I tako ce gladnog megalomana djilasa da zameni drugi megaloman koji je dosao praznog stomaka i cefove beograda ce da placa ostatak srbije koji ce da se muze. Nadam se da ce kostunice taj stav na predsednistvu da bude NE na svim nivoima vlasti i preispitivanje koraka ka krsenju ustavnog sistema. Drugi stavovi su, kao sto rece, poslednja rupa na svirali...
Preporuke:
86
5
2
sreda, 11 septembar 2013 15:28
Aleksandar Milović
Najjadniji "političar" u Srbiji...daleko najveće zlo.
Evo, po ko zna koji put se pokazuje!
Preporuke:
54
110
3
sreda, 11 septembar 2013 16:20
SSP
Spasi Srbiju i penzioniši se Koštunice!
Preporuke:
55
76
4
sreda, 11 septembar 2013 16:22
Probudi se nešto se dešava...
Vojo, smenili ti odbornike sa Kosova. Ili nisi obavešten???
Preporuke:
85
30
5
sreda, 11 septembar 2013 16:31
@Tatko
Ne razumem šta je Tatko želeo da kaže. Nejasno, okruglo pa na ćoše.
Preporuke:
30
54
6
sreda, 11 septembar 2013 16:33
Konobar
Vlast u Beogradu koji se gradi važnija je od vlasti u razorenoj Vojvodini koja ukupno nema stanovnika ( i srpskih birača ) kao Beograd. Još je važnija zbog južne pruge gde svi grabe neko mesto u Beogradu. Onaj koji vodi vlast u Beogradu drži pola glasača Srbije u rukama. Neće se DSS odreći foteljice u Beogradu, taman da crna trojka pljune na Ustav na sred Terazija. Ljudi se i bave politikom zbog vlasti a ne da budu opozicija.
Preporuke:
73
20
7
sreda, 11 septembar 2013 16:37
Don Kihot
Ne znate sta ce od toga biti, ne znate ni sta ce biti posle smenjivanja. Znate samo da vam je g....a gladna vlasti. Da Kurta zamni Murtu.
Preporuke:
49
21
8
sreda, 11 septembar 2013 16:49
beograđanin
A mene gospodine Koštunica,ovaj grad više uopšte ne interesuje.
Dao bih ga celog za Kosovo,ne mogu se porediti.
Preporuke:
105
4
9
sreda, 11 septembar 2013 17:42
placenici
vi sto prozivate Kostunicu pogresili ste sajt!
Preporuke:
52
44
10
sreda, 11 septembar 2013 17:54
Jovan Anastasijević
Dakle, ovo je stvarno vrhunac tupavosti: "Tu će odlučujuću reč dati Predsedništvo stranke. Neću dati svoj sud, imam naravno svoje mišljenje, ali neću ga dati pre nego što se Predsedništvo stranke ne izjasni"... Pa, čoveče – ako do sada na tom predsedništvu niste doneli odluku, nego tek treba da donosite odlučujuću reč, e – ne znam šta da kažem bez neke vulgarnosti. Ali, postoji tu i jedna svetla tačka: Koštunica ima stav! Ima ga – ali baš neće da ga kaže....
Preporuke:
43
29
11
sreda, 11 septembar 2013 18:31
Logika
Mislite da Đilas treba da ostane na vlasti?
Preporuke:
39
10
12
sreda, 11 septembar 2013 18:40
Peter RV
Evo sto ovoga 'postenog patriotu' interesuje- vlast.
Njegova stranka 'rezimlija' nestaje zbog njene nestasice.
On ne nalazi za shodno da kaze nesto o sadasnjoj agoniji Srba na Kosovu. To ce uradit 'vizionarski' sledece godine?
Preporuke:
33
29
13
sreda, 11 septembar 2013 19:17
gedža
Mora čovek da se uvuče. Davljenik se i za slamku hvata. Osipa mu se članstvo po opštinskim odborima širom Srbije i prelaze u SNS.
Preporuke:
24
38
14
sreda, 11 septembar 2013 19:26
Pobunjenik
Principe za vlast u Beogradu.
I to sa strankama sa kojima imate navodno dijametralno suprotne stavove.Čak uz pominjanje reči "izdaja","izdajnici" i td.
Taman logično koliko bi bilo logično u II sv.ratu,biti protiv okupatora i Nedićeve kolaboracije a onda sa njim ući u koaliciju.
I šta uopšte znači taj izgovor kako je lokal jedno a državni nivo nešto drugo.
Pa ako država propada i propadne,teritorijalno i ekonomski,to se preliva i na lokal i njegovo stanje i propadanje.
Ako zbog kvislinške politike ostanemo bez države sasvim je svejedno da li u glavnom gradu države koje nema vlada Dragan ili Perica i koliki su dugovi.
Počinjem da verujem da su i pozicija i opozicija,i evopejci i patrioti dva preduzeća istog gazde,pa jedni pokrivaju jednu stranu a drugi drugu sve čuvajući narod u pokornosti i beznađu.
Ja drugačije ne razumem ovaj jalov i mlak "otpor"kosovskoj predaji.
Kao da se radi o gomili amatera koja nikad nije organizovala akcije,demonstrirala,osnivala novine i televizije...
Preporuke:
34
20
15
sreda, 11 septembar 2013 19:50
samonikli
Da li znate pricu iz "ILIJADA" o
Trojanskom konju?
E vidite to Vam je kod nas
Vojislav dr Kostunica.
Na mnogaja ljeta!
Preporuke:
32
35
16
sreda, 11 septembar 2013 20:23
Posmatrač
Jedan dobar korak i onda nekoliko potpuno promašenih, pa opet u krug. I tako godinama. To bi ukratko bila DSS, da ne kažem Vojislav Koštunica.
Ko god je u stanju da podrži ludački duo Vučić-Dačić, taj nije vredan ni komentara na internetu, a kamoli glasa na izborima.
Preporuke:
34
21
17
sreda, 11 septembar 2013 20:58
zix
sta je ovo ???? Kostunjavi potpisuje SNS pristupnicu
Preporuke:
33
25
18
sreda, 11 septembar 2013 21:01
Agent
Nemam drugih reči do da je ovo obično lupetanje. Šta ima Koštunica (još uvek ga pišem velikim slovom)i DSS sa rušenjem vlasti u Bgd-u. Ako hoće koferče i prvi tj drugi će da sruše đilasa i to je to ne treba im Koštunica nit ih interesuje njegovo mišljenje. Jedino s' čime Koštunica i DSS mogu da imaju veze je da se formira nova vlast bez izbora što jedino odgovara gore pomenutom duetu. E pa ako oće da ih pomaže nek mu je na čast.
Preporuke:
34
15
19
sreda, 11 septembar 2013 21:02
Agent
Ako imate pameti, petlje i obraza reci te im drugovi rešite vi to među sobom ionako ste svi isti a mi imamo druge ideje.
Preporuke:
28
7
20
sreda, 11 septembar 2013 21:10
Milos Stankovic
Ne mogu da zamislim ni jedan razlog zbog kojeg bi DSS trebalo da podrzi zute i Djilasa.
Preporuke:
43
3
21
sreda, 11 septembar 2013 21:12
Uskokovic Sasa
Lupaci minusa u akciji. Da je Kostunica izjavio da je zemlja ravna ploca i da je nose dzinovske kornjace nasao bi se neki "genije" koji bi pohvalio tu "mudrost". Vi sto lupate minuse svakom ko kritikuje Kostunicu bi bilo bolje da napisete nesto smisleno, ako imate, u njegovu odbranu. Gotovo se nepristojno pre neki dan Andreja Mladenovic nudi naprednjacima. Sa veleizdajnicima se ni kafa ne pije a kamoli deli vlast.
Preporuke:
37
20
22
sreda, 11 septembar 2013 21:36
Igraj pref u mladosti
Kako ovoj zemlji treba ozbiljna obuka o politici. Politika je kad vučete određene poteze da bi postigli određeni cilj. Meni je dovoljan cilj rušenje Đilasa, mislim da čovek treba da ode sa vlasti. Posle toga, imate otvoreno polje, što je bolje nego sadašnja situacija. Ako pad Đilasa znači jednu zajedničku bitku sa SNS i SPS, neka bitke bude. Ne vidim nijedan razlog da Koštunica odluči suprotno, to znači ostanak Đilasa na vlasti.
Preporuke:
33
6
23
sreda, 11 septembar 2013 21:38
Zar tako?
Veliko razočarenje u DSS odnosno Koštunicu. Zar hoće u koaliciju sa nekim (SNS, SPS)koga optužuju za izdaju srpskih interesa zbog Kosova, i ne samo Kosova? Prosto neverovatno i nečuveno, ali samo na prvi pogled. Pohlepa za vlašću je jača od svih principa i ,,patriotizma''.
Preporuke:
25
25
24
sreda, 11 septembar 2013 22:40
Jasna*
Patriotski potez Kostunice.Isto kao i kad je podrzao Nikolica protiv Tadica,sad na poslednjim izborima.Pa verovatno bi komentatori(pretpostavljam da se radi o radikalskim) ovde sto ga zbog ovoga kritikuju bili presrecni da se Kostunica udruzio sa Djilasom,kao sto je to ucinio SRS sa Cankom i DSom u Novom Sadu. Sve patriota do patriote.
Preporuke:
25
16
25
sreda, 11 septembar 2013 23:37
Turas
Koštunica je pošten. Nije grabio kao ostali. Ali nije za politiku OVOGA vremena. Zloupotrebljavan, manipulisan i primoravan. Morao je tada da izgradi imidž stabilnijeg političara. Dalje, DSS je neaktivan u celosti isto kao i radikali. Reaguju na događaje umesto da ih stvaraju, podstiču u narodu.Kako misle da poboljšaju svoj rejting. Govorancijama u skupštini. Danas je to nedovoljno. Zato narod i čeka Šešelja . Veruju u njegovu energičnost,drčnost .Srbi su kao uvek-tako i treba- želeli vođu. Sumnjam da će ga dočekati.
Preporuke:
26
6
26
četvrtak, 12 septembar 2013 00:11
Peter RV
@Jasna*
'Predpostavljate' lose- barem o mojem slucaju.
Preporuke:
3
1
27
četvrtak, 12 septembar 2013 07:18
zarobljena
Gospodin Đilas je dobar gradonačelnik,njegove projekte ljudi žive.Ne znam ni jednu Državu čiji su temelji na poštenju i moralu,ljudska priroda je takva.Tragedija koja je zadesila Srbiju je posledica viševekovne Duhovne propasti.Za obnovu Duha potrebna je podpuna promena svesti,do koje se teško dolazi te pravac u kom se jedino sigurno krećemo je nestanak s lica Zemlje.Gospodina Koštunicu poštujem,on je na svom putu,ne menja stavove no kako je i sam rekao u jednom intervjuu posle 5.oktobra vlast kao teorija je jedno,a praksa nešto sasvim drugo.Za Francuski RFI.S toga izbori za Beograd i nadam se pobeda nad ovim silama mraka i haosa koje trenutno vladaju Srbijom.Na izdaji,obmani i laži.Otupeli srbski Duh sem trlababalanisanja po portalima je dodatna tragedija,zato što progutati ovakvu izdaju može samo "mrtav čovek",na žalost Srbija je danas u tom stanju.Jadna naša deca.Sadašnjost je najsramnije lice Srbije.A sad Gospodo,lupajte minuse do mile volje.
Preporuke:
8
6
28
četvrtak, 12 septembar 2013 07:44
pera
Kolstunica je jos jednom bio u pravu. Djilas se pokazao kao nesposoban i korumpiran. Posledice su teske po grad Beograd: prezaduzenost, nepotizam, pojedine funkcije gradske uprave uopste ne funkcionisu, ... Uostalom, svi se secamo kako je Djilas dosao na vlast - pomocu Ivice Dacica koji ga sada rusi. Zar sa takvima da udje u koaliciju ? Interesantno je medjutim kako srpsko glasacko telo podleze propagandi onih koji zele da uniste Srbiju pa se sad javljaju ovde sa komentarima kako je navodno Kostunica neobavesten. A u stvarnosti su oni neobavesteni ! Ili imaju zle namere ....
Preporuke:
9
5
29
četvrtak, 12 septembar 2013 08:13
Jasna*
Prvo se ovde pisalo da ce Vucic praviti veliku koaliciju sa Djilasom,pa kao dokaz za tu "viziju"navodilo se to sto ne ruse Djilasa.E sad kad se krenulo u rusenje DJilasa,opet ne valja.Sad nekima krivo sto to Kostunica podrzava, al je zato valjda dokaz vrhunskog patriotizma udruzivanje SRSa sa Cankom i DSom u Novom Sadu.E vajnih li srbijanskih "patriota".
Preporuke:
11
6
30
četvrtak, 12 septembar 2013 08:25
Petar Pantelić
Zar je to toliko teško shvatiti? Narod u Srbiji, a pre svega vaši glasači, očekuju da budete protiv izdajnika bilo koje boje, žutih ili crveno-crnih, svejedno. Očekujemo i da budete aktivniji u borbi za Srbiju. Kako?
Ovako:
1. Prekinuti sa izdavanjem saopštenja preko medija. Svi mediji su u potpunosti u rukama izdajnika, žutih ili crveno-crnih, svejedno.
2. Sve što imate, kažite direktno građanima na skupovima koje bi organizovali svakog vikenda u određeno vreme u svim većim gradovima u Srbiji.
3. Govoriti o svemu što vlast (i repuvlička i lokalna) loše radi. Pristupanje EU, izdaja Kosova i Metohije, pravosuđe, ekonomija, privreda, kultura... Na taj način ćete obezbediti da svako ko dođe negde nađe sebe i svoje interese.
4. Skupove organizovati zajedno sa Dverima i SRS, kako bi mi videli da postoji mogućnost izbora.
Nije važno koliko će nas biti, vi ste svoje učinili, a ostalo je na našoj savesti.
To, po meni, zahteva ovaj trenutak.
Preporuke:
11
4
31
četvrtak, 12 septembar 2013 09:48
@Jasna
Ne treba da se udružuje sa onima koje navodite, ali neka ostane dosledan svojim političkim (da ne kažem i moralnim) stavovima. Sve moralista do moraliste (foteljaške i beskičmenjačke).
Preporuke:
5
4
32
četvrtak, 12 septembar 2013 10:34
Sinisa Bogdanovic
@Petar Pantelić - Sve ste lepo rekli. Ali ono sto mene brine je to da kada su rusili S.M. su jako dobro znali da se organizuju a sada mi ("obican" narod) treba da sugerisemo kako se i sta da se radi. DSS kao parlamentarna stranka ima potencijala i pristup medijima. Umesto da iskoriste to (ako cemo iskreno, ovo je mnogo ozbiljniji trenutak od onog iz 2000-te) oni postaju "najbolja opozicija". Kao da ima nesto iza toga...
Preporuke:
5
4
33
četvrtak, 12 septembar 2013 11:44
Petar Pantelić
Za Sinišu Bogdanović
Slobodan Milošević je, i posle trinaest godina sam uveren u to, zaslužio da bude smenjen. Setite se samo ponašanja Mire, Marka, Marije, Radomana, Šainovića, Rake, Bidže... gradnje Bambilenda, politike "kreni, stani i odustani" u odnosu na Republiku Srpsku Krajinu i Republiku Srpsku, pogrešne politike u odnosu na Kosovo i Metohiju, gde je bilo bitnije dobiti tridesetak poslanika sa KIM, nego suštinski rešavati problem, uskraćivanjem gostoprimstva ljudima koji nemaju državljanstvo Republike Srbije. Mnogo čega bi još mogli da se setimo.
Ono što mi nismo zaslužili je ovo što se dešava posle 2000. godine. Između ostalog i to da o sudbini bivšeg predsednika odlučuje đubrad belosvetska, a ne mi. Prevareni smo, šta možemo? Ljudski je biti prevaren, neljudski je varati.
Mi sada moramo spašavati šta se spasiti može. I hvataćemo se i za slamku ako treba, pa eto, i za DSS.
Preporuke:
9
5
34
četvrtak, 12 septembar 2013 12:22
Sinisa Bogdanovic
@Petar Pantelić - Sve ste tacno napisali sem poslednje recenice. S.M. mnogi brane jer je "branio KiM" a pri tome ne vide koliku je stetu naneo srpskom narodu (sa obe strane Drine). I morao je da bude sklonjen ali smo mi trebali da mu sudimo, a ne "strani faktor" koji je zamenio teze i "opravdao" bombardovanje. Ali definitivno ne zelim da pravimo sada kompromise (zar ih nije bilo dosta prethodnih godina, i SVI su se izjalovili). Tako da necu da dajem podrsku DSS-u jer su imali vise nego dovoljno prilika da urade BAR JEDAN drzavnicki potez za sve ove godine. Ako vec kritikujemo S.M., pogledajmo i ostale cinjenice veezano za "legalistu": Prvo je oslobodio OVK teroriste, zatim je isporucio S.M, pa potpisao ukidanje SRJ-a... Da ne idemo dalje. Dajem samo podsku DVERIM-a, zao mi je sto su se uortacili sa DSS-om u Zemunu, verujem da je to samo "pocetnicka greska" i da ce nastaviti da se drze svojih stavova.
Preporuke:
3
8
35
četvrtak, 12 septembar 2013 13:14
raja
Zbog vašeg zalaganja da se ne prizna naša južna Srbija za šiptarsku državu podržavao sam DSS. Pošto su DS, SNS, SPS faktički priznali samo još tvrde da nisu ne treba ni sa jednima od njih da imate bilo kakvu saradnju. Inače će te u buduće ostati ispod onog procenta potrebnog za osvajanje odborničkih ili poslaničkih mesta.
Preporuke:
9
5
36
četvrtak, 12 septembar 2013 14:08
Petar Pantelić
Za Sinišu Bogdanovića
Mi se u svemu ovome slažemo, osim u tome da su oni bili sposobni da se organizuju 2000. godine, neko drugi je to uradio. Ja sam samo pokušao da dam svoje viđenje i očekivanje o tome šta bi jedna partija, koja sebe naziva patriotskom, trebalo da čini.
Slažem se da je za ovo bolja adresa Dveri. Za njih ću na sledećim izborima i glasati. E sad, ako i oni prevare, šta se tu može?
Evo, po ko zna koji put se pokazuje!
Dao bih ga celog za Kosovo,ne mogu se porediti.
Njegova stranka 'rezimlija' nestaje zbog njene nestasice.
On ne nalazi za shodno da kaze nesto o sadasnjoj agoniji Srba na Kosovu. To ce uradit 'vizionarski' sledece godine?
I to sa strankama sa kojima imate navodno dijametralno suprotne stavove.Čak uz pominjanje reči "izdaja","izdajnici" i td.
Taman logično koliko bi bilo logično u II sv.ratu,biti protiv okupatora i Nedićeve kolaboracije a onda sa njim ući u koaliciju.
I šta uopšte znači taj izgovor kako je lokal jedno a državni nivo nešto drugo.
Pa ako država propada i propadne,teritorijalno i ekonomski,to se preliva i na lokal i njegovo stanje i propadanje.
Ako zbog kvislinške politike ostanemo bez države sasvim je svejedno da li u glavnom gradu države koje nema vlada Dragan ili Perica i koliki su dugovi.
Počinjem da verujem da su i pozicija i opozicija,i evopejci i patrioti dva preduzeća istog gazde,pa jedni pokrivaju jednu stranu a drugi drugu sve čuvajući narod u pokornosti i beznađu.
Ja drugačije ne razumem ovaj jalov i mlak "otpor"kosovskoj predaji.
Kao da se radi o gomili amatera koja nikad nije organizovala akcije,demonstrirala,osnivala novine i televizije...
Trojanskom konju?
E vidite to Vam je kod nas
Vojislav dr Kostunica.
Na mnogaja ljeta!
Ko god je u stanju da podrži ludački duo Vučić-Dačić, taj nije vredan ni komentara na internetu, a kamoli glasa na izborima.
'Predpostavljate' lose- barem o mojem slucaju.
Ovako:
1. Prekinuti sa izdavanjem saopštenja preko medija. Svi mediji su u potpunosti u rukama izdajnika, žutih ili crveno-crnih, svejedno.
2. Sve što imate, kažite direktno građanima na skupovima koje bi organizovali svakog vikenda u određeno vreme u svim većim gradovima u Srbiji.
3. Govoriti o svemu što vlast (i repuvlička i lokalna) loše radi. Pristupanje EU, izdaja Kosova i Metohije, pravosuđe, ekonomija, privreda, kultura... Na taj način ćete obezbediti da svako ko dođe negde nađe sebe i svoje interese.
4. Skupove organizovati zajedno sa Dverima i SRS, kako bi mi videli da postoji mogućnost izbora.
Nije važno koliko će nas biti, vi ste svoje učinili, a ostalo je na našoj savesti.
To, po meni, zahteva ovaj trenutak.
Slobodan Milošević je, i posle trinaest godina sam uveren u to, zaslužio da bude smenjen. Setite se samo ponašanja Mire, Marka, Marije, Radomana, Šainovića, Rake, Bidže... gradnje Bambilenda, politike "kreni, stani i odustani" u odnosu na Republiku Srpsku Krajinu i Republiku Srpsku, pogrešne politike u odnosu na Kosovo i Metohiju, gde je bilo bitnije dobiti tridesetak poslanika sa KIM, nego suštinski rešavati problem, uskraćivanjem gostoprimstva ljudima koji nemaju državljanstvo Republike Srbije. Mnogo čega bi još mogli da se setimo.
Ono što mi nismo zaslužili je ovo što se dešava posle 2000. godine. Između ostalog i to da o sudbini bivšeg predsednika odlučuje đubrad belosvetska, a ne mi. Prevareni smo, šta možemo? Ljudski je biti prevaren, neljudski je varati.
Mi sada moramo spašavati šta se spasiti može. I hvataćemo se i za slamku ako treba, pa eto, i za DSS.
Mi se u svemu ovome slažemo, osim u tome da su oni bili sposobni da se organizuju 2000. godine, neko drugi je to uradio. Ja sam samo pokušao da dam svoje viđenje i očekivanje o tome šta bi jedna partija, koja sebe naziva patriotskom, trebalo da čini.
Slažem se da je za ovo bolja adresa Dveri. Za njih ću na sledećim izborima i glasati. E sad, ako i oni prevare, šta se tu može?