vreme je da se pogledamo u oci. Kako ovaj sarlatan i prodavac magle moze da vlada Srbijom. Opste je poznato da seselj nije nikog trpeo. OKO sebe je imao potrcka i grobera kragujevackog tomu diplomu i ovog prodavca magle priucenog malog spin doktora od feketica.Toliko o Srs nosiocu nacionalne ideje u Srba. Treba reci vucko je uradio mnogo gorih stvari po srbe za par godina neko sto je boris za svojih 6 godina vladavine. Nacionalno sam svestan ali uvek mi se gadila ta malogradjanska srs i njena sestrinska sns. BUKADJIJE iz srs su nazalost potpuno unistile nacionalnu ideju . Zato su oni kod slobe bili omiljena opozicija. IMA NESTO TRULOG U DRZAVI DANSKOJ A KOD NAS VAZI IMA NESTO TRULOG U SRPSKOM NARODU. Narod je marva a sa marvom tako se i postupa.
Preporuke:
100
34
3
nedelja, 22 februar 2015 13:07
ja onako
Arazman ces dobiti jer oni zive od aranzmana. Ocekuj nove uslove.
Preporuke:
92
20
4
nedelja, 22 februar 2015 13:36
rolover,rolover..
"Do juna ili jula nama novac nije potreban, osim za 'rollover', odnosno za vraćanje starih kredita kroz uzimanje novih. Aranžman sa MMF-om nam je potreban zbog sigurnosti, investicija"..
ha-ha-ha-ha!
Čak ni to ne verujem.
Pre će biti za plaćanje KAMATE na uzete kredite.
Kakvi bre programi,kakvi bakrači.
Preživljavate na obmani glasača i presipanju iz šupljeg u prazno.
Pa ni taj MMF NIJE BUDALA.
a svaka budala bi znala tako da vodi ekonomiju,uzme kredit da vrati kredit?!
A Mercedesi,Sise,avioni,kamioni,samo što nisu došli!?
U pesmici"rolover",neko ispada.
Preporuke:
115
2
5
nedelja, 22 februar 2015 13:59
Jug Kovačević
Što se brže iznenadi i razočara, brže će pasti s vlasti...
Dakle...
Preporuke:
82
3
6
nedelja, 22 februar 2015 14:01
Mirjana Niš
Na putu za Grčki scenario sa MMF - al će razgovori da budu teški.
Od razgovora zavisi da li će Vučić ostati na vlasti.
Pogodite da li ćemo se ponovo zadužiti za razvoj prvrede ili za razvoj Vučića i demokratskih NVO instituta.
Bruka i sramota.
Stegnimo kaiš, proizvodimo i kupujmo domaće. Ostaćemo bez igde ičega. Dužni smo ko Grčka.
Preporuke:
92
1
7
nedelja, 22 februar 2015 14:06
Boško
Siguran sam da ćemo dobiti "aranžman" samo što "aranžman" bude povoljniji za tebe Vučiću biće nepovoljniji za Srbiju.
Kako se klanjaš gde god odeš da bi nabacio sebi neki "poslić" i ućario neku "provizijucu" čudi me već kako ti ne otpadne glava sa ramena "klimoglavče".
Preporuke:
83
2
8
nedelja, 22 februar 2015 14:22
ZEMUNAC
Da li postoji LAZ i obecanje koje do sada NIJE DAO.ovaj prevarant!MMF projekt okupacije Srbije,on povoljno ocenjuje jer je IZDAJNIK interesa ovog naroda i NJIHOV COVEK!Zasto je SIRIZA pòbedila i odbila kreditore,POSLE GODINA "POMOCI" MMF I EU?,a gdin Orban IZBACIO MMF iz Madjarske?Nema zemlje kojoj je MMF zaista pomogao,neka gdin VUCIC DA PRIMER,pogledajte Ukrajinu,koja je bila najbogatiji region u SSSR!Sto pre se treba resiti,na svaki NACIN,ove VLADE i OVOG COVEKA.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
86
2
9
nedelja, 22 februar 2015 17:31
nenad
Vucic je ek. genije
Preporuke:
17
47
10
nedelja, 22 februar 2015 17:48
Dokaz
sve drugo bilo bi veliko iznenađenje i razočaranje
Ova izjava je dokaz da je decko ne zreo!! Zakocen negde u predpubertetu.
Preporuke:
67
4
11
nedelja, 22 februar 2015 18:10
Panayotovich
Kvalitetan kadar ima Serbia umeju dobro da zvacu, lizu i sisayu.
Preporuke:
45
5
12
nedelja, 22 februar 2015 19:50
Umpalumpa
Na pitanje za šta bi Srbija mogla da upotrebi taj novac, odnosno oko milijardu evra koliko će na osnovu aranžmana biti dostupno, Vučić je odgovorio: "Zaboravite na taj novac!"
Ma nemoj!? Mi da radimo, radimo, radimo, štedimo, štedimo, štedimo i da zaboravimo na novac.
To što ćemo imati milijardu koju možemo da iskoristimo, uopšte nam nije potrebno. Do juna ili jula nama novac nije potreban, osim za 'rollover', odnosno za vraćanje starih kredita kroz uzimanje novih.
Znači sve što smo uštedeli, daćemo belosvetskim zelenašima za rivolving na rivolving, a nama dug ostaje do daljnjeg i dogodine ćemo se opet mučiti i još više štedeti, da platimo rivolving na rivolving na rivolving.
Preporuke:
68
1
13
nedelja, 22 februar 2015 19:59
Saša
Ono što je počeo Tito pa nastavili demokrati ...
Sada će Aleksandar Vučić morati da privede kraju .
Teško je i njemu ... kako da kaže istinu .
Zato se i angažuju ovi silni experti za laganje .
Hvali se da deficit treba da se smanji za milijardu ?
Pa naravno da treba .
Samo niko ne objašnjava kako da se smanji .
Prihodi neće biti veći , mislim na privredni rast , znači moraju se podizati nameti na stanovništvo i ostatke ostataka privrede .
I naravno ... mora još da se štedi ... još otkaza a najvjerovatnije i smanjivanja plata i penzija .
Ovo bi svakako neko morao da uradi a ova ekipa je tu gdje jeste zbog toga što očigledno najbolje prodaje narodu rog za svijeću .
Preporuke:
51
7
14
nedelja, 22 februar 2015 20:00
pantelija
Verujem da ćemo dobiti odobrenje direktora MMF-a, i to će biti veliki signal investitorima da dolaze u Srbiju
E sad da mi neko može objasniti kakve veze ima zaduživanje zemlje sa investitorima i njihovog dolaska u Srbiju.
Sve mi se čini da smo ga sa tobom najebali dragi naš av, av.
Preporuke:
58
15
15
nedelja, 22 februar 2015 20:07
Negator
Ima neistina. Gomila predrasuda. Ima ličnih stavova. Smrdi na korupciju. Sve ovo je politički štetno. Ne dao bog da se ovakve nesretne projekcije ( sve oko MMFa) počnu da ostvaruju. Govor je štetoćinski. Delovanje je štetočinsko. Vlada je štetočinska.
Ovaj put vodi nikud. Zalažem se da narednih 5 godina budemo pod kineskim protektoratom i da sledimo njihov model razvoja. Vi koji komentarišete, molim osvrnite se na ovu rečenicu.
Bez traga MMF!
Preporuke:
39
15
16
nedelja, 22 februar 2015 20:11
Sloba je Srpski heroj
Obećanja ludom radovanja.DOS je obećavao da se samo skine SLOBODAN MILOŠEVIĆ odmah život kao u raju.Dinkić,Tadić su obećavali med i mleko.Vučić,Dačić i Nikolić su profesionalci u obećavanjima.
Preporuke:
47
14
17
nedelja, 22 februar 2015 20:13
Djordje
Molio bih urednistvo,da ovog tipa stavljate na vesti u podne,a ne u noc ili ujutro.Dizete ljudima nerve pred spavanje ili pred pocetak dana.
Preporuke:
49
12
18
nedelja, 22 februar 2015 20:14
žutilo
Zar vam se ne čini da je ovaj čovek nešto "žutno". Šta li je sa njim?......
Preporuke:
35
8
19
nedelja, 22 februar 2015 20:16
Nikola
"hocu svoj deo necete da me prevarite" .
Jeftinije (po narod) bi bilo sve vas streljati , ako govorimo o politickoj ekonomicnosti i svetskom ugledu , zasto ne .
Preporuke:
29
8
20
nedelja, 22 februar 2015 20:16
Banditski brlog
@Boki:čestitke za komentar.
Muljator veli da ćemo možda uzeti pare da bi vratili stare kredite. Okej! Ali i osnovci znaju da je plus jedan i minus jedan, jednako - nula. To dalje znači: ako ja uzmem novu milijardu da bi vratio staru milijardu, onda bi dug trebao da ostane isti! Međutim to nikako ne biva već se dugovi svakim danom samo povećava.
Sem toga nije jasno da stalno trubi o budžetskom DEFICITU,iako je onomad oglasio na sva zvona, i to proglasio kao grandiozan uspeh njegove vlade, da smo prvi put ostvarili ni manje ni više nego - SUFICIT!
E pa ako se iko živ snađe u ovom muljanju - alal mu vera!
Preporuke:
36
11
21
nedelja, 22 februar 2015 20:27
desnica
ARANZER ARANZMANA
Preporuke:
31
7
22
nedelja, 22 februar 2015 20:31
kule
Ima dokumentarni film "Težina lanaca 2" Borisa Malagurskog u kome jedan "Titov ekonomista" kaže da je lično video doslovno napisane napomene u dokumentima američkog Kongresa kojim se odobrava "zajam" za SFRJ, u kojima piše: "Pomagati ih dok ne propadnu".
Sve je isto, samo njega nema.
Preporuke:
48
11
23
nedelja, 22 februar 2015 20:32
To su moje pare!
Zaboravite na tu milijardu! To cemo Andrej i ja da trosimo u potaji! I nemoj da neko pita za tu milijardu, to je nama, meni i mom burazeru, dao nas dragi MMF! A ko ce vracati, pa jos s kamatama, pitate! Sram vas bilo, kakvo bezobrazno pitanje!
Preporuke:
48
10
24
nedelja, 22 februar 2015 20:56
Vera
Htedoh da Vam predlozim da vise uopste ne objavljujete sta AVAV kaze. Svakim danom sve sasaviji.
ALI, objavljujte zbog komentara. Oni su informativniji
i mudriji - pa bude nekakvu nadu da cemo se probuditi
i uzeti stvar u svoje ruke.
Preporuke:
39
9
25
nedelja, 22 februar 2015 21:03
Vera Nastasovic
Aman ljudi, na takve aranžmane se plaća kamata, povukli vi pare ili ne. Znači, plaćaćemo kamate samo da MMF postoji i pravi od nas majmune. Dokle više ako za Boga znate? Da li su nam čavke popile mozak? Dajte da stavimo tačku na ovu noćnu moru! Pa on od nas pravi debile na svakom koraku, i kako vreme prolazi, postaje sve drskiji, valjda vidi da nema posledica, pa ko veli sviđaće se njegovim gazdama! što nas više pljuje, postaje omiljeniji na trulom zapadu.
Preporuke:
42
1
26
nedelja, 22 februar 2015 21:09
dobro nam je poznato da je av av...
patološki lažov.
Preporuke:
46
0
27
nedelja, 22 februar 2015 21:19
Vesna
Valjda ce se naci jedno mesto za ovoga u "Lazi"',Kovinu ili Toponici.A sta cemo sa narodom koji ovo trpi?
Preporuke:
30
3
28
nedelja, 22 februar 2015 21:22
Botovanje nije javljanje SNS-pristalica, to je stalni deo organizovanog terora javnog mnenja
Zovu ih SNS-botovima - mozda ime nije adekvatno, jer se niposto ne radi o javljanju onih koji zastupaju stavove SNS-a! Ti koje SNS i danas moze da prevari najcesce ne umeju ni da pisu ni da citaju! Ono sto vidimo i na ovom sajtu, ti upadi politickih i medijskih terorista, to je deo zastrasivanja javnog mnenja, i to organizuje Vucko licno! To ni Tadic nije radio - a u mnogim segmentima je Vucic preuzeo Tadicev model uzurpacije vlasti, oni su braca blizanci. Vucicu su potcinjeni likovi koji udaraju te minuse - i ti ce opskurni likovi odgovarati srpskom narodu zajedno sa Vuckom! Samo toliko da znaju!
Preporuke:
36
108
29
nedelja, 22 februar 2015 21:22
teletabis
"To što ćemo imati milijardu koju možemo da iskoristimo, uopšte nam nije potrebno. Do juna ili jula nama novac nije potreban, osim za 'rollover', odnosno za vraćanje starih kredita kroz uzimanje novih".
Reče Vučić. Ako pažljivo čitate i shvatite rečeno ispada da ta milijarda neće da vidi niti da pređe granicu Srbije.
Te pare, sa paprenom kamatom, ostaju na Zapadu za 'rollover' ma šta to značilo a dug nama na glavu.
Ako dobro razumem nama je omča već namaknuta samo se čeka da neko šutne hoklicu.
Preporuke:
36
3
30
nedelja, 22 februar 2015 21:27
Grigorije
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Preporuke:
39
2
31
nedelja, 22 februar 2015 21:29
Danilo
@ Pantelija,
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
@ Bosko,
Ne znam postoji li u Srbiji zakon o javnim glasilima,kao sto je nedavno izglasan u R.Srpskoj i prema kojem bi te Vucic mogao tuziti za klevetu.Da dokazes "kako to on nabacuje sebi neki poslic",ili,"ucari neku provizijicu".Jesi li spreman to i dokazatii,ili samo lupas?
Rezultati Vucicevog rada postaju vidljivi,srpska privreda se polako oporavlja,mnogi lopovi su u zatvoru,fiskalna politika je mnogo bolja i mislim da Srbija,i pored ek. krize u svijetu,uplovljava u mirnije vode.
A,to sto se Vucic svakome klanja i podilazi je u interesu jacanja srpske ekonomije,a ne poltronstvo.
Preporuke:
6
40
32
nedelja, 22 februar 2015 21:29
"Zaboravite na taj novac!"
nikad nisam ništa gluplje čuo . ( kao ono s krokijem )
Preporuke:
30
1
33
nedelja, 22 februar 2015 21:42
Sten
@Saša
Primetih i u Vasem komentaru, a to se vrlo cesto primecuje i kod drugih, da se zaboravlja devizna komponenta inostarnih kredita. Inostrani krediti su nominovani u ino valuti i mogu se vratiti samo u ino valuti. Tako da nikakva stednja niti stezanje kaisa ne moze obezbediti sredstva za vracanje dugova. Devize mogu da se zarade jedino izvozom. Da li onda iko u Srbiji zaista veruje u vracanje dugova nastalih ino zaduzenjima?
Preporuke:
24
1
34
nedelja, 22 februar 2015 21:43
Neša (Glodur)
Konstantne laži i medijske manipulacije aktuelne vlasti su sasvim provaljena stvar. Meni je jedino nejasno da apsolutno niko ništa po tom pitanju ne radi. Ni opozicija, ni intelektualci, ni radnici, ni mediji... Ovo sve ide u vražju mater a niko ništa ne preduzima! Jedan deo njih je obezbeđen pa ćuti ali sasvim je jasno da će i oni doći na red i ostati bez tog privremenog obezbeđenja. Jednostavno, nema nikakvih naznaka da će se ekonomsko stanje popraviti jer nema NOVCA. Šta se čeka sa pokretanjem privrede i poljoprivrede i izvozom? Bez toga spasa NEMA! Čekati da nam neko DA na lepe oči? Zašto? Zbog čega?
Preporuke:
20
1
35
nedelja, 22 februar 2015 21:57
katana
A. Vučić:
Do juna ili jula nama novac nije potreban, osim za 'rollover', odnosno za vraćanje starih kredita kroz uzimanje novih.
Znači zadužen sam do grla, i "otplaćujem" dugove novim dugovima! Dugujem ti 100€, pa odem kod Žike i pozajmim 100€ i "vratim" tebi dug? Ali sad dugujem Žiki 100€! Onda odem kod Kate i pozajmim 100€ i pošteno "vratim" dug Žiki, pa onda odem kod Pere...itd. u nedogled.
Nego, nije li to onaj isti Vučić koji je s istom dozom smaouverenja i "hrabrosti" pred svetom obećao da će se bolje živeti pred konac 2014? Na svu sreću postoji i video snimak da je baš to "obećao".
Preporuke:
27
1
36
nedelja, 22 februar 2015 22:28
Jaroslav
Kako je Milošević vodio rat sa 26 zemalja a imao je manji deficit od ovog ekonomskog Štetočine u miru. Suština Vučićevog delovanja je hedonizam, lično zadovoljstvo na patološkoj osnovi.
Preporuke:
26
2
37
nedelja, 22 februar 2015 22:39
Danilo
@ Katana,
Pa,nisi shvatio sta je Vucic htio da kaze pa se kleberis bez veze.
Srbija se vec odavno zaduzuje i za popunu budzeta,plate i penzije,i za vracanje starih dugova,a sada je budzet u ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate.Kad se ne bude zaduzivao ni za vracanje kredita,onda je Srbija izisla iz krize.
Preporuke:
6
26
38
nedelja, 22 februar 2015 23:01
Danilo
@ Sten,@ Sasa,
Pa,razmisli malo,covjece,prije nego sto se javis i napadnes nekoga.
Da,tacno je da se devizni krediti vracaju u devizama,a tacno je i to ako imas dinare,da za njih mozes kupiti devize,za to ti nisi cuo,je li?
Posaljes ti iz inostranstva dolare,ili evre svojoj rodbini,a rodbina da bi nesto kupila u trgovinama,ide u banku i proda te devize za dinare i sto imas vise dinara,a ako stedis i stezes kais,imas vise dinara i mozes kupiti vise deviza.Ili,neka srpska firma izvozi neku robu vani,recimo maline,i dobije evre,ili dolare,a trebaju mu dinari da plati radnu snagu i neki repromaterijal i on te evre prodaje banci.Ili,devize dolaze i od turizma.Ali se dinari ne smiju stampati bez pokrica jer onda izazivas inflaciju,dakle,sve mora biti u ekilibru.
A,deviza,od ljudi iz dijaspore,dodje u Srbiju oko 4 milijarde evra godisnje,skoro koliko Srbija zaradi od izvoza roba.
Od tih deviza se vracaju krediti ili kupuju razne robe.
Jeli ti sad jasno?
Preporuke:
5
24
39
nedelja, 22 februar 2015 23:15
Danilo
@ Jaroslav,
Ti od mrznje,na patoloskoj osnovi,kako kazes, prema Vucicu i od opsteg neznanja,zaboravljas da je izmedju Milosevicevog i Vucicevog vremena vladanja bila vladavina DOS-a,punih 12 godina, kada je rasprodato sve sto je valjalo,u sumnjivim privatizacijama,neke banke su prodate,a neke opljackane,eno lopova u zatvoru,odlilo se u inostranstvo,prema procjenama,vise od 50 milijardi $ i tako su Srbiju doveli do bankrota.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
Preporuke:
4
28
40
nedelja, 22 februar 2015 23:30
@ danilo
@ Pantelija,
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
------------------------------------------------
Presaberi ti svoj mali mozak , kad to uradiš onda deli lekcije iz ekonomije ljudima.
Ti si biser , kad ti direktor MMF da ocenu da si kreditno sposoban , bla, bla, bla.DALI TO INVESTITORI UZIMAJU KREDITE OD DRŽAVE SRBIJE . BLA, BLA , BLA !
@ Svima onima koji mi daju minuse,a ne odgovaraju na moje komentare,
Ako mislite da nisam u pravu,zasto me ne pobijete komentarima,ili vi vasu patolosku mrznju prema svokome ko pise pozitivno o Vucicu,izrazavate davanjem minusa.
Pa,narode moj dragi,Vucica je birao narod sa vise od 50 % glasova izislih n aizbore,a koliko vas ima sa ovakvim misljenjem?
Pa,vjerovatno ste na nivou statisticke greske.
Inace,vecina komentatora na ovom sajtu ne komentarise tekst o Vucicu i temama o kojim se govori,nego se odmah pocne blatiti njegova licnost sa tako niskim udarcima,da to nije normalno.
Pazite,gospodo,ako ste sigurni da Vucic radi protiv naroda i drzave Srbije,odmah ga prijavite drzavnom ruzilastvu,sta cekate,to je duznost svakog gradjanina Srbije,ili cete biti saucesnici u propasti drzave?
Medjutim,ako vam poslije izbacivanja tolike negativne energije bude bolje,onda vas razumijem.
Preporuke:
2
23
43
ponedeljak, 23 februar 2015 00:14
gregor samsa
U prvi mah pročitah revolver umesto rolover, i mnogo više smisla ima revolver jer njime možemo izvršiti kolektivno samoubistvo, pošto i onako nećemo dugo. A i bilo bi to pošteno i prema reformatoru iz hinduističke prodavnice eksera, jer nismo mi dorasli tako sveobuhvatnim i bogougodnim reformama
Preporuke:
16
0
44
ponedeljak, 23 februar 2015 00:53
Sten
@Danilo
Mnogo Vam hvala gospodine. Ja sam naivno verovao da je Srbija prezaduzena, ali ste mi otvorili oci i sada vidim na koji mudar nacin je problem prezaduzenosti resen. Zao mi samo sto mi tako jednostavna stvar nije davo pala na pamet. No, zato je svevisnji poslao Vas. Bolje ikada nego nikada. Buduci da sam i ja jedan od onih koji iz inostranstva salju devize mnogo ste me ohrabrili pa cu svoje donacije da udvostrucim jer vidim kako se to mudro trosi.
Obecavam da vise nikoga necu da "napadam" pre nego sto mi Vi odobrite.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
-------------------------------------------
U šta ti nas ubeđuješ, ti si totalno u sferi autistike kao i tvoj vođa, kakvi rezoni čoveče , o čemu ti to ??? On došao da spašava Srbiju ??? Kako, sa zaduživanjem od 8,5 milijardi evra od 2012, sprovodeći neoliberalni model ekonomije preko MMF , koju državu je spasio , unapredio MMF !!! Halo čoveče , BDP je u padu permanentno,pad industrijske proizvodnje , životnog standarda, kršite Ustav , Ustavni sud ne radi, predaje teritoriju Srbije drugoj državi, čitaš li ti šta ljudi pišu o tim brljotinama, o tvom vođi može se zaista napisati roman.
Kad si ti stigao u Srbiju i uhlebio se , ko je tebe doveo ??? Tvoj mesija spasitelj Srbije, u čemu su kompetencije njegove, pitaj nekog čoveče od profesora eminencija u ekonomiji i politici o tim brljotinama, ljudi se krste...
Preporuke:
18
0
48
ponedeljak, 23 februar 2015 01:49
Kim DŽong Un
Grigorije
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Ja imam problem sa stomakom. Samo mi se naslov smučio, da sam pročitao sve te Vučićeve mudrosti proteralo bi me gore nego da sam popoio ricinus.
Preporuke:
8
0
49
ponedeljak, 23 februar 2015 02:04
Miki
Stanje javnog duga Republike Srbije na dan 20.02.2015. godine iznosilo je 2.864.732.964.267 dinara, odnosno 23.635.611.042 evra.
Preporuke:
5
0
50
ponedeljak, 23 februar 2015 02:11
Miki
@ Danilo
I, dobro, Danilo, ustvrdio si da se srpska privreda blago oporavlja. Veću glupost odavno nisam čuo. U realnom životu, stvari stoje potpuno obrnuto. Hajde, potkrepi tvoju tvrdnju nekim pokazateljom.
moj Dan'lo, drz se ti gusala pa guslaj do mile volje mani se ekonomije jado.
investitori jedino gledaju je kreditni rejting ono sto se oznacava sa slovima u kombinaciji sa znakovima - ili +. Drzave ne podizu kredite da bi im skocili rejtinzi naprotiv rejting skace ako je drzava likvidna prati prispeca sa dohodtkom. Sve ostalo je Vucicevo izlupavanje ali I tvoje u odbrani "Druga Acka".
Kada drzava nemoze da otplacuje dugove bez novih transi zaduzivanja onda ide u grupu zvanu djubre.
Da li je ova milijarda mozda predvidjena za otplatu kursnih razlika koji je takodje veliki strucnjak sa dva mala odmora radnog staza ex minister Krstic zaduzio ovu izbezumljenu zemlju.
Klanjas se samo ljudima od kojih imas koristi!!!
Preporuke:
11
0
53
ponedeljak, 23 februar 2015 03:55
katana
@Danilo
Kažete da je danas budžet u
ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate
Predpostavljam da shvatete, bar u principu, da ako ne možete da pokrijete ni kamate a kamoli dug, kako ćete onda otplatiti dug dodatim dugovima (koji takođe nose kamete!)?!?
Kako će Srbija da smanjuje dugove ako nije u stanju da zaradi dovoljno bar za kamete (što znači da se dug samo povrećava!)? Ko će da investira u Srbiju ako nije u stanju ni da plaća kamete svojim parama? Zar zaista verujete da će neko da invetsira u zemlju koja ne može da otplati sopstvene račune?
Što se Vučića tiče, on se kandidovao za posao jer tvrdi da zna šta radi, a ja znam da ima video u kome kaže da će se bolje živeti do kraja 2014. E, 2014. dođe i prođe i ne živi se bolje...a Vi ovde, kao i av-av, samo prodajte Potemkinova sela.
O premijeru koji izvršava naloge mmf-a, svetske banke ... nepotrebo je trošiti slova,put u prpast,primera iz prošlosti a i danas na pretek.
za Danila-o minusima,
smetaju ti, pa nije ovo klinika za egzebicioniste, promenio si vreme javljanja, sada si prisutan u udarnom terminu, a i izgubio si nit, i ranije si pisao promiladinovski,ali si one na matineu uspevao da prevezeš...Ostavi se nas statističkog rashoda.
Preporuke:
9
0
56
ponedeljak, 23 februar 2015 04:35
ekilibriranje
"sada je budzet u ekilibru,"
Danilo prosvećeni?
Prosvetli i nas kao što je tebe tvoj
veliki vođa Al.Vučić.
Za početak,dopuni Vukajliju ili vujakliju geijalnim izrazom "ekilibriranje"(prosipanje iz šupljeg u prazno).
Preporuke:
8
0
57
ponedeljak, 23 februar 2015 05:02
Ultravizitor
Kakva patetična baba je predsednik vlade Svrbi-Je.
Preporuke:
9
0
58
ponedeljak, 23 februar 2015 05:48
covek sa klupe(sluzba u sluzbi)
Jutro,
Elem ,vise ne obracam paznju sta ce on reci obecati itd.mene zabrinjava jedna druga stvar a to je,,sns botovi"!?
Ne mogu da se dozovem pameti i stvarno sam zabrinut za te ljude!
Da li je moguce da su im na principu sekte pomracili um?Alo danas u 21 veku mladi ljudi koji u glas na svim portalima ofanzivno i nasilnicki ,,opravdavaju"sve njegove nastupe izjave itd.
-Taman da se ovaj av(malim slovima jer je mali covek)uneredi,ukaki,ovi ce reci kako je to za dobrobit nase dece!!
Njegove izjave povodom Srebrenice,primera radi,ja bih rekao ovako,mene je sramota pripadati narodu kome je av premijer.
-Moje misljenje je da prolece moze i pre da se desi,mnogo pre nego sto je on umislio..
Strah je cudo,ljudi su neuracunljivi...Dobro otvorite oci,cuvajte se on moze cuda da napravi..
Preporuke:
8
1
59
ponedeljak, 23 februar 2015 08:00
Milan B.
Medije treba osloboditi ČELIČNE kape koju ova vlast i GAZDA ove vlasti drže pod kontrolom.
Laži svakodnevne ubijaju već satanizovan narod...laži, nema šanse da opovrgne javno bilo ko. Intelektualci, ako ih ima ćute, CRKVA ćuti, Predsednik (Srbije) ne reaguje a nepogoda koja se zove LAŽ kao GRAD ubija i danju i noću. Narod nije zaposlen, bulji u TV ekrane i nada se nada...? Prof.Dr Vojislav Šešelj pravi pokušaje...kao nikad potrebna pomoć prijatelja.
Preporuke:
6
0
60
ponedeljak, 23 februar 2015 09:06
.......
pa kad ti ne trebaju pare, vrati ih penzionerima.
Preporuke:
8
0
61
ponedeljak, 23 februar 2015 09:22
nenad
imacemo i vise, Vucic je skroman. Taj raanzman sa MMF-om je najveci uspeh Srbije u poslednjih 20 generacija. Bravo za Vucica. Vi sto ga pljujete, neka vas bude sramota. MI smo mentalno vec Zapad, proemna svesti se zbila.
Preporuke:
3
3
62
ponedeljak, 23 februar 2015 09:57
Jasna@Danilo
Pa nije njima Danilo cilj da komentarisu i da ti daju protivargumente,to su DOSSbotovi,koji imaju zadatak partijski,a glasi kad god vidis Vucicevu sliku ti ospi paljbu ,sto verbalnu,sto minusima.To je ta igra.Inace,tuzno,ali ovde je sve manje i manje komentatora.
Preporuke:
2
10
63
ponedeljak, 23 februar 2015 10:13
BALANSERO
@Danilo.
Na znanje: za AV AV-a je glasala približno polovina izašlih, a to je tek jedna četvrtina ukupnog biračkog tela. Ostale tri četvrtine: ili nisu izašli ili su glasali protiv njega! A kada se već hvališ procentom podrške, red bi bio i da objasniš, kojem društvenom sloju pripadaju te vaše pristalice.
I ne piše se "Ekilibar" nego Equilibar ili srpski EkVilibar. U značenju - nekakav regulator, balanser...
A biće da je tvoj AV AV za sada izvrstan "balansero", mada ne verujem da će za dugo.
Ipak mu se jedna njegova "vrlina" ne može osporiti, a to je sposobnost da maže ljude fekalijama a da ih pri tom uspešno ubedi da je to - lekovito blato!
Da li si ti među ovima preispitaj se sam. Mada su svi izgledi da si navikao da trčiš za slanom rukom. Ako je tako, ima ona izreka "Što dikla navikla" i - tu ti pomoći nema!
Preporuke:
12
0
64
ponedeljak, 23 februar 2015 10:43
@ Jasna
Tužno je da ti i takve kao ti , denuncirate komentatore , bez ikakve argumentacije, osim blejanja.
Preporuke:
9
3
65
ponedeljak, 23 februar 2015 10:50
Jututunac
Je si li "vredno" učio kod Sovenaca.Tamo ako ne naberemo med,nigde nećemo.Ajde da pošaljemo jedno milion radnika da im čuvaju konje.One koje su dobili iz Beča.Ej,navali kad voliš da učiš .Baš je vreme da učiš.Naročito iz falš udžbenika.Šta veliš da se promenimo.Idemo i robote i imitatore , koji su zaboravli čije patente upotrebljavaju pa počeli da misle da su ih sami izmislili.E moj učeniče.Zemlju vode oni koji vide više od svih okolo a ne oni koji se na sve okolo ugledaju.Učeničke statuse su Srbi odbacivali kad su bili u Solunu.Pogrešili su političari.Vojnici nisu.Zaviri po uspešnim domaćistvima u Srbiji, naročitio po selima.Slovenci bi mogli da im budu od pomoći, kad su već kvalifikovani konjušari.
Preporuke:
6
0
66
ponedeljak, 23 februar 2015 11:22
Srbin crnac, ateista
Blera i Vučića spajaju arapski interesi
U teoriji, Srbija uzima povoljnije zajmove (manji procenat) da bi otplatila stare zajmove s većom kamatom da bi posle određenog broja godina ostali samo ovi zajmovi s manjom kamatom
.
Nisam neki ljubitelj Vučića niti primene neoliberalne ekonomije s fašističkog Zapada, ali što se tiče Blera i njegovog savetovanja Vučića preporučujem ovaj članak
Po mišljenju ruskog ekonomiste Mihaila Hazina, iza leđa Blerove kompanije stoje najkrupnije transnacionalne banke koje se obično svrstavaju u grupu „rotšildovih”, a te banke vode zakulisnu borbu sa američkim elitama
Sve u svemu, ako je kompanija Tonija Blera pokazala interes za Srbiju – to znači da se povodom te zemlje sprema neka krupna geopolitička igra, alternativna ovoj koju sada vode SAD.
Preporuke:
4
1
67
ponedeljak, 23 februar 2015 11:24
Srbin crnac, ateista
Nastavak citata:
Hoće li Vučićevoj vladi poći za rukom ta suptilna igra – pokazaće vreme. Nezavisno od toga, već sada se može reći da je rukovodstvo Srbije za glavu profesionalnije od vlada celog niza evropskih zemalja (Bugarske, BiH, Rumunije, Grčke, baltičkih država, Ukrajine...), koje su zapale u zavisnost od EU-birokratije i američkih kompanija koje su ih dovele ili ih vode ka gubitku nacionalnog suvereniteta i ekonomskom propadanju. Nadajmo se da se to neće desiti i Srbiji
(Piše: Vladimir LEPJOHIN, agencija RIA Novosti)
Preporuke:
4
0
68
ponedeljak, 23 februar 2015 11:33
Mika Dorćolac
Milane B.
Kažete "Medije treba osloboditi ČELIČNE kape koju ova vlast i GAZDA ove vlasti drže pod kontrolom".
Reci kako crni Milane?
Mediji su slobodni, mediji nisu u rukama Srbije, nego nemaca, austrijanaca i druge Evrope.
Prodato
Privatna imovina je neprikosnovena.
Mogu da rade i pišu šta ih volja.
Nije to slučajno.
Oslobođenje medija moguće je samo "spaljivanjem", proterivanjem, vođenjem krivičnih postupaka.
Sve kupovine namestili su srpski majmuni.
Na tacni.
Zar ne vidite kako prodaju, i to više puta, Čeličanu Smederevo.
Namenskom kupcu.
Tako su prodati i mediji.
Preporuke:
4
0
69
ponedeljak, 23 februar 2015 12:46
lepo odjasnjeno -hvala - Mika Dorćolac
Bacanje u istrazivanje istorije srbije
pricanja i piskaranja
i glupiranja a u stvari
ja isto mislim da su srbi majmuni
koji prodaju srbiju
namenski
i da su uma poremecenog
ili ne narod nego politicka mafio-creasy-cratia
e to ste odlicno rekli
i sada treba ovo treba ono
pa kako kad su prodali neverovatno
sada pricaju bajke o swedskoj, austrii, nemackoj
niko normalan od kad je sveta i veka nezivi u tim zabitima
kako je propao jug pigs evrope
sad se traze mandrak madjionicar trikovi
ima li negde neki bog da to sve snimi
i cudi se koji su to majmuni
srbiju vode svetski majmuni
to vido niko nije kakvi majmuni
bravo za miku dorcolca i komentar
Preporuke:
3
0
70
ponedeljak, 23 februar 2015 14:19
Coki
@Jasna / Postovana, nema komentara, sve manje itd.U pravu ste, narod je izgubio zivce i strpljenje. Sa izdajnicima nema vise diskusije, nema komentara, nema sta da se komentarise. Prodali 15 % teritorije Srbije. Skrnave se groblja i svetinje na Kosovu. Zdravstvo, skolstvo, pravosudje, privreda, sve je u kolapsu. Izmisljaju reforme, hvale se, nekakav Beograd na vodi, manekeni nose decu do 12 kg. po 7 metara i slicne budalastine. Od svega, konkretno vidimo samo da je Cedica postao fabrikant, Sutanovac gradi cardake po Vracaru, av av se prijateljski rukuje sa covekom koji je izdao naredjenje za bombardovanje Srbije. Sa takvima se vise ne diskutuje. Narodni sud, to ih ceka.
Preporuke:
9
2
71
ponedeljak, 23 februar 2015 15:34
mild max
jel ovo originalni komentar ili izvucen iz "monty Python"?
Preporuke:
3
0
72
ponedeljak, 23 februar 2015 16:25
Sten
@Jasna@Danilo
O kakvim protivargumentima pricate? Treba li da objasnjavam da je izvoz kada neko iz inostranstva razmeni devize u menjacnici u Srbiji? Pa, trogodisnje dete zna da se u tom slucaju radi o izvozu usluga. Da li treba da argumentujem da su devize u menjacnicama dobijene izvozom? Ili da argumentujem da je bez obzira na postojanje menjacnica Srbija ipak prezaduzena, te je ocito da menjacnice nisu resenje. I sta treba da objasnjavam coveku koji ne zna da je ekvilibrijum tudjica (latinska) usvojena u srpskom za pojam ravnoteza.
Postovana gospodjo/gdjice verujem da ne bi komentare na NSP trebalo spustati na tako nizak nivo.
Preporuke:
5
2
73
ponedeljak, 23 februar 2015 16:30
Jasna@Coki
Slazem se ,ali ako bi taj narodni sud radio po pravu i pravdi,trebalo bi suditi najpre DSu ,pa DSSu ,pa SPSu i SNSu i ko bi onda ostao?
Preporuke:
2
3
74
ponedeljak, 23 februar 2015 16:36
Jasna@Coka
Nista nemam protiv narodnog suda ,al da krene od pocetka.Prvo od nedela i zlodela DSa i DSSa,pa nadalje...Jer ako ste da se sudi samo SNSu, to je onda selektivna pravda ,a selektivna pravda nije pravda!
Preporuke:
2
3
75
ponedeljak, 23 februar 2015 16:51
Jasna@Sten
Kakav nizak nivo.Danilo se lepo obratio komentatorima da umesto sto torpeduju minuse da mu odgovore na njegove argumente.Niko mu nije odgovorio ,ali sa torpedovanjem su nastavili.Na to sam rekla Danilu da ne ocekuje argumente jer ovde ima sve manje komentatora ,a sve vise DOSSbotova koji non stop menjaju imena ,kojima nije cilj polemika vec propaganda koju vrse na dva nacina,prvi nacin ispaljivanje komentara pamfletske sadrzine, sto znaci veoma niskog intelektualnog nivoa i drugi nacin je torpedovanje minusa svakom ko se tome suprotstavi.
Uopste nisam mislila na vas jer koliko se secam vi ste ipak komentator,ako ste se u mojoj prozivci prepoznali to nije moja krivica!
Preporuke:
2
4
76
ponedeljak, 23 februar 2015 17:08
@ Jasna
Jasna , šta pričaš o intelektualnom nivou , komentatori iznose argumente a ti uopštene fraze o svojoj intelektualnosti , hajde reci u kojoj oblasti imaš kompetencije , pa da krenemo u boj...mani zamene teza iza svog EGA, ne impresionira nikoga, malo smo od tebe čuli na ovom portalu, ali lepo je imati o sebi visoko mišljenje , nisi jedina...
Preporuke:
6
2
77
ponedeljak, 23 februar 2015 18:27
Danilo
@ Jasna,
Hvala na podrsci,cijenim vasu inteligenciju i znanje.
@ Danilo@ Pantelija,
Kreditna sposobnost ne znaci da investitori uzimaju kredite od drzave Srbije,procitaj jos jednom moj komentar.
@ Sten,
Ti si se pitao kako se devizni krediti vracaju dinarima,pa si sada,vidim,naucio.
@ ne klepeci nanulama,
Ti blatis moju licnost,pa ti nemam sta odgovoriti.A,vec odavno zivim vani,a u Srbiji sam bio posljednji put prije osam godina.
Zar ne vidis da pisem pismom bez kvaka,tesko je to primjetiti?
@ Miki,
Nisi procitao moj komentar,srpska ekonomija se pomalo popravlja,uzima se manje kredita,budzetski deficit je manji,inflacija je manja,a fiskalna politika je sve bolja.
@Danilo,
Kreditni rejting je isto sto i kreditna sposobnost,tj sposobnost vracanja kredita.
@ Katana,
Japan ima dug od 270% od svoga BDP,ali on uspjesno vraca kredite,kao sto i Srbija cini,bez obzira sto uzima nove,sve dok vraca,pa bilo kako,dobro je.
Preporuke:
2
5
78
ponedeljak, 23 februar 2015 19:01
Danilo-nastavak
@ Dragan,Katun,
Minusi mi ne smetaju,nije vazno sta mi se kaze,nego ko mi to kaze.
Premijer izvrsava naloge MMF-a da bi Srbiju spasio od bankrota u koju su je doveli DOS,politicari.
@ ekilibriranje,
Ekilibr je prevod francuske rijeci équilibre na srpski jezik,sto znaci ravnoteza,uravnotezenost,razumijemo se,ako hocemo.
@Jasna,
Tacno,g-djice/g-djo Jasna,htio sam da ukazem da se ovdje najmanje komentarisu date teme,a najvise se blati.Hvala na podrsci.
@ Balansero,
Nisi procitao moj komentar,rekao sam da je Vucic dobio vise od polovine glasova izaslih biraca na izbore.I ne pise se Equilibar kao sto ti napisa,nego Équilibre,ili glagol équilibrer=ujednaciti,uravnoteziti.Sve ostalo sto si napisao je primitivni napad na licnosti.
@ Coki,
Sve dokaze koje imate za rusenje drzave Srbije prijavite drzavnom tuziocu,a on ce na "narodni sud",to sam vam vec predlozio.
@ Jasna,
Evo,g-djice/g-djo Jasna,opet ne dobih ni jedan argumentovan i valjan odgovor.Samo blacenje.
Preporuke:
2
5
79
ponedeljak, 23 februar 2015 19:37
1984
Predlažem da NSPM otvori novu rubriku: "Tragikomedija kvislinga" i tu da idu svi tekstovi koji se odnose na Velikog Vođu, Tomu Diplomu,Koferče i Trilateralu.
Preporuke:
3
1
80
utorak, 24 februar 2015 00:01
@Danilo
Kreditni rejting je isto sto i vracanje kredita, cime ga vracas novim kreditom ili proizvodnjom vode nad Beogradom, Vucic je duduk ne ssamo za ekonomiju nego za politiku uopste. Nema materijala da od njega nist dobro ispadne. Za ovo vreme dajte mi jednu stvar koju je doticni uradio za dobrobit drzave Srbije. "0" Koliki je kreditni rejting Srbije I koliko je pao pod Vucicem to je pitanje za Dacu???Dosli ste na vlast ali u Srbiji se pada sa vlasti, ne gubi se ego nos u prasinu.
ha-ha-ha-ha!
Čak ni to ne verujem.
Pre će biti za plaćanje KAMATE na uzete kredite.
Kakvi bre programi,kakvi bakrači.
Preživljavate na obmani glasača i presipanju iz šupljeg u prazno.
Pa ni taj MMF NIJE BUDALA.
a svaka budala bi znala tako da vodi ekonomiju,uzme kredit da vrati kredit?!
A Mercedesi,Sise,avioni,kamioni,samo što nisu došli!?
U pesmici"rolover",neko ispada.
Dakle...
Od razgovora zavisi da li će Vučić ostati na vlasti.
Pogodite da li ćemo se ponovo zadužiti za razvoj prvrede ili za razvoj Vučića i demokratskih NVO instituta.
Bruka i sramota.
Stegnimo kaiš, proizvodimo i kupujmo domaće. Ostaćemo bez igde ičega. Dužni smo ko Grčka.
Kako se klanjaš gde god odeš da bi nabacio sebi neki "poslić" i ućario neku "provizijucu" čudi me već kako ti ne otpadne glava sa ramena "klimoglavče".
Ova izjava je dokaz da je decko ne zreo!! Zakocen negde u predpubertetu.
Ma nemoj!? Mi da radimo, radimo, radimo, štedimo, štedimo, štedimo i da zaboravimo na novac.
Znači sve što smo uštedeli, daćemo belosvetskim zelenašima za rivolving na rivolving, a nama dug ostaje do daljnjeg i dogodine ćemo se opet mučiti i još više štedeti, da platimo rivolving na rivolving na rivolving.
Sada će Aleksandar Vučić morati da privede kraju .
Teško je i njemu ... kako da kaže istinu .
Zato se i angažuju ovi silni experti za laganje .
Hvali se da deficit treba da se smanji za milijardu ?
Pa naravno da treba .
Samo niko ne objašnjava kako da se smanji .
Prihodi neće biti veći , mislim na privredni rast , znači moraju se podizati nameti na stanovništvo i ostatke ostataka privrede .
I naravno ... mora još da se štedi ... još otkaza a najvjerovatnije i smanjivanja plata i penzija .
Ovo bi svakako neko morao da uradi a ova ekipa je tu gdje jeste zbog toga što očigledno najbolje prodaje narodu rog za svijeću .
E sad da mi neko može objasniti kakve veze ima zaduživanje zemlje sa investitorima i njihovog dolaska u Srbiju.
Sve mi se čini da smo ga sa tobom najebali dragi naš av, av.
Ovaj put vodi nikud.
Zalažem se da narednih 5 godina budemo pod kineskim protektoratom i da sledimo njihov model razvoja. Vi koji komentarišete, molim osvrnite se na ovu rečenicu.
Bez traga MMF!
Jeftinije (po narod) bi bilo sve vas streljati , ako govorimo o politickoj ekonomicnosti i svetskom ugledu , zasto ne .
Muljator veli da ćemo možda uzeti pare da bi vratili stare kredite. Okej! Ali i osnovci znaju da je plus jedan i minus jedan, jednako - nula. To dalje znači: ako ja uzmem novu milijardu da bi vratio staru milijardu, onda bi dug trebao da ostane isti! Međutim to nikako ne biva već se dugovi svakim danom samo povećava.
Sem toga nije jasno da stalno trubi o budžetskom DEFICITU,iako je onomad oglasio na sva zvona, i to proglasio kao grandiozan uspeh njegove vlade, da smo prvi put ostvarili ni manje ni više nego - SUFICIT!
E pa ako se iko živ snađe u ovom muljanju - alal mu vera!
Sve je isto, samo njega nema.
ALI, objavljujte zbog komentara. Oni su informativniji
i mudriji - pa bude nekakvu nadu da cemo se probuditi
i uzeti stvar u svoje ruke.
Reče Vučić. Ako pažljivo čitate i shvatite rečeno ispada da ta milijarda neće da vidi niti da pređe granicu Srbije.
Te pare, sa paprenom kamatom, ostaju na Zapadu za 'rollover' ma šta to značilo a dug nama na glavu.
Ako dobro razumem nama je omča već namaknuta samo se čeka da neko šutne hoklicu.
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
@ Bosko,
Ne znam postoji li u Srbiji zakon o javnim glasilima,kao sto je nedavno izglasan u R.Srpskoj i prema kojem bi te Vucic mogao tuziti za klevetu.Da dokazes "kako to on nabacuje sebi neki poslic",ili,"ucari neku provizijicu".Jesi li spreman to i dokazatii,ili samo lupas?
Rezultati Vucicevog rada postaju vidljivi,srpska privreda se polako oporavlja,mnogi lopovi su u zatvoru,fiskalna politika je mnogo bolja i mislim da Srbija,i pored ek. krize u svijetu,uplovljava u mirnije vode.
A,to sto se Vucic svakome klanja i podilazi je u interesu jacanja srpske ekonomije,a ne poltronstvo.
Primetih i u Vasem komentaru, a to se vrlo cesto primecuje i kod drugih, da se zaboravlja devizna komponenta inostarnih kredita. Inostrani krediti su nominovani u ino valuti i mogu se vratiti samo u ino valuti. Tako da nikakva stednja niti stezanje kaisa ne moze obezbediti sredstva za vracanje dugova. Devize mogu da se zarade jedino izvozom. Da li onda iko u Srbiji zaista veruje u vracanje dugova nastalih ino zaduzenjima?
Znači zadužen sam do grla, i "otplaćujem" dugove novim dugovima! Dugujem ti 100€, pa odem kod Žike i pozajmim 100€ i "vratim" tebi dug? Ali sad dugujem Žiki 100€! Onda odem kod Kate i pozajmim 100€ i pošteno "vratim" dug Žiki, pa onda odem kod Pere...itd. u nedogled.
Nego, nije li to onaj isti Vučić koji je s istom dozom smaouverenja i "hrabrosti" pred svetom obećao da će se bolje živeti pred konac 2014? Na svu sreću postoji i video snimak da je baš to "obećao".
Pa,nisi shvatio sta je Vucic htio da kaze pa se kleberis bez veze.
Srbija se vec odavno zaduzuje i za popunu budzeta,plate i penzije,i za vracanje starih dugova,a sada je budzet u ekilibru,a samo se zaduzuju za kredite i kamate.Kad se ne bude zaduzivao ni za vracanje kredita,onda je Srbija izisla iz krize.
Pa,razmisli malo,covjece,prije nego sto se javis i napadnes nekoga.
Da,tacno je da se devizni krediti vracaju u devizama,a tacno je i to ako imas dinare,da za njih mozes kupiti devize,za to ti nisi cuo,je li?
Posaljes ti iz inostranstva dolare,ili evre svojoj rodbini,a rodbina da bi nesto kupila u trgovinama,ide u banku i proda te devize za dinare i sto imas vise dinara,a ako stedis i stezes kais,imas vise dinara i mozes kupiti vise deviza.Ili,neka srpska firma izvozi neku robu vani,recimo maline,i dobije evre,ili dolare,a trebaju mu dinari da plati radnu snagu i neki repromaterijal i on te evre prodaje banci.Ili,devize dolaze i od turizma.Ali se dinari ne smiju stampati bez pokrica jer onda izazivas inflaciju,dakle,sve mora biti u ekilibru.
A,deviza,od ljudi iz dijaspore,dodje u Srbiju oko 4 milijarde evra godisnje,skoro koliko Srbija zaradi od izvoza roba.
Od tih deviza se vracaju krediti ili kupuju razne robe.
Jeli ti sad jasno?
Ti od mrznje,na patoloskoj osnovi,kako kazes, prema Vucicu i od opsteg neznanja,zaboravljas da je izmedju Milosevicevog i Vucicevog vremena vladanja bila vladavina DOS-a,punih 12 godina, kada je rasprodato sve sto je valjalo,u sumnjivim privatizacijama,neke banke su prodate,a neke opljackane,eno lopova u zatvoru,odlilo se u inostranstvo,prema procjenama,vise od 50 milijardi $ i tako su Srbiju doveli do bankrota.
Vucic je dosao 2012 god,da vadi kestenje iz vatre,tj,Srbiju iz bankrota.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
Pitas da ti neko objasni kakve veze ima zaduzivanje zemlje sa investorima i njihovog dolaska u Srbiju?
Evo,vrlo jednostavno,kad ti direktor MMF-a da ocjenu da si kreditno sposoban,da mozes vracati kredite,investitori vide da je tu ekonomija zdrava i da mogu investirati,a da im jednog dana neko ne kaze da je drzava u bankrotu i da su ti investitori izgubili novac.Je li sad jasno?
------------------------------------------------
Presaberi ti svoj mali mozak , kad to uradiš onda deli lekcije iz ekonomije ljudima.
Ti si biser , kad ti direktor MMF da ocenu da si kreditno sposoban , bla, bla, bla.DALI TO INVESTITORI UZIMAJU KREDITE OD DRŽAVE SRBIJE . BLA, BLA , BLA !
http://www.ceopom-istina.rs/vesti/blera-i-vuchi-a-spajaju-arapski-interesi/
Ako mislite da nisam u pravu,zasto me ne pobijete komentarima,ili vi vasu patolosku mrznju prema svokome ko pise pozitivno o Vucicu,izrazavate davanjem minusa.
Pa,narode moj dragi,Vucica je birao narod sa vise od 50 % glasova izislih n aizbore,a koliko vas ima sa ovakvim misljenjem?
Pa,vjerovatno ste na nivou statisticke greske.
Inace,vecina komentatora na ovom sajtu ne komentarise tekst o Vucicu i temama o kojim se govori,nego se odmah pocne blatiti njegova licnost sa tako niskim udarcima,da to nije normalno.
Pazite,gospodo,ako ste sigurni da Vucic radi protiv naroda i drzave Srbije,odmah ga prijavite drzavnom ruzilastvu,sta cekate,to je duznost svakog gradjanina Srbije,ili cete biti saucesnici u propasti drzave?
Medjutim,ako vam poslije izbacivanja tolike negativne energije bude bolje,onda vas razumijem.
Mnogo Vam hvala gospodine. Ja sam naivno verovao da je Srbija prezaduzena, ali ste mi otvorili oci i sada vidim na koji mudar nacin je problem prezaduzenosti resen. Zao mi samo sto mi tako jednostavna stvar nije davo pala na pamet. No, zato je svevisnji poslao Vas. Bolje ikada nego nikada. Buduci da sam i ja jedan od onih koji iz inostranstva salju devize mnogo ste me ohrabrili pa cu svoje donacije da udvostrucim jer vidim kako se to mudro trosi.
Obecavam da vise nikoga necu da "napadam" pre nego sto mi Vi odobrite.
Dajte malo rezona,a ne traca i podmetanja.
-------------------------------------------
U šta ti nas ubeđuješ, ti si totalno u sferi autistike kao i tvoj vođa, kakvi rezoni čoveče , o čemu ti to ??? On došao da spašava Srbiju ??? Kako, sa zaduživanjem od 8,5 milijardi evra od 2012, sprovodeći neoliberalni model ekonomije preko MMF , koju državu je spasio , unapredio MMF !!! Halo čoveče , BDP je u padu permanentno,pad industrijske proizvodnje , životnog standarda, kršite Ustav , Ustavni sud ne radi, predaje teritoriju Srbije drugoj državi, čitaš li ti šta ljudi pišu o tim brljotinama, o tvom vođi može se zaista napisati roman.
Kad si ti stigao u Srbiju i uhlebio se , ko je tebe doveo ??? Tvoj mesija spasitelj Srbije, u čemu su kompetencije njegove, pitaj nekog čoveče od profesora eminencija u ekonomiji i politici o tim brljotinama, ljudi se krste...
Ko ima problem sa probavom neka procita premijerov govor.
Ja imam problem sa stomakom. Samo mi se naslov smučio, da sam pročitao sve te Vučićeve mudrosti proteralo bi me gore nego da sam popoio ricinus.
I, dobro, Danilo, ustvrdio si da se srpska privreda blago oporavlja. Veću glupost odavno nisam čuo. U realnom životu, stvari stoje potpuno obrnuto. Hajde, potkrepi tvoju tvrdnju nekim pokazateljom.
investitori jedino gledaju je kreditni rejting ono sto se oznacava sa slovima u kombinaciji sa znakovima - ili +. Drzave ne podizu kredite da bi im skocili rejtinzi naprotiv rejting skace ako je drzava likvidna prati prispeca sa dohodtkom. Sve ostalo je Vucicevo izlupavanje ali I tvoje u odbrani "Druga Acka".
Kada drzava nemoze da otplacuje dugove bez novih transi zaduzivanja onda ide u grupu zvanu djubre.
Da li je ova milijarda mozda predvidjena za otplatu kursnih razlika koji je takodje veliki strucnjak sa dva mala odmora radnog staza ex minister Krstic zaduzio ovu izbezumljenu zemlju.
Klanjas se samo ljudima od kojih imas koristi!!!
Kažete da je danas budžet u
Predpostavljam da shvatete, bar u principu, da ako ne možete da pokrijete ni kamate a kamoli dug, kako ćete onda otplatiti dug dodatim dugovima (koji takođe nose kamete!)?!?
Kako će Srbija da smanjuje dugove ako nije u stanju da zaradi dovoljno bar za kamete (što znači da se dug samo povrećava!)? Ko će da investira u Srbiju ako nije u stanju ni da plaća kamete svojim parama? Zar zaista verujete da će neko da invetsira u zemlju koja ne može da otplati sopstvene račune?
Što se Vučića tiče, on se kandidovao za posao jer tvrdi da zna šta radi, a ja znam da ima video u kome kaže da će se bolje živeti do kraja 2014. E, 2014. dođe i prođe i ne živi se bolje...a Vi ovde, kao i av-av, samo prodajte Potemkinova sela.
za Danila-o minusima,
smetaju ti, pa nije ovo klinika za egzebicioniste, promenio si vreme javljanja, sada si prisutan u udarnom terminu, a i izgubio si nit, i ranije si pisao promiladinovski,ali si one na matineu uspevao da prevezeš...Ostavi se nas statističkog rashoda.
Danilo prosvećeni?
Prosvetli i nas kao što je tebe tvoj
veliki vođa Al.Vučić.
Za početak,dopuni Vukajliju ili vujakliju geijalnim izrazom "ekilibriranje"(prosipanje iz šupljeg u prazno).
Elem ,vise ne obracam paznju sta ce on reci obecati itd.mene zabrinjava jedna druga stvar a to je,,sns botovi"!?
Ne mogu da se dozovem pameti i stvarno sam zabrinut za te ljude!
Da li je moguce da su im na principu sekte pomracili um?Alo danas u 21 veku mladi ljudi koji u glas na svim portalima ofanzivno i nasilnicki ,,opravdavaju"sve njegove nastupe izjave itd.
-Taman da se ovaj av(malim slovima jer je mali covek)uneredi,ukaki,ovi ce reci kako je to za dobrobit nase dece!!
Njegove izjave povodom Srebrenice,primera radi,ja bih rekao ovako,mene je sramota pripadati narodu kome je av premijer.
-Moje misljenje je da prolece moze i pre da se desi,mnogo pre nego sto je on umislio..
Strah je cudo,ljudi su neuracunljivi...Dobro otvorite oci,cuvajte se on moze cuda da napravi..
Laži svakodnevne ubijaju već satanizovan narod...laži, nema šanse da opovrgne javno bilo ko. Intelektualci, ako ih ima ćute, CRKVA ćuti, Predsednik (Srbije) ne reaguje a nepogoda koja se zove LAŽ kao GRAD ubija i danju i noću. Narod nije zaposlen, bulji u TV ekrane i nada se nada...? Prof.Dr Vojislav Šešelj pravi pokušaje...kao nikad potrebna pomoć prijatelja.
Na znanje: za AV AV-a je glasala približno polovina izašlih, a to je tek jedna četvrtina ukupnog biračkog tela. Ostale tri četvrtine: ili nisu izašli ili su glasali protiv njega! A kada se već hvališ procentom podrške, red bi bio i da objasniš, kojem društvenom sloju pripadaju te vaše pristalice.
I ne piše se "Ekilibar" nego Equilibar ili srpski EkVilibar. U značenju - nekakav regulator, balanser...
A biće da je tvoj AV AV za sada izvrstan "balansero", mada ne verujem da će za dugo.
Ipak mu se jedna njegova "vrlina" ne može osporiti, a to je sposobnost da maže ljude fekalijama a da ih pri tom uspešno ubedi da je to - lekovito blato!
Da li si ti među ovima preispitaj se sam. Mada su svi izgledi da si navikao da trčiš za slanom rukom. Ako je tako, ima ona izreka "Što dikla navikla" i - tu ti pomoći nema!
U teoriji, Srbija uzima povoljnije zajmove (manji procenat) da bi otplatila stare zajmove s većom kamatom da bi posle određenog broja godina ostali samo ovi zajmovi s manjom kamatom
.
Nisam neki ljubitelj Vučića niti primene neoliberalne ekonomije s fašističkog Zapada, ali što se tiče Blera i njegovog savetovanja Vučića preporučujem ovaj članak
Bler Vučićev savetnik
koji baca malo drugačije svetlo:
Sve u svemu, ako je kompanija Tonija Blera pokazala interes za Srbiju – to znači da se povodom te zemlje sprema neka krupna geopolitička igra, alternativna ovoj koju sada vode SAD.
(Piše: Vladimir LEPJOHIN, agencija RIA Novosti)
Kažete "Medije treba osloboditi ČELIČNE kape koju ova vlast i GAZDA ove vlasti drže pod kontrolom".
Reci kako crni Milane?
Mediji su slobodni, mediji nisu u rukama Srbije, nego nemaca, austrijanaca i druge Evrope.
Prodato
Privatna imovina je neprikosnovena.
Mogu da rade i pišu šta ih volja.
Nije to slučajno.
Oslobođenje medija moguće je samo "spaljivanjem", proterivanjem, vođenjem krivičnih postupaka.
Sve kupovine namestili su srpski majmuni.
Na tacni.
Zar ne vidite kako prodaju, i to više puta, Čeličanu Smederevo.
Namenskom kupcu.
Tako su prodati i mediji.
pricanja i piskaranja
i glupiranja a u stvari
ja isto mislim da su srbi majmuni
koji prodaju srbiju
namenski
i da su uma poremecenog
ili ne narod nego politicka mafio-creasy-cratia
e to ste odlicno rekli
i sada treba ovo treba ono
pa kako kad su prodali neverovatno
sada pricaju bajke o swedskoj, austrii, nemackoj
niko normalan od kad je sveta i veka nezivi u tim zabitima
kako je propao jug pigs evrope
sad se traze mandrak madjionicar trikovi
ima li negde neki bog da to sve snimi
i cudi se koji su to majmuni
srbiju vode svetski majmuni
to vido niko nije kakvi majmuni
bravo za miku dorcolca i komentar
O kakvim protivargumentima pricate? Treba li da objasnjavam da je izvoz kada neko iz inostranstva razmeni devize u menjacnici u Srbiji? Pa, trogodisnje dete zna da se u tom slucaju radi o izvozu usluga. Da li treba da argumentujem da su devize u menjacnicama dobijene izvozom? Ili da argumentujem da je bez obzira na postojanje menjacnica Srbija ipak prezaduzena, te je ocito da menjacnice nisu resenje. I sta treba da objasnjavam coveku koji ne zna da je ekvilibrijum tudjica (latinska) usvojena u srpskom za pojam ravnoteza.
Postovana gospodjo/gdjice verujem da ne bi komentare na NSP trebalo spustati na tako nizak nivo.
Uopste nisam mislila na vas jer koliko se secam vi ste ipak komentator,ako ste se u mojoj prozivci prepoznali to nije moja krivica!
Hvala na podrsci,cijenim vasu inteligenciju i znanje.
@ Danilo@ Pantelija,
Kreditna sposobnost ne znaci da investitori uzimaju kredite od drzave Srbije,procitaj jos jednom moj komentar.
@ Sten,
Ti si se pitao kako se devizni krediti vracaju dinarima,pa si sada,vidim,naucio.
@ ne klepeci nanulama,
Ti blatis moju licnost,pa ti nemam sta odgovoriti.A,vec odavno zivim vani,a u Srbiji sam bio posljednji put prije osam godina.
Zar ne vidis da pisem pismom bez kvaka,tesko je to primjetiti?
@ Miki,
Nisi procitao moj komentar,srpska ekonomija se pomalo popravlja,uzima se manje kredita,budzetski deficit je manji,inflacija je manja,a fiskalna politika je sve bolja.
@Danilo,
Kreditni rejting je isto sto i kreditna sposobnost,tj sposobnost vracanja kredita.
@ Katana,
Japan ima dug od 270% od svoga BDP,ali on uspjesno vraca kredite,kao sto i Srbija cini,bez obzira sto uzima nove,sve dok vraca,pa bilo kako,dobro je.
Minusi mi ne smetaju,nije vazno sta mi se kaze,nego ko mi to kaze.
Premijer izvrsava naloge MMF-a da bi Srbiju spasio od bankrota u koju su je doveli DOS,politicari.
@ ekilibriranje,
Ekilibr je prevod francuske rijeci équilibre na srpski jezik,sto znaci ravnoteza,uravnotezenost,razumijemo se,ako hocemo.
@Jasna,
Tacno,g-djice/g-djo Jasna,htio sam da ukazem da se ovdje najmanje komentarisu date teme,a najvise se blati.Hvala na podrsci.
@ Balansero,
Nisi procitao moj komentar,rekao sam da je Vucic dobio vise od polovine glasova izaslih biraca na izbore.I ne pise se Equilibar kao sto ti napisa,nego Équilibre,ili glagol équilibrer=ujednaciti,uravnoteziti.Sve ostalo sto si napisao je primitivni napad na licnosti.
@ Coki,
Sve dokaze koje imate za rusenje drzave Srbije prijavite drzavnom tuziocu,a on ce na "narodni sud",to sam vam vec predlozio.
@ Jasna,
Evo,g-djice/g-djo Jasna,opet ne dobih ni jedan argumentovan i valjan odgovor.Samo blacenje.