субота, 11. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Војислав Коштуница: ЕУ угрожава слободу коју су грађани Србије стекли 5. октобра

Kоментари (90) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 05 октобар 2013 00:09
геџа
О каквој слободи ти причаш, леба ти. Кад будеш пребројао гласачке листиће из пепела и признао да ниси победио тада, онда се пери.
Препоруке:
127
47
2 субота, 05 октобар 2013 00:12
ти си заправо све ово замесио
Ниси ни ти Војо баш цвећка каквом се представљаш. Да није било тебе као никада ови не би дошли у прилику да овако растуре државу. Џаба се сад правиш невешт.
Препоруке:
125
44
3 субота, 05 октобар 2013 00:14
фристајло
Коштуница изјавио је да ЕУ угрожава слободу коју су грађани Србије стекли 5. октобра 2000. рушењем режима Слободана Милошевића.

Слободу!?
Сада сви они, који још увек мисле да Коштуници и његовој странци треба дати предност над осталима из те "револуције" размисле поново...
Неко, ко пледира да се бави високом политиком, као поменути, нема право да после 13 година "схвати" како је погрешио, а да избегне да то и призна.
Страшно, поражавајуће...
Препоруке:
73
26
4 субота, 05 октобар 2013 00:14
Peter RV
Covjek ne moze da izadje iz njegovog 5-oktobarskog transa.
Od cega se pametan stidi,......
Препоруке:
79
26
5 субота, 05 октобар 2013 00:19
фристајло
Милошевићев режим је гушио слободан живот земље и то је суштински разлог зашто га је народ срушио.

Суштински разлог је то што сте Ви и Ваша братија годинама плашили народ пропашћу ако га не смене, а кад сте видели да ни то није доста- искористили сте свесрдну помоћ запада да то излажирате.
Народ ће пре или касније- схватити и сазнати истину.
Ја то чекам.
Препоруке:
75
26
6 субота, 05 октобар 2013 00:26
Горан Јевтовић
"Идеја 5. октобра је пре свега слободна Србија и слобода је заиста стечена. Милошевићев режим је гушио слободан живот земље и то је суштински разлог зашто га је народ срушио.

Јели вам све то "о слободи" саопштио РОБЕРТ ХЕЛВИ, бивши пуковник америчке војске, зелена беретка, а касније стручњак за асиметрично ратовање и црне операције, које ЦИА изводи свугде по свету, који је "петоударнике" обучавао у Будимпешти?!

Доста је било више ћутања и коректности!
Господине Војиславе Коштуница, били сте на челу, и то сасвим свесно, покрета који је оформила, ујединила, организовала, обучила и са 107 милиона долара, изфинансирала обавештајна коалиција британских и америчких служби.

Тог петог октобра изведен је државни удар и завршена агресија западних сила на Србију, која је уведена прво у меку а затим и у потпуну окупацију.

И, доста је више лажи, нисте победили 24.септембра. Обманули сте Милошевића, ви лично, са непостејећим извештајем СИК-а!
Подмукло!
Препоруке:
111
24
7 субота, 05 октобар 2013 00:57
робокап
Ослободио си нас Коштунице од ФАБРИКА;РАДНИХ МЕСТА;ДОМАЋИХ БАНАКА; ВОЈСКЕ ,РАСТУРИО ДРЖАВУ;И у исто време омогућио да СЛОБИНИ ЛОПОВИ СВЕ ЗАДРЖЕ А БОГМЕ НИ ОВИ ТВОЈИ ПАЈТОСИ ИЗ ДОС_а СЕ ДОБРО ОВАЈДИШЕ.Јел имаш образ и храброст да се погледаш у огледалу.Лепо каже наш народ "КО С ЂАВОЛОМ -Ђинђић ТИКВЕ САДИ О ГЛАВУ МУ СЕ ОБИЈАЈУ" јел још важи онај предизборни слоган "ЈА СМЕМ ДА ВАС ПОГЛЕДАМ У ОЧИ".или што рекоше стари латини " ПУТ ДО ПАЛА ЈЕ ПОЛОЧАН ДОБРИМ НАМЕРАМА".Намере су остале пуста обећања а Пакао живимо.Ајд сад пљување по коментару.
Препоруке:
75
19
8 субота, 05 октобар 2013 01:04
Pobunjenik
DSS nikada neće biti patriotska opcija,šta god to značilo,dokle god budu mislili da je 5-ti oktobar bio pobeda ili postizanje slobode.
Naprotiv tada je Srbija i sručena u ponor malodušnosti,prodaje,predaje i propadanja.
Uništavanja ekonomije,morala i teritorijalne dezintegracije.
Dakle gurnuta u ropstvo.
Šta će biti videlo se iz aviona,ko je hteo da vidi.
To što bi neki da glume naivnost i naknadnu percepciju to je njihov problem.
Препоруке:
80
24
9 субота, 05 октобар 2013 01:06
Papini Marinci
Znaci Srbija je 5.Oktobra dobila slobodu a vec od 6.Oktobra pa do danas dobija znamo svi vec sta.
Препоруке:
76
8
10 субота, 05 октобар 2013 01:19
Ултравизитор
Војо, пензија и рибарење. Све остало је прејако за стомак.
Препоруке:
64
19
11 субота, 05 октобар 2013 01:19
А 2004. говорио је овако
Srbija mora da sarađuje sa Hagom
20.Nov.2004,
Beograd -- Predsednik Vlade Srbije Vojislav Koštunica izjavio je da Srbija mora da sarađuje sa Haškim tribunalom.

"Sa Hagom se mora sarađivati, ali kao i sa svakom drugom stvari, nešto se može postići danas, nešto sutra, a za nešto je potrebno više vremena. Napretka, boljitka, normalizacije odbnosa sa Evropom i svetom nema, dok taj balast ne skinemo sa dnevnog reda, ali jednostvano, ne može se sve istovremeno. Sarađivati se mora i sarađuje se do ispunjenja svih zahteva.

http://www.vesti.rs/Politika/Srbija-mora-da-saradjuje-sa-Hagom.html
Препоруке:
77
11
12 субота, 05 октобар 2013 01:24
Драгославић
Слажам се са вама Војиславе. Волео бих да нас мало више информишете о томе шта се дешавало за вашег мандата, која је игра била са Николићем на челу скупштине, у чему се нисте слагали са Кизом, зашто сте вратили мандат кад сте могли да саставите владу са радикалима, зашто сада не направите патриотски фронт са Дверима и радикалима, са српским родољубивим организацијама и појединцима. Спасите Србију! Ако сте спасавали Србију 5. октобра (што верујем да јесте) зашто сте сада тако пасивни. Ваше периодичне изјаве о томе како не треба делују салонски, ваљало би, да кажете, покренете и станете на чело патриота да спасемо шта се још спасти може. Дијаспора је вољна да финансира промене у правцу поштовања Устава и рушења рушилаца Устава!
Препоруке:
54
13
13 субота, 05 октобар 2013 01:26
Лажни победник
Сећате ли се како је Путин, октобра 2000, запрепастио тадашњу опозицију неспремношћу да призна победу Војислава Коштунице и позвао и њега и Милошевића да дођу на консултације у Москву. Путин није био спреман да призна Коштуничину победу зато што је знао истину: да овај није победио Милошевића у првом кругу гласања.
Препоруке:
72
14
14 субота, 05 октобар 2013 01:28
Ултравизитор
И да не заборавимо, Воја кандидат Зорана Ђинђића за председника Србије. Иначе познатији као легалиста и Уставобранитељ.
Препоруке:
65
14
15 субота, 05 октобар 2013 01:29
Из архиве НСПМ
Накнадна памет Војислава Коштунице
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/naknadna-pamet-vojislava-kostunice.html
Препоруке:
40
11
16 субота, 05 октобар 2013 01:54
SIMA
kad cete jednom shvatiti,zasto ovi rade ovo sto rade i nacin na koji rade.Rade ,jer im je omoguceno .Dobili su glasoe ovo da rade,i sa je sveti petar kriv za crnu trojku.Ne ,krivi su vasi prijatelji,komsije,rodjaci,ukucani i svi zajedno koji su glasali i koji se danas nebune.Nije problem u politicarima,nego u ravnodusnom i napcenom narodu.Nije mu za zameriti,jer kad je frizider prazana niko nema ni vremena ni strpljenja da razmislja o icemu drugom ,osim o prezivljavanju.Svesno smo dovedeni do tog stanja,i moramo se sto pre probuditi i trgnuti .
Препоруке:
42
1
17 субота, 05 октобар 2013 01:56
Влада Србија
@Геџа и остали
Не видим зашто се ви жалите?!
Па, сви ови на власти су Милошевићеви! Сви су "помало социјалисти" и помало југословенчићи, тј. помного ЕУрофилчићи!
Препоруке:
41
20
18 субота, 05 октобар 2013 02:12
Деда један
Добро,рушио си Милошевића,нека.Није био прави вођа Срба.Али морао си знати с ким и како.Морао си знати да начином рушења Срби постају вечити дужници тзв.помагачима.Такође си морао знати да булумента с којом си заиграо коло није ништа друго до голи плаћеник до голог плаћеника.Дакле учинио су тешку грешку.
Можда би ти то и опростили да се данас понашаш барем са 5% оне енергичности која те је тада дичила.
По мени, ова данашња булумента од власти мора десет пута пре да се руши од Милошевића.
Хајде докажи да си вредан своје харизме.Изађи на улице и реци НЕ овој велеиздајничкој банди.
Нема стајања све док и један велеиздајник не буде с ону страну браве.
Крени или нестани са српске политичке сцене и препусти место млађим и енергичнијим.
Препоруке:
58
7
19 субота, 05 октобар 2013 02:19
Радознао
Од кога су се Срби ослободили 5. октобра?
Од Руса? Американаца? Кинеза? Брисела? Ванземаљаца? Ко их је ослободио? Коштуница? Весна Пешић? Батић?Веља? Багериста Џо?
Препоруке:
69
8
20 субота, 05 октобар 2013 05:29
Србин Обични
Свако данас ужива у Србији! Кренимо редом:

  • Дио "грађанма" који је са оружјем устао да кроји резултате избора - ужива


  • Уживају сви они који су уз инострану помоћ рушили српску власт - значи ужива и Воја Гарави


  • Уживају и иностране службе јер су дошле главе српском народу 5. октобра


  • Ужива данас и цијели народ управо онакву "слободу" коју им је Војислав Коштуница уз помоћ америчких амбасада у сујкедним земљама донио.


И шта је ту спорно?

Споредан је једино Војислав Коштуница али не и споран.
Препоруке:
53
8
21 субота, 05 октобар 2013 06:07
Мићуновић
Неки злотвори једва чекају да зине Коштуница, да га дочекају на нож. То су вероватно "носачи шерпи, пиштаљки и лонаца". Дежурни остаци ДОСа, уствари плаћени провокатори. Коштуница јесте спор али јетемељан. Нешто му промакне. Подваљујуму. Бандити га подметну кад је тешко, а онда извуку тепих. Кукавички. Неспорно је да је Коштуница, својом привршеношћу СЛОБОДИ највише допринео да Милошевић оде. По свој прилици Воја се са Слободаном и договорио да не прави проблеме око сумљиве победе. ДОС није победио, него је наметнут. Иначе, да је поштења- гласови неби били "спаљени", наго још једномпребројани. Организаторима револуције из Будимпеште билоје једноставније да Чеда мазне ориужје из Косовске .... и да ДОС победи. Милошевић се понео хумано,иначе - могло је доћи до крви. Воја је данас једини који то признаје,али увек од "својих" наиће на "шамар". Издржаће Коштуњави, тврд је, такво му је презиме.
Препоруке:
30
46
22 субота, 05 октобар 2013 06:34
5 oktobar,promašaj
Da je gospodin kojim slučajem stavio u drugi plan mržnju svemu što je komunizam,i zajedno sa Miloševićem pravio strategiju odbrane od stranih sila koje su plele mrežu oko Srbije.Greška je učinjena onog dana kada je vlast srušena na silu,bila sam u Br,5 oktobra".Scenario kome ste i vi pomogli i ja u neznanju.Ja poznaje mnogo ljudi kao vi koji jednom pogode pet puta promašaj
Препоруке:
40
7
23 субота, 05 октобар 2013 07:04
Mi se branimo od svih vas
Vaša DS je krenula u rušenje svega što je građeno decenijama,pa zar sve nije valjalo ,ima li nešto da su komunisto dobro radili,ako ništa pa vi ste u tom vremenu sve postizali u životu do profesora fakulteta.Nije mi jasno da kao uman čovek niste selektivno menjali ono što nevalja,već ste sve stavili u jedan koš i dobro i loše.Euforija promene na gore izaziva takvu nesreću kod ljudi da smo postali nacija ubica samoubica,manijaka,pedofila,čedomorstva ,podatak iz dnevne štampe.Ovo nije naša Srbija,zatrpani smo "blatom" koje nije naše,ko ga je doneo za pare, neka ga stavi na leđa svoje porodice i neka ga nosi zajedno sa svojim istomišljenicima.
Препоруке:
29
7
24 субота, 05 октобар 2013 08:01
иди док си млад
Идеја 5. октобра је пре свега слободна Србија и слобода је заиста стечена.

Од револуције 5. октобра поново је све у рукама хрватских и словеначких крвника и њихових јаничара. Све је исто као "слобода" после 1944.

Титове и Александрове београдске усташе раде свој посао.
Фриком на сваком кораку да те опомену где живиш.
Препоруке:
53
9
25 субота, 05 октобар 2013 08:08
Gordana
Pa da, najveci problem u Srbiji je Voislav Kostunica. Imamo kao, neku drugu opoziciju i bolje ideje i resenja?! Ajde da ih nabroimo...Manite se spinivanja po receptu DSa. EUu je Kostunica najveci problem i ambasadori, koji sastavljaju srpsku vladu vec godinama, samo njega niukom slucaju ne dozvoljavaju u istoj. Ne govori li to dovoljno o stanju stvari?!
Препоруке:
35
38
26 субота, 05 октобар 2013 08:13
Boris
Da Voja tada nije pobedio zemljom bi danas vladala tadašnja vlast ( Ivica, Bingulac, Mrkonjic, Vucic, Toma itd.)
Препоруке:
31
19
27 субота, 05 октобар 2013 08:22
Нина Петровић
Срам те било учествовао си у НАТО пучу 5 октобра 2000. године, са Милом Ђукановићем уништио си Савезну Републику Југославију државу бомбону, киднаповао си српске родољубе и послао их у језуитску хашку тамници, на крају позвао си народ да гласа за велездајника Томислава Никаолића иако си знао да га српски непријатењи доводе на власт да што брже преда Космет, јер Борис Тадић никада неби потписао предају.
Препоруке:
47
28
28 субота, 05 октобар 2013 08:48
Дринко Кончаревић
Да, слобода је остварена и трајала је један дан. После тога, настављено је са још већом пљачком народа и народности. Један од пљачкаша, изрекао је на телевизији критику социјализма, која у скраћеној верзији гласи: "спрам наши капацитета, колико ми можемо да покрадемо, социјализам је изградио веома мало". После тога нисам више чуо за њега. Успут, да споменем и једног "политичара" из БиХ, који се прославио реченицом: "Марија Терезија је крива што није направила боље путеве...". Ето то су наши ослободиоци и њихове "бисер изјаве". верујем да их има више.
Препоруке:
43
7
29 субота, 05 октобар 2013 09:20
Dragan
Znači ovaj neobavešteni još nije uvideo svoje greške, nego i dalje zakrmio u pogrešnom pravcu.
Препоруке:
46
17
30 субота, 05 октобар 2013 10:45
Jasna*
Auu ovaj bas ne odustaje .Koje slobode su gradjani stekli 5.oktobra,Kostunice?Stekao si je samo ti, tvoj drug Djiki i vasa kamarila da pljackate,peljesite i ocerupate Srbiju,da cemo se tesko oporaviti i uspraviti od te vase "slobode",ako ikada?Kostunici bi bolje bilo da se pokrije usima i da cuti,a da negde u tisini svoje sobe dobro saslusa Milosevicev govor!
Препоруке:
44
14
31 субота, 05 октобар 2013 10:53
Љуба
У овој земљи поштовани др. господине Војо, Ви и Ваша ДСС, сте толико забрљали да је пецање Ваш најбољи избор. Имали сте прилику, ал џаба!
Препоруке:
40
18
32 субота, 05 октобар 2013 10:59
Dragan
Ovo je pravo lice i DSS-a i Koštunice. Drago mi je što me nikada, za razliku od mnogih nije uspeo obmanuti svojim "patriotizmom"
Препоруке:
41
21
33 субота, 05 октобар 2013 11:15
Radgost
Tako je,EU ugrozava slobodu gradjanima Srbije.
Proganja siromasne Srbe koji nude svoje bubrege na prodaju!
Препоруке:
29
3
34 субота, 05 октобар 2013 11:29
МЈ
Коштуница је био теоретичар, европљанин и легалиста, Вук и Тома националисти, Лабус и његови експерти су били за интеграције, а СПС заступник понижених и увређених; пензионера и Срба са КИМ. Онда је Коштуница показао какав је председник и премијер, Вук је постао европљанин, Тома лидер националистичке странке, Лабус је отеран и заборављен од својих експертских другара, а СПС се ослободио Слобе и Срба са КИМ, а пензионере су пребацили у надлежност свог млађег брата ПУПС-а. Сада је Коштуница националиста и легалиста, Тома европљанин и интелектуалац, Вук теоретичар, Лабусови екпертски другари су против интеграција ако се претходно не изврши регионализација, а СПС је на тешком државном задатку где ризикују каријере и животе јер су се за наше добро ослободили Слобе, КИМ, пензионера, Срба... "А где смо ми, наивни, што смо се дизали на" Боже правде?
Препоруке:
45
4
35 субота, 05 октобар 2013 11:32
поп и берберин
тешко земљи којој је коштуница патриота
Препоруке:
38
18
36 субота, 05 октобар 2013 11:38
Reddy
Izdajnici na vlasti, izdajnici u opoziciji!. Može li se šta gore od ovoga desiti jednoj zemlji i jednom narodu? Ovaj bi da nastavi sa izdajom i prodajom zemlje i naroda. Uz to nsposoban i nemoralan čovek. Pa još doktor nauka koji bi da uči mlade!?!?!? Čemu? Izdaji i nepoštenju! Znam još jednog takvog. Tinkering craze! jedino nije imao javnu funkciju a na svo slovo hvlai i piše afirmativno o ovom srbijanskom kameleonu. Koliko ih je samo? Nije, valjda, više od nas ostalih.
Препоруке:
33
17
37 субота, 05 октобар 2013 12:13
Jedan komentar sa NSPM-a
понедељак, 26 јануар 2009 22:35
prava gospoda
Ne razumem gospodina Vukadinovića: da li on očekuje da će gospoda iz DSS-a da se spuste na nivo radnika i seljaka? Ili da se druže sa izbeglicama iz predgrađa? Ne, gospoda ostaju gospoda! Meni se DSS dopada baš zbog toga što je gospodska partija, zbog njihovog prezira prema masama, znoju, sirotinji... DSS mi deluje kao neko udruženje aristokrata, klub lordova... I ne vidim nešto neobično u činjenici da aristokratija oseća prezir prema realnoj politici. Znam da ću mnoge iznenaditi, ali moram reći da verujem da DSS svog idealnog partnera treba da traži u LDP-u. DSS i LDP su jedine elitističke partije, a ja bih dodao - aristokratske!
Препоруке:
25
24
38 субота, 05 октобар 2013 12:23
Jasna*@Vlada Srbija
"Sto se bunite ,pa zar nisu opet na vlasti Milosevicevi ljudi?"
To sto su ponovo Milosevicevi ljudi na vlasti,ne znaci da oni vode Milosevicevu politiku.I vrapcima je jasno da je ne vode ,vec nasuprot vode 5.oktobarsku politiku koju je zapoceo "oslobodilac"Kostunica.Tako da su vam bedni pokusaji "pranja""oslobodioca" Kostunice,kroz prljanje Milosevica.
Osim toga od 2000. do 2008."oslobodilac"Kostunica je aktivno ucestvovao u vlasti ,a bas u tom periodu je izvrsena najvecim delom pljackaska privatizacija.Da li su i za to opet krivi Milosevic i Milosevicevi ljudi?
Препоруке:
25
18
39 субота, 05 октобар 2013 12:47
Веља
Може нама сада, из ове перспективе, изгледати да је милошевићево доба било боље, него ово сада. То, у неким аспектима, и јесте тако. Такође можемо целокупан процес свргавања тог режима, разумети искључиво као резултат планова евроатланских обавештајних структура. И то је, чини ми се углавном тачно. Међутим, нису баш све ствари тако црно-беле.
Погрешно је сад идеализовати Милошевића. Не улазим у то да ли је и иза њега стајала нека западна сила. Он сам је такође доста допринео Петом Октобру. Кад се сетим бахатости СПС и ЈУЛ функционера, који су се богатили током рата и санкција; пљачке народа преко Језде, Дафине и хиперинфлације. Плате од 5 марака. Сетимо иритантног програма који нам је пласиран са Пинка и РТС-а, типа Јул је кул. Санкција Републици Српској, издаји Крајине итд.
Пуно погрешног је радио милошевићев режим, што је олакшало посао западним силама да нас изроваре. Ако то не схватимо, бојим се да ће нам се нешто слично стално догађати.
Препоруке:
31
18
40 субота, 05 октобар 2013 13:42
Gordan
Ideje 5. oktobra su propale, nisu realizovane zahvaljujući nesposobnosti i nemoralu lidera DOS.Lažni moralisti i pravdoljubci ala Mićunović,Đinđić, Labus, Drašković, Hiber, Dinkić, Živković, Čanak, Jovanović,Korać, Svilanović obmanuli su građane Srbije, iako su imali apsolutnu vlast. Zato su danas na vlasti isti koji su i bili do 5. oktobra.
Izgubljenih 13 godina ne može se nadoknaditi, a lustracija za pomenute bila bi slaba uteha.
Препоруке:
29
5
41 субота, 05 октобар 2013 13:49
Đetić
Ajde bre Vojo malo na odmor do Belanovice.
Препоруке:
21
14
42 субота, 05 октобар 2013 13:51
раја
Каква је то слобода где свако може рећи што хоће али то нико неће да објави ако се не поклапа са режимским мишљењем. НСПМ је изузетак. Такву смо слободу имали и у Брозово време, а Милошевић је под контролом имао две дневне новине и једну телевизију, а све остало је припадало његовим противницима. Данас режим има све под својом контролом.
Препоруке:
43
3
43 субота, 05 октобар 2013 14:16
Gordana
E, sada, posle svih ovih komentara, konacno sam shvatila; Samo da se oslobodimo Kostunice ima da nas krene , sve ce da bude savrseno, sve ce da se dovede u red pa da zivimo ko bogovi.
Bas vam hvala komentatori, otvoriste mi oci i razjasniste pozadinu svih zala koja su nas snasla.
Dakle , ukloniti Kostunicu, odakle?Sta se onada desva? Koje su to spasonosne ideje i programi?Ko nam to nudi neku bolju i delotvorniju ideju od odustajanja od EU i (bar pokusaja) neutralnosti? Mozda vi znate?!Obavestite me - bicu zahvalna!
Препоруке:
23
26
44 субота, 05 октобар 2013 14:16
Јанко
Овом медијском ритуалном заклетвом да остајеш на НАТО путу до смрти и да га се не одричеш и да са њега нећеш скренути никада, покопао си себе политички, Коштунице. А можда је баш то Велики брат преко Вучића на овај дан и тражио од тебе. Али Бога не можеш обманути, а народ ти то неће опростити - да се после свега овако додвораваш његовом Џелату.
Препоруке:
23
10
45 субота, 05 октобар 2013 14:36
Otrovno i impotentno!
Kao i obicno od kostunjavog.
Jedan red pametno pa drugi red bedasto, kaj ne.
EU to zaista cini, ali od cega ste vi oslobodili Srbiju na danasnji dan? Od Srbije jedino.
A zasto: za sebe same. Niste za Srbiju.
Препоруке:
29
10
46 субота, 05 октобар 2013 15:14
Vlado
Pa ti si Kostunice unistavao tu slobodu saradjujuci sa zapadnim centrima moci tj sa tom istom Eu. Mnogo si ti navodno naivan i neobavijesten .
Препоруке:
31
11
47 субота, 05 октобар 2013 15:47
Gotov je
Ovaj ko Drašković... Svi će ga odbaciti. On ima neku svoju istinu... Petog oktobra izvojevali slobodu... ??? Bože sačuvaj! Pa ovo je gore od Vučića.
Препоруке:
32
10
48 субота, 05 октобар 2013 15:53
boban
Sloboda u Srbiji?
Napisem komentar u New York Times I uvek mi ga objave.Napisem komentar u srpskim novinama i skoro nikad ga ne objave.

Vojo, krivis strance za pljacku Srbije,sto nije istina.Stranci su samo iskoristili priliku.Srbiju su pokrali,rasprodali I unistili domaci talenti ,udruzeni u DOS.Naravno u tome su im pomogli korumpirani tuzioci,sudije I policajci.
Da li je neko odgovarao do sada?
Dozvolili ste da Hrvati I Slovenci zavladaju trzistem hrane u Srbiji.Tragedija,diverzija.
Препоруке:
35
4
49 субота, 05 октобар 2013 16:07
Ovo me dotuklo
Ko vlada Srbijom??? Tačnije kako se oni ciklično menjaju? Eno ona Mihajlović i onaj Knežević većali kako da rasture Srbijagas i Južni Tok. Pa zovu i Čovića... Još im samo Dušan Mihajlović fali.... Bože me sačuvaj. Izvinite vi germanofili i anglofili. Vi znate da ovde nema ni vlasti ni državnika. I zato vam je EU raj a Angela ko Isus... A meni Putin, pa smo na istom. Ustvari slažemo se. Svi se slažemo da treba da vladaju stranci jer Srba nema. Lepo reče Konuzin. Pardon, Koštunica je i tu poseban. On jedini misli da nam niko ne treba sem njega lično. Ha-ha-ha! Kakva smejurija, da ne kažem piz...
Препоруке:
24
7
50 субота, 05 октобар 2013 16:07
B.
O,pa kako da ne, slobodu je doceklo onih osamdesetk, ili koliko bese, siptarskih terorista i ubica koje je upravo Kostunica pomilovao.
ali je zato ceo drzavni vrh, ma kakav on bio, bio je nas, i mi smo ga birali, pa ako su nekome bili krivi onda su to bili gradjanima Srbije pa su njima trebali i da, eventulano, odgovaraju, kao i brojne generale i druge visoke oficire BRANITELJE drzave i naroda, poslao u haski kazamat. Iz njega mnogi nikada nisu i nece izaci jer su tamo docekali smrt. Uglavnom nasilnu. Iako su oni, navodno, dobrovoljno (pri cemu je Seselj stvano izuzetak), drzava koju je olicavao gospodin Kustunicaa, nije im pruzala nikakvu pomoc, pravnu, ili bar moralnu. Ali odakle svim tim DOS-ovcima moral? Tesko i da znaju sta je to.
Препоруке:
20
4
51 субота, 05 октобар 2013 16:14
факат
Па Милошевић беше амерички ђак... Па он је препустио целу Крајину, пола РС итд... Није грехота што смо га сменили... Коштуњави не беше јак да се, после тога, одупре овим западним олошима... Ко је наставио и до краја понизио Србију? Па они који су са Милошевићем седели до 2000.: Тома, Ивица, Аца...
Препоруке:
23
26
52 субота, 05 октобар 2013 16:17
boban
Gordana @ bolju opciju nam nude Dveri.Postenje,ispitivanje porekla imovine od 1990. do danas,okretanje Rusiji, briga za Srbe,zastita porodica,solidarnost,domacinsko vodjenje zemlje,zabrana prodaje poljoprivrednog zemljista strancima....
Препоруке:
16
9
53 субота, 05 октобар 2013 16:30
Slavomir Srpski
Lepo rece Voja da su oslobodili Srbiju od Mira_Sloba_Jul rezima, Dafine, lopovluka. Ali Voja nije mogao da prevlada jer vecina u DOS su bili uz Z.Djindjica koji su postepeno razbijali Srbiju. Istina je da se Voja borio da dospemo do pravne drzave i demokratije, ali vidimo da je imao vecinu protiv pa sada vidimo kakva je pravno-ustavna ova drzava, i Ustavni sud koji ne brani Ustav.

Vidim da se vecina za sve to okomila suludo na Voju, iako je on bio prvi koji se borio protiv toga i kolonizovanja Srbije, pa je i i licno za to platio, i jos placa mrznju stranih ambasada u Srbiji. Ali i najvecu mrznju sadasnjih vlasti kojima je on jedina opozicija. Ovi koji ga napadaju ovde, napadaju i jedinu prostalu doslednu opoziciju u Srbiji, sto znaci da su ili zlonamerni ili dovoljno priglupi za bilo kakvu instrumentalizaciju, u korist sadasnje vlasti koja razbija Srbiju i vodi je u kolonijalnu zavisnost od Brisela. Zao mi je da vidim ovakve na NSPM, jer mrznja isgleda rusi Srbiju.
Препоруке:
18
25
54 субота, 05 октобар 2013 16:30
Peter RV
"EU ugrozava slobodu koju su gradjani Srbije stekli 5.Oktobra"?
Petog Oktobra ,Vojislave ,je bio dan kad je EU (plus Vasington) dobila apsolutnu slobodu za formiranje 'srpskih' vlada. Tako ste i vi, voljom stranih ambasada, bili dosli na vlast. Zato, umuknite jedamput sa vasim objasnjenima dogadjaja, kojeg vec svako razumije- sem vi.
Препоруке:
27
10
55 субота, 05 октобар 2013 16:32
Брада
Ту "слободу" вам је подарила ЕУ. Како сад то да је она угрожава? "Слобода" за коју сте се ви тада борили није угрожена од ЕУ, она је баш таква каквом су је замислили владари живота и смрти. Или сте мислили да ће вам они подарити слободу какву ви желите?
Препоруке:
23
6
56 субота, 05 октобар 2013 16:39
Coki
5. oktobar siptarima doneo drzavu.
Препоруке:
28
4
57 субота, 05 октобар 2013 16:41
Peter RV
@факат
Evo vam jos jedan 'fakat'.
Milosevic je poginuo braneci Srbiju ,do kraja. Da osvjezite sjecanje, procitajte njegovu 'odbranu' pred Haskom Inkvizicijom, kao i njegovu poruku Srbiji 3-eg Oktobra
Dacic je isto toliko njegov sljedbenik koliko su i Vucic i Nikolic- Seseljevi.
'Fakti' su tvrdoglave stvari, zar ne?
Препоруке:
32
7
58 субота, 05 октобар 2013 16:48
Мићко
У политици аутократија (цецаризам, класична диктатура...како кад).
У економији експлоатација (колективни власници : политички функционери & директори & њихови рођаци и другари).
У култури Свет плус (Јелена Бачић - Алимпић и њена крилатица : "Киндер јаје задатак даје!", врачара Миља Регулус, исхабани Минимакс који у студију крка печење док народ гладује итд.).
На улицама разбојници и табаџије са пиштољима за појасом. Мало се ради бело, мало жуто, мало цигаретзе, мало гориво. И подупиру се доминација и експлоатација из тачке један и два.
Најмањи проблем је била спољна политика. Мада би се и ту могло штошта приговорити.
Зато је Коштуница у праву.
Је ли то тако тешко схватити?
Сваког 5. октобра увек исто.
Уз, вероватно, придошле психо-ратнике из Алекове кухиње.
Препоруке:
14
17
59 субота, 05 октобар 2013 17:34
Комнен Коља сератлић
Не читам осврте прије него што поставим осврт. Овога пута прочитао сам десетак. Стекао сам утисак да неки навијају за Звезду, а неки за Партизан, односно да су навијачки. Господин добри и поштени професор Војо, сам је себи пресудио. Нажалост, нема два посто да више икада дође на власт. У времену док је владао и могао да влда, прокоцкао је много тога (не волим ријеч "шансе"),а то се у политици кажњава. Након избора 28. децембра 2003. године,правио је коалицију са онима које данас, како се то каже у народу, "на сава уста" критикује. Тада смо писали и освртали се да ће га такво понашање буквално "одувати" са политичке сцене. И то се десило. Ако је ико накнаднопаметаш, онда је то добри и поштени господин професор. Хвали пироманску петооктобарску, бирократско-анархо револуцију, тврди да је та револуција побиједила диктатуру и да је ДОС демократски. Е, данас се ви, драги Војо, шта је досизам донио. Ниједан ИЗАМ није донио српском народу толико несреће као досизам.
Препоруке:
20
5
60 субота, 05 октобар 2013 17:41
velike čeljusti
Raspad države i nacije smrdi od 5. oktobra kao što riba smrdi od glave, a ove slobodarske ribice su obične pljuckavice prema belosvetskim ajkulama koje nas još nisu dokrajčile!
Препоруке:
20
3
61 субота, 05 октобар 2013 17:51
Stanic Milan
Stanic M. - puk.Jevtovic

Postovani,
Svaka Vam cast i cest na komentaru.Tako zbori casni srpski oficir bez obzira na cinjenicu ,da Vasa saznanja u toku sluzbe imaju izuzetnu osetljivost i licnu dogovornost i nisu za publikovanje.
Iako se negde mimoidjemo od mene 100 pluseva.
Pozdrav,
Препоруке:
19
1
62 субота, 05 октобар 2013 17:53
Branislav Zekic Zeka
Kostunici se moze zameriti mnogo toga uglavnom ne za ucinjeno nego neucinjeno. Ali sramota je sto ga za izdaju optuzuje vladajuca izdajnicka klika ucenjenih srpskih glavelesina; Vucica, Nikolica, Dacica, Tadica...Ovoliki broj negativnih komentara znak je da ekipa simpatera SNS/SPS polako preuzima...
Препоруке:
17
11
63 субота, 05 октобар 2013 18:54
бањалука крајина
Ја му не вјерујем ни једну једину ријеч. У то вријеме био сам средњошколац, наравно и нисам подржавао Милошевића као и већина Срба из Републике Српске, сматрали смо да нас је издао и продао западу и његовим слугама, али исто тако доста нас је знало шта је опозиција Србије, и шта је 5. окотобар. Не могу да схватим да неко подржи следбенике оних који су вас бомбардовали, а они упорно шта год ви урадили настављају да вас туку. Коштуница је остао празна љуштура, никакав он патриота није, већ као и већина њих плаћеник који је из ко зна каквих порива уништавао Србију. Ови што сад владају су још гори, гледамо Србију и крстимо се, из веће пропасти у још веће глупости, политичари су ми јасни, али шта се десило са радикалским гласачима, да тако много људи промјени идеологију, и гласа за уцјењеног Николића и Вучића, ако не схватате то је она изврнута усташка идеологија издајника.
Препоруке:
18
11
64 субота, 05 октобар 2013 19:17
Marjanski
"Pobedio" si boljega od sebe.
Препоруке:
20
6
65 субота, 05 октобар 2013 19:30
Горан Јевтовић
Stanic Milan

Уважени Милане, хвала за коментар.
Сазнања којима располажу овакви као ја, а није их мали број, одавно су зрела за публиковање, зато што се тог уклетог дана десио слом не само Србије, већ Српства у целини од чега ћемо се тешко опоравити.

Никада нећу прежалити што их нисам "публиковао" у реалном времену или нешто мало иза тога. А могао сам и то театрално и врло успешно. Нисам се бојао губитка главе, јер то би ме следовало, већ је, све негде до 2003. године постојала шанса да се много тога исправи.
То преживљавам и дан данас као озбиљан промашај и свој лични и велики грех.

Свако добро и срдачан поздрав.
Препоруке:
19
7
66 субота, 05 октобар 2013 20:30
Рино о-о то
И од мене сто плусева за Горана Јевтовића.
Препоруке:
16
4
67 субота, 05 октобар 2013 20:56
Srbin Ponosni
Gospodin Kostunica "zaboravlja" da je obaranje Milosevica izvrseno zahvaljujuci americkoj politickoj I finansijskoj podrsci, sto je potvrdio I bivsi ambassador SAD u Beogradu Viljem Montgomeri. Pre nego sto je stupio na ovu funkciju vodio je operaciju pripreme "5. oktobra" iz sedista u Budimpesti. Lider DSS je deo ucesnika prevrata u americkoj reziji I zato bi mu bilo bolje da cuti.
Препоруке:
19
7
68 субота, 05 октобар 2013 21:04
Благоје
Нисмо ми 5. октобра 2000. стекли никакву слободу, већ је тада успостављен марионетски поредак који и данас влада овом земљом. Треба направити критичку дистанци и срушити мит о 5. октобру као неком позитивном догађају у нашој историји.
Препоруке:
22
1
69 субота, 05 октобар 2013 21:21
alegorija
Koštunica hoće da kaže da smo 2000. izgubili "demokratsku nevinost" a sve govori da smo zapravo nedemokratski silovani, već posle devet meseci je bilo jasno da se rodila još jedna nakaza zapadnjačke demokratije!
Препоруке:
24
2
70 субота, 05 октобар 2013 21:30
@Mićko Sociolog
Pad morala nema veze sa Miloševićem. Ovde postoji termin 90-te. To je mit. Da je Sloba to zabranjivao bio bi još veći "diktator". To je TRANZICIJA ili Perestrojka. Za zapada prvo prodre ono najgore. Setimo se Poljaka i šverca a nisu imali sankcije i rat već pomoć zapada. Setimo se procvata porno industrije u Mađarskoj i Češkoj. Setimo se prostitucije u Ukrajini i Moldaviji. Jedna od hiljada devojaka tako uspe u životu. Decu su nam odvodili,vrbovali, krali... A sad je glavni pedofil "neki profesor" iz Zrenjanina ili sl. koji se prehranjivao švercom porno sadržaja...Demokratija sazreva u ciklusima. Ona traži vreme. Uostalom i novac tj. kapital je takav. Ne možete zadnji dinar dati za Mercedes i infrasrukturu. To mora da se zaradi. Pa prvo stara štedljiva elektro lokomotiva, a tek onda brze pruge... Nama i danas popuju lažovi kao 90-tih. Vidite Dačića... Na Pinku(kao na Fokusu) varaju narod. "Pronađite tri razlike. Nazovite odmah"...
Препоруке:
17
3
71 субота, 05 октобар 2013 21:38
Горан Јевтовић
Рино о-о то

Да није превише сто плусева? Шалим се, наравно.
Хвала уважени "Рино о-о то" и волео бих да се вратите на ранију динамику коментарисања које, иначе, представља својеврсно благо.
Срдачан поздрав.
Препоруке:
17
4
72 субота, 05 октобар 2013 22:15
bog dano vic
kostunici svaka cast da ne bi njega i njegovih u zitistu nikad ne bi bio podignut spomenik rokiju balboi hvala kostunici i njegovima sto toliko ucinise za nas boljitak...za napredak nase mile srbije
Препоруке:
13
4
73 субота, 05 октобар 2013 22:18
Рино о-о то
Најсмешније (тужније више) делује осећај неких уличара да су учествовали у нечем великом 5. октобра. Они су се надали (пази ово!)да ће бити боље?! Србија је била слободна једино у Милошевићево време у читавом ХХ веку! Тада је било милион антирежимских медија док су овом народу истовремено сипали бомбе одозго! Да гледаш филм о овоме па знао би ко је будала а тек када у тој будалаштини ( против себе и народа коме припадаш) учествујеш без мозга онда је трагедија немерљива дугорочно. 5 октобар је најсамодеструктивнији догађај у историји српског народа без премца зато што је укинуо слободу српском народу под фирмом "борбе за слободу"! Сви учесници 5. октобра су саучесници у последњем колективном убиству српског народа индукованом од споља. Од те кривице никада неће моћи да се оперу па макар побегли у бели свет и било где! Свака улица ће за њих бити проклета довека.
Препоруке:
25
4
74 субота, 05 октобар 2013 23:07
Рино о-о то
И још нешто...
Окупација српског народа је била неминовна (српски народ је малобројан а подигла се велика удружена сила: прво економски - санкцијама, потом гебелсовскомедијски, па оружјем и на крају произодом те патње уличносамодеструктивно). Али постоје начини како се окупација прихвата. Свака окупација рађа један ослободилачки ресурс еволутивно, здрављем. 5. октобар је зликовачки зато што је то здравље , то поновно ослободилачко рађање дугорочно укинуо српском народу!
П.С.
Горане Јевтовићу, велики поздрав.
Ипак јесте за сто плусева!
Препоруке:
19
2
75 субота, 05 октобар 2013 23:28
Самуило простачина
Збор дервиша? Или лешинара?Или хазардера.Тера кера по сто педесет квадрата,па истера сто тајних актера из свога халата.Док се сетите, он узео палицу и дрма државицу.Брига њега брија ли се владика макар био Качавенда
Препоруке:
1
4
76 недеља, 06 октобар 2013 00:17
Ернан Кортес или Пиштољ који је Рокфелер поклонио Милошевићу
За оне којима се не свиђа мој ник, имам резервни; Пиштољ који је Милошевић поклонио Насеру Орићу. Ваљда за заслуге у млаћењу Срба, шта би друго!?
Сад коментар; јако ме чуди да сви који мрзе Коштуницу а воле Милошевића, имају струје по цео дан, па куцкају по компјутеру! Зар се нису вратили у оно патриотско време кад смо по 14 сати седили у марку јер је Милошевић испоручивао нашу струју свом другару Туђману, који је млатио Србе по Крајини?
За пуковника Јевтовића (у његовом стилу); ало мајсторе, кад толико знаш о рушењу власти, 'ајде 'леба ти организуј нешто у Будимпешти па сруши ове социјалисте, Милошевићеве настављаче који распродају државу, као што је и он радио. И Вучића, са којим си био близак.
Оно о победама на ауто тркама Милошевићевог сина, иначе регрута 1999. питаћу те касније, то мора да знаш, јер дреждао си на аутопуту Београд-Ниш кад је Маркић пробао кола. Све у славу Србије, наравно, не као издајник Коштуница! Јел тако мајсторе?
Поздрав у твом стилу; тунг.
Препоруке:
14
14
77 недеља, 06 октобар 2013 01:02
Турас
Коначно да неколико људи (Г. Јефтовић, Фристајло...) оно што се шушкало и усмено преносило данас отворено на НСПМ објаве. Питао сам се читајући Влајково опроштајно писмо да ли је могуће да је овим "петоударницима"како их Јефтовић назива, толико мало стало до ове НАШЕ отџбине.Како није овога Коштуницу срамота (можда је такав духовни инвалидитет код људи без фамилије)да лаже да је победио Милошевића ЗАДЊЕГ србског председника. Сви знамо тај петооктобарски јефтини западњачки сценарио. Паљење скупштине да би се уклонили трагови избора на којима је победио Милошевић.Такође знамо и ИСТИНУ о земунском клану и Црвеним береткама са Легијом и људима који су невини у затворима.О Д. Михајловићу ,Карлеуши и Д. Малешевићу кога сам лично познавао.Колико отупелости,дрскости треба да једну заблуделу душу надвлада грамзивост и похлепа,да се заборави своја отаџбина ? Оправдано је (то је можда истина)да Србија није њихова отаџбина. Да су изроди:Оно што се грбо роди, за живота нико не исправи".
Препоруке:
11
6
78 недеља, 06 октобар 2013 01:34
Горан Јевтовић
Ернан Кортес

Омиљени мој Ернане, "шпански освајачу" и "љубитељу Мексиканаца", 107 милиона долара коштала је "патриотска" операција "освајања слободе", на чијем челу је стајао Војислав Коштуница.
Стварно је утрошено 72 милиона, остатак је једноставно "нестао".
Ви сте и даље убеђени да он о свему томе појма није имао?

Операцијом је руководила британска обавештајна служба преко свог резидента за Балкан, Ентонија Монктона (пуно име Ентони Колијер Леополд Монктон). То је онај који ће иначе руководити акцијом "Сабља", "пре" и после!

ЦИА је, као и увек, имала улогу оперативног извршиоца "радова".
Нисам ја измислио пуковника Роберта Хелвија ("стицајем околности" имао сам прилику да га упознам), Дејвида Блека, Вилијема Монтогомерија, Мортона Абрамовица, Џејмса Лајона, Џона Нејбора... Пјера Проспера...

И све њих, сви лидери ДОС-а познавали су перфектно!
И још тада им је предочено шта се од њих очекује и шта следи са СРЈ и Србијом. И са Косовом.

И шта даље писати, Ернане?
Препоруке:
12
5
79 недеља, 06 октобар 2013 02:21
Мићуновић
Да, стварно. Коштуници некад нешто промакне. Рецимо промакло му је ко је финансирао 5. октобар и ко је обучавао "демократе" у Будимпешти.
Препоруке:
10
4
80 недеља, 06 октобар 2013 02:27
За Мићуновића
Претходни коментар, недеља 2:16, је за Мићуновића а не Мићуновићев.
Препоруке:
1
1
81 недеља, 06 октобар 2013 04:33
Србин Обични
Није доле цитирани коментар посебно вриједан да се осврћем на њега због његове памет, већ због његове демагогије:


бањалука крајина субота, 05 октобар 2013
...У то вријеме био сам средњошколац, наравно и нисам подржавао Милошевића као и већина Срба из Републике Српске, сматрали смо да нас је издао и продао западу и његовим слугама...


Колико се сјећам, а добро се сјећам, Милошевић је од почетка па до краја имао подршку већине српског народа и у Србији, и у Босни и у Хрватској. И мора му се признати да је добро знао шта народ осјећа и чега се боји (Усташије). Наравно да током рата нису сви потези српског руководства били популарни, поготову не у Србији а дијелом и преко Дрине. У Србији се дио народа отуђио а роварили су и многи (Вук, Ђинђић, Коштуница...) Преко Дрине то већ није био случај тако да је Милошевић био и ОСТАО у очима већине српског народа човјек који нас је водио у нека тешка времена. Због тога је прича из бањалуке обична глупост и лоша демагогија
Препоруке:
11
4
82 недеља, 06 октобар 2013 10:06
Поштовалац НСПМ
Видим да су многи коментатори врло страсно одреаговали, у суштини Милошевић јесте био диктатор али се није плашио. За вишње циљеве човек мора да има петљу а једина надокнада за то је чињеница да си нешто за отачаство урадио. То да ли је било демократски повући се 2008. или не је за мене само изговор због претње ЦИА-е да ће те убити. Тада се ниси смео повући и препустити земљу злим силама, зато данас плаћамо далеко већу цену а слободу ћемо тек морати да освојимо. Ниси нас НИ ти ни Ђинђић ослободио Војо тада је народ бирао а данас бира ЦИА. Живела Србија.
Препоруке:
3
5
83 недеља, 06 октобар 2013 10:13
@Ernan Kortesic
Sitni provokator izdajnickog krila DB demonstrira koliko su izandjali, nije cudo sto ih je okupacioni upravnik otkacio.
Препоруке:
9
4
84 недеља, 06 октобар 2013 11:41
Бојан, Приштина
Слободу смо имали само за време Слободана.

Слободана сте срушили ви новцем унесеним споља преко Мађарске што ни сами не кријете. Тај новац смо платили ми, тако што смо западу предали целокупну привреду и све фабрике, оне најбоље су они откупили заједно са тржиштем, оне средње попут нпр Клуза, Раковице итд су затворили и имовину распродали а оне које су пословале тек толико да радници зараде неку беду и да не буду на улици сте одма угасили.

Банке сте им предали, царине ускоро укидамо и почињемо распродају ораница, Епса и Телекома после тога Србија више неће постојати.

То је највећа тековина 5 октобра.
Препоруке:
7
2
85 недеља, 06 октобар 2013 12:49
Турас
"Славомир српски" Ovi koji ga napadaju ovde, napadaju i jedinu prostalu doslednu opoziciju u Srbiji, sto znaci da su ili zlonamerni ili dovoljno priglupi za bilo kakvu instrumentalizaciju, u korist sadasnje vlasti koja razbija Srbiju i vodi je u kolonijalnu zavisnost od Brisela." Ви сте оптимиста (нећу да кажем да сте глупи-као што ви нас називате)по питању ВК. Ви НАМЕРНО превиђате ДОСовску политику са ВК на челу и сада у РЕЗЕРВИ. ЗАШТО ВК не помиње УЗРОКЕ досадашње 13 годишњег мрцварења Србије , којим је он допринео и један од главних КРИВАЦА данашњег стања, које "лукаво"прећуткује "Новостима".С.Милошевић је гршио, много што нам се не свиђа у тадашњој политици Србије -под санкцијама-то не заборављајте . Али ОВИ ВАШИ су својски такво стање помагали.Лидер ДОСа Ђинђић је захтевао да се Србија бомбардује! О чему ви Славомире причате; то сигурно није србски.
Препоруке:
8
3
86 недеља, 06 октобар 2013 13:39
@Горан Јевтовић
Осећам потребу да се придружим поздравима које вам упућују неки коментатори. Надам се да има још часних официра као што сте ви, да ипак није све изгубљено.
Препоруке:
7
3
87 недеља, 06 октобар 2013 17:57
Ернан Кортес или Пиштољ који је Рокфлер поклонио Милошевићу
Ало, Јевтовићу, договорисмо се да ми не мењаш ник, јел ако је почнем да мењам твој, онда свашта мож да будене, јел тако.
А то за ЦИА си у праву, не бранима! Око Милошевића све сам ЦИА плаћеник, јел тако шефе, колико их је било, добро смо и прошли. А он онако ко бег, пије виски и дели Босну ко да му је од деде остало. А Монтгомери га помиње (и њега и жену му), као "симпатичан пар" још тамо 70-тих година прошлог века, кад је са њима вечеравао по Београду. О чему ли су тада разговарали, гукни мајсторе, кад све знаш?
И сад ти Коштуница не ваља!?
Него, јеси ли јутрос у 5 стао у ред за хлеб и млеко, па после купио лош бензин на улици, па заменио код Милошевићевих шверцера пар марака да се прехраниш, као што је радила скоро цела Србија?
Него, оставимо та тужна сећања; кад крећеш из Будимпеште да рушиш ову твоју социјалистичко-милошевићевску издајнички тројку? Знаш оно, Будимпешта, припрема, државни удар, и остале трице и кучине које овде просипаш.
Тунг, бре!
Препоруке:
3
3
88 понедељак, 07 октобар 2013 06:55
Mrks
@Vlada Srbija:
Gresite, nisu na vlasti Milosevicevi, na vlasti su konvertiti koji su bili kod Milosevica!
Nekad su Srbi, za vreme turske okupacije, menjali i veru, danas se za veceru. Menja politicko ubedjenje za lepu kucu sa bazenom ili pristojnija kola.
Nisu dakle, Milosevicevi, nego oni koji su ga izdali...
Vecina Srba i dalje zivi u velikoj zabludi Djindjicevih nestvarnih vizija, istini koju je izgovorio Milosevic u jednom od zadnjih govora ne zele ni da cuju, a ta Istina lagano dolazi po svoje, da li dobro cuh od PPV juce da je Srbija pred bankrotom sto u u prevodu sa politickog recnika znaci da je vec podugo i duboko u njemu.
Препоруке:
0
1
89 понедељак, 07 октобар 2013 10:03
Посматрач
Због чега поштени доктор правних наука није ишао у други круг гласања или, ако је лакше, због чега су запаљени гласачки листићи???
Препоруке:
1
1
90 понедељак, 07 октобар 2013 11:51
Комнен Коља Сератлић
И моја маленкост, а поготово извјсна господа, превише се бавимо страним зликовцима, шпијунима, цијама, клубовима (Клуб 300, Римски клуб),трилатералама, Билдербег групом, трустом мозгова,пројектантима, анкетарима, умјесто да се осврнемао на домаће и да нешто предузмемо. Ето,ја мали конзул, шеф конзулата у Братислви, поново правим грешку.Гледао сам од 1996. до 2000. како се неки ликови шетају по тргу у Братислави и како ждеру у рестаранима и у Бечкој сластичарни.У Братислави су им исплаћивани милиони,а не у пункту код Сегедина, којег је држао Монтгломери.Тај Вилијам је, након учешћа на прослави двогодишњице оснивања СНС (консултант СНС), на два ТВ канала рекао да је рушење Милошевића коштало 100 милиона долара.Новинар га је питао, коме су отишли долари, Монти се само насмијао.Западни дипломата ми је рекао 1997. године да у трезору једне банке у Бечу има 400 милиона долара за рушење Милошевића. Отпораши су јавно признали да су добили 40 милиона долара.Дакле, пишимо шта да се преузме.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер