четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: СНС сигурно нема 50 одсто подршке, као што се наводи претходних дана

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 27 мај 2015 14:25
Цвико
Расписаће ванредне изборе ако процени да ће му то подићи рејтинг који је опао. Но, намеће се једно питање. Осим расписивања ванредних избора, на којима одлучују они који размишљају телевизором, да ли је још нешто урадио али добро? Није ми познато. А ови што размишљају телевизором, уместо главом, ако у њој нешто имају, кад би макар променили канал па успоредили податке?
Препоруке:
104
6
2 среда, 27 мај 2015 14:46
D-ex
Naravno da verujem da je rejting SNS-a porastao i ne bih se složio sa gospodino Vukadinovićem u tome samo iz razloga što sam sasvim siguran da je ovo mazohistički nastrojen narod,i što ga više "satireš" sve si mu omiljeniji.Nije li vreme iza nas bas sve ovo pokazalo i dokazalo.
Препоруке:
29
72
3 среда, 27 мај 2015 14:47
реконструкција је сигурица
"иако су стране дипломате, према нашим сазнањима, упутиле поруку премијеру да би то био лош потез због преузетих обавеза у нормализацији односа са Косовом.
.."
Стратеџик маркетинг даје лажне резултате онима што гледају у медијске"црне кутије" ,али странци раде анализе реалне,па је то стварно стање а оклапа се са оним што Вукадиновић својим анализама поткрепљује.
Да није тако,расписао би Он ванредне изборе,без ризика да прође као неки претходни,"навучени".
нико
Препоруке:
77
3
4 среда, 27 мај 2015 15:07
Naravno da nema!
Naravno da nema toliku podrsku, na protiv i t a dosadasnja "podrska" bila je farsa, privid, majstorska rezija, jer ako se kao reper uzme obican gradjanin sa svojim obicnim poznanicima, ja ne znam nikoga - od onih pedesetak ljudi koje svakodnevno srecem - ko podrava ovu vlast. I ovo bi moglo da bude nekakav rezultat ispitivanja javnog mnjenja, zar ne?
Препоруке:
81
4
5 среда, 27 мај 2015 15:11
Боле
Ђорђе Вукадиновић је управу. Јасно је да ће ако буду расписани само покрајински и локални избори СНС доживети лошији резултат. На локалу имају можда и најгоре кадрове, а резултати у општинама и градовима где држе власт никакви. Што се покрајинских избора тиче ту се исто очекује лошији резултат због много фактора. У Војводини имате доста јак СВМ, много јачи СРС него у остатку Србије. На прошлим покрајинским изборима СРС је прешао цензус и без Шешеља. Мислим да би и коалиција ДСС-ДВЕРИ остварила добар резултат. Такође тамо цензус увек прелази и ЛСВ мада ће Чанак сигурно у постизборну коалицију са СНС. Такође и ДС би требало да оствари бољи резултат. Треба нагласити да је и добра ствар што је за покрајинске изборе укинут мешовити и уведен чист пропорционални систем.
Препоруке:
64
3
6 среда, 27 мај 2015 15:19
Јелена
зашто ми немамо нашу агенцију која води статистику? увек су то странци, који "анкетирају" не знам кога, тј. оне из власти (читај сендвичари). како нико мене не пита за кога би гласала? не знам никог ко ову власт толико "воли" да би поново гласао за њих. не могу да верујем да бих гласали пензионери, људи без посла, они којима су "извршитељи" покупили имовину и избацили из станова, настрадали од невремена, поплава и клизишта, родитељи са болесном децом, коју држава игнорише, па народ даје прилоге за лечење, млади, препаметни, које наша држава неће, па иду у иностраство. КОГА ПИТАЈУ? да су то анкете по Кнез Михајловој и Страхињића Бана или по Дедињу?
Препоруке:
65
1
7 среда, 27 мај 2015 15:24
Joca
Ako Bler kaže - raspisaće, ako ne kaže - neće.
Ljudi Vučić ne postoji!
Препоруке:
99
1
8 среда, 27 мај 2015 15:24
demokratija
Samo da prođe ova demokratija, pa da opet živimo ko ljudi.
Препоруке:
85
2
9 среда, 27 мај 2015 15:29
Kurir Jovica
Postovane kolege komentatori,
Ni ja ne poznajem nikoga ko poznaje nekoga, ko podrzava ovu vlast. Ali ne treba se zavaravati, Srbija nije "krug dvojke". Podjite na bilo koju beogradsku pijacu, pa napravite sopstvenu mini anketu. Videcete, na svoj uzas, da Vucica podrzava preko 90%. Zasto? Pitajte Frojda, Froma i Junga, ali odgovor necete dobiti. Ovo je ipak... Srbija.
Препоруке:
58
17
10 среда, 27 мај 2015 15:29
Zemunac
KAKVO je stanje u Srbiji,mozda bi ULICA dala neka nova lica na politickoj sceni.To ova Vlada zna da kontrolise,sto je pored laznih obecanja i rasturanja Srbije jedino sto znaju.Treba izgleda da sve jos vise PROPADNE,da do PROMENE ZAISTA DODJE.GDIN VUCIC plus SAD,MMF i njihovi interesi,zavrsicemo kao Honduras,beda,nasilje i prezivljavanje.
Препоруке:
41
5
11 среда, 27 мај 2015 15:42
Bastovan
Mislim da je uocljiva jedna bitna novina u odnosu na prethodni period, a to je da je drustvo na vlasti , a pogotovu Aleksandar Bler, uspeo da potpuno iziritira, probudi, razgnevi, a nadam se i ujedini pametniji i obrazovaniji deo Srbije i medju njima AB nema ni 0,5 promila podrske.U svakom od krucijalnih projekata za koji se on zalaze, pametni Srbi odavno vide tudju ruku i antrspske interese-"Beograd na vodi je hiperrealsticno,stakleno Potemkinovo selo,prodaja Telekoma i oranica kontra svim argumentima najstrucnih ljudi uvodi Srbiju u "Apsurdistan", teritorijalno i mentalno,razvijanje odnosa sa Albanijom je direktno pomaganje stvaranju Velike Albanije , etc .No ,ako mu padne napamet da raspise prevremene izbore ,onda ce vrlo brzo cuti javno o sebi takve stvari, da ce sigurno dobiti barem dve srcke i tri sloga. Ispod staklenog zvona medijske kontrole se ne cuje glas naroda, koji ce ga "jako razdragano" pozdraviti na ulici , ako bude smeo da se pojavi.Toliko o podrsci od "50 posto".
Препоруке:
58
5
12 среда, 27 мај 2015 16:12
Marko
Stratedžik je u istom istraživanju objavio da Vučić, kao ličnost, ima 30% pozitivnih glasova. Totalno je nemoguće da partija koja se ne bazira na ideologiji već na kultu ličnosti, bude popularnija od lidera. Jedina partija koja je dosta popularnija od lidera je SPS.
Препоруке:
58
1
13 среда, 27 мај 2015 16:18
Oliver Kromvel
Od suštinskog značaja je ko posle Vučića,Srbija ne moze da izdrzi još jedan eksperiment još jednu operaciju bez anestezije ionako smo što reče Antonić olupina.Vučić je prolazan,samo jedan od vazala u nizu,naravno da nema 50%,lično mislim da će taj procenat vrlo brzo splasnutu na nekih plafon 30% posle ovih silnih otpuštanja,40 000 u preduzećima u restruktuiranju,9000 u administraciji i više hiljada u prosveti.
Препоруке:
47
3
14 среда, 27 мај 2015 16:18
predrag
Pritisak ulice I tajkuna,raznih društveno-političkih radnika,svih koji priželjkuju ukrajinski scenario,zaista može naterati našeg Premijera da se umesto danonoćnog rada za boljitak svih nas opredeli za izbore.
Srbija ne sme ponoviti grešku,da svoje najnaprednije ljude baci opoziciji na milost I nemilost.Samo najdovoljnija I potpuno apsolutna većina vodi napretku,koji je jasno vidljiv I sa sadašnjom manjinskom većinom.
Препоруке:
10
50
15 среда, 27 мај 2015 16:34
питам се
Предраже, дао сам вам плус јер се надам да се само добро зезате. Толико чак ни СНС-овци не могу бити глупи, тако да вам горњи коментар књижим као добар фазон, баш као и стратеџиково истраживање.
Препоруке:
52
2
16 среда, 27 мај 2015 16:38
marlon
gsn djordje iznenadjujete me.. da li hocete reci da medijske agencije lazu?

ovde bi sad trebao neki smajli da stoji....
Препоруке:
34
2
17 среда, 27 мај 2015 16:46
marlon
adendum... ne da nema 50 posto vec nema ni 15 posto ako ne i manje...znam mnogo ljudi iz svakakvih bransi i ne znam nijednog jedinog coveka koji ista pozitivno govori o ovoj vlasti....
Препоруке:
34
5
18 среда, 27 мај 2015 17:24
...
реално, потпуно је неважно колику он има унутрашњу подршку, он је резултат англоатлантисичког социјалног инжењеринга и тако је и доведен а Дачићу и екипи је наређено да му ојачају редове, а Тадићу да га финансира и омогући му отете гласове ...нити је њега народ бирао, нити ће га последично скинути, на жалост.
Препоруке:
32
1
19 среда, 27 мај 2015 22:05
Миле Бре
"Владајућој СНС истраживање Стратеџика даје 50 одсто подршке грађана који би изашли на бирачка места уколико би сутра били одржани избори."

Под условом да СНС-батинаши изврше задатак и не дозволе свим грађанима излазак на изборе.
Препоруке:
24
2
20 среда, 27 мај 2015 22:27
predragst
Ako je to tačno(40%)onda za Srbiju nema nade
Препоруке:
24
3
21 среда, 27 мај 2015 22:30
Обсервантес
У „недићевској Србији“ уопште није битно кад ће следећи избори као што није било битно када су били они претпрошли или они прошли. Битан је алгоритам окупације у коме српски народ неодлучује о својој судбини. Мене баш није брига како се зове номенклатура петнаестог гранања окупације српског народа и полазне тачке (5.октобар) поменутог алгоритма који окупација одређује. Један (јадник)Стефановић сам то бесрамно признаје запослен на радном месту политичара. Он се наиме нада „том притиску“ и да ће га они више волети него што воле Вучића?!
Препоруке:
21
2
22 среда, 27 мај 2015 22:41
boki okac
mozda ima i 35%ali i to je dovoljno za vecinu. sad kad bi raspisao izbore ostao bih na vlasti jos 4 godine bez problema. pitanje ko bi presao cenzus.
Srbi vole vucka
Препоруке:
6
13
23 среда, 27 мај 2015 22:45
naravno da lažu
Hvala Đorđu za ovo razjašnjenje. Znao sam da masno lažu za rejting. I ovo jeste visoko, ali je ipak ohrabrujuće, zato što uprkos neverovatnom spinovanju i lažima jedan deo ljudi polako počinje da se trezni.
Препоруке:
25
1
24 среда, 27 мај 2015 22:55
u pravu ste
i narod želi sa RUSIJOM I PUTINOM
Препоруке:
33
3
25 среда, 27 мај 2015 23:29
Милосав
Мислим да ове бројке немају везе са истином. Да СНС има исти број гласова а СРС-у се повећа. Онда бх рекао да је госпођа Весна Пешић, бели листић, гласала за СРС. Лично мислим да нема ништа од нових избора, Меркела неће дозволити, има ту још посла, Телеком, ЕПС.... Једино ако је уочила да се појавила или појављује нека групација која нема ништа заједничког ни са ким претходним али ни са садашњим. Другим речима, ван контроле је. У том случају Шешељ под хитно иде у Хаг, да би се спречио повратак дела СНС бирача у изворну странку. Ванредним изборима би се онемогућило и јачање те нове групације.
Препоруке:
13
3
26 четвртак, 28 мај 2015 00:14
Pazite
Postoji jedna velika varka. Svi vi koji se pitate kako je moguće da AV ima toliku podršku, morate shvatiti da dobar deo tih koji kunu vlast zapravo za nju i glasa. Taj paradoks nema nikakve veze s iskrenošću. Većina ovog naroda je takva. Apsurdistan, slažem se.
Препоруке:
11
2
27 четвртак, 28 мај 2015 03:43
љубомир јарић
СНС је пример самодеструкције. Са једне стране имају армију гласача који воде рачуна само о личним интересима ( колико смо лош народ ) , а са друге, распродаће све ! И сад је та армија укапирала да ће колач бити све мањи. Кори ће одрадити своје. Кога у овој земљи можете отпустити ? Па само СНС_овце, остали су незапослени. Шала.
Препоруке:
13
1
28 четвртак, 28 мај 2015 03:57
Ali ipak :)))
Sto bi rekao mozda najbolji analiticar na NSPM Postovani Nesha-Nenad :

Svi smo mi Vucko, svi smo za bolje sutra zbog ,,nase dece,, i za ,,nova radna mesta,,.

Da putujemo kao sam ,,normalan,, svet i samo da putujemo... na dobrobit svih nasih penzionera i naroda i narodnosti, inkluzovanih ,,nasih drzavljana,, i ,,prihvacenih,, u Drzavljanstvo ,,jadnih emigranata,, prema cl. 16 Zakona o drzavljanstvu i uz izjavu da prihvataju srPiju kao ,,svoju drzavu,, .... i posle, da svi zajedno putujemo, a pogotovo nase ,,devojke,, za koje nece biti mesta u evro-ATLANTIZOVANOJ vojsci srPije (za njih cemo uvesto ,,inkluzivnu,, kvotu u Pesadiji od 40 %) da mogu slobodno putovati do ,,radnih mesta,, u Emiratima bratskim, Kataru, Bahreinu a sto ne i u Kuvajtu i Omanu??

I da kupujemo slobodno jeftini RAMA margarin po HACAAAAAP-u

A i za Evropu ce se naci nesto ,,devojaka,, a i ,,omladinaca,, (oba pola i rodno neopredeljenih)

Zato Vucko je nas, mi smo Vuckovi -
I posle Vucka Vucko
Препоруке:
7
6
29 четвртак, 28 мај 2015 08:29
Lupus
Uopšte nije problem postojanje ovoliko ili onoliko procenata glasova za ovu ili onu partiju. problem je nepostojanje izglednog i realnog programa a još više perspektive u kom smeru kretati, nadasve nema optimističnog horizonta. A zašto svega toga nema nije kriva nijedna politička partija pojedinačno već mnogo više od toga, intelektualna i uopšte kulturna javnost ove zemlje, sve sa SANU. Svi zajedno oni ne samo da nisu u stanju osmisliti kakav scenario izlaska iz pakla u koji se dobrovoljno ušlo. Velikim delom i s njihovom saglasnošću i uz nagovor. Vučić je samo "pjena" takvog raspoloženja i takvih namera. Problem Srbije je u dubini njenog bića pohranjen. U opravdanoj neverici da se iz ovoga može izaći. Velikim delom to je tačno. Tačno je jer narod "intimno i taktilno" oseća da je "nešto" u osnovi pogrešno postavljeno. I tu odgovornost treba jasno pozicionirati. Ona isključivo pripada ranije prozvanima. Tek kada se "razbije" taj led može se računati sa "otopljavanjem".
Препоруке:
5
0
30 четвртак, 28 мај 2015 12:28
Цвико
@Lupus,
Разбијање "леда" могуће је само ако народ, на првим изборима који се десе, не гласа за све ове и оне који су на власти протеклих петнајст година. Дакле, да их лустрира. То значи, у првом кругу нико не би прошао. Али ту је други круг. По правилу другог круга, "изабрани су" они који су добили највише гласова. И један је већи од нуле. Просто и једноставно, не можемо их лустрирати.
Препоруке:
0
2
31 четвртак, 28 мај 2015 12:33
Дуле
То они телепронтују рејтинг.
Препоруке:
2
0
32 четвртак, 28 мај 2015 13:17
boban
Da li se vrse izbori za clanove vaterpolo reprezentacije ili se biraju apsolutno najbolji igraci u drzavi?
Kina ima samo jednu partiju I super je uspesna a Srbija ima 100 partija I super je neuspesna.
Препоруке:
3
0
33 четвртак, 28 мај 2015 13:48
Lupus
@Цвико

Opet ništa nisi shvatio. Nisi shvatio i da su sami izbori unapred već izabrani. Srbija je raj za izlovljavanje somova. I sve će tako biti dok se ribnjak ne isprazni.....
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 28 мај 2015 15:10
D-ex
@Oliver Kronvel

Poštovani,
Mislim da teza koju ste izneli da će otpuštanje u administraciji usloviti pad rejtinga "Našeg mecene" za sada ne stoji.Kažem za sada,jer apsolutno sam siguran da niti jedan administrativni radnik neće biti otpušten do provođenja izbora.To što se prave nekakvi spiskovi,utvrđuju viškovi samo je pritisak na zaposlene službenike da svoj glas podare velikom vođi da oni nebi bili baš ti koji će morati da odu.Znajući psihologiju tih ljudi verujte i da će to baš tako i biti.
Препоруке:
1
0
35 четвртак, 28 мај 2015 15:35
predrag
@pitam se
Hvala za pristojan komentar,ali SNS-ovci nisu glupi.Ja jesam,i za njih,i za prošle,i za buduće,kao I većina naroda.
Samo bih da me se neko seti za izraz "manjinska većina",jer to jeste opsesija SNS-a;Oni sanjaju većinsku većinu,a najmanje 100%,svuda I na svakom mestu,tek onda će biti zadovoljena alavost.Do tada će nas mrcvariti da priznamo.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер