Nije im teško, samo će se pratiti studija CIP i druga Mrkonjića za "brze pruge Srbije". Imamo puno poverenje Kineza jer imamo dogovor prike Bačevića o izradi studije izvodljivosti kanala Dunav -Solun, za naše dve klisure, Sićevačku i Grdeličku klisuru po uzoru na kineske "Četiri klisure".Nešto kao zakletva u Čurugu,srednji prst na dlan i "prco mamu ko laže". Nema zezanja, budućnost u koje verujemo je počela.
Препоруке:
2
0
2
недеља, 01 фебруар 2015 18:24
Ђука
Што воле да потписију и потпис у медијима величају, то је чудо.
Са Руском федерацијом, потписани су бројни документи за реализацију повољних кредита намењених обнови српских железница :
- 16. октобар 2010. потисан Меморандум о разумевању.
- 30. април 2011. потписан Протокол о етапној реализацији руског кредита
- 27. март 2012. потисан Генерални споразум о модернизацији железница из руског кредита
- 11. јануар 2013. потписан Уговор о руском државном кредиту
Списак функционера који су учествовали у томе није ништа краћи (Тадић, Дачић, Цветковић, Динкић, Мркоњић, и други).
Међутим, уместо да крене реализација свих пројеката по основи руског кредита и потпише анекс уговора за рехабилитацију пруга, Одбор директора ЖС је расформирао пројектни тим и радну групу за преговоре. У октобру прошле године, опструкција руског кредита (вредности 800 милиона $) достиже врхунац. На дан кад треба да се потпише Анекс 2.1 уговора у вредности од 48 милиона $ расформирају радне групе за преговоре.
Препоруке:
5
0
3
недеља, 01 фебруар 2015 20:03
R.R.
Nema od tog posla ništa. Jedan po jedan nazovi projekat naprednjaka polako odlazi u prošlost. Cipras se pita.
Препоруке:
3
0
4
недеља, 01 фебруар 2015 22:03
Smesko
Jos samo da postave 10 metara prugge , slikaju se za TV i mogu da proteraju Kineze k'o i Ruse .
Препоруке:
3
0
5
понедељак, 02 фебруар 2015 00:14
гаргамел
Брацо мила засто ви прво не заврсите онај аутопут који
сте поцели пре сто година па тек онда размислате о
тој прузи, која ником ни не треба! Болје би вам било да пругу
правите до Солуна па да идемо на море возом!
Са Руском федерацијом, потписани су бројни документи за реализацију повољних кредита намењених обнови српских железница :
- 16. октобар 2010. потисан Меморандум о разумевању.
- 30. април 2011. потписан Протокол о етапној реализацији руског кредита
- 27. март 2012. потисан Генерални споразум о модернизацији железница из руског кредита
- 11. јануар 2013. потписан Уговор о руском државном кредиту
Списак функционера који су учествовали у томе није ништа краћи (Тадић, Дачић, Цветковић, Динкић, Мркоњић, и други).
Међутим, уместо да крене реализација свих пројеката по основи руског кредита и потпише анекс уговора за рехабилитацију пруга, Одбор директора ЖС је расформирао пројектни тим и радну групу за преговоре. У октобру прошле године, опструкција руског кредита (вредности 800 милиона $) достиже врхунац. На дан кад треба да се потпише Анекс 2.1 уговора у вредности од 48 милиона $ расформирају радне групе за преговоре.
сте поцели пре сто година па тек онда размислате о
тој прузи, која ником ни не треба! Болје би вам било да пругу
правите до Солуна па да идемо на море возом!