четвртак, 22. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Ангажовање Блера је Москви вероватно распршило последње илузије о Александару Вучићу и његовом опредељењу

Kоментари (144) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 24 фебруар 2015 23:21
Кључно
Вукадиновић је закључио да му се чини да је “ангажман Тонија Блера у Москви распршио последње илузије и наде које су евентуално гајили у погледу Вучића и његовог опредељења”.



Одлично речено. Искрено се и ја томе надам,
Препоруке:
335
2
2 уторак, 24 фебруар 2015 23:23
sokrat
Bolest je uznapredovala, očekuju se metastaze.
Препоруке:
297
1
3 уторак, 24 фебруар 2015 23:24
xy za nemackog ambasdaora
Moskva ne veruje germano acinim suzama,jedini izbor -izbori sto pre!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
208
4
4 уторак, 24 фебруар 2015 23:25
Михајло србин
један рус је прокоментарисао вест речима 'Срби су хуље ' . Кратко и јасно . Тони Блер је директно учествовао у разарању и убијању Србије , Тони Блер саветује и Албанију нашег вековног непријатеља . Рамуша Харадинаја је бранила адвокатска кућа чији је власник жена Тонија Блера . У праву је рус ' Срби су хуље .
Препоруке:
358
11
5 уторак, 24 фебруар 2015 23:26
друго име за корупцију
- "У модерном свету се ангажују саветници који могу лобирати и помоћи земљи, и то је модел функционисања модерног света, Тони Блер.."
Па баш и није тако гђо за интегрисање.
Лобирање је друго име за корупцију.
Да је ТО тако доказују ових дана британски новинари који су баш таквим корумпираним манипулаторима из блеровог кабинета наместили корупцију о чему се сазнаје данас.
А такав манир усађује се саветничким услугама и саветованим индивидуама из Немањине 11.
Мада они као да су рођени са тим талентом.
У сваком случају неморално,љигаво.
И нек је пала маска лажног пријатељства са онима,нашима,који образа немају.
Шта ће тек испливати!
Препоруке:
220
2
6 уторак, 24 фебруар 2015 23:27
Косово и Метохија су Србија
Блера није потребно коментарисати, довољно је рећи- ратни злочинац. Даће Бог да је тако, како је господин Вукадиновић рекао. То би био почетак политичког краја Вучићу. Србија, колико год била тихо окупирана и даље је проруска земља, и преко 80% становништва сматра Русију великим пријатељем, а онај Србин, који Русији окрене леђа, тај нема чему да се нада. Биће искоришћен, као исцеђени лимун, од стране сатрапа Новог светског поретка. Такав је случај био са Ђинђићем, који је и физички елиминисан, али и са Тадићем, који је постао карикатура српске политичке сцене. Код Коштунице је био други проблем, он је због окретања од Запада и недовољно јасне политике ка Русији изгубио снагу, коју је Запад искористио и елиминисао га политички у потпуности. То се најбоље видело 2012. када су га напредњаци, као нови коњи у галопу Запада по Србији, одстранили из сваког договора за формирање владе, иако је он, несмотрено и наивно, дао подршку издајнику Николићу, а тиме и Вучићевој камарили.
Препоруке:
222
3
7 уторак, 24 фебруар 2015 23:27
фристајло
Многе оцене стоје.
Но, једно питање и за руску страну...
Шта сте, за име света, очекивали!?
Годинама из Србије стижу позиви за веће присуство Русије у Србији, за отварање неке медијске куће, за активнији ангажман Русије уопште узев; Русија није предузимала ништа.
Без и најмање жеље да Вучића браним од ових критика (ја бих био још оштрији, да сам властан!)- није му остало баш много простора за маневар.
Земља је уништена по свим питањима, опљачкана, ослабљена, бомбардована, квислиншки режими од 2000-те на овамо довели су Србију на ивицу провалије; Вучић је тај, који је добио задатак да је гурне преко те ивице, чини ми се.
Ћутке је то Русија посматрала, и чекала да се Србија сама одбрани.
Како, чиме? С ким? Није Блер ту зато што га неко воли, већ зато што му се не може рећи -не; ко мисли да може- нека се сети 1999, и манира запада када то "не" чује.
Нема више Србија ту снагу, не више; ко хоће ту Србију, мора да помогне.
Ако неће да помогне- нека бар ћути.
Препоруке:
148
61
8 уторак, 24 фебруар 2015 23:28
СтеванВ
По ко зна који пут, ето и овде морам да кажем, новинарка која је радила прилоге није ништа од назови, критика изрекла, већ наши Срби, који су у емисији учествовали. И ништа нису погрешили..
Препоруке:
144
2
9 уторак, 24 фебруар 2015 23:28
Marcus Antistius Labeo
Za razliku od Aleksa, Toma ima za nijansu izbalansiraniji spoljnopolitički pristup. Čovek je svestan svojih limita pa je stvar prepustio savetnicima što se pokazalo ok.
Препоруке:
43
70
10 уторак, 24 фебруар 2015 23:29
телетабис
Мислим да је Путину све било јасно још на паради. Ко не верује нека погледа слику и израз запрепашћеног Путина кад је видео оне наше идијоте који стоје на киши без мантила и Тому који је довео унуче ко да је изашао у зоо врт а не да је државник који са гостом посматра параду.

И циркус је озбиљнија институција од наших државних институција.
Препоруке:
247
2
11 уторак, 24 фебруар 2015 23:31
Ruzmarin
Da se oglasi FPN i da kaže umeju li i naši školovani kadrovi da probleje koju ili to ume samo Bler i zašto je taj i takav dobrodošao na to mesto.
ON JE UBICA!
Препоруке:
214
2
12 уторак, 24 фебруар 2015 23:36
Knjaževac
1999...
Препоруке:
162
1
13 уторак, 24 фебруар 2015 23:37
pantelija
Taključci RT su na mestu.
To je jasno i malom detetu.

Ima još jedna stvar, češanjem od Blera vučić pere svoju biografiju i daje do znanja i najvećem sumnjivcu sa zapada da je potpuno njihov.

To što kalja sebe, njegova je stvar, ali što kalja Srbiju?
Препоруке:
193
2
14 уторак, 24 фебруар 2015 23:37
co.
Dobro jutro...
Препоруке:
108
1
15 уторак, 24 фебруар 2015 23:40
jankuloski
Vezano za ovaj skandal pitam se i zamisljam neku drugu naciju i njenog premijera dali bi mogli ovo? Ne mogu da nagjem, svi imaju bar malo dostojanstva.Nazalost mi toga izgleda uopste nemamo, kazem ovo u mnozini zato sto nije Vucic sam doneo tu odluku, puna je skupstina " izabranika naroda srpskog", jel oni imaju politicko, nacionalno , ako hocete ljudsko dostojanstvo? Cim cute, nemaju, pa gospodo drzava bez toga se ne gradi, kako treba da ocekujemo da nas postuju kad sami sebe srozavamo do dna.U normalnoj drzavi narod bih trebalo odma da " presudi" vakvom premijeru na vanrednim izborima, a sledecem premijeru nece vakva suluda ideja pasti napamet.AV, kaze da ne vodi politiku po diktatu Brisela, Vasingtona i Moskve, cista demagogija, on je u pravu samo kad je Moskva u pitanju, pa pobogu nismo slepi.
Po dnevnim listovima na Zapadu, ljudi iz zapadnih zemalja pisu pisma da se bojkotuju knjige Blera, koji je bombardovao Srbiju i "usrecio" Irak, a mi cemo imati njega za savetnika.Sramno.
Препоруке:
145
2
16 уторак, 24 фебруар 2015 23:40
Vučića uhvatila nostalgija za danima kada je u Engleskoj gradio karijeru mladoga biznismena.
Препоруке:
119
6
17 уторак, 24 фебруар 2015 23:41
momir
Čovek mora da se zabezekne povodom argumentacije Aleksandre Joksimović. Ne zna se ko je tu od koga veći .....: ONA, Bler ili MEĐUNARODNA ZAJEDNICA. Sve se to može redukovati na dve reči: SVETSKI OLOŠ. Kad neko, kao ona, izgovori da je "argumentacija 1999. retrogradna", onda tu svi smislovi zaćute. Kad neko kaže da je ono što se događalo 1999. već arhiviran svetskoistorijski događaj, onda on(a) nema pravo da se bavi ni politikom, ni istorijom, ni moralom, niti da polaže pravo na ikakav intelektualni rad.
Препоруке:
181
1
18 уторак, 24 фебруар 2015 23:44
Jasna Simonovic
Djordje, kako zašto je pored drugih konsultanata angažovao Blera!? Zato što je "umbrella organization for commercial operations"...piše na webu...
Препоруке:
85
0
19 уторак, 24 фебруар 2015 23:45
Обсервантес
Ајде? Што се сви праве блесави? Окупација Србије, јел има неко да демантује? Па и Кригер је дошао у Београд после зликовачког бомбардовања 6. априла, превентивно, пре него што је Хитлер кренуо на Русију! Имамо историјску реплику. Шта није јасно? Једино недостаје „Хаџипешићева“!
Препоруке:
138
1
20 уторак, 24 фебруар 2015 23:48
ljut sam, neću reći ime
- У модерном свету се ангажују саветници који могу лобирати и помоћи земљи, и то је модел функционисања модерног света, Тони Блер је без сваке дилеме човек који има огромно искуство и утицај у међународној заједници, а аргументација 1999. је потпуно ретроградна - каже Јоксимовићева.
Imbecilna izjava!
Ali tako i treba narodu koji je glasao za SNS i ostale.
Narode ne brini biće ti još gore jer si sam to tražio.
Prvom pristalici režima koga sutra sretnem, a u našem malom gradu svi se znamo, reći ću glasno šta mislim. O režimu i njemu koji mu je pomogao. Narugaću mu se teatralno. Valjda takav snosi ovolicnu odgovornost. Pa nije se AV sam izabrao.
Kada bi kanibali sa Papue bili naši ministri imali bi manje štete.
DOSTA JE BILO.
Препоруке:
153
2
21 уторак, 24 фебруар 2015 23:52
Čitam recenziju Ace V. na Šešeljevu knjigu o Toniju
E sad se pitam ko mu je namestio taj isp.,pardon Blera? Fratini-ne. Guzenbauer-možda,ma to je samo takvo prezime. Biće da je Gvido!
Препоруке:
104
0
22 уторак, 24 фебруар 2015 23:56
Verica Neskovic-Zdravic
Konacno je Rusiji jasno da je Vucic izdajica roda svog. Ali braco Rusi narod nije Vucic , nemojte to zaboraviti !!!!!!
Препоруке:
138
1
23 уторак, 24 фебруар 2015 23:57
Peter RV
Srbija je ptotektorat u kome nije dozvoljena opozicija!
Hoce li jedamput Seselj da progovori?
Dali on jos uvijek nema jasnu sliku Vucica?
Ako zaista nema sto da kaze- on je bio korisniji Srbima u Hagu.
Препоруке:
117
3
24 уторак, 24 фебруар 2015 23:58
marlon
za one koji ne znaju sadasnjeg premijera od ranije, da... za one druge, jos niste ni svesni sta je doticni spreman da uradi....
Препоруке:
102
1
25 уторак, 24 фебруар 2015 23:59
Dragana
Vlada Srbije je jedna odvratna Vlada!!! Poltroni i plaćenici koje predvodi Onaj koji je opijen sopstvenom moći i uticajem koji ima isključivo u Srbiji. Tuga za ovaj narod koji više nikome ne veruje. Pored toga što je sve siromašniji, narod je duboko utučen, razočaran i povređeno je i ono malo ponosa i dostojanstva što smo nasledili od svojih predaka. Nestajemo u nacionalnoj sramoti i tuđoj pohlepi i gluposti!
Препоруке:
113
2
26 среда, 25 фебруар 2015 00:04
bolesno
srpski premijer kaorecenzent knjige o pederskom isprdku!!!!!!!!
Препоруке:
89
0
27 среда, 25 фебруар 2015 00:05
Zoran
Ma jok, treba sa Venecualeom, Kubom i Argentinom da se ujedinimo. A i blizu su nam. :)))
Препоруке:
3
146
28 среда, 25 фебруар 2015 00:07
Дринко Кончаревић
Има ли разлике између Тита и АвАв? Нема. Англосаксонска мржња према Србији траје ли траје. најгоре је кад јој Срби у томе несебично помажу.
Препоруке:
100
6
29 среда, 25 фебруар 2015 00:07
Митар
Ђорђе, прочитајте Владимира Лепјохина из РИА ,,Блер Вучићев саветник, почиње ли на Балкану велика геополитичка игра''.у фАКТИ.
Можда увидите своју грешку????
Препоруке:
13
69
30 среда, 25 фебруар 2015 00:07
Микајло
Дај боже да Ђорђе и овај пут буде у праву. Али страшно је ипак ако је Русима толико требало да схвате с ким имају посла. То је опасна словенска наивност, да не кажем неку тежу квалификацију. Додуше, ако су алек, тома и гљивица успели да обману толике људе у Србији, зашто не би могли и некога у Москви.
Препоруке:
74
5
31 среда, 25 фебруар 2015 00:08
Ким Џонг Ун
Гузенбауер, Строс-Кан и сад овај зликовац Блер и ко зна колико још белосветских саветника има овај.
Мене само заним ко то све финсира?
Како су то они допринели Србији? - Малтене признали смо Косово као државу, смањили нам плате, отимају се зарађене пензије и производња опада....
Препоруке:
85
0
32 среда, 25 фебруар 2015 00:11
Jaroslav
AV je politički mrtav tj dovođenje Tonija Blera je političko samoubistvo. Pitanje je: šta dalje? Naime, da li neko vidi neke nove snage na političkoj sceni Srbije? Ja ne vidim. Da ima neko da povede Srbiju ovo sa ljušturom AV AVa ne bi tako dugo trajalo.
Препоруке:
75
4
33 среда, 25 фебруар 2015 00:14
nije nego
Prvo, RT se samo ironično osvrnuo na to da srpskog premijera danas savetuje čovek koje se najviše angažovao da Srbija bude bombardovana, a kao drugo, druga dva gosta-komentatora i to Srbina, jedan u Americi a drugi u Meksiku su se, s pravom, obrušili na smehotresnu pojavu i ludost AV!
Nego, šta reći a da bude pristojno o tom kretenskom potezu gde se dželat poziva za savet kako da se organizuje "deliveri junit"!
1999. je Srbija dobila takav deliveri da je ovo danas, pre svega, ismevanje sa razaranjima i žrtvama - seti se Milice Rakić izrode izdajnički, znao si toliko puta ranije da spomeneš njeno ima a danas očišćenje svesti nije ti preostala ni truna savesti! BRUKA!
Препоруке:
107
0
34 среда, 25 фебруар 2015 00:22
СПАС
Господин Блер може само да распакује кофере, а још брже ће да их спакује. Страни консултанти Србији нису потребни, протеклих 14 година је довољно дуго време да смо се уверили у делотворност тих страних инструкција, савета, упутстава. Вучић је слабашан, глуми неку строгоћу у промотивном смислу, сви су министри у страху и грчу, а данашња седница Владе коју је преносио ПИНК показује да је Влада на нивоу одреда извиђача, а премијер на нивоу најстаријег који васпитава млађе. Негативна атмосфера не даје резултате, нема стваралачке енергије, нема квалитетног дијалога, нема идеја, нема решења. Када се форсира строгоћа, формална дисциплина, опонаша строги професор гимназије, иза тога се крије незнање и неспособност. Најбољи потез је оставка, боље признати да не можеш, да ти не иде, јер мора неко доћи да од Србије учини државу позитивне селекције, наспрам негативне која влада седам деценија.
Препоруке:
86
0
35 среда, 25 фебруар 2015 00:23
zavernik teorije
Ljudi, nemoj da se iščuđavate, njegov život sada štite zapadnjački obaveštajci tj. agenture!
Sve što kaže ili uradi ne vredi pišljivog boba, dolaze dani kada će se pribojavati i svoje senke, ne bili mi u njegovoj koži!
Препоруке:
94
0
36 среда, 25 фебруар 2015 00:27
@Peter RV - Bojić
Slažem se sa vama, ima tu nešto jako trulo o čemu Šešelj neće ili ne sme da progovori, ponadao sam se u njega ali uzalud, kao da imaju neki dil od ranije!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći!
Препоруке:
75
10
37 среда, 25 фебруар 2015 00:33
Нимбус
Запали ти кућу, и онда га платиш да те саветује којом бојом да је кречиш.
Препоруке:
93
0
38 среда, 25 фебруар 2015 00:48
@DŠ
gradio karijeru mladoga biznismenaKakvog bre biznismena, sam je govorio da je prao čaše u pabu a i danas pere engleske .....
Препоруке:
70
0
39 среда, 25 фебруар 2015 00:48
ana
Da li se moze biti bedniji od joksimovicke? Argumentacija, 1999 je retrogradna. Nisam mogla da verujem sta procitah! Znaci ubijanje Srba I njihove dece je retrogradno. Pa izgleda da je tako ne samo za zapadne zlocince nego I za nasu petu kolonu. Samo je in izmisljati I preuvelicavati druge zrtve.
Препоруке:
121
0
40 среда, 25 фебруар 2015 00:56
Danilo
To je srpska unutrasnja stvar,sta imaju Rusi s tim?

Jesu li bili uzdrzani u SB UN 1992 kad su nam uveli 100% sankcije,jesu li nam pomogli i dali oruzje u 90-tim,nisu,jesmo li im dali vojnu bazu na aerodromu u Pristini,a oni pobjegli.

Saradjuju sa Rvatima koji su im uveli sankcije i poslali ustase u Donbas.

A da ne spominjem Bukurestanski sporazum iz 1812 i Sanstefanski mir 1878 god. kad su nas Rusi tako nasamarili da za 100 godina nismo dosli do sebe.

Rusi hoce da Srbe isture ispred sebe prema Zapadu sto nije normalno.

Pisem istinu i samo istinu,i nemam nista protiv Rusa i Rusije.
Препоруке:
18
91
41 среда, 25 фебруар 2015 01:25
Zemunac
Obratite PAZNJU na trugao BLER,SEIK iz Emirata sa petrodolarima i Vucic.Tu se krije buducnost Srbije,bas kao i isporuka oruzja iz Emirata UKRAJINI.PRODACE SRBIJU ZA PETRODOLARE,uz podrsku ratnog zlocinca TONIJA BLERA!I staviti nas protiv Rusije!
Препоруке:
64
2
42 среда, 25 фебруар 2015 04:29
Јован С. Илић
Кад се ненаоружан нађеш између копља два моћна ратника сасвим је могуће да те једно од њих прободе. Кад се коњи ђилитају ждребад страдају-каже се у народу нашем јадном и гладном. И-у ово време смутно није ни пожељно политички мислите јер то вас додатно оптерећује и распамећује, Остаје нам само оно-нека буде шта бити мора. Наравно да нам "Нова српска политичка мисао" из свог угла отвара видике који и нису баш јасни и светли!
Препоруке:
24
10
43 среда, 25 фебруар 2015 05:14
szž
Stvarno su mi smešni svi ovi "dubokoumni" komentari gore kad je RT sve rekao a i ključnu rečenicu sa zaključkom, mada bi ja voleo da to ne bude političko nego ono pravo....
Препоруке:
40
2
44 среда, 25 фебруар 2015 08:25
Slika
Ovu sliku, njihovog rukovanja, trba uvelicati I okaciti svuda po Srbiji. Blera svi pamte, neka narod vidi ko je Vucic I na kakve niske grane je spusti Srbiju.
Препоруке:
74
0
45 среда, 25 фебруар 2015 09:15
miro
Putin je nenormalan, ne poštuje tekovine zapada, čudak, da je normalan on bi bombardovao Srbiju, ovi normalni su to uradili više puta, uvodio bi rusku demokratiju u sve države sveta sa milionima ubijenih koji ne razumeju šta je za njih dobro.
Препоруке:
55
1
46 среда, 25 фебруар 2015 10:03
апис
Неко је овде написао да је један Рус изјавио да су Срби хуље?! Да ли је тај Рус, мислио на оне Србе који се као добровољци и даље боре на страни проруских родољуба у Украјини, или оне који су као добровољци већ погинули бранећи Русе у Украјини? Само питам.
Препоруке:
14
49
47 среда, 25 фебруар 2015 10:28
kaca
Gladajući RT i vest o angažovanju T. Blera,(tada je citiran i Gardijan ), nigde nije spomenuto ovo sto se plasira kroz naše novine (Blic ).Kako se uključuju razni komentatori u komentarisanju neke pojave na RT oni izriču svoja mišljenja a to dozvolićete nije mišljenje RT.Sloboda mišljenja je izgleda samo dozvoljenja novinarima sa zapada.Uostalom i mi svi koji se uključujemo da komentarišemo skanadlozan angažman Blera nezadovoljni smo postupkom A.Vučića.
Препоруке:
36
1
48 среда, 25 фебруар 2015 10:54
nenad
Bler je na sprijatelj jer mi smo bezuslovno za Zapad. Nasa deca ce bit anglosaksonci. Iako govore srpski, mladi ljudi u Srbiji pravi su Englezi. To je fascinantno. Nocni zivot je slican. Zasto da ne budemo ono sto sudbina od nas trazi.
Препоруке:
11
50
49 среда, 25 фебруар 2015 11:07
Сима
Истинита прича. Живим у Лондону. Моја жена је била у продавници са нашом бебом и продавачица ту почне да прича са њима и да се игра са бебом. Махне јој и каже:

”Hello, hello!"
.

А беба мртва хладна је гледа и не реагује. Онда моја жена каже

”Ћао, ћао!”
.

На шта се беба ”укључи” и почне да се смеје и да маше руком. На то продавачица пита:

”Одакле сте? Из Италије?”


”Не, из Србије.”


”Ох, па вашој земљи је Тони Блер саветник! Он вас је бомбардовао.


”Знам, али шта да радим.”
Препоруке:
82
1
50 среда, 25 фебруар 2015 11:08
frajla
A jeste li primetili da je SNS-ovski basibozuk u potpunosti usvojio recnik i "argumente" postpetooktobarskih DOS-ovskih usrecitelja i "modernista" ? Moram da priznam ipak da im taj primitivan i banalan rezon mnogo bolje pristaje.. Pozdrav za sve nezaposlene na privremenom radu u "Napredni botovi&Co". Samo hrabro - dace Bog dobicete i vi neki castan posao. Do tad: konzumirajte vlaknastu hranu i pijte puno tecnosti ! Lakse ide...:)
Препоруке:
54
0
51 среда, 25 фебруар 2015 11:11
Вучић-Додик
Замолио бих наше поштоване пријатеље да ми објасне какве користи имају обични смртници од политике и Једног и Другог који воде "супротну политику".
Ништа друго, или се овдје ради о "просипању истине!.
Препоруке:
7
35
52 среда, 25 фебруар 2015 11:15
Бик Који Сједи
А. Јоксимовић - да ли вам то ретроградно звучи?
Препоруке:
49
1
53 среда, 25 фебруар 2015 11:33
Jaroslav
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
Argumentacija, 1999 je retrogradna.
JAo, jao jao.
Vreme poluraspada osiromašenog uranijuma je više od četiri milijarde godina.
Dakle još dugo neće biti argumenti iz 1999. retrogradni. Nije mi jasno ovo biće.
Препоруке:
62
0
54 среда, 25 фебруар 2015 11:39
jankuloski
@mihajlo srbin.Tako je brate Mihajlo, tako je.Kako da probudimo uspavanu postenu intelegenciju?Ima nade...
Препоруке:
24
0
55 среда, 25 фебруар 2015 11:47
zoran
Jadranka i nezna sta znaci rec "retrogradno"....smem u to da se kladim....nenad je mladi anglosaksonac sa nekim nocnim zivotom....pfff....pa ovakve dok imamo blago nama.....setite se kad je nenad rekao da hoce u EU zato sto ce da jede "KROSANE"....sacuvaj nas boze od raznih jadranki, nenada i aleka!
Препоруке:
38
1
56 среда, 25 фебруар 2015 12:06
Рајко
Similis simili gaudet, тј. сличан се сличном радује. Блер је школски пример социопате. Закључак?
Препоруке:
39
1
57 среда, 25 фебруар 2015 12:06
Палмав Еприна
Ако су теби, Михајло и том "русу", СРБИ (подразумевам СВИ) "хуље", онда је Вучић Србија и Вучић је сваки Србин у њој и изван ње!
Препоруке:
20
0
58 среда, 25 фебруар 2015 12:10
небитан
Ако је неко од озбиљних политичара у Русији мислио да се од вучића може надати нечем разумном, онда би тај требало под хитно да мења пртофесију. Политичари треба да буду добро обавештени и да имају солидну моћ процењивања, а ево, у Србији готово свако ко размишља својом главом је још од 2008. могао да зна у ком смеру иде вучићев СНС. Био је то школски пример бедног и примитивног обмањиања необавештених гласача, где је у корацима вршена постепена градација издајништва, постепено дозирана како би народ био полако притискиан и преусмереван у правцу по вољи немаца и вашингтона. А што се тиче поштованог Ђорђа, фер је што сте испунили кодекс коректног новинарства и нисте прејудицирали ствари, него сте дали вучићу шансу да сам себе временом раскринка као издајника, али ја бих пре волео нека ефикаснија и бржа решења за такве створове.
Препоруке:
32
0
59 среда, 25 фебруар 2015 12:10
џ
а Блерове `шапе` се могу назрети и из новог `дила` - испоруци оружја Порошенку, путем Бин Заједа ? "Достојно" - злодуха Белиара ?
Препоруке:
34
0
60 среда, 25 фебруар 2015 12:11
Стеф
Таман да је Блер пи-ар или маркетиншки геније (није, дакако) он има и имаће до краја живота изузетно лош имиџ због онога што је радио Србији '99. Какву он то корист може донети Србији осим негативног симболичког капитала? Овај коментар госпође Јоксимовић је веома циничан и глуп, али то је слика српске квазиелите. Не схватају да их и њихови ЕУ ''пријатељи'' презиру, али су им потребни још неко време у улози корисних идиота. А онда правац у корпу за друштвену рециклажу ислужених кадрова Империје.
Препоруке:
34
0
61 среда, 25 фебруар 2015 12:53
Зарја, Зарја
"У Влади сматрају да се Москва плаши да се Београд окреће Западу, а прави окидач су били разговори Вучића са потпредседником САД Џозефом Бајденом о снабдевању Србије америчким гасом", закључује " интелигентно" бљуц!
Политику данашње Русије, империје, није могуће сводити на некаквог продавца руског гаса, ма колико би то у свом болесном цинизму желели продавци америчког, који су, још мало, па стварно сведени.
Енергија се може добијати из многих извора, али људскост само из једног!
Тај извор је трајно пресушио код многих чије поступке и изјаве пратимо са природном љуском реакцијом - гнушањем!
Препоруке:
31
1
62 среда, 25 фебруар 2015 13:03
Панта
један рус је прокоментарисао вест речима 'Срби су хуље '

На ову тему сам писао пар пута, изражавајући чуђење због чега нема нити једне једине историјске књиге од руских историчара који се позитивно изражавају за Србе. Такође сам приметио да се много позитивније изражавају према Хрватима. Лично не мислим да су у питању руско незнање, руско непоштовање Срба и сл., већ је сигурно у питању историјски однос "српских власти" према Русима. Тај однос је одувек био неискрен, базиран искључиво на користољубљу. За ову тврдњу има безброј доказа.

Друго, не може бити случајно да је још један србофил написао упозоравајућу књигу намењену искључиво Србима, а то је књига А. Рајса "Чујте Срби!" И он је упозорао Србе какве фукаре постају када се дочепају власти.

Треће, Срби никад не треба да забораве да је Карађорђе морао да убије оца и рођеног брата да би покренуо Србе на борбу за слободу.

Не треба помињати ни уљуљканост "београџана" за време нацистичке окупације.
Препоруке:
28
4
63 среда, 25 фебруар 2015 13:16
Роксанда
И Енглези га презиру као ратног злочинца:
https://www.youtube.com/watch?v=LaKMIxS93-s
Препоруке:
32
0
64 среда, 25 фебруар 2015 13:24
Мићуновић
Коментаторе разумем, али не разумем једно.Ова два белосветска идиота ... имају о нечему заједнички језик. Које ли је занимање Блера, адвокат, лорд, протува, Робин Худ, Отело?Шта он то зна боље од неког академика САНУ напр Крестића Има пар питања- где му је канцеларија- да ли саветује у 4 ока или Блер има екипу саветника која саветује Вучића-Ко му је дао визу да посети Србију- да ли Блер саветује лично Вучића или присуствује седницама ВладеЗна ли неко на коју тему даје савете и смели Вучко да их одбије или их извршава, или упоређује са саветима Усрос Кана? Или Шеика? - како да униште православље или само Русију а србе да поштеде- бомбардовање непослушних- сарадња са ММФом- да убрза пријем независног Косова у чланство УЕ, а да то срби не примете - савети у пољопривреди- књижевност- Јулије Цезар- Шекспир- Или познаје српску историју- Чита ли Блејало ћирилицу Молим да ми неко одговори, јер не могу да се снађем, или је ово виц деценије.
Препоруке:
27
1
65 среда, 25 фебруар 2015 13:28
Радгост
@@Peter RV - Bojić
Slažem se sa vama, ima tu nešto jako trulo o čemu Šešelj neće ili ne sme da progovori, ponadao sam se u njega ali uzalud, kao da imaju neki dil od ranije!
Zaboravite Šešelja, šta drugo reći!

-
Да,да.Тако некако.
Испада да се Шешељ и ова двојица нису ништа договорили,пре његове предаје Хагу;или је било само: "ћао видимо се".
Препоруке:
15
2
66 среда, 25 фебруар 2015 14:09
anta
Уколико би себи признали да смо капитулирали октобра 2000., онда ово што се данас назива лудило би схватили као нормални ред ствари..логично је да окупатор у окупираној земљи поставља кога му воља...ја бих река да је лудило веровати да ми као нешто бирамо на изборима, па потом , као нисмо добро изабрали па нам је зато како нам ...a што се тиче Руса и њихових коментара то не треба узимати озбиљно, они се само праве блесави...на ту фору се шверцују већ 25 година...
"Или прихватите план који вам је скројио Ахтисари, или ће вас НАТО вратити у камено доба "Виктор Черномирдин ,Руски емисар
Препоруке:
8
21
67 среда, 25 фебруар 2015 14:15
da li je premijer poklonio knjigu
u kojoj se govori o pederskom isprdku bleru????????
Препоруке:
30
1
68 среда, 25 фебруар 2015 14:17
Бог се драги на Србе разљути ...
`...ангажовање за потребе Владе консултантске куће Тонија Блера, бившег премијера Велике Британије, који је својевремено агитовао за НАТО бомбардовање СРЈ`

Е, Шешељу, Шешељу, Србија ти захваљује на стручном образовању својих најближих сарадника. Искрен да будем и не чуди ме што си се разболео после њихове положене Велике матуре. Неко ми је рекао (?!) да је главни испитивач на испиту био Тони Блер, али то мора да је нека патка, зар не?
Препоруке:
22
2
69 среда, 25 фебруар 2015 14:18
Хризостом
Одлично! А сада најзад откачите СНС и СПС, па покрените српску ТВ са правом опозицијом, како сте нам обећали јесенас!

Не? Онда не лупајте више по нама ПРАВИМ Србима! Упристојите се, овде сте у гостима.

И прекините више да делите одликовања партизанима у Руском Дому. Јер, то једино и ефикасно радите овде у Србији, плус сисање ресурса и наших живаца.
Препоруке:
15
8
70 среда, 25 фебруар 2015 14:21
exp
ja ne bih bio retrogradan, ali me secanje na milicu iz batajnice (ne bih da vredjam frazama tipa "i ostale zrtve") odrzava bas u takvom stanju. i hvala mu (secanju) zato sto se jos osecam kao covek, pa zato ovu kvalifikaciju doticne placenice shvatam kao veliki kompliment svima koji su retrogradni kad je rec o ubicama srbije. necete mi verovati, ali mogu cak da mrzim i koristim odgovarajuci govor. dobro je sto ne mozete da vidite moj izraz lica i cujete sta govorim. dakle, napred retrogradno sve dok ima onih koji se nicega ne stide. kad smo vec kod ducica, i on je bio retrogradan, a tek santic, a tek...
Препоруке:
29
0
71 среда, 25 фебруар 2015 14:30
Посматрач
Може бити да је Вучић поверовао Блеру да се "дубоко каје" за сво зло које је причинио Србији па жели на овај начин да се искупи.
Препоруке:
18
5
72 среда, 25 фебруар 2015 14:37
Весна
Pisem istinu i samo istinu,i nemam nista protiv Rusa i Rusije.
Онда ти је најбоље да ћутиш, јер си овим све реакао!Нити ишта знаш, а још мање разумеш!
Препоруке:
21
2
73 среда, 25 фебруар 2015 14:45
Milica Bjelic
Razocaravajuce od strane Vucica kome sam dosta verovala. Pod ruku sa Blerom. Zaboravljene se sve zrtve bombardovanja. Ovo pocinje da mi deluje kao da smo mi sami krivi sto smo bombardovani i da to treba sto pre zaboraviti. Takav premijer nije moj premijer. Birala sam ga od sveg srca a sada ga se javno odricem.
Препоруке:
25
1
74 среда, 25 фебруар 2015 14:59
Боб
@Панта

Руси и хрвати, бугари... шта, и Руси и могу да буду глупи, ништа неочекивано.
То је само последица њиховог словенофилства, што је друго име за трибални заостатак у њиховим умовима. На жалост, Русима треба још око 500 година да достигну Србе, и бар 1000 Грке, у ономе што се зове "хришћански духовни развој". За сада су негде на нивоу немаца - полукрштена племена са севера. Они дају предност племену, раси, примитивизму крви, зато су и једни и други радосно прихватили материјализам и сатанизам својих умоболних вођа. Комунизам и нацизам - браћа рођена.
Зато су их досада англо-американци и шили како су хтели. Начеркаћемо се ми да им дође у главу...
Препоруке:
4
36
75 среда, 25 фебруар 2015 15:03
nenad
ne sprdajte se sa mnom, znam da svi vi hocete da zivite kao Amerikanci
Препоруке:
5
30
76 среда, 25 фебруар 2015 15:05
Србин црнац, атеиста
Како само Блиц таблоидно представља ствари. Све своде на "напад". Потпуно су прећутали да је Раша Тудеј имала емисију у којој су позвали два Србина где је речено неколико важних ствари (које Блиц не преноси) речју да је Србија марионета Запада и да Срби не крећу у рушење овакве власти јер су свесни да су окружени све самим непријатељима (тј земљама НАТО пакта). Сад да ли ту Руси мало лове у "мутном" па желе добити који поен у српском патриотском гласачком телу или је нешто друго по среди али поменути чланак на Фактима треба прочитати чисто да се види други начин размишљања зато копирам цитат:
Србија извршава безмало све налоге Европске уније – колико год је то могуће, а Вучић у својим изјавама стално подвлачи да Србија тежи да ступи у ЕУ. Али, Вучић држи дистанцу према САД и на све начине подвлачи заинтересованост за развој односа Србије са Немачком.
Препоруке:
11
11
77 среда, 25 фебруар 2015 15:07
Србин црнац, атеиста
Због тога, Вучићева партија и влада Србије коју предводи теже да нађу подршку у круговима који су, с једне стране, независни од Стејт департмана, а са друге – довољно значајни у доношењу светских и европских одлука. Таквим играчем може се сматрати такозвано „светско банкарство” – конгломерат банака Лондона, Базела, Хонгконга и сличних, конгломерат којем су САД данас дужне билионе долара, а који, узгред, има прилично јаке позиције у Кини
По мишљењу руског економисте Михаила Хазина, иза леђа Блерове компаније стоје најкрупније транснационалне банке које се обично сврставају у групу „ротшилдових”, а те банке воде закулисну борбу са америчким елитама
Све у свему, ако је компанија Тонија Блера показала интерес за Србију – то значи да се поводом те земље спрема нека крупна геополитичка игра, алтернативна овој коју сада воде САД.
Препоруке:
6
15
78 среда, 25 фебруар 2015 15:10
Србин црнац, атеиста
Самим тим, ако је Вучићева показала интерес за услуге компаније Тонија Блера – то значи да се руководство Србије укључило у прилично суптилну и професионалну игру за учвршћивање својих суверених позиција у светској економији
Хоће ли Вучићевој влади поћи за руком та суптилна игра – показаће време. Независно од тога, већ сада се може рећи да је руководство Србије за главу професионалније од влада целог низа европских земаља (Бугарске, БиХ, Румуније, Грчке, балтичких држава, Украјине...), које су запале у зависност од ЕУ-бирократије и америчких компанија које су их довеле или их воде ка губитку националног суверенитета и економском пропадању. Надајмо се да се то неће десити и Србији
Препоруке:
7
20
79 среда, 25 фебруар 2015 15:18
kostja
@nenad:
nedostaje ti samo smedje-maslinasta uniforma SNS- jurisnika!
Препоруке:
19
2
80 среда, 25 фебруар 2015 15:19
гаврило
Вођење овакве политике није лако и понекад кошта, али то је једина опција коју Србија има уколико жели да буде и даље поштована на међународној сцени,каже Антић???Зар Русија није међународна сценаг-дине Антићу!?Зар су требал Амери и Енглези да ангажују Гебелса да буду поштовани на међународној сцени?Смијешни сте и накарадни у објашњењима које не прилиће ни товару!
Александри Јоксимовић предлажем да уста држаи затворена јер имам осјећај да је тада најпаметнија!Са Блером АВ,АВ,АВ је сам себи пуцао у главу бар када смо у питању ми србски родољуби и Руси, додуше изгледа ми нисмо међународна заједница!АВ је изгубио потпуни осјећај за УКУС итреба га ПРИНЦИПОМ замјенити!
Препоруке:
24
2
81 среда, 25 фебруар 2015 15:20
xxx
... Rusija je sve do Sočija slala zapadu signale naklonosti ... ne kažem da nije znao da ta ljubav nije "uzvraćita" , no tek nakon majdana Putin je shvatio da se o njegovoj glavi radi (i to sad i odmah) , i umesto da se poigrava sa unutrašnjim neprijateljem počeo da se bori protiv spoljnjeg , za ono što jeste i interes Rusije ... šta očekuju ruski komentatori i pljuvači od Srbije koja je razvaljena država bez ozbiljnog saveznika koji bi je vojno , politički i ekonomski podržao u ratu za oslobođenje od okupatora ???
... šta je srpski patriotski korpus (a šta sami Grci ?) očekivao od Sirize i Grčke koja je već u snažnom zagrljaju NATO- a ???
... šta očekuju srpski patrio-blokatori od sebe kad postanu kalifi umesto kalifa u okupiranoj Srbiji ???
... ovde je jedini pošten potez mogao da povuče vučić da se povukao iz politike pre par meseci ili godina - kome nije jasno šta se dešava taj se samokandiduje za ulogu ljotana umesto nesposobnih nedićevaca.
Препоруке:
16
4
82 среда, 25 фебруар 2015 15:22
@ Končar...
Reč je o Bleru i AV a ne o Titu. Ne podmeći.
Препоруке:
17
1
83 среда, 25 фебруар 2015 15:29
Бошко
Само човек који је у дубокој несвести или је испуштен као дете на главу на бетон (као Вучић који се тиме похвалио)

може да верују Вучићу...


https://www.youtube.com/watch?v=d2PW7LiZuQo&feature=youtu.be&t=1m11s
Препоруке:
27
1
84 среда, 25 фебруар 2015 15:42
Vesna
@Fristajlo
Potpuno ste u pravu.Uz svu ljubav prema Rusiji ona je,ipak, cutke gledala, kako ovaj najizdajnickiji rezim,ikada, sistematski I perfidno ubija u srpskom narodu poslednje atome snage, prkosa I zdravog razuma.Mogla je Rusija da, bar malo , rastera ovaj medijki mrak.Narod je jos uvek voli i gleda prema Istoku ceznjivo.Pomozite da se resimo ove opake bolesti, zvane Vucic .
Препоруке:
24
5
85 среда, 25 фебруар 2015 15:52
nada petrovic
Posle sletanja Berovog aviona na Surcin bilo je jasno u kom smeru ide ova vlada. Da li to hoce Srbija? Trebalo bi proveriti ne pomocu placenih kompanija vec referendumom. Iole upuceni u govor tela su zapazili rezervu kod Putina prilikom posete Beogradu. Nasi su pravili predstavu, pokusavali jadno da govore ruski, ljubili se nekoliko puta po tri puta, ali to nije bilo dovoljno da ubedi velikog Vladimira. Imao je on bolje informacije o kuvarima nase politike. Nazalost, narod ce uskoro kusati samo tu kiln-corbu!
Препоруке:
21
0
86 среда, 25 фебруар 2015 16:09
Рђосав
- Срби су г*_на.

- нарочито из руске перспективе.

- Руси су најуспешнији народ на Планети.

- разлика је драстична...
Препоруке:
18
12
87 среда, 25 фебруар 2015 16:33
Рђосав
- дакле, браним тезу: Срби су г*_на, нарочито из руске перспективе.

- доказа на претек. Данашњи наслов у водећем српском националном дневнику: Где ће се зауставити Владимир Путин?

http://www.politika.rs/rubrike/Svet/Gde-ce-se-zaustaviti-Vladimir-Putin.sr.html

- нема потребе анализирати, наслов каже све. У тексту је сублимирано сво западно злонамерно политичко-аналитично "новинарство". А Глодур Политике је - наводно - на српско-патриотским и русофилним позицијама?!

- овакав наслов је скандалозан. Уређивачки промашај. Али, осећа ли то просечни српски читалац? - а уредник? - јок.

- закључак: толико потмуле мржње према Русима - која сваки час избија из српских медија - зар је то слика русофилије?! О чему ми причамо?

- да, причамо о Тези коју сам поставио. Q.E.D.
Препоруке:
24
6
88 среда, 25 фебруар 2015 16:42
Aleksandar
ангажман Тонија Блера у Москви распршио последње илузије и наде које су евентуално гајили у погледу Вучића

To treba i u Srbiji da rasprsi sve iluzije i nade u pogledu tog vele izdajnika!
Препоруке:
21
0
89 среда, 25 фебруар 2015 16:43
Циле
Хуља са хуљом!
Препоруке:
22
0
90 среда, 25 фебруар 2015 16:43
саша р.
Побогу, г-дине Вукадиновићу, зар Ви не читате изјаве Александра Вулина?!
Па није проблем у Блеру, већ у понашању Раша Тудеј-а!:)
Блер је наш нови "пријатељ", наша "нова радост", наша "реалност на терену"!:)
Ето, критиковасмо и "пријатеља и брата" шеика Бин Заједа, а видите како се од јуче својски труди да "помогне" Кијеву!:)
Морам признати да није фер што нисмо ангажовали и Медлин Олбрајт и Џејмија Шеја, а трудили су се да нам "помогну" исто колико и Блер, ако не и више!
Препоруке:
23
0
91 среда, 25 фебруар 2015 16:45
Ginter Zibert
Србин црнац,атеиста
Ваша три коментара су одлична.
Поздрав
Препоруке:
11
2
92 среда, 25 фебруар 2015 16:55
Ginter Zibert
Кад сам недавно писао коментар везан за Сиризу,указујући да је на делу опкољавање Немачке,додао сам на крају:Господару(Вучићу),мењај брод(Немачка),овај тоне.
И гле,господар као да ме послуша и оде на Британски носач авиона....
У сваком случају је за Србију боље да премијер буде уз Британске адмирале(макар и бивше),него уз Немачке капларе(у пуном капацитету).


П.С.Ово да читају они који користе главу за мишљење.
Препоруке:
7
16
93 среда, 25 фебруар 2015 17:08
nego kako
najbolje da se pronadju piloti koji su nas bombardovali i da se upute kod nikolica za odlikovanja a alek da nam odrzi predavanja o boljitku nase dece i o suficitu osiromasenog uranijuma u srbiji....naravno i za to posebno zahvaliti pilotima...ta zahvalnca neka ie na dragicinu fondaciju!
Препоруке:
21
2
94 среда, 25 фебруар 2015 17:13
...
Вредна интервенција Вукадиновића уз помињање такође текста из Гардијана који је енглеско гласило па ипак то Блиц не коментарише, јер му се не уклапа у антируску агенду коју је добио да одради од немачких власника.
Са друге стране читајући коментаре паде ми на памет да Блер и Вучић имају пуно тога заједничког, обојица су преумљени, Блер је од протестанта постао католик као жена му, Вучић је кривоклетник, па ето лепо се разумеју а и један и други су пудлице Вашингтона.Стога сарадња и топао пријем у влади Србије Блера и не треба да чуди, јер то и није влада Србије већ УК. Тамо се боље осећају енглези него Срби.
Лично се захваљујем РТу што је узео у одбрану, преко Срба који су били део ове емисије, србски народ кад већ његова влада неће.
За мене је ово још један доказ добрих намера Руса према Србима као и увек уосталом, још од Путиновог вета Ахтисаријевом плану у УН пошто га је Коштуница замолио да нам помогне.
Препоруке:
23
3
95 среда, 25 фебруар 2015 17:32
Slavisa
On samo sto jos nije angazovao Tacija za specijalnog savetnika za transplantacije, nema nijednog korumpiranog mrzitelja Srbije da se sa njim nije slikao. I slizao.
Препоруке:
17
1
96 среда, 25 фебруар 2015 17:41
Brane2
Mislim, da previše naivno gledate na to.

Srbija traži svoje kombinacije u svetu između interesa velikih sila.

Normalno je stoga, da Vučić intenzivno komunicira sa svima, a naročito USA/UK.

Vučić je namirisao da bi Bler mogao da ima nekog uticaja koji je Srbiji potreban u nekom smislu i tu ga je zamolio za angažman.

Ne mora Bler nama ili njemu biti simpatičan, bitne su posledice ovoga. Ako budu pozitivne po zapad ili situaciju na Balkanu, pritisak na Srbiju će biti smanjen.

Nema tu crnog i belog, a da predsednik počne da se ponaša "Šešeljevski", brzo bi došlo do velikih novih problema.
Препоруке:
7
18
97 среда, 25 фебруар 2015 17:45
@ Ginter Zibert
Нисам сигуран да ће немачки "брод" да потоне, бар док се држи руског "ледоломца".
А Британци су нам "доказани" пријатељи?
Препоруке:
17
2
98 среда, 25 фебруар 2015 18:21
Ginter Zibert
Потонуће Немачки брод,али ће га са дна вадити Руски ледоломац!
Наравно, да су нам Британци непријатељи,ништа мање него Швабе...
А ви покажите мало храбрости па ставите ник нејм, не приличи Србину кукавичлук, зар не?
Препоруке:
10
4
99 среда, 25 фебруар 2015 18:23
Prorus
Najbolja kombinacija na svetu je Švedski čelik i Srpska rđa. Rđe među Srbima ima koliko god hoćeš!
Препоруке:
15
1
100 среда, 25 фебруар 2015 18:35
Ginter Zibert
@Brane2
Нисам вас до сад примећивао на НСПМ, али вам је коментар одличан.
Поздрав
Препоруке:
5
5
101 среда, 25 фебруар 2015 19:43
Volfgang Gete
Mi smo Srbe nazvali Balkanski Prusi.
A vi odoste Englezima. Da vas vidi Vuk (Karadžić)!
Препоруке:
10
0
102 среда, 25 фебруар 2015 19:44
Danilo-1
@ Panta,

Ti,g-dine,blatis Srbe,hvalis Ruse,bez ikakvih dokaza,ni jednu istor. cinjenicu nisi dao.

Kazes da su Srbi u odnosu na Ruse bili neiskreni,bazirani na koristoljublju i da imas bezbroj dokaza za to.
Hajde navedi bar jedan dokaz pa cu ti odgovoriti?Prije ce biti da je situacija bila obrnuta,a ja cu ti to dokazati.
Rusi su prvi put dosli u pomos Srbima i I Srp.ustanku 1804,sa 1000 ljudi i 4 topa,presli iz Rumunije gdje su ratovali protiv Turaka i to je bio i njihov interes da Srbi privuku Tuske jedinice na sebe.
Dolazi 1812,Napoleon se sprema na Rusiju,a Rusija potpisuje Bukurestanski mirovni sporazum po kojem prodaje Srbe Turcima,Karadjordje to naziva izdajom,dolazi mu ruski izaslanik Marko Ivelic,predaje mu rusko odlikovanje i ubjedjuje ga da prihvati totalni poraz,ali Karadjordje odlucuje da se bori.Turci napadaju Srbiju krajem jula 1813,nastaje masakr nad Srbima,desetine hiljada pobijenih,silovanih,hiljade popaljenih sela,narod bjezi u planine,pokolj je najstrasniji.
Препоруке:
4
7
103 среда, 25 фебруар 2015 19:49
djoka
Neprijatelj Srbije je vucic sa kompletnom vladom i toma nikolic kao predsednik Srbije. Kada se ovih neprijatelja-domacih kvislinga oslobodimo, ali i onih koji su vladali pre njih (a sada cine tzv.opoziciju), onda ce i Srbija biti slobodna zelja. Do tada smo samo robovi u svojoj zemlji,bez prava i na sopstveni zivot.
Препоруке:
12
0
104 среда, 25 фебруар 2015 19:52
У Дражином штабу весеље
СТИГЛИ ЕНГЛЕЗИ!
Препоруке:
10
2
105 среда, 25 фебруар 2015 19:59
Брундало
Цитирати А. Јоксимовић у НСПМ је скрнављење НСПМ. Да ли сте господ заборавили ко је тај лик. Та музичарка никада није завршила Музичку академију. Била је портпарпол ДС. Са те функције су је Досманлије поставли за помоћника оног издајника Свилановића 2000 г. и то за шефа најважнијег сектора - Сектор за штампу, информације, културу, науку, просвету.Када је ушла у МСП у папучама (то је први случај у свим министарствима света) изјавила је: "Ја сам Александра Јоксимовић, не волим новинаре, бавила сам се паралелном дипломатијом". Владала је непуне две године и за то време укинула све програме, протоколе о сардањи на информативном и мкултурном плани са бившим земљама ВП. Укинула је ЗАМТЕС, укинула је место порттпарола у МСП-у.Од тога времена МСП нема редовне конференције за новинаре.Ипак је отерана из МСП, јер је починила неке друге радње које спадају у криминал. Уписала је и завршила ФПН и данс се јавља као спољнополитички експер. Углавном лапрда,уместо да буде у ЦЗ-у.
Препоруке:
20
0
106 среда, 25 фебруар 2015 20:00
Danilo-2
@ Panta,
Poslije poraza Karadjordje ide u Rusiju,a car Aleksandar nece ni da cuje za pomoc Srbima,kaze da ima sporazum sa Rusima.
Kasnije dolazi do ponovne saradnje izmedju Rusa i Srba,Srbi traze zastitnika u Rusiji jer znaju da na Zapadu nemaju prijatelja.
Tako je stvoren mit o braci Rusima,jer su se Srbi uvijek sami borili i trazili neku silu da im pomogne.Neprijatelji su nam uvijek bili isti,od Turske do Austrije,Njemacke.
Rusija je Srbima pomogla,i to ne mnogo,samo kad je to njima bilo u interesu.
To je jasno,ako znamo da je Rusija imperija i da ni jedna imperija nema prijatelja,postoje samo interesi.
Dolazi Sanstefanski mir,izmedju Rusije i Turske,u martu 1878 god,kada Rusija osvaja Bugarsku i daje joj teritorije,od Dunava do Egejskog mora,od Ohrida i Nisa do Crnog mora.
Srbija se buni,kralj Milan salje velikog diplomatu Jovana Ristica u Bec i Berlin,koji uspijeva nagovoriti zapadne sile da poniste Sanstefanski sporazum.
Препоруке:
5
5
107 среда, 25 фебруар 2015 20:02
@Vesna
Ne izvrcite tudje reci ,nije "Fristajlo" nigde spominjao da Rusija nista nije ucinila da nam pomogne da se resimo ove vlade,vec da nije ucinila nista da nam pomogne od 2000.god.do danas.
Препоруке:
6
2
108 среда, 25 фебруар 2015 20:04
@ У Дражином штабу весеље
СТИГЛИ ЕНГЛЕЗИ!

Да га предају Крцуну и Титу!
Препоруке:
10
7
109 среда, 25 фебруар 2015 20:04
@Kostja
A tebi nedostaje samo zuto plava uniforma DOS jurisnika!
Препоруке:
2
4
110 среда, 25 фебруар 2015 20:09
Jasna@Srbin crnac ateista
Odlican komentar!
Препоруке:
5
6
111 среда, 25 фебруар 2015 20:16
Руске тајне службе
За Danila,
Ти и даље по старом Бошњачком обичају забијаш клинове у Руско-Српске односе!
Протураш Русофобију на сваком кораку!
Привет
Препоруке:
15
2
112 среда, 25 фебруар 2015 20:17
Danilo-3
@ Panta,

Bizmark zakazuje Berlinski Kongres za juni-juli 1878 i isparvljaju se greske Sanstefanskog sporazuma,Srbija i Crna Gora se prizaju za drzave,dobija Nis,Leskovac i Vranje.
Kralj Milan je razocaran Rusijom i potpuno se okrece Austriji i kaze:"Srpska sopljna politika se zasniva na opasnoj slovenskoj sentimentalnosti".

Zasto Rusi vise vole Bugare?
Pa,zato sto su Bugari lojalni,sto ih je lako gaziti,a Srbi hoce samostalnost,slobodu,a imperije ne vole takve male narode,ni onda,ni danas,ni nikad.
Nadalje,Srbija balansira izmedju Rusije i Zapada,a Bizmark Srbe naziva Malim Rusima,zbog cega nas Zapad ne voli.
Zato knjaz Mihajlo kaze da su Srbi zrtva engleske rusofobije.

U WWI nema dodira izmedju Srbije i Rusije,jedino sto car Nikolaj II trazi od Francuske da spasi Srbe sa albanske obale i hvala mu na tome.

Od 1920 kraljevina,Jugoslavija ne priznaje SSSR sve do 1940 kad sklapaju ugovor o nenapadanju.
Ljubav traje od 1940 do 1948,do Informbiroa.
Препоруке:
3
10
113 среда, 25 фебруар 2015 20:18
@ Danilo-1,2
O uzrocima propasti I srpskog ustanka treba pročitati feljton - knjigu: "Zabranjena knjiga o prvom srpskom ustanku". Bila je ranije na Fejsbuk Reporteru.
Препоруке:
6
4
114 среда, 25 фебруар 2015 20:32
Danilo-4
@ Panta.
Od 1948 do danas nije bilo prijateljskih dodira izmedju Rusa i Srba.
SSSR pada 1990 i ostaje razrusena Rusija koja ne moze pomoci ni sebi ni Srbiji.

Rusi bivaju uzdrzani 1992 u SB UN pri uvodjenju ek.sankcija prema Srbiji,ne pomazu nam u napadu NATO na Srbe sirom SFRJ,priznaju nezavisne drzave bivse SFRJ,a kao drugi,iza Islanda priznaju Crnu Goru,Kostunica se buni,ali dzaba.

!999 nas i ne vide,predlazu Milosevicu da Srbiju preda DOS-u 2000 god-Igor Ivanov.

Poslije kumanovskog sporazuma,srpska vojska drzi pristinski aerodrom 1999 dok ne dodju Rusi sa Pala,a oni to slave kao svoju pobjedu nad NATO i dijele odlikovanja u Moskvi.Napustaju ga 2003 god.
Da su makar ostavili 100 vojina u S.Mitrovici danas bi bila druga prica.


G-dine Panto,to je laz o Karadjordju.On ne ubija nego naredjuje drugu da mu ubije ocuha,a ne oca,zato sto ovaj nije htio da bjezi sa cijelom porodicom ispred Turaka u Zemun,a brata Marinka vjesa u Beogradu zato sto je silovao jednu Srpkinju.
Препоруке:
4
7
115 среда, 25 фебруар 2015 20:46
Jasna
Rusi su mi dragi ,a rusku kulturu malo je reci obozavam,ali sto se politike tice bilo bi fer reci koje su to konkretno poteze povukli Rusi da pomognu Srbiji od pocetka jugoslovenske krize devedesetih do danas,tj od onda kada su u UN bili uzdrzani prilikom izglasavanja sankcija Srbiji,tj kada zbog Srbije nisu hteli da koriste pravo veta ,pa nadalje...pa da sumiramo ,zbog cega bismo mi bili duzni da gledamo ruske interese ,a ne svoje. Nedavno je onaj Rus Peskov iz MSP Rusije izjavio kako je Milosevic pravio kompromise sa Zapadom,a o Jeljcinu ni da zucne.
Putin je do juce ,a i jos uvek zapad, naziva zapadnim partnerima?Sve u svemu ubedjena sam da nije Vucic uzeo ovoga nesretnika za savetnika sto mu se ovaj svidja ,vec sto ga je neka velika muka naterala!
Препоруке:
8
14
116 среда, 25 фебруар 2015 20:48
Danilo-5
@ Panta,

Neki dan,predsjednik privredne komore Rusije Sergej Katirin,na pitanje ko je lider u saradnji sa Rusijom od drzava bivse SFRJ,odgovara:" Svi su,otprilike na istom nivou".
A,svi su im uveli ek. sankcije osim Srba,ustase iz Rvacke ratuju u Donbasu.
To samo pokazuje koliko Rusi nemaju nikakav osjecaj prema Srbima.Putin odlikuje Mesica i NDH za "antifasisticko" klanje Rusa pod Staljingradom.

Sve ruske ankete pokazuju da ni 1% Rusa ne smatra Srbe prijateljima,a 70% Srba voli Ruse.
Taj mit o voljenoj Rusiji traje i trajace,zato sto Srbi jos uvijek traze nekoga mocnog iza ledja,a Rusija odgovara na ljubav samo kad je njima to u interesu.

Kazes Panto,uljuljkani Beogradjani u okupaciji.
Pa sam Staljin je rekao da su Srbi bili s njima,od 1941 do 1945.Drzali smo 18 njemackih divizija na svom terenu koje bi bile pod Moskvom,a oni nam pomogli 1944.

To sto je pisao Rajs vazi samo za srpske elite,koje nikada nisu bile uz narod.

Opet ponavljam da nemam nista protiv Rusa.
Препоруке:
5
10
117 среда, 25 фебруар 2015 21:05
Danilo
@ Ruske tajne sluzbe,

Zar vi nemate pametnijeg posla od proganajnja moje malenkosti,ganjate muhe,a medvjedi vam prolaze.Dok tvoje ruske tajne sluzbe ganjaju mene,vasi,ruski oligarsi i ruska elita vam ruse Rusiju,iznose pare na Zapad,nije ih briga za Donbas,hajde gospodo,radite nesto.

A,ko sam ja,jado jadni,da "zabijam klinove u rusko-srpske odnose,ja samo citam sta je napisano,a tebi se to,ocito ne svidja.Zao mi je.
Препоруке:
6
10
118 среда, 25 фебруар 2015 21:15
Tурас
" Вођење овакве политике није лако и понекад кошта, али то је једина опција коју Србија има уколико жели да буде и даље поштована на међународној сцени. И премијер и ми у Влади спремни смо да ту цену повременог медијског притиска и платимо - каже Антић. Какво "пожртвовање" једног притворног циника .Оваква изјава може касније ,ако се држава врати у нормалу , да кошта "мало више" него што он и остали могу да плате . Што се тиче некаквих илузија о Вучићу као слободном премијеру - маса његових поступака указивала је на издајство и зависност од западних газди - сигурно није ОН бирао Блера- већ му је тако наређено . Друго , Блер никада неби дошао у Србију да није сигуран под чијом је командом влада , премијер и остала булумента . Тако да Антићева изјава је по важности као и од госпође Манчић- захтева освежење али ментално .
Препоруке:
5
1
119 среда, 25 фебруар 2015 21:18
Руске тајне службе
ЗА Danila, Tи си добро камуфлирани ...,и као такав овде протураш Русофобију!Ми нисмо глупи као што такви као ти мисле... Привет П.С. Једном си овде написао да Јелена Гускова организује слање Срба на Голи Оток?!!Прецизно пратимо твоју работу овде....
Препоруке:
11
8
120 среда, 25 фебруар 2015 21:18
Peter RV
Ne vidim zasto bi Rusija trebala da spasava Srbiju od Vucica.
Srbi su znali vrlo dobro ko je Vucic i prije ovog skandala sa Blerom. Vucic je bio dovoljno jasan kao evropski fanatik koji je spreman da zrtvuje sve da bi uvukao Srbiju u EU. 'Normalizuje', nimalo neprimjetno, odnose sa 'kosevom' i Natom- konacni rezultat cega, samo malouman nemoze predvidjet.
Rusiji, s druge strane, ne treba 'satelit Srbija' koja bi joj bila samo breme kao i oni sovjetski.
A i nema nikakvoga smisla da se Rusija angazuje za obaranje naseg rezima. Kome bi mogli da predaju vlast? Kostunici?,Seselju? Sandi? ( Nemojte me zasmijavat!). Nikoga pouzdanog na vidiku!
Budimo ozbiljni.
Srbi ne pokazuju znaka da zele da izadju iz ove situacije, da bi Rusija reskirala da ispadne imperijalisticka pred svijetom- mijenjajuci srpski rezim.
Srbija je izvrsila samoubistvo 5og Oktobra,2000- odtad je u procesu njeno sahranjivanje.
Ekspertni grobari joj ne fale.
Препоруке:
15
3
121 среда, 25 фебруар 2015 21:24
Danilo
@ Jasna,

Bravo Jasna,Vucica je velika muka natjerala da ovog nesrecnog ubicu,lopova i ljigu uzme za savjetnika.

To sam i ja pisao da Vucic svjesno ide na to da,kako se kaze,pojede i ono sto se ne jede i od cega se bjezi,samo da bi izvadio Srbiju iz bankrota.

Srbija se nalazi izmedju cekica i nakovnja,to svi znamo,na nju se vrse prisci i sa Istoka i sa Zapada,prijete i jedni i drugi,a Srbija ne smije prici ni jednima,ni drugima,ako pridje jednima,gotova je od drugih.

Evo i Keri danas daje izjavu da je i Srbija na prvoj liniji fronta.

Znas,Jasna,sta me jos cudi.Ovih dana ruska stampa tako sipa vatru po Vucicu da to nije normalno,citiraju DSS,Dveri,Sandu,pa cak i Sutanovca,Aleksandru Jerkov,Tadica,DS,ma,sve one koji napadaju Vucica.Rugaju mu se gore nego ovi DOS-ovci iz Beograda.

Prema mnogim komentarima izgleda da je Vucic najveci poltron na svijetu,ljiga,neprijatelj,sluga okupatora itd,a niko ne razmislja o tome zasto on to radi.Ja sam siguran,za dobro Srbije.
Препоруке:
6
20
122 среда, 25 фебруар 2015 22:15
@ Danilo
"Srbija se nalazi izmedju cekica i nakovnja,to svi znamo,na nju se vrse prisci i sa Istoka i sa Zapada,prijete i jedni i drugi,a Srbija ne smije prici ni jednima,ni drugima,ako pridje jednima,gotova je od drugih."

Српско руководство треба да одгледа представу Нушићеве комедије(?) "СВЕТ". Онда ће знати шта треба да раде.
Препоруке:
10
0
123 среда, 25 фебруар 2015 22:40
Danilo
Ruske tajne sluzbe,

Ne sjecam se toga o Golom otoku,a mozda sam i rekao,a i da sam rekao ne bih pogrijesio,jer g-dja Guskova stalno grdi Srbe i Srbiju sto ne pridju Rusiji,kao ruska gubernija,EAUniji,sto ne prekinemo sve odnose sa Zapadom,dakle,ona gleda ruske,a ne srpske interese i jos nam drzi predavanja iz morala,a u svojoj Rusiji ne vidi nista lose,ni u Jelcinu,ni u Gorbacovu,ne priznaje da su nas 90-tih ostavili na cjedilu,da su dozvolili da namj SB,UN uvedu hermeticke ek.sankcije.
Nesto je odavno nema,da nije na porodiljskom bolovanju?

A,ti se mani mene,idi u Donbas,pomozi svojim Rusima i povedi Guskovu sa sobom.
Препоруке:
4
9
124 среда, 25 фебруар 2015 22:52
Danilo
@@ Danilo,

Tacno tako,bravo g-dine,Srbija treba gledati svoja posla,bas kao u Nusicevoj komediji "Svet".Najbolja verzija je ona sa Petrom Kraljem.

Kad zena i kcerka slusaju svakoga sta im preporucuju,u kuci je haos,a kad gazda rastjera sav taj pokvareni svet,i pocne voditi vlastitu politiku,u kucu se vrate red i mir.

Zato i kazem da i Istok i Zapad predstavljaju taj svet,svi bi htjeli da nam nametnu njihov nacin zivljenja i razmisljanja i zato ne treba slusati ni jedne,ni druge,nego samo sebe.

Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci.
Препоруке:
5
4
125 среда, 25 фебруар 2015 22:53
фристајло
Danilo
Prema mnogim komentarima izgleda da je Vucic najveci poltron na svijetu,ljiga,neprijatelj,sluga okupatora itd,a niko ne razmislja o tome zasto on to radi.
То су острашћене изјаве, ништа вредније као политички суд од оних које долазе од СНС-ботова.
Вучићева мотивација је и даље нејасна; није он толико тупав, да не види какве последице његове одлике доносе, и колико је тај неолиберални концепт девастирао привреду, пре свега. Нешто нам је прећутано; да ли је и чиме уцењен- показаће време.
Политика се данас води у маниру мафије- свако "цурење" информација је ризик по живот. Та спрега крупног капитала и високе политике потпуно је обесмислила концепт демократије, што се код нас сасвим јасно да уочити.
Вучић сервисира нечије потребе. Док он то ради- Србија страда.
Није он премијер Србије, већ именовани намесник некога из сенке.
Препоруке:
12
5
126 среда, 25 фебруар 2015 23:30
Посматрач
@ Danilo (@@ Danilo,)

"Samo sto si ti nesto pobrkao,nasao si pogresan primjer za ono sto si htio reci."

Није ми јасна ова реченица. Ја сам, подсећањем на Нушићеву комедију "СВЕТ", хтео да кажем да Србија треба да гледа своја посла и своје интересе.
Препоруке:
7
1
127 среда, 25 фебруар 2015 23:34
куле
Bravo Jasna,Vucica je velika muka natjerala da ovog nesrecnog ubicu,lopova i ljigu uzme za savjetnika. По тој твојој и Јасниној логици је и Недића и Љотића натерала велика мука да буду нацисти. Видим ја коме јату ви припадате, као и они које браните. Ви би да сарађујете и са нацистима, "због велике муке", а да се после представљате као ослободиоци, кад дође време па прелетите на страну победника (Руса).Знајте, већ данас, да вам то неће упалити.
Препоруке:
9
5
128 четвртак, 26 фебруар 2015 00:01
MICO
Kako li se osjecaju sada autenticni{ izvorni ) glasaci SNS-a?
Препоруке:
10
1
129 четвртак, 26 фебруар 2015 01:46
!!!
Кад га видим како се опуштено са Блером рукује више говори слика него било какво коментарисање. Ту опуштеност би тумачио као оданост џелату сопственог народа,...
Препоруке:
9
0
130 четвртак, 26 фебруар 2015 01:52
Петрушин
Напокон један добар потез Вучића.

Непријатеља увијек треба држати ближе скутима него пријатеља!

Блер је САМО писмоноша који носи поруке од Владара Свијета - и тако га САМО треба разумјети!

Вучић се овдје показао као добар политичар!

Обичном човјеку то тешко да ће да буде јасно!

Карте ће се много брже отварати на овај начин!

Вучић је ипак про-руски настројен, колико год да је свако-мало по Јевропи!

Ја га не волим због неких других површности, али то је већ нека друга тема!
Препоруке:
2
7
131 четвртак, 26 фебруар 2015 07:05
styling
Alek vodi racuna da im se kravate slazu po boji, pitam se pitam...
Препоруке:
2
0
132 четвртак, 26 фебруар 2015 10:13
Милоје Јаковљевић
Александра Јоксимовић је још један од рециклираних кадрова З. Ђинђића (обећала као министар улазак у ЕУ 2007) коју је А. Вучић вратио на политичку сцену Србије. Сада су се око идеје поробљавања, понижавања и уништавања Србије ујединили садашња власт, бивша Ђинђићева администрација (Мали, Весић, Јоксимовић..), садашња опозиција и то им није било довољно већ у помоћ призивају проверене србомрсце попут Блера и њему сличних. Русија мора значајно променити однос према Србији, много више инвестирати у медије (данас је то изгледа најважније) агресивније наступати и бити конкретнији у својим ставовима, упркос свим изазовима и проблемима које има са санкцијама, ЕУ и Америком. У Србији постоје људи који никада неће заборавити пријатељство и помоћ коју нам је братски народ кроз историју пружао. У историји је било и тежих ситуација па смо одолели свим изазовима, верујем и данас у потенцијале и снагу свог народа.
Препоруке:
6
0
133 четвртак, 26 фебруар 2015 11:30
Franjo
Sitacija je jasna i očigledna. Došli su na vlast ( SNS ) zahvaljujući pomoći zapada .Pa neće valda sad tom istom zapadu da Okrenu leđa .... NEĆE . Nego šta će onda ?? Pričaće nam bajke , ono što volimo da čujemo , lagati nas , i kad kola idu nizbrdo tvrdiće da kola idu uzbrdo i tako još jedan mandat ...U narednom periodu sploljnji dug države će permanentno da raste kao i broj maldih koji masovno idu napolje . Tako i upisuju fakultete ...sa ciljem da izađu napolje . Napolje izlazi sve što je sposobno i pametno . Ostaće samo slepci ... u velikom broju Dokle tako ...Dok se ne urušimo skroz ...
Препоруке:
4
2
134 четвртак, 26 фебруар 2015 12:25
Kostja za nesrecnika @kostja
Nazalost, na proslim izborima nisam imao izbora, glasao sam protiv DOS-lopova i protiv tadicevaca, i na neki nacin doprineo da vi, SNS, srpska nazadna partija dodje na vlast sa vodjom kome moze pozavideti Domanovicev `vodja, a da se sam Domanovic u grobu prevrce kad vidi da ga je neko prevazisao, od stida sto nije ovo mogao da predvidi umro bi po drugi put.
Elem, ja svoju partiju znam i ona ima tri boje koje ti ne poznajes,pa je stoga vrlo hitno da i ti obuces one boje koje sam predlozio provokatoru `nenadu`kad se vec tako dobro u njima osecas...
obrazovanja licnog radi, pogledaj po nekada dokumentarne filmove o dolasku coveka sa malim brcicima na vlast vise decenija ranije i stete i nesrece koju je napravio covecanstvu. Tvoj se favorit ne moze uporedjivati istorijski bilo sa kim, ali je dovoljan da, uz pomoc takvih jurisnika SNS-a, totalno upropaste i narod i drzavu...
Veruj i dalje da je moguc `suficit od 40 dana`...
Препоруке:
1
4
135 четвртак, 26 фебруар 2015 12:27
xxx
... ajde da se ne lažemo - vučić je ispravno razumeo da od Rusije nema čemu da se nada ni on , ni narod ... sklopio je ugovor sa đavolom da bi obezbedio sebe , tako bar misli ... ostalo je literatura .
... Rusija nema politiku u ovom trenutku i za dugo je neće imati , zato što je u ratu sa zapadom ... u ljubavi i ratu je sve dozvoljeno . Niko u Srbiji se ne nada da će Rusija vojno i ekonomski podržati eventualnu borbu za oslobođenje od zapadne okupacije , tako da je cela politička scena Srbije , poziciona i opoziciona , jedna velika laž i maskarada.
Препоруке:
2
6
136 четвртак, 26 фебруар 2015 14:22
Zašto ministri begaju od novinara?
Okej, Vučić je razumeo da od Rusije "nema čemu da se nada"... Možda nema danas ali da li je imalo nade pre nego što je radio sve što je radio, od šeika do Blera, Bajdenovih uljanih škriljaca "putem" atlantskog škriljovoda do Krka i Srbije, a reč je o infantilnim kerefekama (rekao sam i Merkelovoj i Putinu da se Srbiji ne može naređivati i oni su to shvatii, reče i namesti cvikere). Zašto je Južni potok, tako je prvo nazvan u našim "medijumima", naglo presušio? I izvoz "fijata" u Rusiju. Ona karikatura od parade, s onim transparentnim kesama na glavama, jedan groteksni felinijevski prizor spskih kapetana kratke i duge plovidbe u neizvesno, mislim da je sve to Putinu otvrilo oči i da je shvatio koga je mudri srpski narod izabrao da vlada državom. Postoji kod Srba jedna dobra osobina: znaju da nekoga prvo dignu u nebo a onda da ga bace u blato.
Препоруке:
11
0
137 четвртак, 26 фебруар 2015 15:00
b.
Ova joksimovicka me po stoti put uverava kako oni za svoje agitatore biraju totalne bezveznjake! Zamislite da neko izjavi da je HOLOKAUST RETROGRADAN? Sta bi joj Soros rekao?
Препоруке:
7
0
138 четвртак, 26 фебруар 2015 15:01
xxx
... ja ne razumem ljude koji misle da se od okupacije mogu osloboditi bez oružja - ni danas , ni pre dva meseca , ni pre pet , ni pre šezdesetpet godina .
... ja bih glasao za stranku koja bi otvoreno istupila sa stavom da će nakon izbora proterati ambasadore kvinte iz Srbije i zatražiti od Rusije vojnu podršku za potpuni i neodložni izlazak iz evroatlantskih integracija ...
... ja sam možda lud , ali koliko još ima ludih koji bi učinili isto ???
... šta bi Rusi da nas ima takvih dva ili tri miliona ( nezamislivo za naciju koja je glasala za ovaj saziv skupštine ) - da li bi nas , opet , zapišali pričom da nije vreme ( a i nije - verovatno im se ne otvara još jedan front ) ??
... ili je normalno da se javno maše patriotizmom a da se , ustvari ,sprema za kolaboraciju sa izgovorom za koji verujemo da je ispravniji od prethodnikovog ?
... namerno sam započeo prva tri stava rečcom "ja" - svako može da se izjasni koliko je spreman daleko da ide ; lično ; samo da se ne lažemo.
Препоруке:
5
0
139 четвртак, 26 фебруар 2015 15:07
Nenad
Eto to je sudbina svih konvertita. AV bi končno sa Ble-rom mogao da ode do Kurca u Beč, da pripreme neku vučiju jazbinu.
Препоруке:
5
0
140 четвртак, 26 фебруар 2015 15:56
помози боже
ова госпоја Јоксимовић ко да је бомбардовање прегрмила негде у аустралији а не у подрумима или склоништима па јаднице јадна шта ти знаш уопште шта је и ко требо да саветује кога а посебно овај ретард из највеће колонијалноосвајачкопљачкашке силе, легла свог зла на овој јадној планети којој се ближи рок трајања захваљујући глади и саможивом проклетству и израбљивању слабијих од истих
Препоруке:
6
0
141 четвртак, 26 фебруар 2015 19:14
P
Sve ono što je mutno, radi se na način kako je izabran Bler - bez saglasnosti bilo kakvog državnog organa koji bi, makar i formalno, bio pokriće za ovaj neobjašnjivi izbor.
Da smo makar bili u prilici da sem golih fraza vidimo neke Blerove reference/preporuke koje ga kvalifikuju za savjetičko mjesto - da nam je konkretno predočena država kome je ovaj genije pomogao - ali ništa od svega toga. Moram A V da vjerujemo na njegovu časnu riječ.
Ostaje jedino da se nadamo da je ugovor sačinjen tako da će savjetnik biti isplaćen onda, kada pozitivni efekti njegovog rada budu realizovani - u šta oboje (i efekte i ugovor) veoma sumnjam.
Препоруке:
2
1
142 четвртак, 26 фебруар 2015 19:16
Шумадија и брда
Александра Јоксимовић (ДС) и Александар Антић (СПС) у свакој прилици морају да се истакну и речима поткрепе своју издајничку нарав. Не зна се ко је мрачнији и већи издајник од свог тог олоша који седи у Скупштини Србије, обавља државне функције или ради у медијима. Све олош до олоша, издајник до издајника, сви су они највећа брука у историји нашег народа. Срамота ме је што такви скотови уопште и имају држављанство Србије!
Препоруке:
2
0
143 четвртак, 26 фебруар 2015 20:27
Danilo
@ fristajlo,

Znas li ti,fristajlo,koliko ima suverenih i nezavisnih drzava na svijetu,koje mogu nesmetano voditi svoju politiku i ekonomiju,bez spoljnog uticaja?
Mozda,nekoliko,to su SAD,Rusija,Kina,Indija,Brazil,a od malih drzava nijedna.
Svaka mala drzava mora dati dio ili sav suverenitet nekoj mocnijoj sili.

Kada se to shvati,a nije tesko,onda ce vam biti jasno u kojoj se situaciji nalazi Srbija poslije raspada SFRJ i nametnutih ratova u 90-tim,ek. sankcija,agresije NATO-a,vladavine DOS-a i dovodjenje drzave do bankrota.

i zato vodja naroda nekada mora pojesti i ono sto se ne jede,da bi narodu iza njega bilo bolje.

Mi Srbi smo mali narod sa mentalitetom velikog naroda i za svoju slobodu cesto stradamo.
Sada je vrijeme da budemo mudri,a ne hrabri.

@ kule,

A,ti poredis Vucica sa Nedicem i Ljoticem,a mene i Jasnu nazivas nacistima.ha,ha,ha,ah,ah

Da ti neko,za rucak,nije podvalio buniku,jer si,ocito,u nesporazumu sa samim sobom?

A,sad nam se fino izvini.
Препоруке:
2
6
144 петак, 27 фебруар 2015 00:59
m
Jao Jasna, placem jos od one Jorgovankine tuzne price a sad ovo da je muka Vucica sirotog naterala... evo ridam, I grcam u suzama...Na jadne SNSovce se navalilo tesko breme, odvratni zli narod kako ih samo muci..
Препоруке:
2
2

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер