Nikoliću se približava cepanje stranke,a neće dugo biti ni predsednik.Pa nemože on da prestavlja i Srbiju i Rusiju toga nema nigde ni u Bangladešu; radi direktno na štetu zemlje i mora se ograničiti u svome delovanju.Najgore je što on misli da ga Rusi podržavaju,a kabinet mu je sastavljen od saradnika svih službi bezbednosti.Četnički vojvoda nemože biti dugo predsednik Srbije.
Препоруке:
23
183
2
субота, 04 јануар 2014 15:41
Милисав
Оваде вероватно највише губи Чеда, јер страни фактор има јачег играча Вучића.
Препоруке:
205
3
3
субота, 04 јануар 2014 15:45
ЧАМЏИЋ АМИР
Ја то видим на начин као што је у овој пјесми испод:
Стисни саке, стисни зубе
буди сто јеси, покази сто знас
ходај право, не губи наду
имај вјере, твоје вријеме це доц'
Јер зивот није ни бајка ни сан
зивот нас тјера у нови дан
преко трња и камења
понеси боје својих застава
Реф. 2x
Свијет воли побједнике
воли златно знамење
када си први свега си вриједан
на трону мозе бити само један
На твоме путу увијек це бити
оних сто мрзњом крецу у бој
њихове дусе су ситне дусе
њихова срца су без љубави
Јер зивот није ни бајка ни сан
зивот нас тјера у нови дан
преко трња и камења
понеси боје својих застава
Реф. 2x
http://www.youtube.com/watch?v=FFqD1aj0GOw
Препоруке:
41
5
4
субота, 04 јануар 2014 15:47
Драгославић
Има Бога! Тома доживљава оно што је учинио свом куму Шешељу. Не бих се изненадио да ускоро читамо како један другом раде о глави: историја се понавља!
Црква покајница-промена политике-изневеравање бирачке воље-издаја земље.....најлогичнији могући след ствари.
Продас кума - одрекао си се Бога!
Суспендујеш Устав - одрекао си се закона!
Држимо се ми Његоша: Бог на небу, Русија на земљи!
Препоруке:
208
7
5
субота, 04 јануар 2014 16:08
Član sns
Nikad smešnija izjava Zorana Babića da se u SNS neguju razlićitosti, vec naprotiv gasi se ista a neguje ido poklonstvo, bahatost kao i ignorisanje mišljenje članstva.
Препоруке:
184
5
6
субота, 04 јануар 2014 16:16
Бојан, Приштина
Ја стварно не знам како Тома, Вучић и њихови кланови имају храбрости да се свађају, и одакле им уопште идеја за то.
Па јел запад подиго целу финасијску, обавештајну и медијску машинерију, ставио им на располагање целу другу Србију да би се они сад међусобно свађали или да би обавили посао коначне предаје Космета и уништење Србије и њене привреде ?!
Стварно зачуђујуће, не знам како су им ово допустили у Берлину и Вашингтону.
Препоруке:
153
2
7
субота, 04 јануар 2014 16:16
Zemunac
Sigurno je da gdja MIHAJLOVIC radi za interese Unije,koji su u slucaju Juz.Toka protiv interesa Srbije.Uniji smetaju cak i prevoznik iz Emirata,kao i saradnja sa Kinom i BRIKSOM.Prete i uvodjenjem sankcija,zbog azilanata.Ako su vec morali,zbog kredita,da predaju Kosovo,sada je vrema da kazu NE,raznim uslovima i ucenama,jer to ne sme nijedna normalna vlada da prihvati.Najavljuju otpustanje radnika,sve zbog preporoda,KOJI NIKAKO DA STIGNE.Ako prave izbore,uz datum za UNIJU,treba traziti od ekspertske vlade rezultate KOJIH NEMA.Gde je preporod SRBIJE?Gdine.Vukadinovicu,treba izabrati NOVE LJUDE,prave socijaliste I PATRIOTE da nas spasu od UCENA I KREDITA.Treba organizovati bar poljoprivredu!
Препоруке:
89
6
8
субота, 04 јануар 2014 16:18
liberalno napredna stranka
Mislim da je još čuvanija tajna da će se Vučić sa Čedom kad-tad uortačiti a možda i integrisati. Greška je što se na ovo ne ukazuje na vreme jer nijedna politika ne uspeva kod Srba kao politika svršenog čina. Pa evo i žuti se sa Tadićem vraćaju u igru, a poznato je da on ne miriše Čedu tako da, braćo Srbi, ako nas Tadić bude branio od Čede i PPV-a možda i ne preživimo sve ovo stradanje!
Препоруке:
134
1
9
субота, 04 јануар 2014 16:20
Veritas Triumphus
Nije problem sto se SNS raspada, to nikad i nije bila stranka niti namera da se nesto stvori, oni su stvoreni da se da kosovo, predali su ga, njihova misija je zavrsena, kraj je definitivan, ali ostavimo se SNS-a i tih malih ljudi, treba da se vidi sta dalje i kako spasiti srbiju....ako vec i nije suvise kasno da se spasi bilo sta....jer iskreno, da li bilo ko vidi nekog ko ima tu snagu....ne da srusi vucica, ma jok, to i nije neki problem, problem ce biti sastaviti raspadnutu srbiju, a to je tek pocetak...jer pogledajte, ministar spoljnih poslova hoce da preda i ambasade stranim drzavama....nije problem to sto je rekao, vec lakoca sa kojom govori...jer iskreno, ima li koga da ga ukori? e, to je ono sto je opasno!
Препоруке:
108
4
10
субота, 04 јануар 2014 16:28
Сале
Ал нас је кренуло! Опет треба бирати између два зла, између тога ко је мањи издајник. Па докле више да бирамо ко је мање лош? Има ли ова Србија некога ко може доћи на власт а да није тотални идиот?
Препоруке:
134
3
11
субота, 04 јануар 2014 16:40
Горан Јевтовић
Микро анализа стања у тзв. владајућој странци одлична Ђорђе.
Ја бих ипак додао да је све ово што гледамо дириговано и вођено из једног обавештајног центра, који нам је ове плаћене поданике инсталирао као послушне марионете.
Велика, прљава, перфидна субверзивна игра.
Ништа се не дешава случајно и све је дозирано у мери која је потребна да би се остварили главни циљеве у разореној Србији.
Шта имамо сада, замајавање периферним стварима, иако се и њима драстично крши Устав, да би оно главно, а то је имплементација "споразума" из Брисела, пролазила глатко, с једне, и даље задуживање и пљачкање Србије, с друге стране.
С треће стране - удаљити Русију!
Да ли примећујемо како је КосМет све мање присутан у медијима?
По читав дан се замајавамо шта је ова плавуша изјавила, шта је мислила, кога је пикирала, оће ли избори, неће ли, ко прислушкује председника, јесу ли му замењене гуме...?
Стратегија коју је 60 година разрадио "Тависток институт" из Лондона за потребе Империје.
Препоруке:
158
9
12
субота, 04 јануар 2014 16:45
Драган
„Вучић контролише странку коју му је Николић лакомислено и `на тацни` поклонио
Исто као што је Шешељ лакомислено оставио странку Томи и Аци, па је ови растурили и практично преузели политику ЛДП-а. Срамно да не може бити срамније.
Препоруке:
138
5
13
субота, 04 јануар 2014 16:45
Slavomir Srpski
U ovoj podeli u SNS, ja licno podrzavam Tomu jer je on jedini legitimno izabran na izborima, pa ima narodni legitimitet, bez obzira na velike manjkavosti i neolucnost i nepostovanj predizbornih obecanja.
Ukoliko postoji ovaj razdor, tome je razlog sto je Vucic bez ikakvih zasluga i vrednosti bilo politickih bilo ljudskih dobio vlast prvi put, i odmah se pretvorio u malog firera, i to najgore vrste: onog sto iza kamera i javnosti pravi spiskove za cistke, razbija vrata ako mu neko ne udovolji, dok pred kamerama glumi (jako tesko i lose) umerenog, sabranog, kontrolisanog demokratu. Ali to mu toliko tesko pada da se kontrolise, da mora cesto da pravi prekide, i da glumi. Dakle krije pravo lice huliganskog dripca i silsedjije, kome je jedino stalo do vlasti i sve cini da o sebi stvori kult licnosti.
Dakle najveca opasnost za ono malo prostalo demkoratije u Srbiji. Sroga, hteli ili ne potrebno je dati Tomi pomoc, jer je bezopasniji za ovu Srbiju.
Препоруке:
88
12
14
субота, 04 јануар 2014 17:01
дете
Замислите тај шизофрени ум напредњака, споља налицкани провинцијалци,а у души лдп-овски еуропејци.Горе него млади скојевци после другог светског рата, доказ да еволуција не постоји.
Препоруке:
126
6
15
субота, 04 јануар 2014 17:32
Žalosna sova
Tomislav je dovoljno iskusan da zna čim Vučić postane Premijer njega sleduje samo uloga eventualnog domaćina Josipoviću, Izetbegoviću i Jahjagi. Ni ovako Tomu niko ništa ne pita, a posle izbora ne mora ni da dolazi u Beograd nego da u miru božijem gradi crkvu Pokajnicu u Bajčetini. Sve se vraća, sve se plaća.
Препоруке:
99
3
16
субота, 04 јануар 2014 17:32
Дринко Кончаревић
И овај сукоб отвара питање о улози жене у политици. Ја ни једну жену, у више од педесет година, не памтим по нечем позитивном. Можда је проблем у њиховој притајеној сексуалној фантазији коју не могу да остваре у свом платонском односу са вољеним мушкарцем-вождом. "Прошетајмо" кроз странке на нашој политичкој сцени од распада СФРЈ а старији могу ово прошире и на раније периоде. У скупштинским расправама неке су у име "вожда" проклињале друге, друге се понашале као "тигрице" ако им неко дирне вољеног "вожда". Зорана се потпуно уклапа у овај модел. Уњеном понашању нема ништа народу на ползу већ само на штету. Ово је изразито у питању однос према "мами еу".
Препоруке:
74
15
17
субота, 04 јануар 2014 17:43
Дринко Кончаревић
@Горан Јевтовић,
И изборни систем који је на снази, креирали су нам странци. Тај систем је "оплемењен" са женама, фол ради равноправности, што је чиста обмана. Задатак тих жена је да лидеру, који је уједно власник странке, обезбеди већину. Мушка већина није поуздана.
Препоруке:
84
11
18
субота, 04 јануар 2014 17:54
Српски сељак
У суштини и једна и друга струја у СНС-у губи компас.
Оно што СНС држи на окупу је лични интерес. Тако је направљена странка а тако ће се и распасти.
Нема ту идеологије. Они се тиме чак и поносе.
Недостатак артикулисаних атрактивних алтернатива у политичком животу Србије је разлог пасивизације грађана. Али се ствари мењају. Људи схватају да ако се не баве политиком политика ће се бавити њима.
Појављују се и артикулисане алтернативе које обећавају. Стидљиво али се појављују.
Није све исто.
Препоруке:
76
5
19
субота, 04 јануар 2014 17:57
Самуило простачина
Жене?Којешта.Ово је много горе.Вечите српске деобе.Деобе као уклетост, као судбина.Све што нам се у историји крупно догађало, долазило је од те немогућности да се ујединимо, да мислимо једно и једном тежимо.Ова двојица су само прапорци на тој вечној нашој погубној особини.Не каже се џабе "Два Србина, три политике".Хрвати веома успешно играју на ту карту данас.Да смо ми њима забранили ћирилицу, ишли бисмо сви колико нас има у Хаг.Они то чине и знају да се наши радије кокају међусобно него што би око ћирилице заметнули бој.Тито је понудио Никезићу, кад је овај веома успешно повео Србију у економски просперитет, и чини се баш због тога, да скине са политичке листе Дражу Марковића.Кад је овај то, "запрепашћен",одбио,он је мртав хладан то исто понудио Дражи и Никезић је скикнуо.Ми прстом нисмо мрднули.На сличана начин је проиграна средњевековна Србија.Не само због Уроша и Мрњачевића него због вечног Обилића и Бранковића.Ујединитељ Срба може да буде само неки наш три пута љући ПУТИН
Препоруке:
61
5
20
субота, 04 јануар 2014 18:14
Stefan Valjevo
SNS je u osnovi rusofilska stranka jer njenu siroku strukturu cine bivsi radikali i DSS-ovci koji su 90% proruski opredeljeni, dok njenu uzu strukturu cine vecinom bivsi DS-ovci, a manji deo bivsi URS-ovci i LDP-ovci. Ona je jedna piramidalna struktura koja je sama po sebi potpuno apsurdna. Problem nije u njenoj bazi, vec u njenom samom vrhu. Bivsi radikali i DSS-ovci su ostali u sredini i na nizim spratovima ili cak u samom prizemlju, dok su se bivsi DS-ovski, URS-ovski i LDP-ovski preletaci docepali samog vrha na cijem celu su nalazi Vucic. Sto znaci da je njeno clanstvo 80% rusofilsko, a 20% atlantisticko. Zorana spada u ovih 20%, kao i vecina u samom vrhu ove stranke. Naravno da takav sukob postoji i njega kreiraju strane obavestajne sluzbe. CIA, MI6 BND stoje iza Vucica i Mihajloviceve, a KGB iza Nikolica i Bacevica. Zato, mozda i nije lose da budu vanredni parlamentarni izbori i da na njima SNS osvoji nadpolovicnu vecinu jer onda se stvaraju realne sanse da gledamo reprizu DOS-a.
Препоруке:
43
6
21
субота, 04 јануар 2014 18:27
Др
Локално гледано, са пристојне удаљености, ова анализа је одлична вест за Дачића - коферче. Имаће прилику да добро заради и одржи се у животу после следећих избора, тј не оде на робију или буде сатанизован по разним НАТО ТВ и новинама да је сарадник нарко мафије. Политика у Србији се своди на то живети или нестати. Политичари ништа не знају да раде осим да причају празне приче, па ће и рођеног брата убити само да би задржали привилегије. То перфидно користе странци (са свих страна света) да остваре своје интересе у Србији. У овом рату, покушаће и ... нешто да ушићари на овој свађи, тако што ће држати воду ППВ-у (који крши устав и законе јер не постоји по уставу ова функција у Влади коју обавља). Пре избора треба увести клађење, ко ће од ”политичара” после следећих избора бити ухапшен. Први на листи је Дачић да заврши као тоалет папир, јер Империја не прашта.
Препоруке:
40
3
22
субота, 04 јануар 2014 19:06
драган, катун
за Г. Јевтовића
У праву сте, класично замајавање раје, димне завесе.
Све чине за апсолутну пропаст Народа и Државе.
Нама, народу, један од приоритета морао би да буде да их ставимо у позицију да своје личне дугове, а очигледно је да их имају, плате из свога "џепа".
Несхватљиво и неодрживо је да они који својим "делима" (кривоклетство, не поштовања дате речи, ...), какве у свом окружењу презиремо, и даље праве непоправљиву штету.
Нек се распадну, нек се међусобно истребе, не би ли нам бар мало лакнуло.
п.с. ајде да некако заживи Иницијатива за спас Србије НСПМ, са допунама које су неопходне због недела ове камариле у протекле 2 године.
Препоруке:
39
5
23
субота, 04 јануар 2014 19:07
Петер РВ
Вучић је покваренији и интелигентнији док је Николић најивнији и ограниченији. Ако дође до стварног сукоба- зна се добро ко ће превладати!
Николић ће бит срећан ако не заврши у затвору.
Препоруке:
53
3
24
субота, 04 јануар 2014 19:11
конобар
Када је Вучић хапсио преко ИНФОРМЕРА по Србији, КЕСТЕН ГРУПА је радила, радила, шта је радила то треба да се објави у ИНФОРМЕРУ да и Тома зна...мутно у мутном.Ако се објаве имена КЕСТЕН ГРУПЕ биће познато и то да ли је Вучић имао сарадника у тој групи. КЕСТЕН ГРУПА није настала у жутој власти.
Препоруке:
45
3
25
субота, 04 јануар 2014 19:51
Бошко
Морам да признам. Не гледам ТВ дневник тако да нисам под утицајем "харизме" Вучића.
Али читајући свакодневно разне његове изјаве, најаве и обећања питам се колико низак IQ треба човек да има да би прихватио било шта за озбиљно од овог модерног Барона Минхаузена.
Препоруке:
71
2
26
субота, 04 јануар 2014 19:54
dragon13
Po citav dan se zamajavamo sta je ova plavusa izjavila...hoceli izbori neceli...VELIKA PERFIDNA IGRA..
Bravo gospodine Jeftovicu za Vas komentar.To i jeste sustina.ZAMAJAVANJE
Препоруке:
49
4
27
субота, 04 јануар 2014 19:58
Г.С.
Онда када Срби прихвате да су посебни,у историјском и духовном смислу,тада ће бити лако ослободити се оних који би да им мењају свест,џаба СНС-у проценти.
Жене и мушкарци су хормонске машине.Стара учења кажу да су деца емотивно везана за мајку,не за оца који њима влада искључиво ауторитетом.Мотор ове необичне "симбиозе"је ипак министарка,јер је Вучић "слабији пол." Али то је небитно,битно је само то да сви уочавамо дисфункционалност која је погубна за Србију у овим тешким тренуцима.
Препоруке:
24
2
28
субота, 04 јануар 2014 20:14
drJela Bisic
Zar jos iko,u Srbiji,ozbiljno razmatra razlicite partije,koje u njoj postoje?Svako(ne)upucen zna da to nisu partije kao sto postoje u svetu,sa makar najsebicnijim grupnim interesima,vec da je to-cirkus.Ne samo da se iste dele kao amebe,vec se pri podeli maskiraju,pa odjednom od vuka-ispadne ovca.A mi,svi(biraci)ispadnemo ovce.Samo se cudim sto ljudi uopste idu na izbore.Toliko ima vanrednih izbora,da covek,glasajuci,moze da odradi puno radno vreme i kompletan radni staz.I dobije(biracku)penziju.Pozivam sve kojima nije do gubljenja vremena, da ne glasaju,uopste,ni za koga.Posto se izlazak na izbore placa-podignite makar na ovaj nacin cenu svog(necujnog)glasa.I trazite zauzvat nesto konkretno:da vas glas vredi 10 kila krompira(dugo stoji,pogotovo u trapu-u mraku,suvom)ili pola dzaka secera(ne kvari se)a moze i u sardinama,one kod nas prakticno nemaju ogranicenje roka trajanja.Dakle(krompir,secer,sardine...)sve nekvarljiva roba(za razliku od politicara).Obzirom na tempo vanrednih....
Препоруке:
20
9
29
субота, 04 јануар 2014 20:15
drJela Bisic
...izbora,trajace vam ova roba ne samo do sledecih(vanrednih)izbora,nego i duze.
Препоруке:
16
6
30
субота, 04 јануар 2014 20:49
За психопату
@Дринко Кончаревић
Мизоген је блага реч за оно што ви мислите о женама. Покушајте да тако нешто испричате Меркеловој на уво.
Препоруке:
11
18
31
субота, 04 јануар 2014 20:53
фристајло
Мени се све некако чини да сукоба и нема, и да је ово само још једна представа за "пучанство", јер желе да се народ до краја изјасни- шта хоће.
Прилично сам сигуран да је ово маневар ове двојице да истисну Дачића, који увек може да се позове на то да је извршавао вољу СНС и већине народа, и да се опет извуче некажњен и "чист", а да за фијаско ове власти буду одговорни Вучић, Николић и СНС.
Чињенице су поражавајуће; и такви, убедљиво добијају изборе који следе за неки месец- јер нема ко да их угрози...
Или, како то неко некад рече- спаса нам нема, пропасти нећемо... ...а можда и хоћемо...
Препоруке:
25
2
32
субота, 04 јануар 2014 21:23
Биљана Николић@
@Stefan Valjevo
@српски сељак
Добри коментари.
Препоруке:
13
3
33
субота, 04 јануар 2014 21:23
Горан Јевтовић
Да додам претходном коментару, с обзиром да поменух тај чувени Лондонски "Тависток институт" а у ствари реч је о великом броју удружених института и филијала и то од Лондона, преко САД-еа до Европе, који су за потребе владара света организовани још почетком 20.века.
Ово што ми сада гледамо и на жалост живимо (преживљавамо), припада њиховој основној стратегији вођења (за масе невидљивог) психолошко-пропагандног рата, а они ту стратегију стручно називају "Теорија шока будућности".
Шта је у основи те стратегије која је услов да би се било која друга, прикривена или директна (као што је оружана агресија) стратегија примењивале?
Непрекидно бомбардовати колективну свест толиком количином промена, догађаја и контрадикторних информација, да то преоптерећење и искључује аналитичност ума, па јединка бира лакши пут и, једноставно, потчињава се властима, односно, онима који стоје иза "власти".
Поздрав Дринку, Драгану и Драгону 13 !
Препоруке:
40
4
34
субота, 04 јануар 2014 22:03
Марко
Још један фингирани сукоб наређен из бриселског комитета да још једном преведу Србе жедне преко воде наводним цепањем СНС-а на издајничко (јаче) и квази-патриотско (слабије) крило. Три јахача апокалипсе имају потпуно исто право да једног дана одговарају за велеиздају и трпе санкције, а не да буду рециклирани у бесконачност.
Препоруке:
32
3
35
субота, 04 јануар 2014 22:50
drJela Bisic
Kad ono behu djurdjevdanski izbori,pa posle njih ona farsa od pogadjanja(kao na pijaci,da izvini pijaca)oko toga ko ce sa kim u koaliciju,zaklela sam se bila da necu ni citati,a kamoli komentarisati.I izdrzala sam,nije ni bilo bas tesko.Imate u novinama i na netu korisne savete,kako da skuvate neko jelo,kako se skidaju fleke sa odece od ovoga ili onoga,sta nosi Kim Kardashijan i kako su njeni siromasni rodjaci u Turskoj,i sl.Mogu oci da se bulje i kvare i na to,ne mora na letiticu:da se Nikolic,koji je konacno progovorio ljuti na PPV(kao da je bio u nekom sanatorijumu,do sada?Culo se samo da zida Pokajnicu 2)Da je Portparolka sa PPV,a protiv Nikolica i sl.Bolje pravite plan kako ce te na prolece zasaditi povrce u basticu,i sta vam se najvise isplati(savetujem jagode,kupine-za ogradu,i obavezno ribizle,crvene i bele)pa kako da nadjubrite zemlju,i gde su jeftini rasadi,pa da vam svima deca i unuci uzivaju u prirodnoj hrani.Zna se za sta sluze letitice.
Препоруке:
16
2
36
субота, 04 јануар 2014 23:23
Vucic kao Tadic - stranka kao zalog za apsolutnu vlast!
Pisao sam ranije, sad ponavljam - za Vucica je kriv Tadic! Nakon sto je Tadic sve vreme odbijao da se povuce sa polozaja predsednika stranke (zahvaljujuci tome ostvario je totalnu kontrolu u svim polugama vlasti), Nikolic je hteo da "bude bolji", i odmah je napustio polozaj predsednika stranke. Medjutim, pokazalo se da, bar u Srbiji, politicari mogu vladati samo ako imaju na raspolaganju i celu stranku! I onda je tu celu stranku, Nikolicevu, zaista neko i dobio, i posluzio se njom na isti nacin na koji je to prethodno cinio Tadic. S tim sto je Tadica ipak neko izabrao, a Vucica nije niko! Pa onda taj covek - koji je gubio sve izbore na kojima je ucestvovao licno! - preuzimajuci SNS uvodi i diktaturu u Srbiji. Apsurdno je da Srbijom vlada, totalno i nekontrolisano, "prvi potpredsednik vlade", sto je cak izmisljeno mesto! Zato bih rekao da ipak nije Nikolic "lakomisleno" ustupio stranku Vucicu, nego je Srbija tupo i lakomisleno pristala na diktaturu prvog idiota vlade!
Препоруке:
22
1
37
субота, 04 јануар 2014 23:36
Миле Бре
@ г. Вукадиновић
@ г. Јевтовић
Г. Вукадиновић је један од најоштријих критичара режима и аналитичара у Србији. Наравно, онолико колико му то професија и етика дозвољава. Што је и оправдано. Да би се ефикасније деловало против садашњих властодржаца, ми морамо упознати дешавања у супротном табору. Зато су ове анализе веома битне.
Обзиром да стојимо иза наших коментара, ми можемо себи дозволити да оштро и непоштедно критикујемо садашњу политичку клику. И ја сам истомишљеник г. Јевтовића ( као и многих) да није важно колико је ко крив из те клике, већ да они сви вуку за исти "пајван". Као недовољно упућен, избегавам да се упуштам у појединости, јер постоји опасност да ћу се "изгубити".
Г. Јевтовић нас (остале коментаторе) често збуни и изненади својим познавањем и коментарима. Зато сам мишљења да би му требало пружити више простора на овом сајту (или бар вид неке сарадње), како би ми имали бољи увид у актуелна дешавања.
Препоруке:
28
5
38
субота, 04 јануар 2014 23:55
Ултравизитор
Циљ фингиране подељености у жутократији СНС'а (формирао је Тадић, читај Мики Ракић) је димна завеса за издају Србије на Космету и рушење уставо-правног поретка у Републици Србији. ДС је препустио власт свом крилу СНС које наставља фингирани унутарпартијски обрачун Тадић (Николић) - Ђилас (Вучић). Док се Срби у божићном посту мрсе лажним унутарпартијским обрачуном губе из вида одговорност издајника који никада неће ни полагати рачуне за издају.
Препоруке:
24
1
39
недеља, 05 јануар 2014 00:09
Marko Gay
Rezultati? Kojesta.
Izbori se ne dobijaju na rezultatima, nego na obecanjima. Sada ce program za cudotvorni oporavak Srbije. Ocajni narod ce to jedva docekati.
A za dosadasnje rezultate uvek se moze reci da su bili losi zbog mrskih koalicionih partnera.
Препоруке:
19
2
40
недеља, 05 јануар 2014 00:16
Србин Србиновић
Мислим да се не ради само о исценираном сукобу. Просто је немогуће подносити "ликове" попут Вучића и Михаиловићке а не "експлодирати", колико год интерес наводио да се трпи. Једног тренутка проради или достојанство или инат, и ето побуне и несагласја. Осим тога, колико год службе "јаких" а силазних НАТО држава подржавале Вучића и "његову политику" - Велика Русија, макар само пулсирајући, "појачава темпо" утицаја, видно или не.
Већ сам писао раније, да је Тома мање зло од Вучића, додао бих много мање, и у овој борби га треба подржати, ако је поведе а не изневери. Неки говоре да Тома "плаћа"...али шта је са Вучићевим плаћањем??? То плаћање је много потребније за спас Србије и Српског народа.
Т.Николић је попуштао притисцима, и чинио грешке. Има мандат Председника на пет година и нека не подлеже оркестрираној буци и нападима, који ће бити координирани, Нека их одбије без пардона, и организује блок отпора СНС пропасти Србије и СНС врхушки.Добиће подршку патриотског дела Србије.
Препоруке:
15
4
41
недеља, 05 јануар 2014 00:34
Србин Србиновић
Каже Господин Вукадиновић
Вучић контролише странку коју му је Николић лакомислено и "на тацни" поклонио након прошлих избора.
Мислим да су НАТО (УСА ЕУ) газде, у фази стварањае СНС и давања логистичке подршке, НАМЕТНУЛЕ Николићу обавезу да, после избора за Председника, Странку ПРЕДА Вучићу. Циљ је био да Николић као Председник Државе буде ослабљен, а на овај начин, знајући Вучићеву психологију, они тај циљ постижу. Неће НАТО газде да неко буде толико јак да може да им окрене леђа. Прича о "демократичности" да Председник "буде председник свих грађана" је прича за наивне. Газдама је битан њихов интерес а не демократија (то им код Тадића није сметало).
Мислим да је Николић био свестан тога када је НЕВОЉНО предавао Странку Вучићу. Вучић је завео диктатуру у Странци, а диктатура је и у Србији, бар што се тиче медија и непоштовања Устава. По погубности и штетности Вучић се не разликује од Б.Тадића,Ч.Јовановића, Н.Чанка,...
Препоруке:
18
2
42
недеља, 05 јануар 2014 00:49
Горан Јевтовић
@ Миле Бре
Уважени Миле, хвала за комплименте.
Није ми намера да збуњујем читаоце, већ покушавам да, на основу искуства пре свега, дам неки допринос разумевању овог лудила у којем ћемо, не будемо ли нешто конкретно предузели или нас сами Бог не погледа, бити рашчеречени као држава и као народ.
Проблем је што нас је заскочило опасно глобалистичко зло у виду праве хоботнице са пипцима на све стране.
Са њом се не може изаћи на крај редовним средствима и уобичајним методама.
А понајмање некаквим изборима, ванредним или редовним, свеједно, у условима перфидне али потпуне окупације где је петнаестогодишњи медијски мрак прешао у нескривену медијску тортуру.
Притом, све полуге владања су им на располагању и огроман новац којим на мафијашки начин решавају сваку ситуацију.
Да, од странака су направили мафијашка удружења.
Уз то, врло дуга окупација вишеструко је мултипликовала бројне последице. И питамо се зашто је народ застрашен, у паници и сл.
Срдачан поздрав!
Препоруке:
29
3
43
недеља, 05 јануар 2014 02:56
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Kristijan Turkalj, kome je jedna od domoljubnih zasluga i ucestvovanje u optuznici za genocid protiv Srbije ima novi posao. Detaljnije na sledecmo linku:
Da se postavi pitanje ko je ovog ustasoida angazovao i zasto???
Препоруке:
22
0
44
недеља, 05 јануар 2014 03:28
Istoricar
Sukob Vucica i Nikolica uopste nije bitan. Bitna je njihova politika koja vodi Srbiju u duznicko ropstvo. Onaj ko kontrolise tokove novca u nekoj drzavi, taj sigurno kontrolise i tu drzavu. Skandalozno je da se drzava zaduzuje a da niko na to ne obraca paznju. Prvo su rasprodali sve sto je u Srbiji vredelo a sada zaduzuju svakog gradjanina te zemlje. Pa neka mi neko objasni kakvu buducnost i perspektivu ceka Srbiju. Sta su pametno uradili, Vucic i Nikolic, na ekonomskom planu? Mene ne interesuje sto Vucic voidi politiku LDP-a vec kako ce ta politika uticati na zivot obicnog coveka...
Препоруке:
12
0
45
недеља, 05 јануар 2014 05:57
Серб
Николић после председовања малом Србијом иде у пензију у сваком случају. То што је Вучићу предао странку у ствари ју је предао страним обавештајним службама иза којих стоји западни владајући финансијски култ.
Препоруке:
16
1
46
недеља, 05 јануар 2014 06:47
Сузуки
Може бити да постоји сукоб, а можда и не. Или можда не на онај начин како га ми видимо. Нешто ми се чини да нам владари из сјенке да не кажем из иностранства режирају ову подјелу.
Нисмо ли је већ имали у виду прозападног Тадића и патриоте Јеремића? И док дио поштених гласача гласа за партију са разним струјама у нади да ће патриота побједити, онај прозападни завршава "посао" а прави владари трљају руке.
Све у свему марионете у тој "игри" могу да буду чак и несвјесне својих улога, али све док се завршава "посао" то и није битно.
Препоруке:
16
0
47
недеља, 05 јануар 2014 12:50
Bojan Todorović
Opet se prinadavamo da će se u neomiljenom vladajućem taboru desiti nešto loše, kao da će to doneti nešto dobro za nas i naše favorite, kao da će makar za milimetar promeniti pravac u kome se kreće Srbija.
Naravno – neće, ali moje mošljenje je da svaka konstelacija koja onemogućuje apsolutnu vlast jednog čoveka i podrazumeva saglasnost više činilaca za nas može biti pozitivna.
Apsolutnu vlast gospodara smo imali do 2000. i videli smo kako smo prošli...
@Goran Jevtović.
Moram da Vas zamolim za pomoć i pojašnjenje.
Pre neki dan čitajući komentare naiđoh na ironičnu opasku upućenu Vama od „Penzos kibicer“ komentatora. Duhovito upućuje istražitelje na Vas kao sveznalicu.
U odgovoru Vi mu poručujete :
А што се тиче "фолирања" и "претеривања" у коментарима, излистај архиву текстова на овом сајту последњих пет година и видећеш шта сам све предвидео много унапред. Филигрански прецизно. (?!)
Препоруке:
7
5
48
недеља, 05 јануар 2014 12:51
Bojan Todorović
Zaintrigiran – potražih po sajtu.
Na moje veliko iznenađenje – ne nađoh ništa!
Da Vam pojasnim:
Svojevremeno ( baš tih pet – šest godina unazad, sa pauzama ) bio sam čest gost u komentarima. Ponekad i prečest .
To odlično znaju oni koji su zaista tada bili tamo...
Izlaze poznata imena ( neka još iz Politike ) Gđa Jasna Simonović, bianca, Dragoslav Pavkov, Miloš Kikić, Teofilo Stivenson ( koji iz opravdanih razloga više nije sa nama ) Moj veliki prijatelj poštovani G. Svetislav Kostić ( Veliki pozdrav g. Svetislave !) i mnogi drugi, ali Gorana Jevtovića nigde......
Tek negde 2010 sasvim sporadično ( odnosi se samo na Vukadinovićeve kolumne koje su ipak srž sajta ) i povremeno. To što sam našao svodilo se na pohvale Vukadinoviću, zaklinjanje u Vladiku Nikolaja i lamentiranje nad nepravdom prema Miloševiću.
Možete li mi pomoći ( i svim zainteresovanim čitaocima ) gde da nađemo ono što preporučiste „penzosu kibiceru“?
Unapred hvala. Todorović Bojan.
Препоруке:
7
5
49
недеља, 05 јануар 2014 13:58
Горан Јевтовић
Bojan Todorović
Тодоровићу, малициозно и провокативно, као и обично.
Шта очекујете од мене, да листам архиву сајта да би вама доказивао шта сам писао још 2009. у јесен о Тадићу и тадашњој власти. Посебно о њему као министру одбране и "реформи" војске коју је извео тако, да данас не можемо да одбранимо ни Бежанијску косу?
Не сећате се мојих писанија о Тадићевом "безбедносном" тромесечном курсирању у САД, у време када се спремао да буде председник скупштинског одбора ДЗ СЦГ за безбедност (ово што је сада Дрецун), па је ту "визију" покварио атентат на Ђинђића?
Уколико се добро сећам, а мислим да је тако, први који је овде појаснио "шему" по којој је изведен пети октобар био сам управо ја.
Мислим на пикантерије које су мало коме биле познате из разумљивих разлога.
И то у условима знантних ограничења, која су у то време била оправдана.
Бар две године пре него што ће СНС бити доведена на власт, писао сам о тој комбинацији западних служби.
И ви то нисте видели?
Препоруке:
11
4
50
недеља, 05 јануар 2014 14:48
Г.С.
Сумњам да Запад није заинтересован за то ко ће водити Србију,јер они су све планирали но никада нису рачунали да планови могу да им се изјалове.Задатак оних који су политичари по професији,и оних који су увучени у политику из разлога које је "сељак" навео, а нису политичари,је да допринесу пропасти свих планова давитеља Србије.Американци траже промену Изборног закона јер знају како се краду избори(знамо и ми)као што знају да је потпуно свеједно ко ће бити на челу Америке или било које државе Европе.На челу тих држава су углавном личности "флекавих биографија".Дакле,наш задатак је да надмудримо газду,први пут после неколико десетина година а то можемо ако прекинемо Европске интеграције и кренемо у интеграције са Русима који могу да нам помогну да решимо све банкарске цаке.Нека наша власт уради тако и нека затражи помоћ стручних људи,има их међу нама,и ето нама најједноставнијег ступања на пут изласка из ове врло комплексне кризе.
Препоруке:
6
0
51
недеља, 05 јануар 2014 15:20
Турас
Све лепо мирише на србску кухињу. Када су србски политиканти -поготову тзв."напредњаци"-какав парадоксални надев , били сложни ?.Што се њихове данашње назадњачке политике ,којој кумују наши западни "пријатељи",тиче она је логична и позитивног финала никада није било па неће ни овога пута.Наравно, Ђођев коментар само нам отвара очи , да спремимо кожу за наступајуће , обећане бољитке у 2014 години Браћо Срби, желим да вама заскичи прасе за Божић- али не ви .Срећни Божићни и Новогодишњи празници !
Препоруке:
10
0
52
недеља, 05 јануар 2014 18:04
сељак беземљаш
Није то само СНС. Али о њима је реч. Све су приче лажне осим приче о борби за власт.Гвоздени закон наших партија УНУТРАШЊИ СУКОБ. О том паклу унутрашњих односа нико не прича. Шта да каже. Да су га саплитали, клеветали,.....када је то и сам радио.
Руководства наших партија попуњавају се из огромног резервоара носиоца лажних биографија.
(знате оно генерални директор градске чистоће и седам заменика и дванаест помоћника и двадесет саветника или радник у култури угледан писац или
ма да не дужим неспособњаковић који сам себе и све око себе лаже да зна нешто да ради)Пристижу нови.
Постају и опстају на давно збуњеним и слуђеним масама које чекају чудо. И масе и лидери им стално мењају стране.
"Прва пролетерска против прве шумадијске" оцениће мој проницљиви саговорник 1970 и неке политичке прилике у Србији.
Две стране у борби за власт уз подршку страног фактора. Па која страна буде коперативнија.
Бомбардери су 1999 отклонили извесне "аномалије" и вратили механизам који важи од 1944
Препоруке:
13
0
53
недеља, 05 јануар 2014 20:51
drJela Bisic
Moze li da postoji pozoriste bez gledalaca?Zamislite ceo mehanizam pravljenja pretstave,a bez gledalaca?Na nasoj politickoj sceni,vec oko polovine gledaca je odustalo od gledanja,ne pojavjuju se,ne kupuju karte.Ne izlaze na izbore.Kao sto ja,na primer(a i mnogi drugi)ne pratimo sportska zbivanja,ne idemo na utakmice,ne pamtimo rezultate,ne navijamo-tako i vi,dragi gradjani Srbije(a ne samo komentatori)prestanite da se zamajavate sa nasom "politickom"scenom.Bez vas,vernih gledalaca dogadjaja na toj sceni,i vernih komentatora raznih letitica koje nam se serviraju-ne bi ni bilo scene.Zamislite(divotu)da svi gradjani Srbije,odjednom,prestanu da se interesuju za politiku,prestanu da citaju novinske izvestaje o njoj(kao sto ja ne citam clanke o raznim starletama i slicnima)Prestanu da izlaze na izbore.Prestanu da se uclanjju u partije.Prestanu da odgovaraju na ankete koje(valjda)daju rejtinge.Prosto se iskljuce iz tog cirkusa.Mozda mislite da bi to bilo lose,jer bi se gradjanima radilo...
Препоруке:
2
0
54
недеља, 05 јануар 2014 20:53
drJela Bisic
...o glavi,a da oni o tome sta im se sprema nemaju pojma,Ne ucestvuju u tome.Pa sta?Ne tako davno,dok se vecina danasnje Srbije nalazila pod Turskom vlascu,Sultani i njihove Porte donosili su odluke o kojima nista nismo znali,na koje se nismo spremali,nismo,naravno u njima ucestvovali.Kada je odluka donesena,i kada je imala da se primenjuje i na nama,na svakom pojedincu-snalazili smo se,kako je ko znao i umeo,i vidi se da smo sve to preziveli.Nismo citali novine,uclanjivali se u partije,glasali,slusali sednice parlamenta.I vidi se da nam nije ni trebalo.Ne kazem vam da postanete apoliticni.Ovo sto se u Srbiji desava uopste nije politika.Savetujem da pocnemo da sami,za sebe,medjusobno,diskutujemo pametna pitanja,jer odgovori na ta pitanja uticu na nas zivot i buducnost nase zemlje.Kako razresiti srpsku ekonomiju?Kako osnivati,i(u sivoj zoni)voditi mala i srednja preduzeca?Kako zaposljavati ljude?Kako vaspitavati i skolovati svoju decu?Kako se leciti,van institucija sistema,koji i ...
Препоруке:
0
0
55
недеља, 05 јануар 2014 20:55
drJela Bisic
...nije sistem uopste?Svako ko je(makar neuspesno)pokusao da napise dramu ili komediju,zna da je,zanatski,nacin pisanja ovih dela bio vec davno razradjen pre Aristofana i drugih grckih klasika.Imate standardne likove,koji igraju svoje uloge,i menjaju se,od epohe do epohe,samo imena likova,scenografija i kostimografija.To se zna.Isto je i u politici,stvar je razradjena.Imate jednu glavnu partiju,koja stupa u saveze sa drugima,pa se savezi raskidaju,prvi i drugi se svadjaju...sve je to jedno pozoriste za birace/gledaoce.Izadjite iz pozorista,napravite peralelno pozoriste,napravite svoje pozoriste.Igrajte svoje igre,za svoje zadovoljstvo(i korist).Ostavite sve ove klovnove da igraju sami sebi.Tek to ce biti stvarno smesno.
Препоруке:
0
0
56
понедељак, 06 јануар 2014 00:06
drJela Bisic
U duhu gore napisanog,pogledajte clanak udanasnjem Blicu"Studentima najvazniji...".Citala sam ga posto sam poslala komentar.
Мене то подсећа на "Протоколe сијонских мудраца" - створити хаос да би коначно долазак аутократе и апсолутног господара свет доживео као олакшање.
П.С. Не улазим у то да ли су "Протоколи" аутентични, фалсификат, подметачина, мит...
Препоруке:
4
0
58
понедељак, 06 јануар 2014 10:45
drJela Bisic
Srecan Bozic,svina!Protokoli su odlicno napisani,sto ne znaci da su ih napisali oni,koji se za to nabedjuju.Treba ih citati,kao zivotno uputstvo,bez namere da se otkrije autor.
Препоруке:
0
0
59
среда, 08 јануар 2014 10:22
Достојевски
@ Stefan Valjevo
Сјајна анализа брате поштовани све шизофреније која прати Напредњаке тј. СНС . Формирао их је Запад - антисрпске службе из УСА / УК али их њихови гласачи који су ја не бих казао као ти да су 80 % за Русе тј Србе а 20 % за НАТО . Ја бих казао 70 % за Русе а 30 % за НАТО али проблем за српство почиње јер НАТО / Запад одрађује преко Вучићеве екипе шта је за њих радио Борис Тадић / Динкић / Стефановић Борислав / Шутановац и слични као Човић . Издајници 1 / 1 . Е сада наступа шизофренија . Умјесто да СНС брани Космет јер су казали да је Тадић усташа и издајник и да ће све његове издаје они поништити они су још гори од Тадића,срамнији . И сада пошто је чланство напредњака збир скупљен без увреде с коца и конопца , бивши радикали али и доста ДОСманлија онда имамо шизофренију да Вучић издаје КиМ али да у Правди која је важила као Напредњачки лист Бриселски Споразум тј издају читаоци Правде осуде - исто важи за анкете Курира али да истовремено изборе на Вождовцу добије СНС
Препоруке:
0
0
60
среда, 08 јануар 2014 10:45
Достојевски
Наставак 2 . Дакле све везано за Напредњаке тј. СНС је шизофренија што је одлично примјетио брат СТЕФАН ВАЉЕВО . Изборе су добили као и Дачић на патриотизму али воде политику издаје КиМ а сличне ствари спремају и осталим Србима . Лист ПРАВДА је важила као Напредњачка а Курир уређује Алекова екипа . У анкетама да ли сте за Русију или НАТО у Правди и Куриру и у анкети да ли ваља Бриселски споразум скоро сви су за Русију и одбрану Космета и осуђују Бриселску велеиздају . Дакле чланство Напредњака једно мисли али врх Напредњака - Алекова екипа сасвим друго ради , и шта - умјесто да чланство СНС-а а нажалост огромно је изгледа тражи ванредне изборе и кривца за окретање НАТО-у и Бриселску велеиздају они награђују тог истог Алека са убједљивом побједом на локалним изборима . Издају КиМ . а чланство је као фол за одбрану КиМ а онда чланство уместо да их казни на изборима они их награде . СТРАШНО . Српском народу су попили мозак , СПЕЦИЈАЛНИ РАТ медијски из дана у дан , јадно , жалосно
Стисни саке, стисни зубе
буди сто јеси, покази сто знас
ходај право, не губи наду
имај вјере, твоје вријеме це доц'
Јер зивот није ни бајка ни сан
зивот нас тјера у нови дан
преко трња и камења
понеси боје својих застава
Реф. 2x
Свијет воли побједнике
воли златно знамење
када си први свега си вриједан
на трону мозе бити само један
На твоме путу увијек це бити
оних сто мрзњом крецу у бој
њихове дусе су ситне дусе
њихова срца су без љубави
Јер зивот није ни бајка ни сан
зивот нас тјера у нови дан
преко трња и камења
понеси боје својих застава
Реф. 2x
Црква покајница-промена политике-изневеравање бирачке воље-издаја земље.....најлогичнији могући след ствари.
Продас кума - одрекао си се Бога!
Суспендујеш Устав - одрекао си се закона!
Држимо се ми Његоша: Бог на небу, Русија на земљи!
Па јел запад подиго целу финасијску, обавештајну и медијску машинерију, ставио им на располагање целу другу Србију да би се они сад међусобно свађали или да би обавили посао коначне предаје Космета и уништење Србије и њене привреде ?!
Стварно зачуђујуће, не знам како су им ово допустили у Берлину и Вашингтону.
Ја бих ипак додао да је све ово што гледамо дириговано и вођено из једног обавештајног центра, који нам је ове плаћене поданике инсталирао као послушне марионете.
Велика, прљава, перфидна субверзивна игра.
Ништа се не дешава случајно и све је дозирано у мери која је потребна да би се остварили главни циљеве у разореној Србији.
Шта имамо сада, замајавање периферним стварима, иако се и њима драстично крши Устав, да би оно главно, а то је имплементација "споразума" из Брисела, пролазила глатко, с једне, и даље задуживање и пљачкање Србије, с друге стране.
С треће стране - удаљити Русију!
Да ли примећујемо како је КосМет све мање присутан у медијима?
По читав дан се замајавамо шта је ова плавуша изјавила, шта је мислила, кога је пикирала, оће ли избори, неће ли, ко прислушкује председника, јесу ли му замењене гуме...?
Стратегија коју је 60 година разрадио "Тависток институт" из Лондона за потребе Империје.
Исто као што је Шешељ лакомислено оставио странку Томи и Аци, па је ови растурили и практично преузели политику ЛДП-а. Срамно да не може бити срамније.
Ukoliko postoji ovaj razdor, tome je razlog sto je Vucic bez ikakvih zasluga i vrednosti bilo politickih bilo ljudskih dobio vlast prvi put, i odmah se pretvorio u malog firera, i to najgore vrste: onog sto iza kamera i javnosti pravi spiskove za cistke, razbija vrata ako mu neko ne udovolji, dok pred kamerama glumi (jako tesko i lose) umerenog, sabranog, kontrolisanog demokratu. Ali to mu toliko tesko pada da se kontrolise, da mora cesto da pravi prekide, i da glumi. Dakle krije pravo lice huliganskog dripca i silsedjije, kome je jedino stalo do vlasti i sve cini da o sebi stvori kult licnosti.
Dakle najveca opasnost za ono malo prostalo demkoratije u Srbiji. Sroga, hteli ili ne potrebno je dati Tomi pomoc, jer je bezopasniji za ovu Srbiju.
И изборни систем који је на снази, креирали су нам странци. Тај систем је "оплемењен" са женама, фол ради равноправности, што је чиста обмана. Задатак тих жена је да лидеру, који је уједно власник странке, обезбеди већину. Мушка већина није поуздана.
Оно што СНС држи на окупу је лични интерес. Тако је направљена странка а тако ће се и распасти.
Нема ту идеологије. Они се тиме чак и поносе.
Недостатак артикулисаних атрактивних алтернатива у политичком животу Србије је разлог пасивизације грађана. Али се ствари мењају. Људи схватају да ако се не баве политиком политика ће се бавити њима.
Појављују се и артикулисане алтернативе које обећавају. Стидљиво али се појављују.
Није све исто.
У праву сте, класично замајавање раје, димне завесе.
Све чине за апсолутну пропаст Народа и Државе.
Нама, народу, један од приоритета морао би да буде да их ставимо у позицију да своје личне дугове, а очигледно је да их имају, плате из свога "џепа".
Несхватљиво и неодрживо је да они који својим "делима" (кривоклетство, не поштовања дате речи, ...), какве у свом окружењу презиремо, и даље праве непоправљиву штету.
Нек се распадну, нек се међусобно истребе, не би ли нам бар мало лакнуло.
п.с. ајде да некако заживи Иницијатива за спас Србије НСПМ, са допунама које су неопходне због недела ове камариле у протекле 2 године.
Николић ће бит срећан ако не заврши у затвору.
Али читајући свакодневно разне његове изјаве, најаве и обећања питам се колико низак IQ треба човек да има да би прихватио било шта за озбиљно од овог модерног Барона Минхаузена.
Bravo gospodine Jeftovicu za Vas komentar.To i jeste sustina.ZAMAJAVANJE
Жене и мушкарци су хормонске машине.Стара учења кажу да су деца емотивно везана за мајку,не за оца који њима влада искључиво ауторитетом.Мотор ове необичне "симбиозе"је ипак министарка,јер је Вучић "слабији пол." Али то је небитно,битно је само то да сви уочавамо дисфункционалност која је погубна за Србију у овим тешким тренуцима.
Мизоген је блага реч за оно што ви мислите о женама. Покушајте да тако нешто испричате Меркеловој на уво.
Прилично сам сигуран да је ово маневар ове двојице да истисну Дачића, који увек може да се позове на то да је извршавао вољу СНС и већине народа, и да се опет извуче некажњен и "чист", а да за фијаско ове власти буду одговорни Вучић, Николић и СНС.
Чињенице су поражавајуће; и такви, убедљиво добијају изборе који следе за неки месец- јер нема ко да их угрози...
Или, како то неко некад рече- спаса нам нема, пропасти нећемо...
...а можда и хоћемо...
@српски сељак
Добри коментари.
Ово што ми сада гледамо и на жалост живимо (преживљавамо), припада њиховој основној стратегији вођења (за масе невидљивог) психолошко-пропагандног рата, а они ту стратегију стручно називају "Теорија шока будућности".
Шта је у основи те стратегије која је услов да би се било која друга, прикривена или директна (као што је оружана агресија) стратегија примењивале?
Непрекидно бомбардовати колективну свест толиком количином промена, догађаја и контрадикторних информација, да то преоптерећење и искључује аналитичност ума, па јединка бира лакши пут и, једноставно, потчињава се властима, односно, онима који стоје иза "власти".
Поздрав Дринку, Драгану и Драгону 13 !
@ г. Јевтовић
Г. Вукадиновић је један од најоштријих критичара режима и аналитичара у Србији. Наравно, онолико колико му то професија и етика дозвољава. Што је и оправдано. Да би се ефикасније деловало против садашњих властодржаца, ми морамо упознати дешавања у супротном табору. Зато су ове анализе веома битне.
Обзиром да стојимо иза наших коментара, ми можемо себи дозволити да оштро и непоштедно критикујемо садашњу политичку клику. И ја сам истомишљеник г. Јевтовића ( као и многих) да није важно колико је ко крив из те клике, већ да они сви вуку за исти "пајван". Као недовољно упућен, избегавам да се упуштам у појединости, јер постоји опасност да ћу се "изгубити".
Г. Јевтовић нас (остале коментаторе) често збуни и изненади својим познавањем и коментарима. Зато сам мишљења да би му требало пружити више простора на овом сајту (или бар вид неке сарадње), како би ми имали бољи увид у актуелна дешавања.
Izbori se ne dobijaju na rezultatima, nego na obecanjima. Sada ce program za cudotvorni oporavak Srbije. Ocajni narod ce to jedva docekati.
A za dosadasnje rezultate uvek se moze reci da su bili losi zbog mrskih koalicionih partnera.
Већ сам писао раније, да је Тома мање зло од Вучића, додао бих много мање, и у овој борби га треба подржати, ако је поведе а не изневери.
Неки говоре да Тома "плаћа"...али шта је са Вучићевим плаћањем??? То плаћање је много потребније за спас Србије и Српског народа.
Т.Николић је попуштао притисцима, и чинио грешке. Има мандат Председника на пет година и нека не подлеже оркестрираној буци и нападима, који ће бити координирани, Нека их одбије без пардона, и организује блок отпора СНС пропасти Србије и СНС врхушки.Добиће подршку патриотског дела Србије.
Мислим да су НАТО (УСА ЕУ) газде, у фази стварањае СНС и давања логистичке подршке, НАМЕТНУЛЕ Николићу обавезу да, после избора за Председника, Странку ПРЕДА Вучићу. Циљ је био да Николић као Председник Државе буде ослабљен, а на овај начин, знајући Вучићеву психологију, они тај циљ постижу. Неће НАТО газде да неко буде толико јак да може да им окрене леђа. Прича о "демократичности" да Председник "буде председник свих грађана" је прича за наивне. Газдама је битан њихов интерес а не демократија (то им код Тадића није сметало).
Мислим да је Николић био свестан тога када је НЕВОЉНО предавао Странку Вучићу. Вучић је завео диктатуру у Странци, а диктатура је и у Србији, бар што се тиче медија и непоштовања Устава. По погубности и штетности Вучић се не разликује од Б.Тадића,Ч.Јовановића, Н.Чанка,...
Уважени Миле, хвала за комплименте.
Није ми намера да збуњујем читаоце, већ покушавам да, на основу искуства пре свега, дам неки допринос разумевању овог лудила у којем ћемо, не будемо ли нешто конкретно предузели или нас сами Бог не погледа, бити рашчеречени као држава и као народ.
Проблем је што нас је заскочило опасно глобалистичко зло у виду праве хоботнице са пипцима на све стране.
Са њом се не може изаћи на крај редовним средствима и уобичајним методама.
А понајмање некаквим изборима, ванредним или редовним, свеједно, у условима перфидне али потпуне окупације где је петнаестогодишњи медијски мрак прешао у нескривену медијску тортуру.
Притом, све полуге владања су им на располагању и огроман новац којим на мафијашки начин решавају сваку ситуацију.
Да, од странака су направили мафијашка удружења.
Уз то, врло дуга окупација вишеструко је мултипликовала бројне последице. И питамо се зашто је народ застрашен, у паници и сл.
Срдачан поздрав!
http://www.vecernji.hr/hrvatska/pravila-su-postrozena-srbija-ce-imati-teze-pregovore-nego-mi-913225
Da se postavi pitanje ko je ovog ustasoida angazovao i zasto???
Нисмо ли је већ имали у виду прозападног Тадића и патриоте Јеремића? И док дио поштених гласача гласа за партију са разним струјама у нади да ће патриота побједити, онај прозападни завршава "посао" а прави владари трљају руке.
Све у свему марионете у тој "игри" могу да буду чак и несвјесне својих улога, али све док се завршава "посао" то и није битно.
Naravno – neće, ali moje mošljenje je da svaka konstelacija koja onemogućuje apsolutnu vlast jednog čoveka i podrazumeva saglasnost više činilaca za nas može biti pozitivna.
Apsolutnu vlast gospodara smo imali do 2000. i videli smo kako smo prošli...
@Goran Jevtović.
Moram da Vas zamolim za pomoć i pojašnjenje.
Pre neki dan čitajući komentare naiđoh na ironičnu opasku upućenu Vama od „Penzos kibicer“ komentatora. Duhovito upućuje istražitelje na Vas kao sveznalicu.
U odgovoru Vi mu poručujete :
А што се тиче "фолирања" и "претеривања" у коментарима, излистај архиву текстова на овом сајту последњих пет година и видећеш шта сам све предвидео много унапред. Филигрански прецизно. (?!)
Na moje veliko iznenađenje – ne nađoh ništa!
Da Vam pojasnim:
Svojevremeno ( baš tih pet – šest godina unazad, sa pauzama ) bio sam čest gost u komentarima. Ponekad i prečest .
To odlično znaju oni koji su zaista tada bili tamo...
Izlaze poznata imena ( neka još iz Politike ) Gđa Jasna Simonović, bianca, Dragoslav Pavkov, Miloš Kikić, Teofilo Stivenson ( koji iz opravdanih razloga više nije sa nama ) Moj veliki prijatelj poštovani G. Svetislav Kostić ( Veliki pozdrav g. Svetislave !) i mnogi drugi, ali Gorana Jevtovića nigde......
Tek negde 2010 sasvim sporadično ( odnosi se samo na Vukadinovićeve kolumne koje su ipak srž sajta ) i povremeno. To što sam našao svodilo se na pohvale Vukadinoviću, zaklinjanje u Vladiku Nikolaja i lamentiranje nad nepravdom prema Miloševiću.
Možete li mi pomoći ( i svim zainteresovanim čitaocima ) gde da nađemo ono što preporučiste „penzosu kibiceru“?
Unapred hvala. Todorović Bojan.
Тодоровићу, малициозно и провокативно, као и обично.
Шта очекујете од мене, да листам архиву сајта да би вама доказивао шта сам писао још 2009. у јесен о Тадићу и тадашњој власти. Посебно о њему као министру одбране и "реформи" војске коју је извео тако, да данас не можемо да одбранимо ни Бежанијску косу?
Не сећате се мојих писанија о Тадићевом "безбедносном" тромесечном курсирању у САД, у време када се спремао да буде председник скупштинског одбора ДЗ СЦГ за безбедност (ово што је сада Дрецун), па је ту "визију" покварио атентат на Ђинђића?
Уколико се добро сећам, а мислим да је тако, први који је овде појаснио "шему" по којој је изведен пети октобар био сам управо ја.
Мислим на пикантерије које су мало коме биле познате из разумљивих разлога.
И то у условима знантних ограничења, која су у то време била оправдана.
Бар две године пре него што ће СНС бити доведена на власт, писао сам о тој комбинацији западних служби.
И ви то нисте видели?
Руководства наших партија попуњавају се из огромног резервоара носиоца лажних биографија.
(знате оно генерални директор градске чистоће и седам заменика и дванаест помоћника и двадесет саветника или радник у култури угледан писац или
ма да не дужим неспособњаковић који сам себе и све око себе лаже да зна нешто да ради)Пристижу нови.
Постају и опстају на давно збуњеним и слуђеним масама које чекају чудо. И масе и лидери им стално мењају стране.
"Прва пролетерска против прве шумадијске" оцениће мој проницљиви саговорник 1970 и неке политичке прилике у Србији.
Две стране у борби за власт уз подршку страног фактора. Па која страна буде коперативнија.
Бомбардери су 1999 отклонили извесне "аномалије" и вратили механизам који важи од 1944
Мене то подсећа на "Протоколe сијонских мудраца" - створити хаос да би коначно долазак аутократе и апсолутног господара свет доживео као олакшање.
П.С. Не улазим у то да ли су "Протоколи" аутентични, фалсификат, подметачина, мит...
Сјајна анализа брате поштовани све шизофреније која прати Напредњаке тј. СНС . Формирао их је Запад - антисрпске службе из УСА / УК али их њихови гласачи који су ја не бих казао као ти да су 80 % за Русе тј Србе а 20 % за НАТО . Ја бих казао 70 % за Русе а 30 % за НАТО али проблем за српство почиње јер НАТО / Запад одрађује преко Вучићеве екипе шта је за њих радио Борис Тадић / Динкић / Стефановић Борислав / Шутановац и слични као Човић . Издајници 1 / 1 . Е сада наступа шизофренија . Умјесто да СНС брани Космет јер су казали да је Тадић усташа и издајник и да ће све његове издаје они поништити они су још гори од Тадића,срамнији . И сада пошто је чланство напредњака збир скупљен без увреде с коца и конопца , бивши радикали али и доста ДОСманлија онда имамо шизофренију да Вучић издаје КиМ али да у Правди која је важила као Напредњачки лист Бриселски Споразум тј издају читаоци Правде осуде - исто важи за анкете Курира али да истовремено изборе на Вождовцу добије СНС