Ovo je politička presuda koja se, po naredbi NATO zlikovaca, uklapa u cilj satanizacije Srba i Srbije i, s druge strane, uklapa se u cilj oslobađanja USA EU NATO zlikovaca od odgovornosti za UBIJANjE SRBA I SRBIJE.
SVE OSTALO SU PROVIDNE PRIČE ZA NEUPUĆENE I NEPISMENE, I NESLOBODNE LjUDE.
Preporuke:
78
55
2
utorak, 31 decembar 2013 17:02
M.
Nije Milošević isto što i kvisling Đinđić pa da njegovoj udovici poklone vilu na Dedinju i druge špecije u vidu poljoprivrednih imanja, fabrika itd.
http://www.theguardian.com/world/2003/mar/14/serbia.comment
The quisling of Belgrade http://www.vaseljenska.com/misljenja/da-li-je-ruzica-djindjic-najbogatija-zena-u-evropi/
Preporuke:
88
27
3
utorak, 31 decembar 2013 17:22
Patak
Alek se priseća dana kada bio Miloševićev ministar i kada je patio pod tim režimom
Preporuke:
64
3
4
utorak, 31 decembar 2013 18:14
Bojan M
Ako nema starih vlasnika,red bi bio da se tu napravi,
spomen hram palim Ravnogorcima.
Preporuke:
33
50
5
utorak, 31 decembar 2013 18:27
Jasna*
A za vreme Kostunice Ruzica Djindjic dobila vilu predratnog bankara na Dedinju u zamenu za stan!
Preporuke:
70
27
6
utorak, 31 decembar 2013 18:37
Jasna*
A u skladu sa kojim Zakonom je Ruzica Djindjic stekla vilu na Dedinju???
Preporuke:
63
27
7
utorak, 31 decembar 2013 18:47
Marko Gay
Ukleto brdo, koje dobro ilustruje sta mozete ocekivati od bavljenja politikom: odlicno se placa, ali je rizicno kao da ste kaskader.
Preporuke:
41
0
8
utorak, 31 decembar 2013 18:49
milentije
Koja li će postenjacina sad da se useli u tu vilu...?
Preporuke:
54
0
9
utorak, 31 decembar 2013 19:20
Jasna*
Milosevic je otkupio kucu,(naglasak je na onome otkupio),sto ce reci nije mu poklonjena, vec je PLATIO,po istim uslovima kao sto su stanove otkupljivali i drugi gradjani ove zemlje,po Zakonu o stanovanju ,sto je ondasnja Komisija vlade odobrila,a sad sud ponistio.
Pa se pitam po kojim Zakonima RS se moze steci vila ogromne vrednosti u zamenu za dva stana,a sto je Komisija vlade( Kostunicine)odobrila?E zemljo Srbijo,jadna li si!Ima li pravnika (da nam objasne po kom zakonu je R.Djindjic stekla vilu) i pravde u ovoj zemlji?
Preporuke:
44
31
10
utorak, 31 decembar 2013 19:23
Jasna*@Marko Gay @Milentije
@E to si dobro rekao.
@Da ,najverovatnije ce sad neki postenjacina da je dobije zamenom za svoj manji stan.
Preporuke:
25
29
11
utorak, 31 decembar 2013 19:38
Bojan Todorović
Kakav cirkus...Trebalo im je 14 godina?
Umesto da su zločinci podelili sudbinu bliskih im Musolinija i Čaušeskua a da se opljačkano podeli sirotinji, oni zahvaljujući "legalisti" i ostalim saučesnicima uživaju krckajući tuđe milione.
Para ima toliko da mogu lepo da potplate i rusku "braću" i da se baškare do kraja života.
Nismo mi bolje ni zaslužili. Kao marva smo srljali u klanicu koju su nam psihopate priredile, osramotili smo naciju i srpsko ime toliko da će nas se generacije i generacije stideti, pa ne bi bilo ni pravedno da ne platimo debelu cenu.
Bolje ćemo naučiti lekciju.
Neko uči lako i bezbolno, a za nekog samo motka ima razumljiv govor, a mi smo, na žalost, primer ovih drugih.
Valjda zato što smo nebeski, ko će ga znati ....
Preporuke:
34
45
12
utorak, 31 decembar 2013 19:41
Slavomir Srpski
U obrazloženju odluke Apelacionog suda koja je objavljena na njegovom sajtu, podseća se da je Milošević u to vreme bio funkcioner državne zajednice SRJ odnosno nije bio funkcioner Republike Srbije,..
Eto sada se i njemu obija o glavu ono sto je ucinio oduzimajuci SFRJ Srbima preko Drine aprila 92, kada odluci da pravi Zabljacku SRJ i predje u nju ostavivsi poziciju funkcionera Srbije. Ali vajda je mala, jer su mnogo vece zlo pretrpeli stotine hiljada proteranih Srba iz Krajina koji ne samo da su izgubili pravo na stan, vec i citava kucista, a neki su i pobijeni. Oduzimanje prava na stan Milosevicu je samo jedna tuzna parodija un odnosu na ono sto Srbima preko Drine oduze (a to je konstitutivno pravo u SFRJ) i to bez ikakvog referenduma, za razliku od svih ostalih republika u SFRJ, aprila 92.
Preporuke:
38
19
13
utorak, 31 decembar 2013 19:52
Boki
Žalosno
Preporuke:
22
10
14
utorak, 31 decembar 2013 20:06
ZORAN
Na Dedinje su se posle 1944. uselili svi srpski zlotvori.Oni koji su sproveli poklanjanje baranje iistocne Slavonije Hrvatima. Stvaranje Makedonije, stvaranje Cne Gore. Zabranu povratka proteranih Srba na Kosovo i Metohiju i u zapadnu Makedoniju.Radi se oko 100.000 porodica ukupno. Streljanja i proterivanja srpske intelegencije da bi polupismeni zelenasi iz Crne Gore, Licani i drugi vladali Srbijom po titovom planu unistavanja svega sto je srpsko.Takav je bio i Milosevic i njegovi ujaci, partizanski generali. Sve ce se vratiti pravim vlasnicima. Tudja muka ne ljulja unuka i nece srpski dusmani uzivati na Dedinju. S Verom u Boga za Kralja i Otadzbinu!!
Preporuke:
53
23
15
utorak, 31 decembar 2013 20:15
Ernan Kortes
Svim ratnim profiterima da se oduzme imovina oteta za vreme rata.
P.S: Zna li neko gde nam se dede sveznajući pukovinik?
Preporuke:
31
24
16
utorak, 31 decembar 2013 20:17
Jasna*
Bas je lepo videti ponovo ujedinjene u stavovima drugosrbijance (Bojan Todorovic)i DSSpatriJote(Slavomir Srpski).
A o tome kako je Ruzica Djindjic dobila vilu na Dedinju , ni da zucnu! Tabu tema za obojicu.
Preporuke:
29
32
17
utorak, 31 decembar 2013 20:26
Ernan Kortes
Gospodine Zorane,
svaka Vama čast na momentaru. Tako misli istinski srpski rodoljub.
Da Vam je Sretna Nova godina, i od Boga zdravlje.
Preporuke:
32
17
18
utorak, 31 decembar 2013 20:38
Goran Jevtović
Slavomir Srpski
Eto sada se i njemu obija o glavu ono sto je ucinio oduzimajuci SFRJ Srbima preko Drine aprila 92, kada odluci da pravi Zabljacku SRJ i predje u nju ostavivsi poziciju funkcionera Srbije.
"Stručanjak", pogledaj šta je pisalo u članu 2. Ustava SR Jugoslavije:
"Član 2.
Saveznu Republiku Jugoslaviju sačinjavaju Republika Srbija i Republika Crna Gora kao republike članice.
Saveznoj Republici Jugoslaviji mogu pristupiti druge republike članice u skladu sa ovim ustavom."
U tom vremenu, to je bio maksimum na papiru. Sve drugo, u tim međunarodnim okolnostima, izazvalo bi nuklearni udar zapada.
Malo karikiram, ali stav 2. navedenog člana jasno je predviđao mesto za RSK i RS (s tim što je tada još uvek bila u igri opcija da se priključi celokupna BiH), ali je moralo doći prvo do konkretnih rezultata na terenu i jasnog razgraničenja, a da to i veći deo sveta prizna.
Nada je postojala do '95.
Nakon toga se više ništa nije moglo.
Preporuke:
42
32
19
utorak, 31 decembar 2013 20:49
Slavomir Srpski, @Jasna
Vi bi dakle da pravimo listu ko je pogubniji bio za Srbe u poslednjih 25 godina? Ja mislim da prvu poziciju ipak zauzima Slobo, jer je vise decenija haracio, opljackao nevidjeno inflacijom 93-94 sve gradjane SRJ, i na Kipru preko banaka izbacio milijarde ovih sto su dana najveci tajkun-kapitalisti ovde. Sto jos gore, on oduze konstitutivno pravo Srbima preko Drine, kada bez referenduma unisti SFRJ (koja je aprila 92 bila na granicama Krajina u Hrvatskoj!), napravi novu SRJ izbacivsi iz nje sve Srbe sa one strane, prihvativsi da dakle moraju da zive u stranim drzavama.
Sada Sta je najgore ucinio Djindjic: to da je pozivao na jos zesce bombardovanje, iako to nije imalo nekog effekta jer su vec svom snagom bombardovali, pa je to uglavnom simbolican moralni zlocin, i drugo da je koristio CIA i dolare iz Budimpeste da rusi Slobin rezim. U oba slucaja njegovo direktno zlodelo nad Srbima je mnogo manje nego dozvoljavanje etnickog ciscenja preko 200.000 Srba u Krajinama i sankcije RS.
Preporuke:
25
25
20
utorak, 31 decembar 2013 20:56
Goran Jevtović
Ernan Kortes
Svim ratnim profiterima da se oduzme imovina oteta za vreme rata.
Kome je to Milošević oteo kuću, imovinu, imanje...?
Ajd' gukni dežurni mrzitelju. Al' činjenično.
Kad već detaljišemo, da li znaš gde tvoj idol živi i šta misliš, čije je to vlasništvo bilo do '45?
Kako je došao do tog stana u vreme teškog komunizma i sveopšteg progona?
Usput, šta te više muči, to što sam pukovnik, što sam ratovao (dok si ti šta radio za to vreme?) ili što "sve znam"?
Koji je tvoj problem najveći? Pa onda malo manji, pa malecki, pa....?
Ajmo, kreni u paljbu. Da nam ulepšaš veče.
Preporuke:
45
27
21
utorak, 31 decembar 2013 21:04
Slavomir Srpski, zlocin Slobe nad Srbima
Najveci zlocin protiv srpskog naroda, konstitutivnog u bivsoj Jugoslaviji, je bilo oduzimanje Srbima prekodrinskim ta prava, bez da je pitao bilo koga ili raspisao referendum sta srpski narod (koji aprila 92 je bio u citavoj preostaloj SFRJ a JNA je branila njihove granice u Hrvatskoj). Napominjem da je u svim drugim novonastalim drzavama bio prethodno raspisan i odrzan referendum po pitanju stvaranja njihovih drzava. Jos mi nije jasno kako je uspeo to da uradi i da sakrije tu izdaju prekodrinskih Srba onda, aprila 92? Jer je za mnogo manje sproveo referendum aprila 98 kada je trazio odgovor "da li Srbija treba da prihvati strana mesanja u njene unutrasnje stvari". I taj referendum je opet pogazio u oktobru 98 kada ne samo dozvoli da Wolker dodje, vec im podari i kontrolu vazdisnu nad KIM!!
U sprovodjenju otudjivanja prekodrinskih Srba, on im je udario i sankcije i time doveo u poziciju da bi radi Tudjanove nafte dozvolili opkoljavanje Knina preko Glamoca i Velebita, i pad Krajina!
Preporuke:
40
8
22
utorak, 31 decembar 2013 21:05
fristajlo
Da je Milošević živ- bio bih protiv ove odluke.
Ovako- saglasan sam sa njom.
Jer, ako ga je neko upropastio, i ljudski i politički, to je njegova nedostojna porodica.
Na stranu što su ga izdavali saradnici, narod i "partneri" sa zapada i istoka; porodica to ne sme nikako.
Neka je njemu večna slava i hvala, i laka zemlja.
Preporuke:
9
15
23
utorak, 31 decembar 2013 21:05
Kekeljavi penzioner
Bravo za Apelacioni sud. Tako se to radi.
Samo jedno pitanjce:
Kada će taj isti sud iseliti sa Dedinja onu gospođu sa porodicom, koja silom uzurpira dve zgrde i plac veći od hektara, bez obzira što su naslednici dobili sve presude u svoju korist i čekaju njeno iseljenje.
Možda Vlada Srbije, i sud, čekaju odobrenje Merkelove, pošto se radi o njenoj velikoj prijateljici.
Srbijo, Srbijo, vazda je u tebi pravda bila od više aršina. Zato si došla dovde. A, oni koji su te doveli dovde i ovako dele pravdu, odvešće te još dalje, jer u tebi i dno ima dno.
Preporuke:
30
3
24
utorak, 31 decembar 2013 21:06
Bojan M
Zorane ti prodje dobro ,a mene ocrvenise njihovom voljenom bojom.
Preporuke:
11
7
25
utorak, 31 decembar 2013 21:21
Slavomir Srpski, Citiram Vreme broj 446, 24. jul 1999
Slobodan Samardžić,
Raspada se partijska država
Federacija je nastala kao partijska država zato što su se dva rukovodstva dve vladajuće stranke prosto našla, dogovorila se februara 1992. o glavnim načelima, ta načela pretočila u ustavni predlog, i onda je federacija izglasana u postupku koji je i legalno i proceduralno bio veoma problematičan.
Funkcionisala je kao partijska država, van tih okvira o kojima su se oni sami dogovorili. Upravo su rukovodstva koja su se dogovorila o ustavnim okvirima kršila ustavne norme federacije. Federacija je funkcionisala u vidu ad hoc dogovora čelnika ili rukovodstava dve stranke. SR Jugoslavija je zapravo nastavila da baštini onaj duh federalizma koji je važio u Jugoslaviji 50 godina.
Dakle, evo slike o toj SRJ jos za vreme Slobinog vladanja, kako je ona nastala, i kako je komunisticko Srpsko-Crnogorski vrh delovao kao kominterna, i jednostavno Srbe preko Drine pustio niz vodu u neprijateljske drzave.
Preporuke:
36
10
26
utorak, 31 decembar 2013 21:26
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Srbin
Ovo je politička presuda koja se, po naredbi NATO zlikovaca, .....
Ne bih rekao. Pre ce biti da je neko "frljnuo merak" na tu nekretninu.
Preporuke:
15
2
27
utorak, 31 decembar 2013 21:29
Slavomir Srpski, @Jevtovica
Hajde ne zamaravjte nas neistinama: taj licmerni poziv Hrvatskoj i BIH da se prikljuce SRJ je samo boljsevicka oblanda da narod ne vidi istinu, jer ni HR ni BIH nisu zeleli da ostanu u SFRJ i to je razlog gradjanskog rata. RS i HR Krajine NISU bile ex republike u SFRJ, pa za njih takav poziv nista pravno ne znaci: jer da je SRJ htela da oni ostanu sa njima, Ustav SRJ bi bio drugaciji, i ne bi predvidjao samo Srbiju i CG u toj novoj SRJ.
Na politickom sastanku komunista Srbije i CG je odluceno, bez da se narod srpski ista pita aprila 92, a onda je referendum mogao da se sprovede ne samo u SCG vec i u Krajinama i delu BIH kontrolisanim od JNA i Srpske vecine! Dakle boljsevicka kominterna je odlucila da te prekodrinske Srbe izbace iz SRJ, i da ih ostave tudjim drzavama i jedino mogucoj kakvoj-takvoj autonomiji.
Hajde ne budite smesni, potezete atomske bombe u bilo kavkoj prilici. Pukovnice ne budite smesni, nije to dostojno vase struke. Sve najbolje i Sretna Nova Godina svima.
Preporuke:
34
20
28
utorak, 31 decembar 2013 21:29
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ milentije
Koja li će postenjacina sad da se useli u tu vilu...?
PePeVe!!
Preporuke:
13
0
29
utorak, 31 decembar 2013 21:43
Slavomir Srpski, o referendumu prilikom rusenja SFRJ
Da je referendum za stvaranje nove drzave SRJ morao da se obavi na citavoj teritoriji onda pod kontrolom SFRJ i JNA (Srbija, deo Hrvatske i BIH i Crna Gora) je bio sasvim jasan i Slobi: jer recimo Crna Gora je onda i SPROVELA referendum na svojoj teritoriji, dok je Slobo samostalno odlucio (iako je imao vremena jer je JNA stabilno kontrolisala granice preostale SFRJ aprila 92) da to ne ucini, znajuci da ce vecina Srba preko Drine traziti da OSTANE u toj smanjenoj Jugoslaviji, sa Krajinama u Hrvatskoj i polovinom BIH.
Sasvim svesno, gledajuci refenedum Crne Gore Slobo je odlucio da izbaci tim nasilnim pravnim cinom Srbe sa druge strane Drine, prihvatajuci u celosti zapadni plan Badintera podeli po Avnojskim granicama. Od trenutka srozavanja Jugoslavije na SCG on je priznao ostale drzave stvorene u bivsoj SFRJ: dakle i celokupnu HR i BIH i Makdoniju.
Preporuke:
31
10
30
utorak, 31 decembar 2013 21:45
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Jasna*
vec je PLATIO,po istim uslovima kao sto su stanove otkupljivali i drugi gradjani ove zemlje
To i jeste problem - OGROMAN. To je kao da je dosao hiper raspolozeni Deda Mraz i onim srecnicima koji su dobili stanove po ovom, ili onom osnovu od preduzeca gde su radili na koristenje, ili na kredit, ili nesto trece dao suludu i nelegalnu mogucnost da za tepsiju ribe postanu vlasnici nekretnine 1 kroz 1.
Da ne govorimo o otetim nekretninama posle Drugog Rata, a otudjenih za basnoslovne sume i to legalno, ali bas onako kako ste naveli.
Ovu sudsku odluku vidim kao presedan i to veomaa los, jer ako vazi za porodicu Milosevic, treba da vazi za sve.
Dakle da se preispita koliko su nekretnine potplacene, pa da se razlika nadoknadi, cak i ako je "vlasnik" prodao nekretninu, da se tereti on ili naslednici.
Da bi se dao primer gradjanstvu treba poceti od onih koji su doneli taj "mudri" zakon sebe radi, a ne naroda radi.
Narod se samo malo "ogreb'o".
Preporuke:
17
4
31
utorak, 31 decembar 2013 22:06
Observantes
Bedno da bednije ne može biti. Slobodan Milošević je jedini srpski predsednik i državnik u poslednjih 100 godina. Udaranje na Miloševića i „post mortem“ (posle smrti, pošto je ubijen) samo potvrđuje prethodnu istinu. U ovom vremenu, bliskom juče i danas, kada je srpski narod pod fašističkom okupacijom ( genocid nad srpskim narodom u nametnutom okupatorskom ratu devedesetih, otimanje Metohije i Kosova i ekonomska devastacija) ovakav udar na dostojanstvo i samobitnost srpskog naroda u izboru za slobodu nikako neće nauditi „Miloševiću“. Naprotiv , njegov spomenik na Kalemegdanu sve je veći i veći. Inače, veličina neke istorijske pojave kao što je Milošević ovakvim, kao danas, bedastoćama koje traju u kontinuitetu zidaju tu veličinu i njegov spomenik „ciglu po ciglu“. Neka mu je večna slava!
Preporuke:
32
24
32
utorak, 31 decembar 2013 22:10
Slavomir Srpski, @rusenje SFRJ
Realizacija odluke o stvaranju SRJ nije isla jednostavno i lako. Naprotiv,zakljucno sa nacinom njenog stvaranja i usvajanja njenog ustava,pratili su je problemi i kontroverzni postupci samih aktera koji su ozbiljno otvorili pitanje legaliteta i legitimiteta nove drzave.Citav proces stvaranja SRJ odvijao se u znaku zakulisne ali, po svemu sudeci, groznicave borbe crnogorske vladajuce elite da u novu drzavu udje pod sto povoljnijim uslovima. S obzirom da se ova borba odvijala iza scene,mnogi detalji su ostali nepoznati i mogu se samo naslucivati.
Ono sto je Slobo tvrdio povodom obaveznog referenduma, je da on nije hteo njegovo odrzavanje "radi teorije drzavnog kontinuiteta" sa SFRJ: navodno on zeleo da SRJ bude kontinuitet SFRJ a istovremeno srozava preostalu SFRJ samo na SCG izbacivanjem prekodrinskih Srba iz nje!Kako to nakaradno-ludacki danas zvuci mislim da je svakom normalnom Srbinu jasno!Jer da je "zeleo kontinuitet" nije trebao rusiti preostali deo SFRJ sa svim Srbima u njoj!
Preporuke:
31
11
33
utorak, 31 decembar 2013 22:17
Goran Jevtović
Slavomir Srpski
Ti, Slavomire, u svom političkom slepilu i neverovatnoj ostrašćenosti, gubiš iz vida najbitnije činjenice, a to je:
-da je SFRJ još 91. razbijena, da su se tri republike silom otcepile na bazi onoga što im je obezbedio Ustav iz 74., da su se povukle i formalno iz organa SFRJ, da su na startu 92. priznati ne samo od strane nekih zapadnih zemalja, već od SB OUN, da su Srbija i C.Gora stavljene u mat poziciju iz ugla međunarodnog prava i da je stvoren ambijent da nas potpuno legalno proglase ne samo ostatkom države parije, već teritorijom koja egzistira kao nedefinisana skupina koja ugrožava svetski mir!
Nisi mogao da uključuješ RSK i RS u tom trenutku, zato što je SB OUN sa sve Rusijom i Kinom odlučuio da su one sastavni deo Hrvatske i BiH!!! i u skladu sa tim poslao mirovne snage!!!
Da li ti možeš da sabereš dva i dva?
Istovremeno, tvoj Koštunica je, "demokratski" i protivustavno rasturio SRJ u miru i uslovima kada ga je ceo svet podržavao!
Preporuke:
40
31
34
utorak, 31 decembar 2013 22:25
Lideri u regionu
..uzeli kuču predsedniku nakon što su istog pojeli crvi ( prije 14 godina) !?
Komšije, komšije, nema vam ravna !
....lideri u regionu...lol
Preporuke:
10
7
35
utorak, 31 decembar 2013 22:27
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Pukovniče,
gde sam ja to rekao da je Miloševiće nešto ukrao? Čitaj šta pišem i na izmišljaj! Znam, boli te istina, ali šta ću ti ja! Pa nisi mali!
I ne mogu dalje da to odgovara, znaš. Sad moj blok treba da bude isključen, nema struje, Sloba prodao struju Tuđmanu, znaš već! Idem do centra grada, mada nemam benzina, pa ako komšije koji švercuje benzin iz Rumunije bude popustio, možda u jugića sipam par litara, po tri evra litar. I nemoj nikom da kažeš da idem u grad da od tvojih "baca" Šiptara kupim devize po 10%, dole u Francuskoj ulici. Kako to da ih milicija ne pohapsi kad je to zabranjeno, pitaš? E, moj bac, Sloba ne da da se diraju Šiptari, a i nema dosta milicije. Sva je pred stanom gde živi izdajnik Koštunica, i broji njegove mačke, jer po Slobi i Miri, od tih bitnih informacija zavisi sudbina svekolikog srpstva.
Nego hoćeš li i ti malo benzina? Nećeš! Šta je nemaš pare, uzeli ti Jezda i Dafina! A ne, nego banke pretvorile u staru štednju! Pa šta ćeš sad?
Tung, bre tamo!
Preporuke:
28
25
36
utorak, 31 decembar 2013 22:39
@Slavomir Srpski
Stalno prežvakavate jedno isto.
Dosadni ste, makar zaista bili Slavomir, pa još Srpski.
Preporuke:
15
29
37
utorak, 31 decembar 2013 22:48
Goran Jevtović
Ernan Kortes
Nisi ti dostojan da spomeneš ime Slobodana Miloševića, heroja, koji je položio život za ovaj narod, čoveka koji je prvi (i jedini!) Srbima, posle 45 godina titoističkog drila i totalnog mraka, otvorio oči i pravoslavnu dušu i doneo slobodu da mogu da kažu da su svoji, da nisu repa bez korena!
Milošević je imao svoje greške, ali, u kojim u okolnostima i pod kojim pretnjama, pritiscima, sankcijama i u ratu koji nam je nametnut!?
Kako te onda nije sramota da mlatiš o nemaštini 90-tih i svemu što se dešavalo?!
Šta je radio tvoj Koštunica sa tadašnjim vrhom DSS-a, za to vreme?
Pričao bajke. Isto onako kako je stao na čelo impozantne kolone pučista, koju su organizovali i finansirali, direktno i bez pogovora, britanski "Intelidžensi servis" i "Centralna obaveštajna agencija" SAD!
Bio je "neobavešten", jel da?
Šta je odradio - razbucao je SRJ u miru (sa sve ratnom vojskom i komandantima!!!!!!!), državu koju je preuzeo od Miloševića i nad čijim se Ustavom zakleo!!!!!
Preporuke:
31
29
38
utorak, 31 decembar 2013 22:52
Slavomir Srpski, citiram NIN, 06/13/97; Strana: 13 , USTAV BEZ NARODA
Kostunica:Recimo, u vreme donošenja Vidovdanskog ustava, praktično sve stranke su ne samo učestvovale u raspravi, nego su izašle i sa svojim projektima ustava. To isto su učinile i mnoge istaknute ličnosti, kao Stojan M. Protić i drugi. Dakle, to je uobičajen put.
Ali toga nije bilo ni 1992. godine u vreme kada je donošen sadašnji “žabljački” ustav SR Jugoslavije, pa ne čudi ni to što su socijalisti sada pošli istim putem. Taj ustav je bio donet namah, u toku samo nekoliko nedelja i to tako što su sve relevantne političke snage u društvu bile isključene iz njegovog donošenja. A, na kraju krajeva, što je bilo i najpogubnije, iz toga je isključen i sam narod.
Takav ustav donet bez naroda po mnogo čemu asocira na naslov knjige poznatog francuskog politikologa Morisa Diveržea “Demokratija bez naroda”.
Dakle ovo sto i danas govorim je bilo poznato i [polovinom devedesetih, kao sto jasno govori Kostunica juna 1997.Ne razumem da to ovde nekima JOS nije jasno ni poznato.
Preporuke:
24
16
39
utorak, 31 decembar 2013 23:06
Slavomir Srpski @Jevtovic
SB OUN sa sve Rusijom i Kinom odlučuio da su one sastavni deo Hrvatske i BiH!!!
Nije tacno! Sve dok je postojala SFRJ, dakle do 27 aprila 92, kada joj je oduzetva sva teritorija pravljenjem nove SRJ, OUN nije mogao da prizna,i NIJE,bilo koju od novonastalih secesionistickih drzava! Proverite: SLO,HR i BIH su tek primljene kao NOVE clanice u OUN u maju 92,dakle odmah POSLE rusenja SFRJ pravljenjem Zabljacke SRJ od strane Slobe.
Sta vise, to su odmah nudili i SRJ,ali Slobo da bi prikrio fakt da je on srusio SFRJ (pa ne postoji "kontinuitet sa SFRJ"),nije nikada za vreme svoje vladavine prihvatio tu ponudu i SRJ NIJE bila clanica OUN sve do posle njegovog rusenja!
Posto je SFRJ bila jedina clanica u OUN sve do aprila 92, OUN nije mogao da podigne sankcije na rat u SFRJ, jer je tretiran kao gradjanski rat (kao Sirija danas). Prva sankcija nama dolazi odmah posle stvaranja nove SRJ vec mesec dana kasnije:sankcije sa zahetvom povlacenja JNA koja je bila izvan te SRJ!
Preporuke:
28
14
40
utorak, 31 decembar 2013 23:13
Bojan M
Mnogo se bre mucite da opravdate istu felu.
Nema srece sa crvenima u ma kom pojavnom obliku.
Zapamtite to su neprijatelji srpskoga roda.
Po ovim minusima se vidi koliko Vas je vise.
Moram Vam priznati dobro se drzite,na srpsku nesrecu.
Preporuke:
20
13
41
utorak, 31 decembar 2013 23:18
Goran Jevtović
@ Slavomir Srpski, citiram NIN, 06/13/97; Strana: 13 , USTAV BEZ NARODA
Možeš do sutra da čitaš Koštuničine kabinetske trilere i suvu teoriju.
Videli smo kakav je bio u praksi i to u petooktobarskom miru, "prosperitetu" i uz maksimalnu podršku zapada.
I to ne samo kao predsednik SRJ koju je planski, prema zadacima svojih mentora u Londonu!, razbio (pa, "Bože moj", zato su ga i stavili na čelo revolucionarne kolone), već i kao predsednik Vlade Srbije, koju je takođe, kao zakleti EUROFANATIK (zar ne?) vodio ponovo sa onima koji su dresirani u budimpeštanskom hotelu "Hilton" i po lovačkim i vikend kućama u okolini Segedina.
A kada je došlo vreme da se stvara Vlada nacionalnog spasa, junak je vratio mandat narodu.
Neobavešten jel da? A ja ti ponovo kažem - zadatak je zadatak, i on je ispunjen.
I zato sada uživa u miru.
Onaj koga besomučno napadaš, ostavio je kosti u haškoj tamnici, a mogao je da se nagodi sa dušmanima. Ili nije, šta misliš?
Preporuke:
24
26
42
utorak, 31 decembar 2013 23:33
Srbin obični
Jedna škripava presuda, recidiv beogradske listopadne gibanice. Tukne DOS-manlijski i jevropski dakako.
Ima ta naša Srbijica veoma stidnih mjesta u svojoj istoriji; nisu to samo Ljotići, Nedići, nego i Đinđići, Koštunice, Dačići, Vučići i Nikolići... Vidi se to po načinu na koji su postupali sa (ipak) našim, srpskim političkim i vojnim vrhom i državom. Ili ako hoćete personalno: sa Miloševićem, Šešeljom... Takav narod reklo bi se, odnosno ne baš mali dio naroda!
Svuda okolo su sada razne buba-švabe koji su u ovoj predjevropskoj fazi izmilile ponovno ispod pleka. Jer možemo mi ne voljeti komuniste, možemo i ne cijeniti Slobodana Miloševića, ali niko nema pravo da naše rukovodstvo isporučuje neprijatelju.
Niste bili mali kada ste gubili protiv moćnog NATO-a, naprotiv bili ste najveći u Evropi u to vrijeme. Postali ste mali u listopadu 2 tisućite, a još puno manji, malecki, kada ste Slobodana Miloševića isporučili Haškoj inkviziciji. Oda tada vaša srbijanska bruka ne staje. Nažalost.
Preporuke:
29
5
43
utorak, 31 decembar 2013 23:40
Observantes
Ja bih samo dodao @Goranu Jevtoviću da Milošević uopšte nije imao ni najmanju grešku. Državnik se bavi strateškim pitanjima. I to je njegovo mesto. I on je to obavio pošteno i najbolje moguće u odnosu na okolnosti: sam protiv NATO pakta, izdaja tadašnje kompletne inteletktualne elite (čast pojedincima) koja je kao „elita“ inaugurisana po višedecenijskim kriterijumima „bravara“. Ta „elita“ kasnije će koruptivnim kursom biti podučena da postane i nazovipolitička. Milošević je imao objektivan problem, vreme. Krao je to vreme državničkom diplomatijom koliko je mogao da bi „ovdašnjoj stoki“ jednom došlo „iz dupeta u glavu“. Ali džaba. Da je Milošević imao vreme bila bi ovde „8 sednica“ na mesečnom nivou...
Preporuke:
28
27
44
utorak, 31 decembar 2013 23:46
Goran Jevtović
Slavomir
- Zaključno sa 06.aprilom 92. od strane SAD i EU, kao i ogomne većine zemalja sveta, Slovenija, Hrvatska i BiH su priznate kao nezavisne države.
Formalnost u OUN u maju te godine bila je mnogo pre pripremljena i najavljena.
- Nije Milošević srušio SFRJ, kako te bre nije sramota da kao Genšer, mlatiš ovde!
SR Jugoslaviji je bio priznat kontinuitet SFRJ, ne laži više. Nakon uvođenja sankcija bila je samo zamrznuta stolica!
I to je bilo tako dok tvoj Koštunica sa njegovim čuvenim pajtosom, Svilanovićem, ilegalno nije odlučio da poništi kontinuitet već krajem oktobra 2000.
- Prve sankcije su uvedene već sredinom 91. a zatim su proširivane, sve do potpunog embarga u maju 92.
O čemu si se ti ovde raspisao?
- Pa ko je uputio UNPROFOR, prvo u Hrvatsku još 91. a zatim i u Bosnu, i zbog čega?
I šta si očekivao da će nam dozvoliti prisajedinjenje RSK i RS u uslovima kada je Rusija na kolenima i na njihovoj strani?!
Batali ovo mlataranje, smešan si.
Ubićete mržnja i neznanje.
Preporuke:
27
30
45
utorak, 31 decembar 2013 23:56
Observantes
... Na kraju, da kažem od mene već izrečeno: Milošević nije imao pratnju naroda u pravičnim ciljevima (potrebno i dovoljno smisleno nacionalno dugotrpljenje kada je odbrana države u pitanju). To je najveća nesreća koju jedan narod može da doživi! To se nije desilo zato što je srpski narod loš nego zato je umetak spoljne subverzije između Miloševića i naroda bio ogroman: od spolja medijski odavno spremana gebelsovska mašina, unutrašnji plaćenici, pseudoautoritativna elita koja je zloupotrebila (i prodala!) svoj autoritet u narodu stečen strukom (glumom, pevanjem, režijom, književnim radom, sportom, profesurom, advokaturom, ekonomijom, prosvetom, medicinom...). Sve ovo usaglasiti da bi se dobio antisrpski rezultat je istovremeno mera agresije na srpski narod i državu a da direktni vojni(bombardovanja)i teroristički ustaškobalistički udari nisu uzeti u obzir!To je razmera kosmosa ukupne srpske okupacije!
Preporuke:
33
24
46
sreda, 01 januar 2014 00:20
Goran Jevtović
Observantes
Čestitke za inzvaredne komentare!
Sve najbolje u Novoj godini!
Preporuke:
23
20
47
sreda, 01 januar 2014 00:41
Turas
Nije mi jasan uzrok ovde nekih komentatora da nakaradno obrazlažu vreme i rad u ondašnjim prilikama S.Miloševića. A ti isti ispuštaju uvid u ovu vlast jadnu, podaničku i izdajničku .Takvima je važno da je njima toplo ispod dupeta .Takva ne objektivnost ne samo da je glupa već i bezsmislena .Pozdrav "Observantesu" i pukovniku .
Preporuke:
49
38
48
sreda, 01 januar 2014 01:32
Goran Jevtović
Turas
Otpozdrav od mene i svako dobro u Novoj godini!
Da nije Slavomira, Ernana i njima bliskih, moramo priznati, bilo bi dosadno na sajtu.
To isto i oni tvrde za nas drugačije. I to je OK.
Bez obzira na stavove, svakako i njima sve najbolje.
Preporuke:
16
13
49
sreda, 01 januar 2014 01:43
neka ih
Milošević mora da bude satanizovan da bi zapadne sile imale opavdanje za sva zla naneta srpskom narodu.Milošević je "žrtveni jarac"
Preporuke:
17
16
50
sreda, 01 januar 2014 01:50
Observantes
@Gorane Jevtoviću, želim vam sve najbolje. Dogodine u Suvoj Reci i Prizrenu!
P. S. Moderatorima koji i sada rade želim da ovaj ne samo posao već i entuzijazam i napor više autentična, relaksirana i slobodna Srbija jednom nagradi. Biće! Mora da bude! Inače, merak mi je da sa vama dočekujem „novu“ godinu! U to ime želim dobro zdravlje i veselost a ne sumornu realnost braći Srbima, sestrama Srpkinjama i svim ljudima dobre volje bez obzira na veru i naciju i da svi čuvamo Srbiju. Nedajte se! Opasna su vremena i traju. Traže od nas da odustanemo od ljudskog. Izazivaju životinju u nama. Igraju protiv Srbije stalno na jednu kartu. Da mnogo boli, čas jedne čas druge. Bore se za naš bes i to nije teško prepoznati. Ustaškobalistički je prvi koji treba staviti u karantin. Ekspresija nacifašizma tražila je svoju vojsku! I u njima su je našli đavoli! To nije imanentno čoveku. Ili će čovek da vlada kreacijom i tolerancijom ili će besan krvoločan pas!
Preporuke:
26
12
51
sreda, 01 januar 2014 02:04
Observantes
@Turas, vas posebno želim da pozdravim! Zdravi i veseli bili, da jeste i da budete! U to ime živeli!
Preporuke:
23
6
52
sreda, 01 januar 2014 02:21
Goran Jevtović
Observantes
Dogodine u Suvoj Reci i Prizrenu!
Preko Štimlja, Dulja i Velike Hoče!
Oslobodićemo Metohiju, preko oslobođenog Kosova.
Živi bili zajedno, pa dočekali.
Preporuke:
12
1
53
sreda, 01 januar 2014 03:40
Srbin Obični
Observantes
... Inače, merak mi je da sa vama dočekujem „novu“ godinu! U to ime želim dobro zdravlje i veselost a ne sumornu realnost braći Srbima, sestrama Srpkinjama i svim ljudima dobre volje bez obzira na veru i naciju i da svi čuvamo Srbiju.
Zašto samo Srbiju? Valjda da čuvamo srpski narod gdje god bio. Barem ono što vrijedi a to nije uvijek u Srbiji.
Želim svim čitaocima NSPM - u i van Srbije - puno zdravlja u Novoj godini a ostalo koliko bude. Naši stari su mnogo manje imali pa su preživjeli!
Preporuke:
8
1
54
sreda, 01 januar 2014 03:40
Komnen Kolja Seratlić
Sramno, stidite se. Nije mi porodica Milošević rod. Naprotiv, i u vrijeme SPS-a istjerivali su me iz MSP, kada je kadrovala M. Marković. Međutim, ovo je jedan neviđena farsa. Pokradeno je 365 stanova, 137 vila i kuća, te 350 miliona dinra Stambenog fonda bivših saveznih organa. Markovićku terete zbog garsonjere od 27 kvadrata iz tog foda, koju je dala kućnoj pomoćnici. Zbog toga je za njom raspisana crvena Interpolova potjernica. Prevaranti i lopovi su pokrali druge stanove i vile. Jedan bivši ministar je otkupio kuću iznad Partizanovog stadiona za 6.000 maraka, a onda je prodao za neviđenih DVA MILION marka. Platio porez 600 000 maraka i to je sve čisto i legalno. Mnogi su dobili iz tog fonda, bez Komisije, Rang liste, Pravilnika po dva, tri stana, o čemu postiji dokumentacija. O tim stanovima vodimo bitku više od 20 godina.
Preporuke:
11
7
55
sreda, 01 januar 2014 04:56
Goran
Sloba mozda nije bio najbolji ali je ako nista branio suverenitet i teritorijalni integritet zemlje za razliku od Djindjica koji je iz Nemacke navijao da se bombarduje Srbija. Da ne pricamo kako je prodavao drzavna preduzeca, surovao sa mafijom i sl.
Preporuke:
10
8
56
sreda, 01 januar 2014 10:40
Srbin sa dna kace
Nezavisno od toga da li i koliko je kriv, ipak ne odobravam kada mrtvom kurjaku mere rep. Pa toliko se pokralo u ovoj državi da Miloševićeva nepočinstva te vrste deluju kao dečija krađa sladoleda u samousluzi.
A što se tiče da je izdao bezdušno Srbe u Hrvatskoj, izdao je i dao pelcer svima kasnije kako se izdaje svoj narod!
Preporuke:
10
4
57
sreda, 01 januar 2014 11:08
Beograđanin
Ne zauzamajući ničiju stranu, pitam se da li je IKADA neki naš sud presudio bilo šta u korist nekog bivšeg političara ili politike, a protiv volje sadašnjih?
Preporuke:
3
0
58
sreda, 01 januar 2014 11:17
@Goran Jevtović Beograđanin
Gorane, slažem se sa vama. Ali mislim da 95 više nije bilo nade, situacija na terenu je bila loša. Po mom skromnom mišljenju mi smo rat imali dobijen u junu julu 1993, kada je VRS zauzela Igman, a u Sarajevu zavladala prava panika. Tada je, na žalost, upravo Milošević bio taj koji zaustavio uspešno okončanje te akcije i potpuno presecanje dotura mnicije i orja Muslimanima u Sarajevu. Sloba je to uradio da bi izbegao bombardovanje Bograda, ali to je sve skupa bio veliki blef Zapada na koji je Sloba, na žalost, naseo.
Preporuke:
15
4
59
sreda, 01 januar 2014 12:50
Pitam se...
....kad ce Vuku Draskovicu i Nebojsi Covicu biti oduzete vile u Kosutnjaku koje su od mrskog im
Slobodana Milosevica dobili?A sta je sa stanovima koje su A.Vucic i T.Nikolic dobili od istog S.Milosevica?Vazi li isti zakon za sve ili po principu" budi nas pa radi sta znas" ima jos nedodirljivih?Znaci zato se Nebojsa Covic i Vuk Draskovic uvek primaknu partiji na vlasti,kao fol
dobro rade pa zasluzuju njihovu podrsku.A narod ko sisa?Narodu je sve gore a vlast ga besramno ubedjuje da mu je bolje ali narod glup pa to ne vidi.Sram vas bilo!Kako koji politicar prigrabi vlast u svoje ruke tako pocne da se trudi da prevazidje "diktatora" Milosevica.Setimo se Tadica pa evo i Vucica-neuspesne kopije Milosevica kome se zameralo da je hteo da prkosi citavom svetu a ovi se uvlace tom svetu vise im ni pertle ne vire pa nista bolje za narod,cini mi se jos gore jer sad nam se jos i podsmevaju zbog tolike snishodljivosti.Gde izgubismo dostojanstvo,cast,
ponos, patriotizam i veru u Boga?
Preporuke:
5
1
60
sreda, 01 januar 2014 12:52
Ernan Kortes
G. Seratlić kaže da je "za vreme SPS" u "MSP kadrovala M. Marković". Bilo bi dobro da nam g. Seratlić kaže na kom je položaju ta gospođa bila u MSP i sa kojim pravom je "kadrovala". Za rezultate njenog rada, zna svaki svestan Srbin.
G. Seratlić kaže da "Markovićku terete zbog garsonjere od 27kv iz tog fonda koji je dala kućnoj pomoćnici". Molim g. Sertalića da nam kaže sa kojim pravom je ta gospođa uzimala stanove iz tog fonda i davala kome je htela? Da li je taj fond bio njena lična svojina?
G. Seratlić govori o nepravednoj podeli stanova i kaže; "o tim stanovima vodimo bitku više od 20 godina". Dakle bar 21, jel tako!? Znači bar od 1992.g. G. Sertaliću, ko je vladao Srbijom od 1992. kad ste navodno poveli bitku oko nepravedne podele stanova?
1992.godina? Znači nepravedna podela stanova počinje u sred ratnih vremena?
E, zato je i kažem da ratnim profiterima treba sve oduzeti. Jer, u ljudskom rodu, od njih nema gorih ljudi.
Preporuke:
9
4
61
sreda, 01 januar 2014 12:59
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Nasreu Oriću
Jevto, pukovniče, dogovorili smo se da mi ne skraćuješ nik, odabran samo za tebe. Šta, ne dopada ti se? Pa šta ja mogu što je tvoj Milošević voleo koljače Srba.
Nego, reci nam molim te kad je to Milošević otvorio Srbima pravoslavnu dušu, vratio im ponos, i ostale tričarije o kojim mlatiš. Jel' to bilo kad je branio 14. kongres SKJ u SFRJ (jel ga odbranio, deder tico sveznalico?)
Ili je to bilo kad je raspisao Zajam za preporod Srbije, koji je posle nestao bez traga?
Ili kad je Paniću poklonio Galeniku?
Ili kad...
Preporuke:
11
3
62
sreda, 01 januar 2014 14:15
Pčelica
Nakon pažljivog čitanja svih komentara na presudu Apelacionog suda koja izaziva s`pravom pažnju,prvog dana po kalendaru 2014.godine,rastužih se, namah.
Ne mogu da verujem da su neki kao argumente za svoje stavove uzimali citate iz "vremena" i "nina" iz "tih"godina?!Prosto nisam bila spremna da prihvatim to ovde.
Neki učesnici u diskusiji iznose proverljive činjenice i tako potkrepljuju svoje stavove, a neki nemaju nikakve dokaze za svoje,ipak, ostrašćene stavove.
Mi jesmo i od strasti, to nije sporno.Ono što me je rastužilo je briga da je kontrola uma ostavila traga na misleće učesnike u debati na NSPM.
O Predsedniku, pok. Slobodanu Miloševiću svi su rekli svoje - posmrtno na Trgu nekolicina svoje,a narod pod okupacijom u dugim kolonama danima odajući poslednju poštu sa dostojanstvom i pijetetom-svoje.
Narod je prvi i poslednji sudija, tako da je ova presuda Apelacionog suda potpuno - očekivana; i mrtav on deli našu sudbinu kada se radi o brojnim "presudama" njihovog glavatog suda.
Preporuke:
5
7
63
sreda, 01 januar 2014 14:20
Goran Jevtović
@ Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Pitam ja tebe po ko zna koji put, kada je to Milošević poklonio pištolj Naseru Oriću?
Daj dokaz?
Ko je omogućio da se naša crkva oslobodi komunističkiih lanaca posle četiri decenije, ako ne baš on? Ko, ajd' gukni?
Šta je bilo sporno sa zajmom za preporod Srbije?
Ti si prvi od koga čujem da tu pronalaziš mućke.
Galenika nije nikome poklonjena već se Milan Panić pojavio i prema Zakonu o privatizaciji Ante Markovića, kupio istu.
Ukoliko se dobro sećam, upravo je Milošević, odnosno njegov tim otkrio Panićeve mahinacije i pokrenuo postupak.
I tek nakon toga Panić postaje "demokrata".
Napisao sam ti već, saberi se malo kada pišeš i ne iscrpljuj se potpuno irelevantnim stvarima.
Drži se onih najbitinijih, ključnih za narod i državu.
Ovako, deluješ kao neka "drukara iz sokaka".
Preporuke:
7
8
64
sreda, 01 januar 2014 15:04
Drukari iz sokaka ili pustolovu koji je potamanio Asteke
Za takvim bezočnim likom vapi neki novi Aušvic.
Preporuke:
8
0
65
sreda, 01 januar 2014 15:05
Ivo
Pozdrav komšije i sretna Nova. Čudi me da toliko ponižavate Miloševića koji je bio jedini pravi državnik u Srbiji zadnjih 100 godina.
Jest da nam je u RH napravio problema dobro ali je ostao državnik za razliku od mnogih drugih. Nije on kriv što nije imao kvalitetnu bazu da na terenu ispuni ciljeve. Održavao je granicu Virovitica Karlobag koliko je mogao u datim okolnostima, izravno službeno prisvajanje granice Srbiji izazvalo bi međunarodu osudu, možda i više. Stoga što RSK i RS nikada nisu bile priznate teritorijalne jedinice, a i način pravljenja istih (istjerivanja nesrba) nije pomogao misiji.
Imao je on i znanja i državnosti, ali da ponovim baza nije valjala. Baza je vaš konstantni problem
Preporuke:
5
7
66
sreda, 01 januar 2014 15:10
Goran Jevtović
@
Drago mi je da ovako rezonujete.
Nije Milošević naseo blefu zapada, već su jednostavno bili veoma moćni i pritom podržani Rusijom. Setimo se Kozireva.
Te godine je osnovan i Haški tribunal.
Pojačavane sankcije do iznemoglosti.
Pretnja oružanom agresijom na celokupan prostor sasvim realna.
Ali, najveći problem tada, svih nas i Miloševića, bila je peta kolona koja je razarala Srpstvo i istočno i zapadno od Drine, sa težištem na Beogradu.
Nisu postojali nikakvi uslovi, upravo zbog neotitoista od kojih su regrutovani agenti, da se stvori potrebno nacionalno jedinstvo i da se krene u zaokruživanje i stvaranje jedinstvene Srpske države.
Plus svega toga, destruktivni procesi u C.Gori koja je sama za sebe predstavljala poseban front.
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
7
8
67
sreda, 01 januar 2014 15:11
zakeralo
E, ja sam rešio da promenim stavovi od Novu Godinu. Dosta je bilo. Mi svi u pravu a oni elita. Jok više. Zakeralo svira fajront u ovu kafanu - dogodine na Palma de Majorci, ili negde tako, a vi kako `oćete. Sa srećom ve!
p.s.
A što se tiče teme, ja bi tu recipročno oduzeo sve, i plus revidir`o sve turističke vize iz oktobra `44, al` će o tome više da razmišljam uz margarite, zagledan u plavetnilo istorije preko šarenog kišobrančića.
Adios, mućaćos!
Preporuke:
0
0
68
sreda, 01 januar 2014 15:16
Ravnogorac
Naravno ,slobisti nikada neće priznati izdaju Srba i Srbije ,kao što nazadnjaci neće priznati da su priznali ,zna se šta.23 novembra 1991. u Hagu na Konferenciji o bivšoj Jugoslaviji S.M. je priznao secesiju.Da potsetim zaboravne srpske komuniste ,da je prilikom glasanja da nasilno otcepljene Republike bivše Jugoslavije budu primljene u OEBS to je maj 1992. ,tadašnja tzv. Slobina Jugoslavija bila je uzdržana ,da je glasala protiv ne bi bili primljeni. Potreban je bio konsensuz za svaku odluku.Ali šta to vredi, svi ti glasači Slobe sada su za Aleka, i nastavlja se propast sve dok ne pobedi Ravnogorska ideja.Od svih srpskih komunista samo je Tanasije Mladenović književnik priznao da su izdali srpski narod ,niko drugi još uvek su svi titoisti ,na čelu sa kalemarom iz Drenove Dobricom.....
Preporuke:
9
3
69
sreda, 01 januar 2014 16:37
Goran Jevtović
Ravnogorac
Naravno ,slobisti nikada neće priznati izdaju Srba i Srbije ,kao što nazadnjaci neće priznati da su priznali ,zna se šta.23 novembra 1991. u Hagu na Konferenciji o bivšoj Jugoslaviji S.M. je priznao secesiju.Da potsetim zaboravne srpske komuniste ,da je prilikom glasanja da nasilno otcepljene Republike bivše Jugoslavije budu primljene u OEBS to je maj 1992.
Šteta je da se potpisujeta kao "Ravnogorac", koje ja lično obožavam, zato što ste namerno izneli nekoliko kvazičinjenica.
To bi isto bilo kao kada bi generalu Mihailoviću ja sada uzeo da spočitavam, zašto je '44-te dozvolio onakav preokret na međunarodnom planu i što je izdao Srpstvo (a nije), i kako su mu to i zbog čega saveznici okrenuli leđa?
A svi znamo poodavno da nije bio problem u legendarnom komandantu i jedinom pravom pokretu pokretu otpora, odnosno legalnoj vojsci u otadžbini.
I šta ćemo sad?
Preporuke:
5
4
70
sreda, 01 januar 2014 17:37
Ravnogorac
Činjenice su vrlo bolne za srpske komuniste.Goran J. trebalo bi da zna da je sudbina Ravnogorskog pokreta ,odlučena u avgustu 1943 na sastanku Čerčila i Ruzvelta u Kanadi.Tako da se preokret javnog mnjenja zapadnih demokratija nije desio 1944.A srpski socijalisti ,naslednici komunista ,pojačani i sa tzv. radikalima žabljačkim Ustavom od 27 aprila 1992. ,izdali su srpki narod zapadno od Drine.Sve žrtve i Kumanova i Bregalnice i Kolubare i Kajmakčalana i Solunskog fronta postale su uzaludne, sva borba od 1804. do 1918. je uništena .Ali šta da se radi tzv. narod i dalje glasa za takve partije i programe.
Preporuke:
7
1
71
sreda, 01 januar 2014 17:53
Jasna*
Nekima ovde jos uvek nije jasno zasto pojedini komentatori jos uvek blate Slobu.Pa moraju ,to su DSSovci,blacenje Slobe im je jedini nacin da uzdignu i opravdaju Kostunicu i svoje ucesce u njegovom rusenju,jer je on po njima bio toliko los i poguban po srpske interese.Onda su dosli oni sposobni i posteni pa je svekoliko srpstvo pod njima procvetalo,al zamalo.Sprecile ih objektivne okolnosti i subjektivne slabosti.
Ubise se da dokazu kako su komunisti pljackom dosli do stanova,samo nikako da objasne kako je to Ruzica Djindjic, za vreme Kostunice dosla do predratne vile i imanja na Dedinju?
Preporuke:
6
6
72
sreda, 01 januar 2014 17:57
Bojan Todorović
@Jasna
Zašto mislite da tako naivan i detinjast pokušaj skretanja teme na nekog drugog može da umanji ili zabašuri onu o kojoj se govori?
Kao i kad se govori o nepočinstvima zločinaca iz redova srpske vojske ili paravojske.
Odmah pokušavate da nametnete kontrapitanje o Naseru Oriću ili nekom sličnom.
Neće ovo nestati ako pokušate ( ili čak uspete ) da skrenete temu.
Samo će se odložiti.
Mi koji smo svedoci i učesnici tih događaja nećemo nikada zaboraviti kako nam je poslednji komunistički diktator u Evropi uništio deo života.
Inače nemam ništa protiv - štaviše podržavam Vas u naporu da isterate pravdu.
Niko Vam ne brani da pokrenete inicijativu za oduzimanje ( ili već šta Vam pada na pamet ) kuće udovici Đinđića ili izložbu o zločinima nada srpskim stanovništvom na Kosovu ili šta god Vam se prohte, ali Vaš utisak da će to na neki način umanjiti krivicu onih koje Vi želite da branite je pogrešan...
Preporuke:
6
3
73
sreda, 01 januar 2014 18:21
Bojan Todorović
Inače, govoriti o zlodelima bračnog para Milošević kao „greškama“ je uvredljivo za sve njihove žrtve.Naravno to je vaše pravo i vi ga možete nazivati i herojem ali ni to nimalo neće izmeniti sud o njemu koji je donela ostavština i rezultati, javno mnjenje ( domaće i svetsko ) istorija i pravosuđe. Zato ga se sa poslednjim događajima i odriču svi, uključujući i nekadašnje članove stranke.
Preporuke:
4
4
74
sreda, 01 januar 2014 18:46
Jasna*@Bojan Todorovic
Nije nama diktator unistio zivote,vec Nato pakt i Zapad,ali Bojane buduci da si ti placen od istoga (SOROS),ti upravo radis ono za sta mene optuzujes,spinujes!I ponavljam uvek mi je drago da vidim vas Sorosevce i DSSpatriJote ponovo okupljene na istom zadatku.
Preporuke:
4
3
75
sreda, 01 januar 2014 18:54
Jasna*
Inace ovde isterati pravdu,to je nemoguca misija.Samo revolucijom u Srbiji se moze isterati pravda!
Preporuke:
4
4
76
sreda, 01 januar 2014 19:32
Komnen Kolja Seratlić
Gospsodine E. Kortes, čini mi se da se nismo dobro razumnjeli. M. Marković je iz tog ogromnog Stambenog fonda saveznih orgna dala garsonjru.Nije imala pravo i neka je gone (možete pogledati mnoge tekstove sa konferencija za štampu koje smo držali ovih dugih godina, pod Gajba, zatim u časopisu Akter i dr.) U osvrtu sam naveo imena ko je sve rasturio i pokrao taj Stambeni fond, bez Komisije,Rang liste, Pravilnika. Dakle, Markovićka je uzurpirala jednu stambenu jedinicu. Drugi, čija imena ću rado ponovo navesti, su rasturili taj ogromni stambeni fond prijateljima, funkcionerima, mnogima koji su sada na vlasti, dok su oni koji su stvorili taj fond i dans bez stanova. Mnogi su u međuvremenu umrli. Markovićka je kadrovala kao šefica JUL-a u tri ministrstva, dakle u vrijeme vladavni SPS-JUL. Nakon petog oktobra stanove su mimo Pravilnika rasturili Z. Živković, V. Kalanovićka, M. Dinkić i dr. uostalom o tome su pisali mnogi masmediji.
Preporuke:
3
0
77
sreda, 01 januar 2014 20:23
Ernan Kortes
G. Seratliću, odlično se Vi i ja razumemo. Samo, meni je teško da prihvatim Vaš jezik kojim govorite da je Markovićeva "uzurpirala" stan, dok su drugi "krali i rasturali stambeni fond". Jer, ako se nešto neovlašćeno uzme, onda je to krađa, i nad tim je najgore spuštati ideološku zavesu tipa "uzurpirao" "pozajmio" "uzeo ne korišćenje" itd. To ne vodi nikuda, odnosno vodi dovde gde smo sada. Svejedno ko je u pitanju, a povod ovog teksta je sudska presuda u vezi stana porodice Milošević.
Inače, ne znam kako je rečena gospođa mogla da kadrira u MSP kada je tadašnji ministar bio iz SPS-a.
No najvažnije, Vi ste objasnili smisao režima te porodice, gde se uzurpiraju stanovi i nestručno kadrira u tako važnom delu sistema. To što su posle došli neki i gori, ne menja na stvari.
Jer, to "uzurpirajuće" kolo (da ne kažem nešto gore pa da zaglavim u Aušvicu) započeli su oni, i sve dok se iz toga ne izvučemo, nema nam spasa.
Svako Vam dobro.
Preporuke:
2
3
78
sreda, 01 januar 2014 23:59
Bojan Todorović
@Jasna
Da, biće da je tako. Prosvetliste me.
Sad se dobro sećam kako je NATO organizovao osmu sednicu, razjurio izabrane funkcionere i postavio pione ( sećate se nesrećnog Sejda Bajramovića ?) .
Kako je sa govornice visoko podignute brade i oštrog glasa poručivao da će biti onako kako on kaže ili Srbije biti neće.
Kako je ( opet NATO ) organizovao „mitinge istine“ kojima je trebalo po istom receptu postaviti poslušnike i u Sloveniji, Hrvatskoj ....
Kako je u danima sloma komunizma i istorijskog rušenja berlinskog zida poručivao da „dok su oni na vlasti – u ovoj zemlji višepartizma biti neće“ , da „smo vlast krvlju uzeli i samo krvlju ćemo je dati“...
Kako je kao jedan od šest pregovarača jedini odbijao i sabotirao svaku mogućnost mirnog dogovora i jasno i glasno poručio „ako ne znamo da radimo znamo da se bijemo“ te da nam „predstoje ozbiljni sukobi, moguće i ratni“.
Preporuke:
1
3
79
četvrtak, 02 januar 2014 00:01
Bojan Todorović
Sećam se kako je taj NATO organizovao piramidalne štedionice, Jezdu i Dafinu pa od naroda iz slamarica izvukao zadnju crkavicu, kako je organizovao ZAJAM za Srbiju koji je nestao netragom, štampanjem proizveo nezapamćenu hiperinflaciju, oteo štednju iz banaka i penzione fondove a poštene ljude, radnike, profesore i inženjere oterao na ulice.
A na TV i radio programe postavio gebelsovsku ratnohuškačku bulumentu za širenje otrovnih laži, mržnje i straha među narodom kakve se ni Orvel ne bi postideo, dok su nam u pauzama programa mržnje dušu razgaljivale turbo krešteće nakaze kao sinonim za primitivizam.
Onda je taj NATO slao bašibozluk i državne plaćene ubice da prave incidente po Hrvatskoj kako bi se isprovoocirali sukobi i dobio povod za balvan revoluciju.
Preporuke:
0
4
80
četvrtak, 02 januar 2014 00:02
Bojan Todorović
Kasnije je NATO uzurpiravši svu tehniku JNA čiji su se ( uglavnom korumpirani ) oficiri nadali da će očuvanjem komunizma zadržati svoje privilegije i pozicije, organizovao i sproveo dugotrajnu, nezapamćenu rušilačku akciju sa planom da se zauzme i zadrži što više teritorije, a ono što nije „naše“ temeljno uništi i zatre.
Ostrvljena pijana bagra noseći uniforme časne srpske vojske počinila je nedela ( genocid i etnička čišćenja ) kojih ćemo se decenijama stideti i NIKADA u potpunosti otresti i oprati....gadan je taj NATO...
Kako su se porazi ređali, sredstava nestajalo, situacija izmicala kontroli i zloslutna senka sloma nadvila nad zločinačkom klikom rastrojeni NATO poput pijanog kockara diže ulog i sve više rizikuje...
Druga strana njuši krv i počinje žesoko i nemilosrdno da uzvraća.
Zaštićena oreolom žrtve radi šta joj se prohte i sve dugove naplaćuje sa kamatom.
Preporuke:
0
4
81
četvrtak, 02 januar 2014 00:04
Bojan Todorović
Tada NATO pokazuje pravo lice :
Preko 200.000 ( dve stotine hiljada ljudi žena i dece, uglavnom nejači ) ostavlja na milost i nemilost onima kojima su do juče srpski kriminalci sa svojim bandama pljačkali, palili, ubijali i silovali po kućama....
Pušta ih niz vodu, prekida komunikaciju, uskraćuje svaku informaciju i zabranjuje ulazak u Srbiju...
Izdaja tih razmera nikada do tada na ovim prostorima nije viđena. Eto kakav je bio taj NATO.
Sećam se kako je divan zabavni program išao na svim TV stanicama dok su traktorske kolone stajale ispred spuštenih rampi na prilaznim putevima..
I eto..... posle poraza u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni iako vojno tehnički višestruko jači od svih zajedno NATO jedino može da iskali bes na kosovskim Albancima
Kako reče jedan od stanara suda za ratne zločince podpredsednik tadašnje vlade „ čim prva bomba padne na tlo Srbije Albanaca na Kosovu biti neće“..
Preporuke:
0
3
82
četvrtak, 02 januar 2014 00:05
Bojan Todorović
Šta se posle desilo – znamo.
Nemam ni jedan primer, pa ako neko ima neka me podseti:
Da li se ikada desilo da nekoga ( bilo koga kao subjekt – pojedinca, organizaciju, etničku ili drugu grupu, narod, državu ) ujedinjena i daleko moćnija vojna sila mesecima sistematski i planski brutalno kažnjava i devastira a da NIKO i još jednom NIKO, ALI BAŠ NIKO ne digne glas i stane na njegovu stranu, u odbranu ili makar pruži utehu?
Ne da nisu hteli da nam pomognu, ne da nisu hteli da nam prodaju odbrambene sisteme, ne da nisu hteli da stave veto ili se založe za prekid nego NISU HTELI NI DA NAS PITAJU KAKO SMO, BOLI LI NAS, HOĆEMO LI PREŽIVETI...?
Oni su stajali Jasna i ravnodušno ( ili sa interesovanjem ?) gledali čekajući da se nad nama izvrši kazna.
Šta je to nego podrška ? Prećutna doduše.
Preporuke:
0
3
83
četvrtak, 02 januar 2014 00:07
Bojan Todorović
To je po meni treća stvar koju je Milošević – pardon NATO, postigao van svakog očekivanja.Prve dve su epohalna pljačka građana i epska izdaja ( prodaja ) sunarodnika.Ova treća je ipak najteža. Dovesti sebe i narod u situaciju da te daleko jača sila zatire a da NEMAŠ NIKOGA ko će makar reći – dosta je bilo, ljudi, pa imaju i oni dušu – to niko nije doživeo.Ili ako jeste – podsetite me ko? Poražene, ponižene, podvijenog repa po potpisivanju kumanovske kapitulacije najurili su nas sa Kosova i jasno predočili šta nas čeka padne li nam opet na pamet da glumimo silu.
Preporuke:
0
3
84
četvrtak, 02 januar 2014 16:56
Komnen Kolja Seratlić
G. Kortes, shvaćam Vaše dobre namjere i primjedbe, međutim ipak mislim da me pogrešno tumačite: M. Marković je mimo Pravilnika, Komisije i Rang liste, iz tog ogromnog Stambenog fonda dala jednu garsonjeru (izabacujem riječ "uzurpirala"). Tada je (dakle u doba SPS-JUL)predsjednik Stambene komisije bio izvjesni Vujović, a poslije njega čuveni Bane Ivković. Oni nisu potpisivali Rang listu da se izvrši podjela, jer kda se potpiše Rang lista ne može niko svojevoljno da dodjeljuje neki stan, jer se tačno ko ga je dobio.Nakon petog oktobra, Stambeni fond (svih ovih 20 i više godina sam pravni zastupnik Sindikata i veza sa masmedijima)je bio 365 stanova, 137 vila i kuća,i 350 miliona dinara (12 miliona maraka).To je inače najveća krađa nekretnina u Evropi, krađa dva sotljeća, kako se zvala jedna naša konferencija za novinare.Nakon 2000. Srbija sve te nekretnine uzima, kao pravna naslednica SRJ. Predsjednici komisija Živković, Naumov, Kalanovićka ne potpisuju Rang listu, nastavljena je otzimačina.
Preporuke:
1
0
85
četvrtak, 02 januar 2014 17:15
Komnen Kolja Seratlić
G. Kortes, sve te stanove Živković daje u privremeni smještaj, dok se, kako je govorio, ne formira nova Rang lista, odnosno da ih sačuva da neko ne useli samovoljno. Jedna Crnogorka iz MSP, provaljuje u garsonjeru u ul N. Fronta.Kada se odvojila C. Gora, ta će dama u međuvremenu otkupiti (sve putem šverca i mita) garsonjeru, prodati i otići u crnogosrku diplomatiju. Inače su svi Crnogoci, od predsenika Vlade SRJ Pešića do raznih listopadnih funkcionera, te privremene smještaje pretvarali u vlasništvo jedan kroz jedan, prodavali i odlazili u C. Goru. Nakon izrade definitivne Rang liste (prva se šalje u sve savezne organe da se tačno provjeri da neko nije oštećen manjim brojem bodova), Živković je ne potpisuje. Dodjeljuju stanove, vile, kuće ispod žita.Kalanovićka javno izjavljuje da je podijelila 32 stana. Ona je vjerovatno dokrajčila taj fond.
Preporuke:
1
0
86
četvrtak, 02 januar 2014 17:33
Komnen Kolja Seratlić
Opominjemo Kalanovićku (bila je, da ponovim, u prošlom sazivu 4 godine presdenik Stambene komisije Vvlade Srbije, normalno i ministar), dobijamo od nje dopis (tri rečenice). Jedna glasi:"Molim vas strpite se sve ćemo rešiti". I tako nas je zamajavala (ima druga riječ, no da je ne upotrijebim) tri godine.Svih tih dugih 20 i više godina pišemo predsjednicima, predsjednicima Vlade, svim ministrima, šefovoima poslaničkih grupa u Parlamentu, obraćamo se predstavniku EK, ulažemo tužćbe pojedinačno protiv R.Srbije.Homen naređuje sudovima da se oglase nenadležnim. Viši sud žalbe adaktira itd.Što se tiče kadrovanja. Ministri učestvuju u kadrovanju, ali se ustvari ništa ne pitaju. Bila su dva sekretarijata u MSP: JUL-a i SPS-a. Međusobno su se svađali ko će biti ambasador ili neki drugi diplomata, a MM je presuđivala. Ja sam krunski svjedok.
Preporuke:
1
0
87
četvrtak, 02 januar 2014 19:44
Ernan Kortes
G. Seratliću, tema našeg razgovora je vest o oduzimanju stana porodici Milošević. Vi kažete da je Markovićka mimo prvilnika, liste i ostalog "dala" garsonjeru nekom ko i nije bio zaposlen u MSP. Za mene je to krađa, ili sticanje materijalne imovine zahvaljujući političkom položaju i okolnostima. A okolnosti su bile ratne. Zato i kažem da svim ratnim profiterima treba oduzeti stečeno.
Ako su posle te porodice na vlast došli gori i uzeli i više, to tu porodicu ne spašava odgovornosti. Posebno ako se zna koliko je vlasti imala i šta je sve narodu obećavala.
Vama svaka čast na borbi, i verujte mi, biću sretan da uspete i da svaki kvadrat otetog vratite onome kome i pripada.
Oko kadrovanja nemam šta da dodam; zato smo tu gde smo. Jer, taj put gde se profesionalci isteruju na ulicu, a danas zapošljavaju recimo Čileanci (jel tako?), otpočela je porodica Milošević, a nastavili Svilanović, pa Drašković... A mogu da mislim kako je tamo danas.
Svako Vam dobro želim, i ne popuštajte.
Preporuke:
0
2
88
subota, 04 januar 2014 17:28
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Pobeže nam hrabri Pukovnik, ko Milošević sa Kosova.
Traži da mu se "činjenično" objasni kome je to Milošević ukrao kuću, i evo Apelacioni sud mu to objasni, ali on valjda priznaje sud samo svog Vođe. Objasni mu i Kolja Seratlić kako je MM ukrala garsonjeru, i kako su se socijalisti miloševićevci svađali sa julovcima oko ambasadorskih mesta (i neradničkih plata) i kako je MM bez ikakvog prava u tome presuđivala, a Pukovniku sve to nije dovoljno. On i dalje Sloba heroj, Sloba državnik... Čoveče, 1999. otimaju stanove posle bombardovanja zemlje! Pa imaju li ti išta ljudskog u sebi?
Jevot, eto ti dokaza, pa sad nastavi da me zoveš "dežurni mrzitelj" koliko god hoćeš. Ja ću tebe, u tvom sitlu, zvati dežurni branitelj lopova, pa ti vidi.
A onom što bi pravio novi Aušvic za kritičare Miloševiće, sve čestitke od Moderatora NSPM-a koji pripomaže frivolizaciji najstrašnije stvari iz prošlog veka. Bravo NSPM.
SVE OSTALO SU PROVIDNE PRIČE ZA NEUPUĆENE I NEPISMENE, I NESLOBODNE LjUDE.
http://www.theguardian.com/world/2003/mar/14/serbia.comment
The quisling of Belgrade
http://www.vaseljenska.com/misljenja/da-li-je-ruzica-djindjic-najbogatija-zena-u-evropi/
spomen hram palim Ravnogorcima.
Pa se pitam po kojim Zakonima RS se moze steci vila ogromne vrednosti u zamenu za dva stana,a sto je Komisija vlade( Kostunicine)odobrila?E zemljo Srbijo,jadna li si!Ima li pravnika (da nam objasne po kom zakonu je R.Djindjic stekla vilu) i pravde u ovoj zemlji?
@Da ,najverovatnije ce sad neki postenjacina da je dobije zamenom za svoj manji stan.
Umesto da su zločinci podelili sudbinu bliskih im Musolinija i Čaušeskua a da se opljačkano podeli sirotinji, oni zahvaljujući "legalisti" i ostalim saučesnicima uživaju krckajući tuđe milione.
Para ima toliko da mogu lepo da potplate i rusku "braću" i da se baškare do kraja života.
Nismo mi bolje ni zaslužili. Kao marva smo srljali u klanicu koju su nam psihopate priredile, osramotili smo naciju i srpsko ime toliko da će nas se generacije i generacije stideti, pa ne bi bilo ni pravedno da ne platimo debelu cenu.
Bolje ćemo naučiti lekciju.
Neko uči lako i bezbolno, a za nekog samo motka ima razumljiv govor, a mi smo, na žalost, primer ovih drugih.
Valjda zato što smo nebeski, ko će ga znati ....
Eto sada se i njemu obija o glavu ono sto je ucinio oduzimajuci SFRJ Srbima preko Drine aprila 92, kada odluci da pravi Zabljacku SRJ i predje u nju ostavivsi poziciju funkcionera Srbije. Ali vajda je mala, jer su mnogo vece zlo pretrpeli stotine hiljada proteranih Srba iz Krajina koji ne samo da su izgubili pravo na stan, vec i citava kucista, a neki su i pobijeni. Oduzimanje prava na stan Milosevicu je samo jedna tuzna parodija un odnosu na ono sto Srbima preko Drine oduze (a to je konstitutivno pravo u SFRJ) i to bez ikakvog referenduma, za razliku od svih ostalih republika u SFRJ, aprila 92.
P.S: Zna li neko gde nam se dede sveznajući pukovinik?
A o tome kako je Ruzica Djindjic dobila vilu na Dedinju , ni da zucnu! Tabu tema za obojicu.
svaka Vama čast na momentaru. Tako misli istinski srpski rodoljub.
Da Vam je Sretna Nova godina, i od Boga zdravlje.
"Stručanjak", pogledaj šta je pisalo u članu 2. Ustava SR Jugoslavije:
"Član 2.
Saveznu Republiku Jugoslaviju sačinjavaju Republika Srbija i Republika Crna Gora kao republike članice.
Saveznoj Republici Jugoslaviji mogu pristupiti druge republike članice u skladu sa ovim ustavom."
U tom vremenu, to je bio maksimum na papiru. Sve drugo, u tim međunarodnim okolnostima, izazvalo bi nuklearni udar zapada.
Malo karikiram, ali stav 2. navedenog člana jasno je predviđao mesto za RSK i RS (s tim što je tada još uvek bila u igri opcija da se priključi celokupna BiH), ali je moralo doći prvo do konkretnih rezultata na terenu i jasnog razgraničenja, a da to i veći deo sveta prizna.
Nada je postojala do '95.
Nakon toga se više ništa nije moglo.
Sada Sta je najgore ucinio Djindjic: to da je pozivao na jos zesce bombardovanje, iako to nije imalo nekog effekta jer su vec svom snagom bombardovali, pa je to uglavnom simbolican moralni zlocin, i drugo da je koristio CIA i dolare iz Budimpeste da rusi Slobin rezim. U oba slucaja njegovo direktno zlodelo nad Srbima je mnogo manje nego dozvoljavanje etnickog ciscenja preko 200.000 Srba u Krajinama i sankcije RS.
Ajd' gukni dežurni mrzitelju. Al' činjenično.
Kad već detaljišemo, da li znaš gde tvoj idol živi i šta misliš, čije je to vlasništvo bilo do '45?
Kako je došao do tog stana u vreme teškog komunizma i sveopšteg progona?
Usput, šta te više muči, to što sam pukovnik, što sam ratovao (dok si ti šta radio za to vreme?) ili što "sve znam"?
Koji je tvoj problem najveći? Pa onda malo manji, pa malecki, pa....?
Ajmo, kreni u paljbu. Da nam ulepšaš veče.
U sprovodjenju otudjivanja prekodrinskih Srba, on im je udario i sankcije i time doveo u poziciju da bi radi Tudjanove nafte dozvolili opkoljavanje Knina preko Glamoca i Velebita, i pad Krajina!
Ovako- saglasan sam sa njom.
Jer, ako ga je neko upropastio, i ljudski i politički, to je njegova nedostojna porodica.
Na stranu što su ga izdavali saradnici, narod i "partneri" sa zapada i istoka; porodica to ne sme nikako.
Neka je njemu večna slava i hvala, i laka zemlja.
Samo jedno pitanjce:
Kada će taj isti sud iseliti sa Dedinja onu gospođu sa porodicom, koja silom uzurpira dve zgrde i plac veći od hektara, bez obzira što su naslednici dobili sve presude u svoju korist i čekaju njeno iseljenje.
Možda Vlada Srbije, i sud, čekaju odobrenje Merkelove, pošto se radi o njenoj velikoj prijateljici.
Srbijo, Srbijo, vazda je u tebi pravda bila od više aršina. Zato si došla dovde. A, oni koji su te doveli dovde i ovako dele pravdu, odvešće te još dalje, jer u tebi i dno ima dno.
Federacija je nastala kao partijska država zato što su se dva rukovodstva dve vladajuće stranke prosto našla, dogovorila se februara 1992. o glavnim načelima, ta načela pretočila u ustavni predlog, i onda je federacija izglasana u postupku koji je i legalno i proceduralno bio veoma problematičan.
Funkcionisala je kao partijska država, van tih okvira o kojima su se oni sami dogovorili. Upravo su rukovodstva koja su se dogovorila o ustavnim okvirima kršila ustavne norme federacije. Federacija je funkcionisala u vidu ad hoc dogovora čelnika ili rukovodstava dve stranke. SR Jugoslavija je zapravo nastavila da baštini onaj duh federalizma koji je važio u Jugoslaviji 50 godina.
Dakle, evo slike o toj SRJ jos za vreme Slobinog vladanja, kako je ona nastala, i kako je komunisticko Srpsko-Crnogorski vrh delovao kao kominterna, i jednostavno Srbe preko Drine pustio niz vodu u neprijateljske drzave.
Ne bih rekao. Pre ce biti da je neko "frljnuo merak" na tu nekretninu.
Na politickom sastanku komunista Srbije i CG je odluceno, bez da se narod srpski ista pita aprila 92, a onda je referendum mogao da se sprovede ne samo u SCG vec i u Krajinama i delu BIH kontrolisanim od JNA i Srpske vecine! Dakle boljsevicka kominterna je odlucila da te prekodrinske Srbe izbace iz SRJ, i da ih ostave tudjim drzavama i jedino mogucoj kakvoj-takvoj autonomiji.
Hajde ne budite smesni, potezete atomske bombe u bilo kavkoj prilici. Pukovnice ne budite smesni, nije to dostojno vase struke. Sve najbolje i Sretna Nova Godina svima.
PePeVe!!
Sasvim svesno, gledajuci refenedum Crne Gore Slobo je odlucio da izbaci tim nasilnim pravnim cinom Srbe sa druge strane Drine, prihvatajuci u celosti zapadni plan Badintera podeli po Avnojskim granicama. Od trenutka srozavanja Jugoslavije na SCG on je priznao ostale drzave stvorene u bivsoj SFRJ: dakle i celokupnu HR i BIH i Makdoniju.
To i jeste problem - OGROMAN. To je kao da je dosao hiper raspolozeni Deda Mraz i onim srecnicima koji su dobili stanove po ovom, ili onom osnovu od preduzeca gde su radili na koristenje, ili na kredit, ili nesto trece dao suludu i nelegalnu mogucnost da za tepsiju ribe postanu vlasnici nekretnine 1 kroz 1.
Da ne govorimo o otetim nekretninama posle Drugog Rata, a otudjenih za basnoslovne sume i to legalno, ali bas onako kako ste naveli.
Ovu sudsku odluku vidim kao presedan i to veomaa los, jer ako vazi za porodicu Milosevic, treba da vazi za sve.
Dakle da se preispita koliko su nekretnine potplacene, pa da se razlika nadoknadi, cak i ako je "vlasnik" prodao nekretninu, da se tereti on ili naslednici.
Da bi se dao primer gradjanstvu treba poceti od onih koji su doneli taj "mudri" zakon sebe radi, a ne naroda radi.
Narod se samo malo "ogreb'o".
Ono sto je Slobo tvrdio povodom obaveznog referenduma, je da on nije hteo njegovo odrzavanje "radi teorije drzavnog kontinuiteta" sa SFRJ: navodno on zeleo da SRJ bude kontinuitet SFRJ a istovremeno srozava preostalu SFRJ samo na SCG izbacivanjem prekodrinskih Srba iz nje!Kako to nakaradno-ludacki danas zvuci mislim da je svakom normalnom Srbinu jasno!Jer da je "zeleo kontinuitet" nije trebao rusiti preostali deo SFRJ sa svim Srbima u njoj!
Ti, Slavomire, u svom političkom slepilu i neverovatnoj ostrašćenosti, gubiš iz vida najbitnije činjenice, a to je:
-da je SFRJ još 91. razbijena, da su se tri republike silom otcepile na bazi onoga što im je obezbedio Ustav iz 74., da su se povukle i formalno iz organa SFRJ, da su na startu 92. priznati ne samo od strane nekih zapadnih zemalja, već od SB OUN, da su Srbija i C.Gora stavljene u mat poziciju iz ugla međunarodnog prava i da je stvoren ambijent da nas potpuno legalno proglase ne samo ostatkom države parije, već teritorijom koja egzistira kao nedefinisana skupina koja ugrožava svetski mir!
Nisi mogao da uključuješ RSK i RS u tom trenutku, zato što je SB OUN sa sve Rusijom i Kinom odlučuio da su one sastavni deo Hrvatske i BiH!!! i u skladu sa tim poslao mirovne snage!!!
Da li ti možeš da sabereš dva i dva?
Istovremeno, tvoj Koštunica je, "demokratski" i protivustavno rasturio SRJ u miru i uslovima kada ga je ceo svet podržavao!
Komšije, komšije, nema vam ravna !
....lideri u regionu...lol
gde sam ja to rekao da je Miloševiće nešto ukrao? Čitaj šta pišem i na izmišljaj! Znam, boli te istina, ali šta ću ti ja! Pa nisi mali!
I ne mogu dalje da to odgovara, znaš. Sad moj blok treba da bude isključen, nema struje, Sloba prodao struju Tuđmanu, znaš već! Idem do centra grada, mada nemam benzina, pa ako komšije koji švercuje benzin iz Rumunije bude popustio, možda u jugića sipam par litara, po tri evra litar. I nemoj nikom da kažeš da idem u grad da od tvojih "baca" Šiptara kupim devize po 10%, dole u Francuskoj ulici. Kako to da ih milicija ne pohapsi kad je to zabranjeno, pitaš? E, moj bac, Sloba ne da da se diraju Šiptari, a i nema dosta milicije. Sva je pred stanom gde živi izdajnik Koštunica, i broji njegove mačke, jer po Slobi i Miri, od tih bitnih informacija zavisi sudbina svekolikog srpstva.
Nego hoćeš li i ti malo benzina? Nećeš! Šta je nemaš pare, uzeli ti Jezda i Dafina! A ne, nego banke pretvorile u staru štednju! Pa šta ćeš sad?
Tung, bre tamo!
Dosadni ste, makar zaista bili Slavomir, pa još Srpski.
Nisi ti dostojan da spomeneš ime Slobodana Miloševića, heroja, koji je položio život za ovaj narod, čoveka koji je prvi (i jedini!) Srbima, posle 45 godina titoističkog drila i totalnog mraka, otvorio oči i pravoslavnu dušu i doneo slobodu da mogu da kažu da su svoji, da nisu repa bez korena!
Milošević je imao svoje greške, ali, u kojim u okolnostima i pod kojim pretnjama, pritiscima, sankcijama i u ratu koji nam je nametnut!?
Kako te onda nije sramota da mlatiš o nemaštini 90-tih i svemu što se dešavalo?!
Šta je radio tvoj Koštunica sa tadašnjim vrhom DSS-a, za to vreme?
Pričao bajke. Isto onako kako je stao na čelo impozantne kolone pučista, koju su organizovali i finansirali, direktno i bez pogovora, britanski "Intelidžensi servis" i "Centralna obaveštajna agencija" SAD!
Bio je "neobavešten", jel da?
Šta je odradio - razbucao je SRJ u miru (sa sve ratnom vojskom i komandantima!!!!!!!), državu koju je preuzeo od Miloševića i nad čijim se Ustavom zakleo!!!!!
Ali toga nije bilo ni 1992. godine u vreme kada je donošen sadašnji “žabljački” ustav SR Jugoslavije, pa ne čudi ni to što su socijalisti sada pošli istim putem. Taj ustav je bio donet namah, u toku samo nekoliko nedelja i to tako što su sve relevantne političke snage u društvu bile isključene iz njegovog donošenja. A, na kraju krajeva, što je bilo i najpogubnije, iz toga je isključen i sam narod.
Takav ustav donet bez naroda po mnogo čemu asocira na naslov knjige poznatog francuskog politikologa Morisa Diveržea “Demokratija bez naroda”.
Dakle ovo sto i danas govorim je bilo poznato i [polovinom devedesetih, kao sto jasno govori Kostunica juna 1997.Ne razumem da to ovde nekima JOS nije jasno ni poznato.
Nije tacno! Sve dok je postojala SFRJ, dakle do 27 aprila 92, kada joj je oduzetva sva teritorija pravljenjem nove SRJ, OUN nije mogao da prizna,i NIJE,bilo koju od novonastalih secesionistickih drzava! Proverite: SLO,HR i BIH su tek primljene kao NOVE clanice u OUN u maju 92,dakle odmah POSLE rusenja SFRJ pravljenjem Zabljacke SRJ od strane Slobe.
Sta vise, to su odmah nudili i SRJ,ali Slobo da bi prikrio fakt da je on srusio SFRJ (pa ne postoji "kontinuitet sa SFRJ"),nije nikada za vreme svoje vladavine prihvatio tu ponudu i SRJ NIJE bila clanica OUN sve do posle njegovog rusenja!
Posto je SFRJ bila jedina clanica u OUN sve do aprila 92, OUN nije mogao da podigne sankcije na rat u SFRJ, jer je tretiran kao gradjanski rat (kao Sirija danas). Prva sankcija nama dolazi odmah posle stvaranja nove SRJ vec mesec dana kasnije:sankcije sa zahetvom povlacenja JNA koja je bila izvan te SRJ!
Nema srece sa crvenima u ma kom pojavnom obliku.
Zapamtite to su neprijatelji srpskoga roda.
Po ovim minusima se vidi koliko Vas je vise.
Moram Vam priznati dobro se drzite,na srpsku nesrecu.
Možeš do sutra da čitaš Koštuničine kabinetske trilere i suvu teoriju.
Videli smo kakav je bio u praksi i to u petooktobarskom miru, "prosperitetu" i uz maksimalnu podršku zapada.
I to ne samo kao predsednik SRJ koju je planski, prema zadacima svojih mentora u Londonu!, razbio (pa, "Bože moj", zato su ga i stavili na čelo revolucionarne kolone), već i kao predsednik Vlade Srbije, koju je takođe, kao zakleti EUROFANATIK (zar ne?) vodio ponovo sa onima koji su dresirani u budimpeštanskom hotelu "Hilton" i po lovačkim i vikend kućama u okolini Segedina.
A kada je došlo vreme da se stvara Vlada nacionalnog spasa, junak je vratio mandat narodu.
Neobavešten jel da? A ja ti ponovo kažem - zadatak je zadatak, i on je ispunjen.
I zato sada uživa u miru.
Onaj koga besomučno napadaš, ostavio je kosti u haškoj tamnici, a mogao je da se nagodi sa dušmanima. Ili nije, šta misliš?
Ima ta naša Srbijica veoma stidnih mjesta u svojoj istoriji; nisu to samo Ljotići, Nedići, nego i Đinđići, Koštunice, Dačići, Vučići i Nikolići... Vidi se to po načinu na koji su postupali sa (ipak) našim, srpskim političkim i vojnim vrhom i državom. Ili ako hoćete personalno: sa Miloševićem, Šešeljom... Takav narod reklo bi se, odnosno ne baš mali dio naroda!
Svuda okolo su sada razne buba-švabe koji su u ovoj predjevropskoj fazi izmilile ponovno ispod pleka. Jer možemo mi ne voljeti komuniste, možemo i ne cijeniti Slobodana Miloševića, ali niko nema pravo da naše rukovodstvo isporučuje neprijatelju.
Niste bili mali kada ste gubili protiv moćnog NATO-a, naprotiv bili ste najveći u Evropi u to vrijeme. Postali ste mali u listopadu 2 tisućite, a još puno manji, malecki, kada ste Slobodana Miloševića isporučili Haškoj inkviziciji. Oda tada vaša srbijanska bruka ne staje. Nažalost.
- Zaključno sa 06.aprilom 92. od strane SAD i EU, kao i ogomne većine zemalja sveta, Slovenija, Hrvatska i BiH su priznate kao nezavisne države.
Formalnost u OUN u maju te godine bila je mnogo pre pripremljena i najavljena.
- Nije Milošević srušio SFRJ, kako te bre nije sramota da kao Genšer, mlatiš ovde!
SR Jugoslaviji je bio priznat kontinuitet SFRJ, ne laži više. Nakon uvođenja sankcija bila je samo zamrznuta stolica!
I to je bilo tako dok tvoj Koštunica sa njegovim čuvenim pajtosom, Svilanovićem, ilegalno nije odlučio da poništi kontinuitet već krajem oktobra 2000.
- Prve sankcije su uvedene već sredinom 91. a zatim su proširivane, sve do potpunog embarga u maju 92.
O čemu si se ti ovde raspisao?
- Pa ko je uputio UNPROFOR, prvo u Hrvatsku još 91. a zatim i u Bosnu, i zbog čega?
I šta si očekivao da će nam dozvoliti prisajedinjenje RSK i RS u uslovima kada je Rusija na kolenima i na njihovoj strani?!
Batali ovo mlataranje, smešan si.
Ubićete mržnja i neznanje.
Čestitke za inzvaredne komentare!
Sve najbolje u Novoj godini!
Otpozdrav od mene i svako dobro u Novoj godini!
Da nije Slavomira, Ernana i njima bliskih, moramo priznati, bilo bi dosadno na sajtu.
To isto i oni tvrde za nas drugačije. I to je OK.
Bez obzira na stavove, svakako i njima sve najbolje.
P. S. Moderatorima koji i sada rade želim da ovaj ne samo posao već i entuzijazam i napor više autentična, relaksirana i slobodna Srbija jednom nagradi. Biće! Mora da bude! Inače, merak mi je da sa vama dočekujem „novu“ godinu! U to ime želim dobro zdravlje i veselost a ne sumornu realnost braći Srbima, sestrama Srpkinjama i svim ljudima dobre volje bez obzira na veru i naciju i da svi čuvamo Srbiju. Nedajte se! Opasna su vremena i traju. Traže od nas da odustanemo od ljudskog. Izazivaju životinju u nama. Igraju protiv Srbije stalno na jednu kartu. Da mnogo boli, čas jedne čas druge. Bore se za naš bes i to nije teško prepoznati. Ustaškobalistički je prvi koji treba staviti u karantin. Ekspresija nacifašizma tražila je svoju vojsku! I u njima su je našli đavoli! To nije imanentno čoveku. Ili će čovek da vlada kreacijom i tolerancijom ili će besan krvoločan pas!
Preko Štimlja, Dulja i Velike Hoče!
Oslobodićemo Metohiju, preko oslobođenog Kosova.
Živi bili zajedno, pa dočekali.
Observantes
... Inače, merak mi je da sa vama dočekujem „novu“ godinu! U to ime želim dobro zdravlje i veselost a ne sumornu realnost braći Srbima, sestrama Srpkinjama i svim ljudima dobre volje bez obzira na veru i naciju i da svi čuvamo Srbiju.
Zašto samo Srbiju? Valjda da čuvamo srpski narod gdje god bio. Barem ono što vrijedi a to nije uvijek u Srbiji.
Želim svim čitaocima NSPM - u i van Srbije - puno zdravlja u Novoj godini a ostalo koliko bude. Naši stari su mnogo manje imali pa su preživjeli!
A što se tiče da je izdao bezdušno Srbe u Hrvatskoj, izdao je i dao pelcer svima kasnije kako se izdaje svoj narod!
Slobodana Milosevica dobili?A sta je sa stanovima koje su A.Vucic i T.Nikolic dobili od istog S.Milosevica?Vazi li isti zakon za sve ili po principu" budi nas pa radi sta znas" ima jos nedodirljivih?Znaci zato se Nebojsa Covic i Vuk Draskovic uvek primaknu partiji na vlasti,kao fol
dobro rade pa zasluzuju njihovu podrsku.A narod ko sisa?Narodu je sve gore a vlast ga besramno ubedjuje da mu je bolje ali narod glup pa to ne vidi.Sram vas bilo!Kako koji politicar prigrabi vlast u svoje ruke tako pocne da se trudi da prevazidje "diktatora" Milosevica.Setimo se Tadica pa evo i Vucica-neuspesne kopije Milosevica kome se zameralo da je hteo da prkosi citavom svetu a ovi se uvlace tom svetu vise im ni pertle ne vire pa nista bolje za narod,cini mi se jos gore jer sad nam se jos i podsmevaju zbog tolike snishodljivosti.Gde izgubismo dostojanstvo,cast,
ponos, patriotizam i veru u Boga?
G. Seratlić kaže da "Markovićku terete zbog garsonjere od 27kv iz tog fonda koji je dala kućnoj pomoćnici". Molim g. Sertalića da nam kaže sa kojim pravom je ta gospođa uzimala stanove iz tog fonda i davala kome je htela? Da li je taj fond bio njena lična svojina?
G. Seratlić govori o nepravednoj podeli stanova i kaže; "o tim stanovima vodimo bitku više od 20 godina". Dakle bar 21, jel tako!? Znači bar od 1992.g. G. Sertaliću, ko je vladao Srbijom od 1992. kad ste navodno poveli bitku oko nepravedne podele stanova?
1992.godina? Znači nepravedna podela stanova počinje u sred ratnih vremena?
E, zato je i kažem da ratnim profiterima treba sve oduzeti. Jer, u ljudskom rodu, od njih nema gorih ljudi.
Nego, reci nam molim te kad je to Milošević otvorio Srbima pravoslavnu dušu, vratio im ponos, i ostale tričarije o kojim mlatiš. Jel' to bilo kad je branio 14. kongres SKJ u SFRJ (jel ga odbranio, deder tico sveznalico?)
Ili je to bilo kad je raspisao Zajam za preporod Srbije, koji je posle nestao bez traga?
Ili kad je Paniću poklonio Galeniku?
Ili kad...
Ne mogu da verujem da su neki kao argumente za svoje stavove uzimali citate iz "vremena" i "nina" iz "tih"godina?!Prosto nisam bila spremna da prihvatim to ovde.
Neki učesnici u diskusiji iznose proverljive činjenice i tako potkrepljuju svoje stavove, a neki nemaju nikakve dokaze za svoje,ipak, ostrašćene stavove.
Mi jesmo i od strasti, to nije sporno.Ono što me je rastužilo je briga da je kontrola uma ostavila traga na misleće učesnike u debati na NSPM.
O Predsedniku, pok. Slobodanu Miloševiću svi su rekli svoje - posmrtno na Trgu nekolicina svoje,a narod pod okupacijom u dugim kolonama danima odajući poslednju poštu sa dostojanstvom i pijetetom-svoje.
Narod je prvi i poslednji sudija, tako da je ova presuda Apelacionog suda potpuno - očekivana; i mrtav on deli našu sudbinu kada se radi o brojnim "presudama" njihovog glavatog suda.
Pitam ja tebe po ko zna koji put, kada je to Milošević poklonio pištolj Naseru Oriću?
Daj dokaz?
Ko je omogućio da se naša crkva oslobodi komunističkiih lanaca posle četiri decenije, ako ne baš on? Ko, ajd' gukni?
Šta je bilo sporno sa zajmom za preporod Srbije?
Ti si prvi od koga čujem da tu pronalaziš mućke.
Galenika nije nikome poklonjena već se Milan Panić pojavio i prema Zakonu o privatizaciji Ante Markovića, kupio istu.
Ukoliko se dobro sećam, upravo je Milošević, odnosno njegov tim otkrio Panićeve mahinacije i pokrenuo postupak.
I tek nakon toga Panić postaje "demokrata".
Napisao sam ti već, saberi se malo kada pišeš i ne iscrpljuj se potpuno irelevantnim stvarima.
Drži se onih najbitinijih, ključnih za narod i državu.
Ovako, deluješ kao neka "drukara iz sokaka".
Jest da nam je u RH napravio problema dobro ali je ostao državnik za razliku od mnogih drugih. Nije on kriv što nije imao kvalitetnu bazu da na terenu ispuni ciljeve. Održavao je granicu Virovitica Karlobag koliko je mogao u datim okolnostima, izravno službeno prisvajanje granice Srbiji izazvalo bi međunarodu osudu, možda i više. Stoga što RSK i RS nikada nisu bile priznate teritorijalne jedinice, a i način pravljenja istih (istjerivanja nesrba) nije pomogao misiji.
Imao je on i znanja i državnosti, ali da ponovim baza nije valjala. Baza je vaš konstantni problem
Drago mi je da ovako rezonujete.
Nije Milošević naseo blefu zapada, već su jednostavno bili veoma moćni i pritom podržani Rusijom. Setimo se Kozireva.
Te godine je osnovan i Haški tribunal.
Pojačavane sankcije do iznemoglosti.
Pretnja oružanom agresijom na celokupan prostor sasvim realna.
Ali, najveći problem tada, svih nas i Miloševića, bila je peta kolona koja je razarala Srpstvo i istočno i zapadno od Drine, sa težištem na Beogradu.
Nisu postojali nikakvi uslovi, upravo zbog neotitoista od kojih su regrutovani agenti, da se stvori potrebno nacionalno jedinstvo i da se krene u zaokruživanje i stvaranje jedinstvene Srpske države.
Plus svega toga, destruktivni procesi u C.Gori koja je sama za sebe predstavljala poseban front.
Srdačan pozdrav.
p.s.
A što se tiče teme, ja bi tu recipročno oduzeo sve, i plus revidir`o sve turističke vize iz oktobra `44, al` će o tome više da razmišljam uz margarite, zagledan u plavetnilo istorije preko šarenog kišobrančića.
Adios, mućaćos!
Šteta je da se potpisujeta kao "Ravnogorac", koje ja lično obožavam, zato što ste namerno izneli nekoliko kvazičinjenica.
To bi isto bilo kao kada bi generalu Mihailoviću ja sada uzeo da spočitavam, zašto je '44-te dozvolio onakav preokret na međunarodnom planu i što je izdao Srpstvo (a nije), i kako su mu to i zbog čega saveznici okrenuli leđa?
A svi znamo poodavno da nije bio problem u legendarnom komandantu i jedinom pravom pokretu pokretu otpora, odnosno legalnoj vojsci u otadžbini.
I šta ćemo sad?
Ubise se da dokazu kako su komunisti pljackom dosli do stanova,samo nikako da objasne kako je to Ruzica Djindjic, za vreme Kostunice dosla do predratne vile i imanja na Dedinju?
Zašto mislite da tako naivan i detinjast pokušaj skretanja teme na nekog drugog može da umanji ili zabašuri onu o kojoj se govori?
Kao i kad se govori o nepočinstvima zločinaca iz redova srpske vojske ili paravojske.
Odmah pokušavate da nametnete kontrapitanje o Naseru Oriću ili nekom sličnom.
Neće ovo nestati ako pokušate ( ili čak uspete ) da skrenete temu.
Samo će se odložiti.
Mi koji smo svedoci i učesnici tih događaja nećemo nikada zaboraviti kako nam je poslednji komunistički diktator u Evropi uništio deo života.
Inače nemam ništa protiv - štaviše podržavam Vas u naporu da isterate pravdu.
Niko Vam ne brani da pokrenete inicijativu za oduzimanje ( ili već šta Vam pada na pamet ) kuće udovici Đinđića ili izložbu o zločinima nada srpskim stanovništvom na Kosovu ili šta god Vam se prohte, ali Vaš utisak da će to na neki način umanjiti krivicu onih koje Vi želite da branite je pogrešan...
Inače, ne znam kako je rečena gospođa mogla da kadrira u MSP kada je tadašnji ministar bio iz SPS-a.
No najvažnije, Vi ste objasnili smisao režima te porodice, gde se uzurpiraju stanovi i nestručno kadrira u tako važnom delu sistema. To što su posle došli neki i gori, ne menja na stvari.
Jer, to "uzurpirajuće" kolo (da ne kažem nešto gore pa da zaglavim u Aušvicu) započeli su oni, i sve dok se iz toga ne izvučemo, nema nam spasa.
Svako Vam dobro.
Da, biće da je tako. Prosvetliste me.
Sad se dobro sećam kako je NATO organizovao osmu sednicu, razjurio izabrane funkcionere i postavio pione ( sećate se nesrećnog Sejda Bajramovića ?) .
Kako je sa govornice visoko podignute brade i oštrog glasa poručivao da će biti onako kako on kaže ili Srbije biti neće.
Kako je ( opet NATO ) organizovao „mitinge istine“ kojima je trebalo po istom receptu postaviti poslušnike i u Sloveniji, Hrvatskoj ....
Kako je u danima sloma komunizma i istorijskog rušenja berlinskog zida poručivao da „dok su oni na vlasti – u ovoj zemlji višepartizma biti neće“ , da „smo vlast krvlju uzeli i samo krvlju ćemo je dati“...
Kako je kao jedan od šest pregovarača jedini odbijao i sabotirao svaku mogućnost mirnog dogovora i jasno i glasno poručio „ako ne znamo da radimo znamo da se bijemo“ te da nam „predstoje ozbiljni sukobi, moguće i ratni“.
A na TV i radio programe postavio gebelsovsku ratnohuškačku bulumentu za širenje otrovnih laži, mržnje i straha među narodom kakve se ni Orvel ne bi postideo, dok su nam u pauzama programa mržnje dušu razgaljivale turbo krešteće nakaze kao sinonim za primitivizam.
Onda je taj NATO slao bašibozluk i državne plaćene ubice da prave incidente po Hrvatskoj kako bi se isprovoocirali sukobi i dobio povod za balvan revoluciju.
Ostrvljena pijana bagra noseći uniforme časne srpske vojske počinila je nedela ( genocid i etnička čišćenja ) kojih ćemo se decenijama stideti i NIKADA u potpunosti otresti i oprati....gadan je taj NATO...
Kako su se porazi ređali, sredstava nestajalo, situacija izmicala kontroli i zloslutna senka sloma nadvila nad zločinačkom klikom rastrojeni NATO poput pijanog kockara diže ulog i sve više rizikuje...
Druga strana njuši krv i počinje žesoko i nemilosrdno da uzvraća.
Zaštićena oreolom žrtve radi šta joj se prohte i sve dugove naplaćuje sa kamatom.
Preko 200.000 ( dve stotine hiljada ljudi žena i dece, uglavnom nejači ) ostavlja na milost i nemilost onima kojima su do juče srpski kriminalci sa svojim bandama pljačkali, palili, ubijali i silovali po kućama....
Pušta ih niz vodu, prekida komunikaciju, uskraćuje svaku informaciju i zabranjuje ulazak u Srbiju...
Izdaja tih razmera nikada do tada na ovim prostorima nije viđena. Eto kakav je bio taj NATO.
Sećam se kako je divan zabavni program išao na svim TV stanicama dok su traktorske kolone stajale ispred spuštenih rampi na prilaznim putevima..
I eto..... posle poraza u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni iako vojno tehnički višestruko jači od svih zajedno NATO jedino može da iskali bes na kosovskim Albancima
Kako reče jedan od stanara suda za ratne zločince podpredsednik tadašnje vlade „ čim prva bomba padne na tlo Srbije Albanaca na Kosovu biti neće“..
Nemam ni jedan primer, pa ako neko ima neka me podseti:
Da li se ikada desilo da nekoga ( bilo koga kao subjekt – pojedinca, organizaciju, etničku ili drugu grupu, narod, državu ) ujedinjena i daleko moćnija vojna sila mesecima sistematski i planski brutalno kažnjava i devastira a da NIKO i još jednom NIKO, ALI BAŠ NIKO ne digne glas i stane na njegovu stranu, u odbranu ili makar pruži utehu?
Ne da nisu hteli da nam pomognu, ne da nisu hteli da nam prodaju odbrambene sisteme, ne da nisu hteli da stave veto ili se založe za prekid nego NISU HTELI NI DA NAS PITAJU KAKO SMO, BOLI LI NAS, HOĆEMO LI PREŽIVETI...?
Oni su stajali Jasna i ravnodušno ( ili sa interesovanjem ?) gledali čekajući da se nad nama izvrši kazna.
Šta je to nego podrška ? Prećutna doduše.
Ako su posle te porodice na vlast došli gori i uzeli i više, to tu porodicu ne spašava odgovornosti. Posebno ako se zna koliko je vlasti imala i šta je sve narodu obećavala.
Vama svaka čast na borbi, i verujte mi, biću sretan da uspete i da svaki kvadrat otetog vratite onome kome i pripada.
Oko kadrovanja nemam šta da dodam; zato smo tu gde smo. Jer, taj put gde se profesionalci isteruju na ulicu, a danas zapošljavaju recimo Čileanci (jel tako?), otpočela je porodica Milošević, a nastavili Svilanović, pa Drašković... A mogu da mislim kako je tamo danas.
Svako Vam dobro želim, i ne popuštajte.
Traži da mu se "činjenično" objasni kome je to Milošević ukrao kuću, i evo Apelacioni sud mu to objasni, ali on valjda priznaje sud samo svog Vođe. Objasni mu i Kolja Seratlić kako je MM ukrala garsonjeru, i kako su se socijalisti miloševićevci svađali sa julovcima oko ambasadorskih mesta (i neradničkih plata) i kako je MM bez ikakvog prava u tome presuđivala, a Pukovniku sve to nije dovoljno. On i dalje Sloba heroj, Sloba državnik... Čoveče, 1999. otimaju stanove posle bombardovanja zemlje! Pa imaju li ti išta ljudskog u sebi?
Jevot, eto ti dokaza, pa sad nastavi da me zoveš "dežurni mrzitelj" koliko god hoćeš. Ja ću tebe, u tvom sitlu, zvati dežurni branitelj lopova, pa ti vidi.
A onom što bi pravio novi Aušvic za kritičare Miloševiće, sve čestitke od Moderatora NSPM-a koji pripomaže frivolizaciji najstrašnije stvari iz prošlog veka. Bravo NSPM.