Gospodine Predsednice,Vi ste bruka i sramota Srbije.Suvisno je komentarisati ove vase nepismene nebuloze koje svakodnevno i na svim stranama sveta iznosite i brukate i ono malo Srbije sto je ostalo.Vi ste covek koji nije dorastao poslu koji trenutno obavljate.Manite se toga,zar Vas nije sramota?!
Pa upravo ste Vi taj nad kojim treba stajati i oplakivati ga zivog jer ste izdali i kuma i zakletvu u crkvi,obmanuli narod i jos se sada necim dicite i sami sebi dizete perje!!??
Препоруке:
224
4
2
среда, 16 октобар 2013 22:01
Београђанин
Ниси се ти срозао, не. Ти си само остао на висини на којој си и раније био.
Препоруке:
175
4
3
среда, 16 октобар 2013 22:04
Papini Marinci
Sta ti je diploma.
Препоруке:
162
4
4
среда, 16 октобар 2013 22:08
Zemunac
Nije ucesce gdina Nikolica samo garant bezbednosti,vec i dokaz opredeljenja.Od SRBIJE PRAVI DRZAVU KOJOJ STRANCI DIKTIRAJU USLOVE.BOLJE DA UZMEMO STRANCA ZA PREDSEDNIKA,RECIMO GDINA KACINA!
Препоруке:
123
4
5
среда, 16 октобар 2013 22:09
Влада, Србија
Николићу, ти ми својим изјавама вређаш ум!
Стога, како псовка коју бих ти овде из реченог разлога упутио, не би прошла - можемо се споразумети: иако је не видиш, не значи да је нема!
Препоруке:
135
3
6
среда, 16 октобар 2013 22:10
kaurin
Ako nije njihov, da li je nas?
Препоруке:
80
2
7
среда, 16 октобар 2013 22:10
Mirko
"Ако је учешће на Паради гарант за безбедност, ја ћу ићи на ту параду.
Ubedjen sam da ti vecina Srbstva veruje, dokazao si da slepo ispunjavas okupatorova i neprijateljeva naredjena protiv Srbstva.
Препоруке:
143
3
8
среда, 16 октобар 2013 22:15
Евет ефендија
Овај мисли да ће га неко одустати од протеста против параде зато што је господин превртљиви председник на њеном челу. Ал' је он у заблуди...
Изгледа да у вези своје популарности превише верује ртс-у и "партнерима" из еу.
Препоруке:
114
2
9
среда, 16 октобар 2013 22:40
Београђанин
А како то демократска земља предаје властиту територију??
А како то у демократској земљи не питате народ на референдум жели ли ту цену да плати?
Што рекао наш земљак из Норвешке, нисте ви дореасли те функције. Али се много радујете...
Препоруке:
106
3
10
среда, 16 октобар 2013 22:42
1984
Невиђени фолирант и преварант.
Најавио је доношење Уставног закона којим ће признати независност Косова, а онда ће "замолити" независни Уставни суд да се огласи о велеиздаји.
Препоруке:
95
3
11
среда, 16 октобар 2013 22:42
ivan
tako je to kad nepismeni grobar postane predsednik. Sta on zna sta je demokratija? Da iole nesto zna, znao bi da demokratija nije direktiva eu, nego vecinski stav srpskog naroda. Nek da referendum za paradu p. pa ce nauciti nesto o pojmu demokratije
Препоруке:
98
2
12
среда, 16 октобар 2013 22:42
ако треба даћемо
Друг нам Тома на челу колоне.Не,Србија вам то неће дозволити.Н..... ће се уместо вас.Па зар већ нисмо?
Препоруке:
56
2
13
среда, 16 октобар 2013 22:50
Светлана Fox
Као што неко горе рече - брука и срамота.
Препоруке:
77
3
14
среда, 16 октобар 2013 22:51
Porfirio
Al se ovaj čovek srozao. Jednom kad izdaš ništa ti više nije sveto.
Nego, hoće li se sada javiti i patrijarh da, kaošto je pozvao na izbore za Tačijevo Kosovo, isto tako pozove narod da podrži paradu srama?
Препоруке:
83
2
15
среда, 16 октобар 2013 22:55
Александар Ивковић
@"... ићи ћу на параду"И треба да идеш, .....мастеру један!Мастерчино!
Препоруке:
84
2
16
среда, 16 октобар 2013 22:55
Ау
Ма иди и не враћај се више!
Препоруке:
69
3
17
среда, 16 октобар 2013 22:58
Patak
Prva prilika ti je 20. okotbra u Podgorici, ti i Milo ruku pod ruku na celu kolone
Препоруке:
92
3
18
среда, 16 октобар 2013 23:00
srbIN
Jesi, jesi njihov si. ..... u dusi, izdajnice I prevrtljivce.
Препоруке:
73
3
19
среда, 16 октобар 2013 23:01
Vest iz Abu Dabija
Mabudala u Srbiji.
Препоруке:
75
4
20
среда, 16 октобар 2013 23:02
Турас
Без икаквих критеријума је дошао до власти и без икаквих критеријума се одржава на њој.
Препоруке:
74
3
21
среда, 16 октобар 2013 23:03
Горан Јевтовић
ivan
tako je to kad nepismeni grobar postane predsednik. Sta on zna sta je demokratija?
Oн јесте неписмен и нешколован, није речит, сиров је у целини, делује крајње неотесано и иначе, врло је лукав, злопамтило, интерешџија, класични превртљивац... (све ово из личног искуства).
Међутим, одлично зна шта је демократија али и "демокртатија".
Ово друго, под наводницима, почео је да прихвата још негде 2004. да би 2006.године од стране америчких "стручњака" био избрушен. Што под морањем, што добровољно. Нашли су се. И адекватно је награђен, наравно.
Све после тога било је увежбано фолирање, глума, навлачење наивног народа и учешће у врхунској субверзвиној игри коју нам спроводи кризни менаџмент сачињен од превејаних обавештајаца запада, и финале те прљаве игре посматрамо.
Његов основни задатак је да покрива агенте-квинслинге у влади, да слуђује народ, амортизује бес и да се, генерално, прави блесав (јер то није), како би отупио оштрицу евентуалних немира.
Препоруке:
121
3
22
среда, 16 октобар 2013 23:07
Мирослав
Једни од најзаслужнијих за долазак на власт Николића и СНС су "Двери". Они су својим учешћем на изборима потопили Радикале (4,5% СРС и око 4,5% Двери, што је скоро 10% патриотски гласова датих ДС-у и СНС-у). Да су Двери, уместо што су изашле на изборе, водили, као НВО, кампању у корист патриотских, анти-ЕУ странака, данас не би била могућа влада без ДСС и СРС (осим, наравно велике коалиције).
Са друге стране, Двери су и одрадиле бесплатну кампању за Николића за други круг председничких избора тиме што су протестовали против "изборне крађе", које, као што видимо није ни било (бар не у некој значајној мери).
Могу онио сад до неба да вриште против ове владе, могу чак и да се самоспале на тргу, то неће умањити њихову антипатриотску улогу, коју су одиграли (вероватно несвесно) у режији некога ко је очито много интелигентнији од њих.
Препоруке:
70
35
23
среда, 16 октобар 2013 23:14
Горан Јевтовић
"Не могу да сарађујем ако Албанци хоће да нас преваре. Албанци греше што воде политику коју је некада водио Милошевић, а и Тадић, политику с два лица", рекао је председник.Како те НИЈЕ СРАМОТА, издајниче!И нека ми сада неко каже да је он ....., да је заборавио шта је радио, да се не сећа да је седео у Милошевићевим владама... да је захваљујући њему постао човек, добио стан и гомилу других привилегија... да му је организовао сахрану заједно са "првим", "дежурним официром" Србије за све и свашта.
Препоруке:
111
4
24
среда, 16 октобар 2013 23:23
Дринко Кончаревић
"Америци је драго да нас не кажњава". А ко је Америци дао право да неког казни. Ако Америка има то право, чему онда међунардодно право, УН итд.???
Препоруке:
82
3
25
среда, 16 октобар 2013 23:39
Jovo sa Romanije
Predsjednice Velike Srbije a gubis svaki dan parce po parce teritorije koje je vjekovima natapano srpskom krvlju i ne uzbudjujes se ni malo. Da bi se dodvorio bjelosvjetskim mocnicima podrzaces beogradski pederbal tj. paradu ponosa. Napaceni Jovo sa Romanije
Препоруке:
65
3
26
среда, 16 октобар 2013 23:43
Peter RV
Pa lijepo, kako ono kazu u vojsci- budalu ne trazi, sama ce se javit.
Препоруке:
64
3
27
четвртак, 17 октобар 2013 00:02
Рино о-о то
Дакле, стварно! Не знам да је једна научна грана, као штоје политичка, доживела овакав фијаско као што је то у Србији. Политика не захтева неку посебну технолошку опремљеност (поред материјалне логистике када је страначко организовање у питању) осим идејне моралне основне компоненте. Инструменти за реализацију такве идеје су различити и врхунска политика се њима обилато служи. Ово слушати и имајући у виду предисторију ове индивидуе постаје ранг злоупотребе једног, политичког, занимања које у Србији захтева реанимацију. Факултет политичких наука? Није он једини који неслужи сврси као надградња нације. „Бравар“ кад је могао да прође и буде вођа оваквој српској свести онда свако може. Мислио сам да је то прошло. Познати образац неписмене нације је (ВИБ: „ половина је писмена, друга половина мисли да је писмена. Остали су академици.“) оружје у рукама охолих и амбицијом компулзивних штеточина за судбину, положај и будућност нације. Овај још да почне клавир да свира!
Препоруке:
54
2
28
четвртак, 17 октобар 2013 00:13
mio mir
Toma je specijalista za parade: sedenje na stiroporu, strajk gladju itd , pa bi stvarno sa svojim idejama mogao da pomogne LGBT populaciji da privuku vise ucesnika. A to je sve u interesu spasa Srbije! Kao ono nekada kada je Stevan Nemanja isao na kolenima! Bice to spektakl: Ivica i Toma nose sarene balone!
Препоруке:
49
1
29
четвртак, 17 октобар 2013 00:15
Marko Gay
@ Горан Јевтовић
Како те НИЈЕ СРАМОТА, издајниче!
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Ili mozda zemlju u kojima homoseksualci nemaju uopte pravo na javni protest?
Препоруке:
7
86
30
четвртак, 17 октобар 2013 00:20
Sakriva veleizdaju i predaju teritorije Kosmet???
Predsednik Srbije Tomislav Nikolić menja-iskrivljuje suštinu pitanja i problema po svim tačkama od nacionalnog interesa za Srbiju - samo da sakrije veleizdaju i predaju teritorije Kosmet? Primera 20: 1/ Zašto bi Amerika trebala da kazni Srbiju ako ne prihvati Brisel. Sporazum i predaju cele teritorije, granicu, ukidanje srpskih institucija... (Nikolić u izjavi dozvoljava-pristaje na takvu mogućnost)? 2/ U sklopu Brisel. Sporazuma i sve što je prihvaćeno i potpisano - citira izvod iz Ustava Srbije: "Ustav predvideo suštinsku autonomiju za Kosmet"? Jeste, to znamo, ali zašto Nikoliću ništa ne reće zašto ste postavili granicu, ukinuli Srpske institucije, predali teritoriju albancima, koja je država raspisala lokalne izbore na Kosovu..., dali se oseća veleizdajnikom???
Препоруке:
44
1
31
четвртак, 17 октобар 2013 00:22
perkins
Bolje je da šutiš i da te smatraju za budalu, nego da progovoriš i tako otkloniš svaku sumnju.
Mark Twain
Препоруке:
68
2
32
четвртак, 17 октобар 2013 00:44
Odriče se srba i KIM a štiti gej guču u beogradu
Ne pojavljuj se predsedniče srpski na paradu pedera jer ćeš izgubiti glavu zbog predavanja Kosova i Metohije šiptarima. I genocida nad srbima,
Препоруке:
42
1
33
четвртак, 17 октобар 2013 00:53
13
Grobar dan Srbijo!
Препоруке:
49
1
34
четвртак, 17 октобар 2013 01:05
Горан Јевтовић
Marko Gay
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Слободу и огромне територије које су нам силом кроз векове и преварама отете.
Дакле, нећемо статус понижене колоније у којој су на власти марионете испод сваког нивоа, богато плаћени вишегодишњи агенти (онај главни је у том статусу пуне две деценије!).
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Зашто би та држава која би се звала, рецимо, "Сједињене Српске Земље" (данашњи Београдски пашалук са Банатом, Бачком, Сремом и Барањом, затим, Стара Србија, Јужна Србија, део Албаније са Скадром, Босна, Херцеговина, Црна Гора и Брда, Далмација, Лика, Банија, Кордун, већи део Славоније и део Горског Котара), била дисфункционална држава?!
И зашто би се у њој дешавали међунационални сукоби, када би, врло брзо, становници свих тих Српских Земаља, експресно схватили којих су корена и када би, након уједињења уследио невиђени полет?!
Препоруке:
81
5
35
четвртак, 17 октобар 2013 01:17
OKVIR
Kakvo je obrazovanje ove osobe takve su mu i price.
Kad bi bilo samo prica bila bi samo poveca bruka (mega bruka) kao njegov licni problem (ako takav kakav je - uopste moze da ima tu vrstu problema).
No problem je sa ovim covekom - u onom sta radi! A to sta radi se ne tice samo njega - vec cele populacije, kojoj se pomocu lazi i obmana - nakacio.
Препоруке:
42
1
36
четвртак, 17 октобар 2013 01:36
Рино о-о то
Витални парадокс? Академик Шешељ и контра му Србин рођењем браварских предиспозиција, Томислав Николић (дакле, „идеалан а шумадинац“!) . Мустра по жељи жедних постброзовских а некритичних(животно неписмених) Срба! Страшно да страшније не може бити. Академик штрајкује глађу у борби за процедуру коју наука налаже (којом царује!) а заточен у нацистичком Хагу. Овај други, „штрајкује“ испред бувљака (најјаче његово гласачко тело!) у болници у којој је власник онај који ће касније водити Клинички центар Србије (а јуче бити оперисан, ваљда као Добрица Ћосић, тамо негде јер српски лекари, обавезно корумпирани то не знају да раде? Те бајпасове, шта ли?)...
Препоруке:
21
3
37
четвртак, 17 октобар 2013 01:42
Рино о-о то
... Милошевићева „сива економија“ је мало дете за ово данас. Милошевић је имао директну ратну војну агресију и за 200 марака је Србима дао у власништво друштвену имовину, станове, која је могла бити, само неколико година касније, стављена на лицитацију истим резоном као и стратешке фирме ове државе, које су иначе уништене? Кога су неки Срби рушили 5. октобра? Да ли кајањем, у инат, гласају за ове који су им некад били идеолошки непојмљиви а по неморалу и плитком мозгу слични? Влада Булатовић- ВИБ је зато велики, највећи и прави дисидент „браварској“ (за Србе погубној ) свести! Читајте ВИБ-а и завршићете факултет свести за један дан!
Препоруке:
26
1
38
четвртак, 17 октобар 2013 03:36
Ружичасти пантер
Уколико је имао неке информације - а вероватно јесте - Шешељ је тип човека који не жели да верује да је могућ тај степен зла и бешчашћа.
Препоруке:
22
1
39
четвртак, 17 октобар 2013 04:42
rusofil
@Patak Milo Djukanovic je covek u odnosu na Tomislava Nikolica. On je davno rekao da je Srbija sama izdala Kosovo i Metohiju sto se i potvrdjuje. Od predsednika Srbije do samog Patrijarha nema razlike .Ispasce da branim Mila Djukanovica ali sto se pameti tice on je britka sablja ne mogu i necu da ga poredim sa ovim.
Препоруке:
26
5
40
четвртак, 17 октобар 2013 04:50
...
"'Русија је у Савету безбедности члан који никада неће признати независност Косова и Метохије. То је наш гарант. Ми са САД имамо изванредне односе, али да се САД пита, сутра би независност била проглашена, ја и о томе морам да водим рачуна', каже Николић." A nezavisnost kao nije proglasena?! I kao nije priznata od te zemlje s kojom ti imas "izvanredne odnose"?! I ti kao o tome "vodis racuna"? Ako ti Srbija sve ovo oprosti, Srbija je zasluzila da vise ne postoji.
Препоруке:
38
1
41
четвртак, 17 октобар 2013 05:52
Јован
"Власт једе живе људе"рече неко поодавно.Председник Николић делује као опијен и као опијум,споља мед а унутра јед.Власт је дрога ако себе човек доживљава са висине.Сада је"Свпска вадикавна стванка"из крвавих 90тих показала своје право и једино лице,тамо где су бранили Срба више нема.Ево сад "бране" Косово.Александар Вучић је био министар информисања у црвено-црној влади Мире М. и В.Шешеља 98ме.Тада у преговорима око Косова та влада није попуштала него терала контру па је било бомбардовање да би сада пристали на све само да су на власти.Никог у власти није брига за Србију, нити за народ,понајмање за српски народ,једина брига је таборашка власт,привилегија,камере,одела.Само треба потсетити псеудо Председника да он није властан самостално доносити одлуке тј.да је у вазалном односу према Немачкој заједно са територијом која се обележава као Србија,тако да и нема власт него улогу Председника у коначном решењу српског питања
Препоруке:
16
3
42
четвртак, 17 октобар 2013 05:56
Milica,
@ Miroslav
Kako je prevario sve nas tako je mogao i Dveri pa su naseli. Naseli su i u Srpskoj demokratskoj stranci pa su ga podrzali. Svi smo naseli koji smo glasali za njega.
Препоруке:
23
2
43
четвртак, 17 октобар 2013 06:06
пеца
Спрема се терен да када мудри тома,амбициозни вучко и превртљиви ивица буду почишћени са власти дођу већ утренирани робовласници (не ови аматери).И они ће бити дочекани ....као и увек, са одушевљењем.А онда ће проћи следећих 10'так и више година у трежнењу...ако и буде икога који ће се отрезнити...па поново у круг док се једном рингишпил не окрши!!!
Препоруке:
24
1
44
четвртак, 17 октобар 2013 06:43
Милутин
Лепо је то што се извлаче поуке, али некад се треба питати какав сам ја био у то време!
Томислав Николић: Албанци греше што воде политику с два лица, какву је некада водио Милошевић, а и Тадић..
Питање је ко је грешио, у то време СРС где су били и председник Николић и Шешељ, били су много радикалнији нег сада.
Али ,свака промена на боље у Србији је добродошла, ако је на корист интересима Србије.
Препоруке:
9
5
45
четвртак, 17 октобар 2013 07:50
телетабис
Шта би са оним Аудијем??? како га беше купио???
Препоруке:
23
1
46
четвртак, 17 октобар 2013 07:53
Миле Београђанин
Ма иди на "параду"! Тамо ти је и место!!!
Препоруке:
29
2
47
четвртак, 17 октобар 2013 08:39
Marko Gay
@ Горан Јевтовић
И зашто би се у њој дешавали међунационални сукоби, када би, врло брзо, становници свих тих Српских Земаља, експресно схватили којих су корена и када би, након уједињења уследио невиђени полет?!
Kao da slusam kralja Aleksandra. I on je mislio da ce Hrvati ekspresno shvatiti da su istog korena sa Srbima. Rezultat znamo. Kao da nista niste naucili u Jugoslaviji. Zar verujete da bi vam Albanci bili blizi od Hrvata?
Препоруке:
8
16
48
четвртак, 17 октобар 2013 09:05
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU
EU parlamentarci su stalno isticali da PARADE SRAMA nemaju veze sa ksndidaturama za EU (nisu uslov), a sa druge strane predsednik Nikolić se ponaša vrlo neozbiljno po tom pitanju i unapred nagoveštava prihvatanje gay parade ako to bude uslov (daleko je od poštenog srpskog domaćina)?
PREDSEDNIČE Nikoliću, nisi toliko slep i glup da ne vidiš i shvataš da pederi hoće da stvore GAY PRAZNIK - GAJ CIRKUSKU ZABAVU I MANIFESTACIJU po uzoru na Sabor trubača u Guči i Egzit u N. Sadu? Oni hoće dnevno-višednevno pedersko paradiranje i zabavu, a ne da samo prošetaju 15-tak minuta, kako reće mladi novinar u studiju koji ispoljava naivnost i neobaveštenost?
ŠTO SE NE PRIKAŽE jednočasovni TV snimak GAY PARADA - pederskih zabava i izopačenosti do ludila u nekim američkim i evropskim metropolama, da vidi narod koliko je to odvratno i nemoralno ponašanje?
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU?
Препоруке:
13
2
49
четвртак, 17 октобар 2013 09:08
брм
како вам не досади да коментаришете једно те исто ...
како се никада макар случајно не деси да изнесете и своје мишљење...
лагодне те пензије, има се времена, а и извештило се да своје имишљење доноси невоље
Препоруке:
5
15
50
четвртак, 17 октобар 2013 09:12
брм
"Зашто би та држава која би се звала, рецимо, "Сједињене Српске Земље" (данашњи Београдски пашалук са Банатом, Бачком, Сремом и Барањом, затим, Стара Србија, Јужна Србија, део Албаније са Скадром, Босна, Херцеговина, Црна Гора и Брда, Далмација, Лика, Банија, Кордун, већи део Славоније и део Горског Котара), била дисфункционална држава?!"
била би функционална - Срби би били мањина са свим мањинским правима..
Препоруке:
4
20
51
четвртак, 17 октобар 2013 09:13
Посматрач
хоће", рекао је Николић.
"Говорећи о стању у Војводини, Николић је нагласио да Пајтић треба да схвати да више нема легитимитет"
Као и обично ЕРТЕЕС обмањује гледаоце јер је тзв. председник рекао легалитет, а не легитимитет. Чак је и поновио легалитет па га је тзв. водитељ исправио.
Занима ме само једно; да ли је бар сада све јасно онима који су за њега гласали???
Препоруке:
19
1
52
четвртак, 17 октобар 2013 09:27
Žalosna sova
Da ne bi bilo iznanađenja posle izbora treba zapamtiti sledeće :
Томислав Николић је рекао да је идеја двопартизма била идеја коју је излагао тадашњем председнику Борису Тадићу. "То је идеја да се две партије смењују на власти, да народ зна да, када једну идеју неће, другу хоће", рекао је Николић.
Toma od Reči je ispustio da kaže kako je onda rekao da je tako i u Americi gde dve najveće partije vode državu. Očigledno ćemo sve više ličiti na Ameriku naročito u vreme Divljeg Zapada - ko je jači taj je u pravu. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud koji je Toma zamolio da prespava predaju Kosmeta šiptarima za federalnu jedinicu Velike Albanije ( posle izbora 3 novembra sledi referendum o prisajedinjenju).
Препоруке:
21
1
53
четвртак, 17 октобар 2013 09:30
Београђанин
Милошевић је покушавао да сачува Косово како је знао и умео, зато је лавирао и тактизирао али није одустајао од стратешког циља, јединствене Србије. Чак је и Тадић понешто покушавао, најпре је лансирао идеју о подели Косова, водио политику 'и Европа и Косово', па је одуговлачио, покушавао ово и оно.
А онда сте се ви понудили Вашингтону да ћете да дате Косово 100%, без окаквог тактизирања, само да би по сваку цену дошли на власт. И ону сада политику зовете 'политику са два лица'. То је лажно и врло нечасно.
Ви заиста водите политику са само једним лицем: лицем издаје.
Препоруке:
28
1
54
четвртак, 17 октобар 2013 09:32
Стојко
@Горан Јевтовић
сваки дан сте ми све симпатичнији!
Препоруке:
17
2
55
четвртак, 17 октобар 2013 09:57
Sinisa Bogdanovic
@Мирослав - DVERI se jedino i bore za Srbiju! Ali ne Srbiju "procentne demokratije" vec Srbiju iskonski lepu, postenu i cestitu! A to sto ljudi jos uvek to masovno ne razumeju nije problem DVERI vec celokupnog drustva. I samo iskrena ljubav prema drzavi i svim ljudima moze pobediti ovo sadasnje zlo, put jeste dugacak ali jedini moguc. P.S. DVERI su i pozvale sve stranke na ujedinjenje u nacionalnom frontu (dakle, da se samo ujedinimo u ovim stvarima koje nas povezuju iako smo razliciti), ni od koga nije stigao pozitivan odgovor. I zato nemojte da upirete prstom u pokret, vec podrzite. Ocigledno je da sam simpatizer DVERI ali to ne treba da bude razlog dodatnih podela vec naseg ujedinjenja protiv izdaje! Zivela Srbija!
Препоруке:
15
3
56
четвртак, 17 октобар 2013 10:04
Петар Пантелић
Ви водите политику без лица, или је ваше лице, лице издајице?
Препоруке:
16
0
57
четвртак, 17 октобар 2013 10:06
Rdiša
Tomu je na vlast doveo Centar u Beogradu. Na čelu Centra je kalemar Dobrica Ćosić iz Velike Drenove koji je kao skojevac izvodio Srbe na streljanje, a članovi cu: Dragoljub Mićunović Mićun, Latinka Perović, Sonja Liht itd..., Centar je ustvari kontinutet Centralnog komiteta iz 1914, odnosno KOS 1944 partizani ušli iza ruskih tenkova u Beograd. Danas je to moderno društvo VBA, koje odlučuje o životu i smrti u Srbiji, pa premijera 2000-2003.
Препоруке:
9
4
58
четвртак, 17 октобар 2013 10:07
STOP pederskoj GUČI i pederskom EGZITU u Beogradu
STOP - ZABRANITI PEDERSKU GUČU I PEDERSKI EGZIT U BEOGRADU!!!
