Početna strana > Hronika > Telekom Srbije: RATEL nam je nametnuo cene
Hronika

Telekom Srbije: RATEL nam je nametnuo cene

PDF Štampa El. pošta
petak, 19. avgust 2011.

BEOGRAD - Kompanija Telekom Srbija saopštila je danas da joj je Republička agencija za elektronske komunikacije (Ratel) nametnula poskupljenje fiksne telefonije i da je tu odluku obrazložila neophodnošću da se novim operatorima obezbede ekonomski uslovi poslovanja.

Reagujući na današnju izjavu generalnog direktora Telenora u Srbiji Kjel Morten Jonsena da Telekom niko ne može naterati da poveća cene u fiksnoj telefoniji, Telekom je ukazao da u ime te kompanije niko nije pominjao Telenor u kontekstu odluke Ratela.

"Nikada niko u ime kompanije Telekom Srbija nije pomenuo kompaniju Telenor u kontekstu odluke Ratela o povećanju cene fiksne telefonije za naše korisnike, niti smo ikada na bilo koji način komentarisali poslovanje svojih konkurenata", navodi se u saopštenju Telekoma. Ističući da je Ratel nametnuo poskupljenje fiskne telefonije Telekom je naveo da "o tome najbolje govori sam gospodin Jonsen kada kaže da sada više nema razloga za tužbu Telenora protiv Ratela, a naročito kada, neuspešno braneći Ratel, obmanjuje javnost da Telekomu niko ne može da nametne cene".

Kompanija Telenor je danas saopštila da od Republičke agencije za elektronske komunikacije i Telekoma Srbije nije tražila veće cene fiksne telefonije.

"Ako Telekom Srbija ne želi da poveća cene u fiksnoj telefoniji, niko ih ne tera da to učine. Ako, pak, odluče da ih povećaju, to je opet samo njihova odluka, i u to ne treba uvlačiti Telenor", kazao je generalni direktor Telenora u Srbiji Kjel Morten Jonsen. Jonsen je kazao i da Telenor, koji ima licence za mobilnu i fiksnu telefoniju u Srbiji, pozdravlja odluku Ratela kojom se regulišu cene poziva iz mobilnih mreža u fiksnu mrežu Telekoma Srbija.

Republička agencija za elektronske komunikacije (Ratel) donela je 16. juna rešenje prema kojem se Telekomu Srbije nalaže da od 1. avgusta cene "interkonekcije", odnosno veleprodajne cene poziva iz mreže u mrežu, snizi za oko 53 odsto i izjednači za sve operatere i mreže. Kako su ocenili u Ratelu, tim rešenjem otklonjen je problem "diskriminacije mreža", koja je bila posledica postojanja različitih cena "terminacije" u fiksnu mrežu Telekoma Srbije u zavisnosti od toga da li je poziv iz druge fiksne ili mobilne mreže.

Istovremeno je doneta odluka i da Telekom Srbije u fiksnoj telefoniji udvostruči cene lokalnih poziva, poveća cenu pretplate, snizi cene međugradskih poziva i izjednači cene za privatne i poslovne korisnike.

(Beta)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner