среда, 08. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Санда и витезови ћошкастог стола

Kоментари (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 27 октобар 2014 13:33
Милан
Не знам колика је госпођина искреност, слажем се са изнетим у тексту, али бих оставио и моју процену: све снаге које би се окупиле око идеја постојања државе Србије као свој највећи домет на изборима могу да рачунају на једва прелазак цензуса и то је то.

Нажалост, мислим да је тако, разлози зашто то мислим не могу да стану у један коментар, а ова процена остаје овде записана па ћемо видети да ли грешим.
Препоруке:
30
63
2 понедељак, 27 октобар 2014 13:39
Sinisa Bogdanovic
Afirmativni tekst u korist Gospodje SRI. Iskreno, skeptik sam jer je BILA clan pethodnog rezima i kompromitovala se (ima dosta kuloarskih prica, da ne iznosim sada). Bojim se da ne postane novi "trojanski konj", jer vremena vise nemamo za gubljnje kao drzava i narod!
Препоруке:
44
97
3 понедељак, 27 октобар 2014 13:55
Лајош Wинету
"Не пада снег да прекрије брег, него да свака зверка покаже свој траг" - мудро збори наш народ. Ето, пао снег, крупне зверке се разбежале оставивши свој траг, који, види ти то чудесо, још одозго смрди и нечовјештвом. Који сам ја био ментол што сам гласао за Коштуњавог, то је брука једна. Скоро као што сам био практично једина матора будала у комшилуку која је лупала у лонце за време дневника. А уствари и једна и друга ствар је била подметачина, на које су се сомови као ја упецали. Но, и сом научи ако га неко по глави опаучи (хоп, испаде и стих!), па ево и ја скромно помаљам главу, а бркове кријем да ме по њима не препознају... Коштуница је био западни експонент, бућкало направљено да привуче пристојну интелигенцију десне, националистиче оријентације. Па изгледа и сва његова свита (ту не рачунам Бору, он је одличан песник, али слабо му чучи политика), све мој до мојега. Санду не воли запад, и сав муљ се дигао да је облати. То је добар знак, децо! Али, после свега, слушајте своје срце...
Препоруке:
157
17
4 понедељак, 27 октобар 2014 14:07
Дринко Кончаревић
Кад је у питању политика, не везујем се за политичке личности већ ако нађем разлога, могу да се вежем за добро дело које је створила та личност. Личност дође, нешто уради и оде због овог или оног разлога. Дело, ако је добро, остаје на дуже време, све док га нека луда не уништи или то исто време избрише.
Према томе и Г-ђа Санда је само једно лице, на овој политичкој сцени, која ће или можда неће усталасати сцену не би ли прво ушли у Скупштину а потом и на неку важнију функцију. Можда ће и успети а можда ће само изазвати гибања, неком пробудити наду, изазвати симпатије. Суштинско питање јесте "анти еу блок". Да ли ДСС данас има снаге да жешће покрене ово питање? Колико НСПМ може да помогне у овом случају? Ако Г-дин Вукадиновић оцењује да је Гђа Рашковић данас једина снага која може да поведе блок, фронт против уласка у "еу казамат" хајде да закопамо ратне секире тј. престанимо да се "бијемо", једни против других и кукамо против уласка у"еу казамат". Држимо се теме и тиме ојачајмо НСПМ.
Препоруке:
113
1
5 понедељак, 27 октобар 2014 14:18
јбгбгд
Госпођа Рашковић Ивић са својим спојем словенског и медитеранског темперамента и шарма, представља, право освежење на нашој сцени. Нека дувају нови ветрови, нека кошава разјури паучину и трулеж које нас даве већ деценијама!
Препоруке:
136
15
6 понедељак, 27 октобар 2014 14:22
bravo sanda!
ako se bude drzala onoga sto kaze, mislim da nije bilo pogodnijeg momenta da se osnuje partija a verujem ako se nastavi sa ovim propadanjem vrlo lako mozemo videti sandu kao premijera srbije....uz pomoc ljudi koji su pisali i potpisali apel za zaustavljanje propadanje srbije mislim da ce prva zena premijer biti sanda a srbiji bi se smesili bolji dani....bravo sanda!
Препоруке:
88
7
7 понедељак, 27 октобар 2014 15:17
Slavomir Srpski, @Lajos Winetu
Који сам ја био ментол што сам гласао за Коштуњавог, то је брука једна.


Hvala Bogu da ste shvatili koji ste mentol bio i ostao po svoj prilici. Pametan covek se stidi onog cime se vi sada ponosite: vasom 20-godisnjom gluposcu da ne znate za koga dajete svoj glas.

Ali Gosp. Winetu, ovo nije crkva da se kajete i ispovedate kao da ste indijanac, niti je polje velikog duha Winetua.

Ovde normalni ljudi promatraju dogadjaje kriticki i oprezno, a ne kao vi prvo u jagode a onda u maline, kao sto ste gresili ranije tako i sada. Nista vi niste postali bolji sto sada kaljate one kome ste godinama ljubili noge i zadnjicu. Steta sto vas Kostunica nije opario ranije, pa da ranije uvidite koliko ste bili blentavi u sutini. Zar ne?
Препоруке:
17
110
8 понедељак, 27 октобар 2014 15:23
Мићко
"Јеси ли ти, брате, сагласан са овим апелом или ниси?" И још да смислимо и бирачима понудимо начин на који могу контролисати да ли се спроводи оно што пише у апелу.
И то је то.
Препоруке:
55
0
9 понедељак, 27 октобар 2014 15:30
@Лајош Wинету
Многи резонују на ваш начин - Санду не воли Запад, дакле, Санду треба подржати.
Само што и Запад зна да овде многи тако резонују. И зато, уколико жели да баш Санда дође на чело ДСС-а и неке будуће коалиције - он ће је блатити. У уличном жаргону то се зове "други степен смотавања".
Да ли је то овде случај, да ли уопште има смотавања и ако га има ког је степена - то ћемо ускоро сазнати.
Препоруке:
51
18
10 понедељак, 27 октобар 2014 15:32
Даће Бог!
Време се полако менња, Русија се диже а запад полако тоне.
Санди желим срећу а и нама заједно са њом. Нека крене храбро и паметно, а има добрих људи који ће помоћи да се дугови измире.
Време је да неко пробуди задремали народ и поведе прма успону.
Препоруке:
73
7
11 понедељак, 27 октобар 2014 15:33
Србин Србиновић
За сада:
БРАВО ЗА ТЕКСТ.
Препоруке:
61
9
12 понедељак, 27 октобар 2014 15:36
наш проблем
центри моћи сигурно неће благонаклоно гледати да се нешто и неко, макар био мали, у проблему и ванпарламентаран, развија без контроле. Све ће се урадити да се и овај случај подведе контроли. Доводити евроатлантске интеграције, барем имало у питање због једне ванпарламентарне странке, је исувише велики ризик


ЕУ нема проблем с тим, јер и сама има унутрашњу опозицију, унутар земаља, а и међу земљама (Енглеска, нпр). С "атлантским" делом интеграција, већ, ствари стоје друкчије.
Већи проблем је српска власт и део НВО. То је типично српски нетолерантни, једноумни менталитет који не воли различитост, којему је зато комунистички социјализам толико пријао. Све једноставно, брате, једна партија, једна идеологија, један-доживотни председник. До пропасти.
Тако, странка може, што се тиче ЕУ, слободно да расте до 20-30%, тек преко тога би се узбунили, али тада би било касно. Невоља су наши који хоће да вас утуку пре него што станете на ноге.
Препоруке:
37
2
13 понедељак, 27 октобар 2014 15:47
Лајош Wинету
@Slavke: Што се љутиш, мили? ...
Пффф, данас беше пун месец, јел?

Иначе да се не каже да нисам ништа рекао што се односи на чланак, сматрам да свако треба да призна да је погрешио, да му се исте брљотине не би понављале у животу. Санда ће бити мој избор, ако одлучим да гласам.
Поздрав нормалним Србима, где год били :)
Препоруке:
67
6
14 понедељак, 27 октобар 2014 15:50
за Синишу Богдановића
Поштовани, ако смо код "тројанских коња", да ли вам треба већи од Војислава Коштунице? А о Вучићу и Николићу да и не говоримо. Госпођи санди треба дати подршку,не слепу, али свакако је заслужила шансу. Критиковаћемо кад заслужи.
Препоруке:
60
13
15 понедељак, 27 октобар 2014 15:54
Čarapan
@Slavomir Srpski
Vi ste Slavomire baš ostrašćeni (na stranu jezik kojim se obraćate Vinetu). Sve mi se čini da imate debele lične razloge za to. Imam ih ja, ali se trudim da bar malo objektivno posmatram stvari.
Napustio sam DSS iz unutarstranačkih razloga o kojima sam bezuspešno i u kontinuitetu izveštavao Koštunicu, čak predviđajući da će sve ovo sa strankom desiti. Zbog lokalnih rukovodioca platio sam za to visoku cenu. Koštunica je u poslednje vreme rukovođenje strankom prepustio nekompetentnim ljudima što je dovelo do pravog haosa u opštinskim i gradskim odborima i to je razlog zbog čega stranka nije prešla cenzus. Ali, pokušajte da napravite objektivno poređenje učinaka ostalih koji su posle 2000-te vodili Srbiju. Da li je Koštunica bio baš najgori? Nije. No, možda ste platili veću cenu od mene. Mada sumnjam.
Препоруке:
53
3
16 понедељак, 27 октобар 2014 15:59
Slavomir-e Srpski
Прво се описмени (користиш само "ћелаву латиницу") а представљаш се као "српски". "О кукавно Српство угашено" - кад је на тебе спало. Научи да не вређаш људе. Захватила те је логореја, па је на НСПМ-у сваки трећи коментар твој, а лупаш као "максим по дивизији". Узми мало ваздуха, попиј чашу воде, а најбоље је да стално држиш воду у устима.
Препоруке:
41
18
17 понедељак, 27 октобар 2014 16:36
Дринко Кончаревић
Ево, апеловао је Г-дин Вукадиновић, још неки, међу њима и ја, да будемо јединственији, али не вреди. Коментатор "Лајош Винету" био је самокритичан у свом прилогу и одмах се нашао један читалац да га нападне, да му се руга. Зашто, јер не жели да се исповедањем очисти. Како мислите постићи јединство у анти-ЕУ блоку? На овакав начин сигурно, не. Исповедање се не врши само у цркви. Може и на на Крсној слави. Зашто не казати домаћину опрости за све што сам према теби починио мишљу или делом, свесно или несвесно, хотимично, нехотимично. Зашто да му домаћин не опрости и потом поседне за трпезу. За ово треба имати петљу а ако имате права људска осећања веома лако се изговара, делује истинито и развија добре односе. Нормално, увек треба бити опрезан, да није подвала али и то се открива истином. Не може се слога међу људима постићи јер је тамо неки Свети Сава рекао "усложите се Срби". Како? Већина не зна за ову врсту кајања и молитве која је услов да живи "Анти ЕУ блок" или се само лажемо.
Препоруке:
55
6
18 понедељак, 27 октобар 2014 16:54
Цмок Торонто
Пошто су побегли маратонци који трче почасни круг из странке а Санд(р)а од *оваквих* медија у Србији добила доста пажње сумњам у искреност њених иујава.Али да видимо и то чудо у земљи чуда.Мало разочаран у Двери ја типујем на Синишу Ковачевића...и њгову партију у оснивању и то због мог личног морала..савести и убеђења..
Бирам речи да не би повредио љубитеље Санд(р)е..
Препоруке:
14
34
19 понедељак, 27 октобар 2014 16:57
kgh
Boze,Boze al ovaj autor prica svasta, da ne kazem drugaciji izraz za ovo. Sand(r)a, ili kako joj pravo ime, kao sto se se i sama (ne)svesno izrazila,samo je bledunjava senka dr Kostunice. I ona ce da se izbori za mesto u skupstini? E, bas svasta! Ona ce proci kao bivsi politicar Vuk Draskovic. Mozda da da se bavio pisanjem beletristike, ostao bi po necem upamcen. Ovako, kao politicar je nestao sa politicke scene. I g-dja Raskovic treba lepo da se bavi psihijatrijom, tj. da leci boslene. Valjda joj u genima ostalo nesto od genijalca dr Jova Raskovica ("Srbi su lud narod"). Jos se pomalo bojim da ne krene stopama onog starog dr Pribicevica Srbina iz Hrvatske. Ovako predlazem da g-dja Ivic pocne da planira koaliciju sa pomenutim Vukom.A da je umesto nje stranku preuzeo drugi jedan Vuk(mlad,obrazovan i patriota), brzo bi se stranka preporodila. Ne znam ko je tu omanuo. Ali bice dana-nikad nije kasno.
Препоруке:
12
52
20 понедељак, 27 октобар 2014 17:04
Ујка Васа @јбгбгд
"Госпођа Рашковић Ивић са својим спојем словенског и медитеранског темперамента и шарма, представља, право освежење на нашој сцени."

Освежење? Па зар госпођа и њен темперамент и шарм нису присутни на нашој сцени већ 14 година?
Препоруке:
22
37
21 понедељак, 27 октобар 2014 17:55
Форевер Јанг
Санда Рашковић има шансу да постане наша Кристина Киршнер. На нама је да ли ћемо јој том омогућити и раскинути ланце неолибералног капитализма, и смртоносног загрљаја ММФ. Ови који је сада, на самом почетку критикују то раде из три разлога: 1. По задатку АВ,АВ-а. 2. Из љубоморе и 3. из незнања.
Овај текст је изванредан и госпођа Санда га пре свега мора прочитати, да би знала и колика јој је снага, и шта су јој слабости. Тачно је да аутор помало навија на њену страну, а на чију би друго? На страну оних бивших ДСС-оваца који су чекали да Алигрудић добије и да странка настави по старом, да пропада. Па кад су видели да се ствари мењају ухватили штуру. Зашто нису напустили без обзора ко дошао на чело? Зашто нису били мушкарци, него су испали сека-персе? На челу са Самарџићем и КОштуницом.
И да, онај апел од 4 тачке може биити врло јак инструмент. Мислим да око њега могу да се окупе и ДВЕРИ и СРС и све патриотске групе и појединци. А онда рушење режима.

НАпред Санда!
Препоруке:
56
8
22 понедељак, 27 октобар 2014 17:58
ТОПОЉ
Госпођа Санда Рашковић Ивић подуго је већ у политици.Али,да би правио неке конструкције,односно да би коментарисао појаву старог-новог лица на политичкој сцени Србије,као прво морам се осврнути на недавно завршене изборе у РС а на нивоу тзв БиХ.Мени лично,никада не би пало на памет да њих изађем да из уста предсједника Путина нисам чуо поруку подршке господину Додику.Плус што је Запад Милорада Додика сврстао међу злочесте.Али пресудан је био пут у Москву и подршка Владимира Владимировича.Надаље,предсједник Додик иза себе има солидан период сарадње са Русијом,и то не било какве сарадње.Добре и предобре сарадње.Да би се некоме вјеровало на политичком небу Србије тај мора заузети најпозитивнији могући курс према Русији.И да иза њега или ње стоји такође одређени период сарадње са Русијом.Ако је неки неутрални тип(неутрални више нагињу ка Западу)од тога бјежите као од куге,баш као од оних који прокламују западне вриједности.Мислим да сам био јасан.
Препоруке:
47
2
23 понедељак, 27 октобар 2014 17:59
Evidoxeba
srpski državni interes nikada se nije realizovao putem "rada na svetlu", opskurna atmosfera je primereniji metod za srpske interese(npr. crna ruka ali i puno toga drugog). ipak, verujem da će vaša sanda dobro da se snađe u vašoj atmosferi, naučila je to ona dobro, ako ništa drugo, od svog oca...
Препоруке:
4
31
24 понедељак, 27 октобар 2014 18:10
Sinisa Bogdanovic
OK, ja sam skeptican (da ne koristim druge izraze) prema SRI: Bila je deo micunovicevog demokratskog centra, bila je deo tadicevog rezima (ambasador), bila je deo sef kancelarije za KiM (dok su nestajali milioni a narod nije dobija nista). E sada, ako neko ima kontra-argumente stvarno bih voleo da iznese a ne da lupa minuse! Hvala!
Препоруке:
27
29
25 понедељак, 27 октобар 2014 18:14
Гаргамел
Овај аутор зна бити необично оштар. Овога пута је врло благонаклон према госпођи. Да ли су то личне симпатије, или промишљено навијање за њу? То не знам али подржавам ауторов став, а нарочито подржавам Санду, јер има шансу да растури ово гнездо ЦИА и МИ6 шпијуна.
Треба јој помоћи!
Препоруке:
55
6
26 понедељак, 27 октобар 2014 18:26
Đorđe
Poštujem borbu i nadu. Na žalost brine me da Sanda i vitezovi nastavljaju u Koštuničinim stilu osuđivanja: drona, trojeručice i ostalih provokacija koje se baš u tom smislu ubacuju da se ne primete ozbiljnije stvari, ekonomske prirode.

Dok god opozicija ne uspe da ogoli mehanizme pljačke i artikuliše ih narodu, neće biti promena. Ne treba da pušta medije da nameću teme i tako marginalizuju svaku opciju. Dveri su se uhvatile na homoseksualce, DSS za Kosovo, a ekonomija je valjda dosadna, ili opasna?
Препоруке:
28
6
27 понедељак, 27 октобар 2014 19:24
Саша
@Đorđe
Прочитајте Апел у 4 тачке који је у прилогу овог текста, па видите колико нисте у праву.
Препоруке:
23
3
28 понедељак, 27 октобар 2014 19:25
Nada..
Korektna analiza i realno stanje stvari.
Sanda je pokrenula patriotsku opoziciju, videcemo nastavak. Licno mislim da postoje velike sanse da ovo bude ozbiljna prica. Deluje da Sanda nije sujetna, uostalom kandidovala se tek kad je Samardzic odustao, i da je dobro analizirala stanje na desnici. Moze privuci i deo levice pricom o ekonomskom patriotizmu koji podrzavam.
Препоруке:
31
5
29 понедељак, 27 октобар 2014 19:49
@Гаргамел
" Подржавам Санду, јер има шансу да растури ово гнездо ЦИА и МИ6 шпијуна."

На основу којих њених поступака (дакле не говора него поступака) закључујете да ће она искористити ту шансу?
Да вас подсетим, све политичке гарнитуре до сада (у којима је учествовала и Санда) имале су ту шансу али је нису искористиле.
Препоруке:
17
12
30 понедељак, 27 октобар 2014 20:39
Обсервантес
Како фино г. Ђикић нијансира политичку реалност. Нисам коментарисао г. Санду Рашковић Ивић јер у Србији речи, декламације и потпис невреде ништа. Искуство нас учи. Када видимо шта је од СРС-а настало, какав мутант, онда је природно очекивати неповерење. Поред зла које је учињено издајом СРС-а, потписивањем Бриселског споразума.., управо се сада види још једно које је постало видљиво и огромно је. Оно се зове уништење политичког регуларног уређења уз брутално гажење воље гласачког тела. (Шта су говорили као СРС а шта говоре као СНС). Обесмишљено је постојање политичких странака, идеологија и њихових персоналних реперезената. Политички космос у Србији је уништен конвертитством „СРС мутанта“ . Коме веровати после издаје Војислава Шешеља који пролази муке описане само у „светом писму“? Они нам поручују да после њих, таквих, други и другачији непостоје.
Препоруке:
30
3
31 понедељак, 27 октобар 2014 20:42
@@Гаргамел
На основу ] http://www.nspm.rs/dokumenti/proglas-zaustaviti-dalje-propadanje-srbije.html и интегритета потписника, чији смо гост овде и ја и Ви.Ја не разумем, нуду вам се нова политичка снага, ВРЛО КВАЛИТЕТНА, именом и презименом, а ми и даље разглАбамо о Коштуници. Читајте мало пажљивије.
Препоруке:
11
6
32 понедељак, 27 октобар 2014 20:52
Ал.М.Поповић
Искусво српске политичке сцене од васпостављања вишестраначја говори да је српског бирача, жељног чуда, релативно лако завести. Свако ново лице је добило изненађујуће велику шансу од бирача. Сетимо се Милана Панића, Арканове странке, па Богољуба Карића, чак и Кркобабића... Сиромашни у сваком погледу, наши људи прижељкују, свесно или подсвесно, чудотворца који ће им проментити живот преко ноћи. Заправо, мислим да један део бирача (и то не мали број) на сваким изборима гласа за неку "нову фацу" која се у међувремену појави. Наравно, сат откуца поноћ и чаролије нестане. После изненађујућег узлета, такве странке нестају. Дакле, Санда је ново лице и може рачунати на позитивни ефекат те чињенице и зато ми се чини да је умерени оптимизма аутора чланка оправдан. За разлику од горе побројаних "бљесака", ДСС је ипак бренд на политичком небу Србије, зато су Сандине шансе веће. Поготову ако се наметне као лидер разједињеног националног корпуса. Видећемо...
Препоруке:
19
6
33 понедељак, 27 октобар 2014 21:02
НЕМАЊА ВИДИЋ
Топољ је заиста био јасан. Нарочито у погледу Додика. Његово опирање даљем губљењу елемената државности Српске није било могуће без вишегодишње подршке руског амбасадора у БиХ.Додик је доказао да се определио. До сада сам увек гласао за СДС , а сада за њега,држећи се следећег : за онога сам ко је против САД.И још, они који треба да дођу на власт уз помоћ САД , морају да дају оно што неда Додик.Кампања коју је водила ТВ БН ( најгледанија у Српској) против Додика је нешто што није виђено ни у Србији.Осим везе са Русијом, Додику је помогла и промена према Караџићу. Одазвао се да сведочи у његову корист у Хагу, а и предложио је да студентски дом на Палама носи његово име.То су државнички потези.
Др Јован Качаки бесплатно је превео књигу Галине Шевцове о руској медицинској помоћи Србији током Великог рата. Писао сам Кабинету Председника Додика да се књига штампа у Српској о трошку Владе и да се направи манифестација захвалности Русији. Чуди ме,не би одговора.
Препоруке:
23
0
34 понедељак, 27 октобар 2014 21:07
ел србињо
добро Санда, а где си била пре десет година?
Препоруке:
12
24
35 понедељак, 27 октобар 2014 21:10
Петер РВ
Ванредно добар текст о скандалозном понашању излазног вођства ДСС- а према гђи Рашковић-Илић.
Има, међутим, једна добра страна у свој овој безпризорној бруци- Санда нема никакве обавезе да указује икакво поштовање према Коштуници и типовима ( читајте само Славомира Српског!). који је тако третирају.
Одлична прилика, дакле, да се партија потпуно очисти од нагомилованог смећа- потпуним раскидом са Коштуницом који је парализирао њен врх са његовим небулозним апстракцијама 'неутралности'.
Никакву концесију да Санда прави овим " буба- швабама"- ако хоће да створи нешто што може дат примјер патриотима Србије да се окупе око ДСС- а.
Неће јој бит лако јер ће паљба из амбасада и 'естаблишмента' , на њу -бит непрестална интензивна-али дали постоји неко ко још вјерује да се може изаћ из овакве смрдљиве рупе настављајући досадашњим путем?
Препоруке:
23
11
36 понедељак, 27 октобар 2014 21:17
@Гаргамел
Да, упознат сам са тим прогласом. Али изгледа да се нисmо разумели. Молио сам вас да наведете КОНКРЕТНА ДЕЛА уколико постоје а не имена, презимена, прогласе (проглас је писана реч а не дело). Са жаљењем ћу морати да закључим да таква дела НЕ ПОСТОЈЕ.
Препоруке:
5
8
37 понедељак, 27 октобар 2014 21:23
Beatović Nebojša
Tiha voda brijeg roni.Samo naprijed Sanda i potpisnici proglasa.
Posebno podrška Marini Raguš i Slobodanu Reljiću.Oni su nam održavali vjeru i kada je sve izgledalo crno.
Препоруке:
21
5
38 понедељак, 27 октобар 2014 22:05
НЕМАЊА ВИДИЋ
Као што сам писао да сам за Додика зато што су против њега САД , тако ћу подржати проф. Ђикића и госп. Рашковић. Препознајем их као праве јер су за ћирилицу . Г. Рашковић је једини политичар у Србији и Српској који се јавно залагао да српско писмо суверено влада у српским земљама . Други идентитет ни не спомињу.
Препоруке:
20
6
39 понедељак, 27 октобар 2014 22:08
Далибор Рума
на прошле изборе нисам изашао као ни готово 50% грађана Србије.Разлог је био разједињеност патриотске опозиције! има много патриотских организација које треба укључити у заједнички фронт:Заветници,Наши,1389...од странака ДВЕРИ,као и независне интелектуалце национално орјентисане! ова досадашња ДСС је била тотално јалова странка у народу се каже за такве нит смрде нит миришу! а што се тиче госпође Санде ту сам мало пристрасан пошто сам био поштовалац политике њеног оца а и сам сам са подручја Славоније,верујем да ће моћи да привуче доста гласова срба са наших западних територија који су традиционално гласали за СРС а сада за назадњаке који су кукавичко јаје подметнуто српском народу да нас лакше преведу жедне преко воде!...
Препоруке:
20
5
40 понедељак, 27 октобар 2014 22:21
Обсервантес
Значи г. С. Р. Ивић може да дуби на глави али не може добити веровање публике колике год да су јој поштене намере! Вучић и Николић су то већ потрошили (то поштење у погледу лојалности националним интересима). Постоји само једна могућност. Да „СРС мутанти“ буду кажњени, да се казном поново рестаурира политичко тело Србије и да више никоме непадне на памет оваква издаја. Тадића казнити истом мером јер је у Скупшини оформио од СРС илегалну странку која се данас зове СНС. Рестарт морала је тако једино могућ. Пошто се ово неће десити у оваквој Србији, г. С. Р. Ивић нема никаквих шанси. Или има? Кад је од СРС-а настао ДС, можда из ДСС-а настане СРС? Може али само у бајци! Јер из конструкције је лакше прећи у плаћеничку деструкцију . Обрнуто, захтева много жртава, логистику и амбијент који то жели. У Србији нема жеље, нада је одавно угашена и пасји живот је лична карта највећег броја Срба. Контејнери и гробља су сведоци.
Препоруке:
20
0
41 понедељак, 27 октобар 2014 23:09
Đorđe
@Saša

Tačku 4 je pročitalo par hiljada ljudi, i zaboravilo ju je u kratkom roku. Jedno je misliti i potpisati, a drugo je pokrenuti ljude na akciju.

Priča o ekonomiji mora da se probije prvo na alternativne a zatim i na glavne medije. A to se neće nikad desiti ako se patriotski analitičari bave nametnutim temama, a ne osmišljavaju kako da mejnstrim medijima nametnu prave teme. To se neće desiti ako se misli da je tačka 4 dovoljna što se tiče ekonomije, a onda se diskutuje o dronovima, trojeručicama, Koštunici....

Jasno je da su dronovi i trojeručice interesantni za široku publiku, pa se tako povećava popularnost nekog alternativnog sajta, ali to nikuda ne vodi, ako se ista prilika ne iskoristi da se čitaoci edukuju i vode u pravom smeru. Čitaoci npr. nspma su generalno napredni i dobronamerni, ali i njima su potrebni nepobitni argumenti kojima će moći da šire priču i ideje na preostali deo nacije. A priče o dronovima nisu te, niti kritike protivničkih patriota.
Препоруке:
7
9
42 понедељак, 27 октобар 2014 23:36
Владислав Ђорђевић
Kонцепт суверенизма нимало не ремети концепт, како војне, тако и политичке неутралности Србије. Заправо, он га учвршћује. Појединици који због личне сујете напуштају ДСС морали би наћи неки смисленији изговор.

Подршка концепту суверенизма интелигентне и културне даме и коленовићке Сандре Рашковић Ивић.
Препоруке:
20
12
43 понедељак, 27 октобар 2014 23:58
Радомир Максимовић
@Немања Видић
Дамас сам био на Сајму књиге. Нема више од 5% ћириличних наслова. Ја сам сигуран да је то намерно, као уосталом и Ви. Госпођа Рашковић, аутор , као и потписници Апела од 4 тачке ће сигурно вратити ћирилицу у српски народ, на своје место. Ја по латиници мерим издају Србије и српског народа.
Данас чак и званична документа и материјали српске влчаде се штампају латиницом. Зашто? Зато што нам владун воде разноразни а не Срби.
Са Сандом, и патриотском Србијом, дошао им је крај.
Препоруке:
25
5
44 уторак, 28 октобар 2014 00:12
Бојан, Приштина
Зато што неутралност не искључује суверенизам, ако истинска неутралност постоји


То је управо оно шта ја нисам мого да разумем, нисам никакав љубитељ Санде али ово како је Коштуница поступио је јадно, крајње бескарактерно.
Препоруке:
22
5
45 уторак, 28 октобар 2014 00:16
Đorđe
Još nešto. Ozbiljno otvaranje ekonomskih pitanja bi vodilo ka rešenju kosovskog problema takođe, kao i problema sa drugim komšijama u regionu. Jer i Kosovo i druge komšije pljačkaju isti istim metodama, i to bi upravo bio onaj minimum potreban za razvoj nacionalnih odnosa u pravom smeru.

Ali nema veze, patriote, lupajte mi minuse (vidi prethodni komentar), i diskutujte dronove i Koštunicu, i udrite po komšijama... Nemojte samo da vam se omakne ozbiljna diskusija o ekonomiji uz ozbiljne analize, i razotkrivanje lopova.
Препоруке:
6
17
46 уторак, 28 октобар 2014 00:51
Peter RV
Sandina pobjeda za vodju DSS-a stvara mogucnost, po prvi put, da se formira patriotski blok predvodjen od ove stranke. (Dveri i SRS ne predstavljajuci zasad nikakvu snagu ni perspektive za to, diskvalifikuju se za tu ulogu).
Da ovo postane stvarnost, medjutim, nece bit dovoljno proglasit se anti-EU i biti pro-Rusija, iz cistog razloga sto postoji demagoski odgovor za ovo, koji zvuci prilicno ubjedljivo- 'i EU i Rusija' ('i Kosmet i Evropa').
Da bi bio efikasan, Sandin DSS mora upotrebit orudje protiv koga njegovi protivnici (uglavnom SNS i SPS)- nemaju odbrane! Ona su dva! Jedan se zove Seselj , a drugi Milosevic!
Oslobodit se budalastih Kostunicinih kompleksa i javno pozvat za oslobodjenje prvog -i posmrtno priznanje drugom!
Za ovo, nasi vlastodrsci nemaju odgovora, pored toga sto bi ova dva cina bili duboko patriotski, i podrazumijevali sve gornje stavove i slogane.
Svaki patriot u bilo kojoj stranci, razumjeo bi ovakav potez kao poziv na mobilizaciju.
Препоруке:
22
12
47 уторак, 28 октобар 2014 07:29
bog dano vic
onaj se odrekao tate a da nece sande...
Препоруке:
5
2
48 уторак, 28 октобар 2014 08:21
Сашко Пашко
Каква смио ми МАЧО дружина. Жени се не да ваздух да узме. Одмах сумње, те била је ово, те била је оно. Вучићу смо дали 3 године и нико не сме да писне. Расточио нам је државу, и тек ће а ми Н И Ш Т А! А јуначимо се на Санди. Пих! Баш смо "мушкарчине".
Шта је жена могла раније, док су Коштуница и Никитовић водили странку? Ништа.
Људи ово је велика шанса. Препознајмо је. Спасимо Србију. Потписници Апела су особе од великог интегритета, личног, професионалног и политичког. Дакле није баш да Санди треба да верујемо на "слепо".
Препоруке:
27
4
49 уторак, 28 октобар 2014 10:39
луди скретничар
#Синиша Богдановић#

Видим пратите "Инсајдер", што значи да не знате ништа.
Препоруке:
11
1
50 уторак, 28 октобар 2014 10:40
ВРХ!
Тома га љуби десет пута по три пута; организује се парада (мислим, војна) после три деценије; влада покисла (али одистински), чуда се раде.... Како би све те догађаје засенио, београдски „Октоберфест“ се једино, и једино могао завршити слетањем Барака Обаме на Студентски трг „Цесном“ којом пилотира Ангела Меркел лично, држећи „ред бул“ у левој и слику Матијаса Руста у десној руци.
Препоруке:
16
3
51 уторак, 28 октобар 2014 12:54
ККС
За разлику од врхунског текста "Албански дрон и српски одрон",овај је поприлично дискутабилан, дакако поштујем сваку Вашу мисао и опредељење.Иако је лијепа фигура "витезови ћошкастог стола",у Србији нема витезова ни округлог ни ћошкастог стола. Познавао сам се са др Ј.Рашковићем још из Загреба. Последњи пут смо се срели у МСП, односно након његовог разговора са Б.Кошутићем,кога је вјерватно тјешио што му Израел није дао агреман.Допратио сам га до старог "Волва",паркираног испред МСП-а.Био је љут на оне у Крајини,на Милошевића и на себе,због учешћа у политици.Зашто ово пишем, зато што је г-ђа Санда из угледне породице.Међутим, одувек сам био против да се лекари, хемичари (Јеремић),разни лумпкњижњвници(Басара),шефови ресторана,конобари(Беба)и др.отисну у "високу" политику,посебно у дипломатију.Г-ђа Санда је била амбасадор у сред Рима.Није остала упамћена као амбасдор.Коштуница није добио изборе у првом кругу. Зашто није било другог круга,зна Монтгломери.ДСС је прошлост, са и без Санде.
Препоруке:
8
16
52 уторак, 28 октобар 2014 13:15
Слађа
@ККС
Колико сам вас ја схватила, кад оде Воја требало је да се странка закатанчи, или да је прузме неко ко је планиран за следећег послушника АВ,АВ-а. Како се то изјаловило, е сад да не дамо ни Санди, јер јој је отац био љут, није хтео да Срби ратују, хтео је ово и оно, јер је била амбасадор... Па не бирају у ДСС њега него Санду. Уосталом, он је и даље покојни. Барем 20 година.
Баш сте демократски настројени. А аутору свака част, јасно је исказао свој став, понео се чак и витешки према дами, за разлику од многих. ЗАто га и више ценим.
Препоруке:
13
7
53 уторак, 28 октобар 2014 13:46
Нимбус
Замислите, има чудака који се не слажу са овим хорским појањем. Па ред би био да се мало чују и ти дисонантни гласови, макар мало кварили умилну мелодију. Тек да се види да смо људи, не рој комараца.
ОДГОВОР САНДИНИСТИМА
http://www.srpskikulturniklub.com/odgovor-sandinistima-1
Препоруке:
8
5
54 уторак, 28 октобар 2014 14:42
Babo
Ovaj text o Sandinistima, moze da bude samo afirmativan i za nas i za Sandu. Na niskom je nivo, bez analitike, a vrlo ambiciozan. Odlicne predispozicije za veliko nista.
Препоруке:
10
10
55 уторак, 28 октобар 2014 15:47
ККС
Слађа
Уважена господђице Слађо,прије неки дан проф. Вукадиновић је замолио да се уљудније понашамо када се осврћемо. Све сте могли рећи, а да ме не вријеђате и да ми не пришивате понешто што нисам мисли, а поготово написао. Значи, ако улазитзе у полемику, полемишите, не прљајте противника који другачије мисли ("Када двоје или двојица једнако мисле, један је сувишан", "Када сви једнако мисле нико ништа не мисли", рекли су мудри људи).Што се тиче Коштунице и у текстоивима и на ТВ Мосту изнио сам своје мишљење.У емисји "О свему помало са..., пре 6 година,угледног и јединог правог водитеља Вукашиновића, на питање једне даме на крају емисије, шта мислим о Коштуници рекао сам: да је угледни професор, моралан,али да би му требало декретом забранити да се бави политиком.Све његове грешке немогуће је набројити. Не припадам ниједној партији, између осталог и због тога што је партитократијска борба уништила Србију и српски народ. Нисам демократа,јер демократија не постоји. Ја сам за диктатуру.
Препоруке:
14
2
56 уторак, 28 октобар 2014 16:40
pitanje
Kako neko da spase celu državu, a nije mogao sopstveni brak?
Препоруке:
9
18
57 уторак, 28 октобар 2014 19:10
mirko
Imam dobro misljenje o ovoj gospodji; sve ostalo, po meni, je diskutabilno; mala joj je stranka, sto ne bi bio problem, ako se dobro organizuje; e, i tu nastaje igranka; prosto, neophodan je odredjen broj odgovarajucih strucnjaka za organizaciju i funkconisanje stranke; dacu jedan tehnicki primer Nova stranka; na sajtu mozete videti ljude koji su u glavnom odboru; slagali se sa njima ili ne, oni funkcionisu; hoce li Sanda moci okupiti kristal partije, videcemo;
Препоруке:
9
2
58 уторак, 28 октобар 2014 20:02
НЕМАЊА ВИДИЋ
@Радомир Максимовић
Као и прошле године, и за овај сајам књига Српско национално удружење СРПСКА АЗБУКА поставило је три транспарента на београдским мостовима са поруком ДОБРО ДОШЛИ У ЗЕМЉУ ЋИРИЛИЦЕ. Непријатељ их скинуо после два дана. Прошле године нису дирани 30 дана, него је само ПЕШЧАНИК писао како та порука подсећа на
искежене зубе немачких овчара, које једва држе немачки војници.
Ако је власт однела трагове ћирилице, то разумем. Јер поред латиничких порука на огромним билбордима BEOGRAD SLAVI ( на води), он не сме бити упрљан ћирилицом ни у време Сајма, кад ње нема ни у остале дане.
Тек прекосутра ће се на Сајму појавити плакатице у тиражу 10.000 примерака са порукама

ИЗДАВАЧИ ИЗДАЛИ ЋИРИЛИЦУ

ОСТАНИ СРБИН
КУПИ ЋИРИЛИЧКУ КЊИГУ

ДОК БУДЕ ЋИРИЛИЦЕ - БИЋЕ И СРБА
Препоруке:
15
2
59 среда, 29 октобар 2014 02:56
Владимир Недељковић
Господине Ђикићу, за почетак, у неком од наредних чланака замолите коментаторе да се потписују пуним именом и презименом како бисте имали равноправне саговорнике. Не само ви, већ то треба да ураде и остали аутори. Не само на НСПМ, већ и на осталим порталима који слове као патриотски. После тога би многе ствари биле и лакше и јасније.
Препоруке:
9
3
60 среда, 29 октобар 2014 14:43
Боб
Ако се ствари правилно не дефинишу, свака даља акција је погрешна. Тако имамо нешто бљутаво што су неки назвали неутралност, и нешто смислено као сувереност. Не верујем да би полумртви (сад већ бивши) чланови ДСС-а знали разлику. Неутралне су нпр. Шведска И Аустрија, а немају ни с од суверености. Чак можемо рећи да су врло истакнуте американске пудлице.
Нама је потребна сувереност, неутралност је измишљотина.
Добро је да се чисти жабокречина у странци и да одлазе истрошени и офуцани. Санда је права дама и надам се будући вођа патриотског и суверенистичког блока.
Препоруке:
11
5
61 среда, 29 октобар 2014 17:30
Jovan Masic
Dobar i provokativan clanak Gosp.Djikica, kao i uvek.Ja bih dodao jos jedan komentar u vezi sa spomenutom temom kako pokrenuti "ustajalu politicku zabokrecinu" kada opsta politicka i ekonomska i sudbinska situacija ide sve vise u nepovoljnom pravcu po nasu drzavu.Mozemo se nadati da jedan "kamicak",kao ovaj, trenutni, pokusaj veceg dela DSS sa Gdjom.S.Raskovic da okupi respektivniji, pro-aktivni patriotski front mozda moze i da da neke rezultate ali zbog spomenutih nedobronamernih faktora ( u zemlji i u inostranstvu) to ce biti skoro nemoguca misija bez aktivnog i prepoznatljivog angazovanja nase dijaspore ( i intelektualne i privredne. )
Sada bi trebalo okupiti veci broj nasih, uticajnih i mislecih ljudi u diaspori koji bi delili slicne patriotske vizije i organizovati finansiranje buducih aktivnosti na pridobijanju sve veceg broja,prvo simpatizera a posle i potencialnih glasaca gde bi ciljna grupa bila,trenutno,ogroman broj rezigniranih,neopredeljenih biraca.
Srdacan pozdrav,
J.M.
Препоруке:
6
1
62 петак, 31 октобар 2014 13:08
Теодор Трифуновић
" Г. Рашковић је једини политичар у Србији и Српској који се јавно залагао да српско писмо суверено влада у српским земљама . Други идентитет ни не спомињу..."
(Немања Видић)

Е од овога требало би нам поћи у сваку природну дискусију о нацији, о српској држави и политици, српском становишту и сл.! Дакле увијек од елементарног, од писмена (знакова, графема, слова, од своје азбуке) од свога језика, од националног ЈМБГ сербског, од сербиског изворишта... Како, за име Бога Свевидећег, да им вјерујем, како и зашто уопште да полемишем са "Србовима" који неће,не желе или не знају своје писмо откуцати ни на тастатури, а да и не помишљам како би изгледали њихови ћирилички манускрипти, њихов брзопис, свакако-пис, свракопис! Хоћемо ли, драга браћо, на тај начин васкрснути "нову српску политичку мисао?!"
Сва овдје приложена латиничка политичка мудрословија изазивају у мени отпор, мучнину, индигнацију, јер су лицемјерна и неискрена... и врх свега - несрпска!
Препоруке:
5
0
63 петак, 31 октобар 2014 13:54
Милисав
Српском народу и Србији је потребна наша Кристина Киршнер,Сандра је на добром путу да то и постане.
Препоруке:
3
1
64 петак, 31 октобар 2014 18:24
Андро Лутак
Сандина "ДСС" = Вацићев "СНП1389"

Ко разуме, схватиће.
Препоруке:
0
5
65 недеља, 09 новембар 2014 21:52
Турас
Од неких коментатора сам очекивао по питању ДСС на челу са Сандом , више ентузијазма а мање црних прогноза јер још нема оснаова за тако нешто .Госпођа С.Р.Ивић имала је неколико коментаре на НСПМ , из којих нисте могли ,господо коментатори да извучете овако црне прогнозе ."Обсервантест", нпр.сматра да је поверење народа "потрошено" на претходне преваре са ДС и СРС = СНС и да Санда малтене нема више кредита код Србског Народа .Чему онда госп."Обсервантес" нашег труда ако нема наде у новостворену странку ? Које се декларисала као опозициона ? Да ли сматрате да се мора претходно старо срушити да би се ново успешно градило ? Занемарујете чињеницу да често од "малих" ствари настају велики догађаји .Ако узмемо народу наду ,шта му остаје ? Апатија , резигнираност властима и сигуран помор .Који је већ евидентан .Зато овакве коментаре сматрам врло лошим - ма колико били основани .
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер