Сви муслимани, као грађани Србије, имају право на верску заједницу која не би била подређена ни надређена исламским заједницама суседних земаља, указао је Јусуфспахић.
"Борићемо се даље, ми смо ту, нас има, не могу нас обесправљивати. Зашто би то била заједница бошњачких муслимана и у Србији кад то може да буде заједница свих муслимана Србије, то је оно што је смисао вере", рекао је Јусуфспахић.
Zaista nerazumljivo zašto islamsku zajednicu prepuštati Sarajevu i bošnjaštvu?
Препоруке:
15
2
2
петак, 22 мај 2015 15:22
manje zlo
Poštovani muftijo uvijek znaj da se lakše nositi sa hrvatskom racionalnom mržnjom negoli sa srpskom iracionalnom ljubavi ('prodali veru pradedovsku')
Препоруке:
7
3
3
петак, 22 мај 2015 16:01
континуитет издаје
Ништа чудно. После свих предаја народа и територија, после компромитације СПЦ, сада и Муслимане Србије предају Сарајеву и Приштини. Знамо коме не одговарају часни људи Јусуфспахић и Зилкић.
Препоруке:
7
2
4
петак, 22 мај 2015 16:08
нож
Тачкици
Ко зна шта се обећало Турцима у Анкари и Турцима у Сарајеву?
Не мирише ни мало на добро.
Већ на још једну"продају".
Препоруке:
9
2
5
петак, 22 мај 2015 17:13
Др
У изјави за Танјуг Јусуфспахић, који је и муфтија србијански, тврди да је реч о политичкој одлуци.
Није муфтија србијански, него је СРПСКИ МУФТИЈА. Престаните да користите комунистичку терминологију чији је циљ да се идентитет српског народа сведе на Србију. Тако испаде да Дубровачка књижевност није српска јер није СРБИЈАНСКА. Има још пуно примера.
Препоруке:
7
4
6
петак, 22 мај 2015 19:43
@Др
... терминологију чији је циљ да се идентитет српског народа сведе на Србију. Тако испаде да Дубровачка књижевност није српска јер није СРБИЈАНСКА.
У овом случају придев "србијански" односи се на државу а "српски" би се односио на народ. Тако муфтија не може бити "српски" јер би онда био муфтија свим Србима муслиманима а организација једноставно није таква. Опет, дубровачка књижевност јесте "српска" али не и "србијанска" јер су је стварали и Срби али они који нису живели у држави Србији.
Треба одвојити правилну употребу термина од раширене злоупотребе.
"Борићемо се даље, ми смо ту, нас има, не могу нас обесправљивати. Зашто би то била заједница бошњачких муслимана и у Србији кад то може да буде заједница свих муслимана Србије, то је оно што је смисао вере", рекао је Јусуфспахић.
Zaista nerazumljivo zašto islamsku zajednicu prepuštati Sarajevu i bošnjaštvu?
Ко зна шта се обећало Турцима у Анкари и Турцима у Сарајеву?
Не мирише ни мало на добро.
Већ на још једну"продају".
Није муфтија србијански, него је СРПСКИ МУФТИЈА. Престаните да користите комунистичку терминологију чији је циљ да се идентитет српског народа сведе на Србију. Тако испаде да Дубровачка књижевност није српска јер није СРБИЈАНСКА. Има још пуно примера.
Треба одвојити правилну употребу термина од раширене злоупотребе.