недеља, 18. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Карл Хабзбург Лотринген: ЕУ је наставак идеје велике империје за коју се залагао Ото фон Хабзбург

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 16 јануар 2014 17:41
Драган
Давно је било очигледно да је ЈевРошпска Унија идеја потомака фашиста. Од хитлера их разликују само методи постизања циља - а цињљви су исти. И уништавање других народа је по последицама исто али је по извођењу перфидније па они мање интелигенти још увек не виде сво злочинаштво четвртог рајха германа.
Препоруке:
106
8
2 четвртак, 16 јануар 2014 17:44
Žalosna sova
Pokojni Oto fon Habzburg je zagovarao ideju kako će na Balkanu biti trajan mir samo kada Srbija bude od Vranja do Dunava. To je iznosio javno i kao poslanik u Parlamentu EU uz aplauze sa germanske strane. Šteta da je umro juna 2011, da nije doživeo juni 2012 kada bi video početak realizacije svoje ideje. I posle Ota - Toma.
Препоруке:
129
8
3 четвртак, 16 јануар 2014 17:49
ЧАМЏИЋ АМИР
"Покушавао је да смањи доминантан утицај Срба међу словенским народима", подсетио је потомак царске породице.


Успјело им је данас!
Препоруке:
89
5
4 четвртак, 16 јануар 2014 17:55
синиша
Човек је искрен и према њему такође треба бити искрен.

Као што су Хабзбурзи настојали да смање доминантан утицај Срба међу Србима и другим Словенима, тако и Срби треба да смање доминантан утицај Хабзбурга међу Аустријанцима.

Што је радио Хабзбург србима, то је урадио и Принцип Хабзбурзима.

Неће се ту ништа мењати.
Препоруке:
112
5
5 четвртак, 16 јануар 2014 18:19
Stefan Valjevo
Jednom recju, EU je cetvrti rajh.
Препоруке:
96
6
6 четвртак, 16 јануар 2014 18:35
cisto onako
Навео је и да већина чланова његове породице посматра рат не само као део државне историје већ и као део породичне историје.

Sto ce reci, mrzimo Srbe iz dna duse i dan danas radimo radimo na njihovom unistenju.
Препоруке:
95
5
7 четвртак, 16 јануар 2014 18:53
Јована
Да ли је негде објављено да је овај Хабзбург ангажовао Вучића да им обавља породичне послове против Србије? Имам утисак да некаква веза постоји.
Препоруке:
95
7
8 четвртак, 16 јануар 2014 19:00
Хабскајнбург...
Обмана је ђаволско свеоружје, а ови лукави тамничари средње Европе, су ту међу великим `контрибуторима` ?! И, - никад одговорни, увек су `други` криви ?! Али, и томе има краја, и - `обрачуна` ?!
Препоруке:
51
6
9 четвртак, 16 јануар 2014 19:13
s.j Монстуозним фашистичким присталицама масовног друштвеног инжињеринга, по њиховом калупу, смета свачији навионализам, осим њихов лични
Нација је нераздвојив део нашег бића и идентитета. Човек није леш, нити је цивилизација скуп костура. Све сфере нашег бића и постојања, од најширих (колективне - породица, народ, верске заједнице, заједнице људи који деле одређене карактеристике или интересе, цео људски род, па онда и сва васељена), до најуже (сваки појединаца), су кључан део нашег бића. Историја нам показује да је насртај на било коју од ових сфера људског постојања - били то појединац, колектив, традиција, вера - води ка монструозним идејама и идеологијама које, све до једна, срозавају човеково достојанство и спуштају га на ниво безумне животиње, лишене свега што је најлепше у човеку.

Све ове идеологије деле отров човекове гордости и његовог давања себи за право да кроји свет по свом несавршеном калупу. Све греше у томе што проблем не приписују злу у човековој палој природи, већ светињама човековог идентитета које то зло у некима искористи у зле сврхе. Они криве болесника а не извор болести.
Препоруке:
54
7
10 четвртак, 16 јануар 2014 19:59
Београђанин
Лепо смо ми говорили али нас нико не слуша. ЕУ је немачки забран, и све више ће се у то претварати.
Препоруке:
64
6
11 четвртак, 16 јануар 2014 20:45
фристајло
"Покушавао је да смањи доминантан утицај Срба међу словенским народима", подсетио је потомак царске породице.

Уместо тога, смањио је потрошњу кисеоника у Срба за трећину, а о штети да и не говорим.
Бесрамно, типично, очекивано.
Нема тога што монарси не би себи дозволили...
Препоруке:
51
5
12 четвртак, 16 јануар 2014 21:13
Laza Lazarevic
Decko je manijakalni ... k'o i njegovi preci .Tada je pocelo ovo sto danas proizivljavamo - rat za naftu . Tenzije i nacionalizam su sibicarenje a rat jos uvek traje .
Препоруке:
48
4
13 четвртак, 16 јануар 2014 21:21
Пер
"Навео је и да већина чланова његове породице посматра рат не само као део државне историје већ и као део породичне историје."

И сви ми сматрамо вас сатрапе нашом породичном историјом. Свака је кућа у црно завијена, што и вама из све снаге због историјске правде желимо.
Препоруке:
59
6
14 четвртак, 16 јануар 2014 21:22
сељак беземљаш
Жалосна сова
Поштовани господине. Из мени непознатог разлога ви не познајете важне датуме наше новије историје.

У београду је од 9 до 12 новембра 1944.г.под командом комуниста одржан је како су то они звали,
АСНОС Антифашистичка скупштина народног ослобођења
Србије.
"Делегати су на Великој антифашистичкој народно-ослободилачкој скупштини Србије представљали су: град Београд, те крагујевачки, краљевачки, пожаревачки, младеновачки, пиротски, шабачки, лесковачки, нишки, чачански, крушевачки, врањски, моравски, топлички, валјевски, тимочки и ужички округ"

Дакле Србија од Београда до Врања.
Две недеље после АСНОСа вољени друг Тито 25 новембра 1944 за новине СЛОБОДНА ВОЈВОДИНА даје изјаву:
"Неки крајеви као што је Војводина, вероватно ће имати аутономију у оквиру једне од федералних јединица."
АСНОСом су комунисти поништили Велике Скупштине
које су се изјасниле за удруживање са Србијом пре
1 децембра 1918.
Препоруке:
55
2
15 четвртак, 16 јануар 2014 21:49
thinking maize@ s.j , мала ЗАНИМЉИВОСТ!?
Морам вас демантовати, НИСТЕ у ПРАВУ! Хабзбурзи нису фашисти, ни нацисти, али ЈЕСУ ЗАГОВОРНИЦИ ОВОГ што сад гледамо и што се зове ЕУ-топија у којој су за СВЕ Словене ПРЕДВИЂЕНЕ МАРГИНАЛНЕ УЛОГЕ, ма шта мислио& говорио нпр. г-дин "Mislilac", велики фан Империјин!? Укратко, сам Хитлер, иако је МРЗЕО Србе и ине Словене, такође НИЈЕ ПОДНОСИО ни Хабзбурге, јер их је сматрао ЈЕДНИМ од ОДГОВОРНИХ за по њему "НАЦИОНАЛНО ПОНИЖЕЊЕ Немаца"!? Па је сагласно са тим НАРЕДИО да се приликом ИНВАЗИЈЕ Француске од 10.05. 1040. ПОХВАТАЈУ СВИ Хабзбурговци, који су тад претежно живели тамо, укључујући и скоро преминулог Ота фон Хабзбурга!? Хабзбурговцима је спас донео један португалски конзул у Шпанији, који БУКВАЛНО ШТАНЦОВАО ТРАНЗИТНЕ ВИЗЕ, па су тако хиљаде људи, укључујући и Ота фон Хабзбурга ушле у Шпанију, а затим отишле у треће земље, преко Атлантика!? Тај португалски конзул је потом доспео у велику немилост диктатора Португала Салазара и умро је у беди!? Што говори и о Хабзбуршкој "захвалности"!?
Препоруке:
46
4
16 четвртак, 16 јануар 2014 22:09
Драгославић
Србофобија је у ствари Русофобија тј. славенофобија. Траје до дана данашњег. Румунима и Бугарима су раније успели да наметну своје за краљеве а после другог светског рата нису мировали док их нису узели под своје у ЕуРОПСКУ унију. Срби су за њих мали Руси и њихов поглед се никад неће променити јер ми то СРЕЋОМ и јесмо.
Препоруке:
61
1
17 четвртак, 16 јануар 2014 22:19
Г.С.
Прва велика европска „техника“,каже Серђо Романо,у књизи „Европа-историја једне идеје“,са којом се суочавамо,уколико реч схватимо у њеном другом значењу,јесте скуп институција и принципа које су развили Рим и Цариград да би управљали империјом.....
„Скоро сви европски владари ,од краја Римског царства до модерног доба,јесу ратници и морају непрекидно да доказују смелост и храброст.“ Не слажем се у потпуности са писцем,спокојно могу да додам да скоро сви европски владари доказују и своје лицемерје.аХришћанство које их је раније окупљало,данас за њих не представља ништа.Једини Бог којем се моле је новац.
.....“Последње велико европско освајање било је оно које је окончано поделом отоманске Турске,по завршетку Првог.св.рата.Криза Цариградског царства датира од почетка XVIII века.Грчка револуција 1821. Године и национални покрети на Балканском полуострвулишили су га једног дела његов европских провинција.Аустроугарска му је 1878.године отргла Босну,а велика Британија
Препоруке:
21
0
18 четвртак, 16 јануар 2014 22:20
Г.С.
се докопала Кипра.Између 1881. И 1882. Године Француска и Велика Британија су му одузеле Тунис и Египат.У мају 1912.године,након осам месеци ратовања ,Отоманско царство је Италији препустило вилајете Триполитаније и Киренаике.Током 1912. И 1913.године,Турска је препустила друге европске провинције СрбијиРумунији,Бугарској,Грчкој и Црној Гори.Преживела је захваљујући својој славној војничкој традицији и опречним амбицијама великих сила,које су све желеле да приграбе комадић њеног посрнулог царства,али такође решиле да одрже болесника у животу,да би једна имала више користи од његове смрти него друга.У освит првог светског рата Турска је била приморана да доживи најгора понижења:управљање властитим јавним дугом морала је да препусти страном стручњаку ,управу над својом војском да повери немачком
Препоруке:
23
1
19 четвртак, 16 јануар 2014 22:21
Г.С.
Врховном штабу и да се обавеже да ће корпус међународних инспектора да брине о безбедности Јермена у оним областима Анадолије где их је било највише.“

Има још једна занимљивост наведена у“ Напомени“ поменуте књиге:“ Када је књига „Европа историја једне идеје „ први пут објављена,требало је да се сетим да је исти наслов имала књига Карла Курча,коју је издавачка кућа „Валеки“ објавила 1958. године.Уз Федерика Кабода и Жан-Батисту Диросела,Курчо је на овом пољу био пионир.“ Данашњи министар Kurtz је можда реинкарнирани Курчо?
Драги Европљани,показало се да су Американци много способнији и инвентивнији,по питању вођења освајачких ратова.Међутим,људи сазрели,не ратује им се и не подчињава вољи бескрупулозних обожаватеља новца.Препоручујем да прочитате наведену књигу,све је лепо објашњено.
Препоруке:
17
2
20 четвртак, 16 јануар 2014 22:55
Обични коментар
Да се разумемо: сам по себи, национализам никад није био и неће бити разлог за рат! Ако неко воли и поштује свој народ он тиме никога неће угрозити! Е, империјализам је нешто сасвим друго: "волиш и поштујеш свој народ", толико да би за њега хтео све да отмеш од других, нарочито од оних које не поштујеш и не волиш, или бар да претекнеш оне који би - као и ти - хтели да отму од других! У случају империјализма, уствари, волиш своју моћ (која проистиче из неоправедног богатства)!
Препоруке:
36
2
21 четвртак, 16 јануар 2014 23:05
Срба
ЧАМЏИЋ АМИР

"Покушавао је да смањи доминантан утицај Срба међу словенским народима".

Успјело им је данас!


Па није,то је само привид. Србија се умирит' не може.
Препоруке:
40
1
22 четвртак, 16 јануар 2014 23:33
Јован Анастасијевић
РТС, из чије кухиње проистиче овај чланак - уствари извадак из опширнијег интевјуа објављног у данашњем Гардијану, као да је желео да прида поприличном лупетању овог г. Карла неки већи значај. Али - ако прочитате цео интервју и видите његова тумачење секвенце догађаја, биће вам јасно да је једино што та особа има - само олињало презиме: Хабзбург - даље је све шупље.
Препоруке:
27
0
23 четвртак, 16 јануар 2014 23:53
ЧАМЏИЋ АМИР
Срба


Када сам написао "успјело им је" мислио сам на лажи и подвале које је "скројила" Аустругарска контра српске политике, мислио сам на све лаже које су подметали контра српства, и плашења свих других српством, митовима о неко српском националшовинзму, о некој "Великој Србији" и слично.Тачно српство је витално и вратит ће се оно на "пријестоље" поново.Ипак људи који воле српство никада неће рећи "не српству", јер српство је светиња ономе ко зна шта је српство, али ко заиста знам шта је истинско српство.
Препоруке:
31
1
24 четвртак, 16 јануар 2014 23:59
Iskren čovek
E pa uspeli ste...Za sada!
Препоруке:
14
0
25 петак, 17 јануар 2014 00:09
ЧАМЏИЋ АМИР
Ко ће коме нег свој своме, ал кад дође стани пани, нема теби мој Србине без твог Србина...

Кад мисле да су нас згазили, да су нас учинили мекушцима, а оно хоп ето српских принципа и ината.
Препоруке:
31
1
26 петак, 17 јануар 2014 00:29
spiritus
ЕУ јесте идеја наставка модификованог Светог римског царства. Тој империјалној идеји се не супротставља нижом идејом - идејом ослобођења, правде и једнакости, већ идејом друге сакралне империје - Источним римским царством. На вертикалу се одговара вертикалом, не хоризонталом. Одговор који поништава ЕУ није братство-слобода-једнакост, већ Евроазија. А то је идеја Москве као Трећег Рима. Српска краљевина треба да тежи спајању са Руском империјом у настанку. Бира се између два царства, а они којима је Светосавље програм и идеја водиља су изабрали. Сви секуларни, модерни, равноправни (и родно равноправни) - сви су они у крајњем исходу западњаци.
Препоруке:
24
4
27 петак, 17 јануар 2014 00:42
Deda Djole
Ko sljivi Ota von Habz ?

Evropsku Uniju su u pocetkun stvorili Francuzi, Nemci i Beneluks, pre svega da vise ne bi ratovali a zatim da bi
bili ekonomski bogatiji.

Moji prijatelji i ja imamo isti cilj i radujemo se da udjemo u kolo evropskih naroda
Препоруке:
3
33
28 петак, 17 јануар 2014 01:53
aca
Bravo Deda Djole! Ovog Habzburga u kucni pritvor,pa nek mlatara koliko hoce!
Препоруке:
10
1
29 петак, 17 јануар 2014 02:16
Maxim
Pa zaboravio si Hitlera, on je dijelio iste ideje tvoga oca.
I njemu treba odati pocast.
Препоруке:
6
1
30 петак, 17 јануар 2014 02:37
SERBON
Epa proci ce vam i EU imperija kao sto vam je prosla i austrougarska imperija!Pametan se uci na greskama a vi nemci nikako da se naucite pameti koliko god puta da dobijete po nosu uvek iznova provocirate slovene da vas biju i biju! Ej drugari ,i sloveni imaju svoje strpljenje sledeci put,ima da vas nema! Bice stavljena zauvek tacka na germansko pitanje!
Препоруке:
8
3
31 петак, 17 јануар 2014 04:07
Gordana
Nije problem sta prica ovaj ostatak nekadasnje imperije, ali jeste problem da je to sto rece, istina.
Sto se Srbije tice , znamo i nismo nimalo iznenadjeni, ali pogledajte koji su sve veliki narodi pristali da pripadnu cetvrtom rajhu: Francuzi, Spanci, Grci,...Sta je sa nacionalnim ponosom tih, nekad, velikih naroda. Zasto pristaju, sa istoriskim iskustvom koje imaju, da im uvrce ruku uspicena nemica?Zbog para?! Pa , sigurno da u ovoj kombinaciji vise para sigurno imati nece. No to je njihov problem.
Da vidimo mi kako cemo se resiti harsburskih predstavnika u nasoj vlasti, pa da podrzimo one koji ce nas odvesti u pravom smeru - Evroaziskoj uniji!
Препоруке:
6
0
32 петак, 17 јануар 2014 10:20
Самуило простачина
Кад је тако, има да процветамо.
Имамо ли довољно нових Гаврила да се спасавамо.Или су Бранковићи преовладали.
Препоруке:
3
1
33 петак, 17 јануар 2014 10:37
Самуило простачинаThinking Maizeu
Врло сте обавештени.То је добро и одиста на свој начин занимљиво.
Међутим , бојим се да су у питању модели али да су циљеви и код колерика Хитлера и код ,на швапски а не Еу начин, високо изображених Хабзбурговаца, исти.Неке занимљивости, ако то не схватимо, могу да заведу.Па да и ми почнемо да мсилимо како је први рат започела Србија у Сарајеву.Реч је о свету другачије устојеном од нашег.Не кажем да је наш бољи,али нама више дговара и нисам за то да га овако, како коме падне на памет, да нам мења свест , било коме прилагођавам.Демократија која намеће моделе другима, није демократија, онако какако би требало да буде схваћена.А то да ли ће све да буде напрасно и дрско као код Хитлера или тврдо и неприкосновено самоуверено да је изнад као код Хабзбурговаца,сумњам да је и за вас пресудно разчличито
Препоруке:
5
0
34 петак, 17 јануар 2014 12:10
thinking maize@ Самуило простачинаThinking Maizeu
Знате, ФИНЕСЕ су БИТНЕ због ТАКТИКЕ, СТРАТЕГИЈА је ЈЕДНА те ИСТА! Србија на путу ка Евроазијској Унији! Знате, НЕ МОРАМО БАШ СВЕ "НАЦРТАТИ" НАШИМ НЕПРИЈАТЕЉИМА!? Нешто би требало и да се ПОДРАЗУМЕВА, зар не!? А што се тиче ОБАВЕШТЕНОСТИ ваљало би на МОДЕРНИ српски језик да ПРЕВЕДЕМО "Кормчију", тј. "Књигу о КРМАРЕЊУ" Светог Саве, затим њен ВИЗАНТИЈСКИ претходник "Номоканон", са одговарајућим зборницима византијског ЛАИЧКОГ права, и на крају, али не и по значају и "Стоглаву" и "Домострој", књиге које су ОБЕЛЕЖИЛЕ Святаю Русь!? Књиге које је по традицији написао монах Силвестер, ВАСПИТАЧ једног од НАЈВЕЋИХ РУСКИХ ВЛАДАРА и њиховог ПРВОГ ЦАРА Ивана 4-тог Рјуриковича, од руских непријатеља проглашеног ГРОЗНИМ!? Укратко, морамо ПОНОВО ПОСТАТИ СВЕСНИ КО СМО и ОДАКЛЕ СМО ми Срби!? Тј. ПОНОВО МОРАМО УСПОСТАВИТИ ДУХОВНУ ВЕРТИКАЛУ, од нашег паганизма, преко православног хришћанства, са модернитетом, ка садашњости, тмурној али јединој коју живимо!? И то све због ПОВРАТКА СРПСТВА СЕБИ, зар не!?
Препоруке:
5
0
35 петак, 17 јануар 2014 13:45
Страдија
Аустроугарска није доживела 1919.а све су прилике да и њен идејни наследник еу неће доживети 2019.,питајте Французе,Енглезе и вероватно Шпанце и Италијане,а Мађари илити Угари су откачили ммф и већ увелико шурују са Русима у области енергетике за сада,чекају се Бугари да схвате да им је боље да траже алтернативе где има пара него да се самоспаљују и лутају по западу и нервирају изузетне!
Препоруке:
3
1
36 петак, 17 јануар 2014 14:43
Самуило простачинаThinking Maizeu
Заиста сам простачина.Дирам човека који има милион биобиблографских кечева у рукаву.Схватам одавно да сте велики љубитљељ и чак читалац свих тих разнородних, понекд древних, увек мудрих и неопходних књига.Простачина сам зато што се мешам у ваша пребирања по њима овде где удара море у мраморје,где се бели трска у гугути ,где се празнимо и међу се и кад исто мислимо тежимо оштрим да пободемо "ножи":.Могао сам да подразумевам да се иза свега крије нека ваша мисао и скривена намера.Али због нас који смо се нашли у овом сајту често као овнови на митској греди,важно је подвући то да су Швабе увек Швабе а ми често у њиховим очима само бубашвабе.Не љутите се.Тако вас нисан ни схватио.Опростите што сам вас поменуо.Макар по добру,ако вас је то, како често овде бива с разлогом, могло на било који начин да лецне.
Препоруке:
2
0
37 петак, 17 јануар 2014 14:57
Dijaspora SRPSKA
....njegov otac je samo hteo da smanji dominantan uticaj Srba na slovenski narod....????

ALI ZATO JE NJGOV OTAC habsburgovac POSTO-POTO HTEO DA

SLOVENSKIM NARODIMA NAMETNE SVOJU, GERMANSKU DOMINACIJU....a to

ovom habsburgovcu = NIMALO NE SMETA...TO BI PO habsburzima bilo -

" SASVIM NORMALNO " zar ne ????

E, PA ZATO STE i PROPALI, HVALA BOGU....i vi i nemci, i tako ce biti uvek

kada uobrazite da ste " izbrani da vladate " !!!

NIKADA VI NECETE VLADATI SLOVENIMA = SRBIMA....eno vam vase sluge

kroati, pa njih koristite uz Vatikan kako vam se hoce!!
Препоруке:
1
0
38 петак, 17 јануар 2014 17:28
Crnoje
Covjek je potpuno u pravu - vecina EU nacela je porijeklom od Habzburga:

Krona:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4d/AHK_50_1914_obverse_language_detail.JPG

Contending Cyrillic: New Euro Banknotes

http://greengopost.com/contending-cyrillic-euro-banknotes/
Препоруке:
2
0
39 петак, 17 јануар 2014 17:36
звонко
драго ми је што је бог свим тиранима европе од турака до аустроугара поставио на пут Србију која ако им и није поломила зубе добро разљуљала те су им брзо поиспадали надам се да ће тако проћи и анти европска еу
Препоруке:
1
0
40 петак, 17 јануар 2014 18:44
Peter RV
Ovaj covjek govori istinu, EU je nova, mocnija, Austro-Ugarska.
Sve nase bitke, na Kolubari,Ceru itd ,i patnje na Solunskom Frontu- ekipa Vucic-Dacic- Nikolic, pljuje na prolivenu krv i trazi ,na kolenima, oprostaj za teskoce koje smo, u proslosti, stvorili ideji Habzburga.
Naprijed za Nobelovu Nagradu i svijetlu buducnost!
Препоруке:
4
0
41 петак, 17 јануар 2014 20:54
Istina
"Nase ce sjene hodati po Becu,lutati po dvoru,plasiti gospodu"! Gavrilo Princip P.S.Ponovo postoji legendarna kafana "Zlatna moruna" u kojoj su se mladobosanci okupljali,mozda se pojavi i neki novi Princip!
Препоруке:
0
0
42 петак, 17 јануар 2014 23:45
s.p.Lajković
Evo priznali su. Sad ćemo morati da nadjemo neke nove Pricipe.
Препоруке:
0
0
43 субота, 18 јануар 2014 20:32
Dragana
Ne vidim da je ista od onog sto je rekao Habsburg netacno i ne vidim razloga da se sa predrasudama obrusavamo na njega.

Stavise,izneo je stavove,koje i srpska javnost zastupa a to je da je rat zbog tada prisutnih politickih tenzija svakako bio na pomolu.

Ovom izjavom otklonio je od Srbije optuzbe za izazivanje I svetskog rata zbog cega svakako ne zasluzuje kritike sa nase strane.
Препоруке:
0
0
44 субота, 18 јануар 2014 21:21
thinking maize@ Самуило простачинаThinking Maizeu
Никакав проблем и свако добро! Срби смо и треба да се помажемо и допуњујемо! Уосталом, ИСКРЕНИ сте, а то је РЕДАК КВАЛИТЕТ у ово доба ТРУЛИХ (ПСЕУДО)"људи"!?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер