Davno je bilo očigledno da je JevRošpska Unija ideja potomaka fašista. Od hitlera ih razlikuju samo metodi postizanja cilja - a cinjljvi su isti. I uništavanje drugih naroda je po posledicama isto ali je po izvođenju perfidnije pa oni manje inteligenti još uvek ne vide svo zločinaštvo četvrtog rajha germana.
Preporuke:
106
8
2
četvrtak, 16 januar 2014 17:44
Žalosna sova
Pokojni Oto fon Habzburg je zagovarao ideju kako će na Balkanu biti trajan mir samo kada Srbija bude od Vranja do Dunava. To je iznosio javno i kao poslanik u Parlamentu EU uz aplauze sa germanske strane. Šteta da je umro juna 2011, da nije doživeo juni 2012 kada bi video početak realizacije svoje ideje. I posle Ota - Toma.
Preporuke:
129
8
3
četvrtak, 16 januar 2014 17:49
ČAMDŽIĆ AMIR
"Pokušavao je da smanji dominantan uticaj Srba među slovenskim narodima", podsetio je potomak carske porodice.
Uspjelo im je danas!
Preporuke:
89
5
4
četvrtak, 16 januar 2014 17:55
siniša
Čovek je iskren i prema njemu takođe treba biti iskren.
Kao što su Habzburzi nastojali da smanje dominantan uticaj Srba među Srbima i drugim Slovenima, tako i Srbi treba da smanje dominantan uticaj Habzburga među Austrijancima.
Što je radio Habzburg srbima, to je uradio i Princip Habzburzima.
Neće se tu ništa menjati.
Preporuke:
112
5
5
četvrtak, 16 januar 2014 18:19
Stefan Valjevo
Jednom recju, EU je cetvrti rajh.
Preporuke:
96
6
6
četvrtak, 16 januar 2014 18:35
cisto onako
Naveo je i da većina članova njegove porodice posmatra rat ne samo kao deo državne istorije već i kao deo porodične istorije.
Sto ce reci, mrzimo Srbe iz dna duse i dan danas radimo radimo na njihovom unistenju.
Preporuke:
95
5
7
četvrtak, 16 januar 2014 18:53
Jovana
Da li je negde objavljeno da je ovaj Habzburg angažovao Vučića da im obavlja porodične poslove protiv Srbije? Imam utisak da nekakva veza postoji.
Preporuke:
95
7
8
četvrtak, 16 januar 2014 19:00
Habskajnburg...
Obmana je đavolsko sveoružje, a ovi lukavi tamničari srednje Evrope, su tu među velikim `kontributorima` ?! I, - nikad odgovorni, uvek su `drugi` krivi ?! Ali, i tome ima kraja, i - `obračuna` ?!
Preporuke:
51
6
9
četvrtak, 16 januar 2014 19:13
s.j Monstuoznim fašističkim pristalicama masovnog društvenog inžinjeringa, po njihovom kalupu, smeta svačiji navionalizam, osim njihov lični
Nacija je nerazdvojiv deo našeg bića i identiteta. Čovek nije leš, niti je civilizacija skup kostura. Sve sfere našeg bića i postojanja, od najširih (kolektivne - porodica, narod, verske zajednice, zajednice ljudi koji dele određene karakteristike ili interese, ceo ljudski rod, pa onda i sva vaseljena), do najuže (svaki pojedinaca), su ključan deo našeg bića. Istorija nam pokazuje da je nasrtaj na bilo koju od ovih sfera ljudskog postojanja - bili to pojedinac, kolektiv, tradicija, vera - vodi ka monstruoznim idejama i ideologijama koje, sve do jedna, srozavaju čovekovo dostojanstvo i spuštaju ga na nivo bezumne životinje, lišene svega što je najlepše u čoveku.
Sve ove ideologije dele otrov čovekove gordosti i njegovog davanja sebi za pravo da kroji svet po svom nesavršenom kalupu. Sve greše u tome što problem ne pripisuju zlu u čovekovoj paloj prirodi, već svetinjama čovekovog identiteta koje to zlo u nekima iskoristi u zle svrhe. Oni krive bolesnika a ne izvor bolesti.
Preporuke:
54
7
10
četvrtak, 16 januar 2014 19:59
Beograđanin
Lepo smo mi govorili ali nas niko ne sluša. EU je nemački zabran, i sve više će se u to pretvarati.
Preporuke:
64
6
11
četvrtak, 16 januar 2014 20:45
fristajlo
"Pokušavao je da smanji dominantan uticaj Srba među slovenskim narodima", podsetio je potomak carske porodice.
Umesto toga, smanjio je potrošnju kiseonika u Srba za trećinu, a o šteti da i ne govorim.
Besramno, tipično, očekivano.
Nema toga što monarsi ne bi sebi dozvolili...
Preporuke:
51
5
12
četvrtak, 16 januar 2014 21:13
Laza Lazarevic
Decko je manijakalni ... k'o i njegovi preci .Tada je pocelo ovo sto danas proizivljavamo - rat za naftu . Tenzije i nacionalizam su sibicarenje a rat jos uvek traje .
Preporuke:
48
4
13
četvrtak, 16 januar 2014 21:21
Per
"Naveo je i da većina članova njegove porodice posmatra rat ne samo kao deo državne istorije već i kao deo porodične istorije."
I svi mi smatramo vas satrape našom porodičnom istorijom. Svaka je kuća u crno zavijena, što i vama iz sve snage zbog istorijske pravde želimo.
Preporuke:
59
6
14
četvrtak, 16 januar 2014 21:22
seljak bezemljaš
Žalosna sova
Poštovani gospodine. Iz meni nepoznatog razloga vi ne poznajete važne datume naše novije istorije.
U beogradu je od 9 do 12 novembra 1944.g.pod komandom komunista održan je kako su to oni zvali,
ASNOS Antifašistička skupština narodnog oslobođenja
Srbije.
"Delegati su na Velikoj antifašističkoj narodno-oslobodilačkoj skupštini Srbije predstavljali su: grad Beograd, te kragujevački, kraljevački, požarevački, mladenovački, pirotski, šabački, leskovački, niški, čačanski, kruševački, vranjski, moravski, toplički, valjevski, timočki i užički okrug"
Dakle Srbija od Beograda do Vranja.
Dve nedelje posle ASNOSa voljeni drug Tito 25 novembra 1944 za novine SLOBODNA VOJVODINA daje izjavu:
"Neki krajevi kao što je Vojvodina, verovatno će imati autonomiju u okviru jedne od federalnih jedinica."
ASNOSom su komunisti poništili Velike Skupštine
koje su se izjasnile za udruživanje sa Srbijom pre
1 decembra 1918.
Preporuke:
55
2
15
četvrtak, 16 januar 2014 21:49
thinking maize@ s.j , mala ZANIMLjIVOST!?
Moram vas demantovati, NISTE u PRAVU! Habzburzi nisu fašisti, ni nacisti, ali JESU ZAGOVORNICI OVOG što sad gledamo i što se zove EU-topija u kojoj su za SVE Slovene PREDVIĐENE MARGINALNE ULOGE, ma šta mislio& govorio npr. g-din "Mislilac", veliki fan Imperijin!? Ukratko, sam Hitler, iako je MRZEO Srbe i ine Slovene, takođe NIJE PODNOSIO ni Habzburge, jer ih je smatrao JEDNIM od ODGOVORNIH za po njemu "NACIONALNO PONIŽENjE Nemaca"!? Pa je saglasno sa tim NAREDIO da se prilikom INVAZIJE Francuske od 10.05. 1040. POHVATAJU SVI Habzburgovci, koji su tad pretežno živeli tamo, uključujući i skoro preminulog Ota fon Habzburga!? Habzburgovcima je spas doneo jedan portugalski konzul u Španiji, koji BUKVALNO ŠTANCOVAO TRANZITNE VIZE, pa su tako hiljade ljudi, uključujući i Ota fon Habzburga ušle u Španiju, a zatim otišle u treće zemlje, preko Atlantika!? Taj portugalski konzul je potom dospeo u veliku nemilost diktatora Portugala Salazara i umro je u bedi!? Što govori i o Habzburškoj "zahvalnosti"!?
Preporuke:
46
4
16
četvrtak, 16 januar 2014 22:09
Dragoslavić
Srbofobija je u stvari Rusofobija tj. slavenofobija. Traje do dana današnjeg. Rumunima i Bugarima su ranije uspeli da nametnu svoje za kraljeve a posle drugog svetskog rata nisu mirovali dok ih nisu uzeli pod svoje u EuROPSKU uniju. Srbi su za njih mali Rusi i njihov pogled se nikad neće promeniti jer mi to SREĆOM i jesmo.
Preporuke:
61
1
17
četvrtak, 16 januar 2014 22:19
G.S.
Prva velika evropska „tehnika“,kaže Serđo Romano,u knjizi „Evropa-istorija jedne ideje“,sa kojom se suočavamo,ukoliko reč shvatimo u njenom drugom značenju,jeste skup institucija i principa koje su razvili Rim i Carigrad da bi upravljali imperijom.....
„Skoro svi evropski vladari ,od kraja Rimskog carstva do modernog doba,jesu ratnici i moraju neprekidno da dokazuju smelost i hrabrost.“ Ne slažem se u potpunosti sa piscem,spokojno mogu da dodam da skoro svi evropski vladari dokazuju i svoje licemerje.aHrišćanstvo koje ih je ranije okupljalo,danas za njih ne predstavlja ništa.Jedini Bog kojem se mole je novac.
.....“Poslednje veliko evropsko osvajanje bilo je ono koje je okončano podelom otomanske Turske,po završetku Prvog.sv.rata.Kriza Carigradskog carstva datira od početka XVIII veka.Grčka revolucija 1821. Godine i nacionalni pokreti na Balkanskom poluostrvulišili su ga jednog dela njegov evropskih provincija.Austrougarska mu je 1878.godine otrgla Bosnu,a velika Britanija
Preporuke:
21
0
18
četvrtak, 16 januar 2014 22:20
G.S.
se dokopala Kipra.Između 1881. I 1882. Godine Francuska i Velika Britanija su mu oduzele Tunis i Egipat.U maju 1912.godine,nakon osam meseci ratovanja ,Otomansko carstvo je Italiji prepustilo vilajete Tripolitanije i Kirenaike.Tokom 1912. I 1913.godine,Turska je prepustila druge evropske provincije SrbijiRumuniji,Bugarskoj,Grčkoj i Crnoj Gori.Preživela je zahvaljujući svojoj slavnoj vojničkoj tradiciji i oprečnim ambicijama velikih sila,koje su sve želele da prigrabe komadić njenog posrnulog carstva,ali takođe rešile da održe bolesnika u životu,da bi jedna imala više koristi od njegove smrti nego druga.U osvit prvog svetskog rata Turska je bila primorana da doživi najgora poniženja:upravljanje vlastitim javnim dugom morala je da prepusti stranom stručnjaku ,upravu nad svojom vojskom da poveri nemačkom
Preporuke:
23
1
19
četvrtak, 16 januar 2014 22:21
G.S.
Vrhovnom štabu i da se obaveže da će korpus međunarodnih inspektora da brine o bezbednosti Jermena u onim oblastima Anadolije gde ih je bilo najviše.“
Ima još jedna zanimljivost navedena u“ Napomeni“ pomenute knjige:“ Kada je knjiga „Evropa istorija jedne ideje „ prvi put objavljena,trebalo je da se setim da je isti naslov imala knjiga Karla Kurča,koju je izdavačka kuća „Valeki“ objavila 1958. godine.Uz Federika Kaboda i Žan-Batistu Dirosela,Kurčo je na ovom polju bio pionir.“ Današnji ministar Kurtz je možda reinkarnirani Kurčo?
Dragi Evropljani,pokazalo se da su Amerikanci mnogo sposobniji i inventivniji,po pitanju vođenja osvajačkih ratova.Međutim,ljudi sazreli,ne ratuje im se i ne podčinjava volji beskrupuloznih obožavatelja novca.Preporučujem da pročitate navedenu knjigu,sve je lepo objašnjeno.
Preporuke:
17
2
20
četvrtak, 16 januar 2014 22:55
Obični komentar
Da se razumemo: sam po sebi, nacionalizam nikad nije bio i neće biti razlog za rat! Ako neko voli i poštuje svoj narod on time nikoga neće ugroziti! E, imperijalizam je nešto sasvim drugo: "voliš i poštuješ svoj narod", toliko da bi za njega hteo sve da otmeš od drugih, naročito od onih koje ne poštuješ i ne voliš, ili bar da pretekneš one koji bi - kao i ti - hteli da otmu od drugih! U slučaju imperijalizma, ustvari, voliš svoju moć (koja proističe iz neopravednog bogatstva)!
Preporuke:
36
2
21
četvrtak, 16 januar 2014 23:05
Srba
ČAMDŽIĆ AMIR
"Pokušavao je da smanji dominantan uticaj Srba među slovenskim narodima".
Uspjelo im je danas!
Pa nije,to je samo privid. Srbija se umirit' ne može.
Preporuke:
40
1
22
četvrtak, 16 januar 2014 23:33
Jovan Anastasijević
RTS, iz čije kuhinje proističe ovaj članak - ustvari izvadak iz opširnijeg intevjua objavljnog u današnjem Gardijanu, kao da je želeo da prida popriličnom lupetanju ovog g. Karla neki veći značaj. Ali - ako pročitate ceo intervju i vidite njegova tumačenje sekvence događaja, biće vam jasno da je jedino što ta osoba ima - samo olinjalo prezime: Habzburg - dalje je sve šuplje.
Preporuke:
27
0
23
četvrtak, 16 januar 2014 23:53
ČAMDŽIĆ AMIR
Srba
Kada sam napisao "uspjelo im je" mislio sam na laži i podvale koje je "skrojila" Austrugarska kontra srpske politike, mislio sam na sve laže koje su podmetali kontra srpstva, i plašenja svih drugih srpstvom, mitovima o neko srpskom nacionalšovinzmu, o nekoj "Velikoj Srbiji" i slično.Tačno srpstvo je vitalno i vratit će se ono na "prijestolje" ponovo.Ipak ljudi koji vole srpstvo nikada neće reći "ne srpstvu", jer srpstvo je svetinja onome ko zna šta je srpstvo, ali ko zaista znam šta je istinsko srpstvo.
Preporuke:
31
1
24
četvrtak, 16 januar 2014 23:59
Iskren čovek
E pa uspeli ste...Za sada!
Preporuke:
14
0
25
petak, 17 januar 2014 00:09
ČAMDŽIĆ AMIR
Ko će kome neg svoj svome, al kad dođe stani pani, nema tebi moj Srbine bez tvog Srbina...
Kad misle da su nas zgazili, da su nas učinili mekušcima, a ono hop eto srpskih principa i inata.
Preporuke:
31
1
26
petak, 17 januar 2014 00:29
spiritus
EU jeste ideja nastavka modifikovanog Svetog rimskog carstva. Toj imperijalnoj ideji se ne suprotstavlja nižom idejom - idejom oslobođenja, pravde i jednakosti, već idejom druge sakralne imperije - Istočnim rimskim carstvom. Na vertikalu se odgovara vertikalom, ne horizontalom. Odgovor koji poništava EU nije bratstvo-sloboda-jednakost, već Evroazija. A to je ideja Moskve kao Trećeg Rima. Srpska kraljevina treba da teži spajanju sa Ruskom imperijom u nastanku. Bira se između dva carstva, a oni kojima je Svetosavlje program i ideja vodilja su izabrali. Svi sekularni, moderni, ravnopravni (i rodno ravnopravni) - svi su oni u krajnjem ishodu zapadnjaci.
Preporuke:
24
4
27
petak, 17 januar 2014 00:42
Deda Djole
Ko sljivi Ota von Habz ?
Evropsku Uniju su u pocetkun stvorili Francuzi, Nemci i Beneluks, pre svega da vise ne bi ratovali a zatim da bi
bili ekonomski bogatiji.
Moji prijatelji i ja imamo isti cilj i radujemo se da udjemo u kolo evropskih naroda
Preporuke:
3
33
28
petak, 17 januar 2014 01:53
aca
Bravo Deda Djole! Ovog Habzburga u kucni pritvor,pa nek mlatara koliko hoce!
Preporuke:
10
1
29
petak, 17 januar 2014 02:16
Maxim
Pa zaboravio si Hitlera, on je dijelio iste ideje tvoga oca.
I njemu treba odati pocast.
Preporuke:
6
1
30
petak, 17 januar 2014 02:37
SERBON
Epa proci ce vam i EU imperija kao sto vam je prosla i austrougarska imperija!Pametan se uci na greskama a vi nemci nikako da se naucite pameti koliko god puta da dobijete po nosu uvek iznova provocirate slovene da vas biju i biju! Ej drugari ,i sloveni imaju svoje strpljenje sledeci put,ima da vas nema! Bice stavljena zauvek tacka na germansko pitanje!
Preporuke:
8
3
31
petak, 17 januar 2014 04:07
Gordana
Nije problem sta prica ovaj ostatak nekadasnje imperije, ali jeste problem da je to sto rece, istina.
Sto se Srbije tice , znamo i nismo nimalo iznenadjeni, ali pogledajte koji su sve veliki narodi pristali da pripadnu cetvrtom rajhu: Francuzi, Spanci, Grci,...Sta je sa nacionalnim ponosom tih, nekad, velikih naroda. Zasto pristaju, sa istoriskim iskustvom koje imaju, da im uvrce ruku uspicena nemica?Zbog para?! Pa , sigurno da u ovoj kombinaciji vise para sigurno imati nece. No to je njihov problem.
Da vidimo mi kako cemo se resiti harsburskih predstavnika u nasoj vlasti, pa da podrzimo one koji ce nas odvesti u pravom smeru - Evroaziskoj uniji!
Preporuke:
6
0
32
petak, 17 januar 2014 10:20
Samuilo prostačina
Kad je tako, ima da procvetamo.
Imamo li dovoljno novih Gavrila da se spasavamo.Ili su Brankovići preovladali.
Preporuke:
3
1
33
petak, 17 januar 2014 10:37
Samuilo prostačinaThinking Maizeu
Vrlo ste obavešteni.To je dobro i odista na svoj način zanimljivo.
Međutim , bojim se da su u pitanju modeli ali da su ciljevi i kod kolerika Hitlera i kod ,na švapski a ne Eu način, visoko izobraženih Habzburgovaca, isti.Neke zanimljivosti, ako to ne shvatimo, mogu da zavedu.Pa da i mi počnemo da msilimo kako je prvi rat započela Srbija u Sarajevu.Reč je o svetu drugačije ustojenom od našeg.Ne kažem da je naš bolji,ali nama više dgovara i nisam za to da ga ovako, kako kome padne na pamet, da nam menja svest , bilo kome prilagođavam.Demokratija koja nameće modele drugima, nije demokratija, onako kakako bi trebalo da bude shvaćena.A to da li će sve da bude naprasno i drsko kao kod Hitlera ili tvrdo i neprikosnoveno samouvereno da je iznad kao kod Habzburgovaca,sumnjam da je i za vas presudno razčličito
Preporuke:
5
0
34
petak, 17 januar 2014 12:10
thinking maize@ Samuilo prostačinaThinking Maizeu
Znate, FINESE su BITNE zbog TAKTIKE, STRATEGIJA je JEDNA te ISTA! Srbija na putu ka Evroazijskoj Uniji! Znate, NE MORAMO BAŠ SVE "NACRTATI" NAŠIM NEPRIJATELjIMA!? Nešto bi trebalo i da se PODRAZUMEVA, zar ne!? A što se tiče OBAVEŠTENOSTI valjalo bi na MODERNI srpski jezik da PREVEDEMO "Kormčiju", tj. "Knjigu o KRMARENjU" Svetog Save, zatim njen VIZANTIJSKI prethodnik "Nomokanon", sa odgovarajućim zbornicima vizantijskog LAIČKOG prava, i na kraju, ali ne i po značaju i "Stoglavu" i "Domostroj", knjige koje su OBELEŽILE Svяtaю Rusь!? Knjige koje je po tradiciji napisao monah Silvester, VASPITAČ jednog od NAJVEĆIH RUSKIH VLADARA i njihovog PRVOG CARA Ivana 4-tog Rjurikoviča, od ruskih neprijatelja proglašenog GROZNIM!? Ukratko, moramo PONOVO POSTATI SVESNI KO SMO i ODAKLE SMO mi Srbi!? Tj. PONOVO MORAMO USPOSTAVITI DUHOVNU VERTIKALU, od našeg paganizma, preko pravoslavnog hrišćanstva, sa modernitetom, ka sadašnjosti, tmurnoj ali jedinoj koju živimo!? I to sve zbog POVRATKA SRPSTVA SEBI, zar ne!?
Preporuke:
5
0
35
petak, 17 januar 2014 13:45
Stradija
Austrougarska nije doživela 1919.a sve su prilike da i njen idejni naslednik eu neće doživeti 2019.,pitajte Francuze,Engleze i verovatno Špance i Italijane,a Mađari iliti Ugari su otkačili mmf i već uveliko šuruju sa Rusima u oblasti energetike za sada,čekaju se Bugari da shvate da im je bolje da traže alternative gde ima para nego da se samospaljuju i lutaju po zapadu i nerviraju izuzetne!
Preporuke:
3
1
36
petak, 17 januar 2014 14:43
Samuilo prostačinaThinking Maizeu
Zaista sam prostačina.Diram čoveka koji ima milion biobiblografskih kečeva u rukavu.Shvatam odavno da ste veliki ljubitljelj i čak čitalac svih tih raznorodnih, ponekd drevnih, uvek mudrih i neophodnih knjiga.Prostačina sam zato što se mešam u vaša prebiranja po njima ovde gde udara more u mramorje,gde se beli trska u guguti ,gde se praznimo i među se i kad isto mislimo težimo oštrim da pobodemo "noži":.Mogao sam da podrazumevam da se iza svega krije neka vaša misao i skrivena namera.Ali zbog nas koji smo se našli u ovom sajtu često kao ovnovi na mitskoj gredi,važno je podvući to da su Švabe uvek Švabe a mi često u njihovim očima samo bubašvabe.Ne ljutite se.Tako vas nisan ni shvatio.Oprostite što sam vas pomenuo.Makar po dobru,ako vas je to, kako često ovde biva s razlogom, moglo na bilo koji način da lecne.
Preporuke:
2
0
37
petak, 17 januar 2014 14:57
Dijaspora SRPSKA
....njegov otac je samo hteo da smanji dominantan uticaj Srba na slovenski narod....????
ALI ZATO JE NJGOV OTAC habsburgovac POSTO-POTO HTEO DA
SLOVENSKIM NARODIMA NAMETNE SVOJU, GERMANSKU DOMINACIJU....a to
ovom habsburgovcu = NIMALO NE SMETA...TO BI PO habsburzima bilo -
" SASVIM NORMALNO " zar ne ????
E, PA ZATO STE i PROPALI, HVALA BOGU....i vi i nemci, i tako ce biti uvek
kada uobrazite da ste " izbrani da vladate " !!!
NIKADA VI NECETE VLADATI SLOVENIMA = SRBIMA....eno vam vase sluge
kroati, pa njih koristite uz Vatikan kako vam se hoce!!
Preporuke:
1
0
38
petak, 17 januar 2014 17:28
Crnoje
Covjek je potpuno u pravu - vecina EU nacela je porijeklom od Habzburga:
drago mi je što je bog svim tiranima evrope od turaka do austrougara postavio na put Srbiju koja ako im i nije polomila zube dobro razljuljala te su im brzo poispadali nadam se da će tako proći i anti evropska eu
Preporuke:
1
0
40
petak, 17 januar 2014 18:44
Peter RV
Ovaj covjek govori istinu, EU je nova, mocnija, Austro-Ugarska.
Sve nase bitke, na Kolubari,Ceru itd ,i patnje na Solunskom Frontu- ekipa Vucic-Dacic- Nikolic, pljuje na prolivenu krv i trazi ,na kolenima, oprostaj za teskoce koje smo, u proslosti, stvorili ideji Habzburga.
Naprijed za Nobelovu Nagradu i svijetlu buducnost!
Preporuke:
4
0
41
petak, 17 januar 2014 20:54
Istina
"Nase ce sjene hodati po Becu,lutati po dvoru,plasiti gospodu"! Gavrilo Princip P.S.Ponovo postoji legendarna kafana "Zlatna moruna" u kojoj su se mladobosanci okupljali,mozda se pojavi i neki novi Princip!
Preporuke:
0
0
42
petak, 17 januar 2014 23:45
s.p.Lajković
Evo priznali su. Sad ćemo morati da nadjemo neke nove Pricipe.
Preporuke:
0
0
43
subota, 18 januar 2014 20:32
Dragana
Ne vidim da je ista od onog sto je rekao Habsburg netacno i ne vidim razloga da se sa predrasudama obrusavamo na njega.
Stavise,izneo je stavove,koje i srpska javnost zastupa a to je da je rat zbog tada prisutnih politickih tenzija svakako bio na pomolu.
Ovom izjavom otklonio je od Srbije optuzbe za izazivanje I svetskog rata zbog cega svakako ne zasluzuje kritike sa nase strane.
Preporuke:
0
0
44
subota, 18 januar 2014 21:21
thinking maize@ Samuilo prostačinaThinking Maizeu
Nikakav problem i svako dobro! Srbi smo i treba da se pomažemo i dopunjujemo! Uostalom, ISKRENI ste, a to je REDAK KVALITET u ovo doba TRULIH (PSEUDO)"ljudi"!?
Uspjelo im je danas!
Kao što su Habzburzi nastojali da smanje dominantan uticaj Srba među Srbima i drugim Slovenima, tako i Srbi treba da smanje dominantan uticaj Habzburga među Austrijancima.
Što je radio Habzburg srbima, to je uradio i Princip Habzburzima.
Neće se tu ništa menjati.
Sto ce reci, mrzimo Srbe iz dna duse i dan danas radimo radimo na njihovom unistenju.
Sve ove ideologije dele otrov čovekove gordosti i njegovog davanja sebi za pravo da kroji svet po svom nesavršenom kalupu. Sve greše u tome što problem ne pripisuju zlu u čovekovoj paloj prirodi, već svetinjama čovekovog identiteta koje to zlo u nekima iskoristi u zle svrhe. Oni krive bolesnika a ne izvor bolesti.
Umesto toga, smanjio je potrošnju kiseonika u Srba za trećinu, a o šteti da i ne govorim.
Besramno, tipično, očekivano.
Nema toga što monarsi ne bi sebi dozvolili...
I svi mi smatramo vas satrape našom porodičnom istorijom. Svaka je kuća u crno zavijena, što i vama iz sve snage zbog istorijske pravde želimo.
Poštovani gospodine. Iz meni nepoznatog razloga vi ne poznajete važne datume naše novije istorije.
U beogradu je od 9 do 12 novembra 1944.g.pod komandom komunista održan je kako su to oni zvali,
ASNOS Antifašistička skupština narodnog oslobođenja
Srbije.
"Delegati su na Velikoj antifašističkoj narodno-oslobodilačkoj skupštini Srbije predstavljali su: grad Beograd, te kragujevački, kraljevački, požarevački, mladenovački, pirotski, šabački, leskovački, niški, čačanski, kruševački, vranjski, moravski, toplički, valjevski, timočki i užički okrug"
Dakle Srbija od Beograda do Vranja.
Dve nedelje posle ASNOSa voljeni drug Tito 25 novembra 1944 za novine SLOBODNA VOJVODINA daje izjavu:
"Neki krajevi kao što je Vojvodina, verovatno će imati autonomiju u okviru jedne od federalnih jedinica."
ASNOSom su komunisti poništili Velike Skupštine
koje su se izjasnile za udruživanje sa Srbijom pre
1 decembra 1918.
„Skoro svi evropski vladari ,od kraja Rimskog carstva do modernog doba,jesu ratnici i moraju neprekidno da dokazuju smelost i hrabrost.“ Ne slažem se u potpunosti sa piscem,spokojno mogu da dodam da skoro svi evropski vladari dokazuju i svoje licemerje.aHrišćanstvo koje ih je ranije okupljalo,danas za njih ne predstavlja ništa.Jedini Bog kojem se mole je novac.
.....“Poslednje veliko evropsko osvajanje bilo je ono koje je okončano podelom otomanske Turske,po završetku Prvog.sv.rata.Kriza Carigradskog carstva datira od početka XVIII veka.Grčka revolucija 1821. Godine i nacionalni pokreti na Balkanskom poluostrvulišili su ga jednog dela njegov evropskih provincija.Austrougarska mu je 1878.godine otrgla Bosnu,a velika Britanija
Ima još jedna zanimljivost navedena u“ Napomeni“ pomenute knjige:“ Kada je knjiga „Evropa istorija jedne ideje „ prvi put objavljena,trebalo je da se setim da je isti naslov imala knjiga Karla Kurča,koju je izdavačka kuća „Valeki“ objavila 1958. godine.Uz Federika Kaboda i Žan-Batistu Dirosela,Kurčo je na ovom polju bio pionir.“ Današnji ministar Kurtz je možda reinkarnirani Kurčo?
Dragi Evropljani,pokazalo se da su Amerikanci mnogo sposobniji i inventivniji,po pitanju vođenja osvajačkih ratova.Međutim,ljudi sazreli,ne ratuje im se i ne podčinjava volji beskrupuloznih obožavatelja novca.Preporučujem da pročitate navedenu knjigu,sve je lepo objašnjeno.
"Pokušavao je da smanji dominantan uticaj Srba među slovenskim narodima".
Uspjelo im je danas!
Pa nije,to je samo privid. Srbija se umirit' ne može.
Kada sam napisao "uspjelo im je" mislio sam na laži i podvale koje je "skrojila" Austrugarska kontra srpske politike, mislio sam na sve laže koje su podmetali kontra srpstva, i plašenja svih drugih srpstvom, mitovima o neko srpskom nacionalšovinzmu, o nekoj "Velikoj Srbiji" i slično.Tačno srpstvo je vitalno i vratit će se ono na "prijestolje" ponovo.Ipak ljudi koji vole srpstvo nikada neće reći "ne srpstvu", jer srpstvo je svetinja onome ko zna šta je srpstvo, ali ko zaista znam šta je istinsko srpstvo.
Kad misle da su nas zgazili, da su nas učinili mekušcima, a ono hop eto srpskih principa i inata.
Evropsku Uniju su u pocetkun stvorili Francuzi, Nemci i Beneluks, pre svega da vise ne bi ratovali a zatim da bi
bili ekonomski bogatiji.
Moji prijatelji i ja imamo isti cilj i radujemo se da udjemo u kolo evropskih naroda
I njemu treba odati pocast.
Sto se Srbije tice , znamo i nismo nimalo iznenadjeni, ali pogledajte koji su sve veliki narodi pristali da pripadnu cetvrtom rajhu: Francuzi, Spanci, Grci,...Sta je sa nacionalnim ponosom tih, nekad, velikih naroda. Zasto pristaju, sa istoriskim iskustvom koje imaju, da im uvrce ruku uspicena nemica?Zbog para?! Pa , sigurno da u ovoj kombinaciji vise para sigurno imati nece. No to je njihov problem.
Da vidimo mi kako cemo se resiti harsburskih predstavnika u nasoj vlasti, pa da podrzimo one koji ce nas odvesti u pravom smeru - Evroaziskoj uniji!
Imamo li dovoljno novih Gavrila da se spasavamo.Ili su Brankovići preovladali.
Međutim , bojim se da su u pitanju modeli ali da su ciljevi i kod kolerika Hitlera i kod ,na švapski a ne Eu način, visoko izobraženih Habzburgovaca, isti.Neke zanimljivosti, ako to ne shvatimo, mogu da zavedu.Pa da i mi počnemo da msilimo kako je prvi rat započela Srbija u Sarajevu.Reč je o svetu drugačije ustojenom od našeg.Ne kažem da je naš bolji,ali nama više dgovara i nisam za to da ga ovako, kako kome padne na pamet, da nam menja svest , bilo kome prilagođavam.Demokratija koja nameće modele drugima, nije demokratija, onako kakako bi trebalo da bude shvaćena.A to da li će sve da bude naprasno i drsko kao kod Hitlera ili tvrdo i neprikosnoveno samouvereno da je iznad kao kod Habzburgovaca,sumnjam da je i za vas presudno razčličito
ALI ZATO JE NJGOV OTAC habsburgovac POSTO-POTO HTEO DA
SLOVENSKIM NARODIMA NAMETNE SVOJU, GERMANSKU DOMINACIJU....a to
ovom habsburgovcu = NIMALO NE SMETA...TO BI PO habsburzima bilo -
" SASVIM NORMALNO " zar ne ????
E, PA ZATO STE i PROPALI, HVALA BOGU....i vi i nemci, i tako ce biti uvek
kada uobrazite da ste " izbrani da vladate " !!!
NIKADA VI NECETE VLADATI SLOVENIMA = SRBIMA....eno vam vase sluge
kroati, pa njih koristite uz Vatikan kako vam se hoce!!
Krona:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/AHK_50_1914_obverse_language_detail.JPG
Contending Cyrillic: New Euro Banknotes
http://greengopost.com/contending-cyrillic-euro-banknotes/
Sve nase bitke, na Kolubari,Ceru itd ,i patnje na Solunskom Frontu- ekipa Vucic-Dacic- Nikolic, pljuje na prolivenu krv i trazi ,na kolenima, oprostaj za teskoce koje smo, u proslosti, stvorili ideji Habzburga.
Naprijed za Nobelovu Nagradu i svijetlu buducnost!
Stavise,izneo je stavove,koje i srpska javnost zastupa a to je da je rat zbog tada prisutnih politickih tenzija svakako bio na pomolu.
Ovom izjavom otklonio je od Srbije optuzbe za izazivanje I svetskog rata zbog cega svakako ne zasluzuje kritike sa nase strane.