PRIKAŽITE jednočasovne TV snimke sa GAY parada Njujorka, Londona, Pariza,,, - da vidi narod o čemu se radi? To je trovanje i zavodjenje omladine i dece nemoralom i bludom. Od njih omladina i deca ne mogu da idu u javni toalet?
Препоруке:
15
0
59
четвртак, 17 октобар 2013 10:16
Петар Пантелић
Ако си знао какву Србију желиш да оставиш иза себе, што то ниси рекао пре избора?
Да се разумемо, ти ниси председник грађанина Петра Пантелића, грађанину Петру Пантелићу дође да одсече руку којом те је гласао у другом кругу председничких избора
Што се тиче параде, таквом тамо и јесте место, ако не због сексуалног опредељења, оно сигурно због карактера.
Препоруке:
22
0
60
четвртак, 17 октобар 2013 10:29
Marko
Ovaj covek odgovara nivou naseg naroda. Idealan predsednik.
Препоруке:
18
1
61
четвртак, 17 октобар 2013 10:54
Гоца
Синоћ је Тома Николић изјавио да је у Србији све мање ручних радова, жене каже, много гледају серије, и мени сине,то је значи то, Србија је пропала због недостатка миљеа.Зато жене хеклице у руке, па да се хекла а могла би да се покрене и производња дрвених рода, али то већ зависи од страних улагања. И да се министаркама и Јоргованки нахекла нешто лепо, ред је.
Препоруке:
22
2
62
четвртак, 17 октобар 2013 11:10
poturanje
Ovog nam je Šešelj poturio kao kukavičije jaje a izlegla se crna vrana!
Препоруке:
16
0
63
четвртак, 17 октобар 2013 11:14
spiritus
Србија мора да буде краљевина, али место краља треба да остане упражњено, све док се међу постојећим српским породицама које могу да претендују на круну (пре свих Обреновић, потом Карађорђевић, па Петровић), не пронађе достојан кандидат за српски престо. Доста више са председницма Србије, све гори од горег. Уби срамота! За то време "порадити" на аристократији и вратити Србију на ниво на ком је била пре Југославије, пре социјализма, пре демократије.
Препоруке:
10
7
64
четвртак, 17 октобар 2013 11:22
maljčiki
ko o čemu, srbi o poštenju...
Препоруке:
5
7
65
четвртак, 17 октобар 2013 11:29
национале
Па ти си био и политички брат са Шешељем,па си га издао!
Једном издајник,увек издајник!
Препоруке:
17
1
66
четвртак, 17 октобар 2013 11:42
Србин Обични
Мени се од "предсједничких" изјава Томислава Николића одавно повраћа. Не бих коментарисао његове лажи намјењене србијанском публикуму, поготову оном дијелу стада које једноставно тражи да буде вођено.
Из његове кукњаве је јасно да су га Хрвати израдили; једини народ који је на Балкану заиста извршио геноцид обећао па порекао да ће повући оптужбу за геноцид Срба над Хрватима. Гдје Николић живи и које он Хрвате познају? Србијански предсједник вајка се да ће сада обје стране на суду морати да се пљују; реците том комедијанти да Хрватима то уопште није тешко поготову када знају да ће "међународни суд" пресудити у њихову корист. (Реците молим вас коју је ту тужбу Србија оборила изузев оне "БиХ против Србије" када је онај умни Србијанац Стојановић свалио све на "босанске" Србе(!?).
А што се тиче листе проблема које, по Томиславу, муче Србе у Хрватској, боље да их није на набрајао. Све је то далеко од великих проблема којим Хрвати муче Србе у "Лијепој Хрватзској". Пих!
Препоруке:
21
0
67
четвртак, 17 октобар 2013 11:54
prizrenski gambit
živeo predsednik srbije! svaka vam čast!
Препоруке:
2
12
68
четвртак, 17 октобар 2013 11:56
aleksandar
Mani se tomo gsukoba "tvojih" sinova. Ali zapamti dok budes tzv."predsednik"(a ti si zapravo samo izdajnik-strani placenik),SUKOBA ces imati sa srpskim osiromasenim i ugnjetenim narodom. Zbog tih sukoba,ti ces pasti ss tog tvog trona i zavrsiti tamo gde ti je inace odavno mesto u ZATVORU na dozivotnu robiju. Dakle tomo stiroporcu,grobaru,prevarantu,spasa ti nema,to te CEKA,kad-tad. Ali ista sudbina ce zadesiti i "tvoje" sinove,lopove koje ih velicas,ali i bliza i sira rodbina,svi koji su drpali od drzave i naroda uz tvoju pomoc.Svakako,sve sto ste pokrali bice vraceno narodu i drzavi.
Препоруке:
17
0
69
четвртак, 17 октобар 2013 12:06
Београђанин
А не помишљаш да би и твој политички син могао издати свог политичког оца, онако исто као што си ти издао свог?
Препоруке:
18
1
70
четвртак, 17 октобар 2013 12:07
Горан Јевтовић
брм
била би функционална - Срби би били мањина са свим мањинским правима.
Нисмо се разумели. Нисам мислио на неку нову Југославију, већ "Сједињене Српске Земље".
У тој потпуно новој држави на исконским српским територијама, већина бивше и заблуделе браће би се вратило коренима и истинској вери.
Како то до тога доћи?
Демистификовањем лажне, тзв. германско-нордијске историјске школе из које стоји језуитски Ватикан.
Разобличавањем фалсификата, подметачина, лажних доказа...
Када се буде обелоданила истина о Србима, Српству и земљама које смо одувек поседовали, врло лако ће све доћи на своје.
Препоруке:
24
1
71
четвртак, 17 октобар 2013 12:17
Барбароанарх
@ Мирослав
Нису Двери подржале Томислава Николића у другом кругу избора нити са СНС склапале предизборне споразуме него Коштуница. Имаш интервју Владана Глишића седам дана пред изборе па прочитај шта је речено о мусавом Тадићу како је тада пророчански назван.
Препоруке:
14
1
72
четвртак, 17 октобар 2013 12:22
Барбароанарх
@ Мирослав
Владан Глишић покрет Двери, интервју 20. април 2012 године
Али, највећи проблем је са највећом опозиционом странком. СНС, који претендује да смени демократе и Тадића, отворено признаје да за наставак политике ЕУ нема алтернативу, о потреби да се НАТО из Србије избаци немају храбрости да се изјасне, Хашки трибунал као антисрпску институцију не помињу, а геј параду прећутно подржавају. И уз то имају дивне односе са Милом Ђукановићем, Јанезом Јаншом, муфтијом Зукорлићем, тајкунима и НАТО амбасадама. Двери се залажу за смену Тадићевог режима, али и за демонтажу НАТО система у Србији и најмање што нам је потребно после ових избора јесте мусавија варијанта Тадића у лику Томислава Николића.
Толико о томе да су Двери кривци за долазак Николића на власт.
Препоруке:
17
1
73
четвртак, 17 октобар 2013 12:33
seselj
Evo javljam se iz haskog kazamata. Divim se mom bivsem kumu tomi,koji izjavi da mu je i onaj acko njegov sin. Eto bivi kume tomo,sad te zovu grobar, izdajnik strani-placenik, nekada sam i ja tebe(bez obzira sto smo bili kumovi)imao kao sina,ali i ovog sada PRVOG u srbijici acka. I sta bi, izdadoste me kad mi je bilo najteze. A izdali ste me zbog para koje vam je zapad,ameri i CIA dala. Malo vam je bilo to,pa za 5 milijardi evra izdadoste i srpski kosmet. I sad tomo,moj bivi klume i sine,da te pitam, nece li taj isti moj bivsi sin acko i tebe jednog dana da izda. A bice to sigurno kad te smaknu sa tog trona u koga si se mnogo bre tomo uziveo. Glumaras nekog predsednika,slikas se sa velikanima amera,i to sa sve zenu ti dragicu. A ona ne mogu da gresim dusu,kad god mi se neko u kuci prehladio,lecila je uspesno svojim travkama koje je skupljala u tvoju bajcetinu. E sad ste postali bogati,ali tezite ka jos vecem bogastvu.Ali moj bivsi kume svemu dodje kraj,pa i tvom bogastvu i tronu.
Препоруке:
23
1
74
четвртак, 17 октобар 2013 13:03
Никола
Ко те не зна скупо би те платио,не бих ти дао овцу да ми причуваш за минут
Препоруке:
17
2
75
четвртак, 17 октобар 2013 13:53
Срб-ин
Фахри Муслију би рекао управо обратно.
Препоруке:
9
0
76
четвртак, 17 октобар 2013 14:34
seselj iz haga
Dao sam ti bre tomo neverniku i najveci cin vojvoda i to u crkvu ispred naseg svestenstva. Tu si se i zakleo kako i vojvodi prilici. Ali ti se bre bivsi kume stalno"zaklinjes",pa se zakle u boga da neces kosmetski narod nikad izdati.Kad ono.kad ugleda dzakove puni para i to u evrima,zaboravi na sve,zakletvu,crkvu,boga i na svoj srpski narod. Za vucka sam znao jos odavno da radi za englesku obavestajnu sluzbu,da je alav na pare,ali sam cutao i to mi je bila greska,umesto da sam ga isterao iz stranke kao obicnog dripca. Da sam to uradio,ne biste mogli da stvarate neke vase izdajnicke stranke uz svu pomoc zapada,amera,CIA...To je moja velika greska bila,hteo sam posle da tu gresku ispravim i iz haga javim da cete izdati Srbiju i kosmet pre nego bos tadic,ali kasno,sudjenje javno mi je prekinuto,do naroda to nije stiglo.Tomo,bivsi kume,iskreno osecam da ces i ti jednog dana zavrsiti u zatvoru na dozivotnu,ali za razliku od mene,tebi ce suditi srpski narod.To te tomo sigurno CEKA,kad-tad.
Препоруке:
11
0
77
четвртак, 17 октобар 2013 15:09
брм
"Нисмо се разумели. Нисам мислио на неку нову Југославију, већ "Сједињене Српске Земље".
У тој потпуно новој држави на исконским српским територијама, већина бивше и заблуделе браће би се вратило коренима и истинској вери.
Како то до тога доћи?
Демистификовањем лажне, тзв. германско-нордијске историјске школе из које стоји језуитски Ватикан. "подржавам.. али ако је демистификујемо, тј одбацимо - онда смо сви ист8и народ - од Црног Мора до Аустрије, што одбацисте Матију Губца, кекца и остале славне илирске личности.
по чему је Мавро Орбини Србин а Јурај Крижанић није?
зар само по томе што је Мавро изворно католик а Јурај прво био Ђуро?
зар су по вама Срби само стари католици (стефан Немања и првовемнчани, краљ Бодин, краљ Твртко..)?
Препоруке:
6
3
78
четвртак, 17 октобар 2013 15:12
sale
Ovaj se sprda sa sostvenom zemljom i narodom
Препоруке:
11
0
79
четвртак, 17 октобар 2013 15:51
Горан Јевтовић
брм
Наравно да се слажем се са последњом примедбом и својеврсним предлогом.
Међутим, мислим да би остала браћа која у незнању таворе на просторима и деловима: Грчке, Бугарске, Румуније, Мађарске, Словеније, све до Аустрије (све територије миленијумима српске земље), могли доћи у обзир у некој другој фази.
Било би преамбициозно све одједном враћати под окриље.
А онда, у некој трећој фази отварати очи: Малој Азији, Криту (посебно важан!), северу Африке, Галицији, Сицилији, Германији, Моравској, Чешкој...и "све тако редом", све до чувене келтске Британије.
Поздрав брм.
Препоруке:
10
1
80
четвртак, 17 октобар 2013 16:12
Турас
"Наследили резултате лоших преговора..."Толико су се трудили да спасу Србију -што су "жути"поклонили- да су нажалост морали да препусте Космет шиптарима!? Овако бизарну гарнитуру на власти Србија није имала .Још када се то укомпонује са незнањем и жељом да се опстане по сваку цену, добијамо од "наших" медија овако намештене интервјуе .
Препоруке:
10
0
81
четвртак, 17 октобар 2013 18:28
Комнен Коља Сератлић
Г. Јевтовићу, надам се да се нећете наљутити на моју малемкост, што ћу Вас замолити да не одговарате овим провокаторима и непријатељима српског народа.Они нису достојни ваших одговора.Они не знају дјелић историје српског народа.Њих не боле ране српског народа.Што се тиче односа Србије и Хрватске и изјава нашег Вође, понво се питам, да ли сам ја луд или је лудило захватило наше вође од пироманске револуције. До када ћемо се устезати да Хрватима одоговоримо истом мјером. Све што им се више попушта, извињава, они су све већи злотвори.Тако понашање су показали кроз историју и према другим народима.Они разумију само ако им покажете зубе. Постају снисходљиве кукавице.Граница на Дунаву.Хоће тај мали мегаломански народ да крочи на тле Бачке. На то их гурају и евроимперијини лутајући циркузанти.У издајничком МСП-у када је дошао Свилановић за министра, једне ноћи њихова кртица је запалила архив на трећем спрату, где су била документао о тој граници на Дунаву. Злотвори, узећемо вам српску Барању.
Препоруке:
15
2
82
четвртак, 17 октобар 2013 19:48
KK
Стидим се што сам овакве довео на власт!!!
Србијо извини...
Препоруке:
6
0
83
петак, 18 октобар 2013 03:38
Вељко Даниловић
Оно што сам ја одавно видео, али на жалост велика већина Срба није, је то да је СНС под контролом американаца. Ако неко у то није веровао пре избора, онда је то могао да схвати између два изборна круга, када је казанџија ишао код америчког амбасадора на саветовање како би донео одлуку о изласку на други круг избора (?!?). Паметноме ништа више није ни требало. Ја сам лично гласао за Глишића као и већина моје родбине.
Препоруке:
2
0
84
петак, 18 октобар 2013 10:10
Rade
Tomu je na vlast doveo Centar u Beograda po nalogu Vatikana da nam se rugaju. Krvava šapa iz Vatikan komada Sabija preko Centra u Beogradu. Na čelu Centra je kalemar Dobrica Ćosić iz Velike Drenove koji je kao skojevac izvodio Srbe na streljanje, a članovi cu: Dragoljub Mićunović Mićun, Latinka Perović, Sonja Liht itd..., Centar je ustvari kontinutet Centralnog komiteta iz 1914, odnosno KOS 1944 partizani ušli iza ruskih tenkova u Beograd. Danas je to moderno društvo VBA, koje odlučuje o životu i smrti u Srbiji, pa premijera 2000-2003. Moramo zmijsko gnezdo u Beogradu da spalimo ili nas neće biti!
Pa upravo ste Vi taj nad kojim treba stajati i oplakivati ga zivog jer ste izdali i kuma i zakletvu u crkvi,obmanuli narod i jos se sada necim dicite i sami sebi dizete perje!!??
Стога, како псовка коју бих ти овде из реченог разлога упутио, не би прошла - можемо се споразумети: иако је не видиш, не значи да је нема!
Ubedjen sam da ti vecina Srbstva veruje, dokazao si da slepo ispunjavas okupatorova i neprijateljeva naredjena protiv Srbstva.
Изгледа да у вези своје популарности превише верује ртс-у и "партнерима" из еу.
А како то у демократској земљи не питате народ на референдум жели ли ту цену да плати?
Што рекао наш земљак из Норвешке, нисте ви дореасли те функције. Али се много радујете...
Најавио је доношење Уставног закона којим ће признати независност Косова, а онда ће "замолити" независни Уставни суд да се огласи о велеиздаји.
Nego, hoće li se sada javiti i patrijarh da, kaošto je pozvao na izbore za Tačijevo Kosovo, isto tako pozove narod da podrži paradu srama?
Oн јесте неписмен и нешколован, није речит, сиров је у целини, делује крајње неотесано и иначе, врло је лукав, злопамтило, интерешџија, класични превртљивац... (све ово из личног искуства).
Међутим, одлично зна шта је демократија али и "демокртатија".
Ово друго, под наводницима, почео је да прихвата још негде 2004. да би 2006.године од стране америчких "стручњака" био избрушен. Што под морањем, што добровољно. Нашли су се. И адекватно је награђен, наравно.
Све после тога било је увежбано фолирање, глума, навлачење наивног народа и учешће у врхунској субверзвиној игри коју нам спроводи кризни менаџмент сачињен од превејаних обавештајаца запада, и финале те прљаве игре посматрамо.
Његов основни задатак је да покрива агенте-квинслинге у влади, да слуђује народ, амортизује бес и да се, генерално, прави блесав (јер то није), како би отупио оштрицу евентуалних немира.
Са друге стране, Двери су и одрадиле бесплатну кампању за Николића за други круг председничких избора тиме што су протестовали против "изборне крађе", које, као што видимо није ни било (бар не у некој значајној мери).
Могу онио сад до неба да вриште против ове владе, могу чак и да се самоспале на тргу, то неће умањити њихову антипатриотску улогу, коју су одиграли (вероватно несвесно) у режији некога ко је очито много интелигентнији од њих.
Sta vi Srbi u stvari hocete?
Disfunkcionalnu drzavu rastrzanu medunacionalnim sukobima u kojoj bi dobar deo stanovnistva cinili nelojalni Albanci?
Ili mozda zemlju u kojima homoseksualci nemaju uopte pravo na javni protest?
Mark Twain
Слободу и огромне територије које су нам силом кроз векове и преварама отете.
Дакле, нећемо статус понижене колоније у којој су на власти марионете испод сваког нивоа, богато плаћени вишегодишњи агенти (онај главни је у том статусу пуне две деценије!).
Зашто би та држава која би се звала, рецимо, "Сједињене Српске Земље" (данашњи Београдски пашалук са Банатом, Бачком, Сремом и Барањом, затим, Стара Србија, Јужна Србија, део Албаније са Скадром, Босна, Херцеговина, Црна Гора и Брда, Далмација, Лика, Банија, Кордун, већи део Славоније и део Горског Котара), била дисфункционална држава?!
И зашто би се у њој дешавали међунационални сукоби, када би, врло брзо, становници свих тих Српских Земаља, експресно схватили којих су корена и када би, након уједињења уследио невиђени полет?!
Kad bi bilo samo prica bila bi samo poveca bruka (mega bruka) kao njegov licni problem (ako takav kakav je - uopste moze da ima tu vrstu problema).
No problem je sa ovim covekom - u onom sta radi! A to sta radi se ne tice samo njega - vec cele populacije, kojoj se pomocu lazi i obmana - nakacio.
Kako je prevario sve nas tako je mogao i Dveri pa su naseli. Naseli su i u Srpskoj demokratskoj stranci pa su ga podrzali. Svi smo naseli koji smo glasali za njega.
Питање је ко је грешио, у то време СРС где су били и председник Николић и Шешељ, били су много радикалнији нег сада.
Али ,свака промена на боље у Србији је добродошла, ако је на корист интересима Србије.
Kao da slusam kralja Aleksandra. I on je mislio da ce Hrvati ekspresno shvatiti da su istog korena sa Srbima. Rezultat znamo. Kao da nista niste naucili u Jugoslaviji. Zar verujete da bi vam Albanci bili blizi od Hrvata?
PREDSEDNIČE Nikoliću, nisi toliko slep i glup da ne vidiš i shvataš da pederi hoće da stvore GAY PRAZNIK - GAJ CIRKUSKU ZABAVU I MANIFESTACIJU po uzoru na Sabor trubača u Guči i Egzit u N. Sadu? Oni hoće dnevno-višednevno pedersko paradiranje i zabavu, a ne da samo prošetaju 15-tak minuta, kako reće mladi novinar u studiju koji ispoljava naivnost i neobaveštenost?
ŠTO SE NE PRIKAŽE jednočasovni TV snimak GAY PARADA - pederskih zabava i izopačenosti do ludila u nekim američkim i evropskim metropolama, da vidi narod koliko je to odvratno i nemoralno ponašanje?
STOP GAY GUČE I GAY EGZITA U BEOGRADU?
како се никада макар случајно не деси да изнесете и своје мишљење...
лагодне те пензије, има се времена, а и извештило се да своје имишљење доноси невоље
била би функционална - Срби би били мањина са свим мањинским правима..
"Говорећи о стању у Војводини, Николић је нагласио да Пајтић треба да схвати да више нема легитимитет"
Као и обично ЕРТЕЕС обмањује гледаоце јер је тзв. председник рекао легалитет, а не легитимитет. Чак је и поновио легалитет па га је тзв. водитељ исправио.
Занима ме само једно; да ли је бар сада све јасно онима који су за њега гласали???
Томислав Николић је рекао да је идеја двопартизма била идеја коју је излагао тадашњем председнику Борису Тадићу. "То је идеја да се две партије смењују на власти, да народ зна да, када једну идеју неће, другу хоће", рекао је Николић.
Toma od Reči je ispustio da kaže kako je onda rekao da je tako i u Americi gde dve najveće partije vode državu. Očigledno ćemo sve više ličiti na Ameriku naročito u vreme Divljeg Zapada - ko je jači taj je u pravu. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud koji je Toma zamolio da prespava predaju Kosmeta šiptarima za federalnu jedinicu Velike Albanije ( posle izbora 3 novembra sledi referendum o prisajedinjenju).
А онда сте се ви понудили Вашингтону да ћете да дате Косово 100%, без окаквог тактизирања, само да би по сваку цену дошли на власт. И ону сада политику зовете 'политику са два лица'. То је лажно и врло нечасно.
Ви заиста водите политику са само једним лицем: лицем издаје.
сваки дан сте ми све симпатичнији!
PRIKAŽITE jednočasovne TV snimke sa GAY parada Njujorka, Londona, Pariza,,, - da vidi narod o čemu se radi? To je trovanje i zavodjenje omladine i dece nemoralom i bludom. Od njih omladina i deca ne mogu da idu u javni toalet?
Да се разумемо, ти ниси председник грађанина Петра Пантелића, грађанину Петру Пантелићу дође да одсече руку којом те је гласао у другом кругу председничких избора
Што се тиче параде, таквом тамо и јесте место, ако не због сексуалног опредељења, оно сигурно због карактера.
Једном издајник,увек издајник!
Из његове кукњаве је јасно да су га Хрвати израдили; једини народ који је на Балкану заиста извршио геноцид обећао па порекао да ће повући оптужбу за геноцид Срба над Хрватима. Гдје Николић живи и које он Хрвате познају? Србијански предсједник вајка се да ће сада обје стране на суду морати да се пљују; реците том комедијанти да Хрватима то уопште није тешко поготову када знају да ће "међународни суд" пресудити у њихову корист. (Реците молим вас коју је ту тужбу Србија оборила изузев оне "БиХ против Србије" када је онај умни Србијанац Стојановић свалио све на "босанске" Србе(!?).
А што се тиче листе проблема које, по Томиславу, муче Србе у Хрватској, боље да их није на набрајао. Све је то далеко од великих проблема којим Хрвати муче Србе у "Лијепој Хрватзској". Пих!
Нисмо се разумели. Нисам мислио на неку нову Југославију, већ "Сједињене Српске Земље".
У тој потпуно новој држави на исконским српским територијама, већина бивше и заблуделе браће би се вратило коренима и истинској вери.
Како то до тога доћи?
Демистификовањем лажне, тзв. германско-нордијске историјске школе из које стоји језуитски Ватикан.
Разобличавањем фалсификата, подметачина, лажних доказа...
Када се буде обелоданила истина о Србима, Српству и земљама које смо одувек поседовали, врло лако ће све доћи на своје.
Нису Двери подржале Томислава Николића у другом кругу избора нити са СНС склапале предизборне споразуме него Коштуница. Имаш интервју Владана Глишића седам дана пред изборе па прочитај шта је речено о мусавом Тадићу како је тада пророчански назван.
Владан Глишић покрет Двери, интервју 20. април 2012 године
Али, највећи проблем је са највећом опозиционом странком. СНС, који претендује да смени демократе и Тадића, отворено признаје да за наставак политике ЕУ нема алтернативу, о потреби да се НАТО из Србије избаци немају храбрости да се изјасне, Хашки трибунал као антисрпску институцију не помињу, а геј параду прећутно подржавају. И уз то имају дивне односе са Милом Ђукановићем, Јанезом Јаншом, муфтијом Зукорлићем, тајкунима и НАТО амбасадама. Двери се залажу за смену Тадићевог режима, али и за демонтажу НАТО система у Србији и најмање што нам је потребно после ових избора јесте мусавија варијанта Тадића у лику Томислава Николића.
Толико о томе да су Двери кривци за долазак Николића на власт.
У тој потпуно новој држави на исконским српским територијама, већина бивше и заблуделе браће би се вратило коренима и истинској вери.
Како то до тога доћи?
Демистификовањем лажне, тзв. германско-нордијске историјске школе из које стоји језуитски Ватикан. "подржавам.. али ако је демистификујемо, тј одбацимо - онда смо сви ист8и народ - од Црног Мора до Аустрије, што одбацисте Матију Губца, кекца и остале славне илирске личности.
по чему је Мавро Орбини Србин а Јурај Крижанић није?
зар само по томе што је Мавро изворно католик а Јурај прво био Ђуро?
зар су по вама Срби само стари католици (стефан Немања и првовемнчани, краљ Бодин, краљ Твртко..)?
Наравно да се слажем се са последњом примедбом и својеврсним предлогом.
Међутим, мислим да би остала браћа која у незнању таворе на просторима и деловима: Грчке, Бугарске, Румуније, Мађарске, Словеније, све до Аустрије (све територије миленијумима српске земље), могли доћи у обзир у некој другој фази.
Било би преамбициозно све одједном враћати под окриље.
А онда, у некој трећој фази отварати очи: Малој Азији, Криту (посебно важан!), северу Африке, Галицији, Сицилији, Германији, Моравској, Чешкој...и "све тако редом", све до чувене келтске Британије.
Поздрав брм.
Србијо извини...