ЦИА: Фонетска анализа показује да Тито није био југословенског порекла
понедељак, 19. август 2013.
ово је,морам признати- једна истина умору полуистина и лажи, које ласира ова служба. Јер, то смо ми већ установили давно. Наравно, они то знају од давно, али сад пуштају како би подметали друга кукавичја јајЦа?
Био је врло вероватно украјински аристократ (пропали?), хазарког порекла. То су и објавили Совјети-као одговор на титоистичке лажио совјетским масовним силовањима, али су титоистички разбојници забранили ту књигу.
Ка сваки аристократ, говорио је одлично стране језике (немачки), а руски му је био домаћи. У том контексту видимо у другом светлу изјаве Дражевића и Михајловића, да у прво мислили да је Рус.
Прави "Тито" (бравар), није имао један прст. Откад то шлосери свирају клавир, танцују, мачују,....
Препоруке:
91
19
2
понедељак, 19 август 2013 12:09
профил х
а ДНК ?
Препоруке:
67
2
3
понедељак, 19 август 2013 12:14
Jelena
Nista novo sto I sami nismo predpostavljali,ali to ne umanjuje cinjenicu da sve sto je za vrene Tita uradjeni,a JESTE,ovi potonji demokrate su slistili.Citava Jugoslavija nije bila zaduzena koliko sada jedna bivsa republika.Dalje,nije bilo droge,bilo je posla,zdravstvo I skolstvo uredjeno,recju ako si ucio mogao si da dosegnes vrh I to sve bez para.Ovolika korupcija je bila nezamisliva.
Препоруке:
44
72
4
понедељак, 19 август 2013 12:15
Đetić
Otkrili su rupu na saksiji.Bio je iz austrugarske pa ne misli neko da je tada valjada Srbin mogao da svira klavir,tečno govori nemački.Radio za NKVD samo što Rusi ne otvaraju dosijea.Rusi su unakazili Srbiju posle ubistva Obrenovića u čemu su i učestvovali i dovođenjem Karađorđevića;a neki se još u njih kunu.
Препоруке:
14
116
5
понедељак, 19 август 2013 12:16
Горан Јевтовић
Рођен је 1892.године у Бечу као ванбрачно дете цара фрање Јосифа Хабсбурга и пољске грофице Марије Субијер, и његово право име је Франц Јозеф Хабзбург унд Лорен.
Након рођења дат је на усвајање једној јеврејској породици у Пољској. Та породица се касније преселила у САД, у Бруклин, где је млади "Јожа" као потомак једне од породица које су владале светом (и даље владају), припреман за велики светски наступ.
Првобитно је користио име Валтер Вајс, фалсификован му је досије, а затим је враћен у Европу и предат службама Империје.
Препоруке:
83
30
6
понедељак, 19 август 2013 12:23
Висарион
Има једна друга ствар.Анализа његових потеза показује да је Србе вешто искористио,да је бирао младе и острашћене.Уливао им осећање да се за своје идеале треба жртвовати а кад је дошао на власт,све то својим животом демантовао,Учио их је да лажу као што то чине Хрвати,отписивао их је кад загусти и кад се точак његових акција закорови. Истакнуте Србе је смењивао кад год му је било потребно или кад су му се учунили опасни да заузму његово место.Шиптаре је потстрекавао противу Срба веома вешто.Шириоје њихову аутономију трагом Аустфроугарске која је начинила Албанију да Србији удари нож у леђа,на крају се као Хрват и идентификовао.Тамо у Москви пре рата он је цинкарио све виђеније комунисте Србе и истребљивао их је као будуће ривале и острашћене идеолошке свеце.Он није био комистички чистунац, него прагматични политички мешетар и јунац.Хтео је да освоји свет , својом наметљивом и агресивном полтиком несврстаних.Да се наметне као крупна и незаобилазна фигура у свему .И успео у томе.
Препоруке:
67
10
7
понедељак, 19 август 2013 12:31
систем
право је време за расправу о ТИТУ а не о КИМ
Препоруке:
98
4
8
понедељак, 19 август 2013 12:39
Самуило простачина,поводом Горана Јевтовића
Ево зналца.Шта ту трабуњају, човек зна знање.И богами личи на овога човека.А оно што је учонио афирмишући Шипптаре је права Аустро угарска кампања да се Србији удари нож у леђа.Није ништа искључено.Нарочито ако је тачно да је бравар имао један прст мање.Мени који знам да је газде мењао ко .... коња и да сд енигде није скрасио и није волео да ради него је мерасчио да влада.Ту прстБрзонаучио да селажима може све.Намагарчио српске идеалисте и комунисте и све их отерао под Стаљинову секиру, правио се луд кад је Ранковић исељавао Шкиптаре али га је између осталог да би се шиптарима додворио и да би их за саебе придобио,са свих положаја, лажима сменио.Научио је језик манипулације.Истина је оно што он тврди да је истина.И тај манипулатор је , из страха за своју власт, дуговима пролонгирао свој стандард који је за његово време растао.Он је био барон Минхаузен и Остап Бендер на квадрат јер су му његови веровали.ИТД
Препоруке:
39
8
9
понедељак, 19 август 2013 12:42
Konobar
Ne zna CIA zagorski dijalekt iz Kumrovca.A kao glavni dokaz, ne bi Srbi nikada uzeli za vođu Poljaka ili Rusa kada već imaju Hrvata Broza i Slovenca Kardelja.
Препоруке:
56
5
10
понедељак, 19 август 2013 12:48
Reddy
Ovi ne ciljaju Tita već socijalizam. Boje se povratka tog sistema više nego samog đavola. jer taj sistem je za tri koplja bolji i pravedniji ali i ekonomski održiviji nego kapitalizam kome je odavno odsviran kraj. Sve više ljudi to uviđa. Ovo mu dođe kao labuđi pjev propalog sistema kapitalizma. Oni su na izdisaju. Gotovi su. Sledi nacionalizacija ali i progon pa dugogodišnje bukagije. Kraj im je blizu.
Препоруке:
37
31
11
понедељак, 19 август 2013 12:56
ПОСЛЕДЊИ ИМПУЛС
понедељак, 19 август 2013 12:39
Самуило простачина,поводом Горана Јевтовића Ево зналца.Шта ту трабуњају, човек зна знање.И богами личи на овога човека.А оно што је учонио афирмишући Шипптаре је права Аустро угарска кампања да се Србији удари нож у леђа.Није ништа искључено.Нарочито ако је тачно да је бравар имао један прст мање.
то је наша маленкост прочитала у "Сведок", и у једној књизи сасвим друге тематике. Било је поменуто узгред. Радило се о некој девојци коју је усвојила хрватска породица, пошто су њене убили усраше-или слично. То јој је рекла маћеха. Тако пише у књизи. После је живела и удала се у Мостару.
А за оне који "више знају" од совјетских/руских служби, и овде велићају велеиздајника Слобу - немам коментара.
Препоруке:
12
41
12
понедељак, 19 август 2013 13:00
Baba i lan
Trla baba lan da joj prodje dan.
Препоруке:
27
4
13
понедељак, 19 август 2013 13:06
Lazar Stanojković
Idite u njegov ,,lazni rodni kraj" i slusajte kako ljudi pricaju i utvrdite sami da li je ovo laz ili ne.
Препоруке:
39
1
14
понедељак, 19 август 2013 13:14
Globus
Verujete u tvrdnju CIA da je Tito nejugoslovenskog porekla. A zašto onda ne verujete i u ocenu te iste CIA iznete u istoj ,,analizi'' da je upravo zbog ,,nejugoslovenskog porekla'' Tito bio nepristrasan u razresavanju nekih problema i sukoba etnickih grupa u Jugoslaviji i tvrdite da je sve radio na stetu Srba? Od kud takvo selektivno verovanje?
Препоруке:
33
22
15
понедељак, 19 август 2013 13:15
Давид Новаковић
Какве будалаштине. На нивоу жуте штапме, као и друге псеудо-научне дисциплине попут графологије. Но, важно је шта је Тито оставио за себе и шта је донео овом народу - захваљујући њему Срби су били предводници антифашистичке коалиције (чега се данас стиде), због њега су 40 година живели у миру и просперитету у друштву које је тежило да буде по мери човека, признати од стране целог света. Могао је да буде и енитчки Марсовац, али је више урадио за све југословенске народе од свих самопрокламованих националних вођа. Данас Срби имају ''свог човека'' на челу државе - па видимо како нам је.
Препоруке:
34
52
16
понедељак, 19 август 2013 13:28
Alef
Uze mi konobar "rec" iz usta. Ako je verovati zvanicnoj istorijografiji, Tito je bio kajkavac koji je dosta vremena u detinjstvu proveo kod majcine familije u Sloveniji. Inace, lingvisticki, kajkavski i slovenacki jezik su jedno, u opoziciji prema stokavskom "srpsko-hrvatskom". Dakle, srpsko-hrvatski mu nije bio maternji, nije ga ucio u skoli, izmedju dva rata je uglavnom bio u inostranstvu: on se zapravo intenzivno sluzi "srpsko-hrvatskim" tek od 1941. kada je imao skoro 50 godina. Ovoj analizi CIA bih poverovao ako su uzeli u obzir veliku jezicku razliku izmedju slovenacko-kajkavskog i "srpsko-hrvatskog".
Nisam Titov postovalac, naprotiv, ipak, ta prica o njegovom stranom poreklu mi nije logicna: pa valjda bi do sada iz Kumrovca procurela tajna o tome da ovaj Tito nije nas Joza. Neko od komsija, rodjaka bi to poverio svojim potomcima ako onda nije smeo da prica o tome.
Препоруке:
31
10
17
понедељак, 19 август 2013 13:36
Arsa
Odusevljavaju me Amerikanci sa svojom analiticnoscu i ozbiljnim pristupom svemu sto uzmu da rade. Ni traga od povrsnosti koja je srpska zaraza. Mi nikada nismo analizirali tuzbu Hrvatske, Jeremiceva tuzba Medjunarodnom sudu pravde je poslata bez razmisljanja, u ratove se uslo a da niko nije napravio nikakav plan. Sve se radi na brzinu, da se odradi ili da se zamazu oci narodu pa su i rezultati takvi.
Препоруке:
13
26
18
понедељак, 19 август 2013 13:38
Sinisa Bogdanovic
Dobro, bio je sve to, i sta cemo sada? Problem je komunjarski nacin razmisljanja, koristoljublja i (ne)rada koji se usadio u glave inace jednog vrlo vrednog i postenog naroda. Treba pobediti taj relikt komunjarozma da bi se islo napred (a potpuno je nebitno kako je ko pricao, koje je cigare pusio i slicno)
Препоруке:
23
8
19
понедељак, 19 август 2013 13:39
Milojko
Srecom nemamo drugih briga!
Препоруке:
41
0
20
понедељак, 19 август 2013 13:40
Горан Јевтовић
@ ПОСЛЕДЊИ ИМПУЛС
А ви сте видовити и тачно знате шта сам и где и када прочитао, јел да?
На вашу жалост није тако.
То што сам ја читао (и имао у рукама као суви доказ а не може се наћи у никаквим књигама и посебно не у новинама) али и водио неке разговоре са неким важним људима још средином 80-тих, ви нећете видети ни у филмовима.
Успут, "Сведок" врло ретко читам последњих 10-так година иако Владана Динића познајем одлично и поштујем га као новинара.
Препоруке:
34
12
21
понедељак, 19 август 2013 13:44
SM.
Nekad,davno bila je ona vickasta:dok je bilo Tita,bilo je i šita.Eto,sada nema Tita.A,šita?jeli,koliko ti duša želi.
Препоруке:
17
4
22
понедељак, 19 август 2013 13:45
АМИР ЧАМЏИЋ
ма чије му поријекло било један је Тито најбољи син јужнославенских народа и народности.Много нам је добра дао, али смо незахвални...
Препоруке:
25
53
23
понедељак, 19 август 2013 13:57
Osim govora
Postoji i masa drugih dokaza ili barem ozbiljnih indicija ko je bio taj agent.
Sa druge strane ne budite smesni, niko u njegovom rodnom kraju ga nije poznavao. Ucenom od strane sluzbi (zivotom) izmisljeni su mu rodjaci. I danas hrvatskom vlada zapad. Oni izmisljeni ,,svedoci,, da su mu rodjaci su vec umrli.
Nije tacno da nije koristio zvanicni hrvatski (shtokavski). Ucio je od 3 razreda osnovne taj jezik u skoli, radio u Zagrebu, sluzio vojsku u Austro0ugarskoj u hrvatskim regimentama a u njima se je strogo govorilo Shtokavski, cak i u onim mobilisanim u Zagorju. Kajkavski cisti, ostali ,,hrvati,, vrlo slabo razumeju i u sluzbi i u vojsci bio bi haos.
Posle je zvanicno bio sa jugoslovenima dosta vremena izmedju ratova, lezao u Lepoglavi, pisao, ovo ono... i nije imao naglasak kao ostali? SMESNO
Uostalom nikad niste culi kajkavce koji uce jezik i znaju zvanicni hrvatski, uopste nemaju naglasak kao On, nego manje vise kao i svi ostali juznoslovenski hrvati. Ovo je tipican ,,poljak,,
Препоруке:
19
7
24
понедељак, 19 август 2013 13:59
АМИР ЧАМЏИЋ
Данас када постајем пионир.Дајем часну пионирску ријеч.Да ћу марљиво учити и радити и бити добар друг.Да ћу вољети све људе свијета који желе слободу и мир.
Е сад и након те заклетве да ја нешто контра Тита, никада, био је бољи од свих и никада више нећемо добити такву личност , таквог човјека који нас је учинио поноситим људима у најљепшој држави на свијету СФР Југославији...
Препоруке:
19
37
25
понедељак, 19 август 2013 14:16
Србин Обични
Једно је сигурно - био је за пет копаља изнад свих ових "демократски изабраних" лидера. Данас, са свим овим искуством које имам могу потврдити да је антикомунизам болест.
Препоруке:
25
26
26
понедељак, 19 август 2013 14:31
ljudi za sva vremena
Bilo je tu više dvojnika i/ili trojnika koji su delili identitet smišljene ličnosti-uloge "Tita", jedan je austrougarski vojnik, drugi je kominternovski agent, treći je vođa ustanka i državnik - tri različita čoveka ali jedna misija - internacionalistička i antisrpska, ali od koga dirigovana, od iste najpre kataličke a zatim protestantske svetske vlade u senci koja stvara komunizam-kominternu, liberalizam-korporativne oligarhije, globalizam-svetske unije a danas nam preti kataklizmom!
Препоруке:
25
2
27
понедељак, 19 август 2013 14:35
Reddy
@Горан Јевтовић
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio? Sa jednom Goricom Gajević i njoj sličnima. Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza. Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više. I šta sada hzoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima.
Препоруке:
12
33
28
понедељак, 19 август 2013 14:37
Molder
Ja stvarno mogu da razumem ljude koji pozitivno misle i govore o SFRJ. Oni su imali neki lep život, crveni pasoš, džins u Trstu itd. Ali samrznuti u prošlim vremenima, od drveta ne vide šumu. SFRJ je bila tvorevina sa ograničenim rokom trajanja. Živela je dotle, dok je trajao Hladni rat. Zapadu je trebala Juga kao neutralna zemlja, koja će u nesvrstane da odvede zemlje u kojima se zbog socijalne i ekonomske strukture eventualno mogao zapatiti komunizam, i koje mogu da stanu na stranu SSSR-a. Nemojte se zavaravati. Tito je bio engleski čovek. Onog trenutka kada je Hladni rat okončan, SFRJ više nikome nije trebala. Tako da je ceo taj period, sve te parole, prskalice i varnice bile jedna velika iluzija.
Препоруке:
55
7
29
понедељак, 19 август 2013 15:01
ПОСЛЕДЊИ ИМПУЛС
понедељак, 19 август 2013 12:31
систем
право је време за расправу о ТИТУ а не о КИМ
дакле, две муве једним ударцем. Покушавају, наиме. Тајминг, тајминг,...
Горане Јевтовићу, није то мој податак - ВЕЋ СОВЈЕТА/РУСА !!!
А и упознавши вашу нарав, уопште ме не чуди што су вас измајмунисали да уништите ону државу, итд.
Препоруке:
5
13
30
понедељак, 19 август 2013 15:02
Горан Јевтовић
Reddy
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio?
Јел морам да обелоданим имена и уништим изворе? Да вас чујем, "човече".
Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza.
И, шта сте урадили у том силном "гледању изблиза"?
Како сте их гледали, одоздо на горе или обрнуто?
Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više.
Ово сте научно доказали, зар не?
I šta sada hoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima
Шта хоћу? Да нервирам такве као што сте ви, Редду мој.
Наравно да су закључци генијални, јер, да нису, неби сте се освртали и неби обраћали пажњу на моје "затрчавање".
Тако сте се и прошле године у ово време препирали самном (и вређали ме) када сам демаскирао ове властодршце као агенте западних служби.
Сећате ли се?
Препоруке:
30
8
31
понедељак, 19 август 2013 15:04
@Molder
Ovo sto pises nema nikakve veze sa poreklom Tita. Kazes da je Tito bio engleski covek. Da li je bio Englez? Mozda Englezi govore akcentom kakav je imao Tito. Mnogo filozofa oko ove teme. Neki ,,komentatori'' kao da su bili babice na njegovom rodjenju.
Препоруке:
8
16
32
понедељак, 19 август 2013 15:07
Панта
Најважније од свега је да је пред смрт реферисао Американцима да је толико обезглавио Србе да се неће опоравити 80 година после његове смрти.
Данашње време и доста коментара,чак на овом сајту, говоре да је "мали Јожа" био потпуно у праву. Свима српским непријатељима је направио државу, а Србима оставио државну и духовну развалину, па не знамо ни државне границе, ни предке, ни језик, ни писмо. Дакле, ништа од Срба макар наредних 50 година. До тада ће се већина опаметити.
Препоруке:
31
6
33
понедељак, 19 август 2013 15:12
Меда
И таман кад сам почео да се примам на причу ко притка за парадајз, дође следеће
"нејугословенско порекло може да објасни његову непристрасност и доследно томе "успех" у разрешавању разних проблема и сукоба етничких група у Југославији."
Непристрасност, успех у разрешавању.... па то ни сав шљам друге Србије не би се усудио да прихвати а камо ли остатак нормалне Србије
Препоруке:
25
0
34
понедељак, 19 август 2013 15:20
Висарион Србину обичном
Да сте били на Голом отоку другачије бисте милсили.Да су вам после рата некогаблиског из фамилије стрељали, имали бисте другачије мишљење.
Не кажем да нисте у праву.Ви сте вероватно неко чији су преци ратовали за Тита и то у НОБу не на Сремском фронту.
Он је био изузетно вешт човек.Манипулатор пар екселанс.Могао је и Черчилу да се свиди.Амерички персдесеници су му правили холивудске дочеке пред белом кућом.Већина наших сиромаха који су сишли с планина помоћу његових партизана и населила куће на Дедињу из којих је изгнао предратне богаташе,биће уз њега.
Све то разумем али у збиру свих тих његових манипулација, без обзира на стасндард који је растао и кад нико ништа није радио, помоћу дугова,и на основу онога што је Србима урадио, не само смењујући Ђилас и Ранковића, него још више Никезића, кад нам је одузета српска баснословна имовина,он је човек с више негативних него позитивних конотација.Социјализам као идеја је бољим од капитализма, али не његов нити Стаљинов, него неки други.
Препоруке:
33
5
35
понедељак, 19 август 2013 15:32
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари
Иако немам прецизне информације као пуковник Јевтовић, али сам дуго сумњао да је ИСТИНА о Брозу/ "Брозу" (узмите по нахођењу!) једна од КЉУЧНИХ ствари у демистификацији Брозове ере и њених ОГРАНИЧЕНИХ домета/ "домета" (узмите по вољи!), као и ПОСТБРОЗОВШТИНЕ која И ДАЉЕ ВЛАДА Србима и Србијом и НЕДА ИМ ДА СЕ УСПРАВЕ!? А сад појашњење! Постојао је један део K und K монархије на њеном крајњем североистоку, врло занимљивох етничког и религиозног састава, за нас Словене још занимљивије историје, као вероватно ЈЕЗГРО наше ПРАДОМОВИНЕ (поред, НАРАВНО, Балкана!). Тај део се ИСТОРИЈСКИ назива ЗАКАРПАТСКА Русија, сада је ПОДЕЉЕН између Словачке, Пољске, Украјине и Румуније, а до 1918, скоро У ЦЕЛИНИ је био под поменутом монархијом. Сами "Каканијци" (Роберта Музил!) су је звали "РУТЕНИЈА"!? Украјинци под чијом јуридикцијом је највећи део те територије тај крај зову ГАЛИЦИЈА! Ту се налазио ИСТОРИЈСКИ ГРАД Галич, један од ЦЕНТАРА домонголске кијевске Русије, после Кијева и Новгорода НАЈВАЖНИЈИ!
Препоруке:
17
3
36
понедељак, 19 август 2013 15:40
МР
Ево Титовог завештања: У мојој школи у мојем одељењу изнад табле а испод Титове слике стајала је парола: Знање је снага, знање је моћ, учите децо и дан и ноћ. Тако је писало без акцента.
Препоруке:
8
12
37
понедељак, 19 август 2013 15:45
Zemunac
Naravno da nije bio nas gradjanin.Poslala ga je loza LOBANJE I KOSTI!
Препоруке:
14
2
38
понедељак, 19 август 2013 15:52
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, наставак
Најважнији град тог региона сад је милионски украјински Лавов (пољско име, Руси кажу Љвов, Немци Lemberg), некад важна трговинска постаја од Балтика ка Црном мору (паралелно древном руском путу "од Варјага ка Греком" долином Западне Двине и Дњепра)!? Тај простор су од раног средњег века, поред мањих Словака, већих Пољака, несловенских Мађара, као и супстрата од кога ће изнићи Румуни, ПРЕМОЋНО НАСЕЉАВАЛИ Руси из кијевске Русије. Притисак степских народа (Печењега и Кумана) утицао је на развој саме Галиције, као једне од УДЕОНИХ КНЕЖЕВИНА кијевске Русије ВРЛО ПОВОЉНО, јер је пут "од Варјага ка Греком" био врло несигуран, па је поменути АЛТЕРНАТИВНИ ПРАВАЦ доприносио БОГАТСТВУ раносредњовековне Галиције!? Ту су били оближњи ердељски рудници метала и соли, трговало се и крзнима и робовима и по БОГАТСТВУ и МОЋИ галички кнез је био ПРАКТИЧНО ДО кијевског великог кнеза! Суседни КАТОЛИЧКИ владари Пољске и Мађарске радо су се женили кћерима галичких кнезова, а ови младе католичке принцезе!?
Препоруке:
12
3
39
понедељак, 19 август 2013 15:58
Зоран Ђорђевић
Аутори анализе ... закључују да би било какво даље истраживање стварног и правог Титовог идентитета служило само у академске сврхе.
Неће бити.
Откривање његовог правог идентитета би објаснило много тога. Историја би морала да се пише поново.
Препоруке:
14
3
40
понедељак, 19 август 2013 16:01
Peter RV
Ovo je stara prica, sad ostala bez ikakve vrijednosti Zadnji put kad sam bio u njegovoj Jugoslaviji se pricalo da je ovaj Broz bio poljski jevrejin.
Препоруке:
11
2
41
понедељак, 19 август 2013 16:04
hinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, други наставак
Но, те везе галичких кнезова са католицима (слично случају донемњићких владара, Срба чије су везе са Мађарима нас Србе ВЕРОВАТНО КОШТАЛЕ Босне!) показале су се КОБНИМ после пада Руса под "татарско иго"!? Прво, ослабљеним Галичанима Мађари су почетком 13-тог века ОТЕЛИ горњу Тису, да би и иначе због Монгола урнисане закарпатске Русе, ЗАЈЕДНО са ОСТАЛИМ БУДУЋИМ Малорусима, тј. Украјинцима, ПРИСАЈЕДИНИЛИ ЊИХОВОЈ ДРЖАВИ Литванци, нова сила на истоку Европе! То се показало ЈОШ ЛОШИЈИМ на крају 14-тог века, после женидбе литванског великог кнеза Јагјела пољском престолонаследницом Јадвигом (полонизовано германско име Хедвиге), кћерком великог мађарског краља Лудовика Анжујског! Тај исти Јагјело, као ПРВИ пољско-литвански КРАЉ, ПРИХВАТИО је КАТОЛИЧАНСТВО и основао ДРУГИ СЛОВЕНСКИ Универзитет у тадањој пољској престоници Кракову, будући Јагелонски универзитет, РАСАДНИК КАДРОВА за свештеничку службу, тј. "ПРИСАЈЕДИЊЕЊЕ мајци римској цркви СВИХ НЕПРИСАЈЕДИЊЕНИХ ГРКОИСТОЧЊАКА"!? Звучи познато!?
Препоруке:
18
4
42
понедељак, 19 август 2013 16:04
Не клепећи нанулама
Знам да је слабо говорио српско-хрватски , да је био необразован , имао лепе жене и често понављао, Срби волите усташе, (скраћеница), живело братство-јединство.
Препоруке:
8
4
43
понедељак, 19 август 2013 16:05
zemunac
JOS JEDAN KOMENTAR,KAKO SU TO TAKO KASNO OTKRILI,I ZBOG CEGA?BIO IM JE GODINAMA DOSTUPAN ISTI TITOV GOVOR ZA ANALIZU!
Препоруке:
17
1
44
понедељак, 19 август 2013 16:10
alkar
ako izuzmemo komunističku ideologiju ,koja je donijela neopravdane zrtve kod protivnika titova rezima,tito je bez mobitela,medija skupio sve narode oko sebe i pobijedio,skupa sa saveznicima,fasiste svake vrste.minorizirao je velikohrvatski,velikoalbanski,velikosrpski projekt,dao nacionalnost albancima,makedoncima,bošnjacima,vratio jugoslaviji vojvodinu i kosovo(potvrdio ranije pripajanje),istru,primorje,baranju...elektrificirao,industrijalizirao zemlju,zaposlio sve,podigao zemlju iz pepela do respektabilne i vojne i industrijske sile u europi.u mom selu su prije rata radila 4 čovika,učitelj,žandar i dva putara.4 od 3100 ljudi.šezdesetih godina od 4100 ljudi u mom selu radi 1700.sad vi recite koliki je to napredak.mogli smo jist sta smo tili,ić di smo tili ali eto nismo mogli govorit sta smo tili.danas govorimo sta oćemo a jidemo sta moremo a to je malo i posno,a o putovanjima ni govora-neman benzine do kukuzovca,reče mi jedan(4 km od sinja)a kamoli do berlina.
Препоруке:
18
15
45
понедељак, 19 август 2013 16:13
@Goran Jevtovic
Imate li još neki podatak za kompletiranje bajke o Titu- careviću? Kakva bujna mašta.
Препоруке:
11
13
46
понедељак, 19 август 2013 16:23
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, трећи наставак
Ствар је отишла на горе, кад су се Пољаци и Литванци у њиховој дотад УГОВОРНОЈ ДРЖАВИ РАЗГРАНИЧИЛИ тзв. Лублинском унијом 1566, кад је ПОД НЕПОСРЕДНУ ВЛАСТ Пољака пала ЦЕЛА Украјина! То је ОТВОРИЛО ПУТ ДИРЕКТНОМ УНИЈАЋЕЊУ малоруских маса, при чему је иста била "најуспешнија" у Галицији, вероватно због близине Кракова и пољских етничких простора упоришта католицизма! У тој "подели карата" Белорусима је "припало" "мање зло", јер Литванци, ем су били малобројни, ем нису били усрдни католици као Пољаци! Та унија (уз наравно другачији државни и културни миље) је ПОСЕЈАЛА ЗЛО СЕМЕ МЕЂУКРАЈИНСКОГ ВЕРСКО-РЕГИОНАЛНОГ РАСКОЛА и удаљила Великорусе (будуће Русе) од Малоруса (потоње Украјинце)! Том ЗЛОМ СЕМЕНУ још више су допринеле ПОДЕЛЕ Пољске, при којима је Катарина Велика НА ЖАЛОСТ, поред јужне Пољске Хабзбурзима ПРЕПУШТА и Галицију! На основу изнетог у тексту и неких коментара, сматрам СА ДОБРОМ ВЕРОВАТНОЋОМ да Броз ПОТИЧЕ УПРАВО из МИЉЕА ГАЛИЦИЈСКОГ УНИЈАТСТВА, што није несагласно Јевтовићу!
Препоруке:
16
3
47
понедељак, 19 август 2013 16:38
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, ту смо, близу!
Да постоји "нека тајна веза" Беча и галицијских унијата сведочи податак епископа Никодима Милаша у његовој "Православној Далмацији" да бечки двор ВЕОМА ДУГО није православним Србима Далмације давао да отворе БОГОСЛОВИЈУ (као НЕОПХОДАН УСЛОВ не само за ШКОЛОВАЊЕ ПРАВОСЛАВНИХ СВЕШТЕНИКА, већ и за тадање одржавање Срба у њиховом националном духу!), већ је истима НУДИО као "решење" да се "школују" у галицијском Галичу, на тамошњој УНИЈАТСКОЈ БОГОСЛОВИЈИ! K und K ЛИСИЦЕ говориле су тадањим Србима: "И Рутени су ИСТО Словини као и Ви Срби, а у литургији ТАКОЂЕ имају службу св. Јована Златоустог", што јесте тачно, али су се УНИЈАТИ у МОЛИТВАНА ОБАВЕЗНО МОЛИЛИ "И ЗА доброг оца нашег ПАПУ"!? Како су тадањи далматински Срби ИЗБЕГЛИ ту ПОДМУКЛУ ЗАМКУ, можете прочитати у поменутој књизи епископа Никодима Милаша! У сваком случају ова епизода зорно сведочи о томе У КОЈОЈ МЕРИ су УНИЈАТСКИ Галицијци/ "Рутени" били ИНКОРПОРИСАНИ у СИСТЕМ Аустријског царства, као ПОУЗДАН ЕЛЕМЕНТ, СЛИЧНО Хрватима!?
Препоруке:
16
3
48
понедељак, 19 август 2013 16:40
ма да
Ни Павелић није био Хрват.
Препоруке:
6
1
49
понедељак, 19 август 2013 16:50
AntiNWO
На страну ко је стварно био Тито, право питање је зашто CIA ово ради и баш сад. Да ли би та чувена CIA била љубазна да утврди стварно Обамино порекло, његов "birth certificate" је очигледан траљаво одрађен фалсификат. Можда та CIA мисли да смо коначно довољно заглупљени разним форензичарским серијама и филмовима, па верујемо у бајке о увеличавању слике од 1x1 пиксела на високу резолуцију и разне фонетске глупости.
Препоруке:
11
4
50
понедељак, 19 август 2013 16:51
mika.vrana
Moogao je biiti i Marsovac, kao da je to važno, bio je genij, najveći politički genij u istoriji čovječanstva, volio svoj narod, brinuo o njemu, svaki trenutak je posvetio svom narodu, i stalno isticao "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga". Njegovu državu su u svijetu svi sa respektom uvažavali, Njegov narod je bio u, ujednačenom najorganizovanijem društvu u svijetu, ekonomski, socijalno, industrijki, proizvodno, poljoprivredno i industrijski, Prosvetno, Kulturno, Zdravstveno, i Pedagoški, narod u svemu zbrinut dovoljno. Ako, sada pogledate, Titov narod, koji više nije potpun i cjelovit, nego fragmenntaran-rascjepljen(šizofrenija) svi do jednog su u bijedi i siromaštvu, svi su u protektoratima, svi su u dužničkom ropstvu svi imaju veću večinu stanovništva koja gladuje i smrtno ugroženo, jer nemogu priuštiti adekvatne ljekove. Izloženi su neslobodi i nemogu sami sebe odbraniti i postali su najveći lopovi svijeta- naj-nemoralniji, naj-neetičniji.
Препоруке:
12
16
51
понедељак, 19 август 2013 16:52
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, ево, ево...
Да довршим "доказни поступак" додаћу да су нацисти од галицијских УНИЈАТА и других ДЕКЛАСИРАНИХ Украјинаца основали ни мање, ни више него SS Divizion GALIZIEN, која по КРВОЛОШТВУ није уступала НИ УСТАШАМА! Знате, име Стјепана Бандере у Русији има сличну конотацију као у Срба име Анта Павелића!? По свему судећи "припадници" те дивизије су НАЈОДГОВОРНИЈИ за ЗЛОЧИН у Бабијем Јару, крај Кијева, где је за ТРИ (и бројем 3!) ДАНА УБИЈЕНО 33000 украјинских Јевреја! Због "ратничких подвига" припадника те дивизије позната малоруска народна песма "Сердце мое сердечко" НАПРАСНО је постала НЕОМИЉЕНА и у Украјини и у Русији после 2-ог светског рата! Наш писац Миодраг Булатовић писао је у "Петом прсту" да су при масовним злочинима галицијски есесовци певали УПРАВО ТУ ПЕСМУ, често уз морбидне ритуале! Подсећа ли вас ОВО на нека ЛОША ИСКУСТВА из српске модерне прошлости!? Уосталом, ако је ВЕРОВАТИ Брозу и његовој ЗВАНИЧНОЈ биографији, он је РАТОВАО и био РАЊЕН у 1-ом Светском Рату УПРАВО у Галицији!?
Препоруке:
17
3
52
понедељак, 19 август 2013 16:53
Uhhhh
@Зоран Ђорђевић
Аутори анализе ... закључују да би било какво даље истраживање стварног и правог Титовог идентитета служило само у академске сврхе.
Неће бити.
Откривање његовог правог идентитета би објаснило много тога. Историја би морала да се пише поново.
Pa sta je to nego u akademske svrhe. Ima li kakve prakticne vrednosti od novog pisanja istorije?
Препоруке:
1
13
53
понедељак, 19 август 2013 16:54
Niko
" Od svega sto sam vam ostavio prije 33 godine jos se Boga ti, jedino dobro drzi Jovanka " !
JBT 4. maja 2013 godine, Kuca cvijeca
Препоруке:
11
2
54
понедељак, 19 август 2013 17:11
Горан Јевтовић
@Goran Jevtovic
Imate li još neki podatak za kompletiranje bajke o Titu- careviću? Kakva bujna maš
Имам. Ено му га гроб усред Беча, у алеји која припада Хабзурзима.
Овај у Београду, у тзв. Кући цвећа је фиктиван.
Што се тиче "маште", како су откривени подаци о његовом стварном пореклу?
Тако што се непланирано дошло до податка да је масон и то 33. степена.
Затим је откривено да је био припадник аустроугарске обавештајне службе Абвер, па чак и где је обучаван за ту улогу, а онда су уследила сазнања о агентурном статусу у британској МИ-6.
То и јесте била основна служба која га је водила кроз каријеру врхунског агента од утицаја.
Након Абвера, врло вешто су га (морао је Ротшилд лично да се ангажује), гурнули совјетском НКВД када је добио главни задатак, а то је Балкан.
Наравно прича је веома дуга.
Демаскирање је започето сасвим случајно почетком 60-тих од стране војне службе безбедности.
Због тога је касније морао да буде уклоњен генерал Иван Гошњак.
Препоруке:
17
8
55
понедељак, 19 август 2013 17:13
thinking maize@ пуковник Јевтовић, па "Molder", мало појашњење, па онда југоносталгичари, КРАЈ!
У УНИЈАТСТВУ и ПРИВРЖЕНОСТИ папи и бечком ћесару међу Галицијцима/"Рутенима" ПРЕДЊАЧЕ припадници галицијског племства, делом полонизованог, али са јаком свешћу да је њихово племство још од Рјуриковог времена... Подсећа ли Вас ОВО на СЛУЧАЈЕВЕ ВЕРСКЕ КОНВЕРЗИЈЕ и НАЦИОНАЛНЕ АПОСТАЗИЈЕ припадника средњовековних елита са балканских простора!? Зато ме уопште не би чудило ако је Броз или човек који се ИЗДАВАО за Броза ПОРЕКЛОМ из Галиције!? Ту је ЈЕЗИК КОЈИ ПОДСЕЋА на РУСКИ или ПОЉСКИ,ПРИВРЖЕНОСТ КАТОЛИЧАНСТВУ& K und K МОНАРХИЈИ, као И ИЗРАЗИТИ АНИМОЗИТЕТ ПРЕМА ПРАВОСЛАВНИМА, посебно православним Словенима, ergo Србима И Русима! И БУКВАЛНО Брозов/ "Брозов" ФОТОРОБОТ! Од југоносталгичара одговорићу САМО Амиру Чамџићу, кога ЦЕНИМ! РЕЦИТЕ ми КО ЈЕ ИЗДАО Мустафу Голубића GESTAPO-u!? СВЕ УКАЗУЈЕ да је Броз ИЗДАО Голубића! Да је Мустафа Голубић, СРБИН мухамеданске вероисповести из Стоца ПОСТАО ГЕНСЕК КПЈота, вероватно би ОПЕТ имали КОМУНИЗАМ у Југославији, али тај КОМУНИЗАМ НЕ БИ БИО АНТИСРПСКИ!
Препоруке:
20
5
56
понедељак, 19 август 2013 17:40
Kao da Srbi vec i sada koriste svoj mozak
@AntiNWO
Brrrrr teorija zavere. CIA objavljuje svoja istrazivanja o Titu bas sada jer ima tajni plan da zavlada nasim umovima. Svi treba da stavimo TEPSI folije za pecenje na glavu da sprecimo da nam kontrolisu misli.
Препоруке:
5
8
57
понедељак, 19 август 2013 17:57
Алекса
за "thinking maize".
"доказни поступак" би могао да буде краћи.Проблем је такав да он указује једино на сличност ситуације у којој се налазе Срби,са условима на граници између католичког и православног света на северу.У аутономној аустријској Галицији део пољских научних елита је видео аустријску ("аустро-угарску")политику на Балкану,као нешто шта се суштински не разликује од политике давне пољске државе према православним Словенима у тада њиховим границама.Историјаска улога Пољске на истоку и улога Аустро-Угарске на Балкану су се подударале.Није непознато да су за време Калаја и све до рата били подржавани унијатски свештеници у Босни (у Херцеговини није било толико колониста),док су пољски католички свештеници били сузбијани,а пољским се колонистима натурали хрватски или су чак на различите начине почушавали да их усмере у гркокатоличке цркве.Спољно унијатског обреда и цркава је у теорији требало да привуче Србе... Да,унијати су природно оруђе католичко(-германске)политике према...
Препоруке:
4
1
58
понедељак, 19 август 2013 17:58
Алекса
... Да, унијати су природно оруђе католичко (ѓерманске) политичке и културне експанзије на земље православних Словена. У гомили информација које се налазе у коментарима, провлаче се и грешке (неке мање,неке веће), такве као нпр. да је Лавов пољски назив места, или да је Лублинска Унија била 1569. године...Несумњиво је да центри који су активни у међународној политици у одређеном раздобљу не делују једино у сфери која има најсавременији облик,већ улазе у савезе са савремено "мање значајним" центрима и користе њихово историјско искуство.Ефекти Брозове владавине у односу на српски народ,као и све шта се и даље догађа са Србима на њиховом светлом путу у католичко-германску(за нас)Европу одговарају циљевима такве политике, којој је једна компонента, могуће је - најважнија, сасвим подударна са политиком унијаћења словенских народа,пониклих у православном цивилизацијском и културном кругу. Мислим да је Броз мање важан у читавој причи.Тежње Рима и "Беча" се не мењају,све су остало нијансе.
Препоруке:
6
1
59
понедељак, 19 август 2013 18:24
Зоран Ђорђевић
@mika.vrana
Mogao je biti i Marsovac, kao da je to važno, bio je genij, najveći politički genij u istoriji čovječanstva, volio svoj narod, brinuo o njemu, svaki trenutak je posvetio svom narodu, i stalno isticao "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga".
Прво. Који је то његов народ? На кога се односи оно: "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga"?
Друго. Једна народна изрека каже: Не слушај попа шта прича, него гледај шта ради.
Препоруке:
5
3
60
понедељак, 19 август 2013 19:11
AntiNWO@Kao da Srbi vec i sada koriste svoj mozak
Твојим мозгом су већ завладали и довели га у стање успаваности. Ако ти Срби толико сметају, јер како кажеш немају мозга, онда није јасно шта тражиш на овом сајту. Да можда нећеш да нас ти просветлиш. Што се тиче теорије завере, ово је далеко од тога. Ово је обична свакодневна политика/јефтина психолошка операција. Кључна реченица је:
"Аутори документа кажу да би било логично претпоставити да је контроверзни Тито Рус ..."
Зар је толико фантастична могућност да је циљ ове "анализе" да изазове негативна осећања према Русији код неких Срба. Јер ето нико други него један Рус их је вукао за нос у лику друга Тита.
"... било логично претпоставити ..."
Најсмешније је што се форензичар позива на некакву логику, само њему познату, а требао би да се руководи чисто физичким доказима.
Уместо што просипаш отрцане Холивудске глупости у виду алуфолија, зашто мало не укључиш тај твој велики мозак, који ето ми остали немамо.
Препоруке:
8
3
61
понедељак, 19 август 2013 19:26
Милутин
Тито Србине ! Тито Србине!
Препоруке:
6
13
62
понедељак, 19 август 2013 19:38
s.j Титов говор је био карактеристичан са његово матерње наречје такозваног 'Српскохрватског' језика
Анализа је нултог квалитета. Да Тито није говорио стандардним речничким изговором, свима је јасно. Но, то није повод да се он окарактерише као странац. Такве закључе могу извући само они неупознати са језицима бивше Југославије.
Препоруке:
8
5
63
понедељак, 19 август 2013 19:41
Za Gorana Jeftovica
Baš vam hvala. Sada imamo dosta elemenata za bajku za decu pod nazivom Tito- austrougarski (ili belosvetski) carević.
Препоруке:
9
14
64
понедељак, 19 август 2013 19:48
Радгост
А да се питају Карађорђевићи шта кажу о Титу?
Јер,12.09.1944. краљ Југославије је прогласом преко радио Лондона устоличио ЈБТ.Они,Карађорђевићи би требало најбоље да знају кога су поставили.
Препоруке:
6
0
65
понедељак, 19 август 2013 19:50
Врло једноставно
Сада ћу вам ја рећи ко је био тај пробисвет Тито: он је био рука из гроба мртве Аустроугарске, која је за освету због свог нестанка убила националну Србију. Ово што се сада зове «Србија» је само јадна карикатура оне праве, националне Србије коју је аустроугарска рука из гроба (Тито) задавила и убила. Ето – видите, врло једноставно.
Препоруке:
18
5
66
понедељак, 19 август 2013 19:58
Hardware bez softwarea
@AntiNWO
1. Ja nisam rekao to sto ti tvrdis da Srbi nemaju mozak. Rekao sam da Srbi ne koriste mozak a eto ti koji ne umes ni da procitas to sto sam napisao samo potvrdjujes moju tezu i spadas u grupu tih Srba.
2. Analiza CIA kojom pretpostavljaju da je Tito bio Rus (ili Poljak - ne znam zasto si iz svoje analize ispustio Poljake mozda da ubedis svoj mozak???) tesko da ce narusiti osecanja bilo koga ko zaista koristi svoj mozak (zasto se ti onda brines?).
3. Inace Srbi su poznati kao narod izrazito naklonjen SAD i CIA pa ce ih ovaj dokument samo ucvrstiti u antiruskom raspolozenju.
4. Da bi Srbi zamrzeli Ruse zbog Tita potrebno je najpre da mrze Tita a ja bih rekao (na moju zalost) da u Srbiji vecina i dalje obozava Tita. Mozda ti mislis da vecina mrzi Tita ali na ovom sajtu vecina je pred izbore mislila da ce DSS i Dveri doci na vlast u Srbiji (toliko o vasoj realnosti).
Препоруке:
5
2
67
понедељак, 19 август 2013 20:13
фристајло
Радгост
А да се питају Карађорђевићи шта кажу о Титу?
Јес', кад би смели...
Препоруке:
8
1
68
понедељак, 19 август 2013 20:46
Милош Кикић
И сами творци ове анализе ЦИА-е на крају анализе кажу да је сада питање ко је уствари Тито више академско питање које ништа не мења историју такву каква се десила.
Много је интересантније питање које нико од коментатора не поставља, како то да смо од свих народа и народности бивше Југославије баш ми Срби били његови наојоданији следбеници, па све да је он заиста и био Јосип Броз из Кумровеца. И верно и послушно смо га пратили у свим његовим лупинзима, од Стаљина преко Голог отока до Черчила, Трумана и Ајзенхауера па онда до несврстаних, а после нам криви Ватикан и Коминтерна.
Препоруке:
13
2
69
понедељак, 19 август 2013 20:48
Сава
@AntiNWO
"... било логично претпоставити ..."
Најсмешније је што се форензичар позива на некакву логику, само њему познату,
Хтео си вероватно рећи фонетичар.
Препоруке:
2
3
70
понедељак, 19 август 2013 20:59
Garbage in, garbage out@Hardware bez softwarea
Читам ја тебе веома пажљиво а и мало дуже памтим, нарочито твоје разне алиасе ;). Реч Рус је на првом месту, зар не, што јој даје већу важност (а и иначе има већу важност за Србе), Пољак је ту тек да завара, без њега би било сувише очигледно. Не бих рекао да већина воли Тита, мислим да већина има помешана осећања према истом, што је идеалан тренутак да се са њим врше разне манипулације. И где сам ја то написао да ће заиста успети у оном што покушавају ма шта то било. Већина њихових метода је комично провидна, на нивоу Хитлерове пропаганде. Њихово је да покушавају а наше да не заборавимо о коме се ради.
Него одговори ти мени, зар заиста наивно верујеш да је једна обавештајна агенција напрасно одлучила да се преобрати у некакав History Channel, па нас дарује оваквим "непристрасним анализама".
Препоруке:
2
0
71
понедељак, 19 август 2013 21:11
Nisam verovao
Moja profesorka srpskog, izuzetan poznavalac književnosti, je to tvrdila još kasnih osamdesetih. Ona je tvrdila da je on podmetnut jugoslovenima i da je sigurna da je jevrejskog porekla, moguće i poljski Jevrej. Ona se zalagala za povratak srpskoj tradiciji. Srpsku predratnu književnost je predavala sa mnogo pažnje, pa i druge predratne jugo-autore i strane pisce. Posleratnu je manje volela. Pisali smo jedan pismeni ćirilicom a drugi latinicom, i jako joj je smetalo što neki pametnjakovići zanemaruju ćirilicu. Bila je duša od žene i njoj se i u ljudskom i u profesionalnom smislu može verovati.
Препоруке:
9
6
72
понедељак, 19 август 2013 21:16
Jasna Simonović
Na Facebooku je iznet podatak da je informaciju objavila NSA, a ne CIA...
Poreklop k'o poreklo...varljivo leto...
Препоруке:
3
1
73
понедељак, 19 август 2013 21:18
AntiNWO@Сава
А шта те то толико буни, зар ниси чуо за фонетичког форензичара, или да преформулишем "стручњак за фонетику који ради за полицију, обавештајну агенцију итд". У сваком случају неко ко би требао да буде непристрасан а не да уводи некакве логике. Или је недвосмислено доказао или није уопште доказао. Ту своју логику сме да користи са својим шефом и колегама а никако у коначном извештају.
Препоруке:
2
0
74
понедељак, 19 август 2013 21:29
Stanić Milan
"Između ostalih nevolja, glupostima i ovu osobinu - uvek se ponavlja."Mislim da je u ovoj rečenici komprimirana sva "mudrost"većine priloga,koja u srpskoj malograđanskoj kaljugi uzaludno traži izlaz iz začaranog kruga,a svaki dan sve više tonemo.Umesto da iskoristimo priliku i da se prisetimo slavnih predaka,a povod je zaista više nego značajan,mi se bavimo bizarnim stvarima kao,je li Tito sahranjen u Beču ili Beogradu,da li je imao "plavu"rusku krv ili poljsku,kukuruz(alias doctor subtilis)u logoroičnoj prostraciji spominje,Varjage,Grke,ruske stepe i bog zna šta više.Pogledajte priloge vezano za obilježavanje Cerske bitke.Niko se ne seti da se s pijetetom setimo srpskih vojnika i vojskovođa,ali za to Dačić ispade centralna figura- taj sitni šaraf i potrčko NATO agentura.Narode,dokle tako?Dok sam bio u formi volio sam čitati Klauzevica.Taj genijalni um pokolenjima ostavi i ovu mudrost:"Stablo slobode ne može da procveta ako ga ne zalijemo krvlju kraljeva."
Препоруке:
8
1
75
понедељак, 19 август 2013 21:36
Zbunjeni algoritam
@ Garbage in, garbage out
Не бих рекао да већина воли Тита, мислим да већина има помешана осећања према истом...
Pomesana osecanja? Interesantno razmisljanje. Ja bih rekao da su osecanja prema njemu prilicno bila splasnula pre 10-20 godina u vreme rasta srpskog nacionalizma a da sada u vreme jugonostalgije ljubav prema njemu buja. Ali moguce je i to sto ti kazes. Nisam stavljao alufoliju na glavu pa ko zna sta mi se tu vrzma.
И где сам ја то написао да ће заиста успети у оном што покушавају ма шта то било.
A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???
зар заиста наивно верујеш да је једна обавештајна агенција напрасно одлучила да се преобрати у некакав History Channel, па нас дарује оваквим "непристрасним анализама".
U zemlji Srbiji gde se i dalje vode rasprave o tome jesu li u pravu partizani ili cetnici iako ni jednih ni drugih gotovo da vise i nema jos cu zaista pomisliti da si u pravu i da CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima.
Препоруке:
3
0
76
понедељак, 19 август 2013 21:50
;)
@AntiNWO
Ако ти Срби толико сметају, јер како кажеш немају мозга, онда није јасно шта тражиш на овом сајту.
Zato sto i dalje mislim da ste bolja strana srpskog drustva iako cesto ne koristite mozak kao ni ona druga losija strana. Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije.
Препоруке:
2
0
77
понедељак, 19 август 2013 21:53
Турас
Тито је прошлост која је оставила траг сумње у његов идентитет. Поводом коментара(предавање "мислећег")и раније потврђиваних чињеница о Титу као хазару ,затим проглашења као свеца од Ватикана(Тито радник),што указује на Ложу-некима ј о ш није јасно да је Тито кукавичије јаје запада Србији.Ти исти срби -титоисти као такви у овим условима прихватања ЕУ и Империје која вековима се бори против православља, словенства -гори су непријатељи србства него унијати.Они су нама србима у Србији директно супростављени и перманентно нас гурају (Тома ,Дачић, Вучко и њихове присталице)у загрљај ланаца,робства.Наша је господо, пасивно држање чиме помажемо овим слугама запада, пропаст која долази тихо али сигурно.
Препоруке:
5
4
78
понедељак, 19 август 2013 22:27
сељак беземљаш
Ви који јаучете за титоизмом.Ви "југоносталгичари".
З
Препоруке:
6
6
79
понедељак, 19 август 2013 23:14
Милош Марић
И његовом пријатељу кенету Каунди су накнадно (али за живота) открили да није замбијац већ преварант. Па Ким Ил Сунгу се не зна поријекло ... А тако су се лијепо дружили! па ваљда одатле и кованица несврстани, јер ту братију ниси нигдје по поријеклу могао да сврсташ. 8ово је један од могућих приступа који има логике, а други би могао бити: па и није било лоше одакле год да је дошао)
Препоруке:
3
1
80
понедељак, 19 август 2013 23:14
Алекса
за "Турас".
Баш тако, људи који данас подешавају и усмеравају Србију према Западу, послушни вољи "међународне заједнице", као и њихови претходници, који су на одговарајући начин припремили терен, су много ефикаснији од давних "мисионара-војовника" са центром у Риму. Њихова је религија потпуно светска. Србија је подсечен корен још од другог светског рата. Народ клизи у смеру "транзиционих нових Срба".Тешко је рећи како ће да заврши ова проба потпуног преусмеравања народне свести ка светлој будућности у "загрљају" Запада. Али отворено је и питање - да ли је могуће то шта су замислили планери те трансформације?
Препоруке:
3
0
81
понедељак, 19 август 2013 23:23
DŠ
Kakva CIa, kakvi bakrači...
Ukratko ću prepričati riječi splitskoga lektora Kneževića iz S. Dalmacije, zagrebačkoga studenta s početka pedesetih godina prošloga stoljeća, koji je sankcioniran jer je u to vrijeme organizirao studentsko polaganje vijenaca na grob Ante Starčevića. Tada je Tito posjetio zagrebačko Sveučilište, a njegov razgovor sa studentima pratio je i Stjepan Ivšić, najveći poznavatelj kajkavskih govora. Budući da se i tada govorilo da je Tito iz inozemstva poslan Jugoslavenima, Ivšić je nekolicini studenata otvoreno rekao da je Josip Broz čisti Hrvat-Zagorac jer njegov izgovor pripada vrlo rijetkomu dijalektu koji se govori na području Kumrovca, kao i da taj govor stranac vrlo teško može naučiti.
Препоруке:
3
3
82
понедељак, 19 август 2013 23:23
DŠ
TITO JE ZAGORAC
Žerko Petan, autor knjige "Veseli diktator":
"Mnogo sam kasnije razmišljao je li Josip Broz Tito stranac ili Hrvat. Uspoređivao sam razne argumente za i protiv, pa, na temelju svega što sam o njemu znao, čuo i pročitao, nagađao koje je on, nacionalnosti, zapravo bio... Tada sam se sjetio da sam ga jednom slušao, na radiju ili televiziji, kako govori, čini mi se, baš u Kumrovcu ili tamo negdje, i to dijalektom, jezikom koji je naučio kao dijete. Govorio je bez ikakvih zapinjanja ili zastoja, vrlo jasno i glatko, suvereno, pa mi se valjda upravo zato taj njegov kratak govor tako usjekao u sjećanje. D_kako, govorio je svojijIl materinjim jezikom, zagorskim dijalektom hrvatskog jezika. Taj je jezik naučio u djetinjstvu i nikada ga nije zaboravio, ali se njime nije služio. To me je uvjerilo da je Tito rođeni Zagorac - sve druge jezike, uključujući njemački, ruski, »jugoslavenski«, engleski, učio je kasnije, što se očitovalo u njegovom ne baš spretnom izražavanju."
Препоруке:
6
2
83
понедељак, 19 август 2013 23:25
Tainted kernel@Zbunjeni algoritam
"CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima"
Био сам више него прецизан када сам написао да је то само могућност. Одакле ја да знам какву тачно подлост спремају.
"A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???"
Јер су мегаломански опседнути контролом. Пошто нису вешти служе се (да позајмим програмерски термин) са bruteforce, у виду засипања и понављања до у бесконачност неистина и полуистина преко свих могућих медија. Делује на један део популације, али је и даље комично другима.
Види ствар је једноставна, своди се на поверење и проверљивост. Ја не могу да проверим ту њихову анализу, значи преостаје ми да верујем, али ту настаје проблем јер се небројено пута испоставило да су обични лажови (што им и јесте у опису посла) и злочинци. Дакле поверење 0. И ниси ми одговорио, зар заиста мислиш да једна обавештајна агенција ради некакве насумичне анализе и после великодушно дели резултате са широком јавношћу без икакве намере? Мислиш да немају преча посла?
Препоруке:
1
0
84
понедељак, 19 август 2013 23:26
AntiNWO@;)
"Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije"
Такође.
Препоруке:
1
0
85
понедељак, 19 август 2013 23:28
thinking maize@ Алекса
Хвала на указаним пропустима. Желео сам да укажем на могуће правце размишљања, јер политика подунавске империје је била веома разноврсна и разуђена, али у бити веома једноставна: 1) semper fidelis papam; 2) felix Austriae nubix, aliud bellum; 3) divide et impera (наведено по сећању). Ergo, 1) УВЕК ВЕРНИ ПАПАМА; 2) Док други ратују, срећна Аустријо склапај бракове и LAST BUT NOT LEAST 3) Завади, па владај! Тј., КАТОЛИЦИЗАМ& ДИПЛОМАТИЈА& ЗАВАДИ па ВЛАДАЈ! Оно што је по свет још значајније јесте да су неки од ОСНОВНИХ ПОСТУЛАТА МОДЕРНОГ ЛИБЕРАЛИЗМА, који је до 2008 тако суверено владао светом и још увек влада Западом, били постављени у Бечу, крајем 19-тог века од стране економских саветника кајзера Франца Јозефа!? Тако су фон Мизес и Карл Попер Бечлије, као и сва силесија разних интелектуалних праваца bell epocque-a, који су тако дуго утицали на европску политику и јавно мнење, а потом и на саму Америку. Ваља рећи и да је ОСНИВАЧ модерног АМЕРИЧКОГ адвертајзинга био Фројдов сестрић!?
Препоруке:
13
4
86
понедељак, 19 август 2013 23:40
thinking maize@ Алекса, наставак и крај
Наравно ваља додати и врло тесну сарадњу британске круне и Хабзбурговаца још од рата за шпанско наслеђе почетком 18-тог века, што отприлике коинцидира и са почецима русофобије код Британаца. У том смислу било би занимљиво истражити и усаглашеност политичких поступака и циљева Виндзора и Хабзбург-Лорена у различитим кризним тренуцима тог периода. Познато је да Британија у време кризе после атентата на Франца фердинанда 1914, никако није желела да зарати због неке тамо Србије, па ни по цену кршења обавеза из Антанта пакта. Ствар је преломио немачки напад на Белгију, чиме је нападнута Британији блиска мала савезница, а успут је запрећено и брзим сломом Француске, што је уз крајњи напор избегнуто!? У том контексту веза Британије и Аустроугарске повремено је био паљен и гашен традиционални британски спорт пљувања папа и католицизма, али са јасним циљем спречавања силаска Русије на Балкан!? Отуд ЗАЈЕДНИЧКО НЕРАСПОЛОЖЕЊЕ према српском национализму!? То су КОРЕНИ општезападног АНТИСРПСТВА!?
Препоруке:
14
4
87
уторак, 20 август 2013 00:17
devojka sa obale
I ja sam cula da je Tito bio pomesanog Austro-Ugarskog i Poljskog porekla, odrastao u jevrejskoj poljskoj porodici u americi, agent nekoliko sluzbi i opasan igrac. A to da je bio obicnog bravarskog porekla to okacite macku o rep, koji su to jos bravari u to vreme znali da sviraju klavir, pricaju nekoliko jezika, imaju gospodsko drzanje i navike.. ne sporim da je on bio odlican za hrvate, makedonce itd, ali Srbi mu nikada nece oprostiti ustav iz 74te i pripremu za parcanje Kosova i Vojvodine. S druge strane jedna od dobrih stvari iz njegovog perioda je sto se gradilo, i da se ja pitam vratila bih radne akcije, najpametnija drustveno korisna stvar otkako postoji covecanstvo.
Препоруке:
3
4
88
уторак, 20 август 2013 00:34
Lazo
Dakle, stvarno je ljudska glupost najteža bolest!!! Nema od nje leka - definitivno!!!
Prosto je neverovatno, šta se sve ljudima može nafilovati u glavu, i da oni u to poveruju iz prve!!!
Posebno je neverovatno, što još niko nije otkrio pravu istinu o Titu! Tito je u stvari bio sam sebi mlađa sestra od strine!
Neka me grom na mestu sprži, ako se ne nađe neko koji će i u ovo da poveruje!!!
Препоруке:
6
1
89
уторак, 20 август 2013 00:53
Kontrol manijak
@Tainted kernel
ниси ми одговорио, зар заиста мислиш да једна обавештајна агенција ради некакве насумичне анализе и после великодушно дели резултате са широком јавношћу
Analiza je uradjena pre 35 god. Za svakog koga interesuje sadasnjost i ko gleda u buducnost ona je potpuno irelevantna. Za Srbe koji se jos bave Kosovskim bojem (sto ih nece uciniti sitim) ona naravno moze biti relevantna.
Препоруке:
3
2
90
уторак, 20 август 2013 02:03
Biljaljy
Ovo znaljy maljy djeca.
Препоруке:
1
1
91
уторак, 20 август 2013 02:20
Freedom is irrelevant@Kontrol manijak
"Analiza je uradjena pre 35 god"
А ти си толико сигуран у веродостојност једног pdf-а? Па свако може да извуче из музеја писаћу машину, откуца ту небулозу од анализе и скенира је у pdf и тврди да је то старо 35 година. Ко каже да је ирелевантно, зато што тако пише у документу? Ирелевантно коме, претпостављном или нама којима је ово подметнуто? Фонетичар у ЦИА објашњава претпостављеном шта је важно а шта не!? Успут објашњава у "анализи" како је тај Тито био непристрасан!!? Гигантска лаж. Мене и интересује садашњост али ме стално засипају оваквим наводно декласификованим, процурелим и исконструисаним документима из сумњивих извора. Природно је да се запитам ко и зашто то ради.
Успут, Срби нису Борг колектив па да им је све ирелевантно и да немају памћење дуже од 5 минута.
Препоруке:
1
0
92
уторак, 20 август 2013 03:07
s.p.Lajković
Najzad sam shvatio šta znači CIA . Centralna IMBECILNA Agencija !
Препоруке:
3
1
93
уторак, 20 август 2013 08:43
Snežana
Čista glupost, vjerujte. Ili podmeću ili malo znaju, ali ovo im definitivno nije argument.
Препоруке:
3
0
94
уторак, 20 август 2013 10:56
синиша @ DŠ
Слажем се са вама, Тито јесте Загорац, и други људи промене говор кад дуго живе у иностранству. Неки кажу да се након десет година неговорења матерњи језик заборави.
Једина измена у његовом идентитету је то што он није Јосип Броз, него Францек Броз. Била су двојица браће и један од њих Јосип је погинуо у Првом светском рату, а Францек је из неког разлога сматрао да ће боље проћи са Јожефовим документима. Завршили су обадвојица исту подофицирску школу у Печују и били су мање од годину дана разлике у старости.
И неки старац у Кумровцу га је препознао и рекао "Ти си Францек, Јожа није имао прст"
У праву сте он је био тачно то како се представљао. Бољи метод од "фонетске анализе" је анализа јеловника. Сви трагају за укусима из детињства. И Јожег, односно Францек је увек тежио укусима детињства, дакле загорска храна.
Препоруке:
1
0
95
уторак, 20 август 2013 11:03
синиша @ Горан Јевтовић
Сви Титови официри воле Тита, чак и кад се у нечему разилазе. Свима њима није битно и баш их брига ко је он био. Чак и да је свака верзија тачна, он је њима дао све, од егзистенције, привилегија само под једним условом да га сложно штите. И они то и дан данас раде. И дан данас су сви Титоцви официри на мртвој стржи његовог имена и дела. Порекло и идентитет их не интерсује. Разлилажења типа да ви волите Милошевића, а на пример Васиљевић га не воли ништа не значе. Важно је да и ви и Говедарица и Васиљевић волите Тита, а за Милошевића није важно.
Ја искрено презрем Тита, не зато што је био Загорац и Хрват, него зато што је био врло гадан и врло опак и недобронамеран човек. Криминалац, похлепан, крволочан и много лажљив. То је разлог да ме данас тридесет година након његове смрти растргну његови официри, кад би могли, који нису ни прстом мрднули да спасу државу, али Титово име и дело чувају по цену живота.
Ко су били браћа Иван и Милан Мишковић?
Препоруке:
3
5
96
уторак, 20 август 2013 14:50
Lazo!
Evo još jedne nebuloze! Valjda se lepe jdna za drugu! Tito nije "dao" samo oficirima, već celom narodu! To su jedinih pedesetak godina, kada su narodne mase imale život dostojan čoveka!!! Tako nije ni približno bilo ni pre, a ni posle!
Препоруке:
4
1
97
уторак, 20 август 2013 15:45
Милентије
Баш ме занима какви би били резултати "фонетске анализе језика" којим говори садашњи "престолонаследник"... Сигурно бисмо сазнали нешто "неочекивано", баш као и у случају јосипа броза.
Препоруке:
2
0
98
уторак, 20 август 2013 21:42
DŠ
Evo i što je o Titu napisao Žarko Petan koji ga je kritizirao u knjizi "Veseli diktator".
" U usporedbi s Hitlerom i Staljinom, Tito je bio posve normalna osoba; u njemu ije bilo ni trunke sadomazohizma, niti sadizma, a ni nekrofilskih sklonoosti. Bio je mali čovjek koji se cijeloga života supinjao i sve svoje sposobnosti - a nije ih bilo malo - podredio toj svojoj težnji. A kada se popeo na sam vrh, tu je, u neposrednoj blizini Boga, beskrajno uživao, Svojom neograničenom vlašću nije se koristio kako bi danonoćno mučio ljude, zatvarao ih i ubijao, kao što su to činilHitler i Staljin, kako bi rušio sve ooko sebe. Baš suprotno - Tito nije bio destruktivan, bio je konstruktivan, bio je graditelj vlastitoga raja u kojem za njega nije bilo zabranjenog voća"
---------
синиша @ Горан Јевтовић
Ја искрено презрем Тита, не зато што је био Загорац и Хрват, него зато што је био врло гадан и врло опак и недобронамеран човек. Криминалац, похлепан, крволочан и много лажљив.
Препоруке:
0
1
99
среда, 21 август 2013 01:18
thinking maize@ DŠ
Ви написасте: "Evo i što je o Titu napisao Žarko Petan koji ga je kritizirao u knjizi "Veseli diktator"..." Уместо одговора, а у вези "критизерства" дотичног Жарка Петана спрам Броза, као и СВИХ хрватских "антиброзовских" "опорби" цитираћу Вам један стихић којег сам чуо у ондањој ЈНА, од неких Хрвата, пре око 30-так година: "Друже Тито купит ћу ти фићу, а мерцедес Анти Павелићу!" Или ИСКРЕНУ ИСПОВЕСТ једног "ујке" из "Босне-земље поносне": "Волим Тита, али ВИШЕ ВОЛИМ Анта Павелића!" Толико о томе и узгред, прочитајте књигу "CAPUTT" италијанског писца Курциа Малапартеа, има "ЗАНИМЉИВИХ" пасажа о рату на Балкану 1941-45!? Такође су занимљиви мемоари Хермана Нојбахера, специјалног Хитлеровог "летећег" дипломате на Балкану, такође током ратних 1941-45 година!? Дотични дипломата даје иначе можда НАЈТАЧНИЈИ ОПИС Броза, ДИРЕКТНО га ПОРЕДЕЋИ са једним високим дужносником Трећег Рајха! Свако добро у личном животу.
понедељак, 19. август 2013.
ово је,морам признати- једна истина умору полуистина и лажи, које ласира ова служба. Јер, то смо ми већ установили давно. Наравно, они то знају од давно, али сад пуштају како би подметали друга кукавичја јајЦа?
Био је врло вероватно украјински аристократ (пропали?), хазарког порекла. То су и објавили Совјети-као одговор на титоистичке лажио совјетским масовним силовањима, али су титоистички разбојници забранили ту књигу.
Ка сваки аристократ, говорио је одлично стране језике (немачки), а руски му је био домаћи. У том контексту видимо у другом светлу изјаве Дражевића и Михајловића, да у прво мислили да је Рус.
Прави "Тито" (бравар), није имао један прст. Откад то шлосери свирају клавир, танцују, мачују,....
Након рођења дат је на усвајање једној јеврејској породици у Пољској. Та породица се касније преселила у САД, у Бруклин, где је млади "Јожа" као потомак једне од породица које су владале светом (и даље владају), припреман за велики светски наступ.
Првобитно је користио име Валтер Вајс, фалсификован му је досије, а затим је враћен у Европу и предат службама Империје.
Самуило простачина,поводом Горана Јевтовића
Ево зналца.Шта ту трабуњају, човек зна знање.И богами личи на овога човека.А оно што је учонио афирмишући Шипптаре је права Аустро угарска кампања да се Србији удари нож у леђа.Није ништа искључено.Нарочито ако је тачно да је бравар имао један прст мање.
то је наша маленкост прочитала у "Сведок", и у једној књизи сасвим друге тематике. Било је поменуто узгред. Радило се о некој девојци коју је усвојила хрватска породица, пошто су њене убили усраше-или слично. То јој је рекла маћеха. Тако пише у књизи. После је живела и удала се у Мостару.
А за оне који "више знају" од совјетских/руских служби, и овде велићају велеиздајника Слобу - немам коментара.
Nisam Titov postovalac, naprotiv, ipak, ta prica o njegovom stranom poreklu mi nije logicna: pa valjda bi do sada iz Kumrovca procurela tajna o tome da ovaj Tito nije nas Joza. Neko od komsija, rodjaka bi to poverio svojim potomcima ako onda nije smeo da prica o tome.
А ви сте видовити и тачно знате шта сам и где и када прочитао, јел да?
На вашу жалост није тако.
То што сам ја читао (и имао у рукама као суви доказ а не може се наћи у никаквим књигама и посебно не у новинама) али и водио неке разговоре са неким важним људима још средином 80-тих, ви нећете видети ни у филмовима.
Успут, "Сведок" врло ретко читам последњих 10-так година иако Владана Динића познајем одлично и поштујем га као новинара.
Sa druge strane ne budite smesni, niko u njegovom rodnom kraju ga nije poznavao. Ucenom od strane sluzbi (zivotom) izmisljeni su mu rodjaci. I danas hrvatskom vlada zapad. Oni izmisljeni ,,svedoci,, da su mu rodjaci su vec umrli.
Nije tacno da nije koristio zvanicni hrvatski (shtokavski). Ucio je od 3 razreda osnovne taj jezik u skoli, radio u Zagrebu, sluzio vojsku u Austro0ugarskoj u hrvatskim regimentama a u njima se je strogo govorilo Shtokavski, cak i u onim mobilisanim u Zagorju. Kajkavski cisti, ostali ,,hrvati,, vrlo slabo razumeju i u sluzbi i u vojsci bio bi haos.
Posle je zvanicno bio sa jugoslovenima dosta vremena izmedju ratova, lezao u Lepoglavi, pisao, ovo ono... i nije imao naglasak kao ostali? SMESNO
Uostalom nikad niste culi kajkavce koji uce jezik i znaju zvanicni hrvatski, uopste nemaju naglasak kao On, nego manje vise kao i svi ostali juznoslovenski hrvati. Ovo je tipican ,,poljak,,
Е сад и након те заклетве да ја нешто контра Тита, никада, био је бољи од свих и никада више нећемо добити такву личност , таквог човјека који нас је учинио поноситим људима у најљепшој држави на свијету СФР Југославији...
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio? Sa jednom Goricom Gajević i njoj sličnima. Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza. Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više. I šta sada hzoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima.
систем
право је време за расправу о ТИТУ а не о КИМ
дакле, две муве једним ударцем. Покушавају, наиме. Тајминг, тајминг,...
Горане Јевтовићу, није то мој податак - ВЕЋ СОВЈЕТА/РУСА !!!
А и упознавши вашу нарав, уопште ме не чуди што су вас измајмунисали да уништите ону државу, итд.
Јел морам да обелоданим имена и уништим изворе? Да вас чујем, "човече".
И, шта сте урадили у том силном "гледању изблиза"?
Како сте их гледали, одоздо на горе или обрнуто?
Ово сте научно доказали, зар не?
Шта хоћу? Да нервирам такве као што сте ви, Редду мој.
Наравно да су закључци генијални, јер, да нису, неби сте се освртали и неби обраћали пажњу на моје "затрчавање".
Тако сте се и прошле године у ово време препирали самном (и вређали ме) када сам демаскирао ове властодршце као агенте западних служби.
Сећате ли се?
Данашње време и доста коментара,чак на овом сајту, говоре да је "мали Јожа" био потпуно у праву. Свима српским непријатељима је направио државу, а Србима оставио државну и духовну развалину, па не знамо ни државне границе, ни предке, ни језик, ни писмо. Дакле, ништа од Срба макар наредних 50 година. До тада ће се већина опаметити.
"нејугословенско порекло може да објасни његову непристрасност и доследно томе "успех" у разрешавању разних проблема и сукоба етничких група у Југославији."
Непристрасност, успех у разрешавању.... па то ни сав шљам друге Србије не би се усудио да прихвати а камо ли остатак нормалне Србије
Не кажем да нисте у праву.Ви сте вероватно неко чији су преци ратовали за Тита и то у НОБу не на Сремском фронту.
Он је био изузетно вешт човек.Манипулатор пар екселанс.Могао је и Черчилу да се свиди.Амерички персдесеници су му правили холивудске дочеке пред белом кућом.Већина наших сиромаха који су сишли с планина помоћу његових партизана и населила куће на Дедињу из којих је изгнао предратне богаташе,биће уз њега.
Све то разумем али у збиру свих тих његових манипулација, без обзира на стасндард који је растао и кад нико ништа није радио, помоћу дугова,и на основу онога што је Србима урадио, не само смењујући Ђилас и Ранковића, него још више Никезића, кад нам је одузета српска баснословна имовина,он је човек с више негативних него позитивних конотација.Социјализам као идеја је бољим од капитализма, али не његов нити Стаљинов, него неки други.
Откривање његовог правог идентитета би објаснило много тога. Историја би морала да се пише поново.
Аутори анализе ... закључују да би било какво даље истраживање стварног и правог Титовог идентитета служило само у академске сврхе.
Неће бити.
Откривање његовог правог идентитета би објаснило много тога. Историја би морала да се пише поново.
Pa sta je to nego u akademske svrhe. Ima li kakve prakticne vrednosti od novog pisanja istorije?
JBT 4. maja 2013 godine, Kuca cvijeca
Имам. Ено му га гроб усред Беча, у алеји која припада Хабзурзима.
Овај у Београду, у тзв. Кући цвећа је фиктиван.
Што се тиче "маште", како су откривени подаци о његовом стварном пореклу?
Тако што се непланирано дошло до податка да је масон и то 33. степена.
Затим је откривено да је био припадник аустроугарске обавештајне службе Абвер, па чак и где је обучаван за ту улогу, а онда су уследила сазнања о агентурном статусу у британској МИ-6.
То и јесте била основна служба која га је водила кроз каријеру врхунског агента од утицаја.
Након Абвера, врло вешто су га (морао је Ротшилд лично да се ангажује), гурнули совјетском НКВД када је добио главни задатак, а то је Балкан.
Наравно прича је веома дуга.
Демаскирање је започето сасвим случајно почетком 60-тих од стране војне службе безбедности.
Због тога је касније морао да буде уклоњен генерал Иван Гошњак.
Brrrrr teorija zavere. CIA objavljuje svoja istrazivanja o Titu bas sada jer ima tajni plan da zavlada nasim umovima. Svi treba da stavimo TEPSI folije za pecenje na glavu da sprecimo da nam kontrolisu misli.
"доказни поступак" би могао да буде краћи.Проблем је такав да он указује једино на сличност ситуације у којој се налазе Срби,са условима на граници између католичког и православног света на северу.У аутономној аустријској Галицији део пољских научних елита је видео аустријску ("аустро-угарску")политику на Балкану,као нешто шта се суштински не разликује од политике давне пољске државе према православним Словенима у тада њиховим границама.Историјаска улога Пољске на истоку и улога Аустро-Угарске на Балкану су се подударале.Није непознато да су за време Калаја и све до рата били подржавани унијатски свештеници у Босни (у Херцеговини није било толико колониста),док су пољски католички свештеници били сузбијани,а пољским се колонистима натурали хрватски или су чак на различите начине почушавали да их усмере у гркокатоличке цркве.Спољно унијатског обреда и цркава је у теорији требало да привуче Србе... Да,унијати су природно оруђе католичко(-германске)политике према...
Друго. Једна народна изрека каже: Не слушај попа шта прича, него гледај шта ради.
"Аутори документа кажу да би било логично претпоставити да је контроверзни Тито Рус ..."
Зар је толико фантастична могућност да је циљ ове "анализе" да изазове негативна осећања према Русији код неких Срба. Јер ето нико други него један Рус их је вукао за нос у лику друга Тита.
"... било логично претпоставити ..."
Најсмешније је што се форензичар позива на некакву логику, само њему познату, а требао би да се руководи чисто физичким доказима.
Уместо што просипаш отрцане Холивудске глупости у виду алуфолија, зашто мало не укључиш тај твој велики мозак, који ето ми остали немамо.
Јер,12.09.1944. краљ Југославије је прогласом преко радио Лондона устоличио ЈБТ.Они,Карађорђевићи би требало најбоље да знају кога су поставили.
1. Ja nisam rekao to sto ti tvrdis da Srbi nemaju mozak. Rekao sam da Srbi ne koriste mozak a eto ti koji ne umes ni da procitas to sto sam napisao samo potvrdjujes moju tezu i spadas u grupu tih Srba.
2. Analiza CIA kojom pretpostavljaju da je Tito bio Rus (ili Poljak - ne znam zasto si iz svoje analize ispustio Poljake mozda da ubedis svoj mozak???) tesko da ce narusiti osecanja bilo koga ko zaista koristi svoj mozak (zasto se ti onda brines?).
3. Inace Srbi su poznati kao narod izrazito naklonjen SAD i CIA pa ce ih ovaj dokument samo ucvrstiti u antiruskom raspolozenju.
4. Da bi Srbi zamrzeli Ruse zbog Tita potrebno je najpre da mrze Tita a ja bih rekao (na moju zalost) da u Srbiji vecina i dalje obozava Tita. Mozda ti mislis da vecina mrzi Tita ali na ovom sajtu vecina je pred izbore mislila da ce DSS i Dveri doci na vlast u Srbiji (toliko o vasoj realnosti).
Јес', кад би смели...
Много је интересантније питање које нико од коментатора не поставља, како то да смо од свих народа и народности бивше Југославије баш ми Срби били његови наојоданији следбеници, па све да је он заиста и био Јосип Броз из Кумровеца. И верно и послушно смо га пратили у свим његовим лупинзима, од Стаљина преко Голог отока до Черчила, Трумана и Ајзенхауера па онда до несврстаних, а после нам криви Ватикан и Коминтерна.
"... било логично претпоставити ..."
Најсмешније је што се форензичар позива на некакву логику, само њему познату,
Хтео си вероватно рећи фонетичар.
Него одговори ти мени, зар заиста наивно верујеш да је једна обавештајна агенција напрасно одлучила да се преобрати у некакав History Channel, па нас дарује оваквим "непристрасним анализама".
Poreklop k'o poreklo...varljivo leto...
Не бих рекао да већина воли Тита, мислим да већина има помешана осећања према истом...
Pomesana osecanja? Interesantno razmisljanje. Ja bih rekao da su osecanja prema njemu prilicno bila splasnula pre 10-20 godina u vreme rasta srpskog nacionalizma a da sada u vreme jugonostalgije ljubav prema njemu buja. Ali moguce je i to sto ti kazes. Nisam stavljao alufoliju na glavu pa ko zna sta mi se tu vrzma.
И где сам ја то написао да ће заиста успети у оном што покушавају ма шта то било.
A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???
зар заиста наивно верујеш да је једна обавештајна агенција напрасно одлучила да се преобрати у некакав History Channel, па нас дарује оваквим "непристрасним анализама".
U zemlji Srbiji gde se i dalje vode rasprave o tome jesu li u pravu partizani ili cetnici iako ni jednih ni drugih gotovo da vise i nema jos cu zaista pomisliti da si u pravu i da CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima.
Ако ти Срби толико сметају, јер како кажеш немају мозга, онда није јасно шта тражиш на овом сајту.
Zato sto i dalje mislim da ste bolja strana srpskog drustva iako cesto ne koristite mozak kao ni ona druga losija strana. Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije.
З
Баш тако, људи који данас подешавају и усмеравају Србију према Западу, послушни вољи "међународне заједнице", као и њихови претходници, који су на одговарајући начин припремили терен, су много ефикаснији од давних "мисионара-војовника" са центром у Риму. Њихова је религија потпуно светска. Србија је подсечен корен још од другог светског рата. Народ клизи у смеру "транзиционих нових Срба".Тешко је рећи како ће да заврши ова проба потпуног преусмеравања народне свести ка светлој будућности у "загрљају" Запада. Али отворено је и питање - да ли је могуће то шта су замислили планери те трансформације?
Ukratko ću prepričati riječi splitskoga lektora Kneževića iz S. Dalmacije, zagrebačkoga studenta s početka pedesetih godina prošloga stoljeća, koji je sankcioniran jer je u to vrijeme organizirao studentsko polaganje vijenaca na grob Ante Starčevića. Tada je Tito posjetio zagrebačko Sveučilište, a njegov razgovor sa studentima pratio je i Stjepan Ivšić, najveći poznavatelj kajkavskih govora. Budući da se i tada govorilo da je Tito iz inozemstva poslan Jugoslavenima, Ivšić je nekolicini studenata otvoreno rekao da je Josip Broz čisti Hrvat-Zagorac jer njegov izgovor pripada vrlo rijetkomu dijalektu koji se govori na području Kumrovca, kao i da taj govor stranac vrlo teško može naučiti.
Žerko Petan, autor knjige "Veseli diktator":
"Mnogo sam kasnije razmišljao je li Josip Broz Tito stranac ili Hrvat. Uspoređivao sam razne argumente za i protiv, pa, na temelju svega što sam o njemu znao, čuo i pročitao, nagađao koje je on, nacionalnosti, zapravo bio... Tada sam se sjetio da sam ga jednom slušao, na radiju ili televiziji, kako govori, čini mi se, baš u Kumrovcu ili tamo negdje, i to dijalektom, jezikom koji je naučio kao dijete. Govorio je bez ikakvih zapinjanja ili zastoja, vrlo jasno i glatko, suvereno, pa mi se valjda upravo zato taj njegov kratak govor tako usjekao u sjećanje. D_kako, govorio je svojijIl materinjim jezikom, zagorskim dijalektom hrvatskog jezika. Taj je jezik naučio u djetinjstvu i nikada ga nije zaboravio, ali se njime nije služio. To me je uvjerilo da je Tito rođeni Zagorac - sve druge jezike, uključujući njemački, ruski, »jugoslavenski«, engleski, učio je kasnije, što se očitovalo u njegovom ne baš spretnom izražavanju."
Био сам више него прецизан када сам написао да је то само могућност. Одакле ја да знам какву тачно подлост спремају.
"A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???"
Јер су мегаломански опседнути контролом. Пошто нису вешти служе се (да позајмим програмерски термин) са bruteforce, у виду засипања и понављања до у бесконачност неистина и полуистина преко свих могућих медија. Делује на један део популације, али је и даље комично другима.
Види ствар је једноставна, своди се на поверење и проверљивост. Ја не могу да проверим ту њихову анализу, значи преостаје ми да верујем, али ту настаје проблем јер се небројено пута испоставило да су обични лажови (што им и јесте у опису посла) и злочинци. Дакле поверење 0. И ниси ми одговорио, зар заиста мислиш да једна обавештајна агенција ради некакве насумичне анализе и после великодушно дели резултате са широком јавношћу без икакве намере? Мислиш да немају преча посла?
Такође.
Prosto je neverovatno, šta se sve ljudima može nafilovati u glavu, i da oni u to poveruju iz prve!!!
Posebno je neverovatno, što još niko nije otkrio pravu istinu o Titu! Tito je u stvari bio sam sebi mlađa sestra od strine!
Neka me grom na mestu sprži, ako se ne nađe neko koji će i u ovo da poveruje!!!
ниси ми одговорио, зар заиста мислиш да једна обавештајна агенција ради некакве насумичне анализе и после великодушно дели резултате са широком јавношћу
Analiza je uradjena pre 35 god. Za svakog koga interesuje sadasnjost i ko gleda u buducnost ona je potpuno irelevantna. Za Srbe koji se jos bave Kosovskim bojem (sto ih nece uciniti sitim) ona naravno moze biti relevantna.
А ти си толико сигуран у веродостојност једног pdf-а? Па свако може да извуче из музеја писаћу машину, откуца ту небулозу од анализе и скенира је у pdf и тврди да је то старо 35 година. Ко каже да је ирелевантно, зато што тако пише у документу? Ирелевантно коме, претпостављном или нама којима је ово подметнуто? Фонетичар у ЦИА објашњава претпостављеном шта је важно а шта не!? Успут објашњава у "анализи" како је тај Тито био непристрасан!!? Гигантска лаж. Мене и интересује садашњост али ме стално засипају оваквим наводно декласификованим, процурелим и исконструисаним документима из сумњивих извора. Природно је да се запитам ко и зашто то ради.
Успут, Срби нису Борг колектив па да им је све ирелевантно и да немају памћење дуже од 5 минута.
Једина измена у његовом идентитету је то што он није Јосип Броз, него Францек Броз. Била су двојица браће и један од њих Јосип је погинуо у Првом светском рату, а Францек је из неког разлога сматрао да ће боље проћи са Јожефовим документима. Завршили су обадвојица исту подофицирску школу у Печују и били су мање од годину дана разлике у старости.
И неки старац у Кумровцу га је препознао и рекао "Ти си Францек, Јожа није имао прст"
У праву сте он је био тачно то како се представљао. Бољи метод од "фонетске анализе" је анализа јеловника. Сви трагају за укусима из детињства. И Јожег, односно Францек је увек тежио укусима детињства, дакле загорска храна.
Ја искрено презрем Тита, не зато што је био Загорац и Хрват, него зато што је био врло гадан и врло опак и недобронамеран човек. Криминалац, похлепан, крволочан и много лажљив. То је разлог да ме данас тридесет година након његове смрти растргну његови официри, кад би могли, који нису ни прстом мрднули да спасу државу, али Титово име и дело чувају по цену живота.
Ко су били браћа Иван и Милан Мишковић?
" U usporedbi s Hitlerom i Staljinom, Tito je bio posve normalna osoba; u njemu ije bilo ni trunke sadomazohizma, niti sadizma, a ni nekrofilskih sklonoosti. Bio je mali čovjek koji se cijeloga života supinjao i sve svoje sposobnosti - a nije ih bilo malo - podredio toj svojoj težnji. A kada se popeo na sam vrh, tu je, u neposrednoj blizini Boga, beskrajno uživao, Svojom neograničenom vlašću nije se koristio kako bi danonoćno mučio ljude, zatvarao ih i ubijao, kao što su to činilHitler i Staljin, kako bi rušio sve ooko sebe. Baš suprotno - Tito nije bio destruktivan, bio je konstruktivan, bio je graditelj vlastitoga raja u kojem za njega nije bilo zabranjenog voća"
---------
синиша @ Горан Јевтовић
Ја искрено презрем Тита, не зато што је био Загорац и Хрват, него зато што је био врло гадан и врло опак и недобронамеран човек. Криминалац, похлепан, крволочан и много лажљив.