"Zašto je bilo neophodno da posle nekakvog loma u Sarajevu usledi invazija na francusku, pobogu?"
Pa to ja odavno pricam. Zasto je treca drzava napala cetvru zbog sumnje druge drzave da je prva drzava organizovala atentat na jednog od mnogih koji su imali pravo da budu nosioci carske vlasti?
Preporuke:
95
0
2
petak, 10 januar 2014 19:02
old fashion Srbin
Nemci su danas takvi kakvi jesu zbog toga što su iskreni prema sebi i zbog toga što su u proteklih 60 godina prošli agoniju priznavanja strahote koje su počinili. Oni ne pokušavaju to da gurnu pod tepih, smatra DŽonson.Naprotiv, nemci nemaju nikakav problem sa time šta su sve učinili Srbima u prethodna dva rata što se vidi i po tome da nam ponovo čine isto, samo sada na suptilniji način. Ponovo imamo gaulajtere u vidu đinđića/tadića/vučića. Ponovo imamo istrebljenje Srpskog naroda (ovog puta ne streljanjima već ekonomskim iscrpljivanjem i podsticanjem bele kuge). Imamo podršku ustašama koji bi ponovo da trećinu Srba pokatoliče (ups, ispravljam se, poprotestantišu), trećinu rasele u gastarbajtere a trećinu pobiju mekim metodama navedenim u prethodnoj rečenici. Šta još imamo: komadanje Srbije i antisrpsku propagandu u austrijskim i nemačkim medijima. Ne gospodine Borise, nemci se nisu promenili ni za mrvicu.
Preporuke:
115
0
3
petak, 10 januar 2014 19:02
albanopolis
pravi britanac taj boris,a?? ha, ha, ha
Preporuke:
7
88
4
petak, 10 januar 2014 19:06
micky
Glasno jasno i tacno. Ne dajte ovo da citaju drugosrbijanci i NVO-bukaci. Uvredice se.
Preporuke:
91
0
5
petak, 10 januar 2014 19:07
mali brat
u pravu je, delimično... Nemci jesu krivci za oba velika rata u 20. veku, na žalost, oholi ne podnose sramotu, kao što ni bezumni i nevaljali ne vole istinu ?! A takvih `glava` u Nemačkoj ima dosta, sa velikim `resursima` i osionim namerama da `kupe` i nameću, drugačiju - "istinu" ?! Neke nemačke fondacije raspolažu sa više novca, nego mnoge države, ne samo u Evropi, već i u svetu, ali o tome se veoma malo govori ?!
Preporuke:
71
0
6
petak, 10 januar 2014 19:12
Marko Gay
Prvi svetski rat otpocela je Austrougarska objavom rata Srbiji, a Drugi svetski rat Britanija objavom rata Nemackoj.
Preporuke:
8
81
7
petak, 10 januar 2014 19:14
Vilogorski
Jedno od retkih i istorijski korektnih viđenja stvarnosti koje u poslednje vreme dolazi sa zapada.Ali na žalost to je samo pojedinačno viđenje dok orkestrirana halabuka prema Srbiji još za dugo neće prestati.
Preporuke:
66
0
8
petak, 10 januar 2014 19:27
Ozvučeni zid
Hej šiptaru!Boris DŽonson je gradonačelnik Londona i budući lider Torijeavaca ako uopšte znaš ko su i šta su Torijevci ....
Preporuke:
82
0
9
petak, 10 januar 2014 19:45
Slavomir Srpski
Postavlja se neumitno pitanje: zasto britanska (umerena)levica (Toni Bler i naslednici) koji su bombardovali Srbiju 1999 (kao i "umerena" levica Italije) sada napiru snagu da predstave Srbiju kao krivca za I.SV rat?
Preporuke:
62
0
10
petak, 10 januar 2014 19:59
@ ozvučeni zid mozga
a kako to menja činjenicu da ima tipično američko ime boris, a???? i da mu se jedan sin zove Milo Artur??
Preporuke:
3
52
11
petak, 10 januar 2014 20:15
Slavisa
Samo sto nisam pao sa stolice. Izgleda da je Boki deo one druge struje u perfidnom Albionu (Albaniji na Temzi) koja sluzi za lozenje Srba. Dobar policajac je dobio rec, lose smo slusali 15 godina. Pa covek bolje poznaju istorijsku nauku od mnogih nasih akademika. Mozda je najblize istini reci da Nemci jesu izazvali rat, ali su im njihovi daleki rodjaci Englezi u tome svresrdno pomogli i navukli ih na tanak led. Gde ima rata bez Engleza? Nikad nije bilo i nece.
Preporuke:
63
1
12
petak, 10 januar 2014 20:23
cisto onako
Za sipce na sajtu - Borisov pradeda je bio Turcin. Svi ostali preci imaju englesko poreklo.
Preporuke:
52
0
13
petak, 10 januar 2014 20:33
Kursula
@ albanopolis
Evo šta kaže istoričar M. Milojević nakon tajnog višegodišnjeg boravka u 19. veku na našem Kosovu, tada okupiranom od Turske:
" Soli, Mavrići, Šala, Šoša i Hati, koji se još nenaučiše škipski; nego i dan: današnji govore srpski. Šalja pleme slavi i dan. sv. Aranđela i govori još i danas skoro sasvim srpski. Soli, ili Slb. t.j. Srb slavi sv. Aranđela, a Šoše sv. Vrače i više ih je još i dan današnji pravoslavnih ili Srba, nego Muhamedanaca, ili tako zvanih Arnauta...
Ovi, kao i Hotnjani, Sopotnići, Krasnići, Bitičani, Gašnjani, Krsnićani i t.d. koji žive sa one strane Crnog Drima, a govore koliko srpski, toliko trojinom škipski, slave mloge svece i t.d. "
E, pa nezvani gostu (Srbi ne vole nezvane goste), možda su se i tvoji preci zvali Boro, Borisav, Boris, i slično. Kad ustanoviš, možda ćeš drugačije zboriti o Borisu, gradonačelniku Londona.
Preporuke:
76
0
14
petak, 10 januar 2014 20:39
šipci na sajtu @ čisto onako ozvučeni mozgovi
keve mi, ja presrećan što ovakvi kao vi, koji ne može da svatite smisao i najjednostavnijih misli, nemate, garantovano, albansko poreklo! možda zato teško svatate da ste kolonija sa perspektivom da "slobodari" od despota napreduju do istinskih robova-sirotanovića... tung!
Preporuke:
3
48
15
petak, 10 januar 2014 20:54
MR
Sećam se nekih diskusija vođenih šesdesetih godina u Nemačkoj. Tvrdili su da je Nemačkoj (opet) potrebno "mesto pod suncem". Ostavljam drugima da tumače šta to znači. Inače, ovaj članak pogađa u suštinu stvari. Izvanredan je. Ima i na Zapadu ljudi koji nisu pali s Marsa.
Preporuke:
43
0
16
petak, 10 januar 2014 21:22
Bozidar
Nemci?!,ma nije moguce....1914...1941...1991,E pa 1918 zaboravili da naprave Hag!
Preporuke:
31
1
17
petak, 10 januar 2014 21:47
G.S.
Nemci su za žaljenje.Umesto svih revizija,bolje bi im bilo da se pomire sa istinom.Istina prosto vrca sa svih strana.
Za ljubitelje istorije.Pored ostalog,odličan film o Atlantidi,upravo gledam
Borisove su Turci protjerali sa Kosova u danasnju tursku Bitiniju kao robove, gdje su vremenom postali begovi, pa su ih poslije protjerali i drugu Bitiniju, tj, Britaniju.
Srbin je bre to - na coshe! :o))
Borisa za premijera Britanije! Kakav bre Kamen-ron! ;o))
Preporuke:
14
1
19
petak, 10 januar 2014 22:48
Avgerinos Mizijotis
@albanopolis
Neću ti dati + ali se slažem sa tobom da je Boris pravi konzervativni britanac i kao takav, ma šta on govorio, po prirodi stvari neprijateljski nastrojen prema Srbiji, ali još više prema germanskom militarizmu.
Drugo nešto bih voleo da znam, a to je kako čovek kao ti (majka srpkinja, žena srpkinja, rahmetli otac divan čovek i čestiti albanac) može da bude toliko zlurad?
Ako svog sina učiš tako, grešiš. Niko se sa mržnjom usrećio nije.
Bog te blagoslovio i podario ti više pameti i puno sreće u životu.
Preporuke:
36
1
20
petak, 10 januar 2014 23:02
@aljbanopolis
Bolje da je lažni Englez, nego pravi šiptar ;)
Preporuke:
33
2
21
petak, 10 januar 2014 23:53
@ avgerinos mizijotis
pa jeste, slažem se s tobom da mene vole srpkinje, stvarno me jako vole, a ni ja nemam ništa protiv njih... žele da me srbizuju, a na kraju ja njih uvek albanizujem! toliko o ljubavi i tvojem smislu za nju... tung!
"Nemci su danas takvi kakvi jesu zbog toga što su iskreni prema sebi i zbog toga što su u proteklih 60 godina prošli agoniju priznavanja strahote koje su počinili. Oni ne pokušavaju to da gurnu pod tepih, smatra DŽonson.Naprotiv..." Znamo mi da je "naprotiv" - medjutim, upravo ovaj deo Dzonsonove ocene je "starteski" najimpresivniji! On tako uspeva da Nemcima unapred zacepi usta! Nije im rekao da zele reviziju ratne istorije, nego - da prihvataju krivicu za ratove, dakle da prihvataju dosadasnje ocene tih ratova! Briljantan potez, kojim Dzonson Nemce ostavlja bez mogucnosti za polemiku! Dakle vasi prethodnici jesu zapoceli oba rata, i lepo je sto ste i vi svesni da su vasi prethodnici glavni krivci! Budite sigurni, nece se niko od Nemaca javiti i kazati: Ne, mi nismo toga svesni, drugi su krivi... Oni to mogu nama, slabim i podmitljivim, ali pred Anglo-Saksoncima jos uvek stoje u stavu "Mirno"! Pritom Dzonson ne brani Srbe, nego s pravom, i ogorceno, odbija da Nemci budu "amnestirani"!
Preporuke:
35
0
23
subota, 11 januar 2014 10:51
kognitivna disonanca
smatram da uopšte ne treba obračati pažnju na izjave tih "činovnika" "potencia Satanica", jer će sa druge strane pustiti neku laž.
I ta laž se onda lakše prima kad se takvima pridaje važnost.
U principu, treba ignorisati sve što dolazi sa tog zločinačo-prevarantskog Zapada. a makar bila i istina.
Preporuke:
10
5
24
subota, 11 januar 2014 11:39
Borat Tadic
Evo povucen ovim primerom mog imenjaka iz Engleske i Ja se nesto okurazih pa sam odlucio da ako mi Srbi oproste sve brljotine koje sam napravio u sledecem politickom zivotu budem malo vise drcan i odbrusim Nemcima i Englezima a zasto da ne i da lupam sakom o sto i budem Srpski nacionalista jer je to mesto sada upraznjeno od kad su Toma i Vucic postali veci liberali od Cede. Promenili se polovi na Suncu a skoro ce i na Zemlji, pa zasto da se ne promene politicki polovi u zemlji Srbijici koju smo se potrudili da smanjimo da besmisla. Obecam bicu dobar ako me pustite da glumim u novom filmu.
Preporuke:
14
2
25
subota, 11 januar 2014 12:54
Herpes
Ma nisu se promenili! To vam poručujemo mi Srbi, jer mi znamo... Malo se pritajili, proučavali američku taktiku, pa opet buknuli čim je naš "imuni sistem" malo posustao. Vuk dlaku menja.... Ni Vučić se nije promenio.Samo se "gazda" promenio. Pa iz onog koga smo mi voleli, je pričao Šešelj, a sada iz njega govori Hojzgen ili Gvido....a možda i Jelko Kacin. A setimo se i lične prirode nekadašnjeg ministra informisanja. Pitajte "Darka i Marka" je li se to promenilo...??? I evo čoveka koji je bez pobede na izborima uzeo stranku, sve službe bezbednosti, pa evo i Beograd. To je ta "protestantska logika". Eto i Nemci bez pobede u ratu uzeše celu Evropu ili bar ceo istok i germanski deo.
Preporuke:
18
0
26
subota, 11 januar 2014 14:24
Impuls
Marko Gay Idi gledaj Neretvu ili Sutjesku, možda će ti biti lakše. Inače, zvaničan datum početka drugog svetskog rata se uzima 1. septembar 1939. godine. Toliko o tebi, a i o ovoj temi.Dalje, nejasno je zašto se uzima sarajevski atentat, kao polazna osnova. Zašto Franjo Josif nije napao npr. Italiju, jer su Italijani pokušali oko 30 atentata na njega i njegove dinastijske pobočnike? Degenerična katolička monarhija je za samo, nešto preko 20 godina, podarila svetu još jednog monstruma.
Preporuke:
15
1
27
subota, 11 januar 2014 15:39
primorac
Eto tako govori gradonačelnik Londona,a voditeljica Jutarnjeg programa na"Pink-u"u razgovoru sa jednim gostom jutros zavapi:"Pa nećemo valjda sada kad smo krenuli u evrointegracije da se prepiremo sa velikim evropskim zemljama oko toga ko je započeo Prvi svetski rat,bilo bi to veoma štetno"!Svaki komentar je suvišan!Po ovoj"drugosrbijanki",treba priznati izmišljenu krivicu za početak Prvog svjetskog rata u zamjenu za besmisleni datum još besmislenijeg puta u EU koji se,uzgred,nikad neće ni dogoditi!
Preporuke:
16
1
28
subota, 11 januar 2014 17:33
vlad
...nemacki ekspanzioniozam,militarizam plod je zakasnelog razvoja,kasno su se konstituisali i kao drzava i kao privreda,i onda su se sa vama,britancima,i francuzima morali boriti za resurse i trzista,jer ste vi svoje kolonije drzali vec dve veka unazad,i besomucno ih unistavali,a narocito,vi,britanci...sad,svabama se evropski istok cinio najoportunijim...nema medju vama kvalitativne razlike...i nemate vi pravo nikom,ni svabama da drzite moralne i druge lekcije...dakle,pricajmo o sustini,bulazniti kako je srbija uzrok velikog rata je idiotizam koji ne zasluzuje ni da se odgovori na njega...
Preporuke:
8
0
29
subota, 11 januar 2014 17:54
Pounavac
@aljbanopolis,..Šipšon, da li si čuo za nekad najboljeg tensiera svijeta, iz doba Bobe Živojinovića? Borisa Bekera! Ni on nije Njemac, zar ne. Svako ko ne pljuje po Srbima je lažnjak.
Preporuke:
14
0
30
subota, 11 januar 2014 18:10
Aleksandar
Ma nije problem samo pokusaj umanjivanja krivice Nemacke za rat, vec prilicno uspesna kampanja da se sasvim sakrije krivica Engleske u navlacenju Nemacke u Rat i vecite zelje Engleza da uvuku Nemacku i Rusuju u istrebljujuci rat kako bi se sprecila euro-aziska kontinentalna sila (koja bi nastala ekonomskim zblizavanjem Nemacke i Rusije) sto bi ugrozilo englesku prekomorsku silu. Tu se radu o sukobu dva tipa moci, a i po Mankintaru pomorska moc (sada naslednika Engleske, SAD) bi nuzno nestala spajanjem evro-aziskog kontinenta u neumoljivu kopnenu silu.
Preporuke:
12
2
31
subota, 11 januar 2014 18:15
Pounavac
@aljbanopolis,
..
Šipšon, da li si čuo za nekad najboljeg tensiera svijeta, iz doba Bobe Živojinovića? Borisa Bekera! Ni on nije Njemac, zar ne. Svako ko ne pljuje po Srbima je lažnjak. Samo si ti, žvaljavi šiptar autentičan!
Preporuke:
8
0
32
subota, 11 januar 2014 19:09
s,j Svaka čast na korektnoj izjavi gradonačelnika!
Za onog nesrećnika iznad:
Boris, Ivan, kao i neka druga imena, jesu svakako ne-Britanskog porekla, ali su u 19-om veku bila u modi u Britaniji. Gospodin Boris DŽonson nema nikakve veze sa Rusijom, ali i da ima, čovekova pripadnost određenoj naciji se ne meri krvnom srodnošću. Da li su mi ovi žuto-drugosrbijansko-okupatorski nazovi-Srbi bolji od nekog od naših iskrenih patriota koji nisu sasvim srpske krvi? Ne. Zašto? Zato što srpski narod nije Hitlerovo kopile, pa mu nije stalo do 'rase' i 'čiste krvi'. Jedina čistota je ona duševna, a bilo ko ko čestitom čoveku negira da je Srbin, iako se on tako iskreno oseća i gaji ljubav prema ovom narodu i zemlji, nije čiste duše, niti je neki čovek. Neka nas bude i crnih i žutih, i kosookih i šarenih, ali neka smo ljudi. Patriote sa svojim 'mi'.
Preporuke:
12
1
33
subota, 11 januar 2014 20:18
Sve je jasno,,,
Jasno je da Ferdinand nije bio Nijemac nego Austrijanac,a niti su ga ubili Francuzi,pa zasto je onda Njemacka napala Francusku? ha,ha,ha,ha,ah
Nesrecni Nijemci hoce da dokazu da je crno bijelo i da je dan noc i da sa sebe skinu ljagu,a ne moze ih oprati ni Dunav,ni Rajna.
Poslije izgubljenog WWI,optuzili su Jevreje za sabotazu,poslije WWII optuzili su samo ludog kaplara i njegove pajtase,a ostatak njemackog naroda je,po njihovim pricama,zaveden,nevin,civilizovan i demokratski nastrojen.Samo,kad bi jos mogli objasniti da je Hitler bio prisutan kod svakog zlocina koji su ti monstrumi ucinili.
Cast pojedincima,ali taj njemacki narod je,u WWI i WWII pokazao sve svoje "vrline i vrijednosti".
Pa i danas su ponovo posli u rat,pa protiv koga ce,protiv Srba,ratuju protiv nas od Hrvatske,preko Srpske do Srbije.
Ti fasisti su prvi,bez ikakvog povoda,ubijali Srbe 1999 u Prizrenu.
Samo ne znam ko ce im naredni put biti kriv za izgubljeni rat,jer nema Adolfa.Mozda,Adolfina.
Pa to ja odavno pricam. Zasto je treca drzava napala cetvru zbog sumnje druge drzave da je prva drzava organizovala atentat na jednog od mnogih koji su imali pravo da budu nosioci carske vlasti?
Evo šta kaže istoričar M. Milojević nakon tajnog višegodišnjeg boravka u 19. veku na našem Kosovu, tada okupiranom od Turske:
" Soli, Mavrići, Šala, Šoša i Hati, koji se još nenaučiše škipski; nego i dan: današnji govore srpski. Šalja pleme slavi i dan. sv. Aranđela i govori još i danas skoro sasvim srpski. Soli, ili Slb. t.j. Srb slavi sv. Aranđela, a Šoše sv. Vrače i više ih je još i dan današnji pravoslavnih ili Srba, nego Muhamedanaca, ili tako zvanih Arnauta...
Ovi, kao i Hotnjani, Sopotnići, Krasnići, Bitičani, Gašnjani, Krsnićani i t.d. koji žive sa one strane Crnog Drima, a govore koliko srpski, toliko trojinom škipski, slave mloge svece i t.d. "
E, pa nezvani gostu (Srbi ne vole nezvane goste), možda su se i tvoji preci zvali Boro, Borisav, Boris, i slično. Kad ustanoviš, možda ćeš drugačije zboriti o Borisu, gradonačelniku Londona.
Za ljubitelje istorije.Pored ostalog,odličan film o Atlantidi,upravo gledam
http://all-that-is-interesting.com/the-five-greatest-mysteries-of-human-history?utm_source=taboola&utm_medium=cpc&utm_campaign=taboolaINTL
Srbin je bre to - na coshe! :o))
Borisa za premijera Britanije! Kakav bre Kamen-ron! ;o))
Neću ti dati + ali se slažem sa tobom da je Boris pravi konzervativni britanac i kao takav, ma šta on govorio, po prirodi stvari neprijateljski nastrojen prema Srbiji, ali još više prema germanskom militarizmu.
Drugo nešto bih voleo da znam, a to je kako čovek kao ti (majka srpkinja, žena srpkinja, rahmetli otac divan čovek i čestiti albanac) može da bude toliko zlurad?
Ako svog sina učiš tako, grešiš. Niko se sa mržnjom usrećio nije.
Bog te blagoslovio i podario ti više pameti i puno sreće u životu.
I ta laž se onda lakše prima kad se takvima pridaje važnost.
U principu, treba ignorisati sve što dolazi sa tog zločinačo-prevarantskog Zapada. a makar bila i istina.
..
Šipšon, da li si čuo za nekad najboljeg tensiera svijeta, iz doba Bobe Živojinovića? Borisa Bekera! Ni on nije Njemac, zar ne. Svako ko ne pljuje po Srbima je lažnjak. Samo si ti, žvaljavi šiptar autentičan!
Boris, Ivan, kao i neka druga imena, jesu svakako ne-Britanskog porekla, ali su u 19-om veku bila u modi u Britaniji. Gospodin Boris DŽonson nema nikakve veze sa Rusijom, ali i da ima, čovekova pripadnost određenoj naciji se ne meri krvnom srodnošću. Da li su mi ovi žuto-drugosrbijansko-okupatorski nazovi-Srbi bolji od nekog od naših iskrenih patriota koji nisu sasvim srpske krvi? Ne. Zašto? Zato što srpski narod nije Hitlerovo kopile, pa mu nije stalo do 'rase' i 'čiste krvi'. Jedina čistota je ona duševna, a bilo ko ko čestitom čoveku negira da je Srbin, iako se on tako iskreno oseća i gaji ljubav prema ovom narodu i zemlji, nije čiste duše, niti je neki čovek. Neka nas bude i crnih i žutih, i kosookih i šarenih, ali neka smo ljudi. Patriote sa svojim 'mi'.
Nesrecni Nijemci hoce da dokazu da je crno bijelo i da je dan noc i da sa sebe skinu ljagu,a ne moze ih oprati ni Dunav,ni Rajna.
Poslije izgubljenog WWI,optuzili su Jevreje za sabotazu,poslije WWII optuzili su samo ludog kaplara i njegove pajtase,a ostatak njemackog naroda je,po njihovim pricama,zaveden,nevin,civilizovan i demokratski nastrojen.Samo,kad bi jos mogli objasniti da je Hitler bio prisutan kod svakog zlocina koji su ti monstrumi ucinili.
Cast pojedincima,ali taj njemacki narod je,u WWI i WWII pokazao sve svoje "vrline i vrijednosti".
Pa i danas su ponovo posli u rat,pa protiv koga ce,protiv Srba,ratuju protiv nas od Hrvatske,preko Srpske do Srbije.
Ti fasisti su prvi,bez ikakvog povoda,ubijali Srbe 1999 u Prizrenu.
Samo ne znam ko ce im naredni put biti kriv za izgubljeni rat,jer nema Adolfa.Mozda,Adolfina.