Premijer Dačić je rekao da nije bilo lako na tom putu, jer, kada su preuzeli vlast, kako je rekao, nismo imali prijtelje u svetu.
Takozvani premijer, poznat kao državoubica, čovek koji je sedeo pune četiri godine u prethodnoj vladi koja "nije imala prijatelje u svetu".
Jeli nekog da mu nije jasno kako je ovo ucenjeni i korumpirani lažov po zadatku zapadnih službi?
Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić rekao da je reč i pobedi i uspehu svih građana Srbije koji su dobro razumeli gde žele Srbiju u budućnosti.
Vučiću prevarantu, ništa nisu građani razumeli niti su pobedili. Pre izbora si pričao jedno, a nakon izbora si uradio potpuno drugo. To se zove prevara i tako nešto u istoriji Srpstva nije zabeleženo.
To je niz najtežih krivičnih dela kojima ste razorili Srbiju i doslovno i bacili u mulj sve ono što je vekovima, krvlju stvarano i čuvano!
Preporuke:
82
5
3
utorak, 24 decembar 2013 17:48
Jovan
Kao ono kada Srblji pobediše NATO.
Preporuke:
15
29
4
utorak, 24 decembar 2013 17:53
Stefan Valjevo
Kakve su ovo baljezgarije? Koga je pobedila? U stvari covek je u pravu. Pobedila je samu sebe. I to je neka pobeda.
Preporuke:
43
2
5
utorak, 24 decembar 2013 17:58
nicko
Mene u ovoj pobedi najvise plasi drzavni bankrot.
Preporuke:
37
2
6
utorak, 24 decembar 2013 18:05
Agaton
Jadna Srbijo,izdase te do koske a oni koji to slave,na nasu sramotu vas nagradjuju.Zamislite dacic da bude dobitnik Nobelove nagrade za mir. A narod cuti I gleda....
Preporuke:
44
2
7
utorak, 24 decembar 2013 18:08
Peter RV
Od čega se pametan čovjek stidi, budala se ponosi.
Preporuke:
53
2
8
utorak, 24 decembar 2013 18:10
Sava
Ne,konacno je pobedjena!Ono sto nije mogo NATO,moze crna trojka...
Preporuke:
44
2
9
utorak, 24 decembar 2013 18:31
zorba
Kakve su ovo baljezgarije?!? KO je glasao da idemo u EU? Drugo su oni pricali u predizbornoj kampanji, a narod im, blesav, poverovao... Samo nas narodna revolucija moze spasiti.
Preporuke:
34
2
10
utorak, 24 decembar 2013 18:35
Goran Jevtović
Da ponovim ono što sam pre neki dan napisao.
Mislim da će biti korisno.
Da vidimo gde smo se to uputili, kakva je to organizacija i ko je stvorio Evropsku uniju.
Evropska Unija je velika globalistička prevara imperijalnih vladara sveta, zamišljena da porobi stari kontinent, neutrališe evropske države i "nepodobne" narode, a zatim beslovesnu rulju utopi u imperijalno sivilo gde će prestavljati roblje Novog svetskog antihristovog poretka iz koga nema izlaska.
Da vidimo kako je i od koga stvarana ova satanistička, obaveštajno-subverzivna i mafijaška tvorevina, zamišljena davno, u srednjem veku, od strane jezuitskih umova, ali nikada do kraja ostvarena i pored "napora" Napoleona, Hitlera i ostalih.
Eksluzivno pravo da operativno sprovedu navedeni projekat, dobili su imperijalni igrači iz redova Amerikanaca. Razumljivo s obzirom na snagu, ulogu i ugled SAD odmah nakon drugog sv. rata.
Truman lično i njegov sekretar za spoljne poslove, čuveni DŽordž Maršal.
Preporuke:
41
4
11
utorak, 24 decembar 2013 18:36
Goran Jevtović
2.
Prva mera bila je formiranje "Komiteta za ujedinjenje Evrope (ACUE)". Za prvog predsednika Komiteta izabran je Vilijam Donovan, saradnik fondacije Rokfeler, jedan od osnivača obaveštajne agencije CIA.
Za potpredsednika je postavljen Valter Smit, načelnik štaba savezničkih snaga na čijem čelu se nalazio Ajznehauer. Direktor CIA od 1950.godine, a pre te funkcije ambasador u Moskvi.
Finansiranje "Komiteta" je išlo preko Rotšildovih bananaka, Rokfelera, Forda i ostalih ključnih ličnosti Imperije.
Ko je sve bio operativno uključen u projekat?
Robert Paterson, sekretar ministarstva rata, DŽejms Veb, sekretar budžeta, Pol Hofman, sekretar uprave Maršalovog plana.
Sledeći korak bilo je stvaranje "Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj" koju je činilo 17 članica i koja je bila preteča OECD-a.
Sve su prihvatile stavke ugovora iz "Maršalovog plana".
U Francuskoj je oformljena nevladina organizacija pod nazivom "Unija evropskih federalista (UEF)" u koju je CIA,
Preporuke:
31
4
12
utorak, 24 decembar 2013 18:36
Goran Jevtović
3.
preko "Komiteta" ubacivala, za to vreme, pozamašne svote dolara.
S druge strane Lamanša stajao je jedan od najvažnijih igrača Imperije, ser Vinston Čerčil, čvrsti zagovarač
federalne Evrope koji je u igru ubacio svog zeta, Dankana Sandisa, agenta od uticaja Imperije i registrovanog dugogodišnjeg agenta CIA.
Pored njih, ključna britanska figura toga doba, angažovana na ujedinjenju Evrope bio je sekretar za spoljne poslove, Ernest Bevin, stari, prevejani obaveštajac, osnivač malo poznate tajne organizacije za "ideološki i psihološki rat" pod nazivom IRD. Takođe, jedan je značajnijih tvoraca NATO.
Sledeći važan "udarnik" i jedan od onih koji je snažno cementirao temelj današnje Evrope, je Alen Dals, direktor CIA od 1953.godine, desna ruka Vilijama Donovana, predsednika "Komiteta za ujedinjenje Evrope".
Sledeće bitne karike su David Dubinski i Artur Goldberg, važne ličnosti američke politike toga doba, Jevreji, zaduženi za lobiranje lidera evropskih država
Preporuke:
28
3
13
utorak, 24 decembar 2013 18:37
Goran Jevtović
4.
velikim količinama dolara koje su konspirativno godinama unosili u Evropu.
A zatim je na scenu ubačen jedan od najvažnijih igrača, Francuz Žan Mone, čovek koji je dugo godina boravio u Americi i bio lični prijatelje Donovana i Davida Brusa, američkog ambasadora u Francuskoj tih godina.
Mone je po instrukcijama nalogodavaca osnovao u Parizu "Komitet za Sjedinjenje Evropske Države" i krenuo sa agresivim lobiranjem i operacionalizacijom plana.
Uskoro mu se pridružio francuski ministar spoljnih poslova Moris Šuman, inače, po poreklu Hazar (Jevrej), nakon čega je usledilo formiranje "Unije za čelik i ugalj" i to "slučajno" baš 9.maja 1950.godine.
To je bilo finale višegodišnjih priprema i početak kraja stare, višenacionalne, slobodoljubive Evrope.
Evrope u kojoj je trebalo oprati jednu genocidnu Nemačku sa pratećim satelitima i satrapima i ubediti prosečnog Francuza, Britanca i sve ostale, da je ujedinjenje "svetla budućnost".
A, kako je tek sada, 60 godina nakon svega toga!?
Preporuke:
28
4
14
utorak, 24 decembar 2013 18:42
Kada bi ti znao ?
Kada bi ti znao šta je to "napred" a šta "nazad"? A ono "točak istorije" je šuplja fraza koja u ovome slučaju svašta može da znači.
A što se tiče "sveobuhvatnih reformi" - MOŽE se pokazati da će to biti dovođenje naroda u stanje beznađa kada će u TIŠINI umirati od gladi, u bedi.
I za vas i za EU će biti jedino važno da se o tome ne priča i ne piše, da se ne zna. Za vas i EU je sloboda za narod da u tišini bude rob "evropske elite", i da u tišini umiere, da u tišini nestaje.
Preporuke:
29
2
15
utorak, 24 decembar 2013 18:42
perkins
Ako je to pobeda kako onda izgleda poraz?
Preporuke:
36
2
16
utorak, 24 decembar 2013 19:07
Stefan iz Niša
...da ukinemo laž prilikom kominiciranja, da kažemo istinu otvoreno i Srbiji i svetu bez obzira na poslednice" naveo je Dačić
Lepo je to samo što vi nemate nijednu istinitu izjavu. Sve same zamene teza i laži. Sve sami hvalospevi koji jedino vama liče na istinu.
Preporuke:
31
3
17
utorak, 24 decembar 2013 19:12
Ujka Paja
Još jedna ''pobeda''.Dosta više sa ''pobedama'' ako Boga znate.Još koja vaša ''pobeda'' i Srbije više neće biti.Jedino što se slažem je da ste Srbiju iz faze ''lošeg momka'' preveli u fazu ''lake ženske''. I zamislite, niko ne slavi vaše pobede...Predlažem da sutra uveče cela vlada izađe na balkon gradske skupštine pa da zajedno proslavimo.Kad mogu rukometašice koje su druge u svetu, možete i vi kao najbolji u poslednjih 20 godina.
Preporuke:
31
2
18
utorak, 24 decembar 2013 19:26
Marko Gay
@ Goran Jevtović
Vučiću prevarantu
Ne slazem se.
Evo pogledajte program Srpske napredne stranke iz 2011-e. Na strani 40 doslovno pise da je cilj Srpske napredne stranke "clanstvo Srbije u Evropskoj uniji" i "najbolji moguci odnosi sa SAD" (a najbolji su ako ste u NATO):
https://www.sns.org.rs/sites/default/files/bela_knjiga-programom-do-promena.pdf
Uopstalom, clanstvo u Evropskoj uniji je upravo bila tacka spora sa Srpskom radikalnom strankom.
Dakle, nista nije skrivano. I na parlamentarnim i na predsednickim izborima 2012-e biraci su upozoreni ko sta zastupa i imali realan izbor, sa dve fundamentalno razlicite i medusobno iskljucive politicke opcije: anti-EU SRS, i pro-EU SNS.
I masovno su glasali za pro-EU opciju i njenog nosioca SNS.
Cak su se i citaoci NSPM vecinom izjasnjavali za SNS i EU, pod kojekakvim seksistickim izgovorima: "Gde da glasam za jednu domacicu" (Jadranku Seselj).
Preporuke:
14
18
19
utorak, 24 decembar 2013 19:26
Nislija
Pukovnik je JACI od svih GLOBALNIH IGRACA i on ce nas u zadnji cas SPASITI.Kao u bajci.I vascelo SERBSTVO po regiji ce NAPREDOVATI KRUPNIM KORACIMA ka SVETLOJ BUDUCNOSTI.I pevace novu himnu svom Marsalu,ops pukovniku.Oj VOJVODO......A kada se probudimo iz sna stizu dugovi sa kamatama za VRACANJE.Os Zlobe ,Crnih,Zutih,Nazadnih,Crvenih,a najvise su BUDZETSKI ABONENTI pojeli budzet i jos mnogaja ljeta ce ga grickati.Imali i Vas u toj prici...
Preporuke:
3
32
20
utorak, 24 decembar 2013 19:47
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Jevto, nemoj da se nerviraš, to su sve tvoji miloševićevci koje si čuvao godinama, protiv srpske opozicije koja je za tvog velikog vođu bila "ludaci izašli iz svojih rupa". E, pa evo ih "patriotske snage" kako kaže tvoj omiljeni filosof koji već mesecima ne sme ni da pisne. Evo ih tvoji miloševićevci, sa kojima si po sopstvenom prizanju "bio blizak" (Jevtović blizak sa izdajnicima a ništa nije otkrio!) rasturaju Srbiju kao i njihov politički otac, Milošević.
Tung bre tamo, i ne zamajavaj narod tvojim izmišljenim zaverama. Kao da narod ne zna da od miloševićevaca nema gorim ljudi.
Preporuke:
10
20
21
utorak, 24 decembar 2013 19:55
Žika ch
Mislim da je Dačić veoma preplašen.Vidi mu se u očima,igubljen pogled.Izgleda da je savest proradila.Nemogu njih troje mirno da spavaju posle ove "pobede".
Preporuke:
17
2
22
utorak, 24 decembar 2013 19:59
Stefan iz Niša
... točak istorije ne može da krene nazad.
Nema ni potrebe da se vraća nazad. Kada točak napravi pun krug, on ponovo dolazi na deo kojim je već jednom prolazio. Pa za poslednjih 70 godina ovo je treći krug koji počinjemo da vrtimo iz početka. Udranički, reformistički, stvaramo bolje društvo. Znamo kako smo prošli posle prvog jugoslovensko-komunističkog kruga, kako posle drugog demokratkski-osvešćenog, a kako ćemo proći ovaj treći eu-ropski? Posle svakog kruga sve nas je manje i manje. Daće Bog da neko od Srba pretekne iz ovog trećeg kruga, i da konačno nauče lekcije iz istorije bar za dvojku. Kako ne bi ponavljali.
Preporuke:
17
1
23
utorak, 24 decembar 2013 20:00
Goran Jevtović
Marko Gay
Ne slazem se.
A jeli po cenu predaje KosMeta bio njihov put u EU i kako su to obrazlagali?
Šta su govorili o Borkovim sporazumima?
Ko se nalazio na barikadama na severu KiM?
Da li su pominjali šiptarske carine, graničare, izbore po kosovskom ustavu i zakonima, da li su bilo gde i bilo kada saopštili da će ugasiti institucije države Srbije i pritom ih nazivati paralelnim?
Kako se zaklinjao Tomislav, master-kazandžija, Nikolić, i to u u centru Mitrovice, pred masom naroda?
Marko, možete nas ovde zavitlavati, ali, nađite neku drugu temu.
Ovo dođe smešno.
Preporuke:
30
2
24
utorak, 24 decembar 2013 20:08
Goran Jevtović
Ernan Kortes
Ne kaže se "tung bre tamo", dežurni progonitelju, zaljubljeniku u glavnog rasturača SR Jugoslavije i to u miru, ne pod NATO bombama već uz podršku tih zlotvora (jeli ti i to "teorija zavere" ili da ti ponovo prepisujem šta je tvoj najomiljeniji filozof i predsednik radio i pisao!?), već se kaže "tung a tjeta"!
Mani se više, dosadan si s ovim jednim te istim nebulozama.
Odavno je prešlo u patologiju.
Preporuke:
23
5
25
utorak, 24 decembar 2013 20:18
raja
Daće bog da se dozovemo pameti pa izaberemo vladu koja će poništiti rezultate njihove izdajničke politike i uspostaviti najprisnije odnose sa našim pravim prijateljima, to su Rusi pre svih.
Preporuke:
17
1
26
utorak, 24 decembar 2013 20:18
Panta
Ovo nije rekao drug Tito, već su moje dugoročne analitičke procene:
* Srbija će biti porobljena dok je ne oslobode Rusi.
* Izbori u tzv. "demokratskim zemljama" su najobičnija farsa, a u porobljenim zemljama služe za idiotizaciju naroda.
* Ako nam ne bude bolje kad uđemo u EU, biće nam bolje kad iz nje izađemo.
Preporuke:
19
1
27
utorak, 24 decembar 2013 20:54
isti ljudi, ista istorija
Naš točak istorije se uporno vrti u mestu ...
Preporuke:
11
1
28
utorak, 24 decembar 2013 21:04
s.p.Lajković
Sve je upravo suprotno od onoga što Dačić tvrdi . Čovek evidentno laže bez stida ili mu je percepcija realnosti toliko devijantna
Preporuke:
18
1
29
utorak, 24 decembar 2013 21:07
đoko
Uz sve,mladoženji i hormoni udarili u glavu pa vidi razlog za slavlje u jadu i čemeru.Ja bih pre slavio da živim u Ukrajini,bar bi malo hrabrije mogao da odvrnem gas.
Preporuke:
16
1
30
utorak, 24 decembar 2013 21:23
Bojan M
Sta i koga ?
Preporuke:
7
1
31
utorak, 24 decembar 2013 21:29
rakija
"standard koji će ubuduće morati da slede sve vlade" HAAAAAAAAa ; krmadija .
Preporuke:
15
1
32
utorak, 24 decembar 2013 21:41
Jovan Nenad
A da ipak raspisete referendum, A?
Preporuke:
16
1
33
utorak, 24 decembar 2013 22:12
Chef
Ako nista ne preduzmemo, tocak ce se ne samo vratiti, nego i pregaziti sve sto iole vredi u ovoj zemlji. Moramo se dici...
Preporuke:
7
1
34
utorak, 24 decembar 2013 22:30
s.p.Lajković
Točak istorije se vala više i ne sma vraćati UNAZAD bez obzira koliko ga ti to vraćao unazad dačiću....prokleti izdajniče .
Preporuke:
9
1
35
utorak, 24 decembar 2013 22:53
Srbija ce ipak konacno pobediti - tebe, vucica, nikolica!
Ovo je za nato-drzave zaista najveci uspeh u Srbiji! Blizu tog uspeha je bombardovanje Srbije - ali je ovo stavljanje srpske glave u nato-zrvanj jos veci uspeh! Napokon, cilj agresije na Srbiju jeste i bio drobljenje i porobljenje Srbije, sto ova vlast radi na ogromno zadovoljstvo EU-NATO-gospodara! Sta li ce sve ti gospodari zahtevati od srpskih sramotnika, dok im pricaju bajku o EU?! Da, Ivice, Srbija je konacno pobedila - samu sebe! Ili mozda jos nije? Mozda ce uskoro pobediti tebe, vucica, nikolica, tadica i ostale petokolonaske placenike - i pronaci svoju dusu i svoju slobodu? Bojis li se toga, Dacicu - tog casa kad ce Srbija zaista KONACNO POBEDITI?!
Preporuke:
15
1
36
utorak, 24 decembar 2013 23:06
Marko Gay
@ Goran Jevtović
U pravu ste da su slagali birace za Borkove sporazume, ali je u pravu i Vucic kada kaze da su gradani dobro razumeli gde zele Srbiju u buducnosti.
Gradani su glasali za SNS, a ne za SRS, jer zaista zele Srbiju u EU, tj u zapadnom savezu.
Biraci su to potvrdili i nedavno na lokalnim izborima.
Preporuke:
4
14
37
utorak, 24 decembar 2013 23:32
Goran Jevtović
Marko Gay
Oni su do sada neviđeni lažovi i prevaranti ne samo oko Borkovih sporazuma, brutalnog otcepljenja teritorije, žrtvovanja sopstvenog naroda, 1.000 milijardi dolara vrednih nepokretnosti, rudnih, mineralnih i ostalih bogatstava KosMeta, već i po svim ostalim pitanjima.
Šta ćemo sa drastičnim kršenjem i gaženjem Ustava, sa medijskom torturom, sa "nezavisnim" pravosuđem, sa enormnim zaduživanjem zemlje od preko 5 milijardi evra za samo godinu ipo dana, a za sledeću godinu najavljuju još toliko, šta ćemo sa lažima od 100 milijardi dolara stranih investicija, šta ćemo sa urušenom vojskom koju su nasledili i tim putem nastavili forsirajući je kao "oružanu silu" za lov na pirate po okeanima i za "sređivanje" stanja po Africi, Aziji... čime su bezbednost zemlje i odbranu nepovratno urušili, šta ćemo sa legalizovanjem pravog, pravcatog psihološko-propagandnog rata i svojevrsnog vanrednog i stanja beznađa...?
Uhapsio je Miškovića, da bi omogućio Todoriću pljačku Srbije...!
Preporuke:
14
2
38
sreda, 25 decembar 2013 00:01
Nislija
@ Jefto Kako izracuna na KiM 1.000 Milijardi necega.Sada si postao EKON.EXPERT,ko Mladja.Frljas se sa neke cifre fascinantne.Pa onda Srbija vredi 8,8 puta VISE posto je VECA toliko.Nemo si NEOZBILJAN.Tamo je O/U koji SVE JEDE i RAZARA.Za 50god.to tamo ce bude UKLETA ZEMLJA i PUSTOS.
Preporuke:
2
11
39
sreda, 25 decembar 2013 00:10
Observantes
@Marko Gay, utorak, 24 decembar 2013 23:06 Ovaj komentar je 100% tačan! Već sam napisao da bi na margini NSPM portala trebalo objaviti tekstove, događaje i komentare iz poslednjeg predizbornog vremena. Posebno stavljam akcenat na komentare da bi se neki s ovog mesta pogledali u ogledalo.
Marko, ikona cinizma ovog komentatorskog mesta, je u ovom slučaju u pravu. I pre i posle svega „Voždovac od juče“ mu daje pravo za to. Znate šta, može medijska propaganda da bude ovolika ili onolika ali ima nešto i do pojedinca pa i naroda ukupno. Ako je narod „tolika stoka“ da mu samo mediji određuju pravac kretanja onda je to i zaslužio.
Preporuke:
9
1
40
sreda, 25 decembar 2013 00:25
DAČIĆ predao teritoriju - dobio datum, Boris Tadić prihvatio instaliranje granice - dobio kandidaturu i nagradu od SE
Ivica Dačić: Srbija je konačno pobedila?
- Koga je pobedila? Jel misliš na Kosmetske Srbe kako ste ih ti i Vučić razbili - naterali ste ih političkom agresijom, beogradskom propagandnom mašinerijom, pretnjama i ucenama - da izadju na šiptarske izbore u (otetoj-predatoj) državi Kosovo dajući joj priznanje, legalitet, legitimitet, i opravdanje za tvoju-Vučićevu-Nikolićevu veleizdaju!?
- Da niste pobedili separatističkog teroristu i fašistu Hašima Tačija predavši mu kompletno srpsku teritoriju?
DOBILI STE datum za pregovore za članstvo u EU - zato što ste (veleizdajom) kompletno predali Albancima 15% srpske teritorije!!! Veleizdaja je zločin prema svom narodu - a ne pobeda!?
- I Boris Tadić je u Briselu prihvatio instaliranje granice izmedju Srbije i Kosova - i dobio nagradu od Saveta Evrope, a Srbija kandidaturu (!)? Evropa nagradjuje veleizdajnike i razbijače Srbije!!!
Preporuke:
9
1
41
sreda, 25 decembar 2013 00:27
Observantes
Poslao sam komentar na @Marko Gay, utorak, 24 decembar 2013 19:26(a ne u 23:06). Moja greška pri pisanju. Bitan je smisao. Izvinjavam se.
Preporuke:
4
0
42
sreda, 25 decembar 2013 00:48
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Jevto, doktore za patologiju, koliko vidim ti se ovde dežurni progonitelj svega i svakog. Da, znam takva ti profesija, u redu. Ali kako ne uhvati nekog od tolikih izdajnika koje je oko sebe okupio Milošević? Do juče ti je Dačić bio "patriotska snaga", o Vučiću sa kojim si po sopstvenom priznanju bio "blizak" i da ne govorimo, a danas su strani plaćenici! E, dobro smo mi i prošli kad su nam takvi bili pukovnici obaveštajci. Čim prođe deset godina, Jevta odmah sve sazna pa nas obavesti.
I nemoj da mi skraćuješ nik. Šta je mogu što je tvoj Milošević voleo koljače Srba.
A da nije to bio neki krupan državnički potez u njegovom stilu? Deder, majstore, objasni čitaocim zašto je Sloba poklonio pištolj koljaču Srba? Neće ti biti teško sa tim tvojim tolikim znanjem.
Samo, nemoj da o tome mlatiš ko šašav kajsije, ko onda kad si tvrdio da je Marko Milošević 1999. bio mobilisan. Nego onako stručno, kardeljevski, kako samo ti umeš.
Preporuke:
3
12
43
sreda, 25 decembar 2013 00:54
Goran Jevtović
Nislija
Nisam ja nikakav ekonomski ekspert, ali sam takve čitao i oni su izneli vrlo argumentovano i matematički jasne brojke. I to poodavno, pre više decenija.
Znaš li prijatelju kojih sve ruda i minerala ima tamo, i samo to vredi preko 600 milijardi dolara?
Jesi li zaboravio koliko košta razrađena proizvodnja svega i svačega, a toga je dole bilo u izobilju?
Gde je stambeni fond, javna preduzeća, putevi, brojne fabrike, termoelektrana i proizvodnja struje, poljoprivreda, proizvodnja grožđa i vina, vodna i šumska bogatstva...
gde je intelektualna svojina? nemoj mi reći da su je Šiptari ikada imali i stvarali.
Jesi li nekada kročio dole, a posebno u Metohiju?
Kada bi tu teritoriju prodavao kao najobičniju njivu, šta misliš koliko bi to vredelo?
A šta ćemo sa onim duhovnim i sakralnim blagom koje nema cenu?
Kako bi to izračunao?
Mani se bre više i ne zamlaćuj čitaoce.
Preporuke:
10
1
44
sreda, 25 decembar 2013 01:06
Goran Jevtović
@ Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Alo, "biseru", odgovori ti meni, već drugi put te pitam, kada je to Milošević poklonio pištolj Naseru Oriću? Iznesi uverljivi dokaz, a ne pijačarsko naklapanje.
Ja nisam nikada napisao da sam bio blizak sa Vučićem, već da sam u nekoliko navrata 2003. i 2004. godine imao sa njim i masterom bliske susrete u šest i četiri oka, ali po totalno drugim pitanjima.
I to je period kada su se sklapale "kockice".
Agentura i obaveštajni rad se najteže otkriva i dokumentuje za krivično gonjenje. Mnogi nikada ne budu otkriveni. Potrebne su godine, pa i decenije da bi se došlo do istine.
A pošto si ti "stručnjak" za tu oblast, objasni onda kako bi radio i šta bi preduzeo.
A pritom, nisi šef neke od službi.
Glvano pitanje za tebe, zašto ih uporno braniš ovakvim destruktivnim komentarima i naklapanjima?
I čoveče, okreni se problemu, gledaš valjda tragediju kroz koju prolazimo, mani se više izlizanog pljuvanja.
Preporuke:
9
4
45
sreda, 25 decembar 2013 01:28
Observantes
Kad Dačić danas kaže da je bolje kandidovati se za Nobelovu nagradu nego za Hag onda je mnogo toga jasnije. U prevodu, antidržavne odluke i sledstveni „(ne) državnički sporazumi“ učinjeni su ucenom pozicioniranih pojedinaca (legalno izabranih, "izborima") i pretnjom. Jadranka Šešelj je tada bila kandidat, kaže @Marko Gay. Šta ovde nije tačno?
Preporuke:
8
1
46
sreda, 25 decembar 2013 01:52
Može, može, pitaj mene
Kad taj sizifov EU kamen dokotrljate do vrha brega on će sam nizastranu...
Preporuke:
8
0
47
sreda, 25 decembar 2013 02:09
Observantes
I da sutra ponovo budu izbori i da akademik Šešelj ponovo kandiduje Jadranku Šešelj to bi ponovo izazvalo komentatorsko i glasačko gnušanje. U čemu je onda problem?
Preporuke:
2
0
48
sreda, 25 decembar 2013 03:24
Ljuba
To sa dobijanjem datuma je zvečka. Plaćena krvlju slavnih nam predaka. Ako neko dobije na izborima nije dobio vlasnički list na zemlju Srbiju. Pa da radi sa njom šta hoće. Oni Narod doživljavaju kao marvu. Šta je za njih Narod? Članovi njihovih partija koje drže gvozdenom disciplinom. Radnička klasa koja nema posla, a onaj deo koji nešto i radi, zarađuje mizerno. Đaci? Studenti? Uništili su sistem obrazovanja, a oni koji završe i takve nakaradne škole nemaju nikakvu budućnost (zapošljavanja). Da li vojnici i oficiri predstavljaju Narod? Sve one koji su časno branili Otadžbinu predali su u krvnikove ruke. Stvarno bih voleo da mi neko objasni ko je to Narod koji sada treba da slavi. I šta da slavi? Što će možda da nas prime u EU 2020 godine ? Što je to toliko neizvesno i daleko ni po jada, da barem bude Nikada, nego, moraćemo mi da damo 2 dinara da izađemo iz tog kola u koje su nas uveli naši političari. Za sada igramo u kolu i podvriskujemo od sreće... Samo dokle?
Preporuke:
2
0
49
sreda, 25 decembar 2013 05:03
Maladen
Tocak moze i napred i nazad, inace nebi bio tocak!
Preporuke:
0
0
50
sreda, 25 decembar 2013 08:49
Mladen Šipka
Ni manje vlade, ni veće štete za Srbiju.Kada bi se točak istorije vratio 5 godina u nazad, u budžetu Srbije bi bilo više od 2 milijardi eur, strancima bismo dugovali manje 13 milijardi eur, a zaposlenih bi bilo više 400 000.Tada, na sreću,ni datum nismo zaslužili, nismo bili najevropejci, nismo čitali Vebera, a nismo ni imali kandidate za Nobela.
Preporuke:
2
0
51
sreda, 25 decembar 2013 09:21
Slobodan
"...točak istorije ne može da krene nazad."
Ovako nešto smo stalno slušali za vreme ćopavog zagorca, isti crvenokošuljaši su se kleli da neće skrenuti sa njiovog puta. Ipak, taj točak nije krenuo nazad već u sunovrat.
Da citiram neke VIB-ove aforizme:
„Godine u Jugoslaviji su ili kišne ili sušne, ali sve su istorijske.“
„Izdaja prijatelja je prva vežba za izdaju domovine”
“Ne preterujte s modom.
Recimo, boja konopca ne mora da se slaže s bojom vrata.”
“Kod nas je toliko svetinja da čoveku ostaje samo da se krsti.”
“Ravnodušnost je jedan od vidova borbe naroda protiv gluposti“
„Pri ispiranju mozga postupak je sličan ispiranju zlata.Treba isprati velike količine mozga, da bi se dobilo zrno poslušnosti.“
„Sve što ste obećali narodu, narod vam je omogućio da imate.“
„Nema poraza, poraz je samo pogrešno zavedena pobeda.“
„Pozadina čvrste ruke je meka stolica.“
„Lako je biti lav kad napraviš pustinju oko sebe.“
Preporuke:
1
0
52
sreda, 25 decembar 2013 10:59
Samuilo prostačina Slobodanu
Hvala što ste me potsetili na sjajnog Viba.Potsetili i nasmejali.
Kad inače čitam ove naše komentare, sve više uviđam da je u pravu Ivo Andrić kad veli "U ćutanju je sigurnost".
Još više je u pravu Mao Ce Tung kad veli sve je s.... sem p......
Andrić se siromah uplašio kad su ga zatvorili kao Mladobosanca zbog Gavrila Principa.Zato je valjda upotrebi reč sigurnost, ali je Mao bio na srpski način neposredan i tačan.
Ne znam da li smo samo mi narod svđalica.Svako svakome nešto zamera.Najgore je kad počnu da pljušte izrazi "izdajnik","prodana duša" i da ne ređam.Tu razgovora nema.Svako je svakome neprijatelj a ne sagovornik, neko ko drugačije misli.
Onda, oni se svi znaju ili tako izgleda i svi su obavezani nekim partijama da misle .Tu misao nije jedna, ona je misao mnogih.Uniforma
Prosto nije moguće naći ideju ili izabrati neki cilj, važan , presudan pa da svi upremo silu ka njemu.Da li smo samo sada takvi, ili smo takvi oduvek.Od Uroša i Mrnjačevića.I kako smo takvi uopšte opstali ?
Preporuke:
0
0
53
sreda, 25 decembar 2013 11:31
Beograđanin
Ovaj točak istorije na koji ste nas ukrcali bez naše volje i pitanja, nas vodi pravo u ambis. I to nepovratno.
Preporuke:
0
0
54
sreda, 25 decembar 2013 12:21
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
Jevto, bežiš kao i tvoj Sloba sa Kosova. Jesi napisao da si bio "blizak" sa Vučićem, i o tome smo se ti i ja već raspravili. Dakle, ne govoriš istinu. I to ti nije prvi put.
A ako je teško otkriti strane plaćenike, kako bre otkri tolike po Budimpešti? Za to ti nije trebala decenije kao što vrdaš kad te pitam za plaćenike miloševićevca? I što mene pitaš za Nasera Orića, pitaj njega. On ti je bio kolega, iz najbližeg Miloševićevog okruženja. Onda kad je trebalo da se mlati i puca na srpsku opoziciju Slobi. Ne na ustaše i baliste, sa njima se pregovaralo uz viski.
I ne reče mi gde je to Marko Milošević 1999. bio mobilisan, kao što si tvrdio. Jel' ti i za to treba decenija da saznaš, pukovniče za sve i svašta, osim za ono za šta treba.
Tung, bre tamo! (Moderatore, ne skraćuj, nego pročitaj prvo Jevtovićeve pljuvke svima i svakome. Kao da Vam do NSPM nije ni stalo, rušite nivo sa ovakvim tipovima... No, Vaša stvar..)
Preporuke:
0
5
55
sreda, 25 decembar 2013 13:31
Slobodan
@Samuilo prostačina
Odličan komentar. Što se tiče vilikog Mao Ce Tunga ima i nastavak citata: ",ali i piš..e je sr.nje ako pi.aš uz vetar."
Na ovom našem uzburkanom političkom podneblju, vetrovi uvek duvaju prema nama samo od nas zavisi da li ćemo da p.šamo uz ili niz.
Pozdrav
Preporuke:
0
0
56
sreda, 25 decembar 2013 14:45
Vlajko
Točak istorije ne može u nazad, al može unapred. Mislim da ste ga dovoljno zadržavali gospodo Ivice i Aleksandre ...
Preporuke:
1
0
57
sreda, 25 decembar 2013 14:56
Relja
U ovom vremenu nije trebalo otpocinjati nikakve pregovore. Proces je vodjen na nacin da su nam od pocetka zavrtane ruke, kao i godinama ranije i apsolutno je sve na nasu stetu. Posteno bi bilo to reci, a ne da vlast mesecima crno predstavlja kao belo. Neka se stide svi sa nase strane na koji nacin da su ucestvovali u ovom zlocinu. Slag na tortu ce biti da ce kilavi Dacic dobiti i Nobela, ali sreca da nagrada vec odavno nema neku tezinu s obzorom ko je sve dobijao pa ce blamaza bar biti manja. Cisto politikanstvo i udvornistvo. Kako sijemo tako cemo i poznjeti, a ne sijemo nista vec rasprodajemo i tudje i svoje. Tako nam je sa Kosovom, tako je i sa svim ostalim. Kad se to shvati bice kasno, ako vec nije...
Preporuke:
1
0
58
sreda, 25 decembar 2013 15:20
Dragoslavić
Pa takve majka više na rađa! I molim da se pojednostavi procedura oko abortusa.
Preporuke:
0
0
59
sreda, 25 decembar 2013 15:21
Čile
sreda, 25 decembar 2013 00:48
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
...Do juče ti je Dačić bio "patriotska snaga", o Vučiću sa kojim si po sopstvenom priznanju bio "blizak" i da ne govorimo, a danas su strani plaćenici! E, dobro smo mi i prošli kad su nam takvi bili pukovnici obaveštajci....
ova banda veleizdajnička miloševićka je bila ista kao ona od "petog oktobra".
kome još nije jasno da su taj veleizdajnik i peti oktobar jedno te isto. samo se razlikuju u finesama, terminološko-zapadno,...
taj smrad je imao telohranitelja- poznatog antisrpskog zlikovca, koji je učestvovao i ubistvu BELOG. Taj je Miloševićevoj "opoziciji" Freska (tj.V.D) dao dva kufera puna para (oko dva miliona dolara). Nije znao kakvo je to udbaško kukavičje jaje-uostalom kao i Sloba.
Preporuke:
1
1
60
sreda, 25 decembar 2013 19:01
Branislav Zekic Zeka
Sav taj blebet da je najveci srpski uspeh svih vremena taj sto je Srbija dobila "datum" za pregovore sa EU, moram da kazem, oprostite mi na izrazu, da mi je od dobijanja "datuma" i milije i draze to sto sam zbog svega toga dobio triper.
Sto je vise blebeta i lazi triper mi je miliji i drazi!
Preporuke:
0
0
61
sreda, 25 decembar 2013 19:17
Ernan Kortes
Čile,
havala na komentaru. Na istoj smo talasnoj dužini.
Nemam tu šta ni da dodam ni da oduzmem.
Svako dobro.
Takozvani premijer, poznat kao državoubica, čovek koji je sedeo pune četiri godine u prethodnoj vladi koja "nije imala prijatelje u svetu".
Jeli nekog da mu nije jasno kako je ovo ucenjeni i korumpirani lažov po zadatku zapadnih službi?
Vučiću prevarantu, ništa nisu građani razumeli niti su pobedili. Pre izbora si pričao jedno, a nakon izbora si uradio potpuno drugo. To se zove prevara i tako nešto u istoriji Srpstva nije zabeleženo.
To je niz najtežih krivičnih dela kojima ste razorili Srbiju i doslovno i bacili u mulj sve ono što je vekovima, krvlju stvarano i čuvano!
Mislim da će biti korisno.
Da vidimo gde smo se to uputili, kakva je to organizacija i ko je stvorio Evropsku uniju.
Evropska Unija je velika globalistička prevara imperijalnih vladara sveta, zamišljena da porobi stari kontinent, neutrališe evropske države i "nepodobne" narode, a zatim beslovesnu rulju utopi u imperijalno sivilo gde će prestavljati roblje Novog svetskog antihristovog poretka iz koga nema izlaska.
Da vidimo kako je i od koga stvarana ova satanistička, obaveštajno-subverzivna i mafijaška tvorevina, zamišljena davno, u srednjem veku, od strane jezuitskih umova, ali nikada do kraja ostvarena i pored "napora" Napoleona, Hitlera i ostalih.
Eksluzivno pravo da operativno sprovedu navedeni projekat, dobili su imperijalni igrači iz redova Amerikanaca. Razumljivo s obzirom na snagu, ulogu i ugled SAD odmah nakon drugog sv. rata.
Truman lično i njegov sekretar za spoljne poslove, čuveni DŽordž Maršal.
Prva mera bila je formiranje "Komiteta za ujedinjenje Evrope (ACUE)". Za prvog predsednika Komiteta izabran je Vilijam Donovan, saradnik fondacije Rokfeler, jedan od osnivača obaveštajne agencije CIA.
Za potpredsednika je postavljen Valter Smit, načelnik štaba savezničkih snaga na čijem čelu se nalazio Ajznehauer. Direktor CIA od 1950.godine, a pre te funkcije ambasador u Moskvi.
Finansiranje "Komiteta" je išlo preko Rotšildovih bananaka, Rokfelera, Forda i ostalih ključnih ličnosti Imperije.
Ko je sve bio operativno uključen u projekat?
Robert Paterson, sekretar ministarstva rata, DŽejms Veb, sekretar budžeta, Pol Hofman, sekretar uprave Maršalovog plana.
Sledeći korak bilo je stvaranje "Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj" koju je činilo 17 članica i koja je bila preteča OECD-a.
Sve su prihvatile stavke ugovora iz "Maršalovog plana".
U Francuskoj je oformljena nevladina organizacija pod nazivom "Unija evropskih federalista (UEF)" u koju je CIA,
preko "Komiteta" ubacivala, za to vreme, pozamašne svote dolara.
S druge strane Lamanša stajao je jedan od najvažnijih igrača Imperije, ser Vinston Čerčil, čvrsti zagovarač
federalne Evrope koji je u igru ubacio svog zeta, Dankana Sandisa, agenta od uticaja Imperije i registrovanog dugogodišnjeg agenta CIA.
Pored njih, ključna britanska figura toga doba, angažovana na ujedinjenju Evrope bio je sekretar za spoljne poslove, Ernest Bevin, stari, prevejani obaveštajac, osnivač malo poznate tajne organizacije za "ideološki i psihološki rat" pod nazivom IRD. Takođe, jedan je značajnijih tvoraca NATO.
Sledeći važan "udarnik" i jedan od onih koji je snažno cementirao temelj današnje Evrope, je Alen Dals, direktor CIA od 1953.godine, desna ruka Vilijama Donovana, predsednika "Komiteta za ujedinjenje Evrope".
Sledeće bitne karike su David Dubinski i Artur Goldberg, važne ličnosti američke politike toga doba, Jevreji, zaduženi za lobiranje lidera evropskih država
velikim količinama dolara koje su konspirativno godinama unosili u Evropu.
A zatim je na scenu ubačen jedan od najvažnijih igrača, Francuz Žan Mone, čovek koji je dugo godina boravio u Americi i bio lični prijatelje Donovana i Davida Brusa, američkog ambasadora u Francuskoj tih godina.
Mone je po instrukcijama nalogodavaca osnovao u Parizu "Komitet za Sjedinjenje Evropske Države" i krenuo sa agresivim lobiranjem i operacionalizacijom plana.
Uskoro mu se pridružio francuski ministar spoljnih poslova Moris Šuman, inače, po poreklu Hazar (Jevrej), nakon čega je usledilo formiranje "Unije za čelik i ugalj" i to "slučajno" baš 9.maja 1950.godine.
To je bilo finale višegodišnjih priprema i početak kraja stare, višenacionalne, slobodoljubive Evrope.
Evrope u kojoj je trebalo oprati jednu genocidnu Nemačku sa pratećim satelitima i satrapima i ubediti prosečnog Francuza, Britanca i sve ostale, da je ujedinjenje "svetla budućnost".
A, kako je tek sada, 60 godina nakon svega toga!?
A što se tiče "sveobuhvatnih reformi" - MOŽE se pokazati da će to biti dovođenje naroda u stanje beznađa kada će u TIŠINI umirati od gladi, u bedi.
I za vas i za EU će biti jedino važno da se o tome ne priča i ne piše, da se ne zna.
Za vas i EU je sloboda za narod da u tišini bude rob "evropske elite", i da u tišini umiere, da u tišini nestaje.
Lepo je to samo što vi nemate nijednu istinitu izjavu. Sve same zamene teza i laži. Sve sami hvalospevi koji jedino vama liče na istinu.
Ne slazem se.
Evo pogledajte program Srpske napredne stranke iz 2011-e. Na strani 40 doslovno pise da je cilj Srpske napredne stranke "clanstvo Srbije u Evropskoj uniji" i "najbolji moguci odnosi sa SAD" (a najbolji su ako ste u NATO):
https://www.sns.org.rs/sites/default/files/bela_knjiga-programom-do-promena.pdf
Uopstalom, clanstvo u Evropskoj uniji je upravo bila tacka spora sa Srpskom radikalnom strankom.
Dakle, nista nije skrivano. I na parlamentarnim i na predsednickim izborima 2012-e biraci su upozoreni ko sta zastupa i imali realan izbor, sa dve fundamentalno razlicite i medusobno iskljucive politicke opcije: anti-EU SRS, i pro-EU SNS.
I masovno su glasali za pro-EU opciju i njenog nosioca SNS.
Cak su se i citaoci NSPM vecinom izjasnjavali za SNS i EU, pod kojekakvim seksistickim izgovorima: "Gde da glasam za jednu domacicu" (Jadranku Seselj).
Tung bre tamo, i ne zamajavaj narod tvojim izmišljenim zaverama. Kao da narod ne zna da od miloševićevaca nema gorim ljudi.
Nema ni potrebe da se vraća nazad. Kada točak napravi pun krug, on ponovo dolazi na deo kojim je već jednom prolazio. Pa za poslednjih 70 godina ovo je treći krug koji počinjemo da vrtimo iz početka. Udranički, reformistički, stvaramo bolje društvo. Znamo kako smo prošli posle prvog jugoslovensko-komunističkog kruga, kako posle drugog demokratkski-osvešćenog, a kako ćemo proći ovaj treći eu-ropski? Posle svakog kruga sve nas je manje i manje. Daće Bog da neko od Srba pretekne iz ovog trećeg kruga, i da konačno nauče lekcije iz istorije bar za dvojku. Kako ne bi ponavljali.
A jeli po cenu predaje KosMeta bio njihov put u EU i kako su to obrazlagali?
Šta su govorili o Borkovim sporazumima?
Ko se nalazio na barikadama na severu KiM?
Da li su pominjali šiptarske carine, graničare, izbore po kosovskom ustavu i zakonima, da li su bilo gde i bilo kada saopštili da će ugasiti institucije države Srbije i pritom ih nazivati paralelnim?
Kako se zaklinjao Tomislav, master-kazandžija, Nikolić, i to u u centru Mitrovice, pred masom naroda?
Marko, možete nas ovde zavitlavati, ali, nađite neku drugu temu.
Ovo dođe smešno.
Ne kaže se "tung bre tamo", dežurni progonitelju, zaljubljeniku u glavnog rasturača SR Jugoslavije i to u miru, ne pod NATO bombama već uz podršku tih zlotvora (jeli ti i to "teorija zavere" ili da ti ponovo prepisujem šta je tvoj najomiljeniji filozof i predsednik radio i pisao!?), već se kaže "tung a tjeta"!
Mani se više, dosadan si s ovim jednim te istim nebulozama.
Odavno je prešlo u patologiju.
* Srbija će biti porobljena dok je ne oslobode Rusi.
* Izbori u tzv. "demokratskim zemljama" su najobičnija farsa, a u porobljenim zemljama služe za idiotizaciju naroda.
* Ako nam ne bude bolje kad uđemo u EU, biće nam bolje kad iz nje izađemo.
U pravu ste da su slagali birace za Borkove sporazume, ali je u pravu i Vucic kada kaze da su gradani dobro razumeli gde zele Srbiju u buducnosti.
Gradani su glasali za SNS, a ne za SRS, jer zaista zele Srbiju u EU, tj u zapadnom savezu.
Biraci su to potvrdili i nedavno na lokalnim izborima.
Oni su do sada neviđeni lažovi i prevaranti ne samo oko Borkovih sporazuma, brutalnog otcepljenja teritorije, žrtvovanja sopstvenog naroda, 1.000 milijardi dolara vrednih nepokretnosti, rudnih, mineralnih i ostalih bogatstava KosMeta, već i po svim ostalim pitanjima.
Šta ćemo sa drastičnim kršenjem i gaženjem Ustava, sa medijskom torturom, sa "nezavisnim" pravosuđem, sa enormnim zaduživanjem zemlje od preko 5 milijardi evra za samo godinu ipo dana, a za sledeću godinu najavljuju još toliko, šta ćemo sa lažima od 100 milijardi dolara stranih investicija, šta ćemo sa urušenom vojskom koju su nasledili i tim putem nastavili forsirajući je kao "oružanu silu" za lov na pirate po okeanima i za "sređivanje" stanja po Africi, Aziji... čime su bezbednost zemlje i odbranu nepovratno urušili, šta ćemo sa legalizovanjem pravog, pravcatog psihološko-propagandnog rata i svojevrsnog vanrednog i stanja beznađa...?
Uhapsio je Miškovića, da bi omogućio Todoriću pljačku Srbije...!
Ovaj komentar je 100% tačan! Već sam napisao da bi na margini NSPM portala trebalo objaviti tekstove, događaje i komentare iz poslednjeg predizbornog vremena. Posebno stavljam akcenat na komentare da bi se neki s ovog mesta pogledali u ogledalo.
Marko, ikona cinizma ovog komentatorskog mesta, je u ovom slučaju u pravu. I pre i posle svega „Voždovac od juče“ mu daje pravo za to. Znate šta, može medijska propaganda da bude ovolika ili onolika ali ima nešto i do pojedinca pa i naroda ukupno. Ako je narod „tolika stoka“ da mu samo mediji određuju pravac kretanja onda je to i zaslužio.
- Koga je pobedila? Jel misliš na Kosmetske Srbe kako ste ih ti i Vučić razbili - naterali ste ih političkom agresijom, beogradskom propagandnom mašinerijom, pretnjama i ucenama - da izadju na šiptarske izbore u (otetoj-predatoj) državi Kosovo dajući joj priznanje, legalitet, legitimitet, i opravdanje za tvoju-Vučićevu-Nikolićevu veleizdaju!?
- Da niste pobedili separatističkog teroristu i fašistu Hašima Tačija predavši mu kompletno srpsku teritoriju?
DOBILI STE datum za pregovore za članstvo u EU - zato što ste (veleizdajom) kompletno predali Albancima 15% srpske teritorije!!! Veleizdaja je zločin prema svom narodu - a ne pobeda!?
- I Boris Tadić je u Briselu prihvatio instaliranje granice izmedju Srbije i Kosova - i dobio nagradu od Saveta Evrope, a Srbija kandidaturu (!)? Evropa nagradjuje veleizdajnike i razbijače Srbije!!!
I nemoj da mi skraćuješ nik. Šta je mogu što je tvoj Milošević voleo koljače Srba.
A da nije to bio neki krupan državnički potez u njegovom stilu? Deder, majstore, objasni čitaocim zašto je Sloba poklonio pištolj koljaču Srba? Neće ti biti teško sa tim tvojim tolikim znanjem.
Samo, nemoj da o tome mlatiš ko šašav kajsije, ko onda kad si tvrdio da je Marko Milošević 1999. bio mobilisan. Nego onako stručno, kardeljevski, kako samo ti umeš.
Nisam ja nikakav ekonomski ekspert, ali sam takve čitao i oni su izneli vrlo argumentovano i matematički jasne brojke. I to poodavno, pre više decenija.
Znaš li prijatelju kojih sve ruda i minerala ima tamo, i samo to vredi preko 600 milijardi dolara?
Jesi li zaboravio koliko košta razrađena proizvodnja svega i svačega, a toga je dole bilo u izobilju?
Gde je stambeni fond, javna preduzeća, putevi, brojne fabrike, termoelektrana i proizvodnja struje, poljoprivreda, proizvodnja grožđa i vina, vodna i šumska bogatstva...
gde je intelektualna svojina? nemoj mi reći da su je Šiptari ikada imali i stvarali.
Jesi li nekada kročio dole, a posebno u Metohiju?
Kada bi tu teritoriju prodavao kao najobičniju njivu, šta misliš koliko bi to vredelo?
A šta ćemo sa onim duhovnim i sakralnim blagom koje nema cenu?
Kako bi to izračunao?
Mani se bre više i ne zamlaćuj čitaoce.
Alo, "biseru", odgovori ti meni, već drugi put te pitam, kada je to Milošević poklonio pištolj Naseru Oriću? Iznesi uverljivi dokaz, a ne pijačarsko naklapanje.
Ja nisam nikada napisao da sam bio blizak sa Vučićem, već da sam u nekoliko navrata 2003. i 2004. godine imao sa njim i masterom bliske susrete u šest i četiri oka, ali po totalno drugim pitanjima.
I to je period kada su se sklapale "kockice".
Agentura i obaveštajni rad se najteže otkriva i dokumentuje za krivično gonjenje. Mnogi nikada ne budu otkriveni. Potrebne su godine, pa i decenije da bi se došlo do istine.
A pošto si ti "stručnjak" za tu oblast, objasni onda kako bi radio i šta bi preduzeo.
A pritom, nisi šef neke od službi.
Glvano pitanje za tebe, zašto ih uporno braniš ovakvim destruktivnim komentarima i naklapanjima?
I čoveče, okreni se problemu, gledaš valjda tragediju kroz koju prolazimo, mani se više izlizanog pljuvanja.
Ovako nešto smo stalno slušali za vreme ćopavog zagorca, isti crvenokošuljaši su se kleli da neće skrenuti sa njiovog puta. Ipak, taj točak nije krenuo nazad već u sunovrat.
Da citiram neke VIB-ove aforizme:
„Godine u Jugoslaviji su ili kišne ili sušne, ali sve su istorijske.“
„Izdaja prijatelja je prva vežba za izdaju domovine”
“Ne preterujte s modom.
Recimo, boja konopca ne mora da se slaže s bojom vrata.”
“Kod nas je toliko svetinja da čoveku ostaje samo da se krsti.”
“Ravnodušnost je jedan od vidova borbe naroda protiv gluposti“
„Pri ispiranju mozga postupak je sličan ispiranju zlata.Treba isprati velike količine mozga, da bi se dobilo zrno poslušnosti.“
„Sve što ste obećali narodu, narod vam je omogućio da imate.“
„Nema poraza, poraz je samo pogrešno zavedena pobeda.“
„Pozadina čvrste ruke je meka stolica.“
„Lako je biti lav kad napraviš pustinju oko sebe.“
Kad inače čitam ove naše komentare, sve više uviđam da je u pravu Ivo Andrić kad veli "U ćutanju je sigurnost".
Još više je u pravu Mao Ce Tung kad veli sve je s.... sem p......
Andrić se siromah uplašio kad su ga zatvorili kao Mladobosanca zbog Gavrila Principa.Zato je valjda upotrebi reč sigurnost, ali je Mao bio na srpski način neposredan i tačan.
Ne znam da li smo samo mi narod svđalica.Svako svakome nešto zamera.Najgore je kad počnu da pljušte izrazi "izdajnik","prodana duša" i da ne ređam.Tu razgovora nema.Svako je svakome neprijatelj a ne sagovornik, neko ko drugačije misli.
Onda, oni se svi znaju ili tako izgleda i svi su obavezani nekim partijama da misle .Tu misao nije jedna, ona je misao mnogih.Uniforma
Prosto nije moguće naći ideju ili izabrati neki cilj, važan , presudan pa da svi upremo silu ka njemu.Da li smo samo sada takvi, ili smo takvi oduvek.Od Uroša i Mrnjačevića.I kako smo takvi uopšte opstali ?
A ako je teško otkriti strane plaćenike, kako bre otkri tolike po Budimpešti? Za to ti nije trebala decenije kao što vrdaš kad te pitam za plaćenike miloševićevca? I što mene pitaš za Nasera Orića, pitaj njega. On ti je bio kolega, iz najbližeg Miloševićevog okruženja. Onda kad je trebalo da se mlati i puca na srpsku opoziciju Slobi. Ne na ustaše i baliste, sa njima se pregovaralo uz viski.
I ne reče mi gde je to Marko Milošević 1999. bio mobilisan, kao što si tvrdio. Jel' ti i za to treba decenija da saznaš, pukovniče za sve i svašta, osim za ono za šta treba.
Tung, bre tamo! (Moderatore, ne skraćuj, nego pročitaj prvo Jevtovićeve pljuvke svima i svakome. Kao da Vam do NSPM nije ni stalo, rušite nivo sa ovakvim tipovima... No, Vaša stvar..)
Odličan komentar. Što se tiče vilikog Mao Ce Tunga ima i nastavak citata: ",ali i piš..e je sr.nje ako pi.aš uz vetar."
Na ovom našem uzburkanom političkom podneblju, vetrovi uvek duvaju prema nama samo od nas zavisi da li ćemo da p.šamo uz ili niz.
Pozdrav
Ernan Kortes ili Pištolj koji je Milošević poklonio Naseru Oriću
...Do juče ti je Dačić bio "patriotska snaga", o Vučiću sa kojim si po sopstvenom priznanju bio "blizak" i da ne govorimo, a danas su strani plaćenici! E, dobro smo mi i prošli kad su nam takvi bili pukovnici obaveštajci....
ova banda veleizdajnička miloševićka je bila ista kao ona od "petog oktobra".
kome još nije jasno da su taj veleizdajnik i peti oktobar jedno te isto. samo se razlikuju u finesama, terminološko-zapadno,...
taj smrad je imao telohranitelja- poznatog antisrpskog zlikovca, koji je učestvovao i ubistvu BELOG. Taj je Miloševićevoj "opoziciji" Freska (tj.V.D) dao dva kufera puna para (oko dva miliona dolara). Nije znao kakvo je to udbaško kukavičje jaje-uostalom kao i Sloba.
Sto je vise blebeta i lazi triper mi je miliji i drazi!
havala na komentaru. Na istoj smo talasnoj dužini.
Nemam tu šta ni da dodam ni da oduzmem.
Svako dobro.