ALI AKO SE SIGURNI U SEBE, EVROPA VAM NE MOZE NISTA! ZIVEO GRCKI NAROD, DOLE SRPSKI IZDAJNICI!
Preporuke:
12
0
66 četvrtak, 02 jul 2015 03:47
Zvonimir Bgd
Grčka, kolevka demokratije, će poslati odjekujući demokratski odgovor Evropi i svetu.


Tooo batice !!!
I nad "demokratijom" ima demokratije!
Preporuke:
1
0
67 četvrtak, 02 jul 2015 05:17
Zvonimir Bgd
Grcka je samo jedan ekstrem u vezi sa dugovima napakovanim od strane Novog poretka. Pogledajte dugove prakticno svih drzava te "prosperitetne" EU. Pri tome, enormno rastu od trenutka ulaska u EU.

Mda
Kad li će jadna Srbadija da dočeka da ima nekog ovakvog moralnog i energičnog čoveka patriotu na vlasti umesto ovih lutki stranaca?

Kada opet postane patriotska, a to znaci borbena i spremna na zrtve. Kada prestane da velica svoje istorijske i aktuelne kvislinge. Kada shvati da je (ipak) bolje grob nego rob.

@ Žika
Potpisujem.

@ S.Ristic
Bravo!!!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner