петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Режим личне власти као главни проблем уставног уређења РС

Kоментари (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 11 фебруар 2015 12:14
хм
Има ту неке истине, али плашим се, односно сигуран сам да су ови из опозиције још много гори. Или, што рече проф. Влајки, да су све више опозиција не власти него Републици Српској.
Препоруке:
53
8
2 среда, 11 фебруар 2015 12:26
Beatović Nebojša
Opet,opet,ista priča.
Na zapadu ništa novo.

Hajde da umjesto zakona,po savjetu demokratskog cenzora,poštujemo i provodimo duh zakona.Sjećate li se koliko se insistiralo na duhu dejtonskog sporazuma,a zaobilazilo slovo samog sporazuma.Sa vanović ovdje pokazuje namjeru da nametne svoju ličnu viziju demokratije,onako kako je on shvata.Nije slučajno da se poziva na komuniste.Očigledno je kolika je njegova spremnost da bude politički komesar.Da li je svjestan da su njegove riječi najbolji primjer za pojavu koju bi da kritikuje.Savanović kao ne zna da idealna demokratija ne postoji prije svega u društvima koja nama nameću zakone i pravila.A on bi da bude pravovjernik demokratije u našem društvu.
Препоруке:
41
10
3 среда, 11 фебруар 2015 12:46
подршка СДС-у
Одличан текст, одлични аргументи,свака част, подршла Александару Савановићу,подршка СДС-у!
Препоруке:
17
62
4 среда, 11 фебруар 2015 13:07
Подршка СДС-у!
Александар Савановић:
Недавно је актуелни предсједник РС, у плејади својих карактеристичних изјава/иницијатива, најавио могућност покретања процедуре измјене Устава РС. Не улазећи у то колико је ово уопште политички реална могућност, занимљиво је лоцирати кључни проблем уставног поретка РС.


Одлично примјећено,колико је уопште релна могућност за коју ми је потребна квалификована или што би се уставно правно рекло 2/3 већина, а он мислим његова владајућа коалиција имају једва преко 50%?С друге стране ништа не чини да попусти тензије са опозицијом у РС а да би добио евентуалну подршку за било које измјене Устава РС, напротив само их продубљује.
Препоруке:
11
41
5 среда, 11 фебруар 2015 13:14
подршка СДС-у
Насупрот овоме стоји другачија школа схватања Устава, демократије и политичке заједнице у цјелини, која ја базирана на доктрини природних права и природно повезана с културом консензуса, дијалога и уважавања гласа Другог, чак и ако је тај Други изразита мањина...постоје одређена права која су тзв. „природна“ права или „људска“ права.


Одлично примјећенио,право човјека да буде човјек, човјек а не само број у "стаду оваца", право човјека да се осјећа слободним.
Препоруке:
13
43
6 среда, 11 фебруар 2015 14:22
АНАЛИТИЧАР
Александар Савановић стипендиста њемачке обавештајне службе - Фонда Конрад Аденауер , непријатељ веза Реп. Српске и Русије , кадар срамног издајничког СДС-а који укида улице са именима српских војсковођа да би удовољио жељама Бошњака , јефтино штиво швапског нижеразредног плаћеника , стипендиста Конрад Аденауера је Кличко у Украјини , крив за крв православних Руса наше браће . На шта је спао некада државотворни СДС !!!
Препоруке:
49
11
7 среда, 11 фебруар 2015 14:29
Neka svako prosudi
Prijem koji je Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini organizovala prošle sedmice u čast dolaska dugo očekivane ambasadorke Morin Kormak izazvao je veliki interes političkih i javnih zvaničnika iz oba entiteta, ali na samom prijemu najčešće se komentarisalo zašto nema predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika.
Kako je procurilo iz dobro obaviještenih diplomatskih izvora, kako saznaje BN televizija, Dodik te noći nije ni pozvan. Republiku Srpsku su predstavljali brojni visoki zvaničnici, političari iz vrha SDS-a, PDP-a, ali i dva SNSD-ovca, Nikola Špirić i Sredoje Nović.


Ovo neka tumači ko kako hoće, a da se može tumačiti na više načina može, zavisi ko kako gleda na istu stvar.Neko će reći izolacija RS ili samoizolacija,neko Dodikov patritizam, neko ovako, neko onako, ali činjenica je da nije pozvan, zašto, neka svako prosudi po svome nahođenju.
Препоруке:
12
3
8 среда, 11 фебруар 2015 14:32
србин
Овог америчког НАТО агента не читам. под овим оли оним изговором он је против Републике Српске.
такав је Босићев СДС. Боре се за унитарну БиХ јер су добро плаћени, плате су им између 6000 и 7000 км, оно што је јавно, што је између 3000 и 4000 евра. То је оно што се зна, а што се не зна, то Босић и Иванић трљају руке...и издају Србе и Српску....
Препоруке:
43
11
9 среда, 11 фебруар 2015 14:41
АНАЛИТИЧАР
SDS i Fondacija Konrad Adenauer organizju seminar „Formiranje vlasti u demokratskim društvima“Učesnicima ovog seminara obratiće se Aleksandar Savanović, direktor Političke akademije SDS-a, Dragan Ćuzulan, generalni sekretar ove stranke i Sabina Volkner, direktorica predstavništva fondacije Konrad Adenauer u Bosni i Hercegovini.Klitschko und seine Partei erhielten Unterstützung von Angela Merkel, der Konrad-Adenauer-StiftungПАМЕТНОМ ДОСТА.
Препоруке:
30
7
10 среда, 11 фебруар 2015 15:00
dragan
Sve sto je autor teksta napisao za Republiku Srpsku - vazi i za Srbiju i za niz zemalja u okruzenju i u Evropi. U situaciji kada sef pobednicke stranke u parlamentu ima i funkciju predsednika republike (i jos je izabran neposredno glasovima birača)- onda se vlast po pravilu krece za njim. Bilo bi malo prostora da nabrojimo sve drzave sa tim sistemom. Otuda su primeri sa Ajhmanom i nacistima - uvredljivi. Treba biti posten pa reci da su dva problema glavna: STRANCI koji favorizju vlast pojedinaca radi lakse kontrole (a kada taj pojedinac ne igra kako mu se kaze, onda postaje "problem" - razliciti primeri Vucica i Dodika). A drugi problem je VLAST tako draga Balkancima. I SDS je, kao danas SNSD, imao priliku da menja ustav i da trazi da predsednik da ostavku na mesto sefa stranke. Ali,to bi bilo samo formalno i ne bi donelo poboljsanja. Srpskoj, za sada, treba predsednik izabran od biraca kao simbol drzavnosti. "50 plus jedan" jeste idiotizam, ali u BiH je jedina alternativa - OHR.
Препоруке:
16
5
11 среда, 11 фебруар 2015 15:30
Игор
Поред толико дискриминаторних одредби према Србима у уставу БиХ, поред толико сакаћења и одузимања овлашћења, поред одредбе по коме Срби могу имати тек 7 од 16 министара у Влади Републике Српске, иако чине 90% становништва, овом младом сдс-овском јуноши је глвни проблем што председник Републике Српске и Влада још увек имају било какву власт.

СДС је постао срамна велеиздајничка апаратура која спроводи интересе страних амбасада и Сарајева.
Препоруке:
41
8
12 среда, 11 фебруар 2015 16:36
Iceman
Cim vidim da je stipendista neke zapadne fondacije za mene je taj zavrsio pricu. Gdin Savanovicu vasa prica je deja vu.
Vinste gladnogovornik strane sluzbe.
Sto bi rekli vasi sponzori....................ende.
Препоруке:
32
8
13 среда, 11 фебруар 2015 17:31
Боле
Сва патња и пропаст српског народа широм Блакана дошла је и долази од оваквих ”паметних” и ”препаметних”...
Препоруке:
28
6
14 среда, 11 фебруар 2015 20:22
Stanić Milan
Šta sve ne pročitah u ovom kraćem osvrtu ovog mladog čoveka.Autor pokušava deskripcijom stanja i odnosa u RS krivicu za ovakvo stanje prebaciti isključivo na ličnost predsjednika,ne ulazeći(ili ne smije) ući u stvarne uzroke ovakvom stanju."Dejtonska" BiH je država"sui generis"koja po svom generičkom biće ne pripada ni jednom obliku državnog uređenja u dostupnoj politikološkoj literaturi,porođena bez volje njenih naroda, po diktatu SAD.Ako zavirimo časak u istoriju,doći će mo do konstatacije, da Bosna od propasti srednjovekovne državnosti najezdom Turaka i nikada nije bila država u pravom smislu.Turska,AV okupacija i protektorat,za vreme 1.YU podeljena po šavovima(banovinama),ZAVNOH je trebao sprečiti rivalitet između srpski i hrvatski apetita,da bi najzad prokockala svoju šansu vezujući se za separatističke republike 1991.što je bio uvod u krvavi međunacionalni građanski rat.I šta se desilo posle?
Nacinalistički pokreti su imali svaki svoj projekat.(nast)
Препоруке:
10
9
15 среда, 11 фебруар 2015 20:22
Младен
Кад победите на изборима, онда ћете и владати. Мада, кад се погледа ваш кадар и ваша политика, у догледно време, ни цензус вам није сигуран.
Препоруке:
21
3
16 среда, 11 фебруар 2015 20:38
Stanić Milan 2
(nast)Taj projekat ili bolje reći ratni ciljevi nisu uspeli.Po važećem Ustavu BiH je"sklepana" je od dva asimetrična entiteta??- entitet može biti i biljka i riba i ne znam šta već i 3 realiteta.Naknadnom intervencijom stvoren je Distrikt Brčko kao zasebna administrativna celina koja ne postoji u Ustavu,ali postoji u realnosti.Zbog unutrašnjih nacionalnih antagonizama i činjenice, da je u samoj strukturi RS i FBiH nastala kanibalna borba za vlast jer se od toga saobrazno mesnim prilikama živi kao na "Devičanskim ostrvima", možemo u svakoj stranci naći i Dodike,Ivaniće,Bosiće i ne znam koga već ne.Zamislite primanja u Parlamentarnoj skupštini BiH koja se kreću na godišnjem nivo cca 240.000 KM i jadnička sa penzijom od 160 - 300 KM u RS.Ozbiljni ljudi bi rekli nema za hleb i mleko -ima,al' nema za ništa drugo.Vratimo se velikom Andriću i njegovom "Pismu iz 1920",pa će i autoru ovog teksta biti puno jasnije(bar u glavi,ako ne u stranci).
Препоруке:
9
9
17 среда, 11 фебруар 2015 20:57
Kod muslimana uzavrelo njihovo srpstvo
Pošto je krucijalno vezano za Republiku Srpsku, a nema drugih tema u vezi sa RS, a mislim da je važno, evo jedna najnovija vijest.Kod muslimana uzavrelo njihovo srpstvo.I neka je svaka čast na srpstvu.

Edin Garaplija će biti svjedok odbrane Ratka Mladića u Hagu.
Edin Garaplija će narednih dana u Hagu biti svjedok odbrane generala Ratka Mladića.Advokati Ratka Mladića obavijestili su Garapliju da će svjedočiti pod istim okolnostima kao i u slučaju Radovana Karadžića.
Препоруке:
13
0
18 среда, 11 фебруар 2015 20:59
Kod muslimana uzavrelo njihovo srpstvo
U vezi ovih odbrana gdje muslimani svjedoče u korist dr.Кaradžića i generala Mladića veliku zaslugu imaju i sami srpski orijentisani muslimani.Samo da se ne zaboravi, da je i kod muslimana srpstvo jako kada dobije priliku da se dokaže.
Препоруке:
11
0
19 среда, 11 фебруар 2015 22:08
НЕМАЊА ВИДИЋ
Све је јасно из чињенице да је човек стипендиста фондације Конрад Аденауер.
А да се то није знало, одао се по залагању да се у управљању државом пита цивилни сектор.Нека тај цивилни сектор прво примене Американци код себе, па ћемо онда и ми.
У нечему је Савановић и у праву - у вези са сенаторима. Али не због избацивања Чавића, него због ћутања поводом похрваћивања Републике Српске латиницом. Република Српска, са уставном службеношћу ћирилице и латинице, није равноправна са Федерацијим БиХ, по чијем уставу су у службеној употреби босански језик и хрватски језик , са латиницом.
Иза Додикових леђа пише РЕПУБЛИКА СРПСКА и REPUBLIKA SRPSKA. У Републици Српској већ десет година не постоји ћириличка судска пресуда.Мали црв нагриза храст па се он једном и сруши.Ђаво је у малим стварима, у малим издајама себе.
То је срамота свих Срба, а нарочито сенатора.
Препоруке:
20
3
20 четвртак, 12 фебруар 2015 01:05
Srbi u Federaciji BiH
НЕМАЊА ВИДИЋ
Република Српска, са уставном службеношћу ћирилице и латинице, није равноправна са Федерацијим БиХ, по чијем уставу су у службеној употреби босански језик и хрватски језик , са латиницом.
Иза Додикових леђа пише РЕПУБЛИКА СРПСКА и REPUBLIKA SRPSKA. У Републици Српској већ десет година не постоји ћириличка судска пресуда.


U vezi Ustava Federacije BiH i ćiriličkog pisma i srpskog jezika, istina je da je do donošenja Odluke Ustavnog suda BiH o konstitutivnosti naroda bilo tako, ali nakon te odluke amandmanski je izmjenjen Ustav Federacije BiH kojim je određeno da je ravnopravan srpski jezik i ćiriličko pismo.U praksi je to nešto sasvim drugo, nećeš dobiti ćiriličku presudu, a ni na pečatima čak i sudova nema ćiriličkog pisma, a kamoli nešto više, što dovoljno govori o diskriminaciji ćirilice i srpskog jezika.
Sad ko je kriv?Između ostalog i srpska politika RS što se odriče Srba u Federaciji BiH uz obrazloženje "da su Alijini Srbi"
Препоруке:
6
0
21 четвртак, 12 фебруар 2015 08:57
Marija
Hajde da vidimo sta covjek tvrdi:
Dodik je diktator zbog:
1) podredio je Skupštinu RS sebi - TAČNO
2) podredio je vladu RS sebi - TAČNO
3) podredio je SENAT RS sebi - TAČNO
a ovom treba dodati:
podredio je sve poltronske medije sebi i 90% poltronskih "intelektualaca" u RS sebi.
Ako ovo nije diktatutara ja ne znam šta jeste.
Препоруке:
9
23
22 четвртак, 12 фебруар 2015 08:58
Marija
A da niti ne govorimo o njegovom nevaspitanju i "baja" ponašanju tipičnom za diktatore.
Препоруке:
7
20
23 четвртак, 12 фебруар 2015 10:00
АНАЛИТИЧАР
@ nemanja vidic

Другар Ваши коментари су патриотски и веома добри и реални , ништа се не брините за Реп. Српску која има куд и камо јачи положај него Србија , Србија је захваљујући велеиздајницима на власти а то у својим коментарима сјајно образлаже брат ЖАЛОСНА СОВА је Бриселом потписала укидање свих институција Србије на Космету , квислинг Вучић је сада и ПРАВОСУЂЕ гурнуо под Тачија . Са друге стране Реп. Српска је политички / национално веома зрела - јака - СНСД и Предс. Милорад Додик су од 2006-те угасили Силајџића и Лагумџију а Фахро - Шћепо Радончић не мрзи РС нити је антисрпски оријентисан , дакле остаје нам неутралисање само СДА и Бакира и невладиних бошњачких организација као Први Март , Бошњаци нису непријатељи РС , непријатељ је само дио нереалних Бошњака око СДА . ИМПЕРИЈА РУСИЈА је гарант РС , амбасада Русије у Сарајеву , амбасадори Русије нон стоп долазе у Бања Луку код Милорада . СДС / ПДП / Чава су попустљиви према СДА али сваку њихову грешку стопираће Милорад
Препоруке:
4
3
24 четвртак, 12 фебруар 2015 10:07
Gradnjanin X
A sta tek reci za cistu partijsku Drzavu koje se ni staljin ne bi postidio.. umjesto politbiroa odlucuje vozd-vodja-glavni "baja".
Препоруке:
6
13
25 четвртак, 12 фебруар 2015 10:09
АНАЛИТИЧАР
@ NEMANJA VIDIC

Брате у праву сте за латиницу , превише је има на улицама РС али вјерујте мени као националисти да је народ Реп. Српске веома родољубив и патриотски оријентисан и веома разочаран какви квислинзи воде Србију. СДА и Б. Изетбеговић не могу срушити РС , Бошњака је све мање у БХ и Рашкој , у Сирији је погинуо још један вахабиста Абид Подбићанин из Рашке пре пар дана . Судбина БХ је враћање на 1941-ву а тада смо ми Срби - до другог светског рата били најјачи у Босни , тако ће бити и убудуће - треба само издржати , да није било рата у Украјини само лани 2014-те Русија је требала дати Српској милијарду КМ - 500 милиона еура . Због рата у Украјини РС је добила помоћ од Русије али много мању . Полиција РС је веома јака , дакле једино можемо само себе срушити лошим наталитетом и исељавањем из РС па треба деловати у том смјеру . Државна Безбедност РС је веома снажна , профи . Треба држати на оку реформисани СДС , ПДП , Чаву да не почине издају као миљеници Запада , УСА , шваба
Препоруке:
6
5
26 четвртак, 12 фебруар 2015 10:18
АНАЛИТИЧАР
@ MARIJA

Алергичан сам на коментаре жена о политици јер политику мушкарци знају много боље , као друго Ви пишете небулозе , по чему је Председник Додик подредио Народну Скупштину себи , он је победио на изборима за Председника РС лузера Огњена Тадића , тај Тадић који појма нема о политици је по стоти пут поражен , како га уопште није срамота да се више кандидује када је врећа за набијање у метафоричком смислу . Као друго Додик је члан СНСД-а и СНСД је формирао већину у Нар. Скупштини РС па је потпуно природно да Скупштина Срба гласа онако како мисли и Додик јер су Додик и СНСД добили изборе , хвала Богу , не дао Бог да је кукавица / квислинг Савановић добио изборе или Младен Босић - елементарно неспособан политичар , кукавица , полтрон који није смио Додику на дуел па је гурнуо лузера Тадића . А што се тиче тога да је квислинг Чавић истјеран из Сената - па он је требао у затвору завршити јер нас је за Сребреницу оптужио а ни реч није казао о 3 500 убијених Срба тамо од Насера Орића
Препоруке:
11
6
27 четвртак, 12 фебруар 2015 12:33
Analitičaru podsjećanje
АНАЛИТИЧАР
@ nemanja vidic
Шћепо Радончић не мрзи РС нити је антисрпски оријентисан , дакле остаје нам само СДА и Бакира и невладиних бошњачких организација као Први Март , Бошњаци нису непријатељи РС , непријатељ је само дио нереалних Бошњака око СДА .


Ovo sam Vam pisao prije više mjeseci i prije dvije godine, ipak vrijeme je najbolji svjedok, vrijeme sve pokaže.Pozdrav za analitičara!
Препоруке:
8
1
28 четвртак, 12 фебруар 2015 12:51
Analitičaru podsjećanje
АНАЛИТИЧАР
Шћепо Радончић не мрзи РС нити је антисрпски оријентисан , дакле остаје нам само СДА и Бакира и невладиних бошњачких организација као Први Март , Бошњаци нису непријатељи РС , непријатељ је само дио нереалних Бошњака око СДА .

Drago mi je da si primjetio ovu činjenicu, što je dosta ohrabrujuće, upravo ono što sam uvijek pisao, a to je da srpska politika treba strateški mudro nastupati, u smislu da ne stavlja cijeli korpus kontra sebe svojim eventualno "tvrdim i šovinističkim stavovima", već naprotiv strateški mudro traženje "mekih elemenata", prihvatljivih za političke saveznike, onih koji su srpski orijentisani ili barem na nivou simpatija prema srpstvu, jer kada staviš kontra sebe korpus, onda se nađeš u poziciji "lava" koji na sebe navuče "bijes bivola", koji se grupišu u "krdo i pogaze lava".Prepručuje "Animal planet TV", često prikazuju upravo te "bivole bufale" kako gaze i bacaju laovove na rogove kada su u krdu jedinstveni.
Препоруке:
4
2
29 четвртак, 12 фебруар 2015 12:56
Analitičaru podsjećanje
Drago mi je da si primjetio ovu činjenicu, što je dosta ohrabrujuće, upravo ono što sam uvijek pisao, a to je da srpska politika treba strateški mudro nastupati, u smislu da ne stavlja cijeli korpus kontra sebe svojim eventualno "tvrdim i šovinističkim stavovima", već naprotiv strateški mudro traženje "mekih elemenata", prihvatljivih za političke saveznike, onih koji su srpski orijentisani ili barem na nivou simpatija prema srpstvu, jer kada staviš kontra sebe korpus, onda se nađeš u poziciji "lava" koji na sebe navuče "bijes bivola", koji se grupišu u "krdo i pogaze lava".Prepručuje "Animal planet TV", često prikazuju upravo te "bivole bufale" kako gaze i bacaju laovove na rogove kada su u krdu jedinstveni.

U čemu je trenutno prednost bošnjačke politike u odnosu na srpsku?Upravo u ovome?Što se srpska politika "rascijepila ili raspolutila"?Šta da Željko Komšić "zlatni ljiljan" nije ušao u koaliciju sa SDA?Znači neka je Željko on je ipak pokazao svoju vjernost?
Препоруке:
1
3
30 четвртак, 12 фебруар 2015 18:07
Marija
@ANALITIČAR

"Алергичан сам на коментаре жена о политици јер политику мушкарци знају много боље"

Vaš "argument" je tipičan za ovu političku kulturu o kojoj profesor Savanović tako uporno kritički piše:

Mene osporavate na rodnoj osnovi, prof. Savanovića da je izdajnik koji radi za Konrad Adenauer. Nije ni čudo da vam se dopada Dodikov režim. Vjerovatno vam imponuje to što je "Baja".
Препоруке:
6
12
31 четвртак, 12 фебруар 2015 20:00
Pravnik u bespravnoj državi
Uvaženi gospodine Savanoviću,
mislim da grešite kada se zalažete za Ustav kao politički akt umesto njegovog shvatanja kao pravnog akta. Ako je Ustav primarno politički akt onda on mora da se prilagođava politici, a s obzirom da politička vlast - politika, a u politici je sve dopušteno, odlučuje i o promeni Ustava, ne može se očekivati bilo kakvo korektivno dejstvo vrhovnog zakona. Sa druge strane, Ustav koji je koncipiran kao pravni akt, osim što ima duže trajanje (proverite uporednoustavnu praksu), upravo otklonom od trenutne politike može da omogući i obezbedi i Ustavnom sudu i sudovima uopšte osnov i oslonac u ograničenju vlasti, jer prirodno pravo (objektivno pravo) koje ste izmešali sa ljudskim pravima (subjektivna prava)kao nadpozitivno može da ima korektivni karakter u odnosu na trenutnu politiku ili pozitivističko shvatanje ustavnopravnog poretka. Međutim, morate da shvatite da Ustav, makar bio i najbolji na svetu, ne može biti jedino ograničenje vlasti kao monopola sile.
Препоруке:
3
2
32 четвртак, 12 фебруар 2015 21:40
АНАЛИТИЧАР
@ MARIJA

Госпођо / госпођице дали сте за право да најјачег политичара у Босни и Херцеговини Милорада Додика називате " Бајом " , тај Ваш вокабулар говори о Вама а не о њему . Милорад Додик је вишеструки победник избора за Председника Реп. Српске за разлику од Огњена Тадића који је вишеструки губитник избора , неизљечиви губитник - на Вашу жалост а на радост Републике Српске . Ко сте Ви да Милорада Додика називате Бајом - господин Додик је дипломирани политиколог и бави се оним за шта се школовао . То што се Вама допада овај јефтин памфлет плаћеника њемачке обавјештајне службе Савановића то је Ваш проблем , кадар реформисаног СДС-а , оперисаног од српства и патриотизма , за разлику од оригиналног СДС-а који је створио РС . Израз CASE STUDY који користи је само одраз његове политичке искомплексираности и заљубљемности у Запад , тај политички анонимус Савановић и јесте идеалан за Конрад Аденауер , њима такви требају - који заговарају раскидање веза РС и Русије - а стиде се српства
Препоруке:
4
4
33 четвртак, 12 фебруар 2015 21:54
АНАЛИТИЧАР
@ Marija

Свој први коментар сте написали са небулозом да је Милорад Додик приватизовао Нар. Скупштину РС , треба да знате да је Милорад Додик демократски Председник који је легално добио изборе и да је воља грађана РС а да је СНСД већина као што Алекс. Савановић није воља РС коју руши заједно са фондом БНД-а - швапске службе Конрад Аденауер а то је фонд ЦДУ-а њемачке демохришћанске странке Ангеле Меркел . Та служба БНД и та странка ЦДУ је починила бројна зверства над Србима почевши од подршке ХДЗ-у па преко наоружавања усташа, подршке за УЧК , Алијине муџахедине па преко наоружавања словеначких сепаратиста , та странка ЦДУ и та служба БНД је крива за смрт хиљада православних Руса у Украјини , то све зна срамни Савановић , не сметају му швапске , итали. и аустријске банке и фирме у РС али му сметају Руси . Енде . СДС је реформисана странка која везе нема са СДС-ом из 1991-ве . Да сте Ви иоле патриотски оријентисана писали би на угледном НСПМ-у ћирилицом , а изразе БАЈА заборавили
Препоруке:
6
4
34 четвртак, 12 фебруар 2015 22:38
АНАЛИТИЧАР
@ MARIJA

Ukraine: Vitali Klitschko ist ein Agent von Angela Merkel

UDAR, Ukrainische demokratische Allianz für Reformen) – und zwar mithilfe von Angela Merkels CDU und der Konrad-Adenauer-Stiftung

УДАР је партија швапског агента Виталија Кличка - агента Меркелове како се каже у тексту и Конрад Аденауера

SDS i Fondacija Konrad Adenauer organizju seminar „Formiranje vlasti u demokratskim društvima“

Učesnicima ovog seminara obratiće se Aleksandar Savanović, direktor Političke akademije SDS-a, Dragan Ćuzulan, generalni sekretar ove stranke i Sabina Volkner, direktorica predstavništva fondacije Konrad Adenauer u Bosni i Hercegovini.

Савановић на истом задатку као и Виталиј Кличко у Украјини , Кличко у уништавању православних Руса а Савановић Срба и Реп. Српске . Фонд Конрад Аденауер , тај фонд у Србији води Хрват Чадеж који је члан ИСТ ВЕСТ БРИЏ-а за Србију - Трилатерале , тог Чадежа је Вучић довео на чело Привр. Коморе . ПЕТА КОЛОНА
Препоруке:
5
3
35 четвртак, 12 фебруар 2015 22:51
Stanić Milan
Stanić M.- " analitičar"

Čuvajte se,molim Vas, da ne dobijete serijsku frakturu rebara busajući se u "junačke srpske grudi,kad god se spomene g. Dodik."A, bogami čovjek ima što i od Vas "naučiti",taj neodoljivi šarm konverzacije i rafirman kad izmenjujete misli s jednom damom.Blago Vašoj pameti!
Препоруке:
6
10
36 четвртак, 12 фебруар 2015 23:22
АНАЛИТИЧАР
@ STANIC MILAN

Можда не би било лоше да напишете само једну ствар коју сам написао а која није тачна . Да је Савановић издајник , да ради као и Кличко за БНД , да је заговарао раскидање односа РС и Русије критикујући инвестиције Русије у РС . Можда Вас боли то али стварно ја ту не могу ништа или се Ваша аргументација своди на називање БАЈОМ дипломираног политиколога Додика који је од 2006-те неутралисовао Силајџића и Лагумџију и зауставио пренос надлежности на ниво БХ , који је отворио са СНСД-ом 8 представништава РС у свету , данас нико не поставља питање опстанка РС . Док нас је водио СДС И Букејловић свако јутро нам је почињало са 100 одсто Босне - СДС је био мањи од маковог зрна , укинули су ВРС којом се Ви дичите "ц патриото " . По ко зна који пут ми се Станићу обраћате а да апсолутно ништа нисте конкретно написали о оном шта сам ја написао . Не волим овај издајнички реформисани СДС а то да ли сам ја каваљер то препустите мени , .... То није ваша ствар . ПИШИТЕ ЋИРИЛИЦОМ
Препоруке:
3
3
37 четвртак, 12 фебруар 2015 23:54
АНАЛИТИЧАР
@ stanic milanGoran Svilanović, generalni sekretar Regionalnog saveta za regionalnu saradnju (SarajevoSonja Liht, direktorka Beogradskog fonda za političku izuzetnost BFPIMarko Čadež, direktor predstavništva Privredne komore Srbije u Frankfurtu (predsedavajućiОво су само неки од чланова КОМОРЕ ЊЕМАЧКА СРБИЈА и међу њима Свилановић и Соња Лихт а међу њима Марко Чадеж члан Трилатерале за Србију EAST WEST BRIDGE - и Конрад Аденауера за Србију
Препоруке:
3
3
38 петак, 13 фебруар 2015 08:56
Marija
@ ANALITIČAR

Ako niste znali g-din Dodik je sam za sebe rekao da je "Glavni Baja", kao što je sam psovao direktora BNTV, kao što je sam gurao novinarke itd itd.. spisak njegovih prostakluka nema kraja. Činjenica da je taj čovjek Predjsenik je sramota za sve nas.
I stvarno mislim da je krajnje vrijeme da se naučite da svako ko drugačije misli nije po automatizmu IZDAJNIK. Napokon čovječe u XXI smo vijeku.
Препоруке:
8
12
39 петак, 13 фебруар 2015 13:22
АНАЛИТИЧАР
@ marija

Пресдедник РС Милорад Додик је лидер СНСД-а и РС који је поново дошао на власт 2006-те у ситуацији када је претходна власт СДС-а са неспособним Букејловићем довела до укидања Војске РС , до преношења низа надлежности са нивоа Реп. Српске на ниво БХ и у моменту када је висила опасност да изгубимо МУП РС . Доласком М. Додика и СНСД-а на власт заустављен је пренос надлежности на ниво БХ , сачуван и веома ојачан МУП РС који је сада најјача агенција у БХ , отворен је низ представништава РС у свету , плате у РС су достигле и престигле Федералне , изграђен је државни административни центар РС у Б. Луци , угашен исламиста Силајџић Харис - док је СДС владао Силајџић је понижавао СДС-овце , укидао надлежности РС, свако јутро нам је почињало са 100 одсто Босне, РС је била у потпуној дефанзиви са СДС-ом . Умјесто MARIJA да причате аргументима ви причате о " БАЈИ " , то је Ваша аргументација - сва . Да ли знате да је најугледнији Србин у БХ у политици саветник Додика Проф. Кецмановић
Препоруке:
0
3
40 петак, 13 фебруар 2015 13:28
СРПСКА ИСТИНА
Српска истина је да би србин био на власти прво мора да убије свога брата и проклет био сваки Србин који руши РЕПУБЛИКУ СРПСКУ И НИШТА МУ ОД РУКЕ НЕ ИШЛО,..аЛИ ДОДАЋУ ДА У ЗАДЊЕ ВРИЈЕМЕ НЕМА НАПАДА СДА НА РЕПУБЛИКУ СРПСКУ, ЈЕСТЕЛИ СЕ ЗАПИТЕЛИ ШТО ЈЕР ЈЕ СДС ИНСТАЛИРАО СВОЈЕ ЈАТАКЕ У РС И ОНИ ПОНИЖАВАЈУ УМАЊУЈУ ЗНАЧАЈ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ ПРЕКО СВОЈИХ ЈАТАКА ИЗ СРПСКИХ ТАКОЗВАНИХ ПАТРИОТСКИХ СТРАНАКА И ПОСПЈЕШУЈЕ УМАЊЕЊЕ И УНИШТЕЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ КОЈУ НИЈЕ СТВОРИЛА НИ ЈЕДНА ПОЛИТИЧКА ПАРТИЈА ВЕЋ НАРОД РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ А ОВЕ ПОТУРИЦЕ И ИЗДАЈИЦЕ ШТО СЕ САДА ВЕОМА МНОГО ПРОДАЈУ КАО ПАТРИОТЕ А ЗА ТО УЗИМАЈУ ОГРОМАН НОВАЦ ОД СТРАНАЦА, А ЗАДАТАК ИМ ЈЕ УРУШАВАЊЕ РС А ТО СЕ ВИДИ И У ОВИЈ НАЗОВИМО ЈЕ НОВОМ СРПСКОМ ПОЛИТИЧКОМ МИСЛИ ''НЕДАЈ БОЖЕ'' И САЧУВАЈ НАС ОВАКЕ ИЗДАЈНИЧКЕ И ИСЛАМСКОФАШИСТИЧКЕ БАГРЕ И ИЗДАЈНИКА.
Препоруке:
7
5
41 недеља, 15 фебруар 2015 20:03
Petar II
Gledam ovu fotografiju sa zasjedanja Ustavnog suda RS, i dođe mi da zaplačem. Zar je moguće da najviša Ustavni sud održava sjednice u potkrovlju, dok se u zgradi Vlade RS neki obični sitni službenici, npr. pomoćnik ministra energetike (ne potcjenjujem nikoga), "šepure" u kancelarijama 10X10 m. Jad, tuga, čemer, bijeda.....
Препоруке:
7
0
42 недеља, 15 фебруар 2015 21:48
Petar
Poštovani uredniče, administratore portala, nije Korektno da neke moje komentare (manje bitne) objavljujete, a neke (bitnije) ne. Danas sam prvi put uopšte na vašem portalu (nisam ni znao za njega), i nisam vjerovao u tvrdnje da ste filijala - ogranak Nezavisnih novina, koje su, dokazano, pod direktnom kontrolom režima u Republici Srpskoj. Iako sam iz RS, nisam politički obojen. Za mene su svi isti, jer su i jedni i drugi zainteresovani samo za zaštitu vlastitih interesa. Svojim komentarima, koje bar do sad niste objavili, nema ničeg uvredljivog. Samo kiritikujem određeno stanje ili određene tvrdnje ili mišljenje. Profesora Kecmanovića poznajem još iz predratnog Sarajeva, i poznati su mi njegovi "dometi", ali i metodi. Čovjek je od zakletog reformiste postao novokomponovani (za jednokratnu upotrebu) nacionalista. A nije ni reformator ni nacionalista. Ustvari je od onih koji "nit smrede nit mirišu". Svoje političko ubjeđenje formaira u zavisnosti od toga ko bolje plaća. Na žalost
Препоруке:
4
2
43 среда, 18 фебруар 2015 11:11
Realan
Decko, tebi svaka cast. Cak i ako radis za nekoga. Pa svi za nekoga radimo, ukljucujuci i administratore NSPM. Svaka cast, prvo zbog toga sto ti je poslo za rukom da ti NSPM objavi clanak, a onda i sto si uspeo da "isprovociras" ovako koloritne komentare. Nije to lako, jer danas svi nekako pisu "neutralne" clanke. Da nikoga ne uvrede i da budu "i vuci siti i ovce na broju". Tu naravno mislim na "nezavisne intelektualca", dok oni koji rade za nekoga, i za to primaju platu, moraju da ili: ZESTOKO BRANE ILI ZESTOKO NAPADAJU. E tu vec sredine ne sme da bude.
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер