Пуна подршка Ципрасу и Варуфакису - Ви сте нада целом слободарском, антиглобалистичком и антикапиталистичком свету.
Кључне ствари у вези Грчке су релативно просте.
Прво питање које се поставља - зашто су западњаци грицима одобравали нове кредите када су Грци дебело запали у неслолвентност ?
Немачка је преко послушних политичара у Атини уваљивала кредите којима би Грици затим куповали производе Немачке индустрије од скупоцених мерцедесових возила за државне службе и Владу преко Емаенових камиона и аутобуса за конуналне и друге послове па до неких непотребних ратних бродова итд.
Немачке хипер продуктивне капиталистичке фабрике су радиле, пумпали кредите, па камате на камате и сада им кажу, ако немате да нам вратите дајте нам онда ваша острва, многу су паметни ти стари нацисти.
Игру им проваљујем са дечијом рачунаљкицом, тај шаблом и нама овде раде - гасе нам индустрију, дају кредите да од њих купујемо оно што смо до јуче могли да произведемо- па нас онда уцењују.
Препоруке:
198
6
2
понедељак, 29 јун 2015 01:17
FAP
Pozdrav postovani kimentatori!
Trenutno se nalazim na letovanju u Grckoj,sta ce se tacno dogoditi ako grci ne plate? Da li ce odmah nastati haos,ili evropejci samo prete u prazno? Kakav je dalji scenario? Hvala.
Препоруке:
19
55
3
понедељак, 29 јун 2015 01:47
Мда
Кад ли ће јадна Србадија да дочека да има неког оваквог моралног и енергичног човека патриоту на власти уместо ових лутки странаца?
Е то је прво што треба да се запитају сви који кукају, сви који ћуте и сви који се плаше своје сенке јер они су управо ти који су најкривљи зашто нам никоговићи кроје судбину задње две деценије.
Препоруке:
161
5
4
понедељак, 29 јун 2015 02:33
ZEMUNAC
Bravo,za hrabre GRKE i odluku da se kaze NE neokolonijalizmu zapada.GRCKA nije samo deo Evrope,nego i kolevka zapadne civilizacije.NIKO ne moze da objasni gde su stotine milijardi dolara kredita nestale.U TAKO maloj zemlji,toliki novac morao bi da znaci preporod,no radi se o bankarskoj pljacki zelenasa.NE diraju bogate GRKE,a narod vise nije mogao da izdrzi mere MMF,koje traze smanjenje penzija i plata!DOK SE nasa Vlada trudi da nas spasi bas isti MMF,koji je unistio Grcku i udje u EU,koja OCIGLEDNO nije pomogla ovoj zemlji na pravi nacin!Dobro je sto na primeru ove zemlje vidimo sta nas ceka!AKO se u Srbiji ZAISTA ne DOGODI NAROD,mozemo zavrsiti kao kolonija zapada.Umesto da podrze GRKE i sami trazimo put iz krize,ovi nasi rade domaci zadatak za zapadne kreditore i investitore.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
152
4
5
понедељак, 29 јун 2015 03:06
Боб
Ево једне слике за све читаоце и коментаторе. Каква лепота! Нееемци де сте!
понедељак, 29 јун 2015 02:33 ZEMUNAC
Bravo,za hrabre GRKE i odluku da se kaze NE neokolonijalizmu zapada.GRCKA nije samo deo Evrope,nego i kolevka zapadne civilizacije.
СРБИЈА је колевка западне цивилизације, језика, и културе.
Препоруке:
28
48
7
понедељак, 29 јун 2015 07:39
фашизам против Грка
недеља, 28 јун 2015 22:48 грчка легенда
Борба Давида против Голијата.
Колевке демократије против демона новог светског поретка оличеног у Билдерберг групи.
Добро против зла!
нико
..
Интервјуишу две жене у Атини код банкомата.
"Они хоће да нас униште зато што смо изабрали левицу.Они су Фашисти."
ОНИ ће бити сутра комунисти,терористи,црвене бригаде,златна зора..преобучиће се у златно руно,у јагњећу кожу.
Они немају идеологију осим идеологије новца.
Они су сво зло овога света.
Они су сатана у људском лику.
нико
Препоруке:
86
3
8
понедељак, 29 јун 2015 08:21
телетабис
Грчка је у много бољем положају од Србије а ми смо издржали и те како жестоке санкције. У то доба није било јаке Русије, моћне Кине, велике Индије,...
Једино нисмо имали довољно мудрости да схватимо подвалу Запада 5. октобра. То је била победа Запада над Србијом коју нису успели да остваре са санкцијама. Тај пораз и данас скупо плаћамо. И питање је докле ћемо да плаћамо?
Препоруке:
148
6
9
понедељак, 29 јун 2015 08:57
Вилогорски
Грчка може да живи без Европских донација да нема оволике камате и враћање кредита. Више се пуни њихов буџет него што каошта држава. Њих гуше дугови. Они могу мирне душе да Европи кажу не. Пређу на Драхму и буду слободни.Наша мука је знатно већа ми не можемо да опстанмо без стране помоћи у томе је моји драги Срби проблем.
За нас нема решења!
Препоруке:
56
27
10
понедељак, 29 јун 2015 09:15
bez reci
Bravo hrabri Grci!
Domaci izdajnici i kvislinzi: ukoliko ne postupite i vi ovako, ma koliko nas kostalo, najrucemo vas sa vlasti i dovesti ljude koji vole i brane svoj narod.
Препоруке:
96
3
11
понедељак, 29 јун 2015 09:34
френи и зуи
Ово су Термопили 21. века.
Препоруке:
92
3
12
понедељак, 29 јун 2015 09:36
Bilderberg
Ako pogledate spisak tih likova, na njemu nema nijednog Slovena, cak ni Poljaka!
Za Grke nisam siguran.
Препоруке:
47
3
13
понедељак, 29 јун 2015 10:09
hrabro braćo grci
ne dozvolite da domaći izdajnici i kvislinzi uruše državu a vas pretvore u roblje.vi ste potomci starih helena i stare grčke kolevke demokratije i civilizacije.želim vam puno sreće u borbi protiv eu monstruma
Препоруке:
79
2
14
понедељак, 29 јун 2015 10:39
Драган
Срећа да постоји грчка. Срамота ме од ових наших јадова.
Препоруке:
87
4
15
понедељак, 29 јун 2015 12:08
tako se bori za svoju zemlju
a ne kao naši .ovako se ponaša osoba koje nije kupljena
Препоруке:
64
2
16
понедељак, 29 јун 2015 12:09
Oliver Kromvel
Sve je precizno hirurški izvedeno nije slučajnost to što su pregovori propali jednostavno oni podsećaju na Rambuje samo sa ekonomskog aspekta,nekome treba velika kriza i opšti nered.Ovde se radi o sistemu spojenih sudova,sve zemlje Evrope su međusobno međuzavisne kada je ekonomija u pitanju,ne moze se jednostrano jedna zemlja izbaciti iz poredka a da pritom to ne izazove lančanu reakciju i velike potrese.Sve su to posledice višedecenijske,kontinuirane i nekritički izvedene globalizacije u kojoj su siromašni postali još siromašniji a bogati još bogatiji dok su nacionalne vlade izgubile svaku svrhu osim da deru kozu sa leđa sopstvenih građana.Pad Grčke će gotovo sigurno izazvati masovne potrese,prvo će stradati balkanski bogalji poput Rumunije,Bugarske,Hrvatske a zatim i zemlje istočnog nekadašnjeg lagera i zemlje mediteranskog pojasa,Italija,Španija,Portugal.Posledice nekontrolisanog širenja krize bi mogle da budu katastrofalne i da nas dovedu na ivicu novih ratova i sukoba.
Препоруке:
73
2
17
понедељак, 29 јун 2015 12:12
brzi
Ova poteza Ciprasa je poteza očajnika i kukavice. Narod ga na izborima izglasao da u njihovo ime vodi zemlju a on kada doša do prvog ozbilnijeg "balvana" podigne ruke i kukavički zove narod na referendum da on odlučuje umesto nega. Da bi bilo realistički političar ovaj Cipras stao bi pred narod več odma posle izbora i objasnio narodu da je u prošloj deceniji i kusur živio od tuđeg novca ( trošilo se više nego se zaradilo) i da je došlo vreme kada je treba taj novac vratiti. Ali on toga nije uradio nego je narod ložio sa svakakvim obečanjima o boljem životu i prodavao bajku da neče treba vratiti kredita. Ako se vama smile grci uradite komparaciju svoga standarda sa grčkim jer realni ( čisti BDP bez političkio administrativnih napuhavanja) rezultati su vam tamo tamo ( razlike možda 10%) a grci oče da žive kao austrijanci ili belgici kojim je realni BDP tri puta veči od grčkog.
Препоруке:
12
101
18
понедељак, 29 јун 2015 12:14
ovo je primer
srbima da se možemo suprostaviti zapadu.zar da budemo njihovi robovi?NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE eu
Препоруке:
57
2
19
понедељак, 29 јун 2015 12:17
Oliver Kromvel
Što se samog Ciprasa tiče on nije imao kud,da je prihvatio Grci bi ga razapeli,da jednostrano odbije takođe bi se našao u opasnosti od drzavnog udara i puča,ovako je uradio najpametnije,Solomonsko rešenje nije uvek najbolje ali je barem u ovom slučaju najmanje štetno,uostalom drzavu čini narod a ne tehnokratski politički menadzeri sa inostranim pasošima i trećerazredni kursisti i derači koze.Grčki narod će preuzeti odgovornost na sebe,šta god da odluči trpeće posledice ali ako izaberu slobodu barem će znati zašto trpe i imaće neku perspektivu i šansu za potpuni oporavak.Bojim se da je Grčka tek početak onoga što nas očekuje,voleo bih da ljudi manje likuju i prizivaju propast EU,istorija je učiteljica zivota i ona nas uči da veliki padaju uz zastrašujući tresak drobeći sve pred sobom,nema teorijske šanse da Srbija prođe bez ozbiljni posledica i ekonomskih i teritorijalnih ukoliko bi projekat EU počeo naglo da se urušava upamtite to dobro.
Препоруке:
49
8
20
понедељак, 29 јун 2015 12:26
Anka Krajina
@ FAP
Trenutno na letovanju u Grckoj... Kakav je dalji scenario? Hvala.
Uživajte na letovanju i pozdravite Grke!
Ne znam zašto vam lupiše onolike minuse, valjda misle da se šegačite.
Panika je u Evropi! Cipras je obezbedio leđa!
Ili će EU prihvatiti grčki predlog ili im puca karika NATO lanca na jugu.
Ko voli nek izvoli!
Препоруке:
71
3
21
понедељак, 29 јун 2015 12:28
Glasajte
EU se boji glasanja naroda. Ne sme da izadje na glasanje po skoro svim pitanjima. A demokratija? Ko nju frizira u EU!!!
Препоруке:
59
2
22
понедељак, 29 јун 2015 12:40
boban
Cipras je veoma pametno odigrao .Pokusao je da kroz pregovore iscrpi sve mogucnosti I time zapusi usta onima koji se plase I kolebaju(EU nema alternative).Kada su jasno svi Grci videli pravo lice djavoljeg poretka zvanog EU ,pozvao je narod da se izjasni.EU se uspanicila I postoji mogucnost da daju velike ustupke da bi sprecili referendum.
Препоруке:
62
3
23
понедељак, 29 јун 2015 12:47
Saša
Što god ko mislio i kako god ko komentarisao aktuelne dogadjaje nepobitno je sledeće .
Sve što je i kako je do sada bilo više neće biti .
Kako se do ovoga došlo posebna je priča , nije niko tu nevin ni Zapad ni Grci .
Sada je pitanje ŠTO DA SE RADI DALJE .
Sa pravom se može pričati da su Grci eksploatisali tudj novaca ali i isto tako da je teško ući u trag gdje je sav taj novac zabršio i zbog čega s ga kreditori davali čak i kada je bilo jasno da je mala šansa da ikada bude vraćen .
Pomenuto iziskuje posebnu analizu ... samo na primjer ... A DA NEKO KAŽE DA JE ZAPAD DAVAO GRČKOJ NOVAC SAMO DA OSTANE NEUTRALNA DOK SE ČEREČI SRBIJA ???
Što je makar u nekoj mjeri i tačno . Pa koga onda da tu osudjujete više , Zapad ili Grčku .
Stoga , bolje je gledati što slijedi dalje .
Kakve će sve ovo imlikacije da ima na Grčku ali i na region i kontinent .
Препоруке:
32
11
24
понедељак, 29 јун 2015 12:50
.
Da li će referendum otkloniti dugove?
Препоруке:
12
37
25
понедељак, 29 јун 2015 12:53
нико лангзам
понедељак, 29 јун 2015 12:12 brzi
Брзи"пухај одма"неписмени.
Препоруке:
32
4
26
понедељак, 29 јун 2015 12:55
Saša
Grčka je u agoniji već odavno i Zapad sa tim nije imao velikih problema sve dok je klimala glavom .
Ne radi se tu čak ni i stotinama milijardi koje Grčka i onako ne vraća jer dug samo raste radi se o sedećem ...
Spremnosti da ko god dodje na vlast klima glavom i prihvata legitimnost duga i koliko može nastavlja da otplaćuje nešto od njega , po bilo kojoj cijeni i po bilo kojim uslovima .
SAMO DA NE OSPORAVA DUG I NAČIN NJEGOVOG NSTANKA , NE TRAŽI OTPIS I KOLIKO RAJA MOŽE DA PLATI PLATI KREDITORIMA .
E sada , raja očigledno ne može više i da sve podsjetim kolaboranti su sami pred Novu godinu napustili vlast i ostavili Ciprasu otvoren put .
Ja nisam imao previše povjerenja u ovu grčku ekipu obzirom da se zna ko ih je pomagao ali oni jednostavno u ovoj situaciji nisu imali drugi put i licemerno je da ih nekadašnja vlast sada proziva na odgovornost bolje reći zbog neodgovornosti .
Препоруке:
32
5
27
понедељак, 29 јун 2015 13:16
stop zapadnim fašistima
podrška Grcima
Препоруке:
51
2
28
понедељак, 29 јун 2015 13:24
.
Trebao je raspisati referendum na kome će odbaciti sve dugove, anulirati i dovesti Grčku u situaciju da nikome nije dužna, referendumskim pitanjem naprimjer "da li se slažete da Grčka anulira sve svoje dugove prema vanjskim i unutrašnjim povjeriocima"?".
Препоруке:
24
8
29
понедељак, 29 јун 2015 13:38
Neša (Glodur)
@телетабис: "нисмо имали довољно мудрости да схватимо подвалу Запада 5. октобра."
