Gospodine Predsednice,Vi ste bruka i sramota Srbije.Suvisno je komentarisati ove vase nepismene nebuloze koje svakodnevno i na svim stranama sveta iznosite i brukate i ono malo Srbije sto je ostalo.Vi ste covek koji nije dorastao poslu koji trenutno obavljate.Manite se toga,zar Vas nije sramota?!
Pa upravo ste Vi taj nad kojim treba stajati i oplakivati ga zivog jer ste izdali i kuma i zakletvu u crkvi,obmanuli narod i jos se sada necim dicite i sami sebi dizete perje!!??
Preporuke:
224
4
2
sreda, 16 oktobar 2013 22:01
Beograđanin
Nisi se ti srozao, ne. Ti si samo ostao na visini na kojoj si i ranije bio.
Preporuke:
175
4
3
sreda, 16 oktobar 2013 22:04
Papini Marinci
Sta ti je diploma.
Preporuke:
162
4
4
sreda, 16 oktobar 2013 22:08
Zemunac
Nije ucesce gdina Nikolica samo garant bezbednosti,vec i dokaz opredeljenja.Od SRBIJE PRAVI DRZAVU KOJOJ STRANCI DIKTIRAJU USLOVE.BOLJE DA UZMEMO STRANCA ZA PREDSEDNIKA,RECIMO GDINA KACINA!
Preporuke:
123
4
5
sreda, 16 oktobar 2013 22:09
Vlada, Srbija
Nikoliću, ti mi svojim izjavama vređaš um!
Stoga, kako psovka koju bih ti ovde iz rečenog razloga uputio, ne bi prošla - možemo se sporazumeti: iako je ne vidiš, ne znači da je nema!
Preporuke:
135
3
6
sreda, 16 oktobar 2013 22:10
kaurin
Ako nije njihov, da li je nas?
Preporuke:
80
2
7
sreda, 16 oktobar 2013 22:10
Mirko
"Ako je učešće na Paradi garant za bezbednost, ja ću ići na tu paradu.
Ubedjen sam da ti vecina Srbstva veruje, dokazao si da slepo ispunjavas okupatorova i neprijateljeva naredjena protiv Srbstva.
Preporuke:
143
3
8
sreda, 16 oktobar 2013 22:15
Evet efendija
Ovaj misli da će ga neko odustati od protesta protiv parade zato što je gospodin prevrtljivi predsednik na njenom čelu. Al' je on u zabludi...
Izgleda da u vezi svoje popularnosti previše veruje rts-u i "partnerima" iz eu.
Preporuke:
114
2
9
sreda, 16 oktobar 2013 22:40
Beograđanin
A kako to demokratska zemlja predaje vlastitu teritoriju??
A kako to u demokratskoj zemlji ne pitate narod na referendum želi li tu cenu da plati?
Što rekao naš zemljak iz Norveške, niste vi doreasli te funkcije. Ali se mnogo radujete...
Preporuke:
106
3
10
sreda, 16 oktobar 2013 22:42
1984
Neviđeni folirant i prevarant.
Najavio je donošenje Ustavnog zakona kojim će priznati nezavisnost Kosova, a onda će "zamoliti" nezavisni Ustavni sud da se oglasi o veleizdaji.
Preporuke:
95
3
11
sreda, 16 oktobar 2013 22:42
ivan
tako je to kad nepismeni grobar postane predsednik. Sta on zna sta je demokratija? Da iole nesto zna, znao bi da demokratija nije direktiva eu, nego vecinski stav srpskog naroda. Nek da referendum za paradu p. pa ce nauciti nesto o pojmu demokratije
Preporuke:
98
2
12
sreda, 16 oktobar 2013 22:42
ako treba daćemo
Drug nam Toma na čelu kolone.Ne,Srbija vam to neće dozvoliti.N..... će se umesto vas.Pa zar već nismo?
Preporuke:
56
2
13
sreda, 16 oktobar 2013 22:50
Svetlana Fox
Kao što neko gore reče - bruka i sramota.
Preporuke:
77
3
14
sreda, 16 oktobar 2013 22:51
Porfirio
Al se ovaj čovek srozao. Jednom kad izdaš ništa ti više nije sveto.
Nego, hoće li se sada javiti i patrijarh da, kaošto je pozvao na izbore za Tačijevo Kosovo, isto tako pozove narod da podrži paradu srama?
Preporuke:
83
2
15
sreda, 16 oktobar 2013 22:55
Aleksandar Ivković
@"... ići ću na paradu"I treba da ideš, .....masteru jedan!Masterčino!
Preporuke:
84
2
16
sreda, 16 oktobar 2013 22:55
Au
Ma idi i ne vraćaj se više!
Preporuke:
69
3
17
sreda, 16 oktobar 2013 22:58
Patak
Prva prilika ti je 20. okotbra u Podgorici, ti i Milo ruku pod ruku na celu kolone
Preporuke:
92
3
18
sreda, 16 oktobar 2013 23:00
srbIN
Jesi, jesi njihov si. ..... u dusi, izdajnice I prevrtljivce.
Preporuke:
73
3
19
sreda, 16 oktobar 2013 23:01
Vest iz Abu Dabija
Mabudala u Srbiji.
Preporuke:
75
4
20
sreda, 16 oktobar 2013 23:02
Turas
Bez ikakvih kriterijuma je došao do vlasti i bez ikakvih kriterijuma se održava na njoj.
Preporuke:
74
3
21
sreda, 16 oktobar 2013 23:03
Goran Jevtović
ivan
tako je to kad nepismeni grobar postane predsednik. Sta on zna sta je demokratija?
On jeste nepismen i neškolovan, nije rečit, sirov je u celini, deluje krajnje neotesano i inače, vrlo je lukav, zlopamtilo, interešdžija, klasični prevrtljivac... (sve ovo iz ličnog iskustva).
Međutim, odlično zna šta je demokratija ali i "demokrtatija".
Ovo drugo, pod navodnicima, počeo je da prihvata još negde 2004. da bi 2006.godine od strane američkih "stručnjaka" bio izbrušen. Što pod moranjem, što dobrovoljno. Našli su se. I adekvatno je nagrađen, naravno.
Sve posle toga bilo je uvežbano foliranje, gluma, navlačenje naivnog naroda i učešće u vrhunskoj subverzvinoj igri koju nam sprovodi krizni menadžment sačinjen od prevejanih obaveštajaca zapada, i finale te prljave igre posmatramo.
Njegov osnovni zadatak je da pokriva agente-kvinslinge u vladi, da sluđuje narod, amortizuje bes i da se, generalno, pravi blesav (jer to nije), kako bi otupio oštricu eventualnih nemira.
Preporuke:
121
3
22
sreda, 16 oktobar 2013 23:07
Miroslav
Jedni od najzaslužnijih za dolazak na vlast Nikolića i SNS su "Dveri". Oni su svojim učešćem na izborima potopili Radikale (4,5% SRS i oko 4,5% Dveri, što je skoro 10% patriotski glasova datih DS-u i SNS-u). Da su Dveri, umesto što su izašle na izbore, vodili, kao NVO, kampanju u korist patriotskih, anti-EU stranaka, danas ne bi bila moguća vlada bez DSS i SRS (osim, naravno velike koalicije).
Sa druge strane, Dveri su i odradile besplatnu kampanju za Nikolića za drugi krug predsedničkih izbora time što su protestovali protiv "izborne krađe", koje, kao što vidimo nije ni bilo (bar ne u nekoj značajnoj meri).
Mogu onio sad do neba da vrište protiv ove vlade, mogu čak i da se samospale na trgu, to neće umanjiti njihovu antipatriotsku ulogu, koju su odigrali (verovatno nesvesno) u režiji nekoga ko je očito mnogo inteligentniji od njih.
Preporuke:
70
35
23
sreda, 16 oktobar 2013 23:14
Goran Jevtović
"Ne mogu da sarađujem ako Albanci hoće da nas prevare. Albanci greše što vode politiku koju je nekada vodio Milošević, a i Tadić, politiku s dva lica", rekao je predsednik.Kako te NIJE SRAMOTA, izdajniče!I neka mi sada neko kaže da je on ....., da je zaboravio šta je radio, da se ne seća da je sedeo u Miloševićevim vladama... da je zahvaljujući njemu postao čovek, dobio stan i gomilu drugih privilegija... da mu je organizovao sahranu zajedno sa "prvim", "dežurnim oficirom" Srbije za sve i svašta.
Preporuke:
111
4
24
sreda, 16 oktobar 2013 23:23
Drinko Končarević
"Americi je drago da nas ne kažnjava". A ko je Americi dao pravo da nekog kazni. Ako Amerika ima to pravo, čemu onda međunardodno pravo, UN itd.???
Preporuke:
82
3
25
sreda, 16 oktobar 2013 23:39
Jovo sa Romanije
Predsjednice Velike Srbije a gubis svaki dan parce po parce teritorije koje je vjekovima natapano srpskom krvlju i ne uzbudjujes se ni malo. Da bi se dodvorio bjelosvjetskim mocnicima podrzaces beogradski pederbal tj. paradu ponosa. Napaceni Jovo sa Romanije
Preporuke:
65
3
26
sreda, 16 oktobar 2013 23:43
Peter RV
Pa lijepo, kako ono kazu u vojsci- budalu ne trazi, sama ce se javit.
Preporuke:
64
3
27
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:02
Rino o-o to
Dakle, stvarno! Ne znam da je jedna naučna grana, kao štoje politička, doživela ovakav fijasko kao što je to u Srbiji. Politika ne zahteva neku posebnu tehnološku opremljenost (pored materijalne logistike kada je stranačko organizovanje u pitanju) osim idejne moralne osnovne komponente. Instrumenti za realizaciju takve ideje su različiti i vrhunska politika se njima obilato služi. Ovo slušati i imajući u vidu predistoriju ove individue postaje rang zloupotrebe jednog, političkog, zanimanja koje u Srbiji zahteva reanimaciju. Fakultet političkih nauka? Nije on jedini koji nesluži svrsi kao nadgradnja nacije. „Bravar“ kad je mogao da prođe i bude vođa ovakvoj srpskoj svesti onda svako može. Mislio sam da je to prošlo. Poznati obrazac nepismene nacije je (VIB: „ polovina je pismena, druga polovina misli da je pismena. Ostali su akademici.“) oružje u rukama oholih i ambicijom kompulzivnih štetočina za sudbinu, položaj i budućnost nacije. Ovaj još da počne klavir da svira!
Preporuke:
54
2
28
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:13
mio mir
Toma je specijalista za parade: sedenje na stiroporu, strajk gladju itd , pa bi stvarno sa svojim idejama mogao da pomogne LGBT populaciji da privuku vise ucesnika. A to je sve u interesu spasa Srbije! Kao ono nekada kada je Stevan Nemanja isao na kolenima! Bice to spektakl: Ivica i Toma nose sarene balone!
Preporuke:
49
1
29
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:15
Marko Gay
@ Goran Jevtović
Kako te NIJE SRAMOTA, izdajniče!
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Ili mozda zemlju u kojima homoseksualci nemaju uopte pravo na javni protest?
Preporuke:
7
86
30
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:20
Sakriva veleizdaju i predaju teritorije Kosmet???
Predsednik Srbije Tomislav Nikolić menja-iskrivljuje suštinu pitanja i problema po svim tačkama od nacionalnog interesa za Srbiju - samo da sakrije veleizdaju i predaju teritorije Kosmet? Primera 20: 1/ Zašto bi Amerika trebala da kazni Srbiju ako ne prihvati Brisel. Sporazum i predaju cele teritorije, granicu, ukidanje srpskih institucija... (Nikolić u izjavi dozvoljava-pristaje na takvu mogućnost)? 2/ U sklopu Brisel. Sporazuma i sve što je prihvaćeno i potpisano - citira izvod iz Ustava Srbije: "Ustav predvideo suštinsku autonomiju za Kosmet"? Jeste, to znamo, ali zašto Nikoliću ništa ne reće zašto ste postavili granicu, ukinuli Srpske institucije, predali teritoriju albancima, koja je država raspisala lokalne izbore na Kosovu..., dali se oseća veleizdajnikom???
Preporuke:
44
1
31
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:22
perkins
Bolje je da šutiš i da te smatraju za budalu, nego da progovoriš i tako otkloniš svaku sumnju.
Mark Twain
Preporuke:
68
2
32
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:44
Odriče se srba i KIM a štiti gej guču u beogradu
Ne pojavljuj se predsedniče srpski na paradu pedera jer ćeš izgubiti glavu zbog predavanja Kosova i Metohije šiptarima. I genocida nad srbima,
Preporuke:
42
1
33
četvrtak, 17 oktobar 2013 00:53
13
Grobar dan Srbijo!
Preporuke:
49
1
34
četvrtak, 17 oktobar 2013 01:05
Goran Jevtović
Marko Gay
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Slobodu i ogromne teritorije koje su nam silom kroz vekove i prevarama otete.
Dakle, nećemo status ponižene kolonije u kojoj su na vlasti marionete ispod svakog nivoa, bogato plaćeni višegodišnji agenti (onaj glavni je u tom statusu pune dve decenije!).
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Zašto bi ta država koja bi se zvala, recimo, "Sjedinjene Srpske Zemlje" (današnji Beogradski pašaluk sa Banatom, Bačkom, Sremom i Baranjom, zatim, Stara Srbija, Južna Srbija, deo Albanije sa Skadrom, Bosna, Hercegovina, Crna Gora i Brda, Dalmacija, Lika, Banija, Kordun, veći deo Slavonije i deo Gorskog Kotara), bila disfunkcionalna država?!
I zašto bi se u njoj dešavali međunacionalni sukobi, kada bi, vrlo brzo, stanovnici svih tih Srpskih Zemalja, ekspresno shvatili kojih su korena i kada bi, nakon ujedinjenja usledio neviđeni polet?!
Preporuke:
81
5
35
četvrtak, 17 oktobar 2013 01:17
OKVIR
Kakvo je obrazovanje ove osobe takve su mu i price.
Kad bi bilo samo prica bila bi samo poveca bruka (mega bruka) kao njegov licni problem (ako takav kakav je - uopste moze da ima tu vrstu problema).
No problem je sa ovim covekom - u onom sta radi! A to sta radi se ne tice samo njega - vec cele populacije, kojoj se pomocu lazi i obmana - nakacio.
Preporuke:
42
1
36
četvrtak, 17 oktobar 2013 01:36
Rino o-o to
Vitalni paradoks? Akademik Šešelj i kontra mu Srbin rođenjem bravarskih predispozicija, Tomislav Nikolić (dakle, „idealan a šumadinac“!) . Mustra po želji žednih postbrozovskih a nekritičnih(životno nepismenih) Srba! Strašno da strašnije ne može biti. Akademik štrajkuje glađu u borbi za proceduru koju nauka nalaže (kojom caruje!) a zatočen u nacističkom Hagu. Ovaj drugi, „štrajkuje“ ispred buvljaka (najjače njegovo glasačko telo!) u bolnici u kojoj je vlasnik onaj koji će kasnije voditi Klinički centar Srbije (a juče biti operisan, valjda kao Dobrica Ćosić, tamo negde jer srpski lekari, obavezno korumpirani to ne znaju da rade? Te bajpasove, šta li?)...
Preporuke:
21
3
37
četvrtak, 17 oktobar 2013 01:42
Rino o-o to
... Miloševićeva „siva ekonomija“ je malo dete za ovo danas. Milošević je imao direktnu ratnu vojnu agresiju i za 200 maraka je Srbima dao u vlasništvo društvenu imovinu, stanove, koja je mogla biti, samo nekoliko godina kasnije, stavljena na licitaciju istim rezonom kao i strateške firme ove države, koje su inače uništene? Koga su neki Srbi rušili 5. oktobra? Da li kajanjem, u inat, glasaju za ove koji su im nekad bili ideološki nepojmljivi a po nemoralu i plitkom mozgu slični? Vlada Bulatović- VIB je zato veliki, najveći i pravi disident „bravarskoj“ (za Srbe pogubnoj ) svesti! Čitajte VIB-a i završićete fakultet svesti za jedan dan!
Preporuke:
26
1
38
četvrtak, 17 oktobar 2013 03:36
Ružičasti panter
Ukoliko je imao neke informacije - a verovatno jeste - Šešelj je tip čoveka koji ne želi da veruje da je moguć taj stepen zla i beščašća.
Preporuke:
22
1
39
četvrtak, 17 oktobar 2013 04:42
rusofil
@Patak Milo Djukanovic je covek u odnosu na Tomislava Nikolica. On je davno rekao da je Srbija sama izdala Kosovo i Metohiju sto se i potvrdjuje. Od predsednika Srbije do samog Patrijarha nema razlike .Ispasce da branim Mila Djukanovica ali sto se pameti tice on je britka sablja ne mogu i necu da ga poredim sa ovim.
Preporuke:
26
5
40
četvrtak, 17 oktobar 2013 04:50
...
"'Rusija je u Savetu bezbednosti član koji nikada neće priznati nezavisnost Kosova i Metohije. To je naš garant. Mi sa SAD imamo izvanredne odnose, ali da se SAD pita, sutra bi nezavisnost bila proglašena, ja i o tome moram da vodim računa', kaže Nikolić." A nezavisnost kao nije proglasena?! I kao nije priznata od te zemlje s kojom ti imas "izvanredne odnose"?! I ti kao o tome "vodis racuna"? Ako ti Srbija sve ovo oprosti, Srbija je zasluzila da vise ne postoji.
Preporuke:
38
1
41
četvrtak, 17 oktobar 2013 05:52
Jovan
"Vlast jede žive ljude"reče neko poodavno.Predsednik Nikolić deluje kao opijen i kao opijum,spolja med a unutra jed.Vlast je droga ako sebe čovek doživljava sa visine.Sada je"Svpska vadikavna stvanka"iz krvavih 90tih pokazala svoje pravo i jedino lice,tamo gde su branili Srba više nema.Evo sad "brane" Kosovo.Aleksandar Vučić je bio ministar informisanja u crveno-crnoj vladi Mire M. i V.Šešelja 98me.Tada u pregovorima oko Kosova ta vlada nije popuštala nego terala kontru pa je bilo bombardovanje da bi sada pristali na sve samo da su na vlasti.Nikog u vlasti nije briga za Srbiju, niti za narod,ponajmanje za srpski narod,jedina briga je taboraška vlast,privilegija,kamere,odela.Samo treba potsetiti pseudo Predsednika da on nije vlastan samostalno donositi odluke tj.da je u vazalnom odnosu prema Nemačkoj zajedno sa teritorijom koja se obeležava kao Srbija,tako da i nema vlast nego ulogu Predsednika u konačnom rešenju srpskog pitanja
Preporuke:
16
3
42
četvrtak, 17 oktobar 2013 05:56
Milica,
@ Miroslav
Kako je prevario sve nas tako je mogao i Dveri pa su naseli. Naseli su i u Srpskoj demokratskoj stranci pa su ga podrzali. Svi smo naseli koji smo glasali za njega.
Preporuke:
23
2
43
četvrtak, 17 oktobar 2013 06:06
peca
Sprema se teren da kada mudri toma,ambiciozni vučko i prevrtljivi ivica budu počišćeni sa vlasti dođu već utrenirani robovlasnici (ne ovi amateri).I oni će biti dočekani ....kao i uvek, sa oduševljenjem.A onda će proći sledećih 10'tak i više godina u trežnenju...ako i bude ikoga koji će se otrezniti...pa ponovo u krug dok se jednom ringišpil ne okrši!!!
Preporuke:
24
1
44
četvrtak, 17 oktobar 2013 06:43
Milutin
Lepo je to što se izvlače pouke, ali nekad se treba pitati kakav sam ja bio u to vreme!
Tomislav Nikolić: Albanci greše što vode politiku s dva lica, kakvu je nekada vodio Milošević, a i Tadić..
Pitanje je ko je grešio, u to vreme SRS gde su bili i predsednik Nikolić i Šešelj, bili su mnogo radikalniji neg sada.
Ali ,svaka promena na bolje u Srbiji je dobrodošla, ako je na korist interesima Srbije.
Preporuke:
9
5
45
četvrtak, 17 oktobar 2013 07:50
teletabis
Šta bi sa onim Audijem??? kako ga beše kupio???
Preporuke:
23
1
46
četvrtak, 17 oktobar 2013 07:53
Mile Beograđanin
Ma idi na "paradu"! Tamo ti je i mesto!!!
Preporuke:
29
2
47
četvrtak, 17 oktobar 2013 08:39
Marko Gay
@ Goran Jevtović
I zašto bi se u njoj dešavali međunacionalni sukobi, kada bi, vrlo brzo, stanovnici svih tih Srpskih Zemalja, ekspresno shvatili kojih su korena i kada bi, nakon ujedinjenja usledio neviđeni polet?!
Kao da slusam kralja Aleksandra. I on je mislio da ce Hrvati ekspresno shvatiti da su istog korena sa Srbima. Rezultat znamo. Kao da nista niste naucili u Jugoslaviji. Zar verujete da bi vam Albanci bili blizi od Hrvata?
Preporuke:
8
16
48
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:05
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU
EU parlamentarci su stalno isticali da PARADE SRAMA nemaju veze sa ksndidaturama za EU (nisu uslov), a sa druge strane predsednik Nikolić se ponaša vrlo neozbiljno po tom pitanju i unapred nagoveštava prihvatanje gay parade ako to bude uslov (daleko je od poštenog srpskog domaćina)?
PREDSEDNIČE Nikoliću, nisi toliko slep i glup da ne vidiš i shvataš da pederi hoće da stvore GAY PRAZNIK - GAJ CIRKUSKU ZABAVU I MANIFESTACIJU po uzoru na Sabor trubača u Guči i Egzit u N. Sadu? Oni hoće dnevno-višednevno pedersko paradiranje i zabavu, a ne da samo prošetaju 15-tak minuta, kako reće mladi novinar u studiju koji ispoljava naivnost i neobaveštenost?
ŠTO SE NE PRIKAŽE jednočasovni TV snimak GAY PARADA - pederskih zabava i izopačenosti do ludila u nekim američkim i evropskim metropolama, da vidi narod koliko je to odvratno i nemoralno ponašanje?
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU?
Preporuke:
13
2
49
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:08
brm
kako vam ne dosadi da komentarišete jedno te isto ...
kako se nikada makar slučajno ne desi da iznesete i svoje mišljenje...
lagodne te penzije, ima se vremena, a i izveštilo se da svoje imišljenje donosi nevolje
Preporuke:
5
15
50
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:12
brm
"Zašto bi ta država koja bi se zvala, recimo, "Sjedinjene Srpske Zemlje" (današnji Beogradski pašaluk sa Banatom, Bačkom, Sremom i Baranjom, zatim, Stara Srbija, Južna Srbija, deo Albanije sa Skadrom, Bosna, Hercegovina, Crna Gora i Brda, Dalmacija, Lika, Banija, Kordun, veći deo Slavonije i deo Gorskog Kotara), bila disfunkcionalna država?!"
bila bi funkcionalna - Srbi bi bili manjina sa svim manjinskim pravima..
Preporuke:
4
20
51
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:13
Posmatrač
hoće", rekao je Nikolić.
"Govoreći o stanju u Vojvodini, Nikolić je naglasio da Pajtić treba da shvati da više nema legitimitet"
Kao i obično ERTEES obmanjuje gledaoce jer je tzv. predsednik rekao legalitet, a ne legitimitet. Čak je i ponovio legalitet pa ga je tzv. voditelj ispravio.
Zanima me samo jedno; da li je bar sada sve jasno onima koji su za njega glasali???
Preporuke:
19
1
52
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:27
Žalosna sova
Da ne bi bilo iznanađenja posle izbora treba zapamtiti sledeće :
Tomislav Nikolić je rekao da je ideja dvopartizma bila ideja koju je izlagao tadašnjem predsedniku Borisu Tadiću. "To je ideja da se dve partije smenjuju na vlasti, da narod zna da, kada jednu ideju neće, drugu hoće", rekao je Nikolić.
Toma od Reči je ispustio da kaže kako je onda rekao da je tako i u Americi gde dve najveće partije vode državu. Očigledno ćemo sve više ličiti na Ameriku naročito u vreme Divljeg Zapada - ko je jači taj je u pravu. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud koji je Toma zamolio da prespava predaju Kosmeta šiptarima za federalnu jedinicu Velike Albanije ( posle izbora 3 novembra sledi referendum o prisajedinjenju).
Preporuke:
21
1
53
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:30
Beograđanin
Milošević je pokušavao da sačuva Kosovo kako je znao i umeo, zato je lavirao i taktizirao ali nije odustajao od strateškog cilja, jedinstvene Srbije. Čak je i Tadić ponešto pokušavao, najpre je lansirao ideju o podeli Kosova, vodio politiku 'i Evropa i Kosovo', pa je odugovlačio, pokušavao ovo i ono.
A onda ste se vi ponudili Vašingtonu da ćete da date Kosovo 100%, bez okakvog taktiziranja, samo da bi po svaku cenu došli na vlast. I onu sada politiku zovete 'politiku sa dva lica'. To je lažno i vrlo nečasno.
Vi zaista vodite politiku sa samo jednim licem: licem izdaje.
Preporuke:
28
1
54
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:32
Stojko
@Goran Jevtović
svaki dan ste mi sve simpatičniji!
Preporuke:
17
2
55
četvrtak, 17 oktobar 2013 09:57
Sinisa Bogdanovic
@Miroslav - DVERI se jedino i bore za Srbiju! Ali ne Srbiju "procentne demokratije" vec Srbiju iskonski lepu, postenu i cestitu! A to sto ljudi jos uvek to masovno ne razumeju nije problem DVERI vec celokupnog drustva. I samo iskrena ljubav prema drzavi i svim ljudima moze pobediti ovo sadasnje zlo, put jeste dugacak ali jedini moguc. P.S. DVERI su i pozvale sve stranke na ujedinjenje u nacionalnom frontu (dakle, da se samo ujedinimo u ovim stvarima koje nas povezuju iako smo razliciti), ni od koga nije stigao pozitivan odgovor. I zato nemojte da upirete prstom u pokret, vec podrzite. Ocigledno je da sam simpatizer DVERI ali to ne treba da bude razlog dodatnih podela vec naseg ujedinjenja protiv izdaje! Zivela Srbija!
Preporuke:
15
3
56
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:04
Petar Pantelić
Vi vodite politiku bez lica, ili je vaše lice, lice izdajice?
Preporuke:
16
0
57
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:06
Rdiša
Tomu je na vlast doveo Centar u Beogradu. Na čelu Centra je kalemar Dobrica Ćosić iz Velike Drenove koji je kao skojevac izvodio Srbe na streljanje, a članovi cu: Dragoljub Mićunović Mićun, Latinka Perović, Sonja Liht itd..., Centar je ustvari kontinutet Centralnog komiteta iz 1914, odnosno KOS 1944 partizani ušli iza ruskih tenkova u Beograd. Danas je to moderno društvo VBA, koje odlučuje o životu i smrti u Srbiji, pa premijera 2000-2003.
Preporuke:
9
4
58
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:07
STOP pederskoj GUČI i pederskom EGZITU u Beogradu
STOP - ZABRANITI PEDERSKU GUČU I PEDERSKI EGZIT U BEOGRADU!!!
PRIKAŽITE jednočasovne TV snimke sa GAY parada Njujorka, Londona, Pariza,,, - da vidi narod o čemu se radi? To je trovanje i zavodjenje omladine i dece nemoralom i bludom. Od njih omladina i deca ne mogu da idu u javni toalet?
Preporuke:
15
0
59
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:16
Petar Pantelić
Ako si znao kakvu Srbiju želiš da ostaviš iza sebe, što to nisi rekao pre izbora?
Da se razumemo, ti nisi predsednik građanina Petra Pantelića, građaninu Petru Panteliću dođe da odseče ruku kojom te je glasao u drugom krugu predsedničkih izbora
Što se tiče parade, takvom tamo i jeste mesto, ako ne zbog seksualnog opredeljenja, ono sigurno zbog karaktera.
Preporuke:
22
0
60
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:29
Marko
Ovaj covek odgovara nivou naseg naroda. Idealan predsednik.
Preporuke:
18
1
61
četvrtak, 17 oktobar 2013 10:54
Goca
Sinoć je Toma Nikolić izjavio da je u Srbiji sve manje ručnih radova, žene kaže, mnogo gledaju serije, i meni sine,to je znači to, Srbija je propala zbog nedostatka miljea.Zato žene heklice u ruke, pa da se hekla a mogla bi da se pokrene i proizvodnja drvenih roda, ali to već zavisi od stranih ulaganja. I da se ministarkama i Jorgovanki nahekla nešto lepo, red je.
Preporuke:
22
2
62
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:10
poturanje
Ovog nam je Šešelj poturio kao kukavičije jaje a izlegla se crna vrana!
Preporuke:
16
0
63
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:14
spiritus
Srbija mora da bude kraljevina, ali mesto kralja treba da ostane upražnjeno, sve dok se među postojećim srpskim porodicama koje mogu da pretenduju na krunu (pre svih Obrenović, potom Karađorđević, pa Petrović), ne pronađe dostojan kandidat za srpski presto. Dosta više sa predsednicma Srbije, sve gori od goreg. Ubi sramota! Za to vreme "poraditi" na aristokratiji i vratiti Srbiju na nivo na kom je bila pre Jugoslavije, pre socijalizma, pre demokratije.
Preporuke:
10
7
64
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:22
maljčiki
ko o čemu, srbi o poštenju...
Preporuke:
5
7
65
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:29
nacionale
Pa ti si bio i politički brat sa Šešeljem,pa si ga izdao!
Jednom izdajnik,uvek izdajnik!
Preporuke:
17
1
66
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:42
Srbin Obični
Meni se od "predsjedničkih" izjava Tomislava Nikolića odavno povraća. Ne bih komentarisao njegove laži namjenjene srbijanskom publikumu, pogotovu onom dijelu stada koje jednostavno traži da bude vođeno.
Iz njegove kuknjave je jasno da su ga Hrvati izradili; jedini narod koji je na Balkanu zaista izvršio genocid obećao pa porekao da će povući optužbu za genocid Srba nad Hrvatima. Gdje Nikolić živi i koje on Hrvate poznaju? Srbijanski predsjednik vajka se da će sada obje strane na sudu morati da se pljuju; recite tom komedijanti da Hrvatima to uopšte nije teško pogotovu kada znaju da će "međunarodni sud" presuditi u njihovu korist. (Recite molim vas koju je tu tužbu Srbija oborila izuzev one "BiH protiv Srbije" kada je onaj umni Srbijanac Stojanović svalio sve na "bosanske" Srbe(!?).
A što se tiče liste problema koje, po Tomislavu, muče Srbe u Hrvatskoj, bolje da ih nije na nabrajao. Sve je to daleko od velikih problema kojim Hrvati muče Srbe u "Lijepoj Hrvatzskoj". Pih!
Preporuke:
21
0
67
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:54
prizrenski gambit
živeo predsednik srbije! svaka vam čast!
Preporuke:
2
12
68
četvrtak, 17 oktobar 2013 11:56
aleksandar
Mani se tomo gsukoba "tvojih" sinova. Ali zapamti dok budes tzv."predsednik"(a ti si zapravo samo izdajnik-strani placenik),SUKOBA ces imati sa srpskim osiromasenim i ugnjetenim narodom. Zbog tih sukoba,ti ces pasti ss tog tvog trona i zavrsiti tamo gde ti je inace odavno mesto u ZATVORU na dozivotnu robiju. Dakle tomo stiroporcu,grobaru,prevarantu,spasa ti nema,to te CEKA,kad-tad. Ali ista sudbina ce zadesiti i "tvoje" sinove,lopove koje ih velicas,ali i bliza i sira rodbina,svi koji su drpali od drzave i naroda uz tvoju pomoc.Svakako,sve sto ste pokrali bice vraceno narodu i drzavi.
Preporuke:
17
0
69
četvrtak, 17 oktobar 2013 12:06
Beograđanin
A ne pomišljaš da bi i tvoj politički sin mogao izdati svog političkog oca, onako isto kao što si ti izdao svog?
Preporuke:
18
1
70
četvrtak, 17 oktobar 2013 12:07
Goran Jevtović
brm
bila bi funkcionalna - Srbi bi bili manjina sa svim manjinskim pravima.
Nismo se razumeli. Nisam mislio na neku novu Jugoslaviju, već "Sjedinjene Srpske Zemlje".
U toj potpuno novoj državi na iskonskim srpskim teritorijama, većina bivše i zabludele braće bi se vratilo korenima i istinskoj veri.
Kako to do toga doći?
Demistifikovanjem lažne, tzv. germansko-nordijske istorijske škole iz koje stoji jezuitski Vatikan.
Razobličavanjem falsifikata, podmetačina, lažnih dokaza...
Kada se bude obelodanila istina o Srbima, Srpstvu i zemljama koje smo oduvek posedovali, vrlo lako će sve doći na svoje.
Preporuke:
24
1
71
četvrtak, 17 oktobar 2013 12:17
Barbaroanarh
@ Miroslav
Nisu Dveri podržale Tomislava Nikolića u drugom krugu izbora niti sa SNS sklapale predizborne sporazume nego Koštunica. Imaš intervju Vladana Glišića sedam dana pred izbore pa pročitaj šta je rečeno o musavom Tadiću kako je tada proročanski nazvan.
Preporuke:
14
1
72
četvrtak, 17 oktobar 2013 12:22
Barbaroanarh
@ Miroslav
Vladan Glišić pokret Dveri, intervju 20. april 2012 godine
Ali, najveći problem je sa najvećom opozicionom strankom. SNS, koji pretenduje da smeni demokrate i Tadića, otvoreno priznaje da za nastavak politike EU nema alternativu, o potrebi da se NATO iz Srbije izbaci nemaju hrabrosti da se izjasne, Haški tribunal kao antisrpsku instituciju ne pominju, a gej paradu prećutno podržavaju. I uz to imaju divne odnose sa Milom Đukanovićem, Janezom Janšom, muftijom Zukorlićem, tajkunima i NATO ambasadama. Dveri se zalažu za smenu Tadićevog režima, ali i za demontažu NATO sistema u Srbiji i najmanje što nam je potrebno posle ovih izbora jeste musavija varijanta Tadića u liku Tomislava Nikolića.
Toliko o tome da su Dveri krivci za dolazak Nikolića na vlast.
Preporuke:
17
1
73
četvrtak, 17 oktobar 2013 12:33
seselj
Evo javljam se iz haskog kazamata. Divim se mom bivsem kumu tomi,koji izjavi da mu je i onaj acko njegov sin. Eto bivi kume tomo,sad te zovu grobar, izdajnik strani-placenik, nekada sam i ja tebe(bez obzira sto smo bili kumovi)imao kao sina,ali i ovog sada PRVOG u srbijici acka. I sta bi, izdadoste me kad mi je bilo najteze. A izdali ste me zbog para koje vam je zapad,ameri i CIA dala. Malo vam je bilo to,pa za 5 milijardi evra izdadoste i srpski kosmet. I sad tomo,moj bivi klume i sine,da te pitam, nece li taj isti moj bivsi sin acko i tebe jednog dana da izda. A bice to sigurno kad te smaknu sa tog trona u koga si se mnogo bre tomo uziveo. Glumaras nekog predsednika,slikas se sa velikanima amera,i to sa sve zenu ti dragicu. A ona ne mogu da gresim dusu,kad god mi se neko u kuci prehladio,lecila je uspesno svojim travkama koje je skupljala u tvoju bajcetinu. E sad ste postali bogati,ali tezite ka jos vecem bogastvu.Ali moj bivsi kume svemu dodje kraj,pa i tvom bogastvu i tronu.
Preporuke:
23
1
74
četvrtak, 17 oktobar 2013 13:03
Nikola
Ko te ne zna skupo bi te platio,ne bih ti dao ovcu da mi pričuvaš za minut
Preporuke:
17
2
75
četvrtak, 17 oktobar 2013 13:53
Srb-in
Fahri Musliju bi rekao upravo obratno.
Preporuke:
9
0
76
četvrtak, 17 oktobar 2013 14:34
seselj iz haga
Dao sam ti bre tomo neverniku i najveci cin vojvoda i to u crkvu ispred naseg svestenstva. Tu si se i zakleo kako i vojvodi prilici. Ali ti se bre bivsi kume stalno"zaklinjes",pa se zakle u boga da neces kosmetski narod nikad izdati.Kad ono.kad ugleda dzakove puni para i to u evrima,zaboravi na sve,zakletvu,crkvu,boga i na svoj srpski narod. Za vucka sam znao jos odavno da radi za englesku obavestajnu sluzbu,da je alav na pare,ali sam cutao i to mi je bila greska,umesto da sam ga isterao iz stranke kao obicnog dripca. Da sam to uradio,ne biste mogli da stvarate neke vase izdajnicke stranke uz svu pomoc zapada,amera,CIA...To je moja velika greska bila,hteo sam posle da tu gresku ispravim i iz haga javim da cete izdati Srbiju i kosmet pre nego bos tadic,ali kasno,sudjenje javno mi je prekinuto,do naroda to nije stiglo.Tomo,bivsi kume,iskreno osecam da ces i ti jednog dana zavrsiti u zatvoru na dozivotnu,ali za razliku od mene,tebi ce suditi srpski narod.To te tomo sigurno CEKA,kad-tad.
Preporuke:
11
0
77
četvrtak, 17 oktobar 2013 15:09
brm
"Nismo se razumeli. Nisam mislio na neku novu Jugoslaviju, već "Sjedinjene Srpske Zemlje".
U toj potpuno novoj državi na iskonskim srpskim teritorijama, većina bivše i zabludele braće bi se vratilo korenima i istinskoj veri.
Kako to do toga doći?
Demistifikovanjem lažne, tzv. germansko-nordijske istorijske škole iz koje stoji jezuitski Vatikan. "podržavam.. ali ako je demistifikujemo, tj odbacimo - onda smo svi ist8i narod - od Crnog Mora do Austrije, što odbaciste Matiju Gubca, kekca i ostale slavne ilirske ličnosti.
po čemu je Mavro Orbini Srbin a Juraj Križanić nije?
zar samo po tome što je Mavro izvorno katolik a Juraj prvo bio Đuro?
zar su po vama Srbi samo stari katolici (stefan Nemanja i prvovemnčani, kralj Bodin, kralj Tvrtko..)?
Preporuke:
6
3
78
četvrtak, 17 oktobar 2013 15:12
sale
Ovaj se sprda sa sostvenom zemljom i narodom
Preporuke:
11
0
79
četvrtak, 17 oktobar 2013 15:51
Goran Jevtović
brm
Naravno da se slažem se sa poslednjom primedbom i svojevrsnim predlogom.
Međutim, mislim da bi ostala braća koja u neznanju tavore na prostorima i delovima: Grčke, Bugarske, Rumunije, Mađarske, Slovenije, sve do Austrije (sve teritorije milenijumima srpske zemlje), mogli doći u obzir u nekoj drugoj fazi.
Bilo bi preambiciozno sve odjednom vraćati pod okrilje.
A onda, u nekoj trećoj fazi otvarati oči: Maloj Aziji, Kritu (posebno važan!), severu Afrike, Galiciji, Siciliji, Germaniji, Moravskoj, Češkoj...i "sve tako redom", sve do čuvene keltske Britanije.
Pozdrav brm.
Preporuke:
10
1
80
četvrtak, 17 oktobar 2013 16:12
Turas
"Nasledili rezultate loših pregovora..."Toliko su se trudili da spasu Srbiju -što su "žuti"poklonili- da su nažalost morali da prepuste Kosmet šiptarima!? Ovako bizarnu garnituru na vlasti Srbija nije imala .Još kada se to ukomponuje sa neznanjem i željom da se opstane po svaku cenu, dobijamo od "naših" medija ovako nameštene intervjue .
Preporuke:
10
0
81
četvrtak, 17 oktobar 2013 18:28
Komnen Kolja Seratlić
G. Jevtoviću, nadam se da se nećete naljutiti na moju malemkost, što ću Vas zamoliti da ne odgovarate ovim provokatorima i neprijateljima srpskog naroda.Oni nisu dostojni vaših odgovora.Oni ne znaju djelić istorije srpskog naroda.Njih ne bole rane srpskog naroda.Što se tiče odnosa Srbije i Hrvatske i izjava našeg Vođe, ponvo se pitam, da li sam ja lud ili je ludilo zahvatilo naše vođe od piromanske revolucije. Do kada ćemo se ustezati da Hrvatima odogovorimo istom mjerom. Sve što im se više popušta, izvinjava, oni su sve veći zlotvori.Tako ponašanje su pokazali kroz istoriju i prema drugim narodima.Oni razumiju samo ako im pokažete zube. Postaju snishodljive kukavice.Granica na Dunavu.Hoće taj mali megalomanski narod da kroči na tle Bačke. Na to ih guraju i evroimperijini lutajući cirkuzanti.U izdajničkom MSP-u kada je došao Svilanović za ministra, jedne noći njihova krtica je zapalila arhiv na trećem spratu, gde su bila dokumentao o toj granici na Dunavu. Zlotvori, uzećemo vam srpsku Baranju.
Preporuke:
15
2
82
četvrtak, 17 oktobar 2013 19:48
KK
Stidim se što sam ovakve doveo na vlast!!!
Srbijo izvini...
Preporuke:
6
0
83
petak, 18 oktobar 2013 03:38
Veljko Danilović
Ono što sam ja odavno video, ali na žalost velika većina Srba nije, je to da je SNS pod kontrolom amerikanaca. Ako neko u to nije verovao pre izbora, onda je to mogao da shvati između dva izborna kruga, kada je kazandžija išao kod američkog ambasadora na savetovanje kako bi doneo odluku o izlasku na drugi krug izbora (?!?). Pametnome ništa više nije ni trebalo. Ja sam lično glasao za Glišića kao i većina moje rodbine.
Preporuke:
2
0
84
petak, 18 oktobar 2013 10:10
Rade
Tomu je na vlast doveo Centar u Beograda po nalogu Vatikana da nam se rugaju. Krvava šapa iz Vatikan komada Sabija preko Centra u Beogradu. Na čelu Centra je kalemar Dobrica Ćosić iz Velike Drenove koji je kao skojevac izvodio Srbe na streljanje, a članovi cu: Dragoljub Mićunović Mićun, Latinka Perović, Sonja Liht itd..., Centar je ustvari kontinutet Centralnog komiteta iz 1914, odnosno KOS 1944 partizani ušli iza ruskih tenkova u Beograd. Danas je to moderno društvo VBA, koje odlučuje o životu i smrti u Srbiji, pa premijera 2000-2003. Moramo zmijsko gnezdo u Beogradu da spalimo ili nas neće biti!
Pa upravo ste Vi taj nad kojim treba stajati i oplakivati ga zivog jer ste izdali i kuma i zakletvu u crkvi,obmanuli narod i jos se sada necim dicite i sami sebi dizete perje!!??
Stoga, kako psovka koju bih ti ovde iz rečenog razloga uputio, ne bi prošla - možemo se sporazumeti: iako je ne vidiš, ne znači da je nema!
Ubedjen sam da ti vecina Srbstva veruje, dokazao si da slepo ispunjavas okupatorova i neprijateljeva naredjena protiv Srbstva.
Izgleda da u vezi svoje popularnosti previše veruje rts-u i "partnerima" iz eu.
A kako to u demokratskoj zemlji ne pitate narod na referendum želi li tu cenu da plati?
Što rekao naš zemljak iz Norveške, niste vi doreasli te funkcije. Ali se mnogo radujete...
Najavio je donošenje Ustavnog zakona kojim će priznati nezavisnost Kosova, a onda će "zamoliti" nezavisni Ustavni sud da se oglasi o veleizdaji.
Nego, hoće li se sada javiti i patrijarh da, kaošto je pozvao na izbore za Tačijevo Kosovo, isto tako pozove narod da podrži paradu srama?
On jeste nepismen i neškolovan, nije rečit, sirov je u celini, deluje krajnje neotesano i inače, vrlo je lukav, zlopamtilo, interešdžija, klasični prevrtljivac... (sve ovo iz ličnog iskustva).
Međutim, odlično zna šta je demokratija ali i "demokrtatija".
Ovo drugo, pod navodnicima, počeo je da prihvata još negde 2004. da bi 2006.godine od strane američkih "stručnjaka" bio izbrušen. Što pod moranjem, što dobrovoljno. Našli su se. I adekvatno je nagrađen, naravno.
Sve posle toga bilo je uvežbano foliranje, gluma, navlačenje naivnog naroda i učešće u vrhunskoj subverzvinoj igri koju nam sprovodi krizni menadžment sačinjen od prevejanih obaveštajaca zapada, i finale te prljave igre posmatramo.
Njegov osnovni zadatak je da pokriva agente-kvinslinge u vladi, da sluđuje narod, amortizuje bes i da se, generalno, pravi blesav (jer to nije), kako bi otupio oštricu eventualnih nemira.
Sa druge strane, Dveri su i odradile besplatnu kampanju za Nikolića za drugi krug predsedničkih izbora time što su protestovali protiv "izborne krađe", koje, kao što vidimo nije ni bilo (bar ne u nekoj značajnoj meri).
Mogu onio sad do neba da vrište protiv ove vlade, mogu čak i da se samospale na trgu, to neće umanjiti njihovu antipatriotsku ulogu, koju su odigrali (verovatno nesvesno) u režiji nekoga ko je očito mnogo inteligentniji od njih.
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Ili mozda zemlju u kojima homoseksualci nemaju uopte pravo na javni protest?
Mark Twain
Slobodu i ogromne teritorije koje su nam silom kroz vekove i prevarama otete.
Dakle, nećemo status ponižene kolonije u kojoj su na vlasti marionete ispod svakog nivoa, bogato plaćeni višegodišnji agenti (onaj glavni je u tom statusu pune dve decenije!).
Zašto bi ta država koja bi se zvala, recimo, "Sjedinjene Srpske Zemlje" (današnji Beogradski pašaluk sa Banatom, Bačkom, Sremom i Baranjom, zatim, Stara Srbija, Južna Srbija, deo Albanije sa Skadrom, Bosna, Hercegovina, Crna Gora i Brda, Dalmacija, Lika, Banija, Kordun, veći deo Slavonije i deo Gorskog Kotara), bila disfunkcionalna država?!
I zašto bi se u njoj dešavali međunacionalni sukobi, kada bi, vrlo brzo, stanovnici svih tih Srpskih Zemalja, ekspresno shvatili kojih su korena i kada bi, nakon ujedinjenja usledio neviđeni polet?!
Kad bi bilo samo prica bila bi samo poveca bruka (mega bruka) kao njegov licni problem (ako takav kakav je - uopste moze da ima tu vrstu problema).
No problem je sa ovim covekom - u onom sta radi! A to sta radi se ne tice samo njega - vec cele populacije, kojoj se pomocu lazi i obmana - nakacio.
Kako je prevario sve nas tako je mogao i Dveri pa su naseli. Naseli su i u Srpskoj demokratskoj stranci pa su ga podrzali. Svi smo naseli koji smo glasali za njega.
Pitanje je ko je grešio, u to vreme SRS gde su bili i predsednik Nikolić i Šešelj, bili su mnogo radikalniji neg sada.
Ali ,svaka promena na bolje u Srbiji je dobrodošla, ako je na korist interesima Srbije.
Kao da slusam kralja Aleksandra. I on je mislio da ce Hrvati ekspresno shvatiti da su istog korena sa Srbima. Rezultat znamo. Kao da nista niste naucili u Jugoslaviji. Zar verujete da bi vam Albanci bili blizi od Hrvata?
PREDSEDNIČE Nikoliću, nisi toliko slep i glup da ne vidiš i shvataš da pederi hoće da stvore GAY PRAZNIK - GAJ CIRKUSKU ZABAVU I MANIFESTACIJU po uzoru na Sabor trubača u Guči i Egzit u N. Sadu? Oni hoće dnevno-višednevno pedersko paradiranje i zabavu, a ne da samo prošetaju 15-tak minuta, kako reće mladi novinar u studiju koji ispoljava naivnost i neobaveštenost?
ŠTO SE NE PRIKAŽE jednočasovni TV snimak GAY PARADA - pederskih zabava i izopačenosti do ludila u nekim američkim i evropskim metropolama, da vidi narod koliko je to odvratno i nemoralno ponašanje?
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU?
kako se nikada makar slučajno ne desi da iznesete i svoje mišljenje...
lagodne te penzije, ima se vremena, a i izveštilo se da svoje imišljenje donosi nevolje
bila bi funkcionalna - Srbi bi bili manjina sa svim manjinskim pravima..
"Govoreći o stanju u Vojvodini, Nikolić je naglasio da Pajtić treba da shvati da više nema legitimitet"
Kao i obično ERTEES obmanjuje gledaoce jer je tzv. predsednik rekao legalitet, a ne legitimitet. Čak je i ponovio legalitet pa ga je tzv. voditelj ispravio.
Zanima me samo jedno; da li je bar sada sve jasno onima koji su za njega glasali???
Tomislav Nikolić je rekao da je ideja dvopartizma bila ideja koju je izlagao tadašnjem predsedniku Borisu Tadiću. "To je ideja da se dve partije smenjuju na vlasti, da narod zna da, kada jednu ideju neće, drugu hoće", rekao je Nikolić.
Toma od Reči je ispustio da kaže kako je onda rekao da je tako i u Americi gde dve najveće partije vode državu. Očigledno ćemo sve više ličiti na Ameriku naročito u vreme Divljeg Zapada - ko je jači taj je u pravu. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud koji je Toma zamolio da prespava predaju Kosmeta šiptarima za federalnu jedinicu Velike Albanije ( posle izbora 3 novembra sledi referendum o prisajedinjenju).
A onda ste se vi ponudili Vašingtonu da ćete da date Kosovo 100%, bez okakvog taktiziranja, samo da bi po svaku cenu došli na vlast. I onu sada politiku zovete 'politiku sa dva lica'. To je lažno i vrlo nečasno.
Vi zaista vodite politiku sa samo jednim licem: licem izdaje.
svaki dan ste mi sve simpatičniji!
PRIKAŽITE jednočasovne TV snimke sa GAY parada Njujorka, Londona, Pariza,,, - da vidi narod o čemu se radi? To je trovanje i zavodjenje omladine i dece nemoralom i bludom. Od njih omladina i deca ne mogu da idu u javni toalet?
Da se razumemo, ti nisi predsednik građanina Petra Pantelića, građaninu Petru Panteliću dođe da odseče ruku kojom te je glasao u drugom krugu predsedničkih izbora
Što se tiče parade, takvom tamo i jeste mesto, ako ne zbog seksualnog opredeljenja, ono sigurno zbog karaktera.
Jednom izdajnik,uvek izdajnik!
Iz njegove kuknjave je jasno da su ga Hrvati izradili; jedini narod koji je na Balkanu zaista izvršio genocid obećao pa porekao da će povući optužbu za genocid Srba nad Hrvatima. Gdje Nikolić živi i koje on Hrvate poznaju? Srbijanski predsjednik vajka se da će sada obje strane na sudu morati da se pljuju; recite tom komedijanti da Hrvatima to uopšte nije teško pogotovu kada znaju da će "međunarodni sud" presuditi u njihovu korist. (Recite molim vas koju je tu tužbu Srbija oborila izuzev one "BiH protiv Srbije" kada je onaj umni Srbijanac Stojanović svalio sve na "bosanske" Srbe(!?).
A što se tiče liste problema koje, po Tomislavu, muče Srbe u Hrvatskoj, bolje da ih nije na nabrajao. Sve je to daleko od velikih problema kojim Hrvati muče Srbe u "Lijepoj Hrvatzskoj". Pih!
Nismo se razumeli. Nisam mislio na neku novu Jugoslaviju, već "Sjedinjene Srpske Zemlje".
U toj potpuno novoj državi na iskonskim srpskim teritorijama, većina bivše i zabludele braće bi se vratilo korenima i istinskoj veri.
Kako to do toga doći?
Demistifikovanjem lažne, tzv. germansko-nordijske istorijske škole iz koje stoji jezuitski Vatikan.
Razobličavanjem falsifikata, podmetačina, lažnih dokaza...
Kada se bude obelodanila istina o Srbima, Srpstvu i zemljama koje smo oduvek posedovali, vrlo lako će sve doći na svoje.
Nisu Dveri podržale Tomislava Nikolića u drugom krugu izbora niti sa SNS sklapale predizborne sporazume nego Koštunica. Imaš intervju Vladana Glišića sedam dana pred izbore pa pročitaj šta je rečeno o musavom Tadiću kako je tada proročanski nazvan.
Vladan Glišić pokret Dveri, intervju 20. april 2012 godine
Ali, najveći problem je sa najvećom opozicionom strankom. SNS, koji pretenduje da smeni demokrate i Tadića, otvoreno priznaje da za nastavak politike EU nema alternativu, o potrebi da se NATO iz Srbije izbaci nemaju hrabrosti da se izjasne, Haški tribunal kao antisrpsku instituciju ne pominju, a gej paradu prećutno podržavaju. I uz to imaju divne odnose sa Milom Đukanovićem, Janezom Janšom, muftijom Zukorlićem, tajkunima i NATO ambasadama. Dveri se zalažu za smenu Tadićevog režima, ali i za demontažu NATO sistema u Srbiji i najmanje što nam je potrebno posle ovih izbora jeste musavija varijanta Tadića u liku Tomislava Nikolića.
Toliko o tome da su Dveri krivci za dolazak Nikolića na vlast.
U toj potpuno novoj državi na iskonskim srpskim teritorijama, većina bivše i zabludele braće bi se vratilo korenima i istinskoj veri.
Kako to do toga doći?
Demistifikovanjem lažne, tzv. germansko-nordijske istorijske škole iz koje stoji jezuitski Vatikan. "podržavam.. ali ako je demistifikujemo, tj odbacimo - onda smo svi ist8i narod - od Crnog Mora do Austrije, što odbaciste Matiju Gubca, kekca i ostale slavne ilirske ličnosti.
po čemu je Mavro Orbini Srbin a Juraj Križanić nije?
zar samo po tome što je Mavro izvorno katolik a Juraj prvo bio Đuro?
zar su po vama Srbi samo stari katolici (stefan Nemanja i prvovemnčani, kralj Bodin, kralj Tvrtko..)?
Naravno da se slažem se sa poslednjom primedbom i svojevrsnim predlogom.
Međutim, mislim da bi ostala braća koja u neznanju tavore na prostorima i delovima: Grčke, Bugarske, Rumunije, Mađarske, Slovenije, sve do Austrije (sve teritorije milenijumima srpske zemlje), mogli doći u obzir u nekoj drugoj fazi.
Bilo bi preambiciozno sve odjednom vraćati pod okrilje.
A onda, u nekoj trećoj fazi otvarati oči: Maloj Aziji, Kritu (posebno važan!), severu Afrike, Galiciji, Siciliji, Germaniji, Moravskoj, Češkoj...i "sve tako redom", sve do čuvene keltske Britanije.
Pozdrav brm.
Srbijo izvini...