Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksej Menjšov: Prostitucija i ljubav - Da li Rusi treba da plaćaju podršku Srba i Bugara

Komentari (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 10 januar 2015 18:31
boban
Istina boli.
Neprijatno citati cak I u Juznoj Americi.
Preporuke:
102
15
2 subota, 10 januar 2015 18:32
Slobodan
Svaka cast - bravo! Rusija ostaje dostojanstvena zemlja kojoj ne trebaju lazni, prijatelji iz interesa. A izjave poput onih da "nikada necemo uvesti sankcije Rusiji" ne znace ama bas nista kada smo se de fakto uortacili sa crnim NATO-om, kako ruskim tako i nasim neprijateljem. Sram da nas bude!
Preporuke:
98
18
3 subota, 10 januar 2015 18:33
Milisav
Ista ravan za Srbiju i Bugarsku je jako uvredljivo od g. Menjšova.
Gde Menjšov nije u pravu? Rusija mora da je jača.
Naš saveznik je jaka Rusija.
Naš neprijatelj je slaba Rusija.
Preporuke:
74
23
4 subota, 10 januar 2015 18:40
...
Bravo gdine Menjšov! Pravo u sredinu! To je trebalo reći! Onih 25% što su izabrali ove SNSovce i ostalih 50% što nisu izašli jer nisu imali za koga i tako de fakto omogućili pobedu najgorih nad najgorima, su zaista izabrali ovaj sunovrat!

Ja ne spadam u njih, glasah za Koštunicu, glasah preko njega za rusku odn Putinovu podršku u SB UN Srbiji (posle Koštuničinog pisma) ulaganjem veta na ahtisarijev plan.

Oni koji su glasali za žute Tadića koji je izmestio pitanje KiM iz UNa u neprijateljsku EU, oni koji su glasali za izdajnika Miloševića Dačića ili za Kalašnjikova Dinkića il Vojvodine političke potomke - zaista su u većini.

Lepo je biti i ponosito u manjini, ali tužno je gledati propast zemlje Srbije i gubitak istinskih prijatelja i braće.
Preporuke:
88
19
5 subota, 10 januar 2015 18:40
Bojan, Priština
Juče sam na Novom standardu čitao ovu karikaturu od teksta. Nije čudo šta nas je snašlo kad su u Rusiji klipani kao ovaj Menjšov osećaju pozvanima da banalizacijom i lažima diraju u ovo teško ostvareno i ne dovršeno jednistvo.

Kao da je neko lud, da se neseća da je Gorbačov nastupao protiv Srba na istoj liniji sa zapadom i da je pretio Miloševiću.
Dalje, izdajničke uloge Kozirijeva i glasanja za sankcije SRJ. Nikakve pomoći od Rusije dok smo se devedesetih sami rvali sa celim zapadom.
I na kraju koketiranja postjeljcinovskih ruskih vlasti sa svim marionetskim vlastima nakon 5 okt 2000, što je svoj krešendo dobilo na prijemu u Ruskoj ambasadi predsednika opština izabranih na šiptarskim izborima koje su kosovski Srbi apsolutno bojkotovali i sramne izjave šefa Ruske kancelarije u Prištini.

Ako ja ne gledam Rusiju kroz tu odrođenu političku elitu ne želim ni da neki klipan soli pamet Srbiji i Srbima kroz ove naše nesrećnike.
Preporuke:
118
26
6 subota, 10 januar 2015 18:42
!!!!!!!
Ako hoces nesto, onda moras nesto i da das. Za Rusiju sam 1000%, ali ne razumem politiku koji oni vode, svima prastaju neke kredite samo nama cede i poslednju Kopejku iz dzepa, a znaju da smo beda. Kubancima oprostili 30 i kusur milijardi $, crncima po Arici milijarde i milijarde € i $, Kazahstanu, Turkmenistanu itd itd. Kada su nam nesto poklonili, ne secam se, mozda onih par guma i baterija za Migove ali to je Nis vec milijardu puta platio. Ameri nam "Poklonili" one njihove krseve od Hamera, Kinezi sanitetska vozila a Rusi sipak samo nas deru dok mogu, nista ne prastaju. Emoj Vladimire sa sircetom se ne hvataju muve.
Preporuke:
42
48
7 subota, 10 januar 2015 18:45
s.p.Lajković
Rus je u pravu i to je osnovna i najveća razlika izmedju njih i amera. Ameri sve plaćaju i to mogu, jer je štamparija novca u njihovom vlasništvu. Evo dokle će nas dovesti Avavova politika i gde nas dovodi sedenje na dve stolice. Takvi što hoće da sede na dve stolice na kraju ne sede ni na jednoj, nego na podu!
Preporuke:
53
10
8 subota, 10 januar 2015 18:47
Slavomir Srpski
Zašto su na poslednjim izborima u Srbiji na vlast došli patrioti na rečima, a na delu – otvoreni rusofobi?

Hajde bre Menjsev nemojte da postanete Menjsevik! Imamo mi i boljih (Bojsevik), ako niste znali. Elem, Vi ovo pitanje ne postavljajte ovako apstraktno gradjanima Srbije, jer nisu svi obavesteni za vasa pitanija. Nego, knjigu u ruke pa pravo u Kremalj: neka vam Putin objasni i Ambasador u BGD kako su mu Toma i Vucic najveci prijatelji. Do te mere da ni kopejku nisu dali da se otvori nezavisni TV medij u Srbiji gde bi mi nesto nauceniji mogli da objasnimo i Srbima i Rusima ko im je na grbaci. Brzo u Kremaljske dvorove da vam objasne zasto gresite da su Srbi otvoreni rusofobi, protiv zvanicne Ruske politike! Jeste l' razumeli?? Ponjimajete??
Preporuke:
49
14
9 subota, 10 januar 2015 18:50
ND
Tekst je odvratan, površan i ne uzima u obzir istorijske okolnosti.
Srpski narod se 10 g. borio protiv NSP, a za to vreme je i sama Rusija učestvovala u sankcijama protiv SRJ.
Odlikovali su Tuđmana i Mesića za antifašizam.
20 g. su pokušavali da se svide Zapadu sarađujući sa Amerima i svojim vekovnim neprijateljima Nemcima.
Kad to nije uspelo, počeli su da procenjuju ko je prijatelj, a ko nije.
Sama Rusija dugo nije znala šta hoće, pa se ne može prigovarati nama koji smo okupirani i spolja i iznutra.
Ako ja mogu da pravim razliku između ruskih političara i oligarha koji su rastakali i danas rastaču Rusiju i ruskog naroda to bi trebao i dotični autor kada je u pitanju srpski,koji je u oba svetska rata bio na strani Rusa za razliku od Bugara, u koje su toliko ulagali.
Konuzin je bio prisutan na skupovima SNS - a.
Samiu Rusi su saradnju sa Srbijom dosad svodili na isključivo materijalnu.
Gde je meka moć Rusije ?
Za to sam da svako čisti u svom dvorištu.
Preporuke:
99
14
10 subota, 10 januar 2015 18:53
BGovac
BRAVO I TACNO!
Preporuke:
21
45
11 subota, 10 januar 2015 18:54
osvetnik
I jos jednu stvar zaboravih reci. Ne placate ljubav Srbima i bugarima, ali je placate kinezima i turcima(niza cijena gasa, nafte itd).Zato kibezi smanjuju eksploataciju nafte u vlastitim nalazistima.turcima haha. Prostitutka je prostitutka pa bila sa turcinom ili Srbinom. :)
Preporuke:
38
11
12 subota, 10 januar 2015 18:54
Slavomir Srpski, Pogled i zemunice: treba dvra seci..
Postoji još jedna često ponavljana tema: Amerikanci dobro plaćaju svoje pristalice u Srbiji, Bugarskoj i Crnoj Gori – zato ih tamo i podržavaju. Ako i Rusija bude tako plaćala – i nju će podržavati.

Jesteli Vi Menjsov prerasli komunizam ili ste jos iz doba Staljinova? Pa cekajte, u Moskvi se sve placa KAO da je i tamo kapitalizam, ili se varam?? Ovde kazu, od starina iz Turskijeh vremena i jos dalje, da "ko placa njegova i muzika". Eto CIA platila demonstrante u Kijevu pa Kijev njiov postao i igraju na tu muziku. A sto se tice "ljubavi, bratstava-i-jedinstava" tu bolest smo ovde prelezali i skuuupo, skuupo platili, Gons. Menjsov. Mi smo jedini u Evropi ratovali sami protiv NATO, pa je nasa ljuba i bratsvo-jedinstvo pokopano pod NATO bombama dok je Jeljcin pio vina po Svajcarskoj a Putin pobegao sa mirovnjacima da brane Srbe u OUN protektoratu! Gde ste onda bili Drug Menjsovik?
Preporuke:
62
8
13 subota, 10 januar 2015 18:54
hm
Potpuno pogrešna postavka, iako se slažem da su naše kao i bugarske patriotske snage često vrlo problematične. Ne moraju da plaćaju ljubav, ali treba da pomognu sebi naklonjene snage.
Preporuke:
48
6
14 subota, 10 januar 2015 18:57
potpuno tacno
tacno je i to ...da vecina srba onog obicnog sveta ruse smatra bratskim narodom
a opet na vlasti si zapadni poltroni .
Preporuke:
47
6
15 subota, 10 januar 2015 19:03
Slavomir Spski, Boj vojevo
A vi već i odgovarate – raspadanjem svoje zemlje, siromaštvom i ropstvom.

Aleksej, da Vi niste mozda neka bagra ruska provokatorska? Mi se nismo raspali sami trceci sa USA novcem devedesetih, vec smo 10 (DESET) godina ratovali SAMI protiv NATO drzava, da bi na kraju pretrpeli 80 dana najzescih bombardovanja posle 2SV rata u Evropi! Hej, neznalico ruska ti nam nisi ni do kolena, pa se zavuci u tu tvoju jazbinu odakle si nas gledao kako 10 godina sami ratujemo protiv citavog NATO. Nego, da li si se Alekseju sada uplasio da ratujes protiv NATO iako va sima 20 puta vise od nas a imate i nuklearne igracke? Cekate da opet ginemo prolece-leto 41 zbog vas, da Nemci zakasne do Moskve? Pa mi Alekseju se nismo strasili NATO kada smo se borili i ginuli. Hajde, procitaj sada malo lektiru.
Preporuke:
62
12
16 subota, 10 januar 2015 19:05
rejserIks
Autor pita što da plaćaju, a onda sam sebi odgovori da Amerika i zapad plaća. Našoj patriotskoj inteligenciji ne trebaju pare za lično uživanje, već da bi imali kakvu takvu šansu za medijski rat, za izdavaštvo, sajtove, tribine..., neki za elementarnu egzistenciju, jer im je zabranjen pristup fakultetu ili institutu. Autor kaže da ima mnogo zemalja koje vode rat sa zapadom, a Rusija im je iskren prijatelj... pa ako je iko ratovao sam sa NATO, to je SRBIJA! Ja neću da kukam i kudim što nam nisu pomogli, realno nisu mogli, ali zato ovakve glupe tekstove treba osuditi, jer isto tako sada mi BEZ POMOĆI ne možemo ništa da uradimo! A, Rusima je bolje da shvate da se Moskva ne brani na istoku Ukrajine, već na Kosovu i Republici Srpskoj! Kaže kome se plaća nije iskren saveznik-ISTINA, ali isto tako ko nije spreman da potpomogne nekoga u nevolji, pogotovo ako je 200h veći od njega je isto tako NEISKREN!
Preporuke:
52
6
17 subota, 10 januar 2015 19:10
siniša
Da!
Preporuke:
8
18
18 subota, 10 januar 2015 19:15
Slavomir Srpski
Postoji osećanje da prostorima Rusije tumara gomila društvenih delatnika Srbije i Bugarske u potrazi za džakovima sa zlatom koje im je namenila vlada Rusije. Gospodo, smirite se, Rusiji prijatelji za novac nisu potrebni.

P zasto ne strpate u zatvor te sto tumaraju u potrazi za vasim zlatom: da li je po zakomina Rusije zabranjeno tragati za zlatom u Rusiji ako nemate istrazivacku dozvolu za istrazivanje zlata? Nadam se da jeste, pa ako je tako, vi lepo njih u corak pa na sud. Sto sada placete za ruskim parama koje ste davali 50 godima Bulgariji? Sto te pare niste povratili kada ste dobrovoljno izasli iz Sofije? Sto svoje ulozeno zlato u Sofiju niste odlei kada ste krenuli u beganiju 92? Mi smo ipak SFRJ branili oruzjem i poginulima i pokusali da u Srbiju prenesemo ono sto je tamo bilo ulozeno, posebno iz kasarni. Nismo mi pobegli glavom iz bivshih soc-respubljika, a vi ste sve ostavili bezeci, a sada kukamcite kao babe. Ulozili ste i sada pare u Bugare za JT, pa vam i to oduzese?
Preporuke:
41
5
19 subota, 10 januar 2015 19:19
Vedrimir Oblačević
Potpisujem svaku reč autora članka, i užasno me je sramota, kao Srbina, što smo se kao narod dotle srozali. Svaka reč, od prve do poslednje, je gola, nerazblažena istina.
Preporuke:
27
43
20 subota, 10 januar 2015 19:24
Jasna
A kad su to Rusi su pravili masovne demonstracije protiv Jeljcina kad je Nato cerecio Srbiju?Svako izjednacavanje Srbije i Bugarske je besramno jer Srbija za razliku od Bugarske nije uvela sankcije Rusiji uprkos pritiscima,a Rusi nisu koristili veto protiv sankcija Srbiji.Da ne spominjem da su povukli svoje jedinice sa Kosova.Da ne spominjem medjunarodni ugovor kojim je Srbija poklonila NiS Rusiji.
Rusija salje svoga predstavnika Lavrova da ide u Pariz i ucestvuje u marsu solidarnosti sa svojim zapadnim partnerima, kako ih nazivaju.
Pa sta onda hoce Rusi od Srbije?
Mi Srbi volimo Ruski narod i tako ce uvek biti,ali Cudna je ta "ljubav" postsovjetske Rusije spram Srbije.
Preporuke:
52
13
21 subota, 10 januar 2015 19:25
Radgost
Uvreda i kleveta Srba.Teška
Cenim da se imentovani u prostituciju razume jer njegovi zemljaci odnesoše na Zapad silne pare;da se ulaguju i od zapadnjaka nakupuju umilne poglede,zahvalnost i tapšanje po ramenima i zadnjicama.Kako neko reče,pisac čini mi se,da su Rusi isto kao Sunce:
Izlaze na istoku i zapadaju na zapadu!
Rusi su Srbima uzvratili dobročinstvo i podršku,jedan jedini put:1830. su kod Turaka izborili autonomiju za deo Srbije;jer su Srbi svojim ustankom 1804. sprečili Turke da se pridruže Napoleonovom pohodu na Rusiju a i deo francuske vojske(zato imaju Ćelekulu-francusko delo,osveta).
Ko od vas je kupovao naklonost i podršku:dodeljivanjem ordena poglavniku današnje NDH
-`95 Tuđmanu i 2005 Mesiću-za borbu protiv Nemaca u 2SR;a njihova vojska bila na Krimu i na Volgi?
Što se Bugara tiče,njihov zavičaj jeste negde na srednjoj Volgi;poznajete se,trebalo bi.
A možete i da izradite neke sankcije Srbiji u SB UN,kao ono Lavrov onomad.
Preporuke:
51
8
22 subota, 10 januar 2015 19:28
Dragoslavić
Tako je:
popu pop, bobu bob.
Preporuke:
15
34
23 subota, 10 januar 2015 19:29
Ent
Šta ćemo mi na toj vežbi? Ovi naši nisu normalni. Vode zemlju u propast.
Preporuke:
45
4
24 subota, 10 januar 2015 19:29
Forever Jang
Opet ovaj ruski "Čeda". Njemu nije dosta što sva istraživanjsa pokazuju da su Srbi ubedljivo za Rusiju a ne za zapad, da bi shvatio da možda sa ruskom politikom ovde nešto nije u redu. Ako zapad može suvim zlatom da plati sveukupnu medijsku sferu u Srbiji, šta to smeta velikoj Rusiji na finansira barem jednu TV stanicu? Da li to mnogo više košta nego gubitak jednog "Južnog toka", koji se možda mogao izbeći da je u Srbiji postojao slobodni medij.
Ovaj Menjšov je plaćenik zapada 1/1!
Preporuke:
58
5
25 subota, 10 januar 2015 19:32
Danilo
Tesko je voditi razgovor sa covjekom koji je usmjeren samo u jednom pravcu,koji nema ni zrna samokriticnosti,koji sve posmatra sa pozije imperije i koji misli da je samo on u pravu.

I nije to samo ovaj Menjsov,citao sam ja i Guskovu i Filimonovu i Iskanderova,koji traze od Srba da stanu u prvu liniju odbrane Rusije,da ginu do posljednjeg i da napune Goli otok.

Ima i onih Rusa,objektivnih,koji kazu da zale sto Rusija nije pomogla Srbima 90-tih godina,sto su bili uzdrzani u SB pri uvodjenju ek. sankcija Srbima,sto su gledali kako nas NATO mlavi,a ni oruzje nam nisu dali.
Na Google imamo brojne ruske ankete po kojima manje od 1% Rusa smatra da su im Srbi prijatelji.
Hoce li neko vjerovati da su ispred nas Nijemci,Italijani i Francuzi?Pa pogledajte.

Dalje,da nam je Rusija ponudila kredite,koji se vracaju,investicije,koje se isplate,ne bi se Srbi vezali za dusmanski MMF i Zapad.
Ali,ne,Rusiima smo pokonili NIS i silne milijarde za zastitu KiM,ali samo u SB.
Sve je ovo mucno.
Preporuke:
38
11
26 subota, 10 januar 2015 19:34
harun al rašid
Preteruje se sa brisanjem granice između naroda Srbije i srpskih vlasti u definisanju njihovog odnosa prema Rusiji. Autor naprosto banalizuje svoju analizu zaključkom da su Srbi trebali da dignu revoluciju ukoliko se ne slažu sa spoljnom politikom svoje države, kao da ne zna da uglavnom sve revolucije i pobune nikada ili jako retko nastaju spontano.
Sa druge strane, upravu je sa načelnim stavom da Rusija svoje "prijatelje" neće kupovati novcem. Mislim da je problem u nečem drugom, Rusi prosto moraju da shvate da njihov politički odnos prema pro američkim vlastodržcima mora radikalno da se promeni, a nikako prema Srpskom narodu koji je na delima osvedočeni prijatelj Rusa uvek bio i ostao. Nema mesta sentimentalnim osećanjima koja očigledno obuzimaju Menjšova u ovom tekstu.
NI SRBI NISU NAZNAČENI DA POSTOJE DA BI PO SVAKU CENU ŽIVELI ZARAD ODBRANE RUSKIH INTERESA I NjENOG POSTOJANjA! ALI, JAKA I SLOBODNA DRŽAVOTVORNA SRBSKA DRŽAVA SAMA PO SEBI ZNAČI I JAKA RUSIJA NA BALKANU.
Preporuke:
34
5
27 subota, 10 januar 2015 19:35
Joviša Vidić od Rudina
Kristalno jasno. Ljubav nema cenu, dok prostitucija, pogotovo politička, ima promenljivu tarifu, gde politički makroi diktiraju "tržište" ili tržište.
Jadni su svi oni koji kupuju prijateljstvo pa i ljubav. Pravo, iskreno prijateljstvo, bilo ono među pojedincima ili narodima nema cenu.
Mislim da kod Rusa sazreva saznanje o lažljivosti sadašnje srpske politike, oličene u likovima koji je trenutno vode.
Preporuke:
21
7
28 subota, 10 januar 2015 19:38
Đuka
Menjšov je geopolitički nepismen ili zlonamer. Geopolitika se ne vodi iz principa. Srbija prirodno teži Rusiji, kao svojoj civilizacijskoj bazi. Srbija je zbog toga vekovima na meti Austrougarske, Nemačke, Vatikana, SAD-a, itd. Da smo pre 25 godina otvoreno stali uz SAD, Vatikan i Nemačku, davali otvorene anti-ruske izjave kao Poljska i ušli u NATO, ne kažem da ne bi smo stradali, ali bi smo sigurno mnogo bolje prošli. Ako ništa stradali bi manje. Broj grobova kojih ne bi bilo meri se milionima da smo stali uz Austrougarsku i Hitlera. Ako je neko stradao na Balkanu za svoju civilizaciju, koju predstavlja Rusija, to je Srbija. Umesto da nam je beskrajno zahvalan, Menjšov mršavu rusku politiku na Balkanu opravdava ponižavanjem Srba, što je krajnje licemerje i uvredljivo za svakog časnog Srbina. Ako neko treba da bude ljut, to treba biti srpski narod prema nesposobnosti Rusije da zaštiti svoj civilizacijski prostor. Ovako, tapnu nas tapnu po ramenu, kažu da smo braća i usmere nas same protiv ala.
Preporuke:
57
8
29 subota, 10 januar 2015 19:43
Rđosav
- znaju Rusi kakva smo mi g_na.

- znaju odavno. Anegdota iz davnih tridesetih: Visarionovič je bio panslovenski zanesenjak (iako nije bio slovenskog roda) i mislio je: kad Rusija oslobodi sve Slovene tuđinskog ropstva - nastaće sveslovenska sloga i prosperitet.

- ali mu je Berija, Đurđijanac tože, ovako rekao: druže Staljin, šta god mi uradili - Srbi će više voleti Engleze!

- opasan je bio stari špijun Berija. A ni Putin nije naivan. Zna i on to što je Lavrentije znao...
Preporuke:
25
36
30 subota, 10 januar 2015 19:46
Nenad
Ovo izjednacavanje Srbije i Bugarske je bedno!
Preporuke:
55
14
31 subota, 10 januar 2015 19:50
Rđosav
- za komentatore kojima smeta izjednačavanje Srba i Bugara: pa današnja Srbija vodi "bugarsku politiku" - to se vidi iz avi(j)ona.

- gledam neko veče (na kratko! - to se nije dalo gledati) kad poče Radoš Ljušić da veliča "pametnu" bugarsku politiku, pa napada pokojnog Miloševića što je "odbio da primi američkog ambasadora", pa onda ključna misao srpskog nacional - intelektualca: a gde su nama NATO baze? Rumunija ima dve (tri?), Bugarska dve, a mi?! E zato nam se ovo događa, što nemamo NATO-baze!

- samo priprost svet u Srbiji je za Ruse, i to manjinski. Elita? - sva rusofobna. Statistička margina se zanemaruje...
Preporuke:
31
16
32 subota, 10 januar 2015 19:51
Plankton
Amin!
Preporuke:
11
19
33 subota, 10 januar 2015 20:07
Moskva
Pa moj Menjšov svaki srbin sanja zapadno društvo i odnose u njemu kao i način života. Niko i ne pomišlja niti mu pada na pamet Rusija kao uzor.
Švedska je Švedsska pa bilo za srbina ili rusa predstavlja pojam države,društva i stila života.
Dok to ne shvatite sve drugo je gola propaganda.
Preporuke:
7
27
34 subota, 10 januar 2015 20:08
teletabis
U ovom članku je Srbija u istom košu sa Bugarskom i Rumunijom, to je na žalost kompliment Srbiji koja nije članica EU a uvreda za ove dve druge.

Ostalo je istina, ma kako to boli istina je.

Razlika između kurve i Srbije je u tome što kurva pošteno zaradi svoje pare a u Srbiji samo neki dobiju pare a narod naje.. načisto.
Preporuke:
19
10
35 subota, 10 januar 2015 20:11
neško sever kosmeta
Teško onom koga RUS brani i Kinez hrani!
Preporuke:
6
38
36 subota, 10 januar 2015 20:12
ipak...
Izbrisao sam tekst koji sam prvo napisao, pristojnosti radi. Reći ću samo da Rusi izgleda imaju slabo pamćenje. Pa da! - to mora da je to. Do jesenas su se kleli u Nemce i u Merkelovu, a Srbe ko j...
Preporuke:
30
6
37 subota, 10 januar 2015 20:13
Dragan
Kako to Rusi tako nedemokratski i direktno pa u čelo? Umesto da su prevideli sitnicu da mi zajedno sa Bugarima i Amerikancima vežbamo za odbranu od Rusa oni se uhvatili za to kao Koštunica za Ustav.
Ćuška od brata boli više nego od stranca a istina boli još više od ćuške. Možda ovi što nisu shvatili članak mogu da ga pročitaju još koji put a naš narod kaže pomozi se sam pa će ti i Bog pomoći. A kad počnemo da radimo na sopstvenom spaseniju, umesto da kukamo kao babe, onda možemo i da se ljutimo što više pomoći ne dobijamo.
Preporuke:
18
8
38 subota, 10 januar 2015 20:18
Brane, Italija
Dajte nam još samo dva tri Menjšikova i Srbija će vrlo brzo ući u NTAO i EU.
Preporuke:
27
17
39 subota, 10 januar 2015 20:20
Nemanja
Dobro, a ko je to birao te vlasti?

Ovo je tacno,i ovo je ono sto i nas narod i komentatori ovde nece da prihvate ,a to je nasa odgovornost.Kriv je Kostunica,nebo plavo,sunce zuto ,kriv je Kostunica.A to sto milioni podrzavaju prvo Borisa,pa sad Vucka?Hm,ko je to kriv?Kriv je Kosunica i Pera Detlic.E to je ono sto smo mi p...e i ne smemo nasim komsijama i rodjacima da kazem sta mislimo o njihovim bezalternativnim putevima ka EU.Prvo u sedlu sa Borisom,sad sa Vuckom.Sutra neko treci,kao da je bitno to nama.

Ali nebi se bavio vise nama,nego ajmo malo u Rusima.Vi nama zamarate sto smo njih birali,to je tacno.Ali kojim ste vi to gestom pokazali da oni vama smetaju?Sto Putin nije izsao i rekoa da Vucic odbio da da diplomatski status humanitarnom centru u Nisu?Ne ,nije to rekao.Nego smo mi to saznali iz nekih alternativnih izvora.

zašto onda nema nikakvih masovnih protestnih akcija protiv politike njihovih sadašnjih vlasti prema Rusiji?

Zato sto je u Srbiji cenzura medija!
Preporuke:
28
5
40 subota, 10 januar 2015 20:23
TOPOLj
Sve je tačno što je napisao Aleksej Menjšov.Klipani koji drže vlast u Srbiji moraju znati da Vladimiru Putinu ne mogu lagati.Putin je mnogo više od običnog čovjeka a Rusija puno više od obične države.Od srpske narandžaste revolucije pa sve do danas,srpska javnost nije se postarala da neko normalan dođe na vlast.Petokolonaši tipa Đinđića i onih čije su DOS jakne pune američkih dolara,unazadili su Srbiju i unesrećili je za duži period.Pitanje je može li se Srbija vratiti.Koliko je kriv Đinđić,isto toliko kriv je Koštunica.A poslije njih svi ostali.I koliko je njihova krivica,isto toliko je i srpske javnosti.Srpska javnost u Srbiji sebi je dozvolila da joj predsjednik u 2 mandata bude potomak ustaškog zločinca Jure Francetića.A zašto ga ti srpski "patrioti" nisu skinuli sa vlasti?Zašto trpi NATO vazala Vučića?Rusi su imali Gorbačova i Jeljcina ali ta politika više ne postoji u Rusiji.Od državnog udara krajem decembra 1999 u Rusiji se vodi ruska a ne američka politika.Šta je sa Srbijom?
Preporuke:
29
11
41 subota, 10 januar 2015 20:24
nemanja
I nas narod neseta ni zbog smanjenja penzija i diranje u svoj dzep.A kamoli da paradira zbog Rusa.I opet neizostavni faktor to Rusko da je sve u redu.Kad je Putin toliko ljut na nasu vlast,zato je dosao da ucestvuje u ovom cirkusu zvana parada?

Zašto su na poslednjim izborima u Srbiji na vlast došli patrioti na rečima, a na delu – otvoreni rusofobi

Rusofobi?Pa ako su rusofobi,zasto tim rusofobima sedite na mitinzima.Zasto Jedinstve rusija salje svoje predstavnike na mitinge SNS I SPS.Zasto vam je glavni igrac u Srbiji Dusan Bajatovic?Dajte malo ozbiljnosti ,zamerate nama sto glasamo za SNS,a vi pre nego sto Srbi glasaju za njih sedite u prvim redovima i aplaudirate Tomi Diplomi.

Zašto ruski poreski obveznici treba da plaćaju nekog srpskog ili bugarskog društvenog radnika ili eksperta za ljubav prema njima?

Iz istog razloga zbog kojeg placate Beloruskog.Sta glumite sad,kad znamo da Belorus ima najefitniji gas u Evropi.Isto se odnosi i na Ukrajinu.Oprastali ste im dugove.
Preporuke:
22
10
42 subota, 10 januar 2015 20:25
nemanja
Gospodo, smirite se, Rusiji prijatelji za novac nisu potrebni.

Ne postoje u medjunarodnim odnosima prijatelji.Srbin i Rus pojedinacno mogu biti bliski.To je tacno.Imate nesto zajednicko,ali prijateljstvo medju drzavama ne postoji.Ja Tita ne volem(sto bi rekli moji sremci),ali Titovo NE Staljinu je jedino dobro sto je uradio za svo vreme.

Postoje interesi,i nista vise.A kad ima i ljubavi i zajednicke istorije izmedju dva naroda kao sto su Srpski i Ruski to ce ici mnogo lakse i bolje.

Cilj ovog mog komentara,nije bio da ja opravdam Srbe kao glasace SNS-a i DS-a.Jer ja prvi,ovde stalno pozivam na njihovu odgovornost.Ali,ipak stvari moraju biti ciste.Rusi nisu nista ucinili,sto bi ojacalo Ruski uticaj ovde.I sto je najbitnije,za njega nisu porebne pare nego samo malo volje.I nemojte da nam zamerate ono.sto ocigledno Putin ne zamera Vucicu.
Preporuke:
19
10
43 subota, 10 januar 2015 20:33
kaca
Ko i zasto šalje naše vojnike na vežbe u Bugarsku i protiv koga su usmerene te vežbe?
Naravno da smo svi svesni da je to protiv Rusije, foliranja nema.
Istina boli,autor članka je u mnogo čemu u pravu,a na nama je da se osvestimo i povratimo čast i dostojanstvo predaka.
Kompradorska elita vlada Srbijom i njenim institucijama i nema potrebe da se ljutimo na autora koji nam to jasno kaže jer smo i sami svedoci svakodnevnih brljezganja i štetnih aktivnosti po zemlju i narod te iste "elite".
Preporuke:
25
5
44 subota, 10 januar 2015 20:34
Jovo
Meni je jasno da je ovaj tip običan provokator i zapadni plaćenik,kako bi razbijaao slovensko zbližavanje.Rusija je puna drugorusijanaca,tako da su se Srbi malo istrčali veličajući današnje ruske političare.Kako je Putin mogo da prihvati nasilnu,ganstersku novu vlast u Ukraini i čak sa njim da pregovara,kako je mogo da izigrava borca za mir i dozvoli da Rusi na pragu Moskve u istočnoj Ukraini ovako se muče i stradaju,kako je mogo da podigne spomenik Jelcinu,kako je mogo preko noći da otkaže južni tok i favorizira Tursku koja ozbiljno pretenduje na Balkan,kako dozvoljava da oligarhi pljačkaju rusiju,još Hodorovskog nagradno pusti.Putin ima velikih zasluga ali i ozbiljnih mana.Prihvatimo za sada Rusiju takva kakva je,jer od zapada samo zlo imamo i naučimo da se uzdamo u se i svoje kljuse.Nismo toliko nemoćni ako se oterasimo domaćih zapadnih slugu,posebno ako uspe ovaj novi narodni front.Ako ne ima i drugih rešenja.
Preporuke:
20
11
45 subota, 10 januar 2015 20:40
TOPOLj
Drugi dio...Jasno je Putinu ko je ko u Srbiji i kojim je putem Srbija krenula.Šta će srpski vojnici na NATO vježbama?Glume neke mangupe,neku veličinu,ili šta već.Srbija je članica NATO-a,ne javni nego pritajeni.Pritajenost za sobom vuče još jednu potešku kategoriju a to je podlost.Pritajeni ili podli član NATO-a,pa tu nema razlike.Zna ovo sve Vladimir Vladimirovič i oni koji treba da znaju.Ne mogu podlaci u srpskoj vlasti da lažu Putina.Može to proći na ovim prostorima.Kod Putina to ne prolazi.Bezobrazluk kod srpskih-NATO podlaca uzima maha i to konstantno.Nema stajanja.Izdaja i podčinjavanje neprijatelju,to je kontinuitet u Srbiji,prije i sada.Na dvije stolice nije moguće sjediti.Krim je dio Rusije.To treba da prime k znanju prozapadno orjentisani Vučić.Vučić kaže kako poštuje teritorijalni integritet Ukrajine.Ostaje pitanje koje Ukrajine?Kakva je to država Ukrajina?Gdje počinje a gdje završava?Vide u Kremlju koliko je sati i kuda plovi srpski brod.Tako hoće većina Srba.Nažalost.
Preporuke:
24
7
46 subota, 10 januar 2015 20:44
Iz Norveške
Sve što čovek napisa je tačno i argumentovano...Ni po babu ni po stričevima.Još par ovakvih ubojitih i otrežnjujućih tekstova od braće Rusa i jedva će Srbi dočekati da ih sve dočekaju na nož.Još će nam Rusi ispasti gori neprijatelji jer nas NISU bombardovali 3 puta za poslednjih 100 godina,kao neki.
I narkoman ne voli kada ga bude i otrežnjuju i odvikavaju od narkotika...pa tako ni obećanjima drogirana i izbezumnjena Srbija.U svom euro zanosu,otkačiće Srbi i Ruse i majku i oca,(Kosmet da ne spominjemo),samo da budu veći englezi od engleza...veći hrvati od hrvata,veći natovci od natovaca samih itd itd

Na kraju ćemo ostati sami bez države ispod jednog maslačka bez da se guramo....Izgleda,mora tako.
Preporuke:
19
13
47 subota, 10 januar 2015 20:45
tacno je
Menjsov, tacno je to sto kazes, a sad se vrati na tvoju rusiju kad smo mi sami ratovali protiv celog nato pakta, gde ste vi tada bili i ko vas je placao, zasto odoste sa kosova kad nam je bilo najteze....skupo vas kostalo, je li....pa zar prijateljstvo i ljubav imaju cenu....i ja i ti vidimo da izgleda ima!...vi ovde nemate ni tv stanicu....od arogancije nema nista, zavrni rukave pa pocni da radis, mozda se od nas neko pridruzi!
Preporuke:
26
9
48 subota, 10 januar 2015 20:51
Petar
@subota, 10 januar 2015 18:03
Slavomir Spski, Boj vojevo
Kako si boj vojevo to je vec poznato...Niko ga moj ne vojevao tako
Preporuke:
8
13
49 subota, 10 januar 2015 21:14
Dragi Aleksej
Ja isto tako vidim svoj narod. Putin zna. Hipotetički,već sam tražio azil. Ovde nema mesta za nas od "sovjetske i ruske škole". Ako Putin samo namigne, poginuću! Ali i posmrtno želim slobodu! Matuška me mora zagrliti i de fakto i de jure. Ovde bih bio proglašen teroristom...po zakonu. Hoću da naša deca znaju zašto sam dao život! Za Putina! Za Matušku!
Preporuke:
23
3
50 subota, 10 januar 2015 21:23
Rusofil
Infantilan clanak. Doticni gospodin kao da misli da je demokratija smisljena da bi narod vladao.
Preporuke:
20
4
51 subota, 10 januar 2015 21:39
Vladimir Đilas
Autor veoma podcenjuje moć "meke sile" i medija.
Pričajmo o interesima, ima li Rusija interese na Balkanu (Srbiji)?
Da li Rusija ulaže u neki pokret, NVO, medij ili sl. da podrži SVOJE interese na Blakanu?
Ma i da smo braća, kese nam nisu sestre.
Preporuke:
14
4
52 subota, 10 januar 2015 21:51
KK
Svaka čast, dobro je da ste im konačno rekli u lice ko su i šta su!!! Mogu da lupaju minuse kolko hoće, to Srbiju neće dovesti u bolje stanje.
Preporuke:
12
7
53 subota, 10 januar 2015 21:57
geolog
" !!!!!!!! "".....Emoj Vladimire sa sircetom se ne hvataju muve...... "G- dine !!!!!znamo mi, to što ti veliš,muve se 'vataju na g....!
Preporuke:
9
6
54 subota, 10 januar 2015 22:02
Ja
Ne znam zasto je ovaj tekst uvredio mnoge od posetilaca ovog sajta kada niko ne moze da ospori tacnost onog sto je u njemu receno. Pa zar mi sami svakodnevno kriticki ne pisemo o nedopustivom i sve brzem priblizavanju Srbije NATO-u, Rusiji antagonistickom bloku zemalja, sto nas cini sve udaljenijima od Rusije, cime izdajemo i sami sebe...
Preporuke:
19
12
55 subota, 10 januar 2015 22:13
Svetislav Kostić
Jedmom riječju srpsko srbijansko bugarske sv.... Deprimirajuća istina, da su Srbi sa druge strane Drine onaj čestiti i buntovni dio srpske populacije.
Preporuke:
20
14
56 subota, 10 januar 2015 22:19
Nemanja Vlahović
Srbija (Rusija ...) nema prijatelje, Srbija (Rusija ...) ima samo interese. To je inače Churchilleva izjava o Velikoj Britaniji, ali važi za sve zemlje i narode.
Naravno, mogu da postoje simpatije među narodima, i moguće je na temelju tih simpatija tražiti zajedničke interese, sklopiti saveze.
Pristup g. Menjšova temi naravno nije ispravan, jer mi (još?) nismo prešli u tabor neprijatelja Rusije, a zaista je nerealno očekivati da će se siromašan i medijima izmanipulisan narod buniti zbog spoljne politike zemlje. Politiku formira politička elita, a u Srbiji je ta elita neobrazovana, slaba, korumpirana i podeljena.
Ne razumem bes nekih komentatora, da ne govorim o elementarnim nedostacima istorijskog znanja. Rusija je velika zemlja, ima globalne interese, a mi smo kao narod pola Moskve. Ja ne tražim ni od koga da interese Srbije, u okvirima poštenja, stavi ispred interesa svoje zemlje. Ipak smatram, da odnos Rusije prema nama u toku istorije bio je mnogo češće povoljan nego nepovoljan.
Preporuke:
12
6
57 subota, 10 januar 2015 22:28
ha ha
@ geolog, dobar tek!
Preporuke:
6
5
58 subota, 10 januar 2015 22:31
Žika
Čitajući tekst odmah sam mu dao plus, jer je istinit, jer osećam nasilje nad sobom da me neko vodi u EU bez mog demokratskog-referendumskog pristanka, jer je neko srpski novac i srpsko zlato isporučio u London na čuvanje (čitaj nepovratno), a zavlači mi ruku u džep da spašava Srbijagas, jer... Zatim pročitah kritičke komentare na ovaj tekst pa i njima počeh davati pluseve, jer smo više puta zatezali ručnu neprijatelju u pohodu na Rusiju, jer rusko rukovodstvo ima sasvim dovoljno informacija o karakteru našeg rukovodstva, pa ipak se posećuju, a evo stižu zamerke. O čemu se tu radi? Neka veoma zamršena šahovska igra. Radoznao sam razumeti kakav je ovo potez,za mene nejasan i nerazuman. Ali sam svestan da to i ne bi bio neki potez, ako bi ga svako razumeo. Ako se sumnja da je isceniran i napad na Šarl Ebdo, što takođe znači neki šahovski potez, moram priznati da su uspeli da me zbune. Možda će mi biti jasnije kada nekome padne zastavica.
Preporuke:
15
3
59 subota, 10 januar 2015 22:42
Miki
Veze Srbije i Rusije i narodnih Crkava ruskog i srbskog naroda nikada nisu počivali na čisto zemaljskim rezonima i zato su bile neraskidive. Sve uskogrudo i sitnoračundžijski zemaljsko, po pravilu pritom i bogoborno, što se nametljivo uplitalo u njihovo osmišljavanje i ”održavanje” i ”raskidanje” prolazilo je sa zemaljskim krahom svojih tvoraca i aktivista, pa će tako, ni ne okrznuvši ih, proći i sve tlapnje ateizovanih psevdopatriota tipa ovog Menjševa ili naše Kandićke. I sam LATINSKI, VATIKANSKI naziv ovog ruskog sajta - Regnum (Kraljevstvo, ne Carstvo) i vrlo smišljeni i umišljeni izbor autora koji na njemu objavljuju, a po pravilu nisu pravoslavnog pedigrea, nego često jevrejskog i dr. bude sumnju u dobre namere njegovih opslužitelja.
Preporuke:
14
3
60 subota, 10 januar 2015 22:44
Treba objasniti
da Rusi imaju pretstavu o Srbima na osnovu dokumenata Kominterne, koja je bila pre 2 svetskog rata kategorično protiv Srba i Kraljevine Jugoslavije. Rusko znanje istorije je na osnovu sovjetskih izvora tako da većina u stvari malo zna o Srbima, našoj istoriji i odnosima sa Carskom Rusijom. Pokojni Kralj Aleksandar se zamerio sovjetiji kada je primio Ruske emigrante posle revolucije. Inače Rusi su uvek favorizovali Bugare jer su im geografski bili bliži. Takođe Rusi su oslobodili Bugare od Turaka jer Bugari nikada ni jedan ustanak protiv Turaka nisu digli, dok smo se mi borili i bez Rusa u dva ustanka. Mislim da autor članka nije dovoljno upućen u istorijska događanja i da je prevideo masu grešaka koje su Rusi u odnosu na Srbe napravili u zadnje vreme. Da ne ponavljam što su prethodni komentatori rekli u vezi sankcija i ostalog, mada naša vlast od 5 Oktobra a i sadašnj Rusima ne uliva poverenje. Nažalost ostavljeni smo da se sami snalazimo bez njihove pomoći.Ili nas Rusi bolje poznaju od nas sami.
Preporuke:
16
5
61 subota, 10 januar 2015 22:52
ND
Za Rđosav

Sovjeti su toliko cenili Staljina i Beriju da su razmontirali ceo njihov sistem, a Staljinovo telo uklonili iz mauzoleja.
Preporuke:
8
6
62 subota, 10 januar 2015 22:54
...
Čitajući ove komentare vidi se koliko je socijalni inženjering Tavestok Instituta delotvoran!
U pamet se braćo, s kojim pravom tražite od ikoga da uradi nešto a vi niste u stanju da izađete u većem broju kada potpišu Briselski sporazum, ni kada vam uzimaju plate ni penzije, kada vam nastavljaju najgoru žutu politiku goru i od samog kartela žutog, kada nema glasa na ulici jauka za sve one nestale ljude u Žutoj kući, tužne i u depresiji izbegle iz Oluje, itd, nisu vam braćo Rusi za to krivi ni autor ovog teksta.
On nije birao Vučića, Dačića, JULina i ekipu, ko ih je birao gajio dvadeset godina i kao nije provalio - neka ne krivi Ruse, već pogleda u ogledalo.
Istina boli i ona je lekovita jer je od brata!
Preporuke:
21
5
63 subota, 10 januar 2015 22:56
Evrosleptik za Svetislava Kostića
Svetislave, rđo, ne vređaj nas. Protiv svojeg interesa radiš.
Drugo, nemojte - n nama južnjacima da solite pamet. Dovoljno nas peče što nas je čovek opravdano, prema današnjem trenutku i politici ove i prethodne vlasti stavio u istu vreću s našim krvolocima.
Treće. Uprkos svemu što je nakon drugog rata s tih strana u Srbiju s Jovom Kapičićem došlo da se gospodari mi barem o vama imamo dobro mišljenje i bratske osećaje.
Četvrto. Ne lajte ovde u komentaru zajedno sa botovima, već napišite tekst pa objavite na NSPM. Mi smo junaci bili u oba rata, a vi?

Sram te bilo, rajetine, ko je devedesetih platio rat za vašu slobodu krvlju, inflacijom, sankcijama, novim pustošenjem od vaših boljševičkih rođaka već odavno opustošenih sela i gradova? Takvoj sorti kakav si uspelo je šta Bugarima u dva rata i posle dve protivgerilske kampanje nije.

Čitaj malo istoriju Srba, međede. To što pameti nemaš lako je, ali fali ti i duša.
Zato: sikter, bre!
Preporuke:
13
8
64 subota, 10 januar 2015 22:56
Mladi DŽedaj
Logici i činjenicama u članku zaista nema šta da se prigovori. Treba biti pošten pre svega prema sebi. To što članak boli, nije zato što je autor zao, nego što se Srbi mnogo samozavaravaju pa je suočavanje sa realnošću bolno.
Preporuke:
11
8
65 subota, 10 januar 2015 23:01
Danilo
@ Jasna,
Svaka cast,pametna pcelice.

@ Nemanja,
Bravo,sve si super rekao,odlicno,samo imam mali dodatak na primjedbu Menjsova da je taj isti narod birao tu vlast.

Medjutim,moram reci Menjsovu,a ne g-dinu Nemanji.

Narod ne bira svoje rukovodstvo samo radi dobrih odnosa sa Rusijom,citav je splet stvari koji navode narod da za nekoga glasa,a na prvom mjestu su ekonomski razlozi,licni standard,jednom rjecju kako sta staviti u se,na se i poda se.

Narod je birao Djindjica zato sto je Zapad rekao,skinite Milosevica pa cemo vam ukinuti sankcije,a narodu dodijale muke,nema mlijeka,nema secera,nema ulja,nema toalet papira,plate 10 DM i tako napusti Sloba.

Tadic je biran radi EU,Nikolic i Vucic isto,zbog podizanja licnog standarda.A,tako misle i Rusi i svi narodi.

G-dine Menjsov,70% Srba voli Ruse,a manje od 1% Rusa voli Srbe,a Rusima su svi redom ispred Srba,pa je Putin ODLIKOVAO MESICA za 60-god.pobjede nad FASIZMOM,ZBOG AKTIVNOG UCESCA U WWII.
JE LI TUZNO ILI ZALOSNO.
Preporuke:
14
10
66 subota, 10 januar 2015 23:12
Pravoslavni Srbin
Polako ljudi ne nasedaj te na provokacije. Ovaj covek je klasicni Ruski izdajnik kao i oni ruski izdajnici koji nisu pomogli Srbiji devedesetih. Pa i mi sami imamo izdajnike i danas i imali smo ih devedesetih kao sto si bili Jovica Stanisic i svi ostali zamislite u kakvoj smi mi bili situaciji devedesetih da ratujemo protiv celog sveta a covek koji je zaduzen za drzavnu bezbednost IZDAJNIK. Srbski narod zna kojoj civilizaciji pripada bez obzira na izdajnike sa obe strane
Preporuke:
13
6
67 subota, 10 januar 2015 23:24
Danilo
Toga dana 09/05/2005 nisam mogao vjerovati da je Putin odlikovao Stjepana Mesica za ucesce u antifasistickoj borbi u WWII.
Pravio sam se da to nisam cuo i procitao,jer,to ne moze,biti,to je neka zabuna,govorio sam sebi.
Pa,na You Tubu ima na gomile materijala kako se ustase bore pod Staljingradom,kako bombarduju Rusiju iz njemackih aviona,kako kolju Ruse.

Evo izvjestaja:

"Hrvatski Pred. S.Mesic primio je u ponedjeljak,nakon vojne parade,u Moskvi od ruskog Pred. V.Putina jubilarnu medalju povodom 60 god. pobjede nad fasizmom.
Odlikovanja su jos primili rumunski kralj Mihael,albanski pred. Alfred Moisiu,grcki pred. Karolos Papuljas,pred. Kipra Clerides i bivsi pred Poljske Vojceh Jaruzelski.

A,na kojoj strani smo se mi Srbi borili,g-dine Menjsov,a na kojoj Rvati,ustase?

Ovaj gest ne moze Putina,kod mene,oprati stotinu Volgi.
A,mi Srbi se pravimo da ovo ne cujemo i ne vidimo,jer,kako cemo priznati sami sebiu kad su to nasa braca.
A,jesu li g-dine Menjsov?
Preporuke:
17
8
68 subota, 10 januar 2015 23:33
Ankete koje Danilo interpretira o ljubavi Rusa prema Srbima
su rađene u režiji i finansirane od strane AMERIČKE nevladine organizacije.


ps. čovek koji Jasni komplementira ne zaslužuje ikakvu opservaciju te je ista namenjena svima drugima da ne prihvate njegovu argumentaciju kao istinitu
Preporuke:
12
4
69 subota, 10 januar 2015 23:39
Danilo
@ Evroskeptik,Ko si ti.g-dine,da nekoga nazivas medjedom i da ga sikterises?Zasto vrijedjas?Ako ti se ne svidja necija diskusija kazi to bez vrijedjanja i diskvalifikacija.Ocekujem da se izvines g-dinu S.Kosticu,g-dine,Euroskeptice,a ako se ne izvines,dokazaces ko si i sta si.
Preporuke:
7
6
70 subota, 10 januar 2015 23:46
saša r.
G-dine Menjšov, ili ste istorijski i politički šarlatan, ili ste zlonamerni do zla boga. Ovakvim tekstom samo možete da okrenete Srbe od Rusa.
Prvo, da nije bilo Srba, vi biste i dalje imali predsednike tipa onog nesrećnika Gorbačova i pijanog Jeljcina! Ako se dobro sećam, Milošević je bio jedini političar u svetu koji je podržao maršala Jazova protiv ova dva magarca koja sam malopre naveo!
Dalje, da nije bilo rata protiv NATO razbojnika 1999. i sramnog ponašanja Rusije, nikad ne biste iznedrili Putina.
O poređenju sa Bugarima da ne govorim, sa njima poredite Vašu mamu i tatu, a nas ne vređajte!!
Pošto imate amneziju, da Vas podsetim, 1915. smo tražili dozvolu da uletimo preventivno u Sofiju i izbacimo Bugare iz stroja na vreme. Rusija je, zajedno sa Englezima i Francuzima bila strogo protiv, jer je koketirala s Bugarima.
Rezultat su stotine hiljada mrtvih vojnika, žena, dece i staraca u albanskim gudurama!
Toliko o prostituciji!
Preporuke:
20
7
71 subota, 10 januar 2015 23:56
Srba Rusović
Brate Aleksej mnogo lupaš za male pare., neznam ko te plaća da tako lupetaš , o čemu ti pričaš , koja ljubav koje prijateljstvo za pare., kod nas u Srbiji su to radile ruskinje,za pare,koliko se ja razumem u opis prostitucije.
Nego da neradiš ti za Amere , kad tako lupetaš kao pravi durak-Budala. Nemoj Srbe da porediš sa kurvama - neisplati ti se to ., Svašta su radile devedesetih ,kad ste bili pod pijanim Jeljcovooom.,koji je za 1 litar votke dao pola Rusije. Ajde bre opametite se Ruje.,nema razloga za strah, Branićemo vas mi od nato-a , sa sve onom tehnikom , koju ste videli na paradi u oktobru 2014 ,bolje nemamo, samo nemoj da prozivaš i budi miran, netalasaj.
Preporuke:
19
7
72 nedelja, 11 januar 2015 00:14
Ali ipak :))) Drug Koba sa ,,Sinovi,, bez prvu Damu
Vrednosti ili vriJednosti (na ,,crnogorski ako zborim).

Kad budete SHVATILI I DELILI iste Vrednosti kao Istok ima o cemu da se prica do tada... I (We) really sorry, but (jel se cita But kao svinjski ili Bat ?) .... niJesmo (na ,,crnogorski receno sas iJJekavicu) mi budale kao sto vas Jenglezi braca uce i razne ,,vojvode,, (domacinske ili Hashke, zavisi).

Znaci u medjuvremenu cudite se oko ruskih geopolitickih interesa, ekonomije i ,,cekajte,, (kao lisica) da Rusija ,,propadne,,. Ce buDne, sa' ce... :)))))

Kad bi obican covek mogao da vidi 50 ili 100 godina unapred i da vodi zemlju, ne bi bio obican, pa ni ,,komentator,, na NSPM, a sta su i gde su ruski dugorocni interesi verujte nigde necete procitati.
Sta behu vrednosti (duhovne i materijalne) kojima Istok tezi i kako do njih, pokusajte sami shvatiti.

Cisto da pitam sve ovde ,,VelikoSrbe,, bi li ste uzeli pusku i ratovali za ideju ako vasa zemlja nije direktno napadnuta ? Bi osvajali tek tako, cefa radi ??

Onako pitam
Preporuke:
11
6
73 nedelja, 11 januar 2015 01:05
Ali ipak :))) za Srbu Rusovica - Beo-Brozovica
Gresis srPo... vama u tom sastavu vojnog kadra (zene i puno homoseksualaca) nece biti dato da prismrdite blizu ruskih redova i rovova. Do rovova i mozete doci sa Natovske strane (sto i hocete) al ima tamo ,,dobrodoslice,,... ko sto se videlo na zemlji Donjeckoj :)))

Ne trebaju Rusima (i pravim Srbima) oni od Boga prokazani koji prljaju casnu uniformu svake vojske (i uniformu vojske koju sam nosio i krvlju je natopio, sacuvao Bog pa nije mnogo, svega dva puta lakse) da ih ,,brane,,.
Cuva Bog na nebu i Armija i Flota na zemlji svetu rusku zemlju. I kad je sama a sa svih strana neprijatelj ide, pobedila je i pobedice. Ruski se narod pokajao i resio da okaje svoje grehe. Ti vidi o svojima koje i dalje cinis, a nemas hrabrosti da popu pop, a bobu bob kazes. I sa oruzjem u ruci stanes u odbranu casti.

Sa tom ,,vojskom,, uskoro ces biti porazen i od kosovske ,,vojske,, i bezati za Krusevac kod Keramicara :))
Preporuke:
5
3
74 nedelja, 11 januar 2015 01:17
Oliver Kromvel
Pa zato što niste plaćali zato i imate danas BAJDENA u Kijevu.Ja bih uzvratio kontra pitanjem mnogi čitaoci su dali argumente i kontra argumente ja se držim jedne ustaljene paradigme napad je najbolja odbrana.Neka Menjšov srpskoj javnosti objasni kroz jedan autorski tekst koje su to vrednosti i tekovine današnje Rusije,imali ona cilj,ideologiju,znali svoj put ne samo geopolitički već i ideološki pa ako hoćete i duhovni.Nešto nevideh da se,Glazjaev,Medvedev i ostali ubiše da otelotvore ideale i dela Iljina,Solonjeviča,Tihomirova,pre će biti da su smartfon i Kim Kardašijan ideologija današnje ruske elite koja uzgred budi rečeno nema pravo da bilo šta prebacuje Srbiji kada su sav kapital izneli na zapad a decu školuju u Engleskoj,da li je Kravčenko ili nemi birokrata Čepurin taj prototip novog Ruskog čoveka koga mi treba da sledimo.Zna li Rusija uopšte šta hoće ili samo dela po inerciji,želi li uopšte Srbiju za saveznika.
Preporuke:
11
3
75 nedelja, 11 januar 2015 01:24
Rđosav
Danilo:
Toga dana 09/05/2005 nisam mogao vjerovati da je Putin odlikovao Stjepana Mesica za ucesce u antifasistickoj borbi u WWII.
- e pa vidiš, dečače, taj Mesić i ostali Hrvati ne izlaze pred Ruse sa ustaškom ili domobranskom pričom - već sa partizanskom. I za tu priču dobijaju odlikovanja.

- a Srbima je baš bilo zapelo (Vuk Drašković li beše ministar inostranih dela?) da na proslavu u Moskvu pošalju - četničku delegaciju. Kao, dosta smo slali partizane - sa`će vam šaljemo četnike.

- nego, Rusi su prilično alergični na sve te revizionizme, te odbaciše genijalni predlog Vuka, Koštunice i ostalih novočetnika. Po ruskim arhivama četnici ne spadaju u antihitlerovsku koaliciju.

- eto kako si ostao bez ruskih odlikovanja, moj Srbine...
Preporuke:
7
8
76 nedelja, 11 januar 2015 01:26
Oliver Kromvel
Autor ili nerazume ili je namerno bezobrazan,šta je to meka moć i u braku ako muž i žena nerade,nemaju uslove za normalan život i pored ogromne ljubavi brak na kraju puca.Da li to Menjšov hoće da nam kaže da se Rusija ponaša kao šiparica od 15 godina koja očekuje ljubav na prvi pogled,nešto što je samo po sebi iracionalno.Druže Menjšov šta je to uopšte Rusija danas ko ste vi uopšte,nekada smo se divili Dostojevskom,Puškinu,Gogolju,Nabokovu,Turgenjevu,divili smo se ruskoj kulturi,nauci,sportu,vojsci,pa čak i Sovjetska Rusija je znala sebe da izreklamira dobro a čemu danas da se divimo Deripaski,Abramoviču,Kadirovu,šta ste vi to nama ponudili,za to što smo svojom krvlju kupili vašoj zemlji 10 godina.Da li je autor ikada bio u Srbiji da li poznaje srpski narod,kako se usuđuje da narod Tesle,Pupina,Milankovića stavi u isti koš sa starim Ruskim miljenicima Bugarima koji Srbima nisu ni do članaka pa čak ni ovakvim Srbima ni boljim ni gorim od ostalih.
Preporuke:
9
3
77 nedelja, 11 januar 2015 01:35
ѕ.j Uzeti osnovane kritike k srcu, ostalo odbaciti, jer se vrlo lako može raditi o plaćenoj provokaciji
Istina je i da smo mi postali apatički, da očekujemo od nekoga drugog da nas spasi. Istina je i da Rusija ne radi dovoljno da zaštiti svoje interese. Sve je to istina, i to i prohvtatime. A na ishitreno ispoljavanje gneva koje čoveka zaslepi, pa ponegde i pretera, ne treba obraćati pažnju. Čovek greši, pa u odnosu sa ljudima moramo imati malo više razumevanja.

Ostavimo se šuplje priče i radimo na rešenjima. Rušimo zlo dobrom.
Preporuke:
4
2
78 nedelja, 11 januar 2015 01:35
Oliver Kromvel
Da li se to drug Menjšov rukovodi činjenicama zar nije onaj karikaturalni čovečuljak pitao Putina koji mu je jasno rekao da za Srbiju nema mesta u EAU jel je daleko a u BRIKS-u jel je siromašna i niko to nije demantovao.Imate li vi uopšte kao država interese na Balkanu,želite li uopšte Srbiju,Rusija Srbiji duguje mnogo odnosno ruske političke elite,svom bratskom narodu u Ukrajini koji vas zove Moskalji ste i pored svih izdaja i zločina spremni da date sve,da li je baš primer Ukrajine ono što buni druga Menjšova,druže Menjšov vaša taktika u Ukrajini je bila pogrešna jeste vi poklonili Ukrajini 80 milijardi ali kojoj Ukrajini,Janukoviču,Kolomojskom,Timošenkovoj,Ahmetovu običan Ukrajinski narod živi u odvratnoj bedi,na pogrešna vrata ste kucali i sada snosite posledicee.Srpska ljubav prema Rusiji je iskrena a da li je odnos ruske političke oligarhije iskren,neka se drug Menjšov malo zapita,naravno on nije dovoljan razlog da Srbija okrene leđa Rusiji za to je potrebno mnogo više.
Preporuke:
9
3
79 nedelja, 11 januar 2015 01:47
Tema prava, da li i prosta?
Da bi je pojednostavili, bavimo se samo (BJR) Srbijom, mada su ekstrapolacije verovatno u redu:

I pored velikih simpatija našeg naroda za Ruse i RF, narod ne odlučuje. 'Zapad' je to shvatio i zato ulaže nekoliko miliona tantuza godišnje u one koji odlučuju, da bi nacedio desetine milijardi pacifikovanjem miliona duša.

Dok su naša iskreno vozljubljena braća Rusi (hvala Bogu) privremeno bili sovjeti, odlično su znali da igraju tu igru. Bili su najbolji. Umeli su da preokreću ljude, partije i države. Možda to ovde rade i dalje. Samo se to odavde više ne vidi: Ili su se usavršili ili plaćaju pogrešne.

Ovde bi mnogi voleli da pomognemo, iako smo u okruženju. Postavlja se pitanje kako to postići vezanih ruku i bez logistike?

Evo samo jednog prostog životnog pitanja: Šta bi bilo sa našom decom u nekim situacijama?

Koliko može bespomoćan da pomogne?

Sit gladnom ne veruje: Ne prostituišu se svi iz zadovoljstva...
Preporuke:
1
5
80 nedelja, 11 januar 2015 06:44
Dostojevski-1
Za one koji misle da je tekst uvreda za Srbe, evo istovetnog mišljenja Dostojevskog. Pažljivo pročitajte pa procenite je li nas i on pogrešno procenio:

"O Slovenima i njihovom odnosu prema Rusima

Srbija je [1876] izašla na bojno polje uzdajući se u svoje moći ali, razume se, ona zna da samo Rusija može da je sačuva od propasti u slučaju velike nevolje – ona zna da će joj Rusija svojim ogromnim uticajem pomoći, u slučaju uspeha, da sačuva maksimum dobitka. (Dnevnik pisca 1876, str. 206)

Oslobođeni i zahvalni Sloveni bi, prirodno, trebalo da prigrle Englesku kao svoju spasiteljku i osloboditeljku, i ona bi im tada „otvorila oči što se tiče Rusije“: „Evo“, rekli bi tada, „to je vaš ljuti neprijatelj, ona je, pod izgovorom da brine o vama, jednako sanjala kako da vas proguta i kako da vas liši vaše neminovne i slavne političke budućnosti“. (Dnevnik pisca 1876, str. 286)
Preporuke:
5
3
81 nedelja, 11 januar 2015 06:47
Dostojevski-2
No, ipak, glavni razlog te njihove surevnjive mržnje prema njemu [generalu Černjajevu] bio je, u to nema sumnje, onaj o kojem sam već bio u prilici da govorim, dakle ono predubeđenje veoma velikog broja Srba da, ako Sloveni i budu oslobođeni uz pomoć Rusa, to će biti samo korist po Rusiju – Rusija će njih osvojiti i lišiti one „toliko slavne i nesumnjive političke budućnosti“. (Dnevnik pisca 1876, str. 331)
Preporuke:
5
3
82 nedelja, 11 januar 2015 06:48
Dostojevski-3
Postoje dve Srbije – Srbija viših krugova, nestrpljiva i bez iskustva, koja još nije živela pravim životom i koja još nije pokazala svoju akciju, ali koja već strasno mašta o budućnosti, ona već ima svoje partije i zna za intrige koje ponekad dobijaju takve razmere (zbog svog pomanjkanja iskustva) kakve ne možemo sreti ni u nacijama koje su mnogo starije, već i kudikamo samostalnije nego što je Srbija. Ali, uporedo sa tom „gornjom“ Srbijom, koja tako žuri da živi životom političke nacije, postoji i ona narodna Srbija koja jedino Ruse smatra svojim izbaviocima, svojom braćom, ona ruskog cara gleda kao svoje sunce, ona voli Ruse i veruje im. (Dnevnik pisca 1876, str. 331)
Preporuke:
4
1
83 nedelja, 11 januar 2015 06:49
Dostojevski-4
Da, to je večna nesloga među Slovenima! Oni sve to čuvaju u svojim predanjima, sve to prenose svojim pesmama, i bez Rusije kao velikog centra koji ih može ujediniti – ne može biti sloge među Slovenima, bez Rusije se Sloveni ne mogu održati, nestaće s lica zemlje potpuno – bez obzira šta o tome mislili predstavnici srpske inteligencije ili nekakvi tamo civilizovani i evropeizirani Česi… Ima u njih previše sanjara. Gotovo svi su oni sanjari. (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 45)

Ja bih tim visokoobrazovanim Srbima, koji su ovog leta gledali s toliko nepoverenja na Ruse, ukazao, na primer, na pesmu A.S. Puškina – “Pesma o Crnom Đorđu”, ili na onu “Boj pod Zenicom velikom”… A kad bi Srbi pročitali te “pesme”, oni bi konačno shvatili šta mi mislimo o njihovoj slobodi, da li mi poštujemo i radujemo se njihovoj slobodi ili ne – shvatili bi da li mi želimo da ih zgrabimo pod vlast ili ne, da li želimo da im uzmemo slobodu ili ne. (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 46-47)
Preporuke:
5
1
84 nedelja, 11 januar 2015 06:50
Dostojevski-5
Međutim, i sada se mogu sigurno znati dve stvari: 1) slovenska plemena čitavog Balkanskog poluostrva će se brzo – možda i ne tako brzo- ipak osloboditi turskog jarma i počeće da žive novim slobodnim i može biti i nezavisnim životom i 2) … Da, upravo ovo drugo je ono što će se obavezno desiti i o čemu sam ja odavno želeo da kažem svoje mišljenje. To “drugo” se, po mom najdubljem uverenju, sastoji u tome što Rusija neće imati, i nikada nije ni imala, takve neprijatelje, zavidljivce, klevetnike i otvorene hulitelje nego što će biti ta slovenska plemena kada ih Rusija bude oslobodila i kada Evropa bude priznala da su oslobođena! (Dnevnik pisca 1877-1881, str. 363)
Preporuke:
6
2
85 nedelja, 11 januar 2015 13:20
BojanM
Rusiju i danas vode komunjare.Svaki dalji komentar je izlisan.Nije to carska Rusija.E zato nam ne pomazu.
Za ruske komunjare Srbija je neprijatelj!
Preporuke:
5
11
86 nedelja, 11 januar 2015 13:22
Ginter Zibert
@Danilo
"srpsko srbijansko bugarske sv...." napisa S. Kostić, i za vas je ovo mišljenje!!!? A "međede" je teška uvreda koja zahteva izvinjenje,a ako se Evrosleptik ne izvini onda će pokazati svoje pravo lice.Kakva hipokrizija sa vaše strane Danilo,dostojna naših satrapa sa zapada!
Čitajući vaše komentare ,da se primetiti jedna konstanta, naime kad god je tema Rusija vi plasirate fino upakovanu Rusofobiju.Znate onu matricu tipa, strašno ste zabrinuti za srpsku stvar a rusi ne čine ništa da nam pomognu itd.Sve to potkrepljujete "procentnim dokumentima",te koga je Putin odlikovao itd.E vi tu pokazujete svoje pravo lice.
Preporuke:
6
2
87 nedelja, 11 januar 2015 14:37
mamago
Maša i Medvedь?
Preporuke:
2
1
88 nedelja, 11 januar 2015 15:52
nn
Ima mnogo država na svetu čiji narodi i vlasti iskreno žele da sarađuju sa Rusijom, a za svoju nezavisnost od SAD vode stvarnu višegodišnju borbu, i sa oružjem u rukama. Isteklo je vreme brbljivcima.

Ovo je ogroman bezobrazluk. Srbija se skoro 10 godina borila za svoju nezavisnost i samostalnost, ne razmatram sad koliko je to efikasno, i to je platila krvlju, teritorijom i ekominskim unistenjem. Za to vreme Rusija nije uradila nista da pomogne tu borbu, cek je priznala raspad Jugoslavije po avnojevskim granicama i direktno zabila noz u ledja srpskoj borbi. Pa ako sad Srbija ne moze da se poziva na izdajnicku i odnarodjenu vlast koja se odrzava na infuziji americkih dotacija i zahvaljujuci informacijama stranih obavestajnih sluzbi, onda ni Rusija ne moze da se poziva na pijanog Jeljcina i ekonomski kolaps. Magarcu treba reci da je magarac, pa makar to bio i ruski magarac.
Preporuke:
9
4
89 nedelja, 11 januar 2015 16:41
Evroskeptik
Jaka reč, ali da li prejaka? Na nepoštovanje nepoštovanjem, dosta je višer povlačenja.

Tip se seti da nas, Srbe iz Srbije - što znači da Srbijanci ovde ne postoje i prestanite ako da nas nazivate, j..o vas onaj ko vas je tome naučio - odakle god da smo, s juga, iz centra ili sa istoka, naziva manje valjanim Srbima.

Mi smo svoju cenu u dva rata platili, tešku. To ne znači da vi svoju niste, niti ko to osporava. Ali ako ste Srbi morate znati i za našu muku, onda i sad, poštovati nas kao mi vas. Šta ja tražim šta mi ne spada?

A "Danilu" da kažem, pred Tačijevu posetu Montenegru, da se ne meša u moj razgovor sa čovekom koji misli da zastupa Srbe iz Srpske vređajući Srbe iz matice, već da gdeda svoje pleme i svoju familiju, tamo u DOBROVOLjNOM inostranstvu. Capito?
Preporuke:
4
2
90 nedelja, 11 januar 2015 17:10
Šomi
Hajde da zamislimo jedan scenario, scenario u kome se Srbija okreće od EU, staje na stranu Rusije, suprotstavlja paktu NATO itd.

Recimo i da Bugarska učini isto.
U okruženju bi bile dve proruske zemlje, Srbija i Bugarska, a čak 7 naklonjenih paktu NATO: Slovenija, Hrvatska, Crna gora, Albanija, Grčka, Turska, Rumunija, Mađarska, pri čemu bi se otcepljeni deo Srbije (KiM) takođe svrstao protiv nas, kao i bošnjačko-hrvatski entitetu BiH. U nekima od tih zemalja, kao što su CG i BiH, gde je srpski element još uvek jak, dolazilo bi do previranja i društvenih potresa oko toga na koju stranu se svrstati. Mislite li da je 2
Preporuke:
2
4
91 nedelja, 11 januar 2015 17:12
Šomi
Zato nek Rusija prvo povrati kontrolu nad Ukrajinom i približi se Balkanu i tek će onda moži nešto realno da ponudi balkanskim narodima. Do tada, atlantski obruč suviše je jak da bismo se mi sami borili i u borbi poginuli.
Preporuke:
6
1
92 nedelja, 11 januar 2015 18:50
Dostojevski
"@ BojanM

Rusiju i danas vode komunjare.Svaki dalji komentar je izlisan.Nije to carska Rusija.E zato nam ne pomazu.
Za ruske komunjare Srbija je neprijatelj!"

Ako pročitate Dostojevski-5, PAŽLjIVO I DO KRAJA, naročito datum kada je tekst pisan, možda će vam to otvoriti vidike.

Ako ne znate ko je Dostojevski, to je po mišljenju mnogih, najveći svetski pisac.
Preporuke:
3
1
93 nedelja, 11 januar 2015 19:19
Dostojevski
"@Vladimir Đilas

Autor veoma podcenjuje moć "meke sile" i medija.
Pričajmo o interesima, ima li Rusija interese na Balkanu (Srbiji)?
Da li Rusija ulaže u neki pokret, NVO, medij ili sl. da podrži SVOJE interese na Balkanu?
Ma i da smo braća, kese nam nisu sestre."

A šta je bio Južni tok do "meke sile". Šta predstavlja 15% državnog budžeta, kome doprinosi NIS, do MEKE SILE. Šta su NVO do ovih prostitutki o kojima piše ovaj Aleksej. Imamo mi dovoljno "rusofila" koji su BESPLATNO radili na otrežnjavanju onih koji rusko-srpske vezu vide samo kroz broj evra koji bi trebao da se preliva od prvih ka drugima.

Pročitajte pažljivo šta je Dostojevski pisao o našim odnosima pre skoro 150 godina. Naročito deo u kome se pominje general Černjajev. Tu smo se debelo obrukali ali neću više da podstičem histeriju koju primećujem kod nekih.
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner