Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ukrajina: Nasilne demonstracije u Kijevu protiv obnavljanja dijaloga sa Rusijom

Komentari (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 24 novembar 2013 19:04
Jadnici
Ovi sirotani ne znaju sta rade. Narodi mnogih clanica EU, sutra bi glasali za izlazak iz Unije kada bi njihova vlast sprvela novi referendum.
Preporuke:
188
7
2 nedelja, 24 novembar 2013 19:04
Dragan
Stvarno zaglupljena raja. Iako su imali priliku da vide kako prolaze istočne zemlje koje se priklone EU - njima to nije dovoljno! To je treći drugi gluposti. Onaj ko je inteligentan može sam inteligencijom da uvidi na tuđem primeru o čemu se radi. Manje inteligentan ne shvata na tuđem primeru - mora na svojoj koži da oseti. A oni bez pameti i inteligencije (kakvih u Srbiji ima poprilično) čak i kada osete na svojoj koži - ni to im nije dovoljno - i dalje srljaju u propast!
Preporuke:
162
5
3 nedelja, 24 novembar 2013 19:04
Mnogo bre ,,Jevropljana,, citavih 30 iljada :))))
Posto su tri dana okupljali sve anti-slovenske i anti-pravoslavne elemente, uz organiziran prevoz i bacanje ogromnih para skupili su 30-35.000 fasita iz zap. ukrajine, tatara, cigana i nesto cifuta, sa ciljem da izazovu sukob.
Em ih je malo (u odnosu na milionski Kijev i 42 milionsku Ukrajinu) em im je vreme proslo.... ne lozi se niko vise na Jevrounijatske bajke :))

Ali za sada rade odlicno u korist Rusije. Izazvace sukob Ogromnih razmera, a to je ono sto ceka pola Ukrajine na jugu i istoku, i strateska ruska vrhuska, uz ogromnu podrsku ruskog naroda :))

Samo neka produze ovako, vreme za rat je vise nego dobro... da je Volodja bolje trazio ne bi nasao hehe

Tad ce se videto KO zivi u ukrajini i dokle je istorijska i drzavna Ruska Zemlja... Lepo se zahuktava :)
Preporuke:
144
10
4 nedelja, 24 novembar 2013 19:13
Srbin
Nisu 20000, ili više, zavedenih ili nezavedenih građana, čitava Ukrajina. Ako im se popusti, onda znači da nema prava i da upravlja i odlučuje banditizam manjine nad većinom.
HAJDE DA SKUPIMO ISTO TOLIKO UKRAJINACA KOJI MISLE SUPROTNO OD OVIH EU "DEMONSTRANATA" - ŠTA BISMO DOBILI? HAOS, KOJI UPRAVO EU I NATO ZAPAD HOĆE.

TO JE LICE I NALIČJE EU: BANDITIZAM, CINIZAM, LAŽ, PROPAGANDA, ANTIPRAVO.

Vatikansko - EU falangu u Ukrajini treba RAZBITI. A LICEMERNA EU NEKA TRABUNjA, U NjENE NAMERE, NjENU ISKRENOST NE VERUJE VEĆI DEO PLANETE.

Mi, Srbi, smo osetili i danas osećamo i trpimo "blagodeti EU prava i humanosti".

SMRT EU FAŠIZMU - SLOBODA NARODU !

A OVCE NEKA SKAČU U AMBIS !
Preporuke:
143
8
5 nedelja, 24 novembar 2013 19:23
Dr
Ukrajinski dosovci, ako se stidite svog pravoslavnog slovenstva, idite u Poljsku, ali Malu Rusiju ne možete odvojiti od svoje matice.
Preporuke:
141
9
6 nedelja, 24 novembar 2013 19:27
Stradija
Sve što će dobiti od eu je poneki džeparac i poneka putna dnevnica za izabrane izuzetnih,a onda stižu vojne baze,veoma povoljni krediti(za pojedine koji budu radili) da ih mogu trošiti u megamarketima za zapadnu robu druge,treće klase,a zimi će ih umesto gasa i struje grejati misao da izuzetni obraćaju pažnju na njih,ponekad,možda!
Preporuke:
115
5
7 nedelja, 24 novembar 2013 19:29
Demonstracije za propast
Srbija je petog oktobra razbijena kao država. Srpstvo raspolućeno. Srbi naterani na Srbe. Ukrajina nije zapadna civilizacija. Kao takva biće razbijena da se ne oporavi. Razbiće je kvinslinzi po nalogu svojih mentora. Velika Ukrajina se uvek može okrenuti Rusiji i zato je ona trajna pretnja. Jaka Ukrajina ne treba zapadu. Pregovori su metod za njeno razbijanje i svakoliko pokoravanje. A može biti i etničkog čišćenja...Braćo, ne dajte onima koji razbijali Jugoslaviju priznavanjem Hrvatske da rabiju i rođenu zemlju!
Preporuke:
101
8
8 nedelja, 24 novembar 2013 19:35
Velibor
Demokrate?
Ne. To su fasisti koji se predstavljaju da su demokrate, kao nacional-socijalisticka stranka u Nemackoj tokom dvadesetih i tridesetih godina proslog veka.
Kada im ne odgovara pokrecu nasilne akcije i ne prekidaju dok fizicki ne isteraju svoje ciljeve do kraja.
Preporuke:
101
6
9 nedelja, 24 novembar 2013 20:11
MR
Eto, tako bi izgledala država sastavljena sa Srbijom i Hrvatskom. Bože moj, kakvo ludilo.
Preporuke:
97
4
10 nedelja, 24 novembar 2013 20:24
Janko
Obmanuti ljudi, ili nadrogirani uličari, ili sodomiti, ili plaćenici i tajni agenti Zapada i Vatikana.
Preporuke:
88
5
11 nedelja, 24 novembar 2013 21:19
Harun al Rašid
Evrounijatski fašisti na delu.
Preporuke:
80
5
12 nedelja, 24 novembar 2013 21:19
Rđosav
E, tačno ovo bi se događalo u Beogradu da Vlada Srbije slučajno objavi da prekida EU-integracije! Skočio bi celi DOS, sa sve šerpe i lonci i pištaljke i čegrtaljke...

- Zato Vučko čini pravu stvar: u Evropu, bezrezervno - i bezalternativno! Pa ako pritisak protiv Evrope zaista naraste (ali realno, a ne na nekom internet-portalu kao NSPM) - ništa lakše: šta, pa vi u stvari nećete u Evropu? Pa odlično - evo odustajemo od Evrope. Ali u `zreloj` situaciji.

Dakle - ništa lakše: kao što je Dačke pre par godina cinično uskliknuo: `hoćete u Evropu? - evo ja ću da vas uvedem!` - tako može sada da kaže: `a šta, pa vi nećete u Evropu? - evo ja ću da vas razvedem`...
Preporuke:
27
72
13 nedelja, 24 novembar 2013 21:31
ima nešto
Miting,kontramiting..
Uloge se menjaju.
Nekad proganjah kontramitingaše po beogradskoj kaldrmi,neki im vikaše:ovceeee,gde ste krenule?
A sada,sad navijam za kontramitingaše.
Deli nas 17 godina,gotovo punoletstvo.
Sve je isto samo suprotno u državi Ukrajini.
Mi smo u međuvremenu probali tu Vukovu,Vesninu i Zoranovu demokratiju.
I dobro znamo gde smo danas.
Preporuke:
91
9
14 nedelja, 24 novembar 2013 21:31
Dragan Katun
dal su tu opet ovi srpski ,,specijalci,, iz ,,otpor,,-a. Oranževi ovog puta proći nećete, al će te bar opet da uzmete kintu sponzorima.
Preporuke:
74
4
15 nedelja, 24 novembar 2013 21:33
Mundus
@ Janko
... ili sve to pomenuto zajedno.
Preporuke:
30
3
16 nedelja, 24 novembar 2013 21:43
Brane, Italija
Realno Ukrajini je mesto u EU, kao i Rusiji uostalom.
Preporuke:
12
111
17 nedelja, 24 novembar 2013 22:00
Jovan T.
Izgleda da i kod Ukrajinaca ima dosta budala, kao i kod Srba. Nadam se da je ovo manjinsko mišljenje i da će pobediti proruska struja.
Preporuke:
79
6
18 nedelja, 24 novembar 2013 22:03
Rđosav
ima nešto:
Mi smo u međuvremenu probali tu Vukovu,Vesninu i Zoranovu demokratiju.
I dobro znamo gde smo danas.

- A ti li si, šatro, preobraćenik? Ajde?! Trik pitanje za tebe i ostale navodno preobraćene:

- da li ste za to da jedan bulevar u Beogradu ponese ime Slobodana Miloševića?

Naravoučenie: nema preobraćenih. Svi smo ostali s iste strane barikade. Samo neki sada bolje lažu...
Preporuke:
35
26
19 nedelja, 24 novembar 2013 22:14
Lela
Kao u Beogradu tokom natootporaske revolucije.
Preporuke:
52
6
20 nedelja, 24 novembar 2013 22:19
jbgbgd
Od ukrajinskih unijata potiču i hrvatski generali Marakač i Červenko....
Preporuke:
68
6
21 nedelja, 24 novembar 2013 22:19
đoko
Jadna im majka,jaka je ljudska iluzija i želja da bude što biti ne može.Ako su činjenice neumoljive,to gore po činjenice.Neka malo pogledaju svoje prethodnike,žrtve iste histerije,neka ih pitaju-usreći li ih Evropa ili su samo bedniji nego pre.
Preporuke:
46
4
22 nedelja, 24 novembar 2013 22:19
Stradija
Organizovati demonstracije protiv eu i zapadnog terorisanja i pljačkanja Srbije!
Preporuke:
55
3
23 nedelja, 24 novembar 2013 22:21
SNS-ovac
@Jadnici

Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!
Da se taj referendum raspiše u Ukrajini ubedljivo bi pobedila opcija za EU.
Samo da ne zaboravite i da je prilikom referenduma za nezavisnot Ukrajine tada i većina Rusa u Ukrajini glasala za nezavisnot.
Uostalom sve te statistike su i javno dostupne, tako da nemojte širiti dezinformacije po portalu!!!
Preporuke:
10
98
24 nedelja, 24 novembar 2013 22:39
Istoricar
Mislim da ukrajinska opozicija treba dobro da se zamisli za svoju buducnost ako mogu da okupe samo 50000 ljudi. To je porazavajuce i siguran sam da DS u Srbiji moze da skupi vise ljudi. E, kad su ljudi nemocni, kao ova uktrajinska opozicija, onda mozemo ocekivati nasilje... Treba necim kompezovati ovaj neuspeh opozicije...
Preporuke:
47
3
25 nedelja, 24 novembar 2013 22:42
c_l
Ukrajinski biznis u Rusko vodjstvo su nasli zajednicki interes.

Nacisti iz Ljvova i drugih gradova Z. Ukrajine ne vide bas daleko.
Preporuke:
45
4
26 nedelja, 24 novembar 2013 22:49
Ioann Dubinjin 1
Ovo što se sada odigrava je sitnica. Važno je ovo: problem Ukrajine je nerešiv, bez obzira bilo da se prikloni Zapadu, ili Moskvi. Ona je toliko heterogena, da joj na duže staze nema opstanka u ovom obliku. Jezičke i verske suprotnosti su nerešive dogovorom. Jedino rešenje bi bilo razdvajanje jezičkom linijom, koja se dobrim delom poklapa i sa konfesionalnom razlikom. Za Srbe: grubo rečeno, Ukrajina je jedna vrloooo veeelika BiH. Linija razdvajanja mentaliteta, jezika, konfesija ide od severoistoka na jugozapad – završava se na moldavskoj granici. Pojednostavljeno rečeno: sve što je istočnije od nje je rusko-pravoslavno (to uključuje i celu crnomorsku obalu, sa Krimom, naravno), sve zapadnije je unijatsko i skroz-naskroz zatrovano antirusko: to su, ako nastavimo ono poređenje sa BiH: “poturice“. E, sad zamislite kako je moguće doći do sporazuma, jedinstva i sloge sa njima? Za njih postoji samo jedna politička maksima: sve što je antirusko = sjajno! Nastavak sledi:
Preporuke:
76
5
27 nedelja, 24 novembar 2013 22:50
Ioann Dubinjin 2
Nastavak: Dakle – čak i u nemogućem slučaju da se Ukrajina u celini mirnim putem sjedini sa Rusijom, Rusija bi samo bila opterećena milionskom petom kolonom unijata. Jedino stvarno rešenje u perspektivi je podela: ako može milom, odlično, onda milom – a ako ne može milom – onda će, zna se kako, samo to ne treba priželjkivati. Za sada je situacija “klackalice, klatna“ ili kako već hoćete – a kako će na kraju biti: videće se, ali ovako ne može na duže staze.
Preporuke:
63
5
28 nedelja, 24 novembar 2013 22:58
Jagoš Moskva
Hitler jugend ponovo maršira na Istok. Pomoći će im suzavac. Eto ide Jušćenko na belom konju sa NATOM da im pomogne. Bio sam u Kerču sa kozacima, kada su NATOVCE, koji su došli na egzercir, ruske i ukrajinske babe oterale, nisu im dale da se iskrcaju sa brodova.
Veliki Staljin je smirio Mađare i Austrougarsku. Nisu pisnuli kada su delovi pripali Ukrajincima. Ti isti hitlerovci, sada hoće da vrate te teritorije u Evropu i to sa celom Ruskom Ukrajinom. Evropska Unija će pre priznati Lvov i Užgorod nezavisnom državom (kao Kosovo - metod isti) nego što će Harkov, Zaporožje, Odesu i Donjeck primiti u svoje fašističke redove. Ukrajina, kao i Srbija, tamo ne pristaju, za njih nema mesta. Izuzev kao Hitlerovo roblje, za krematorijume, da grade krvave puteve. Car Putin čuva pravoslavlje.
Preporuke:
70
2
29 nedelja, 24 novembar 2013 23:07
jbgbgd
@Ioann Dubinjin
Sve je to tačno što ste napisali, ali uvek ima izuzetaka od pravila.U zapadnoj Ukrajini ima i Rusina koji ne žele da budu Ukrajinci, nego im se više sviđaju kulturne veze sa Moskvom. Uostalom, na toj tromeđi skoro istovetna slovenska plemena dala su materijal za nastanak bar nekoliko novijih slovenskih nacija u zavisnosti od nastalih granica i dominirajućeg političkog uticaja.
Preporuke:
41
1
30 nedelja, 24 novembar 2013 23:13
1984
Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!


Pa kada je toliko Ukrajinaca za EU zašto nisu ubrzano ušli u EU dok su na vlasti bili onaj rošavi i Timoščenko i dok je narod bio potpuno zaluđen sa EU šarenim lažama?

SNS-ovac, ajde priznaj da si Čedin LDP, tj. NATO kolona.
Preporuke:
61
2
31 nedelja, 24 novembar 2013 23:16
Dragan
Ma to Jevropa ne vrši pritisak na Ukrajinu. U ovom trenutku tu su najbolji, kako je Putin i predložio - trilateralni razgovori: Rusija-Ukrajina-EU.Ukrajina je duboko podeljena zemlja i tu nema rešenja koje bi išlo samo na jednu stranu. Ako se misli sačiuvati Ukrajina celovita mora se naći rešenje koje koliko-toliko odgovara većem delu. To znači malo EU a malo više Rusija. Ove koji su za EU treba staviti u uslove EU - pa da vide kako je, posle nekoliko godina dobar procenat od onih koji imaju i malo inteligencije bi se istreznio od EU pijanstva.; a oni koji se ni pored lošđeg iskustva ne bi istreznili, ionako ništa ne vrede - njih i treba prepustiti EU, ali zdrav deo Ukrajinskog naroda sačuvati sa Rusijom.

No, ako Evropa neće tako, onda Rusija da primeni svu moć koju ima da celu Ukrajinu prisajedini Evro-Azijskoj Uniji.
Preporuke:
29
2
32 nedelja, 24 novembar 2013 23:20
Ma ne zanosite se...
Kad se odlucuju krupne stvari o kojima zavisi tok istorije, to se zavrsi Ratom.

Za ukrajinu je vec sve jasno, ponavlja se period ratovanja sa Zapadom (Poljacima) oko privoljavanja kom Carstvu. Ovo je zagrevanje...

A ubrzo ide i glavna ,,zurka,, i Rusija se kao i Zapad priprema za to. Toliko.

Na fore i fazone moz da otimas od srba, kod Rusa je to malo ,,drugacije,,

Takodje na delovanje obeju strana su bitni i rezultati na drugim Frontovima. SItuacija u Siriji je bitna i za Juzni Tok i za akcije u ukrajini.

Sto bi se reklo: Ce se borimo, pa ce vidimo. Kraj ce da kaze. Kini je jasno da ce posle Rusije ona doci na red, pa nije cudo da posalje koju armiju (milion dva) na zapadni ,front,.
Sta je dobro, a sta lose ovde ?

Lose je sto jos uvek propagandne lazi drze dobar deo Slovena (mada se lece)

Dobro je sto Rat ne odgovara Zapadu, Rusi ce dobiti sta im treba, zauzeti pola ukrajine i zabiti civiju, a zapadu treba Ukrajina Jevropska za dalje rovarenje unutar Rusije
Preporuke:
44
2
33 nedelja, 24 novembar 2013 23:32
Beograđanin
Ovo je samo još jedan pokazatelj da pitanje članstva u EU ni najmanje nije demokratsko pitanje, niti pitanje interesa većine građana, nego interes manjine bogatih koji prisilno uguravaju države u ovu zajednicu, predstavljajući je, i reklamirajući je, kao tobož interes i želju običnig ljudi.

Da nije tako, ne bi organizovali ove demonstracije, narandžaste revolucije, Otpor, ne bi palili našu skupštinu i uništavali glasačke lčistiće. Za našu vladu članstvo u EU nije izbor ni želja, nego NAREDBA.

Da li se kod nas IKADA vodila otvorena, demokratska debata ZA i PROTIV članstva? Ima li referenduma možda??

A ispiraju nam mozak medijskim servisom evropske (u, sav sam pretrnuo) Srbije.
Preporuke:
49
2
34 nedelja, 24 novembar 2013 23:35
Beograđanin
Ovo je samo još jedan pokazatelj da pitanje članstva u EU ni najmanje nije demokratsko pitanje, niti pitanje interesa većine građana, nego interes manjine bogatih koji prisilno uguravaju države u ovu zajednicu, predstavljajući je, i reklamirajući je, kao tobož interes i želju običnig ljudi.

Da nije tako, ne bi organizovali ove demonstracije, narandžaste revolucije, Otpor, ne bi palili našu skupštinu i uništavali glasačke lčistiće. Za našu vladu članstvo u EU nije izbor ni želja, nego NAREDBA.

Da li se kod nas IKADA vodila otvorena, demokratska debata ZA i PROTIV članstva? Ima li referenduma možda??

A ispiraju nam mozak medijskim servisom evropske (u, sav sam pretrnuo) Srbije.
Preporuke:
15
2
35 ponedeljak, 25 novembar 2013 00:00
Hanibal Lektor
Poslednji popis pokazuje da Pravoslavci u Ukrajini čine oko 85% stanovništva,podeljeni su u tri Autokefalne crkve,Ukrajinsku,Kijevsku naslonjenu na Moskvu i još jednu Ukrajinsku na zapadu Ukrajine koja je nešto bliža Moskvi.Oko 8% su Unijati ili ti oko 4 000 000 i oko 2% su Katolici,tako da nemožemo tu govoriti o nekom verskom cepanju Ukrajine jel je ona pretežno pravoslavna zemlja čak 85% stanovništa,ali je i Etnički prilično homogena oko 83% su Ukrajinci.
Preporuke:
33
1
36 ponedeljak, 25 novembar 2013 00:35
Vlajko
E lude jedne gde ste krenule. Pa osvrnite se na Poljake, Bugare, Rumune, Mađare(pogledajte šta Viktor radi da bi opstali Mađari), Slovenci i da ne nabrajam više. Dok drugi bar oni pametni gledaju kako da se okane EU vi protestujete. Bolje da učite na tuđim greškama, nego da osetite na svojoj koži.
Okani te se Eu ćorava je to rabota...
Preporuke:
22
2
37 ponedeljak, 25 novembar 2013 00:56
Ultravizitor
Protestvuju privilegovani koji ne žele da gube privilegiju kao neki kod Srba koji 15 godine prodaju jaja za bubrege pričom o EUČ Milica Delević, pa ova nova i onaj Ružić, pa cela strahovlada i njene familije koje torturišu ceo narod u Srbiji. Dakle, demonstracije onih koji se boje ravnopravnosti. Oni žele da ostanu ravnopravniji u odnosu na sirotinju u fazonu Beograd je svet, Krug Dvojke ne može da čeka...Čeka se kontramiting, a on će biti buran
Preporuke:
35
2
38 ponedeljak, 25 novembar 2013 01:29
Evet efendija
Za ove demonstracije je podeljeno dosta novca- preko fejsbuka je išao poziv aktivistima. Za 3 sata stajanja plaćano je 100 grivni (1€ = oko 10 grivni), a doplaćivano je još 10 grivni za nošenje tranparenta, kao i za svakog koga povedu sa sobom. Očigledno je da je neko priželjkivao obojenu revoluciju, samo što se nije okupila kritična masa. eu birokrate su odmah nakon objavljivanja zastoja u evrointegracijama najavile podršku opoziciji. Pare su vrlo brzo stigle...

Činjenica je da dosta Ukrajinaca želi u eu, kao što su i mnogi Srbi to želeli 2000. posle pada Miloševića, ali je i činjenica da je proruska struja više nego jaka. Samo nekakvo balansiranje je može sačuvati u sadašnjem obliku, a to joj neće dozvoliti ni eu, ni Rusija.

Ukrajinci nisu svesni do koje mere će im ekonomija stradati, kao ni koliko će trajati eventualne dalje evrointegracije. U svakom slučaju su zaboravili koliko su osiromašili kada su započeli evrointegracije posle oranž revolucije.
Preporuke:
18
2
39 ponedeljak, 25 novembar 2013 01:53
šarena laža
Ovi su se skupili da demonstriraju za EU dok kod nas ni deseti deo se ne bi skupio protiv, uvešće nas u tu šarenolažiju a da se pošteno nećemo ni skupiti, niti demonstrirati, jao Srbijo!
Preporuke:
12
0
40 ponedeljak, 25 novembar 2013 02:18
opasno
Clanice EU postaju i clanice NATO. To je cilj zapada, da instalira NATO u Ukrajini i da otijera rusku flotu sa Krima, koji je ruski ali ga je Hruscov poklonio Ukrajini.Naravno da ovo Rusija nece dozvoliti.Zato ovo nije nimalo bezazleno.A dio naroda Ukrajine misli da ce im ruze cvijeteti u EU, a ne znaju da ce za 200 eura raditi u stranim kompanijama u svojoj zemlji, i to dok tim kompanijama bude odgovaralo.
Preporuke:
9
2
41 ponedeljak, 25 novembar 2013 05:36
IIpocbetap
Ove demonstracije su bile najavljene mesecima unapred za današnji dan!

Tako da uopšte ne treba da čudi. Prema procenama zapadnih medija, od „50 do preko 100 hiljada ljudi” demonstriraju u Kijevu.Organizatori kažu - 100 hiljada, novinari kažu - 50 hiljada, a ovaj koji izveštava o svemu tome kaže da mu izgleda kao - 10 hiljada.
Na ovom video snimku se vidi da je bilo daleko više od 10 do 20 hiljada, kako navode zvanični izvori.

http://www.rferl.org/content/ukraine-demonstration-eu-association-agreement/25178404.html

To uopšte nije neka cifra. U Kijevu živi 3 miliona ljudi. U Ukrajini živi 46 miliona ljudi.

Da skupe tri miliona na demonstracije, onda bi već bilo nešto.

Osim toga, Kijev je grad koji je u prozapadnoj polovini Ukrajine. U Dnjepropetrovsku, Donjecku, Odesi itd. su svi za Ruse.



Nema ništa od ovoga. Zapad je izgubio Ukrajinu, a Putin svakako neće dozvoliti građanski rat.
Preporuke:
15
1
42 ponedeljak, 25 novembar 2013 06:46
Batisuta
Čestitam narodu Ukrajine i državi na sjajnoj odluci jer se radi o izboru između života (saveza sa Rusijom) i smrti (EU).Zbog EU i njihove tranzicije za ovih 13 godina je nestalo minimum 500 hiljada ljudi građana Srbije koji su pomrli od nemaštine,bolesti! Svaki dan u Srbiji desetine ljudi umire od gladi i bolesti ali to nema na B92 ili Prvoj.
Preporuke:
21
3
43 ponedeljak, 25 novembar 2013 10:31
Neša
Porazi za SAD/EU u skorije vreme: Afere sa prisluškivanjima, kriza u SAD, Sirijska kriza, početak gradnje "Južnog toka" u Srbiji, Ukrajinsko NE za EU... Izgleda da stvari kreću na dobro ali se plašim reakcije Zapada. To su neljudi!
Preporuke:
13
2
44 ponedeljak, 25 novembar 2013 10:53
Dostojevski
Pričati o Ukrajini možemo ako znamo pozadinu sukoba a to je da je od oko 46 miliona ukrajinaca njih čak desetak miliona pokatoličenih ukrajinaca , tu je vatikan pokazao agresivni fašistički prozelitizam i pokatoličavanje .
Ali suština rata Zapada tj. NATO-a i EU protiv pravoslavne Srbije / Rusije ali i protiv šiitskog silama ne možemo znati ako ne razjasnimo fenomen takozvanih obojenih revolucija tj. rušenja režima u svim zemljama da bi Vašington doveo svoje marionete na vlast . Sve o obojenim revolucima ko je zainteresovan da nešto sazna to može saznati na sajtu COLOR REVOLUTIONS AND GEOPOLITICS . Revoluciju u Srbiji vodio je NATO-jugend pokret OTPOR po preciznim instrukcijama takozvane NENASILNE BORBE po metodama specijalnog rata operativca CIA DŽina Šarpa . Knjigu DŽina Šarpa Putin je zabranio u Rusiji . Neuspjelu revoluciju za svrgavanje Putina vodio je i vodi OTAC takozvanog ARAPSKOG PROLEĆA sadašnji ambasador USA u Moskvi Majkl mek - Fol stručnjak za Rusiju sa Stenforda
Preporuke:
12
1
45 ponedeljak, 25 novembar 2013 11:01
Dostojevski
Putin je znao da dolazak Majkla mek Fola u Moskvu 2012-te znači direktni američki napad na Rusiju jer je ambasador Mek Fol u Americi smatran za eksperta za Rusiju . Njegov igrač je stipendista sa Jejla - gdje je čuveno ozloglašeno bratstvo LOBANjA I KOST Skal end Bounz takozvani bloger Aleksej Navaljni vođa američke revolucije u Rusiji , a tom satanističkom tajnom redu pripadali su Buš senior i Buš junior kao i još tri ili četiri američka predsednika . Tu američki establišment regrutuje svoje agente kao Aleksej Navaljni . Revolucija po metodama nenasilne borbe se u Srbiji zvala OTPOR , sada dolazimo do Ukrajine - tamo se zove PORA . U Rusiji je amerikanci zovu OBORONA na čelu sa Majklom Mek Folom i Aleksejem Navaljnim . Kao i sa garijem Kasparovim . Izdajnici iz pokreta OTPOR su u Beogradu sada registrovani pod nazivom CANVAS organizacija a ti banditi Srđa Popović kao i Ivan Marović još od 2009-te spremali su krvoproliće u Egiptu i za račun USA čiji su agenti su rušili Mubaraka
Preporuke:
12
1
46 ponedeljak, 25 novembar 2013 11:12
Dostojevski
Dakle zlo u jadnom islamskom svijetu takozvano ARAPSKO PROLEĆE izazvale su američke obaveštajne službe . Otac cijelog arapskog proleća je Majkl Mek Fol aktuelni ambasador USA u Moskvi , to je braćo ratni zločinac koji je kriv za svu krv nevinih ljudi od Tunisa i rušenja Ben Alija do rasturanja Libije , ubistva našega brata pukovnika Gadafija , preko krvi naroda Egipta preko krvi u Siriji koja je grdno mučilište itd itd . Sada da objasnim metode korištene u ARAPSKOM PROLEĆU i te revolucije . Rađene su po detaljnim instrukcijama operativca CIA DŽina Šarpa - njegove knjige Putin je zabranio u Rusiji i po metodama MREŽNIH RATOVA Pentagona korištenjem društvenih mreža Tvitera , Jahua , Fejsbuka a sve te mreže dostavljaju podatke američkim službama kao NSA Eda Snoudena . Pentagon ima takozvanu sajber komandu za vođenje mrežnih ratova putem društvenih mreža . Na njenom čelu je general Krejg Alekzander mason 32-og stepena koji živi u Njujorku . Rusija do nedavno nije imala svoju sajber komandu !
Preporuke:
10
1
47 ponedeljak, 25 novembar 2013 11:28
Dostojevski
Kako se vode MREŽNI RATOVI putem društvenih mreža . Te američke društvene mreže kao FEJSBUK su napravile kartoteke ljudi širom planete koji da bi bili registrovani na njih moraju ostaviti , nažalost DOBROVOLjNO , svoje detaljne podatke . Kako su amerikanci rušili recimo Egipat tj. Mubaraka ?
Pa fino , još 2009-te su poslali agente na teren , kao i prilikom rušenja Slobe ispitivali su teren , potkupljivali opozicionare na terenu , osnivali marionetske medije plaćene iz Karnegi fonda , ili instituta NED ili parama USAID-a . A mrežne ratove vodio je Pentagon putem Fejsbuka i Tvitera . Kada su ispipali teren i vidjeli ciljne grupe koje su im sklone tim kategorijama korisnika društvenih mreža su iz centrala američkih službi / putem društvenih mreža su slali GENERISANE PORUKE , npr. ajmo rušiti Slobu , čuveno GOTOV JE , ili ASAD JE ZLOČINAC , ili NAPRED JULIJA TIMOŠČENKO , itd itd . A znali su ciljne grupe jer su korisnici prilikom registrovanja npr. na Fejsbuk ostavljali svoje NAVIKE-VOLIM PROMENE
Preporuke:
6
1
48 ponedeljak, 25 novembar 2013 11:33
Moravac
Hiljade huligana rusilo je sve pred sobom u Kijevu a vlast skoro nikog uhapsila nije.Da li je to moguce na divljem(Demokratskom zapadu)
Preporuke:
3
2
49 ponedeljak, 25 novembar 2013 12:15
Branko Ivić
Prema poslednjim statističkim podacima,preko 18 posto građana Ukrajine su Rusi.

Ukrajina je praktično podeljena na zapadnu,istočnu i Krim,koji je posebna priča.

Zar neko zaista misli da će Rusija prepustiti Ukrajinu EU i NATO paktu ?
Preporuke:
8
0
50 ponedeljak, 25 novembar 2013 14:08
Mister H
@ Rđosav
"Dakle - ništa lakše: kao što je Dačke pre par godina cinično uskliknuo: `hoćete u Evropu? - evo ja ću da vas uvedem!` - tako može sada da kaže: `a šta, pa vi nećete u Evropu? - evo ja ću da vas razvedem`..."

- Ne sme on to ni da pomisli, kamoli da kaže. O činjenju da i ne govorim.
Preporuke:
3
0
51 ponedeljak, 25 novembar 2013 15:50
Jasna*
Svaka zemlja ima svoje DOS ovce!
Preporuke:
7
0
52 ponedeljak, 25 novembar 2013 16:17
Jasna*
Sve ovo isto bi se desavalo i u Srbiji.Zna to vrlo dobro petooktobarski "oslobodilac"Kostunica,zato mu je sigurnije da izigrava mlaku antievropsku opoziciju.Jer sta bi ne daj boze kad bi osvojio vlast!?Bio bi prestravljen,nacisto.
Morao bi izvoditi policiju na narod i to na isti onaj deo ("urbani",petooktobarski) koji je koliko juce "oslobodio"!
Preporuke:
3
0
53 ponedeljak, 25 novembar 2013 18:30
Peter RV
Ovo je bilo za ocekivat.
Mobilizacija sektaske opozicije pod kontrolom NGO-a Zapada da bi se stvorili 'peto-oktobarski uslovi' za obaranje vlade i dovodjenje nekog ukrajinskog Kostunice.
Tesko da ce se ovo desit, jer je Janukovic sigurno razumio sto se desilo sa Milosevicem.
Preporuke:
2
0
54 ponedeljak, 25 novembar 2013 19:58
roadrunner
SNS-ovac
@Jadnici

Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!
Da se taj referendum raspiše u Ukrajini ubedljivo bi pobedila opcija za EU.
Samo da ne zaboravite i da je prilikom referenduma za nezavisnot Ukrajine tada i većina Rusa u Ukrajini glasala za nezavisnot.
Uostalom sve te statistike su i javno dostupne, tako da nemojte širiti dezinformacije po portalu!!!


Slagaste debelo i ostadoste živi!

Evo ovde rezultata referenduma 1991. crno na belo
, gde se vidi da je ubedljiva većina za ostanak SSSR svuda, osim u tri regiona Galicije (Ivano-Franovsk, Lavov, Tarnopil), u uže područje grada Kijeva(gde je približno 50/50)

http://www.electoralgeography.com/new/en/countries/u/ukraine/ukraine-referendum-on-the-preservation-of-the-ussr-1991.html
Preporuke:
4
0
55 sreda, 27 novembar 2013 22:37
Vatikan, kolonijalisti i menjači novca ne miruju
Ima tu i dece koja ništa ne razumeju, opsednutih video igricama i holivudskim slikama, čijim se andrenalinom manipuliše isto kao tada kod nas. Kada se suoče sa rezultatom, veliki deo, bez posla i perspektive će samo gledati eksluzivnost onih 1-5% za koje se sada bore, ali će biti kasno, ako već nije sada, jer povratka odatle nema bez ogromnih žrtava i tragedija, opet običnog sveta.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner