"Meni je svejedno da li energija dolazi sa Novog Zelanda.."
"Ili ćemo naći nekog ko će kupiti preduzeća i učiniti ih profitabilnim ili će ona biti likvidirana - naglasio je Vučić."
.....
Objasnite mu dve stvari:
Novi zeland sve da ima naftu i gas ne može da ih transportuje u tetra paku;
Telekom nije neprofitabilno preduzeće,ma šta mu deliveri junci referisali.
Preporuke:
257
5
2
utorak, 10 mart 2015 18:06
Ica
Kada vidim ovoga, a tek pročitam šta je rekao, počinjem da dobijam napade kao šef Drajfus kada vidi ili čuje inspektora Kluzoa. Nije dobro.
Preporuke:
250
5
3
utorak, 10 mart 2015 18:17
Vesna
Ovaj čovek jede bunike tri puta na dan!
Preporuke:
230
6
4
utorak, 10 mart 2015 18:17
zaštonisi potpisao završni dukument o
izgradnji južnog toka kada je PUTIN bio u srbiji,nisi smeo od brisela inača hag uvek čeka
Preporuke:
237
4
5
utorak, 10 mart 2015 18:17
siniša
Najbolja varijanta za transport gasa u Srbiju od svih je ona koju je predložio lično Vučić u razgovoru sa Amerikancima.
Naime Vučić smatra da je najbolje da se gas dovozi helikopterom iz Amerike i da se spušta padobranom odozgo.
Jedina primedba je što helikopterom, što ne bi pomorskim putem. Naime kad Nikolić prokopa kanal Dunav-Vardar-Egejsko more tada bi se gas mogao dopremati i podmornicama iz opet naravno Amerike.
Naravno podmornice bi se parkirale u Beogradu na vodi i time bi se povezala ta dva kolosalna projekta, ili tri, Beograd na vodi, Kanala Sava -Dunav-Vardar-Egejsko more-Atlantski okean i smabdevanje gasom iz podmornica.
obično se dešavaju ovakve stvari.jednostavno te iskuliraju.i zdravo đaci.nisi dorastao mestu na kome si a ni PUTINU u razgovoru sa njim,da se ne lažemo,slabi si ti igrač
Preporuke:
151
4
8
utorak, 10 mart 2015 18:26
Kostić
Ili ćemo naći nekog ko će kupiti preduzeća i učiniti ih profitabilnim ili će ona biti likvidirana.
Raspiši tender i pokloni ih. Ko bude manje dao njegova su. Likvidiranje deluje Isilski.
Preporuke:
131
2
9
utorak, 10 mart 2015 18:35
Posmatrač
("Govoreći o privatizaciji Vučić je kazao da je glavni problem što se radi pretežno o bankrotiranim fabrikama i preduzećima.
- Ili ćemo naći nekog ko će kupiti preduzeća i učiniti ih profitabilnim ili će ona biti likvidirana - naglasio je Vučić.")
Kako se tako lako proglasiše bankrotiranim? A da ste probali sa nekom pomoći da se pokrenu?
Bolje radite na tome, nego stalno o likvidaciji. Tim likvidacijama "likvidirate" i radnike i njihove porodice. A vi ste obećali da ćete biti socijalno odgovorna vlada, zar niste?
Preporuke:
125
3
10
utorak, 10 mart 2015 18:36
Saša
Ljubi ga tetka Vesna Pešić i brat od strica Čedomir Jovanović .
Preporuke:
188
3
11
utorak, 10 mart 2015 18:38
Najgori soj
Konvertiti su najgori soj ljudi, a ovaj se konvertovao u toj meri da je izdao svoj rod svoju naciju, svoju zemlju!
Preporuke:
211
5
12
utorak, 10 mart 2015 18:44
Bojim se
Da je steta koju nanosi ovaj lik Srbiji tesko nadoknadiva.Uvodi nas u put bez povratka...
Preporuke:
148
4
13
utorak, 10 mart 2015 18:46
Kostja
Pa, dobro, premijeru, ovo je za nemacke novine, ali moze li za nasu javnost da se da izjava ko je kriv za obustavu 'Juznog toka', ili da se i dalje lazemo i zamajavamo.
Evropska Unija je direktno uticala na to da Rusija obustavi radove, a Vucic zapanjen Putinovom odlukom!??!! Bravo, bravo, jos samo da se jave 'nenad' i 'Brane'...
Preporuke:
167
4
14
utorak, 10 mart 2015 18:49
aca
Iznenađen nego šta! Putin će tebe da obaveštava o planovima Rusije, pa da potrčiš da javiš Kirbiju? Srećom, rusi znaju sa kim imaju posla. Dobiće Srbija gas...kad odeš.
A o pristupanju Srbije EU će narod da odlučuje na referendumu...
Preporuke:
171
5
15
utorak, 10 mart 2015 18:53
L.Lazarević
Ili se radi o kontroli uma ili bezumlja. Velika zagonetka.
Preporuke:
138
3
16
utorak, 10 mart 2015 18:55
Miki
VUČIĆU BOTINO!!!
Preporuke:
137
2
17
utorak, 10 mart 2015 18:57
Blerov ucenik
Nije bila samo pertla u pitanju kad je veliki Vladimir smanjivao dozivljaj I govore na "ruskom" jeziku. Pre toga je Tonijev avion sleto na Surcin. Ko sedi na dve stolica, one mu se izmaknu!
Preporuke:
107
3
18
utorak, 10 mart 2015 18:59
raja
Svaki pošten čovek zna da je taj projekat obustavila Bugarska, pa i ovj gospodin se nije mnogo trudio da se posao nastavi. Mislili su da će Rusi pasti na kolena i moliti ih. Naravno sve je to po nagovoru amerike i umesto da je zapanjen svojom poslunošću njima on je zapanjen nedužnim Putinom.
Preporuke:
126
4
19
utorak, 10 mart 2015 19:02
Težak čovek
Ne može "težak čovek" da ima lake misli. Neistina i zle misli se osećaju po mirisu koji iz sebe ostavljaju. Zadnji je čas da ovaj "junak" promeni misli ne bi li postao "lakši čovek" Pomozi mu Bože i sačuvaj mu barem malo pameti. Amin........
Preporuke:
100
2
20
utorak, 10 mart 2015 19:03
Mirjana Niš
Jeste l čuki deco
Verujte bez šale
Otvara se škola
Za pačiće male
Istorijski intervju.
Spasi nas Bože ovakvih primitivaca.
Kao kada učiteljica osnovcima da zadatak da nešto kratko napišu na slobodnu temu
Preporuke:
102
2
21
utorak, 10 mart 2015 19:05
siniša "ima još"
Upravo sam gledao odlomak iz filma o prisajedinjenju Krima Rusiji gde Putin iznosi jednu činjenicu i jednu rečenicu koja može dobro da posluži svakom ko razmišlja, kritikuje ili pak komentariše rusku politiku.
Naime Putin izjavljuje sledeće. Uradili smo preliminarno istraživanje javnog mnenja. 75 posto ispitanika je bilo za prisajedinjenje Krima Rusiji. MI SE NE BISMO UPUŠTALI U PRISAJEDINjENjE KRIMA DA NIJE POSTOJALA Š I R O K A PODRŠKA U NARODU TAKVOJ AKCIJI.
Dakle ništa se ne radi odoka i na brzinu sve se proračuna. Mogućnosti testiranja i proračuna postoje.
Vučić se zaprepašćuje i iznenađava što je Putin nešto rekao ili uradio. Trebao bi da zna da je pre nego što je to uradio sakupio podatke i dobro ih proučio. Da podatke nije skupljao odoka, nego na proverljiv način. Ako je odlučio da prekine Južni tok sigurno je imao debele razloge za to i to prvenstveno u onome što je Vučić i vlada, a možda i šire neke strukture bili spremni da urade ili su već radili oko i sa Južnim tokom.
Preporuke:
134
5
22
utorak, 10 mart 2015 19:10
B.S.
sumasišavši megalomanijak
Preporuke:
137
3
23
utorak, 10 mart 2015 19:17
Spanulis
Srbija je tokom svoje istorije imala raznoraznih likova na vlasti,ali ovakovog ludaka NIKADA!!Pa,on za ovo vreme dok je na vlasti unistava sve zivo poput termita,u cemu ga ostrasceno i fanaticno slede poltroni tipa Vulina,Drecuna,Nese Sline,Djuke Bizona,ledenog Djurica,lepog Babica...Braco,ovo vise nije sala ni igra,ovo su ozbiljne stvari i ovo je vec sada otvoreno i ne prikriveno unistavanje Srbije kakvo cak nije bilo ni za vreme fasisticke okupacije!!! Zlocinac i ubica Bler im je dao zadatke i velizdajnici su ubacili u petu brzinu i napadi na Rusiju ce biti sve zesci i zesci!!!
Preporuke:
127
2
24
utorak, 10 mart 2015 19:17
Panta
Vučić, naprosto, vuče Srbe u novu propast. Uvek, kada su se Srbi "vezali" za Zapad gadno su nastradali i sve su izgubili. Možda je za to najbolji dokaz 2. sv. rat, jer je vremenski najbliži, a njegove posledice se osećaju i danas. Naime, tada se Draža, umesto za Ruse, vezao za Engleze i Amerikance, a Tito, koji je bio austro-ugarski jezuita je igrao na kartu SSSR-a, iako je suštinski bio na strani Zapada.
Doduše Tito i Pavelić su klasični jezuitski projekat, dve strane iste medalje. Jedan je, kao, na jednoj strani, a drugi na drugoj, a u stvari su oba na istom zadatku.
Tito je došao u Srbiju (ubačen od strane ustaša iz Zemuna) s ciljem da pokrene sukob "Srbe na Srbe". Tako je i počeo "ustanak" u Srbiji. U drugim republikama nije mogao početi ranije, jer bi bilo glupo da Tito ne bude tamo gde nije početak. Inače, u "Proleteru" se prigovara ustašama jedino to što ne uvlače Srbe u borbu protiv Srba. To je uradila KPJ. Pročitajte taj "Proleter" br. 28.
Preporuke:
95
4
25
utorak, 10 mart 2015 19:27
Saša
Poštovana gospodo ,
zar ne vidite da je ova ekipa kao i ona u Crnoj Gori izmedju ostalih zadataka dobila zaduženje da pokuša da nas ogadi Rusima i Rusiji .
Ima i za to da bude posebna Delivery Unit .
Preporuke:
130
1
26
utorak, 10 mart 2015 19:28
...
Vucic je patoloski lazov i psihopata, "Juzni tok" je obustavio tvoja nacisticka EU, a ne Putin, kako te nije sramota da otvaras ta tvoja pogana usta.
SMRT EU i NATO paktu, sloboda Srbiji !
Preporuke:
136
2
27
utorak, 10 mart 2015 19:32
Kursula
Nisam video da Mrkelova traži alternativu ruskom gasu, pa je začuđujuće ašto AV traži tu alternativu?
Dalje, nova trasa kroz Tursku i Grčku (eliminisanje prevrtljivih bugara) imaće i dužu deonicu kroz Srbiju, pa će i prihodi biti veći. Jedino, što će Vučići morati da traži kredit sa zapada za deonicu kroz Srbiju, zbog EU energetskog paketa.
Dakle, mister Vučići je jedva dočekao prekomponovanje južnog u turski tok, kako bi se priklonio američkoj energetskoj politici i interesima. Setimo se samo koliko je njegova ministarka uložila truda na sabotaži južnog toka. Po čijem naređenju!
Kada Rusi zavrnu gas preko Ukrajine i puste preko Turske, Srbija će ostati bez gasa zavaljujući premijerovoj diversifikaciji! Možda će Obama helikopterom doneti nekoliko boca tečnog gasa, kao AV kiselu vodu poplavljenim područjima.
Njegova vladavina je elementarna nepogoda!
Preporuke:
149
1
28
utorak, 10 mart 2015 19:44
Jaroslav
Usko će nam zabraniti da igramo sa okruglom loptom već ćemo morati da igramo sa jajastim - izduženim loptama ragbi.
Preporuke:
88
1
29
utorak, 10 mart 2015 19:48
Katarina
IZDAJNIK
Preporuke:
121
2
30
utorak, 10 mart 2015 19:48
Visarion
Ne daju ti bre da bilo šta uradiš.Zar ne vidiš.Gde god čačneš, brana.Oni južni tok, mi Beograd na vodi.Oni železaru,mi Kosovo.Ali čoveče.Ne moj tako.Putin je kriv?Zar Bugari nisu poslušali EU.Zar sve nisu zaustavili Nemci.Sad ne smeš to da kažeš.Zapeo u EU koja propada.Sve ti ovo nedaju.A u Eu nećeš stići.Dok stigneš oni će nestati.Zar ne umeš da se uzmeš u pamet.Šta si zapeo s tim Beogradom na vodi.Hoćeš jedno ruglo da zameniš modernim gradom.Šta će nama to.Mi volimo da brljamo po pepelu.Mnogo si navalio.Dobro ovo s poplavom si nekako isplivao.Da ne beše Nikolićeve Dragice da nađe sponzore i načini onih 20tak kuća, ode mast u propast.I ona šta je toliko zapele da bude dobrotvorka.Što nije kao Miloševićeva sojka.Ne mere.Nećemo nigde i nećemo ništa.Ti nisi nizašta.Čak ni disertaciju nisi maznuo da te metnemo na krst.Učio za desetke.I sad učiš.Dokle bre.Sto godina deveset groša.Ne damo ti.Nećeš ti nama da soliš pamet.Hoćemo bnrlog,tradicija bre.
Preporuke:
35
38
31
utorak, 10 mart 2015 19:54
harun al rašid
Tri reči, potpun opis, đ....e od čoveka!
Preporuke:
102
2
32
utorak, 10 mart 2015 20:15
Sluge svačije
Bolje bi ti bilo da ukineš vize turcima koji kole oko Srbije pa bi na putarini zaradili više nego na "Južnom toku".
Za ovih dvadeset i kusur godina Srbija je samo na ovako prostim glupostima osramotila se da primjera nema. Za to pljačka svoj narod, podjednako, i one što su ih izabrali i one što na izbore ne izlaze.
Preporuke:
57
3
33
utorak, 10 mart 2015 20:22
Danilo
Evo jos jednog dokaza da komentatori ovog clanka nisu dozreli za raspravu i diskusiju na ovako ozbiljnu temu kao sto je snabdjevanje drzave gasom.
Vecina ih se sprda,pjevaju pjesmice,voze gas helikopterima,a,u istom momentu,svi odreda pretenduju da ih se postuje i uvazava kao ozbiljne ljude.
To je strasno.
Svaka drzava,pa i Srbija,da bi obezbjedila normalno svoje funkcionisanje,mora imati stabilno snabdjevanje energentima,po sto povoljnijim cijenama,naravno.
Zato Vucic i prica ovu pricu jer je razocaran otkazivanjem JT i sto jos nije napomenuo,a to je kada je Putin,prosle godine u novembru,poslije parade,bio ljut na Srbiju pa joj,bez najave i bez ikakvog povoda,zavrnuo ventil gasa za 28%.
Vucic ga je morao zvati i moliti da nam pusti gas,ali je tada donio odluku da mora traziti drugi izvor snabdjevanja gasom.
Jer,taj ruski potez je bio neodgovoran i nimalo prijateljski,Rusija se pokazala kao nesiguran snabdjevac i Vuciceva danasnja prica je sasvim ocekivana.
Preporuke:
8
157
34
utorak, 10 mart 2015 20:36
Jovan
Pravi patriota i svaki razuman čovek bi tražio alternativu EU,a ne Ruskom gasu jer tu nema alternative (da ima Nemci bi je odavno našli).
Preporuke:
90
2
35
utorak, 10 mart 2015 20:38
joj, joj, joj
On ce da likvidira preduzeca, on ide u EU i TACKA, on ce da nam dovee gas iz makedonije...hhahhaa...ta sila, taj um....kako da ne....a ko bi mu se iko ozbiljan obratio sa planovima, procitan je kao knjiga....a pazite ovo, nebitno odakle dolazi gas, pa to moze samo da izjavi dileja....kako je nebitno, ima samo jedan pravac za celu evropu ali nas vodja trazi tome alternativu i kad pronadje reci ce je evropi....ali sta nas briga, likvidiracemo sva preduzeca izgradicemo bgd na h20 a i imamo u planu neke kanale....jadni mi!
Preporuke:
78
3
36
utorak, 10 mart 2015 20:41
@Danilo
Danilo, ni ti nisi cuo da je EU sabotirala i bila protiv izgradnje Juznog toka. Ako nisi, uzmi, na primer, arhivu politike od pre neki mesec, pa citaj, lepo se vidi da je Bugarska, pod pritiskom EU, obustravila radove na JT. I sta sad, po dobrom evropskom obicaju Putin kriv, nije mogao da preskoci Bugare!?!?
Malo si se posvadjao sa logikom, tako ostrascen protiv Rusa i Rusije. Nista zato, bilo je takvih i pre 70 godina, nista te istorija nije naucila, ali budimo optimisti, mozda cemo videti i taj III svetski, ja sam optimista, a ti?
Preporuke:
93
7
37
utorak, 10 mart 2015 20:45
gavrilo
mali .... je već napustio brod koji se zove Rusija misleći da on tone a zapravo ne vidi da su njegove cipele šuplje.sve što govori AV može se podvesti pod demagogijom i njegovim potpunim otklonom od Rusije. Ne bi me začudilo da uskoro uvede i sankcije a mislim da bi to i uradio da Srbija ne bi platila veliku cijenu a možda i on, možda bi ljudima napokon došlo iz dupeta u glavu kuda ih vodi ovaj OTVORENOPREPREDENI i dobro istruiran IZDAJNIK!
Preporuke:
85
3
38
utorak, 10 mart 2015 20:48
Beograđaninn
Bio je iznenađen i zapanjen? Ma kako da ne... i iznenadjen i uvredjen...
Da podsetim: Vučić je rekao da će Srbija da 'zamrzne Južni tok dok Moskva i Brisel ne reše međusobno problem',i tim zamrzavanjem je snažno doprineo odluci Moskve. Zbog čega drugo je Putin otišao deprimiran i ljut iz Beograda?
U laži su kratke noge, Vučiću. Stići će te na kraju ona da niko ne može lagati sve ljude sve vreme.
Preporuke:
104
3
39
utorak, 10 mart 2015 21:12
Slavisa
Meni je svejedno da li ce on otici na Novi Zeland. Ali nije kada ce. Sto pre to bolje. Po nas u Srbiji.
Preporuke:
86
2
40
utorak, 10 mart 2015 21:18
...
@Danilo
Samo jedno pitanje:Dali u dnevnoj sobi na zidu imate imate lepo uramljenu sliku velikog vodje AV?
Ako nemate podhitno da nabavite...Fuuuuuj
Preporuke:
93
6
41
utorak, 10 mart 2015 21:43
i ti si premijer
doveo si srbiju da rusi mogu opravdano za 4-5god podignu cenu gasa da mi jednostavno ne možemo da kupimo,mislio si da je PUTIN gotov i da je fašistički zapad dobio bitku.čoveče ti ne smeš da prdneš ako ti ne dozvole.Rusi te pročitali i tisi gotov
Preporuke:
63
3
42
utorak, 10 mart 2015 21:51
Danilo
@@ Danilo,
Tacno,EU je kriva za odustajanje od JT,a Putin je,uvidjevsi to,samo rekao da je JT mrtav.
Procitaj jos jednom moj komentar pa ces vidjeti da nisam optuzio Rusiju,rekao sam da je Vucic bio razocaran otkazivanjem JT,a kako i ne bi bio razocaran.
Rusija nije dala EU da bude vlasnik gasovoda JT,a sada Rusija daje mogucnost EU da sa grcko-turske granice grade svoje gasovode,kako sad to?
JT je trebao biti kompenzacija Srbiji za poklon zvani NIS i njegovom propascu Srbija je izgubila silne pare,a Rusi ni da se,iza uha,pocesu.
A,sta kazes na ono sto je Putin zavrtao ventil gasa Srbiji,i sto je trazio dug od 224 miliona $ prije dogovorenog roka?Hajde odgovori.
I zato treba traziti alternativu,ili ti mislis da ne treba,da cekamo da nam Putin opet zavrne ventil.
A,ti,kao da vise brines za ruske,nego za srpske interese,i ne samo ti,ima vas ovdje podosta koji vise volite Rusiju i Putina nego majku rodjenu,kao sto su Golootocani voljeli SSSR i Staljina.
Preporuke:
7
88
43
utorak, 10 mart 2015 22:03
Danilo
@ ... Danilo,
Imam uramljenu sliku na zidu Vucica,Nikolica,Selakovica,Stefanovica,Vujovica,cak i njihovog ucitelja Seselja, i svih njihovih sekretarica i sofera,,ha,ha,ha,ha,ha,
Eto,dobio si odgovor,a ja sam siguran da ti imas na zidu slike Putina i Staljina i parolu preko citavog zida:
"Amerika i Engleska,bice zemlja proleterska" i "Proleteri svih zemalja,skupite se".
Preporuke:
5
89
44
utorak, 10 mart 2015 22:10
Milan
Tvoj posao je da napustis zemlju i da se nikada vise ne vratis!
Preporuke:
77
3
45
utorak, 10 mart 2015 22:16
ne brini za gas
blic ti je napravio transatlanski gasovod za tren kojim ćeš dobijati tečni gas
Preporuke:
56
2
46
utorak, 10 mart 2015 22:22
bio si iznenađen Putinovom odlukom
video je sa kim ima posla.u kakv si brlog doveo srbiju??????
Preporuke:
70
2
47
utorak, 10 mart 2015 22:26
Vladimir NS
Blerova podguzna muva.
Preporuke:
87
2
48
utorak, 10 mart 2015 22:27
pantelija
Potreban mi je gas po dobroj ceni
Dobićeš aco gas od Amera po dobroj ceni - najmanje tri puta većoj od sadašnje ruske cene.
Aca je formalni premijer Srbije, a stvarni je g. Kirbi. Aca je tu samo da narodu proda rog za sveću.
Preporuke:
66
2
49
utorak, 10 mart 2015 22:32
Petar Veliki
Alternativni gasovod, tečni gas bla,bla, truć. Totalni idiot. Bože mi smo Srbi mnogo zgrešili u 20 veku pa nas stavljaš na teška iskušenja dozvoljavajući da nas vode svakakvi i da nam narod postane slep pored očiju i glup pored mozga koji izgleda koristi samo da prati rijalitije ili kretenske serije.I govre premijera. Bože pomozi.
Preporuke:
70
2
50
utorak, 10 mart 2015 22:39
kaca
Da li u srpskom jeziku postoji odgovarajuća reč kojom se može opisati A.Vučić ,jer postojeće reči nisu dovoljne da se iskaže "misao i delo" A. Vučića.
Preporuke:
56
2
51
utorak, 10 mart 2015 22:40
Visarion, besan
To sa Putinom i njegovom krivicom za nemačke novine, te otkriva,moj Vučko.Znaš ti tačno da su Nemci zasutavili Južni tok tebi u bok , ali se praviš lud.Hoćeš u EU ropstvo po svaku cenu.Tako si naučio.Od koga bre?Misliš da su svi profesori bogovi.Da se u njihova znanja ne sme da sumnja.Blera si stavio u položaj profesora.A on pao na svim praktičnim ispitima.To ti se ne može oprostiti moj učeniku.Nije stvar u učionici , nego u duhovnoj pekari,tamo gde se rodio Tesla.Sedneš i izmisliš.Ti se u stvari spremaš da udariš čifte Putinu.Ti Nem
cima time veliš, ne brinite imam ja za njega adut.Šutnuću ga kad dođe vreme.Sada ne smem .Ne da narod.Ali umem ja s njima.
A vreme će doći kad oni narede.To je ono što ti njima hoćeš da kažeš onako da se vlasi ne sete.
Uradi nešto čoveče.Konkretno.Važno, da se vidi i u narodu oseti.Vidiš da ti ništa ne daju.Nećeš ih ovim protiv Putina umilostiviti.A nas nikako.Samo ako uradiš.Dosta je učenja.Uradi nešto čoveče božji.Nemamo više gde.Al oni ne daju a ne Putin
Preporuke:
50
1
52
utorak, 10 mart 2015 22:44
teletabis
Jednom rečju d...l kad je u pitanju gas.
Preporuke:
36
1
53
utorak, 10 mart 2015 22:49
MR
Ma, ljudi moji, nemojte da dirate Danila, čovek je u zimskom snu i tek kad se probudi, videće stvarnost. Zamislite samo, on krivi Ruse što nisu napravili gasovod a onda ga predali u EU vlasništvo! Hajde, Danilo, probudi se, dolazi proleće.
Preporuke:
50
3
54
utorak, 10 mart 2015 22:49
Šanga
Vučić je kazna za našu lakomislenost.
Preporuke:
61
1
55
utorak, 10 mart 2015 22:56
Spiridon
@ Danilo
Pod broj jedan taj dug za gas o kome vi pričate je ako niste znali odavno došao za naplatu i mi smo kasnili već šest meseci da uradimo bilo šta povodom toga sem što smo po ko zna koji put tražili odlaganje za još malo. Rusi su samim time sa punim pravom zavrnuli slavinu jer se gas prodaje za pare a ne za obećanja da ćemo dug izmiriti za šest meseci i tako unedogled a posebno jer smo pored duga izvrdavali da bilo šta uradimo povodom Južnog toka. Pod broj dva znate da postoji bilo kakva iole smislena alternativa ruskom gasu verovatno bi Evropa prvo tu udarila sankcije Rusiji ali pošto se peći ne greju na lepe reči racionalni Evropljani su se ipak odlučili za mrski ruski gas jer drugog prosto nema. Pod broj tri poenta priče sa Južnim tokom je bila da Rusi daju pare i izgrade gasovod a da ga EU onda u skladu sa tim propisom koristi i za gas koji nije ruski što je van pameti. Ovako sada ako im je već toliko do gasa sami će da daju pare za gradnju i onda neka rade sa njim šta god žele
Preporuke:
57
2
56
utorak, 10 mart 2015 23:05
Jadranka N.
Ovako moze da prica samo neuk, ili tacnije teledirigovani covek, a evo i ja sam sokirana njegovim laznim sokiranjem o Putinu i Juznom toku.
Cuj, nebitno odakle gas dolazi, bitno da je jevtiniji ?!...
Pod hitno da mu se dodeli Nobelova nagrada za pomenutu carobnu formulu.
Poltronizam u tolikim kolicinama istorija ne pamti.
Ah da, u (J)EUropu neka putuje sam. I tacka!
Preporuke:
52
3
57
utorak, 10 mart 2015 23:07
moma
ako sam dobro razumeo svi idemo 21.3 na miting
Preporuke:
56
3
58
utorak, 10 mart 2015 23:28
petar
E moj Vučiću...Najveće zlo koje se desilo Srbiji je to što si ti na čelu Srbije... Smanjio si prava radnika, smanjio plate i penzije i to su tvoji uspjesi. Ako ti je Amerika prijatelj onda si ti NAJVEĆI neprijatelj Srba. Čemu te savjetuje Bler ,ili si ti toliko glup ili misliš da su Srbi glupi . Ti se ne skidaš sa televizije sa svojim lažima pusti ovaj jadni narod odseli se u Ameriku tad će te Srbi slaviti. Šutnuo si jedine naše prijatelje Ruse Bog će te kazniti...
Preporuke:
62
2
59
utorak, 10 mart 2015 23:28
vek
Mrtav ozbiljan predlažem sledeće: Vlast po hitnom postupku da donese specijalni zakon pod radnim nazivom "Creva" ,koji bi bio obavezujući za sve gradjane Srbije.
Svi bi bili u obavezi da sakupe najmanje 10 km creva: svinjskih,kozijih,psećih,kravljih,konjskih,magarećih,ili nekih drugih creva...Potom,preko brda i planina,reka i mora,uz odobrenje EU,rastegnuti ih,spojene,do izvorišta tečnog prekomorskog gasa.
Onima koji ne ispune te obaveze,zašiti anuse,dok i njihova creva ne postanu dostupna i korisna.
Ne izuzeti nikoga.
Pa ni svoje najradnije trudbenike.
Tako,goreće večni plam i sve što,već,treba,da proplamsa,plamtaće.
Zanavek.
Preporuke:
27
4
60
utorak, 10 mart 2015 23:34
eu je srušila južni tok
kakav nebulozna izjava
Preporuke:
34
7
61
utorak, 10 mart 2015 23:35
Jadranka N.
Ovako može da priča samo neuk, ili tačnije teledirigovani čovek, a evo i ja sam šokirana njegovim lažnim šokiranjem o Putinu i Južnom toku.
Čuj, nebitno odakle dolazi gas, bitno da je jevtiniji?!
Pod hitno da mu se dodeli Nobelova nagrada za pomenutu čarobnu formulu!
Poltronizam u tolikim količinama istorija ne pamti.
Ah, da, u (J)EUropu neka putuje sam. I TAČKA!
Preporuke:
41
2
62
utorak, 10 mart 2015 23:43
usak
Alooo, nije Putin OBUSTAVIO Juzni tok, nego tvoji mentori iz tvoje nealternativne propale EU ( inace zaloznici) drugog mentora preko bare.Pa , cesto se pitam , zaidta sta ovaj covek sebe zamislja da smo svi idioti, a da je njega sam Bog podlao da nam prosvetli put? E, nece moci da se serviraju lazi i prazns obecanja.Zaista kso pojedinac, razmidljam IZBORI pod hitno.Ovaj ce da nas zaista upropasti.
Preporuke:
49
2
63
utorak, 10 mart 2015 23:47
jan makedonija
Ljubi te Brane -Italija gospon Vucicu!
Preporuke:
33
4
64
utorak, 10 mart 2015 23:49
Goran
Ja sam odavno prestao da budem zapanjen koliko je veliko ... ovaj spojenoprsti
Preporuke:
42
1
65
utorak, 10 mart 2015 23:50
@ Danilo (utorak, 10 mart 2015 19:22)
("Zato Vucic i prica ovu pricu jer je razocaran otkazivanjem JT i sto jos nije napomenuo,a to je kada je Putin,prosle godine u novembru,poslije parade,bio ljut na Srbiju pa joj,bez najave i bez ikakvog povoda,zavrnuo ventil gasa za 28%.
Jer,taj ruski potez je bio neodgovoran i nimalo prijateljski,.."
"Vidi članak u Voždu Srbija: "Boris Aleksić: „Trilateralna komisija iz Beograda pozvala na razbijanje Rusije“".
Preporuke:
48
2
66
utorak, 10 mart 2015 23:53
Dragoslavić
To, kako kaže, ne znači da Srbija traži alternativnu rutu, već ostaje na kursu prema EU i - "tačka".
da ne bude tri tačke...
Preporuke:
28
2
67
utorak, 10 mart 2015 23:56
Danilo
@ Spiridon,
G-dine,dug od 224 miliona $ datira od prije 10 god i stalno je odlagan povrat tih para i konacno 2014 Rusi su rekli da se taj dug vrati.
Dobro,dogovoreno je da se 100 miliona vrati do marta 2015,drugih 100 miliona $ tokom 2015 god i 24 miliona u 2016 god.
Medjutim,kada je Putin 16/10/2014,poslije parade, trazio od Srbije da im da EKSTERITORIJALNU vojnu bazu u Nisu i da udju u EAUniju,a da okrenu ledja Zapadu,a Vucic i Nikolic to odbili,Putin se naljutio i u novembru mjesecu je porucio da se prvih 100 miliona $ vrati do kraja 2014,umjesto do marta 2015, i zavrnuo gas za 28 %,da bi Srbijagas pocela vuci iz rezerve.
Vucic je nazvao Putina i zamolio da nam pusti gas,sto je ovaj i ucinio za zakasnjenjem od par dana.
A,Kosacov je optuzio Srbiju da nije dovoljno "gurala" kod EU da prodje JT.Sbija da gura,je li?
Putin je ranije,kad su varili one gasne cijevi,predlagao Srbiji da pocne praviti JT,iako ga je Bugarska blokirala.Smesno i zalosno,u istom momentu.
Preporuke:
5
52
68
utorak, 10 mart 2015 23:58
bogdan
Pa ovaj ie prevazisao i sve americke jastrebe u anti ruskoj propagandi, samo dokle ce da traje.Uh, zaboravio, pa za ovakve nebulozne izjave zadluzna je poseta Tonija Blera.
Preporuke:
47
4
69
sreda, 11 mart 2015 00:05
Ja sa ovim čovekom nisam na istom putu
Tražim alternativu.
Preporuke:
38
6
70
sreda, 11 mart 2015 00:15
Ne klepeći nanulama
Vučić je iznenađen odlukom Putina, ma hajde...ova izjava je priprema javnosti za ono što sledi u vezi " usaglašene energetske politike sa EU" i uvođenja sankcija Rusiji, to sledi, kakav gas , kakvi bakrači, zna taj idiot da nema jeftinijeg gasa od ruskog.
Preporuke:
46
6
71
sreda, 11 mart 2015 00:27
Gojko 70
Dosta ulagivanja onima koji nam stalno postavljaju uslove,pa zar Predsednik vlade stvarno nije obavešten ko nam je onemogućio izgradnju Južnog toka pa da pokaže tu svoju hrabrost kojom se hvali i da to kaže tamo gde treba pošteno. Neverovatno je kako se ljudi zanesu u svojoj veličini i izgube raboš..
Preporuke:
32
1
72
sreda, 11 mart 2015 00:44
EU je pritiskala da se zaustavi Južni tok
PERFIDNI Aleksandar Vučić bio "zapanjen" Putinovom odlukom o obustavljanju Južnog toka - a vrlo dobro zna da je Evropska unija pritiskala Bugarsku da odustane od izgradnje Južnog toka i da se taj plan zaustavi u sklopu netrpeljive politike prema Rusiji?
Ne sme AV-AV da zucne protiv EU
Preporuke:
40
3
73
sreda, 11 mart 2015 01:05
nebitan
Više je nego jasno da je u pitanju strani agent sa zadatkom da uništi i Srpsku privredu i Srbiju kao državu. Na kraju će se stvari svesti na izbor - ili Srbija, ili vučić. Ja sam za Srbiju, pa i po cenu da "iѕgubimo" vučića. U stvari, za to sam da što pre "izgubimo" vučića jer njegovi potezi postaju smrtonosni po sve nas.
Preporuke:
22
1
74
sreda, 11 mart 2015 01:12
Zajahao nas je.....
dal ćemo na kraju uspravnom kičmu sačuvati!?
Preporuke:
17
1
75
sreda, 11 mart 2015 01:17
Brane212
Opet gomile naivnih "patriotskih" komentara.
Izjava Vučića je _tačno_ na optimumu srpskih interesa.
Zapadu tu nije teško da poveruje u gubitak Srbije i njenu potrebu za racionalnim, tržišnim rešenjima.
I ššto je još bolje,s ve to je istina. Ma koliko volila Ruse, Srbiji je potrebno energetsko rešenje.
Jedino što je malo slagao je voerovatno to, da ozbilno računa na alternative ( američki gas itd).
Znaju i on i Putin i još ko, da ima i dalje najveće šanse Južni Tok, možda u nekoj promenjenoj reinkarnaciji.
Što je još interesantnije, to verovatno znaju i Nemačka itd ali u interesu političke korektnosti ne govore o tome.
A sve to utiče na pozitivan stav ostalih prema Srbiji.
Pogledajte recimo stav evropskog komesara Johanesa Hana uprkos svim naporima Hrvatske.
Preporuke:
4
24
76
sreda, 11 mart 2015 01:21
Ana
Mislila sam samo da nam je da se oslobodimo Dinkića, međutim i od goreg ima gore. Prag tolerancije srpskog naroda je neverovatan.
Preporuke:
27
0
77
sreda, 11 mart 2015 03:16
Zvonimir Bgd
Beograđaninn Bio je iznenađen i zapanjen? Ma kako da ne... i iznenadjen i uvredjen... :)))Bas tako. A i zaprepascen...
Preporuke:
17
1
78
sreda, 11 mart 2015 03:50
Marko
Gasni rat , Vucic kao NATO vermaht .
Preporuke:
18
1
79
sreda, 11 mart 2015 05:49
S.Z.Ž.
i si propast za Srbiju kao i cela ta bulumenta gluupaka koja te podržava.
Preporuke:
18
0
80
sreda, 11 mart 2015 06:11
Neša (Glodur)
Vučić je prvo izdao stranku SRS i njegovog "političkog oca" Šešelja koji ga je realno gledajući stvorio, zatim je izdao novog "političkog oca" Nikolića koji je takođe izdao Šešelja, zatim je Vučić izdao svoju suprugu i brak i oženio drugu (iz njemu znanih razloga) baš nekako u vreme ekstremnog napredovanja u političkoj karijeri, izdaje i svoje birače povređujući obećanja koja im je dao... Ukoliko stvari gledamo čistih očiju i razmišljamo hladne glave jedino birači mogu ovo da obustave. Svaka vlast ima sve mehanizme kontrole sem jednog - mase ljudi. Samo je masa sposobna da nadvlada nekoliko stotina birokrata koji vuku konce. Kada bi se desila pobuna razuma nad nerazumom, čak bi i policija i vojska bila na strani mase jer je i njima svega dosta. Međutim, masu nema ko da organizuje i vlast to zna te je bezbedna u svojoj raboti. Svaka vlast samo od naroda strahuje. A narod Srbije ćuti.
Preporuke:
21
1
81
sreda, 11 mart 2015 06:32
@Danilo
...nisi ti 'razocaran', ti si 'zapanjen'...
