Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Janis Varufakis: Skinuli smo ludačku košulju, koju nam je navuka prethodna vlast, moguće je poštovati i demokratiju i obaveze

Komentari (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 21 februar 2015 10:55
to je to
Mi je oblačimo i to polovnu
Preporuke:
52
1
2 subota, 21 februar 2015 11:07
Vera Nastasovic
Kapitulirali su pred fašistima pa sada, kao naš premijer, poraz nazivaju pobedom. Čime li su ih samo ucenili da posle svega pristanu na samoubilački potez?
Preporuke:
94
18
3 subota, 21 februar 2015 11:13
Kole
Pre bih rekao da ste ludačku košulju na Grčku navukli, vodeći je u pederastiju i antipravoslavlje! Mirotočenje ikona u Grkoj nagveštava veliko stradanje!
Preporuke:
105
16
4 subota, 21 februar 2015 11:22
Radovan
Bravo Varufakise, nije vam lako ali krenuli ste i potrebno je vreme koje ste kupili sada.Samo napred, počeli su da popuštaju iako ne priznaju.
Preporuke:
31
63
5 subota, 21 februar 2015 11:33
mile
Užasna vest,razočaravajuća.Tako brzo,bez borbe pljunuti na nadu miliona...
Preporuke:
76
16
6 subota, 21 februar 2015 11:39
Iz Atine
Mi znamo da je Nemačkoj teško da prizna da je morala da napravi ustupke i to pokušava da plasira svojim biračima kao blef i prevaru, jer su eto zamenili reči Trojka i evro, sa institucijama i monetom. Gdin Šojble ne shvata da je ovo tek početak. Cipras čeka pobedu levice u Španiji, buđenje drugih naroda, a onda na jesen da pregovara pod novim uslovima. Osim toga, nemačke maske su pale i prvi put nakon ujedinjenja Nemačka je izgubila svoj imidž koji je gradila tako vredno.
Don't mess with Greeks.
Preporuke:
50
57
7 subota, 21 februar 2015 12:01
Vlaga
Ipak su svi političari prodane duše.
Preporuke:
55
16
8 subota, 21 februar 2015 12:06
Helen
Da, ludacka kosulja je pravi izraz u za stanje nase civilizacije. Ukinute su sve moralne norme, razum, postenje, ljubav prema domovini i bliznjima, odgovornost, rad, vaspitanje, stid, vrline bez kojih nema opstanaka ni jednoj ljudskoj zajednici...
Sve sto je nekome korisno "dozvoljeno" je bez obzira na posledice po druge i sopstveni narod.
I u nasoj svakodnevnici vazi model: cega se pametan stidi, budala se ponosi. Idealan poziv o kome sanjaju nasi mladi je starleta i kriminalac - jedini vazeci kriterium su pare i to odmah i mnogo. Roditelji se zaduzuju da svojoj maloletnoj kceri kupe silikonske grudi...

Iz domovine Aristotelove, posle mnogo vekova dolaze poruke mudrosti i nade, pa da zavrsim sa jednim njegovim citatom: "Covek moze da postigne srecu, samo ako vodi zivot ispunjen vrlinama"
(na ovo me je nedavno potsetila gospodja Mirjana Bobic-Mojsilovic u jednoj njenoj redovnoj kolumni u "Novostima". Hvala joj i za sve tekstove kojima nam ukazuje na nasu ludacku kosulju)
Preporuke:
45
4
9 subota, 21 februar 2015 12:10
cenda
Sirza je jedna obicna prevara od pocetka sa kojom ce mnogi ljevicari u evropi izgubiti nadu da se nesto moze promijeniti..Grcka je pristala na sve kao sto je i prethodna vlada pristala, da stedi i vraca dug.. ali misim da im ovo nece proci, ipak Grci nisu Srbi..
Preporuke:
63
13
10 subota, 21 februar 2015 12:12
Grci snuju, a bankari odlučuju!
Varufakis je zaista jedan beskrajno simpatičan čovek, neosporno harizmatična ličnost, ali, nažalost, i on će poput svojih prethodnika moći Grčku da povede samo nizbrdicom. Grčka je upala u zamku nebivalih razmera i teško da se iz nje može izvući čitava. Prinudiće je da strancima ustupi mnoga svoja prirodna bogatsva, to jest sve manje i manje ova predivna bratska zemlja će pripadati samim Grcima. Očerupaće je neviđeno! Zebemo i tužni smo svi zbog toga, molimo se Bogu da ne dopusti tu pljačku, a i ako dopusti, da to bude samo onoliko koliko je potrebno za pokajanje i otrežnjenje ovog predivnog naroda...
Preporuke:
46
7
11 subota, 21 februar 2015 12:13
Janko
Prethodni komentar (iz Atine) zvuči tako samohvalisavo vučićevski, isti je to soj ljudi - onih koji demagogišu i onih koji njihovoj demagogiji koja ih češka po ušima - veruju. Slepac slepca vodi. Pobedili su oni kao megalažov naš u Briselu...Ugled Ciprasove dehristijanizovane Grčke ”raste” u svetu kao i Vučićeve raskrštene Srbije, samo među mrziteljima Hrista i Krsta hrišćanskoga, najviše među belosvetskom rotšildarijom
Preporuke:
54
12
12 subota, 21 februar 2015 12:14
Anka Krajina
Ono, šta ni Tanjug nije mogao sakriti, je činjenica da će Atina svoj plan reformi dostaviti Briselu u ponedeljak.
Znači, tek sledi revizija dosadašnjeg programa štednje, što nije ništa drugo nego obostrani kompromis.
Pruranjeno se raduju oni koji misle da je ovo kapitulacija Grčke. Bitka tek predstoji.
Preporuke:
46
31
13 subota, 21 februar 2015 12:16
rade
Ne znam da li su Grci skinuli svoju ludačku košulju, ali mi smo u svojoj već duže vreme i bojim se da je toga malo svestan.
Preporuke:
48
3
14 subota, 21 februar 2015 12:24
uf
@Helen
Sve "pogodiste" osim suštine ! To , što ste opisali da vlada zove se NOVI SVETSKI POREDAK, ili uprošćeno(da li ?) GLOBALNI BOLJŠEVIZAM .Kako nikome nije jasno, da je Siriza PROJEKAT , sličan onom u Rusiji 1917., samo su vremena druga. Ali, dobre su vam konstatacije!
Preporuke:
17
13
15 subota, 21 februar 2015 12:26
Za Koleta
Gospodine, ikona nije mirotočila nego je u jednom planinskom selu naprasno mitropolit otkrio kako samo u oltaru ikona Hrista plače. Dakle, narod to ne može da vidi (jer je u oltaru) pa ne može da tvrdi suprotno i kaže istinu.
Drugo, vrlo ste neobavešteni. Da vas podstim da je upravo jedan desničarski bivši premijer Grčke bio u centru skandala jer je otkriveno da je gej. Kako to da tada ikone nisu plakale? A baš te godine je isti premijer izbacio pravoslavno opredeljenje iz ličnih karata.
Ova vlast nije načinila nikakav potez koji bi bio u tom pravcu, pa nemojte ni vi širiti dezinformacije.
Preporuke:
26
53
16 subota, 21 februar 2015 12:31
ivan
bojao sam se da je siriza skup blefera sa parom dvojki u rukama... izgleda da je bas tako...

realno govoreci i nije moglo biti drugacije... Grci osim bleferskog ucenjivanja i nemaju druge adute u rukama

kad Rusija i Kina jos malo potisnu EU i NATO Grcka ce imati malo jace karte u rukama...kao i mi...kao i svi pravoslavci...do tada valja se pripremati.
Preporuke:
48
11
17 subota, 21 februar 2015 12:38
Anka Krajina
Da li će Grčka uistinu dobiti zadnju ratu financijske pomoći još uvek nije sasvim sigurno i zavisi od procene trojke da li je grčki predlog mera prihvatljiv ili nije.
Optimizam Varufakisa temelji pre svega na činjenici da će o merama štednje odlučivati grčka vlada.
Ocena "trojke" da li su grčke mere pirihvatljive ili ne, predstavlja svojevrstno prikrivanje pred očima javnosti.
Ostaje otvoreno kako će trojka prikriti svoje ustupke. A da će ići na ustupke, ići će, jer bi ih inače izlazak Grčke iz evrozone koštao mnogo više nego što će izgubiti prihvatanjem grčkih predloga.
Preporuke:
29
1
18 subota, 21 februar 2015 12:42
boban
Cilj vladara sveta je opsti haos.Veoma smo blizu tome cilju.
Preporuke:
47
1
19 subota, 21 februar 2015 12:45
Dejan
Komunisti kao komunisti. Koriste nesreću da lažu i dođu na vlast...

Milioni Grka su u suštini glasali da Grčka uradi dve kontradiktorne stvari - da ne otplate dug i da ukinu mere štednje.

Štednja dolazi kada nema kredita.

Sada su legli na rudu, ali su to uradili bez kravate!

Nemci im se danas smeju...
Preporuke:
47
30
20 subota, 21 februar 2015 13:16
anta
Još će Vučić da ispadne kao neki principijelni političar...
Preporuke:
10
27
21 subota, 21 februar 2015 13:22
Anka Krajina
jedini ustupak koji je Grčka dobila - dosadašnji termin "trojka" zamenjen terminom "institucije".

Malo manje ostrašćeni izveštači iz Brisela sa velikim olakšanjem javljaju da je konačno postignut dogovor jer bi inače usledio "crni" scenario - izlazak Grčke iz evrozone.

Grčka je dobila dragocena četiri meseca, od traženih šest, dakle vreme, a to je ono šta su tražili - predah.
Svi oni, koji su očekivali da će Siriza za 24 sata jednopotezno izvući Grčku iz dužničke krize, bolje da svoju naivnost i neznanje ne nude javnosti.
Preporuke:
39
6
22 subota, 21 februar 2015 13:30
Iliterati Tanjug
http://www.theguardian.com/business/2015/feb/20/eurozone-chiefs-meet-for-last-ditch-talks-to-avert-greece-cash-crunch
Preporuke:
9
1
23 subota, 21 februar 2015 13:37
Istina dr Stivi Kin
http://mms.tveyes.com/Transcript.asp?StationID=800&DateTime=2%2F19%2F2015+7%3A18%3A33+PM&Term=Kingston+University&PlayClip=TRUE
Preporuke:
7
1
24 subota, 21 februar 2015 13:39
Za Janka iz Atine
Ne, gospodine, Vučić nikada nije pregovarao, on je samo prodavao i klimao glavom. To se može povezati sa Samarasom.
Cipras je prvi put rekao Ne, a vi možete da se bunite koliko hoćete. Kada Srbija kaže jedno malo (ne veliko) Ne, onda imate pravo da kritikujete Grčku.
I prestanite sa tom antihrišćanskom pričom. Svi Hrišćani Grčke su uz Ciprasa, jer su ovdašnji desničari svi redom masoni. I upoznajte se malo više sa situacijom, ne projektujte svoje fobije na sve.
Evropa se menja.
Preporuke:
36
26
25 subota, 21 februar 2015 13:43
nije nego
Ha,ha, umesto da gutaju žabu Grci su pristali da gutaju guštera, sa sve dugačkim repom, kakva crna Siriza, levaci su prodane duše, oni danas održavuju postojanje unijatije kršeći ideologiju nacionalnog i dostojanstveno ljudskog!
Švabe su bacile oko na grčka ostrva i tu se više ništa ne može učiniti, tako će se dug naplaćivati jer niko normalan tolike milijarde ne može ni da prebroji a kamoli vrati!
Preporuke:
37
14
26 subota, 21 februar 2015 13:47
Neša (Glodur)
"Grčki ministar finansija Janis Varufakis predstavio je kasno u petak dogovor zvanične Atine sa ministrima evrozone kao veliku pobedu nad nametnutim merama štednje koji su pretili da razore društveno tkivo"

Međutim, kada se sve podvuče tekst potpuno jasno rezimira:

"dogovor da se paket pomoći Grčkoj produži za još četiri meseca, a Grčka se zauzvrat obavezala da će nastaviti sa reformama i sa programom štednje."

Kakva je to POBEDA NAD NAMETNUTIM MERAMA ŠTEDNJE?

Grčka nastavlja da dobija "pomoć" i sprovodi "reforme" i program "štednje" nad kojima je navodno izvojevala "pobedu".

Ovo neodoljivo podseća na Vučićevske manipulacije javnošću. Ja ovde ne vidim ništa novo. Naprotiv, suštinski sve je isto što znači da će biti još gore!
Preporuke:
25
9
27 subota, 21 februar 2015 13:54
Umpalumpa
"Kombinovali smo dve obično kontradiktorne stvari, logiku i ideologiju i dokazali da je moguće poštovati i demokratiju i obaveze", rekao je Varufakis, koji je shodno svom običaju jedini došao na sastanak bez kravate.

Ipak, evo gde Varufakis greši. Treba da se obuče u hiton i ogrne hlenu i tako da ode na sastanak.
Preporuke:
14
1
28 subota, 21 februar 2015 14:02
Ujka Vasa @Anka Krajina
To što ste napisali govori da Grci ipak nisu kapitulirali. Hvala vam na informacijama.
Preporuke:
16
9
29 subota, 21 februar 2015 14:07
Zlatna zora
Nemci igraju za nas, posle Sirize stize nase vreme.
Preporuke:
18
4
30 subota, 21 februar 2015 14:32
Ideologije i demokratija EU
http://www.theguardian.com/news/2015/feb/18/yanis-varoufakis-how-i-became-an-erratic-marxist
Preporuke:
6
2
31 subota, 21 februar 2015 14:49
Srbin crnac, ateista
Vera Nastasovic
Kapitulirali su pred fašistima pa sada, kao naš premijer, poraz nazivaju pobedom. Čime li su ih samo ucenili da posle svega pristanu na samoubilački potez?

Pre svega oni su dobili vreme da ne počnu svoj mandat direktno sa bankrotom koji ni njima ne odgovara trenutno. To vreme se može iskoristiti za pregovore o konačnom rešenju i ustupcima koje poverioci moraju napraviti. Poverioce najviše plaši domino efekat, ako daju i to ako javno daju Grčkoj otpis dugova ili dopuste prekid mera štednje to isto će tražiti Španija, Portugal... što oni ne smeju da dozvole. To ne sme dozvoliti ni Nemačka čije banke su u većem bankrotu nego Grčka, pa zato od nekud moraju iscediti pare. Ne bih se čudio da se Siriza i Nemačka dogovore u interesu Grčke tako da celokupni dogovor ostane tajan. U svakom slučaju, da li je Siriza ostala verna svojim obećanjima ćemo znati posle 4 meseca, ako ostanu genocidne mere štednje izdali su, ako ne ostanu onda se drže obećanja.
Preporuke:
18
6
32 subota, 21 februar 2015 15:04
Anka Krajina
@ Ujka Vasa

Evo, upravo je objavljena izjava Olanda i ono šta
je za EU ključno:
"Postignut je dobar kompromis i za Evropu i za Grčku”...
„produženje finansijske pomoći Grčkoj - da se Grčkoj da dovoljno vremena da sprovede reforme, ali i da zadrži poverenje grčkih birača
Preporuke:
19
1
33 subota, 21 februar 2015 15:06
mile
Sad se vidi zašto je KP Grčke toliko u raskolu sa Sirizom,znali su da ovi nisu dovoljno fanatični i radikalni da izguraju promene.Ništa bez Če Gevare i Fidela Kastra.
Preporuke:
16
1
34 subota, 21 februar 2015 15:27
Odličan link - hvala!
Udarni deo Varufakisove ispovesti

"Besides having captured the basic drama of capitalist dynamics, Marx has given me the tools with which to become immune to the toxic propaganda of neoliberalism.

For example, the idea that wealth is privately produced and then appropriated by a quasi-illegitimate state, through taxation, is easy to succumb to if one has not been exposed first to Marx’s poignant argument that precisely the opposite applies: wealth is collectively produced and then privately appropriated through social relations of production and property rights that rely, for their reproduction, almost exclusively on false consciousness."
Preporuke:
6
0
35 subota, 21 februar 2015 15:32
Vera Nastasovic
@ Srbin crnac ateista

Sa ovom bratijom iz EU nema dogovora, oni su toliko osioni, da ako vide samo mali nagoveštaj predaje, zaskočiće ih sve novim i novim ucenama. Pa vidite šta rade sa nama i sa Rusijom. To je manir tih fašista i oni ne prihvataju NE kao odgovor. Bojim se da će na kraju sa njima i Rusija morati vojno da se obračuna.
EU je svesna propasti ako Grčka izađe iz Evrozone a ipak postupaju sa pozicija sile. Ja se od srca nadam da grešim i da će Grci uspeti da se izbore, ali to sada ne deluje tako.
Preporuke:
11
2
36 subota, 21 februar 2015 15:35
...
Odličan link, hvala!
Neko ko ovako piše i misli težak je protivnik, na njegovoj strani je akademska istina i hrabrost

Perhaps the most significant dimension of the neoliberal triumph is what has come to be known as the “democratic deficit”.
Rivers of crocodile tears have flowed over the decline of our great democracies during the past three decades of financialisation and globalisation. Marx would have laughed long and hard at those who seem surprised, or upset, by the “democratic deficit”.

What was the great objective behind 19th-century liberalism? It was, as Marx never tired of pointing out, to separate the economic sphere from the political sphere and to confine politics to the latter while leaving the economic sphere to capital.
Preporuke:
5
1
37 subota, 21 februar 2015 15:44
zaverenik teorije
Levičarima su uvek bile bliže anacionalne nadtvorevine (nadnaravne tvorevine), tipa internacionale i kominterne, zatim unije kao što je briselska unijatija i globalizacija generalno NEGO nacija, nacionalna država, tradicionalizam i vraćanje korenima!
Levica je stablo bez korena, ko od toga pođe daleko će dogurati.
Ovo sa Grčkom nema veze, ili to nije prava levica ili su Grci obnevideli od beznađa - Grčka je bila i demokratija i diktatura i anarhija ali levičarska nikada u svojoj istoriji!
Preporuke:
13
4
38 subota, 21 februar 2015 15:46
...
Nema razloga za pripisivanje Varufakisu nečega što on nije, on će očuvati i EU i eurozonu, jasno kaže i objašnjava primedbe sa levice ka njemu

"The lesson Thatcher taught me about the capacity of a long‑lasting recession to undermine progressive politics, is one that I carry with me into today’s European crisis. It is, indeed, the most important determinant of my stance in relation to the crisis. It is the reason I am happy to confess to the sin I am accused of by some of my critics on the left: the sin of choosing not to propose radical political programs that seek to exploit the crisis as an opportunity to overthrow European capitalism, to dismantle the awful eurozone, and to undermine the European Union of the cartels and the bankrupt bankers."
Preporuke:
8
0
39 subota, 21 februar 2015 15:46
Saša
Ne znam da li griješim ali je meni oko ove Sirize sve tragikomično .

Najgore je što se narod prima kao na neku veliku nadu , ajde na vidimo ... milo mi ako ja griješim .

Ako sam dobro zapazio na par mjesta se spominje i Soroš kao nekadašnji finansijer ... interesantno . Da ne prenagljujem pa kažem jasno .

Po meni ova ekipa je dovedena iz sličnog razloga kao i SNS u Srbiji ...

Da krenemo redom :

- Zapadni projekat je došao do zida i neka kuda dalje .

Što da se radi ?

Dovedete one koje ste do tada držali po strani i koji su svo vrijeme kao vrištali na ove koji su bili na vlasti .

I onda ...

Onda će oni da spašavaju ... hapse ... otpisuju dugove ... vrate dostojanstvo .

Konkretno za Sirizu ...

Ja mislim da su Grčku odrali koliko god su mogli i sada im treba neko da kontroliše situaciju to jeste da OMOGUĆI DA SE I DALJE DERE NAROD ONOLIKO KOLIKO JE TO OBJEKTIVNO MOGUĆE .
Preporuke:
28
3
40 subota, 21 februar 2015 15:49
Zli jezik
Rekao sam odmah (dok su ovde čitaoci doživljavali vrhunce nad pobedom Sirize, te ''antizapadnjačke'' stranke) da će Siriza još revnosnije sprovoditi ''reforme'', nego šot je to radila prethodna vlada. Zato je Vučić instaliran, jer je on dečko koji je više obećavao nego Boris Tadić.
Čim su obustavili prodaju Pireja, bilo je jasno ko su oni.
Živi bili pa videli.
Preporuke:
10
7
41 subota, 21 februar 2015 15:56
Mara
Bezbožnici nikada nisu spasavali svoje narode, uvek su ih samo razvraćivali i istrebljivali...
Preporuke:
31
6
42 subota, 21 februar 2015 16:02
Zli jezik
Komentatori su zbunjeni. Kako je to Siriza legla na rudu.
Zbog autističkog pristupa, to je potpuno očekivani rezultat.
Prosečan čitalac ovde je u istoj ličnosti - monarhista koji podržava sovjetski komunizam, mrzi Jugoslaviju i jugoslovenski komunizam, mrzi zapadnjački kapitalizam, ali obožava ruski kapitalizam, protivnik je Vatikana i Anglosaksonaca, a podržava protestante i anglosaksonskog tipa, muslimane obožava samo ako oni bacaju bombe po Zapadu, ali ne i kad ovde protestuju, ne voli Vučića jer guši slobodu, mrzi građansko društvo koje se zalaže za slobodu.
Da li se iko zapitao šta je to?
Preporuke:
5
22
43 subota, 21 februar 2015 16:03
Slavomir Srpski, Da li ce (nas) se Grcka hraniti?
Blefiranje Siriza praznim kartama nije uspelo: Ludacku koulju koju je navukla Grcima prethodna vlast je samo obojena u drugaciju boju: ali ostaje ono sto je i bila. Posle velikih demagoskih izjava, na svetlu je ostala samo surova istina: oni od pocetka nisu ozbiljno uzeli u obzir izlaska iz evro zone.

Kada su ih bankari EU ostavili na alternativu: ili izadjite iz evrozone ili kusajte ono sto smo vam pripremili, oni su vrlo vrzo podvili rep jer i sami nisu niti verovali niri imali snage da izadju iz evrozone. Pokusali su blef koji im nije uspeo, ali sada ce imati milione prevarenih kojima ce morati da poloze racun. Videcemo da li su Grci kao Srbi koji uvek veruju da je Vucic pobednika (jer on to kaze) iako su cinjenice pred ocima. Ali sta ce cinjenice onima koji nece da gledaju vec zmure i mole se za Svetog Vucica spasitelja Serbije!
Preporuke:
22
2
44 subota, 21 februar 2015 17:21
xxx
... dakle , posle raznih narandžastih revolucija , proleća i majdana , Rotšildi su odlučili da na vlast putem izbora , tamo gde treba , dovode svoje tobožnje protivnike ... ovi grčki švrćani će pokazati da je moguće da se bude veći demagog od inače vrhunskog srpskog reprezentativca u ovoj disciplini.
Preporuke:
10
4
45 subota, 21 februar 2015 17:46
Jasna@Slavomir srpski
Pa i ti si se Slavomire kao i vecina ovde uzdao u Kostunicu spasitelja,pisao hvalospeve i sta bi?
Sad se obojica krijete po zemunicama.
Preporuke:
6
17
46 subota, 21 februar 2015 17:53
Jasna@Sasa
A po kojoj logici bi GRke spasavali od ovog stanja isti oni koji su ih u takvo stanje i doveli?
Preporuke:
7
10
47 subota, 21 februar 2015 18:16
Slavomir Srpski @Jasna
citiram: "Pa i ti si se Slavomire kao i vecina ovde uzdao u Kostunicu spasitelja.."

Lepo st to primetili. Priznajem, za vreme vladavine Kostunice nismo dozvolili ni da udjemo u NATO (vojna neutralnost), ni u Euro (ekonomska nezavisnost od EU), niti prihvacali bilo kakav Briselski plan, a borili smo se i da C.Gora ostane sa nama u savezu zbog vecina Srba dole. Usput, napravili smo Ustav sa preambulom o Kosovu, koji bi sada ovi (neuspesno za sada) da menjaju, pa da ozakone otudjivanje Srba na KIM iz Srbije.

Malo li je Jasna od nas spasitelja?? Elem dali smo ostavku demokratski kada je poludjeni narod iza Dacica i "naprednih radikala" odbio da nam da punu podrsku da nastavimo spasenje Srbije. Vi sada likujete sto nas nema na vlasti da je spasavamo od najsprskijeg sina Vucica? Kostunica vam smeta i kada je izasao iz politike jer ga narod nije sledio? To samo giganti srpski mogu: Kostunica ostaje gigant i kada ga nema.
Preporuke:
26
3
48 subota, 21 februar 2015 18:29
ivan seljak
koliko zlonamernih komentatora na ovim stranicama. baš sam iznenađen.
Preporuke:
11
3
49 subota, 21 februar 2015 18:33
Oliver Kromvel
Komunjare i lump proleteri,cela ta njihova kvazi levičarska trange frange ideologija je jedno veliko dete sa posebnim potrebama.Rusi se više nikada neće uhvatiti na udicu iz 1917 i oklopni voz pun boljševika iz Biarica,Ženeve,Berlina i Pariza.Grci nikada nisu osetili komunizam na svojoj koži pa mogu da se igraju komunizma,lako je bilo Čavezu i Evi Moralesu,pre svega oni su imali adute naftu pre svega,drugo ono što su oni zagovarali i nije komunizam već jedan specifični hibrid poznatiji kao Bolivarizam.Što se tiče Sirize sve će da se na kraju svede na odobrenje sodomije i sukob sa crkvom.Komunjare blefiraju,nijednog momenta ovi internacionalisti nisu ozbiljno razmišljali o izlasku iz evro zone i vraćanju drahme,u tom slučaju bi mogli da očekuju pomoć od Rusije i Kine.
Preporuke:
7
6
50 subota, 21 februar 2015 18:48
Spiridon
Siriza nije nista drugo nego grcki naprednjaci (bas onako kako je Stefan Karganovic predvideo dva-tri dana posle grckih izbora). Tamo (u Grckoj) tek ce da bude 'cirkus.'
Preporuke:
9
7
51 subota, 21 februar 2015 19:03
Zlom jeziku
Pročitate li Varufakisov tekst kako je povremeni marksista koji spasava kapitalizam i između ostalog okrivljuje Marksa za autoritativnost i odsustvo demokratije njegovih sledbenika - komunista, zatim pogledate li karikature prof Stiva Keena na tviteru (kojima se prikazuju i kapitalista i komunista na istom zadatku spasavanju kapitalizma, jer eto kapitalizam ipak, na kraju svi vole) tek će vam podeljenost i lična i globalna biti jasna i nećete tako oštro prosuđivati one koji odbijaju da se sa nedovoljno informacija, znanja ili koje čega još tako olako svrstaju na ikoju stranu.

Samo siromašnima duhom i umom, je to lako i svet je crno beli, samo za njih.

Nepodnošljiva lakoća postojanja takvih kao Vi, me "zadivljuje".
https://twitter.com/profstevekeen
Kada gdin Marxista sretne gdina kapitalistu (karikatura)
Preporuke:
17
2
52 subota, 21 februar 2015 19:12
Jasna@Slavomir srpski
Ha,ha Slavomire nisam ni sumnjala da ces odustati od hvalospeva,nego nisi odgovorio zasto se kad ste takvi Giganti i spasioci krijete po zemunicama?
Preporuke:
2
19
53 subota, 21 februar 2015 19:17
Jasna@Slavomir srpski
"Te 2008.BDP je rastao,ali uvoz je ludovao,nezaposlenost rasla,uvoz divljao,unutrasnja i spoljna zaduzenost rasle.2008.g zvonilo je poslednje zvono za uzbunu ,ali nije imao ko da ga cuje!"N.Katic.
Izgleda da je "spasilac"bio malo tvrdji na usima.
Preporuke:
3
17
54 subota, 21 februar 2015 20:38
Slavomiru
Naravno da je Koštunica SRBski gigant!

Jedini državnik koga je Srbija imala u novijoj istoriji od 74 naovamo je Dr Vojislav Koštunica, bio i ostao.

Jasna što zagovara Vučića to svakako ne bi mogla shvatiti, džaba se trudite.
Preporuke:
19
4
55 subota, 21 februar 2015 21:20
Jasna
Shvatila sam jos 5.oktobra koliki je to "gigant".Ali posle jos i vise(iako sam mu posle 5.okt. dala svoj glas,misleci ovaj se suprotstavlja zutacima bice tu neka sorka,medjutim gigant se zadrzao samo na verbalnom. )
Dok se kao sukobljavao sa zutacima sa kojima je bio u koaliciji,sklonio je Branka Pavlovica sa cela Agencije za privatizaciju jer je ovaj poceo da talasa,postavio je za ministra finansija Dinkica i min privrede Bubala i prodavao je sve sto se moglo po Srbiji za tepsiju ribe.Mrzi me vise da pisem o "Gigantu".
Mario Kalik ga je raskrinkao skroz u svom antologijskom tekstu i hvala mu na tome,mnogi su progledali,sem sacice zaljubljenika koji ce vecno da zale za "gigantom",jer ljubav je SLEPA.
Preporuke:
3
17
56 subota, 21 februar 2015 21:24
Vox
.........Ostaje im sada da povežu kravate........ i da ponovo vrate metalnu ogradu ispred grčkog Parlamenta........
Preporuke:
6
1
57 subota, 21 februar 2015 21:41
banat
I tako je oduševljenje potlačenih masa splasnulo u toku par dana. Moglo se to i naslutiti jer toliko su najavljivali i lajali pred rudu svašta da je bilo za očekivati da će biračima ovako da vrate. Tragikomično. Ne radi se to tako, tiha voda breg roni...
Preporuke:
5
4
58 subota, 21 februar 2015 22:25
Čuj Kalik
i to još Mario sa Megatrenda raskrinkao dr pravnih nauka Vojislava Koštunicu????!Pa u to još samo Jasna drugovenčana veruje!E svašta!Nema tu ljubavi, možda Jasna svoju projektuje i slepoću na druge, kod Koštunice od njegove pobune protiv titovog američkog ustava (rusi su tada rekli da je titov ustav pisan u SAD ambasadi) kojim je jedino Srbija dobila dve autonomne pokrajine sve do današnjeg dana, on je čovek i stručnjak par ekselans i od integriteta. Ne bih trošio više reči da ubedim nekoga za koga je Vučić i Kalik Megatrend Mića ... i rasadnik diploma SNS SPS- autoritet!
Preporuke:
10
2
59 subota, 21 februar 2015 22:31
Kiza
Ne razumem Jasnu koja piše da Koštuničini žale za njim, što bi žalili?! čovek hvala Bogu živ i zdrav, radosno otišao iz politike, poslušao poruku naroda, nije ako nije u politici - mrtav. Dva puta vraćao mandat narodu, a Jasnin Vučić će i majku i oca prodati a ne KiM što je već učinio samo da jadan i mizeran ostane tu gde jeste i gde mu svakako mesto nije!
Preporuke:
11
2
60 subota, 21 februar 2015 22:32
moma
Razlog naseg teskog budjenja iz sveopste apatije se upravo vidi u vecini komentara.
Najgore sto je zapad uspeo da nam usadi je nedostatak vere u coveka i cuveno /svi su oni isti/.
Zato verujmo u coveka i neka bude sto biti ne moze.
Kao sto nas proslost uci jedine prave promene moze napraviti levica/komunisti/ jer je prvi pravi komunista koji je verovao u coveka bio Isus.
Tesko je to izboriti ,ali ce zato pobeda biti sladja i vrednija.
Uzgred da se danas pojavi Isus ne bi ga primili u crkvu
Preporuke:
1
2
61 subota, 21 februar 2015 22:41
Ivan Aleksić
@Čuj Kalik

Kalik jeste preterao u tom tekstu, ali reći da nije u pravu bi bila mnogo veća greška nego reći da nije ni malo u pravu, i tu ne pomažu nikakve titule iz bilo kakvih institucija. Drugim rečima, kad doktor nauka sa Harvarda kaže da je nebo zeleno, on je rekao glupost bez obzira na diplomu, a kad skitnica bez osnovne škole kaže da je nebo plavo, to je tačno bez obzira na to što je taj neobrazovan.

I da razjasnimo nešto - Kalik je diplomirao na Filozofskom, a ne na Megatrendu, mada to ništa ne menja. "Non quis, sed quid" - nije bitno KO govori, već ŠTA govori (istinu ili ne).
Preporuke:
2
13
62 subota, 21 februar 2015 23:06
Ivane
cenim Vaš napor, no mene je zaista u smislu argumentacije i nedostatka intelekta, taj Kalikov tekst ostavio - ravnodušnim!

Dopustićete, to što mene taj Kalikov tekst nije dotakao, je isto moje pravo kao i vaše da ga hvalite.

Uzgred nisam ni rekao gde je Kalik diplomirao već gde radi, dakle on radi kod Miće Megatrenda Sanja Papić misica i ekipa za štancovanje SNS i SPS diploma sve sa piramidom ispred institucije i imenom Nesbita futurologa koji je jedan od inspiratora Novog zverskog poretka (knjiga Megatrend, predvidela je procvat Feniksa u Arizoni, koji niko tamo nije dočekao niti će)

Dakle meni je bitno i KO priča da bih uzeo za ozbiljno ono ŠTA priča! Stoga kvalifikacija Kalika da predaje na fakultetu koji dodeljuje doktorske titule Nebojši Stefanoviću, nije vredan pomena kao neki reper, naravno Jasni jeste!
Preporuke:
9
1
63 subota, 21 februar 2015 23:13
Da li je bitno KO ili ŠTA govori? rektor Megatrenda
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/490541/Rektor-Megatrenda-U-oktobru-novi-izvestaj-o-doktoratu-ministra-Stefanovica
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/473711/Nova-komisija-o-doktoratu-Stefanovica
Da zaključim, vrlo je važno KO govori jer to govori i o istinitosti njegovih reči, ne možete biti u takvom društvu (Megatrendovaca) a da budete osoba od istine!

Uostalom Kalik, nikada neće uraditi ono što je Koštunica, a to je napustiti Univerzitet (Pravni fakultet, BU) kada se sa njim ne slaže.

Kalik čak ni to nije u stanju da uradi, otuda njegova frustracija principijelnošću Koštunice, kao uostalom i drugarice mu Jasne (apologete Vučića).
Preporuke:
9
1
64 subota, 21 februar 2015 23:19
@ Ivanu Aleksicu
Da ja vama nešto razjasnim - pisati u vreme SNSa sa pozicija prof na Megatrendu o Koštunici koji je samovoljno otišao iz politike doživevši izborni poraz i pljuvati ga vrhunski je kukavičluk...Time se Kalik samo sadašnjim vlastodršcima preporučuje, kao i Jasna mu zaštitnica.Sve ostalo je šminka i nevešti inženjering nazadnjačkih intelektualaca sa žutim korenima sa Kalikovog Megatrenda.
Preporuke:
10
1
65 subota, 21 februar 2015 23:26
Ivan Aleksić
Ljudi, onog trenutka kada počnete da se bavite ličnošću, a ne temom, sasvim sigurno ste krenuli na put ideološkog i ostrašćenog ludila.

Nisu slučajno u Starom Rimu nastale izreke "Non quis, sed quid" i "Ad hominem". Ako mislite da je tekst pogrešan, to je u redu, i o tome se možemo raspravljati, ali kad krenete da na osnovu ličnosti zaključujete koliko je u vezi nečega taj/ta neko u pravu - to je uvek odlika čoveka niske kulture i znanja.

Ocena ispravnosti nečijih stavova se meri njihovom kontrolom kroz činjenice koje (eventualno) pokazuju suprotno, a ne nekim stvarima koje sa istim stavovima nemaju velike veze (na primer - ko ih izgovara, gde radi ili koja mu je boja očiju). Toje čist formalizam, bez suštine.
Preporuke:
4
11
66 subota, 21 februar 2015 23:29
Gardijan, autorski tekst Varufakisa
Prateći komentare, ne mogu se oteti utisku nakon čitanja autorskog članka grčkog ministra finansija o tome da je on povremeno marksista, da je primljen da predaje kako ne bi prošao levičarski ekonomista kao konkurent, da je bio obavezan da predaje bez ikakvih levičarskih stavova u naznakama....i brutalne iskrenosti ovog čoveka, iznošenje neprijatnih istina koje iznosi o akademskoj zajednici u ekonomskoj nauci širom zapadnog sveta.

Varufakis spada u autentične ljude i naučnike, o kome da biste sudili treba pročitati njegovo kapitalno delo posvećeno svetskoj krizi Minotaur.

Stoga, respekt za čoveka od integriteta!


ps. reagujem zbog toga što bi bilo loše da se ovde neki liliputanci sa Megatrenda pominju na ovom mestu i kada je reč o komentarima na hrabrog autentičnog Varufakisa i hrabru Grčku braću u poređenju sa nekima u Srbiji
Preporuke:
11
0
67 subota, 21 februar 2015 23:33
Ivan Aleksić
Nemojte mi samo o Koštunici, jer znam o njemu i njegovoj partiji "malo" više nego jedno 95% vas koji ga slepo brane.

Napustio mesto šefa, ali s željom da njegova nesposobna ekipa pobedi, pa kad je izgubila onda napusti stranku. Priča da se neće mešati u izborni proces, a meša se sve vreme.

14 godina uzastopce je taj vaš Koštunica pravio negativnu selekciju stranačkih kadrova, a ja sam bio očevidac toga i priznajem da mi je bilo teško da poverujem. Još u januaru 2002. sam video gde to ide, i rekao dok sam im napuštao partiju da je DSS organizam kojem polako otkazuje jedan po jedan organ, i da će jednog dana atrofirati, premda će to potrajati dosta dugo, jer sporo atrofira (za ovo postoje svedoci koji se toga dobro sećaju).

I eto, to se i desilo. Nije za to kriv narod baš, ili birači - kriv je Koštunica i ekipa oko njega. Gomila političkih nesposobjnjakovića. Bolje da je ostao za katedrom, ili nekom drugom dao da vodi stranku.
Preporuke:
4
12
68 subota, 21 februar 2015 23:39
@Ivan Aleksic
Obično su kada je reč o Koštunici, najostrašćeniji upravo bivši njegovi tj DSS članovi.

Ja eto ne spadam u te. Cenim ljude prema rezultatima a ne rečima, prema delima a ne PR SNS percepciji neke Jasne, recimo.

U tom smislu ću uvek reagovati u ime mog životnog stava kada takvi liliputanci krenu da podmeću i blate, u skladu sa onom maksimom oprosti im Bože ne znaju šta rade!

Odvajam njega od njegovih aparatčika i kada pominjem da je on gigant govorim o njemu lično i stručno!

Vidim, pomalo ste sujetni, drago vam je eto što ste bili u pravu a Srbija dospela ovima u ruke.

Meni nije! niti će ikada biti. Mislim da ste o sebi mnogo više rekli i vašim pozicijama ovim vašim komentarom.

Neka vam je laka noć! i da vam se Koštunica, kao Jasni, što se javlja na javi, vama u snu ne javlja!
Preporuke:
11
1
69 subota, 21 februar 2015 23:39
Ivan Aleksić
I manite se tih priča ko je naprednjak ko nije - pa to su upravo radili ONI kad bi im iko rekao da su izdajnici, odmah vas nazovu "žutima".

Šta sad, ako kažem nešto protiv Koštunice i njegovog DSS-a, ja sam onda naprednjak?

E pa nisam gospodo, ni žut ni naprednjak, a vi pokazujete da ste isti, jer koristite iste metode.
Preporuke:
2
9
70 subota, 21 februar 2015 23:43
Ivan Aleksić
Eto opet - "drago mi je što je SNS preuzeo". Pa ti što su preuzeli me i danas nazivaju "žutim". Mnogo ste isti! Ne radi se o sujeti, već o ispravno ocenjenoj realnosti.

Inače, i ja sam dugo hteo da odvajam aparatčike od njega, ali sam shvatio (ipak na vreme) da je te iste on sam tu postavio. Neka je.
Preporuke:
1
9
71 subota, 21 februar 2015 23:45
Well
Pratim komunikaciju i negde je i pravedno da se ovaj članak u smislu komentara završi sa dva čoveka od izuzetnog stručnog integriteta sa različitih ideoloških pozicija ali sa pravdom u srcu i uveren sam interesom obe nacije - Srbije i Grčke.

Jedan je bivši, narod ga je odbacio, glasao je za Vučića i Dačića i JULina i devedesete i Srbiju bez KiM, Srbiju goru čak nego što je bila pod Tadićem (žutim), možda Varufakis ne postane bivši, ipak.

Da parafraziram Varufakisa, srce mi se nada, ali razum drugačije govori.
Preporuke:
8
1
72 subota, 21 februar 2015 23:49
@Ivan Aleksic
Nisam član stranke i nikako ne mogu da razumem vašu ličnu frustraciju što VAS nije postavio, već te aparatčike, a kada je već tako bilo i vas nije, ako je propao i Srbija sa njim?!!!

Gospodine Srbija ispred ličnih interesa i ličnih frustracija.

Ako vas nije uzeo među svoje saradnike, to ne znači da on nije bio državotvoran po Srbiju (jedini) već samo znači da ste vi u proceni Koštunice izuzetno lični a time i ne možete pledirati na objektivnost!
Preporuke:
9
1
73 subota, 21 februar 2015 23:56
Ivan Aleksić
@@Ivan Aleksić

Vi i dalje ne shvatate da se ne radi o meni. Nisam ja kao Vi da samo gledam da se uhlebim negde po svaku cenu (što sam, da se razumemo - MOGAO, ali nisam hteo da budem u istoj ekipi sa gomilom prevaranata u nesposobnjakovića. I to, da se razumemo - I SA VAMA MRSKOG MEGATRENDA. Ne predavača, već diplomaca.)
Preporuke:
1
8
74 subota, 21 februar 2015 23:57
Jasna@Ivan Aleksic
Kalik nista nije preterao nego je gadjao pravo u centar(da ne kazem zmiju u glavu),sve je istina u onom tekstu sto je napisao!
Preporuke:
1
8
75 nedelja, 22 februar 2015 00:01
Ivan Aleksić
@Jasna

Ni to nije tačno, on je kritikovao Koštunicu i za stvari za koje pouzdano znam da sam Koštnuca nije mogao da kontroliše. Ali to je druga priča.
Preporuke:
5
2
76 nedelja, 22 februar 2015 00:03
Jasna@anonimnom DSSovcu
I ne izmisljaj Kalik taj tekst ,koji nisi ni procitao nije pisao za vreme SNSa ,vec za vreme DSa.
Preporuke:
2
6
77 nedelja, 22 februar 2015 00:08
Odlično predavanje
Možda koga zanima Varufakisova vizija je dajdžestovano može saznati iz ovog njegovog predavanja (TED)

https://www.youtube.com/watch?v=CRRWaEPRlb4

Iskreno, čini mi se da je ovo čovek koji ima kapacitet da uradi mnogo, ukoliko ga shvate, u šta sumnjam.
Preporuke:
3
0
78 nedelja, 22 februar 2015 00:09
Jasna@Kiza
Pa da je bas radosno otisao iz politike tesko bi se moglo reci.Zbrisao na sporedni izlaz,mahnuo rukom i kiselo se nacerio.Posle kao nije hteo da se mesa u stranacke izbore,pa kad su njegovi pukli uvredjeno izjavio da napusta stranku.Samo jedan sujetan,naduvani nesposobnjakovic(doduse gresila bih dusu kad bih rekla da je i jedini u nasoj politici takav).I neka ga u penziji trebao je odavno otici.
Preporuke:
2
6
79 nedelja, 22 februar 2015 00:15
Kiza
U vaše doživljaje realnosti se ne bih mešao, to je za ljude od struke kojoj ne pripadam.

Pogledajte video zapise i videćete veliko olakšanje na njegovom licu što napušta politiku i najbliže saradnike koji su još od vašeg Montgomerija što je Vučića vrbovao, podjednako vrbovani (izvor Vikiliks) da potegnu nož na Cezara (tekst iz američkih depeša Vikiliksa).
Preporuke:
3
1
80 nedelja, 22 februar 2015 00:23
@ Jasna
izgleda da jedino vi Jasna vidite razliku između SNSa i žutih - razlike nema ako je i ima to svakako nije u korist Vučića.
Da je nema svedočite i vi - obema grupama vašoj SNS i žutima, američkoj ambasadi, drugoj Srbiji, Čedi, Bebi i vama je isti najveći i najomraženiji upravo Koštunica!!

To svakako govori o tome koliki je za sve vas na đubrištu on Gigant iako više nije u politici, možda baš i sa takvima mu i nije bilo mesto, otuda i olakšanje što odlazi.

Ne biste vi to shvatili, džaba vama pisati.
Preporuke:
3
1
81 nedelja, 22 februar 2015 02:26
Ivan Aleksić
@Kiza

Vređanja nisu od pomoći. A o tome koliko sam bio lud tad, što sugerišete u svojoj nezrelosti i nemogućnosti da ozbiljno vodite razgovor, možete videti iz svega napisanog.
Preporuke:
1
2
82 nedelja, 22 februar 2015 10:03
Jasna@@Jasna
Ako tako posmatramo stvari nema nikakve razlike ni izmedju DSSa i DSa, i sta cemo sad?
Preporuke:
1
3
83 nedelja, 22 februar 2015 12:16
Helen & Uf&Gardijan
Dobre analize, a nisam u pravu. Kako, dragi Uf?

Dragi Gardijane, to je to: citati izvorna dela pametnih i hrabrih ljudi.

Hvala obojici.
Preporuke:
1
0
84 nedelja, 22 februar 2015 19:11
Kiza Ivanu Aleksiću
Moj komentar nije bio namenjen vama već ovoj dosadnoj drugovenčanoj bez zvezdice Jasni.

Njeno poimanje stvarnosti je duboko uznemiravajuće po nju i valjalo bi kao i šef joj Vučić da potraži stručnu pomoć.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner