I tako ce gladnog megalomana djilasa da zameni drugi megaloman koji je dosao praznog stomaka i cefove beograda ce da placa ostatak srbije koji ce da se muze. Nadam se da ce kostunice taj stav na predsednistvu da bude NE na svim nivoima vlasti i preispitivanje koraka ka krsenju ustavnog sistema. Drugi stavovi su, kao sto rece, poslednja rupa na svirali...
Препоруке:
86
5
2
среда, 11 септембар 2013 15:28
Александар Миловић
Најјаднији "политичар" у Србији...далеко највеће зло.
Ево, по ко зна који пут се показује!
Препоруке:
54
110
3
среда, 11 септембар 2013 16:20
SSP
Spasi Srbiju i penzioniši se Koštunice!
Препоруке:
55
76
4
среда, 11 септембар 2013 16:22
Probudi se nešto se dešava...
Vojo, smenili ti odbornike sa Kosova. Ili nisi obavešten???
Препоруке:
85
30
5
среда, 11 септембар 2013 16:31
@Tatko
Ne razumem šta je Tatko želeo da kaže. Nejasno, okruglo pa na ćoše.
Препоруке:
30
54
6
среда, 11 септембар 2013 16:33
Konobar
Vlast u Beogradu koji se gradi važnija je od vlasti u razorenoj Vojvodini koja ukupno nema stanovnika ( i srpskih birača ) kao Beograd. Još je važnija zbog južne pruge gde svi grabe neko mesto u Beogradu. Onaj koji vodi vlast u Beogradu drži pola glasača Srbije u rukama. Neće se DSS odreći foteljice u Beogradu, taman da crna trojka pljune na Ustav na sred Terazija. Ljudi se i bave politikom zbog vlasti a ne da budu opozicija.
Препоруке:
73
20
7
среда, 11 септембар 2013 16:37
Don Kihot
Ne znate sta ce od toga biti, ne znate ni sta ce biti posle smenjivanja. Znate samo da vam je g....a gladna vlasti. Da Kurta zamni Murtu.
Препоруке:
49
21
8
среда, 11 септембар 2013 16:49
београђанин
А мене господине Коштуница,овај град више уопште не интересује.
Дао бих га целог за Косово,не могу се поредити.
Препоруке:
105
4
9
среда, 11 септембар 2013 17:42
placenici
vi sto prozivate Kostunicu pogresili ste sajt!
Препоруке:
52
44
10
среда, 11 септембар 2013 17:54
Јован Анастасијевић
Дакле, ово је стварно врхунац тупавости: "Ту ће одлучујућу реч дати Председништво странке. Нећу дати свој суд, имам наравно своје мишљење, али нећу га дати пре него што се Председништво странке не изјасни"... Па, човече – ако до сада на том председништву нисте донели одлуку, него тек треба да доносите одлучујућу реч, е – не знам шта да кажем без неке вулгарности. Али, постоји ту и једна светла тачка: Коштуница има став! Има га – али баш неће да га каже....
Препоруке:
43
29
11
среда, 11 септембар 2013 18:31
Логика
Мислите да Ђилас треба да остане на власти?
Препоруке:
39
10
12
среда, 11 септембар 2013 18:40
Peter RV
Evo sto ovoga 'postenog patriotu' interesuje- vlast.
Njegova stranka 'rezimlija' nestaje zbog njene nestasice.
On ne nalazi za shodno da kaze nesto o sadasnjoj agoniji Srba na Kosovu. To ce uradit 'vizionarski' sledece godine?
Препоруке:
33
29
13
среда, 11 септембар 2013 19:17
геџа
Мора човек да се увуче. Дављеник се и за сламку хвата. Осипа му се чланство по општинским одборима широм Србије и прелазе у СНС.
Препоруке:
24
38
14
среда, 11 септембар 2013 19:26
Pobunjenik
Principe za vlast u Beogradu.
I to sa strankama sa kojima imate navodno dijametralno suprotne stavove.Čak uz pominjanje reči "izdaja","izdajnici" i td.
Taman logično koliko bi bilo logično u II sv.ratu,biti protiv okupatora i Nedićeve kolaboracije a onda sa njim ući u koaliciju.
I šta uopšte znači taj izgovor kako je lokal jedno a državni nivo nešto drugo.
Pa ako država propada i propadne,teritorijalno i ekonomski,to se preliva i na lokal i njegovo stanje i propadanje.
Ako zbog kvislinške politike ostanemo bez države sasvim je svejedno da li u glavnom gradu države koje nema vlada Dragan ili Perica i koliki su dugovi.
Počinjem da verujem da su i pozicija i opozicija,i evopejci i patrioti dva preduzeća istog gazde,pa jedni pokrivaju jednu stranu a drugi drugu sve čuvajući narod u pokornosti i beznađu.
Ja drugačije ne razumem ovaj jalov i mlak "otpor"kosovskoj predaji.
Kao da se radi o gomili amatera koja nikad nije organizovala akcije,demonstrirala,osnivala novine i televizije...
Препоруке:
34
20
15
среда, 11 септембар 2013 19:50
samonikli
Da li znate pricu iz "ILIJADA" o
Trojanskom konju?
E vidite to Vam je kod nas
Vojislav dr Kostunica.
Na mnogaja ljeta!
Препоруке:
32
35
16
среда, 11 септембар 2013 20:23
Посматрач
Један добар корак и онда неколико потпуно промашених, па опет у круг. И тако годинама. То би укратко била ДСС, да не кажем Војислав Коштуница.
Ко год је у стању да подржи лудачки дуо Вучић-Дачић, тај није вредан ни коментара на интернету, а камоли гласа на изборима.
Препоруке:
34
21
17
среда, 11 септембар 2013 20:58
zix
sta je ovo ???? Kostunjavi potpisuje SNS pristupnicu
Препоруке:
33
25
18
среда, 11 септембар 2013 21:01
Агент
Немам других речи до да је ово обично лупетање. Шта има Коштуница (још увек га пишем великим словом)и ДСС са рушењем власти у Бгд-у. Ако хоће коферче и први тј други ће да сруше ђиласа и то је то не треба им Коштуница нит их интересује његово мишљење. Једино с' чиме Коштуница и ДСС могу да имају везе је да се формира нова власт без избора што једино одговара горе поменутом дуету. Е па ако оће да их помаже нек му је на част.
Препоруке:
34
15
19
среда, 11 септембар 2013 21:02
Агент
Ако имате памети, петље и образа реци те им другови решите ви то међу собом ионако сте сви исти а ми имамо друге идеје.
Препоруке:
28
7
20
среда, 11 септембар 2013 21:10
Milos Stankovic
Ne mogu da zamislim ni jedan razlog zbog kojeg bi DSS trebalo da podrzi zute i Djilasa.
Препоруке:
43
3
21
среда, 11 септембар 2013 21:12
Uskokovic Sasa
Lupaci minusa u akciji. Da je Kostunica izjavio da je zemlja ravna ploca i da je nose dzinovske kornjace nasao bi se neki "genije" koji bi pohvalio tu "mudrost". Vi sto lupate minuse svakom ko kritikuje Kostunicu bi bilo bolje da napisete nesto smisleno, ako imate, u njegovu odbranu. Gotovo se nepristojno pre neki dan Andreja Mladenovic nudi naprednjacima. Sa veleizdajnicima se ni kafa ne pije a kamoli deli vlast.
Препоруке:
37
20
22
среда, 11 септембар 2013 21:36
Играј преф у младости
Како овој земљи треба озбиљна обука о политици. Политика је кад вучете одређене потезе да би постигли одређени циљ. Мени је довољан циљ рушење Ђиласа, мислим да човек треба да оде са власти. После тога, имате отворено поље, што је боље него садашња ситуација. Ако пад Ђиласа значи једну заједничку битку са СНС и СПС, нека битке буде. Не видим ниједан разлог да Коштуница одлучи супротно, то значи останак Ђиласа на власти.
Препоруке:
33
6
23
среда, 11 септембар 2013 21:38
Zar tako?
Veliko razočarenje u DSS odnosno Koštunicu. Zar hoće u koaliciju sa nekim (SNS, SPS)koga optužuju za izdaju srpskih interesa zbog Kosova, i ne samo Kosova? Prosto neverovatno i nečuveno, ali samo na prvi pogled. Pohlepa za vlašću je jača od svih principa i ,,patriotizma''.
Препоруке:
25
25
24
среда, 11 септембар 2013 22:40
Jasna*
Patriotski potez Kostunice.Isto kao i kad je podrzao Nikolica protiv Tadica,sad na poslednjim izborima.Pa verovatno bi komentatori(pretpostavljam da se radi o radikalskim) ovde sto ga zbog ovoga kritikuju bili presrecni da se Kostunica udruzio sa Djilasom,kao sto je to ucinio SRS sa Cankom i DSom u Novom Sadu. Sve patriota do patriote.
Препоруке:
25
16
25
среда, 11 септембар 2013 23:37
Турас
Коштуница је поштен. Није грабио као остали. Али није за политику ОВОГА времена. Злоупотребљаван, манипулисан и примораван. Морао је тада да изгради имиџ стабилнијег политичара. Даље, ДСС је неактиван у целости исто као и радикали. Реагују на догађаје уместо да их стварају, подстичу у народу.Како мисле да побољшају свој рејтинг. Говоранцијама у скупштини. Данас је то недовољно. Зато народ и чека Шешеља . Верују у његову енергичност,дрчност .Срби су као увек-тако и треба- желели вођу. Сумњам да ће га дочекати.
Препоруке:
26
6
26
четвртак, 12 септембар 2013 00:11
Peter RV
@Jasna*
'Predpostavljate' lose- barem o mojem slucaju.
Препоруке:
3
1
27
четвртак, 12 септембар 2013 07:18
zarobljena
Gospodin Đilas je dobar gradonačelnik,njegove projekte ljudi žive.Ne znam ni jednu Državu čiji su temelji na poštenju i moralu,ljudska priroda je takva.Tragedija koja je zadesila Srbiju je posledica viševekovne Duhovne propasti.Za obnovu Duha potrebna je podpuna promena svesti,do koje se teško dolazi te pravac u kom se jedino sigurno krećemo je nestanak s lica Zemlje.Gospodina Koštunicu poštujem,on je na svom putu,ne menja stavove no kako je i sam rekao u jednom intervjuu posle 5.oktobra vlast kao teorija je jedno,a praksa nešto sasvim drugo.Za Francuski RFI.S toga izbori za Beograd i nadam se pobeda nad ovim silama mraka i haosa koje trenutno vladaju Srbijom.Na izdaji,obmani i laži.Otupeli srbski Duh sem trlababalanisanja po portalima je dodatna tragedija,zato što progutati ovakvu izdaju može samo "mrtav čovek",na žalost Srbija je danas u tom stanju.Jadna naša deca.Sadašnjost je najsramnije lice Srbije.A sad Gospodo,lupajte minuse do mile volje.
Препоруке:
8
6
28
четвртак, 12 септембар 2013 07:44
pera
Kolstunica je jos jednom bio u pravu. Djilas se pokazao kao nesposoban i korumpiran. Posledice su teske po grad Beograd: prezaduzenost, nepotizam, pojedine funkcije gradske uprave uopste ne funkcionisu, ... Uostalom, svi se secamo kako je Djilas dosao na vlast - pomocu Ivice Dacica koji ga sada rusi. Zar sa takvima da udje u koaliciju ? Interesantno je medjutim kako srpsko glasacko telo podleze propagandi onih koji zele da uniste Srbiju pa se sad javljaju ovde sa komentarima kako je navodno Kostunica neobavesten. A u stvarnosti su oni neobavesteni ! Ili imaju zle namere ....
Препоруке:
9
5
29
четвртак, 12 септембар 2013 08:13
Jasna*
Prvo se ovde pisalo da ce Vucic praviti veliku koaliciju sa Djilasom,pa kao dokaz za tu "viziju"navodilo se to sto ne ruse Djilasa.E sad kad se krenulo u rusenje DJilasa,opet ne valja.Sad nekima krivo sto to Kostunica podrzava, al je zato valjda dokaz vrhunskog patriotizma udruzivanje SRSa sa Cankom i DSom u Novom Sadu.E vajnih li srbijanskih "patriota".
Препоруке:
11
6
30
четвртак, 12 септембар 2013 08:25
Петар Пантелић
Зар је то толико тешко схватити? Народ у Србији, а пре свега ваши гласачи, очекују да будете против издајника било које боје, жутих или црвено-црних, свеједно. Очекујемо и да будете активнији у борби за Србију. Како?
Овако:
1. Прекинути са издавањем саопштења преко медија. Сви медији су у потпуности у рукама издајника, жутих или црвено-црних, свеједно.
2. Све што имате, кажите директно грађанима на скуповима које би организовали сваког викенда у одређено време у свим већим градовима у Србији.
3. Говорити о свему што власт (и репувличка и локална) лоше ради. Приступање ЕУ, издаја Косова и Метохије, правосуђе, економија, привреда, култура... На тај начин ћете обезбедити да свако ко дође негде нађе себе и своје интересе.
4. Скупове организовати заједно са Дверима и СРС, како би ми видели да постоји могућност избора.
Није важно колико ће нас бити, ви сте своје учинили, а остало је на нашој савести.
То, по мени, захтева овај тренутак.
Препоруке:
11
4
31
четвртак, 12 септембар 2013 09:48
@Jasna
Ne treba da se udružuje sa onima koje navodite, ali neka ostane dosledan svojim političkim (da ne kažem i moralnim) stavovima. Sve moralista do moraliste (foteljaške i beskičmenjačke).
Препоруке:
5
4
32
четвртак, 12 септембар 2013 10:34
Sinisa Bogdanovic
@Петар Пантелић - Sve ste lepo rekli. Ali ono sto mene brine je to da kada su rusili S.M. su jako dobro znali da se organizuju a sada mi ("obican" narod) treba da sugerisemo kako se i sta da se radi. DSS kao parlamentarna stranka ima potencijala i pristup medijima. Umesto da iskoriste to (ako cemo iskreno, ovo je mnogo ozbiljniji trenutak od onog iz 2000-te) oni postaju "najbolja opozicija". Kao da ima nesto iza toga...
Препоруке:
5
4
33
четвртак, 12 септембар 2013 11:44
Петар Пантелић
За Синишу Богдановић
Слободан Милошевић је, и после тринаест година сам уверен у то, заслужио да буде смењен. Сетите се само понашања Мире, Марка, Марије, Радомана, Шаиновића, Раке, Биџе... градње Бамбиленда, политике "крени, стани и одустани" у односу на Републику Српску Крајину и Републику Српску, погрешне политике у односу на Косово и Метохију, где је било битније добити тридесетак посланика са КИМ, него суштински решавати проблем, ускраћивањем гостопримства људима који немају држављанство Републике Србије. Много чега би још могли да се сетимо.
Оно што ми нисмо заслужили је ово што се дешава после 2000. године. Између осталог и то да о судбини бившег председника одлучује ђубрад белосветска, а не ми. Преварени смо, шта можемо? Људски је бити преварен, нељудски је варати.
Ми сада морамо спашавати шта се спасити може. И хватаћемо се и за сламку ако треба, па ето, и за ДСС.
Препоруке:
9
5
34
четвртак, 12 септембар 2013 12:22
Sinisa Bogdanovic
@Петар Пантелић - Sve ste tacno napisali sem poslednje recenice. S.M. mnogi brane jer je "branio KiM" a pri tome ne vide koliku je stetu naneo srpskom narodu (sa obe strane Drine). I morao je da bude sklonjen ali smo mi trebali da mu sudimo, a ne "strani faktor" koji je zamenio teze i "opravdao" bombardovanje. Ali definitivno ne zelim da pravimo sada kompromise (zar ih nije bilo dosta prethodnih godina, i SVI su se izjalovili). Tako da necu da dajem podrsku DSS-u jer su imali vise nego dovoljno prilika da urade BAR JEDAN drzavnicki potez za sve ove godine. Ako vec kritikujemo S.M., pogledajmo i ostale cinjenice veezano za "legalistu": Prvo je oslobodio OVK teroriste, zatim je isporucio S.M, pa potpisao ukidanje SRJ-a... Da ne idemo dalje. Dajem samo podsku DVERIM-a, zao mi je sto su se uortacili sa DSS-om u Zemunu, verujem da je to samo "pocetnicka greska" i da ce nastaviti da se drze svojih stavova.
Препоруке:
3
8
35
четвртак, 12 септембар 2013 13:14
раја
Због вашег залагања да се не призна наша јужна Србија за шиптарску државу подржавао сам ДСС. Пошто су ДС, СНС, СПС фактички признали само још тврде да нису не треба ни са једнима од њих да имате било какву сарадњу. Иначе ће те у будуће остати испод оног процента потребног за освајање одборничких или посланичких места.
Препоруке:
9
5
36
четвртак, 12 септембар 2013 14:08
Петар Пантелић
За Синишу Богдановића
Ми се у свему овоме слажемо, осим у томе да су они били способни да се организују 2000. године, неко други је то урадио. Ја сам само покушао да дам своје виђење и очекивање о томе шта би једна партија, која себе назива патриотском, требало да чини.
Слажем се да је за ово боља адреса Двери. За њих ћу на следећим изборима и гласати. Е сад, ако и они преваре, шта се ту може?
Ево, по ко зна који пут се показује!
Дао бих га целог за Косово,не могу се поредити.
Njegova stranka 'rezimlija' nestaje zbog njene nestasice.
On ne nalazi za shodno da kaze nesto o sadasnjoj agoniji Srba na Kosovu. To ce uradit 'vizionarski' sledece godine?
I to sa strankama sa kojima imate navodno dijametralno suprotne stavove.Čak uz pominjanje reči "izdaja","izdajnici" i td.
Taman logično koliko bi bilo logično u II sv.ratu,biti protiv okupatora i Nedićeve kolaboracije a onda sa njim ući u koaliciju.
I šta uopšte znači taj izgovor kako je lokal jedno a državni nivo nešto drugo.
Pa ako država propada i propadne,teritorijalno i ekonomski,to se preliva i na lokal i njegovo stanje i propadanje.
Ako zbog kvislinške politike ostanemo bez države sasvim je svejedno da li u glavnom gradu države koje nema vlada Dragan ili Perica i koliki su dugovi.
Počinjem da verujem da su i pozicija i opozicija,i evopejci i patrioti dva preduzeća istog gazde,pa jedni pokrivaju jednu stranu a drugi drugu sve čuvajući narod u pokornosti i beznađu.
Ja drugačije ne razumem ovaj jalov i mlak "otpor"kosovskoj predaji.
Kao da se radi o gomili amatera koja nikad nije organizovala akcije,demonstrirala,osnivala novine i televizije...
Trojanskom konju?
E vidite to Vam je kod nas
Vojislav dr Kostunica.
Na mnogaja ljeta!
Ко год је у стању да подржи лудачки дуо Вучић-Дачић, тај није вредан ни коментара на интернету, а камоли гласа на изборима.
'Predpostavljate' lose- barem o mojem slucaju.
Овако:
1. Прекинути са издавањем саопштења преко медија. Сви медији су у потпуности у рукама издајника, жутих или црвено-црних, свеједно.
2. Све што имате, кажите директно грађанима на скуповима које би организовали сваког викенда у одређено време у свим већим градовима у Србији.
3. Говорити о свему што власт (и репувличка и локална) лоше ради. Приступање ЕУ, издаја Косова и Метохије, правосуђе, економија, привреда, култура... На тај начин ћете обезбедити да свако ко дође негде нађе себе и своје интересе.
4. Скупове организовати заједно са Дверима и СРС, како би ми видели да постоји могућност избора.
Није важно колико ће нас бити, ви сте своје учинили, а остало је на нашој савести.
То, по мени, захтева овај тренутак.
Слободан Милошевић је, и после тринаест година сам уверен у то, заслужио да буде смењен. Сетите се само понашања Мире, Марка, Марије, Радомана, Шаиновића, Раке, Биџе... градње Бамбиленда, политике "крени, стани и одустани" у односу на Републику Српску Крајину и Републику Српску, погрешне политике у односу на Косово и Метохију, где је било битније добити тридесетак посланика са КИМ, него суштински решавати проблем, ускраћивањем гостопримства људима који немају држављанство Републике Србије. Много чега би још могли да се сетимо.
Оно што ми нисмо заслужили је ово што се дешава после 2000. године. Између осталог и то да о судбини бившег председника одлучује ђубрад белосветска, а не ми. Преварени смо, шта можемо? Људски је бити преварен, нељудски је варати.
Ми сада морамо спашавати шта се спасити може. И хватаћемо се и за сламку ако треба, па ето, и за ДСС.
Ми се у свему овоме слажемо, осим у томе да су они били способни да се организују 2000. године, неко други је то урадио. Ја сам само покушао да дам своје виђење и очекивање о томе шта би једна партија, која себе назива патриотском, требало да чини.
Слажем се да је за ово боља адреса Двери. За њих ћу на следећим изборима и гласати. Е сад, ако и они преваре, шта се ту може?