уторак, 13. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Покушај државног удара у Украјини - губи ли Јанукович тло под ногама?

Kоментари (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 27 јануар 2014 14:31
Зоран Ђорђевић
Одлична анализа искусног новинара.

Москва се брани у Кијеву (а и напада у Кијеву, зависно од тачке гледишта), а Путин има ту невољу што Русији предстоји зимска олимпијада у Сочију, па мора да пази и шта говори и шта ради.
Препоруке:
121
5
2 понедељак, 27 јануар 2014 15:25
Milutin
Mi smo, generalno, slabo informisani što se tiče razvoja situacije u Ukrajini. Verujem da Rusi tu deluju na nama nevidljive načine i da svakako znaju šta rade.

Ali ono u šta ne mogu (i neću) da poverujem je da se Rusija drži suzdržano zbog predstojećih olimpijskih igara, kako to navode ovde neki komentatori. Olimpijske igre! Naspram mogućnosti da se na više decenija izgubi kontrola nad ključnim prostorom sa koga se može ugroziti srce Rusije. Ako bi to bilo tačno, onda je zaista sve na ovom svetu otišlo dođavola, i svaki otpor je uzaludan.
Препоруке:
103
6
3 понедељак, 27 јануар 2014 15:26
Станић Милан
Не улазећи у стварне разлоге побуне дела украјинског народа,јер не располажем са довољно улазни података осим познате чињенице, да су инјецирани од стране НАТО и логистички подржавани и да агонија узкрајинског друштва траје јако дуго-државни удар је у току,а његов исход је неизвестан.Гледајући хрватске електронске медије,интервјује, који они обављају са обичним грађанима,вођама,види се да је припрема за овакав сценарио био добро испланиран и да се он одвија по тачно одређеној динамици.Запосести 14 регионални центара од 29 готово значи да је државни удар добио малигну форму и да врло лако може доћи до грађанског рата,што би изазвало катастрофалну последицу по Европу. Не заборавимо, да Украјина поред осталог располаже са нуклеарним оружјем из доба совјетске ере,безобзирност 5-те колоне која је почела са убијањем званични државни органа,паљевинама,упадање у државне институције,ширење немира на читаву земљу - шта је то,него државни удар.
Препоруке:
70
14
4 понедељак, 27 јануар 2014 15:35
Страдија
Олимпијада у Пекингу и нато напад у Грузији,олимпијада у Сочију и нато напад на Украјину,сувише очигледна подударност да би била случајна,а нато-пешадија на терену је очигледно тренирана и организована дуже време!
Препоруке:
111
3
5 понедељак, 27 јануар 2014 15:37
c_l
Rusija ce biti pasivna jos mesec dana zbog OI. Kako je glup potez praviti Igre u ovakvim vremenim, posebno ove koje su najskuplje u istoriji.

Pretpostavljao sam da ce Krimski Tatari stati na stranu euhordi.
Препоруке:
61
8
6 понедељак, 27 јануар 2014 15:37
Ukrajina, ta najskuplja ruska rec...
Pa ovakvi textovi samo uveravaju citaoce u apsolutnu superiornost Zapada. Ocigledno da Rusija ima takve diplomatske, obavestajne, politicke... alate davno bi istu stvar radila po svetu,
ako nista onda makar kod nekadasnjih clanica SSSR-a ili varsavskog bloka.
Srce zeli drugacije a razum je apsolutno jasan: Rusija nije ni bleda kopija moci SSSR-a, kao sto ni Srbija nije ni fleka snage SFRJ-a.
Americki multinacionalni mehanizmi pokazali su se superiornim. Da nije tako odavno bi slicne necionalizme gledali preko bare. Ovakvi primalni identitetski sukobi ekskluzivitet su Evrope.
Zato, sanjati o nekom obratu svjetske geostrategije mogu samo neupuceni. Konacno,
za takvo nesto i ne treba neka velika pamet,
a to je i Vucko pragmaticno spoznao.
Препоруке:
26
98
7 понедељак, 27 јануар 2014 16:30
Всеволод
Још је тешко рећи ко је Јанукович. МОрао је први да зна шта му се спрема, али ипак се предуго играо ватре. Морао је активно радити на уједињавању са Русијом и Белорусијом. Тзв. погађање око гаса и нафте је била само игра наметнута од стране Запада. Надао се много већој награди од противника Русије. Показало се да је сувише туп, сада је доста касно. Требало је много раније да оде. Сада му само преостаје да насиље угуши насиљем. Такав је закон историје. У противном - неће га бити, што није штета. Штету ће трпети само руски народ у свим деловима бивше велике државе, посебно великоруском, малоруском и белоруском.
Препоруке:
56
4
8 понедељак, 27 јануар 2014 16:43
софи
Проеврпејски део Украјине (њихова ,,Друга Украјина'') представља последњу шансу западних ментора за прогон Русије из Европе. Претпостављена супериорност европске опције климава је. Да је тако велика како се мисли, давно би актуелна власт пала. Правилан је закључак аналитичара да се ради о државном удару, али ситуација у Украјини није ни налик нашој 2000. године. Носиоци промена у Србији 2000. године (према уџбеницима реч је о удару) имали су огромну подршку у народу. Промене су биле врло спиноване. У Украјини побуну носе само присталице Јевропе, а то је око половине становништва. Проблем настаје после њихове претпостављене победе. Како би се нова власт поставила према противницима Јевропе (руском делу земље)?
Кличко је посебна прича. Слушао сам га на западним станицама и схватио сам да су му капацитети врло скромни. Можда се варам, али тај утисак ми је јак.
Препоруке:
57
5
9 понедељак, 27 јануар 2014 17:11
Istoricar
Mozda je tacno ono sto kaze autor ovog teksta, ali do promena u Ukrajini mora da dodje, jer odkako Rusija vise nije ni regionalna sila, prekonpovanja vlasti u Ukrajini je logican sled dogadjaja. Naravno, postoje rizici i problemi koje ovaj konflikt moze da proizvede. Bogati Ukrajinci i Rusi ne drze novac u svojim zemljama vec na zapadu. Ljudi su izgubili poverenje u Rusiju i vise niko ne veruje da je savez sa njima produktivan i koristan. Primer, mnogi radnici iz celog sveta (ukljucujuci i Srbiju) radili su u Sociju da bi na kraju bili proterani kao kriminalci. Da li ovakve stvari mogu da se dese u USA, Nemackoj, Francuskoj itd. Umesto da se kaznjavaju poslodavci koji su koristili ove radnike, drzava Rusija udara na najslabije. Drugo, sta ocekivati od drzave koja imozda ima najvece resurse na svetu, pametne ljude, velike mogucnosti za ekonomski razvoj a narod zivi u bedi, nesigurnosti, strahu i neizvesnosti. Samo lopovi, kriminalci, neposteni i bolesni mogu da vole ruski sistem...
Препоруке:
37
83
10 понедељак, 27 јануар 2014 17:24
Бране, Италија
Ето видите да ће на крају победити проевропска струја у Украјини. Реално гледано тако и треба да буде. Јер једини ко би могао да припомогне проруској струји је Путин, али он је сад заузет - гледа човек Олимпијаду. А руку на срце ни Путину ни Јануковићу је стало да их запад цени. Зар нисам у праву ?
Препоруке:
20
90
11 понедељак, 27 јануар 2014 17:42
zapad i sad su
uništili još jednu zemlju.koštunica je u pravu i eu je monstrum!!!!
Препоруке:
66
7
12 понедељак, 27 јануар 2014 17:44
OKVIR
NIJE TACNO da Ukrajina raspolaze nuklearnim oruzjem. Ona nema niti jednu jedinu atomsku bombu a kamo li termonuklearnu! Sve je to u prebaceno u Rusiju - jer je bio postignut takav dogovor (svojevremeni RUSKI USLOV je ispunjen do zadnje zapete!!!) i tako je odradjeno!!!
Isto kao sto ni Srbija nema nuklearno oruzje tako ga sada ova Ukrajina nema. NITI JEDNU JEDINU ATOMSKU BOMBU NEMA. Cak ni jednu jedinu granatu sa nuklearnim punjenjem - za velikokalibarsko artiljerijsko orudje!
Treba se informisati, po tom pitanju a ne tako olako iznositi NEISTINU!!!
Препоруке:
58
3
13 понедељак, 27 јануар 2014 18:07
Ана
Ови ,,протестанти'' су нацисти, и то сваком треба да буде јасно. Не напредни еврофили, нити ,,људи који бране свој национални понос и своја права'', како их наѕивају ѕападни амбасадори, него обични нацисти. Имали су антисемитске испаде, а о антисловенским (каква иронија, у рангу са Хрватском!) да и не говоримо. ,,Слава Украјини'', то је поклич једнак оном ,,за дом спремни'', и оба су настала у исто време и под истим околностима. Румунија тражи ,,неправедно одузете делове Румуније припојене СССР-у због учешћа Румуније на страни Рајха''. Нацизам поново јаше, и тешко нама...
Препоруке:
73
6
14 понедељак, 27 јануар 2014 18:17
софи
За ,,Историчара''

Осврћем се само на део којим доводите у питање однос према нашим радницима у САД, Немачкој и иним западним земљама. Дакле, ствари овако стоје. Наше раднике без радне дозволе, те државе сматрају стварима (читајте животињама). Као радник без дозволе губите сва могућа грађанска и људска права, осим права да се губите главом без обзира. Разлика, коју Ви не видите, је огромна: Србији би за исти инцидент ЕУ укинула безвизни режим, а Русија?
Препоруке:
60
5
15 понедељак, 27 јануар 2014 18:33
Душан комуниста
@Ukrajina, ta najskuplja ruska rec...

Слажем се са Вама, у оцени односа снага у свету и Европи. Не журим са закључком да би Русија, да може, производила кризе влада у другим државама. Нажалост све ово није добро и за осуду је.
Сукоби више личе на револуцију него на државни удар, мада ни та, назадна револуција, није потпуна. Јанукович жели да избегне грађански рат, мада је он у некој мери почео, покреће и капитуланске потезе покушавајући да увуче опозицију у владајући систем. Ипак одлагање било какве одлучније безбедоносне реакције јача и шири побуну до њене коначне победе. Најгоре је у томе што и ми у Србији и највероватније они у Украјини итд. излазак из политике која је дошла улицом мораћемо да изведемо такође ванинституционалним притиском или подршком прогресивне владе.
Препоруке:
20
4
16 понедељак, 27 јануар 2014 18:36
roadrunner za "Isotičara"
mnogi radnici iz celog sveta(ukljucujuci i Srbiju) radili su u Sociju da bi na kraju bili proterani kao kriminalci.Da li ovakve stvari mogu da se dese u USA, Nemackoj,Francuskoj itd.Umesto da se kaznjavaju poslodavci koji su koristili ove radnike,drzava Rusija udara na najslabije.Drugo, sta ocekivati od drzave koja imozda ima najvece resurse na svetu, pametne ljude, velike mogucnosti za ekonomski razvoj a narod zivi u bedi, nesigurnosti, strahu i neizvesnosti.Samo lopovi, kriminalci, neposteni i bolesni mogu da vole ruski sistem


U US ilegalni emiganti/radnici završavaju u zatvorima,a u Arizoni na pr. u improvizovanim konc logorima pod na otvorenom(proverite snimke po netu sa šerifom Joe Arpaio-om)

U Evropi,ekspresno ih deportuju nazad i svaki čas nam prete da će ukinuti bezvizni režim!(nisam čuo ništa slično od Rusije)

Što se tiče lopovluka,opet proverite svetske izveštaje o nivou korupcije gde je USA u samom vrhu!

Ostavite Vučićevo spinovanje za polupismine
Препоруке:
69
5
17 понедељак, 27 јануар 2014 19:02
c_l
u vezi Socija: Rusi su favorizovali radnike iz Srbije iz par razloga:

1. jeftini su, a opet strucni, i drugi, mnogo bitniji razlog

2. pravoslavni su i bratski narod.

Ludost bi bila dozvoliti da se u Soci sliju hiljade radnika sa Kavkaza, Centralne Azije ili sa indijskog potkontinenta kao u UAE. Naravno, mislim na opasnost od terorizma.
Препоруке:
52
1
18 понедељак, 27 јануар 2014 19:09
bubuleja
Сергеј Лавров поднео и државном секретару САД Џону Керију, са којим се сусрео у Женеви на конференцији о Сирији. ,,Скренуо сам пажњу Џону Керију да је сада веома важно да се избегне мешање у догађаје у Украјини и да се одустане од изјава које могу да подгревају ту ситуацију, а које би могле да се тумаче као подстицај опозицији. Надам се да ме је чуо’’, изјавио је
.......................................
cenim komentare g.Milosevica...
nije mi ipak jasno kako ne pominje da bi upravo raspad i podela te drzave,po manje vise poznatoj shemi mogli biti pravi cilj nekih snaga,a ne samo puko preuzimanje vlasti...
treba imati u vidu da 'velike kancelarije' planiraju na dugu stazu...
s'tim u vezi nebi cak moralo biti najvaznije ni kako ce
se zemlja raspasti,ni na koliko velike delove,niti na
koliko delova....vazno je samo da se raspadne.
Препоруке:
23
3
19 понедељак, 27 јануар 2014 19:26
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Pre samo neki dan sam izneo tezu, odnosno predlog resenja krize, jer vremena se nije imalo, a sada je jos manje.Zato sto Janukovic nije upotrebio tjenanmenski scenario, zato sto nije bio spreman zrtvovati hiljadu zivota, cela Ukrajina ce da plati visestruko vecu cenu u ljudkim gubicima i predstoje joj godine sistematskog osiromasivanja i teske bede. Iako nije ni uzrok ni povod Janukovic ce biti okrivljan za to. Vec vidim Klicka ili nekog takvog koji za godinu - dve dana kaze - To sto je Janukovic zabrljao toliko je tesko da, eto ni mi "europejci" i cela EU sa svojom "podrskom" nije uspela da ispravi, ali imamo sansu ako preodamo (poklonimo) drzavna preduzeca.
Препоруке:
39
3
20 понедељак, 27 јануар 2014 19:47
Сириг Сириг
Украјина - читајте Србија. Украјина још није окупирана, али је на путу да се разнесе на неколико делова. Србију су исти НАТО елементи већ разбили, полако се ствари приводе крају. Уколико српство не устане - уколико се брзо не пробуди, ето Јазавца пред судом и Гаврила да нас уведе у велики рат.
Сви на изборе да отерамо злотворе и НАТО банду са власти.
Препоруке:
41
4
21 понедељак, 27 јануар 2014 19:52
Istoricar
Prvo, afera u vezi Socija nije vezana samo za srpske radnike vec u vecini za radnike sa Kavkaza. Pitanje je da li je moguce nesto (u)raditi u Rusiji bez koripcije, prevare i manipulacija. Drugo, postavite pitanje ko kontrolise pravljenje infrastruktura u Sociju i da li se slican slucaj negde dogodio u svetu. Medjutim, za one koji ne vide istinu i cinjenice, to me uopste ne iznenadjuje. Zivimo u svetu gde dominira misljenje "konspiracije". Cilj je da narodi izgube sve matrice vrednosti, simbola, morala, tradicije, kulture itd. Zapravo imamo revizioniste istorije, osnovnom stubu porodice se namecu nova vrednosna pravila (homoseksualnost), borci za slobodu se proglasavaju teroristima, predsednik drzave vara javno svoju zenu (Francuska) i to je normalno (znate, privatni zivot), covek koji oduzima sva radnicka prava proglasavaju veklikim strucnjakom za ekonomiju, najpopularniji politicar je onaj koji je predao 200 hiljade svojih gradjana nekoj drugoj drzavi...
Препоруке:
25
8
22 понедељак, 27 јануар 2014 20:08
Istoricar
Hteo bih samo da zakljucim da "konspirativna" misljenja mogu da budu dobra za one koji zele da manipulisu masama. Narod koji izgubi sve vrednosne matrice vise i nije u stanju da razmislja, reaguje i ima racionalno misljenje. Ne bih se iznenadio da iza svega ovoga stoje stratezi mondijalizacije ali buducnost moze lepo da se predvidi. U principu, stratezi novog poretka su uspesno zavrsili veliki deo posla. Ostalo je samo da se uniste neke dominantne ideologije i religije. Ja se ne bih cak zacudio kad bi neko dokazao da Hitler potice od Srba. Zasto da ne? Slicno, u vezi Rusa, neki pokusavaju da ubede ostale kako su oni tako jaki i uspesni da cak mogu da kontrolisu tokove ukrajinske istorije. Ovo vise nanosi stetu Rusiji nego Ukrajini. Svet, a ni Rusija, ne mogu da idu napred ako se ignosrisu istine i cinjenice. Ustvari, ako vi verujete u ono sto kazete, ja nemam nista protiv toga, nastavite da verujete u bajke...
Препоруке:
14
11
23 понедељак, 27 јануар 2014 20:36
синиша
Данас сам прочитао један текст овде на НСПМ од Професора Антонића, кога иначе поштујем у коме се осврнуо на даншњу ситуацију у Србији и ситуацију у Србији за време Милошевића и извео закључак да "се зло вратило".

Са друге стране ја сам уверен да је Милошевић урадио све што се могло и то најпоштеније, најљудскије и најлогичније, осим лоших кадрова, а да је ипак све изгубио, све шта је бранио. И Југославију, и Србију, и социјализам и породицу и главу, а изгледа да ни српски народ не стоји баш најбоље.

Требао је одступити, као Кучан у Словенији,, као Шувар и Втховац у хрватској. Кад су први пут изашли против њега 09. марта требао је одмах да распише председничке изборе и да се он не кандидује. Или да иде до краја, да убија.

Кад је у питању Украјина, ја сам сигурно за оне који су за царински савез са Русијом и сматрам да је то најбољи интерес Украјине, али, има их који су за потчињавање Немачкој.

Јанукович има избор, или да се повуче, одмах, или да се бори сурово и до краја.
Препоруке:
37
6
24 понедељак, 27 јануар 2014 22:11
Stanić Milan
Stanić M.- Okvir
Podatak koji sam izneo(istina datira iz 2005.)je spomenut u jednoj studiji koja mi je bila dostupna.Za vreme trajanja SSSR-a,npr. Belorusija je raspolagala sa81 pojedinačnom bojevom glavom,Kazahstan je imao 1400,a Ukrajina čak 5.000 i prema sporazumu između SAD i Rusije isto je u potpunosti trebalo predati Rusiji,odnosno delom reciklirati uz pomoć stručnjaka iz SAD.2010 na samitu u Vašingtonu,gde prisustvuje 5o zemalja o neproliferaciji nuklearnog oružja ponovo se spominje Ukrajina i zalihe obogaćenog uranijuma?Poznato je da Izrael poseduje nuklearno oružje iako ga nikad nije proizveo,Južna Afrika je proizvela pa odustala,a NATO zemlje kao Kanada,Grčka,Belgija,Nemačka,Italija,Holandija i Turska imale su(da li sad?)na svojoj teritoriji razmešteno nuklearno oružje.Ja nisam siguran u svoju tvrdnju kao VI.Vi ste sigurno kao ekspert UN bolje upoznati ko ima,a ko nema nuklearno oružje.Hvala na ispravci!
Препоруке:
10
7
25 понедељак, 27 јануар 2014 22:14
РОВС
У источној Украјини симболи за сушту руску припадност везују се по аутоматизму за бивше совјетске симболе и називе, док Кијев представља симбол новоукрајинске независности, бар у покушају, што јесте апсолутно погрешна перцепција. А, како објаснити људима да украјински кључ ''незалежности'' лежи на директној вези проузроковане судбине из токова руског грађанског рата. Хтео бих рећи да, ако би Деникин реализовао свој поход или у најмању руку Врангел успео задржати оно неодбрањиво, и преокренуо ток рата у нашу корист, данас би се Евромајдан и подршка овакве Украјине могла одржавати у Берлину и Цириху, евентуално Истанбулу и Тел Авиву. Овако сада испада да потомци црвених тамо и онамо кусају плодове створене из дугогодишње заговаране борбе против руског хегемонизма. У том случају, данас визура скоропадске Украјине била би сигурно ''најекстеремнији'' облик против кацапске Москве. Лењин закувао, будалетине докувале, а живаљ некада велике Рус може само да срче.
Препоруке:
6
14
26 понедељак, 27 јануар 2014 23:45
Slavomir Srpski, teg ide tamo gde ga vuce gravitacija
Mogucnost gradjanskog rata u Ukrajini je veci od mogucnosti da se stvari smire. Ukrajina nema nuklearno oruzje pa Evropu ne kosta nista da ih cinicno gurnu u gradjanski rat: time bi samo imali dodatnu zaradu prodajuci robu i oruzje opoziciji, a kasnije kupovanje po najnizim cenama rsursa Ukrajine. Pri tome Evropa nema sta da izgubi, jer nema znacajno trziste ili bankarski sektor u Ukrajini. To vazi jos vise za USA, i nije cudno da sada NATO dize glavu i naredjuje vlastima Ukrajine kako da se ponasa, kao da je Ukrajina NATO drzava!

Isti scenario za SFRJ danas je u Ukrajini, pa je logicno ocekivati ishod gradjanskog rata. Ako se Janukovic u medjuvremenu nije spremio da silom u korenu zaustavi taj gradjanski rat, on je onda najobicnija budala. Sa druge strane ako otpocne rat drzave protiv opozicionog terorizma silom, onda se otvara i Rusiji veci prostor, recimo na poiziv vlade Ukrajine da im pomogne u smirivanju i gasenju pozara. Takav poziv od drzave Ukrajine EU ne moze da dobije.
Препоруке:
21
2
27 уторак, 28 јануар 2014 00:56
Banana republic
У Украјини неће никад бити мира, све док у свом саставу има Галицију (западну Украјину), насељену унијатима који мрзе све што има икакве везе са Русијом. Ти људи су историјски производ пољско-германске експанзије на исток и имају потребу да наметну свој идентитет остатку Украјине, тј. већини остатка земље. Они су веома агресивни, експанзивни и имају логистичку подршку са Запада, за чије се интересе боре. Као производ историјских утицаја, код њих је развијен нагон да кидишу на све што је руско, па макар то ишло и против њихових интереса. Јанукович, ма колико био лично корумпиран је заиста радио за интересе Украјине и био неутралан, ма колико га неки представљали као руског човека.Ствар је што није био сувише прозападан. Пошто није био довољно прозападан, сада га Запад напада преко своје галицијске агентуре. Можда би за Украјину било најбоље решење ампутација Галиције, која је ионако постала део Украјине релативно скоро.
Препоруке:
27
2
28 уторак, 28 јануар 2014 02:02
Aleksandar
Iako su Ukrajinci za Sovjetski Savez bili isto sto i Hrvati za Jugolsaviju, tj. drzavo-unistateljski faktor, zelim Ukrajincima mnogo srece da ne dozvole da ih se Zapad docepa i pretvore u zomi-robove u sluzbi americkih debila.
Препоруке:
13
1
29 уторак, 28 јануар 2014 02:11
Огњеслав Костовић
@ istoricar

"Samo lopovi, kriminalci, neposteni i bolesni mogu da" лажно и злонамерно представљају руски систем, руску државу и друштво.
Препоруке:
13
1
30 уторак, 28 јануар 2014 02:58
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Stvar je u tenku. Ako tenok pregazi petoricu, to je mogo vise nego da polisja ubije njih stotinu. Policije se niko ne palsi, ali od tenkova svima klecaju kolena. Uostalom videli smo to i kod nas, kada su tenkovi izasli na ulice Bograda, sto je bil izrazito ruzna slika, jer mi smo predvidjeni da zanmo bolje da uradimo stvari. Ja da sam vozio tenk tada pregazio bih masu bez razmisljanja, ne zato sto ih mrzim, ili zato sto mislim da nisu u pravu, nego zato sto rulja NE moze da oslucuje o SUDBINSKIM stvarima koje se ticu naroda i zemlje.
Sa, da recem akadmiskih clanaka, uvazenih Vukadinovica i Antonica, valja se spustiti na nivo delovanja koji nije ni recit, ni uvazavajici, a ni u najmanju ruku parlmentaran, vec je u realnom svetu koji je nezgodan, okrutan i pun svih mogucih smicalica i zala. Pitanje je - DA li je NSPM zreo da preuzme to i takvu odgovornost?
Препоруке:
13
1
31 уторак, 28 јануар 2014 03:39
Gordana
Ko god bio Janukovic odgovoran je sto je dopustio da ovo ludilo eskalira do ovih granica. Sto ce on da strada manje vise, nego sto se duh nemoze vratiti u bocu!Doduse, mozda je tako i moralo, da se jednom resi ovako nezdravo stanje u drzavi.
Cudno je sa koliko sigurnosti komentatori ocenjuju snagu i sposobnost Rusije. Ipak je mozda metod i nacin civilizovaniji od zapadnog siledziskog, ucenjivackog i okupatorskog.Setite se Gruzije i Ruske snage i sposobnosti kada se to nemoze izbeci.
Ajde neko da izne podatak koliko, od kada i pod kakvim uslovima RADE NASI RADNICI U RUSIJI. Ovo sto se desilo u Sociju je HOKSTAPLERAJ NASIH AGENCIJA I FIRMI i nemoze se pripisivati Rusima.
MALO KOREKTNOSTI I POSTENJA U IZNOSENJU PODATAKA BI BILO VEOMA KORISNO!
Препоруке:
10
0
32 уторак, 28 јануар 2014 03:58
Marko Gay
Odmah da kazem da necemo dozvoliti napad na teritorijalni integritet Ukrajine.

Dakle Ukrajina mora u NATO uci cela.

A sto se tice nereda, najveci saveznik nam je upravo slovenski mentalitet.

Jer na Zapadu se otprilike ovako razmislja: "Redovnih predsednickih izbora ce i ovako biti za godinu dana. Demonstranti traze da to bude malo ranije i zbog toga su spremni da svoju zemlju potpuno razbiju, sve polupaju i uniste, i da proliju mnogi ljudske krvi. Sve to samo da bi dobili izbore nekoliko meseci ranije. Jasno je dakle da su demonstranti ili kreteni, ili izdajnici".

Zaista, tako bi ljudi na Zapadu rezonovali da su ovi neredi na Zapadu. Ali slovenski mentalitet je drugaciji, vi ne razmisljate na taj nacin. I zato ovo mozemo da organizujemo bez problema u bilo kojoj slovenskoj zemlji. :)
Препоруке:
10
17
33 уторак, 28 јануар 2014 09:25
Боки
Марко, нека си нам реко.
Препоруке:
8
2
34 уторак, 28 јануар 2014 11:07
Малапарте
Од кад се то државни удар извршава заузимањем "административних здања"? Шта би са медијима, електранама, главним путевима, итд.
Не тврдим да Украјина није у опасности али бојим се да су размере издаје
много шире ( као, не тако давно, у српском случају) ...
Препоруке:
6
1
35 уторак, 28 јануар 2014 11:10
Србин
За „Marko Gay“ - који каже
Odmah da kazem da necemo dozvoliti napad na teritorijalni integritet Ukrajine

1) Територијални и сваки други интегритет Украјине напала је УСА ЕУ НАТО банда преко своје фаланге, коју је обучила, припремила и опремила да „демонстрирају“ и при том руше и убијају полицајце, којима је КОРУМПИРАНО РУКОВОДСТВО наредило да не употребљавају силу. Ето, тако „ви нећете дозволити напад на интегритет Украјине“.
2) Ко сте то „ви“ што „нећете дозволити“? НИКО ВАС НЕЋЕ ПИТАТИ ЗА ДОЗВОЛУ, а бежаћете главом без обзира када се покаже одлучност за одбрану од НАТО агресије. ВИ једино можете убијати голоруки народ и са висина бомбардовати слабе и мале државе, да бисте их после тога пљачкали (зато сте „богати“, највећи део онога што имате је засновано на пљачки).
3) Корупција је основна одлика и „вредност демократског“ Запада, и настојите да је проширите по Планети. Глобализација има за циљ да ГЛОБАЛИЗУЈЕ КОРУПЦИЈУ НА ПЛАНЕТИ
Препоруке:
16
1
36 уторак, 28 јануар 2014 11:49
Branislav Devrnja
Mislim da će Putin imati manje uspeha u Evropi nego u Aziji sa svojim projektom Evroazije. Jednostavno Rusija ima mnogo veći ugled u Aziji nego u Evropi. Primer Ukrajine ovo još jasnije pokazuje. To je društvo sa jasno podeljenim lojalnostima. Pa i sam prikaz Janukoviča u ovom članku pokazuje da je on čovek bio sasvim spreman da udovolji zahtevima EU. Ko je uopšte tamo više za oslanjanje na Rusiju od vodećih političara? Niti oni u zatvoru - kao prebogata Julija - niti oni na vlasti, niti opozicija. Pa u pravu su Rusi da se ne mešaju u taj sukob. To je kao što je ranije bilo rečeno - sukob između milionera i milijardera. Radi se jedino o pitanju ko će iz prodaje EU dobiti veće pare. Pa i iza rasturanja Jugoslavije krio se motiv privatizacije i rasprodaje države. Pod firmom nacionalnog buđenja, rađena je pljačka širokih masa Jugoslavije.
Препоруке:
5
3
37 уторак, 28 јануар 2014 13:07
OKVIR
@Stanic Milan
Citiram Vas:
"Vi ste sigurno kao ekspert UN bolje upoznati ko ima,a ko nema nuklearno oružje."

Cemu ova nekorektnost?

Moja ispravka nije isla protiv Vas, vec je samo korekcija jedne sustinski bitne cinjenice!!! Cak sam Vas izbegao poimence pomenuti!
To Vase podrugljivo pominjanje da sam ekspert UN-a je za mene uvredljivo - jer tu instituciju toboze Ujedinjenih nacija - PREZIREM. Ista je jos uvek paravan za zapadne fasiste zvane zapadni demoNkratori!
Bolje Vam je da se potrudite malo i da proverite ko je od nas dvojice u pravu!
Pomoci ce i drugima - jer je to sustinski bitna cinjenica!
Sve - APSOLUTNO sve nuklearno i termonuklearno oruzje bivseg SSSR-a je odvezeno u Rusiju. Pa, po pitanju nuklearnog oruzja Rusija je to resila - tako kako je odlucila. Amerikanci su se samo slozili sa tim. Tako da po tom pitanju vazi ona poznata:
Sto je dozvoljeno Jupiteru nije i volu!!!
Toliko o Ukrajinskom nuklearnom oruzju kao i onom drugih republika bivseg SSSR-a.
Препоруке:
15
1
38 уторак, 28 јануар 2014 15:07
φιλοσοφία
Одличан текст, који нам је недостајао у хаосу погрешних и полупогрешних информација.
И одличан Синишин коментар. Слажем се са вама у потпуности.
Оно што бих додала је да је незрелост и неозбиљност опозиције видљива већ у њеном представнику, боксеру који нема појма о геолопитици, политичким играма и свези узрока и послиједице. Медији су са друге стране највеће оружје опозиције у рушењу државе, а признаћете, гдје се медији умјешају ту трава не расте.
Врло битан момент је Путиново инсистирање на неутралности. Исправно. Русија је већ довољно састрадавала са сателитима и вријеме је да се исти одреде и опредјеле и сами изборе за своју слободу. Русија ће знати сама како да се одбрани.
Украјини желим мир, зрелост и мудрост.
Препоруке:
6
1
39 уторак, 28 јануар 2014 15:25
Г.С
Е сад видимо шта би нам се догодило да смо изашли на улице.Фашисти раде свој посао на уобичајен начин.Прилог:
“Mass-mediji objavljuju izmišljene vesti i šire laži. Stanovnici Donjecka nisu svesni što se događa ovde. Mediji prikazuju nebitne stvari i to na način da izgleda kao da mi ubijamo civile i ranjavamo demonstrante, ali niko ne želi prikazati kako nas dižu u vazduh i kako nas pale. Mediji su Berkut i druge snage sigurnosti prikazali kao fašiste. Mediji su svi prodani.
Glavni nemiri su počeli 23. januara. Na televiziji o tome nije bilo niti jedne reči puna dva dana. I kada su počeli izveštavati niko nije objavio kako se ispred zgrade Kabineta ministara puštaju nemačke ratne koračnice, nose zastave sa svastikom i znakove Trećeg Rajha.
Препоруке:
6
0
40 уторак, 28 јануар 2014 15:27
G.S
Nitko nije vidio kako 18-godišnjeg vojnika razapinju na ulaznu ogradu. Nitko nije prikazao autobus koji je blokirao fašiste koji su ga tada demolirali. Tada se u blizini nalazilo svega 10 pripadnika Berkuta. Demonstranti su im gurnuli fleš granate pod neprobojne prsluke. Nismo im se mogli približiti 20 minuta. Nitko nije prikazao polomljene noge i ruke, stotine razbijenih policijskih kaciga, spaljenih tela pripadnika Berkuta, kako leže ranjeni.
Jedan je stajao pored mene ispred Kabineta ministara 24. Januara, kada je odjednom pao na kolena. Mislili smo da mu se gas maska napunila pa se zbog toga onesvestio. No, kada smo mu podigli kacigu vidjeli smo kako mu je bodež zabijen u grkljan. Tamo smo ispred zgrade ostali blokirani puna tri dana. Bilo je nas 900 pripadnika Berkuta i oko 35,000 demonstranata.
Jedinica koja nas je trebala zameniti nalazila se na 10 kilometara od Kijeva, a ovi kriminalci su formirali ljudski zid oko njih kako ne bi mogli ući u grad.
Препоруке:
10
0
41 уторак, 28 јануар 2014 15:28
Г.С
. Niti jedan dužnosnik nije preuzeo odgovornost za ovo, kada je trebalo narediti proterivanje ove skupine kako bi pripadnici Berkuta mogli ući u grad. Svi generali su ili na godišnjem odmoru ili na bolovanju. Nije bilo nikoga da preuzme komandu. Svaki od njih je u strahu da ne ostane bez pozicije.
Kada su prosvjednici lomili snage sigurnosti na ulici Bankovaja, nalazili smo se na udaljenosti od oko 500 metara, u blizini riznice. Ti momci su tamo žrtvovani – na početku im nije bilo dopušteno čak ni da nose štitove sa sobom. Naređeno im je da drže poziciju i da ne koriste silu, jer, na kraju ispada – mi nismo ovde da bismo ugasili nemire već da bismo čuvali red i mir za vreme mirnih demonstracija!”
VIDEO: napadi na policiju u Kijevu
izvor: advance.hr
Препоруке:
7
0
42 уторак, 28 јануар 2014 15:51
синиша @ Marko Gay
Мислим да сте у криву, није реч о словенском менталитету, него о несловенском помањкању смисла за древну вештину шах.

Гледајте. Украјина је пред банкротом. И пред дугогодишњим економским и политичким проблемима.

Ваш НАТО пакт за који ја сматрам да је једна гомила гвожђурије без памети одмах је као сваки пацер у шаху полетела са предлозима, мењајте председника, потписујте уговор са ЕУ, прекидајте везе са Русијом, рушите и разарајте један диван милионски град са културом, традицијом.

Са друге стране Русија наступа овака, ево вам нешто пара, 15 милијарди, ево вам и гас јевтиније и уопште се нећемо мешати у ваше односе. решите их како знате, сами и своји. Ако хоћете у ЕУ изволите, ако хоћете у царинску унију са нама Русијом, пријавите се вероватно ћемо вас примити.

Дакле, НАТО као прави слон у стакларској радњи, а Русија као једн отнени господин, лепо, ништа не отежава, а гледа да помогне.

То се зове постављање игре за будућност.
Препоруке:
16
0
43 уторак, 28 јануар 2014 20:24
Mile
Rusija hoće da zauzme sve bivše države SSSR-a. Nema razlike između njih i Amerike samo svaki dejstvuje u svojoj zoni.

Ko će da pobijedi, ja mislim niko. Svi će da izgube, zajedno sa nama
Препоруке:
0
7
44 уторак, 28 јануар 2014 20:30
@siniša
ma baš ko što kažeš, Rusija ko pravi gospodin igra se sa parama zaradjenim na nafti od tog istog zapada. Pa što ne napravi industriju i izveze robe nego kopa bogomdanu naftu. Vala baš

I zašto Ukrajinci koji ne vole ruski zagrljaj ne bi odvojili od onih koji su za ruski zagrljaj. Kao što ni ne-srbi nisu htjeli srpski 'zagrljaj'. Zato što znamo da vaš i ruski zagrljaj nije baš od prijateljstva. Više je to okupacija
Препоруке:
0
7
45 уторак, 28 јануар 2014 22:37
синиша @ @ siniša
У праву сте Русија има пара од богомдане нафте, али и других ствари. А што не прави индустрију? Ко каже да не прави. То је војна индустрија, ракете, авиони, итд и од тога има више прихода него од нафте.

Мислите што не прави путничка кола. Сви то раде, од Кореје до Немачке. Показало се да Немци праве најбоља кола, а Италијани одела. Шта да их праве Руси. Купе одела од Италијана Аудије од Немаца. Сви треба да имају шансу.

Уосталом знате ли нешто о космичким истраживањима и о космичким бродовима. Ко то прави? Руси баћо.
Препоруке:
5
1
46 среда, 29 јануар 2014 01:06
Мирослав Ђукић
Мени Јануковичева тактика не изгледа глупо. Погледајте сами:
Он предлаже ДРУГОМ по утицају опозиционару место премијера, а ПРВОМ (боксеру) место вицепремијера задуженог за хуманитарна питања. Е, сада, сујетни боксер треба да постане оперативац-грађевинар и поправи сав хаос који је инспирисао, да плати штету - а за које и чије паре? Ко ће му дати новац за поправку полупаних прозора,да неће можда ЕУ?Они пара немају! Руси су Јануковичу од обећаниј 15, дали три милијарде, то је потрошено, а сад у Москви нико више не помиње преосталих 12! Помоћ Москве ће бити условљена и селективна и неће ићи на руке боксеру и његовим другарима. Јанукович и даље остаје председник, остаје њему већински одани парламент, а хушкачи сада имају извршну власт и пуну одговорност пред народом,Имају пуно посла да поправе оно што су њихови поломили. Ако још затегну уже са Москвом, пресушиће и гас, а зима тек улази у финале... Народ ће се, кад се пробуди из ЕУ-мамурлука, суочити са истином. Да видимо, где ово иде!
Препоруке:
1
0
47 среда, 29 јануар 2014 01:34
Турас
Постоје само два решења продубљивање сукоба до "револуције"какву смо имали издајом Милошевића од блиских му људи у Београду "чувеног" 5 октобра, или компромис са издајницима који би се исто поразом по Јануковича завршио .Данас је Путин у Бриселу нагласио ,наравно знајуЋи да побуну и режира и финансира Брисел , да Русија неће да помаже Украјину у даљим ЕУ интеграцијама .Што сматрам да је слаба утеха за Русију .Верујем , Путин је спреман и на крупније кораке .То ће ускоро да доживимо слично можда Авхазији Осетији .Свако даље попуштање тобоже демократским решењима ЕУ је пораз .
Препоруке:
1
0
48 среда, 29 јануар 2014 02:33
Душан комуниста
@РОВС

Како су се поражене снаге у Руском грађанском рату понеле доласком Вермахта на територију СССР је општа позната ствар. Заслепљени идеологијом-антикомунизма стали су настрану Вермахта у току свих војних операција окупације, ликвидације и решавања Словенског питања по Хитлеровом рецепту. Велики број козака у таквим операцијама дао је свог одушка, а да није у питању само унутар руска ствар они су се активно борили и против савезника у Нормандији. Своје скромно учешће на страни фашиста да ли су и овде у Србији. Није ни чудо што их данашњи козаци у Русији и не спомињу већ само оне који су се борили на страни Црвене армије у Другом светском рату.
Украјински националисти и фашисти и тада су помагали Хитлера да загосподари Западном Русијом, одсече балтичке државе, промени им систем и експлоатише их. Нешто слично дешава се и данас уз помоћ неких нових глобалиста, НАТОваца и антикомуниста.
Препоруке:
9
0
49 среда, 29 јануар 2014 09:03
@OKVIR
OKVIR
@Stanic Milan
Cemu ova nekorektnost?
Sto je dozvoljeno Jupiteru nije i volu!!!"

Не знате ви потпуковника Милана. Одговор је у цитираној латинској сентенци, ако се обрне. Тај човјек, једноставно, не мере сједит нако. Мора дискутоват, путиновску бригу бринут, свјетску.
Препоруке:
2
6
50 среда, 29 јануар 2014 13:29
OKVIR
@OKVIR
Kako god.
Samo da ne petljamo ili nesvesno plasiramo netacan podatak, sto mislim da je bilo u slucaju gospodina Stanica.Istina je i lako je proverljivo da ni jedna republlika bivseg SSSR-a nema ni granatu sa nuklearnim punjenjem za artilj. orudje a kamo li N ili TN bombu. I to je reseno po onoj: sto je dozvoljeno Jupiteru nije i volu.

I nema se tu sta murdariti gospodine "@OKVIR".

Poenta je samo u toj cinjenici da Ukrajina nema ni jedni jedinu N ili TN bombu, i samo sam se zbog toga bio javio.
Препоруке:
6
2
51 четвртак, 30 јануар 2014 00:03
Banana republic @ Душан комуниста
Па ствари баш не стоје како тврдите и нису тако једноставне. Пошто причамо о Украјини, некадашњи командант ондашњих белогардејаца, Дењикин је дао подршку СССР-у и Стаљину у одбрани од немачке агресије. Са друге стране најпознатији пронацистички колаборанти у СССР-у су били некадашњи официри Црвене армије Власов и Камински. Неки "бели" Козаци су се придружили Немцима, али њихов вођа је био Краснов, који је био близак Немцима још из доба грађанског рата у Русији. Дакле, ви дозвољавате да вам идеологија замазује очи. У Украјини је сада реч о антируским шовинистичким изливима, које покрећу унијати из западне Украјине, која је некад била део Пољске и Аутроугарске, никад Русије. У доба руског грађанског рата, Кијев је био руски град, а Галичани нису имали везе са њим. Тек је СССР утерао агресивне унијате у Украјину, чиме је створио генератор антируског расположења у њој. А то је главни проблем сада.
Препоруке:
2
7
52 четвртак, 30 јануар 2014 00:59
Боб
@Banana republic

Неће бити ни тако како кажете.

Та Галиција је још од пре целог миленијума део Кијевске Русије, од поделе 1054. део православног света.

Дакле, упад ватиканских паса се десио касније, и они су створили унијате. Толико о томе.
Препоруке:
4
0
53 четвртак, 30 јануар 2014 01:02
Боб
По вашој унијатској логици, ако Галиција није руска и украјинска, онда ни Косово није српско, него турско.

Мало логике није на одмет.
Препоруке:
3
1
54 четвртак, 30 јануар 2014 11:26
Миле Ракић
Ти бре историчару као да си дошао са Мајдана. Твој стаб типа "само моје је мишљење тачно и реално, а ви остали верујте у бајке" је крајње сужено. Ако је то предуслов ЕУ иди пријатељу тамо па ради, а нас остави да будемо назадни у верујемо у бајке на миру.
Препоруке:
1
0
55 четвртак, 30 јануар 2014 20:35
Душан комуниста
@Banana republic

Главнокомандујући белих Козака у Другом светском рату на страни Вермахта био је Андреј Григоријевич Шкуро према совјетској и немачкој литератури. Нема спора за Власова.
Међутим, или из незнања или из идеолошких-антикомунистичких разлога, прећутали сте око 500 000 Козака на страни Вермахта, а то није мало. Дакле то су све биле белогардејске снаге, скоро да црвеноармејаца није ни било.
Тачно је да су проблеми у Украјини антируске природе али није то једини проблем већ и покушај колонијализације Украјине помоћу пете колоне.
Што се тиче Западне Украјине у саставу је још одавно и цела једна генерација је већ прошла што значи да сама по себи није проблем већ у шовинистчким опредељењима као таквим без обзира ко их и где у свету испољава. То нема никакве везе са СССР.
Препоруке:
7
0
56 петак, 31 јануар 2014 02:54
Banana republic @ Душан комуниста
Андреј Шкуро је углавном деловао у окупираној Југославији, док је командант козака у окупираној Русији био Краснов. Највећа пронацистичка формација у СССР-у је била Власовљева тзв. Руска ослободилачка армија, састављена углавном од бивших војника Црвене армије. Андреј Власов је био члан комунистичке партије и генерал Црвене армије. Још један од колабораната, познат по бруталности је био Бронислав Камински, такође екс комуниста, кога је стрељао сам Химлер због недисциплине. Већина "белих" Козака је деловала против пољског покрета отпора, јер су Немци сумњали у њихове лојалности у борби против њиховог сопственог народа. Већину колаборациониста у СССР-у су чинили бивши совјетски војници, са придодатим "белим" елементима.

@Боб

У праву сте за Кијевску Русију, али ја сам мислио на царевину Русију и њено наслеђе. Очекивати да Галичани не буду антируси због древне Кијевске Русије је исто као очекивати да становници западне Херцеговине постану напрасно Срби.
Препоруке:
0
6
57 петак, 31 јануар 2014 14:02
OKVIR
@(@Bob)Zar nisu bas ti navedeni stanovnici Hercegovine svojevremeno djavolovim poslom Vatikana postali katolici pa onda naprasno postadose oni
Препоруке:
1
0
58 субота, 01 фебруар 2014 01:33
Душан комуниста
1.

@Banana republic

Сматра се да је било око милион колаборациониста на територији СССР за време рата. Неколико стотина хиљада чинили су припадници несловенских народа, велики број из Летоније, Естоније, Украјине превасходно из идеолошких разлога и највише Козака учесника и потомака белогардејаца. Најмање је било заробљених црвеноармејаца. Из балтичких земаља било је локалних полицајаца и организованих војних јединица. Веровали су да се боре за независност иако је Хитлер уоквиру политике Источног министарства предвидео и за њих контролу, експолоатацију и поткопавање биолошке снаге. Идеолошко слепило било је јако у овом савезу, баш све као и у Југославији. Краснов је говорио да су Козаци овај рат видели као наставак грађанског рата у савезу са Хитлером.
Препоруке:
6
0
59 субота, 01 фебруар 2014 01:42
Боб
Ја сам само реаговао на изјаву да
...из западне Украјине, која је некад била део Пољске и Аутроугарске, никад Русије.


-Што једноставно није тачно. А касније, ко је и како мењао веру, то је друго питање.

Уосталом, да би неко био унијат прво треба да буде православац зар не?
Препоруке:
3
0
60 субота, 01 фебруар 2014 01:42
Душан комуниста
2.

Колаборационистичке снаге, од којих је близу половина било белогардејаца, били су ангажовани на територији СССР у војним, позадинским операцијама све до одлуке Хитлера 10.10.1943. да се пребаце на Западни фронт а касније и у Пољску. Дали су лепу помоћ ширењу фашизма.
Вође колаборациониста били су Власов са недовољно јаким утицајем, који формира РОА да би се борио против комуниста. Камински и Воскобојников који су по завршетку револуције напустили позиције црвених и прешли на позиције белих и тако наставили рат под Вермахтом. Ту су Кононов, павлов и најзаначајнији и најцењенији Шкуро који током рата напушта Југославију, борави у немачкој и добија задужења на Источном фронту са козачком резервом.
дакле сви су као загрижени антикомунисти ставили себе у функцију Вермахта.
Препоруке:
6
0
61 субота, 01 фебруар 2014 22:42
Banana republic @ Душан комуниста
Ваш проблем је што из идеолошких разлога све колаборационисте у СССР-у подводите под "беле". Пошто сами себе сматрате за комунисту, јасно је што то радите. Тачно је да је било "белих" који су помагали Вермахту, али како сами запажате било је јако много националних мањина које су то радиле, а не могу се подводити под "беле" Русе. Огроман број Власовљевих трупа, као и већина бруталне "Камински бригаде" су били састављени од "црвених" дезертера. Један од вођа белог покрета - Дењикин је дао подршку СССР-у против нациста. Један од најпознатијих генерала СССР-а и комуниста, Власов је прешао на страну нациста. Сад, што хоћете да идеолошки представљате ствари црно-бело је већ ваш проблем. Тако и у Србији имате на патриотској страни "беле" и "црвене", исто као и на прозападној.

@Боб

У реду, али то не мења моја запажања о Галицији, јер то што су ти људи некад давно били Руси и право
славци не мења садашње стање, већ напротив. Баш због тога су они толико антируси (јаничарски комплекс).
Препоруке:
2
6
62 недеља, 02 фебруар 2014 14:28
Душан комуниста
@Banana republica

Ушли сте у противуречност са самим собом. Или не читате шта сам написао или из идеолошких разлога не желите да прихватите оно што сам написао. А написао сам да је скоро половина колаборациониста СССР било из редова белих а не сви, као што ви тврдите. Оно што је било заједничко свим колаборационистима јесу антикомунистички разлози без обзира на учествовање у сопственој окупацији. Један Дењикин не мења слику јер су генерали: Татаркин, Науменко, Вдовенко, Љахов, Шкуро...били уз фашисте. Осим Власова тешко је наћи друге више официре Црвене армије. После Козака којих је било до пола милиона, велики број добровољаца на почетку рата било је у Балтичким земљама и било је Кавкаских и Закавкаских народа, број црвеноармејаца није био већински. Подлегли сте стереотипу, ја немам апологетски однос према стаљинизму. У Србији се данас сукобљавају либерали (борци туђег национализма) и националисти. Патриота је мало.
Препоруке:
6
0
63 недеља, 09 фебруар 2014 17:05
zlatan
Vrlo lijepa analiza. Ali ništa novo što nisam znao o situaciji u Ukrajini. Ono što meni izgleda jest činjenica ako se netko miješa u unutrašnju situaciju Ukrajine je upravo tzv.zapad. Zaista ne vidim nikakvo miješanje Rusije,jer možda ruska politička elita to ne želi upravo da ih se ne osudi za neoimperijalne ambicije na nekadašnjem sovjetskom ili nekadašnjem carskom prostoru. Svi zaboravljaju činjenicu da je sadašnja Rusija samo jedna od republika nekadašnjeg SSSR-a (istina najveća i najvažnija), a da je taj SSSR zapravo bio nasljednik prethodne Ruske imperije. Ukrajina kao druga po važnosti također ima veliki značaj, i upravo tu je problem. Ako bi se Ukr."potčinila" zapadnim silama, Rusija se drži u šaci. Ali šta je sa potencijalnim raspadom Ukrajine? Autor bi mogao nešto i o tome napisati. Jer i ta mogućnost lebdi nad ukrajinskom ravnicom.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер