Nikoliću se približava cepanje stranke,a neće dugo biti ni predsednik.Pa nemože on da prestavlja i Srbiju i Rusiju toga nema nigde ni u Bangladešu; radi direktno na štetu zemlje i mora se ograničiti u svome delovanju.Najgore je što on misli da ga Rusi podržavaju,a kabinet mu je sastavljen od saradnika svih službi bezbednosti.Četnički vojvoda nemože biti dugo predsednik Srbije.
Preporuke:
23
183
2
subota, 04 januar 2014 15:41
Milisav
Ovade verovatno najviše gubi Čeda, jer strani faktor ima jačeg igrača Vučića.
Preporuke:
205
3
3
subota, 04 januar 2014 15:45
ČAMDŽIĆ AMIR
Ja to vidim na način kao što je u ovoj pjesmi ispod:
Stisni sake, stisni zube
budi sto jesi, pokazi sto znas
hodaj pravo, ne gubi nadu
imaj vjere, tvoje vrijeme ce doc'
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava
Ref. 2x
Svijet voli pobjednike
voli zlatno znamenje
kada si prvi svega si vrijedan
na tronu moze biti samo jedan
Na tvome putu uvijek ce biti
onih sto mrznjom krecu u boj
njihove duse su sitne duse
njihova srca su bez ljubavi
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava
Ref. 2x
http://www.youtube.com/watch?v=FFqD1aj0GOw
Preporuke:
41
5
4
subota, 04 januar 2014 15:47
Dragoslavić
Ima Boga! Toma doživljava ono što je učinio svom kumu Šešelju. Ne bih se iznenadio da uskoro čitamo kako jedan drugom rade o glavi: istorija se ponavlja!
Crkva pokajnica-promena politike-izneveravanje biračke volje-izdaja zemlje.....najlogičniji mogući sled stvari.
Prodas kuma - odrekao si se Boga!
Suspenduješ Ustav - odrekao si se zakona!
Držimo se mi Njegoša: Bog na nebu, Rusija na zemlji!
Preporuke:
208
7
5
subota, 04 januar 2014 16:08
Član sns
Nikad smešnija izjava Zorana Babića da se u SNS neguju razlićitosti, vec naprotiv gasi se ista a neguje ido poklonstvo, bahatost kao i ignorisanje mišljenje članstva.
Preporuke:
184
5
6
subota, 04 januar 2014 16:16
Bojan, Priština
Ja stvarno ne znam kako Toma, Vučić i njihovi klanovi imaju hrabrosti da se svađaju, i odakle im uopšte ideja za to.
Pa jel zapad podigo celu finasijsku, obaveštajnu i medijsku mašineriju, stavio im na raspolaganje celu drugu Srbiju da bi se oni sad međusobno svađali ili da bi obavili posao konačne predaje Kosmeta i uništenje Srbije i njene privrede ?!
Stvarno začuđujuće, ne znam kako su im ovo dopustili u Berlinu i Vašingtonu.
Preporuke:
153
2
7
subota, 04 januar 2014 16:16
Zemunac
Sigurno je da gdja MIHAJLOVIC radi za interese Unije,koji su u slucaju Juz.Toka protiv interesa Srbije.Uniji smetaju cak i prevoznik iz Emirata,kao i saradnja sa Kinom i BRIKSOM.Prete i uvodjenjem sankcija,zbog azilanata.Ako su vec morali,zbog kredita,da predaju Kosovo,sada je vrema da kazu NE,raznim uslovima i ucenama,jer to ne sme nijedna normalna vlada da prihvati.Najavljuju otpustanje radnika,sve zbog preporoda,KOJI NIKAKO DA STIGNE.Ako prave izbore,uz datum za UNIJU,treba traziti od ekspertske vlade rezultate KOJIH NEMA.Gde je preporod SRBIJE?Gdine.Vukadinovicu,treba izabrati NOVE LJUDE,prave socijaliste I PATRIOTE da nas spasu od UCENA I KREDITA.Treba organizovati bar poljoprivredu!
Preporuke:
89
6
8
subota, 04 januar 2014 16:18
liberalno napredna stranka
Mislim da je još čuvanija tajna da će se Vučić sa Čedom kad-tad uortačiti a možda i integrisati. Greška je što se na ovo ne ukazuje na vreme jer nijedna politika ne uspeva kod Srba kao politika svršenog čina. Pa evo i žuti se sa Tadićem vraćaju u igru, a poznato je da on ne miriše Čedu tako da, braćo Srbi, ako nas Tadić bude branio od Čede i PPV-a možda i ne preživimo sve ovo stradanje!
Preporuke:
134
1
9
subota, 04 januar 2014 16:20
Veritas Triumphus
Nije problem sto se SNS raspada, to nikad i nije bila stranka niti namera da se nesto stvori, oni su stvoreni da se da kosovo, predali su ga, njihova misija je zavrsena, kraj je definitivan, ali ostavimo se SNS-a i tih malih ljudi, treba da se vidi sta dalje i kako spasiti srbiju....ako vec i nije suvise kasno da se spasi bilo sta....jer iskreno, da li bilo ko vidi nekog ko ima tu snagu....ne da srusi vucica, ma jok, to i nije neki problem, problem ce biti sastaviti raspadnutu srbiju, a to je tek pocetak...jer pogledajte, ministar spoljnih poslova hoce da preda i ambasade stranim drzavama....nije problem to sto je rekao, vec lakoca sa kojom govori...jer iskreno, ima li koga da ga ukori? e, to je ono sto je opasno!
Preporuke:
108
4
10
subota, 04 januar 2014 16:28
Sale
Al nas je krenulo! Opet treba birati između dva zla, između toga ko je manji izdajnik. Pa dokle više da biramo ko je manje loš? Ima li ova Srbija nekoga ko može doći na vlast a da nije totalni idiot?
Preporuke:
134
3
11
subota, 04 januar 2014 16:40
Goran Jevtović
Mikro analiza stanja u tzv. vladajućoj stranci odlična Đorđe.
Ja bih ipak dodao da je sve ovo što gledamo dirigovano i vođeno iz jednog obaveštajnog centra, koji nam je ove plaćene podanike instalirao kao poslušne marionete.
Velika, prljava, perfidna subverzivna igra.
Ništa se ne dešava slučajno i sve je dozirano u meri koja je potrebna da bi se ostvarili glavni ciljeve u razorenoj Srbiji.
Šta imamo sada, zamajavanje perifernim stvarima, iako se i njima drastično krši Ustav, da bi ono glavno, a to je implementacija "sporazuma" iz Brisela, prolazila glatko, s jedne, i dalje zaduživanje i pljačkanje Srbije, s druge strane.
S treće strane - udaljiti Rusiju!
Da li primećujemo kako je KosMet sve manje prisutan u medijima?
Po čitav dan se zamajavamo šta je ova plavuša izjavila, šta je mislila, koga je pikirala, oće li izbori, neće li, ko prisluškuje predsednika, jesu li mu zamenjene gume...?
Strategija koju je 60 godina razradio "Tavistok institut" iz Londona za potrebe Imperije.
Preporuke:
158
9
12
subota, 04 januar 2014 16:45
Dragan
„Vučić kontroliše stranku koju mu je Nikolić lakomisleno i `na tacni` poklonio
Isto kao što je Šešelj lakomisleno ostavio stranku Tomi i Aci, pa je ovi rasturili i praktično preuzeli politiku LDP-a. Sramno da ne može biti sramnije.
Preporuke:
138
5
13
subota, 04 januar 2014 16:45
Slavomir Srpski
U ovoj podeli u SNS, ja licno podrzavam Tomu jer je on jedini legitimno izabran na izborima, pa ima narodni legitimitet, bez obzira na velike manjkavosti i neolucnost i nepostovanj predizbornih obecanja.
Ukoliko postoji ovaj razdor, tome je razlog sto je Vucic bez ikakvih zasluga i vrednosti bilo politickih bilo ljudskih dobio vlast prvi put, i odmah se pretvorio u malog firera, i to najgore vrste: onog sto iza kamera i javnosti pravi spiskove za cistke, razbija vrata ako mu neko ne udovolji, dok pred kamerama glumi (jako tesko i lose) umerenog, sabranog, kontrolisanog demokratu. Ali to mu toliko tesko pada da se kontrolise, da mora cesto da pravi prekide, i da glumi. Dakle krije pravo lice huliganskog dripca i silsedjije, kome je jedino stalo do vlasti i sve cini da o sebi stvori kult licnosti.
Dakle najveca opasnost za ono malo prostalo demkoratije u Srbiji. Sroga, hteli ili ne potrebno je dati Tomi pomoc, jer je bezopasniji za ovu Srbiju.
Preporuke:
88
12
14
subota, 04 januar 2014 17:01
dete
Zamislite taj šizofreni um naprednjaka, spolja nalickani provincijalci,a u duši ldp-ovski europejci.Gore nego mladi skojevci posle drugog svetskog rata, dokaz da evolucija ne postoji.
Preporuke:
126
6
15
subota, 04 januar 2014 17:32
Žalosna sova
Tomislav je dovoljno iskusan da zna čim Vučić postane Premijer njega sleduje samo uloga eventualnog domaćina Josipoviću, Izetbegoviću i Jahjagi. Ni ovako Tomu niko ništa ne pita, a posle izbora ne mora ni da dolazi u Beograd nego da u miru božijem gradi crkvu Pokajnicu u Bajčetini. Sve se vraća, sve se plaća.
Preporuke:
99
3
16
subota, 04 januar 2014 17:32
Drinko Končarević
I ovaj sukob otvara pitanje o ulozi žene u politici. Ja ni jednu ženu, u više od pedeset godina, ne pamtim po nečem pozitivnom. Možda je problem u njihovoj pritajenoj seksualnoj fantaziji koju ne mogu da ostvare u svom platonskom odnosu sa voljenim muškarcem-voždom. "Prošetajmo" kroz stranke na našoj političkoj sceni od raspada SFRJ a stariji mogu ovo prošire i na ranije periode. U skupštinskim raspravama neke su u ime "vožda" proklinjale druge, druge se ponašale kao "tigrice" ako im neko dirne voljenog "vožda". Zorana se potpuno uklapa u ovaj model. Unjenom ponašanju nema ništa narodu na polzu već samo na štetu. Ovo je izrazito u pitanju odnos prema "mami eu".
Preporuke:
74
15
17
subota, 04 januar 2014 17:43
Drinko Končarević
@Goran Jevtović,
I izborni sistem koji je na snazi, kreirali su nam stranci. Taj sistem je "oplemenjen" sa ženama, fol radi ravnopravnosti, što je čista obmana. Zadatak tih žena je da lideru, koji je ujedno vlasnik stranke, obezbedi većinu. Muška većina nije pouzdana.
Preporuke:
84
11
18
subota, 04 januar 2014 17:54
Srpski seljak
U suštini i jedna i druga struja u SNS-u gubi kompas.
Ono što SNS drži na okupu je lični interes. Tako je napravljena stranka a tako će se i raspasti.
Nema tu ideologije. Oni se time čak i ponose.
Nedostatak artikulisanih atraktivnih alternativa u političkom životu Srbije je razlog pasivizacije građana. Ali se stvari menjaju. Ljudi shvataju da ako se ne bave politikom politika će se baviti njima.
Pojavljuju se i artikulisane alternative koje obećavaju. Stidljivo ali se pojavljuju.
Nije sve isto.
Preporuke:
76
5
19
subota, 04 januar 2014 17:57
Samuilo prostačina
Žene?Koješta.Ovo je mnogo gore.Večite srpske deobe.Deobe kao ukletost, kao sudbina.Sve što nam se u istoriji krupno događalo, dolazilo je od te nemogućnosti da se ujedinimo, da mislimo jedno i jednom težimo.Ova dvojica su samo praporci na toj večnoj našoj pogubnoj osobini.Ne kaže se džabe "Dva Srbina, tri politike".Hrvati veoma uspešno igraju na tu kartu danas.Da smo mi njima zabranili ćirilicu, išli bismo svi koliko nas ima u Hag.Oni to čine i znaju da se naši radije kokaju međusobno nego što bi oko ćirilice zametnuli boj.Tito je ponudio Nikeziću, kad je ovaj veoma uspešno poveo Srbiju u ekonomski prosperitet, i čini se baš zbog toga, da skine sa političke liste Dražu Markovića.Kad je ovaj to, "zaprepašćen",odbio,on je mrtav hladan to isto ponudio Draži i Nikezić je skiknuo.Mi prstom nismo mrdnuli.Na sličana način je proigrana srednjevekovna Srbija.Ne samo zbog Uroša i Mrnjačevića nego zbog večnog Obilića i Brankovića.Ujedinitelj Srba može da bude samo neki naš tri puta ljući PUTIN
Preporuke:
61
5
20
subota, 04 januar 2014 18:14
Stefan Valjevo
SNS je u osnovi rusofilska stranka jer njenu siroku strukturu cine bivsi radikali i DSS-ovci koji su 90% proruski opredeljeni, dok njenu uzu strukturu cine vecinom bivsi DS-ovci, a manji deo bivsi URS-ovci i LDP-ovci. Ona je jedna piramidalna struktura koja je sama po sebi potpuno apsurdna. Problem nije u njenoj bazi, vec u njenom samom vrhu. Bivsi radikali i DSS-ovci su ostali u sredini i na nizim spratovima ili cak u samom prizemlju, dok su se bivsi DS-ovski, URS-ovski i LDP-ovski preletaci docepali samog vrha na cijem celu su nalazi Vucic. Sto znaci da je njeno clanstvo 80% rusofilsko, a 20% atlantisticko. Zorana spada u ovih 20%, kao i vecina u samom vrhu ove stranke. Naravno da takav sukob postoji i njega kreiraju strane obavestajne sluzbe. CIA, MI6 BND stoje iza Vucica i Mihajloviceve, a KGB iza Nikolica i Bacevica. Zato, mozda i nije lose da budu vanredni parlamentarni izbori i da na njima SNS osvoji nadpolovicnu vecinu jer onda se stvaraju realne sanse da gledamo reprizu DOS-a.
Preporuke:
43
6
21
subota, 04 januar 2014 18:27
Dr
Lokalno gledano, sa pristojne udaljenosti, ova analiza je odlična vest za Dačića - koferče. Imaće priliku da dobro zaradi i održi se u životu posle sledećih izbora, tj ne ode na robiju ili bude satanizovan po raznim NATO TV i novinama da je saradnik narko mafije. Politika u Srbiji se svodi na to živeti ili nestati. Političari ništa ne znaju da rade osim da pričaju prazne priče, pa će i rođenog brata ubiti samo da bi zadržali privilegije. To perfidno koriste stranci (sa svih strana sveta) da ostvare svoje interese u Srbiji. U ovom ratu, pokušaće i ... nešto da ušićari na ovoj svađi, tako što će držati vodu PPV-u (koji krši ustav i zakone jer ne postoji po ustavu ova funkcija u Vladi koju obavlja). Pre izbora treba uvesti klađenje, ko će od ”političara” posle sledećih izbora biti uhapšen. Prvi na listi je Dačić da završi kao toalet papir, jer Imperija ne prašta.
Preporuke:
40
3
22
subota, 04 januar 2014 19:06
dragan, katun
za G. Jevtovića
U pravu ste, klasično zamajavanje raje, dimne zavese.
Sve čine za apsolutnu propast Naroda i Države.
Nama, narodu, jedan od prioriteta morao bi da bude da ih stavimo u poziciju da svoje lične dugove, a očigledno je da ih imaju, plate iz svoga "džepa".
Neshvatljivo i neodrživo je da oni koji svojim "delima" (krivokletstvo, ne poštovanja date reči, ...), kakve u svom okruženju preziremo, i dalje prave nepopravljivu štetu.
Nek se raspadnu, nek se međusobno istrebe, ne bi li nam bar malo laknulo.
p.s. ajde da nekako zaživi Inicijativa za spas Srbije NSPM, sa dopunama koje su neophodne zbog nedela ove kamarile u protekle 2 godine.
Preporuke:
39
5
23
subota, 04 januar 2014 19:07
Peter RV
Vučić je pokvareniji i inteligentniji dok je Nikolić najivniji i ograničeniji. Ako dođe do stvarnog sukoba- zna se dobro ko će prevladati!
Nikolić će bit srećan ako ne završi u zatvoru.
Preporuke:
53
3
24
subota, 04 januar 2014 19:11
konobar
Kada je Vučić hapsio preko INFORMERA po Srbiji, KESTEN GRUPA je radila, radila, šta je radila to treba da se objavi u INFORMERU da i Toma zna...mutno u mutnom.Ako se objave imena KESTEN GRUPE biće poznato i to da li je Vučić imao saradnika u toj grupi. KESTEN GRUPA nije nastala u žutoj vlasti.
Preporuke:
45
3
25
subota, 04 januar 2014 19:51
Boško
Moram da priznam. Ne gledam TV dnevnik tako da nisam pod uticajem "harizme" Vučića.
Ali čitajući svakodnevno razne njegove izjave, najave i obećanja pitam se koliko nizak IQ treba čovek da ima da bi prihvatio bilo šta za ozbiljno od ovog modernog Barona Minhauzena.
Preporuke:
71
2
26
subota, 04 januar 2014 19:54
dragon13
Po citav dan se zamajavamo sta je ova plavusa izjavila...hoceli izbori neceli...VELIKA PERFIDNA IGRA..
Bravo gospodine Jeftovicu za Vas komentar.To i jeste sustina.ZAMAJAVANJE
Preporuke:
49
4
27
subota, 04 januar 2014 19:58
G.S.
Onda kada Srbi prihvate da su posebni,u istorijskom i duhovnom smislu,tada će biti lako osloboditi se onih koji bi da im menjaju svest,džaba SNS-u procenti.
Žene i muškarci su hormonske mašine.Stara učenja kažu da su deca emotivno vezana za majku,ne za oca koji njima vlada isključivo autoritetom.Motor ove neobične "simbioze"je ipak ministarka,jer je Vučić "slabiji pol." Ali to je nebitno,bitno je samo to da svi uočavamo disfunkcionalnost koja je pogubna za Srbiju u ovim teškim trenucima.
Preporuke:
24
2
28
subota, 04 januar 2014 20:14
drJela Bisic
Zar jos iko,u Srbiji,ozbiljno razmatra razlicite partije,koje u njoj postoje?Svako(ne)upucen zna da to nisu partije kao sto postoje u svetu,sa makar najsebicnijim grupnim interesima,vec da je to-cirkus.Ne samo da se iste dele kao amebe,vec se pri podeli maskiraju,pa odjednom od vuka-ispadne ovca.A mi,svi(biraci)ispadnemo ovce.Samo se cudim sto ljudi uopste idu na izbore.Toliko ima vanrednih izbora,da covek,glasajuci,moze da odradi puno radno vreme i kompletan radni staz.I dobije(biracku)penziju.Pozivam sve kojima nije do gubljenja vremena, da ne glasaju,uopste,ni za koga.Posto se izlazak na izbore placa-podignite makar na ovaj nacin cenu svog(necujnog)glasa.I trazite zauzvat nesto konkretno:da vas glas vredi 10 kila krompira(dugo stoji,pogotovo u trapu-u mraku,suvom)ili pola dzaka secera(ne kvari se)a moze i u sardinama,one kod nas prakticno nemaju ogranicenje roka trajanja.Dakle(krompir,secer,sardine...)sve nekvarljiva roba(za razliku od politicara).Obzirom na tempo vanrednih....
Preporuke:
20
9
29
subota, 04 januar 2014 20:15
drJela Bisic
...izbora,trajace vam ova roba ne samo do sledecih(vanrednih)izbora,nego i duze.
Preporuke:
16
6
30
subota, 04 januar 2014 20:49
Za psihopatu
@Drinko Končarević
Mizogen je blaga reč za ono što vi mislite o ženama. Pokušajte da tako nešto ispričate Merkelovoj na uvo.
Preporuke:
11
18
31
subota, 04 januar 2014 20:53
fristajlo
Meni se sve nekako čini da sukoba i nema, i da je ovo samo još jedna predstava za "pučanstvo", jer žele da se narod do kraja izjasni- šta hoće.
Prilično sam siguran da je ovo manevar ove dvojice da istisnu Dačića, koji uvek može da se pozove na to da je izvršavao volju SNS i većine naroda, i da se opet izvuče nekažnjen i "čist", a da za fijasko ove vlasti budu odgovorni Vučić, Nikolić i SNS.
Činjenice su poražavajuće; i takvi, ubedljivo dobijaju izbore koji slede za neki mesec- jer nema ko da ih ugrozi...
Ili, kako to neko nekad reče- spasa nam nema, propasti nećemo... ...a možda i hoćemo...
Preporuke:
25
2
32
subota, 04 januar 2014 21:23
Biljana Nikolić@
@Stefan Valjevo
@srpski seljak
Dobri komentari.
Preporuke:
13
3
33
subota, 04 januar 2014 21:23
Goran Jevtović
Da dodam prethodnom komentaru, s obzirom da pomenuh taj čuveni Londonski "Tavistok institut" a u stvari reč je o velikom broju udruženih instituta i filijala i to od Londona, preko SAD-ea do Evrope, koji su za potrebe vladara sveta organizovani još početkom 20.veka.
Ovo što mi sada gledamo i na žalost živimo (preživljavamo), pripada njihovoj osnovnoj strategiji vođenja (za mase nevidljivog) psihološko-propagandnog rata, a oni tu strategiju stručno nazivaju "Teorija šoka budućnosti".
Šta je u osnovi te strategije koja je uslov da bi se bilo koja druga, prikrivena ili direktna (kao što je oružana agresija) strategija primenjivale?
Neprekidno bombardovati kolektivnu svest tolikom količinom promena, događaja i kontradiktornih informacija, da to preopterećenje i isključuje analitičnost uma, pa jedinka bira lakši put i, jednostavno, potčinjava se vlastima, odnosno, onima koji stoje iza "vlasti".
Pozdrav Drinku, Draganu i Dragonu 13 !
Preporuke:
40
4
34
subota, 04 januar 2014 22:03
Marko
Još jedan fingirani sukob naređen iz briselskog komiteta da još jednom prevedu Srbe žedne preko vode navodnim cepanjem SNS-a na izdajničko (jače) i kvazi-patriotsko (slabije) krilo. Tri jahača apokalipse imaju potpuno isto pravo da jednog dana odgovaraju za veleizdaju i trpe sankcije, a ne da budu reciklirani u beskonačnost.
Preporuke:
32
3
35
subota, 04 januar 2014 22:50
drJela Bisic
Kad ono behu djurdjevdanski izbori,pa posle njih ona farsa od pogadjanja(kao na pijaci,da izvini pijaca)oko toga ko ce sa kim u koaliciju,zaklela sam se bila da necu ni citati,a kamoli komentarisati.I izdrzala sam,nije ni bilo bas tesko.Imate u novinama i na netu korisne savete,kako da skuvate neko jelo,kako se skidaju fleke sa odece od ovoga ili onoga,sta nosi Kim Kardashijan i kako su njeni siromasni rodjaci u Turskoj,i sl.Mogu oci da se bulje i kvare i na to,ne mora na letiticu:da se Nikolic,koji je konacno progovorio ljuti na PPV(kao da je bio u nekom sanatorijumu,do sada?Culo se samo da zida Pokajnicu 2)Da je Portparolka sa PPV,a protiv Nikolica i sl.Bolje pravite plan kako ce te na prolece zasaditi povrce u basticu,i sta vam se najvise isplati(savetujem jagode,kupine-za ogradu,i obavezno ribizle,crvene i bele)pa kako da nadjubrite zemlju,i gde su jeftini rasadi,pa da vam svima deca i unuci uzivaju u prirodnoj hrani.Zna se za sta sluze letitice.
Preporuke:
16
2
36
subota, 04 januar 2014 23:23
Vucic kao Tadic - stranka kao zalog za apsolutnu vlast!
Pisao sam ranije, sad ponavljam - za Vucica je kriv Tadic! Nakon sto je Tadic sve vreme odbijao da se povuce sa polozaja predsednika stranke (zahvaljujuci tome ostvario je totalnu kontrolu u svim polugama vlasti), Nikolic je hteo da "bude bolji", i odmah je napustio polozaj predsednika stranke. Medjutim, pokazalo se da, bar u Srbiji, politicari mogu vladati samo ako imaju na raspolaganju i celu stranku! I onda je tu celu stranku, Nikolicevu, zaista neko i dobio, i posluzio se njom na isti nacin na koji je to prethodno cinio Tadic. S tim sto je Tadica ipak neko izabrao, a Vucica nije niko! Pa onda taj covek - koji je gubio sve izbore na kojima je ucestvovao licno! - preuzimajuci SNS uvodi i diktaturu u Srbiji. Apsurdno je da Srbijom vlada, totalno i nekontrolisano, "prvi potpredsednik vlade", sto je cak izmisljeno mesto! Zato bih rekao da ipak nije Nikolic "lakomisleno" ustupio stranku Vucicu, nego je Srbija tupo i lakomisleno pristala na diktaturu prvog idiota vlade!
Preporuke:
22
1
37
subota, 04 januar 2014 23:36
Mile Bre
@ g. Vukadinović
@ g. Jevtović
G. Vukadinović je jedan od najoštrijih kritičara režima i analitičara u Srbiji. Naravno, onoliko koliko mu to profesija i etika dozvoljava. Što je i opravdano. Da bi se efikasnije delovalo protiv sadašnjih vlastodržaca, mi moramo upoznati dešavanja u suprotnom taboru. Zato su ove analize veoma bitne.
Obzirom da stojimo iza naših komentara, mi možemo sebi dozvoliti da oštro i nepoštedno kritikujemo sadašnju političku kliku. I ja sam istomišljenik g. Jevtovića ( kao i mnogih) da nije važno koliko je ko kriv iz te klike, već da oni svi vuku za isti "pajvan". Kao nedovoljno upućen, izbegavam da se upuštam u pojedinosti, jer postoji opasnost da ću se "izgubiti".
G. Jevtović nas (ostale komentatore) često zbuni i iznenadi svojim poznavanjem i komentarima. Zato sam mišljenja da bi mu trebalo pružiti više prostora na ovom sajtu (ili bar vid neke saradnje), kako bi mi imali bolji uvid u aktuelna dešavanja.
Preporuke:
28
5
38
subota, 04 januar 2014 23:55
Ultravizitor
Cilj fingirane podeljenosti u žutokratiji SNS'a (formirao je Tadić, čitaj Miki Rakić) je dimna zavesa za izdaju Srbije na Kosmetu i rušenje ustavo-pravnog poretka u Republici Srbiji. DS je prepustio vlast svom krilu SNS koje nastavlja fingirani unutarpartijski obračun Tadić (Nikolić) - Đilas (Vučić). Dok se Srbi u božićnom postu mrse lažnim unutarpartijskim obračunom gube iz vida odgovornost izdajnika koji nikada neće ni polagati račune za izdaju.
Preporuke:
24
1
39
nedelja, 05 januar 2014 00:09
Marko Gay
Rezultati? Kojesta.
Izbori se ne dobijaju na rezultatima, nego na obecanjima. Sada ce program za cudotvorni oporavak Srbije. Ocajni narod ce to jedva docekati.
A za dosadasnje rezultate uvek se moze reci da su bili losi zbog mrskih koalicionih partnera.
Preporuke:
19
2
40
nedelja, 05 januar 2014 00:16
Srbin Srbinović
Mislim da se ne radi samo o isceniranom sukobu. Prosto je nemoguće podnositi "likove" poput Vučića i Mihailovićke a ne "eksplodirati", koliko god interes navodio da se trpi. Jednog trenutka proradi ili dostojanstvo ili inat, i eto pobune i nesaglasja. Osim toga, koliko god službe "jakih" a silaznih NATO država podržavale Vučića i "njegovu politiku" - Velika Rusija, makar samo pulsirajući, "pojačava tempo" uticaja, vidno ili ne.
Već sam pisao ranije, da je Toma manje zlo od Vučića, dodao bih mnogo manje, i u ovoj borbi ga treba podržati, ako je povede a ne izneveri. Neki govore da Toma "plaća"...ali šta je sa Vučićevim plaćanjem??? To plaćanje je mnogo potrebnije za spas Srbije i Srpskog naroda.
T.Nikolić je popuštao pritiscima, i činio greške. Ima mandat Predsednika na pet godina i neka ne podleže orkestriranoj buci i napadima, koji će biti koordinirani, Neka ih odbije bez pardona, i organizuje blok otpora SNS propasti Srbije i SNS vrhuški.Dobiće podršku patriotskog dela Srbije.
Preporuke:
15
4
41
nedelja, 05 januar 2014 00:34
Srbin Srbinović
Kaže Gospodin Vukadinović
Vučić kontroliše stranku koju mu je Nikolić lakomisleno i "na tacni" poklonio nakon prošlih izbora.
Mislim da su NATO (USA EU) gazde, u fazi stvaranjae SNS i davanja logističke podrške, NAMETNULE Nikoliću obavezu da, posle izbora za Predsednika, Stranku PREDA Vučiću. Cilj je bio da Nikolić kao Predsednik Države bude oslabljen, a na ovaj način, znajući Vučićevu psihologiju, oni taj cilj postižu. Neće NATO gazde da neko bude toliko jak da može da im okrene leđa. Priča o "demokratičnosti" da Predsednik "bude predsednik svih građana" je priča za naivne. Gazdama je bitan njihov interes a ne demokratija (to im kod Tadića nije smetalo).
Mislim da je Nikolić bio svestan toga kada je NEVOLjNO predavao Stranku Vučiću. Vučić je zaveo diktaturu u Stranci, a diktatura je i u Srbiji, bar što se tiče medija i nepoštovanja Ustava. Po pogubnosti i štetnosti Vučić se ne razlikuje od B.Tadića,Č.Jovanovića, N.Čanka,...
Preporuke:
18
2
42
nedelja, 05 januar 2014 00:49
Goran Jevtović
@ Mile Bre
Uvaženi Mile, hvala za komplimente.
Nije mi namera da zbunjujem čitaoce, već pokušavam da, na osnovu iskustva pre svega, dam neki doprinos razumevanju ovog ludila u kojem ćemo, ne budemo li nešto konkretno preduzeli ili nas sami Bog ne pogleda, biti raščerečeni kao država i kao narod.
Problem je što nas je zaskočilo opasno globalističko zlo u vidu prave hobotnice sa pipcima na sve strane.
Sa njom se ne može izaći na kraj redovnim sredstvima i uobičajnim metodama.
A ponajmanje nekakvim izborima, vanrednim ili redovnim, svejedno, u uslovima perfidne ali potpune okupacije gde je petnaestogodišnji medijski mrak prešao u neskrivenu medijsku torturu.
Pritom, sve poluge vladanja su im na raspolaganju i ogroman novac kojim na mafijaški način rešavaju svaku situaciju.
Da, od stranaka su napravili mafijaška udruženja.
Uz to, vrlo duga okupacija višestruko je multiplikovala brojne posledice. I pitamo se zašto je narod zastrašen, u panici i sl.
Srdačan pozdrav!
Preporuke:
29
3
43
nedelja, 05 januar 2014 02:56
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Kristijan Turkalj, kome je jedna od domoljubnih zasluga i ucestvovanje u optuznici za genocid protiv Srbije ima novi posao. Detaljnije na sledecmo linku:
Da se postavi pitanje ko je ovog ustasoida angazovao i zasto???
Preporuke:
22
0
44
nedelja, 05 januar 2014 03:28
Istoricar
Sukob Vucica i Nikolica uopste nije bitan. Bitna je njihova politika koja vodi Srbiju u duznicko ropstvo. Onaj ko kontrolise tokove novca u nekoj drzavi, taj sigurno kontrolise i tu drzavu. Skandalozno je da se drzava zaduzuje a da niko na to ne obraca paznju. Prvo su rasprodali sve sto je u Srbiji vredelo a sada zaduzuju svakog gradjanina te zemlje. Pa neka mi neko objasni kakvu buducnost i perspektivu ceka Srbiju. Sta su pametno uradili, Vucic i Nikolic, na ekonomskom planu? Mene ne interesuje sto Vucic voidi politiku LDP-a vec kako ce ta politika uticati na zivot obicnog coveka...
Preporuke:
12
0
45
nedelja, 05 januar 2014 05:57
Serb
Nikolić posle predsedovanja malom Srbijom ide u penziju u svakom slučaju. To što je Vučiću predao stranku u stvari ju je predao stranim obaveštajnim službama iza kojih stoji zapadni vladajući finansijski kult.
Preporuke:
16
1
46
nedelja, 05 januar 2014 06:47
Suzuki
Može biti da postoji sukob, a možda i ne. Ili možda ne na onaj način kako ga mi vidimo. Nešto mi se čini da nam vladari iz sjenke da ne kažem iz inostranstva režiraju ovu podjelu.
Nismo li je već imali u vidu prozapadnog Tadića i patriote Jeremića? I dok dio poštenih glasača glasa za partiju sa raznim strujama u nadi da će patriota pobjediti, onaj prozapadni završava "posao" a pravi vladari trljaju ruke.
Sve u svemu marionete u toj "igri" mogu da budu čak i nesvjesne svojih uloga, ali sve dok se završava "posao" to i nije bitno.
Preporuke:
16
0
47
nedelja, 05 januar 2014 12:50
Bojan Todorović
Opet se prinadavamo da će se u neomiljenom vladajućem taboru desiti nešto loše, kao da će to doneti nešto dobro za nas i naše favorite, kao da će makar za milimetar promeniti pravac u kome se kreće Srbija.
Naravno – neće, ali moje mošljenje je da svaka konstelacija koja onemogućuje apsolutnu vlast jednog čoveka i podrazumeva saglasnost više činilaca za nas može biti pozitivna.
Apsolutnu vlast gospodara smo imali do 2000. i videli smo kako smo prošli...
@Goran Jevtović.
Moram da Vas zamolim za pomoć i pojašnjenje.
Pre neki dan čitajući komentare naiđoh na ironičnu opasku upućenu Vama od „Penzos kibicer“ komentatora. Duhovito upućuje istražitelje na Vas kao sveznalicu.
U odgovoru Vi mu poručujete :
A što se tiče "foliranja" i "preterivanja" u komentarima, izlistaj arhivu tekstova na ovom sajtu poslednjih pet godina i videćeš šta sam sve predvideo mnogo unapred. Filigranski precizno. (?!)
Preporuke:
7
5
48
nedelja, 05 januar 2014 12:51
Bojan Todorović
Zaintrigiran – potražih po sajtu.
Na moje veliko iznenađenje – ne nađoh ništa!
Da Vam pojasnim:
Svojevremeno ( baš tih pet – šest godina unazad, sa pauzama ) bio sam čest gost u komentarima. Ponekad i prečest .
To odlično znaju oni koji su zaista tada bili tamo...
Izlaze poznata imena ( neka još iz Politike ) Gđa Jasna Simonović, bianca, Dragoslav Pavkov, Miloš Kikić, Teofilo Stivenson ( koji iz opravdanih razloga više nije sa nama ) Moj veliki prijatelj poštovani G. Svetislav Kostić ( Veliki pozdrav g. Svetislave !) i mnogi drugi, ali Gorana Jevtovića nigde......
Tek negde 2010 sasvim sporadično ( odnosi se samo na Vukadinovićeve kolumne koje su ipak srž sajta ) i povremeno. To što sam našao svodilo se na pohvale Vukadinoviću, zaklinjanje u Vladiku Nikolaja i lamentiranje nad nepravdom prema Miloševiću.
Možete li mi pomoći ( i svim zainteresovanim čitaocima ) gde da nađemo ono što preporučiste „penzosu kibiceru“?
Unapred hvala. Todorović Bojan.
Preporuke:
7
5
49
nedelja, 05 januar 2014 13:58
Goran Jevtović
Bojan Todorović
Todoroviću, maliciozno i provokativno, kao i obično.
Šta očekujete od mene, da listam arhivu sajta da bi vama dokazivao šta sam pisao još 2009. u jesen o Tadiću i tadašnjoj vlasti. Posebno o njemu kao ministru odbrane i "reformi" vojske koju je izveo tako, da danas ne možemo da odbranimo ni Bežanijsku kosu?
Ne sećate se mojih pisanija o Tadićevom "bezbednosnom" tromesečnom kursiranju u SAD, u vreme kada se spremao da bude predsednik skupštinskog odbora DZ SCG za bezbednost (ovo što je sada Drecun), pa je tu "viziju" pokvario atentat na Đinđića?
Ukoliko se dobro sećam, a mislim da je tako, prvi koji je ovde pojasnio "šemu" po kojoj je izveden peti oktobar bio sam upravo ja.
Mislim na pikanterije koje su malo kome bile poznate iz razumljivih razloga.
I to u uslovima znantnih ograničenja, koja su u to vreme bila opravdana.
Bar dve godine pre nego što će SNS biti dovedena na vlast, pisao sam o toj kombinaciji zapadnih službi.
I vi to niste videli?
Preporuke:
11
4
50
nedelja, 05 januar 2014 14:48
G.S.
Sumnjam da Zapad nije zainteresovan za to ko će voditi Srbiju,jer oni su sve planirali no nikada nisu računali da planovi mogu da im se izjalove.Zadatak onih koji su političari po profesiji,i onih koji su uvučeni u politiku iz razloga koje je "seljak" naveo, a nisu političari,je da doprinesu propasti svih planova davitelja Srbije.Amerikanci traže promenu Izbornog zakona jer znaju kako se kradu izbori(znamo i mi)kao što znaju da je potpuno svejedno ko će biti na čelu Amerike ili bilo koje države Evrope.Na čelu tih država su uglavnom ličnosti "flekavih biografija".Dakle,naš zadatak je da nadmudrimo gazdu,prvi put posle nekoliko desetina godina a to možemo ako prekinemo Evropske integracije i krenemo u integracije sa Rusima koji mogu da nam pomognu da rešimo sve bankarske cake.Neka naša vlast uradi tako i neka zatraži pomoć stručnih ljudi,ima ih među nama,i eto nama najjednostavnijeg stupanja na put izlaska iz ove vrlo kompleksne krize.
Preporuke:
6
0
51
nedelja, 05 januar 2014 15:20
Turas
Sve lepo miriše na srbsku kuhinju. Kada su srbski politikanti -pogotovu tzv."naprednjaci"-kakav paradoksalni nadev , bili složni ?.Što se njihove današnje nazadnjačke politike ,kojoj kumuju naši zapadni "prijatelji",tiče ona je logična i pozitivnog finala nikada nije bilo pa neće ni ovoga puta.Naravno, Đođev komentar samo nam otvara oči , da spremimo kožu za nastupajuće , obećane boljitke u 2014 godini Braćo Srbi, želim da vama zaskiči prase za Božić- ali ne vi .Srećni Božićni i Novogodišnji praznici !
Preporuke:
10
0
52
nedelja, 05 januar 2014 18:04
seljak bezemljaš
Nije to samo SNS. Ali o njima je reč. Sve su priče lažne osim priče o borbi za vlast.Gvozdeni zakon naših partija UNUTRAŠNjI SUKOB. O tom paklu unutrašnjih odnosa niko ne priča. Šta da kaže. Da su ga saplitali, klevetali,.....kada je to i sam radio.
Rukovodstva naših partija popunjavaju se iz ogromnog rezervoara nosioca lažnih biografija.
(znate ono generalni direktor gradske čistoće i sedam zamenika i dvanaest pomoćnika i dvadeset savetnika ili radnik u kulturi ugledan pisac ili
ma da ne dužim nesposobnjaković koji sam sebe i sve oko sebe laže da zna nešto da radi)Pristižu novi.
Postaju i opstaju na davno zbunjenim i sluđenim masama koje čekaju čudo. I mase i lideri im stalno menjaju strane.
"Prva proleterska protiv prve šumadijske" oceniće moj pronicljivi sagovornik 1970 i neke političke prilike u Srbiji.
Dve strane u borbi za vlast uz podršku stranog faktora. Pa koja strana bude koperativnija.
Bombarderi su 1999 otklonili izvesne "anomalije" i vratili mehanizam koji važi od 1944
Preporuke:
13
0
53
nedelja, 05 januar 2014 20:51
drJela Bisic
Moze li da postoji pozoriste bez gledalaca?Zamislite ceo mehanizam pravljenja pretstave,a bez gledalaca?Na nasoj politickoj sceni,vec oko polovine gledaca je odustalo od gledanja,ne pojavjuju se,ne kupuju karte.Ne izlaze na izbore.Kao sto ja,na primer(a i mnogi drugi)ne pratimo sportska zbivanja,ne idemo na utakmice,ne pamtimo rezultate,ne navijamo-tako i vi,dragi gradjani Srbije(a ne samo komentatori)prestanite da se zamajavate sa nasom "politickom"scenom.Bez vas,vernih gledalaca dogadjaja na toj sceni,i vernih komentatora raznih letitica koje nam se serviraju-ne bi ni bilo scene.Zamislite(divotu)da svi gradjani Srbije,odjednom,prestanu da se interesuju za politiku,prestanu da citaju novinske izvestaje o njoj(kao sto ja ne citam clanke o raznim starletama i slicnima)Prestanu da izlaze na izbore.Prestanu da se uclanjju u partije.Prestanu da odgovaraju na ankete koje(valjda)daju rejtinge.Prosto se iskljuce iz tog cirkusa.Mozda mislite da bi to bilo lose,jer bi se gradjanima radilo...
Preporuke:
2
0
54
nedelja, 05 januar 2014 20:53
drJela Bisic
...o glavi,a da oni o tome sta im se sprema nemaju pojma,Ne ucestvuju u tome.Pa sta?Ne tako davno,dok se vecina danasnje Srbije nalazila pod Turskom vlascu,Sultani i njihove Porte donosili su odluke o kojima nista nismo znali,na koje se nismo spremali,nismo,naravno u njima ucestvovali.Kada je odluka donesena,i kada je imala da se primenjuje i na nama,na svakom pojedincu-snalazili smo se,kako je ko znao i umeo,i vidi se da smo sve to preziveli.Nismo citali novine,uclanjivali se u partije,glasali,slusali sednice parlamenta.I vidi se da nam nije ni trebalo.Ne kazem vam da postanete apoliticni.Ovo sto se u Srbiji desava uopste nije politika.Savetujem da pocnemo da sami,za sebe,medjusobno,diskutujemo pametna pitanja,jer odgovori na ta pitanja uticu na nas zivot i buducnost nase zemlje.Kako razresiti srpsku ekonomiju?Kako osnivati,i(u sivoj zoni)voditi mala i srednja preduzeca?Kako zaposljavati ljude?Kako vaspitavati i skolovati svoju decu?Kako se leciti,van institucija sistema,koji i ...
Preporuke:
0
0
55
nedelja, 05 januar 2014 20:55
drJela Bisic
...nije sistem uopste?Svako ko je(makar neuspesno)pokusao da napise dramu ili komediju,zna da je,zanatski,nacin pisanja ovih dela bio vec davno razradjen pre Aristofana i drugih grckih klasika.Imate standardne likove,koji igraju svoje uloge,i menjaju se,od epohe do epohe,samo imena likova,scenografija i kostimografija.To se zna.Isto je i u politici,stvar je razradjena.Imate jednu glavnu partiju,koja stupa u saveze sa drugima,pa se savezi raskidaju,prvi i drugi se svadjaju...sve je to jedno pozoriste za birace/gledaoce.Izadjite iz pozorista,napravite peralelno pozoriste,napravite svoje pozoriste.Igrajte svoje igre,za svoje zadovoljstvo(i korist).Ostavite sve ove klovnove da igraju sami sebi.Tek to ce biti stvarno smesno.
Preporuke:
0
0
56
ponedeljak, 06 januar 2014 00:06
drJela Bisic
U duhu gore napisanog,pogledajte clanak udanasnjem Blicu"Studentima najvazniji...".Citala sam ga posto sam poslala komentar.
Mene to podseća na "Protokole sijonskih mudraca" - stvoriti haos da bi konačno dolazak autokrate i apsolutnog gospodara svet doživeo kao olakšanje.
P.S. Ne ulazim u to da li su "Protokoli" autentični, falsifikat, podmetačina, mit...
Preporuke:
4
0
58
ponedeljak, 06 januar 2014 10:45
drJela Bisic
Srecan Bozic,svina!Protokoli su odlicno napisani,sto ne znaci da su ih napisali oni,koji se za to nabedjuju.Treba ih citati,kao zivotno uputstvo,bez namere da se otkrije autor.
Preporuke:
0
0
59
sreda, 08 januar 2014 10:22
Dostojevski
@ Stefan Valjevo
Sjajna analiza brate poštovani sve šizofrenije koja prati Naprednjake tj. SNS . Formirao ih je Zapad - antisrpske službe iz USA / UK ali ih njihovi glasači koji su ja ne bih kazao kao ti da su 80 % za Ruse tj Srbe a 20 % za NATO . Ja bih kazao 70 % za Ruse a 30 % za NATO ali problem za srpstvo počinje jer NATO / Zapad odrađuje preko Vučićeve ekipe šta je za njih radio Boris Tadić / Dinkić / Stefanović Borislav / Šutanovac i slični kao Čović . Izdajnici 1 / 1 . E sada nastupa šizofrenija . Umjesto da SNS brani Kosmet jer su kazali da je Tadić ustaša i izdajnik i da će sve njegove izdaje oni poništiti oni su još gori od Tadića,sramniji . I sada pošto je članstvo naprednjaka zbir skupljen bez uvrede s koca i konopca , bivši radikali ali i dosta DOSmanlija onda imamo šizofreniju da Vučić izdaje KiM ali da u Pravdi koja je važila kao Naprednjački list Briselski Sporazum tj izdaju čitaoci Pravde osude - isto važi za ankete Kurira ali da istovremeno izbore na Voždovcu dobije SNS
Preporuke:
0
0
60
sreda, 08 januar 2014 10:45
Dostojevski
Nastavak 2 . Dakle sve vezano za Naprednjake tj. SNS je šizofrenija što je odlično primjetio brat STEFAN VALjEVO . Izbore su dobili kao i Dačić na patriotizmu ali vode politiku izdaje KiM a slične stvari spremaju i ostalim Srbima . List PRAVDA je važila kao Naprednjačka a Kurir uređuje Alekova ekipa . U anketama da li ste za Rusiju ili NATO u Pravdi i Kuriru i u anketi da li valja Briselski sporazum skoro svi su za Rusiju i odbranu Kosmeta i osuđuju Briselsku veleizdaju . Dakle članstvo Naprednjaka jedno misli ali vrh Naprednjaka - Alekova ekipa sasvim drugo radi , i šta - umjesto da članstvo SNS-a a nažalost ogromno je izgleda traži vanredne izbore i krivca za okretanje NATO-u i Briselsku veleizdaju oni nagrađuju tog istog Aleka sa ubjedljivom pobjedom na lokalnim izborima . Izdaju KiM . a članstvo je kao fol za odbranu KiM a onda članstvo umesto da ih kazni na izborima oni ih nagrade . STRAŠNO . Srpskom narodu su popili mozak , SPECIJALNI RAT medijski iz dana u dan , jadno , žalosno
Stisni sake, stisni zube
budi sto jesi, pokazi sto znas
hodaj pravo, ne gubi nadu
imaj vjere, tvoje vrijeme ce doc'
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava
Ref. 2x
Svijet voli pobjednike
voli zlatno znamenje
kada si prvi svega si vrijedan
na tronu moze biti samo jedan
Na tvome putu uvijek ce biti
onih sto mrznjom krecu u boj
njihove duse su sitne duse
njihova srca su bez ljubavi
Jer zivot nije ni bajka ni san
zivot nas tjera u novi dan
preko trnja i kamenja
ponesi boje svojih zastava
Ref. 2x
Crkva pokajnica-promena politike-izneveravanje biračke volje-izdaja zemlje.....najlogičniji mogući sled stvari.
Prodas kuma - odrekao si se Boga!
Suspenduješ Ustav - odrekao si se zakona!
Držimo se mi Njegoša: Bog na nebu, Rusija na zemlji!
Pa jel zapad podigo celu finasijsku, obaveštajnu i medijsku mašineriju, stavio im na raspolaganje celu drugu Srbiju da bi se oni sad međusobno svađali ili da bi obavili posao konačne predaje Kosmeta i uništenje Srbije i njene privrede ?!
Stvarno začuđujuće, ne znam kako su im ovo dopustili u Berlinu i Vašingtonu.
Ja bih ipak dodao da je sve ovo što gledamo dirigovano i vođeno iz jednog obaveštajnog centra, koji nam je ove plaćene podanike instalirao kao poslušne marionete.
Velika, prljava, perfidna subverzivna igra.
Ništa se ne dešava slučajno i sve je dozirano u meri koja je potrebna da bi se ostvarili glavni ciljeve u razorenoj Srbiji.
Šta imamo sada, zamajavanje perifernim stvarima, iako se i njima drastično krši Ustav, da bi ono glavno, a to je implementacija "sporazuma" iz Brisela, prolazila glatko, s jedne, i dalje zaduživanje i pljačkanje Srbije, s druge strane.
S treće strane - udaljiti Rusiju!
Da li primećujemo kako je KosMet sve manje prisutan u medijima?
Po čitav dan se zamajavamo šta je ova plavuša izjavila, šta je mislila, koga je pikirala, oće li izbori, neće li, ko prisluškuje predsednika, jesu li mu zamenjene gume...?
Strategija koju je 60 godina razradio "Tavistok institut" iz Londona za potrebe Imperije.
Isto kao što je Šešelj lakomisleno ostavio stranku Tomi i Aci, pa je ovi rasturili i praktično preuzeli politiku LDP-a. Sramno da ne može biti sramnije.
Ukoliko postoji ovaj razdor, tome je razlog sto je Vucic bez ikakvih zasluga i vrednosti bilo politickih bilo ljudskih dobio vlast prvi put, i odmah se pretvorio u malog firera, i to najgore vrste: onog sto iza kamera i javnosti pravi spiskove za cistke, razbija vrata ako mu neko ne udovolji, dok pred kamerama glumi (jako tesko i lose) umerenog, sabranog, kontrolisanog demokratu. Ali to mu toliko tesko pada da se kontrolise, da mora cesto da pravi prekide, i da glumi. Dakle krije pravo lice huliganskog dripca i silsedjije, kome je jedino stalo do vlasti i sve cini da o sebi stvori kult licnosti.
Dakle najveca opasnost za ono malo prostalo demkoratije u Srbiji. Sroga, hteli ili ne potrebno je dati Tomi pomoc, jer je bezopasniji za ovu Srbiju.
I izborni sistem koji je na snazi, kreirali su nam stranci. Taj sistem je "oplemenjen" sa ženama, fol radi ravnopravnosti, što je čista obmana. Zadatak tih žena je da lideru, koji je ujedno vlasnik stranke, obezbedi većinu. Muška većina nije pouzdana.
Ono što SNS drži na okupu je lični interes. Tako je napravljena stranka a tako će se i raspasti.
Nema tu ideologije. Oni se time čak i ponose.
Nedostatak artikulisanih atraktivnih alternativa u političkom životu Srbije je razlog pasivizacije građana. Ali se stvari menjaju. Ljudi shvataju da ako se ne bave politikom politika će se baviti njima.
Pojavljuju se i artikulisane alternative koje obećavaju. Stidljivo ali se pojavljuju.
Nije sve isto.
U pravu ste, klasično zamajavanje raje, dimne zavese.
Sve čine za apsolutnu propast Naroda i Države.
Nama, narodu, jedan od prioriteta morao bi da bude da ih stavimo u poziciju da svoje lične dugove, a očigledno je da ih imaju, plate iz svoga "džepa".
Neshvatljivo i neodrživo je da oni koji svojim "delima" (krivokletstvo, ne poštovanja date reči, ...), kakve u svom okruženju preziremo, i dalje prave nepopravljivu štetu.
Nek se raspadnu, nek se međusobno istrebe, ne bi li nam bar malo laknulo.
p.s. ajde da nekako zaživi Inicijativa za spas Srbije NSPM, sa dopunama koje su neophodne zbog nedela ove kamarile u protekle 2 godine.
Nikolić će bit srećan ako ne završi u zatvoru.
Ali čitajući svakodnevno razne njegove izjave, najave i obećanja pitam se koliko nizak IQ treba čovek da ima da bi prihvatio bilo šta za ozbiljno od ovog modernog Barona Minhauzena.
Bravo gospodine Jeftovicu za Vas komentar.To i jeste sustina.ZAMAJAVANJE
Žene i muškarci su hormonske mašine.Stara učenja kažu da su deca emotivno vezana za majku,ne za oca koji njima vlada isključivo autoritetom.Motor ove neobične "simbioze"je ipak ministarka,jer je Vučić "slabiji pol." Ali to je nebitno,bitno je samo to da svi uočavamo disfunkcionalnost koja je pogubna za Srbiju u ovim teškim trenucima.
Mizogen je blaga reč za ono što vi mislite o ženama. Pokušajte da tako nešto ispričate Merkelovoj na uvo.
Prilično sam siguran da je ovo manevar ove dvojice da istisnu Dačića, koji uvek može da se pozove na to da je izvršavao volju SNS i većine naroda, i da se opet izvuče nekažnjen i "čist", a da za fijasko ove vlasti budu odgovorni Vučić, Nikolić i SNS.
Činjenice su poražavajuće; i takvi, ubedljivo dobijaju izbore koji slede za neki mesec- jer nema ko da ih ugrozi...
Ili, kako to neko nekad reče- spasa nam nema, propasti nećemo...
...a možda i hoćemo...
@srpski seljak
Dobri komentari.
Ovo što mi sada gledamo i na žalost živimo (preživljavamo), pripada njihovoj osnovnoj strategiji vođenja (za mase nevidljivog) psihološko-propagandnog rata, a oni tu strategiju stručno nazivaju "Teorija šoka budućnosti".
Šta je u osnovi te strategije koja je uslov da bi se bilo koja druga, prikrivena ili direktna (kao što je oružana agresija) strategija primenjivale?
Neprekidno bombardovati kolektivnu svest tolikom količinom promena, događaja i kontradiktornih informacija, da to preopterećenje i isključuje analitičnost uma, pa jedinka bira lakši put i, jednostavno, potčinjava se vlastima, odnosno, onima koji stoje iza "vlasti".
Pozdrav Drinku, Draganu i Dragonu 13 !
@ g. Jevtović
G. Vukadinović je jedan od najoštrijih kritičara režima i analitičara u Srbiji. Naravno, onoliko koliko mu to profesija i etika dozvoljava. Što je i opravdano. Da bi se efikasnije delovalo protiv sadašnjih vlastodržaca, mi moramo upoznati dešavanja u suprotnom taboru. Zato su ove analize veoma bitne.
Obzirom da stojimo iza naših komentara, mi možemo sebi dozvoliti da oštro i nepoštedno kritikujemo sadašnju političku kliku. I ja sam istomišljenik g. Jevtovića ( kao i mnogih) da nije važno koliko je ko kriv iz te klike, već da oni svi vuku za isti "pajvan". Kao nedovoljno upućen, izbegavam da se upuštam u pojedinosti, jer postoji opasnost da ću se "izgubiti".
G. Jevtović nas (ostale komentatore) često zbuni i iznenadi svojim poznavanjem i komentarima. Zato sam mišljenja da bi mu trebalo pružiti više prostora na ovom sajtu (ili bar vid neke saradnje), kako bi mi imali bolji uvid u aktuelna dešavanja.
Izbori se ne dobijaju na rezultatima, nego na obecanjima. Sada ce program za cudotvorni oporavak Srbije. Ocajni narod ce to jedva docekati.
A za dosadasnje rezultate uvek se moze reci da su bili losi zbog mrskih koalicionih partnera.
Već sam pisao ranije, da je Toma manje zlo od Vučića, dodao bih mnogo manje, i u ovoj borbi ga treba podržati, ako je povede a ne izneveri.
Neki govore da Toma "plaća"...ali šta je sa Vučićevim plaćanjem??? To plaćanje je mnogo potrebnije za spas Srbije i Srpskog naroda.
T.Nikolić je popuštao pritiscima, i činio greške. Ima mandat Predsednika na pet godina i neka ne podleže orkestriranoj buci i napadima, koji će biti koordinirani, Neka ih odbije bez pardona, i organizuje blok otpora SNS propasti Srbije i SNS vrhuški.Dobiće podršku patriotskog dela Srbije.
Mislim da su NATO (USA EU) gazde, u fazi stvaranjae SNS i davanja logističke podrške, NAMETNULE Nikoliću obavezu da, posle izbora za Predsednika, Stranku PREDA Vučiću. Cilj je bio da Nikolić kao Predsednik Države bude oslabljen, a na ovaj način, znajući Vučićevu psihologiju, oni taj cilj postižu. Neće NATO gazde da neko bude toliko jak da može da im okrene leđa. Priča o "demokratičnosti" da Predsednik "bude predsednik svih građana" je priča za naivne. Gazdama je bitan njihov interes a ne demokratija (to im kod Tadića nije smetalo).
Mislim da je Nikolić bio svestan toga kada je NEVOLjNO predavao Stranku Vučiću. Vučić je zaveo diktaturu u Stranci, a diktatura je i u Srbiji, bar što se tiče medija i nepoštovanja Ustava. Po pogubnosti i štetnosti Vučić se ne razlikuje od B.Tadića,Č.Jovanovića, N.Čanka,...
Uvaženi Mile, hvala za komplimente.
Nije mi namera da zbunjujem čitaoce, već pokušavam da, na osnovu iskustva pre svega, dam neki doprinos razumevanju ovog ludila u kojem ćemo, ne budemo li nešto konkretno preduzeli ili nas sami Bog ne pogleda, biti raščerečeni kao država i kao narod.
Problem je što nas je zaskočilo opasno globalističko zlo u vidu prave hobotnice sa pipcima na sve strane.
Sa njom se ne može izaći na kraj redovnim sredstvima i uobičajnim metodama.
A ponajmanje nekakvim izborima, vanrednim ili redovnim, svejedno, u uslovima perfidne ali potpune okupacije gde je petnaestogodišnji medijski mrak prešao u neskrivenu medijsku torturu.
Pritom, sve poluge vladanja su im na raspolaganju i ogroman novac kojim na mafijaški način rešavaju svaku situaciju.
Da, od stranaka su napravili mafijaška udruženja.
Uz to, vrlo duga okupacija višestruko je multiplikovala brojne posledice. I pitamo se zašto je narod zastrašen, u panici i sl.
Srdačan pozdrav!
http://www.vecernji.hr/hrvatska/pravila-su-postrozena-srbija-ce-imati-teze-pregovore-nego-mi-913225
Da se postavi pitanje ko je ovog ustasoida angazovao i zasto???
Nismo li je već imali u vidu prozapadnog Tadića i patriote Jeremića? I dok dio poštenih glasača glasa za partiju sa raznim strujama u nadi da će patriota pobjediti, onaj prozapadni završava "posao" a pravi vladari trljaju ruke.
Sve u svemu marionete u toj "igri" mogu da budu čak i nesvjesne svojih uloga, ali sve dok se završava "posao" to i nije bitno.
Naravno – neće, ali moje mošljenje je da svaka konstelacija koja onemogućuje apsolutnu vlast jednog čoveka i podrazumeva saglasnost više činilaca za nas može biti pozitivna.
Apsolutnu vlast gospodara smo imali do 2000. i videli smo kako smo prošli...
@Goran Jevtović.
Moram da Vas zamolim za pomoć i pojašnjenje.
Pre neki dan čitajući komentare naiđoh na ironičnu opasku upućenu Vama od „Penzos kibicer“ komentatora. Duhovito upućuje istražitelje na Vas kao sveznalicu.
U odgovoru Vi mu poručujete :
A što se tiče "foliranja" i "preterivanja" u komentarima, izlistaj arhivu tekstova na ovom sajtu poslednjih pet godina i videćeš šta sam sve predvideo mnogo unapred. Filigranski precizno. (?!)
Na moje veliko iznenađenje – ne nađoh ništa!
Da Vam pojasnim:
Svojevremeno ( baš tih pet – šest godina unazad, sa pauzama ) bio sam čest gost u komentarima. Ponekad i prečest .
To odlično znaju oni koji su zaista tada bili tamo...
Izlaze poznata imena ( neka još iz Politike ) Gđa Jasna Simonović, bianca, Dragoslav Pavkov, Miloš Kikić, Teofilo Stivenson ( koji iz opravdanih razloga više nije sa nama ) Moj veliki prijatelj poštovani G. Svetislav Kostić ( Veliki pozdrav g. Svetislave !) i mnogi drugi, ali Gorana Jevtovića nigde......
Tek negde 2010 sasvim sporadično ( odnosi se samo na Vukadinovićeve kolumne koje su ipak srž sajta ) i povremeno. To što sam našao svodilo se na pohvale Vukadinoviću, zaklinjanje u Vladiku Nikolaja i lamentiranje nad nepravdom prema Miloševiću.
Možete li mi pomoći ( i svim zainteresovanim čitaocima ) gde da nađemo ono što preporučiste „penzosu kibiceru“?
Unapred hvala. Todorović Bojan.
Todoroviću, maliciozno i provokativno, kao i obično.
Šta očekujete od mene, da listam arhivu sajta da bi vama dokazivao šta sam pisao još 2009. u jesen o Tadiću i tadašnjoj vlasti. Posebno o njemu kao ministru odbrane i "reformi" vojske koju je izveo tako, da danas ne možemo da odbranimo ni Bežanijsku kosu?
Ne sećate se mojih pisanija o Tadićevom "bezbednosnom" tromesečnom kursiranju u SAD, u vreme kada se spremao da bude predsednik skupštinskog odbora DZ SCG za bezbednost (ovo što je sada Drecun), pa je tu "viziju" pokvario atentat na Đinđića?
Ukoliko se dobro sećam, a mislim da je tako, prvi koji je ovde pojasnio "šemu" po kojoj je izveden peti oktobar bio sam upravo ja.
Mislim na pikanterije koje su malo kome bile poznate iz razumljivih razloga.
I to u uslovima znantnih ograničenja, koja su u to vreme bila opravdana.
Bar dve godine pre nego što će SNS biti dovedena na vlast, pisao sam o toj kombinaciji zapadnih službi.
I vi to niste videli?
Rukovodstva naših partija popunjavaju se iz ogromnog rezervoara nosioca lažnih biografija.
(znate ono generalni direktor gradske čistoće i sedam zamenika i dvanaest pomoćnika i dvadeset savetnika ili radnik u kulturi ugledan pisac ili
ma da ne dužim nesposobnjaković koji sam sebe i sve oko sebe laže da zna nešto da radi)Pristižu novi.
Postaju i opstaju na davno zbunjenim i sluđenim masama koje čekaju čudo. I mase i lideri im stalno menjaju strane.
"Prva proleterska protiv prve šumadijske" oceniće moj pronicljivi sagovornik 1970 i neke političke prilike u Srbiji.
Dve strane u borbi za vlast uz podršku stranog faktora. Pa koja strana bude koperativnija.
Bombarderi su 1999 otklonili izvesne "anomalije" i vratili mehanizam koji važi od 1944
Mene to podseća na "Protokole sijonskih mudraca" - stvoriti haos da bi konačno dolazak autokrate i apsolutnog gospodara svet doživeo kao olakšanje.
P.S. Ne ulazim u to da li su "Protokoli" autentični, falsifikat, podmetačina, mit...
Sjajna analiza brate poštovani sve šizofrenije koja prati Naprednjake tj. SNS . Formirao ih je Zapad - antisrpske službe iz USA / UK ali ih njihovi glasači koji su ja ne bih kazao kao ti da su 80 % za Ruse tj Srbe a 20 % za NATO . Ja bih kazao 70 % za Ruse a 30 % za NATO ali problem za srpstvo počinje jer NATO / Zapad odrađuje preko Vučićeve ekipe šta je za njih radio Boris Tadić / Dinkić / Stefanović Borislav / Šutanovac i slični kao Čović . Izdajnici 1 / 1 . E sada nastupa šizofrenija . Umjesto da SNS brani Kosmet jer su kazali da je Tadić ustaša i izdajnik i da će sve njegove izdaje oni poništiti oni su još gori od Tadića,sramniji . I sada pošto je članstvo naprednjaka zbir skupljen bez uvrede s koca i konopca , bivši radikali ali i dosta DOSmanlija onda imamo šizofreniju da Vučić izdaje KiM ali da u Pravdi koja je važila kao Naprednjački list Briselski Sporazum tj izdaju čitaoci Pravde osude - isto važi za ankete Kurira ali da istovremeno izbore na Voždovcu dobije SNS