среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Божић у „европској Србији“

Kоментари (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 11 јануар 2014 18:23
Форевер Јанг
По 100 пута хвала аутору на сјајно уоченом проблему и сјајној обради теме. Нарочито ми се допало подцртавање 2 момента:
1. Крајње немаштовити пригодни садржаји, који су прављени више да Божић представе празником неуких сељака и сељанки, и који када упоредите обраду божићних тема које долазе са запада (филмови,слике породичне топлине, окићене јелке, радост очекивања празника итд) са квази етнографским "смарачким" сликама паганских обичаја из Хомоља, неминовно сте на страни римокатоиличког запада; и,
2. Форсирање хрватске латинице у медијима, која није имала милости да нас остави на миру барем на дан најрадоснијег хришћанског празника(а не "највећег", како су нас бомбардовали са "српских" медија, јер је највећи Васкрс). То форсирање латинице, је сигурно наређено са неког места, јер је просто постало дегутантно. Ја сам некад био толерантан према латиници, али оволики напади на наше писмо су ме променили. Хрватску латиницу сад не могу очима да видим. А нема везе са Вуковаром.

БРАВО!
Препоруке:
121
3
2 субота, 11 јануар 2014 19:32
Дринко Кончаревић
Опет је на делу типична српска површност у приступу теми, овај пут празнику. А то је све зато јер многи и поред здравог вида, не запажају а о повезивању виђеног са својом душом зарад потпуног доживљавања виђеног, да се и не говори. (Када би судили по понашању појединаца могли би казати да немају душу, итд.) И зато нам овакви Празници по квалитету и суштини остају на нивоу површне импресије. Заваравамо се да смо видели све али кад Празник прође, ми се опет осећамо празни, сами и изгубљени.
Препоруке:
45
9
3 субота, 11 јануар 2014 19:33
Обсервантес
Не @г. Кошанин, непретерујете. Управо се ради о „чувеној промени свести“ српског народа и то није од јуче. Цео „браварски“ век је на томе инсистирао. Сви знамо да је поента у отуђењу српског корпуса од себе. Промењен, он је идеалан за десрбизацију и крађу од српског корпуса и матице. Аутентична традиционалност, обичаји, вера, писмо, грб, застава, химна, родољубиве песме ( „Марш на Дрину“, „Ој војводо Синђелићу“, „Ко то каже Србија је мала“, ...)су „костна срж“ српског народа. „Костна срж“ репродукује „крвну слику“ нације. Отимањем „костне сржи“ (Метохија и Косово!) производ ће бити „малокрвни(слабокрвни)“ народ. Које су одлике те малокрвности (слабокрвности): умор, поспаност, летаргичност, расејаност, ограничено памћење, зевање, бледило, инертност, "лупање срца" немоћног док му отимају, одсутност, „играње на кратке стазе“ (малокрван нема снаге)...
Препоруке:
82
2
4 субота, 11 јануар 2014 19:37
Обсервантес
... Поента је да Србима теба одузети све оно што би српски корпус хомогенизовало и чинило га снажним, идентитетски кохерентним. Очигледно је да је антисрпски мотив истих, поновљивих агресора оријентисан на то да српску „костну срж“ аналитички рашчлани у сегменте и да их онда гаси један по један (отимање Метохије и Косова, дећирилизација, удар на светосавље и СПЦ кроз коју је оно институционализовано, итд.).
Препоруке:
69
2
5 субота, 11 јануар 2014 20:32
Marko Gay
Ovaj poredak mozda jeste na izdisaju, a evo zasto:

Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers), izuzetno brojcano jake generacije rodene odmah posle Drugog svetskog rata.

Ziveli vi pod "diktaturom" ili "demokratijom", pod okupacijom ili samostalni, nijedan evropski politicar nije mogao da ignorise zelje i potrebe bejbi bumera.

Zato su 1960-e, kada su bejbi bumeri bili mladi, bile lude i liberalne, i nagradivale rad a ne kapital (jer mladahni bejbi bumeri nisu imali kapital).

Zato je epoha posle 1980-e, kada su bejbi bumeri usli u srednje godine i dosli do para, stanova i kapitala, bile konzervativne i pocele da nagraduju kapital, a ne rad.

Bejbi bumeri se blize svom bioloskom kraju i njihov broj pocinje da se proreduje. Njihov kapital dobice naslednici, ali oni nisu tako brojni i ne mogu da nametnu svoj interes kao bejbi bumeri. S bejbi bumerima, na samrtnom odru lezi i sadasnji poredak. Na pragu smo velikih promena.
Препоруке:
52
6
6 субота, 11 јануар 2014 20:54
thinking maize@ Marko Gay
Добро си се сетио "Марко"!? Узгред, кинески "бејби бум" под Мао Зе Донгом упркос ГРОЗОТАМА "великог скока напред" (процена је од 10 до 30 милиона мртвих, претежно од глади за 7-8 година, зашта је "културна револуција" била чисти "дечји вртић", а са чиме се може мерити САМО погибије током устанка Таи пинга средином 19-тог века, затим совјетски "голодомор" у Украјини и сличан британски у индијском Бенгалу, оба 1930-тих), био је МНОГО ВЕЋИ од вашег западњачког, јер је становништво Кине практично УЧЕТВОРОСТРУЧЕНО!? Зато је било ЛАКО Денг Хсиао Пингу да ПРИСТАНЕ на политику "једног детета" под Вашим утицајем, јер је знао да има ДОВОЉНЕ "резерве" ЉУДСТВА само му је фалила ТЕХНОЛОГИЈА, коју сте им Ви Амери НЕОПРЕЗНО ДАЛИ, да би их ПРИДОБИЛИ за РУШЕЊЕ СССР-а!? Но, како рекоше Ваши и НАШИ Римљани "HIC TRANSIT GLORIA MUNDI", тј. чекају Вас ТЕШКА ВРЕМЕНА!? Сад, кажи ти мени "Марко", које још ПОКЕРАШКЕ ТРИКОВЕ кријете у рукаву!? Кинези и Руси, иако са манама, прилично су ХЛАДНОКРВНИ!?
Препоруке:
44
5
7 субота, 11 јануар 2014 21:09
Косовка
Oj Србијо земљо моја
Где ли је цвет твој
Косово моје
љубави моја

Црнотројкаши су је другом дали,
мада су знали
да је душа и срце
наше Србије.

Зато устајмо
Устни рајо,
истребимо црнотројкаше
да им се семе ископа.

Нас су предали
завет издали.
Куку мајко, куку до гроба
сахранише нас
ко пуког роба.

На ноге народе
Шеике на улицу
нек својим путем иду,
мимо нас.

Оде Дерикожа
одузе све - заврши посо,

Вучко настави
где стаде лажни цар
Борис.
Препоруке:
34
4
8 субота, 11 јануар 2014 21:56
Marko Gay
@ thinking maize

Kad me vec pitate, planiramo novi talas izgradnje kuca, ali tamo gde mladi ljudi zive - pre svega u razvijenim evropskim drzavama i oko velikih gradova, da bi smanjili troskove zivota za mladje ljude.

Poostravanje uslova za penziju je privremeno resenje, koje ce trajati dok kroz penzioni krvotok ne proguramo ogromni tromb bejbi bumera. Cim oni poumiru, moraju se promesati karte u pogledu raspodele drustvenog bogatstva uopste, a penzija posebno.

Generalno sistem moramo rebalansirati u korist mladjih ljudi.

Deo tog procesa je da ce se malo vise nagradivati rad, a malcice manje kapital. Ali posto mi je kapital jaca strana, ne ocekujte radikalne promene, preko i iznad onoga sto mora da se uradi zbog huka besnih osiromasenih generacija.
Препоруке:
10
11
9 субота, 11 јануар 2014 22:36
thinking maize@ Marko Gey
Ти написа: "Kad me vec pitate, planiramo novi talas izgradnje kuca, ali tamo gde mladi ljudi zive - pre svega u razvijenim evropskim drzavama i oko velikih gradova, da bi smanjili troskove zivota za mladje ljude." Хммм, ПРОСВЕТЛИ МЕ, јел то МИСЛИШ на ПОДРЖАВАЊЕ ИЗГРАДЊЕ нових кућа по АРАПСКИМ и ЦРНАЧКИМ КВАРТОВИМА Марсеја, Париза, Лиона, Лила& других француских градова, па по ЦРНАЧКИМ и ИНДУСКО-ПАКИСТАНСКИМ ПРЕДГРАЂИМА Лондона, Шефилда, Лидса, Бирмингема& других британских градова, као и по ТУРСКИМ ПРЕДГРАЂИМА Берлина, Минхена, Хамбурга& других немачких градова... Укратко, јел ХОЋЕТЕ да "стару даму" ОПЕТ ГУРНЕТЕ у 1930-те!? Само ПОСТОЈИ РАЗЛИКА односно 1930-тих, ИМА и ДРУГИХ ИНВЕСТИТОРА поред Америке!? Обашка што је Немачка ИПАК СОЛВЕНТНА, за разлику од 1930-тих!? Тако, да не само дискутовати, илузорно је и размишљати о ОСНОВАНОСТИ ТИХ МАНИПУЛАЦИЈА код младих БЕЛИХ ЗАПАДНОЕВРОПЉАНА који свега имају!? Источну Европу ЗАБОРАВИ! Да је то ДОБРО, успело би и у Америци, али НИЈЕ, зар не!?
Препоруке:
26
4
10 субота, 11 јануар 2014 23:34
Prezir prema "malim" Srbima u SAD
Sejmeni sledeceg Prezidenta Krstivoja Krstica
za pakost delovodji jedne selendre u Nju
Dzersiju ometali saobracaj na nekoj cupriji
dva-tri dana uzastopce.
Da naglasi svoj prezir toga delovodje jedan
ga Krstivojev sejmen imenova "mali Srbijanac".
Delovodja zvani Marq Soqoljy sav izbezumljen
zarlauka: " Zvati mene krvatijanca Srbijancem
i to malim jeste gadna uvreda i kleveta! "
Ergo . Condicijo Sine Kva Non . Ergo .
Препоруке:
11
1
11 недеља, 12 јануар 2014 00:27
засењивање простоте
субота, 11 јануар 2014 Marko Gay
Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers)


Нисам чуо да се то име користи у Европи, а још мање у Србији. Он се везује искључиво за Америку и Американце рођене између 1946. и 1964. године, тако да је неумесно качити га тамо где се оно не разуме. И, зашто би? Ми кажемо "послератне генерације".

Као кад би Социјалистичку партију у Србији рекли да је, на пример, Лабуристичка. Зашто би то радили?
Препоруке:
30
0
12 недеља, 12 јануар 2014 01:03
Marko Gay
@ thinking maize

Te kvartove koje pominjete cemo prosiriti i napuniti belom sirotinjom: uglavnom Slovenima iz Istocne Evrope i bivseg SSSR-a, Italijanima, Grcima i Spancima.

Nisu to manipulacije, jer kad mladi gladni Srbi pristignu u Berlin, Amsterdam i London, morace negde stanovati. Bice potrebno mnogo kuca i stanova u tim gradovima, ne mozete ih ostaviti da spavaju na drvetu u parku i da prljaju travu.
Препоруке:
3
16
13 недеља, 12 јануар 2014 01:23
Marko Gay
@ zasenjivanje prostote

Prihvatam kritiku i zahvaljujem se na sugestiji za srpski termin.

Ali nisam siguran da sam naziv menja sustinu: "posleratne generacije" su u Evropi izuzetno brojne i zbog te brojnosti njima se mora ugadati i njihove zelje ispunjavati bez pogovora.

To vidite i danas u Srbiji gde su visoke plate sada dodatno oporezovane a visoke penzije nisu. Jednostavno, ni jedan politicar jos uvek ne sme da se zameri "posleratnim generacijama", zbog njihove brojnosti.

Mladje generacije istina grcaju da "posleratnim generacijama" obezbede udobnu starost, ali to nije vazno, jer potrebe "posleratnih generacija" imaju apsolutno prvenstvo.

Sve to danas vidimo, mozda jos drasticnije, u ostatku Evrope.

Ovaj sukob rada i kapitala, penzija i plata, maskira se kao ideoloski sukob, a ustvari je na delu medjugeneracijski sukob gde brojniji starci drze malobrojnije mlade "na svom mestu".
Препоруке:
4
9
14 недеља, 12 јануар 2014 01:51
Рђосав
засењивање простоте:

Marko Gay:
Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers)

Нисам чуо да се то име користи у Европи, а још мање у Србији.

- У праву си, скроз. Код нас је WW2 `временска граница` у демографским кретањима: пре тог рата наше бабе су рађале у просеку 5-6 комада. После тог рата наше мајке су рађале у просеку - двоје?! Па знам то из прве руке. Моја баба имала седморо деце (родила их 1922-1939) - а равно 14 комада унучади! (од једног сина јединче, од једну ћерку троје, од остале петорице синова - све по двоје.)

Наравоучение: бејби-бум у Србији? - да, али тамо негде око 1930-те...
Препоруке:
17
2
15 недеља, 12 јануар 2014 08:31
thinking maize@ Marko Gаy
Касните Марко, касните! Исти ЗАКОНИ тржишта који су Вас ИЗБАЦИЛИ на ВРХ ПИРАМИДЕ људства ће Вас и СВУЋИ ДОЛЕ! Лепо написах да ПОСТОЈЕ и ДРУГИ ИНВЕСТИТОРИ (нпр. Кина), а и Немачка је САД СОЛВЕНТНА за разлику од 1930-тих! Да опет цитирам Вашег лорда Актона једног од папа либерализма: "Можете све људе варати све време! Неке људе можете варати неко време! Али НЕ МОЖЕТЕ СВЕ ЉУДЕ ВАРАТИ СВЕ ВРЕМЕ!" Према томе, организовати Велику Сеобу Народа ма и условљену ГЛАЂУ је прилично тешко, тим пре што ће постојати ОТПОР БЕЛИХ ЗАПАДНОЕВРОПЉАНА према придошлицама! Изазваћете по неки грађански рат и неког новог, ајд неће бити Хитлер, већ Мусолини, тим пре што ће Немци ВРЛО МУДРО ПРЕПУСТИТИ ТА ДЕШАВАЊА југу Европе!? Вероватно ће постојати и нека совјетоидна Грчка и сл. Укратко, делујући са разних позиција БЕЛИ ЗАПАДНОЕВРОПСКИ АРИЈЕВЦИ НЕЋЕ ХТЕТИ да буду ПОДВРГНУТИ АПАРТХЕЈДУ у ЊИХОВИМ ЗЕМЉАМА! И са свима њима ТРГОВАЋЕ Кинези, а Руси ће их снабдевати сировинама! Догађаји имају СОПСТВЕНУ ЛОГИКУ, зар не!?
Препоруке:
15
2
16 недеља, 12 јануар 2014 11:30
Gordana
Radilo se ozbiljno, predano i sistematski na obezbozavanju svega srpskog - nacionalnog!!!Setimo se samo nasih Zadusnica i hrvatskih Svih svetih!
Radilo se na omalovazavanju porodice,na znemarivanju rodjackih odnosa, na sebicnosti i samozivosti,...
Radilo se na izvrgavanju ruglu svega sto je tradicija, istorija, nacija,...Sve je prikazivano kao "primitivizam", "nekultura", seljacki fazoni, divljastvo,...
Radilo se na unistavanju kultura, pisma, knjizevnosti,u kinematografiji, pozoristu,muzici,...
SITEMATSKI SMO UNISTAVANI KAO NACIJA I DALJE SE VREDNO NA TOME RADI!

Jedina stvarna energija kod nase omladine se pojavi kada treba da se tuku "GROBARI" I" CIGANI"!

DOBRO JE DA JOS IMA KO DA PROPRATI OBICAJE I PROSLAVI PRAZNIKE.
Препоруке:
18
1
17 понедељак, 13 јануар 2014 10:03
Боки
Прво, зар још нисте прочитари Марка Геја, не можемо знати ништа о његовој добронамјерности или недобронамјерности. Углавном говори истину, а истина је љековита :-). Да је обични западни пропагандиста, онда би маркетиншки гледао да нас обухвати и гурне у правцу у коме жели. Овако огољује истину и тиме нам његов производ чини смао одвратнијим. Зар не видитие да се човјек зеза.
Чланак је одличан, само још да је неке силе, народне или елитистичке или најбоље обадвије, која ће вратити Српски културну политику на пут самосталности и самосвојности.
Једна ствар је у чланку површно обрађена. Писач чланка ламентира над мањинским статусом Срба у Црној Гори. То је погрешно. Погрешно је зато што Срби немају никакав статус у Црној Гори. Остале мањине имају какав такав мањински статус у Црој Гори, прије свега због жеље својих чланаова за самосвојношћу, и тога што нису "реметилачки фактор". Срби у ндбрЦГ немају никакав статус. Мањински статус би био за њих одличан у односу на то како је сада.
Препоруке:
3
1
18 понедељак, 13 јануар 2014 12:24
Mislilac
@Marko Gay

Odlicne su vam ideje to sa doseljavanjem istocnoevropljana na Zapad. I nasa Amerika treba biti deo tog, sto znaci da Slovene i Italijane treba naseliti u Kaliforniji i Teksasu kako bi bili branik nasuprot konzervativnih Latinosa koji se odbijaju integrisati u americko drustvo i koji novac salju ta Meksiko. Ja koji sam srpsko-ukrajinska mesavina takodje cu se vratiti u Ameriku.
Препоруке:
0
7
19 понедељак, 13 јануар 2014 12:36
Mislilac
@Marko Gay

Znam dobro o cemu govorim, moja familija, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije i srpskih antikomunista, je u Dzeksonvilu na Floridi uvek bila nosilac americkog kreda u mnogo vecoj meri od Latinosa i Afroamerikanaca koji su tu duze od nas. Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama kao sto to cine oni ili istorije gde bi se vise ucilo o Luteru Kingu nego o Dzefersonu.
Препоруке:
0
7
20 понедељак, 13 јануар 2014 13:49
thinking maize@ Mislilac @ Marko Gay
Нашла крпа закрпу, као и лонац свој поклопац! Само напред, браниће се Империја ДО ПОСЛЕДЊЕГ Пољака и Украјинера!? PS. Српски комунци, као Ваш НАЈВАЖНИЈИ ШТИТ за време IRON CURTAIN су "оладили"!? Укратко, ако нешто можете да извучете од малобројних Хрвата, као и превртљивих Бошњака и Албанаца, добро јесте! Мађари сада гледају своја посла, као и Чеси& Словаци, док су се Бугари и Румуни забавили о своме јаду!? Балтски народи обашка! Узгред, НИСТЕ МИ ОДГОВОРИЛИ КАКО МИСЛИТЕ да ИЗВУЧЕТЕ ПРИСТАНАК Западноевропљана за такву ЕТНИЧКУ ПРЕКОМПОЗИЦИЈУ!? Питам, чисто онако!? Јер, КАКО ЋЕТЕ УПАКОВАТИ у ИСТИ ИДЕОЛОШКИ "ХАМБУРГЕР" и "људска права" и "тржишну привреду" и "ширење демократије" И НАСЕЉАВАЊЕ ЕВРОПСКЕ СИРОТИЊЕ по европском Западу!? Знате, та Ваша "ПИЦА ПОМИРИТЕЉКА" има ПРЕВИШЕ "ЧИЛИ-ПАПРИЧИЦА" да би је ТЕК ТАКО ПРОГУТАЛИ Западноевропљани!? Стварно СВАШТА!
Препоруке:
3
1
21 понедељак, 13 јануар 2014 14:15
Mislilac
@thinking maize

Postovani, pa mi smo stari poznanici valjda sam zasluzio bolje nego da budem nazvan (za)krpom? Elem, Bosnjaci i Albanci nece, procitajte kod Hantingtona kojoj civilizaciji pripadaju oni a kojoj mi. A kako ce narode sanitarnog kordona da prihvate na Zapadu? Ja vam kazem oberucke jer im je potrebno da demografski minus popune sa stanovnistvom koje se moze asimilovati. Time bi se resio i problem penzija u buducnosti jer bez toga je premalo radnika spram penzionera.
Препоруке:
2
5
22 понедељак, 13 јануар 2014 16:33
Рђосав
Mislilac:

... Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama

- Наравно да вам није било ни на крај памети - ви сте тамо бескичмењаци, крпе, мањи од макова зрна, једини ентузијасти `melting pot`-а. Кријете се, мењате презимена (о именима да не говорим) - знам неке бивше Србе који се сада презивају Dixon. Врло симпатично.

Само напред - идите гините за Америку (Авганистан плаче за вама) - и иди види онај споменик погинулима у Вијетнаму, нешто ми се чини да је последње презиме на том списку: Vrankovic.
Препоруке:
4
0
23 понедељак, 13 јануар 2014 17:23
Mislilac
Nisam nikada krio odakle su moji, vrlo cesto sam isticao i pricao o vojsci u kojoj su se borili. Ali sam isto tako osecao ljubav prema zemlji koja ih je prihvatila nakon sto su iz politickih razloga izbegli. Makar delimicna asimilacija je stvar prustojnosti. U Srbiju sam dosao u vreme kad su iz nje bezali. No kako mi je u svakom pogledu bilo bolje u Americi vraticu se tamo. Na kraju krajeva to mi je zemlja rodjenja.
Препоруке:
0
2
24 понедељак, 13 јануар 2014 17:34
thinking maize@ пар "мисаоних огледа" за г-дина "Mislioca"
Као што Вам је као интелектуалцу познато, Ајнштајн је први предложио, а онда почео и да користи у пракси концепт тзв. МИСАОНИХ ОГЛЕДА!? Тј. када НИЈЕ МОГУЋЕ извести (због техничких или неких других ограничења) доказивање неких теоријских шема, тај познати физичар (а потом и многи други) је давао примере ВРЛО СЛИЧНЕ Зеноновим апоријама, којима је илустровао и објашњавао његове теоријске поставке!? Тј. бавио се нечим што ће постати моделовање и кибернетика!? С тим у вези, а са позивом на следећи Ваш цитат: "moja familija, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije i srpskih antikomunista, je u Dzeksonvilu na Floridi uvek bila nosilac americkog kreda u mnogo vecoj meri od Latinosa i Afroamerikanaca koji su tu duze od nas. Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama kao sto to cine oni ili istorije gde bi se vise ucilo o Luteru Kingu nego o Dzefersonu." предочићу Вам пар МИСАОНИХ ОГЛЕДА као ВАРИЈАЦИЈА на опоменути цитат!?
Препоруке:
2
1
25 понедељак, 13 јануар 2014 17:48
thinking maize@ пар "мисаоних огледа" за г-дина "Mislioca", наставак
Eто нпр. почетак поменутог цитата: "...u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije...", ЗАМИСЛИТЕ РЕЦИМО да се МЕСТО РЕЧИ "ukrajinski" и "ruski" убаце речи "хрватски" и "српски" иии... ШТА ИСПАДА!? "...У чијим венама тече крв хрватских бораца против српске окупације...", тј. Ви сте се СЛАВЕЋИ Бендеру управо изјаснили да сте И ЗА Анта Павелића и УСТАШЕ, а ПРОТИВ Срба!? На страну што НИСТЕ ИНТЕЛЕКТУАЛНО ПОШТЕНИ и нисте ТАЧНО НАВЕЛИ, ако сте УКРАЈИНСКИ НАЦИОНАЛИСТА, "...против СОВЈЕТСКЕ окупације...", јер су се Бендеровци ДИГЛИ против СОВЈЕТА у које је спадао и један Никита Сергејевич Хрушчов, ОРГАНИЗАТОР ПРИНУДНОГ ОТКУПА ХРАНЕ у Украјини 1930-тих, догађаја који је и УЗРОКОВАО "ГОЛОДОМОР", узгред буди речено национално изјашњеног као УКРАЈИНЦА!? Даље, ЗАМИСЛИТЕ ШТА БИ РЕКАО Степан Бандера кад би САЗНАО да се припадник "familijе, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije" залаже за ДОБРОБИТ Џексонвила, Флорида, а не нпр. Лавова!?
Препоруке:
5
1
26 понедељак, 13 јануар 2014 18:01
thinking maize@ пар "мисаоних огледа" за г-дина "Mislioca", крај!
Јер, Ви сте се ЗАЛАЖУЋИ се за ПРЕСЕЉЕЊЕ источноевропског становништва из МАТИЧНИХ ЗЕМАЉА ка Западној Европи ЗАЛОЖИЛИ за ПРЕПУШТАЊЕ Ваше "матушке" "azijatskim hordama"!? Тј. Ви сте управо рекли: "Браћо Украјинци, ајмо да се као СТАРИ ЕВРОПСКИ НАРОД ИСЕЛИМО у Западну Европу, јер су и кијевски велики кнезови сарађивали са том Европом, па желимо и ми да сарађујемо са њом, па пошто НЕМАМО НИШТА да им ДАМО, ајде да им ДАМО САМИ СЕБЕ, пошто и овакви какви јесмо ИПАК ИМАМО ВЕЋИ НАТАЛИТЕТ од ЊИХ, па да им ПОМОГНЕМО пошто се можемо тако лепо АСИМИЛОВАТИ!?" Грешим ли или су то УПРАВО Ваше речи, истина унеколико препричане и "МИСАОНИМ ОГЛЕДОМ" измештене према парадигми за коју се залаже г-дин "Marko Gey"!? Па Вас у том смислу питам ДА ЛИ СТЕ СИГУРНИ да би Степан Бандера ЖЕЛЕО да ИСЕЛИ КОМПЛЕТАН нпр. Лавов у нпр. Хесен или Дакоту!? ДРЖАТИ се "ко пијан плота" ИДЕОЛОШКИХ ПАРАДИГМИ има и НЕОЧЕКИВАНЕ ПОСЛЕДИЦЕ, зар не!? Видите КАКО све ИЗГЛЕДА ДРУГАЧИЈЕ ако се ПОСМАТРА из визуре "МИСАОНОГ ОГЛЕДА"!?
Препоруке:
4
1
27 понедељак, 13 јануар 2014 18:34
Рђосав
Mislilac:
Nisam nikada krio odakle su moji, vrlo cesto sam isticao i pricao o vojsci u kojoj su se borili.

- Па наравно. Конечно. Освајате симпатије Амера својом антируском причом. Откривате топлу воду.

Него - вр`ћај се ти што пре у ту Америку, ми овде не миришемо превише вас Русо-мрзе. Ни `нашег` ни `вашег` (малоруског) порекла.
Препоруке:
5
1
28 понедељак, 13 јануар 2014 18:57
Mislilac
@thinking maize

Iz Lavova se nece seliti, selice se umereni rusofili sa obale Crnog mora, koji i pored svog rusofilstva ceznu za sjajem Zapada. Dve muve jednim udarcem. Manje ih u Ukrajini a u Americi se asimiluju.

Sto se tice tome kome sam lojalan i ciji sam patriota. Srbija mi je pomogla da shvatim da sam americki. A bio sam pun entuzijazma kad sam prvi put krocio u nju po formiranju visestranacja. Najjaci utisak na mene su ostavili Kostinica i Leon Kojen i razocarase me. Zatim Djindjic koji za vreme mandata nije poslusao nijedan moj savet. A moj prijatelj Zivkovic vise nema uporista. Srbi i ja smo dva sveta, izgleda da sam stvarno "Made in America".
Ukrajina je drugo, za nju ima vise nade ali i vise opasnosti.
Препоруке:
1
5
29 понедељак, 13 јануар 2014 19:09
Mislilac
@thinking maize

Mada imam vas i cime obradovati, sva je prilika da se se u narednih 15ak godina ostvariti planovi g. Montgomerija o novim granicama u regionu. Dobicete Republiku Srpsku kao kompenzaciju za to sto ce se Kosovo i Zapadna Makedonija pripojiti Albaniji. I bicete nam vrlo zahvalni, toliko da vam ni NATO vise nece biti tako gadan. To plus sledeci patrijarh koji ce "srbovati" ali jos vise i "ekumenisati" ce stvoriti srpski nacionalizam koji ce moci da se tolerise. Nagradno pitanje, koliko jos mislite da cete slaviti Bozic 7. januara?
Препоруке:
0
5
30 понедељак, 13 јануар 2014 19:18
Рђосав
Mislilac:

Srbi i ja smo dva sveta, izgleda da sam stvarno "Made in America".

- мислиш, Србија је безнадежно антиамеричка - фатално проруска? - надам се да си у праву.
Ukrajina je drugo, za nju ima vise nade ali i vise opasnosti.

- мислиш, Украјина може да буде проамеричка? - надам се да грешиш.

Уосталом - што си и долазио? Појавила се гомила вас лешинара 2000-те, мислили сте да профитирате на пропасти Србије? - е па видиш, дечаче, Србија је `тајна међу народима` (Оскар Давичо) - да сте мене питали не би ни долазили. Џабе сте се трошили на авионске карте.
Препоруке:
6
1
31 понедељак, 13 јануар 2014 19:27
thinking maize@ Mislilac
Божић ћемо славити 25-ог децембра по Јулијанском календару онолико дуго колико ће га славити и Јерусалимска патријаршија, МАЈКА СВИХ ХРИШЋАНСКИХ ЦРКАВА!? Узгред, то све о чему причате јесте чисти ПРОВИЗОРИЈУМ и "сечење ушију, крпљење д..." Империје!? Узгред, КОНТРА-наградно питање: Како је одговорио мали Перица учитељици на њено питање: "Знаш ли нешто о француским философима-просветитељима 18-тог века!?"
Препоруке:
4
0
32 понедељак, 13 јануар 2014 20:29
Mislilac
@Rdjosav

Dosao sam 1989. a ne 2000. iz ljubavi prema Srbiji za koju sam mislio da je drugacija.

@thinking maize

Pazite samo da se ne iznenadite sto se tice slavljenja Bozica. Naravno da je "krpljenje" u pitanju, pravila je Ameika greske, izmedju ostalog prema Srbima, pa logicno da ce ispravljati. Inace znate li zasto cemo vas kupiti bas sa Republikom Srpskom a ne npr. sa Crnom Gorom, Kosovon ili nekim delovima Hrvatske? Da vidim mozete li da pretpostavite ili da vam objasnim. A vi meni dugujete ostatak vica...
Препоруке:
0
4
33 понедељак, 13 јануар 2014 21:49
thinking maize@ Mislilac
Знате, више ме НИШТА, ама баш ништа не изненађује у овој ВИШИЈЕВСКОЈ Србији, па ни то да ћемо имати NATO-"патријарха"!? Кад смо имали БРОЗОВОГ, шта фали да испробамо и баба-Натиног "патријарха"!? Већ су ПРАВОСЛАВНИ имали и иконокластичке, унијатске и ПРОТЕСТАНТСКЕ "васељенске патријархе", па ни то ЗАДЊЕ чудо баба-Натиног "СПЦ патријарха" није за нас ништа ново!? Да, ВРЛО је ЛОГИЧНО да нам "дате" Републику Српску, јер ћемо навући ОДИЈУМ Бошњака, а И ДАЉЕ НЕЋЕМО ИМАТИ ИЗЛАЗ на МОРЕ, нити Косово& Метохију!? Ваљда је јасно да СВЕ Империје делују по једном те истом, ПРЕДВИДЉИВОМ обрасцу!? А то је DIVIDE et IMPERA!? Уз једну малу "зачкољицу", ДОКЛЕ!? Е, ту вам је ПОЕНТА мог вица о малом Перици!? Наиме, по малом Перици "СВИ француски философи-просветитељи 18-тог века су УМРЛИ"! СВИ ДО ЈЕДНОГ! Што важи и за СВЕ Империје! Уосталом, читајте Арнолда Тојнбија, много је ОДРЕЂЕНИЈИ и ПРЕЦИЗНИЈИ него Хантингтон! Даље, сагласно Тојнбију Запад ВЕЋ ПРЕЛАЗИ из Империјалне у следећу фазу!? Фазу РАСПАДА!?
Препоруке:
1
0
34 уторак, 14 јануар 2014 10:57
Mislilac
@thinking maize

Dobri ste prijatelju, dobri! Mnogo toga razumete. No da vam ja ipak to do detalja objasnim. Zasto RS a ne Krajina, Crna Gora ili Kosovo? Postavlja se pitanje na racun koga cemo da vas zadovoljimo i kupimo? Na racun Hrvata necemo, pa oni u regiji predstavljaju nasu civilizaciju. Doduse, desava se da mi u katolicko-pravoslavnom sporu budemo na strani pravoslavnih kao npr. u madjarsko-rumunskim odnosima, samo vi, za razliku od Rumuna, nemate izlaz na Crno More sa koga treba istisnuti Rusiju, sto vas cini manje znacajnim. Na racun CG opet necemo, ne samo da vas time drzimo dalje od mora vec cuvamo jedan uspesan projekat. Naime, crnogorski nacionalizam je nacionalizam modernizacije i civilizacijske transformacije iz pravoslavno-vizantijskog identiteta u zapadni. A tako nesto ne smeju da ruse ni Albaci! Na racun Kosova necemo. Investicija u Albance bila pametna. Lojalni amerikanofilski muslimani. Drugo, Kosovski zavet je mit koji je sav vizantijski.
Препоруке:
0
5
35 уторак, 14 јануар 2014 11:07
Mislilac
@thinking maize

Dakle na racun koga drugog do Bosnjaka? BiH em sto je neuspesan projekat em sto Amerika nije kupila ljubav Bosnjaka ni pored svega sto je ucinila za njih. Da, njihovi politicari se zalazu za NATO i slusaju, ali kad prodjete ulicama Sarajeva, Zenice i Bihaca necete videti americke zastave! A u Pristini i Tirani hocete! Plus, kada se Republika Srpska odvoji od BiH ostatak ce biti drzava sa velikom muslimanskom vecinom gde ce Turci moci da imaju znatno veci uticaj nego u danasnjoj gde Srbi drze pola zemlje. Saglasnost da pripojite RS Srbiji ce biti dovoljna da najveci deo Srba prestane da nas gleda kao neprijatelje. A zahvaljujuci novim promenama u identitetu koji ce nastupiti zaslugom novog patrijarha zaista vam necemo ni biti neprijatelji. Tada ce te moci da srbujete i da snimate filmove gde velicate svoju proslost. Ali cete pored slave slaviti i dan zaljubljenih i noc vestica. I Bozic, ali 25. kao i sav Zapad.
Препоруке:
0
5
36 уторак, 14 јануар 2014 12:48
thinking maize@ Mislilac, УТУК
Знате, ИНДИКАТИВНО је како ЗАОБИЛАЗИТЕ Тојнбија!? Ем је Ваш, ем пише ИСТИНУ, али ИСТИНА Западу НЕ ОДГОВАРА! Запад би сагласно старој поговорци (која се приписује Тесли) да КОНТРОЛОМ САДАШЊОСТИ, КОНТРОЛИШУ и ПРОШЛОСТ, а тиме и БУДУЋНОСТ!? Укратко, стављате се на МЕСТО Бога, а шта то говори!? Да сте изгубили контакт са стварношћу! Све досадање Империје које су ПРЕТЕНДОВАЛЕ да ЗАВЛАДАЈУ СВЕТОМ правдале су то тиме да су Божје слуге и кад су после неког времена УВИДЕЛЕ да су им СНАГЕ ОГРАНИЧЕНЕ гледале су да ОМЕЂЕ ПРОСТОР кога карактерише ЗАЈЕДНИЧКА ЦИВИЛИЗАЦИЈА, тј. заједничка култура!? Но, ДА ЛИ СТЕ Ви Западњаци ОДУСТАЛИ од ВЛАДАВИНЕ СВЕТОМ!? Нисте! Јел сте ОМЕЂИЛИ ПРОСТОР заједниче културе!? Још га омеђавате! Јел имате ЗАЈЕДНИЧКУ КУЛТУРУ!? Неке елементе имате, а у неким показујете изненађују разнородност, па и међусобну супростављеност! Примећујем нпр. да су и дан-данас код WASP-оваца изненађујуће популарни вицеви о папи, католицима и њиним поповима, који понекад прерастају у ХАРАНГЕ!?
Препоруке:
1
0
37 уторак, 14 јануар 2014 13:51
Mislilac
Mozemo i o njemu, mada se sa onim izrecenim u Izaberi zivot ne slazem. Odmah da vam kazem, i ja sam po pitanju zapadne civilizacije pesimista, kao i Hantington. Od vladanja svetom se odustalo. Znate, profesor je posle Velike sahovske table napisao i druge knjige. U poslednjoj, Amerika i svet, njegovo misljenje je drugacije jer je i svet sada drugaciji nego 90ih. To sto sto izmedju protestanata i katolika ima razlika ne menja cinjenicu da cine jednu civilizaciju. Slicno vam je sa pravoslavnima i monofizitima. Dakle granice jesu utvrdjene ali cemo ih malko prosiriti tako sto cemo neke pravoslavne i neke iz Latinske Amerike privuci sebi. Ali da rekao bih da ste i vi otisli malo predaleko sa prognozama o nasoj propasti, toga nece biti iako ce nasa moc u odnosu na ostale najverovatnije opasti. Mada pojedinacno gledano ostajemo number one.
Препоруке:
0
5
38 уторак, 14 јануар 2014 14:01
Mislilac
I bas zato sto sigurno ostajemo number one i vi treba da budete srecni jer cete biti deo toga. A mozda cak ne budete ni protiv jos uvek vam drage Rusije jer postoje dobre sanse da nam buducnost donese i zajednickog protivnika. Uostalom znate i sami kakvu je mogucu buducnost predvideo Hantington.
Препоруке:
0
4
39 уторак, 14 јануар 2014 14:08
thinking maize@ Mislilac, УТУК, наставак
Не мислим да ће се Запад тек тако распасти и то још од СПОЉА!? Запад се ВЕЋ РАСПАДА и то изнутра, јер сте САМИ НАПУСТИЛИ у унутрашњим политикама друштво једнаких ШАНСИ и одлучили сте се ЗБОГ СПОЉЊИХ РАЗЛОГА за друштво ПРИВИЛЕГОВАНИХ групација!? То није само ваша реминисценција на стари Рим (патрицији vs. плебејци, касније римски грађани спрам СВИХ ОСТАЛИХ у Империји) у смислу WASP-ovci спрам свих осталих, то је ЦЕЛА ВАША ПОЛИТИКА ИЗРОЂАВАЊА Закона о грађанским слободама из 1964, па сте ЛГБТ-овце ПРОГЛАСИЛИ за "угрожене", па сте И СВЕ МАЊИНЕ ПРОГЛАСИЛИ за "угрожене", еда би исто НАБИЛИ на НОС СОВЈЕТИМА (не Русима, већ Совјетима, мада мислите БАШ на Русе!)!? Сећам се тако једног од филмова о Џемсу Бонду где га нека његова лепа девојчица пита за неке брадате ликове са бурнусом, негде из вукојебина Централне Азије: "Who is that people!? This is mujahedins, this is Avghani freedom fighters!" Значи, ЖЕЉА за ВЛАДАВИНОМ над ЦЕЛИМ СВЕТОМ Вас је ЗАВЕЛА да ПРАВИТЕ ГЛУПОСТИ са "људским правима"!?
Препоруке:
1
1
40 уторак, 14 јануар 2014 14:15
Марко Радовановић
За неупућене - скраћеница WASP коју користи Thinking Maize значи White Anglo-Saxon Protestant, односно беле англо-саксонске протестанте.

По правилу, у холивудским популарним филмовима (нарочито у току 80их и 90их) такви ликови увек преживе уколико се ради о хорор филму, односно увек су вође мулти-етничких групација које се боре за "добро" (од "Звезданих стаза" до "Моћних ренџера").
Препоруке:
2
0
41 уторак, 14 јануар 2014 18:16
Турас
"Кукуруз који треба боље да мисли" Тако би мање губио време са "мислиоцем".Цивилизација у САД је технолошке вредности.Духовне су изгубљене у грађанском рату.Тада је ова "цивилизована"држава постала монетарна колонија Њ.В.Елизабете краљице Енглеске .Што "кукуруз"ставља = између културе и цивилизације је грешка.Што је "мислиоц"ништак, је факат . Јер онај који није за свој народ није ни за кога, већ кад га "тилтујеш" покаже оно шта је "оne".Са таквима се не воде културолошки разговори јер то не поседују што се види из коментара. Такви се употребљавају у изградњи као материјал, што су у времену Римске империје били робови ,америчке (тобоже)грађани .Образованост, то се види из ваше преписке, не значи и духовност која је обележје културе .
Препоруке:
3
0
42 уторак, 14 јануар 2014 21:48
Mislilac
@thinking maize

Vezano za to da li SSSR jeste ili nije Rusija (ja mislim da jeste) tu se vi rusofili dogovorite sami sa sobom. Jer ne moze on biti Rusija kada vama odgovara a da ne bude opet kada vama odgovara. Kada je u pitanju pobeda nad Hitlerom onda jeste Rusija ali kada su u pitanju represija i zlocini onda nije Rusija?! Pa ne moze.

Za lose stanje u Americi bih se mogao sloziti ali i to ce vremenom biti popravljeno. Pitate se kada? Vremenski gledano, ne znam, ali znam da ce to biti oni koji bi da vladaju budu globalni lider shvate da to ne moze sa ako slabis iznutra. Ili kada dobijemo jaceg neprijatelja.

I imajte na umu da Amerika nije samo Njujork, Los Andjeles, San Francisko i ostalo sto vidite u TV serijama. Cvrsci smo nego sto mislite.
Препоруке:
0
2
43 уторак, 14 јануар 2014 21:56
Mislilac
@Turas

Jasno je da ja nisam tipican citalac NSPM, ali opet rado pratim jer se moze naci nesto pametno, pa cak i kod nekih komentatora. Vi izgleda da kombinujete Spenglera i Dejana Lucica. Ne valja vam posao. Od prvog ste pokupili tu distinkciju izmedju kulture i civilizacije i uverenost da ce Zapad neminovno propasti, a od drugog dosta jeftinu konspirolosku teoriju. By the way, Britanija je u gradjanskom ratu podrzavala Jug, dok je Sever, koji je pobedio, podrzavala Rusija.
Препоруке:
0
2
44 уторак, 14 јануар 2014 22:08
thinking maize@ Турас
Написасте: "Кукуруз који треба боље да мисли" Тако би мање губио време са "мислиоцем". Цивилизација у САД је технолошке вредности.Духовне су изгубљене у грађанском рату. Тада је ова "цивилизована" држава постала монетарна колонија Њ.В.Елизабете краљице Енглеске. Што "кукуруз" ставља = између културе и цивилизације је грешка. Што је "мислиоц" ништак, је факат. Јер онај који није за свој народ није ни за кога, већ кад га "тилтујеш" покаже оно шта је "оne". Са таквима се не воде културолошки разговори јер то не поседују што се види из коментара. Такви се употребљавају у изградњи као материјал, што су у времену Римске империје били робови, америчке (тобоже) грађани." Укратко, "Mislilac" je Американац српско-украјинског порекла, па је тиме БЛИЖИ Америци и западној цивилизацији, а НЕ источно-православној, иако је ЕТНИЧКИ баш тих корена!? Што само сведочи да је за ОДРЕЂЕЊЕ ЉУДИ као "друштвених животиња" ПРИМАРНИЈА КУЛТУРА (као ЈЕДНО од одређења ЦИВИЛИЗАЦИЈА), него етницитет и сл.
Препоруке:
0
1
45 уторак, 14 јануар 2014 22:18
thinking maize@ Турас, наставак
То што кажете за њега ово или оно, мислим да нисте у праву, јер док год може да се ВОДИ ДИЈАЛОГ, ваља га водити, али НЕ са ЦИЉЕМ неке КОНВЕРЗИЈЕ, "враћања коренима" и сл., већ више са циљем УПОЗНАВАЊУ ДРУГИХ, ради БОЉЕГ САМОДЕФИНИСАЊА!? Знате шта још, НЕ ме БРИНЕ ТОЛКО "Mislilac", он је човек ДЕФИНИТИВНО Западњак, више ме брину РЕСТЛОВИ ТИТОИЗМА који су УМИСЛИЛИ да нас ОВАКО или ОНАКО ПРИДОБИЈУ за Запад!? На жалост те "рестлове титоизма" чини ВЕЛИКА ВЕЋИНА тзв. "српске интелектуалне елите"!? Оно што је прешније за нас од нашег ЕТНИЧКОГ тј. НАЦИОНАЛ(ИСТИЧ К/)НОГ ОПРЕДЕЉЕЊА јесте наше ОПРЕДЕЉЕЊЕ КОЈОЈ ЦИВИЛИЗАЦИЈИ ваља да припаднемо! Мишљења сам да ЈОШ НИЈЕ ДОШЛО до ДИСОЛУЦИЈЕ, тј. РАЗЛАГАЊА источно-православне цивилизације, иако ОЧИГЛЕДНО НИСМО СВЕСНИ да јој ПРИПАДАМО!? Сећам се кад је колко ономад покојни Милорад Павић изјавио да је "последњи Византинац" и да су га Титићи& Титићи-увеоци мало подсмешљиво гледали!? Човек је веома добро знао о чему прича, али ДРУГИ то НЕ ЗНАЈУ НИ ДАНАС!?
Препоруке:
0
1
46 уторак, 14 јануар 2014 22:30
thinking maize@ Турас, други наставак
Тако колко јуче проф. Батаковић, иначе ВЕОМА УПУЋЕН ЧОВЕК наброја прво ШТА НАМ ЈЕ СВЕ Запад УРАДИО за последњих 20 година, па онда ОЧАЈНИЧКИ ДОДАЈЕ "а СА КИМ ЋЕМО, НЕЋЕМО ВАЉДА са Киргистаном!?" Знате, НИЈЕ ПРОБЛЕМ толико кад неко ДРУГОГ ЛАЖЕ, МНОГО ВЕЋИ је ПРОБЛЕМ КАДА ЛАЖЕМО и САМИ СЕБЕ!? Што и ради проф. Батаковић, јер НЕЋЕ да КАЖЕ да се у његовом ОЧАЈНИЧКОМ ВАПАЈУ ради о ОДБАЦИВАЊУ Русије, која је још ЈЕДИНО колико-толико САМОСВЕСНА НАЦИЈА источно-православне цивилизације!? Ми НИСМО СВЕСНИ да НИСМО Западњаци и још увек се ЧУДИМО: "ЗАШТО НАС ОНИ МРЗЕ!?" МРЗЕ нас ЗАТО ШТО НИСМО ЗАПАДНИ ХРИШЋАНИ још мање ПОСТ-ХРИШЋАНИ, већ смо ПРАВОСЛАВНИ ХРИШЋАНИ, уз то И Словени!? Обашка што у нашим венама тече и крв старобалканског становништва, ПРИПАДНИКА НАЈСТАРИЈИХ ЕВРОПСКИХ НАРОДА!? Јер НАШИ ПРЕЦИ су на Балкану били И ПРЕ Грка! О томе се ради! А г-дин "Mislilac" је РОЂЕНИ Американац, тј. он је ДРУГА ГЕНЕРАЦИЈА WASP-ovskih "ПОТУРИЦА"!? Он можда ЈОШ ИМА СЛАВСКУ ИКОНУ, али НЕЗНА ЧЕМУ ОНА СЛУЖИ!?
Препоруке:
1
1
47 уторак, 14 јануар 2014 22:48
thinking maize@ Турас, крај
Знате, приступ НИПОДАШТАВАЊА ДРУГОГ нама Србима се већ прилично обио о главу!? Нисам заговорник ПОТИРАЊА СЕБЕ ради задовољавања САДИСТИЧКИХ НАКАНА ДРУГОГ, али ваља нам да будемо САМОКРИТИЧНИ!? Самокритика, тај ДОБРИ ДЕО АРИСТОТЕЛОВСКОГ ПРИСТУПА тако карактеристичног за Запад, истовремено је И НАШЕ источно-православно наслеђе! Ако ми не верујете, видите Татакисову "Византијску философију"!? Обашка што је све то знао и свети Сава, али Растко Немањић је као ДРЖАВНИК неке ствари ПРОБИРАО, а исто поступају и Панчић и Цвијић!? Уосталом видите зборник "Српски научници" из едиције "Српска књижевност у 100 књига", издање "Матице српске" из 1972. Залажем се за РАВНОТЕЖУ духовног и материјалног у Срба, јер ДУХ ПОСТОЈИ и ДЕЛА у оквиру МАТЕРИЈАЛНОГ!? То што је Запад ПОТИСНУО ДУХОВНО, што се "до даске" ЛАИЦИЗОВАО то је ЊЕГОВ ПРОБЛЕМ, али проглашавати ДУХОВНИМ неке феномене нашег бића, а НЕ БИТИ СВЕСТАН РАЗВОЈНОСТИ и ЕВОЛУЦИЈЕ тих значајки српства је НЕОДГОВОРНОСТ par excelance, зар не!? Размислите!
Препоруке:
1
1
48 уторак, 14 јануар 2014 23:12
thinking maize@ Mislilac
Написасте: "Vezano za to da li SSSR jeste ili nije Rusija (ja mislim da jeste) tu se vi rusofili dogovorite sami sa sobom. Jer ne moze on biti Rusija kada vama odgovara a da ne bude opet kada vama odgovara." Зар БАШ Ви не написасте неки ред више: "...u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije..."!? Тј. Бендера се борио против РУСКЕ ОКУПАЦИЈЕ, а оно Џугашвили-Стаљин ГРУЗИН, а његов УКРАЈИНСКИ гаулајтер (и ГЛАВНИ СПРОВОДИОЦ "политике" која ДОВЕДЕ до ГОЛОДОМОРА!) Хрушчов је национално УКРАЈИНАЦ!? Обашка што су ПРАКТИЧНО СВИ ШЕФОВИ НКВД-а били НЕ-Руси!? Договорите се Ви АНТИ-Руси о томе кад су Руси "добри", а кад ЛОШИ и немојте све ПОКРИВАТИ са Стаљином!? Знате, у току је CLASH of CIVILIZATION и Ви као WASP-ovski "ЈАЊИЧАР" сте ЗАИНТЕРЕСОВАНИ да ПОБЕДИТЕ или бар обезбедите неки COMMONWEALTH of WESTERN NATIONS!? Знате, ценим ЖИВОТ и ДОСТИГНУЋА Мехмед паше Соколовића, али ваља рећи да је исти ПРЕ СВЕГА БИО ВЕРАН кући Османовој и барјаку Пророкову, па ТЕК ОНДА СРПСТВУ!?
Препоруке:
2
1
49 среда, 15 јануар 2014 05:43
Ne trosite vreme
Sa izmisljenim likovima, spinerima za Net delovanje. Jednom vam je na ovom sajtu receno da taj kobajagi ukrajinac i ovaj sto glumi ,,pedera,, nisu videli ocima ni Ukrajinu ni USA.
Bas kad zbog opte situacije odgovara, pojavi se americki ,,ukrajinac,, koji govori srpski.
Jer kao takav je ,,kompetentan,, da govori heheh
To su obicni spineri koji rade i raznim ,,agencijama,, za obradu javnog mnjenja (pod maskom ovog ili onog) i uglavnom su regrutovani iz redova drugosrpijanske beogradskefukare.

U posebnim slucajevima ukljucuju se savrseni softver. programi, posto je NSPM postao jedan od centara otpora Okupaciji Srbije.

U drugom delu prepucavanja, vidi se da je posredi ,,program,, Na pominjanje Stefana Bandere bleji, i na jos neke stvari. Lupeta o ,,iseljavanju,, Rusa iz priobalja Ukrajine (sto je babi milo to joj se i snilo) a sve statistike govore da se upravo zapadni ukrajinci- unijate iseljavaju u 95 % slucajeva i Ukrajine. Isto kao i bljuvotine o menjaju kalendara. Dalje...
Препоруке:
3
0
50 среда, 15 јануар 2014 05:50
Ne trosite vreme
Tehnologija je daleko otisla, posebno u ,,Sluzbama,, Ne dolaze ovde da raspravljaju nego da upute neke ,,Poruke,, (kalendar, vredjanje, Pokazivanje Nadmoci, toboz jaki su, a us... se u Siriji :))) i slicne bajke)Covek samo kontrolise ,,spinovanje,, a ostalo radi tehnika.Zamislite koliko je to ,,ukrajinaca,, pa jos iz Srbije, pa jos u Americi, pa jos imaju vremena da citaju i raspravljaju na NSPM-patriotskom sajtu ? hehehStatisticki nemoguce skoro.Zato udarite im odmah ,,program,, odje..... To jest, ignorisanje sta god da kazu. Kad nemaju teren za lajanje ili odlaze sami ili pisu bezveze a onda ako je moderator pametan, ne objavljuje njihove gluposti i reseno pitanje.Koji ,,mislioci,, najbogatiji deo Ukrajine se iseljava hehe. ... si bio nekada tamo? Ljudi u Odesi ne sto mnogo bolje zive od ostalih u Ukrajini, nego patoloski mrze Zapad heheOva druga ...(a isti je lik, program) gradi kuce i ,,doseljava,, mlade, apsolutne budalastine. :)))
Препоруке:
3
0
51 среда, 15 јануар 2014 06:00
Ne trosite vreme
Za profesionalce ovo je ocigledno. Ali se naivni citaoci navuku i kao ,,raspravljaju,, a ustvari daju prostora da ovi nabacuju svoje anti-srpske i anti-pravoslavne demagogije. I to odmereno. Kao umesto Kosova eto RS.

Nismo mi tako losi znaci... :))) Pametniji znaju da ako ostane ovaj poredak, NIKAKVIH SRBA NECE BITI FIZICKI.
Zato je i spinovanje, budite mirni, cutite pa moz i nesto dobijete. U medjuvrmeenu padate sve dublje u njihove Genocidne kandze.

Prosto smesno je kako naizlged pametan covek upadne u njihovu shemu. Em je ukrajinac, em zna srpski, a njegovi se borili protiv Rusa ? Hmmm
Nit su Banderovci posle rata dolazili u Jugoslaviju, jos manje je neko iz Carske Rusije preselio u Vojvodinu, pa da bi eto bio ,,ukrajinac,, Svi ukrajinci u Srbiji su dosli jos pre 200 i vise godina i nemaju pojma o ,,borbi,, sa Rusima.
I od kud bi takav znao srpski ? hehehe smesna prica a jos manja verovatnoca da takva osoba uopste postoji. Tipicna izmisljena ,,bajka,,:))
Nit
Препоруке:
2
0
52 среда, 15 јануар 2014 10:42
thinking maize@ Ne trosite vreme
Написасте: "Sa izmisljenim likovima, spinerima za Net delovanje. Jednom vam je na ovom sajtu receno da taj kobajagi ukrajinac i ovaj sto glumi ,,pedera,, nisu videli ocima ni Ukrajinu ni USA.", што је легитиман став, но како има НЕУПУЋЕНОГ света ваља ствари ПОЈАСНИТИ КОРИСТЕЋИ ТЕШКО ИСТОРИЈСКО ИСКУСТВО Срба. Тако сам рекао: "Знате, у току је CLASH of CIVILIZATION и Ви као WASP-ovski "ЈАЊИЧАР" сте ЗАИНТЕРЕСОВАНИ да ПОБЕДИТЕ или бар обезбедите неки COMMONWEALTH of WESTERN NATIONS!? Знате, ценим ЖИВОТ и ДОСТИГНУЋА Мехмед паше Соколовића, али ваља рећи да је исти ПРЕ СВЕГА БИО ВЕРАН кући Османовој и барјаку Пророкову, па ТЕК ОНДА СРПСТВУ!?" ПОЈАСНИО оно што НЕ НАГЛАШАВАТЕ, а ни г-дин "Турас"!? Јер није ТОЛИКИ ПРОБЛЕМ да ли је неко спинер, Империјин сатрап, "другосрбијанац" или БИЛО ШТА ОД ТОГА, важно је ТАЧНО и ПЛАСТИЧНО ГА ОПИСАТИ! Јер, кад неко ДРОБИ о "људским правима", "бољем животу", "борби против криминала", а имате НЕУПУЋЕНУ ВЕЋИНУ онда појава Вучића није ИЗНЕНАЂЕЊЕ!?
Препоруке:
1
1
53 среда, 15 јануар 2014 11:32
Mislilac
@thinking maize

Pa i vi se sloziste da genetika nije primarno odredjenje nacije, tako da Staljinova krvna zrnca manje znace od cinjenice da je bio politicki Rus. Uostalom nije slucajno da i danas najvise onih koji ga vole ima u Rusiji. A povodom tih koje nazivate titoistima nebrinite, vesternizaciju ce izvesti drugi soj ljudi, i umesto sto se zbog toga nervirate bolje se radujte zbog prikljucenja Republike Srpske koje sledi.
Препоруке:
0
2
54 среда, 15 јануар 2014 11:43
Mislilac
@ne trosite vreme

Vi bas i nemate osecaj za to kako funcionise ekonomija cim mislite da se novac moze zaraditi ostavljanjem komentara. Usput, moji nisu izbegli posle Drugog vec posle Prvog svetskog rata kada je Ukrajina pala, prema tome nisu bili kod Bandere. I naravno u Ameriku ne u Jugoslaviju. A srpski znam jer sam po ocu Srbin i usled cinkenice da od 89. zivim u Srbiji, uz kratak prekid za vreme bombardovanja. No ja sam manje bitan, bilo bi dobro da vi zbog sebe shvatite da se novac ne moze zaraditi tako kako mislite, tada ce vam i u privatnom zivoti krenuti bolje.
Препоруке:
0
3
55 среда, 15 јануар 2014 13:06
thinking maize@ Mislilac
ПОНАВЉАМ: "Договорите се Ви АНТИ-Руси о томе кад су Руси "добри", а кад ЛОШИ и немојте све ПОКРИВАТИ са Стаљином!?" Не брините стављао је Запад "КЛИПОВЕ у ТОЧКОВЕ" Рујама и за време "царя и государя нашего", а не само због комунизма!? МНОГО је ДУЖА листа земаља& народа ОСУЈЕЋЕНИХ због Запада, не због Руса!? Помињем само 40 милиона УБИЈЕНИХ Индијанаца и 30 милиона црнаца ОТЕТИХ и ПРОДАТИХ у РОБЉЕ!? Хоћете рећи да је то "због људских права" или "модернизације"!? Немојте ме ЗАВИТЛАВАТИ! Уосталом, Русија је сад КАПИТАЛИСТИЧКА, У ЧЕМУ ЈЕ ПРОБЛЕМ!? Што оцртава њену ЗОНУ УТИЦАЈА, а Ви то канда НЕ РАДИТЕ!? ЧЕМУ служе "ОБОЈЕНЕ РЕВОЛУЦИЈЕ", праћене СТРИКТНОМ ПРИМЕНОМ "Вашингтонског консензуса", ако не СЛАМАЊЕМ ОТПОРА ЗЕМАЉА КОЈЕ НИСУ ЖЕЛЕЛЕ да буду уз Запад!? Овде сам био ИЗЛОЖЕН НАПАДИМА БРОЈНИХ Милошевићевих фанова ЗБОГ ТОГА што сам "за туђе бабе здравље" био у "Отпору" и то "БЕЗ ЖУТЕ БАНКЕ"!? И да знате да су У ПРАВУ! Једном речју био сам "КОРИСНА БУДАЛА", ЗАДОВОЉНИ!? Али, НЕЋЕ да МОЖЕ ВИШЕ!
Препоруке:
1
1
56 среда, 15 јануар 2014 17:29
Mislilac
@thinking maize

Rusija je Rusija uvek, i kad podrzava Sever u gradjanskom ratu i kad ugnjetava narode izmedju Baltika i Kavkaza. Naravno da nesporazum sa njima postoji i pre Lenjina, pa kod Danilevskog koji je stariji moze se naci obilje mrznje prema Zapadnoj civilizaciji. Kao sto nema veze ni to sto je Rusija danas kapitalisticka kada i dalje pokusava da diktira politiku onim narodima koji sa njom lose iskustvo imaju. Pa nisu balticki narodi usli u NATO da bi umarsirali u Moskvu vec da bi se zastitili. Koliko se samo mesa u unutrasnja pitanja Ukrajine?! Zasto sprecava ujedinjenje Moldavije sa Rumunijom?
Препоруке:
0
3
57 среда, 15 јануар 2014 17:43
Ne trosite vreme
Kako zaradjujes ocigledno je :)))A kad sam te izlupao faktima statistike, ubacili ste rezervnu pricu o poreklu :)))Ali covek je pametniji od masine. Tako da glupsoni, Smesni ste. Upravo sam to i rekao. Bas ,,ukrajinac,, pa bas se ,,mesao,, sa Srbima u americi, pa jos i ,,dosao,, ovde... ccccc ,,vrlo ubedljivo,, :))
Препоруке:
2
0
58 среда, 15 јануар 2014 17:47
Mislilac
@thinking maize

Sto se tice crnaca, njih su prodavale njihove poglavice. Da ropstvo je postojalo i na Zapadu ali nije ga Zapad izmislio. Zapad ga je ukinuo. I gde ne danas crncima bolje, u Americi ili u Africi? Takodje, na americkim univerzitetima postoji obilje literature koja obradjuje i slucaj Indijanaca i ropstvo, a oni koji se bave time imaju dosta prostora u javnosti. Pa i Bzezinski je to pomenuo vise puta. Da li u Rusiji postoji nesto slicno kada je u pitanju njihova okupacija Poljske, Golodomor, pogrom Cecena i krimskih Tatara? Kako to da Comski, koji svoju zemlju ne kritikuje nista manje nego sto je Ana Politikovska kritikovala Rusiju nije prosao kao ona?
Препоруке:
0
3
59 среда, 15 јануар 2014 19:58
thinking maize@ Mislilac
Колко видим Ви имате ваше, ја моје аргументе и нека ЗА САДА остане на томе, али ПОДСЕЋАМ Вас да сте својевремено ЛЕПО писали о последњем руском императору Николају 2-ом или се можда и ту варам!? Друго, на Балкану су ЈЕДИНО Срби имали какву-такву ДЕМОКРАТСКУ ТРАДИЦИЈУ, па су ОПЕТ БИЛИ ПРЕПУШТЕНИ Брозу, а и 1990-тих су ТАКО НАПАДАНИ да је СПРЕЧЕНА БИЛО КАКВА МИРНА ДЕМОКРАТСКА ТРАНЗИЦИЈА!? Знате, и дан-данас Ваши Амери СКРИВАЈУ ИСТИНЕ о балканским ратовима 1990-тих, јер да су СТВАРНО ЧИСТЕ САВЕСТИ не би ИЗРИЧИТО ТРАЖИЛИ не само од већ УЦЕЊЕНИХ постпетоктобарских власти Србије, већ И ОД Хашког суда да ЊЕНИ ВОЈНИЦИ БУДУ ИЗУЗЕТИ од КРИВИЧНЕ ИСТРАГЕ!? Значи, НЕ ХАПШЕЊА, већ ИСТРАГЕ!? Ако сте ТОЛИКО ПРАВЕДНИ, ЗАШТО се БОЈИТЕ ПРОЦЕСА пред НЕЗАВИСНИМ Међународним судом!? Или, МОЖДА је ДЕМОКРАТИЈА за неке, МАЛО МНОГО "РАВНОПРАВНИЈЕ" народе!? ТО О ЧЕМУ ПРИЧАТЕ, ТАКОЂЕ је ТИРАНИЈА, али ЛЕПШЕ УПАКОВАНА, са МАШНИЦОМ!? Руси су бар ИСКРЕНИ!? Узгред, чему Patriotic act из 2001 и СУСПЕНЗИЈА Устава USА!?
Препоруке:
1
1
60 среда, 15 јануар 2014 21:57
thinking maize@ Mislilac
Узгред, кад већ говорите о неко западном аболиционизму, да ли знате ЗНАЧЕЊСКО ПОРЕКЛО речи за РОБА и РОПСТВО, које су истоветне у готово СВИМ западним језицима! Тј. ОДАКЛЕ у енглеском језику да су речи за РОБА (SLAVE) и РОПСТВО (SLAVERY) баш ИСТОВЕТНЕ имену НАШЕ, СЛОВЕНСКЕ РАСЕ!? Чисто ме занима!?
Препоруке:
1
1
61 четвртак, 16 јануар 2014 11:46
Mislilac
@thinking maize

Za Nikolaja Romanova sam rekao da je zaduzio Srbe i da mu Srbi trebaju biti zahvalni, iza toga stojim. Sto se tice toga ko koga smatra robom, pogledajte sta je vizantijski car Konstantin Porfirogenit napisao o imenu Srbin i sta znaci. A vi se ovde u Vizantiju kunete. Amerika ima dobre odnose sa vecinom slovenskih drzava, od kojih mnoge spadaju u zapadnu civilizaciju, dok Rusija sa istim tim narodima ima lose odnose, a mnogi su bili i pod njenom vojnom cizmom. I ko je tu neprijatelj slovenstva?
Препоруке:
1
1
62 четвртак, 16 јануар 2014 13:22
thinking maize@ Mislilac
Писали сте за Николаја 2-ог Романова да је био КОРЕКТАН са "Малорусима" и да је ПОШТОВАО "Малоруску" УНИЈАТСКУ ЦРКВУ, ако се добро сећам, имам негде у "архиви" ваш коментар на ту тему!? Написасте и: "A vi se ovde u Vizantiju kunete. Amerika ima dobre odnose sa vecinom slovenskih drzava, od kojih mnoge spadaju u zapadnu civilizaciju, dok Rusija sa istim tim narodima ima lose odnose, a mnogi su bili i pod njenom vojnom cizmom." Ееее, Пријатељу, од Константина 11-тог, "Пурпурнорођеног", па до Манојла 2-ог МУЖА СРПКИЊЕ Јелене Драгаш, као и времена позних византијских историка Лаоника Халкокондила (аутора изјаве: "Срби-НАРОД НАЈСТАРИЈИ"!) и иних доста је воде протекло, да не помињемо да су и данашњи Грци ПРИЛИЧНО НАДОБУДНИ спрам СВИХ ОСТАЛИХ Словена и Балканаца, СЕМ према Србима и Русима!? Ајд што су Руси нека сила, ал ШТО И ПРЕМА Србима!? Према томе, немој се "ВАДИТИ" на ЈЕДАН ДАВНОПРОШЛИ ДЕТАЉ из историје српско-грчких односа, већма гледај ШТА САД РАДЕ Амери НЕПОЋУДНИМА, напосе Србима!?
Препоруке:
1
1
63 четвртак, 16 јануар 2014 13:30
thinking maize@ Mislilac, наставак иии... ваљда је крај!
А кад смо код Русије, незнам да ли вам је познато да УПРАВО Англосаксонци Арнолд Тојнби и сер Стивен Рансиман, уважени енглески и светски византолози и медиевисти, ТВРДЕ да је БАШ Русија ЈЕДИНИ ПРАВИ НАСЛЕДНИК Источног Римског царства! А узгред је и ЈЕДИНИ ПРАВИ НАСЛЕДНИК ИМПЕРИЈЕ Џингис-кана, ако је веровати Николају Трубецкоју!? Сад што се то НЕ УКЛАПА и Западне планове, жалим случај!? У то се не уклапа и ВЛАСТ Комунистичке партије Кине, па не дижете такву џеву као око Русије, зар не!? Још нешто, Срби су захваљујући Турцима (побили или исламизовали српску средњовековну властелу) ОД САМОГ ПОЧЕТКА ЊИХОВЕ МОДЕРНЕ ИСТОРИЈЕ (1804) били НАКЛОЊЕНИЈИ Западним моделима УНУТРАШЊЕГ ПОЛИТИЧКОГ РАЗВИЋА, иако су одувек (још из средњег века!) имали симпатије за Русе!? Зато, НИЈЕ ГРЕШКА Срба што смо ОДУВЕК БИЛИ ГУРАНИ ка Русији, иако смо МОГЛИ да БУДЕМО Ваш "играч" на Балкану!? Сувише смо ми мали да би кварили НЕЧИЈЕ ЦИЉЕВЕ, ако НЕ МОРАМО!? А "захваљујући" Вама Западњацима НАЈЧЕШЋЕ "МОРАМО"!? Adio!
Препоруке:
1
1
64 четвртак, 16 јануар 2014 15:17
Mislilac
@thinking maize

Da Nikolaj Romanov bio dobar prema Ukrajincima nisam rekao sigurno, no nebitno.

Verovali ili ne jednim delom se mogu sloziti sa tom ocenom da vas je Zapad gurao ka Rusiji. Zato cemo tu gesku ispraviti u narednim godinama tako sto cemo svojom dozvolom da se ujedinite sa Republikom Srpskom kupiti vasa srca. To ce biti pocetak stvaranja srpskog nacionalizma zapadnjackog kova, AND RUSSIAN FLAG WILL NEVER AGAIN FLY IN SERBIA!
Препоруке:
2
1
65 четвртак, 16 јануар 2014 18:54
Боб
@Mislilac

Иако си проамериканац, незнање није врлина. Мада, у тој земљи имате јединствено право у свету, што рече ваш политичар: "бити глуп".

У вези с тим, ако ниси знао, сада се Божић слави 25. децембра. Затим, кад дође до реформе календара, што је питање времена, и даље ћемо га славити 25. децембра. Али по Миланковићевом календару. Ниси знао? Распитај се :)
Препоруке:
2
1
66 четвртак, 16 јануар 2014 20:58
thinking maize@ Mislilac
Написасте: "Verovali ili ne jednim delom se mogu sloziti sa tom ocenom da vas je Zapad gurao ka Rusiji. Zato cemo tu gesku ispraviti u narednim godinama tako sto cemo svojom dozvolom da se ujedinite sa Republikom Srpskom kupiti vasa srca. To ce biti pocetak stvaranja srpskog nacionalizma zapadnjackog kova..." успут додајући да се "руски барјак неће вити над Србијом"!? То о чему пишете није ГЛУПОСТ како Вам други огорчено пребацују, то је НЕШТО ГОРЕ!? "Љубав" на силу је СИЛОВАЊЕ, а "љубав" за паре је КУРВАРЛУК!? Оно јес да се многи Срби (ПОСЕБНО "Срби" на ПОЛОЖАЈИМА!) ЗА СИТНЕ ПАРЕ ПРОДАЈУ, али ОВО ШТО У НАШОЈ ЗЕМЉИ РАДИТЕ такав ОДИЈУМ РАЂА да НИКАКВЕ ПАРЕ ТО НЕЋЕ НАДОКНАДИТИ!? Јер, овде готово све што ради РАДИ ЗА СТРАНЦЕ, а ускоро ће "српске власти" и ВИТАЛНЕ РЕСУРСЕ ПРОДАВАТИ, па ће бити ТАКО ОЧИГЛЕДНО да смо премунтани да ће вам се овде ЛАКО ПОНОВИТИ "мађарски сценарио"!? То што сте УМИСЛИЛИ да сте ПРЕКО КУПЉЕНИХ БИВШИХ НАЦИОНАЛИСТА, левих и десних, нешто постигли, то је ИЛУЗИЈА!
Препоруке:
1
1
67 четвртак, 16 јануар 2014 21:26
thinking maize@ Mislilac, and FINALLY...
... LAST BUT NOT LEAST нема потребе за "громопуцателним" гестовима као руска застава или база у Србији, јер... довољан је "Јужни ток"!? Даље, Ваше ИНТЕРЕСЕ овде ЗАСТУПАЈУ СВЕ НЕКВАЛИТЕТНИЈИ КАДРОВИ!? Да, БАШ "КАДРОВИ", тај БОЉШЕВИЧКИ термин ТАЧНО ОДСЛИКАВА оно што овде радите!? Но, као што је познато, Срби имају БОГАТО искуство са бољшевизмом и овде се већ дуже време "види из авиона" да су УПРАВО БИВШИ БОЉШЕВИЦИ (ergo ДО ДАСКЕ ВЕСТЕРНИЗОВАНИ БИВШИ Срби!) ПРВИ у ФИНГИРАЊУ НАЦИОНАЛИЗМА! Нпр. ко да се незна КО ФИНАНСИРА тај ЦИРКУС од "Монтевидеа"!? ПРИХВАТИЋЕМО и "Монтевидео" и "Равну гору", воле Срби забаву, али приче о УЈЕДИЊЕЊУ Србије и Српске, то је план који је још Недић предлагао преко Хермана Нојбахера Хитлеру!? Ако је то Ваша ЗАДЊА "непристојна понуда" могли сте да будете БАР за ЗЕРУ КРЕАТИВНИЈИ!? НЕМАТЕ више тих пара да КУПИТЕ СОЦИЈАЛНИ МИР у Србији, да нас НАЦИОНАЛНО ЗАДОВОЉИТЕ, ОДРЖИТЕ РАВНОТЕЖУ у РЕГИОНУ и Русе& Кинезе држите НА ОДСТОЈАЊУ! У Zugzwang-u сте! ИСТИЧЕ Вам ВРЕМЕ!
Препоруке:
1
1
68 петак, 17 јануар 2014 01:36
Mislilac
@thinking maize

Ja ovde govorim o tome da cete dobiti podrsku da se ujedinite sa Republikom Srpskom a iz vas i dalje izvire gnev. Vi ste izgleda malo veci anti-amerikanac nego Srbin? Ne valja vam posao... a sto se tice kadrova, kada promenimo politiku u velikoj meri cemo i kadrove. Pa nece Jelena Milic i Vesna Pesic biti perjanice stvaranja novog nacionalizma. Znacajan ce tu biti novi patrijarh, izrazito rodoljubiv i harizmatican, samo sto nece bolovat. zabluda Luke Notarisa. Ko ce jos da nam pridje? Pa dosta sadasnjih nacionalista koji ce uvideti da zbog nove politike Vasingtona antizapadnjastvo nije potrebno. Pa oni su i tako bili u toj prici jer nisu imali izbora. Tesko je tim mladim patriotama padao antiamerikanizam usled ogromne privlacne moci koju americka popularna kultura ima kod mladih. Sada ce im biti lakse. A i vama ce. Zivi bili pa videli.
Препоруке:
2
2
69 петак, 17 јануар 2014 07:56
thinking maize@ Mislilac
ЗАШТО Ви мислите да НЕ ВОЛЕЋИ америчку политику НЕ ВОЛИМ појединачне Американце, па ни америчку нацију!? Ето, уживам у политичким каламбурима Стивена Колбера, као и сјајним "stand-up" штосевима на "Comedy Central", али такође ПРИМЕЋУЈЕМ да сте ПРИЛИЧНО ПОДЕЉЕНИ!? Упада ми у очи да поменути хумор јесте хумор ЛИБЕРАЛНЕ Америке и да се ЗАДОВОЉАВА тиме да СЕИРИ над ГАФОВИМА КОНЗЕРВАТИВНЕ Америке!? Знате, трудим се да НЕ ПРАТИМ ЕПП емисије типа "Гласа Америке", већ оно што ми говори о РАСЦЕПУ у америчком друштву!? А расцеп је поприлично ДУБОК!? Да, сви сте Ви Американци, али ДОСАД Вас НИКО НИЈЕ НАПАО, само примећавате да други БОЉЕ РАДЕ и ВИШЕ СТВАРНО ЗАРАЂУЈУ, за разлику од Ваших БАНКСТЕРА!? Е, то је РАЗЛОГ за МЕЂУСОБНЕ СВАЂЕ, а не за КОХЕЗИЈУ ЈЕДНОГ ДРУШТВА!? Но, то је Ваш ПРОБЛЕМ, а не мој!? Мој проблем су ти које помињете и који НЕЋЕ ОПСТАТИ (узгред, што не поменусте и неког Вашег, а "српског" НОВИНАРА!?). Просто, Ви се ПОВЛАЧИТЕ, али ОРГАНИЗОВАНО, како и приличи ОЗБИЉНОЈ ДРЖАВИ!?
Препоруке:
1
1
70 петак, 17 јануар 2014 08:08
thinking maize@ Mislilac, опет
Укратко, није ми ДОВОЉАН национализам, оно што је Србима потребно је НАЦИОНАЛНА КУЛТУРА!? Ми пре 1941 НИСМО имали НАЦИОНАЛНУ државу, али ЈОШ УВЕК је постојала НАЦИОНАЛНА СРПСКА КУЛТУРА, зато је био и могућ ОТПОР, како Хитлеру ОТВОРЕН, тако и Брозу ПОДЗЕМАН!? Оно што НИКО није могао да претпостави јесте да ће нас Броз ПОДЕЛИТИ ДИЈАБОЛИЧКОМ КОМБИНАЦИЈОМ ГОЛЕ СИЛЕ и ПОДМИЋИВАЊА!? Мало који народ се може одупрети таквом атаку!? Тим пре што наше историјско искуство није имало у меморији ТАКВУ КОМБИНАЦИЈУ ПРИТИСАКА!? Зато смо пали, али се ДИЖЕМО, посебно онај део омладине који ће МОЋИ да ПРЕУЗМЕ државне УЗДЕ!? Разумем те, Вама Америма је циљ да СКРОЗ не постанемо Ваши непријатељи!? У реду је, не брини, НЕЋЕМО БИТИ Ваши НЕПРИЈАТЕЉИ, бићемо НЕПРИЈАТЕЉИ САМО НЕКИМ Вашим ТРАБАНТИМА на Балкану!? И то САМО НЕКИМ, не свим!? И то када дође ВРЕМЕ!? А ми умемо да ЧЕКАМО!? За Вас не бринем, сувише сте велики, ЧИТАВ КОНТИНЕНТ! Ви се нећете распасти, само ћете се ТРАНСФОРМИСАТИ!? Но, то је друга прича!?
Препоруке:
1
1
71 петак, 17 јануар 2014 13:47
Mislilac
@thinking maize

Ni nacionalna kultura ne mora da bude problem samo ako prihvatite par sugestija. Filmovi i serije na temu Jasenovca, ravnogoraca, Cera i Kolubare, kneza Mihajla, ali ne i bombardovanja 99. Knjige Slobodana Jovanovica ali ne i Nikolaja Velimirovica. Borba protiv kica i sunda olicenog turbo-folku. Neprijateljstvo sa nasim igracima u regionu? Dobijate Republiku Srpsku i nikakvo dalje teritorijalno prosirenje ne moze.
Препоруке:
0
1
72 петак, 17 јануар 2014 21:53
thinking maize@ Mislilac, and FINALLY ONLY ONE QUESTION...
... Да ли је ТО демократија!? Али ОДГОВОРИТЕ ми ЧИСТА СРЦА и МИРНЕ САВЕСТИ!? Ако је имате, наравно!? Не морате даље да настављате са "аргументацијом" ово је ДОВОЉНО!? Очекујем само да ПОКАЖЕТЕ да ли имате ЧИСТО СРЦЕ и МИРНУ САВЕСТ, ништа више!? Наравно, ако их имате!? ЗБОГОМ.
Препоруке:
0
0
73 субота, 18 јануар 2014 01:45
Mislilac
@thinking maize

Ovako iskreno, izmedju nas dvojice, NIJE. Ali imajte na umu da kad je u pitanju kulturna politika nigde na svetu nema narocito puno demokratije. Tu postoji samo drzavna intervencija. Pitanje je samo cija. Ja sam za to da vi uvazite nase sugestije po pitanju toga koje aspekte vase kulture da forsirate a koje ne. Verujem da bi to bilo bolje i za vas i za nas. No Srbi ce ziveti u Srbiji a ne Amerikanci tako da vi donosite konacnu odluku. I to je demokratija! Ali je isto tako demokratija i da se mi u skladu sa time da li nam ta vasa odluka odgovara ili ne, na odgovarajci nacin postavimo prema vama! Toliko!
Препоруке:
0
0
74 субота, 18 јануар 2014 10:06
thinking maize@ Mislilac
Хвала, РАЗУМЕО, ал дал ћу да ПРИХВАТИМ то је већ МОЈЕ и МОЈИХ СУНАРОДНИКА СУВЕРЕНО ПРАВО! Кад ћемо да га РЕАЛИЗУЈЕМО, то је ТАКОЂЕ НАШЕ СУВЕРЕНО ПРАВО! Чекали смо ПЕТ ВЕКОВА да видимо леђа Турцима, за краће време смо испрашили Немце, вала, како ми се чини, неће нас убудуће звати (због некадашњих фудбалских достигнућа) "европски Бразилци", већ "европски АВГАНИСТАНЦИ" или бар "ВИЈЕТНАМЦИ", ал на ЕВРОПСКИ НАЧИН!? Нећемо ЗА САДА да се качимо са Вама или Вашим САТРАПИМА, ПРВО ВАЉА ОВДЕ у Србији СРЕДИТИ СТВАРИ, на овај или онај начин!? Ја лично сам за Волођин или Јануковичев РЕЦЕПТ, да све има ЗАКОНСКО ПОКРИЋЕ!? Тако је нпр. ДОВОЉНО САМО ПРИМЕНИТИ Законе из ВАШЕ "Сабље" на ВАШЕ ПУЛЕНЕ... Но овде има момака који би можда применили и Брозов "РЕЦЕПТ", који је наравно ТАКОЂЕ ВАШ!? Кажете да би преко НВО!? Па јел имамо СНИМАК да је нпр. Кандићка МЛАТИЛА СТАРИЈЕ НЕВИНЕ ЉУДЕ!? Јел имамо и ПОДОБНЕ "ГЕЈОВЕ", као и МАЊИНЦЕ!? Остало ће решити ПОРЕЗИ! О ФИНЕСАМА ти не говорим из РАЗУМЉИВИХ РАЗЛОГА!?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер