понедељак, 19. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Геј лезбејски инфо центар тражи извињење од РТС због коментара током преноса Евровизије

Kоментари (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 11 мај 2014 20:35
Истина
Евровизија је већ деценијама догађај који промовише толеранцију и који је веома близак сензибилитету ЛГБТ популације широм Европе


Слажем се да је Евровизија педер-бал и надам се да више нећемо учествовати у том циркусу.
Препоруке:
273
7
2 недеља, 11 мај 2014 20:41
Форевер Јанг
Ја ипак мислим да Европа мора да има алтернативу. Ако је ово Европа, далеко јој лепа кућа. Питање је и да ли би наша Марија Шерифовић победила на Евровизији да се није декларисала као лезбејка.
Препоруке:
237
8
3 недеља, 11 мај 2014 20:41
Драган
Уз ЈевРопска унија увек иду и придеви као што су развраћеност, изопаћење, злосмрдје и сл... то су главни и неодвојиви епитети западне полуделости.
Препоруке:
176
8
4 недеља, 11 мај 2014 20:46
Драган
"Сматрамо недопустивим вређање транс популације на националном сервису који је сервис свих грађана, па и ЛГБТ популације, коју већ година активно игнорише. Смештање транс особе Кончите Вурст у домен бизарности, циркуса, фрик шоуа и зблажавање када добија максимум број поена је недопустиво",


Можете да сматрате шта хоћете, хомосексуалност у Србији а и у норалном свету никада неће бити прихваћена као нешто нормално, природно, право и здраво из простог разлога јер је ненормално, неприродно, криво и болесно.
Препоруке:
222
9
5 недеља, 11 мај 2014 20:51
s.p.Lajković
Da se obrijala niko ne bi ni primetio ....Koga više briga za mišljenje gej-lezbijskog centra ...Neka se zavuku u svoje klozete i nek rade šta im volja .
Препоруке:
191
5
6 недеља, 11 мај 2014 20:57
нада петровић
Дотични господин је уѕео уметничко име КОБАСИЦА вулгарно асоцирајући на ознаку мушкости. И наша победница Марија се изјаснила да је геј. Дакле, та популација је најактивнија на ЕУРОСОНГУ. Наша сиротиња нас спасла да не учествујемо у таквим јефтиним намештаљкама.
Препоруке:
172
7
7 недеља, 11 мај 2014 21:00
Бре!
Каква наказа!

Језиво! Не ваља гледати овакве слике касно увече! Само да ми не дође на сан!
Препоруке:
177
6
8 недеља, 11 мај 2014 21:09
Биљана Николић
А шта ћемо са милионима НЕбрадатих жена за које је увреда и исмевање женска вечерња хаљина и брада? Или ли НЕШТО што геј лезбејска пропаганда неће ОСКРНАВИТИ?
И баш ме брига колико је поена добио мушкарац са брадом у вечерњој хаљини, јер јесте победила бизарност.
Препоруке:
183
8
9 недеља, 11 мај 2014 21:52
учитељице,учитељице он ме гледа
Геј популацијо, па ви постадосте к'о Гестапо!
Па не можете забранити зезање и спрдање.
Шта се само љутите....к'о Вучић?
Ајздељковић може да се спрда са Црквом, ал' на свој рачун-не! Види ти то!
Препоруке:
192
6
10 недеља, 11 мај 2014 21:53
spiritus
Биљана Николић
Е, то Вам је последица "правне државе". Америчка психијатријска асоцијација је 1973 (најзаслужнији Алфред Кинси) скинула са листе поремећаја хомосексуализам, а 1995, педофилију и садизам, а демократске државе су то унеле у своје законодавство. Међу њима и Србија: по Уставу из 2006 (чл. 1) заснована је на "европским вредностима". То је, свиђало Вам се, или не, заслуга "оног што се повукао". Елем, сва ова створења имају законско право да буду то што јесу и да буду третирани као и сви други. То је директна последица 5-ог октобра. У Холандији легитимно делује странка педофила, а код нас се педофилија законски промовише кроз "права детета", међу којима је право на сексуалност основно. Ако се лгбт одлуче да туже РТС, добиће спор и биће исплаћени од Ваших и мојих (пореских обвезника) пара.
Препоруке:
113
16
11 недеља, 11 мај 2014 22:23
Херцеговац
РТС није требало да преноси ове гадости и треба да се извине својим гледаоцима.Право је понижење за нормалног човјека да плаћа преплату телевизији која приказује ове наказе.
Препоруке:
141
5
12 недеља, 11 мај 2014 22:42
thinking maize@ spiritus, па Биљана Николић
Хммм, а да РАЗМОТРИМО овај "став": "Трансвестит Кончита Вурст..." и "његова права" зашта се залаже "српска" "ЛГБТ популација"!? Наиме, ТРАВЕСТИТА је особа која се ОБЛАЧИ у ЖЕНСКУ ОДЕЋУ и тако ПРЕДСТАВЉА у ЈАВНОСТИ, задржавајући СЕКУНДАРНЕ ПОЛНЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ! Ergo "Кончита Вурст" је И ДАЉЕ МУШКО, а самим тим ЊЕГОВА ПОЈАВА је ДЕГУТАНТНА "гледе" естетике& етике! ИЗДАЈЕ се ЗА ОНО што НИЈЕ! ОКСИМОРОН као "грађанин-племић" или "хумани нациста" и сл. Значи ИГРА се, али та ИГРА НЕКОМ МОЖЕ да БУДЕ НЕСИМПАТИЧНА јер је ФЕТИШИЗАМ! Шта имамо код горепоменуте особе "Dane Internacional", сад ПОКОЈНЕ или извесне особе која се одазива на "Sopor" и која је стекла ЗНАЧАЈНУ МУЗИЧКУ РЕПУТАЦИЈУ у неким круговима!? Те особе су ТРАНСЕКСУАЛЦИ, јер су ПРОМЕНИЛИ ПОЛ у смислу УКЛАЊАЊА гениталија које су их КАРАКТЕРИСАЛЕ у њиховом ПРЕТХОДНОМ "издању", а садање "издање" ОДРЖАВАЈУ УЗИМАЊЕМ ХОРМОНА ПОЛА коме НАВОДНО "инклинирају"!? УВРНУТО, али ЊИХОВ ИЗБОР! И УЗГРЕД ЛИЧЕ на ЖЕНЕ, па НЕ ПРОВОЦИРА ДРУГОМИСЛЕЋЕ!
Препоруке:
71
5
13 недеља, 11 мај 2014 22:49
имају!
@Шпиритус
Вероватно сте све то у праву,али и моје право је да ово на слици(нисам гледао кич)назовем болесним и да заштитим своју децу како знам и умем.
Моје право!
Хоћете ли ви или неко други из државе чији сам и ја обвезник?
Имам ли ја права?
Имају ли моја деца права?
Препоруке:
97
3
14 недеља, 11 мај 2014 22:50
thinking maize@ spiritus, па Биљана Николић, наставак
Све су ово дефиниције које су изнесене у познатом сексолошком приручнику др Дејвида Ројбена (наравно Американца!) "Све што сте одувек желели да сазнате о сексу, али се нисте усудили да питате", иначе први пут издатог 1969. (Та књига била је предложак и за истоимени филм Вудија Алена.) У тој књизи, издатој НЕКУ ГОДИНУ пре поменуте ПРОМЕНЕ у ставу Америчког удружења психолога, оба СИНДРОМА се карактеришу као "сексуални поремећаји" у смислу "погрешно усмереног либида, тј. сексуалне енергије". Но, док сироти трансексуалци желе ПО СВАКУ ЦЕНУ да ПРОМЕНЕ ПОЛ и по ЦЕНУ СОПСТВЕНОГ САКАЋЕЊА и ИЗЛАГАЊА СКУПИМ ХОРМОНСКИМ курама, при чему ФИЗИЧКИ ЛИЧЕ на ПОЛ који су "одабрали" (мада ЗАДРЖАВАЈУ одогварајуће ХРОМОЗОМЕ!), тзв. трансвестити, као ФЕТИШИСТИ се, како рече др Ројбен "ЕМОЦИОНАЛНО ВЕЗУЈУ за НЕКУ МРТВУ СТВАР или ИЗДВОЈЕНИ ДЕО ТЕЛА" и "САМО ТО ИХ МОЖЕ СЕКСУАЛНО УЗБУДИТИ", што уз евентуалну ЈАВНУ ПОЈАВУ, тј. ЕГЗИБИЦИОНИЗАМ, већ указује на АГРЕСИЈУ! А то већ подразумева НЕРАВНОПРАВНОСТ ГРАЂАНА!
Препоруке:
73
4
15 недеља, 11 мај 2014 22:51
фристајло
Евровизија је, коначно добила правог победника...
Према тропару и светац...
Препоруке:
102
3
16 недеља, 11 мај 2014 23:09
thinking maize@ spiritus, па Биљана Николић, други наставак
Знате, трансвестита-ЕГЗИБИЦИОНИСТА је СВОЈОМ ПОЈАВОМ ИЗВРШИО АГРЕСИЈУ на ДРУГОМИСЛЕЋЕ ОСОБЕ, па зато треба да СНОСИ РИЗИК ПРОТЕСТА ПРОТИВ таквог појављивања у јавности, при чему тај протест мора бити у СТРОГО ГРАЂАНСКИМ ОКВИРИМА НЕНАСИЉА! Ergo, вербални протести, бојкоти, демонстрације и све што карактерише ПАСИВНЕ ПРОТЕСТЕ против ОНОГ ШТО НЕ ПРИХВАТАМО! Тако да КРИМИНАЛИЗАЦИЈА ПАСИВНОГ ПРОТЕСТА јесте акт НЕРАВНОПРАВНОСТИ ГРАЂАНА, па се тзв. "закон против дискриминације" може ОБАРАТИ не само пред Уставним судом, већ и шире! Даље, СЛОБОДА ГОВОРА, ЗБОРА и ДОГОВОРА мора бити НЕПРИКОСНОВЕНА или имамо ПРАВО да се томе АКТИВНО СУПРОСТАВИМО као ДИСКРИМИНАЦИЈИ& ТИРАНИЈИ! Г-дин "spiritus" помену да је највише на залагање чувеног prof. dr Alfred-а Kinsey-а ИЗМЕЊЕНА поменута клаузула о БОЛЕСНОСТИ "сексуалних поремећаја" (као погрешно УСМЕРЕНОГ либида), зато ваља ПОМЕНУТИ да је одскора откривено да је БАШ ТАЈ проф. ШТЕЛОВАО "РЕЗУЛТАТЕ" његових "истраживања" о "сексуалном понашању Американаца"!?
Препоруке:
58
5
17 недеља, 11 мај 2014 23:09
Биљана Николић@spiritus
Члан 1

Република Србија је демократска држава свих грађана који у њој живе, заснована на слободама и правима човека и грађанина, на владавини права и на социјалној правди.


Само ми прецизно кажите на које и чије се то слободе и права позивао предходни Устав? И да ли је Шпанија, Грчка, Румунија.... да ли су пошли за примером Холандије?

Ови ваши ће ускоро променити Устав, па баш да видим са којом планетом Сунчевог система ће га ускладити.
Препоруке:
66
3
18 недеља, 11 мај 2014 23:18
thinking maize@ spiritus, па Биљана Николић, крај!
Према томе, оваква "иницијатива" тзв. "ЛГБТ популације" заправо је још један ПОКАЗАТЕЉ ЊИХОВОГ НАСИЉА и степена до кога је ВИДЉИВА ОКУПАЦИЈА НАШЕ ЗЕМЉЕ& НАРОДА! Док год су овакви НЕСТАНДАРДНИ ВИДОВИ СЕКСУАЛНОСТИ у оквиру "четири зида" мене се то КАО ГРАЂАНИНА НЕ ТИЧЕ! Оног тренутка када то ПОСТАЈЕ ЈАВНО знам да се РУШИ ПРАВО, јер се РУШИ ГРАНИЦА између ЈАВНОГ и ПРИВАТНОГ или како древни Римљани, кодификатори И САД ВАЖЕЋЕГ СХВАТАЊА ПРАВА, рекоше, руши се разлика између RES PRIVATA и RES PUBLICA, а то је већ ХАОС! Но, као што свако право ТВРДИ, оног тренутка када власт, ма била И ОД Бога ДАТА, почиње да се ЗЛОУПОТРЕБЉАВА и РУШИ ОСВЕШТАНЕ (од Бога или Законодавца, свеједно је!) НОРМЕ, онда она прелази из ДОПУШТЕНИХ облика у НЕДОПУШТЕНУ ФОРМУ ТИРАНИЈЕ! А тада и обичан ГРАЂАНСКИ НАРОД и ВЕРНИ НАРОД имају ПРАВО ПОБУНЕ! То је оно што би као СЛОБОДНИ ЉУДИ МОРАЛИ да ЗНАМО! И то је оно што би требали да ОСТАВИМО МЛАЂИМА! Свако добро свима и следеће године у Призрену, оне друге у Книну!
Препоруке:
71
3
19 недеља, 11 мај 2014 23:52
Evrofol
Да, Евросонг уствари показује о каквој се превари ради, односно на које се све начине испира мозак Европљанима. Очигледно је да Европљани почињу да служе за светско спрдање. У Америци је јак конзервативизам, такође и у азијским и јужноамеричким државама. Испада да је Европа најдемократскије подручје света. Стварност је много суровија, односно Европа се сам упетљала у тзв. људска права - па сад којекаве настраности излазе на површину (не само хомосексуалци, већ и јуришници из исламског света који се стационирају у Европи као резервне снаге, под плаштом радника који само траже посао). Аустрија је католичка земља. Нема шансе да Аустријанци те настраности стварно подржавају. Односно ако би се анализирало, настраности изгледа долазе управо из оних земаља које су традиционалистичке, како би се ваљда стекао утисак да су и традиционалисти легли на руду. Мислим да ће Европљани пући, неће моћи дуго то силовање да трпе, а прибојавам се епилога побуне која изгледа почиње.
Препоруке:
81
4
20 недеља, 11 мај 2014 23:55
spiritus
Имају!
Немојте мислити да сам присталица оваквог законодавства или система вредности, напротив, све сам учинио да до њега не дође, још пре 14-15 година. На жалост, ту смо где смо: дакле, ви немате право да их назовете тако како сте их назвали, јер их штити закон. Ако би се десило да они вас назову неким погрдним именом, тек тада би Ваша права била угрожена, па би могли да их тужите. То што се тим створењима не зна пол, не угрожава Ваша права, а њих закон штити. А ако инсистирате на томе да је искључиво хетеросексуалност нормална, а све друго болесно, можете бити прогањани и као фашиста.
Препоруке:
31
15
21 понедељак, 12 мај 2014 00:07
spiritus
Биљана Николић
Члан 1.
Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе, заснована на владавини права и социјалној правди, начелима грађанске демократије, људским и мањинским правима и слободама и припадностима европским принципима и вредностима. То је, коректности ради, Члан 1 Устава Србије из 2006. А "моји" ће вероватно избацити српски народ из Устава и увести Роме. Све је урађено на њиховој конституцији - ред је да добију државу. Не знам да ли сте приметили: кад Срби(н) науди Рому, све добија националну димензију, у обрнутом случају тога нема. Е, ни тог није било пре 5-ог октобра.
Препоруке:
49
10
22 понедељак, 12 мај 2014 00:10
Србин црнац, атеиста
Треба да прихватимо диктат ЛГБТ инквизиције јер она има морално право да забрани свим водитељима да мисле или реагују по свом обрасцу, обичајном менталном и културном. Или као алтернатива, ЛГБТ инквизитори нека купе карте за Шпанију. Међутим, тамо ће изгубити посао.

Случај Шерифовићке је битан јер показује о каквој политичкој пропаганди се ради. Негде 2007-е када је народ био веома разочаран "евроинтеграцијама" "случајно" се десило да Србија победи на Евровизији (са украденом албанском песмом). Србија у екстази, а Марија Шерифовић на конференцији за новинаре одговара на унапред припремљено питање "Шта мисли о хомо популацији" -Они су океј, каже Марија. И направи се звезда. Сада открива да је "лезбејка". Опробани рецепт: у сврху педерофилске пропаганде, Запад прво направи велику звезду коју заволе млади, а после довољно времена та звезда каже ја сам "геј", и ти млади онда буду приморани да то прихвате и да мисле да је то нормално. Исто то је направљено с Рики Мартином, на пример.
Препоруке:
68
4
23 понедељак, 12 мај 2014 03:54
Gordana
Moze li da me tuzi lgb populacija sto, nekontrolisano i prirodno, osecam gadjenje i potrebu da povracam ?!
Препоруке:
69
4
24 понедељак, 12 мај 2014 07:47
thinking maize@ spiritus
Добро, НЕЋУ им РЕЋИ да ЛАЖУ& КРАДУ, већ да "ШТЕДЕ на ИСТИНИ" и "ПОЗАЈМЉУЈУ ТУЂУ ИМОВИНУ без ПИТАЊА& ОГРАНИЧЕЊА" и да НЕ ПРИЧАМ да су БОЛЕСНИ (цитирам мишљење познатог англосаксонског психијатра! А и ПРИНЦИП РАЗДВАЈАЊА Res Publica и Res Privata И ДАЉЕ је ВАЖЕЋИ!), већ да "GAY НИЈЕ ОКЕЈ", да се НЕ РАДИ о ДИСКРИМИНАЦИЈИ, већ "ПРИВИЛЕГИЈИ", да "законско" НОРМИРАЊЕ ГОВОРА& ПОНАШАЊА НИЈЕ СЛОБОДА и да LAST BUT NOT LEAST НАМЕТАЊЕ НЕКОГ ПОНАШАЊА са ЦИЉЕМ "МЕЊАЊА МЕНТАЛИТЕТА" НЕ СПАДА у КОРПУС ГРАЂАНСКИХ СЛОБОДА, већ ЗЛОУПОТРЕБА! И да се то изнесе пред Уставни суд, па и више, да се спроводе АКЦИЈЕ ГРАЂАНСКЕ НЕПОСЛУШНОСТИ! Знате, нас МНОГО МАЊЕ КОШТАЈУ ПОРОДИЧНЕ ШЕТЊЕ, па и само са "умивеним" ТРАНСПАРЕНТИМА, него што "државу" Србију КОШТА ФИНАНСИРАЊЕ ДРЖАЊА 6000 полицајаца "града Чикага" за те "ПЕДЕРСКЕ седмице"!? Ах, да, ТРАЖИЋЕМО код Уставног суда да се ОСНОВУ ПРИНЦИПА ГРАЂАНСКЕ РАВНОПРАВНОСТИ ОПОРЕЗУЈУ СВЕ НВО финансиране из ИНОСТРАНСТВА и да се ПРЕСТАНЕ са ЊИХОВИМ ФИНАНСИРАЊЕМ из БУЏЕТА!
Препоруке:
40
2
25 понедељак, 12 мај 2014 08:39
Биљана Николић@spiritus
Немојте као киша око Крагујевца, одговорите ми на питање које сам поставила. Ево поновићу - први члан Устава из 1990 не помиње "европске вредности" али каже Republika Srbija je demokratska država svih građana koji u njoj žive, zasnovana na slobodama i
pravima čoveka i građanina, na vladavini prava
i na socijalnoj pravdi


Одговорите ми (кад сте се већ САМИ прихватили тумачења Устава и "правне државе") на коју (или чију) демократију се мислило, на која права и слободе грађана се мислило и да ли владавина права значи "правну државу" или нешто друго?

Узгред,као двоструки гласач СНС, ИЗГУБИЛИ СТЕ МОРАЛНО ПРАВО И КРЕДИБИЛИТЕТ КРИТИЧАРА. Уживајте САД ВИ у паради педера и лезбејки јер за СНС СТЕ ВИ ГЛАСАЛИ.
Препоруке:
50
3
26 понедељак, 12 мај 2014 08:43
spiritus
T.Maize
Кинси, ког обојица поменусмо је, према тврдњама његове блиске сараднице др Џудит Рисман, био најобичнији психопата. Под видом "научних истраживања", сексаулано је, током година, злостављао 317 деце! Његова истраживања је финансирала Рокфелерова фондација, која је финансирала и промену америчког законодавства у овој области. Пошто су били највећи произвођачи свакојаких помагала, овим су развили бизнис до неслућених размера. Интервју са др Рисман је радила премудра Биљана Ђорођвић и емитован је на "Атлантису", радио Београда 2. "Атлантис" је укинут на инсистирање Драгољуба Мићуновића у време "Европске Србије". Интервју се може наћи на интернету, под називом "Успостављање новог сексуалног поретка". Ево једне од мноштва адреса: http://dzonson.wordpress.com/2010/11/27/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
Препоруке:
30
5
27 понедељак, 12 мај 2014 08:46
јелка
Одвратно, гадно, прљаво! Где су права гладних, болесних, незапослених, старих и од свих напуштених, којих је у Србији највише. И које нико не види и не чује и сви се праве да не постоје!
Препоруке:
55
2
28 понедељак, 12 мај 2014 09:06
Биљана Николић@spiritus
Још једно питање за вас као експерта за уставна питања и левичара у души који се издаје за националисту - како вам није сметало у Уставу из 1990 што НИГДЕ НЕМА СРПСКОГ НАРОДА, већ само ГРАЂАНА КОЈИ ЖИВЕ У СРБИЈИ? Да неће "грађани" из традиције српског народа (који није ни поменут у Уставу) да заснују систем вредности, своје слободе и права? Знате ли у ком периоду је основан највећи број НВО и кад су почели са својом радом, који УСТАВ је тада био на снази, ко је имао већину у парламенту и ко је доносио законе по којим је оснивање и рад ТАКВИХ НВО био дозвољен?
Препоруке:
38
5
29 понедељак, 12 мај 2014 09:20
Биљана Николић@spiritus
Ево шта каже трећи члан Устава из 1990.

Član 3.

U Republici Srbiji je slobodno sve što Ustavom i zakonom nije zabranjeno.
Ustavom se jamče i priznaju lična, politička, nacionalna, ekonomska, socijalna, kulturna i druga prava
čoveka i građanina


Да закључим Вашим речима - по Уставу од 1990, Ако се лгбт одлуче да туже РТС, добиће спор и биће исплаћени од Ваших и мојих (пореских обвезника) пара.
Препоруке:
17
5
30 понедељак, 12 мај 2014 09:22
Имају!
@@Spiritus
Ово неприродно стање ме неодољиво подсећа на стање ДИКТАТУРЕ ПРОЛЕТЕРИЈАТА.
Не толико из разлога што је све потекло из исте кухиње,колико што су и тада и сада моја ГРАЂАНСКА ПРАВА била на исти начин угрожена.
Све је било покривено револуционарним идејама преточеним у законе,па сада видимо како је то завршило(ми се још батргамо са реституцијом).
Дакле ни тада ни сада се не мирим са чињеницом да НЕКО ко има финансијску моћ,врши на мене и огромну већину здравомислећих људи,притисак,пресију,ТОРТУРУ да прихватим нешшто као норнмално што НИЈЕ!
И опет,не ја појединац него ми као друштво,кап НАРОД.
Остали нека се постављају према овој појави како налазе за сходно.
Препоруке:
27
3
31 понедељак, 12 мај 2014 09:29
spiritus
Биљана Николић
Устав из 1990 је у дисконтинуитету са уставима који су доношени од 1946, поготово са Уставом из 1974. Устав из 2006 (7% покрајини на пример) у многоме враћа тековине социјалистичке револуције. Што се тиче Устава из 1990: о њему су гласно и јасно рекли шта мисле сви српски непријатељи: Хрвати, Словенци, Шиптари, Нато, и "демократска опозиција Београда" - салонска опозиција на удбином (хрватском) казану. Да није било Устава из 1990 - не би било Републике српске, ни РСК. Узгред: 2012 сам гласао за СНС и не кајем се, требало је срушити ДОС по сваку цену. 2014 сам гласао за "Образ" (на жалост ту су били и СРС и Наши). Да је СНС био једина алтернатива странкама ДОС-а, опет бих гласао за њих. А геј-параде су чедо "европске Србије". Сетите се само оне из 2001: ко је био председник државе, а ко је "правио ред"? Један се "повукао у пензију", а други убијен 2001.
Препоруке:
10
20
32 понедељак, 12 мај 2014 09:58
мара
Није ми јасно зашто би се хомосексуалне особе идентификовале са овим егзибиционистом код ког није проблем што је геј (геј је океј)него што је спреман да учини било шта да би привукао пажњу.То би било као кад бих се ја хетеросексуална удата жена и мајка идентификовала са Карлеушом,Кардашијан и оним несретницама што увећавају груди до бесмисла.
Претпостављам да велика већина геј особа има нормално развијен осећај људског достојанства и не наседа на овакав покушај провлачења кроз блато.
Препоруке:
37
2
33 понедељак, 12 мај 2014 10:01
Београђанин
Па кад ви будете већина, онда на јавном сервису ви исмевајте нормалне.
Препоруке:
34
4
34 понедељак, 12 мај 2014 10:09
Биљана Николић@spiritus
Много сте наЈвни и пуни права који припадају САМО ВАМА, па и право на бирање мањег зла је само Ваше право, као и право да другог осуђујете а себе награђујете за идентични поступак или процену. Код свог избора тражите и ВИДИТЕ само оно што ВАМА иде у прилог, код туђег тражите и ВИДИТЕ само негативно и онда упоређујете по својој вољи.
Сад сте убацили Републику Српску у прилог "видовитисти?" Устава из 1990, а заборавили сте које су се све "ситне околности" (попут НАТО снага на Косову и Метохији) десиле до доношења Устава 2006.
И наравно, побегли сте од своје почетне позиције да је тек Уставом 2006 промовисана правна држава и грађанска права.
Не умете ни своју грешку ЧАСНО да признате.
А за кога сте гласали после 2012 - НЕ БИТНО ЈЕ. Довели сте највеће заступнике европских вредности на власт, тако да Вам ЏАБА изјашњавање за Образ - тако се и Јасна са звездицом изјашњавала за СРС и ДСС а сада скаче од среће што је СНС и СПС на власти.
Препоруке:
19
5
35 понедељак, 12 мај 2014 10:09
maja
ovo nekada lepo takmicenje je sada sve, samo ne lepa pesma. dobro je da nismo ucestvovali u ovome. a gejevi ce nam izgleda uskoro zabraniti i pravo na izrazavanje svog misljenja
Препоруке:
26
1
36 понедељак, 12 мај 2014 10:23
Milentije
@Форевер Јанг Dovoditi u pitanje uspeh i kvalitet pesme i nastupa Marije Šerifović je u stvari dokaz nedostatka ukusa, ali i zaslepljenosti "gej - ne gej" pogleda na svet. Pesma je bila odlična po svim standardima popularne muzike, baš kao i pesma recimo one Šveđanke Berberskog porekla (feministkinja) ili onog Belorusa koji je nastupao za Norvešku (po svoj prilici uobičajeno seksualno opredeljenje). Slažem se da je bilo mnogo bizarnih momenata u poslednjih desetag godina (uključujući i izgled ovog travestita), ali to nema nikakve veze sa Marijom Šerifović koja je jednostavno izuzetna pevačica.
Препоруке:
17
7
37 понедељак, 12 мај 2014 10:25
Veljko
Klasicna zamena teza na delu. Laz i eufemizmi postali su "politicka korektnost", a nastranost egzibicionizma "tolerancija". Kada se kriterijumi jednom pogube, laz postaje istina, rat blagostanje, zlocin vrlina. Tako se stize do "Milosrdnog andjela", "demokraticnosti" majdanskog drzavnog udara, a nepriznavanja opstenarodnog referenduma.
Препоруке:
24
2
38 понедељак, 12 мај 2014 10:27
Бојан, Приштина
Ово је одприлике све што Европска савремена култура може да нам понуди.

Треба бежати од њих што даље, и пустити их да сами изнутра иструле и распадну се.
Препоруке:
49
3
39 понедељак, 12 мај 2014 10:30
Биљана Николић@spiritus
И за крај, 1994 већ су навелико радиле ЛГБТ удружења.
Препоруке:
18
5
40 понедељак, 12 мај 2014 10:32
serbian friendly
То биће се одева и изражава биполарност и све што су коментатори на РТС-у рекли је само констатација а не увреда. Песма је просечна била ништа посебно а добила/о баш због тог фрик шоуа. А тај центар би требао због клевете да се тужи и тако њихове паре са запада да се троше на судске спорове и да се улева у српски буџет.
Препоруке:
28
2
41 понедељак, 12 мај 2014 10:46
MM
Не само да не би требало да учествујемо у овом циркусу, него државна телевизија не би смела да преноси више ове паћенике. Ужас!
Препоруке:
40
3
42 понедељак, 12 мај 2014 11:08
u asiji ima lepsih bi i tih ljudi ali ovo je za povracanje
Neobrazovanost srbije je neverovatna
da je toliko pod uticajem
propalog zapada je neverovatno
ne samo da je propala juzna i central europa od dugova nego propada i kao celina
njihova zelja tih nemaca da tu nesto jos
dok samo oni imaju novaca promovisu je
odvratna
ucite srbi english i mandarin
asija drzi ekonomiju a ne
vestacki nastampani novac i otrov
ni dacici i vuckovici i gomile mmf, cia eu i nato agenata nece spreciti uzaski kraj i krah nazzisticke eu , u asiji je ovo nemoguce
citajte mandarin , nemojte da se predate...
koliko dobrih ljudi nastrada
i kolike zrtve
a obama
bio ili ne demijan
ili demon son
taj ce kad tad platiti svoje
dugove preko 5o tril-liona dollara
i eu mracne sile dugova i svacega
zhaijian - Zhù nǐ jīntiān yúkuài
Препоруке:
14
3
43 понедељак, 12 мај 2014 11:28
Anta
За... thinking maize@ spiritus, па Биљана Николић, други настава..
Цела ваша елаборација нема НИКАКВОГ СМИСЛА... То вам је као да неко нпр 1963. пише аргументацију зашто комунистички систем није добар, да је диктаторски и да дугорочно нема изгледа на успех... Могли сте тада да изнесете незнам какве аргументе, одговор би био увек исти да сте непријатељ социјалистичког самоуправљања и завршили би сте у затвору... Ми се сада налазимо отприлике у слизној ситуацији... тако да је бесмислено трошити речи на дискусију која неће ништа ни за милиметар променити..
Препоруке:
19
2
44 понедељак, 12 мај 2014 11:33
spiritus
Ја сам за српску, а не за правну државу. За хијерархију, а не за једнакост. Шта вреди Слободану Јовановићу што је правио српске културне клубове, био знаменити професор Правног факултета, кад је својим ангажовањем у пучистичкој Влади, за "европске вредности" (револуција, Британија), директно одговоран за смрт готово два милиона Срба. Недић је, за разлику од њега, остао у земљи, спашавао шта је могао, и - у складу са европским ("универзалним") вредностима (револуција, Британија) - оглашен злочинцем, квислингом, итд и убијен. Исто Вам је са ВК и СМ. У томе се разликујемо Ви и ја. Видите: кад Вучић уведе санкције Русима, нико у Београду неће изаћи на улицу. Биће то континуитет историјског не (ЈНА-пензија, енормних прихода, положаја, моћи, професура, станова, љубавница, дипломатских пасоша...). А ако би рекао да је против ЕУ и да ће Србија да се окрене ка Русима, добио би 5-октобар са Отпором и ВК. Вучић је од ДОС-а преузео издајничку политику, није је он измислио.
Препоруке:
27
9
45 понедељак, 12 мај 2014 11:34
брм
"ви немате право да их назовете тако како сте их назвали, јер их штити закон. Ако би се десило да они вас назову неким погрдним именом, тек тада би Ваша права била угрожена, па би могли да их тужите"

разумете се у европске стандарде ко марица у ...
слобода изражавања и јавно изнесеног мишљења чак и вулгарним и увредљивим изразом о јавним личностима је гарантована гомилом препорука директива и предсуда Евроспког суда о људским правима.. само ви читајте домаће ЕУ "експерте" далеко ћете догурати...

све оптужбе из овог текста баш са европског становништа су бесмилице и атак на слободу изражавања..
Препоруке:
17
4
46 понедељак, 12 мај 2014 11:47
mile
Nije bitno šta kažu ti izopačenjaci,nego je važno to što imperija zla ide direktno na našu decu,a odabrali su jedno tako široko glledano takmičenje koje smo nekada zaista i smatrali za porodično veče.Niti je slučajno što se pojavljuju ovakvi hermafroditi niti što su to proglasili pobednikom.To nije teorija nego zavera.Poruka je-Ono čim vi,stoko, možete da se bavite je vaše telo,možete da se tetovirate,bušite,sečete,ali to koliko radite,za koje novce,šta jedete i koliko vas pljačkamo nije vaša briga.
Препоруке:
18
1
47 понедељак, 12 мај 2014 11:59
spiritus
Биљана Николић 2
За крај, и од мене: то са Вашим виђењем (омиљеном мантром БГ интелектуалаца) "левице" и "деснице" неће да може. А ево и зашто: Ваш омиљени "десничар" ВК, није имао никакав оригинални систем, просто је преузео "западне вредности" - баш као и Слободан Јовановић. То није српски пут, то је кукњава "да живимо као сав нормалан свет". Та "нормалност" коју чине "европске вредности" - уграђене у Устав - су и довеле до геј-парада. Цео ДС корпус (ту су и ДСС и ЛДП и мноштво нво) је створила удба на "Црвеном универзитету Карл Маркс", 68-е, а потом неговала на разним друштвеним институтима. Десница у Србији су Калајић, Бокан, Капор, Небојша Крстић... а сви одреда су својим делом и животом против "европских вредности". То што Ви сматрате "десницом" (уз ВК бих додао Вука и Вучића) је само примитивна анти-левица. Црњански је десница. Љотић је десница. Николај је десница. Краков, Владимир Вујић, С. Стефановић, итд... С. Јовановић је само правник. Као и ВК.
Препоруке:
21
10
48 понедељак, 12 мај 2014 12:14
Биљана Николић@spiritus
Вучић је од ДОС-а преузео издајничку политику, није је он измислио.


Опет упоређујете бабе и жабе да би извели закључак који Вама одговара. Јадан наЈвни Вучко црвенкапа и зли вук ДОС...

Истом том логиком, ја вам доказујем да Устав из 2006 НИЈЕ ИЗМИСЛИО грађанска права и слободе (па и права ЛГТБ популације), већ да их је ПРЕУЗЕО из Устава 1990.

пс. Сами себе сте сатерали у логички ћошак.
Препоруке:
10
4
49 понедељак, 12 мај 2014 12:30
Биљана Николић@spiritus
Опет Ви ширите причу и временски и тематски што је јако некоректно.
Препоруке:
6
6
50 понедељак, 12 мај 2014 12:41
glava
Jedino oboleli od "normaliteta" nemaju nikakvo predstavnicko telo kako u "nevladinom sektoru" tako u samoj vladi , posledicno medijma .
Strava i uzas - povodom razgranicenja sa republikom Kosovo je bilo manje javne "buke" .
Препоруке:
8
1
51 понедељак, 12 мај 2014 12:41
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (1.deo)
Suočena sa ogromnim entuzijazmom srpske vlade da nas, po svaku cenu, uvede u Evropsku uniju, EU je u prilici da svakog dana tu cenu diže. Tu se zapravo stvorila jedna paradoksalna spirala. Bilo bi logično očekivati da svaki put, kada joj EU ispred nosa izmakne šargarepu i (postavljanjem novih uslova) podigne lestvicu koju valja preskakati, entuzijazam kod naše vlade spadne kao "ona stvar". Umesto toga, dešava se upravo suprotno - kao da su se "najeli bunike" ili nakljukali "vijagrom", naši "predvodnici koji nose zvonce" dobiju još jaču želju, čime na neki način potvrđuju i ono zlatno i takođe paradoksalno pravilo da : "Prava i iskrena ljubav tako sve više raste, kako kuja sve manje maše repom"(sa sanskrita preveo M.L.).
Препоруке:
20
1
52 понедељак, 12 мај 2014 12:47
Биљана Николић@spiritus - историјат рада ЛГТБ у Србији
Та "нормалност" коју чине "европске вредности" - уграђене у Устав - су и довеле до геј-парада.


Prva gej i lezbejska organizacija u Srbiji osnovana
je 1991. godine u Beogradu, pod nazivom Arkadija.

Прва парада ЛГТБ у Београду одржана је 2001 па кажите Ви мени који УСТАВ ЈЕ БИО НА СНАЗИ?

Организатори су били ЛАБРИС (основан 1995) и

Gayten LGBT je osnovan u Beogradu 2001. godine. Nastao je od udruženja Arkadia – gej i lezbejski lobi, koje je osnovano 1990. godine. Posle osnivanja, aktivisti/kinje organizacije Gayten-LGBT učestvovali su u dugoročnom projektu Kampanja protiv homofobije (1994-2000) koju je predvodio Dejan Nebrigić, dobitnik nagrade Felipe de Souza.
Препоруке:
12
5
53 понедељак, 12 мај 2014 12:50
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS.. (2.deo)

Izgleda da je uslov do kojeg makro*-politički komesari EU naročito drže-PONIŽENJE SRBIJE, oduzimanje zadnjih ostataka dostojanstva od naroda koji je pre 14 gobina poražen sankcijama i ratom i kojem je postepeno,"mic po mic",da se "stoka" ne bi preterano gicala ni ritala,navučen ropski jaram. Zato oni, sa tolikom posvećenošću i sladostrašću zbog našeg pokazivanja stida i nećkanja, insistiraju na paradi "ponosa",koja predstavlja inicijacijski čin,ili svečano presecanje vrpce i prihvatanje pederastije,kao jedne od fundamentalnih "vrednosti" na kojoj se temelji i koja prožima zapadnu civilizaciju 21.veka. Njihova poruka nikad nije bila jasnija ni glasnija: "Neće vam biti dozvoljeno da uđete kod nas, pre nego što mi UĐEMO VAMA, kao narodu i svakom pojedincu posebno" - grme Kacini,
Devenporti,Barozi,Filei,Eštonke i ostala krupna i sitna menažerija, a tercira im domaća kvislinška stoka, činovnička boranija i NVO bućkuriš .

*makro = svodnik
Препоруке:
22
2
54 понедељак, 12 мај 2014 12:53
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (3.deo)
"Ponavljačka" vlada Srbije, koja troši drugi mandat u bezizglednom pokušaju da popravi sve one nepopravljive greške iz prvog mandata, ima sve razloge da se nervozno i sa crnim slutnjama zabrinuto vrpolji u svojim ponavljačkim klupama i foteljama. U sred i uprkos narečenoj frenetičnoj graji i orkestriranoj histeriji, naša "gospoda koja nosi zvonce" vrlo dobro oseća i zna da narod čije su majke rađale tolike heroje i kotile tolike ubice (iz ideala, obesti ili onako, kao slučjno, iz nehata - jebi ga desilo se), neće biti ravnodušan na kolektivno i organizovano prevođenje Srba u pedere. Svi su oni svesni, od prvog ministra, pa do poslednjeg, da bi, u slučaju da se digne "kuka i motika" to mogao biti njihov poslednji, zauvek neodrađeni zadatak,u skladu sa Đinđićevim sindromom "mlogo hteo, mlogo započeo,...", sa akcentom na ono što stoji (i vreba) iza tri tačke.
Препоруке:
23
1
55 понедељак, 12 мај 2014 13:08
jovan
Sve je to proba, da se vidi dokle evropski svet može da toleriše... Pušten je probni balon...
Препоруке:
9
1
56 понедељак, 12 мај 2014 13:08
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS..(4.deo)

Umesto aspirina, može im se preporučiti lek od kojeg će,možda,da ih boli nešto drugo,ali ne tako važan deo tela kao što je glava,koja bi im zasigurno ostala na ramenima.Znam da sagoreše od nestrpljenja da čuju šta je to,tako važno i sudbonosno,što imam da im saopštim,jer davljenik se i za slamku 'vata, pa evo,da im skratim muke i izložim plan,koji glasi :

O trošku poreskih obveznika ove zemlje(ovo da izglasa skupština, na sednici zatvorenoj za javnost i da se svi poslanici zakunu na Sveto pismo, Kuran i Toru, da će čuvati državnu tajnu)sagraditi i reprezentativno opremiti jedan rezidencijalni KLUB, zatvorenog tipa, dobro sakriven od očiju i znatiželje javnosti, ograđen zidom od tri metra nadzemne visine,poput "Kuće velikog brata". U njemu inkognito upriličiti redovne intimne sastanke, čajanke i druženja - oči u oči i usta na usta, između zapadnog diplomatskog kora i naše "gospode sa zvoncem oko vrata".
Препоруке:
18
2
57 понедељак, 12 мај 2014 13:13
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (5.deo)
Tako bi zapadne diplomate dobile priliku da se opuste i zadovolje svoje "specifične potrebe". Naša "reprezentacija" nastupala bi u dresovima kakve bi im, prema svojim individualnim ukusima i opredeljenjima, izabrali uvaženi gosti, njihove ekselencije ambasadori i komesari - neko u boksericama, neko u čipkanoj garderobi sa halterima, ili bez garderobe, što bi sa aspekta budžeta bila najoptimalnija varijanta za državu. Motivisani da ovakva situcaja i uzajamni odnošaji potraju što duže, naši cenjeni gosti bi svoje depeše, kojima obaveštavaju svoje centrale o napredovanju Srbije na "mapi puta" ka evroatlantskim integracijama, znali kako da nakite morem olakšavajućih i opravdavajućih okolnosti i objašnjenja - zbog čega je Srbija, koja je do sada tako bezglavo jurcalq i udarala štiklama u sopstvenu guzicu od strke, sada odjednom počinje da kasni i zaostaje iza svih.
Препоруке:
14
2
58 понедељак, 12 мај 2014 13:28
Peter RV
Ovo nakazno stvorenje tacno prilici nakaznoj Evropi.
Препоруке:
14
1
59 понедељак, 12 мај 2014 13:30
Срба
Баш се радујем. Јер крај им је сад још ближи.
Препоруке:
8
2
60 понедељак, 12 мај 2014 13:33
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (6.deo)
To otezanje bi,s jedne strane,dalo vremena ekselencijama sa(u pitanjima seksualne orijentacije i sloboda daleko naprednijeg od nas) zapada da,tokom svog službovanja u našoj zemlji, dožive nezaboravne trenutke,kojih će se sećati ceo život,ako ništa drugo,a ono zbog iznenađenja koje će ih snaći kada u dvorištu kluba SRB-EURO prijateljstva budu ugledali brkate kozake,kako žure na konjima ispred milionske ruske pešadije,koja ulazi u Beograd,kao prvu stanicu na pohodu ka Evropi,ali "na ruski način".E,tada će se tom pohodu, ali prkosno dignute brade,sa imidžom koji su "ukrali" od ruskih kadeta sa "Crvenog trga"(devetog maja),priključiti i svi Srbi i biće im gušt i čast,da zajedno sa svojom ruskom braćom upoznaju turističke lepote Kijeva,Berlina,Brisela...
Препоруке:
15
2
61 понедељак, 12 мај 2014 13:36
Miodrag Lupulov
Poznato je da su Srbi najtalentovaniji narod na svetu kada je u pitanju timska igra u vodi - vaterpolo. Kada u timu imate partnere sa kojima se "razumete u dušu" i za koje ste sigurni da vas nikada neće izneveriti, svako mesto na kugli zemaljskoj je "kao rođeno" i predodređeno za uživanje u igri. Šta fali i nedostaje severnoj obali "Lamanša" i pogotovo zapadnoj obali Atlantika!?
Препоруке:
14
1
62 понедељак, 12 мај 2014 13:41
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (8.deo)
Sigurno se, bar poneko od onih najstrpljivijih, koji su dovde nekako izdržali sa čitanjem, zapitao šta će se, kad se slegnu utisci i stiša slavljenička atmosfera zbog pobede kombinovanog srpsko-ruskog vaterpolo tima sa 10 : 0, dogoditi sa članovima naše reprezentacije u "klubu srpsko-zapadnog prijateljstva" ? Šta će s'njima biti ? Kakav konačan stav će narod - savremenici i buduća pokolenja odnosno istorijska nauka zauzeti, kada je u pitanju saldo svih njihovih političkih dostignuća, uspeha i promašaja.
Препоруке:
15
1
63 понедељак, 12 мај 2014 13:46
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (ili kraj)

Ako sve bude onako kako je ovde napisano, a to se pak poklopi sa onim što je sudbinom zapisano, svi će oni, kao "Velićanstvenih Tuce i po", zbog svoje neopisive žrtve, koju su podneli za spas naroda, steći titule narodnih heroja i postati nosioci spomenica "prvoboraca iz 2014" i biće u svim budućim generacijama zapamćeni, hvaljeni i slavljeni, kao oni koji su imali snage, "u strašno vreme, na strašnom mestu postojati".
A to se mesto više niko i nikad, dokle god postoji istorijsko sećanje kod Srba, neće setiti da nazove "Javnom kućom Velikog brata sa zapada", niti "Životinjskom farmom u Lisoviću, a na Dedinju". Ono će se zvati : "SURVIVER" - MESTO GDE JE VOĐENA BORBA NA ŽIVOT I SMRT, BORBA ZA PREŽIVLJAVANJE I OPSTANAK DRŽAVE I RODA, SRPSKOG I SVAKOLIKOG.
Препоруке:
15
2
64 понедељак, 12 мај 2014 13:48
spiritus
Биљана, Биљана... Па и ЛСВ је основан у Слобино време, али је Чанак постао председник Скупштине АПВ тек са 5-им октобром. До тад је био нико и ништа (оно што у суштини и јесте - врећа г). А што се тиче "европских вредности" са Песме Евровизије, ми смо то имали још у Титово време (револуција је чудо): http://www.youtube.com/watch?v=PqM4ZLMOGHs

П.С. Лупулове, добро дошли!!!
Препоруке:
13
4
65 понедељак, 12 мај 2014 13:53
Brane212
Prestanite već jednom da tako naivno padate na te štoseve.

Evrovizija ih koristi jer ju već odavno niko i ne gleda a "demokratizatori" koriste zgražanja konzervativne publike kao signal, da su potrebna dodatna sredstva za dodatnu demokratizaciju.

Bez svega toga bi tip u haljini ispao kao burek u svemiru- izgubljen i neprimećen.

A prilično sam siguran da će neko i ovaj članak kao i reakcije publike iskoristiti u takve svrhe.
Препоруке:
6
1
66 понедељак, 12 мај 2014 14:00
thinking maize@ Miodrag Lupulov
Миодраже, ИЗДРЖАО сам, па да одговорим на Ваше питање "Шта ће бити са комбинованим српско-западним тимом?" са цитатом завршетка познате Лазаревићеве приповетке "Први пут са оцем на јутрење", где се говори о СУДБИНИ главног негативца: "Шта је било са њим? Па, ено га, ТУЦА КАМЕН!" Узгред, ЋИРИЛИЦА би знатно украсила Ваше излагање!
Препоруке:
10
1
67 понедељак, 12 мај 2014 14:03
kosta
godinama sam dokazivao na ovom i slicnim portalima, da je Eurosong skup najvecih gluposti i neverovatnog kitcha, i muzickog i politickog. Ipak, bukvalno sve do nedavno, svi mediji u Srbiji su pricali samo o glavnom srpskom cilju - pobediti na konkursu za najveci kitch! Eurosong je bio (a vidim i da je ostao kod nekih) melem za sve rane nasih gradjana.
Valjda se sada vidi ciji je to melem.
Ako neko obozava ovu nakazu, njegov problem, ako neko hoce da me tuzi st sam se usudio da ga tako nazovem, opet njegov problem. Jedino zebem za tog komentatora RTS, da ga nisu vec isterali?
Препоруке:
11
1
68 понедељак, 12 мај 2014 14:05
Ljubitelj istorije
Efikasan nacin da se Eurosong dovede u normalu i vrati originalnim korenima odnosno takmicenju u muzickim dostignucima(a ne cirkusanstvu, scenskim ekstremima i nastranostima) je da se od iduce godine prenos vrsi samo na radiju, bez TV prenosa.
Time se izbegava davanje prilike onima kojima je najvaznije izazivanje sokantnog efekta kod TV gledalaca i to po bilo koju cenu. Postalo je ocigledno da u poslednjih nekoliko godina vrednost same pesme utice sa oko 20% na rezultat, dok scenski i ostali efekti sa 80%. Pitanje je gde je tome kraj i sta je sledece: mozda dvoglava krava sa pet nogu koja peva na ekgleskom.
Препоруке:
13
2
69 понедељак, 12 мај 2014 14:18
Биљана Николић@spiritus
ПРОЧИТАЈТЕ СВОЈ ПРВИ КОМЕНТАР недеља, 11 мај 2014 21:53 КОЈИМ СТЕ МИ СЕ ОБРАТИЛИ!
У њему дословце пишете - Е, то Вам је последица "правне државе". по Уставу из 2006 (чл. 1) заснована је на "европским вредностима". Елем, сва ова створења имају законско право да буду то што јесу и да буду третирани као и сви други. То је директна последица 5-ог октобра.

Па нећете ваљда да тврдите како су ЛГТБ организације основане 1990 по Уставу из 2006 и правној држави после 5.октобра? Зар регистрација удружења није ДОКАЗ "да сва ова створења имају законско право да буду третирани као сви други"?
Ако хоћете да кажете како су до 2000. та права ЛГТБ била "мртво слово на папиру", онда ми кажите по чијем наговору И ЗАШТО су стављена у Устав 1990 ако се унапред рачунало да неће бити поштована (а видимо да су поштована јер је омогућен рад ЛГТБ организација)?
Препоруке:
5
3
70 понедељак, 12 мај 2014 14:27
Marko Gay
Smak sveta jer je neki austrijski muskarac obukao zensku haljinu. Krsenje koda za oblacenje -- kako bi bilo da sledeci put dignemo revoluciju ako slucajno pomesa zeleno i plavo.

Ovde sam vec pisao, svima vama heteroseksualnim muskarcima koji zivite u iluziji da ste slobodni, da probate jednom da izadjete napolju u suknji, pa cete videti dokle se tacno prostire ta vasa ogromna sloboda.

Mislili ste da to pricam samo teorijski, ali sad vidite da se na tom planu ipak nesto konkretno preduzima.

Pokusavamo izmedju ostalog i vas da oslobodimo obaveznog koda za oblacenje kome ste sad podvrgnuti.
Препоруке:
8
28
71 понедељак, 12 мај 2014 14:41
Vuk
Treba Vuleta i Dachu priupitati jel' ovo gde Srbija mora da ide (ako jeste da im kupimo suknjice i haljine)
Препоруке:
10
1
72 понедељак, 12 мај 2014 14:49
љуби га мајка
Читам до краја Лупуса ин Фабули,уживам и ја не само Мислећи Мацан,па нешто закључујем.
Макар ми било у комшилуку,макар ми жена звоцала"нема супе без соли ни бибера без бркова"(тако некако,не разумем је најбоље),за сваки случај,заобилазим и једно(бркове)и друго(Дедиње)у широком луку.
Ја сам брате конзервативан.
И шта мисле да су на евровизији измислили рупу на саксији.
Па нек обиђу мало сеоске делатнице на приморју или копну и пробају
гибаницу,ризла чварке и есперанто домачицу љуту,и нек не глуме да нису виђеле онолике брке.
Ко у казака.
Не кажу џаба зашто црногорац пушта бркове!
Па да личи на мајку!
Препоруке:
11
1
73 понедељак, 12 мај 2014 14:51
@Vuk
...i da puste bradu i brkove, to mogu prirodnim putem.
Препоруке:
7
1
74 понедељак, 12 мај 2014 14:53
саша р.
Геј лезбејски лоби понаша се арогантније од Химлеровог СС-а, ништа више не смеш ни да кажеш, а да не попијеш кривичну пријаву. Још мало па ће нас хапсити ако на улици бранимо сопствено дете од фрустрираних педофила.
Што се тиче Црнобраде, ако се њој толико свиђа такав "имиџ", немам ништа против, њен проблем. Али нећу да ми неко силом намеће нешто што је крајње болесно, и још да ме терорише ако имам неку духовиту опаску.
Па нећу бре у болесну ЕУ и фашистички НАТО!
Препоруке:
15
2
75 понедељак, 12 мај 2014 15:05
Драган
"Жена да не носи мушко одело нити човек да се облачи у женске хаљине, јер је гад пред Господом Богом твојим ко год тако чини." 5Мој 22.5
Препоруке:
14
2
76 понедељак, 12 мај 2014 15:07
Драган
Из чега је јасно је видљив не само безбожни или атеистички, већ анти-теистички и демонски карактер ЈевРопске Уније.
Препоруке:
12
3
77 понедељак, 12 мај 2014 15:38
Лариса
Поједини коментатори су ѕаиста одлично објаснили природу поремећаја ѕваног ТРАНССЕКСУАЛНОСТ, свака част, па ја не бих понављала општа места веѕано ѕа ту тему. Није чак ни у домену саблазњивог то што јеОЧИГЛЕДНО мушкарац обукао дамску тоалету. Не, проблем је у нечему другом. Док транссексуалци очајнички чеѕну да промене пол и постигну и душевну стабилност, ова појава нам сервира веома перфидну и веома лицемењрну појаву. ОН или ОНА није ни једно ни друго, тобозе. Он или Она је тзв. ТРЕЋИ ПОЛ. То је управо оно што се и зели постићи, да се полна подела укине, учини беѕвредном и смести у ,,мрачну прошлост". Наравно, наша реч ПОЛ, оѕначава ПОЛОВИНУ а не могу постојати ТРИ половине, само две које чине целину. Е сада, наравно да ова сподоба није ТРЕЋИ ПОЛ, он је мушкарац, јер је ѕадрзао мушке полне одлике а очигледно да их нема намеру мењати. Он је хомосексуалац, који ѕна да више ни као такав није претерано ѕанимљив, па се обукао као зена, са све брадом, не би ли иѕаѕвао пазњу,успевши у томе.
Препоруке:
22
1
78 понедељак, 12 мај 2014 16:01
Лезбољуб Противпедерковић
Обавијест за ГЛИЦ: основан је ШЛИЦ (Швалерско лезбејски инфо центар)!
Чланови су швалерчине ''слабе'' на лезбејке и бивше лезбејке које су швалери извели на прави пут.
Дакле, драге моје даме из ГЛИЦ-а, чекају вас вешта господа из ШЛИЦ-а!
За вас је ШЛИЦ увек отворен!
Препоруке:
14
1
79 понедељак, 12 мај 2014 16:10
Sveti Petar
Prvi put vidim pevač-a(icu). Njegov stajling je za cilj imao da šokira i osvoji. Kao slušaocu, meni je nebitno i ne znam da li je travestit, transeksualac, homoseksualac ili heteroseksualac. Možda su u toku medijske obrade to pominjali kao nešto bitno. Možda se novinaru nešto nije svidelo i malo je podlegao neprofesionalizmu tj. navijanju kao nekad Milojko Pantić kad komentariše Zvezdine mečeve. Ili kao ona novinarka RTS što je komentarisala otvaranje olimpijade u Sočiju. Čule su se te antipatije prema Rusiji. To je samo neprofesionalizam, ali o tužbi nema govora. Čak je i smena prejaka kazna. Ako pevač nije "mitingovao" onda nema govora ni o gej propagandi pred decom i omladinom. Sloboda da se pojavi kako želi je najvažnija. Ali tu slobodu zaslužuju i burke i feredže po Parizu. Rusi su mu dali poene ako je dobro pevao(la). Rusi su normalan i tolerantan svet. No njima se ne mogu nametati stavovi, ukusi, strahovi,...,ropstvo.Dobro se zna protiv čega su ruski zakoni. Protiv slobode nisu.
Препоруке:
8
3
80 понедељак, 12 мај 2014 16:49
thinking maize@ Marko Gey
Је ли Марко, а јеси ли ИКАДА размишљао да ВЕЋИНА ЉУДИ& НАРОДА нема АМА БАШ НИКАКВУ ПОТРЕБУ за Вашом "помоћи"!? А друго, да ли си знао да се "љубав" на силу зове СИЛОВАЊЕ!? И да силоватељима, а ПОСЕБНО СИЛОВАТЕЉИМА УМА ВРЛО ЧЕСТО, чак и на ТОМ ТВОМ Западу једноставно ОТФИКАРЕ "висуљак" са све "звонцетом"!? Или ти ЗАВРНУ "певало"!? Сад, што ће се то одиграти на берзи, па МОДЕРНА су ВРЕМЕНА!? Узгред, та тако ИЗВИКАНА америчка гасна налазишта, добијена том "револуционарном" методом "крековања" некако ИСУВИШЕ ЧЕСТО УЗРОКУЈУ ЗЕМЉОТРЕСЕ и КЛИЗИШТА диљем "лепе твоје"!? Па КАКО мислите ЦРЊАНИ да ПАРИРАТЕ Рујама у енергетици, ако је то ТАКО НЕПОУЗДАНО!? Узгред, прочитај наново Ројбенов "Све што сте одувек желели...", ИСКУСТВА "гејева" ИЗ ВРЕМЕНА ИЛЕГАЛЕ ДОБРО ће ти ДОЋИ у БУДУЋНОСТИ!?
Препоруке:
12
1
81 понедељак, 12 мај 2014 16:54
Istoricar
Pa nije greska kad se kaze da je ovo dekadencija zapada. Ovde se ne radi o "toleranciji" vec o kulturi i muzici. Da li nesto u kulturi moze da prodje bez politike? Da li kultura treba da bude sredstvo politike. Koristiti kulturu da bi se narodima nametnule neke vrednosti je zaista za zaljenje. Da na zapadu postoje vrednosti onda ne bi zbog gladi umiralo toliko ljudi u svetu. Zapadni dehumanizam se zamenjuje kritikom tradicionalnih vrednosti. Tako oni sebe vide kao neku civilizacijsku avangardu.
Препоруке:
12
2
82 понедељак, 12 мај 2014 17:48
besposleni politikolog
Nekad se islo u cirkus da se vide zene sa bradom, a danas na Evroviziju.. A svima koji podrzavaju gejparadu zbog 'europskih vrednosti, tolerancije itd', (a ima tih zaba koji dizu nogu sve vise), pozeleo bih jednu ovakvu snajku (ili zeta).
Препоруке:
18
0
83 понедељак, 12 мај 2014 18:35
катана
Недопуситво? Чудна је то "толеранција" ЕУродиктатуре -- где једна стране може да вређа колико хоће, а друга има само да гута. Како би било да се ЛГБТ прво извини свим српским грађанима које је њихова "кобасица" увредила?
Препоруке:
8
2
84 понедељак, 12 мај 2014 18:36
РАМПА ЗА "БРАДАТЕ ЖЕНЕ" ЕВРОАМЕРИЧКЕ СОДОМЕ
Иницијатива за забрану Кончити Кобасици (Вурст)да ступи на тле руске државе покренута у петроградској скупштини:Депутат Законодательного собрания Петербурга Виталий Милонов направил обращение к министру культуры РФ Владимиру Мединскому с просьбой заранее ограничить въезд на территорию РФ австрийскому певцу Томасу Нойвирту, известному как Кончита Вурст (что переводится с немецкого на русский как "колбаса").
Депутат напомнил, что после победы в конкурсе певец объявил о начале международного турне и намерен посетить Россию. "Поэтому российские власти должны ограничить появление трансвестита на территории нашей страны. "Бородатая женщина" является грубейшим оскорблением всех народов России", — считает Милонов.
Препоруке:
20
3
85 понедељак, 12 мај 2014 19:19
sdfčgh
Do sada mi je najveća noćna mora bio san da je frizer pobrisao pod svoje radnje u moju porciju pasulja...
Препоруке:
7
0
86 понедељак, 12 мај 2014 19:47
Nedo
Sve ide kako i treba. Ove godine je sampion dama sa bradom, iduca godine ce to da bude gospodin sa sisama. Sve demokratski i u skladu sa ljudskim pravima.
Препоруке:
13
1
87 понедељак, 12 мај 2014 20:03
Dr Jela Bisic
Evroviziju nikada nisam gledala-uvek mi je bila dosadna, cak i sezdesetih. Muzika nikakva, a sve ostalo dosadno. Sad se, prvi put u zivotu, interesujem za tu stvar: sta nas na ovoj priredbi ceka sledece godine? Koje je novo iznenadjenje? Ako su hteli reklamu(sto se mene tice)izgleda da su, mozda, uspeli(?). Za svaki slucaj,u duhu opste tolerancije: 1. pustam bradu(makar brkove. Ako ne uspem (ne moze covek sve sto hoce)-onda cu se posluziti kudeljom, kao najjeftinijim resenjem. Jeste da je to smesno-ali je u trendu) 2. pripremam svoju macku Kiki za nastup. Ne znam samo da li da je depiliram(bojim se drustava za zastitu zivotinja-da mi je ne oduzmu).Smisljam haljinicu-vec sam odshacovala materijal,onako malo svecaniji,kratka suknjica kao za balerinu.A ispod suknjice-pantalone. Da mi i ona bude uniseks. 3. Kiki ne ume da peva(dernja se kao luda.Komsije poludese) ali to nema veze-sada postoji kompjuterska tehnika-ima da je proglasim mackom sa najlepsim glasom. Molim kolege komentatore i..
Препоруке:
8
3
88 понедељак, 12 мај 2014 20:10
Всеволод
Интересантно. Ма ово је само неко зезање. Недавно је "политичку елиту" Србије посетио исто тако неки аустријски младић недоличног презимена, али бејаше голобрад. Да није то исти деран, који је на брзину појео онај пасуљ којим је опран под бербернице, како рече један господин? Ко зна? Можда "елита".
Препоруке:
9
0
89 понедељак, 12 мај 2014 20:16
Dr Jela Bisic
... komentatorke sa NSPM da se udruzimo za sledecu Evroviziju i izguramo nekako moju Kiki da bude makar treca.Eto necu da insistiram da bude prva-moze i treca(sreca) Zaradicu i pare( i dati prilog za NSPM, naravno). (Obecanje....)Tako je i u Starom Rimu,na kraju krajeva, Kaligula proglasi0 Incitatusa, svog konja, za konzula i svestenika. Moglo mu se.
Препоруке:
8
2
90 понедељак, 12 мај 2014 20:21
Здравка
То што је победило управо је одраз дегенерисане и декандентне Европе и њихових "високих" стандарда, савршена потврда стања ствари у ЕУ и то демократски изабрана гласовима ЕУчесница.
Биљана свака част на времену и енергији посвећеној јефтиним подвалама Спиритуса, да ли је потребно истога подсећати да су управо ти његови пред петооктобарци конкретно СПС легло ЛГБТ популације.
Срђан Драгојевић сада СПС посланик снима афирмативне филмове о њима, високо позиционирани функционери који се јавно изјашњавају као хомосексуалци су у СПСу.
Све пре петогоктобра је било лепо зацртано а сада исти ти и радикали и социјалисти настављају.
Има ли ишта јадније него пљувати пето октобарце по овом питању, има ли ишта срамотније него човека који је први у Уставу 2006 успео да се Срби помену у сопственом уставу, оптуживати поводом овог потпуно са становишта деловања Војислава Коштунице и сваког нормалног човека - ефемерног и маргиналног случаја.
Препоруке:
3
5
91 понедељак, 12 мај 2014 20:35
spiritus
Брм
Биће да сте оманули. Прво: Глиц (Лгбт) се позвао на Закон против дискриминације (члан 11 - говор мржње), а РТС је "изразио жаљење", што ће рећи извињење. Да им је Петрушићка закуцала на врата имали би проблем. Друго: ова вест на нспм, као и већина коментара и коментатора, већ је на "е-новинама" добила ознаку фашизам, што сам и рекао да ће се десити коментатору "имају".
Препоруке:
6
2
92 понедељак, 12 мај 2014 21:01
VIDAK
Пита ме мој син од шест година "тата зашто ова Тета има браду",одмумлао сам нешто о хормонском поремећају ни сам себе нисам разумео .Боже сачувај нас ЗАПАДА!
Препоруке:
13
1
93 понедељак, 12 мај 2014 21:04
EU pederluk
Daleko im lepa kuca.
Препоруке:
11
0
94 понедељак, 12 мај 2014 21:08
Денис
Жалосно је што један извођач са несвакидашњим изгледом може да изазове толико реакција . Поготово је жалосно то што се то гледа са политиког становишта Западна Европа против традиционалног Истока и Мајке Русије.

Људи очигледно превиђају неке ствари које не одговарају тим претпоставкама:

Руси су својим гласовима, не рачунајући жири, додијелили 8 поена Аустрији.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014

Грузија 10 поена
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014

Украјина 6 поена
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014

Румунија 8 поена
http://en.wikipedia.org/wiki/Romania_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014

Може ли неко објаснити како је та искварена Европа натјерала људе у источној Европи да гласају за Аустрију?

Оно што је тешко прихватљива истина је да моћна изведба и глас, као и музика уопште, обарају културолошке границе које би неки хтјели да ставе међу људе.
Препоруке:
8
13
95 понедељак, 12 мај 2014 21:13
Денис
Само да додам на мој претходни пост јер мислим да ће људи погрешно да га схвате. Ја ни у ком случају не браним политику ЕУ или Запада према Србији, Русији, Украјини. Исто тако мислим да Србији није мјесто у ЕУ и да би требала да тражи савезнике међу политичким пријатељима, како што су то земље БРИКСа.

Али, оставимо културу на миру и будимо толерантни према онима који су на било који начин различити од већине и који се не уклапају у неке норме. КО се потруди, научиће да је толеранција врлина.
Препоруке:
6
15
96 понедељак, 12 мај 2014 21:52
Раде
Педерска будућност у коју су грађани Србије на изборима поручили да верују већ је пред вратима:ДЕЧИЈИ ПЕДЕР-БАЛ У НОРВЕШКОЈ http://srbin.info/2014/05/12/evropske-vrednosti-u-norveskoj-odrzan-decji-gej-festival-video/
Браво нам га у памет!
Препоруке:
11
2
97 понедељак, 12 мај 2014 21:52
Денис
Исто тако, питам се зашто људи нису реаговали исто кад су слични извођачи се појавили са истока као што су били Дана Интернатионал из Израела

http://en.wikipedia.org/wiki/Dana_International

и Верка Сердучка из Украјине која је добила 12 поена од Русије.

http://en.wikipedia.org/wiki/Verka_Serduchka
Препоруке:
8
0
98 понедељак, 12 мај 2014 22:06
Пера Детлић
Ге(ј)стапо захтева да убудуће све новинарке и спикерке на јавном сервису носе браду, у знак солидарности са европским вредностима.

Меркелова је већ престала да се брије, да напакости Путину.
Препоруке:
20
2
99 уторак, 13 мај 2014 08:32
AНАЛИТИЧАР
Ругло звано Песма Евровизије оголило је чињеницу да Запад промовише наказе , транссексуализам али сви заборављају које " створење " тј. наказа је транссексуалац , па сатана тј. бафомет - створње наказа коме се клања елита Запада !

У том контексту треба гледати на доношење Устава Европске Уније а том приликом посланици тих евроспких тијела су одбили да је дефинишу као Хришћанску !!!!

Или вијест најсвјежију из Америке - сатанистичка секта САТАНИНА ЦРКВА ( КУЋА ) имаће мису на Харварду - универзитету који уз Јејл - ЛОБАЊА И КОСТИ секта регрутује " елиту " Запада

Да ли требамо да причамо о Холивуду и пропагирању сатанизма - масонерије , свевидеће око , пирамиде , гдје пјевачи једно око држе затворено а једно отворено итд итд

Комплетан Запад служи сатани , на војним заставама Канаде , Америке налазе се симболи племена Дановог - то је племе из кога долази антихрист , хазарско племе . Племе из кога је Јуда Искариотски који је издао Исуса . СВЕТА РУСИЈА против Хазарије !
Препоруке:
8
1
100 уторак, 13 мај 2014 10:28
Александар
Наказа. А за ГЛИЦ-ово мишљење, кога брига. То што су увређени милиони жена што брадата наказа носи елегантну женску одећу, то ником ништа, јел да? То лице је озбиљно болесно и треба му пружити сву могућу помоћ, неће болест нестати тако што ће је бриселска коминтерна декретом укинути као болест. А што се тиче Евровизије, треба је коначно прихватити као педербал и престати са учествовањем и праћењем тог наказног ритуала.
Препоруке:
5
1
101 уторак, 13 мај 2014 10:39
боки
Ја се радујем. Кончита Кобасица ће допринијети Руској побједи у Украјини.
Препоруке:
4
0
102 уторак, 13 мај 2014 13:20
Slavomir Srpski, Neko je kokos a neko trans
Ne znam sta bi rekla neuropsihologija, ali recimo da neka zena zamisli da je kosokska i da pravi krestu na glavi i da kvokce svakog dana mislim da bi je smatrali da je psihicki obolela i da treba da se leci. U slucaju transgena postoji ocigledni nesklad prirodnog pola osobe i sa onim sto ta osoba glumi i o sebi zamislja. da li je to slican problem psihicke poremecenosti kao onaj prvi, milim da bi pre svega trebali da odgovor daju strucnjaci: psiholozi, psihojatri i antropolozi.
Препоруке:
0
0
103 уторак, 13 мај 2014 14:11
zoran g.
...eto neveste za naseg predsednika vlade....gore brada dole europska unija...savrsen par ...nas predsednik vlade promenio svest....a pobednica pol....dovoljno za nobelovu nagradu ili najevropljanine dokazane u praksi i na delu.....samo da "bradonji" proverimo imovinski karton....da vidimo imaju li mladenci stalne izvore prihoda ili ce kuma Angela priskociti u pomoc ili kum seik....
Препоруке:
2
0
104 уторак, 13 мај 2014 14:49
Ултравизитор
Чему ценура ако сам рекао да Срби имају своју кобасицу, доколенку. Чему чуђење некаквој травестит кобаји када су Србијом палиле и жариле пророчица Клеопатра и Јелена Карлеуша. Много смо забораван свет. Зато Минхаузен може да глуми Јетија а војвода гробар председника.
Препоруке:
4
0
105 уторак, 13 мај 2014 17:01
Боб
Две ствари су ми упале у очи

-Лариса: Дакле, пре је ненормалност била у глави (класични гејеви, нема измене тела), али ево нам спуштања у тело, хермафродит (бафомет) ступа на сцену, затрована је комплетна психофизичка структура.
Ово је почетак процеса инволуције. То је сан свих снова лгбт-а. Наравно, и почетак краја људске врсте какву знамо. Лоше је што ће добар део човечанства кренути овим путем. Добра вест је ипак постоји здраво језгро...

-Мање битно, али занимљиво: јевропа постаје центар трулежи. Овако нешто не би могло чак ни у америци. Одавно знамо на шта је спала европа, али ово је доказ да у противрипродном северноатлантском блуду америка носи панталоне. Европа као кловн, спрдња, подсмех међу народима.
Препоруке:
1
1
106 среда, 14 мај 2014 08:53
Vuk
http://www.mycity-military.com/slika.php?slika=211416_699897006_EU%20Ukrajian%20izbor2.jpg
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер