уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Идеолошка острашћеност Латинке Перовић

Kоментари (107) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 20 август 2013 13:57
1244
Аргументовано и одлично написано.
Препоруке:
76
5
2 уторак, 20 август 2013 15:27
Митар
Сем часних изузетака, комунистичко руководство су све продате душе и њихова деца.
Највећи НАТОвци су деца највећих комуниста.
Погледајте, деца генерала и чланова ЦК су добили држављанство САД или су лобисти за САД у Србији.
Да су грађани Србије (СФРЈ) пропагирали САД они би их хапсили а њихова деца су усмерена тамо.
Та неискреност се види кроз ставове Латинке Перовић (генсек ЦК Србије) и генерала Јове Капичића.
Највећи издајници су они и њихова деца.
Препоруке:
151
2
3 уторак, 20 август 2013 15:30
М
Није лако одмотати конце из клупка оптужби и денунцијација као што је ово. Свака част аутору, који је још једном показао да се финим и доследним тоном може урадити анализа једног иритантног и опасног феномена. Похвале за НСПМ! Само наставите, "да нам мука не остане нема".
Препоруке:
90
3
4 уторак, 20 август 2013 16:18
Dr.Rade Pajovic,Florida
Nomen est omen!Latinke Perovic se secam kada je bila na vlasti,kada je vedrila i oblacila u Srbiji.Nije nikakvo cudo sta nam se sada desava jer su ovakvi kao ona oblikovali nasu sudbinu.No ipak ovakvu neobjektivnost ni od nje nisam ocekivao.Ona je ocigledno proizvod vaspitanja u SK odakle je i ponela sva ova opterecenja!Kao sto rekoh na pocetku i ime ove zene kao da je znacilo da je strankinja-Latinka,corpus allienum!
Препоруке:
85
1
5 уторак, 20 август 2013 16:25
Косово и Метохија су Србија
,,Жалосно је гледати како су идеолошки предводници Брозовог тиотистичког марксизма постали перјанице неолиберализма и НАТО поретка''. Овим речима је отприлике проф. др. Мило Ломпар описао потезе Латинке Перовић и њених компањона. Мислим да се бољи опис не може наћи.
Препоруке:
94
1
6 уторак, 20 август 2013 16:35
stefan.borota@gmail.com
ЛАТИНКИНО ЧЕДО
Својевремено је неумољиви цунами брозовлука покопао тзв. анархо-либерале, међу њима и другарицу Латинку. После свега, ипак је добро што госпођа Латинка данас може да говори све што јој падне на памет. Тако ће се још боље препознати квислиншка суштина Чедомирове Либерално-демократске партије. [,]
Препоруке:
80
3
7 уторак, 20 август 2013 17:35
sokrat
Šta je ovo? Rat i mir, Tolstoj, ko ovo da čita?
Препоруке:
9
86
8 уторак, 20 август 2013 18:20
фристајло
sokrat
Šta je ovo? Rat i mir, Tolstoj, ko ovo da čita?

Забрањено за ментално лење.
Препоруке:
72
6
9 уторак, 20 август 2013 18:30
фристајло
Србија је, тобоже, и даље окована популизмом, национализмом и антиевропском идеологијом, те је зато нужно још више зашиљити тзв. либералнограђанску и проевропску идеолошку оштрицу.

Ово је делимично тачно.
Популизма има- али, различитих врста; лично, најопаснији је овај "проевропски", "фенси"-популизам. Не дај Боже да младима у Србији, заљубљенима у "европске вредности" кажеш да то и није баш тако, како они маштају...
Национализам постоји; редукован је, али- постоји. Само још он чува језгро српског националног идентитета, јер се све остало, што би требало да га чува, полако- распада. Он је одговор на притиске да нестанемо као народ, и утопимо се у аморфну масу "грађана"; резерва идентитета, када затреба.
Антиевропске идеологије има; она је потпуно покривена разлозима, доказима и логиком. Просто ми је глупо да понављам и доказујем зашто је та идеологија потребна; ко живи у Србији и мисли- јасно му је.
А што се тиче "шиљења"- ради се о обичном тупљењу...
Препоруке:
50
2
10 уторак, 20 август 2013 19:34
јбгбгд
Митар
Сем часних изузетака, комунистичко руководство су све продате душе и њихова деца.
Највећи НАТОвци су деца највећих комуниста.

@Митар
Погодили сте срж! То је та удбо-мафија која све чини да би обезбедила себе и свој опстанак и у том грму лежи зец. Они су себе и своје интересе поистоветили са државом и зато нема квалитативних помака јер структура остаје потпуно очувана, док су држава и друштво у самртном ропцу.
Препоруке:
46
1
11 уторак, 20 август 2013 20:47
Ернан Кортес
Ова жена не да не познаје народ Србије, него појма нема о Европи и Западу о којима толико говори. А да је само пар година провела у Француској, Холандији или Шпанији (о Немачкој и да не говоримо), видела би шта је национализам. Па зар не почиње немачка химна са "Немачка, Немачка изнад свега". Изнад свега! Изнад свих других, изнад векова и Бога! И то није национализам, јел тако? И онда Срби националисти! Да да Бог да будемо националисти као што су Французи. Да је тако, Хашим Таћи би се звао Милутин Јовановић и славио би Светог Оца Николу све у шеснаест. Као што у Јужној Америци Индиоси славе шпанске свеце!
Срби и национализам!? А скоро пола Србије нису Срби него други народи, од којих понеки из све снаге раде против земље у којој живе.
Е, свашта ћемо још да чујемо од оваквих људи којима је из сопствене досаде, немоћи и незнања, све преко плота боље и лепше.
Па, што онда не закораче тамо? Е, али тамо има да се ћути и ради, а не да се вуновлачари по цео дан и каља Србија.
Препоруке:
77
2
12 уторак, 20 август 2013 21:33
alkar
kako vas je samo latinka nenadmašno raskrinkala i ogolila vasu dvoličnu bizantinsku politiku.autor se svojski trudio ali se izblamirao navodeći njeme ocjene kao loše ili pogresne a one su bolno točne po vas srbe.pa nije ona nista izmislila nego vi nećete da priznate-pogledajte samo na you tube šta je sve govorio šešelj,milošević,dobrica ćosić,paroški,vuk drašković,karadžić,koljević,plavšićka,arkan,kadijević i ostala velikosrpske bratija.latinka je samo sublimirala njihove izjave koje su i sluzbeno zapisane ili snimljene na sjednicama vlade srbije,vrha jna,sanu ili na mitinzima ,posebno na gazimestanu.sve sta su govorili to se i obistinilo-imali smo rat za veliku srbiju-a eto-nije prošlo,mozete latinku mrzit ali ona je u pravu.najkasnije ona je među prvim borcima za srpska prava i denuncirana je od titova rezima radi toga.njoj nemorete reć da nije patriota samo sta ona nebi veliku srbiju a najmanje na zločinu a vi bi-tu je razlika i zato je ne prihvaćate.SVAKA ČAST GOSPOĐO LATINKA!
Препоруке:
10
93
13 уторак, 20 август 2013 21:34
Jasna*@Mitar
Latinka i njena svita su komunisti ,isto onoliko koliko je i Soros komunista. Najobicniji karijeristi i mediokriteti,uvek uz mocnike i njihove skute(i novcanik).
Препоруке:
45
4
14 уторак, 20 август 2013 21:52
М
Латинка и Алкар, спој из раја. Ма ни бурек и јогурт им у том погледу нису дорасли. Причам ја да је југословенство исто што и у.......
Препоруке:
33
4
15 уторак, 20 август 2013 22:11
Арчибалд Рајс
Аман људи, оставите се Латинке и остале црвене геријатрије, они су, Богу хвала, прошлост. Дајте да се бавимо темама будућности ове земље, а Латинку и другаре за највише деценију заборавиће 99% људи у Србији.
Препоруке:
31
7
16 уторак, 20 август 2013 22:18
Студент
Она је поникла у школи "СЛАБА СРБИЈА,ЈАКА ЈУГОЛСАВИЈА",титоистикиња,грађанка,нео-комуниста,Југословенка,евро-атлантиста...
Препоруке:
35
4
17 уторак, 20 август 2013 22:35
kolubara
titoisticka jugoslovenska elita upravlja srbijom.srbi domacini moraju iznedriti svoju elitu!
Препоруке:
32
4
18 уторак, 20 август 2013 22:39
thinking maize@ онако, узгред, о којечему...
Ко што неко рече "Nomen est omen" или није она џаба ЛАТИНКА!? Противотров за такве, пааа, рецимо ако нас већ ОПТУЖУЈУ да смо фашисти, ето да нешто речем, ПРОТИВОТРОВ за ОВЕ јесте: "Рад ОСЛОБАЂА!" Тј. пошто су "Титићи" и "Неотитићи" СВИ ДО ЈЕДНОГА ЛЕНДОВИ, онда је ЛИБЕРАЛИЗАМ, али ПРАВИ, где морате да ЗАРАДИТЕ ЗА ХЛЕБ НАСУШНИ, НАЈБОЉИ ЛЕК за ЊИХ! Према томе, НИЈЕДНОЈ НВО ни ПАРА, а не динар из буџета Србије, а СВЕ ШТО ПРИМЕ из ИНОСТРАНСТВА ОПОРЕЗУЈЕ се као да се ради о СЕКТИ!? А оно што ПРЕОСТАНЕ, ОПОРЕЗУЈЕ се зато што (у ово сам сигуран 101%!) СВЕ ШТО НАПИШУ, НАПИСАНО је на GAJEVICI, која је јелте СЕКУНДАРНО ПИСМО у Србији!? Сад шјор "alkar"! Он рече: "kako vas je samo latinka nenadmašno raskrinkala i ogolila vasu dvoličnu bizantinsku politiku." А ТО га ЖУЉА!? Наш ВИЗАНТИНИЗАМ!? Па добро! Рецимо, као ВИЗАНТИНАЦ сматрам слично добрим атоским оцима да је човечанство имало ТРИ ПАДА у ГРЕХ! ПАД Каинов, због ГРЕХА УБИСТВА! ПАД Јудин, због ГРЕХА ИЗДАЈЕ! И, ПАД ПАПИН, због ГРЕХА БОГОБОРСТВА!
Препоруке:
33
6
19 уторак, 20 август 2013 22:46
сељак беземљаш
Нећемо погрешити ако групу стваралачки немоћних а жељних успеха, моћи и власти,дефинишемо
као ИНТЕЛЕКТУАЛНО ПОДЗЕМЉЕ. Пропињу се, галаме,лудују али на светлост их не пуштају.

Србија је изузетак. Од 1945.г. па до данас у земљи Србији елита долази искључиво из интелектуалног подземља.

Неспособним, полуспособним,(истине ради треба рећи да има и осредњака), ни у Србији није лако.
Места мало а њих, онолико.

Л.А. је у почетку имала срећу.Председник, идеолошке комисије. "Чишћење" партије од
"ранковићеваца". Пургатив.
Никаквих "ранковићеваца" није било. Тражили су се
"подобнији" еластичнији "кадрови" за очување титоизма. Улизице, али не обичне.
Другарица Л.А.је ТАДА одлично обавила посао"модернизације" Србије
ПА СЕ ПРЕПОРУЧУЈЕ И САДА.
И уз пут директно и индиректно диви се Уставу из 1974.Да исправи грешку. Други се 1972 дивили више.
Џабе било оно МИ СМО ЊЕГА СТАВИЛИ У ЗАТВОР.
(професора Михаила Ђурића јер је тврдио да је Србија сведена на Београдски пашалук)
Препоруке:
30
2
20 уторак, 20 август 2013 23:01
Милош Кикић
Сећам се добро како се тамо негде седамдесетих година прошлог века, изашавши негде око подне добро накићен из тадашње "Жупске капљице" на углу тадашњег Булевара Револуције и тадашње улице Ђуре Салаја, један Црногорац, свакако бивши борац јер га нико није дирао, драо на сав глас идући Булеваром: "Благо вама српски генерали, Латинка вас у реферат хвали!" па онда још "На Трг Маркса и Енгелса биће конгрес Мецердеса!" Баш тако "Мецердеса" уместо "Мерцедеса". Шта ли би данас певао да је жив?
Препоруке:
22
4
21 уторак, 20 август 2013 23:08
М
Југословенство, на ползу свих народа бивше Југославије осим Срба, јесте феномен српског порекла који у исходу свог биопсихолошког преображаја има четири главе: једну хрватску, помоћу које планира игру; једну босанско-муслиманску, помоћу које развија афективност; једну дуклео-черногорску, помоћу које креће у напад; и једну шиптарску, где је похрањено колективно несвесно. Истичем да југословенства у активној форми нема мимо српског порекла, што је чињеница над којом се треба замислити.
Препоруке:
23
2
22 уторак, 20 август 2013 23:46
Nenad
Bravooo " M ". Tako je! Jugoslovenstvo je srpski fenomen, objasnjivo-neobjasnjiv. Medjutim, fali 5. glava - Slovenci ( junaci - " Naprej zastave slave, na boj junaska kri...)
Stvaranje Kraljevine SHS 1918 je najveca srpska greska od Svetoga Save do danas.
( bilo je i hiljade drugih, ali je ovo culpa mater).
Препоруке:
27
2
23 уторак, 20 август 2013 23:46
---
http://www.cpi.hr/download/links/hr/7273.pdf
Препоруке:
5
1
24 среда, 21 август 2013 04:07
Bob
Kad mentalna i duhovna sustina izađu na površinu, dobija se izled drugosrba.
(Obratite pažnju na njihovu sličnost sa nekim evroameričkim političarima, ne zna se ko je lepši)
Препоруке:
18
1
25 среда, 21 август 2013 06:00
Андро Лутак
На Латинкином примеру се јасно види да је Маршал Тито био у праву када је сменио србијанско техноменаџерско руководство, тзв. "либерале", па и њу.
Међутим, ово што је стара Латинка рекла да Србија није била део Европе већ са њом само граничила, јесте тачно 1000%.
Србија је Балкан односно онај део Балкана који никад није био део католичко-протестантске измишљотине која се назива Европа (име украдено од Старих Грка), која и није континент већ је део азијског континента.
Сходно томе, Србија никада не треба да постане део Европе.
Другарице Латинка, не можете ви нас мрднути са нашег Балкана. Балкан је наш "угао света" којим се ми поносимо, а европљани нити можемо бити јер то нисмо, а да се маскирамо - не долази у обзир! Услед европског фактора ми данас на Балкану једва преживљавамо, али биће нам далеко, ма неупоредиво боље када се буде престало са одвратним политиканством оличеном у "путу Србије у Европ
Препоруке:
14
6
26 среда, 21 август 2013 06:55
samoviktimizovani
Da li sam zaista živio u lažnom ubjeđenju da je najuži dio moje porodice bio žrtva ustaškog genocida (kao i oko 50% bliže rodbine)? Da li su pobijeni zato što su propagirali nekakvu ''veliku Srbiju'' i, možda, nisu bili u stanju (zbog velikosrpske zaslijepljenosti) da vide ''subjekte'' u drugim narodima? I šta bi sa onom lijepom parolom koju nam je učiteljica često ponavljala: ''Brat je mio, koje vjere bio''? Lažna braća, tj. ''subjekti'' proliše krv po toj paroli (makoliko bidni alkar u to ne vjeruje). Pa dočekasmo sličnu parolu o ''bratstvu i jedinstvu'', koja ispade ''mućak''. Ili, možda, nije ni bilo žrtava u mojoj porodici (kao ni u hiljadama drugih), nego nekakve halucinacije, ''samoviktimizacija''? Last but not least, nisu li sve ove optužbe na račun srpskog naroda izmilile iz ropotarnice nekadašnje Kominterne?
Препоруке:
14
1
27 среда, 21 август 2013 08:45
Pantelija
Gospođa Perović je intelektualac par exelance tipa Emila Zole koja bez dlake na jeziku detektira duboko ukorjenjene probleme u društvu.
Dug život i dobro zdravlje želim G-đi Perović.
Препоруке:
9
37
28 среда, 21 август 2013 09:15
...
U članku, inače dobrom, propušteno je njeno čuveno pitanje: "Koliko Srbija treba da bude mala da bi bila demokratska?" Aktivna je, i čeka da njeno čedo Čeda odgovori na to pitanje. Na poznatu Dobricinu misao, da je Srbija u miru gubila ono što je stekla u ratovima, odgovorila je: Srbija je u ratovima gubila ono što je u miru s mukom sticano. Ne treba je potcenjivati.U istoj je kategoriji sa Merkelkom, Madlenom, Kondolizom - ali inteligentnija od njih.
Препоруке:
23
1
29 среда, 21 август 2013 10:26
thinking maize@ Андро Лутак, па "Pantelija"
Рекосте Андро: "Србија је Балкан односно онај део Балкана који никад није био део католичко-протестантске измишљотине која се назива Европа (име украдено од Старих Грка), која и није континент већ је део азијског континента." Нисте до краја у праву! Србија је ДЕО и то НАЈЗАПАДНИЈИ део великог ВИЗАНТИЈСКОГ КОМОНВЕЛТА, који почиње на истоку код Владивостока, а протеже се на западу до Новог Града, на ушћу Сане у Уну! На северу досеже Северни Ледени Океан, а на југу иде до Крита, прелази било Кавказа, све до река Куре и Аракса, преко јужносибирске степе на северу Казахстана, забајкалских тајги све до увира реке Амур у Јапанско море!? Била је и већа територија, али то је ТРЕНУТНА ситуација!? Иначе Византијски комонвелт умногоме кореспондира ЕВРОАЗИЈСКОМ ПРОСТОРУ, као Макиндеровом HEARTLAND-u, без кога је НЕМОГУЋЕ ВЛАДАТИ СВЕТОМ! Зато су и навалили на нас! Сад "бата"-"Panta"! Јели, јер мислиш да нас ПРЕВАРИШ са тим "Panta"!? Комшо Хрвоје, ОДАЈЕ те "suradnja" и сличне трице Вашег НОВОГОВОРА!
Препоруке:
13
7
30 среда, 21 август 2013 11:45
Дринко Кончаревић
маните се Латинке. Њене мисли нису вредне коментара. Шта је њен допринос у јачању Србије? Ништа. она каже, Србија је разбила обе југославије... јер Србија је велика... па нормално, Србија је велика а продане душе је смањују. Шта ту има више да се прича? Него, хоћемо ли да радимо или да се дописујемо и кроз писаније мудрујемо над судбином Србије?
Препоруке:
14
0
31 среда, 21 август 2013 11:47
...
nastavak
U evroazijskoj uniji opet bismo bili manjina u odnosu na muslimane, pa i na Borata, koji ni do islama nije dospeo, nego, kako reče, "sledi sokola". U državama koje su nastale raspadom SSSR-a ostalo je da živi oko 10 miliona Rusa. Kada sretne Uzbeka, Rus siđe sa trotoara i zastane, pognute glave, dok Uzbek prođe. Duša boli, dragi moj Kukuruze! Ne pomaže mu Vizantija. Ako se sada na nas vrši ovoliki pritisak, da se odreknemo svog identiteta i istorije (onakve kakvom je mi shvatamo), možda tamo ne bismo mogli da se prepoznamo čak ni kao belci i hrišćani.
Препоруке:
10
3
32 среда, 21 август 2013 12:05
Reddy
@...

U državama koje su nastale raspadom SSSR-a živi ne 10 već 22 miliona Rusa. Pa, uostalom i zbog toga postoji CIS. ne preterujte sa Uzbekistanom. Ni oni ne mogu bez Rusije. I to upravo što su sa njima bili tako dugo u SSSR-u. Ono što drži, pre svega, tu zajednicu na okupu je ogromno rusko tržište koje u skoro svakom izvoznom bilansu pojedine od njih nije manje od 50 procenata.
Препоруке:
3
4
33 среда, 21 август 2013 12:18
...
Hvala, Reddy.
Препоруке:
3
3
34 среда, 21 август 2013 13:19
Branko-ZA ALKARA
AlkarGospodine Alkar,Cini mi se da smo ranije imali diskusiju ovde povodom clanka o decaku iz Republike Srpske koji je poginuo u ratu. Tu smo se slozili, kao ljudi, ko da se ne razali na sudbinu deteta u nesretnom ratu. Vas komentar oko ovog clanka jednostavno nije u liniji sa istinom. Latinka Perovic i njeni stavovi su vredni prezira. Nije cudno da se to dopada nekom iz Hrvatske, daje mu argument da je hrvatska politika bila u pravu. Hrvatska nije ni krenula da se suocava sa svojim uzasnim nasledjem. Laksa je linija manjeg otpora, ajmo se baviti Velikom Srbijom. Zasto bi se bavili genocidom nad srpskim narodom u Hrvatskoj, i cinjenicom da je to bio projekat u kontinuitetu.
Препоруке:
14
5
35 среда, 21 август 2013 13:35
Bob
@Андро Лутак:
Onda, Evropa nikad nisu bili ni Krit i Mikena, ni Sparta i Atina, ni Vinča, ni Vizantija i Rusija. Što je mnogo, mnogo je. Neki treba da idu na časove istorije ponovo.
Препоруке:
10
1
36 среда, 21 август 2013 13:46
Zivojin
Da se ne biste previse cudili danasnjim pisanijama Latinke Perovic, preporucujem vam da na Internetu pogledate ko je Latinka Perovic. Samo tada ce vam biti jasno zasto tako istrajno pise protiv Srbije i Srba.
Препоруке:
10
0
37 среда, 21 август 2013 17:02
alkar@šjor branko
gospodine branko,pozdravljam vas-nemojte diskutirat o stvarima u kojima se nećemo slozit.govorin samo zato sta ste me sad podsjetili na naseg nezaboravnog Dječaka,koji je zrtva svih onih koji pušu u ratne nacionalističko fašističke trube.ne upiren prston u nikoga,svak će se pripoznat i u dobru i zlu.nek nasa rasprava zavrsi na pijetetu našem Dječaku.slava mu i neka bude zadnji Dječak koji je poginuo radi naših budalaština.
Препоруке:
2
9
38 среда, 21 август 2013 19:09
thinking maize@ "...", среда, 21 август 2013 11:47
Поштовани, "Reddy" је одговорио са мером, која није своствена његовом темпераменту, али сад му НЕМА ЗАМЕРКЕ и морате поштовати његове аргументе! Даље, ПАЖЉИВО прочитајте ШТА САМ ОЗНАЧИО као ЈУЖНЕ ГРАНИЦЕ ВИЗАНТИЈСКОГ КОМОНВЕЛТА: Крит, било Кавказа, па преко до река Куре и Аракса, степе јужног Сибира у СЕВЕРНОМ Казахстану, па забајкалске тајге и реком Амуром до Јапанског мора! Што се СКОРО У ДЛАКУ ПОКЛАПА са грузијско-јерменским са једне и турско-азерским са друге стране етничким границама у Закавказју, док су степе јужног Сибира, у северном Казахстану отприлике етничка граница Руса и Казаха! На северу остаје Кузњецки рудни басен (КУЗБАС) са Карагандом, а на југу су казашке Алма-Ата и Астана! Остало до увира Амура у Јапанско море су етничке границе Руса и сибирских мањина спрам Монгола и Кинеза! Наравно, такво нешто би било иницирано од Русије САМО ако дође до раста екстремизма у Казахстану, што је засад мало вероватно! Ergo, РАЗДВАЈАМ Византијски комонвелт од евроазијске уније!
Препоруке:
5
5
39 среда, 21 август 2013 21:41
Duško
Ili smo mi napadali Karlovac ili ono hrvati napadoše Niš,nešto ja postadoh zaboravan ?
Ali mi zato odmah padnu na pamet Dobričine Deobe i definicija nas samih.
Препоруке:
4
11
40 среда, 21 август 2013 21:42
ЛЕП СТИХ
у једној документарној емисији у продукцији ХРТ, емитованој пре око 1,5 год., у вези Маспока- је посведочила да јој је Тито у Карађорђеву рекао, да му се чини да је њој вишежао што је пропао Мапок, него маспоковцима.

мислим, занимљив феномен и са психолошке тачке гледишта. Ја мислим да такве догмате нису били фратри ни у време инквизиције.
Препоруке:
8
0
41 среда, 21 август 2013 21:48
ЛЕП СТИХ
среда, 21 август 2013 11:45
Дринко Кончаревић
маните се Латинке. Њене мисли нису вредне коментара. ...Него, хоћемо ли да радимо или да се дописујемо и кроз писаније мудрујемо над судбином Србије?


Дали сте добар коментар, сматрам. Најбљи можда. Њено писање није вредно једног минута моје пажње. Све је ту одавно кристално јасно.

Мени је занимљива једино са псхолошке тачке гледишта.
Препоруке:
8
0
42 среда, 21 август 2013 22:31
Благоје
"Модерна и грађанска Србија" у ствари треба да буде земља где су међуљудски односи до те мере технизовани да за традиционалног човека ту нема места. Значи, поништавање било какве посебности у односу на прокламовани конзумни стил живота и уништавање политичке сфере, односно интеграција свих елемената друштва у капитализам.
Препоруке:
4
0
43 среда, 21 август 2013 23:53
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkar,

Da, ne mozemo se sloziti. Oko teme kao sto je onaj decak naravno da mozemo. Samo sam vam hteo skrenuti paznju da hrvatska verzija Latinke Perovic nije moguca. Desio bi se linc. Na neki nacin sam ponosan sto Srbija ima takvu vrstu tolerancije koja je u Hrvatskoj nazalost nemoguca. Sto se tice rata, ko ga pametan zeli, a najmanje su ga zeleli Srbi u Krajini kojima je bio nametnut. Zelim vam sve najbolje
Препоруке:
7
2
44 четвртак, 22 август 2013 00:06
Dusko
Zalosno je citati kad neuk covek pise nesto, a misli da zna. Prvo, Nis se pise velikim slovom. Drugo, Karlovac nije niko napao, vec je u tom gradu napadnuta legalna vojska jos uvek priznate drzave koja se zvala SFRJ. Sta se sve desavalo Srbima u tom gradu, nema dovoljno prostora da se napise. Jadno je toliko neznanje.
Препоруке:
9
1
45 четвртак, 22 август 2013 02:22
Здравко
Усташки канибалски геноцид над Србима у НДХ оправдаван је великосрпском хегемонистичком идејом. Раних седамдесетих прошлог вијека усташе емигранти и домаће, земаљске усташе, дижу устанак убацивањем групе у подручје Бугојна, убијају СФРЈ амбасадора Роловића у Шведској, руше ЈАТов авион, подмећу бомбу у београдски биоскоп.
Препоруке:
12
1
46 четвртак, 22 август 2013 07:38
псеудонум
Алкар, ђетић, пантелија, душко, је исто.
Препоруке:
7
3
47 четвртак, 22 август 2013 08:17
...
@thinking maizeGovorimo o Latinki. Ona se već dugo bavi sukobom između tradicionalnog i modernog u srpskoj istoriji. Niko nije rekao da je ona pogrešno postavila izvesna pitanja, zato su i odgovori takvi. Kao što reče moj omiljeni Mića Danojlić, "pogrešni odgovori na pogrešna pitanja".(namerno sam izostavio njegove reči KO je postavljao pogrešna pitanja. Ali u ovome što sledi, biće jasno: ne bih o Novoj Vizantiji; prestar sam za to. Nisam se bavio slagalicama više od pola veka. Žao mi vašeg truda oko granica, detaljno, pa još duplo. Za granice Novog Tr..... je bilo mesta, za nešto drugo, gde je bila poenta mog obraćanja - nije. Otud razgovor nagluvih.
Препоруке:
8
0
48 четвртак, 22 август 2013 12:04
thinking maize@ "..."
Поштовани, код ИСТОРИЈСКИХ народа НЕМА СУКОБА ТРАДИЦИОНАЛНОГ и МОДЕРНОГ! За опширније информације погледате Тојнбија и његово СЕИРЕЊЕ над судбином ГЛАВНЕ ГРАНЕ ИСТОЧНО-ПРАВОСЛАВНЕ тј. византијске цивилизације. За Русе тај познати РУСОФОБ (што не значи да мније сјајан научник и да његове идеје не завређују пажњу, а посебно његова разрада старе идеје о цикличном у историји) набраја и ово и оно, али им НЕ ПОРИЧЕ да су СВЕСНИ да НИСУ ЗАПАДЊАЦИ и да имају САМОСВЕСТ! И Срби су у 19-том веку, успорено и кривудаво КРЕНУЛИ ПУТЕМ САМОСВЕСТИ, често пута оспоравани и ометани, али ипак кренули. У томе их нису ометале ни династичке омразе, примитивност нарави, сиромаштво материјално и духа, колико НЕПРЕКИДНО ПОСТАВЉАЊЕ ЗАПАДНИХ ЗАХТЕВА за НЕКИМ ПОСЕБНИМ "СТАНДАРДИМА"!? Понеки Србин би ПОСРНУО под притисцима, као понеки слабији Обреновић или "легендарни" АУСТРИЈСКИ гроф Чедомиљ Мијатовић, али ПРАВАЦ се ЗНАО! Од краља Александра Карађорђевића тај правац је ИЗГУБЉЕН због ИЛУЗИЈЕ ЕТНИЧКЕ СРОДНОСТИ!
Препоруке:
2
7
49 четвртак, 22 август 2013 12:14
thinking maize@ "...", наставак
Тад је под УТИСКОМ "наше проширене отаџбине" (израз Стевана Јаковљевића и његове сестре Милице Јаковљевић-Мирјам), превладао "ДУХ ПРЕЛАЗНИШТВА", како га је ТАЧНО ОПИСАО Владимир Велмар-Јанковић! Тај "дух прелазништва" (тј. ИСКОРЕЊЕНОСТИ за "љубав" ГОЛОГ МОДЕРНИТЕТА због МОДЕРНИТЕТА!) није ограничен само на комунисте, мада су комунисти& бивши комунисти његове најодушевљеније присташе! Чак се и у цркву увукао тај "дух прелазништва", погледајте ову маскараду око Миланског едикта, а и шире!? Латинка (sic!) је само НАЈИСТАКНУТИЈИ представник такве ДУХОВНЕ МРТВАЈЕ и ништа више! Ради се о томе, како се Тојнби ТАЧНО и ЛЕПО изрази, да се народи МЕЊАЈУ, а да ОСТАЈУ ИСТИ и СЕБИ ДОСЛЕДНИ! Ergo, КОЛИКО смо ми Срби себи доследни и шта је УЗРОК тог ПАДА у НЕДОСЛЕДНОСТ! Факат је да је Великим Ратом добрим делом ПОЈЕДЕНА од западног МОЛОХА биолошка супстанца нашег рода, да су многи преостали МАЛАКСАЛИ, али ОВАКВО СИСТЕМАТСКО ИНСИСТИРАЊЕ и ГАЈЕЊЕ "ПРЕЛАЗНИШТВА" у нашем роду указује на СПОЉЊИ ПРИТИСАК!
Препоруке:
2
7
50 четвртак, 22 август 2013 12:25
thinking maize@ "...", други наставак
Да ПОСТОЈИ СПОЉЊИ ПРИТИСАК, УВЕК је ПОСТОЈАО, јер су западњаци врло рано запазили наше УПОРСТВО у православљу и нашу разнеженост кад се помене Русија. А кад је онај енглески конзул, негде 1830-40-тих запазио да Срби, иако православци и русофили ПОСЕДУЈУ исти ГРАНИЧАРСКИ и ПРЕДУЗИМЉИВИ ДУХ и исту јаку склоност ДЕМОКРАТИЗМУ, као и тада младе Сједињене Државе, ЗАЗВОНИЛО је ЗВОНО за УЗБУНУ! Хабзбурговци су то вероватно наслућивали и раније, али први је тај Енглез та запажања "бацио на папир"! Знате, ако у неком региону имате ТАКАВ НАРОД и ако ТАЈ НАРОД ОБЕЗБЕДИ себи ЗАЛЕЂИНУ НЕКЕ МОЋНЕ СИЛЕ (што би у нашем случају била Русија), онда таквом народу НИКО НЕ СТАДЕ на ПУТ! Знали су то Хабзбурзи, од 1830-40-тих то знају и Англосаси! Таквим народом се ДУГОРОЧНО НЕ МОЖЕ УПРАВЉАТИ! Јер, да подсетим УПРАВО су се у Србији јатили СВИ НЕЗАДОВОЉНИЦИ из РЕГИОНА, а и шире! (Видите случај Адама Чарториског, ИНСПИРАТОРА "Начертанија"!) Ergo, "Serben must sterben" оли "Srbi ob vrbi", како рече бан Натлачен!
Препоруке:
2
7
51 четвртак, 22 август 2013 12:33
thinking maize@ "...", ту смо, близу...
Значи, МОРАЛО се некако Србима ПОДМЕТНУТИ "кукавичје јаје"! То је био покушај УВЛАЧЕЊА језичке реформе Вукове и "Илирску", тј УНИЈАТСКУ ПРИЧУ, што јесте узроковало отпадање, већ подоста отпалих Срба-католика од нашег народносног стабла, али шта се ту могло!? Уосталом, Вукова реформа нам је помогла да НАНОВО ЗАСНУЈЕМО НАШУ НАЦИОНАЛНУ КУЛТУРУ, што је био велики ПЛУС и на краје, истина после ОГРОМНИХ, често и ЗАЛУДНИХ ЖРТАВА, довело је до ОСЛОБОЂЕЊА и УЈЕДИЊЕЊА! Но, тада, НЕДОВОЉНО ЕДУКОВАНИ, а БЕСКРАНО СУЈЕТНИ регент Александар ПРАВИ КЉУЧНУ ГРЕШКУ и ПРИСТАЈЕ на Југославију! да се сада не понављам у рекапитулацији "резултата" и историје те наше НАЈСКУПЉЕ ИСТОРИЈСКЕ ГРЕШКЕ, рећу ћу само да је наш НАЈПРЕШНИЈИ ЗАДАТАК ратосиљати се СВИХ ОСТАТАКА "МРЦА" (а Југославија и југословенство ЈЕСУ ЛЕШ!), јер је ВЕЗИВАЊЕ за МРЦА било нешто НАЈГОРЕ што је познавао наш свет још од времена туркократије! Ergo, СВАКУ Југославију, "У МУТНУ Марицу"! БЕЗ ПАРДОНА!
Препоруке:
3
7
52 четвртак, 22 август 2013 12:42
thinking maize@ "...", ево сад ће!
И ту НИКАКВЕ ПРИЧЕ о "светлим гробовима" и "највећим умовима" који су "сањали" "bratstvo in enotnost" ОТПАДАЈУ пошто су у ДИРЕКТНОМ СУКОБУ са ЧИЊЕНИЦАМА! А Срби су, ако ништа друго, ОДУВЕК БИЛИ ПОЗНАТИ као ЗДРАВОРАЗУМСКИ НАРОД! Зато и нисмо имали великих философа или духовника, али зато нам НИСУ МОГЛИ ПОДМЕТНУТИ "НИШТА за НЕШТО" (да не употребљавам ОРИГИНАЛ, знате га већ!)!? Зато, дотичну г-џу, али и све њене следбенике ваља третирати БАШ КАО И РЕНЕГАТЕ из СРПСКОГ РОДА из РАНИЈИХ ВРЕМЕНА! Ови су ЈОШ И ОПАСНИЈИ, јер им НИЈЕ ДОВОЉНО мењање имена или вере, већ траже И НАШЕ ДУШЕ! Јер, шта је ЗАХТЕВ за ПРЕУМЉЕЊЕМ, ако не ПОСЕЗАЊЕ за НАШОМ ДУШОМ!? Знате, скоро беше на неком од сајтова информација да је у Србији око 8000 лица пријавило као занимање "политичар". Придодајте томе око 2-3000 тајкуна и отприлике толико новинара и сличних ПРОДАНИХ ДУША и имате БРОЈ ЉУДИ ОПАСНИХ по ОПСТАНАК нашег рода!
Препоруке:
2
7
53 четвртак, 22 август 2013 12:56
thinking maize@ "...", сад ће, сад ће!
То Вам је то Поштовани! Као што видите НИЈЕ то баш био "разговор наглувих" само сам другу "Андру Лутку" напоменуо да ми нисмо цивилизацијски Азија, већ Евроазија, а то је НЕШТО САСВИМ ДРУГО! Ни Азија, ни Европа! Пише нешто о томе Трубецкој, а тога су били свесни чак и горди Византинци (тј. Ромеји, како је исправно рећи, ал да останемо на поменутој КОНВЕНЦИЈИ!). У сваком случају, ми Срби незнамо КАКО ће се РАЗВИЈАТИ поменути РУСКИ ПРОЈЕКАТ, који јесте добрим делом МЕХАНИЧКИ и инспирисан Западом, као вид противмере, али РЕЦИТЕ МИ БИЛО КАКВУ СУВИСЛУ АЛТЕРНАТИВУ тој опцији!? Кина!? Нит смо Албанија, нит би Кинези то озбиљније схватили!? Можда као ТАКТИЧКА МЕРА... О Америци, Француској и свим НАШИМ ИЗНЕВЕРЕНИМ и ЈЕДНОСТРАНИМ ЗАПАДНИМ "љубавима" не треба трошити ни колико за ЗАРЕЗ, акамоли речи! Ergo, Руси, али опрезно! Зашто либерализам, али ИСТИНСКИ? Зато што су по њему СВИ ГРАЂАНИ ЈЕДНАКИ! Ergo, НЕМА МОНОПОЛА, ни ЕУ-ропског! Читајте КАКВИ се све "закони" доносе као ПОДРШКА ЕУ-монополу!?
Препоруке:
2
7
54 четвртак, 22 август 2013 13:10
thinking maize@ "...", КРАЈ!
ПОНИШТАВА се кинеска куповина "Вршачких винограда", Русе СПРЕЧАВАЈУ да купе РТБ "Бор" и "ЈАТ", ЧАК је и Мишковић био СПРЕЧЕН да купи "Фриком", СВЕ за "љубав" ЕУ-топије и "bratstva in enotnosti"! О Дивцу и његовој заједничкој куповини "Књаза Милоша" са "Данонеом" да не говоримо! ОБАШКА КРИМИНАЛ при ПРОДАЈИ "САРТИД"-а Америма! 4 наше банке највећи повериоци "САРТИД"-а!? "Решење"!? УНИШТИ те БАНКЕ! Највећи страни повериоци Аустријанци!? ПРОГЛАСИ "банкрот" и доведи Горана Кљајевића ИЗ Београда да "води ликвидацију"! Добра АНТИМОНОПОЛСКА КОМИСИЈА би СКОРО СВЕ приватизације просто ПОНИШТИЛА! А поништавају се само "неуспешне"! Нико да се запита КАКО "Салфорд" купи 80% српских млекара и још "Књаза" ПРИДЕ!? Камо Лабус, Ђелић и Динкић! МОООРРРЕЕЕ! Док не извучемо поуке из КРАЈА Лазаревићеве приповетке "Први пут са оцем на јутрење" нема нам спаса! Не знате како се завршава та приповетка? Приповедач рекапитулише судбину највећег негативца који је опљачкао оца породице са: "Ено га, ТУЦА КАМЕН!"
Препоруке:
5
7
55 четвртак, 22 август 2013 13:13
...
код ИСТОРИЈСКИХ народа НЕМА СУКОБА ТРАДИЦИОНАЛНОГ и МОДЕРНОГ
E, ovo je blagovest, pa još tako trijumfalno saopštena. Ako je Tojnbi rekao, onda je sigurno tako. A Petrova reforma u Rusiji? Kada je zakonom zabranjivao brade do pojasa, mokrenje s praga i spavanje preko cele zime?! Da bi u "drvenom carstvu", gde je" umirala stara vizantijska Rusija" stvorio mornaricu (i trgovinu), puteve, zanate, moćnu vojsku (a ne "družine" odnosno bande) - zar tu nije bilo pomenutog sukoba? Ako nije, zašto su se staroverci zatvarali u crkve i sami spaljivali, na stotine?
O kako ste konfuzni, dragi moj, kakve su to digresije, eskapade, šarade, maskarade, pljusak, tresak i odblesak!
Izlizaće vam se Tojnbi, pokloniću vam svog, ne samo zato što mi ne treba - a ne treba - nego da vam učinim plezir.
Препоруке:
7
1
56 четвртак, 22 август 2013 13:15
...
ПОЈЕДЕНА од западног МОЛОХА биолошка супстанца нашег рода. Pojedena je prvo od istočnog, onog lojavog: Radovan Samardžić kaže da je 40-60%, računajmo pola, prešlo u islam. Rod su nastavili oni koji nisu "malaksali".
Препоруке:
10
1
57 четвртак, 22 август 2013 13:17
...
И Срби су у 19-том веку, успорено и кривудаво КРЕНУЛИ ПУТЕМ САМОСВЕСТИ, често пута / ne može; ili mnogo puta ili često/ оспоравани и ометани, али ипак кренули. У томе их нису ометале ни династичке омразе, примитивност нарави, сиромаштво материјално и духа, колико НЕПРЕКИДНО ПОСТАВЉАЊЕ ЗАПАДНИХ ЗАХТЕВА за НЕКИМ ПОСЕБНИМ "СТАНДАРДИМА"!? Krenuo je Dis. On je stigao na zapad i ne znajući gde ga je neizmerni talenat vodio. A povodljivi su bili Svetozar Marković,( Kragujevčanin, slučajno, kao i Latinka). Povodljiv je bio Skerlić. On nije voleo Disa. Osporavao ga je, a Dis je ostao.Videćemo da li će i Skerlić.Povodljiv je bio i Koča, otišao ciljano, da spoji marksizam i psihoanalizu, ta se papazjanija zvala nadrealizam, nije se primila,kao pisac je bio smešan, dokazivao se kao general, podržao je Latinku i Nikezića, liberale, i otišao da igra tenis.
Препоруке:
9
1
58 четвртак, 22 август 2013 13:27
...
Duh je neodoljiv. On ne pada. I ne trebaju mu reflektori. Niti priznanja. Prodaju se mediokriteti. Skorojevići. Plaše se da ne zaostanu. A obavezno im se to desi. Zreo čovek misli. On nije sledbenik. Ali ume da poštuje. I uživa u tome. On se divi stogodišnjoj lipi, čita Platonovu Gozbu i peva osanu svemu što vidi. Takvog ne uzbuđuje pretnja Guzenbauerom, čak ni Tojnbijem.
Препоруке:
9
0
59 четвртак, 22 август 2013 13:36
...
Зашто либерализам, али ИСТИНСКИ? Зато што су по њему СВИ ГРАЂАНИ ЈЕДНАКИ! Ergo, НЕМА МОНОПОЛА

Od prosvetitelja, Rusoa, Voltera i ostalih potiče to, da su svi ljudi jednaki. Nisu. Svaki genetičar to zna. Svaki lekar praktičar. Svaki bistriji čovek. Ljudi nisu jednaki ali jesu ravnopravni [/[/i]b](ili bi to trebalo da budu - pred zakonom). A da "nema monopola" - to neću da komentarišem. To je već rableovski motiv.
Препоруке:
9
0
60 четвртак, 22 август 2013 17:22
М
@thinking maize

Несвест која прати уништавање наше државе и привреде, на коју указујете својом археолошком и енциклопедијском методом (на чему Вам свако ко има нешто соли у глави мора одати признање), раширила се не као изостанак здравог разума, него као позитиван ентитет, као демон. То дакле није несвест, него изопачена, издегенерисана свест која ништитеље из јануара 2001. године (Ђинђићева влада) уздиже у небеса. Као некад Тита. Шта је са овим народом?
Препоруке:
0
4
61 четвртак, 22 август 2013 22:06
alkar@branko
ja mislin da grišite,evo ja bi,skromno,moga bit hrvatska replika latinke perović,naravno ni blizu toj veličini,ali ja javno i govorin i pišen da je velikohrvatski projekat predvođen ustasama najveći neprijatej hrvatske da je nusprozvod te glupe ideje jasenovac kao najmonstruozniji zločin.ja zagovaran avnojevske granice,nemora svaki narod cili zivit u jednoj drzavi,nek zive i u drugima ali sa svim pravima,npr nama nikad nebi palo na pamet ić s puškon branit hrvate u subotici i priključivat taj dio srbije hrvatskoj ka vama devedesetih po krajini ali rekoh nećemo se slozit,nadalje, ja zagovaran pravo i na drzavu, jezik i naciju crnogorcima,bošnjacima,makedoncima,sva prava i srbiji ali u avnojevskim granicama..sta je tu sve loše?ja ne vidin nista.nit koga krstin bivsin hrvatima,niti smo ih napali niti rušili njihove drzave i gradili hrvatske drzave unaokolo.vi ste napravili ili radite sve suprotno,sve sta je latinka rekla je točno.ako budete blizu maglaja posjetite Dječaka i u moje ime.
Препоруке:
3
2
62 петак, 23 август 2013 04:25
DrJelaBisic
Jedna od najvecih gluposti u Srpskoj istoriji pocinjena je kada smo priznali postojanje posebnog naroda,Hrvata,koji je(po njihovim teorijama-vec vek+odlucuju sta su i odakle)Gotskog,Iranskog i cega sve ne porekla.A oni su Srbi,pokatoliceni,u najvecem broju,pored"Hrvatizovanih"Italijana,Ceha,Slovaka,Madjara,Nemaca...Kad smo tu glupost priznali(da ljudi(koji imaju nase poreklo,nasi su rodjaci,govore isti jezik kao i mi)imaju posebnu narodnost)-morali smo da priznamo i da imaju svoju teritoriju.Kad smo njih priznali(iz potpuno nepoznatih razloga-koji nas je djavo terao?)onda su se javljali i drugi rasrbljenici da traze isto.Kao kad jednom detetu(nevoljko?)date sladoled,pa onda i oni svi ostali hoce 2,mada o tome,pre,nisu ni razmisljali.Kad se vec deli...Dobili smo prvo sadasnje Bosnjake/Bosance,koji su sebe,ranije smatrali Turcima.Pa cak trazili i iseljavanje u Tursku.I koji su,u jeku komunisticke diktature,60ih,promenili ime u Muslimani(da im se smeje ceo islamski svet,na celu sa...
Препоруке:
1
3
63 петак, 23 август 2013 04:30
DrJelaBisic
...Gamal Abd ElNaserom.Kada se tako krene sve se para kao stara carapa.Sad imamo i Montenegrine,koji imaju isti izgovor(prethodna posebna drzava)da traze nezavisnost,kao i Dubrovnik.Uostalom,Dubrovcani imaju solidniju i duzu drzavnost od Montenegrina.Nije tacno da su Srbi ikada,ozbiljno,u vecini imali ikakvu velikosrpsku ideju,pa cak ni srpsku ideju,sto se vidi po broju ovih koji su sada Hrvati,Bosanci/Boshnjaci,Montegrini(da ne spominjem Makedonce).Ako sve srpski govorece smatramo kao Srbe-onda teorija Latinke nema nikakvu osnovu.Manje od polovine sebe uopste smatra Srbima,a proces otpadanja je jos u toku,i nikako da se zaustavi.Priznavsi Montenegrine,koji se ni religijski ne razlikuju,dobili smo formiranje novih naroda od srpskog korpusa po osnovu regionalizma.Vec se javljaju Rasciani i Vojvodjani.Zaboravljajuci da se to nekada zvalo srpsko Vojvodstvo,i da su Srbi trazili povlastice da bi se ujedinili sa Srbijom,svojom maticom.Sada,kada svako kuce mirno dize nogu i na ustav i...
Препоруке:
5
2
64 петак, 23 август 2013 05:02
DrJelaBisic
...drzavu(koje ni nema)ocekuje se da svako napusteno selo i svaki gradic(u kome se rodi po jedno dete svake druge prestupne godine)trazi svoju Republjik.Toliko o velikosrpstvu.Pricati o LDP kao partiji je neozbiljno.Istina,i sve druge SrpsKe partije su smesne,ali i u smesnosti imate razlicite kvalitete(tu su izjednaceni)i kvantitete(e-tu nisu).Moze LDP da se nada-ali njihov rok trajanja je prosao(o Latinki da ne pricam-bila smesna uvek i to i ostala).U najvecem jeku svoje"moci"LDP je imao glasova da je na nivou statisticke greske.Cak ni u srpskom glasackom telu nisu mogli vise da postignu.Pa zato"ja tebi serdare-ti meni vojvodo".Latinka i LDP jedni drugima"dizu i mere rep".Na njihovu zalost(a i nasu)pokazalo se da su oni amateri-izdajnici,uporedjeni sa ovima sada na vlasti.
Препоруке:
3
3
65 петак, 23 август 2013 08:49
thinking maize@ "..." POST SCRIPTUM
У праву сте, то бих као биолог (и то молекуларни!) ваљало да знам (а знам!), ал ОМАКЛО СЕ! Што би рекао Уважени Милован Данојлић "МУКЕ са РЕЧИМА"! Уосталом, код ових, СЛИЧНИХ г-џи Латинки (Узгред, ваљало би протолковати КАКО је ишла "еволуција" од БРОЗОВСКИХ ГАУЛАЈТЕРА (што је поменута "г-џа" СВАКАКО БИЛА!) ка "постмодерним" неолибералним ПОТУРИЦАМА, што ова "г-џа" СВАКАКО ЈЕСТЕ! "Гледе" потурица, ОПРОСТИ ми Мехмед-пашо Соколовићу и сви ини Срби-мухамеданци, што Вашу СВЕТЛУ УСПОМЕНУ ПРЉАМ поредећи Вас са овом ЛИКУШОМ!) "КУВАЊЕ" народа ПОЧИЊЕ ставом "учитељице", како су "Срби мали& недорасли, недоведени, друже се и симпатишу неке зле Русе, па их се мора довести у ред", све праћено тихим, али ауторитативним гласом, беспрекорном пунђом& ставом, уз минимум гестикулација, изузев кад се помене "српски (фуј!) национализам"! Да, ТО ЈЕ ПОРТРЕТ НАСТУПА гореиментоване "г-џе", али је ЗАПАДНИ ИМПОРТ! Чини ми се да га је на "малим екранима наших ТВ пријемника" прва лансирала Финкиња Елизабет Рен!?
Препоруке:
1
8
66 петак, 23 август 2013 08:57
thinking maize@ онако, узгред, о којечему... или уместо којекаквих POST SCRIPTUM-a као одговора...
Изгледа да сам добио ЈОШ ЈЕДНОГ веома поткованог и доследног критичара, Г-ДИНА "..."! ЧАСТ ми је, а и ЗАДОВОЉСТВО што могу да УЧИМ! PS. "Гледе" Тојнбија, ВАЉА од НЕЧЕГА ПОЧЕТИ. Иначе, нема потребе за још једним примерком "Проучавања историје" (abridged volume; чини ми се да на српском нема тог дела уцело!?), чувам књиге! Свако добро.
Препоруке:
0
9
67 петак, 23 август 2013 09:44
...
Ima, staro neko izdanje, edicija "Karijatide",dvotomno. Mnogo pozdrava.
Препоруке:
2
1
68 петак, 23 август 2013 10:00
thinking maize@ "..."
Колико знам, Тојнбијево "Проучавање историје" је У ОРИГИНАЛУ у ДВАНАЕСТ (12) ТОМОВА!? Или можда 10, али то је опет много више од "Каријатидиних" ДВА!? Иначе поседујем "CID"-ovo издање из 2002, превод др Ђурице Крстића. Као и још "понеке" књиге, које "за ползу душе& ума" прелиставам! Свако добро.
Препоруке:
0
8
69 петак, 23 август 2013 11:53
...
Nema ni celog Platona (tzv Corpus, ne opus, Platonicum) u prevodu, ali dobro je ono što ima. Mnogo pozdrava.
Препоруке:
3
1
70 петак, 23 август 2013 13:22
сељак беземљаш
&--- & Тhinking maize
Писано у журби.

„Острашћеност је наша друга природа”, каже историчарка Латинка "
Тако господин Вучинић почиње текст.
То је тачно исто толико као и тврдња да је госпођа Л.П. историчар.

Историја је тако хтела, коцкице су се сложиле, шта ли, и ми од нашег рођења (а имамо доста година)
живимо у дрштву које су профилисали и осмислили,
недовршени људи.
Психијатрију, не смемо ни спомињати јер се из ГЛУПОСТИ И НЕЗНАЊА, сматра да се она бави, лудима.
Психологија ће нам, посведочити, да људи имају комплексе, отцепљене делове психе, који целог човека стављају под контролу. Посведочиће нам да је човек увредљив преко сваке мере, властољубив...И да не бројим. Термин пројекција нам указује да човек, своје сопствене мане "острашћено" приписује другом, и "острашћено их исправља. А тек страхови. Шта све они раде у човеку. наставак
Препоруке:
5
5
71 петак, 23 август 2013 13:57
Branko-ZA ALKARA
Gospodine Alkar, postujem drugacije misljenje, ali tvrdim da niste u pravu. Budite precizni, Jasenovac, a nije bio samo Jasenovac, to je genocid. Oko toga nadam se nema dvojbe. Drugo, zaista ste pomesali neke stvari. Koliko se ja secam, kada je izbio taj nesrettni rat, Subotica na primer, i Pakrac na primer su bili u istoj drzavi, zar ne> Zvala se Jugoslavija, i dopusticete neki ljudi, i neki narodi su tu drzavu Voleli. I za kraj, a mozemo i dalje diskutovati, zasto ne, budite dosledni. Aso ste za AVNOJ, onda ste za AVNOJ, jedna od tekovia AVNOJA je bila da su Srbi narod u Hrvatskoj-konstitutivni. Ne mozete biti za jednu stvar, a za drugu ne, jer vam se ne dopada. Uostalom Srbi u Hrvatskoj su se pobunili zboh izbacivanja iz ustava, a ne da se stvara Velika Srbija, sto se izvinite, zaista laz. Jos jedna informacija koju sigurno niste znali, da vas ne gnjavim vise, znate li gde je bila zgrada ZAVNOH-a u Hrvatskoj. U Topuskom, i minirana je 1991. godie prilikom povlacenja zengi.
Препоруке:
2
2
72 петак, 23 август 2013 14:36
сељак беземљаш
наставак
Све то што сам и што нисам споменуо кида и ломи човека, тера га на ирационалне поступке.Па онда осмишљава некакву лажљиву причу. Ако пажљиво погледамо видећемо,ТО око себе.Није проблем ако остаје на нивоу личности.Али то се ОДРЕШИЛО и од 1945, уређује друштво. Има у томе неке правде. Већина су (разумни и уравнотежени су мањина)
А и ирационалност и лудост су прихватљиви.
Када је завршено, ми смо се НАШЛИ У ПУСТИЊИ.
Или што би господин Милан Станић рекао:
"чека нас дуг пут кроз лоше институције"
Све ово што пишем, господин са три тачкице, зна много боље од мене.

Дакле, какав маркс, енгелс, лењин, какви бакрачи.
То вам је као маршал и његови генерали.
Да били су, али какви и колики. А иза њих, разни лажни пророци, визионари модернизатори и друга чудеса.
О МЛАЂАН ују се са истог пања из кога је изронио маршал. наставак
Препоруке:
8
1
73 петак, 23 август 2013 15:00
сељак беземљаш
наставак
Иза неспособних и деструктивних, увек стоји нека "добра" прича.Углачана дотерана. Брбљивост и ништа више.

Брбљивост је најбоље описана у роману РАТ И МИР.
Већ на самом почетку самом почетку имамо све врсте брбљиваца у салону Ане Шерер. Она се плаши Пјера.
Због "његовог ПАМЕТНОГ и уједно бојажљивог, посматрачког и ПРИРОДНОГ ПОГЛЕДА, којим се разликовао од свију у тој гостинској соби".

А Иполит (идиот) "О н је говорио с таквим самоуверењем да нико није могао разумети је ли врло паметно или врло глупо оно што је рекао"....
наставак
Препоруке:
12
0
74 петак, 23 август 2013 18:15
Bob
@... i kukuruz, a u vezi Tojnbija
Ja se nešto ne sećam da se Tojnbi "radovao" propasti glavne grane pravoslavlja; uostalom, kao deklarisani hrišćanin (nevažno kog odeljka) on zalazi i u tradicionalizam. Za njega je smisao istorije, bar do sada, u razvoju religija (hrišćanstvo, islam, budizam, hinduizam).
I šta bi uopšte bilo istorijsko i moderno? Učestvovati u građenju civilizacije. Tako da, bez obzira što tuku zapadnjake na mnogim poljima, na žalost, Rusi, Japanci, Kinezi, Jevreji... pripadaju "okamenjenim" civilizacijama i u ovom periodu istorije, slobodno se može reći da nisu istorijski narodi.
Što ne mora da bude ni malo loše - zašto bi pripadali civilizaciju na umoru? Možda tek (ili opet!) dolazi njihovo vreme.

I daleko je Tojnbijevo shvatanje istorije od cikličnog. Da niste pomešali sa Špenglerom? Za Špenglera istorija nema smisla, samo besmisleno pojavljivanje i trošenje novih kultura. Ali, izrazito proruski raspoložen kad gleda u budućnost...
Препоруке:
8
0
75 петак, 23 август 2013 18:23
Bob
...jer na svetu vidi samo jednu novu civilizaciju u nastajanju - rusku.

Za nas Srbe je najvažnije da to vidimo i na vreme skočimo u voz. Nije ni toliko hitno - u sledećih 100-200 godina, ali znamo mi da budemo spori...
Ja ne vidim drugi način da se Srbi regenerišu. Gurajući se na zapad, završiće kao crvi u lešini.
Препоруке:
8
0
76 петак, 23 август 2013 19:58
alkar@branko
zar mislite da je svjetski rat počeo pucnjem gavrila principa ili da je rat u hrvatskoj počeo nakon izbacivanja srba iz ustava?oba rata imaju druge ,dublje i poznate razloge.ali nećemo o tome.jer,npr.srbija je prva donila amandmane na ustav srbije i ustav srbije PRIJE SVIH REPUBLIKA I centralizirala vlast u srbiji,RUSENJEM USTAVA JUGOSLAVIJE KADA JE PONISTILA POKRAJINE I KONSTITUTIVNI NAROD NA KOSOVU-ALBANCE SVELA NA NACIONALNU MANJINU A ČINILI SU PETINU STANOVNISTVA SRBIJE. vi ste to prvi napravili pa se albanci nisu dosjetili balvana i NISU pozvali NAORUZANE albance iz albanije da prave drzavu REPUBLIKU KOSOVO U SRBIJI KAO VI U RSK.ANALOGIJA JE JASNA.....samo vi to tako ne vidite.ali kako rekoh,nećemo o tome.ne zbog Dječaka.
Препоруке:
2
2
77 петак, 23 август 2013 21:42
DrJelaBisic
Zaprepascena sam i iznenadjena(Ovo ispade kao Shojic,iz Bele ladje!)Kako studenti istorije uce-kad nema prevoda svih 12 tomova Tojnbija?Ili studenti filozofije,bez dela Platona?Valjda uce iz svescica i skripata,ili,u najboljem,"knjiga"svojih profesora.A onda se neko smeje i kaze da Jel(naucite ispravno:Jel a ne Jejl)i nije bas kvalitetan fakultet(zato sto je Dz Bush ml.studirao na njemu).Megatrend je bolji,a o BU necemo ni da diskutujemo.Iz ciste pakosti je u dnu Sangajske liste,a i Lomonosov je ostecen-pa ispada da su BU i Lomonosov isti.(Nisu,naravno.lLmonosov je nedostizno bolji,a o odnosu Jela i Lomonosova,i Shangajskoj listi drugi put)Mogu da se kladim da kada bi se neko poduhvatio da zapne kao magarac i prevede ovih 12 Tojnbijevih tomova-ne bi mogao da nadje izdavaca,a ako ga nadje tiraz bi bio manji nego...da ne navodim primere."Oj kukavno srpstvo ugaseno...!"
Препоруке:
0
4
78 субота, 24 август 2013 09:27
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., а propos "сељака беземљаша"
Изгледа да је моје често позивање на Тојнбија произвело ефекте, јер је започета мини дискусија на тему наших нарави, а дотиче се школства& преводилаштва, као фона на којем се јасније огледа ово безнађе "зачињено" РУЖИЧАСТОМ МАШНИЦОМ& пирсингом& татуом!? Јер, ЗНА се КО је ОБЕЛЕЖАВАН у старо хијерархијско доба! Наша омладина то ЗДУШНО РАДИ не знајући да су тако во времја оно ОБЕЛЕЖАВАНИ РОБОВИ! А у време Турака& потурица "ВЛАХ" НИЈЕ СМЕО да НОСИ БОГАТО ОДЕЛО, ПОСЕБНО ЗЕЛЕНЕ, Пророкове боје, да јаше коња у присуству "правоверног", обашка што звона на црквама нису смела да звоне, а многа су била и претопљена, као и оловни кровови! Ви рекосте: "Све то што сам и што нисам споменуо кида и ломи човека, тера га на ирационалне поступке.Па онда осмишљава некакву лажљиву причу. Ако пажљиво погледамо видећемо,ТО око себе.Није проблем ако остаје на нивоу личности.Али то се ОДРЕШИЛО и од 1945, уређује друштво. Има у томе неке правде. Већина су (разумни и уравнотежени су мањина)
А и ирационалност..."
Препоруке:
2
4
79 субота, 24 август 2013 09:38
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., a propos "сељака беземљаша", наставак
"... лудост су прихватљиви. Када је завршено, ми смо се НАШЛИ У ПУСТИЊИ." Као што видите из мог кратког и не толико образложеног пледоајеа НИСМО се нашли у пустињи, већ НА ПРАГУ НОВОГ РОПСТВА, вероватно праћеног БРОЈНИМ ПРЕВЕРАВАЊЕМ или ЗАТИРАЊЕМ, што дође на исто Тј. ЈОШ МАЛО па "БИЛИ НЕКИ Срби"! Овде ћу направити историјску дигресију и паралелу са нашом, а и историјом главне балканске гране православног хришћанства. Наиме, "византијски комонвелт" на кога се радо позивам У СРЕДЊЕМ ВЕКУ НИЈЕ НИ ПОСТОЈАО! Постојала је само ПРЕЋУТНА хијерархија ХРИШЋАНСКИХ ДРЖАВА Европе на чијем врху се налазио василевс у Цариграду, често оспораван од МНОГИХ, ПОСЕБНО од ПАПЕ РИМСКОГ! И Словени Балкана НИСУ БИЛИ ИЗУЗЕТАК, да не помињем Симеона и Душана. Мада нам Ромеји нису остајали дужни! У сваком случају "византијски комонвелт" се родио са Ћирилом и Методијем и почео да сазрева са исихазмом, кад је Византија већ била НЕМОЋНИ СТАРАЦ или како Тојнби рече, "православни НЕМАЈУ ОЦА"! Међутим БАШ ОВА...
Препоруке:
1
2
80 субота, 24 август 2013 09:51
thinking maize@ онако, узгред, о којечему..., a propos "сељака беземљаша", други наставак
Међутим БАШ ова примедба сведочи о ЗЛУРАДОСТИ Тојнбијевој, као репрезентативног традиционално настројеног западног интелектуалца! Он КУКА над САМОУНИШТЕЊЕМ ТРАДИЦИОНАЛНОГ Запада, позива се на папу у ривајвл "новог римљанства", али ДО КРАЈА ОДБАЦУЈЕ Ромеје и њихов комонвелт, ergo И НАС као и СВЕ ПРАВОСЛАВНЕ Словене! Мислим да сам ово ДОВОЉНО ОСВЕТЛИО, можда не толико истицањем ПОЗИТИВНИХ Тојнбијевих увида, али сматрам да ТЕМЕЉНО ОДБАЦИВАЊЕ ПРАВОСЛАВЉА, његове МАТИЦЕ и МАТИЧИНЕ још увек живе НАСЛЕДНИЦЕ од стране Запада више него ишта сведочи о томе ГДЕ МИ Срби МОРАМО да ИДЕМО! "МОРАМО", а не "треба" или "ваља"! И Руси су СЛУЂЕНИ, бројни од њих ЗАВЕДЕНИ, али још увек ЗНАЧАЈАН БРОЈ ПРИПАДНИКА ЊИХОВЕ ЕЛИТЕ ЗНА ШТА МОРА ДА РАДИ! Код нас НИЈЕ ТО СЛУЧАЈ! Овде ћу се задржати на давно примећеној и од Руса изреченој ЗАМЕРКУ "гледе" "превелике српске демократичности", а чини ми се да слично ЗАМЕРАЈУ и Бугарима!? Мислим да би АНАЛИЗА те наше често РАСПОЈАСАНЕ "демократичности" дала одговор.
Препоруке:
1
2
81 субота, 24 август 2013 12:07
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkar, daleko od toga da ste vi zlonameran covek, ali pokazujete odredjeno neznanje, no, ne zameram vam ista. Naravno da za te ratove ima dublji razlog. Zar je to najdublje sto ste mogli da zavirite u uzrok rata? Srbi i promene ustava. Sta cemo sa hrvatskom prolecem, da i su Srbi i to izazvali? Kosovo je bilo AP, ali Albanci u SFRJ nisu bili konstitutivni narod,pa valjda to znate. Ako ste zagovornik antifasizma i AVNOJ-a, onda bi trebali da priznate da je izbacivanje Srba iz Ustava potez koji je morao da ima posledice. Srbi su bili konstitutivni narod i pre AVNOJa, i za vreme Vojne Krajine nisu bili pod ingerencijom Sabora. Sto se tice pokrajina, zapitajte zasto je Srbija imala pokrajine, a Hrvatska nije. Nakon 2. svetskog rata, trazena je pokrajina za Srbe u Hrvatskoj zbog genocida pocinjenog u NDH. I na kraju ti balvani, ruseni su pored srpskih sela, i niko od njih stradao nije, rat je poceo iz sasvim drugih razloga. Sve najbolje
Препоруке:
2
3
82 субота, 24 август 2013 15:04
Bob
Što se tiče pravoslavlja, ako se uzdigne nova civilizacija u istočnoj Evropi, vesti su loše... verovatno ga neće biti u današnjem obliku. Ali i vreme je za veliku metamorfozu. Preobražaj!
Važna tema, ali nije prikladno mesto.
Препоруке:
8
0
83 субота, 24 август 2013 15:12
alkar@branko
naravno da je rat počeo radi drugih razloga,ali ne radi onih koje ste vi naveli.svi su navedeni u mojim komentarima.u zdravlju mi ostali moj šjor branko!latinka van je sve objasnila,pa i mirko kovač,pa i đorđe balašević,pa i čeda jovanović i mnogi drugi koji vole srbiju kao i vi ali vide pravo stanje stvari.nastranu sta su velikosrbi iskoristili franjino koketiranje sa ustastvom-kuna,šahovnica-pa i incidente njegovih šerifa tipa merčep,glavaš i stali kriminalci ali pravi uzroci rata su u latinkinom ekspozeu.dobro ga opet pročitajte ,usporedite govore devedesetih od jogurt revolucije do gazimestana pa balvanizacije hrvatske -od ketresa,šešelja,miloševića,karadžića,martića,babića,kadijevića-sve će van bit jasno ako hoćete iskreno.velikosrbijanizam je generator rata za sve srbe u jednoj drzavi na ruševinama jugoslavije.to je poenta!dublja naliza bi dovela do slijedćeg-tijek rata,oluja i dejton,hag-ko je rušio koga i na čijoj teritoriji,ko je pobijedio i ko je masovno osuđen u hagu?
Препоруке:
1
1
84 субота, 24 август 2013 17:11
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkar,

Prvo, sto se tice Haga, da je Gotovina osudjen, za Hrvatsku bi to bio antihrvatski sud, ovako je dobar, zar ne? Idite vi malo dublje u analizu ko je taj sud osnovao, i ko je podrzavao raspad Jugoslavije, a ko se pokusao usprotiviti, i napravio gresku. Ja vas ponovo pitam, gde je bio Milosevic za vreme hrvatskog proleca? Hrvatska je imala nameru da razbija Jugoslaviju pa taman da je 1991. na vlasti bila sama Latinka Perovic. Inace Tudjma nije koketirao sa ustastvom, on ga je u nekim segmentima otvoreno provodio. Ne kazem da nije bilo onih koji su zeleli Veliku Srbiju, ali vi uporno zaobilazite neospornu cinjenicu, i ja zam da je nije lako izgovoriti. Nad Srbima je u NDH moj gospoddine izvrsen genocid. Ja u pobuni Srba tu trazim korene pobune, a e u Velikoj Srbiji. Za kraj malo iznenadjenje, citiram Latinku Perovic: Hrvati ce tesko moci Srbima da oproste za zlo koje im je ucinjeno, A Srbi nece nikada moci da oproste za ono sto su im ucinili Hrvati. Razmislite malo o tome
Препоруке:
0
2
85 недеља, 25 август 2013 11:01
alkar@branko
ma ajte vi u mene na pršut,pa ćemo ka ljudi se upitat za zdravlje,nazdravit crnin ili lozon i zapivat...
Препоруке:
2
2
86 недеља, 25 август 2013 21:04
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkar, sa zadovoljstvom. Nadam se jednom prilikom, a vi mozete do mene na kordunasku rakiju.
Препоруке:
2
0
87 недеља, 25 август 2013 22:17
Bosanac NYC
Malo ko je kao Koča Popović tako jasno I glasno odmah prepoznao o kavom se zlu radi kada je u pitanju “srpskog nacionalizma u režiji Slobodana Miloševića”
„Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga ko bi hteo da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome ko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje. Žalosno je što su Srbi u civilizacijskom i kulturnom pogledu ostali na nivou na kome su bili pre sto godina. Oni nisu u sukobu sa svetom, već sa samima sobom, vraćajući se na šajkaču i opanak iz kojih su jedva izašli. Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda. Takvi su izdali i osramotili srpski narod i narugali se njegovoj stvarnoj istoriji.”

Hvala!
Препоруке:
3
3
88 недеља, 25 август 2013 22:49
thinking maize@ Bosanac NYC
Написа "освешћени" "Србо"-"Босанац": "Malo ko je kao Koča Popović tako jasno I glasno odmah prepoznao o kavom se zlu radi kada je u pitanju “srpskog nacionalizma u režiji Slobodana Miloševića”... Bio sam i ostao Srbin, ali nisam bolesna zadribanda i Srbenda." Хммм, јел ба левате, дал ти ниси неки јаран са Екремом Јеврићем И ОН је Bosniac from NYC!? Значи, НИШТА Јасеновац, НИШТА SS Handžar divizija, НИШТА "ujaci" papisti& sunećeni, ВАЖАН је САМО СРПСКИ НАЦИОНАЛИЗАМ!? Само да њега УНИШТИМО па ћемо ба јаране живјет ко у севдалинки, а БОЛАН!? А онда, ах, мерака у вечери ране!? МОООРРРЕЕЕ....!
Препоруке:
3
3
89 недеља, 25 август 2013 23:33
Bosanac NYC
Mozes da mi kazes i Boshnjak isto je to kao Bosanac ....jarane! Nisu svi Bosanci Ekrem,Amir ....eto imate sada Emira,Ivu ,sve Bosanci bili a sada su Srbi .Njihovo pravo izbora i postujem.

Poshtuj moj izbor.....i mnogih koji su se za to borili. Nemam namjeru da se "dopisujem' sa tobom niti zelim da odgovaram na tvoje cinicne opaske.Vidim po postovoma da sve znas pa se ne bih ni upushtao u diskusiju ili neka nipodastavanja.

Moj "post" je bio dobronamjeran....a ti si samo potvrdio ono sto je gosp.i drug K. Popovic tako slikovito opisao.
Alkar vam isto to govori vec duze vremena.

Pozdrav i hvala!

PS po tvom savjetu,jarane ...evo slusam Josipu Lisac......Omer-Beze i odmaram na Petoj Ave. ......divna,stara pjesma i jos bolja interpretacija. Ima Bosanaca na Petoj Ave. ,samo da znash! Nisu svi Ekremi!!
Препоруке:
2
1
90 понедељак, 26 август 2013 11:37
alkar@thinking@bosanac
bosanac van ga junački do balčaka-džabe vi trusite filozofiju i pišete "pametnice"velikin slovin,još ste vi ,šta reče koča,na rakiji i pod šajkačom,vas mentalitet se nije maka od moravskih blatnih puteva i zvuka frulice.doduse ja obozavan šumadiju i njene izvorne vrijednosti da se ovo ne shvati kao nipodastavanje nečega ali šjor thinking-ostali ste seljak,gedža i srbenda.džabe vi prepisujete pametne riči i apostrofirate poante,čujete se na luk i slaninu u svakoj riči!za razliku od vas "odseljačenih"pravi seljak je za vas zakon!
Препоруке:
1
2
91 понедељак, 26 август 2013 11:51
thinking maize@Bosanac from NYC
Не завидим ти, јер је то твој избор& усуд!? Но, у паузи Јосипе Лисац и "Омер бега" нађи& прелистај Херодотову "Историју", превод проф. Радоја Арсенића, издање књичаре из Сремских Карловаца. И види тамо разговор Креза и Солона (како га је репродуковао Херодот!) о томе КО ЈЕ СРЕЋАН ЧОВЕК!? Слободан Милошевић НИЈЕ БИО ЛИЧНО СРЕЋАН ЧОВЕК, али да ли је ШИРИО несрећу КАКО МУ ПРИПИСУЈУ и како ТВОЈ "г-дин"& ДРУГ Коча рече, на то ће ОДГОВОРИТИ ВРЕМЕ, када се ИСПЕРУ СВЕ НАСЛАГЕ ЛАЖИ у које и ти верујеш! Шта ћеш, НАЦИСТИ, али ПРАВИ, су и у Аушвицу слушали Вагнера!? А ТВОЈА 5th Avenue СПРАМ ОСТАЛОГ СВЕТА дође му као ЛОГОРСКА УПРАВА, а ти СИТНИ и ДОБРО ДОТИРАНИ КАПО! У том смислу, нађи времена и да прочиташ "1984" Орвела и "Врли нови свијет" Олдоса Хакслија!? Можда ти се ОТВОРЕ ОЧИ, па почнеш да РЕЗОНУЈЕШ бар колико Сиоран!? Е, онда би могли да попијемо "једну биру"! До тада, УЖИВАЈ у Јосипи и "Омер бегу", али се НЕМОЈ ИЗНЕНАДИТИ ако "варвари" НАГРНУ у "Рим"!? Уосталом И ТИ си ЈЕДАН од ВАРВАРА!?
Препоруке:
4
2
92 понедељак, 26 август 2013 12:32
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkare, necu da se mesam u vase diskusije, samo primecujem da ste ipak jos ogorceni na Srbiju, manite to. Svaka zemlja i narod ima i svetle i tamne tacke u svojoj istoriji. Ako realno procitate istoriju, samo cete videti da se malo koji narod toliko zrtvovao, maltene do ivice bioloskog opstanka-1. svetski rat-trecina muske populacije, bas ti sa frulicom i sajkacom. I na kraju, sve ce proci, ostace sajkaca i frula i rakija, kao sto ce kod vas ostati vino, klape i more. Sto se tice slanine i luka, ako vas strefi neka gripa, toga se vi drzite. Pozdrav prijateljski
Препоруке:
0
0
93 понедељак, 26 август 2013 13:18
alkar@branko
niste skontali,moran vas iskreno i dobronamjerno ukorit-NE RADI SE OVDE O SRBIJI I PATRIOTIZMU,NAJMANJE O LUKU,SLANINI I FRULICI-LJUBITELJ SAN SVIH TROJE,OVDE SE RADI O SRPSKOM MENTALITETU RADIKALNE SRBIJE KOJA NE PRIZNAJE NISTA MANJE OD VELIKOSRBIJANIZMA,ISKLJUČIVOSTI,JEDNE VJERE I JEDNE NACIJE,PATRIJAHALIZMA I DOMAĆINSTVA U SMISLU BOG NA NEBU,KRALJ NA ZEMLJI DOMAĆIN U KUĆI.proslo je vrime tog pogleda na svit. ...vlada radiklani-četnički fašizam pljuvanja i isključivosti i pozivanje na povijesne zbilje koje odgovaraju srbiji i vraćanje na neka prijasnja stanja sta je samo po sebi nelogično i neodrzivo-kao da sada indijancima vratimo ameriku,bilo bi pošteneo ali neizvediv,tako je sada u srbiji i na balkanu nemoguće vratiti dušanovo carstvo.tu je poanta-shvatiti vrijeme i ono sta je izvedivo ili ne a ne za sve optuzivati druge-KAZITE MI KO TO SVE SRBIMA NIJE KRIV ZA SVE?postoji baren desetak urota i svjetskih zavjera protiv srbije(tako vi to vidite)UPITAJTE SE KOLIKO STE SAMI KRIVI?
Препоруке:
0
0
94 понедељак, 26 август 2013 14:03
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkare, ma kontam ja dobro, ali koji je procenat onh koji zele Dusanovo carstvo? Pa nemojt molim vas o ekstremizmu, to je neozbiljno. Srbija ima 30 i vise procenata drugih nacja. Koliko ima Hrvatska? Koliko je Hrvatska tolerantna? Gde nestade ona Dalmacija i onaj Split od nekad, onaj Hajduk? Pogledajte stavove vase crkve. Sacuvaj boze kolicine ksenofobije i mrznje. iti ima vise Srba, niti Jugoslavije, niti komunizma, a idu bujice reci kako Hrvatskom vladaju crveni, Udba, Srbi itd. Kritike su dobre, slazem se, ali da kritikuje neko iz Norveske, Svedske, ali iz Hrvatske, nemojte seljutiti, ne ide....Vama svaka cast, ali ja sam osetio toleranciju debelo na svojoj kozi. Treba gledati napred, pozdrav
Препоруке:
0
0
95 понедељак, 26 август 2013 14:04
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkare, ma kontam ja dobro, ali koji je procenat onh koji zele Dusanovo carstvo? Pa nemojt molim vas o ekstremizmu, to je neozbiljno. Srbija ima 30 i vise procenata drugih nacja. Koliko ima Hrvatska? Koliko je Hrvatska tolerantna? Gde nestade ona Dalmacija i onaj Split od nekad, onaj Hajduk? Pogledajte stavove vase crkve. Sacuvaj boze kolicine ksenofobije i mrznje. iti ima vise Srba, niti Jugoslavije, niti komunizma, a idu bujice reci kako Hrvatskom vladaju crveni, Udba, Srbi itd. Kritike su dobre, slazem se, ali da kritikuje neko iz Norveske, Svedske, ali iz Hrvatske, nemojte seljutiti, ne ide....Vama svaka cast, ali ja sam osetio toleranciju debelo na svojoj kozi. Treba gledati napred, pozdrav
Препоруке:
1
0
96 понедељак, 26 август 2013 16:02
thinking maize@ šjor "alkar"
Рече представник "tisućljetnje kulture" šjor "alkar": "Zabo vam je "Bosanac" do BALČAKA"! Ајмо ЈОПЕТ: "... DO BALČAKA"! Јел то што се ХВАЛИ "5th Avenue"!? Знате, АКО ТО НИЈЕ ПРОВИНЦИЈАЛИЗАМ и то онај КАРАКАЗАНСКИ, као и Ваше "DO BALČAKA", онда СТВАРНО НЕЗНАМ ШТА ЈЕСТЕ! Као и што су СВИ НАДОБУДНИ ЕУ-РОБОВИ, као баба-Лата и њени СИРОЧИЋИ, ДО ЈЕДНОГ ПРОВИНЦИЈАЛЦИ, ма шта о тој теми писао један Радомир Константиновић! Ако мени не верујете, прочитајте код Арнолда Тојнбија у његовом "Проучавању историје" ШТА КАЖЕ о ОПСЕДНУТОСТИ Западом НЕКИХ ПРИПАДНИКА малих народа (посебице њихове ad hock "интелигенције"!), парафразирајући енглеског песника Мередита:

"Њихови мудријаши дођоше на Запад
и поклонише се електричном светлу!"

Тако се и Вас двојица, ти "alkare" и ти "Bosanče" from NYC, КЛАЊАТЕ том ЗАПАДНОМ "ЗЛАТНОМ ТЕЛЕТУ", не видећи оно што је видео Сиоран! Ако, ако, САМО НАПРЕД, ЧЕКАМО Вас код НЕКОГ НОВОГ Стаљинграда! Али САДА НЕЋЕ БИТИ ПОПУСТА на комунизам и "bratstvo in enotnost"! ФУЈ!
Препоруке:
2
2
97 понедељак, 26 август 2013 20:46
Bosanac NYC
to thinking maize: Тако се и Вас двојица, ти "alkare" и ти "Bosanče" from NYC, КЛАЊАТЕ том ЗАПАДНОМ "ЗЛАТНОМ ТЕЛЕТУ.
Da si ti na mom mjestu ,Zlatno Tele ili Shumadijsko Prase ?.....sto bi bio izbor,budi iskren!

Dragi levatu,pocetniku imas problema sa gramatikom a nije bas neka preporuka da ti to ukazuje neko ko zivi "vani" 30 godina..Analiziraj svoj zadnji post. Ortografija ili pravopis. Vidim volis grcki!

Kako da te ozbiljno shvatim kada zavrsavas svoj post sa "FUJ"? Gdje je kultura dijaloga,uvazavanja?
Gadjas se tim imenima klasicne helenske kulture malo lijevo pa malo desno ubacis anglo-americke pisce. Ma ,sve sam ja to procito' i jos vaznije prozivio !
Zelim ti sve najbolje , jer osjetim da tinja zelja da ucis a samo pametan ,naobrazovan i nacitam covjek moze da odoli strastima i svojoj urodjenoj "zivotinji" ...ili bar da ih kontrolishe,ako nista.

Eto ,ja malo ovako sa strane podrzim (H)Alkara...sam je, a vaznije, dobronamjeran je...."vise nego manje".
Hvala!
Препоруке:
1
2
98 понедељак, 26 август 2013 20:50
сељак беземљаш
&Бранко
Код алкара можете добити лозу.Вино не.
IN VINO VERITAS У вину је истина.
Да га пије, причао би другу причу.
Како је и којим средствима задњих 150 година правио
и направио етнички чисту државу.
Усташе су само једно од средстава.

Зато он мора пити лозу.
Може и дудовачу.Обе су јаке и помажу да се потисне истина. Помаже али потиснуто излази.
Каже, воли Србију, фрулу....

Људи који познају фолклор, најбоље знају ко је излетео из српске орбите.

Тако и овај босанац.( то им је девето име за задњих 90 година) Шта ће играти него коло.Неће ваљда, трбушни плес.
Слуша ОМЕР БЕЖЕ.
То беже, је због риме. Правилно је ОМЕР ПАША ЛАТАС
ИЛИ ЈОШ ТАЧНИЈЕ МИЋО ЛАТАС
Кад је већ на петој авенији, нека наврати у СРПСКИ КУЛТУРНИ КЛУБ Није далеко.
Препоруке:
1
1
99 понедељак, 26 август 2013 21:12
Bosanac NYC
"Srbski Kulturni Klub" .....vise se ide tamo zbog pasulja/graha nego kulture. Sta da kazem ,sam znas!

Pozdrav i Hvala
Препоруке:
0
0
100 уторак, 27 август 2013 08:32
alkar@seljak bezemljas@thinking
džabe se vi trudite mene i bosanca,uvalit u srpsko porijeklo i srpski mentalitet,paradoks je to sta jedna ozbiljna analiza dnk otkrila da ste vi srbi 10 %turci a bosanci 2%,bosanci samo 5% sloveni a srbi 15%.sad to usporedite.isto tako izjava sjor thinkinga o novom staljingradu govori o točnosti moje ocjene da se nije maka od luka i slanine i čobanskog ojkanja(a sve nabrojano je odlično i nebi se triba toga stidit)ali on se uporno pitura u intelektualca i zapadnjaka,prepisuje "pametnice",citira dijelove tekstova,poziva se na neke levate u knjizevnosti-nista svoje ni originalno,a pljuje po intelektualcima i zapadnjacima(alkar i bosanac)....ne dili samo drina naše i vaše stavove i mentalitet-niste pod turcima imali ni renesansu ni prosvjetiteljstvo nego golu hajdučiju za opstanak-ostadoste na periferiji u svemu i pored plejade fenomenalnih stevana sremca,branislava nušića,paje jovanovića,sterije i ostalih ali ipak niste još stigli na zapad a ni na istok.ostali ste nigdi!!!
Препоруке:
2
1
101 уторак, 27 август 2013 11:19
Branko-ZA ALKARA
Sjor Alkare,

Ne prilici vam ova prepiska o poreklu Srba. Koju ste to ozbiljnu studiju citala. pa hajte molim vas, ovo vam bas ne prilici. Da pratite ozbiljne naucne tekstove znali bi da je radjen DNA mapping Evrope, pa procitajte o poreklu Srba, i koji je narod najslicniji i blizi Srbima. Pa ako mo mi poreklom Turci, onda nam se vi Hrvati slobodno mozete pridruziti. Sto se tice Dalmacije, bolje ne ulaziti u diskusiju, ko je pokatolicen, pa postao Hrvat itd, dovoljno je pogledati prezimena. Uostalom sta je sve to bitno, i da jesmo poreklom Turci, a nismo, sta fali Turcima? Jesu li oni ljudi? Igde je Turska kao drzava u odnosu na nas i vas. Budite ozbiljni i ne upadajte u price koje vam ne dolikuju. Pozdrav
Препоруке:
2
2
102 уторак, 27 август 2013 11:43
alkar@branko
ako ponovo pročitate moj komentar naći ćete poantu a to nije to sta vi oćete reć-niste vi nastali od turaka nego ste kroz povijest dobili njihov gen,najviše od svih naroda na balkanu.začudno je to sta bosanci inamju manji utjecaj turskog gena,imaju manje slavenskog od vas-poanta je da niste isti-toliko o teorijama thinkinga i ostalih.a analiza je međunarodna a ne naša ili vaša,pa mislim da nije pristrasna i da je točnija od vaše koja srbe stavlja u najstariji europski narod od kojeg su potekli svi narodi u europi.
Препоруке:
0
0
103 уторак, 27 август 2013 15:25
Branko-ZA ALKARA
Gotovo sve ste rekli netacno. Prvo ko su Bosanci? Ne mozete nikoga tu silom gurati. Srbi se tako ne osecaju u RS-u, a gotovo sam siguran da se ni Hrvati ne osecaju Bosancima, dakle pricate o Muslimanima koji su etnicki Srbi ili Hrvati i presli su na islam. Geni od Turaka, pa to je pravi nonsens, moze se pricati o navikama, zivotnom stilu jer je deo naroda bio pod turskom okupacijom. Ponovo vam naglasavam da citate ozbiljna istrazivanja i pravljen je DNK maping takozvani, pa citajte sta pise za Hrvate-isto pleme sa Srbima. Dakle sjor Alkar, ako ja imam turskih gena, imate ih i vi. Nije to nista strasno, i da jeste tako. Ako odemo do teorije NIcea-nacija, to je jezik,ondavam se tek ne bi dopala teorija da su vecina Hrvata-pokatoliceni Srbi jer Srbi pricaju stokavskim narjecjem koje je preuzeto od njih.Hrvati su pricali ikavicom, cakavicom i kajkavstinom. Sjor Alkare,toliko za sada. U zdravlje
Препоруке:
2
2
104 четвртак, 29 август 2013 06:07
DrJelaBisic
Izvinjavam se sto komentar malo kasni,ali ipak:za Branka(za alkara)od27.8.:varate se sko mislite da ikavicom govore samo "Hrvati".Uopste,moze se reci da je djalekt stokavice regionalna karakteristika i nije povezan sa verskom pripadnoscu onih koji ga govore.Dakle,u jednom kraju isti dijalekat govore i katolici i pravoslavni.A staje sa torlackim dijalektom krasovanskih hrvata?
Препоруке:
1
1
105 петак, 30 август 2013 21:49
Branko-Dr Jela Bisic
Niste shvatili sta sam hteo da kazem. Nacija, to je jezik, nisam rekao ja vec Fridrih Nice. Hrvati su prihvatili stokavicu od Srba, i to je istorijska cinjenica, sastanak Vuk Karadzic, Demetar i Mazuranic. Hrvati su govorili kajkavstinom, ikavicom i cakavicom. Da ne zaboravim, Becki dogovor. Postovanje. Reci cu jos samo Sava Mrkalj, velikan iz mog kraja koji je poceo reformu azbuke pre Vuka. Pozdrav
Препоруке:
0
0
106 уторак, 03 септембар 2013 10:56
DrJelaBisic
Opet kasnim,i to mnogo ali oprostite i objavite,ako mozete.za Branka:O Hrvatima,koji su govorili kajkavski/chakavski/ikavicu,koji dakle nisu govorili stokavski(ili jesu?Ikavica je deo stokavice:Da li su kajkavski/chakavski posebni jezici ili su deo onoga sto se nekada zvalo srpsko-hrvatski jezik?Kojim jezikom su pisane stare hrvatske povelje,kojim jezikom je govorio(i prorovedao)Grgur Ninski(i drugi katolicki popovi-glagoljashi)?Kojim jezikom se govori u San Marinu?U Gradishchu?Koja je razlika izmedju slovenackog i kajkavskog(granica na Sutli)?Da li ste culi kako govore Mijachi?Ili Goranci?Kako govore Srbi(i Hrvati-Krashovani)torlackog dijalekta?Kojim jezikom je govorio(mitski)kralj Tomislav?Da li bolje razumete kajkavce ili stanovnike iz istocne Srbije,npr iz okoline Leskovca?Sve je to isti jezik.Ne postoje Hrvati,i nisu nikada ni postojali kao poseban narod.Nisu,pre Krbavske bitke,naseljavali neke prostore,odakle su potisnuti(od strane Turaka i zamenjeni Srbima,koji su tragom...
Препоруке:
0
1
107 уторак, 03 септембар 2013 11:02
DrJelaBisic
...Turaka(dakle:okupatora),prateci ih,i kolaborirajuci kao matrolozi,zaposedali teritorije koje istorijski pripadaju narodu Hrvata.Hrvati i Srbi su uvek bili isti narod,koji je raspolucen granicom izmedju istocnog i zapadnog Rimskog carstva,Ta granica je postala granica izmednju rimske patrijarsije,i ostatka hriscanskog sveta,koja je pretvorena u granicu izmedju vatikana i ostatka hriscanstva 1054.g.,shizmom.Srbo-hrvati se nisu odrzavioi stvorili svoju drzavu(kao bugarimnpor)pre tog rascepa,nisu stvorili jezicku,nacionalnu svest ni posle toga.Imali su mali bljesak,kratku varnicu svesti o tome da su isto,ili bar vrlo slicno,u toku ilirskog budjenja.Sto sve znaci da oni negiraju cinjenice,i da se.zato.njihovo subjektivno uverenje da su Srbi ioi hrvati ne rascuna u objektivnoj stvarnosti.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер