понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Никитовић: Одговор Санди Рашковић или кратка анатомија једног срозавања

Kоментари (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 11 октобар 2014 18:48
осовина
Осовина Печат-Вучић-Никитовић (а ту су негде у позадини и Мило и Цане) највеће је зло и гробари Србије, који су доврђили оно што је преостало након "жутих".
Препоруке:
39
69
2 субота, 11 октобар 2014 18:50
Жика
Да ли овај човек пише о свом имењаку? Можда о себи?
Препоруке:
30
64
3 субота, 11 октобар 2014 18:59
Форевер Јанг
Прошле недеље уредник Новог Стандарда је гостовао у 2 емисије на ТВ. На Палми код Милетовићке једна прича, а увече на Пинку код Вучићевића са Вучелићем друга прича. Толико о патриотама и мешању у сутрашње изборе у ДСС. Неко је налог добио, након што је очигледно да Санда има уверљиву предност над Алигрудићем, и Нови Стандард га спроводи.
Препоруке:
34
65
4 субота, 11 октобар 2014 19:14
Jasna
Aha,do juce su ruzili konkurenciju iz drugih politckih stranaka ,a sada krecu i medjusobno da se blate i optuzuju,sve zbog malo vlasti,vajnih li patriJota iz DSSa.Ja i dalje krckam kokice i posmatram ovu utakmicu .
Препоруке:
15
62
5 субота, 11 октобар 2014 19:21
Ненад
На Стандарду се итређаше са текстовима Јочић, Санда, Никитовић, а у коментарима се још укључило пар људи из ГО, укључујући и Бакареца. Прљав веш износе ови из губитничког табора, не знају шта ће друго :)
Препоруке:
24
58
6 субота, 11 октобар 2014 19:22
Zoran
Znaci, ako glasamo za Sandu onda predajemo DSS ne samo stranim agenturama, nego i osobi nepojamno niskog nivoa, hulji, ulizici koja ja je ljubazna prema ljudima ne zato sto je pristojna i kulturna osoba vec zato sto je poltron, dakle osobi bez ikakvih ljudskih, strucnih i bilo kakvih drugih kvalifikacija za bilo sta, kamoli za vodjenje jedne stranke. Ta stranka je ne tako davno imala podrsku 22% izaslih glasaca, a pala je na nivo ispod cenzuusa bas u vreme dok je Aleksandar Nikitovic bio u stranci to sto je bio. Ovakav neprimeren ton licnog napada na kandidatkinju za predsednika stranke uverava me da je dobro sto je Aleksandar Nikitovic napustio DSS; Nadam se da se ni pod kojim uslovima, makar da pobedi i Aligrudic, nece vratiti u stranku. A to sto se sam prepoznao u Sandinom clanku samo govori u prilog Sandinoj tvrdnji da je u stranci bilo sivih eminencija i bez da je navela i jedno ime. Odavno vise ne glasam za DSS no dobice sansu da imaju moj glas ukoliko okupe nacionalne stranke.
Препоруке:
47
51
7 субота, 11 октобар 2014 19:24
@Форевер Јанг
Погледај шта је Цвијановић причао на Пинку па нећеш тако писати. Оптужио је Кирбија и америчку амбасаду да контролишу део медија, део елите и да су убили Ђинђића. Шта год ко мислио о њему, за тај наступ му ја скидам капу.
И не треба делити патриотске медије, ионако их је мало!
Препоруке:
38
10
8 субота, 11 октобар 2014 19:26
nemanja
Tačno je da je Koštunica dobar,kao što je tačno da su ljudi oko njega okoristili se i doprineli tome da se i DSS smatra jendom losom strankom koja se vezuje sa pljačkaške privatizacije.Gde vama je Bubalo? Gde vam je Mihajlov? Ne beše to onaj sa bradom što u poslednji čas javi Dačiću da dolaze pod njega(afera kofer). I ne beše to onaj isti koji je išao okolo i pričao kako su Djindjića ubili njegovi iz DS-a(to jeste tema za analizu),a onda onako jadno kao klinac se pravdo pa ja malo lago u duhu borbe za glasove. Takva broba za glasova i DSS koji hoćemo da vidimo kao držatvorni i nacionalni nejdu zajedno. I nekaže Sanda da je Koštunica dobar,a vi oko njega loši. Kritičari kažu.Kažu ,nećemo da grešimo dušu Koštunica je dobar,ide čovek po Dorćolu u papučama i kupuje ko sav normalan svet.Ali zbog onih oko njega,iz njegovo kabineta ne možemo ni njega da smislimo.Da li vi ikad zapitate kako je moguće da 2007 DSS osvoji oko 650 000 glasova ,a danas se nalazi ispod cenzusa?
Препоруке:
25
45
9 субота, 11 октобар 2014 19:27
nemanja
Grebete,lažete ,kudite ,a na kraju ćete i da molite samo da ostanete u DSS i da vas niko nedira.Neće vam vredeti,svi oni koji su osuli paljbu po Sandi će leteti napolje iz DSS-a. Šta se vi sad pravite veći radikal od samog Šešelja? Knin,velika Srbija? Imali ste priliku četiri godine ,što niste učinili nešto za te Srbe iz krajine? Sad ste se setili da Srbujete,i da pozivate na stari srpski grad Knin. Knin je 1992 godine potpisom srpskog rukovodstva i prihvatnjem Vens-Ovenovog plana otišao pod Hrvatsku. Svidelo se to nama ili ne, gospodine Nikitoviću Knin je postao deo teritorije Hrvatske 1992 godine ulaženjem Hrvatske u UN. Mrsko nam bilo,ali je tako.Bunili smo se,ratovali nije vredelo na kraju bilo isto. I tada i danas je Hrvatska bitiniji medj.fakto od nas.Ne puno, isti je to šablon banane države u polukolonijalnom odnosu.

Jovan Rašković 1991: Nevodite Srbe iz Hrvatske u rat koji će izgubiti.

Da li je nešto pogrešio?
Препоруке:
30
49
10 субота, 11 октобар 2014 19:27
Саша
"Такви људи, притиснути својом мегаломанском амбицијом, пристају на сваки диктат моћних страних центара само да се докопају неког положаја. За њих ништа не значи да климну главом и испуне захтев страних сила. Оваквом соју људи припада Санда Рашковић Ивић."

Срећом, генију Никитовићу је требало свега 11 година да ово схвати.

"Остало ми је у сећању да сам се увек чудио зашто је она толико предусретљива и прељубазна према мени. Мора бити да је ипак више веровала западним пропагандним причама него сопственим очима. Рачунала је, у својој површности и лакомислености, да стране службе морају знати боље од ње и шта се дешава у ДСС."

Треба одложити изборе у ДСС за 2025., ко зна шта ће све дотле Никитовић да укапира.
Препоруке:
17
44
11 субота, 11 октобар 2014 19:35
Ристо
Ник(ит)овићу, овај опис као да си украо од изразитог Вучићевог опозиционара, па му залепио неприкладан наслов.
Препоруке:
15
40
12 субота, 11 октобар 2014 19:36
Зоран М.Станишић, из Приштине
Да ли вас ово препуцавање партократа подсећа на не тако давна времена, када су кловнократе дивно сарађивале у институционалном урушавању Србије. Санда Рашковић и Ненад Поповић су били "шефови"- руководиоци Министарства за Косово и Метохију ( читај министарства за повраћање и гађење - пљачку...),пуна уста су им била "повратак интерно-расељених породица" са Косметсих простора...Ми који живимо на тим просторима, са гађењем смо посматрали ту и таку "елиту", која нас је довела до амбиса... Данас, када су доживели суноврат кловнократије, помозимо им да НИКАД више не усрећују никог, јер смо препознали "унутарпартијско" престројавање партијских - интересних деспарадоса. Сви су исти... Због тога су наше националне трагедије вечне,дуге и болне. Зато је потребна КАТАРЗА на свим нивоима, а лажну позицију и опозицију послати на сметлиште историје...
Препоруке:
60
8
13 субота, 11 октобар 2014 19:40
љубомир јарић
И баш ме брига за вас ДСС овце! Ма ко вас шиша! Ви сте то што јесте. Шиц ДСС. Шиц!
Препоруке:
10
19
14 субота, 11 октобар 2014 19:41
Никитовић
ко га не зна или тако брзо о њему суди треба да види и где је био и са ким, ако се не варам он је обучаван у руском центру где је био једино покојни или боље речено убијени Крстић, прави родољуби, а од њих то чух, рекоше да је он једини прави за кога нема никакве дилеме у ДССу и ван ДССа, не треба одбацити а по реакцијама Ненада за кога сви овде знамо шта мисли, бојим се да је Никитовић у праву. Ако неко зна име центра у коме је Никитовић био, нека ме допуни.
Препоруке:
22
7
15 субота, 11 октобар 2014 19:43
Рђосав
Jasna:
Ja i dalje krckam kokice i posmatram ovu utakmicu .
- ево ја се кладим на црногорску линију. Алигрудић, Никитовић, Булатовић - па ко има шансе против атавистичке црногорске Воље за Моћ?
Препоруке:
24
46
16 субота, 11 октобар 2014 19:44
На жалост
изгледа је у много чему у праву, он зна а и јасно је ко још зна и у чије он име говори - Коштуничино, о чему је овде реч!
Тужно и ружно рекох већ
Препоруке:
55
8
17 субота, 11 октобар 2014 19:54
Критичари
ја отворено кажем гласах за ДСС и то од када имам право гласа, е сад ви критичари, за кога сте ви гласали?
да ли сте гласали за неке безгрешне?
таквих нема, не само у Србији
него нигде у политици
а ни у животу узгред
ако сте гласали за СРС њих је 90% вероломника, ако сте Слобине социјалисте гласали добили сте и коферче и Галенику опљачкану, ко је гласао за ЈУЛ добио је ЈУЛина и закон о робљу...ајде мало критичности тамо где јој је место.
Свако ко је био проблематичан у ДССу је у протеклих 6 година док су ван власти приведен истражним органима, и ни иза кога нико није стао, мислим на Коштуницу, да га заклони. Зашто онда ви њихове грехе њему приписујете? Зашто њему и ДССу приписујете грехе коалиционе владе коју је морао правити са жутима и шифрованим? зашто колективну кривицу не примените на радикале Двери ЛДП СНС или кога већ...
Чињеница је да је ДСС најбољи, најспособнији и да су свим силама и у земљи и ван земље на удару јер су једини родољуби!
Препоруке:
46
76
18 субота, 11 октобар 2014 20:02
Факти
Да видимо шта кажу чињенице:
1. Госпођа Санда никада није демантовала свој злосрећни интервју.
2. Вероватно је тај интервју разлог зашто је није на јануарској скупштини странке предложио за потпредседника.
3. Санда у својим изјавама већ недељама прозива и напада Никитовића, јер цела Србија зна да се термин сива еминенција односи на њега.
4. Никитовић има право да се брани, као што то и ради.
5. Санда сматра да јој је политички профитабилно да напада Никитовића, односно преко напада на њега да шаље поруку чланству и скупштинарима да Коштуница ништа није ни одлучивао, односно да је то све кухиња Никитовића.
Препоруке:
51
12
19 субота, 11 октобар 2014 20:03
зла коб ДСС-а
Овај човек је ведрио и облачио и био био прави владар и у странци и у Србији, Коштуница је био само параван за "црногорски клан", то су сви у старнци знали. И због њих је и странка Србија у оваквом стању у каквом је.
Препоруке:
19
43
20 субота, 11 октобар 2014 20:05
Факти - наставак
6. Коштуница се на жалост не оглашава, што оставља простор Сандином тиму да манипулише са његовим именом.
7. Никитовић нема никакве функције у странци, на све је дао оставку, само је члан.
8. Санда има право да се кандидује, као и сваки члан странке, попут Алигрудића.
9. Када се неко кандидује, онда мора да чује аргументе, за и против себе.
10. Кандидати морају да износе аргументе за своје ставове. Аргумент не може бити манипулација са другима, нити проглашавање Коштунице за неспособњаковића, којем је Никтовић водио странку и државу.
11. Ако је све наведено тачно, Санда се кандидовала зарад обрачуна са Коштуницом и његовом политиком.
Препоруке:
48
10
21 субота, 11 октобар 2014 20:09
Форевер Јанг
@@Форевер Јанг
Због тога је и доведен у емисију, да каже нешто што је недоказиво, а да му не фали длака с главе. Зашто на пример није рекао које медије, а посебно ко контролише медиј на коме је био гост. Е то би већ морао да доказује. Кад је већ био код случаја Ђинжић, чудо једно како не помену праву адресу у Висбадену, него Кирбија.
То су форе типа "жив ми Тодор да се чини говор", толико смо и ја и Ви интелигентни да нас не преваре.
Препоруке:
15
32
22 субота, 11 октобар 2014 20:09
Ivan Aleksić
Iiiii... krenuše SNS botići, po ser Alekovoj komandi - "udrite minuse!".
Препоруке:
29
28
23 субота, 11 октобар 2014 20:11
Најмањи
Никитовићева аргументација је скоковита, недоследна. Пут од премиса до закључака, који спроводи у тексту, није ни најмање обавезујућ. Превелики закључци из премалих тврдњи. Бојим се да му је, ипак, сујета прорадила.
Додуше, можда је овек управу, али то се не види у његовом тексту.
Жалосно је то да, када човек може да узрази на такав начин (без прекидања од стране новинара, упадица и сл.) да ипак не уме да буде доследан. Дакле, или му доследност изражавања није јача страна или је она последица стварног непостојања доследности: страни агенс-Санда-растурање Коштунице и ДСС-а.
По мом схватању, да је било памети ДСС се није морао саплести о замке и растурити. Оне су биле толико очигледне и очекиване да само неразуман није могао да их претпостави и уочи. На џаба му накнадна памет и лелекање, како га љути непријатељи поразише у његовом поштењу и лаковерности.
Препоруке:
15
33
24 субота, 11 октобар 2014 20:15
cekaj bre malo
ovoliki minusi samo zato jer smo za sandu raskovic....tu mi je nesto sumnjivo, na drugu stranu vise nisam siguran ko je ko, kako ko uzme vlast tako poludi i pocne da otcepljuje teritoriju, ko bi rekao za bivse radikale da ce biti evro fanatici....jedno sigurno znam, svi se ovi menjaju radi velikog kolaca tj preduzeca, izgleda mi da niko vise, ali bas niko ne misli na srbiju, jos malo cemo po pasose ici u americku ambasadu a za licne karte u nemacku.....srbija je definitivno razmontirana, nije vise ni bitno od svih DOSOVACA I RADIKALA ko ce da dodje na vlast, ko god dodje bice samo jos gore ali ako nazadnjaci ostanu jos koju godinu niko vise ne treba da se trudi oko politike, iza njih ne ostaje nista!
Препоруке:
25
33
25 субота, 11 октобар 2014 20:28
@Форевер Јанг
Заправо је рекао да се на пинку није могао чути глас против бриселског споразума. Верујте ми одгледајте, јасно је да је Цвијановић на про-вучићевској линији, али тај наступ му је био изванредан! Има да се нађе негде на интернету сигурно.
Препоруке:
3
5
26 субота, 11 октобар 2014 20:37
Шта је тачно Санда рекла

Ali, je li po vama to područje trebalo doći pod jurisdikciju Republike Hrvatske?

Po onome što je Badinter rekao, ja teška srce moram reći da je. Badinter je rekao svoje. Moje mišljenje je, kao i što je bilo mišljenje mog oca, da se opredjeljuju samo narodi, a ne republike. Badinter je rekao drugačije. To je muđunarodna komisija i to se, molim lijepo, mora slušati. U svakom slučaju, onda je srpskom narodu u Hrvatskoj i bilo mjesto. Kao što mu je bilo mjesto i u hrvatskom Ustavu jer je on bio konstitutivan narod. Konstitutivnost je bila izbačena iz hrvatskog Ustava. To je izazvalo jako veliki revolt. Za to se zalagao moj otac, da se u okviru Hrvatske nađe neko rješenje za njih. Ali da to rješenje bude svakoko više od toga da oni igraju kolo i pišu čirilićnim pismom na nadgrobnim spomenicima.

http://www.sibenik.in/sibenik/Sanda-raskovic-ivic-teska-srca-moram-priznati-hrvatska-je-imala-pravo-na-uspostavu-jurisdikcije-u-kninu/16142.html
Препоруке:
12
18
27 субота, 11 октобар 2014 20:39
cek cek
cekaj bre malo niste u pravu pogledajte unazad svaka vest o Sandi je zasuta plusevima, dakle jasno je kome ona odgovara, ne pravite se nevesti.
Препоруке:
13
9
28 субота, 11 октобар 2014 20:40
Sava
Nema vece casti,niti preporuke nego kad vas ovakav sljam napada!!!Sanda pobedjuje,to se vec u glas ZNA.A sto to nekima smeta,pa angazuju botove...zalim slucaj...
Препоруке:
8
26
29 субота, 11 октобар 2014 20:40
s.p.Lajković
Malo je sve ovo nekrofilno. Tući se oko leša zvanog DSS. Besmisleno. Oni su završili svoje. Možda ste na trenutke bili i patriote i dobri po Srbiju ali ste na kraju ispali kukavice i slabići i zato, daleko vam lepa kuća.
Препоруке:
28
9
30 субота, 11 октобар 2014 21:01
Форевер Јанг
@@Форевер Јанг
У реду, погледаћу поново. Можда сте у праву. Али то ме сигурно неће поколебати значајно, јер Жељков рад пратим већ једно 15 година.
Препоруке:
9
1
31 субота, 11 октобар 2014 21:01
Мићуновић
На крају -шта доживесмо. Распад ДССа. Тако и треба, свако своме стаду. Поповић створи странку - за које бабе душу. Да буде вођа. И шта. Никитовић би своју али са ким. Алигрудић је добар момак, али нема екипу ни чланство.
Драги моји, нисам Сандин него Др Рашковића, великог мудраца кога убише наши.
Срби се спремају под шљиву.
Спас је преко Дрине - Додик!
Препоруке:
25
5
32 субота, 11 октобар 2014 21:10
Slavomir Srpski, @Nemanja
Knin je 1992 godine potpisom srpskog rukovodstva i prihvatnjem Vens-Ovenovog plana otišao pod Hrvatsku.


Istina je da je Knin po medjunarodnim zakonima u OUN pripao Hrvatskoj kada je ona primljena kao nova clanica OUN jer nije nikog bilo da se tome legalno suprotstavi posle 27.4.92, kada je Slobo konacno urusio SFRJ (jedinu validnu clanicu do tad) stvarajuci drugu drzavu (sa drugacijim granicama). Kada je tako sahranio SFRJ (sto zapad jedva doceka) vec u maju su primljene u OUN sve ostale koje su zahtev podnele, a SRJ je obavestena da moze ako zahteva i ona da se ukljuci.

Elem, Slobo je sahranio SFRJ i ozakonio HR kao novu priznatu clanicu, sa teritorijom koju je ona podnela u zahtevu. Sve to ipak nije rzalog da g.dja Sandra prihvata Badinter komisulu narucene od EZ, koja nije imala nikakav legalan nacin da uslovljava bilo sta u SFRJ, jer SFRJ nije bila clan EZ vec samo clan OUN. Badinter je bilo politicko nasilje EZ na SFRJ i od toga se trebalo BRANITI.
Препоруке:
12
14
33 субота, 11 октобар 2014 21:15
Дринко Кончаревић
Ови силни минуси, коме припадају? Санди?
Препоруке:
9
0
34 субота, 11 октобар 2014 21:24
Максим
Оволики број минуса се појављује само у педерској недељи. Да није ко од кандидата педер?
Препоруке:
12
17
35 субота, 11 октобар 2014 21:43
nemanja-slavomir srpski
Na nekoj prethodnoj vesti sam vam već odgovorio,ali ponoviću se ukratko.
I sami ste rekli da je Hrvatska član UN,i mi kao takodje članica UN je prihvatamo. Meni ovo sad izgleda smešno.Znači prihvatmo to medj.članstvo u UN,a ne prihvatamo preteču tog stanja tu mrsku nam Banditovu(Banditernovu komisiju). Tačno da nije imala ,apsolutno. Ali je tačno,a vi ste o tome veće se ovde i raspravli sa G.J što znači da odlčno poznajte tu oblast,da Hrvatska nije mogla postati član UN sa teritorijom koju nije kontrolisala.


Već dva veka se granice crtaju za zelenim stolovima,a ne vojničkim čizmama.-Jovan Rašković
Препоруке:
8
4
36 субота, 11 октобар 2014 22:25
Лола
Поједини кадрови ДСС су знатно критичнији према Санди него према Вучићу у изборној кампањи. Испаде да су све време гајили гују у недрима.
Не може се гарантовати ни за кога али Санда бар обећава нешто ново, иако не тврдим да је друго крило у криву. Имаће моју подршку ако један од њених првих потеза буде излазак ДСС-а из београдске власти и рад на уједињењу опозиције.
Препоруке:
17
10
37 субота, 11 октобар 2014 22:27
b.a
Nisu svi minusi od botova
nego od nas koji se ne slazu sa komentarima
Препоруке:
13
6
38 субота, 11 октобар 2014 22:28
Milos Stankovic
@Факти

Pre nekoliko dana Kostunica je poslao pismo IO DSS u kojem je trazio da se oba kandidata pismeno obavezu da nece cepati stranku ako izgube na skupstini. Posto mu je Milos Aligrudic vec vise od 20 godina jedan od najblizih i najodanijih saradnika, jasno je koga je ovim pismom prozvao. Kostunica je u svom pismo posebno naglasio opredeljenje DSS za politicku neutralnost Srbije - upravo na pitanju neutralnosti se vodi rasprava izmedju Aligrudica i Iviceve. Sanda Raskovic Ivic pokusava da zamuti ideju neutralnosti idejom suverenizma koja postoji u zemljama koje su osnivaci EU i NATO.I na kraju, javnost treba da zna da se Sandra Raskovic Ivic zajedno sa Sinisom Kovacevicem pred same izbore ogradila od DSS i Kostunice, ne prihvatajuci neutralnost, a valjda je i maloj deci jasno da je to jedini spas za Srbiju. Konacno, za vodjenje jedne stranke, pogotovu one cija politika gleda dalje od sledecih izbora, su potrebni talenat i iskustvo, sto itekako poseduje Milos Aligrudic.
Препоруке:
17
11
39 субота, 11 октобар 2014 22:40
Milos Stankovic, nastavak
Svaka borilacka vestina se zasniva na pogadjanju slabih tacaka protivnika i to Sanda Raskovic Ivic odlicno radi - posto je kontraproduktivno napadati Kostunicu, ona napada njegove najblize saradnike, pre svih Jocica i Nikitovica. Ona zastupa politiku koju je Zapad vodio protiv Kostunice od 2000. naovamo, a koja se svodi na tvrdnju da je Kostunica potpuno nesposoban, a da politiku vode centri moci u njegovom okruzenju. E sad, ako je bas toliko nesposoban, zasto mu ni u penziji ne daju mira? Cim krene bilo kakva prica u patriotskom delu politicke elite, odmah pocinje prica za politicku pozadinu ubistva Djindjica i paljenje ambasada. U poslednjih pet godina se obe hajke aktiviraju na svakih pet meseci. Ako je Kostunica toliko nesposoban, zasto je kriza koja traje od 1980. naovamo, zaustavljena bas u njegovo vreme od 2004-2008? Vladeta Jerotic je pre neki dan morao da podseti javnost da je Kostunica ostavio u naslednje demokratske institucije, slobodne medije i budzetski deficit.
Препоруке:
15
8
40 субота, 11 октобар 2014 22:45
Milos Stankovic, nastavak 1
O Kostunici moze da prica ko sta hoce, ali ni najveci protivnici ne mogu da mu ospore da je vodio SAMOSTALNU poltiku. Da li iko u ovoj zemlji moze da zamisli da Kostunici ambasador neke zapadne zemlje naredjuje koga ce da postavi za nacelnika generalstaba? Ili da mu naredi ko ce biti ministar finansija ili sef kancelarije za saradnju sa Evropskom unijom? Pa on bi to ukinuo, pobogu! Interesantno je da Sanda Raskovic Ivic ne uzima evromafiju u usta, vec se bavi Kostunicinim decenijskim saradnicima i prijateljima. Bas me interesuje o cemu su razmisljali ti koji su je podrzali.
Препоруке:
13
7
41 субота, 11 октобар 2014 22:50
nemanja-miloš stanković
Što se tiče pisma, to još jedno u nizu pokazivanja veličine V.K. Mislim da je pismo upućeno ipak Aligrudiću ,jer je jasno da će on sutra da izgubi.Što bi Sanda cepala išta kad će ona da pobedi?Ono što je još bitno,zašto je ono upućeno pre Milošu.Pa zato što Miloš ne zna da bude u stranci ,a da nebude u vrhu tako je već 20 i nešto godina. Sanda je na zadnjim izborima u januaru ove godine potupno izbačena iz vrha stranke.To je tako jer je tako V.K odlučio. Da li je Sanda napustila stranku,da li ga je negde javno pljuvala? Ne ,nije.Da li je pljuvala kad su izgbili izbore za parlament ,na kojem se ona kao i još dosta istaknuith članova nije našlo?Ne nije ,bila je dostojanstvena do kraja.Tako da nema ni jednog razloga da Sandi bude upućeno to pismo.Apsolutno je nebitno dal je nautrlnost ili suverenizam.Bitno je šta iz nje proizlazi.A na prvom mestu ne EU.Zašto se bavite pokušajem pravljenja razlike izmedju ta da pojma,kad se oni dopunjuju i opšte nisu isključivi.
Препоруке:
11
12
42 субота, 11 октобар 2014 22:51
Oliver Kromvel
Svađa oko mrvica,stranka na izdisaju,bez programa,koncepcije,ideologije a oni se bore za fotelje,sve je to jako smešno,samo jedno ću reći cenite ljude po delima ne po izjavama,objavama,intervjuima,obećanjima,ko god bude pobedio u toj jadnoj strančici vrlo brzo će pokazati svoje pravo lice.
Препоруке:
16
6
43 субота, 11 октобар 2014 22:51
nemanja-miloš stanković
Javnost treba da zna,slažem se ali ne neistine kojima se služe ljudi iz Miloševog okruženja. Prvo mislim da je neprimerno uporedjivati Sandu i Sinišu.Zato što danas Siniša pravi novu stranku,a Sanda je u trci za predsednika DSS i kako se ona ogradila kad je tu? I ne samo da je u njemu,nego će od nedelje i da ga vodi.Ono što je istina da se ogroman broj ljudi protivio načinu vodjenja stranke. Ne neutrlnosti.Vi spominjete kako je ona napustila politiku neutralnosti.Ja vas podsećam da je ta ideja zaživela na izborima 2012,kad je Sanda izabrana i na listi DSS za poslanika.Znači ona je dve godine u parlamentu zastupala tu politiku.Ništa manje, nego M.Aligrudić.

A da ja vas nešto pitam. Ako Sanda pobedi,da li ćete nastaviti da budete član DSS ,naravo ako ste član.A ako niste ,da li ćete nastaviti da glasate za DSS?
Препоруке:
11
12
44 субота, 11 октобар 2014 23:08
nemanja-miloš stanković
Apsolutno je netačno da je Sanda napala Jočića,šta više nije mu ni odgovorila na isti način. Što se tiče Nikitovića,on se prepozno.Šteta što nisu i drugi. Vi protivinici Sande Rašković Ivić ,imate veći problem sa njom nego sa Vučićem čini mi se.Da ste u stanju toliko laži i toliko pljuvačine da iznesete u ovih par dana to je neverovatno.Ali ne vredi vam,Sanda će pobediti. Kad je Sanda rekla da će da menja politiku,kad je Sanda rekla da je Koštunica ubio DJindjića i zapalio ambasadu?Sanda je rekla da je Koštunia osnivač DSS i da će ona nastaviti njegov put,i da za razliku od DS-a koji se ogradio od Tadića DSS to nemora.E to je ono što je ona rekla,šta će uraditi to ćemo još videti. Sve što ste rekli za Koštunicu i DSS kad je on bio na vlasti je tačno.I da li vi možete da zamislie da neko bude na čelu DSS i da on pljuje Koštunicu i da ostali aplaudiraju? To bi bilo političko samubistvo i kraj karijere u DSS. To eto čak ni Nenad Popvić neće da radi ,iako mu se može čovek ima svoju strank
Препоруке:
11
6
45 субота, 11 октобар 2014 23:10
nemanja-miloš stanković
Što se tiče tih koji su je podržali prvo čime se sigurno nisu vodili je to da sve što vi pričate da je istina. Jedina pljuvačina je stigla od strane ljudi oko Miloša Aligrudića.Milošu svaka čast,ali Jočić i Nikitović će posle izbora morati da spakuju kofere u DSS-u. Recite mi jednu pljuvačinu od strane ljudi oko Sande Rašković Ivić upućenu Miloš?Nema,pa ne možete reći. Drugo čime su se vodili da je DSS došao do dna ,i ispod cenzusa i da su potrebne promene.
Препоруке:
10
6
46 субота, 11 октобар 2014 23:59
Milos Stankovic
@ Nemanja

Vasa tvrdnja da je pismo upuceno Milosu je potpuna perverzija onoga sto u pismu stoji. Jocic, s obzirom na zdravstveno stanje, odavno vise nije u stranci. To je glas nekoga ko je mnogo truda ulozio u DSS. Sta je Sanda Raskovic Ivic ulozila? Da, tacno je da su Sanda i Sinisa Kovacevic predvodili grupu koja se ogradila od Kostunice i politike neutralnosti, iako je ta politika u nemogucim uslovim stvarana od 2008. Sanda ni jednu jedinu rec nije rekla protiv te politike skoro punih sest godina, vec je cekala izbore da zabije Kostunici noz u ledja. Odatle i pismo.
Препоруке:
6
5
47 недеља, 12 октобар 2014 00:13
Milos Stankovic, nastavak
@ Nemanja

Razmislite da li je bolje da DSS vodi Aligrudic, sigurno jedan od najiskusnijih i pri tom najmladjih srpskih politicara, u cije stavove valjda niko zivi ne sumnja, ili Sanda Raskovic Ivic, koja nikada nista nije znala argumentovano da obrazlozi. Potrebno je valjda imati neki talenat za vodjenje jedne ozbiljne stranke, a Sanda ga sigurno nema. Premotajte film i setite se Aligrudicevih nastupa u javnosti - vecina pogadja pravo u centar! Uspeo je da se nametne u PSSE kao clan iz jedne male zemlje, koja se pri tom nalazi u jako teskom medjunarodnom polozaju. Ne znam da li je Sanda ikada bila i poslanik, a Milos je bio predsednik poslanicke grupe DSS-a. Zaista mi nije jasno odakle joj hrabrost da se kandiduje za predsednika DSS, stranke koja ima verovatno najprofilisaniju ideologiju od svih srpskih stranaka, a ona o toj ideologiji pojma nema. Ideja Zapada je da DSS ostane bez svoje ideologije, a onda moze da ima i 70% glasova, nece postojati, kao sto vise ne postoji SRS.
Препоруке:
7
7
48 недеља, 12 октобар 2014 00:35
Стеф
Занимљиво да је тај интервју био ''бункерисан'' годину дана и активиран је у згодно време. Санда је особа танких политичких знања, то се види и у интервјуу и у јавним наступима. Аргументација да је Хрватска имала право да поврати јурисдикцију над Крајином је скандалозна, јер post hoc оправдава и начин на који је то извршено (етничко чишћење као довршетак геноцида из II св. рата). Такође, не разумем људе који се позивају на план З-4, то је чиста магла, Хрватска никада није хтела ни озбиљно да разговара о томе, а камоли да прихвати тај непостојећи план. То је била згодна жвака за куповину времена до коначног решења - физичке елиминације Срба из Хрватске. Ко не верује, нека погледа изјаве Х. Шаринића у документарцу о паду Крајине. Мој лични утисак је да је Санда пројекат налик Тадићу из 2004, још једно лепо лице мршаве политике.
Препоруке:
13
2
49 недеља, 12 октобар 2014 01:56
Мићко
@ Milos Stankovic

Млад је као роса у подне.
Препоруке:
2
1
50 недеља, 12 октобар 2014 02:52
sima-miloš stanković
Moja tvrdnja oko pisma je bila ironija.Naravno da je jasno da Koštunia podržava Aligrudića. Ali nevdim zašto bi pismo bilo upućeno Sandi? Kao Sanda će da izgubi,pa nek joj bude jasno što joj je činiti?Sanda nije napustila stranku ni kad je od te iste stranke i od tog istog vrha stranke ostavljena sa strane i marginalizovana. A to je uradjeno zato što je odlučila da kaže da ovako više nejde. I ko je bio u pravu oni koji su je marginalizovali,ili oni koji su govorili da to ne valja kako se radi i da je kao posledica DSS van parlamenta. Po drugi put napominjem Sanda se nije odrekla ni DSS ni politike neutralnosti. Sanda je zastupala tu neutralnost u skupštini od 2012-2014 godine. Da se odrekla DSS danas bi bila u nekoj drugoj stranci ili svojoj.A Miloš i ostali boje da se zapitaju kako to da Nenad Popović kojem su uvek davali podršku pa čak i na zadnjim izborima u stanci ih je napustio i osnovo novu stranku?Taj Siniša Kovačević hteli vi to da priznate ili ne,bolelo to vas ili ne je
Препоруке:
2
1
51 недеља, 12 октобар 2014 02:56
nemanja-miloš stanković
zastupo Srbija van EU,kad je DSS sa Koštunicom onako evrofanatično išao ka toj isto EU. Pa kad je DSS odlučio da kaže ne EU,Siniša je na poziv Koštunice došao u stranku i brzo napredovo. Grešite stalno u jednome nisu oni ustali protiv Koštunice i ostalih zbog politike neutralnosti ,nego zbog načina vodjenja stranke.Ne može se akstivnost stranke zasnistvati na štandovima od Zemun pijace pa do Cvetkove pijace.A dotle predsednik strnke jedinu aktivnost i kampanju vodi na Bukulji.To su bile dobronamerne kritike,koja su kasnije ispostavile skroz tačne.Ja sam branio tad ovo prvu stranu,nije mi teško da priznam.Ali,šta posle ovog debakla imam da kažem?Da opet branim neodbranivo?

Koje pismo? Pismo Sande R.I je došlo kao posledica pisma Drgana Jočića.
Imate pravo da kažete da Sanda loš političar,ja sa tim naravno ne slažem. Ali videli smo dokle smo dogurali sa jakim javnim nastupima prof.Samardžića i Miloša Aligrudića. Sanda je bila poslanik,to što vi nepamtite je ili posledica nepoznavanja
Препоруке:
3
2
52 недеља, 12 октобар 2014 02:56
nemanja-miloš stanković
prilika u DSS,ili namerno to kažete.Od 2012-2014 je bila poslanik u skupštni. Znate šta ja nepamtim kad je Koštunica zadnji put bio poslanik,pa ga to nije sprečilo da bude i dobar predsednik i državnik.Ne čine političara i državnika prazna priča,javni nastup i simaptičnost.Čine ga dela.Branko Dragaš je jednom priliko opisivo naše opozicinare sa kojima je saradjivo.I Koštunicu je opisao kao sporog.Da li ga je to sprečili da bude to što je bio?Ne,nije.Ne znam zašto insistirate na tvrdnji da je Sanda pala sa neba u dss.Tačno da je ona od 2003 u DSS.Ali ona je do 2014 godine obavljala funkciju potpredsednika stranke i člana glavnog odbora.Istina je da je čudno to što se ona kandidovala u ovim nepovoljnim uslovima.Ali baš zbog svega toga njena pobeda će biti veća.A vi se zapitajte zašto tu ženu koja je mnogo kraće u stranci ,a vi tvrdite da ona ni ne poznaje stranku, podržava toliko članstvo?Ja da sam 22 godine u jednoj stranci i da imam manju podršku nego neko ko je 10 godina,ja bi zapito.
Препоруке:
3
2
53 недеља, 12 октобар 2014 07:09
@Рђосав
Питање које се овде поставља је следеће: чија воља за моћ је малигнија - црногорска или помешана хрватско/херцеговачка.
Препоруке:
3
2
54 недеља, 12 октобар 2014 09:09
Форевер Јанг
@@Рђосав
Питање које се овде поставља је следеће: чија воља за моћ је малигнија - црногорска или помешана хрватско/херцеговачка.

Одговор: Бајчетинска!
Препоруке:
4
2
55 недеља, 12 октобар 2014 10:09
b.a
Uspeli su da razbiju sve sto je iole valjalo u Srbiji! Naravno da vise necu glasati za DSS kad Sanda postane predsednica.
Препоруке:
3
1
56 недеља, 12 октобар 2014 10:13
@nemanja-miloš stanković, subota 22:50
„Da li je Sanda napustila stranku ,da li ga je negde javno pljuvala?“

Па није напустила странку, ако мислите на ДСС, а није ни Коштуницу пљувала (бар не јавно) само је народњацима , тачније Томи Николићу, упутила „усрдну молбу“ да је постави за амбасадора у Аргентини. Тома се није усрдно умолио и тако је она остала у ДССу где ће по свој прилици постати председник.
Препоруке:
3
1
57 недеља, 12 октобар 2014 10:29
@Форевер Јанг 9:09
Па добро, кад ви кажете. Онда ми ништа друго не преостаје него да се из Србије иселим или у Хрватску (негде у околину Шибеника), или у Црну Гору. Као Србину, према мени ће сви бити бенигни. Како се нисам тога сетио раније. Хвала вам што сте ме просветлили и ослободили предрасуда.
Препоруке:
2
0
58 недеља, 12 октобар 2014 11:44
nn
Opet argument "ja nikog nisam pozvao". Citali smo skoro o tim argumetima premijera i dr ministra tako da je suvisno raspredati.

Коштуница није хтео власт као награду, а да заузврат изручи Србију непријатељима.

Koliko je ljudi izruceno Hagu za vreme Kostunicinih vlada?

Kako su vrsene privatizacije u Srbiji za vreme Kostunicine vlade i koliko je spornih i propalih? Mozda se Kostunica time nije bavio, ali su ljudi iz DSS vodili neke ekonomske resore.

Prljavo i djonom. Nedostojno. Pranje biografije.
Препоруке:
1
1
59 недеља, 12 октобар 2014 12:43
Beatović Nebojša
Jedino što mogu da zaključim je da je cijelo društvo izbušeno zapadnim krticama,a ko je u konkretnom slučaju krtica je manje važno.
Ali znam da su 2000. svi bili zapadne krtice.
Neko svjesno,a neko nesvjesno.
Još jednom se zapitajte zašto robija Vojislav Šešelj.
Pa zato što je jedini od svih njih spreman da položi glavu za Srbiju.
Ovi ostali nisu spremni da se odreknu ni apanaže ni sujete.Navedeno se odnosi i na takozvane patriotske medije.Da šta vrijede već bi im urednici bili u Hagu.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер