CIA: Fonetska analiza pokazuje da Tito nije bio jugoslovenskog porekla
ponedeljak, 19. avgust 2013.
ovo je,moram priznati- jedna istina umoru poluistina i laži, koje lasira ova služba. Jer, to smo mi već ustanovili davno. Naravno, oni to znaju od davno, ali sad puštaju kako bi podmetali druga kukavičja jajCa?
Bio je vrlo verovatno ukrajinski aristokrat (propali?), hazarkog porekla. To su i objavili Sovjeti-kao odgovor na titoističke lažio sovjetskim masovnim silovanjima, ali su titoistički razbojnici zabranili tu knjigu.
Ka svaki aristokrat, govorio je odlično strane jezike (nemački), a ruski mu je bio domaći. U tom kontekstu vidimo u drugom svetlu izjave Draževića i Mihajlovića, da u prvo mislili da je Rus.
Pravi "Tito" (bravar), nije imao jedan prst. Otkad to šloseri sviraju klavir, tancuju, mačuju,....
Preporuke:
91
19
2
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:09
profil h
a DNK ?
Preporuke:
67
2
3
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:14
Jelena
Nista novo sto I sami nismo predpostavljali,ali to ne umanjuje cinjenicu da sve sto je za vrene Tita uradjeni,a JESTE,ovi potonji demokrate su slistili.Citava Jugoslavija nije bila zaduzena koliko sada jedna bivsa republika.Dalje,nije bilo droge,bilo je posla,zdravstvo I skolstvo uredjeno,recju ako si ucio mogao si da dosegnes vrh I to sve bez para.Ovolika korupcija je bila nezamisliva.
Preporuke:
44
72
4
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:15
Đetić
Otkrili su rupu na saksiji.Bio je iz austrugarske pa ne misli neko da je tada valjada Srbin mogao da svira klavir,tečno govori nemački.Radio za NKVD samo što Rusi ne otvaraju dosijea.Rusi su unakazili Srbiju posle ubistva Obrenovića u čemu su i učestvovali i dovođenjem Karađorđevića;a neki se još u njih kunu.
Preporuke:
14
116
5
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:16
Goran Jevtović
Rođen je 1892.godine u Beču kao vanbračno dete cara franje Josifa Habsburga i poljske grofice Marije Subijer, i njegovo pravo ime je Franc Jozef Habzburg und Loren.
Nakon rođenja dat je na usvajanje jednoj jevrejskoj porodici u Poljskoj. Ta porodica se kasnije preselila u SAD, u Bruklin, gde je mladi "Joža" kao potomak jedne od porodica koje su vladale svetom (i dalje vladaju), pripreman za veliki svetski nastup.
Prvobitno je koristio ime Valter Vajs, falsifikovan mu je dosije, a zatim je vraćen u Evropu i predat službama Imperije.
Preporuke:
83
30
6
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:23
Visarion
Ima jedna druga stvar.Analiza njegovih poteza pokazuje da je Srbe vešto iskoristio,da je birao mlade i ostrašćene.Ulivao im osećanje da se za svoje ideale treba žrtvovati a kad je došao na vlast,sve to svojim životom demantovao,Učio ih je da lažu kao što to čine Hrvati,otpisivao ih je kad zagusti i kad se točak njegovih akcija zakorovi. Istaknute Srbe je smenjivao kad god mu je bilo potrebno ili kad su mu se učunili opasni da zauzmu njegovo mesto.Šiptare je potstrekavao protivu Srba veoma vešto.Širioje njihovu autonomiju tragom Austfrougarske koja je načinila Albaniju da Srbiji udari nož u leđa,na kraju se kao Hrvat i identifikovao.Tamo u Moskvi pre rata on je cinkario sve viđenije komuniste Srbe i istrebljivao ih je kao buduće rivale i ostrašćene ideološke svece.On nije bio komistički čistunac, nego pragmatični politički mešetar i junac.Hteo je da osvoji svet , svojom nametljivom i agresivnom poltikom nesvrstanih.Da se nametne kao krupna i nezaobilazna figura u svemu .I uspeo u tome.
Preporuke:
67
10
7
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:31
sistem
pravo je vreme za raspravu o TITU a ne o KIM
Preporuke:
98
4
8
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:39
Samuilo prostačina,povodom Gorana Jevtovića
Evo znalca.Šta tu trabunjaju, čovek zna znanje.I bogami liči na ovoga čoveka.A ono što je učonio afirmišući Šipptare je prava Austro ugarska kampanja da se Srbiji udari nož u leđa.Nije ništa isključeno.Naročito ako je tačno da je bravar imao jedan prst manje.Meni koji znam da je gazde menjao ko .... konja i da sd enigde nije skrasio i nije voleo da radi nego je merasčio da vlada.Tu prstBrzonaučio da selažima može sve.Namagarčio srpske idealiste i komuniste i sve ih oterao pod Staljinovu sekiru, pravio se lud kad je Ranković iseljavao Škiptare ali ga je između ostalog da bi se šiptarima dodvorio i da bi ih za saebe pridobio,sa svih položaja, lažima smenio.Naučio je jezik manipulacije.Istina je ono što on tvrdi da je istina.I taj manipulator je , iz straha za svoju vlast, dugovima prolongirao svoj standard koji je za njegovo vreme rastao.On je bio baron Minhauzen i Ostap Bender na kvadrat jer su mu njegovi verovali.ITD
Preporuke:
39
8
9
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:42
Konobar
Ne zna CIA zagorski dijalekt iz Kumrovca.A kao glavni dokaz, ne bi Srbi nikada uzeli za vođu Poljaka ili Rusa kada već imaju Hrvata Broza i Slovenca Kardelja.
Preporuke:
56
5
10
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:48
Reddy
Ovi ne ciljaju Tita već socijalizam. Boje se povratka tog sistema više nego samog đavola. jer taj sistem je za tri koplja bolji i pravedniji ali i ekonomski održiviji nego kapitalizam kome je odavno odsviran kraj. Sve više ljudi to uviđa. Ovo mu dođe kao labuđi pjev propalog sistema kapitalizma. Oni su na izdisaju. Gotovi su. Sledi nacionalizacija ali i progon pa dugogodišnje bukagije. Kraj im je blizu.
Preporuke:
37
31
11
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:56
POSLEDNjI IMPULS
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:39
Samuilo prostačina,povodom Gorana Jevtovića Evo znalca.Šta tu trabunjaju, čovek zna znanje.I bogami liči na ovoga čoveka.A ono što je učonio afirmišući Šipptare je prava Austro ugarska kampanja da se Srbiji udari nož u leđa.Nije ništa isključeno.Naročito ako je tačno da je bravar imao jedan prst manje.
to je naša malenkost pročitala u "Svedok", i u jednoj knjizi sasvim druge tematike. Bilo je pomenuto uzgred. Radilo se o nekoj devojci koju je usvojila hrvatska porodica, pošto su njene ubili usraše-ili slično. To joj je rekla maćeha. Tako piše u knjizi. Posle je živela i udala se u Mostaru.
A za one koji "više znaju" od sovjetskih/ruskih službi, i ovde velićaju veleizdajnika Slobu - nemam komentara.
Preporuke:
12
41
12
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:00
Baba i lan
Trla baba lan da joj prodje dan.
Preporuke:
27
4
13
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:06
Lazar Stanojković
Idite u njegov ,,lazni rodni kraj" i slusajte kako ljudi pricaju i utvrdite sami da li je ovo laz ili ne.
Preporuke:
39
1
14
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:14
Globus
Verujete u tvrdnju CIA da je Tito nejugoslovenskog porekla. A zašto onda ne verujete i u ocenu te iste CIA iznete u istoj ,,analizi'' da je upravo zbog ,,nejugoslovenskog porekla'' Tito bio nepristrasan u razresavanju nekih problema i sukoba etnickih grupa u Jugoslaviji i tvrdite da je sve radio na stetu Srba? Od kud takvo selektivno verovanje?
Preporuke:
33
22
15
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:15
David Novaković
Kakve budalaštine. Na nivou žute štapme, kao i druge pseudo-naučne discipline poput grafologije. No, važno je šta je Tito ostavio za sebe i šta je doneo ovom narodu - zahvaljujući njemu Srbi su bili predvodnici antifašističke koalicije (čega se danas stide), zbog njega su 40 godina živeli u miru i prosperitetu u društvu koje je težilo da bude po meri čoveka, priznati od strane celog sveta. Mogao je da bude i enitčki Marsovac, ali je više uradio za sve jugoslovenske narode od svih samoproklamovanih nacionalnih vođa. Danas Srbi imaju ''svog čoveka'' na čelu države - pa vidimo kako nam je.
Preporuke:
34
52
16
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:28
Alef
Uze mi konobar "rec" iz usta. Ako je verovati zvanicnoj istorijografiji, Tito je bio kajkavac koji je dosta vremena u detinjstvu proveo kod majcine familije u Sloveniji. Inace, lingvisticki, kajkavski i slovenacki jezik su jedno, u opoziciji prema stokavskom "srpsko-hrvatskom". Dakle, srpsko-hrvatski mu nije bio maternji, nije ga ucio u skoli, izmedju dva rata je uglavnom bio u inostranstvu: on se zapravo intenzivno sluzi "srpsko-hrvatskim" tek od 1941. kada je imao skoro 50 godina. Ovoj analizi CIA bih poverovao ako su uzeli u obzir veliku jezicku razliku izmedju slovenacko-kajkavskog i "srpsko-hrvatskog".
Nisam Titov postovalac, naprotiv, ipak, ta prica o njegovom stranom poreklu mi nije logicna: pa valjda bi do sada iz Kumrovca procurela tajna o tome da ovaj Tito nije nas Joza. Neko od komsija, rodjaka bi to poverio svojim potomcima ako onda nije smeo da prica o tome.
Preporuke:
31
10
17
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:36
Arsa
Odusevljavaju me Amerikanci sa svojom analiticnoscu i ozbiljnim pristupom svemu sto uzmu da rade. Ni traga od povrsnosti koja je srpska zaraza. Mi nikada nismo analizirali tuzbu Hrvatske, Jeremiceva tuzba Medjunarodnom sudu pravde je poslata bez razmisljanja, u ratove se uslo a da niko nije napravio nikakav plan. Sve se radi na brzinu, da se odradi ili da se zamazu oci narodu pa su i rezultati takvi.
Preporuke:
13
26
18
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:38
Sinisa Bogdanovic
Dobro, bio je sve to, i sta cemo sada? Problem je komunjarski nacin razmisljanja, koristoljublja i (ne)rada koji se usadio u glave inace jednog vrlo vrednog i postenog naroda. Treba pobediti taj relikt komunjarozma da bi se islo napred (a potpuno je nebitno kako je ko pricao, koje je cigare pusio i slicno)
Preporuke:
23
8
19
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:39
Milojko
Srecom nemamo drugih briga!
Preporuke:
41
0
20
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:40
Goran Jevtović
@ POSLEDNjI IMPULS
A vi ste vidoviti i tačno znate šta sam i gde i kada pročitao, jel da?
Na vašu žalost nije tako.
To što sam ja čitao (i imao u rukama kao suvi dokaz a ne može se naći u nikakvim knjigama i posebno ne u novinama) ali i vodio neke razgovore sa nekim važnim ljudima još sredinom 80-tih, vi nećete videti ni u filmovima.
Usput, "Svedok" vrlo retko čitam poslednjih 10-tak godina iako Vladana Dinića poznajem odlično i poštujem ga kao novinara.
Preporuke:
34
12
21
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:44
SM.
Nekad,davno bila je ona vickasta:dok je bilo Tita,bilo je i šita.Eto,sada nema Tita.A,šita?jeli,koliko ti duša želi.
Preporuke:
17
4
22
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:45
AMIR ČAMDŽIĆ
ma čije mu porijeklo bilo jedan je Tito najbolji sin južnoslavenskih naroda i narodnosti.Mnogo nam je dobra dao, ali smo nezahvalni...
Preporuke:
25
53
23
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:57
Osim govora
Postoji i masa drugih dokaza ili barem ozbiljnih indicija ko je bio taj agent.
Sa druge strane ne budite smesni, niko u njegovom rodnom kraju ga nije poznavao. Ucenom od strane sluzbi (zivotom) izmisljeni su mu rodjaci. I danas hrvatskom vlada zapad. Oni izmisljeni ,,svedoci,, da su mu rodjaci su vec umrli.
Nije tacno da nije koristio zvanicni hrvatski (shtokavski). Ucio je od 3 razreda osnovne taj jezik u skoli, radio u Zagrebu, sluzio vojsku u Austro0ugarskoj u hrvatskim regimentama a u njima se je strogo govorilo Shtokavski, cak i u onim mobilisanim u Zagorju. Kajkavski cisti, ostali ,,hrvati,, vrlo slabo razumeju i u sluzbi i u vojsci bio bi haos.
Posle je zvanicno bio sa jugoslovenima dosta vremena izmedju ratova, lezao u Lepoglavi, pisao, ovo ono... i nije imao naglasak kao ostali? SMESNO
Uostalom nikad niste culi kajkavce koji uce jezik i znaju zvanicni hrvatski, uopste nemaju naglasak kao On, nego manje vise kao i svi ostali juznoslovenski hrvati. Ovo je tipican ,,poljak,,
Preporuke:
19
7
24
ponedeljak, 19 avgust 2013 13:59
AMIR ČAMDŽIĆ
Danas kada postajem pionir.Dajem časnu pionirsku riječ.Da ću marljivo učiti i raditi i biti dobar drug.Da ću voljeti sve ljude svijeta koji žele slobodu i mir.
E sad i nakon te zakletve da ja nešto kontra Tita, nikada, bio je bolji od svih i nikada više nećemo dobiti takvu ličnost , takvog čovjeka koji nas je učinio ponositim ljudima u najljepšoj državi na svijetu SFR Jugoslaviji...
Preporuke:
19
37
25
ponedeljak, 19 avgust 2013 14:16
Srbin Obični
Jedno je sigurno - bio je za pet kopalja iznad svih ovih "demokratski izabranih" lidera. Danas, sa svim ovim iskustvom koje imam mogu potvrditi da je antikomunizam bolest.
Preporuke:
25
26
26
ponedeljak, 19 avgust 2013 14:31
ljudi za sva vremena
Bilo je tu više dvojnika i/ili trojnika koji su delili identitet smišljene ličnosti-uloge "Tita", jedan je austrougarski vojnik, drugi je kominternovski agent, treći je vođa ustanka i državnik - tri različita čoveka ali jedna misija - internacionalistička i antisrpska, ali od koga dirigovana, od iste najpre kataličke a zatim protestantske svetske vlade u senci koja stvara komunizam-kominternu, liberalizam-korporativne oligarhije, globalizam-svetske unije a danas nam preti kataklizmom!
Preporuke:
25
2
27
ponedeljak, 19 avgust 2013 14:35
Reddy
@Goran Jevtović
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio? Sa jednom Goricom Gajević i njoj sličnima. Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza. Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više. I šta sada hzoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima.
Preporuke:
12
33
28
ponedeljak, 19 avgust 2013 14:37
Molder
Ja stvarno mogu da razumem ljude koji pozitivno misle i govore o SFRJ. Oni su imali neki lep život, crveni pasoš, džins u Trstu itd. Ali samrznuti u prošlim vremenima, od drveta ne vide šumu. SFRJ je bila tvorevina sa ograničenim rokom trajanja. Živela je dotle, dok je trajao Hladni rat. Zapadu je trebala Juga kao neutralna zemlja, koja će u nesvrstane da odvede zemlje u kojima se zbog socijalne i ekonomske strukture eventualno mogao zapatiti komunizam, i koje mogu da stanu na stranu SSSR-a. Nemojte se zavaravati. Tito je bio engleski čovek. Onog trenutka kada je Hladni rat okončan, SFRJ više nikome nije trebala. Tako da je ceo taj period, sve te parole, prskalice i varnice bile jedna velika iluzija.
Preporuke:
55
7
29
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:01
POSLEDNjI IMPULS
ponedeljak, 19 avgust 2013 12:31
sistem
pravo je vreme za raspravu o TITU a ne o KIM
dakle, dve muve jednim udarcem. Pokušavaju, naime. Tajming, tajming,...
Gorane Jevtoviću, nije to moj podatak - VEĆ SOVJETA/RUSA !!!
A i upoznavši vašu narav, uopšte me ne čudi što su vas izmajmunisali da uništite onu državu, itd.
Preporuke:
5
13
30
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:02
Goran Jevtović
Reddy
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio?
Jel moram da obelodanim imena i uništim izvore? Da vas čujem, "čoveče".
Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza.
I, šta ste uradili u tom silnom "gledanju izbliza"?
Kako ste ih gledali, odozdo na gore ili obrnuto?
Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više.
Ovo ste naučno dokazali, zar ne?
I šta sada hoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima
Šta hoću? Da nerviram takve kao što ste vi, Reddu moj.
Naravno da su zaključci genijalni, jer, da nisu, nebi ste se osvrtali i nebi obraćali pažnju na moje "zatrčavanje".
Tako ste se i prošle godine u ovo vreme prepirali samnom (i vređali me) kada sam demaskirao ove vlastodršce kao agente zapadnih službi.
Sećate li se?
Preporuke:
30
8
31
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:04
@Molder
Ovo sto pises nema nikakve veze sa poreklom Tita. Kazes da je Tito bio engleski covek. Da li je bio Englez? Mozda Englezi govore akcentom kakav je imao Tito. Mnogo filozofa oko ove teme. Neki ,,komentatori'' kao da su bili babice na njegovom rodjenju.
Preporuke:
8
16
32
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:07
Panta
Najvažnije od svega je da je pred smrt referisao Amerikancima da je toliko obezglavio Srbe da se neće oporaviti 80 godina posle njegove smrti.
Današnje vreme i dosta komentara,čak na ovom sajtu, govore da je "mali Joža" bio potpuno u pravu. Svima srpskim neprijateljima je napravio državu, a Srbima ostavio državnu i duhovnu razvalinu, pa ne znamo ni državne granice, ni predke, ni jezik, ni pismo. Dakle, ništa od Srba makar narednih 50 godina. Do tada će se većina opametiti.
Preporuke:
31
6
33
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:12
Meda
I taman kad sam počeo da se primam na priču ko pritka za paradajz, dođe sledeće
"nejugoslovensko poreklo može da objasni njegovu nepristrasnost i dosledno tome "uspeh" u razrešavanju raznih problema i sukoba etničkih grupa u Jugoslaviji."
Nepristrasnost, uspeh u razrešavanju.... pa to ni sav šljam druge Srbije ne bi se usudio da prihvati a kamo li ostatak normalne Srbije
Preporuke:
25
0
34
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:20
Visarion Srbinu običnom
Da ste bili na Golom otoku drugačije biste milsili.Da su vam posle rata nekogabliskog iz familije streljali, imali biste drugačije mišljenje.
Ne kažem da niste u pravu.Vi ste verovatno neko čiji su preci ratovali za Tita i to u NOBu ne na Sremskom frontu.
On je bio izuzetno vešt čovek.Manipulator par ekselans.Mogao je i Čerčilu da se svidi.Američki persdesenici su mu pravili holivudske dočeke pred belom kućom.Većina naših siromaha koji su sišli s planina pomoću njegovih partizana i naselila kuće na Dedinju iz kojih je izgnao predratne bogataše,biće uz njega.
Sve to razumem ali u zbiru svih tih njegovih manipulacija, bez obzira na stasndard koji je rastao i kad niko ništa nije radio, pomoću dugova,i na osnovu onoga što je Srbima uradio, ne samo smenjujući Đilas i Rankovića, nego još više Nikezića, kad nam je oduzeta srpska basnoslovna imovina,on je čovek s više negativnih nego pozitivnih konotacija.Socijalizam kao ideja je boljim od kapitalizma, ali ne njegov niti Staljinov, nego neki drugi.
Preporuke:
33
5
35
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:32
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari
Iako nemam precizne informacije kao pukovnik Jevtović, ali sam dugo sumnjao da je ISTINA o Brozu/ "Brozu" (uzmite po nahođenju!) jedna od KLjUČNIH stvari u demistifikaciji Brozove ere i njenih OGRANIČENIH dometa/ "dometa" (uzmite po volji!), kao i POSTBROZOVŠTINE koja I DALjE VLADA Srbima i Srbijom i NEDA IM DA SE USPRAVE!? A sad pojašnjenje! Postojao je jedan deo K und K monarhije na njenom krajnjem severoistoku, vrlo zanimljivoh etničkog i religioznog sastava, za nas Slovene još zanimljivije istorije, kao verovatno JEZGRO naše PRADOMOVINE (pored, NARAVNO, Balkana!). Taj deo se ISTORIJSKI naziva ZAKARPATSKA Rusija, sada je PODELjEN između Slovačke, Poljske, Ukrajine i Rumunije, a do 1918, skoro U CELINI je bio pod pomenutom monarhijom. Sami "Kakanijci" (Roberta Muzil!) su je zvali "RUTENIJA"!? Ukrajinci pod čijom juridikcijom je najveći deo te teritorije taj kraj zovu GALICIJA! Tu se nalazio ISTORIJSKI GRAD Galič, jedan od CENTARA domongolske kijevske Rusije, posle Kijeva i Novgoroda NAJVAŽNIJI!
Preporuke:
17
3
36
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:40
MR
Evo Titovog zaveštanja: U mojoj školi u mojem odeljenju iznad table a ispod Titove slike stajala je parola: Znanje je snaga, znanje je moć, učite deco i dan i noć. Tako je pisalo bez akcenta.
Preporuke:
8
12
37
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:45
Zemunac
Naravno da nije bio nas gradjanin.Poslala ga je loza LOBANJE I KOSTI!
Preporuke:
14
2
38
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:52
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, nastavak
Najvažniji grad tog regiona sad je milionski ukrajinski Lavov (poljsko ime, Rusi kažu Ljvov, Nemci Lemberg), nekad važna trgovinska postaja od Baltika ka Crnom moru (paralelno drevnom ruskom putu "od Varjaga ka Grekom" dolinom Zapadne Dvine i Dnjepra)!? Taj prostor su od ranog srednjeg veka, pored manjih Slovaka, većih Poljaka, neslovenskih Mađara, kao i supstrata od koga će iznići Rumuni, PREMOĆNO NASELjAVALI Rusi iz kijevske Rusije. Pritisak stepskih naroda (Pečenjega i Kumana) uticao je na razvoj same Galicije, kao jedne od UDEONIH KNEŽEVINA kijevske Rusije VRLO POVOLjNO, jer je put "od Varjaga ka Grekom" bio vrlo nesiguran, pa je pomenuti ALTERNATIVNI PRAVAC doprinosio BOGATSTVU ranosrednjovekovne Galicije!? Tu su bili obližnji erdeljski rudnici metala i soli, trgovalo se i krznima i robovima i po BOGATSTVU i MOĆI galički knez je bio PRAKTIČNO DO kijevskog velikog kneza! Susedni KATOLIČKI vladari Poljske i Mađarske rado su se ženili kćerima galičkih knezova, a ovi mlade katoličke princeze!?
Preporuke:
12
3
39
ponedeljak, 19 avgust 2013 15:58
Zoran Đorđević
Autori analize ... zaključuju da bi bilo kakvo dalje istraživanje stvarnog i pravog Titovog identiteta služilo samo u akademske svrhe.
Neće biti.
Otkrivanje njegovog pravog identiteta bi objasnilo mnogo toga. Istorija bi morala da se piše ponovo.
Preporuke:
14
3
40
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:01
Peter RV
Ovo je stara prica, sad ostala bez ikakve vrijednosti Zadnji put kad sam bio u njegovoj Jugoslaviji se pricalo da je ovaj Broz bio poljski jevrejin.
Preporuke:
11
2
41
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:04
hinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, drugi nastavak
No, te veze galičkih knezova sa katolicima (slično slučaju donemnjićkih vladara, Srba čije su veze sa Mađarima nas Srbe VEROVATNO KOŠTALE Bosne!) pokazale su se KOBNIM posle pada Rusa pod "tatarsko igo"!? Prvo, oslabljenim Galičanima Mađari su početkom 13-tog veka OTELI gornju Tisu, da bi i inače zbog Mongola urnisane zakarpatske Ruse, ZAJEDNO sa OSTALIM BUDUĆIM Malorusima, tj. Ukrajincima, PRISAJEDINILI NjIHOVOJ DRŽAVI Litvanci, nova sila na istoku Evrope! To se pokazalo JOŠ LOŠIJIM na kraju 14-tog veka, posle ženidbe litvanskog velikog kneza Jagjela poljskom prestolonaslednicom Jadvigom (polonizovano germansko ime Hedvige), kćerkom velikog mađarskog kralja Ludovika Anžujskog! Taj isti Jagjelo, kao PRVI poljsko-litvanski KRALj, PRIHVATIO je KATOLIČANSTVO i osnovao DRUGI SLOVENSKI Univerzitet u tadanjoj poljskoj prestonici Krakovu, budući Jagelonski univerzitet, RASADNIK KADROVA za svešteničku službu, tj. "PRISAJEDINjENjE majci rimskoj crkvi SVIH NEPRISAJEDINjENIH GRKOISTOČNjAKA"!? Zvuči poznato!?
Preporuke:
18
4
42
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:04
Ne klepeći nanulama
Znam da je slabo govorio srpsko-hrvatski , da je bio neobrazovan , imao lepe žene i često ponavljao, Srbi volite ustaše, (skraćenica), živelo bratstvo-jedinstvo.
Preporuke:
8
4
43
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:05
zemunac
JOS JEDAN KOMENTAR,KAKO SU TO TAKO KASNO OTKRILI,I ZBOG CEGA?BIO IM JE GODINAMA DOSTUPAN ISTI TITOV GOVOR ZA ANALIZU!
Preporuke:
17
1
44
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:10
alkar
ako izuzmemo komunističku ideologiju ,koja je donijela neopravdane zrtve kod protivnika titova rezima,tito je bez mobitela,medija skupio sve narode oko sebe i pobijedio,skupa sa saveznicima,fasiste svake vrste.minorizirao je velikohrvatski,velikoalbanski,velikosrpski projekt,dao nacionalnost albancima,makedoncima,bošnjacima,vratio jugoslaviji vojvodinu i kosovo(potvrdio ranije pripajanje),istru,primorje,baranju...elektrificirao,industrijalizirao zemlju,zaposlio sve,podigao zemlju iz pepela do respektabilne i vojne i industrijske sile u europi.u mom selu su prije rata radila 4 čovika,učitelj,žandar i dva putara.4 od 3100 ljudi.šezdesetih godina od 4100 ljudi u mom selu radi 1700.sad vi recite koliki je to napredak.mogli smo jist sta smo tili,ić di smo tili ali eto nismo mogli govorit sta smo tili.danas govorimo sta oćemo a jidemo sta moremo a to je malo i posno,a o putovanjima ni govora-neman benzine do kukuzovca,reče mi jedan(4 km od sinja)a kamoli do berlina.
Preporuke:
18
15
45
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:13
@Goran Jevtovic
Imate li još neki podatak za kompletiranje bajke o Titu- careviću? Kakva bujna mašta.
Preporuke:
11
13
46
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:23
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, treći nastavak
Stvar je otišla na gore, kad su se Poljaci i Litvanci u njihovoj dotad UGOVORNOJ DRŽAVI RAZGRANIČILI tzv. Lublinskom unijom 1566, kad je POD NEPOSREDNU VLAST Poljaka pala CELA Ukrajina! To je OTVORILO PUT DIREKTNOM UNIJAĆENjU maloruskih masa, pri čemu je ista bila "najuspešnija" u Galiciji, verovatno zbog blizine Krakova i poljskih etničkih prostora uporišta katolicizma! U toj "podeli karata" Belorusima je "pripalo" "manje zlo", jer Litvanci, em su bili malobrojni, em nisu bili usrdni katolici kao Poljaci! Ta unija (uz naravno drugačiji državni i kulturni milje) je POSEJALA ZLO SEME MEĐUKRAJINSKOG VERSKO-REGIONALNOG RASKOLA i udaljila Velikoruse (buduće Ruse) od Malorusa (potonje Ukrajince)! Tom ZLOM SEMENU još više su doprinele PODELE Poljske, pri kojima je Katarina Velika NA ŽALOST, pored južne Poljske Habzburzima PREPUŠTA i Galiciju! Na osnovu iznetog u tekstu i nekih komentara, smatram SA DOBROM VEROVATNOĆOM da Broz POTIČE UPRAVO iz MILjEA GALICIJSKOG UNIJATSTVA, što nije nesaglasno Jevtoviću!
Preporuke:
16
3
47
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:38
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, tu smo, blizu!
Da postoji "neka tajna veza" Beča i galicijskih unijata svedoči podatak episkopa Nikodima Milaša u njegovoj "Pravoslavnoj Dalmaciji" da bečki dvor VEOMA DUGO nije pravoslavnim Srbima Dalmacije davao da otvore BOGOSLOVIJU (kao NEOPHODAN USLOV ne samo za ŠKOLOVANjE PRAVOSLAVNIH SVEŠTENIKA, već i za tadanje održavanje Srba u njihovom nacionalnom duhu!), već je istima NUDIO kao "rešenje" da se "školuju" u galicijskom Galiču, na tamošnjoj UNIJATSKOJ BOGOSLOVIJI! K und K LISICE govorile su tadanjim Srbima: "I Ruteni su ISTO Slovini kao i Vi Srbi, a u liturgiji TAKOĐE imaju službu sv. Jovana Zlatoustog", što jeste tačno, ali su se UNIJATI u MOLITVANA OBAVEZNO MOLILI "I ZA dobrog oca našeg PAPU"!? Kako su tadanji dalmatinski Srbi IZBEGLI tu PODMUKLU ZAMKU, možete pročitati u pomenutoj knjizi episkopa Nikodima Milaša! U svakom slučaju ova epizoda zorno svedoči o tome U KOJOJ MERI su UNIJATSKI Galicijci/ "Ruteni" bili INKORPORISANI u SISTEM Austrijskog carstva, kao POUZDAN ELEMENT, SLIČNO Hrvatima!?
Preporuke:
16
3
48
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:40
ma da
Ni Pavelić nije bio Hrvat.
Preporuke:
6
1
49
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:50
AntiNWO
Na stranu ko je stvarno bio Tito, pravo pitanje je zašto CIA ovo radi i baš sad. Da li bi ta čuvena CIA bila ljubazna da utvrdi stvarno Obamino poreklo, njegov "birth certificate" je očigledan traljavo odrađen falsifikat. Možda ta CIA misli da smo konačno dovoljno zaglupljeni raznim forenzičarskim serijama i filmovima, pa verujemo u bajke o uveličavanju slike od 1x1 piksela na visoku rezoluciju i razne fonetske gluposti.
Preporuke:
11
4
50
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:51
mika.vrana
Moogao je biiti i Marsovac, kao da je to važno, bio je genij, najveći politički genij u istoriji čovječanstva, volio svoj narod, brinuo o njemu, svaki trenutak je posvetio svom narodu, i stalno isticao "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga". Njegovu državu su u svijetu svi sa respektom uvažavali, Njegov narod je bio u, ujednačenom najorganizovanijem društvu u svijetu, ekonomski, socijalno, industrijki, proizvodno, poljoprivredno i industrijski, Prosvetno, Kulturno, Zdravstveno, i Pedagoški, narod u svemu zbrinut dovoljno. Ako, sada pogledate, Titov narod, koji više nije potpun i cjelovit, nego fragmenntaran-rascjepljen(šizofrenija) svi do jednog su u bijedi i siromaštvu, svi su u protektoratima, svi su u dužničkom ropstvu svi imaju veću večinu stanovništva koja gladuje i smrtno ugroženo, jer nemogu priuštiti adekvatne ljekove. Izloženi su neslobodi i nemogu sami sebe odbraniti i postali su najveći lopovi svijeta- naj-nemoralniji, naj-neetičniji.
Preporuke:
12
16
51
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:52
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, evo, evo...
Da dovršim "dokazni postupak" dodaću da su nacisti od galicijskih UNIJATA i drugih DEKLASIRANIH Ukrajinaca osnovali ni manje, ni više nego SS Divizion GALIZIEN, koja po KRVOLOŠTVU nije ustupala NI USTAŠAMA! Znate, ime Stjepana Bandere u Rusiji ima sličnu konotaciju kao u Srba ime Anta Pavelića!? Po svemu sudeći "pripadnici" te divizije su NAJODGOVORNIJI za ZLOČIN u Babijem Jaru, kraj Kijeva, gde je za TRI (i brojem 3!) DANA UBIJENO 33000 ukrajinskih Jevreja! Zbog "ratničkih podviga" pripadnika te divizije poznata maloruska narodna pesma "Serdce moe serdečko" NAPRASNO je postala NEOMILjENA i u Ukrajini i u Rusiji posle 2-og svetskog rata! Naš pisac Miodrag Bulatović pisao je u "Petom prstu" da su pri masovnim zločinima galicijski esesovci pevali UPRAVO TU PESMU, često uz morbidne rituale! Podseća li vas OVO na neka LOŠA ISKUSTVA iz srpske moderne prošlosti!? Uostalom, ako je VEROVATI Brozu i njegovoj ZVANIČNOJ biografiji, on je RATOVAO i bio RANjEN u 1-om Svetskom Ratu UPRAVO u Galiciji!?
Preporuke:
17
3
52
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:53
Uhhhh
@Zoran Đorđević
Autori analize ... zaključuju da bi bilo kakvo dalje istraživanje stvarnog i pravog Titovog identiteta služilo samo u akademske svrhe.
Neće biti.
Otkrivanje njegovog pravog identiteta bi objasnilo mnogo toga. Istorija bi morala da se piše ponovo.
Pa sta je to nego u akademske svrhe. Ima li kakve prakticne vrednosti od novog pisanja istorije?
Preporuke:
1
13
53
ponedeljak, 19 avgust 2013 16:54
Niko
" Od svega sto sam vam ostavio prije 33 godine jos se Boga ti, jedino dobro drzi Jovanka " !
JBT 4. maja 2013 godine, Kuca cvijeca
Preporuke:
11
2
54
ponedeljak, 19 avgust 2013 17:11
Goran Jevtović
@Goran Jevtovic
Imate li još neki podatak za kompletiranje bajke o Titu- careviću? Kakva bujna maš
Imam. Eno mu ga grob usred Beča, u aleji koja pripada Habzurzima.
Ovaj u Beogradu, u tzv. Kući cveća je fiktivan.
Što se tiče "mašte", kako su otkriveni podaci o njegovom stvarnom poreklu?
Tako što se neplanirano došlo do podatka da je mason i to 33. stepena.
Zatim je otkriveno da je bio pripadnik austrougarske obaveštajne službe Abver, pa čak i gde je obučavan za tu ulogu, a onda su usledila saznanja o agenturnom statusu u britanskoj MI-6.
To i jeste bila osnovna služba koja ga je vodila kroz karijeru vrhunskog agenta od uticaja.
Nakon Abvera, vrlo vešto su ga (morao je Rotšild lično da se angažuje), gurnuli sovjetskom NKVD kada je dobio glavni zadatak, a to je Balkan.
Naravno priča je veoma duga.
Demaskiranje je započeto sasvim slučajno početkom 60-tih od strane vojne službe bezbednosti.
Zbog toga je kasnije morao da bude uklonjen general Ivan Gošnjak.
Preporuke:
17
8
55
ponedeljak, 19 avgust 2013 17:13
thinking maize@ pukovnik Jevtović, pa "Molder", malo pojašnjenje, pa onda jugonostalgičari, KRAJ!
U UNIJATSTVU i PRIVRŽENOSTI papi i bečkom ćesaru među Galicijcima/"Rutenima" PREDNjAČE pripadnici galicijskog plemstva, delom polonizovanog, ali sa jakom svešću da je njihovo plemstvo još od Rjurikovog vremena... Podseća li Vas OVO na SLUČAJEVE VERSKE KONVERZIJE i NACIONALNE APOSTAZIJE pripadnika srednjovekovnih elita sa balkanskih prostora!? Zato me uopšte ne bi čudilo ako je Broz ili čovek koji se IZDAVAO za Broza POREKLOM iz Galicije!? Tu je JEZIK KOJI PODSEĆA na RUSKI ili POLjSKI,PRIVRŽENOST KATOLIČANSTVU& K und K MONARHIJI, kao I IZRAZITI ANIMOZITET PREMA PRAVOSLAVNIMA, posebno pravoslavnim Slovenima, ergo Srbima I Rusima! I BUKVALNO Brozov/ "Brozov" FOTOROBOT! Od jugonostalgičara odgovoriću SAMO Amiru Čamdžiću, koga CENIM! RECITE mi KO JE IZDAO Mustafu Golubića GESTAPO-u!? SVE UKAZUJE da je Broz IZDAO Golubića! Da je Mustafa Golubić, SRBIN muhamedanske veroispovesti iz Stoca POSTAO GENSEK KPJota, verovatno bi OPET imali KOMUNIZAM u Jugoslaviji, ali taj KOMUNIZAM NE BI BIO ANTISRPSKI!
Preporuke:
20
5
56
ponedeljak, 19 avgust 2013 17:40
Kao da Srbi vec i sada koriste svoj mozak
@AntiNWO
Brrrrr teorija zavere. CIA objavljuje svoja istrazivanja o Titu bas sada jer ima tajni plan da zavlada nasim umovima. Svi treba da stavimo TEPSI folije za pecenje na glavu da sprecimo da nam kontrolisu misli.
Preporuke:
5
8
57
ponedeljak, 19 avgust 2013 17:57
Aleksa
za "thinking maize".
"dokazni postupak" bi mogao da bude kraći.Problem je takav da on ukazuje jedino na sličnost situacije u kojoj se nalaze Srbi,sa uslovima na granici između katoličkog i pravoslavnog sveta na severu.U autonomnoj austrijskoj Galiciji deo poljskih naučnih elita je video austrijsku ("austro-ugarsku")politiku na Balkanu,kao nešto šta se suštinski ne razlikuje od politike davne poljske države prema pravoslavnim Slovenima u tada njihovim granicama.Istorijaska uloga Poljske na istoku i uloga Austro-Ugarske na Balkanu su se podudarale.Nije nepoznato da su za vreme Kalaja i sve do rata bili podržavani unijatski sveštenici u Bosni (u Hercegovini nije bilo toliko kolonista),dok su poljski katolički sveštenici bili suzbijani,a poljskim se kolonistima naturali hrvatski ili su čak na različite načine počušavali da ih usmere u grkokatoličke crkve.Spoljno unijatskog obreda i crkava je u teoriji trebalo da privuče Srbe... Da,unijati su prirodno oruđe katoličko(-germanske)politike prema...
Preporuke:
4
1
58
ponedeljak, 19 avgust 2013 17:58
Aleksa
... Da, unijati su prirodno oruđe katoličko (ѓermanske) političke i kulturne ekspanzije na zemlje pravoslavnih Slovena. U gomili informacija koje se nalaze u komentarima, provlače se i greške (neke manje,neke veće), takve kao npr. da je Lavov poljski naziv mesta, ili da je Lublinska Unija bila 1569. godine...Nesumnjivo je da centri koji su aktivni u međunarodnoj politici u određenom razdoblju ne deluju jedino u sferi koja ima najsavremeniji oblik,već ulaze u saveze sa savremeno "manje značajnim" centrima i koriste njihovo istorijsko iskustvo.Efekti Brozove vladavine u odnosu na srpski narod,kao i sve šta se i dalje događa sa Srbima na njihovom svetlom putu u katoličko-germansku(za nas)Evropu odgovaraju ciljevima takve politike, kojoj je jedna komponenta, moguće je - najvažnija, sasvim podudarna sa politikom unijaćenja slovenskih naroda,poniklih u pravoslavnom civilizacijskom i kulturnom krugu. Mislim da je Broz manje važan u čitavoj priči.Težnje Rima i "Beča" se ne menjaju,sve su ostalo nijanse.
Preporuke:
6
1
59
ponedeljak, 19 avgust 2013 18:24
Zoran Đorđević
@mika.vrana
Mogao je biti i Marsovac, kao da je to važno, bio je genij, najveći politički genij u istoriji čovječanstva, volio svoj narod, brinuo o njemu, svaki trenutak je posvetio svom narodu, i stalno isticao "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga".
Prvo. Koji je to njegov narod? Na koga se odnosi ono: "čuvajte sebe i pazite se, kao što pazite zjenicu oka svoga"?
Drugo. Jedna narodna izreka kaže: Ne slušaj popa šta priča, nego gledaj šta radi.
Preporuke:
5
3
60
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:11
AntiNWO@Kao da Srbi vec i sada koriste svoj mozak
Tvojim mozgom su već zavladali i doveli ga u stanje uspavanosti. Ako ti Srbi toliko smetaju, jer kako kažeš nemaju mozga, onda nije jasno šta tražiš na ovom sajtu. Da možda nećeš da nas ti prosvetliš. Što se tiče teorije zavere, ovo je daleko od toga. Ovo je obična svakodnevna politika/jeftina psihološka operacija. Ključna rečenica je:
"Autori dokumenta kažu da bi bilo logično pretpostaviti da je kontroverzni Tito Rus ..."
Zar je toliko fantastična mogućnost da je cilj ove "analize" da izazove negativna osećanja prema Rusiji kod nekih Srba. Jer eto niko drugi nego jedan Rus ih je vukao za nos u liku druga Tita.
"... bilo logično pretpostaviti ..."
Najsmešnije je što se forenzičar poziva na nekakvu logiku, samo njemu poznatu, a trebao bi da se rukovodi čisto fizičkim dokazima.
Umesto što prosipaš otrcane Holivudske gluposti u vidu alufolija, zašto malo ne uključiš taj tvoj veliki mozak, koji eto mi ostali nemamo.
Preporuke:
8
3
61
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:26
Milutin
Tito Srbine ! Tito Srbine!
Preporuke:
6
13
62
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:38
s.j Titov govor je bio karakterističan sa njegovo maternje narečje takozvanog 'Srpskohrvatskog' jezika
Analiza je nultog kvaliteta. Da Tito nije govorio standardnim rečničkim izgovorom, svima je jasno. No, to nije povod da se on okarakteriše kao stranac. Takve zaključe mogu izvući samo oni neupoznati sa jezicima bivše Jugoslavije.
Preporuke:
8
5
63
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:41
Za Gorana Jeftovica
Baš vam hvala. Sada imamo dosta elemenata za bajku za decu pod nazivom Tito- austrougarski (ili belosvetski) carević.
Preporuke:
9
14
64
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:48
Radgost
A da se pitaju Karađorđevići šta kažu o Titu?
Jer,12.09.1944. kralj Jugoslavije je proglasom preko radio Londona ustoličio JBT.Oni,Karađorđevići bi trebalo najbolje da znaju koga su postavili.
Preporuke:
6
0
65
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:50
Vrlo jednostavno
Sada ću vam ja reći ko je bio taj probisvet Tito: on je bio ruka iz groba mrtve Austrougarske, koja je za osvetu zbog svog nestanka ubila nacionalnu Srbiju. Ovo što se sada zove «Srbija» je samo jadna karikatura one prave, nacionalne Srbije koju je austrougarska ruka iz groba (Tito) zadavila i ubila. Eto – vidite, vrlo jednostavno.
Preporuke:
18
5
66
ponedeljak, 19 avgust 2013 19:58
Hardware bez softwarea
@AntiNWO
1. Ja nisam rekao to sto ti tvrdis da Srbi nemaju mozak. Rekao sam da Srbi ne koriste mozak a eto ti koji ne umes ni da procitas to sto sam napisao samo potvrdjujes moju tezu i spadas u grupu tih Srba.
2. Analiza CIA kojom pretpostavljaju da je Tito bio Rus (ili Poljak - ne znam zasto si iz svoje analize ispustio Poljake mozda da ubedis svoj mozak???) tesko da ce narusiti osecanja bilo koga ko zaista koristi svoj mozak (zasto se ti onda brines?).
3. Inace Srbi su poznati kao narod izrazito naklonjen SAD i CIA pa ce ih ovaj dokument samo ucvrstiti u antiruskom raspolozenju.
4. Da bi Srbi zamrzeli Ruse zbog Tita potrebno je najpre da mrze Tita a ja bih rekao (na moju zalost) da u Srbiji vecina i dalje obozava Tita. Mozda ti mislis da vecina mrzi Tita ali na ovom sajtu vecina je pred izbore mislila da ce DSS i Dveri doci na vlast u Srbiji (toliko o vasoj realnosti).
Preporuke:
5
2
67
ponedeljak, 19 avgust 2013 20:13
fristajlo
Radgost
A da se pitaju Karađorđevići šta kažu o Titu?
Jes', kad bi smeli...
Preporuke:
8
1
68
ponedeljak, 19 avgust 2013 20:46
Miloš Kikić
I sami tvorci ove analize CIA-e na kraju analize kažu da je sada pitanje ko je ustvari Tito više akademsko pitanje koje ništa ne menja istoriju takvu kakva se desila.
Mnogo je interesantnije pitanje koje niko od komentatora ne postavlja, kako to da smo od svih naroda i narodnosti bivše Jugoslavije baš mi Srbi bili njegovi naojodaniji sledbenici, pa sve da je on zaista i bio Josip Broz iz Kumroveca. I verno i poslušno smo ga pratili u svim njegovim lupinzima, od Staljina preko Golog otoka do Čerčila, Trumana i Ajzenhauera pa onda do nesvrstanih, a posle nam krivi Vatikan i Kominterna.
Preporuke:
13
2
69
ponedeljak, 19 avgust 2013 20:48
Sava
@AntiNWO
"... bilo logično pretpostaviti ..."
Najsmešnije je što se forenzičar poziva na nekakvu logiku, samo njemu poznatu,
Hteo si verovatno reći fonetičar.
Preporuke:
2
3
70
ponedeljak, 19 avgust 2013 20:59
Garbage in, garbage out@Hardware bez softwarea
Čitam ja tebe veoma pažljivo a i malo duže pamtim, naročito tvoje razne aliase ;). Reč Rus je na prvom mestu, zar ne, što joj daje veću važnost (a i inače ima veću važnost za Srbe), Poljak je tu tek da zavara, bez njega bi bilo suviše očigledno. Ne bih rekao da većina voli Tita, mislim da većina ima pomešana osećanja prema istom, što je idealan trenutak da se sa njim vrše razne manipulacije. I gde sam ja to napisao da će zaista uspeti u onom što pokušavaju ma šta to bilo. Većina njihovih metoda je komično providna, na nivou Hitlerove propagande. Njihovo je da pokušavaju a naše da ne zaboravimo o kome se radi.
Nego odgovori ti meni, zar zaista naivno veruješ da je jedna obaveštajna agencija naprasno odlučila da se preobrati u nekakav History Channel, pa nas daruje ovakvim "nepristrasnim analizama".
Preporuke:
2
0
71
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:11
Nisam verovao
Moja profesorka srpskog, izuzetan poznavalac književnosti, je to tvrdila još kasnih osamdesetih. Ona je tvrdila da je on podmetnut jugoslovenima i da je sigurna da je jevrejskog porekla, moguće i poljski Jevrej. Ona se zalagala za povratak srpskoj tradiciji. Srpsku predratnu književnost je predavala sa mnogo pažnje, pa i druge predratne jugo-autore i strane pisce. Posleratnu je manje volela. Pisali smo jedan pismeni ćirilicom a drugi latinicom, i jako joj je smetalo što neki pametnjakovići zanemaruju ćirilicu. Bila je duša od žene i njoj se i u ljudskom i u profesionalnom smislu može verovati.
Preporuke:
9
6
72
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:16
Jasna Simonović
Na Facebooku je iznet podatak da je informaciju objavila NSA, a ne CIA...
Poreklop k'o poreklo...varljivo leto...
Preporuke:
3
1
73
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:18
AntiNWO@Sava
A šta te to toliko buni, zar nisi čuo za fonetičkog forenzičara, ili da preformulišem "stručnjak za fonetiku koji radi za policiju, obaveštajnu agenciju itd". U svakom slučaju neko ko bi trebao da bude nepristrasan a ne da uvodi nekakve logike. Ili je nedvosmisleno dokazao ili nije uopšte dokazao. Tu svoju logiku sme da koristi sa svojim šefom i kolegama a nikako u konačnom izveštaju.
Preporuke:
2
0
74
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:29
Stanić Milan
"Između ostalih nevolja, glupostima i ovu osobinu - uvek se ponavlja."Mislim da je u ovoj rečenici komprimirana sva "mudrost"većine priloga,koja u srpskoj malograđanskoj kaljugi uzaludno traži izlaz iz začaranog kruga,a svaki dan sve više tonemo.Umesto da iskoristimo priliku i da se prisetimo slavnih predaka,a povod je zaista više nego značajan,mi se bavimo bizarnim stvarima kao,je li Tito sahranjen u Beču ili Beogradu,da li je imao "plavu"rusku krv ili poljsku,kukuruz(alias doctor subtilis)u logoroičnoj prostraciji spominje,Varjage,Grke,ruske stepe i bog zna šta više.Pogledajte priloge vezano za obilježavanje Cerske bitke.Niko se ne seti da se s pijetetom setimo srpskih vojnika i vojskovođa,ali za to Dačić ispade centralna figura- taj sitni šaraf i potrčko NATO agentura.Narode,dokle tako?Dok sam bio u formi volio sam čitati Klauzevica.Taj genijalni um pokolenjima ostavi i ovu mudrost:"Stablo slobode ne može da procveta ako ga ne zalijemo krvlju kraljeva."
Preporuke:
8
1
75
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:36
Zbunjeni algoritam
@ Garbage in, garbage out
Ne bih rekao da većina voli Tita, mislim da većina ima pomešana osećanja prema istom...
Pomesana osecanja? Interesantno razmisljanje. Ja bih rekao da su osecanja prema njemu prilicno bila splasnula pre 10-20 godina u vreme rasta srpskog nacionalizma a da sada u vreme jugonostalgije ljubav prema njemu buja. Ali moguce je i to sto ti kazes. Nisam stavljao alufoliju na glavu pa ko zna sta mi se tu vrzma.
I gde sam ja to napisao da će zaista uspeti u onom što pokušavaju ma šta to bilo.
A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???
zar zaista naivno veruješ da je jedna obaveštajna agencija naprasno odlučila da se preobrati u nekakav History Channel, pa nas daruje ovakvim "nepristrasnim analizama".
U zemlji Srbiji gde se i dalje vode rasprave o tome jesu li u pravu partizani ili cetnici iako ni jednih ni drugih gotovo da vise i nema jos cu zaista pomisliti da si u pravu i da CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima.
Preporuke:
3
0
76
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:50
;)
@AntiNWO
Ako ti Srbi toliko smetaju, jer kako kažeš nemaju mozga, onda nije jasno šta tražiš na ovom sajtu.
Zato sto i dalje mislim da ste bolja strana srpskog drustva iako cesto ne koristite mozak kao ni ona druga losija strana. Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije.
Preporuke:
2
0
77
ponedeljak, 19 avgust 2013 21:53
Turas
Tito je prošlost koja je ostavila trag sumnje u njegov identitet. Povodom komentara(predavanje "mislećeg")i ranije potvrđivanih činjenica o Titu kao hazaru ,zatim proglašenja kao sveca od Vatikana(Tito radnik),što ukazuje na Ložu-nekima j o š nije jasno da je Tito kukavičije jaje zapada Srbiji.Ti isti srbi -titoisti kao takvi u ovim uslovima prihvatanja EU i Imperije koja vekovima se bori protiv pravoslavlja, slovenstva -gori su neprijatelji srbstva nego unijati.Oni su nama srbima u Srbiji direktno suprostavljeni i permanentno nas guraju (Toma ,Dačić, Vučko i njihove pristalice)u zagrljaj lanaca,robstva.Naša je gospodo, pasivno držanje čime pomažemo ovim slugama zapada, propast koja dolazi tiho ali sigurno.
Preporuke:
5
4
78
ponedeljak, 19 avgust 2013 22:27
seljak bezemljaš
Vi koji jaučete za titoizmom.Vi "jugonostalgičari".
Z
Preporuke:
6
6
79
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:14
Miloš Marić
I njegovom prijatelju kenetu Kaundi su naknadno (ali za života) otkrili da nije zambijac već prevarant. Pa Kim Il Sungu se ne zna porijeklo ... A tako su se lijepo družili! pa valjda odatle i kovanica nesvrstani, jer tu bratiju nisi nigdje po porijeklu mogao da svrstaš. 8ovo je jedan od mogućih pristupa koji ima logike, a drugi bi mogao biti: pa i nije bilo loše odakle god da je došao)
Preporuke:
3
1
80
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:14
Aleksa
za "Turas".
Baš tako, ljudi koji danas podešavaju i usmeravaju Srbiju prema Zapadu, poslušni volji "međunarodne zajednice", kao i njihovi prethodnici, koji su na odgovarajući način pripremili teren, su mnogo efikasniji od davnih "misionara-vojovnika" sa centrom u Rimu. Njihova je religija potpuno svetska. Srbija je podsečen koren još od drugog svetskog rata. Narod klizi u smeru "tranzicionih novih Srba".Teško je reći kako će da završi ova proba potpunog preusmeravanja narodne svesti ka svetloj budućnosti u "zagrljaju" Zapada. Ali otvoreno je i pitanje - da li je moguće to šta su zamislili planeri te transformacije?
Preporuke:
3
0
81
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:23
DŠ
Kakva CIa, kakvi bakrači...
Ukratko ću prepričati riječi splitskoga lektora Kneževića iz S. Dalmacije, zagrebačkoga studenta s početka pedesetih godina prošloga stoljeća, koji je sankcioniran jer je u to vrijeme organizirao studentsko polaganje vijenaca na grob Ante Starčevića. Tada je Tito posjetio zagrebačko Sveučilište, a njegov razgovor sa studentima pratio je i Stjepan Ivšić, najveći poznavatelj kajkavskih govora. Budući da se i tada govorilo da je Tito iz inozemstva poslan Jugoslavenima, Ivšić je nekolicini studenata otvoreno rekao da je Josip Broz čisti Hrvat-Zagorac jer njegov izgovor pripada vrlo rijetkomu dijalektu koji se govori na području Kumrovca, kao i da taj govor stranac vrlo teško može naučiti.
Preporuke:
3
3
82
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:23
DŠ
TITO JE ZAGORAC
Žerko Petan, autor knjige "Veseli diktator":
"Mnogo sam kasnije razmišljao je li Josip Broz Tito stranac ili Hrvat. Uspoređivao sam razne argumente za i protiv, pa, na temelju svega što sam o njemu znao, čuo i pročitao, nagađao koje je on, nacionalnosti, zapravo bio... Tada sam se sjetio da sam ga jednom slušao, na radiju ili televiziji, kako govori, čini mi se, baš u Kumrovcu ili tamo negdje, i to dijalektom, jezikom koji je naučio kao dijete. Govorio je bez ikakvih zapinjanja ili zastoja, vrlo jasno i glatko, suvereno, pa mi se valjda upravo zato taj njegov kratak govor tako usjekao u sjećanje. D_kako, govorio je svojijIl materinjim jezikom, zagorskim dijalektom hrvatskog jezika. Taj je jezik naučio u djetinjstvu i nikada ga nije zaboravio, ali se njime nije služio. To me je uvjerilo da je Tito rođeni Zagorac - sve druge jezike, uključujući njemački, ruski, »jugoslavenski«, engleski, učio je kasnije, što se očitovalo u njegovom ne baš spretnom izražavanju."
Preporuke:
6
2
83
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:25
Tainted kernel@Zbunjeni algoritam
"CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima"
Bio sam više nego precizan kada sam napisao da je to samo mogućnost. Odakle ja da znam kakvu tačno podlost spremaju.
"A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???"
Jer su megalomanski opsednuti kontrolom. Pošto nisu vešti služe se (da pozajmim programerski termin) sa bruteforce, u vidu zasipanja i ponavljanja do u beskonačnost neistina i poluistina preko svih mogućih medija. Deluje na jedan deo populacije, ali je i dalje komično drugima.
Vidi stvar je jednostavna, svodi se na poverenje i proverljivost. Ja ne mogu da proverim tu njihovu analizu, znači preostaje mi da verujem, ali tu nastaje problem jer se nebrojeno puta ispostavilo da su obični lažovi (što im i jeste u opisu posla) i zločinci. Dakle poverenje 0. I nisi mi odgovorio, zar zaista misliš da jedna obaveštajna agencija radi nekakve nasumične analize i posle velikodušno deli rezultate sa širokom javnošću bez ikakve namere? Misliš da nemaju preča posla?
Preporuke:
1
0
84
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:26
AntiNWO@;)
"Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije"
Takođe.
Preporuke:
1
0
85
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:28
thinking maize@ Aleksa
Hvala na ukazanim propustima. Želeo sam da ukažem na moguće pravce razmišljanja, jer politika podunavske imperije je bila veoma raznovrsna i razuđena, ali u biti veoma jednostavna: 1) semper fidelis papam; 2) felix Austriae nubix, aliud bellum; 3) divide et impera (navedeno po sećanju). Ergo, 1) UVEK VERNI PAPAMA; 2) Dok drugi ratuju, srećna Austrijo sklapaj brakove i LAST BUT NOT LEAST 3) Zavadi, pa vladaj! Tj., KATOLICIZAM& DIPLOMATIJA& ZAVADI pa VLADAJ! Ono što je po svet još značajnije jeste da su neki od OSNOVNIH POSTULATA MODERNOG LIBERALIZMA, koji je do 2008 tako suvereno vladao svetom i još uvek vlada Zapadom, bili postavljeni u Beču, krajem 19-tog veka od strane ekonomskih savetnika kajzera Franca Jozefa!? Tako su fon Mizes i Karl Poper Bečlije, kao i sva silesija raznih intelektualnih pravaca bell epocque-a, koji su tako dugo uticali na evropsku politiku i javno mnenje, a potom i na samu Ameriku. Valja reći i da je OSNIVAČ modernog AMERIČKOG advertajzinga bio Frojdov sestrić!?
Preporuke:
13
4
86
ponedeljak, 19 avgust 2013 23:40
thinking maize@ Aleksa, nastavak i kraj
Naravno valja dodati i vrlo tesnu saradnju britanske krune i Habzburgovaca još od rata za špansko nasleđe početkom 18-tog veka, što otprilike koincidira i sa počecima rusofobije kod Britanaca. U tom smislu bilo bi zanimljivo istražiti i usaglašenost političkih postupaka i ciljeva Vindzora i Habzburg-Lorena u različitim kriznim trenucima tog perioda. Poznato je da Britanija u vreme krize posle atentata na Franca ferdinanda 1914, nikako nije želela da zarati zbog neke tamo Srbije, pa ni po cenu kršenja obaveza iz Antanta pakta. Stvar je prelomio nemački napad na Belgiju, čime je napadnuta Britaniji bliska mala saveznica, a usput je zaprećeno i brzim slomom Francuske, što je uz krajnji napor izbegnuto!? U tom kontekstu veza Britanije i Austrougarske povremeno je bio paljen i gašen tradicionalni britanski sport pljuvanja papa i katolicizma, ali sa jasnim ciljem sprečavanja silaska Rusije na Balkan!? Otud ZAJEDNIČKO NERASPOLOŽENjE prema srpskom nacionalizmu!? To su KORENI opštezapadnog ANTISRPSTVA!?
Preporuke:
14
4
87
utorak, 20 avgust 2013 00:17
devojka sa obale
I ja sam cula da je Tito bio pomesanog Austro-Ugarskog i Poljskog porekla, odrastao u jevrejskoj poljskoj porodici u americi, agent nekoliko sluzbi i opasan igrac. A to da je bio obicnog bravarskog porekla to okacite macku o rep, koji su to jos bravari u to vreme znali da sviraju klavir, pricaju nekoliko jezika, imaju gospodsko drzanje i navike.. ne sporim da je on bio odlican za hrvate, makedonce itd, ali Srbi mu nikada nece oprostiti ustav iz 74te i pripremu za parcanje Kosova i Vojvodine. S druge strane jedna od dobrih stvari iz njegovog perioda je sto se gradilo, i da se ja pitam vratila bih radne akcije, najpametnija drustveno korisna stvar otkako postoji covecanstvo.
Preporuke:
3
4
88
utorak, 20 avgust 2013 00:34
Lazo
Dakle, stvarno je ljudska glupost najteža bolest!!! Nema od nje leka - definitivno!!!
Prosto je neverovatno, šta se sve ljudima može nafilovati u glavu, i da oni u to poveruju iz prve!!!
Posebno je neverovatno, što još niko nije otkrio pravu istinu o Titu! Tito je u stvari bio sam sebi mlađa sestra od strine!
Neka me grom na mestu sprži, ako se ne nađe neko koji će i u ovo da poveruje!!!
Preporuke:
6
1
89
utorak, 20 avgust 2013 00:53
Kontrol manijak
@Tainted kernel
nisi mi odgovorio, zar zaista misliš da jedna obaveštajna agencija radi nekakve nasumične analize i posle velikodušno deli rezultate sa širokom javnošću
Analiza je uradjena pre 35 god. Za svakog koga interesuje sadasnjost i ko gleda u buducnost ona je potpuno irelevantna. Za Srbe koji se jos bave Kosovskim bojem (sto ih nece uciniti sitim) ona naravno moze biti relevantna.
Preporuke:
3
2
90
utorak, 20 avgust 2013 02:03
Biljaljy
Ovo znaljy maljy djeca.
Preporuke:
1
1
91
utorak, 20 avgust 2013 02:20
Freedom is irrelevant@Kontrol manijak
"Analiza je uradjena pre 35 god"
A ti si toliko siguran u verodostojnost jednog pdf-a? Pa svako može da izvuče iz muzeja pisaću mašinu, otkuca tu nebulozu od analize i skenira je u pdf i tvrdi da je to staro 35 godina. Ko kaže da je irelevantno, zato što tako piše u dokumentu? Irelevantno kome, pretpostavljnom ili nama kojima je ovo podmetnuto? Fonetičar u CIA objašnjava pretpostavljenom šta je važno a šta ne!? Usput objašnjava u "analizi" kako je taj Tito bio nepristrasan!!? Gigantska laž. Mene i interesuje sadašnjost ali me stalno zasipaju ovakvim navodno deklasifikovanim, procurelim i iskonstruisanim dokumentima iz sumnjivih izvora. Prirodno je da se zapitam ko i zašto to radi.
Usput, Srbi nisu Borg kolektiv pa da im je sve irelevantno i da nemaju pamćenje duže od 5 minuta.
Preporuke:
1
0
92
utorak, 20 avgust 2013 03:07
s.p.Lajković
Najzad sam shvatio šta znači CIA . Centralna IMBECILNA Agencija !
Preporuke:
3
1
93
utorak, 20 avgust 2013 08:43
Snežana
Čista glupost, vjerujte. Ili podmeću ili malo znaju, ali ovo im definitivno nije argument.
Preporuke:
3
0
94
utorak, 20 avgust 2013 10:56
siniša @ DŠ
Slažem se sa vama, Tito jeste Zagorac, i drugi ljudi promene govor kad dugo žive u inostranstvu. Neki kažu da se nakon deset godina negovorenja maternji jezik zaboravi.
Jedina izmena u njegovom identitetu je to što on nije Josip Broz, nego Francek Broz. Bila su dvojica braće i jedan od njih Josip je poginuo u Prvom svetskom ratu, a Francek je iz nekog razloga smatrao da će bolje proći sa Jožefovim dokumentima. Završili su obadvojica istu podoficirsku školu u Pečuju i bili su manje od godinu dana razlike u starosti.
I neki starac u Kumrovcu ga je prepoznao i rekao "Ti si Francek, Joža nije imao prst"
U pravu ste on je bio tačno to kako se predstavljao. Bolji metod od "fonetske analize" je analiza jelovnika. Svi tragaju za ukusima iz detinjstva. I Jožeg, odnosno Francek je uvek težio ukusima detinjstva, dakle zagorska hrana.
Preporuke:
1
0
95
utorak, 20 avgust 2013 11:03
siniša @ Goran Jevtović
Svi Titovi oficiri vole Tita, čak i kad se u nečemu razilaze. Svima njima nije bitno i baš ih briga ko je on bio. Čak i da je svaka verzija tačna, on je njima dao sve, od egzistencije, privilegija samo pod jednim uslovom da ga složno štite. I oni to i dan danas rade. I dan danas su svi Titocvi oficiri na mrtvoj strži njegovog imena i dela. Poreklo i identitet ih ne intersuje. Razlilaženja tipa da vi volite Miloševića, a na primer Vasiljević ga ne voli ništa ne znače. Važno je da i vi i Govedarica i Vasiljević volite Tita, a za Miloševića nije važno.
Ja iskreno prezrem Tita, ne zato što je bio Zagorac i Hrvat, nego zato što je bio vrlo gadan i vrlo opak i nedobronameran čovek. Kriminalac, pohlepan, krvoločan i mnogo lažljiv. To je razlog da me danas trideset godina nakon njegove smrti rastrgnu njegovi oficiri, kad bi mogli, koji nisu ni prstom mrdnuli da spasu državu, ali Titovo ime i delo čuvaju po cenu života.
Ko su bili braća Ivan i Milan Mišković?
Preporuke:
3
5
96
utorak, 20 avgust 2013 14:50
Lazo!
Evo još jedne nebuloze! Valjda se lepe jdna za drugu! Tito nije "dao" samo oficirima, već celom narodu! To su jedinih pedesetak godina, kada su narodne mase imale život dostojan čoveka!!! Tako nije ni približno bilo ni pre, a ni posle!
Preporuke:
4
1
97
utorak, 20 avgust 2013 15:45
Milentije
Baš me zanima kakvi bi bili rezultati "fonetske analize jezika" kojim govori sadašnji "prestolonaslednik"... Sigurno bismo saznali nešto "neočekivano", baš kao i u slučaju josipa broza.
Preporuke:
2
0
98
utorak, 20 avgust 2013 21:42
DŠ
Evo i što je o Titu napisao Žarko Petan koji ga je kritizirao u knjizi "Veseli diktator".
" U usporedbi s Hitlerom i Staljinom, Tito je bio posve normalna osoba; u njemu ije bilo ni trunke sadomazohizma, niti sadizma, a ni nekrofilskih sklonoosti. Bio je mali čovjek koji se cijeloga života supinjao i sve svoje sposobnosti - a nije ih bilo malo - podredio toj svojoj težnji. A kada se popeo na sam vrh, tu je, u neposrednoj blizini Boga, beskrajno uživao, Svojom neograničenom vlašću nije se koristio kako bi danonoćno mučio ljude, zatvarao ih i ubijao, kao što su to činilHitler i Staljin, kako bi rušio sve ooko sebe. Baš suprotno - Tito nije bio destruktivan, bio je konstruktivan, bio je graditelj vlastitoga raja u kojem za njega nije bilo zabranjenog voća"
---------
siniša @ Goran Jevtović
Ja iskreno prezrem Tita, ne zato što je bio Zagorac i Hrvat, nego zato što je bio vrlo gadan i vrlo opak i nedobronameran čovek. Kriminalac, pohlepan, krvoločan i mnogo lažljiv.
Preporuke:
0
1
99
sreda, 21 avgust 2013 01:18
thinking maize@ DŠ
Vi napisaste: "Evo i što je o Titu napisao Žarko Petan koji ga je kritizirao u knjizi "Veseli diktator"..." Umesto odgovora, a u vezi "kritizerstva" dotičnog Žarka Petana spram Broza, kao i SVIH hrvatskih "antibrozovskih" "oporbi" citiraću Vam jedan stihić kojeg sam čuo u ondanjoj JNA, od nekih Hrvata, pre oko 30-tak godina: "Druže Tito kupit ću ti fiću, a mercedes Anti Paveliću!" Ili ISKRENU ISPOVEST jednog "ujke" iz "Bosne-zemlje ponosne": "Volim Tita, ali VIŠE VOLIM Anta Pavelića!" Toliko o tome i uzgred, pročitajte knjigu "CAPUTT" italijanskog pisca Kurcia Malapartea, ima "ZANIMLjIVIH" pasaža o ratu na Balkanu 1941-45!? Takođe su zanimljivi memoari Hermana Nojbahera, specijalnog Hitlerovog "letećeg" diplomate na Balkanu, takođe tokom ratnih 1941-45 godina!? Dotični diplomata daje inače možda NAJTAČNIJI OPIS Broza, DIREKTNO ga POREDEĆI sa jednim visokim dužnosnikom Trećeg Rajha! Svako dobro u ličnom životu.
ponedeljak, 19. avgust 2013.
ovo je,moram priznati- jedna istina umoru poluistina i laži, koje lasira ova služba. Jer, to smo mi već ustanovili davno. Naravno, oni to znaju od davno, ali sad puštaju kako bi podmetali druga kukavičja jajCa?
Bio je vrlo verovatno ukrajinski aristokrat (propali?), hazarkog porekla. To su i objavili Sovjeti-kao odgovor na titoističke lažio sovjetskim masovnim silovanjima, ali su titoistički razbojnici zabranili tu knjigu.
Ka svaki aristokrat, govorio je odlično strane jezike (nemački), a ruski mu je bio domaći. U tom kontekstu vidimo u drugom svetlu izjave Draževića i Mihajlovića, da u prvo mislili da je Rus.
Pravi "Tito" (bravar), nije imao jedan prst. Otkad to šloseri sviraju klavir, tancuju, mačuju,....
Nakon rođenja dat je na usvajanje jednoj jevrejskoj porodici u Poljskoj. Ta porodica se kasnije preselila u SAD, u Bruklin, gde je mladi "Joža" kao potomak jedne od porodica koje su vladale svetom (i dalje vladaju), pripreman za veliki svetski nastup.
Prvobitno je koristio ime Valter Vajs, falsifikovan mu je dosije, a zatim je vraćen u Evropu i predat službama Imperije.
Samuilo prostačina,povodom Gorana Jevtovića
Evo znalca.Šta tu trabunjaju, čovek zna znanje.I bogami liči na ovoga čoveka.A ono što je učonio afirmišući Šipptare je prava Austro ugarska kampanja da se Srbiji udari nož u leđa.Nije ništa isključeno.Naročito ako je tačno da je bravar imao jedan prst manje.
to je naša malenkost pročitala u "Svedok", i u jednoj knjizi sasvim druge tematike. Bilo je pomenuto uzgred. Radilo se o nekoj devojci koju je usvojila hrvatska porodica, pošto su njene ubili usraše-ili slično. To joj je rekla maćeha. Tako piše u knjizi. Posle je živela i udala se u Mostaru.
A za one koji "više znaju" od sovjetskih/ruskih službi, i ovde velićaju veleizdajnika Slobu - nemam komentara.
Nisam Titov postovalac, naprotiv, ipak, ta prica o njegovom stranom poreklu mi nije logicna: pa valjda bi do sada iz Kumrovca procurela tajna o tome da ovaj Tito nije nas Joza. Neko od komsija, rodjaka bi to poverio svojim potomcima ako onda nije smeo da prica o tome.
A vi ste vidoviti i tačno znate šta sam i gde i kada pročitao, jel da?
Na vašu žalost nije tako.
To što sam ja čitao (i imao u rukama kao suvi dokaz a ne može se naći u nikakvim knjigama i posebno ne u novinama) ali i vodio neke razgovore sa nekim važnim ljudima još sredinom 80-tih, vi nećete videti ni u filmovima.
Usput, "Svedok" vrlo retko čitam poslednjih 10-tak godina iako Vladana Dinića poznajem odlično i poštujem ga kao novinara.
Sa druge strane ne budite smesni, niko u njegovom rodnom kraju ga nije poznavao. Ucenom od strane sluzbi (zivotom) izmisljeni su mu rodjaci. I danas hrvatskom vlada zapad. Oni izmisljeni ,,svedoci,, da su mu rodjaci su vec umrli.
Nije tacno da nije koristio zvanicni hrvatski (shtokavski). Ucio je od 3 razreda osnovne taj jezik u skoli, radio u Zagrebu, sluzio vojsku u Austro0ugarskoj u hrvatskim regimentama a u njima se je strogo govorilo Shtokavski, cak i u onim mobilisanim u Zagorju. Kajkavski cisti, ostali ,,hrvati,, vrlo slabo razumeju i u sluzbi i u vojsci bio bi haos.
Posle je zvanicno bio sa jugoslovenima dosta vremena izmedju ratova, lezao u Lepoglavi, pisao, ovo ono... i nije imao naglasak kao ostali? SMESNO
Uostalom nikad niste culi kajkavce koji uce jezik i znaju zvanicni hrvatski, uopste nemaju naglasak kao On, nego manje vise kao i svi ostali juznoslovenski hrvati. Ovo je tipican ,,poljak,,
E sad i nakon te zakletve da ja nešto kontra Tita, nikada, bio je bolji od svih i nikada više nećemo dobiti takvu ličnost , takvog čovjeka koji nas je učinio ponositim ljudima u najljepšoj državi na svijetu SFR Jugoslaviji...
O kakvom društvu i u kakvom si društvu čoveče bio? Sa jednom Goricom Gajević i njoj sličnima. Pa, bio sam i ja sa nekima od najmoćnijih iz tog društva i gledao i posmatrao ih sasvim izbliza. Za koga sebe držiš? Bio si običan praktikant Miloševićeve dezorijentisane politike i ništa više. I šta sada hzoćeš, iz toga da vadiš genijalne zaključke. Malo si se mnogo zatrčao. Pričaš gluparije o pojedinim istorijskim ličnostima.
sistem
pravo je vreme za raspravu o TITU a ne o KIM
dakle, dve muve jednim udarcem. Pokušavaju, naime. Tajming, tajming,...
Gorane Jevtoviću, nije to moj podatak - VEĆ SOVJETA/RUSA !!!
A i upoznavši vašu narav, uopšte me ne čudi što su vas izmajmunisali da uništite onu državu, itd.
Jel moram da obelodanim imena i uništim izvore? Da vas čujem, "čoveče".
I, šta ste uradili u tom silnom "gledanju izbliza"?
Kako ste ih gledali, odozdo na gore ili obrnuto?
Ovo ste naučno dokazali, zar ne?
Šta hoću? Da nerviram takve kao što ste vi, Reddu moj.
Naravno da su zaključci genijalni, jer, da nisu, nebi ste se osvrtali i nebi obraćali pažnju na moje "zatrčavanje".
Tako ste se i prošle godine u ovo vreme prepirali samnom (i vređali me) kada sam demaskirao ove vlastodršce kao agente zapadnih službi.
Sećate li se?
Današnje vreme i dosta komentara,čak na ovom sajtu, govore da je "mali Joža" bio potpuno u pravu. Svima srpskim neprijateljima je napravio državu, a Srbima ostavio državnu i duhovnu razvalinu, pa ne znamo ni državne granice, ni predke, ni jezik, ni pismo. Dakle, ništa od Srba makar narednih 50 godina. Do tada će se većina opametiti.
"nejugoslovensko poreklo može da objasni njegovu nepristrasnost i dosledno tome "uspeh" u razrešavanju raznih problema i sukoba etničkih grupa u Jugoslaviji."
Nepristrasnost, uspeh u razrešavanju.... pa to ni sav šljam druge Srbije ne bi se usudio da prihvati a kamo li ostatak normalne Srbije
Ne kažem da niste u pravu.Vi ste verovatno neko čiji su preci ratovali za Tita i to u NOBu ne na Sremskom frontu.
On je bio izuzetno vešt čovek.Manipulator par ekselans.Mogao je i Čerčilu da se svidi.Američki persdesenici su mu pravili holivudske dočeke pred belom kućom.Većina naših siromaha koji su sišli s planina pomoću njegovih partizana i naselila kuće na Dedinju iz kojih je izgnao predratne bogataše,biće uz njega.
Sve to razumem ali u zbiru svih tih njegovih manipulacija, bez obzira na stasndard koji je rastao i kad niko ništa nije radio, pomoću dugova,i na osnovu onoga što je Srbima uradio, ne samo smenjujući Đilas i Rankovića, nego još više Nikezića, kad nam je oduzeta srpska basnoslovna imovina,on je čovek s više negativnih nego pozitivnih konotacija.Socijalizam kao ideja je boljim od kapitalizma, ali ne njegov niti Staljinov, nego neki drugi.
Otkrivanje njegovog pravog identiteta bi objasnilo mnogo toga. Istorija bi morala da se piše ponovo.
Autori analize ... zaključuju da bi bilo kakvo dalje istraživanje stvarnog i pravog Titovog identiteta služilo samo u akademske svrhe.
Neće biti.
Otkrivanje njegovog pravog identiteta bi objasnilo mnogo toga. Istorija bi morala da se piše ponovo.
Pa sta je to nego u akademske svrhe. Ima li kakve prakticne vrednosti od novog pisanja istorije?
JBT 4. maja 2013 godine, Kuca cvijeca
Imam. Eno mu ga grob usred Beča, u aleji koja pripada Habzurzima.
Ovaj u Beogradu, u tzv. Kući cveća je fiktivan.
Što se tiče "mašte", kako su otkriveni podaci o njegovom stvarnom poreklu?
Tako što se neplanirano došlo do podatka da je mason i to 33. stepena.
Zatim je otkriveno da je bio pripadnik austrougarske obaveštajne službe Abver, pa čak i gde je obučavan za tu ulogu, a onda su usledila saznanja o agenturnom statusu u britanskoj MI-6.
To i jeste bila osnovna služba koja ga je vodila kroz karijeru vrhunskog agenta od uticaja.
Nakon Abvera, vrlo vešto su ga (morao je Rotšild lično da se angažuje), gurnuli sovjetskom NKVD kada je dobio glavni zadatak, a to je Balkan.
Naravno priča je veoma duga.
Demaskiranje je započeto sasvim slučajno početkom 60-tih od strane vojne službe bezbednosti.
Zbog toga je kasnije morao da bude uklonjen general Ivan Gošnjak.
Brrrrr teorija zavere. CIA objavljuje svoja istrazivanja o Titu bas sada jer ima tajni plan da zavlada nasim umovima. Svi treba da stavimo TEPSI folije za pecenje na glavu da sprecimo da nam kontrolisu misli.
"dokazni postupak" bi mogao da bude kraći.Problem je takav da on ukazuje jedino na sličnost situacije u kojoj se nalaze Srbi,sa uslovima na granici između katoličkog i pravoslavnog sveta na severu.U autonomnoj austrijskoj Galiciji deo poljskih naučnih elita je video austrijsku ("austro-ugarsku")politiku na Balkanu,kao nešto šta se suštinski ne razlikuje od politike davne poljske države prema pravoslavnim Slovenima u tada njihovim granicama.Istorijaska uloga Poljske na istoku i uloga Austro-Ugarske na Balkanu su se podudarale.Nije nepoznato da su za vreme Kalaja i sve do rata bili podržavani unijatski sveštenici u Bosni (u Hercegovini nije bilo toliko kolonista),dok su poljski katolički sveštenici bili suzbijani,a poljskim se kolonistima naturali hrvatski ili su čak na različite načine počušavali da ih usmere u grkokatoličke crkve.Spoljno unijatskog obreda i crkava je u teoriji trebalo da privuče Srbe... Da,unijati su prirodno oruđe katoličko(-germanske)politike prema...
Drugo. Jedna narodna izreka kaže: Ne slušaj popa šta priča, nego gledaj šta radi.
"Autori dokumenta kažu da bi bilo logično pretpostaviti da je kontroverzni Tito Rus ..."
Zar je toliko fantastična mogućnost da je cilj ove "analize" da izazove negativna osećanja prema Rusiji kod nekih Srba. Jer eto niko drugi nego jedan Rus ih je vukao za nos u liku druga Tita.
"... bilo logično pretpostaviti ..."
Najsmešnije je što se forenzičar poziva na nekakvu logiku, samo njemu poznatu, a trebao bi da se rukovodi čisto fizičkim dokazima.
Umesto što prosipaš otrcane Holivudske gluposti u vidu alufolija, zašto malo ne uključiš taj tvoj veliki mozak, koji eto mi ostali nemamo.
Jer,12.09.1944. kralj Jugoslavije je proglasom preko radio Londona ustoličio JBT.Oni,Karađorđevići bi trebalo najbolje da znaju koga su postavili.
1. Ja nisam rekao to sto ti tvrdis da Srbi nemaju mozak. Rekao sam da Srbi ne koriste mozak a eto ti koji ne umes ni da procitas to sto sam napisao samo potvrdjujes moju tezu i spadas u grupu tih Srba.
2. Analiza CIA kojom pretpostavljaju da je Tito bio Rus (ili Poljak - ne znam zasto si iz svoje analize ispustio Poljake mozda da ubedis svoj mozak???) tesko da ce narusiti osecanja bilo koga ko zaista koristi svoj mozak (zasto se ti onda brines?).
3. Inace Srbi su poznati kao narod izrazito naklonjen SAD i CIA pa ce ih ovaj dokument samo ucvrstiti u antiruskom raspolozenju.
4. Da bi Srbi zamrzeli Ruse zbog Tita potrebno je najpre da mrze Tita a ja bih rekao (na moju zalost) da u Srbiji vecina i dalje obozava Tita. Mozda ti mislis da vecina mrzi Tita ali na ovom sajtu vecina je pred izbore mislila da ce DSS i Dveri doci na vlast u Srbiji (toliko o vasoj realnosti).
Jes', kad bi smeli...
Mnogo je interesantnije pitanje koje niko od komentatora ne postavlja, kako to da smo od svih naroda i narodnosti bivše Jugoslavije baš mi Srbi bili njegovi naojodaniji sledbenici, pa sve da je on zaista i bio Josip Broz iz Kumroveca. I verno i poslušno smo ga pratili u svim njegovim lupinzima, od Staljina preko Golog otoka do Čerčila, Trumana i Ajzenhauera pa onda do nesvrstanih, a posle nam krivi Vatikan i Kominterna.
"... bilo logično pretpostaviti ..."
Najsmešnije je što se forenzičar poziva na nekakvu logiku, samo njemu poznatu,
Hteo si verovatno reći fonetičar.
Nego odgovori ti meni, zar zaista naivno veruješ da je jedna obaveštajna agencija naprasno odlučila da se preobrati u nekakav History Channel, pa nas daruje ovakvim "nepristrasnim analizama".
Poreklop k'o poreklo...varljivo leto...
Ne bih rekao da većina voli Tita, mislim da većina ima pomešana osećanja prema istom...
Pomesana osecanja? Interesantno razmisljanje. Ja bih rekao da su osecanja prema njemu prilicno bila splasnula pre 10-20 godina u vreme rasta srpskog nacionalizma a da sada u vreme jugonostalgije ljubav prema njemu buja. Ali moguce je i to sto ti kazes. Nisam stavljao alufoliju na glavu pa ko zna sta mi se tu vrzma.
I gde sam ja to napisao da će zaista uspeti u onom što pokušavaju ma šta to bilo.
A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???
zar zaista naivno veruješ da je jedna obaveštajna agencija naprasno odlučila da se preobrati u nekakav History Channel, pa nas daruje ovakvim "nepristrasnim analizama".
U zemlji Srbiji gde se i dalje vode rasprave o tome jesu li u pravu partizani ili cetnici iako ni jednih ni drugih gotovo da vise i nema jos cu zaista pomisliti da si u pravu i da CIA hoce da utice na srpsku ljubav prema Rusima.
Ako ti Srbi toliko smetaju, jer kako kažeš nemaju mozga, onda nije jasno šta tražiš na ovom sajtu.
Zato sto i dalje mislim da ste bolja strana srpskog drustva iako cesto ne koristite mozak kao ni ona druga losija strana. Mada, moram da priznam da se cesto lupim po prstima sto uopste ulazim u uzaludne diskusije.
Z
Baš tako, ljudi koji danas podešavaju i usmeravaju Srbiju prema Zapadu, poslušni volji "međunarodne zajednice", kao i njihovi prethodnici, koji su na odgovarajući način pripremili teren, su mnogo efikasniji od davnih "misionara-vojovnika" sa centrom u Rimu. Njihova je religija potpuno svetska. Srbija je podsečen koren još od drugog svetskog rata. Narod klizi u smeru "tranzicionih novih Srba".Teško je reći kako će da završi ova proba potpunog preusmeravanja narodne svesti ka svetloj budućnosti u "zagrljaju" Zapada. Ali otvoreno je i pitanje - da li je moguće to šta su zamislili planeri te transformacije?
Ukratko ću prepričati riječi splitskoga lektora Kneževića iz S. Dalmacije, zagrebačkoga studenta s početka pedesetih godina prošloga stoljeća, koji je sankcioniran jer je u to vrijeme organizirao studentsko polaganje vijenaca na grob Ante Starčevića. Tada je Tito posjetio zagrebačko Sveučilište, a njegov razgovor sa studentima pratio je i Stjepan Ivšić, najveći poznavatelj kajkavskih govora. Budući da se i tada govorilo da je Tito iz inozemstva poslan Jugoslavenima, Ivšić je nekolicini studenata otvoreno rekao da je Josip Broz čisti Hrvat-Zagorac jer njegov izgovor pripada vrlo rijetkomu dijalektu koji se govori na području Kumrovca, kao i da taj govor stranac vrlo teško može naučiti.
Žerko Petan, autor knjige "Veseli diktator":
"Mnogo sam kasnije razmišljao je li Josip Broz Tito stranac ili Hrvat. Uspoređivao sam razne argumente za i protiv, pa, na temelju svega što sam o njemu znao, čuo i pročitao, nagađao koje je on, nacionalnosti, zapravo bio... Tada sam se sjetio da sam ga jednom slušao, na radiju ili televiziji, kako govori, čini mi se, baš u Kumrovcu ili tamo negdje, i to dijalektom, jezikom koji je naučio kao dijete. Govorio je bez ikakvih zapinjanja ili zastoja, vrlo jasno i glatko, suvereno, pa mi se valjda upravo zato taj njegov kratak govor tako usjekao u sjećanje. D_kako, govorio je svojijIl materinjim jezikom, zagorskim dijalektom hrvatskog jezika. Taj je jezik naučio u djetinjstvu i nikada ga nije zaboravio, ali se njime nije služio. To me je uvjerilo da je Tito rođeni Zagorac - sve druge jezike, uključujući njemački, ruski, »jugoslavenski«, engleski, učio je kasnije, što se očitovalo u njegovom ne baš spretnom izražavanju."
Bio sam više nego precizan kada sam napisao da je to samo mogućnost. Odakle ja da znam kakvu tačno podlost spremaju.
"A sto onda pokusavaju ako su njihovi pokusaji komicni???"
Jer su megalomanski opsednuti kontrolom. Pošto nisu vešti služe se (da pozajmim programerski termin) sa bruteforce, u vidu zasipanja i ponavljanja do u beskonačnost neistina i poluistina preko svih mogućih medija. Deluje na jedan deo populacije, ali je i dalje komično drugima.
Vidi stvar je jednostavna, svodi se na poverenje i proverljivost. Ja ne mogu da proverim tu njihovu analizu, znači preostaje mi da verujem, ali tu nastaje problem jer se nebrojeno puta ispostavilo da su obični lažovi (što im i jeste u opisu posla) i zločinci. Dakle poverenje 0. I nisi mi odgovorio, zar zaista misliš da jedna obaveštajna agencija radi nekakve nasumične analize i posle velikodušno deli rezultate sa širokom javnošću bez ikakve namere? Misliš da nemaju preča posla?
Takođe.
Prosto je neverovatno, šta se sve ljudima može nafilovati u glavu, i da oni u to poveruju iz prve!!!
Posebno je neverovatno, što još niko nije otkrio pravu istinu o Titu! Tito je u stvari bio sam sebi mlađa sestra od strine!
Neka me grom na mestu sprži, ako se ne nađe neko koji će i u ovo da poveruje!!!
nisi mi odgovorio, zar zaista misliš da jedna obaveštajna agencija radi nekakve nasumične analize i posle velikodušno deli rezultate sa širokom javnošću
Analiza je uradjena pre 35 god. Za svakog koga interesuje sadasnjost i ko gleda u buducnost ona je potpuno irelevantna. Za Srbe koji se jos bave Kosovskim bojem (sto ih nece uciniti sitim) ona naravno moze biti relevantna.
A ti si toliko siguran u verodostojnost jednog pdf-a? Pa svako može da izvuče iz muzeja pisaću mašinu, otkuca tu nebulozu od analize i skenira je u pdf i tvrdi da je to staro 35 godina. Ko kaže da je irelevantno, zato što tako piše u dokumentu? Irelevantno kome, pretpostavljnom ili nama kojima je ovo podmetnuto? Fonetičar u CIA objašnjava pretpostavljenom šta je važno a šta ne!? Usput objašnjava u "analizi" kako je taj Tito bio nepristrasan!!? Gigantska laž. Mene i interesuje sadašnjost ali me stalno zasipaju ovakvim navodno deklasifikovanim, procurelim i iskonstruisanim dokumentima iz sumnjivih izvora. Prirodno je da se zapitam ko i zašto to radi.
Usput, Srbi nisu Borg kolektiv pa da im je sve irelevantno i da nemaju pamćenje duže od 5 minuta.
Jedina izmena u njegovom identitetu je to što on nije Josip Broz, nego Francek Broz. Bila su dvojica braće i jedan od njih Josip je poginuo u Prvom svetskom ratu, a Francek je iz nekog razloga smatrao da će bolje proći sa Jožefovim dokumentima. Završili su obadvojica istu podoficirsku školu u Pečuju i bili su manje od godinu dana razlike u starosti.
I neki starac u Kumrovcu ga je prepoznao i rekao "Ti si Francek, Joža nije imao prst"
U pravu ste on je bio tačno to kako se predstavljao. Bolji metod od "fonetske analize" je analiza jelovnika. Svi tragaju za ukusima iz detinjstva. I Jožeg, odnosno Francek je uvek težio ukusima detinjstva, dakle zagorska hrana.
Ja iskreno prezrem Tita, ne zato što je bio Zagorac i Hrvat, nego zato što je bio vrlo gadan i vrlo opak i nedobronameran čovek. Kriminalac, pohlepan, krvoločan i mnogo lažljiv. To je razlog da me danas trideset godina nakon njegove smrti rastrgnu njegovi oficiri, kad bi mogli, koji nisu ni prstom mrdnuli da spasu državu, ali Titovo ime i delo čuvaju po cenu života.
Ko su bili braća Ivan i Milan Mišković?
" U usporedbi s Hitlerom i Staljinom, Tito je bio posve normalna osoba; u njemu ije bilo ni trunke sadomazohizma, niti sadizma, a ni nekrofilskih sklonoosti. Bio je mali čovjek koji se cijeloga života supinjao i sve svoje sposobnosti - a nije ih bilo malo - podredio toj svojoj težnji. A kada se popeo na sam vrh, tu je, u neposrednoj blizini Boga, beskrajno uživao, Svojom neograničenom vlašću nije se koristio kako bi danonoćno mučio ljude, zatvarao ih i ubijao, kao što su to činilHitler i Staljin, kako bi rušio sve ooko sebe. Baš suprotno - Tito nije bio destruktivan, bio je konstruktivan, bio je graditelj vlastitoga raja u kojem za njega nije bilo zabranjenog voća"
---------
siniša @ Goran Jevtović
Ja iskreno prezrem Tita, ne zato što je bio Zagorac i Hrvat, nego zato što je bio vrlo gadan i vrlo opak i nedobronameran čovek. Kriminalac, pohlepan, krvoločan i mnogo lažljiv.