Preporuke:
14
1
82
sreda, 11 mart 2015 06:58
frans
Prilicno sam iznenadjen sto od 70+ komentara nema apsolutno niti jednog vucicevog bota. Hvala Bogu da postoji ovako neki sajt kod nas na kome se zaista moze mnogo toga nauciti i kristalno cisto razumeti stvari. Po meni jedan od relevantnijih antiglo. sajtova. Svaka cast za hrabrost ljudi! Izvinjavam se sto komentar nije povezan sa tekstom al morao sam da pohvalim jedan od retkih svetionika u mraku srpskom.
Objavili komentar ili ne moju podrsku imate.
Hvala sto otvarate oci ljudima!
Preporuke:
22
2
83
sreda, 11 mart 2015 07:10
new wave
Mi pre i iznad svega zelimo alternativu tebi. Kad je nadjemo, onda ce i sve ostale stvari doci na svoje mesto.
Preporuke:
22
1
84
sreda, 11 mart 2015 07:37
Aca
Premijer već na delu pokazuje da je alternativni, jeftini gas iz ne-ruskih izvora u Srbiji itekako moguć. Šta više premijer ga sam svakodnevno lično proizvodi, ali nije baš prijatnog mirisa pa Srbi premijerov gas sve teže podnose.
Preporuke:
20
1
85
sreda, 11 mart 2015 07:42
tuga
Većeg izdajnika Srbija nikad nije imala...
Preporuke:
35
1
86
sreda, 11 mart 2015 08:38
Fan SNS
Pisite o njemu ali bar nemorate fotografije da objavljujete, jer samo sto se ne pojavin njegov divan lik kada otvorim frizider.
Preporuke:
27
0
87
sreda, 11 mart 2015 09:13
Aleksandar Milović
"Danilo" je u stvari Nebojša Stefanović, arhi-bot vUČKa i SNS-a...
Ne obraćajte pažnju na njega, čas se zove *Jasna, čas Danilo, a za vUČKa bi prodao i tatu i mamu.
Preporuke:
29
2
88
sreda, 11 mart 2015 09:29
biki
Jos da nam neko kaze koju supstancu koristi!!!
Preporuke:
23
1
89
sreda, 11 mart 2015 09:47
Danilo
Vi ljudi ne shvatate važnost energetske stabilnosti radi koje je premijer naredio interventan uvoz 1.000.000 gasnih upaljača iz Kine, a radi uravnoteženja i 1.000 tona pasulja iz Poljske.
Preporuke:
20
1
90
sreda, 11 mart 2015 10:00
Djordje
Ja sam za to da Sheron Stoun postavimo za premijera.Gledat cemo lepo lice svaki dan na tv,a ne moze stetu da napravi vecu od ovog.
Preporuke:
22
1
91
sreda, 11 mart 2015 10:58
nenad
Genijalna politicka odluka Aleksandra Vucica. Mislim da ga vecina komentatora ovde ne razume, da nisu na njegovom nivoy politickog i ekonomskog promisljanja materije.
Preporuke:
4
19
92
sreda, 11 mart 2015 11:21
Vlada Imbecila i pratećih glupaka
Zar je komentar ovim glupostima ucenjene haške izbeglice, uopšte potreban? Zabrinuo bih se da imam SNS-ovcu za prijatelja: ne dao Bog rata, ne bi im smeo leđa okrenuti (da smo na istoj strani), jer ne znaš kada će i za koliko stotina dinara da te izdaju.
Preporuke:
24
1
93
sreda, 11 mart 2015 11:28
Vlada Imbecila i pratećih glupaka
Jasnice*, izvini za pojedine komentare koje sam ti uputio. Nije tvoj život lagan. 1.500 dinara, sendviči i sokovi, za OSAM sati sedenja pored računara, je robija. Svako ko radi sa računarom, za novac, ali ne na taj način kao botovi, zna koliko je to teško. I kad mi je zabava, teško je. Izvini još jednom, na šta beda čoveka natera.
Preporuke:
21
3
94
sreda, 11 mart 2015 11:45
Peko Živković
Ljudi moji, šta sve Vučić neće kasti, i ostati živ! Sve zna i u sve se razumije.
Preporuke:
19
0
95
sreda, 11 mart 2015 12:07
fašistička eu je sperečila južni tok
a ti nis potpisao završni dokumento izgradnji jt i PUTIN te je otkačio i posle svega šta si uradio treba srbiji cenu gasa da povećaju 100% a ti uvozi bajdenov tečni gas blicovim transatlantskim gasovodom
Preporuke:
18
1
96
sreda, 11 mart 2015 13:38
pedjauae
kako je poceo, uvesce nama mladi av av I nove zakone gravitacije - kod njega je sve moguce!
Kakav bednik!!!
Preporuke:
16
1
97
sreda, 11 mart 2015 14:57
pa ti nisi izabrao pravu stranu
kao narod-vidiš li da rusi dobijaju bitku za bitkom
Preporuke:
9
1
98
sreda, 11 mart 2015 14:58
to je
mazohizam i renesansa.
Preporuke:
7
1
99
sreda, 11 mart 2015 15:10
nešto se ne
slikaš sa krvavim zločincem koji te savetuje
Preporuke:
12
1
100
sreda, 11 mart 2015 16:04
dr psihijatar
Genijalna politicka odluka Aleksandra Vucica. Mislim da ga vecina komentatora ovde ne razume, da nisu na njegovom nivoy politickog i ekonomskog promisljanja materije.
Poštovani,
vidim da ste Vi pravi biser budućnosti Srbije. Vi ste toliko genijalni da ste već prešli i granicu genijalnosti. Radi napredka društva, treba da se što pre javite kod nas, kako bismo iskoristili vaše ideje i kvalitete za dalja istraživanja na našem odeljenju za naučnike.
Nadam se da ćete učiniti ovaj mali lični napor u interesu oporavka društva.
Preporuke:
9
2
101
sreda, 11 mart 2015 17:12
nemanja@danilo
Tacno je nismo dozreli kao vi koji ste se skolovali i ucili iz knjige Mire Markovic i Voje Seselja.Mi prvo moramo to demogasko stivo da izucimo,pa onda cemo da prelistamo prvu i zadnju stranicu Veberovih dela i da budemo na platnom spisku MMF I SB i onda cemo biti zreli da mislimo kao vi SNS-ovci.
Kazes stabilno snadbevanje gasa je bitno?Tacno je slazem se,i cinjenica da gasovod kroz Ukrajinu nije siguran i pitanje je da li ce vec sledece sezone biti gasa preko tog pravca.Ali kad si vec tako svestan da nam je potrebno sigurno snadbevanje ,zasto ne podrzis Juzni Tok i ne kritikujes EU sto nam nisu omogucili preko Bugarske da dobijemo tu sigurnost.Sto se tice povoljene cene,Srbija spada u zemlje koje imaju neku osrednju cenu gasa.Kako se ponasaju nase elite prema Moskvi,dobro da imamo i takvu,a primer je kakvu cenu Belorusi imaju.Imaju 2 do 3 puta manju cenu gasa od nase.Inace da te naucim nesto,cena gasa se odredjuje prema alternatvim izvorima kojima jedna zemlja kupac gasa ima
Preporuke:
3
3
102
sreda, 11 mart 2015 17:13
nemanja@danilo
Ako znamo da nasa zemlja nema alternativu kao sto imaju npr.Hrvati i Rumuni koji imaju i svog gasa jasno da cena gasa ne moze biti najefitnija u evropi.Ali kao sto sam i rekao cena naseg gasa nije naskuplja u evropi,nego sredina neka.
Problem je sledeci sto Vucic ne kaze ko je to krvi za juzni tok.On je razocaran Putinom odlukom,pa nije putinova odluka uzrok ona je samo posledica nepustanje EU da ovde prodje gasovod.A Vucic je posle parade odbio da potpise ugovor o gradnji juznog toka,a taj ugovor su pre njega potpisali i Madjarska i Austrija.Madjari i Orban su cak zapretili da ce razmisliti o svom clanstvu u EU posle odluke EU da ne dozovli bugarim da gradi juzni tok.Znaci kriva je Evropa i osim da to Vucic kaze,on nas zamajava nekim besmislenim frazama on je bio iznenadjen Putinovm odlukom.
Srbija je dobila manje kolicina gasa ove godine,ali to je posledica manje kolicine gasa citavoj evropi.Kakva parada ,kic i sund imaju veze sa tim.
Preporuke:
4
1
103
sreda, 11 mart 2015 17:17
nemanja@danilo
odakle kolumbo pi-kapom iz Amerike ces dovoditi gas?Ne postoji alternativa gasu iz Rusije u ovom delu evrope.I cim se smiri situacija u ukrajini,ovaj gasovod preko turke ce snadbevati Srbiju gasom kao i ostatak jugoistocne evrope.
Srbija je pored duga i nesiplacenih obaveza dogovorila isporuku gasa u oktobru 2014 godine za zimu 2015 godine.E vidis tako funkcionise Rusija prema Srbiji.Srbija njoj dug i drzanje strene Americi i Natou,a Rusi nama gas za citavu zimu iako smo joj duzni.
Vucic zvao da moli za gas,a onako u duhu sns bota si najveceu laz ostavio za kraj.Ko je moliio,ti mislis da se jedan Putin javlja salabjzerima i politikantima kao sto je Vucic.Moze Vucic da moli do sudnjeg dana,Rusija je odlucila da zbog sankcija smanji isporuke gasa celoj Evropi.Srbiju to ne dotice,jer srbija i ovo sto naruci ne potrosi.
Slatko si me nasmejao sa ovih 224 miliona duga od pre 10 godina.Srbija redovni platisa sve u fulu placa,eto ima samo dugove od pre 10 godina.Jel to vic?
Preporuke:
2
1
104
sreda, 11 mart 2015 17:38
Turas
Na stranu poznati komentari što se AV tiče . Ima jedan konstruktivan ,javio se pravi čovek - "dr.psihijatar" Gospodo kuckači , naši komentari za Vučka ; ovakav te je onakav ,pa laže ,danas ovo sutra novo ...Ništa nije u poređenju sa izjavom da ga je Putin "zaprepastio"(više bi odgovaralo zapanjio , zbog panja) povodom čega se i javio dr. psihijatar jer se neuračunljivo stanje premijera pogoršalo . "Vođa" Domanića je otkriven kao slepac ,mi u našem slučaju imamo nešto gore , povodom čega se i javio doktor .Dalje , šta u ovom slučaju predviđa zakon ? Kako ukloniti bolesnog diktatora u srbskoj "demokratskoj proevropskoj državi" ? Da li se to neko od vas zapitao ? EU odgovara nestanak "veliko - srbskog hegemonističkog naroda koji ubrzano nestaje" Samo mi šta čekamo koji smo deo ovog naroda . EGZODUS ? Zar nije "malo" žalosno za nas Srbe u 21 veku da sebi dozvolimo ovako nešto od jednog balavca ?
Preporuke:
7
3
105
sreda, 11 mart 2015 17:47
Nenad Hercegovac
Dr psihijatar.
Nenade imenjace cak te ni ovaj dr psih ne razumije sta hoces da kazes, kako ce ih onda razumjeti obican narod koji je kao i doktor vjerovatno dao svoj glas ovoj partiji na vlasti.
Imenjace tvoji komentari su pozitivni za mene,
Preporuke:
2
1
106
sreda, 11 mart 2015 17:49
kvisko
I Putin je bio zapanjen kad je naš "prepametni " premijer drčno izjavio da podržava integritet Ukrajine zajedno sa Krimom. Komunjara Hruščov je, za svog mandata, samovoljno otcijepio vjekovnu rusku teritoriju Krim i pripisao je Ukrajini. Vučić je tu glupu i nesmotrenu izjavu izgovorio kad je Lavrov zaprijetio da se niko ne usudi mijenjati status Krima koji se na referendumu nedvosmisleno opredjelio za Rusiju. Vučiću jesi li ikad pomislio da si dobio šamarčinu zbog svog glupog stava. Ali zbog ovakvih kvazi političara ispašta srpski narod.
Preporuke:
8
1
107
sreda, 11 mart 2015 19:39
Slavomir Srpski
Koga i sta jos treba da izda ova balavicarska budala, pa da nam dokaze da je najveci srpski sin izdajnik u istoriji! Jel sada treba da izda i svoje najblize u stranci? Ne znam zaista. Jedino me cudi ludilo naroda koji mu po ispitivanjima jos daje najvece poverenje. Ko je ovde veci ludak: Vucic ili srpski narod?
Preporuke:
6
1
108
sreda, 11 mart 2015 21:10
Danilo
@ Kvisko,
Umijes li ti logicki razmisljati?
Ako Vucic priznaje pripajanje Krima Rusiji,on automatski priznaje okupaciju i odvajanje KosMeta od Srbije.Shvatas.
Bez obzira sto je Krim bio ruski i sto ga je Hruscov poklonio Ukrajini 1954 god.
Poklon je poklon,i upisan je u katastar UN,na sta se i mi pozivamo u vezi KosMeta.
Je li ti sad jasno?
Preporuke:
2
2
109
četvrtak, 12 mart 2015 06:42
S.Z.Ž.
Ja mislio da je Alan Ford samo strip i plod nečije mašte, kad ispade da mi definitivno živimo u Alan Fordu u kome je Superhik postao premijer.
Njega zanima cena gasa da bude što jftinij a povećava cenu za 2 i po puta da bi je ujednačio sa cenom u EU? Uskoro će da se seti da potrošači gasa plaćaju tu razliku u ceni retroaktivno za zadnjih 20 godina, jer treba nadoknaditi sve te gubitke koju je država pretrpela zbog ovako bedne i niske cene .
Ovaj je definitivno za ludačku košulju.
Preporuke:
2
0
110
četvrtak, 12 mart 2015 12:26
Visaruon
"Ica
Kada vidim ovoga, a tek pročitam šta je rekao, počinjem da dobijam napade kao šef Drajfus kada vidi ili čuje inspektora Kluzoa. Nije dobro.
Preporuči komentar:
248
5"
Čovek čita krimi romane i meri svet prema njima.Vučić je zlo koje Kluzo uništava i nikako da ga uništi, pa čovek dobija ospice i mučnine.Taj je ovde dobio najviše pozitivaca.Oni koji riču "lažovčina","nikogović""peder""izdajnik" to su oni koji se dopadaju "eliti" sajta.
Veoma me,zbog toga, zabrine kad dobijem trideset ili četrdeset glasova.Pomislim šta sam to bogu zgrešio, šta nisam dobro video.Oni kojima je Ica cica mica, onima koji tako rezonuju o onome ko nas vodi makar da nas vodi u džehenem, izabrali smo ga,samo se prazne,puni kloakastih osećanja potrebe da riču i vređaju po svaku cenu i na svaki način.Mi koji se time oduševljavamo ne činimo čast ovaom nariodu koji pati i strada oda kad postoji.Ti n e rešavaju ništa, oni imaju potrebu da nekog izblate, da se ispovraćaju.Tu leba nema
Preporuke:
0
0
111
četvrtak, 12 mart 2015 13:04
Visarion
"Ica
Kada vidim ovoga, a tek pročitam šta je rekao, počinjem da dobijam napade kao šef Drajfus kada vidi ili čuje inspektora Kluzoa. Nije dobro.
Preporuči komentar:
248
5"
Čovek čita krimi romane i meri svet prema njima.Vučić je zlo koje Kluzo uništava i nikako da ga uništi, pa čovek dobija ospice i mučnine.Taj je ovde dobio najviše pozitivaca.Oni koji riču "lažovčina","nikogović""peder""izdajnik" to su oni koji se dopadaju "eliti" sajta.
Veoma me,zbog toga, zabrine kad dobijem trideset ili četrdeset glasova.Pomislim šta sam to bogu zgrešio, šta nisam dobro video.Oni kojima je Ica cica mica, onima koji tako rezonuju o onome ko nas vodi makar da nas vodi u džehenem, izabrali smo ga,samo se prazne,puni kloakastih osećanja potrebe da riču i vređaju po svaku cenu i na svaki način.Mi koji se time oduševljavamo ne činimo čast ovaom nariodu koji pati i strada oda kad postoji.Ti n e rešavaju ništa, oni imaju potrebu da nekog izblate, da se ispovraćaju.Tu leba nema
Preporuke:
0
0
112
petak, 13 mart 2015 19:54
goran
Kako će tek biti iznenadjen kad Rusija zbog idiota poput njega i Joksimovićeve prizna Kosovo kao državu, ukine Srbiji uvozne olakšice, uvede nam privrednu blokadu i zažmuri na sva buduća komadanja Srbije od strane onih, kojima ne tražimo alternativu.
"Ili ćemo naći nekog ko će kupiti preduzeća i učiniti ih profitabilnim ili će ona biti likvidirana - naglasio je Vučić."
.....
Objasnite mu dve stvari:
Novi zeland sve da ima naftu i gas ne može da ih transportuje u tetra paku;
Telekom nije neprofitabilno preduzeće,ma šta mu deliveri junci referisali.
Naime Vučić smatra da je najbolje da se gas dovozi helikopterom iz Amerike i da se spušta padobranom odozgo.
Jedina primedba je što helikopterom, što ne bi pomorskim putem. Naime kad Nikolić prokopa kanal Dunav-Vardar-Egejsko more tada bi se gas mogao dopremati i podmornicama iz opet naravno Amerike.
Naravno podmornice bi se parkirale u Beogradu na vodi i time bi se povezala ta dva kolosalna projekta, ili tri, Beograd na vodi, Kanala Sava -Dunav-Vardar-Egejsko more-Atlantski okean i smabdevanje gasom iz podmornica.
Raspiši tender i pokloni ih. Ko bude manje dao njegova su. Likvidiranje deluje Isilski.
- Ili ćemo naći nekog ko će kupiti preduzeća i učiniti ih profitabilnim ili će ona biti likvidirana - naglasio je Vučić.")
Kako se tako lako proglasiše bankrotiranim? A da ste probali sa nekom pomoći da se pokrenu?
Bolje radite na tome, nego stalno o likvidaciji. Tim likvidacijama "likvidirate" i radnike i njihove porodice. A vi ste obećali da ćete biti socijalno odgovorna vlada, zar niste?
Evropska Unija je direktno uticala na to da Rusija obustavi radove, a Vucic zapanjen Putinovom odlukom!??!! Bravo, bravo, jos samo da se jave 'nenad' i 'Brane'...
A o pristupanju Srbije EU će narod da odlučuje na referendumu...
Verujte bez šale
Otvara se škola
Za pačiće male
Istorijski intervju.
Spasi nas Bože ovakvih primitivaca.
Kao kada učiteljica osnovcima da zadatak da nešto kratko napišu na slobodnu temu
Naime Putin izjavljuje sledeće. Uradili smo preliminarno istraživanje javnog mnenja. 75 posto ispitanika je bilo za prisajedinjenje Krima Rusiji. MI SE NE BISMO UPUŠTALI U PRISAJEDINjENjE KRIMA DA NIJE POSTOJALA Š I R O K A PODRŠKA U NARODU TAKVOJ AKCIJI.
Dakle ništa se ne radi odoka i na brzinu sve se proračuna. Mogućnosti testiranja i proračuna postoje.
Vučić se zaprepašćuje i iznenađava što je Putin nešto rekao ili uradio. Trebao bi da zna da je pre nego što je to uradio sakupio podatke i dobro ih proučio. Da podatke nije skupljao odoka, nego na proverljiv način. Ako je odlučio da prekine Južni tok sigurno je imao debele razloge za to i to prvenstveno u onome što je Vučić i vlada, a možda i šire neke strukture bili spremni da urade ili su već radili oko i sa Južnim tokom.
Doduše Tito i Pavelić su klasični jezuitski projekat, dve strane iste medalje. Jedan je, kao, na jednoj strani, a drugi na drugoj, a u stvari su oba na istom zadatku.
Tito je došao u Srbiju (ubačen od strane ustaša iz Zemuna) s ciljem da pokrene sukob "Srbe na Srbe". Tako je i počeo "ustanak" u Srbiji. U drugim republikama nije mogao početi ranije, jer bi bilo glupo da Tito ne bude tamo gde nije početak. Inače, u "Proleteru" se prigovara ustašama jedino to što ne uvlače Srbe u borbu protiv Srba. To je uradila KPJ. Pročitajte taj "Proleter" br. 28.
zar ne vidite da je ova ekipa kao i ona u Crnoj Gori izmedju ostalih zadataka dobila zaduženje da pokuša da nas ogadi Rusima i Rusiji .
Ima i za to da bude posebna Delivery Unit .
SMRT EU i NATO paktu, sloboda Srbiji !
Dalje, nova trasa kroz Tursku i Grčku (eliminisanje prevrtljivih bugara) imaće i dužu deonicu kroz Srbiju, pa će i prihodi biti veći. Jedino, što će Vučići morati da traži kredit sa zapada za deonicu kroz Srbiju, zbog EU energetskog paketa.
Dakle, mister Vučići je jedva dočekao prekomponovanje južnog u turski tok, kako bi se priklonio američkoj energetskoj politici i interesima. Setimo se samo koliko je njegova ministarka uložila truda na sabotaži južnog toka. Po čijem naređenju!
Kada Rusi zavrnu gas preko Ukrajine i puste preko Turske, Srbija će ostati bez gasa zavaljujući premijerovoj diversifikaciji! Možda će Obama helikopterom doneti nekoliko boca tečnog gasa, kao AV kiselu vodu poplavljenim područjima.
Njegova vladavina je elementarna nepogoda!
Za ovih dvadeset i kusur godina Srbija je samo na ovako prostim glupostima osramotila se da primjera nema. Za to pljačka svoj narod, podjednako, i one što su ih izabrali i one što na izbore ne izlaze.
Vecina ih se sprda,pjevaju pjesmice,voze gas helikopterima,a,u istom momentu,svi odreda pretenduju da ih se postuje i uvazava kao ozbiljne ljude.
To je strasno.
Svaka drzava,pa i Srbija,da bi obezbjedila normalno svoje funkcionisanje,mora imati stabilno snabdjevanje energentima,po sto povoljnijim cijenama,naravno.
Zato Vucic i prica ovu pricu jer je razocaran otkazivanjem JT i sto jos nije napomenuo,a to je kada je Putin,prosle godine u novembru,poslije parade,bio ljut na Srbiju pa joj,bez najave i bez ikakvog povoda,zavrnuo ventil gasa za 28%.
Vucic ga je morao zvati i moliti da nam pusti gas,ali je tada donio odluku da mora traziti drugi izvor snabdjevanja gasom.
Jer,taj ruski potez je bio neodgovoran i nimalo prijateljski,Rusija se pokazala kao nesiguran snabdjevac i Vuciceva danasnja prica je sasvim ocekivana.
Malo si se posvadjao sa logikom, tako ostrascen protiv Rusa i Rusije. Nista zato, bilo je takvih i pre 70 godina, nista te istorija nije naucila, ali budimo optimisti, mozda cemo videti i taj III svetski, ja sam optimista, a ti?
Da podsetim: Vučić je rekao da će Srbija da 'zamrzne Južni tok dok Moskva i Brisel ne reše međusobno problem',i tim zamrzavanjem je snažno doprineo odluci Moskve. Zbog čega drugo je Putin otišao deprimiran i ljut iz Beograda?
U laži su kratke noge, Vučiću. Stići će te na kraju ona da niko ne može lagati sve ljude sve vreme.
Samo jedno pitanje:Dali u dnevnoj sobi na zidu imate imate lepo uramljenu sliku velikog vodje AV?
Ako nemate podhitno da nabavite...Fuuuuuj
Tacno,EU je kriva za odustajanje od JT,a Putin je,uvidjevsi to,samo rekao da je JT mrtav.
Procitaj jos jednom moj komentar pa ces vidjeti da nisam optuzio Rusiju,rekao sam da je Vucic bio razocaran otkazivanjem JT,a kako i ne bi bio razocaran.
Rusija nije dala EU da bude vlasnik gasovoda JT,a sada Rusija daje mogucnost EU da sa grcko-turske granice grade svoje gasovode,kako sad to?
JT je trebao biti kompenzacija Srbiji za poklon zvani NIS i njegovom propascu Srbija je izgubila silne pare,a Rusi ni da se,iza uha,pocesu.
A,sta kazes na ono sto je Putin zavrtao ventil gasa Srbiji,i sto je trazio dug od 224 miliona $ prije dogovorenog roka?Hajde odgovori.
I zato treba traziti alternativu,ili ti mislis da ne treba,da cekamo da nam Putin opet zavrne ventil.
A,ti,kao da vise brines za ruske,nego za srpske interese,i ne samo ti,ima vas ovdje podosta koji vise volite Rusiju i Putina nego majku rodjenu,kao sto su Golootocani voljeli SSSR i Staljina.
Imam uramljenu sliku na zidu Vucica,Nikolica,Selakovica,Stefanovica,Vujovica,cak i njihovog ucitelja Seselja, i svih njihovih sekretarica i sofera,,ha,ha,ha,ha,ha,
Eto,dobio si odgovor,a ja sam siguran da ti imas na zidu slike Putina i Staljina i parolu preko citavog zida:
"Amerika i Engleska,bice zemlja proleterska" i "Proleteri svih zemalja,skupite se".
Dobićeš aco gas od Amera po dobroj ceni - najmanje tri puta većoj od sadašnje ruske cene.
Aca je formalni premijer Srbije, a stvarni je g. Kirbi. Aca je tu samo da narodu proda rog za sveću.
cima time veliš, ne brinite imam ja za njega adut.Šutnuću ga kad dođe vreme.Sada ne smem .Ne da narod.Ali umem ja s njima.
A vreme će doći kad oni narede.To je ono što ti njima hoćeš da kažeš onako da se vlasi ne sete.
Uradi nešto čoveče.Konkretno.Važno, da se vidi i u narodu oseti.Vidiš da ti ništa ne daju.Nećeš ih ovim protiv Putina umilostiviti.A nas nikako.Samo ako uradiš.Dosta je učenja.Uradi nešto čoveče božji.Nemamo više gde.Al oni ne daju a ne Putin
Pod broj jedan taj dug za gas o kome vi pričate je ako niste znali odavno došao za naplatu i mi smo kasnili već šest meseci da uradimo bilo šta povodom toga sem što smo po ko zna koji put tražili odlaganje za još malo. Rusi su samim time sa punim pravom zavrnuli slavinu jer se gas prodaje za pare a ne za obećanja da ćemo dug izmiriti za šest meseci i tako unedogled a posebno jer smo pored duga izvrdavali da bilo šta uradimo povodom Južnog toka. Pod broj dva znate da postoji bilo kakva iole smislena alternativa ruskom gasu verovatno bi Evropa prvo tu udarila sankcije Rusiji ali pošto se peći ne greju na lepe reči racionalni Evropljani su se ipak odlučili za mrski ruski gas jer drugog prosto nema. Pod broj tri poenta priče sa Južnim tokom je bila da Rusi daju pare i izgrade gasovod a da ga EU onda u skladu sa tim propisom koristi i za gas koji nije ruski što je van pameti. Ovako sada ako im je već toliko do gasa sami će da daju pare za gradnju i onda neka rade sa njim šta god žele
Cuj, nebitno odakle gas dolazi, bitno da je jevtiniji ?!...
Pod hitno da mu se dodeli Nobelova nagrada za pomenutu carobnu formulu.
Poltronizam u tolikim kolicinama istorija ne pamti.
Ah da, u (J)EUropu neka putuje sam. I tacka!
Svi bi bili u obavezi da sakupe najmanje 10 km creva: svinjskih,kozijih,psećih,kravljih,konjskih,magarećih,ili nekih drugih creva...Potom,preko brda i planina,reka i mora,uz odobrenje EU,rastegnuti ih,spojene,do izvorišta tečnog prekomorskog gasa.
Onima koji ne ispune te obaveze,zašiti anuse,dok i njihova creva ne postanu dostupna i korisna.
Ne izuzeti nikoga.
Pa ni svoje najradnije trudbenike.
Tako,goreće večni plam i sve što,već,treba,da proplamsa,plamtaće.
Zanavek.
Čuj, nebitno odakle dolazi gas, bitno da je jevtiniji?!
Pod hitno da mu se dodeli Nobelova nagrada za pomenutu čarobnu formulu!
Poltronizam u tolikim količinama istorija ne pamti.
Ah, da, u (J)EUropu neka putuje sam. I TAČKA!
Jer,taj ruski potez je bio neodgovoran i nimalo prijateljski,.."
"Vidi članak u Voždu Srbija: "Boris Aleksić: „Trilateralna komisija iz Beograda pozvala na razbijanje Rusije“".
da ne bude tri tačke...
G-dine,dug od 224 miliona $ datira od prije 10 god i stalno je odlagan povrat tih para i konacno 2014 Rusi su rekli da se taj dug vrati.
Dobro,dogovoreno je da se 100 miliona vrati do marta 2015,drugih 100 miliona $ tokom 2015 god i 24 miliona u 2016 god.
Medjutim,kada je Putin 16/10/2014,poslije parade, trazio od Srbije da im da EKSTERITORIJALNU vojnu bazu u Nisu i da udju u EAUniju,a da okrenu ledja Zapadu,a Vucic i Nikolic to odbili,Putin se naljutio i u novembru mjesecu je porucio da se prvih 100 miliona $ vrati do kraja 2014,umjesto do marta 2015, i zavrnuo gas za 28 %,da bi Srbijagas pocela vuci iz rezerve.
Vucic je nazvao Putina i zamolio da nam pusti gas,sto je ovaj i ucinio za zakasnjenjem od par dana.
A,Kosacov je optuzio Srbiju da nije dovoljno "gurala" kod EU da prodje JT.Sbija da gura,je li?
Putin je ranije,kad su varili one gasne cijevi,predlagao Srbiji da pocne praviti JT,iako ga je Bugarska blokirala.Smesno i zalosno,u istom momentu.
Ne sme AV-AV da zucne protiv EU
Izjava Vučića je _tačno_ na optimumu srpskih interesa.
Zapadu tu nije teško da poveruje u gubitak Srbije i njenu potrebu za racionalnim, tržišnim rešenjima.
I ššto je još bolje,s ve to je istina. Ma koliko volila Ruse, Srbiji je potrebno energetsko rešenje.
Jedino što je malo slagao je voerovatno to, da ozbilno računa na alternative ( američki gas itd).
Znaju i on i Putin i još ko, da ima i dalje najveće šanse Južni Tok, možda u nekoj promenjenoj reinkarnaciji.
Što je još interesantnije, to verovatno znaju i Nemačka itd ali u interesu političke korektnosti ne govore o tome.
A sve to utiče na pozitivan stav ostalih prema Srbiji.
Pogledajte recimo stav evropskog komesara Johanesa Hana uprkos svim naporima Hrvatske.
Objavili komentar ili ne moju podrsku imate.
Hvala sto otvarate oci ljudima!
Ne obraćajte pažnju na njega, čas se zove *Jasna, čas Danilo, a za vUČKa bi prodao i tatu i mamu.
Kakav bednik!!!
Poštovani,
vidim da ste Vi pravi biser budućnosti Srbije. Vi ste toliko genijalni da ste već prešli i granicu genijalnosti. Radi napredka društva, treba da se što pre javite kod nas, kako bismo iskoristili vaše ideje i kvalitete za dalja istraživanja na našem odeljenju za naučnike.
Nadam se da ćete učiniti ovaj mali lični napor u interesu oporavka društva.
Kazes stabilno snadbevanje gasa je bitno?Tacno je slazem se,i cinjenica da gasovod kroz Ukrajinu nije siguran i pitanje je da li ce vec sledece sezone biti gasa preko tog pravca.Ali kad si vec tako svestan da nam je potrebno sigurno snadbevanje ,zasto ne podrzis Juzni Tok i ne kritikujes EU sto nam nisu omogucili preko Bugarske da dobijemo tu sigurnost.Sto se tice povoljene cene,Srbija spada u zemlje koje imaju neku osrednju cenu gasa.Kako se ponasaju nase elite prema Moskvi,dobro da imamo i takvu,a primer je kakvu cenu Belorusi imaju.Imaju 2 do 3 puta manju cenu gasa od nase.Inace da te naucim nesto,cena gasa se odredjuje prema alternatvim izvorima kojima jedna zemlja kupac gasa ima
Problem je sledeci sto Vucic ne kaze ko je to krvi za juzni tok.On je razocaran Putinom odlukom,pa nije putinova odluka uzrok ona je samo posledica nepustanje EU da ovde prodje gasovod.A Vucic je posle parade odbio da potpise ugovor o gradnji juznog toka,a taj ugovor su pre njega potpisali i Madjarska i Austrija.Madjari i Orban su cak zapretili da ce razmisliti o svom clanstvu u EU posle odluke EU da ne dozovli bugarim da gradi juzni tok.Znaci kriva je Evropa i osim da to Vucic kaze,on nas zamajava nekim besmislenim frazama on je bio iznenadjen Putinovm odlukom.
Srbija je dobila manje kolicina gasa ove godine,ali to je posledica manje kolicine gasa citavoj evropi.Kakva parada ,kic i sund imaju veze sa tim.
Srbija je pored duga i nesiplacenih obaveza dogovorila isporuku gasa u oktobru 2014 godine za zimu 2015 godine.E vidis tako funkcionise Rusija prema Srbiji.Srbija njoj dug i drzanje strene Americi i Natou,a Rusi nama gas za citavu zimu iako smo joj duzni.
Vucic zvao da moli za gas,a onako u duhu sns bota si najveceu laz ostavio za kraj.Ko je moliio,ti mislis da se jedan Putin javlja salabjzerima i politikantima kao sto je Vucic.Moze Vucic da moli do sudnjeg dana,Rusija je odlucila da zbog sankcija smanji isporuke gasa celoj Evropi.Srbiju to ne dotice,jer srbija i ovo sto naruci ne potrosi.
Slatko si me nasmejao sa ovih 224 miliona duga od pre 10 godina.Srbija redovni platisa sve u fulu placa,eto ima samo dugove od pre 10 godina.Jel to vic?
Nenade imenjace cak te ni ovaj dr psih ne razumije sta hoces da kazes, kako ce ih onda razumjeti obican narod koji je kao i doktor vjerovatno dao svoj glas ovoj partiji na vlasti.
Imenjace tvoji komentari su pozitivni za mene,
Umijes li ti logicki razmisljati?
Ako Vucic priznaje pripajanje Krima Rusiji,on automatski priznaje okupaciju i odvajanje KosMeta od Srbije.Shvatas.
Bez obzira sto je Krim bio ruski i sto ga je Hruscov poklonio Ukrajini 1954 god.
Poklon je poklon,i upisan je u katastar UN,na sta se i mi pozivamo u vezi KosMeta.
Je li ti sad jasno?
Njega zanima cena gasa da bude što jftinij a povećava cenu za 2 i po puta da bi je ujednačio sa cenom u EU? Uskoro će da se seti da potrošači gasa plaćaju tu razliku u ceni retroaktivno za zadnjih 20 godina, jer treba nadoknaditi sve te gubitke koju je država pretrpela zbog ovako bedne i niske cene .
Ovaj je definitivno za ludačku košulju.
Kada vidim ovoga, a tek pročitam šta je rekao, počinjem da dobijam napade kao šef Drajfus kada vidi ili čuje inspektora Kluzoa. Nije dobro.
Preporuči komentar:
248
5"
Čovek čita krimi romane i meri svet prema njima.Vučić je zlo koje Kluzo uništava i nikako da ga uništi, pa čovek dobija ospice i mučnine.Taj je ovde dobio najviše pozitivaca.Oni koji riču "lažovčina","nikogović""peder""izdajnik" to su oni koji se dopadaju "eliti" sajta.
Veoma me,zbog toga, zabrine kad dobijem trideset ili četrdeset glasova.Pomislim šta sam to bogu zgrešio, šta nisam dobro video.Oni kojima je Ica cica mica, onima koji tako rezonuju o onome ko nas vodi makar da nas vodi u džehenem, izabrali smo ga,samo se prazne,puni kloakastih osećanja potrebe da riču i vređaju po svaku cenu i na svaki način.Mi koji se time oduševljavamo ne činimo čast ovaom nariodu koji pati i strada oda kad postoji.Ti n e rešavaju ništa, oni imaju potrebu da nekog izblate, da se ispovraćaju.Tu leba nema
Kada vidim ovoga, a tek pročitam šta je rekao, počinjem da dobijam napade kao šef Drajfus kada vidi ili čuje inspektora Kluzoa. Nije dobro.
Preporuči komentar:
248
5"
Čovek čita krimi romane i meri svet prema njima.Vučić je zlo koje Kluzo uništava i nikako da ga uništi, pa čovek dobija ospice i mučnine.Taj je ovde dobio najviše pozitivaca.Oni koji riču "lažovčina","nikogović""peder""izdajnik" to su oni koji se dopadaju "eliti" sajta.
Veoma me,zbog toga, zabrine kad dobijem trideset ili četrdeset glasova.Pomislim šta sam to bogu zgrešio, šta nisam dobro video.Oni kojima je Ica cica mica, onima koji tako rezonuju o onome ko nas vodi makar da nas vodi u džehenem, izabrali smo ga,samo se prazne,puni kloakastih osećanja potrebe da riču i vređaju po svaku cenu i na svaki način.Mi koji se time oduševljavamo ne činimo čast ovaom nariodu koji pati i strada oda kad postoji.Ti n e rešavaju ništa, oni imaju potrebu da nekog izblate, da se ispovraćaju.Tu leba nema