Vukadinović je zaključio da mu se čini da je “angažman Tonija Blera u Moskvi raspršio poslednje iluzije i nade koje su eventualno gajili u pogledu Vučića i njegovog opredeljenja”.
Odlično rečeno. Iskreno se i ja tome nadam,
Preporuke:
335
2
2
utorak, 24 februar 2015 23:23
sokrat
Bolest je uznapredovala, očekuju se metastaze.
Preporuke:
297
1
3
utorak, 24 februar 2015 23:24
xy za nemackog ambasdaora
Moskva ne veruje germano acinim suzama,jedini izbor -izbori sto pre!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
208
4
4
utorak, 24 februar 2015 23:25
Mihajlo srbin
jedan rus je prokomentarisao vest rečima 'Srbi su hulje ' . Kratko i jasno . Toni Bler je direktno učestvovao u razaranju i ubijanju Srbije , Toni Bler savetuje i Albaniju našeg vekovnog neprijatelja . Ramuša Haradinaja je branila advokatska kuća čiji je vlasnik žena Tonija Blera . U pravu je rus ' Srbi su hulje .
Preporuke:
358
11
5
utorak, 24 februar 2015 23:26
drugo ime za korupciju
- "U modernom svetu se angažuju savetnici koji mogu lobirati i pomoći zemlji, i to je model funkcionisanja modernog sveta, Toni Bler.."
Pa baš i nije tako gđo za integrisanje.
Lobiranje je drugo ime za korupciju.
Da je TO tako dokazuju ovih dana britanski novinari koji su baš takvim korumpiranim manipulatorima iz blerovog kabineta namestili korupciju o čemu se saznaje danas.
A takav manir usađuje se savetničkim uslugama i savetovanim individuama iz Nemanjine 11.
Mada oni kao da su rođeni sa tim talentom.
U svakom slučaju nemoralno,ljigavo.
I nek je pala maska lažnog prijateljstva sa onima,našima,koji obraza nemaju.
Šta će tek isplivati!
Preporuke:
220
2
6
utorak, 24 februar 2015 23:27
Kosovo i Metohija su Srbija
Blera nije potrebno komentarisati, dovoljno je reći- ratni zločinac. Daće Bog da je tako, kako je gospodin Vukadinović rekao. To bi bio početak političkog kraja Vučiću. Srbija, koliko god bila tiho okupirana i dalje je proruska zemlja, i preko 80% stanovništva smatra Rusiju velikim prijateljem, a onaj Srbin, koji Rusiji okrene leđa, taj nema čemu da se nada. Biće iskorišćen, kao isceđeni limun, od strane satrapa Novog svetskog poretka. Takav je slučaj bio sa Đinđićem, koji je i fizički eliminisan, ali i sa Tadićem, koji je postao karikatura srpske političke scene. Kod Koštunice je bio drugi problem, on je zbog okretanja od Zapada i nedovoljno jasne politike ka Rusiji izgubio snagu, koju je Zapad iskoristio i eliminisao ga politički u potpunosti. To se najbolje videlo 2012. kada su ga naprednjaci, kao novi konji u galopu Zapada po Srbiji, odstranili iz svakog dogovora za formiranje vlade, iako je on, nesmotreno i naivno, dao podršku izdajniku Nikoliću, a time i Vučićevoj kamarili.
Preporuke:
222
3
7
utorak, 24 februar 2015 23:27
fristajlo
Mnoge ocene stoje.
No, jedno pitanje i za rusku stranu...
Šta ste, za ime sveta, očekivali!?
Godinama iz Srbije stižu pozivi za veće prisustvo Rusije u Srbiji, za otvaranje neke medijske kuće, za aktivniji angažman Rusije uopšte uzev; Rusija nije preduzimala ništa.
Bez i najmanje želje da Vučića branim od ovih kritika (ja bih bio još oštriji, da sam vlastan!)- nije mu ostalo baš mnogo prostora za manevar.
Zemlja je uništena po svim pitanjima, opljačkana, oslabljena, bombardovana, kvislinški režimi od 2000-te na ovamo doveli su Srbiju na ivicu provalije; Vučić je taj, koji je dobio zadatak da je gurne preko te ivice, čini mi se.
Ćutke je to Rusija posmatrala, i čekala da se Srbija sama odbrani.
Kako, čime? S kim? Nije Bler tu zato što ga neko voli, već zato što mu se ne može reći -ne; ko misli da može- neka se seti 1999, i manira zapada kada to "ne" čuje.
Nema više Srbija tu snagu, ne više; ko hoće tu Srbiju, mora da pomogne.
Ako neće da pomogne- neka bar ćuti.
Preporuke:
148
61
8
utorak, 24 februar 2015 23:28
StevanV
Po ko zna koji put, eto i ovde moram da kažem, novinarka koja je radila priloge nije ništa od nazovi, kritika izrekla, već naši Srbi, koji su u emisiji učestvovali. I ništa nisu pogrešili..
Preporuke:
144
2
9
utorak, 24 februar 2015 23:28
Marcus Antistius Labeo
Za razliku od Aleksa, Toma ima za nijansu izbalansiraniji spoljnopolitički pristup. Čovek je svestan svojih limita pa je stvar prepustio savetnicima što se pokazalo ok.
Preporuke:
43
70
10
utorak, 24 februar 2015 23:29
teletabis
Mislim da je Putinu sve bilo jasno još na paradi. Ko ne veruje neka pogleda sliku i izraz zaprepašćenog Putina kad je video one naše idijote koji stoje na kiši bez mantila i Tomu koji je doveo unuče ko da je izašao u zoo vrt a ne da je državnik koji sa gostom posmatra paradu.
I cirkus je ozbiljnija institucija od naših državnih institucija.
Preporuke:
247
2
11
utorak, 24 februar 2015 23:31
Ruzmarin
Da se oglasi FPN i da kaže umeju li i naši školovani kadrovi da probleje koju ili to ume samo Bler i zašto je taj i takav dobrodošao na to mesto.
ON JE UBICA!
Preporuke:
214
2
12
utorak, 24 februar 2015 23:36
Knjaževac
1999...
Preporuke:
162
1
13
utorak, 24 februar 2015 23:37
pantelija
Taključci RT su na mestu.
To je jasno i malom detetu.
Ima još jedna stvar, češanjem od Blera vučić pere svoju biografiju i daje do znanja i najvećem sumnjivcu sa zapada da je potpuno njihov.
To što kalja sebe, njegova je stvar, ali što kalja Srbiju?
Preporuke:
193
2
14
utorak, 24 februar 2015 23:37
co.
Dobro jutro...
Preporuke:
108
1
15
utorak, 24 februar 2015 23:40
jankuloski
Vezano za ovaj skandal pitam se i zamisljam neku drugu naciju i njenog premijera dali bi mogli ovo? Ne mogu da nagjem, svi imaju bar malo dostojanstva.Nazalost mi toga izgleda uopste nemamo, kazem ovo u mnozini zato sto nije Vucic sam doneo tu odluku, puna je skupstina " izabranika naroda srpskog", jel oni imaju politicko, nacionalno , ako hocete ljudsko dostojanstvo? Cim cute, nemaju, pa gospodo drzava bez toga se ne gradi, kako treba da ocekujemo da nas postuju kad sami sebe srozavamo do dna.U normalnoj drzavi narod bih trebalo odma da " presudi" vakvom premijeru na vanrednim izborima, a sledecem premijeru nece vakva suluda ideja pasti napamet.AV, kaze da ne vodi politiku po diktatu Brisela, Vasingtona i Moskve, cista demagogija, on je u pravu samo kad je Moskva u pitanju, pa pobogu nismo slepi.
Po dnevnim listovima na Zapadu, ljudi iz zapadnih zemalja pisu pisma da se bojkotuju knjige Blera, koji je bombardovao Srbiju i "usrecio" Irak, a mi cemo imati njega za savetnika.Sramno.
Preporuke:
145
2
16
utorak, 24 februar 2015 23:40
DŠ
Vučića uhvatila nostalgija za danima kada je u Engleskoj gradio karijeru mladoga biznismena.
Preporuke:
119
6
17
utorak, 24 februar 2015 23:41
momir
Čovek mora da se zabezekne povodom argumentacije Aleksandre Joksimović. Ne zna se ko je tu od koga veći .....: ONA, Bler ili MEĐUNARODNA ZAJEDNICA. Sve se to može redukovati na dve reči: SVETSKI OLOŠ. Kad neko, kao ona, izgovori da je "argumentacija 1999. retrogradna", onda tu svi smislovi zaćute. Kad neko kaže da je ono što se događalo 1999. već arhiviran svetskoistorijski događaj, onda on(a) nema pravo da se bavi ni politikom, ni istorijom, ni moralom, niti da polaže pravo na ikakav intelektualni rad.
Preporuke:
181
1
18
utorak, 24 februar 2015 23:44
Jasna Simonovic
Djordje, kako zašto je pored drugih konsultanata angažovao Blera!? Zato što je "umbrella organization for commercial operations"...piše na webu...
Preporuke:
85
0
19
utorak, 24 februar 2015 23:45
Observantes
Ajde? Što se svi prave blesavi? Okupacija Srbije, jel ima neko da demantuje? Pa i Kriger je došao u Beograd posle zlikovačkog bombardovanja 6. aprila, preventivno, pre nego što je Hitler krenuo na Rusiju! Imamo istorijsku repliku. Šta nije jasno? Jedino nedostaje „Hadžipešićeva“!
Preporuke:
138
1
20
utorak, 24 februar 2015 23:48
ljut sam, neću reći ime
- U modernom svetu se angažuju savetnici koji mogu lobirati i pomoći zemlji, i to je model funkcionisanja modernog sveta, Toni Bler je bez svake dileme čovek koji ima ogromno iskustvo i uticaj u međunarodnoj zajednici, a argumentacija 1999. je potpuno retrogradna - kaže Joksimovićeva.
Imbecilna izjava!
Ali tako i treba narodu koji je glasao za SNS i ostale. Narode ne brini biće ti još gore jer si sam to tražio. Prvom pristalici režima koga sutra sretnem, a u našem malom gradu svi se znamo, reći ću glasno šta mislim. O režimu i njemu koji mu je pomogao. Narugaću mu se teatralno. Valjda takav snosi ovolicnu odgovornost. Pa nije se AV sam izabrao.
Kada bi kanibali sa Papue bili naši ministri imali bi manje štete.
DOSTA JE BILO.
Preporuke:
153
2
21
utorak, 24 februar 2015 23:52
Čitam recenziju Ace V. na Šešeljevu knjigu o Toniju
E sad se pitam ko mu je namestio taj isp.,pardon Blera? Fratini-ne. Guzenbauer-možda,ma to je samo takvo prezime. Biće da je Gvido!
Preporuke:
104
0
22
utorak, 24 februar 2015 23:56
Verica Neskovic-Zdravic
Konacno je Rusiji jasno da je Vucic izdajica roda svog. Ali braco Rusi narod nije Vucic , nemojte to zaboraviti !!!!!!
Preporuke:
138
1
23
utorak, 24 februar 2015 23:57
Peter RV
Srbija je ptotektorat u kome nije dozvoljena opozicija!
Hoce li jedamput Seselj da progovori?
Dali on jos uvijek nema jasnu sliku Vucica?
Ako zaista nema sto da kaze- on je bio korisniji Srbima u Hagu.
Preporuke:
117
3
24
utorak, 24 februar 2015 23:58
marlon
za one koji ne znaju sadasnjeg premijera od ranije, da... za one druge, jos niste ni svesni sta je doticni spreman da uradi....
Preporuke:
102
1
25
utorak, 24 februar 2015 23:59
Dragana
Vlada Srbije je jedna odvratna Vlada!!! Poltroni i plaćenici koje predvodi Onaj koji je opijen sopstvenom moći i uticajem koji ima isključivo u Srbiji. Tuga za ovaj narod koji više nikome ne veruje. Pored toga što je sve siromašniji, narod je duboko utučen, razočaran i povređeno je i ono malo ponosa i dostojanstva što smo nasledili od svojih predaka. Nestajemo u nacionalnoj sramoti i tuđoj pohlepi i gluposti!
Preporuke:
113
2
26
sreda, 25 februar 2015 00:04
bolesno
srpski premijer kaorecenzent knjige o pederskom isprdku!!!!!!!!
Preporuke:
89
0
27
sreda, 25 februar 2015 00:05
Zoran
Ma jok, treba sa Venecualeom, Kubom i Argentinom da se ujedinimo. A i blizu su nam. :)))
Preporuke:
3
146
28
sreda, 25 februar 2015 00:07
Drinko Končarević
Ima li razlike između Tita i AvAv? Nema. Anglosaksonska mržnja prema Srbiji traje li traje. najgore je kad joj Srbi u tome nesebično pomažu.
Preporuke:
100
6
29
sreda, 25 februar 2015 00:07
Mitar
Đorđe, pročitajte Vladimira Lepjohina iz RIA ,,Bler Vučićev savetnik, počinje li na Balkanu velika geopolitička igra''.u fAKTI.
Možda uvidite svoju grešku????
Preporuke:
13
69
30
sreda, 25 februar 2015 00:07
Mikajlo
Daj bože da Đorđe i ovaj put bude u pravu. Ali strašno je ipak ako je Rusima toliko trebalo da shvate s kim imaju posla. To je opasna slovenska naivnost, da ne kažem neku težu kvalifikaciju. Doduše, ako su alek, toma i gljivica uspeli da obmanu tolike ljude u Srbiji, zašto ne bi mogli i nekoga u Moskvi.
Preporuke:
74
5
31
sreda, 25 februar 2015 00:08
Kim DŽong Un
Guzenbauer, Stros-Kan i sad ovaj zlikovac Bler i ko zna koliko još belosvetskih savetnika ima ovaj.
Mene samo zanim ko to sve finsira?
Kako su to oni doprineli Srbiji? - Maltene priznali smo Kosovo kao državu, smanjili nam plate, otimaju se zarađene penzije i proizvodnja opada....
Preporuke:
85
0
32
sreda, 25 februar 2015 00:11
Jaroslav
AV je politički mrtav tj dovođenje Tonija Blera je političko samoubistvo. Pitanje je: šta dalje? Naime, da li neko vidi neke nove snage na političkoj sceni Srbije? Ja ne vidim. Da ima neko da povede Srbiju ovo sa ljušturom AV AVa ne bi tako dugo trajalo.
Preporuke:
75
4
33
sreda, 25 februar 2015 00:14
nije nego
Prvo, RT se samo ironično osvrnuo na to da srpskog premijera danas savetuje čovek koje se najviše angažovao da Srbija bude bombardovana, a kao drugo, druga dva gosta-komentatora i to Srbina, jedan u Americi a drugi u Meksiku su se, s pravom, obrušili na smehotresnu pojavu i ludost AV!
Nego, šta reći a da bude pristojno o tom kretenskom potezu gde se dželat poziva za savet kako da se organizuje "deliveri junit"!
1999. je Srbija dobila takav deliveri da je ovo danas, pre svega, ismevanje sa razaranjima i žrtvama - seti se Milice Rakić izrode izdajnički, znao si toliko puta ranije da spomeneš njeno ima a danas očišćenje svesti nije ti preostala ni truna savesti! BRUKA!
Preporuke:
107
0
34
sreda, 25 februar 2015 00:22
SPAS
Gospodin Bler može samo da raspakuje kofere, a još brže će da ih spakuje. Strani konsultanti Srbiji nisu potrebni, proteklih 14 godina je dovoljno dugo vreme da smo se uverili u delotvornost tih stranih instrukcija, saveta, uputstava. Vučić je slabašan, glumi neku strogoću u promotivnom smislu, svi su ministri u strahu i grču, a današnja sednica Vlade koju je prenosio PINK pokazuje da je Vlada na nivou odreda izviđača, a premijer na nivou najstarijeg koji vaspitava mlađe. Negativna atmosfera ne daje rezultate, nema stvaralačke energije, nema kvalitetnog dijaloga, nema ideja, nema rešenja. Kada se forsira strogoća, formalna disciplina, oponaša strogi profesor gimnazije, iza toga se krije neznanje i nesposobnost. Najbolji potez je ostavka, bolje priznati da ne možeš, da ti ne ide, jer mora neko doći da od Srbije učini državu pozitivne selekcije, naspram negativne koja vlada sedam decenija.
Preporuke:
86
0
35
sreda, 25 februar 2015 00:23
zavernik teorije
Ljudi, nemoj da se iščuđavate, njegov život sada štite zapadnjački obaveštajci tj. agenture!
Sve što kaže ili uradi ne vredi pišljivog boba, dolaze dani kada će se pribojavati i svoje senke, ne bili mi u njegovoj koži!
Preporuke:
94
0
36
sreda, 25 februar 2015 00:27
@Peter RV - Bojić
Slažem se sa vama, ima tu nešto jako trulo o čemu Šešelj neće ili ne sme da progovori, ponadao sam se u njega ali uzalud, kao da imaju neki dil od ranije!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći!
Preporuke:
75
10
37
sreda, 25 februar 2015 00:33
Nimbus
Zapali ti kuću, i onda ga platiš da te savetuje kojom bojom da je krečiš.
Preporuke:
93
0
38
sreda, 25 februar 2015 00:48
@DŠ
gradio karijeru mladoga biznismenaKakvog bre biznismena, sam je govorio da je prao čaše u pabu a i danas pere engleske .....
Preporuke:
70
0
39
sreda, 25 februar 2015 00:48
ana
Da li se moze biti bedniji od joksimovicke? Argumentacija, 1999 je retrogradna. Nisam mogla da verujem sta procitah! Znaci ubijanje Srba I njihove dece je retrogradno. Pa izgleda da je tako ne samo za zapadne zlocince nego I za nasu petu kolonu. Samo je in izmisljati I preuvelicavati druge zrtve.
Preporuke:
121
0
40
sreda, 25 februar 2015 00:56
Danilo
To je srpska unutrasnja stvar,sta imaju Rusi s tim?
Jesu li bili uzdrzani u SB UN 1992 kad su nam uveli 100% sankcije,jesu li nam pomogli i dali oruzje u 90-tim,nisu,jesmo li im dali vojnu bazu na aerodromu u Pristini,a oni pobjegli.
Saradjuju sa Rvatima koji su im uveli sankcije i poslali ustase u Donbas.
A da ne spominjem Bukurestanski sporazum iz 1812 i Sanstefanski mir 1878 god. kad su nas Rusi tako nasamarili da za 100 godina nismo dosli do sebe.
Rusi hoce da Srbe isture ispred sebe prema Zapadu sto nije normalno.
Pisem istinu i samo istinu,i nemam nista protiv Rusa i Rusije.
Preporuke:
18
91
41
sreda, 25 februar 2015 01:25
Zemunac
Obratite PAZNJU na trugao BLER,SEIK iz Emirata sa petrodolarima i Vucic.Tu se krije buducnost Srbije,bas kao i isporuka oruzja iz Emirata UKRAJINI.PRODACE SRBIJU ZA PETRODOLARE,uz podrsku ratnog zlocinca TONIJA BLERA!I staviti nas protiv Rusije!
Preporuke:
64
2
42
sreda, 25 februar 2015 04:29
Jovan S. Ilić
Kad se nenaoružan nađeš između koplja dva moćna ratnika sasvim je moguće da te jedno od njih probode. Kad se konji đilitaju ždrebad stradaju-kaže se u narodu našem jadnom i gladnom. I-u ovo vreme smutno nije ni poželjno politički mislite jer to vas dodatno opterećuje i raspamećuje, Ostaje nam samo ono-neka bude šta biti mora. Naravno da nam "Nova srpska politička misao" iz svog ugla otvara vidike koji i nisu baš jasni i svetli!
Preporuke:
24
10
43
sreda, 25 februar 2015 05:14
szž
Stvarno su mi smešni svi ovi "dubokoumni" komentari gore kad je RT sve rekao a i ključnu rečenicu sa zaključkom, mada bi ja voleo da to ne bude političko nego ono pravo....
Preporuke:
40
2
44
sreda, 25 februar 2015 08:25
Slika
Ovu sliku, njihovog rukovanja, trba uvelicati I okaciti svuda po Srbiji. Blera svi pamte, neka narod vidi ko je Vucic I na kakve niske grane je spusti Srbiju.
Preporuke:
74
0
45
sreda, 25 februar 2015 09:15
miro
Putin je nenormalan, ne poštuje tekovine zapada, čudak, da je normalan on bi bombardovao Srbiju, ovi normalni su to uradili više puta, uvodio bi rusku demokratiju u sve države sveta sa milionima ubijenih koji ne razumeju šta je za njih dobro.
Preporuke:
55
1
46
sreda, 25 februar 2015 10:03
apis
Neko je ovde napisao da je jedan Rus izjavio da su Srbi hulje?! Da li je taj Rus, mislio na one Srbe koji se kao dobrovoljci i dalje bore na strani proruskih rodoljuba u Ukrajini, ili one koji su kao dobrovoljci već poginuli braneći Ruse u Ukrajini? Samo pitam.
Preporuke:
14
49
47
sreda, 25 februar 2015 10:28
kaca
Gladajući RT i vest o angažovanju T. Blera,(tada je citiran i Gardijan ), nigde nije spomenuto ovo sto se plasira kroz naše novine (Blic ).Kako se uključuju razni komentatori u komentarisanju neke pojave na RT oni izriču svoja mišljenja a to dozvolićete nije mišljenje RT.Sloboda mišljenja je izgleda samo dozvoljenja novinarima sa zapada.Uostalom i mi svi koji se uključujemo da komentarišemo skanadlozan angažman Blera nezadovoljni smo postupkom A.Vučića.
Preporuke:
36
1
48
sreda, 25 februar 2015 10:54
nenad
Bler je na sprijatelj jer mi smo bezuslovno za Zapad. Nasa deca ce bit anglosaksonci. Iako govore srpski, mladi ljudi u Srbiji pravi su Englezi. To je fascinantno. Nocni zivot je slican. Zasto da ne budemo ono sto sudbina od nas trazi.
Preporuke:
11
50
49
sreda, 25 februar 2015 11:07
Sima
Istinita priča. Živim u Londonu. Moja žena je bila u prodavnici sa našom bebom i prodavačica tu počne da priča sa njima i da se igra sa bebom. Mahne joj i kaže:
”Hello, hello!"
.
A beba mrtva hladna je gleda i ne reaguje. Onda moja žena kaže
”Ćao, ćao!”
.
Na šta se beba ”uključi” i počne da se smeje i da maše rukom. Na to prodavačica pita:
”Odakle ste? Iz Italije?”
”Ne, iz Srbije.”
”Oh, pa vašoj zemlji je Toni Bler savetnik! On vas je bombardovao.
”Znam, ali šta da radim.”
Preporuke:
82
1
50
sreda, 25 februar 2015 11:08
frajla
A jeste li primetili da je SNS-ovski basibozuk u potpunosti usvojio recnik i "argumente" postpetooktobarskih DOS-ovskih usrecitelja i "modernista" ? Moram da priznam ipak da im taj primitivan i banalan rezon mnogo bolje pristaje.. Pozdrav za sve nezaposlene na privremenom radu u "Napredni botovi&Co". Samo hrabro - dace Bog dobicete i vi neki castan posao. Do tad: konzumirajte vlaknastu hranu i pijte puno tecnosti ! Lakse ide...:)
Preporuke:
54
0
51
sreda, 25 februar 2015 11:11
Vučić-Dodik
Zamolio bih naše poštovane prijatelje da mi objasne kakve koristi imaju obični smrtnici od politike i Jednog i Drugog koji vode "suprotnu politiku".
Ništa drugo, ili se ovdje radi o "prosipanju istine!.
Preporuke:
7
35
52
sreda, 25 februar 2015 11:15
Bik Koji Sjedi
A. Joksimović - da li vam to retrogradno zvuči?
Preporuke:
49
1
53
sreda, 25 februar 2015 11:33
Jaroslav
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
JAo, jao jao.
Vreme poluraspada osiromašenog uranijuma je više od četiri milijarde godina.
Dakle još dugo neće biti argumenti iz 1999. retrogradni. Nije mi jasno ovo biće.
Preporuke:
62
0
54
sreda, 25 februar 2015 11:39
jankuloski
@mihajlo srbin.Tako je brate Mihajlo, tako je.Kako da probudimo uspavanu postenu intelegenciju?Ima nade...
Preporuke:
24
0
55
sreda, 25 februar 2015 11:47
zoran
Jadranka i nezna sta znaci rec "retrogradno"....smem u to da se kladim....nenad je mladi anglosaksonac sa nekim nocnim zivotom....pfff....pa ovakve dok imamo blago nama.....setite se kad je nenad rekao da hoce u EU zato sto ce da jede "KROSANE"....sacuvaj nas boze od raznih jadranki, nenada i aleka!
Preporuke:
38
1
56
sreda, 25 februar 2015 12:06
Rajko
Similis simili gaudet, tj. sličan se sličnom raduje. Bler je školski primer sociopate. Zaključak?
Preporuke:
39
1
57
sreda, 25 februar 2015 12:06
Palmav Eprina
Ako su tebi, Mihajlo i tom "rusu", SRBI (podrazumevam SVI) "hulje", onda je Vučić Srbija i Vučić je svaki Srbin u njoj i izvan nje!
Preporuke:
20
0
58
sreda, 25 februar 2015 12:10
nebitan
Ako je neko od ozbiljnih političara u Rusiji mislio da se od vučića može nadati nečem razumnom, onda bi taj trebalo pod hitno da menja prtofesiju. Političari treba da budu dobro obavešteni i da imaju solidnu moć procenjivanja, a evo, u Srbiji gotovo svako ko razmišlja svojom glavom je još od 2008. mogao da zna u kom smeru ide vučićev SNS. Bio je to školski primer bednog i primitivnog obmanjianja neobaveštenih glasača, gde je u koracima vršena postepena gradacija izdajništva, postepeno dozirana kako bi narod bio polako pritiskian i preusmerevan u pravcu po volji nemaca i vašingtona. A što se tiče poštovanog Đorđa, fer je što ste ispunili kodeks korektnog novinarstva i niste prejudicirali stvari, nego ste dali vučiću šansu da sam sebe vremenom raskrinka kao izdajnika, ali ja bih pre voleo neka efikasnija i brža rešenja za takve stvorove.
Preporuke:
32
0
59
sreda, 25 februar 2015 12:10
dž
a Blerove `šape` se mogu nazreti i iz novog `dila` - isporuci oružja Porošenku, putem Bin Zajeda ? "Dostojno" - zloduha Beliara ?
Preporuke:
34
0
60
sreda, 25 februar 2015 12:11
Stef
Taman da je Bler pi-ar ili marketinški genije (nije, dakako) on ima i imaće do kraja života izuzetno loš imidž zbog onoga što je radio Srbiji '99. Kakvu on to korist može doneti Srbiji osim negativnog simboličkog kapitala? Ovaj komentar gospođe Joksimović je veoma ciničan i glup, ali to je slika srpske kvazielite. Ne shvataju da ih i njihovi EU ''prijatelji'' preziru, ali su im potrebni još neko vreme u ulozi korisnih idiota. A onda pravac u korpu za društvenu reciklažu isluženih kadrova Imperije.
Preporuke:
34
0
61
sreda, 25 februar 2015 12:53
Zarja, Zarja
"U Vladi smatraju da se Moskva plaši da se Beograd okreće Zapadu, a pravi okidač su bili razgovori Vučića sa potpredsednikom SAD DŽozefom Bajdenom o snabdevanju Srbije američkim gasom", zaključuje " inteligentno" bljuc!
Politiku današnje Rusije, imperije, nije moguće svoditi na nekakvog prodavca ruskog gasa, ma koliko bi to u svom bolesnom cinizmu želeli prodavci američkog, koji su, još malo, pa stvarno svedeni.
Energija se može dobijati iz mnogih izvora, ali ljudskost samo iz jednog!
Taj izvor je trajno presušio kod mnogih čije postupke i izjave pratimo sa prirodnom ljuskom reakcijom - gnušanjem!
Preporuke:
31
1
62
sreda, 25 februar 2015 13:03
Panta
jedan rus je prokomentarisao vest rečima 'Srbi su hulje '
Na ovu temu sam pisao par puta, izražavajući čuđenje zbog čega nema niti jedne jedine istorijske knjige od ruskih istoričara koji se pozitivno izražavaju za Srbe. Takođe sam primetio da se mnogo pozitivnije izražavaju prema Hrvatima. Lično ne mislim da su u pitanju rusko neznanje, rusko nepoštovanje Srba i sl., već je sigurno u pitanju istorijski odnos "srpskih vlasti" prema Rusima. Taj odnos je oduvek bio neiskren, baziran isključivo na koristoljublju. Za ovu tvrdnju ima bezbroj dokaza.
Drugo, ne može biti slučajno da je još jedan srbofil napisao upozoravajuću knjigu namenjenu isključivo Srbima, a to je knjiga A. Rajsa "Čujte Srbi!" I on je upozorao Srbe kakve fukare postaju kada se dočepaju vlasti.
Treće, Srbi nikad ne treba da zaborave da je Karađorđe morao da ubije oca i rođenog brata da bi pokrenuo Srbe na borbu za slobodu.
Ne treba pominjati ni uljuljkanost "beogradžana" za vreme nacističke okupacije.
Preporuke:
28
4
63
sreda, 25 februar 2015 13:16
Roksanda
I Englezi ga preziru kao ratnog zločinca:
https://www.youtube.com/watch?v=LaKMIxS93-s
Preporuke:
32
0
64
sreda, 25 februar 2015 13:24
Mićunović
Komentatore razumem, ali ne razumem jedno.Ova dva belosvetska idiota ... imaju o nečemu zajednički jezik. Koje li je zanimanje Blera, advokat, lord, protuva, Robin Hud, Otelo?Šta on to zna bolje od nekog akademika SANU napr Krestića Ima par pitanja- gde mu je kancelarija- da li savetuje u 4 oka ili Bler ima ekipu savetnika koja savetuje Vučića-Ko mu je dao vizu da poseti Srbiju- da li Bler savetuje lično Vučića ili prisustvuje sednicama VladeZna li neko na koju temu daje savete i smeli Vučko da ih odbije ili ih izvršava, ili upoređuje sa savetima Usros Kana? Ili Šeika? - kako da unište pravoslavlje ili samo Rusiju a srbe da poštede- bombardovanje neposlušnih- saradnja sa MMFom- da ubrza prijem nezavisnog Kosova u članstvo UE, a da to srbi ne primete - saveti u poljoprivredi- književnost- Julije Cezar- Šekspir- Ili poznaje srpsku istoriju- Čita li Blejalo ćirilicu Molim da mi neko odgovori, jer ne mogu da se snađem, ili je ovo vic decenije.
Preporuke:
27
1
65
sreda, 25 februar 2015 13:28
Radgost
@@Peter RV - Bojić
Slažem se sa vama, ima tu nešto jako trulo o čemu Šešelj neće ili ne sme da progovori, ponadao sam se u njega ali uzalud, kao da imaju neki dil od ranije!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći! -
Da,da.Tako nekako.
Ispada da se Šešelj i ova dvojica nisu ništa dogovorili,pre njegove predaje Hagu;ili je bilo samo: "ćao vidimo se".
Preporuke:
15
2
66
sreda, 25 februar 2015 14:09
anta
Ukoliko bi sebi priznali da smo kapitulirali oktobra 2000., onda ovo što se danas naziva ludilo bi shvatili kao normalni red stvari..logično je da okupator u okupiranoj zemlji postavlja koga mu volja...ja bih reka da je ludilo verovati da mi kao nešto biramo na izborima, pa potom , kao nismo dobro izabrali pa nam je zato kako nam ...a što se tiče Rusa i njihovih komentara to ne treba uzimati ozbiljno, oni se samo prave blesavi...na tu foru se švercuju već 25 godina...
"Ili prihvatite plan koji vam je skrojio Ahtisari, ili će vas NATO vratiti u kameno doba "Viktor Černomirdin ,Ruski emisar
Preporuke:
8
21
67
sreda, 25 februar 2015 14:15
da li je premijer poklonio knjigu
u kojoj se govori o pederskom isprdku bleru????????
Preporuke:
30
1
68
sreda, 25 februar 2015 14:17
Bog se dragi na Srbe razljuti ...
`...angažovanje za potrebe Vlade konsultantske kuće Tonija Blera, bivšeg premijera Velike Britanije, koji je svojevremeno agitovao za NATO bombardovanje SRJ`
E, Šešelju, Šešelju, Srbija ti zahvaljuje na stručnom obrazovanju svojih najbližih saradnika. Iskren da budem i ne čudi me što si se razboleo posle njihove položene Velike mature. Neko mi je rekao (?!) da je glavni ispitivač na ispitu bio Toni Bler, ali to mora da je neka patka, zar ne?
Preporuke:
22
2
69
sreda, 25 februar 2015 14:18
Hrizostom
Odlično! A sada najzad otkačite SNS i SPS, pa pokrenite srpsku TV sa pravom opozicijom, kako ste nam obećali jesenas!
Ne? Onda ne lupajte više po nama PRAVIM Srbima! Upristojite se, ovde ste u gostima.
I prekinite više da delite odlikovanja partizanima u Ruskom Domu. Jer, to jedino i efikasno radite ovde u Srbiji, plus sisanje resursa i naših živaca.
Preporuke:
15
8
70
sreda, 25 februar 2015 14:21
exp
ja ne bih bio retrogradan, ali me secanje na milicu iz batajnice (ne bih da vredjam frazama tipa "i ostale zrtve") odrzava bas u takvom stanju. i hvala mu (secanju) zato sto se jos osecam kao covek, pa zato ovu kvalifikaciju doticne placenice shvatam kao veliki kompliment svima koji su retrogradni kad je rec o ubicama srbije. necete mi verovati, ali mogu cak da mrzim i koristim odgovarajuci govor. dobro je sto ne mozete da vidite moj izraz lica i cujete sta govorim. dakle, napred retrogradno sve dok ima onih koji se nicega ne stide. kad smo vec kod ducica, i on je bio retrogradan, a tek santic, a tek...
Preporuke:
29
0
71
sreda, 25 februar 2015 14:30
Posmatrač
Može biti da je Vučić poverovao Bleru da se "duboko kaje" za svo zlo koje je pričinio Srbiji pa želi na ovaj način da se iskupi.
Preporuke:
18
5
72
sreda, 25 februar 2015 14:37
Vesna
Pisem istinu i samo istinu,i nemam nista protiv Rusa i Rusije.
Onda ti je najbolje da ćutiš, jer si ovim sve reakao!Niti išta znaš, a još manje razumeš!
Preporuke:
21
2
73
sreda, 25 februar 2015 14:45
Milica Bjelic
Razocaravajuce od strane Vucica kome sam dosta verovala. Pod ruku sa Blerom. Zaboravljene se sve zrtve bombardovanja. Ovo pocinje da mi deluje kao da smo mi sami krivi sto smo bombardovani i da to treba sto pre zaboraviti. Takav premijer nije moj premijer. Birala sam ga od sveg srca a sada ga se javno odricem.
Preporuke:
25
1
74
sreda, 25 februar 2015 14:59
Bob
@Panta
Rusi i hrvati, bugari... šta, i Rusi i mogu da budu glupi, ništa neočekivano.
To je samo posledica njihovog slovenofilstva, što je drugo ime za tribalni zaostatak u njihovim umovima. Na žalost, Rusima treba još oko 500 godina da dostignu Srbe, i bar 1000 Grke, u onome što se zove "hrišćanski duhovni razvoj". Za sada su negde na nivou nemaca - polukrštena plemena sa severa. Oni daju prednost plemenu, rasi, primitivizmu krvi, zato su i jedni i drugi radosno prihvatili materijalizam i satanizam svojih umobolnih vođa. Komunizam i nacizam - braća rođena.
Zato su ih dosada anglo-amerikanci i šili kako su hteli. Načerkaćemo se mi da im dođe u glavu...
Preporuke:
4
36
75
sreda, 25 februar 2015 15:03
nenad
ne sprdajte se sa mnom, znam da svi vi hocete da zivite kao Amerikanci
Preporuke:
5
30
76
sreda, 25 februar 2015 15:05
Srbin crnac, ateista
Kako samo Blic tabloidno predstavlja stvari. Sve svode na "napad". Potpuno su prećutali da je Raša Tudej imala emisiju u kojoj su pozvali dva Srbina gde je rečeno nekoliko važnih stvari (koje Blic ne prenosi) rečju da je Srbija marioneta Zapada i da Srbi ne kreću u rušenje ovakve vlasti jer su svesni da su okruženi sve samim neprijateljima (tj zemljama NATO pakta). Sad da li tu Rusi malo love u "mutnom" pa žele dobiti koji poen u srpskom patriotskom glasačkom telu ili je nešto drugo po sredi ali pomenuti članak na Faktima treba pročitati čisto da se vidi drugi način razmišljanja zato kopiram citat:
Srbija izvršava bezmalo sve naloge Evropske unije – koliko god je to moguće, a Vučić u svojim izjavama stalno podvlači da Srbija teži da stupi u EU. Ali, Vučić drži distancu prema SAD i na sve načine podvlači zainteresovanost za razvoj odnosa Srbije sa Nemačkom.
Preporuke:
11
11
77
sreda, 25 februar 2015 15:07
Srbin crnac, ateista
Zbog toga, Vučićeva partija i vlada Srbije koju predvodi teže da nađu podršku u krugovima koji su, s jedne strane, nezavisni od Stejt departmana, a sa druge – dovoljno značajni u donošenju svetskih i evropskih odluka. Takvim igračem može se smatrati takozvano „svetsko bankarstvo” – konglomerat banaka Londona, Bazela, Hongkonga i sličnih, konglomerat kojem su SAD danas dužne bilione dolara, a koji, uzgred, ima prilično jake pozicije u Kini
Po mišljenju ruskog ekonomiste Mihaila Hazina, iza leđa Blerove kompanije stoje najkrupnije transnacionalne banke koje se obično svrstavaju u grupu „rotšildovih”, a te banke vode zakulisnu borbu sa američkim elitama
Sve u svemu, ako je kompanija Tonija Blera pokazala interes za Srbiju – to znači da se povodom te zemlje sprema neka krupna geopolitička igra, alternativna ovoj koju sada vode SAD.
Preporuke:
6
15
78
sreda, 25 februar 2015 15:10
Srbin crnac, ateista
Samim tim, ako je Vučićeva pokazala interes za usluge kompanije Tonija Blera – to znači da se rukovodstvo Srbije uključilo u prilično suptilnu i profesionalnu igru za učvršćivanje svojih suverenih pozicija u svetskoj ekonomiji Hoće li Vučićevoj vladi poći za rukom ta suptilna igra – pokazaće vreme. Nezavisno od toga, već sada se može reći da je rukovodstvo Srbije za glavu profesionalnije od vlada celog niza evropskih zemalja (Bugarske, BiH, Rumunije, Grčke, baltičkih država, Ukrajine...), koje su zapale u zavisnost od EU-birokratije i američkih kompanija koje su ih dovele ili ih vode ka gubitku nacionalnog suvereniteta i ekonomskom propadanju. Nadajmo se da se to neće desiti i Srbiji
Preporuke:
7
20
79
sreda, 25 februar 2015 15:18
kostja
@nenad:
nedostaje ti samo smedje-maslinasta uniforma SNS- jurisnika!
Preporuke:
19
2
80
sreda, 25 februar 2015 15:19
gavrilo
Vođenje ovakve politike nije lako i ponekad košta, ali to je jedina opcija koju Srbija ima ukoliko želi da bude i dalje poštovana na međunarodnoj sceni,kaže Antić???Zar Rusija nije međunarodna scenag-dine Antiću!?Zar su trebal Ameri i Englezi da angažuju Gebelsa da budu poštovani na međunarodnoj sceni?Smiješni ste i nakaradni u objašnjenjima koje ne priliće ni tovaru!
Aleksandri Joksimović predlažem da usta držai zatvorena jer imam osjećaj da je tada najpametnija!Sa Blerom AV,AV,AV je sam sebi pucao u glavu bar kada smo u pitanju mi srbski rodoljubi i Rusi, doduše izgleda mi nismo međunarodna zajednica!AV je izgubio potpuni osjećaj za UKUS itreba ga PRINCIPOM zamjeniti!
Preporuke:
24
2
81
sreda, 25 februar 2015 15:20
xxx
... Rusija je sve do Sočija slala zapadu signale naklonosti ... ne kažem da nije znao da ta ljubav nije "uzvraćita" , no tek nakon majdana Putin je shvatio da se o njegovoj glavi radi (i to sad i odmah) , i umesto da se poigrava sa unutrašnjim neprijateljem počeo da se bori protiv spoljnjeg , za ono što jeste i interes Rusije ... šta očekuju ruski komentatori i pljuvači od Srbije koja je razvaljena država bez ozbiljnog saveznika koji bi je vojno , politički i ekonomski podržao u ratu za oslobođenje od okupatora ???
... šta je srpski patriotski korpus (a šta sami Grci ?) očekivao od Sirize i Grčke koja je već u snažnom zagrljaju NATO- a ???
... šta očekuju srpski patrio-blokatori od sebe kad postanu kalifi umesto kalifa u okupiranoj Srbiji ???
... ovde je jedini pošten potez mogao da povuče vučić da se povukao iz politike pre par meseci ili godina - kome nije jasno šta se dešava taj se samokandiduje za ulogu ljotana umesto nesposobnih nedićevaca.
Preporuke:
16
4
82
sreda, 25 februar 2015 15:22
@ Končar...
Reč je o Bleru i AV a ne o Titu. Ne podmeći.
Preporuke:
17
1
83
sreda, 25 februar 2015 15:29
Boško
Samo čovek koji je u dubokoj nesvesti ili je ispušten kao dete na glavu na beton (kao Vučić koji se time pohvalio)
@Fristajlo
Potpuno ste u pravu.Uz svu ljubav prema Rusiji ona je,ipak, cutke gledala, kako ovaj najizdajnickiji rezim,ikada, sistematski I perfidno ubija u srpskom narodu poslednje atome snage, prkosa I zdravog razuma.Mogla je Rusija da, bar malo , rastera ovaj medijki mrak.Narod je jos uvek voli i gleda prema Istoku ceznjivo.Pomozite da se resimo ove opake bolesti, zvane Vucic .
Preporuke:
24
5
85
sreda, 25 februar 2015 15:52
nada petrovic
Posle sletanja Berovog aviona na Surcin bilo je jasno u kom smeru ide ova vlada. Da li to hoce Srbija? Trebalo bi proveriti ne pomocu placenih kompanija vec referendumom. Iole upuceni u govor tela su zapazili rezervu kod Putina prilikom posete Beogradu. Nasi su pravili predstavu, pokusavali jadno da govore ruski, ljubili se nekoliko puta po tri puta, ali to nije bilo dovoljno da ubedi velikog Vladimira. Imao je on bolje informacije o kuvarima nase politike. Nazalost, narod ce uskoro kusati samo tu kiln-corbu!
Preporuke:
21
0
86
sreda, 25 februar 2015 16:09
Rđosav
- Srbi su g*_na.
- naročito iz ruske perspektive.
- Rusi su najuspešniji narod na Planeti.
- razlika je drastična...
Preporuke:
18
12
87
sreda, 25 februar 2015 16:33
Rđosav
- dakle, branim tezu: Srbi su g*_na, naročito iz ruske perspektive.
- dokaza na pretek. Današnji naslov u vodećem srpskom nacionalnom dnevniku: Gde će se zaustaviti Vladimir Putin?
- nema potrebe analizirati, naslov kaže sve. U tekstu je sublimirano svo zapadno zlonamerno političko-analitično "novinarstvo". A Glodur Politike je - navodno - na srpsko-patriotskim i rusofilnim pozicijama?!
- ovakav naslov je skandalozan. Uređivački promašaj. Ali, oseća li to prosečni srpski čitalac? - a urednik? - jok.
- zaključak: toliko potmule mržnje prema Rusima - koja svaki čas izbija iz srpskih medija - zar je to slika rusofilije?! O čemu mi pričamo?
- da, pričamo o Tezi koju sam postavio. Q.E.D.
Preporuke:
24
6
88
sreda, 25 februar 2015 16:42
Aleksandar
angažman Tonija Blera u Moskvi raspršio poslednje iluzije i nade koje su eventualno gajili u pogledu Vučića
To treba i u Srbiji da rasprsi sve iluzije i nade u pogledu tog vele izdajnika!
Preporuke:
21
0
89
sreda, 25 februar 2015 16:43
Cile
Hulja sa huljom!
Preporuke:
22
0
90
sreda, 25 februar 2015 16:43
saša r.
Pobogu, g-dine Vukadinoviću, zar Vi ne čitate izjave Aleksandra Vulina?!
Pa nije problem u Bleru, već u ponašanju Raša Tudej-a!:)
Bler je naš novi "prijatelj", naša "nova radost", naša "realnost na terenu"!:)
Eto, kritikovasmo i "prijatelja i brata" šeika Bin Zajeda, a vidite kako se od juče svojski trudi da "pomogne" Kijevu!:)
Moram priznati da nije fer što nismo angažovali i Medlin Olbrajt i DŽejmija Šeja, a trudili su se da nam "pomognu" isto koliko i Bler, ako ne i više!
Preporuke:
23
0
91
sreda, 25 februar 2015 16:45
Ginter Zibert
Srbin crnac,ateista
Vaša tri komentara su odlična.
Pozdrav
Preporuke:
11
2
92
sreda, 25 februar 2015 16:55
Ginter Zibert
Kad sam nedavno pisao komentar vezan za Sirizu,ukazujući da je na delu opkoljavanje Nemačke,dodao sam na kraju:Gospodaru(Vučiću),menjaj brod(Nemačka),ovaj tone.
I gle,gospodar kao da me posluša i ode na Britanski nosač aviona....
U svakom slučaju je za Srbiju bolje da premijer bude uz Britanske admirale(makar i bivše),nego uz Nemačke kaplare(u punom kapacitetu).
P.S.Ovo da čitaju oni koji koriste glavu za mišljenje.
Preporuke:
7
16
93
sreda, 25 februar 2015 17:08
nego kako
najbolje da se pronadju piloti koji su nas bombardovali i da se upute kod nikolica za odlikovanja a alek da nam odrzi predavanja o boljitku nase dece i o suficitu osiromasenog uranijuma u srbiji....naravno i za to posebno zahvaliti pilotima...ta zahvalnca neka ie na dragicinu fondaciju!
Preporuke:
21
2
94
sreda, 25 februar 2015 17:13
...
Vredna intervencija Vukadinovića uz pominjanje takođe teksta iz Gardijana koji je englesko glasilo pa ipak to Blic ne komentariše, jer mu se ne uklapa u antirusku agendu koju je dobio da odradi od nemačkih vlasnika.
Sa druge strane čitajući komentare pade mi na pamet da Bler i Vučić imaju puno toga zajedničkog, obojica su preumljeni, Bler je od protestanta postao katolik kao žena mu, Vučić je krivokletnik, pa eto lepo se razumeju a i jedan i drugi su pudlice Vašingtona.Stoga saradnja i topao prijem u vladi Srbije Blera i ne treba da čudi, jer to i nije vlada Srbije već UK. Tamo se bolje osećaju englezi nego Srbi.
Lično se zahvaljujem RTu što je uzeo u odbranu, preko Srba koji su bili deo ove emisije, srbski narod kad već njegova vlada neće.
Za mene je ovo još jedan dokaz dobrih namera Rusa prema Srbima kao i uvek uostalom, još od Putinovog veta Ahtisarijevom planu u UN pošto ga je Koštunica zamolio da nam pomogne.
Preporuke:
23
3
95
sreda, 25 februar 2015 17:32
Slavisa
On samo sto jos nije angazovao Tacija za specijalnog savetnika za transplantacije, nema nijednog korumpiranog mrzitelja Srbije da se sa njim nije slikao. I slizao.
Preporuke:
17
1
96
sreda, 25 februar 2015 17:41
Brane2
Mislim, da previše naivno gledate na to.
Srbija traži svoje kombinacije u svetu između interesa velikih sila.
Normalno je stoga, da Vučić intenzivno komunicira sa svima, a naročito USA/UK.
Vučić je namirisao da bi Bler mogao da ima nekog uticaja koji je Srbiji potreban u nekom smislu i tu ga je zamolio za angažman.
Ne mora Bler nama ili njemu biti simpatičan, bitne su posledice ovoga. Ako budu pozitivne po zapad ili situaciju na Balkanu, pritisak na Srbiju će biti smanjen.
Nema tu crnog i belog, a da predsednik počne da se ponaša "Šešeljevski", brzo bi došlo do velikih novih problema.
Preporuke:
7
18
97
sreda, 25 februar 2015 17:45
@ Ginter Zibert
Nisam siguran da će nemački "brod" da potone, bar dok se drži ruskog "ledolomca".
A Britanci su nam "dokazani" prijatelji?
Preporuke:
17
2
98
sreda, 25 februar 2015 18:21
Ginter Zibert
Potonuće Nemački brod,ali će ga sa dna vaditi Ruski ledolomac!
Naravno, da su nam Britanci neprijatelji,ništa manje nego Švabe...
A vi pokažite malo hrabrosti pa stavite nik nejm, ne priliči Srbinu kukavičluk, zar ne?
Preporuke:
10
4
99
sreda, 25 februar 2015 18:23
Prorus
Najbolja kombinacija na svetu je Švedski čelik i Srpska rđa. Rđe među Srbima ima koliko god hoćeš!
Preporuke:
15
1
100
sreda, 25 februar 2015 18:35
Ginter Zibert
@Brane2
Nisam vas do sad primećivao na NSPM, ali vam je komentar odličan.
Pozdrav
Preporuke:
5
5
101
sreda, 25 februar 2015 19:43
Volfgang Gete
Mi smo Srbe nazvali Balkanski Prusi.
A vi odoste Englezima. Da vas vidi Vuk (Karadžić)!
Preporuke:
10
0
102
sreda, 25 februar 2015 19:44
Danilo-1
@ Panta,
Ti,g-dine,blatis Srbe,hvalis Ruse,bez ikakvih dokaza,ni jednu istor. cinjenicu nisi dao.
Kazes da su Srbi u odnosu na Ruse bili neiskreni,bazirani na koristoljublju i da imas bezbroj dokaza za to.
Hajde navedi bar jedan dokaz pa cu ti odgovoriti?Prije ce biti da je situacija bila obrnuta,a ja cu ti to dokazati.
Rusi su prvi put dosli u pomos Srbima i I Srp.ustanku 1804,sa 1000 ljudi i 4 topa,presli iz Rumunije gdje su ratovali protiv Turaka i to je bio i njihov interes da Srbi privuku Tuske jedinice na sebe.
Dolazi 1812,Napoleon se sprema na Rusiju,a Rusija potpisuje Bukurestanski mirovni sporazum po kojem prodaje Srbe Turcima,Karadjordje to naziva izdajom,dolazi mu ruski izaslanik Marko Ivelic,predaje mu rusko odlikovanje i ubjedjuje ga da prihvati totalni poraz,ali Karadjordje odlucuje da se bori.Turci napadaju Srbiju krajem jula 1813,nastaje masakr nad Srbima,desetine hiljada pobijenih,silovanih,hiljade popaljenih sela,narod bjezi u planine,pokolj je najstrasniji.
Preporuke:
4
7
103
sreda, 25 februar 2015 19:49
djoka
Neprijatelj Srbije je vucic sa kompletnom vladom i toma nikolic kao predsednik Srbije. Kada se ovih neprijatelja-domacih kvislinga oslobodimo, ali i onih koji su vladali pre njih (a sada cine tzv.opoziciju), onda ce i Srbija biti slobodna zelja. Do tada smo samo robovi u svojoj zemlji,bez prava i na sopstveni zivot.
Preporuke:
12
0
104
sreda, 25 februar 2015 19:52
U Dražinom štabu veselje
STIGLI ENGLEZI!
Preporuke:
10
2
105
sreda, 25 februar 2015 19:59
Brundalo
Citirati A. Joksimović u NSPM je skrnavljenje NSPM. Da li ste gospod zaboravili ko je taj lik. Ta muzičarka nikada nije završila Muzičku akademiju. Bila je portparpol DS. Sa te funkcije su je Dosmanlije postavli za pomoćnika onog izdajnika Svilanovića 2000 g. i to za šefa najvažnijeg sektora - Sektor za štampu, informacije, kulturu, nauku, prosvetu.Kada je ušla u MSP u papučama (to je prvi slučaj u svim ministarstvima sveta) izjavila je: "Ja sam Aleksandra Joksimović, ne volim novinare, bavila sam se paralelnom diplomatijom". Vladala je nepune dve godine i za to vreme ukinula sve programe, protokole o sardanji na informativnom i mkulturnom plani sa bivšim zemljama VP. Ukinula je ZAMTES, ukinula je mesto porttparola u MSP-u.Od toga vremena MSP nema redovne konferencije za novinare.Ipak je oterana iz MSP, jer je počinila neke druge radnje koje spadaju u kriminal. Upisala je i završila FPN i dans se javlja kao spoljnopolitički eksper. Uglavnom laprda,umesto da bude u CZ-u.
Preporuke:
20
0
106
sreda, 25 februar 2015 20:00
Danilo-2
@ Panta,
Poslije poraza Karadjordje ide u Rusiju,a car Aleksandar nece ni da cuje za pomoc Srbima,kaze da ima sporazum sa Rusima.
Kasnije dolazi do ponovne saradnje izmedju Rusa i Srba,Srbi traze zastitnika u Rusiji jer znaju da na Zapadu nemaju prijatelja.
Tako je stvoren mit o braci Rusima,jer su se Srbi uvijek sami borili i trazili neku silu da im pomogne.Neprijatelji su nam uvijek bili isti,od Turske do Austrije,Njemacke.
Rusija je Srbima pomogla,i to ne mnogo,samo kad je to njima bilo u interesu.
To je jasno,ako znamo da je Rusija imperija i da ni jedna imperija nema prijatelja,postoje samo interesi.
Dolazi Sanstefanski mir,izmedju Rusije i Turske,u martu 1878 god,kada Rusija osvaja Bugarsku i daje joj teritorije,od Dunava do Egejskog mora,od Ohrida i Nisa do Crnog mora.
Srbija se buni,kralj Milan salje velikog diplomatu Jovana Ristica u Bec i Berlin,koji uspijeva nagovoriti zapadne sile da poniste Sanstefanski sporazum.
Preporuke:
5
5
107
sreda, 25 februar 2015 20:02
@Vesna
Ne izvrcite tudje reci ,nije "Fristajlo" nigde spominjao da Rusija nista nije ucinila da nam pomogne da se resimo ove vlade,vec da nije ucinila nista da nam pomogne od 2000.god.do danas.
Preporuke:
6
2
108
sreda, 25 februar 2015 20:04
@ U Dražinom štabu veselje
STIGLI ENGLEZI!
Da ga predaju Krcunu i Titu!
Preporuke:
10
7
109
sreda, 25 februar 2015 20:04
@Kostja
A tebi nedostaje samo zuto plava uniforma DOS jurisnika!
Preporuke:
2
4
110
sreda, 25 februar 2015 20:09
Jasna@Srbin crnac ateista
Odlican komentar!
Preporuke:
5
6
111
sreda, 25 februar 2015 20:16
Ruske tajne službe
Za Danila,
Ti i dalje po starom Bošnjačkom običaju zabijaš klinove u Rusko-Srpske odnose!
Proturaš Rusofobiju na svakom koraku!
Privet
Preporuke:
15
2
112
sreda, 25 februar 2015 20:17
Danilo-3
@ Panta,
Bizmark zakazuje Berlinski Kongres za juni-juli 1878 i isparvljaju se greske Sanstefanskog sporazuma,Srbija i Crna Gora se prizaju za drzave,dobija Nis,Leskovac i Vranje.
Kralj Milan je razocaran Rusijom i potpuno se okrece Austriji i kaze:"Srpska sopljna politika se zasniva na opasnoj slovenskoj sentimentalnosti".
Zasto Rusi vise vole Bugare?
Pa,zato sto su Bugari lojalni,sto ih je lako gaziti,a Srbi hoce samostalnost,slobodu,a imperije ne vole takve male narode,ni onda,ni danas,ni nikad.
Nadalje,Srbija balansira izmedju Rusije i Zapada,a Bizmark Srbe naziva Malim Rusima,zbog cega nas Zapad ne voli.
Zato knjaz Mihajlo kaze da su Srbi zrtva engleske rusofobije.
U WWI nema dodira izmedju Srbije i Rusije,jedino sto car Nikolaj II trazi od Francuske da spasi Srbe sa albanske obale i hvala mu na tome.
Od 1920 kraljevina,Jugoslavija ne priznaje SSSR sve do 1940 kad sklapaju ugovor o nenapadanju.
Ljubav traje od 1940 do 1948,do Informbiroa.
Preporuke:
3
10
113
sreda, 25 februar 2015 20:18
@ Danilo-1,2
O uzrocima propasti I srpskog ustanka treba pročitati feljton - knjigu: "Zabranjena knjiga o prvom srpskom ustanku". Bila je ranije na Fejsbuk Reporteru.
Preporuke:
6
4
114
sreda, 25 februar 2015 20:32
Danilo-4
@ Panta.
Od 1948 do danas nije bilo prijateljskih dodira izmedju Rusa i Srba.
SSSR pada 1990 i ostaje razrusena Rusija koja ne moze pomoci ni sebi ni Srbiji.
Rusi bivaju uzdrzani 1992 u SB UN pri uvodjenju ek.sankcija prema Srbiji,ne pomazu nam u napadu NATO na Srbe sirom SFRJ,priznaju nezavisne drzave bivse SFRJ,a kao drugi,iza Islanda priznaju Crnu Goru,Kostunica se buni,ali dzaba.
!999 nas i ne vide,predlazu Milosevicu da Srbiju preda DOS-u 2000 god-Igor Ivanov.
Poslije kumanovskog sporazuma,srpska vojska drzi pristinski aerodrom 1999 dok ne dodju Rusi sa Pala,a oni to slave kao svoju pobjedu nad NATO i dijele odlikovanja u Moskvi.Napustaju ga 2003 god.
Da su makar ostavili 100 vojina u S.Mitrovici danas bi bila druga prica.
G-dine Panto,to je laz o Karadjordju.On ne ubija nego naredjuje drugu da mu ubije ocuha,a ne oca,zato sto ovaj nije htio da bjezi sa cijelom porodicom ispred Turaka u Zemun,a brata Marinka vjesa u Beogradu zato sto je silovao jednu Srpkinju.
Preporuke:
4
7
115
sreda, 25 februar 2015 20:46
Jasna
Rusi su mi dragi ,a rusku kulturu malo je reci obozavam,ali sto se politike tice bilo bi fer reci koje su to konkretno poteze povukli Rusi da pomognu Srbiji od pocetka jugoslovenske krize devedesetih do danas,tj od onda kada su u UN bili uzdrzani prilikom izglasavanja sankcija Srbiji,tj kada zbog Srbije nisu hteli da koriste pravo veta ,pa nadalje...pa da sumiramo ,zbog cega bismo mi bili duzni da gledamo ruske interese ,a ne svoje. Nedavno je onaj Rus Peskov iz MSP Rusije izjavio kako je Milosevic pravio kompromise sa Zapadom,a o Jeljcinu ni da zucne.
Putin je do juce ,a i jos uvek zapad, naziva zapadnim partnerima?Sve u svemu ubedjena sam da nije Vucic uzeo ovoga nesretnika za savetnika sto mu se ovaj svidja ,vec sto ga je neka velika muka naterala!
Preporuke:
8
14
116
sreda, 25 februar 2015 20:48
Danilo-5
@ Panta,
Neki dan,predsjednik privredne komore Rusije Sergej Katirin,na pitanje ko je lider u saradnji sa Rusijom od drzava bivse SFRJ,odgovara:" Svi su,otprilike na istom nivou".
A,svi su im uveli ek. sankcije osim Srba,ustase iz Rvacke ratuju u Donbasu.
To samo pokazuje koliko Rusi nemaju nikakav osjecaj prema Srbima.Putin odlikuje Mesica i NDH za "antifasisticko" klanje Rusa pod Staljingradom.
Sve ruske ankete pokazuju da ni 1% Rusa ne smatra Srbe prijateljima,a 70% Srba voli Ruse.
Taj mit o voljenoj Rusiji traje i trajace,zato sto Srbi jos uvijek traze nekoga mocnog iza ledja,a Rusija odgovara na ljubav samo kad je njima to u interesu.
Kazes Panto,uljuljkani Beogradjani u okupaciji.
Pa sam Staljin je rekao da su Srbi bili s njima,od 1941 do 1945.Drzali smo 18 njemackih divizija na svom terenu koje bi bile pod Moskvom,a oni nam pomogli 1944.
To sto je pisao Rajs vazi samo za srpske elite,koje nikada nisu bile uz narod.
Opet ponavljam da nemam nista protiv Rusa.
Preporuke:
5
10
117
sreda, 25 februar 2015 21:05
Danilo
@ Ruske tajne sluzbe,
Zar vi nemate pametnijeg posla od proganajnja moje malenkosti,ganjate muhe,a medvjedi vam prolaze.Dok tvoje ruske tajne sluzbe ganjaju mene,vasi,ruski oligarsi i ruska elita vam ruse Rusiju,iznose pare na Zapad,nije ih briga za Donbas,hajde gospodo,radite nesto.
A,ko sam ja,jado jadni,da "zabijam klinove u rusko-srpske odnose,ja samo citam sta je napisano,a tebi se to,ocito ne svidja.Zao mi je.
Preporuke:
6
10
118
sreda, 25 februar 2015 21:15
Turas
" Vođenje ovakve politike nije lako i ponekad košta, ali to je jedina opcija koju Srbija ima ukoliko želi da bude i dalje poštovana na međunarodnoj sceni. I premijer i mi u Vladi spremni smo da tu cenu povremenog medijskog pritiska i platimo - kaže Antić. Kakvo "požrtvovanje" jednog pritvornog cinika .Ovakva izjava može kasnije ,ako se država vrati u normalu , da košta "malo više" nego što on i ostali mogu da plate . Što se tiče nekakvih iluzija o Vučiću kao slobodnom premijeru - masa njegovih postupaka ukazivala je na izdajstvo i zavisnost od zapadnih gazdi - sigurno nije ON birao Blera- već mu je tako naređeno . Drugo , Bler nikada nebi došao u Srbiju da nije siguran pod čijom je komandom vlada , premijer i ostala bulumenta . Tako da Antićeva izjava je po važnosti kao i od gospođe Mančić- zahteva osveženje ali mentalno .
Preporuke:
5
1
119
sreda, 25 februar 2015 21:18
Ruske tajne službe
ZA Danila, Ti si dobro kamuflirani ...,i kao takav ovde proturaš Rusofobiju!Mi nismo glupi kao što takvi kao ti misle... Privet P.S. Jednom si ovde napisao da Jelena Guskova organizuje slanje Srba na Goli Otok?!!Precizno pratimo tvoju rabotu ovde....
Preporuke:
11
8
120
sreda, 25 februar 2015 21:18
Peter RV
Ne vidim zasto bi Rusija trebala da spasava Srbiju od Vucica.
Srbi su znali vrlo dobro ko je Vucic i prije ovog skandala sa Blerom. Vucic je bio dovoljno jasan kao evropski fanatik koji je spreman da zrtvuje sve da bi uvukao Srbiju u EU. 'Normalizuje', nimalo neprimjetno, odnose sa 'kosevom' i Natom- konacni rezultat cega, samo malouman nemoze predvidjet.
Rusiji, s druge strane, ne treba 'satelit Srbija' koja bi joj bila samo breme kao i oni sovjetski.
A i nema nikakvoga smisla da se Rusija angazuje za obaranje naseg rezima. Kome bi mogli da predaju vlast? Kostunici?,Seselju? Sandi? ( Nemojte me zasmijavat!). Nikoga pouzdanog na vidiku!
Budimo ozbiljni.
Srbi ne pokazuju znaka da zele da izadju iz ove situacije, da bi Rusija reskirala da ispadne imperijalisticka pred svijetom- mijenjajuci srpski rezim.
Srbija je izvrsila samoubistvo 5og Oktobra,2000- odtad je u procesu njeno sahranjivanje.
Ekspertni grobari joj ne fale.
Preporuke:
15
3
121
sreda, 25 februar 2015 21:24
Danilo
@ Jasna,
Bravo Jasna,Vucica je velika muka natjerala da ovog nesrecnog ubicu,lopova i ljigu uzme za savjetnika.
To sam i ja pisao da Vucic svjesno ide na to da,kako se kaze,pojede i ono sto se ne jede i od cega se bjezi,samo da bi izvadio Srbiju iz bankrota.
Srbija se nalazi izmedju cekica i nakovnja,to svi znamo,na nju se vrse prisci i sa Istoka i sa Zapada,prijete i jedni i drugi,a Srbija ne smije prici ni jednima,ni drugima,ako pridje jednima,gotova je od drugih.
Evo i Keri danas daje izjavu da je i Srbija na prvoj liniji fronta.
Znas,Jasna,sta me jos cudi.Ovih dana ruska stampa tako sipa vatru po Vucicu da to nije normalno,citiraju DSS,Dveri,Sandu,pa cak i Sutanovca,Aleksandru Jerkov,Tadica,DS,ma,sve one koji napadaju Vucica.Rugaju mu se gore nego ovi DOS-ovci iz Beograda.
Prema mnogim komentarima izgleda da je Vucic najveci poltron na svijetu,ljiga,neprijatelj,sluga okupatora itd,a niko ne razmislja o tome zasto on to radi.Ja sam siguran,za dobro Srbije.
Preporuke:
6
20
122
sreda, 25 februar 2015 22:15
@ Danilo
"Srbija se nalazi izmedju cekica i nakovnja,to svi znamo,na nju se vrse prisci i sa Istoka i sa Zapada,prijete i jedni i drugi,a Srbija ne smije prici ni jednima,ni drugima,ako pridje jednima,gotova je od drugih."
Srpsko rukovodstvo treba da odgleda predstavu Nušićeve komedije(?) "SVET". Onda će znati šta treba da rade.
Preporuke:
10
0
123
sreda, 25 februar 2015 22:40
Danilo
Ruske tajne sluzbe,
Ne sjecam se toga o Golom otoku,a mozda sam i rekao,a i da sam rekao ne bih pogrijesio,jer g-dja Guskova stalno grdi Srbe i Srbiju sto ne pridju Rusiji,kao ruska gubernija,EAUniji,sto ne prekinemo sve odnose sa Zapadom,dakle,ona gleda ruske,a ne srpske interese i jos nam drzi predavanja iz morala,a u svojoj Rusiji ne vidi nista lose,ni u Jelcinu,ni u Gorbacovu,ne priznaje da su nas 90-tih ostavili na cjedilu,da su dozvolili da namj SB,UN uvedu hermeticke ek.sankcije.
Nesto je odavno nema,da nije na porodiljskom bolovanju?
A,ti se mani mene,idi u Donbas,pomozi svojim Rusima i povedi Guskovu sa sobom.
Preporuke:
4
9
124
sreda, 25 februar 2015 22:52
Danilo
@@ Danilo,
Tacno tako,bravo g-dine,Srbija treba gledati svoja posla,bas kao u Nusicevoj komediji "Svet".Najbolja verzija je ona sa Petrom Kraljem.
Kad zena i kcerka slusaju svakoga sta im preporucuju,u kuci je haos,a kad gazda rastjera sav taj pokvareni svet,i pocne voditi vlastitu politiku,u kucu se vrate red i mir.
Zato i kazem da i Istok i Zapad predstavljaju taj svet,svi bi htjeli da nam nametnu njihov nacin zivljenja i razmisljanja i zato ne treba slusati ni jedne,ni druge,nego samo sebe.
Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci.
Preporuke:
5
4
125
sreda, 25 februar 2015 22:53
fristajlo
Danilo
Prema mnogim komentarima izgleda da je Vucic najveci poltron na svijetu,ljiga,neprijatelj,sluga okupatora itd,a niko ne razmislja o tome zasto on to radi.
To su ostrašćene izjave, ništa vrednije kao politički sud od onih koje dolaze od SNS-botova.
Vučićeva motivacija je i dalje nejasna; nije on toliko tupav, da ne vidi kakve posledice njegove odlike donose, i koliko je taj neoliberalni koncept devastirao privredu, pre svega. Nešto nam je prećutano; da li je i čime ucenjen- pokazaće vreme.
Politika se danas vodi u maniru mafije- svako "curenje" informacija je rizik po život. Ta sprega krupnog kapitala i visoke politike potpuno je obesmislila koncept demokratije, što se kod nas sasvim jasno da uočiti.
Vučić servisira nečije potrebe. Dok on to radi- Srbija strada.
Nije on premijer Srbije, već imenovani namesnik nekoga iz senke.
Preporuke:
12
5
126
sreda, 25 februar 2015 23:30
Posmatrač
@ Danilo (@@ Danilo,)
"Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci."
Nije mi jasna ova rečenica. Ja sam, podsećanjem na Nušićevu komediju "SVET", hteo da kažem da Srbija treba da gleda svoja posla i svoje interese.
Preporuke:
7
1
127
sreda, 25 februar 2015 23:34
kule
Bravo Jasna,Vucica je velika muka natjerala da ovog nesrecnog ubicu,lopova i ljigu uzme za savjetnika. Po toj tvojoj i Jasninoj logici je i Nedića i Ljotića naterala velika muka da budu nacisti. Vidim ja kome jatu vi pripadate, kao i oni koje branite. Vi bi da sarađujete i sa nacistima, "zbog velike muke", a da se posle predstavljate kao oslobodioci, kad dođe vreme pa preletite na stranu pobednika (Rusa).Znajte, već danas, da vam to neće upaliti.
Preporuke:
9
5
128
četvrtak, 26 februar 2015 00:01
MICO
Kako li se osjecaju sada autenticni{ izvorni ) glasaci SNS-a?
Preporuke:
10
1
129
četvrtak, 26 februar 2015 01:46
!!!
Kad ga vidim kako se opušteno sa Blerom rukuje više govori slika nego bilo kakvo komentarisanje. Tu opuštenost bi tumačio kao odanost dželatu sopstvenog naroda,...
Preporuke:
9
0
130
četvrtak, 26 februar 2015 01:52
Petrušin
Napokon jedan dobar potez Vučića.
Neprijatelja uvijek treba držati bliže skutima nego prijatelja!
Bler je SAMO pismonoša koji nosi poruke od Vladara Svijeta - i tako ga SAMO treba razumjeti!
Vučić se ovdje pokazao kao dobar političar!
Običnom čovjeku to teško da će da bude jasno!
Karte će se mnogo brže otvarati na ovaj način!
Vučić je ipak pro-ruski nastrojen, koliko god da je svako-malo po Jevropi!
Ja ga ne volim zbog nekih drugih površnosti, ali to je već neka druga tema!
Preporuke:
2
7
131
četvrtak, 26 februar 2015 07:05
styling
Alek vodi racuna da im se kravate slazu po boji, pitam se pitam...
Preporuke:
2
0
132
četvrtak, 26 februar 2015 10:13
Miloje Jakovljević
Aleksandra Joksimović je još jedan od recikliranih kadrova Z. Đinđića (obećala kao ministar ulazak u EU 2007) koju je A. Vučić vratio na političku scenu Srbije. Sada su se oko ideje porobljavanja, ponižavanja i uništavanja Srbije ujedinili sadašnja vlast, bivša Đinđićeva administracija (Mali, Vesić, Joksimović..), sadašnja opozicija i to im nije bilo dovoljno već u pomoć prizivaju proverene srbomrsce poput Blera i njemu sličnih. Rusija mora značajno promeniti odnos prema Srbiji, mnogo više investirati u medije (danas je to izgleda najvažnije) agresivnije nastupati i biti konkretniji u svojim stavovima, uprkos svim izazovima i problemima koje ima sa sankcijama, EU i Amerikom. U Srbiji postoje ljudi koji nikada neće zaboraviti prijateljstvo i pomoć koju nam je bratski narod kroz istoriju pružao. U istoriji je bilo i težih situacija pa smo odoleli svim izazovima, verujem i danas u potencijale i snagu svog naroda.
Preporuke:
6
0
133
četvrtak, 26 februar 2015 11:30
Franjo
Sitacija je jasna i očigledna. Došli su na vlast ( SNS ) zahvaljujući pomoći zapada .Pa neće valda sad tom istom zapadu da Okrenu leđa .... NEĆE . Nego šta će onda ?? Pričaće nam bajke , ono što volimo da čujemo , lagati nas , i kad kola idu nizbrdo tvrdiće da kola idu uzbrdo i tako još jedan mandat ...U narednom periodu sploljnji dug države će permanentno da raste kao i broj maldih koji masovno idu napolje . Tako i upisuju fakultete ...sa ciljem da izađu napolje . Napolje izlazi sve što je sposobno i pametno . Ostaće samo slepci ... u velikom broju Dokle tako ...Dok se ne urušimo skroz ...
Preporuke:
4
2
134
četvrtak, 26 februar 2015 12:25
Kostja za nesrecnika @kostja
Nazalost, na proslim izborima nisam imao izbora, glasao sam protiv DOS-lopova i protiv tadicevaca, i na neki nacin doprineo da vi, SNS, srpska nazadna partija dodje na vlast sa vodjom kome moze pozavideti Domanovicev `vodja, a da se sam Domanovic u grobu prevrce kad vidi da ga je neko prevazisao, od stida sto nije ovo mogao da predvidi umro bi po drugi put.
Elem, ja svoju partiju znam i ona ima tri boje koje ti ne poznajes,pa je stoga vrlo hitno da i ti obuces one boje koje sam predlozio provokatoru `nenadu`kad se vec tako dobro u njima osecas...
obrazovanja licnog radi, pogledaj po nekada dokumentarne filmove o dolasku coveka sa malim brcicima na vlast vise decenija ranije i stete i nesrece koju je napravio covecanstvu. Tvoj se favorit ne moze uporedjivati istorijski bilo sa kim, ali je dovoljan da, uz pomoc takvih jurisnika SNS-a, totalno upropaste i narod i drzavu...
Veruj i dalje da je moguc `suficit od 40 dana`...
Preporuke:
1
4
135
četvrtak, 26 februar 2015 12:27
xxx
... ajde da se ne lažemo - vučić je ispravno razumeo da od Rusije nema čemu da se nada ni on , ni narod ... sklopio je ugovor sa đavolom da bi obezbedio sebe , tako bar misli ... ostalo je literatura .
... Rusija nema politiku u ovom trenutku i za dugo je neće imati , zato što je u ratu sa zapadom ... u ljubavi i ratu je sve dozvoljeno . Niko u Srbiji se ne nada da će Rusija vojno i ekonomski podržati eventualnu borbu za oslobođenje od zapadne okupacije , tako da je cela politička scena Srbije , poziciona i opoziciona , jedna velika laž i maskarada.
Preporuke:
2
6
136
četvrtak, 26 februar 2015 14:22
Zašto ministri begaju od novinara?
Okej, Vučić je razumeo da od Rusije "nema čemu da se nada"... Možda nema danas ali da li je imalo nade pre nego što je radio sve što je radio, od šeika do Blera, Bajdenovih uljanih škriljaca "putem" atlantskog škriljovoda do Krka i Srbije, a reč je o infantilnim kerefekama (rekao sam i Merkelovoj i Putinu da se Srbiji ne može naređivati i oni su to shvatii, reče i namesti cvikere). Zašto je Južni potok, tako je prvo nazvan u našim "medijumima", naglo presušio? I izvoz "fijata" u Rusiju. Ona karikatura od parade, s onim transparentnim kesama na glavama, jedan groteksni felinijevski prizor spskih kapetana kratke i duge plovidbe u neizvesno, mislim da je sve to Putinu otvrilo oči i da je shvatio koga je mudri srpski narod izabrao da vlada državom. Postoji kod Srba jedna dobra osobina: znaju da nekoga prvo dignu u nebo a onda da ga bace u blato.
Preporuke:
11
0
137
četvrtak, 26 februar 2015 15:00
b.
Ova joksimovicka me po stoti put uverava kako oni za svoje agitatore biraju totalne bezveznjake! Zamislite da neko izjavi da je HOLOKAUST RETROGRADAN? Sta bi joj Soros rekao?
Preporuke:
7
0
138
četvrtak, 26 februar 2015 15:01
xxx
... ja ne razumem ljude koji misle da se od okupacije mogu osloboditi bez oružja - ni danas , ni pre dva meseca , ni pre pet , ni pre šezdesetpet godina .
... ja bih glasao za stranku koja bi otvoreno istupila sa stavom da će nakon izbora proterati ambasadore kvinte iz Srbije i zatražiti od Rusije vojnu podršku za potpuni i neodložni izlazak iz evroatlantskih integracija ...
... ja sam možda lud , ali koliko još ima ludih koji bi učinili isto ???
... šta bi Rusi da nas ima takvih dva ili tri miliona ( nezamislivo za naciju koja je glasala za ovaj saziv skupštine ) - da li bi nas , opet , zapišali pričom da nije vreme ( a i nije - verovatno im se ne otvara još jedan front ) ??
... ili je normalno da se javno maše patriotizmom a da se , ustvari ,sprema za kolaboraciju sa izgovorom za koji verujemo da je ispravniji od prethodnikovog ?
... namerno sam započeo prva tri stava rečcom "ja" - svako može da se izjasni koliko je spreman daleko da ide ; lično ; samo da se ne lažemo.
Preporuke:
5
0
139
četvrtak, 26 februar 2015 15:07
Nenad
Eto to je sudbina svih konvertita. AV bi končno sa Ble-rom mogao da ode do Kurca u Beč, da pripreme neku vučiju jazbinu.
Preporuke:
5
0
140
četvrtak, 26 februar 2015 15:56
pomozi bože
ova gospoja Joksimović ko da je bombardovanje pregrmila negde u australiji a ne u podrumima ili skloništima pa jadnice jadna šta ti znaš uopšte šta je i ko trebo da savetuje koga a posebno ovaj retard iz najveće kolonijalnoosvajačkopljačkaške sile, legla svog zla na ovoj jadnoj planeti kojoj se bliži rok trajanja zahvaljujući gladi i samoživom prokletstvu i izrabljivanju slabijih od istih
Preporuke:
6
0
141
četvrtak, 26 februar 2015 19:14
P
Sve ono što je mutno, radi se na način kako je izabran Bler - bez saglasnosti bilo kakvog državnog organa koji bi, makar i formalno, bio pokriće za ovaj neobjašnjivi izbor.
Da smo makar bili u prilici da sem golih fraza vidimo neke Blerove reference/preporuke koje ga kvalifikuju za savjetičko mjesto - da nam je konkretno predočena država kome je ovaj genije pomogao - ali ništa od svega toga. Moram A V da vjerujemo na njegovu časnu riječ.
Ostaje jedino da se nadamo da je ugovor sačinjen tako da će savjetnik biti isplaćen onda, kada pozitivni efekti njegovog rada budu realizovani - u šta oboje (i efekte i ugovor) veoma sumnjam.
Preporuke:
2
1
142
četvrtak, 26 februar 2015 19:16
Šumadija i brda
Aleksandra Joksimović (DS) i Aleksandar Antić (SPS) u svakoj prilici moraju da se istaknu i rečima potkrepe svoju izdajničku narav. Ne zna se ko je mračniji i veći izdajnik od svog tog ološa koji sedi u Skupštini Srbije, obavlja državne funkcije ili radi u medijima. Sve ološ do ološa, izdajnik do izdajnika, svi su oni najveća bruka u istoriji našeg naroda. Sramota me je što takvi skotovi uopšte i imaju državljanstvo Srbije!
Preporuke:
2
0
143
četvrtak, 26 februar 2015 20:27
Danilo
@ fristajlo,
Znas li ti,fristajlo,koliko ima suverenih i nezavisnih drzava na svijetu,koje mogu nesmetano voditi svoju politiku i ekonomiju,bez spoljnog uticaja?
Mozda,nekoliko,to su SAD,Rusija,Kina,Indija,Brazil,a od malih drzava nijedna.
Svaka mala drzava mora dati dio ili sav suverenitet nekoj mocnijoj sili.
Kada se to shvati,a nije tesko,onda ce vam biti jasno u kojoj se situaciji nalazi Srbija poslije raspada SFRJ i nametnutih ratova u 90-tim,ek. sankcija,agresije NATO-a,vladavine DOS-a i dovodjenje drzave do bankrota.
i zato vodja naroda nekada mora pojesti i ono sto se ne jede,da bi narodu iza njega bilo bolje.
Mi Srbi smo mali narod sa mentalitetom velikog naroda i za svoju slobodu cesto stradamo.
Sada je vrijeme da budemo mudri,a ne hrabri.
@ kule,
A,ti poredis Vucica sa Nedicem i Ljoticem,a mene i Jasnu nazivas nacistima.ha,ha,ha,ah,ah
Da ti neko,za rucak,nije podvalio buniku,jer si,ocito,u nesporazumu sa samim sobom?
A,sad nam se fino izvini.
Preporuke:
2
6
144
petak, 27 februar 2015 00:59
m
Jao Jasna, placem jos od one Jorgovankine tuzne price a sad ovo da je muka Vucica sirotog naterala... evo ridam, I grcam u suzama...Na jadne SNSovce se navalilo tesko breme, odvratni zli narod kako ih samo muci..
Odlično rečeno. Iskreno se i ja tome nadam,
Pa baš i nije tako gđo za integrisanje.
Lobiranje je drugo ime za korupciju.
Da je TO tako dokazuju ovih dana britanski novinari koji su baš takvim korumpiranim manipulatorima iz blerovog kabineta namestili korupciju o čemu se saznaje danas.
A takav manir usađuje se savetničkim uslugama i savetovanim individuama iz Nemanjine 11.
Mada oni kao da su rođeni sa tim talentom.
U svakom slučaju nemoralno,ljigavo.
I nek je pala maska lažnog prijateljstva sa onima,našima,koji obraza nemaju.
Šta će tek isplivati!
No, jedno pitanje i za rusku stranu...
Šta ste, za ime sveta, očekivali!?
Godinama iz Srbije stižu pozivi za veće prisustvo Rusije u Srbiji, za otvaranje neke medijske kuće, za aktivniji angažman Rusije uopšte uzev; Rusija nije preduzimala ništa.
Bez i najmanje želje da Vučića branim od ovih kritika (ja bih bio još oštriji, da sam vlastan!)- nije mu ostalo baš mnogo prostora za manevar.
Zemlja je uništena po svim pitanjima, opljačkana, oslabljena, bombardovana, kvislinški režimi od 2000-te na ovamo doveli su Srbiju na ivicu provalije; Vučić je taj, koji je dobio zadatak da je gurne preko te ivice, čini mi se.
Ćutke je to Rusija posmatrala, i čekala da se Srbija sama odbrani.
Kako, čime? S kim? Nije Bler tu zato što ga neko voli, već zato što mu se ne može reći -ne; ko misli da može- neka se seti 1999, i manira zapada kada to "ne" čuje.
Nema više Srbija tu snagu, ne više; ko hoće tu Srbiju, mora da pomogne.
Ako neće da pomogne- neka bar ćuti.
I cirkus je ozbiljnija institucija od naših državnih institucija.
ON JE UBICA!
To je jasno i malom detetu.
Ima još jedna stvar, češanjem od Blera vučić pere svoju biografiju i daje do znanja i najvećem sumnjivcu sa zapada da je potpuno njihov.
To što kalja sebe, njegova je stvar, ali što kalja Srbiju?
Po dnevnim listovima na Zapadu, ljudi iz zapadnih zemalja pisu pisma da se bojkotuju knjige Blera, koji je bombardovao Srbiju i "usrecio" Irak, a mi cemo imati njega za savetnika.Sramno.
Imbecilna izjava!
Ali tako i treba narodu koji je glasao za SNS i ostale.
Narode ne brini biće ti još gore jer si sam to tražio.
Prvom pristalici režima koga sutra sretnem, a u našem malom gradu svi se znamo, reći ću glasno šta mislim. O režimu i njemu koji mu je pomogao. Narugaću mu se teatralno. Valjda takav snosi ovolicnu odgovornost. Pa nije se AV sam izabrao.
Kada bi kanibali sa Papue bili naši ministri imali bi manje štete.
DOSTA JE BILO.
Hoce li jedamput Seselj da progovori?
Dali on jos uvijek nema jasnu sliku Vucica?
Ako zaista nema sto da kaze- on je bio korisniji Srbima u Hagu.
Možda uvidite svoju grešku????
Mene samo zanim ko to sve finsira?
Kako su to oni doprineli Srbiji? - Maltene priznali smo Kosovo kao državu, smanjili nam plate, otimaju se zarađene penzije i proizvodnja opada....
Nego, šta reći a da bude pristojno o tom kretenskom potezu gde se dželat poziva za savet kako da se organizuje "deliveri junit"!
1999. je Srbija dobila takav deliveri da je ovo danas, pre svega, ismevanje sa razaranjima i žrtvama - seti se Milice Rakić izrode izdajnički, znao si toliko puta ranije da spomeneš njeno ima a danas očišćenje svesti nije ti preostala ni truna savesti! BRUKA!
Sve što kaže ili uradi ne vredi pišljivog boba, dolaze dani kada će se pribojavati i svoje senke, ne bili mi u njegovoj koži!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći!
Jesu li bili uzdrzani u SB UN 1992 kad su nam uveli 100% sankcije,jesu li nam pomogli i dali oruzje u 90-tim,nisu,jesmo li im dali vojnu bazu na aerodromu u Pristini,a oni pobjegli.
Saradjuju sa Rvatima koji su im uveli sankcije i poslali ustase u Donbas.
A da ne spominjem Bukurestanski sporazum iz 1812 i Sanstefanski mir 1878 god. kad su nas Rusi tako nasamarili da za 100 godina nismo dosli do sebe.
Rusi hoce da Srbe isture ispred sebe prema Zapadu sto nije normalno.
Pisem istinu i samo istinu,i nemam nista protiv Rusa i Rusije.
A beba mrtva hladna je gleda i ne reaguje. Onda moja žena kaže
Na šta se beba ”uključi” i počne da se smeje i da maše rukom. Na to prodavačica pita:
Ništa drugo, ili se ovdje radi o "prosipanju istine!.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
JAo, jao jao.
Vreme poluraspada osiromašenog uranijuma je više od četiri milijarde godina.
Dakle još dugo neće biti argumenti iz 1999. retrogradni. Nije mi jasno ovo biće.
Politiku današnje Rusije, imperije, nije moguće svoditi na nekakvog prodavca ruskog gasa, ma koliko bi to u svom bolesnom cinizmu želeli prodavci američkog, koji su, još malo, pa stvarno svedeni.
Energija se može dobijati iz mnogih izvora, ali ljudskost samo iz jednog!
Taj izvor je trajno presušio kod mnogih čije postupke i izjave pratimo sa prirodnom ljuskom reakcijom - gnušanjem!
Na ovu temu sam pisao par puta, izražavajući čuđenje zbog čega nema niti jedne jedine istorijske knjige od ruskih istoričara koji se pozitivno izražavaju za Srbe. Takođe sam primetio da se mnogo pozitivnije izražavaju prema Hrvatima. Lično ne mislim da su u pitanju rusko neznanje, rusko nepoštovanje Srba i sl., već je sigurno u pitanju istorijski odnos "srpskih vlasti" prema Rusima. Taj odnos je oduvek bio neiskren, baziran isključivo na koristoljublju. Za ovu tvrdnju ima bezbroj dokaza.
Drugo, ne može biti slučajno da je još jedan srbofil napisao upozoravajuću knjigu namenjenu isključivo Srbima, a to je knjiga A. Rajsa "Čujte Srbi!" I on je upozorao Srbe kakve fukare postaju kada se dočepaju vlasti.
Treće, Srbi nikad ne treba da zaborave da je Karađorđe morao da ubije oca i rođenog brata da bi pokrenuo Srbe na borbu za slobodu.
Ne treba pominjati ni uljuljkanost "beogradžana" za vreme nacističke okupacije.
https://www.youtube.com/watch?v=LaKMIxS93-s
Slažem se sa vama, ima tu nešto jako trulo o čemu Šešelj neće ili ne sme da progovori, ponadao sam se u njega ali uzalud, kao da imaju neki dil od ranije!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći!
-
Da,da.Tako nekako.
Ispada da se Šešelj i ova dvojica nisu ništa dogovorili,pre njegove predaje Hagu;ili je bilo samo: "ćao vidimo se".
"Ili prihvatite plan koji vam je skrojio Ahtisari, ili će vas NATO vratiti u kameno doba "Viktor Černomirdin ,Ruski emisar
E, Šešelju, Šešelju, Srbija ti zahvaljuje na stručnom obrazovanju svojih najbližih saradnika. Iskren da budem i ne čudi me što si se razboleo posle njihove položene Velike mature. Neko mi je rekao (?!) da je glavni ispitivač na ispitu bio Toni Bler, ali to mora da je neka patka, zar ne?
Ne? Onda ne lupajte više po nama PRAVIM Srbima! Upristojite se, ovde ste u gostima.
I prekinite više da delite odlikovanja partizanima u Ruskom Domu. Jer, to jedino i efikasno radite ovde u Srbiji, plus sisanje resursa i naših živaca.
Onda ti je najbolje da ćutiš, jer si ovim sve reakao!Niti išta znaš, a još manje razumeš!
Rusi i hrvati, bugari... šta, i Rusi i mogu da budu glupi, ništa neočekivano.
To je samo posledica njihovog slovenofilstva, što je drugo ime za tribalni zaostatak u njihovim umovima. Na žalost, Rusima treba još oko 500 godina da dostignu Srbe, i bar 1000 Grke, u onome što se zove "hrišćanski duhovni razvoj". Za sada su negde na nivou nemaca - polukrštena plemena sa severa. Oni daju prednost plemenu, rasi, primitivizmu krvi, zato su i jedni i drugi radosno prihvatili materijalizam i satanizam svojih umobolnih vođa. Komunizam i nacizam - braća rođena.
Zato su ih dosada anglo-amerikanci i šili kako su hteli. Načerkaćemo se mi da im dođe u glavu...
Po mišljenju ruskog ekonomiste Mihaila Hazina, iza leđa Blerove kompanije stoje najkrupnije transnacionalne banke koje se obično svrstavaju u grupu „rotšildovih”, a te banke vode zakulisnu borbu sa američkim elitama
Sve u svemu, ako je kompanija Tonija Blera pokazala interes za Srbiju – to znači da se povodom te zemlje sprema neka krupna geopolitička igra, alternativna ovoj koju sada vode SAD.
Hoće li Vučićevoj vladi poći za rukom ta suptilna igra – pokazaće vreme. Nezavisno od toga, već sada se može reći da je rukovodstvo Srbije za glavu profesionalnije od vlada celog niza evropskih zemalja (Bugarske, BiH, Rumunije, Grčke, baltičkih država, Ukrajine...), koje su zapale u zavisnost od EU-birokratije i američkih kompanija koje su ih dovele ili ih vode ka gubitku nacionalnog suvereniteta i ekonomskom propadanju. Nadajmo se da se to neće desiti i Srbiji
nedostaje ti samo smedje-maslinasta uniforma SNS- jurisnika!
Aleksandri Joksimović predlažem da usta držai zatvorena jer imam osjećaj da je tada najpametnija!Sa Blerom AV,AV,AV je sam sebi pucao u glavu bar kada smo u pitanju mi srbski rodoljubi i Rusi, doduše izgleda mi nismo međunarodna zajednica!AV je izgubio potpuni osjećaj za UKUS itreba ga PRINCIPOM zamjeniti!
... šta je srpski patriotski korpus (a šta sami Grci ?) očekivao od Sirize i Grčke koja je već u snažnom zagrljaju NATO- a ???
... šta očekuju srpski patrio-blokatori od sebe kad postanu kalifi umesto kalifa u okupiranoj Srbiji ???
... ovde je jedini pošten potez mogao da povuče vučić da se povukao iz politike pre par meseci ili godina - kome nije jasno šta se dešava taj se samokandiduje za ulogu ljotana umesto nesposobnih nedićevaca.
može da veruju Vučiću...
https://www.youtube.com/watch?v=d2PW7LiZuQo&feature=youtu.be&t=1m11s
Potpuno ste u pravu.Uz svu ljubav prema Rusiji ona je,ipak, cutke gledala, kako ovaj najizdajnickiji rezim,ikada, sistematski I perfidno ubija u srpskom narodu poslednje atome snage, prkosa I zdravog razuma.Mogla je Rusija da, bar malo , rastera ovaj medijki mrak.Narod je jos uvek voli i gleda prema Istoku ceznjivo.Pomozite da se resimo ove opake bolesti, zvane Vucic .
- naročito iz ruske perspektive.
- Rusi su najuspešniji narod na Planeti.
- razlika je drastična...
- dokaza na pretek. Današnji naslov u vodećem srpskom nacionalnom dnevniku: Gde će se zaustaviti Vladimir Putin?
http://www.politika.rs/rubrike/Svet/Gde-ce-se-zaustaviti-Vladimir-Putin.sr.html
- nema potrebe analizirati, naslov kaže sve. U tekstu je sublimirano svo zapadno zlonamerno političko-analitično "novinarstvo". A Glodur Politike je - navodno - na srpsko-patriotskim i rusofilnim pozicijama?!
- ovakav naslov je skandalozan. Uređivački promašaj. Ali, oseća li to prosečni srpski čitalac? - a urednik? - jok.
- zaključak: toliko potmule mržnje prema Rusima - koja svaki čas izbija iz srpskih medija - zar je to slika rusofilije?! O čemu mi pričamo?
- da, pričamo o Tezi koju sam postavio. Q.E.D.
To treba i u Srbiji da rasprsi sve iluzije i nade u pogledu tog vele izdajnika!
Pa nije problem u Bleru, već u ponašanju Raša Tudej-a!:)
Bler je naš novi "prijatelj", naša "nova radost", naša "realnost na terenu"!:)
Eto, kritikovasmo i "prijatelja i brata" šeika Bin Zajeda, a vidite kako se od juče svojski trudi da "pomogne" Kijevu!:)
Moram priznati da nije fer što nismo angažovali i Medlin Olbrajt i DŽejmija Šeja, a trudili su se da nam "pomognu" isto koliko i Bler, ako ne i više!
Vaša tri komentara su odlična.
Pozdrav
I gle,gospodar kao da me posluša i ode na Britanski nosač aviona....
U svakom slučaju je za Srbiju bolje da premijer bude uz Britanske admirale(makar i bivše),nego uz Nemačke kaplare(u punom kapacitetu).
P.S.Ovo da čitaju oni koji koriste glavu za mišljenje.
Sa druge strane čitajući komentare pade mi na pamet da Bler i Vučić imaju puno toga zajedničkog, obojica su preumljeni, Bler je od protestanta postao katolik kao žena mu, Vučić je krivokletnik, pa eto lepo se razumeju a i jedan i drugi su pudlice Vašingtona.Stoga saradnja i topao prijem u vladi Srbije Blera i ne treba da čudi, jer to i nije vlada Srbije već UK. Tamo se bolje osećaju englezi nego Srbi.
Lično se zahvaljujem RTu što je uzeo u odbranu, preko Srba koji su bili deo ove emisije, srbski narod kad već njegova vlada neće.
Za mene je ovo još jedan dokaz dobrih namera Rusa prema Srbima kao i uvek uostalom, još od Putinovog veta Ahtisarijevom planu u UN pošto ga je Koštunica zamolio da nam pomogne.
Srbija traži svoje kombinacije u svetu između interesa velikih sila.
Normalno je stoga, da Vučić intenzivno komunicira sa svima, a naročito USA/UK.
Vučić je namirisao da bi Bler mogao da ima nekog uticaja koji je Srbiji potreban u nekom smislu i tu ga je zamolio za angažman.
Ne mora Bler nama ili njemu biti simpatičan, bitne su posledice ovoga. Ako budu pozitivne po zapad ili situaciju na Balkanu, pritisak na Srbiju će biti smanjen.
Nema tu crnog i belog, a da predsednik počne da se ponaša "Šešeljevski", brzo bi došlo do velikih novih problema.
A Britanci su nam "dokazani" prijatelji?
Naravno, da su nam Britanci neprijatelji,ništa manje nego Švabe...
A vi pokažite malo hrabrosti pa stavite nik nejm, ne priliči Srbinu kukavičluk, zar ne?
Nisam vas do sad primećivao na NSPM, ali vam je komentar odličan.
Pozdrav
A vi odoste Englezima. Da vas vidi Vuk (Karadžić)!
Ti,g-dine,blatis Srbe,hvalis Ruse,bez ikakvih dokaza,ni jednu istor. cinjenicu nisi dao.
Kazes da su Srbi u odnosu na Ruse bili neiskreni,bazirani na koristoljublju i da imas bezbroj dokaza za to.
Hajde navedi bar jedan dokaz pa cu ti odgovoriti?Prije ce biti da je situacija bila obrnuta,a ja cu ti to dokazati.
Rusi su prvi put dosli u pomos Srbima i I Srp.ustanku 1804,sa 1000 ljudi i 4 topa,presli iz Rumunije gdje su ratovali protiv Turaka i to je bio i njihov interes da Srbi privuku Tuske jedinice na sebe.
Dolazi 1812,Napoleon se sprema na Rusiju,a Rusija potpisuje Bukurestanski mirovni sporazum po kojem prodaje Srbe Turcima,Karadjordje to naziva izdajom,dolazi mu ruski izaslanik Marko Ivelic,predaje mu rusko odlikovanje i ubjedjuje ga da prihvati totalni poraz,ali Karadjordje odlucuje da se bori.Turci napadaju Srbiju krajem jula 1813,nastaje masakr nad Srbima,desetine hiljada pobijenih,silovanih,hiljade popaljenih sela,narod bjezi u planine,pokolj je najstrasniji.
Poslije poraza Karadjordje ide u Rusiju,a car Aleksandar nece ni da cuje za pomoc Srbima,kaze da ima sporazum sa Rusima.
Kasnije dolazi do ponovne saradnje izmedju Rusa i Srba,Srbi traze zastitnika u Rusiji jer znaju da na Zapadu nemaju prijatelja.
Tako je stvoren mit o braci Rusima,jer su se Srbi uvijek sami borili i trazili neku silu da im pomogne.Neprijatelji su nam uvijek bili isti,od Turske do Austrije,Njemacke.
Rusija je Srbima pomogla,i to ne mnogo,samo kad je to njima bilo u interesu.
To je jasno,ako znamo da je Rusija imperija i da ni jedna imperija nema prijatelja,postoje samo interesi.
Dolazi Sanstefanski mir,izmedju Rusije i Turske,u martu 1878 god,kada Rusija osvaja Bugarsku i daje joj teritorije,od Dunava do Egejskog mora,od Ohrida i Nisa do Crnog mora.
Srbija se buni,kralj Milan salje velikog diplomatu Jovana Ristica u Bec i Berlin,koji uspijeva nagovoriti zapadne sile da poniste Sanstefanski sporazum.
Da ga predaju Krcunu i Titu!
Ti i dalje po starom Bošnjačkom običaju zabijaš klinove u Rusko-Srpske odnose!
Proturaš Rusofobiju na svakom koraku!
Privet
Bizmark zakazuje Berlinski Kongres za juni-juli 1878 i isparvljaju se greske Sanstefanskog sporazuma,Srbija i Crna Gora se prizaju za drzave,dobija Nis,Leskovac i Vranje.
Kralj Milan je razocaran Rusijom i potpuno se okrece Austriji i kaze:"Srpska sopljna politika se zasniva na opasnoj slovenskoj sentimentalnosti".
Zasto Rusi vise vole Bugare?
Pa,zato sto su Bugari lojalni,sto ih je lako gaziti,a Srbi hoce samostalnost,slobodu,a imperije ne vole takve male narode,ni onda,ni danas,ni nikad.
Nadalje,Srbija balansira izmedju Rusije i Zapada,a Bizmark Srbe naziva Malim Rusima,zbog cega nas Zapad ne voli.
Zato knjaz Mihajlo kaze da su Srbi zrtva engleske rusofobije.
U WWI nema dodira izmedju Srbije i Rusije,jedino sto car Nikolaj II trazi od Francuske da spasi Srbe sa albanske obale i hvala mu na tome.
Od 1920 kraljevina,Jugoslavija ne priznaje SSSR sve do 1940 kad sklapaju ugovor o nenapadanju.
Ljubav traje od 1940 do 1948,do Informbiroa.
Od 1948 do danas nije bilo prijateljskih dodira izmedju Rusa i Srba.
SSSR pada 1990 i ostaje razrusena Rusija koja ne moze pomoci ni sebi ni Srbiji.
Rusi bivaju uzdrzani 1992 u SB UN pri uvodjenju ek.sankcija prema Srbiji,ne pomazu nam u napadu NATO na Srbe sirom SFRJ,priznaju nezavisne drzave bivse SFRJ,a kao drugi,iza Islanda priznaju Crnu Goru,Kostunica se buni,ali dzaba.
!999 nas i ne vide,predlazu Milosevicu da Srbiju preda DOS-u 2000 god-Igor Ivanov.
Poslije kumanovskog sporazuma,srpska vojska drzi pristinski aerodrom 1999 dok ne dodju Rusi sa Pala,a oni to slave kao svoju pobjedu nad NATO i dijele odlikovanja u Moskvi.Napustaju ga 2003 god.
Da su makar ostavili 100 vojina u S.Mitrovici danas bi bila druga prica.
G-dine Panto,to je laz o Karadjordju.On ne ubija nego naredjuje drugu da mu ubije ocuha,a ne oca,zato sto ovaj nije htio da bjezi sa cijelom porodicom ispred Turaka u Zemun,a brata Marinka vjesa u Beogradu zato sto je silovao jednu Srpkinju.
Putin je do juce ,a i jos uvek zapad, naziva zapadnim partnerima?Sve u svemu ubedjena sam da nije Vucic uzeo ovoga nesretnika za savetnika sto mu se ovaj svidja ,vec sto ga je neka velika muka naterala!
Neki dan,predsjednik privredne komore Rusije Sergej Katirin,na pitanje ko je lider u saradnji sa Rusijom od drzava bivse SFRJ,odgovara:" Svi su,otprilike na istom nivou".
A,svi su im uveli ek. sankcije osim Srba,ustase iz Rvacke ratuju u Donbasu.
To samo pokazuje koliko Rusi nemaju nikakav osjecaj prema Srbima.Putin odlikuje Mesica i NDH za "antifasisticko" klanje Rusa pod Staljingradom.
Sve ruske ankete pokazuju da ni 1% Rusa ne smatra Srbe prijateljima,a 70% Srba voli Ruse.
Taj mit o voljenoj Rusiji traje i trajace,zato sto Srbi jos uvijek traze nekoga mocnog iza ledja,a Rusija odgovara na ljubav samo kad je njima to u interesu.
Kazes Panto,uljuljkani Beogradjani u okupaciji.
Pa sam Staljin je rekao da su Srbi bili s njima,od 1941 do 1945.Drzali smo 18 njemackih divizija na svom terenu koje bi bile pod Moskvom,a oni nam pomogli 1944.
To sto je pisao Rajs vazi samo za srpske elite,koje nikada nisu bile uz narod.
Opet ponavljam da nemam nista protiv Rusa.
Zar vi nemate pametnijeg posla od proganajnja moje malenkosti,ganjate muhe,a medvjedi vam prolaze.Dok tvoje ruske tajne sluzbe ganjaju mene,vasi,ruski oligarsi i ruska elita vam ruse Rusiju,iznose pare na Zapad,nije ih briga za Donbas,hajde gospodo,radite nesto.
A,ko sam ja,jado jadni,da "zabijam klinove u rusko-srpske odnose,ja samo citam sta je napisano,a tebi se to,ocito ne svidja.Zao mi je.
Srbi su znali vrlo dobro ko je Vucic i prije ovog skandala sa Blerom. Vucic je bio dovoljno jasan kao evropski fanatik koji je spreman da zrtvuje sve da bi uvukao Srbiju u EU. 'Normalizuje', nimalo neprimjetno, odnose sa 'kosevom' i Natom- konacni rezultat cega, samo malouman nemoze predvidjet.
Rusiji, s druge strane, ne treba 'satelit Srbija' koja bi joj bila samo breme kao i oni sovjetski.
A i nema nikakvoga smisla da se Rusija angazuje za obaranje naseg rezima. Kome bi mogli da predaju vlast? Kostunici?,Seselju? Sandi? ( Nemojte me zasmijavat!). Nikoga pouzdanog na vidiku!
Budimo ozbiljni.
Srbi ne pokazuju znaka da zele da izadju iz ove situacije, da bi Rusija reskirala da ispadne imperijalisticka pred svijetom- mijenjajuci srpski rezim.
Srbija je izvrsila samoubistvo 5og Oktobra,2000- odtad je u procesu njeno sahranjivanje.
Ekspertni grobari joj ne fale.
Bravo Jasna,Vucica je velika muka natjerala da ovog nesrecnog ubicu,lopova i ljigu uzme za savjetnika.
To sam i ja pisao da Vucic svjesno ide na to da,kako se kaze,pojede i ono sto se ne jede i od cega se bjezi,samo da bi izvadio Srbiju iz bankrota.
Srbija se nalazi izmedju cekica i nakovnja,to svi znamo,na nju se vrse prisci i sa Istoka i sa Zapada,prijete i jedni i drugi,a Srbija ne smije prici ni jednima,ni drugima,ako pridje jednima,gotova je od drugih.
Evo i Keri danas daje izjavu da je i Srbija na prvoj liniji fronta.
Znas,Jasna,sta me jos cudi.Ovih dana ruska stampa tako sipa vatru po Vucicu da to nije normalno,citiraju DSS,Dveri,Sandu,pa cak i Sutanovca,Aleksandru Jerkov,Tadica,DS,ma,sve one koji napadaju Vucica.Rugaju mu se gore nego ovi DOS-ovci iz Beograda.
Prema mnogim komentarima izgleda da je Vucic najveci poltron na svijetu,ljiga,neprijatelj,sluga okupatora itd,a niko ne razmislja o tome zasto on to radi.Ja sam siguran,za dobro Srbije.
Srpsko rukovodstvo treba da odgleda predstavu Nušićeve komedije(?) "SVET". Onda će znati šta treba da rade.
Ne sjecam se toga o Golom otoku,a mozda sam i rekao,a i da sam rekao ne bih pogrijesio,jer g-dja Guskova stalno grdi Srbe i Srbiju sto ne pridju Rusiji,kao ruska gubernija,EAUniji,sto ne prekinemo sve odnose sa Zapadom,dakle,ona gleda ruske,a ne srpske interese i jos nam drzi predavanja iz morala,a u svojoj Rusiji ne vidi nista lose,ni u Jelcinu,ni u Gorbacovu,ne priznaje da su nas 90-tih ostavili na cjedilu,da su dozvolili da namj SB,UN uvedu hermeticke ek.sankcije.
Nesto je odavno nema,da nije na porodiljskom bolovanju?
A,ti se mani mene,idi u Donbas,pomozi svojim Rusima i povedi Guskovu sa sobom.
Tacno tako,bravo g-dine,Srbija treba gledati svoja posla,bas kao u Nusicevoj komediji "Svet".Najbolja verzija je ona sa Petrom Kraljem.
Kad zena i kcerka slusaju svakoga sta im preporucuju,u kuci je haos,a kad gazda rastjera sav taj pokvareni svet,i pocne voditi vlastitu politiku,u kucu se vrate red i mir.
Zato i kazem da i Istok i Zapad predstavljaju taj svet,svi bi htjeli da nam nametnu njihov nacin zivljenja i razmisljanja i zato ne treba slusati ni jedne,ni druge,nego samo sebe.
Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci.
Vučićeva motivacija je i dalje nejasna; nije on toliko tupav, da ne vidi kakve posledice njegove odlike donose, i koliko je taj neoliberalni koncept devastirao privredu, pre svega. Nešto nam je prećutano; da li je i čime ucenjen- pokazaće vreme.
Politika se danas vodi u maniru mafije- svako "curenje" informacija je rizik po život. Ta sprega krupnog kapitala i visoke politike potpuno je obesmislila koncept demokratije, što se kod nas sasvim jasno da uočiti.
Vučić servisira nečije potrebe. Dok on to radi- Srbija strada.
Nije on premijer Srbije, već imenovani namesnik nekoga iz senke.
"Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci."
Nije mi jasna ova rečenica. Ja sam, podsećanjem na Nušićevu komediju "SVET", hteo da kažem da Srbija treba da gleda svoja posla i svoje interese.
Neprijatelja uvijek treba držati bliže skutima nego prijatelja!
Bler je SAMO pismonoša koji nosi poruke od Vladara Svijeta - i tako ga SAMO treba razumjeti!
Vučić se ovdje pokazao kao dobar političar!
Običnom čovjeku to teško da će da bude jasno!
Karte će se mnogo brže otvarati na ovaj način!
Vučić je ipak pro-ruski nastrojen, koliko god da je svako-malo po Jevropi!
Ja ga ne volim zbog nekih drugih površnosti, ali to je već neka druga tema!
Elem, ja svoju partiju znam i ona ima tri boje koje ti ne poznajes,pa je stoga vrlo hitno da i ti obuces one boje koje sam predlozio provokatoru `nenadu`kad se vec tako dobro u njima osecas...
obrazovanja licnog radi, pogledaj po nekada dokumentarne filmove o dolasku coveka sa malim brcicima na vlast vise decenija ranije i stete i nesrece koju je napravio covecanstvu. Tvoj se favorit ne moze uporedjivati istorijski bilo sa kim, ali je dovoljan da, uz pomoc takvih jurisnika SNS-a, totalno upropaste i narod i drzavu...
Veruj i dalje da je moguc `suficit od 40 dana`...
... Rusija nema politiku u ovom trenutku i za dugo je neće imati , zato što je u ratu sa zapadom ... u ljubavi i ratu je sve dozvoljeno . Niko u Srbiji se ne nada da će Rusija vojno i ekonomski podržati eventualnu borbu za oslobođenje od zapadne okupacije , tako da je cela politička scena Srbije , poziciona i opoziciona , jedna velika laž i maskarada.
... ja bih glasao za stranku koja bi otvoreno istupila sa stavom da će nakon izbora proterati ambasadore kvinte iz Srbije i zatražiti od Rusije vojnu podršku za potpuni i neodložni izlazak iz evroatlantskih integracija ...
... ja sam možda lud , ali koliko još ima ludih koji bi učinili isto ???
... šta bi Rusi da nas ima takvih dva ili tri miliona ( nezamislivo za naciju koja je glasala za ovaj saziv skupštine ) - da li bi nas , opet , zapišali pričom da nije vreme ( a i nije - verovatno im se ne otvara još jedan front ) ??
... ili je normalno da se javno maše patriotizmom a da se , ustvari ,sprema za kolaboraciju sa izgovorom za koji verujemo da je ispravniji od prethodnikovog ?
... namerno sam započeo prva tri stava rečcom "ja" - svako može da se izjasni koliko je spreman daleko da ide ; lično ; samo da se ne lažemo.
Da smo makar bili u prilici da sem golih fraza vidimo neke Blerove reference/preporuke koje ga kvalifikuju za savjetičko mjesto - da nam je konkretno predočena država kome je ovaj genije pomogao - ali ništa od svega toga. Moram A V da vjerujemo na njegovu časnu riječ.
Ostaje jedino da se nadamo da je ugovor sačinjen tako da će savjetnik biti isplaćen onda, kada pozitivni efekti njegovog rada budu realizovani - u šta oboje (i efekte i ugovor) veoma sumnjam.
Znas li ti,fristajlo,koliko ima suverenih i nezavisnih drzava na svijetu,koje mogu nesmetano voditi svoju politiku i ekonomiju,bez spoljnog uticaja?
Mozda,nekoliko,to su SAD,Rusija,Kina,Indija,Brazil,a od malih drzava nijedna.
Svaka mala drzava mora dati dio ili sav suverenitet nekoj mocnijoj sili.
Kada se to shvati,a nije tesko,onda ce vam biti jasno u kojoj se situaciji nalazi Srbija poslije raspada SFRJ i nametnutih ratova u 90-tim,ek. sankcija,agresije NATO-a,vladavine DOS-a i dovodjenje drzave do bankrota.
i zato vodja naroda nekada mora pojesti i ono sto se ne jede,da bi narodu iza njega bilo bolje.
Mi Srbi smo mali narod sa mentalitetom velikog naroda i za svoju slobodu cesto stradamo.
Sada je vrijeme da budemo mudri,a ne hrabri.
@ kule,
A,ti poredis Vucica sa Nedicem i Ljoticem,a mene i Jasnu nazivas nacistima.ha,ha,ha,ah,ah
Da ti neko,za rucak,nije podvalio buniku,jer si,ocito,u nesporazumu sa samim sobom?
A,sad nam se fino izvini.