Jasno je bilo da siromašna opozicija koju vodi nekoliko ljudi sa fakulteta nema sredstva za Đuričićeve bubnjare, pištaljke, stotine hiljada flajera, plakata i nalepnica "Gotov je"... Sve je to NEKO platio i to ne radi badava. Nick Vam je adekvatan.
Što se Grčke tiče, SAD su počele da "pomažu" Grčkoj i Turskoj 1947. godine usvajanjem Trumanove doktrine. Dolari su pljuštali u vidu zajmova i kredita samo da bi ruski uticaj bio smanjen na najmanju meru. Sedam decenija kasnije "pomoć" dolazi na naplatu sa sve kamatom. I u državama SFRJ je isto stanje, došli gazde po svoje. Šta je tu čudno? To što neradnička partokratija uporno misli da je važna i stalno se trpa da bi parazitirala i živela od nerada. Evropa može da izbegne razaranje samo ako napusti "pomoć" Zapada. Jedan aforizam kaže: "Upomoć! Spasavaju me!
Препоруке:
28
4
30
понедељак, 29 јун 2015 14:01
Nato
Glavna linija im je Poljska, Ukrajina Rumunija, Bugarska, Turska. Zato to sada i zaposedaju, okupiraju zivom silom.
A ovo u Grckoj je zabava, samo ce razni hostapleri i Sorosi uzeti nove milijarde na racun sirotinje. To je ono sisanje ovaca po svetu da se "ubere" vuna.
Препоруке:
23
5
31
понедељак, 29 јун 2015 14:03
Драган, Катун
@ тачка
Хајд пробај да будеш пристојан, ово је озбиљно ,,састајалиште,,.
И у твојој домовини, и у мојој отаџбини је катастрофа, овде поврх тога и потпуна издаја националних интереса-данас у бриселу још један чин шизофрене трагедије.
Препоруке:
29
3
32
понедељак, 29 јун 2015 14:04
Спиридон
@ Saša
Извињавам се заиота али шта се тачно подразумева под сентенцом из вашег коментара: Са обзиром да се зна ко их је помогао ( мислећи при томе на Ципраса и Сиризу ). Дакле а ко их је то па помогао и да ли може било какав доказ за ту тврдњу о тој некој као помоћи, са обзиром да ми све то мирише на ону рекла казала причу о Сорошу.
Препоруке:
8
12
33
понедељак, 29 јун 2015 14:08
Saša
Reakcija Imperije će da bude surova .
Grci će poslužiti za primjer drugima .
Ili će te da plaćate harač ili vas neće biti .
Da su u zadnjih godinu dana slomili Moskvu i Peking ovo u Grčkoj bi bilo marginalno .
Ovako , Rusi i Kinezi će pokušati kroz investicije da pomognu Grčkoj , naravno da joj neće pozajmljivati novac jer je valjda jasno kako ga oni vraćaju .
Da osujeti Ruse i Kineze Imperija će probati da što više izoluje Grčku .
Ima da narave haos u Makedoniji , sve više da pritiskaju Tursku da odustane od Turskog toka ...
Ako Kinezi kupe luku gdje će da idu iz nje ako Imperija zapali Balkan ?
Sudbina i eventualni spas Grčke leži koliko u rukama Grka koji se moraju ujediniti i spremiti na velike žrtve ali isto tako i još više od toga koliki interes imaju Rusija i Kina da pomognu Grčkoj da preživi .
I to ne samo zbog Grčke same po sebi .
Već kao poruka ostalom roblju Imperije ...
SPAS IPAK POSTOJI !!!
Da vidimo ...
Препоруке:
42
5
34
понедељак, 29 јун 2015 14:39
@Анка Крајина
Пуца им НАТО ланац на југу али им пуцају и банке.
Препоруке:
26
2
35
понедељак, 29 јун 2015 14:59
.
Драган, Катун
@ тачка
Хајд пробај да будеш пристојан, ово је озбиљно ,,састајалиште,,.
Ozbiljan sam, treba raspisati referendum na kome će se odbaciti svi dugovi i inostrani u nutrašnji i da se krene od pozitivne nule.Ko u svoje vrijeme Lenjin u Rusiji (Sovjetskoj Rusiji).Ukoliko Zapad bude namjeravao nešto vojno, otići u zaštitu Rusije.
NAJTEŽI DANI EUROPSKE UNIJE, JUNCKER POBJESNIO: 'Grčka nas je izdala!' MERKEL: 'Propadne li euro, propada i Europa!'
Mislim upravo na tu priču o Sorošu a da li je tačna ili nije zbilja ne znam .
U suštini priče to ne mijenja ništa pogotovo ukoliko Cipras opstane na ovom kursu .
Možda griješim ali ja situaciju doživljavam ovako :
BITNO JE DA PROJEKAT EU UDJE U FAZU DEKONSTRUKCIJE A DA LI TO RADI NEKI GRK ZBOG SVOG INTERESA ILI NEKO ZA INTERES S.A.D. U OVOJ FAZI JE SVEJEDNO .
Nama sve što pruža šansu da se dokopamo zaštite našeg Cara ide na ruku .
Najgore je ovo što se do sada dešavalo ...
Tiha i mirna agonija i propast ... bez stvarne a sa puno lažnih nada ...
Препоруке:
19
1
37
понедељак, 29 јун 2015 15:53
Coki
Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama.
Препоруке:
7
25
38
понедељак, 29 јун 2015 16:20
Србин црнац, атеиста
Coki
Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama.
Преко две трећине тог дуга је неправедан, лажан и надувани дуг. Они су "спашавали Грчку" и Грчка је да би могла вратити дуг повећавала дуг и узимала нове зеленашке зајмове. Личи ли то на легитиман дуг и ко ту кога замајава? Да су имали још више петље направили би исто што и Еквадор, оформили би међународну групу која би испитала колики је тачно стварни дуг, и када се испостави да је највећи део дуга неправедни дуг одбити плаћање тог дуга и кренути даље. Уместо тога Ципрас је хтео ствар решити унутар система, а систем је сам по себи намештен и неправедан.
Препоруке:
28
2
39
понедељак, 29 јун 2015 16:25
ivan3012
Ima se utisak da ljudi na zapadu imaju veoma glupu i stetnu naviku da ne slusaju i ne pridaju vaznost onome sto Vladimir Putin kaze-obicno samo jedan put.A kazao je da ce razbiti i eu i nato.Za neobavestene,Rusija je vec stala iza Ciprasa i Grcke.I ponudila da otplati sve grcke dugove.Nekako mi se cini da referendum zapravo raspisuje Putin.Naravno da eu i nato imaju pravo zalbe - komisiji koju cine Ruske Armade..Ali imam utisak da ce im zalbe biti odbijene...Jednoglasno-sa jednim glasom protiv.U toliko pre sto Putin zeli ne samo da razbije eu vec i da je ponizi..I naravno,formira blok pravoslavnih zemalja..Dok evropska pascad i njihove gazde besne i kevcu -to je beznacajno.Ali ako pobesni Putin,bice gadno..Mnogoooo gadno.Strahovite sile iz njega stoje.
Препоруке:
30
5
40
понедељак, 29 јун 2015 16:59
Петер РВ
Зито Елефтери Елада !!!
Препоруке:
12
3
41
понедељак, 29 јун 2015 17:34
поштар
Грчки дуг је надуван!
Где су паре? Па код истих кредитора, дају нове дугове како би узели паре за старе.
По којој стопи дају нове кредите? По 20%?!
Зашто толико? Па велики је ризик кажу банке!
Какав ризик? Па да се не врати дуг!
Е па банкари примените сада ваше камате и ризике и сматрајте да су вам дугови исплаћени!
Исто се ради и у Србији и БиХ и у Хрватској где год дају повољне кредите! Повољне за њих!
Морају се научити да коначно примене њихове ризике и узму паре које су до сада узели.
тачка.
ништа лично. то је бизнис.
а замајавање са пензијама и платама оставите за изборе...
Препоруке:
22
0
42
понедељак, 29 јун 2015 17:36
nenad
Grci jednostavno nemaju hrabrog politicara koa mi Vucica, da stane pred bankare i kaze "jeste, potrosili smo, sve cemo da uradimo da vratimo dug". Jednostavno nemaju petlju. Ruzno!
Препоруке:
22
7
43
понедељак, 29 јун 2015 17:38
Dijapazon
Grckom vladaju bankarski Trojanski Konji.
Demokratije su se sada setili, a gde je bila demokratija kada se odlucivalo o zaduzivanju?!?
Препоруке:
4
15
44
понедељак, 29 јун 2015 18:43
?
Bas steta sto grci nemaju Vucica - da im objasni da je robovanje najveca sloboda . Da im objasnjava svakodnevno putem glasila iz minuta u minut , tojest .
Препоруке:
24
0
45
понедељак, 29 јун 2015 19:40
Спиридон
@ Saša
Сачекајте ако по свом сопственом признању уопште не знате да ли је то са Сорошем и Сиризом истина или је обична измишљотина, ако за све то немате апсолутно нити један једини и најмањи могући доказ сем којекаквих рекла казала са сумњивих интернет сајтова који се у круг позивају једни на друге како онда можете да тврдите мртви хладни да се ето забога зна ко је помогао Сиризу!?! Колико се ја сећам на почетку те измишљотине са Сорошем је било како ће се врло брзо показати да је Ципрас исто што и Вучић а сада видим прича иде неким својим уврнутим током, па иако се јасно показује да је Ципрас искрени патриота онда је све то потпуно супротно било каквој логици и даље неки мистериозни тајни план кога је направио Сорош.
Препоруке:
15
1
46
понедељак, 29 јун 2015 19:57
синиша
Осим што дају огромне паре за стране кредиторе Грци дају много пара и за НАТО.
Први потез треба да буде да заврну славине НАТО пакту. Да се ја питам на месту Ципраса одмах бих прекинуо сва давања НАТО пакту.
Неће бити ни лако, ни брзо; биће опасно, критично, тешко.
Али- друге вам нема, комшије. А ми, Срби- кажемо: што се мора, није тешко! Срећно!
Препоруке:
12
2
49
понедељак, 29 јун 2015 21:51
Жика
Најгоре је што сви истовремено не осјећају једнак терет фашистичког јарма. Зато, уместо да се све земље, угрожене од исте руке, придруже Грчкој, оне као да су анестезиране. Слично је и у случају штрајкова. Увек штрајкује само једна грана, просветари, радници, студенти, пољопривредници...
Подршка Ципрасу.
Препоруке:
13
0
50
понедељак, 29 јун 2015 22:00
Бели Орао
Грци и ми не требамо овим ликовима да вратимо ни цент, него да им тражим што су опљачкали.
Препоруке:
11
0
51
понедељак, 29 јун 2015 22:02
Anka Krajina
@ Alex
Izvanredna analiza, hvala za link.
Препоруке:
2
2
52
понедељак, 29 јун 2015 23:01
Saša
@ Spiridon
Opet Vam ponavljam da ja ne znam da li je tačno i koliko je Soroš pomagao Sirizu ... ako se dobro sjećam nije ta informacija plasirana baš tako kako Vi pišete , mislim da je čak i zvanično partija to navodila negdje kao dotaciju , da ne spominjem biogafiju ministra finansija , znate , ja iz iskustva najviše zazirem od zapadnih ljevičara koji su napravili karijeru , to je tamo jednostavno nemoguće ako niste u sistemu .
Nisam nikada negativno komentarisao Sirisu kao projekat ali sam uvjek pozivao na oprez , nadam se da ste saglasni sa mojim stavom da tek djela treba da daju pravu ocjenu a priče su priče .
Dalje , da vidimo mi gdje ova priča dalje vodi i na što će da izadje .
Suštinski , Cipras može da uradi sve što je najavio a da opet radi u interesu SAD .
Da posluži kao sredstvo kojim Vašington disciplinuje , dodatno , Njemce .
Ne zaboravite da je muljanjem američkih revizora Grčka i ušla u Eurozonu .
Препоруке:
5
2
53
понедељак, 29 јун 2015 23:11
Saša
@ Spiridon , nastavak
Dakle , sva ova priča može da se nastavi u dva pravcu i koliko god da svaki ima svojih opasnosti mislim da je po nas bilo koji bolji od postojećeg letargičnog umiranja .
Sve se svodi koliko će ubuduće Moskva imati više ili manje uticaja na Balkanu .
Ukoliko ostane u NATO-u i EU Grčka je očegledno poslužila za disciplinovanje i obuzdavanje glavnog američkog vazala , Njemačke .
I to je po meni OK , neka se kolju izmedju sebe .
A ukoliko Grci još više zategnu uže i naprave potpunu pometnju u EU , time još bolje .
Vidjeće se brzo ...
Srdačan pozdrav
Препоруке:
3
2
54
уторак, 30 јун 2015 00:09
Турас
Још није све решено . Империја има задњу реч . Ако желе дестабилизоваће ЕУ .Ако не , одобриће им кредите на реалним основама са грејс периодом до опоравка . Могу и да им опросте дуговања јер Грчка је и геополитички важна за НАТО . Све зависи шта планира влада у сенци . Према томе , коментатори који мисле да ово све није прецизно испланирано - варају се .
Препоруке:
5
2
55
уторак, 30 јун 2015 00:46
FAP
@Anka krajina
Hvala na odgovoru,taman posla da se šegačim nisam na Maldive otisao :) Deca mi se brinu da će biti haos,posto se ovde oseća stanje pripravnosti,a ja nisam neki ekonomista pa im i ne mogu lepo objasniti sve valjano,zasto i kako. Redovno čitam NSPM,i mislio sam da ću tu naći najmudriji odgovor..jos jednom hvala,i veliki pozdrav!
Препоруке:
6
0
56
уторак, 30 јун 2015 09:05
Ilja
@Nenad
Nisam mogao da te ne lajkujem. Baš si simpatičan. Koliko imaš godina?
Препоруке:
6
0
57
уторак, 30 јун 2015 09:17
АНАЛИТИЧАР
Грчка иако православна земља је чланица два антисловенска и антиправославна савеза ЕУ и НАТО а грчка " елита " деценијама година служи НАТО-у и западним центрима моћи . Зато је геополитички позиција Грчке ШИЗОФРЕНИЈА . Вера православна окренута на Исток а комплетан политички курс западни . Е сада што се тиче еврозоне , грчких дугова , Њемачке и наравно Америке . Вјерујем да је Ципрас патриота али то уопште није важно јер је позиција Грчке толико катастрофална да је маневаркса позиција Ципраса веома ограничена . Прво да констатујем да грчка економија није задовољавала услове да Грчка уопште уђе у еврозону - амерички шпекуланти су фалсификовали грчке економске параметре не би ли Грчку увели у еврозону а сада ти исти хазарски центри моћи руше еврозону и еуро а самим тим и ЕУ а јачају долар и Америку . План је следећи од стране Америке - срушити еуро рушењем Грчке а Грчку су проценили као најслабију карику у еврозони а ланац је јак колико је јака најслабија карика
Препоруке:
6
3
58
уторак, 30 јун 2015 09:25
АНАЛИТИЧАР
Наставак 2
Даље , око Србије - Србија може да види на примјеру Грчке да Запад и НАТО толеришу окупацију северног Кипра , зашто Америка није наредила Турској да Кипар врати Грцима . То показује понижавајући јадан положај Атине . Грчку је упропастила издајничка династија Папандреу - три кољена су служила Западу . Даље , Билдерберг Клуб скуп западних злочинаца је та иста Грчка угостила 2010-те у Атини. Билдерберг доноси одлуку да сруше Грчку , Сорош и хазарски инвестициони фонд Голдман Сакс су се буквално кладили на пропаст Грчке . А и сами Грци су криви знатно , мегаломанија , били су размажени , дијелили 13-ту и 14-ту плату . Организовали изузетно скупу Олимпијаду 2004-те , лагали да су богати , моћни . То је била велика лажа и приказивање стања онако какво није било стварно и реално . Голдман Сакс је срушио Грчку а онда је тај исти Голдман Сакс поставио свог службеника Никоса Пападемоса да спашава Грчку . Како пироман Голдман Сакс који је уништио Грчку може да гаси ватру ?
Препоруке:
3
2
59
уторак, 30 јун 2015 10:07
S.Ristic
Kapitalizam ima pozitivan promoter proizvodnje i tehnickog napretka i samo obecanje za buducu dobrobit. Mana mnogo vise: apstrakciju kapitala, grabez za resursima, besmislenost intenzivne proizvodnje ako nije za opstu dobrobit i bezvrednost novca bez plasma. Neegzistencijalni proizvodi bez kupca su djubre. neplasiran novac samo papirici i brojke. Kapitalizam to negira primenom pritiska, manipulacijama i silom. Posle devastacije Srbije, sankcijama, investiranim ratom, rusilackim bombardovanjem, intenzifikacijom unutarasnjih konflikata, otcepljivanjem teritorija i finansiranjem petih kolona, isti mentori dolaze i “pomazu”, plasirajuci svoje novac i uce nas sta treba da radimo. Krs koji su prikriveni napravili, “mirotvorstvima” niti ce kad da plate, niti osecaju da bi to trebalo. Oni su izmislili igru pravila sa dobitnom kombinacijom i ne zele da je promene. Za srecniji svet, njihovu igru treba rasturiti. Kada ce prvo da nam vrate sve ono sto su skrsili pa tek onda da pricaju.
Препоруке:
4
0
60
уторак, 30 јун 2015 10:18
АНАЛИТИЧАР
Наставак 3
Наравно да амерички инвестициони фонд Голдман Сакс не жели са спаси Грчку јер је он и уништио Грчку . Европску централну банку води кадар Голд. Сакса и Трилатералне комисије Марио Драги , Марија Монтија су поставили да води Италију а Мариана Рахоја да води Шпанију а Никоса Пападемоса да води Грчку . То показује минорну снагу Европе којој командује амерички лихварски фонд Г. Сакс . Да ствар буде гора Голдман Сакс је највећа рак рана УСА и Европе са балонима деривата који су потпуно уништили реални амерички сектор . Све се свело на шпекулације - трговањем са маглом - секундарним и исталим изведеним хартијама од вредности . Лихвар Сорош је уништио Грчку , главни финансијер против Православља . Видим браћа и сестре на НСПМ хвале Грке . Па та Грчка је угостила разбојнике из Билдерберга а истовремено је грчка полиција хапсила православне монахе у манастиру Есфигмен - зато што су се противили потпадању Православља под ватикан и назвали цариградског Вартоломеја издајником
Препоруке:
4
2
61
уторак, 30 јун 2015 10:29
@Coki
"Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama."
У праву си, Цоки. Грчки политичари замајавају свој народ референдумом а немачки банкари замајавају свој народ својим поштењем. Док се неко не сети да их приупита зашто су одобравали толике милијарде кредита несолвентном зајмотражиоцу. То се иначе у целом свету зове привредни криминал и за то се иде иза решетака.
Нисам се сетио на време да и ја тражим кредит од неке немачке банке. Рецимо једно 100.000 евра.Мени 90.000, члановима управног одбора банке 10.000.
Препоруке:
8
0
62
уторак, 30 јун 2015 10:53
Gordana
Bravo Grci! Svaka cast Cipras! Ovako rade korektni politicari. Od januara pokusava da se izbori i prizove pameti BANKSTERE ,a oni nikako nemogunda se odreknu razbojnickih zarada na zelenaskim kamatama.
Dace dragi Bog, te ce referendum uspeti, mislim, Grcka ce izaci iz razbojnicke unije, a onda primeniti model sa Islanda koji je resio sve svoje probleme za 3(TRI) godin!
Isterati razbojnicku trojku iz zemlje, primeniti dogovore i investicije zemalja BRIKSA, konfiskovati svim bogatasima imovinu u zemlji (novac su odavno izneli iz zemlje kod svojih razbojnickih prijatelja) i krenuti od pocetka.
O, da da Bog da se u u Srbiji narod prosvetli i podje pravim pravcem!
Препоруке:
11
0
63
уторак, 30 јун 2015 11:09
АНАЛИТИЧАР
@ GORDANA
Госпођо коментар вам је сјајан- патриотски али основни услов да се Грчка извуче из канџи западних лихвара и разбојника је да потпуно промјени своју политику која је деценијама година антиправославна , била је чланица ЕУ и НАТО и служила против Русије у покоравању Европе . Услов за то што ви наводите , да Грчка добије патриотску Владу која ће ухапсити тајкуне , која ће одбити да Западу врати дугове који и нису дугови него зеленашке шпекулације - да Грчки народ продише - услов за све то је излазак из ЕУ и НАТО-а јер је НАТО пјешадија лихвара са Вол Стрита . Како се борити против Јункера , Г. Сакса , Драгија из ЕЦБ или Меркелове а да се истовремено остане у НАТО . Србија ова два велеиздајника су са НАТО-ом потписали ИПАП споразум да НАТО има права да шета по Србији и ван Косова , али ИПАП је што је најгоре уговор који регулише све сфере живота , дозвола ГМО хране , геј бракова , лустрацију читај хапшење патриота , западне лихварске банке . Једини излаз је ван НАТО-а
Препоруке:
6
1
64
уторак, 30 јун 2015 11:26
АНАЛИТИЧАР
@ GORDANA
Да ли мислите госпођо а коментар вам је изванредан да би један Вучић смио казати ММФ-у И Св. Банци да дуг Србије није реалан и да га он одбија да плати . То је казао поносни Еквадор и поносна Аргентина па су се препородили али шта су они Еквадор + Аргентина НИСУ У НАТО-у , они су суверени ван тог нацистичког војног савеза , зато могу да кажу НЕ . Како ће Ципрас да каже НЕ када има заједничку одбрамбену - читај агресивну политику НАТО-а , Грчка је пустила све структуре антиправославне Новог светског поретка у своју зељму , издајнички ПАСОК је номинално био левичарски а у ставри је служио УСА олигархији , отац , син , унук Папандреу сви су радили за погани Запад који убија нас Словене . Ако идеш до краја иди до краја . Ван НАТО , ван ЕУ , ван Билдерберга , ван Трилатерале , са Путином , са Православнима, са Русијом , у ОДКБ и БРИКС . Све је остало је замајавање , шта кажу Ципрас и Варуфакис , ми не пристајемо на ултиматум али остајемо у еврозони , кога они фарбају
Препоруке:
8
0
65
уторак, 30 јун 2015 12:10
vucko
Da li ovaj nas, sveznajuci, cita ovo obracanje grckom narodu? I ako cita, zar ne oseca sram? Cipras se drzi svog obecanja pri svim izboru, a ovaj nas konvertit-travestit ni A od onoga sto je obecavao. Sada vodi Cedinu politiku, a Ceda na izborima nije presao cenzus. Grcima bih rekao, kada bih mogao, pogledajte Srbiju!!!! Sta se desava kada izdajnik vodi zemlju. Kada Evropa diktira kada ces vodu da pijes, a kada ces da ides u WC. NE ODUSTAJTE ,GRCI! SVASTA CE VAM RADITI ALI AKO SE SIGURNI U SEBE, EVROPA VAM NE MOZE NISTA! ZIVEO GRCKI NAROD, DOLE SRPSKI IZDAJNICI!
Препоруке:
12
0
66
четвртак, 02 јул 2015 03:47
Zvonimir Bgd
Грчка, колевка демократије, ће послати одјекујући демократски одговор Европи и свету.
Tooo batice !!!
I nad "demokratijom" ima demokratije!
Препоруке:
1
0
67
четвртак, 02 јул 2015 05:17
Zvonimir Bgd
Grcka je samo jedan ekstrem u vezi sa dugovima napakovanim od strane Novog poretka. Pogledajte dugove prakticno svih drzava te "prosperitetne" EU. Pri tome, enormno rastu od trenutka ulaska u EU.
Мда
Кад ли ће јадна Србадија да дочека да има неког оваквог моралног и енергичног човека патриоту на власти уместо ових лутки странаца?
Kada opet postane patriotska, a to znaci borbena i spremna na zrtve. Kada prestane da velica svoje istorijske i aktuelne kvislinge. Kada shvati da je (ipak) bolje grob nego rob.
Кључне ствари у вези Грчке су релативно просте.
Прво питање које се поставља - зашто су западњаци грицима одобравали нове кредите када су Грци дебело запали у неслолвентност ?
Немачка је преко послушних политичара у Атини уваљивала кредите којима би Грици затим куповали производе Немачке индустрије од скупоцених мерцедесових возила за државне службе и Владу преко Емаенових камиона и аутобуса за конуналне и друге послове па до неких непотребних ратних бродова итд.
Немачке хипер продуктивне капиталистичке фабрике су радиле, пумпали кредите, па камате на камате и сада им кажу, ако немате да нам вратите дајте нам онда ваша острва, многу су паметни ти стари нацисти.
Игру им проваљујем са дечијом рачунаљкицом, тај шаблом и нама овде раде - гасе нам индустрију, дају кредите да од њих купујемо оно што смо до јуче могли да произведемо- па нас онда уцењују.
Trenutno se nalazim na letovanju u Grckoj,sta ce se tacno dogoditi ako grci ne plate? Da li ce odmah nastati haos,ili evropejci samo prete u prazno? Kakav je dalji scenario? Hvala.
Е то је прво што треба да се запитају сви који кукају, сви који ћуте и сви који се плаше своје сенке јер они су управо ти који су најкривљи зашто нам никоговићи кроје судбину задње две деценије.
http://www.andrewcusack.com/net/wp-content/uploads/nogerma3.jpg
Bravo,za hrabre GRKE i odluku da se kaze NE neokolonijalizmu zapada.GRCKA nije samo deo Evrope,nego i kolevka zapadne civilizacije.
СРБИЈА је колевка западне цивилизације, језика, и културе.
Борба Давида против Голијата.
Колевке демократије против демона новог светског поретка оличеног у Билдерберг групи.
Добро против зла!
нико
..
Интервјуишу две жене у Атини код банкомата.
"Они хоће да нас униште зато што смо изабрали левицу.Они су Фашисти."
ОНИ ће бити сутра комунисти,терористи,црвене бригаде,златна зора..преобучиће се у златно руно,у јагњећу кожу.
Они немају идеологију осим идеологије новца.
Они су сво зло овога света.
Они су сатана у људском лику.
нико
Једино нисмо имали довољно мудрости да схватимо подвалу Запада 5. октобра. То је била победа Запада над Србијом коју нису успели да остваре са санкцијама. Тај пораз и данас скупо плаћамо. И питање је докле ћемо да плаћамо?
За нас нема решења!
Domaci izdajnici i kvislinzi: ukoliko ne postupite i vi ovako, ma koliko nas kostalo, najrucemo vas sa vlasti i dovesti ljude koji vole i brane svoj narod.
Za Grke nisam siguran.
Uživajte na letovanju i pozdravite Grke!
Ne znam zašto vam lupiše onolike minuse, valjda misle da se šegačite.
Panika je u Evropi! Cipras je obezbedio leđa!
Ili će EU prihvatiti grčki predlog ili im puca karika NATO lanca na jugu.
Ko voli nek izvoli!
Sve što je i kako je do sada bilo više neće biti .
Kako se do ovoga došlo posebna je priča , nije niko tu nevin ni Zapad ni Grci .
Sada je pitanje ŠTO DA SE RADI DALJE .
Sa pravom se može pričati da su Grci eksploatisali tudj novaca ali i isto tako da je teško ući u trag gdje je sav taj novac zabršio i zbog čega s ga kreditori davali čak i kada je bilo jasno da je mala šansa da ikada bude vraćen .
Pomenuto iziskuje posebnu analizu ... samo na primjer ... A DA NEKO KAŽE DA JE ZAPAD DAVAO GRČKOJ NOVAC SAMO DA OSTANE NEUTRALNA DOK SE ČEREČI SRBIJA ???
Što je makar u nekoj mjeri i tačno . Pa koga onda da tu osudjujete više , Zapad ili Grčku .
Stoga , bolje je gledati što slijedi dalje .
Kakve će sve ovo imlikacije da ima na Grčku ali i na region i kontinent .
Брзи"пухај одма"неписмени.
Ne radi se tu čak ni i stotinama milijardi koje Grčka i onako ne vraća jer dug samo raste radi se o sedećem ...
Spremnosti da ko god dodje na vlast klima glavom i prihvata legitimnost duga i koliko može nastavlja da otplaćuje nešto od njega , po bilo kojoj cijeni i po bilo kojim uslovima .
SAMO DA NE OSPORAVA DUG I NAČIN NJEGOVOG NSTANKA , NE TRAŽI OTPIS I KOLIKO RAJA MOŽE DA PLATI PLATI KREDITORIMA .
E sada , raja očigledno ne može više i da sve podsjetim kolaboranti su sami pred Novu godinu napustili vlast i ostavili Ciprasu otvoren put .
Ja nisam imao previše povjerenja u ovu grčku ekipu obzirom da se zna ko ih je pomagao ali oni jednostavno u ovoj situaciji nisu imali drugi put i licemerno je da ih nekadašnja vlast sada proziva na odgovornost bolje reći zbog neodgovornosti .
Jasno je bilo da siromašna opozicija koju vodi nekoliko ljudi sa fakulteta nema sredstva za Đuričićeve bubnjare, pištaljke, stotine hiljada flajera, plakata i nalepnica "Gotov je"... Sve je to NEKO platio i to ne radi badava. Nick Vam je adekvatan.
Što se Grčke tiče, SAD su počele da "pomažu" Grčkoj i Turskoj 1947. godine usvajanjem Trumanove doktrine. Dolari su pljuštali u vidu zajmova i kredita samo da bi ruski uticaj bio smanjen na najmanju meru. Sedam decenija kasnije "pomoć" dolazi na naplatu sa sve kamatom. I u državama SFRJ je isto stanje, došli gazde po svoje. Šta je tu čudno? To što neradnička partokratija uporno misli da je važna i stalno se trpa da bi parazitirala i živela od nerada. Evropa može da izbegne razaranje samo ako napusti "pomoć" Zapada. Jedan aforizam kaže: "Upomoć! Spasavaju me!
A ovo u Grckoj je zabava, samo ce razni hostapleri i Sorosi uzeti nove milijarde na racun sirotinje. To je ono sisanje ovaca po svetu da se "ubere" vuna.
Хајд пробај да будеш пристојан, ово је озбиљно ,,састајалиште,,.
И у твојој домовини, и у мојој отаџбини је катастрофа, овде поврх тога и потпуна издаја националних интереса-данас у бриселу још један чин шизофрене трагедије.
Извињавам се заиота али шта се тачно подразумева под сентенцом из вашег коментара: Са обзиром да се зна ко их је помогао ( мислећи при томе на Ципраса и Сиризу ). Дакле а ко их је то па помогао и да ли може било какав доказ за ту тврдњу о тој некој као помоћи, са обзиром да ми све то мирише на ону рекла казала причу о Сорошу.
Grci će poslužiti za primjer drugima .
Ili će te da plaćate harač ili vas neće biti .
Da su u zadnjih godinu dana slomili Moskvu i Peking ovo u Grčkoj bi bilo marginalno .
Ovako , Rusi i Kinezi će pokušati kroz investicije da pomognu Grčkoj , naravno da joj neće pozajmljivati novac jer je valjda jasno kako ga oni vraćaju .
Da osujeti Ruse i Kineze Imperija će probati da što više izoluje Grčku .
Ima da narave haos u Makedoniji , sve više da pritiskaju Tursku da odustane od Turskog toka ...
Ako Kinezi kupe luku gdje će da idu iz nje ako Imperija zapali Balkan ?
Sudbina i eventualni spas Grčke leži koliko u rukama Grka koji se moraju ujediniti i spremiti na velike žrtve ali isto tako i još više od toga koliki interes imaju Rusija i Kina da pomognu Grčkoj da preživi .
I to ne samo zbog Grčke same po sebi .
Već kao poruka ostalom roblju Imperije ...
SPAS IPAK POSTOJI !!!
Da vidimo ...
@ тачка
Хајд пробај да будеш пристојан, ово је озбиљно ,,састајалиште,,.
Ozbiljan sam, treba raspisati referendum na kome će se odbaciti svi dugovi i inostrani u nutrašnji i da se krene od pozitivne nule.Ko u svoje vrijeme Lenjin u Rusiji (Sovjetskoj Rusiji).Ukoliko Zapad bude namjeravao nešto vojno, otići u zaštitu Rusije.
NAJTEŽI DANI EUROPSKE UNIJE, JUNCKER POBJESNIO: 'Grčka nas je izdala!' MERKEL: 'Propadne li euro, propada i Europa!'
Mislim upravo na tu priču o Sorošu a da li je tačna ili nije zbilja ne znam .
U suštini priče to ne mijenja ništa pogotovo ukoliko Cipras opstane na ovom kursu .
Možda griješim ali ja situaciju doživljavam ovako :
BITNO JE DA PROJEKAT EU UDJE U FAZU DEKONSTRUKCIJE A DA LI TO RADI NEKI GRK ZBOG SVOG INTERESA ILI NEKO ZA INTERES S.A.D. U OVOJ FAZI JE SVEJEDNO .
Nama sve što pruža šansu da se dokopamo zaštite našeg Cara ide na ruku .
Najgore je ovo što se do sada dešavalo ...
Tiha i mirna agonija i propast ... bez stvarne a sa puno lažnih nada ...
Nikakav referendum nece pomoci. Duzni su 360 milijardi. Zamajavaju narod bajkama.
Преко две трећине тог дуга је неправедан, лажан и надувани дуг. Они су "спашавали Грчку" и Грчка је да би могла вратити дуг повећавала дуг и узимала нове зеленашке зајмове. Личи ли то на легитиман дуг и ко ту кога замајава? Да су имали још више петље направили би исто што и Еквадор, оформили би међународну групу која би испитала колики је тачно стварни дуг, и када се испостави да је највећи део дуга неправедни дуг одбити плаћање тог дуга и кренути даље. Уместо тога Ципрас је хтео ствар решити унутар система, а систем је сам по себи намештен и неправедан.
Где су паре? Па код истих кредитора, дају нове дугове како би узели паре за старе.
По којој стопи дају нове кредите? По 20%?!
Зашто толико? Па велики је ризик кажу банке!
Какав ризик? Па да се не врати дуг!
Е па банкари примените сада ваше камате и ризике и сматрајте да су вам дугови исплаћени!
Исто се ради и у Србији и БиХ и у Хрватској где год дају повољне кредите! Повољне за њих!
Морају се научити да коначно примене њихове ризике и узму паре које су до сада узели.
тачка.
ништа лично. то је бизнис.
а замајавање са пензијама и платама оставите за изборе...
Demokratije su se sada setili, a gde je bila demokratija kada se odlucivalo o zaduzivanju?!?
Сачекајте ако по свом сопственом признању уопште не знате да ли је то са Сорошем и Сиризом истина или је обична измишљотина, ако за све то немате апсолутно нити један једини и најмањи могући доказ сем којекаквих рекла казала са сумњивих интернет сајтова који се у круг позивају једни на друге како онда можете да тврдите мртви хладни да се ето забога зна ко је помогао Сиризу!?! Колико се ја сећам на почетку те измишљотине са Сорошем је било како ће се врло брзо показати да је Ципрас исто што и Вучић а сада видим прича иде неким својим уврнутим током, па иако се јасно показује да је Ципрас искрени патриота онда је све то потпуно супротно било каквој логици и даље неки мистериозни тајни план кога је направио Сорош.
Први потез треба да буде да заврну славине НАТО пакту. Да се ја питам на месту Ципраса одмах бих прекинуо сва давања НАТО пакту.
interesantan clanak preporucujem.
Али- друге вам нема, комшије.
А ми, Срби- кажемо: што се мора, није тешко!
Срећно!
Подршка Ципрасу.
Izvanredna analiza, hvala za link.
Opet Vam ponavljam da ja ne znam da li je tačno i koliko je Soroš pomagao Sirizu ... ako se dobro sjećam nije ta informacija plasirana baš tako kako Vi pišete , mislim da je čak i zvanično partija to navodila negdje kao dotaciju , da ne spominjem biogafiju ministra finansija , znate , ja iz iskustva najviše zazirem od zapadnih ljevičara koji su napravili karijeru , to je tamo jednostavno nemoguće ako niste u sistemu .
Nisam nikada negativno komentarisao Sirisu kao projekat ali sam uvjek pozivao na oprez , nadam se da ste saglasni sa mojim stavom da tek djela treba da daju pravu ocjenu a priče su priče .
Dalje , da vidimo mi gdje ova priča dalje vodi i na što će da izadje .
Suštinski , Cipras može da uradi sve što je najavio a da opet radi u interesu SAD .
Da posluži kao sredstvo kojim Vašington disciplinuje , dodatno , Njemce .
Ne zaboravite da je muljanjem američkih revizora Grčka i ušla u Eurozonu .
Dakle , sva ova priča može da se nastavi u dva pravcu i koliko god da svaki ima svojih opasnosti mislim da je po nas bilo koji bolji od postojećeg letargičnog umiranja .
Sve se svodi koliko će ubuduće Moskva imati više ili manje uticaja na Balkanu .
Ukoliko ostane u NATO-u i EU Grčka je očegledno poslužila za disciplinovanje i obuzdavanje glavnog američkog vazala , Njemačke .
I to je po meni OK , neka se kolju izmedju sebe .
A ukoliko Grci još više zategnu uže i naprave potpunu pometnju u EU , time još bolje .
Vidjeće se brzo ...
Srdačan pozdrav
Hvala na odgovoru,taman posla da se šegačim nisam na Maldive otisao :) Deca mi se brinu da će biti haos,posto se ovde oseća stanje pripravnosti,a ja nisam neki ekonomista pa im i ne mogu lepo objasniti sve valjano,zasto i kako. Redovno čitam NSPM,i mislio sam da ću tu naći najmudriji odgovor..jos jednom hvala,i veliki pozdrav!
Nisam mogao da te ne lajkujem. Baš si simpatičan. Koliko imaš godina?
Даље , око Србије - Србија може да види на примјеру Грчке да Запад и НАТО толеришу окупацију северног Кипра , зашто Америка није наредила Турској да Кипар врати Грцима . То показује понижавајући јадан положај Атине . Грчку је упропастила издајничка династија Папандреу - три кољена су служила Западу . Даље , Билдерберг Клуб скуп западних злочинаца је та иста Грчка угостила 2010-те у Атини. Билдерберг доноси одлуку да сруше Грчку , Сорош и хазарски инвестициони фонд Голдман Сакс су се буквално кладили на пропаст Грчке . А и сами Грци су криви знатно , мегаломанија , били су размажени , дијелили 13-ту и 14-ту плату . Организовали изузетно скупу Олимпијаду 2004-те , лагали да су богати , моћни . То је била велика лажа и приказивање стања онако какво није било стварно и реално . Голдман Сакс је срушио Грчку а онда је тај исти Голдман Сакс поставио свог службеника Никоса Пападемоса да спашава Грчку . Како пироман Голдман Сакс који је уништио Грчку може да гаси ватру ?
Наравно да амерички инвестициони фонд Голдман Сакс не жели са спаси Грчку јер је он и уништио Грчку . Европску централну банку води кадар Голд. Сакса и Трилатералне комисије Марио Драги , Марија Монтија су поставили да води Италију а Мариана Рахоја да води Шпанију а Никоса Пападемоса да води Грчку . То показује минорну снагу Европе којој командује амерички лихварски фонд Г. Сакс . Да ствар буде гора Голдман Сакс је највећа рак рана УСА и Европе са балонима деривата који су потпуно уништили реални амерички сектор . Све се свело на шпекулације - трговањем са маглом - секундарним и исталим изведеним хартијама од вредности . Лихвар Сорош је уништио Грчку , главни финансијер против Православља . Видим браћа и сестре на НСПМ хвале Грке . Па та Грчка је угостила разбојнике из Билдерберга а истовремено је грчка полиција хапсила православне монахе у манастиру Есфигмен - зато што су се противили потпадању Православља под ватикан и назвали цариградског Вартоломеја издајником
У праву си, Цоки. Грчки политичари замајавају свој народ референдумом а немачки банкари замајавају свој народ својим поштењем. Док се неко не сети да их приупита зашто су одобравали толике милијарде кредита несолвентном зајмотражиоцу. То се иначе у целом свету зове привредни криминал и за то се иде иза решетака.
Нисам се сетио на време да и ја тражим кредит од неке немачке банке. Рецимо једно 100.000 евра.Мени 90.000, члановима управног одбора банке 10.000.
Dace dragi Bog, te ce referendum uspeti, mislim, Grcka ce izaci iz razbojnicke unije, a onda primeniti model sa Islanda koji je resio sve svoje probleme za 3(TRI) godin!
Isterati razbojnicku trojku iz zemlje, primeniti dogovore i investicije zemalja BRIKSA, konfiskovati svim bogatasima imovinu u zemlji (novac su odavno izneli iz zemlje kod svojih razbojnickih prijatelja) i krenuti od pocetka.
O, da da Bog da se u u Srbiji narod prosvetli i podje pravim pravcem!
Госпођо коментар вам је сјајан- патриотски али основни услов да се Грчка извуче из канџи западних лихвара и разбојника је да потпуно промјени своју политику која је деценијама година антиправославна , била је чланица ЕУ и НАТО и служила против Русије у покоравању Европе . Услов за то што ви наводите , да Грчка добије патриотску Владу која ће ухапсити тајкуне , која ће одбити да Западу врати дугове који и нису дугови него зеленашке шпекулације - да Грчки народ продише - услов за све то је излазак из ЕУ и НАТО-а јер је НАТО пјешадија лихвара са Вол Стрита . Како се борити против Јункера , Г. Сакса , Драгија из ЕЦБ или Меркелове а да се истовремено остане у НАТО . Србија ова два велеиздајника су са НАТО-ом потписали ИПАП споразум да НАТО има права да шета по Србији и ван Косова , али ИПАП је што је најгоре уговор који регулише све сфере живота , дозвола ГМО хране , геј бракова , лустрацију читај хапшење патриота , западне лихварске банке . Једини излаз је ван НАТО-а
Да ли мислите госпођо а коментар вам је изванредан да би један Вучић смио казати ММФ-у И Св. Банци да дуг Србије није реалан и да га он одбија да плати . То је казао поносни Еквадор и поносна Аргентина па су се препородили али шта су они Еквадор + Аргентина НИСУ У НАТО-у , они су суверени ван тог нацистичког војног савеза , зато могу да кажу НЕ . Како ће Ципрас да каже НЕ када има заједничку одбрамбену - читај агресивну политику НАТО-а , Грчка је пустила све структуре антиправославне Новог светског поретка у своју зељму , издајнички ПАСОК је номинално био левичарски а у ставри је служио УСА олигархији , отац , син , унук Папандреу сви су радили за погани Запад који убија нас Словене . Ако идеш до краја иди до краја . Ван НАТО , ван ЕУ , ван Билдерберга , ван Трилатерале , са Путином , са Православнима, са Русијом , у ОДКБ и БРИКС . Све је остало је замајавање , шта кажу Ципрас и Варуфакис , ми не пристајемо на ултиматум али остајемо у еврозони , кога они фарбају
Tooo batice !!!
I nad "demokratijom" ima demokratije!
Мда
Кад ли ће јадна Србадија да дочека да има неког оваквог моралног и енергичног човека патриоту на власти уместо ових лутки странаца?
Kada opet postane patriotska, a to znaci borbena i spremna na zrtve. Kada prestane da velica svoje istorijske i aktuelne kvislinge. Kada shvati da je (ipak) bolje grob nego rob.
@ Жика
Potpisujem.
@ S.Ristic
Bravo!!!