Та је прича причана у Србији.Од СПОа до ДОСа.
За шаку власти, за амбасадорско место, за место шефа месне канцеларије, за донацију НВО, за неку "европску награду".....
Лупају на врата историје.
Кукавице и ситне душе историја не прима.
Препоруке:
146
4
2
недеља, 18 август 2013 09:27
Millán-Astray
Прво: ревизија историје је на англо-амерички, а не немачки начин. У Нирнбергу се судило Немачкој и Немцима, нису Немци судили. Овај музеј они морају да плаћају, то је резултат капитулације. Нирнбершки процес је, суштински био процес у коме је осуђена Европа, а праведан и једино пожељан, проглашен american way of life. Тако да је у ствари јако добро што смо ту постављени. Бар једном смо у прошлом веку били на својој страни. А о Чеди Антићу, "српском патриоти вестернистчког ништавила" не бих.
Препоруке:
15
70
3
недеља, 18 август 2013 09:36
Cilj Nemacke
Nemci su svesno ucestvovali u propagandi protiv Srba 90-tih, i dalje nastavljaju sa tim. Jedini razlog i nada Nemaca je da ce da se ublazi i mozda zanemari njihov monstruozni II Sv. rat. U tome nisu uspeli, tako da sada nastavljaju da izjednacuju svoje zlocine sa "zlocinima" Srba u bivsoj Jug., naravno, hoce da prikazu samo Srbe kao krivce. Svoje Hrvate skrivaju i stite od sveta i istine.
Za nas ima nade da jednog dana istina izadje na videlo, njihova istina je dokazana i ne moze da se menja.
Препоруке:
79
3
4
недеља, 18 август 2013 09:43
thinking maize
Толико о "НАШИМ НЕМАЧКИМ ПРИЈАТЕЉИМА" или лепо говораху наши стари "БОЉЕ да те Турчин БИЈЕ САБЉОМ, него Шваба ПЕРОМ"!? УЗМИТЕ се Срби У ПАМЕТ!
Препоруке:
111
3
5
недеља, 18 август 2013 09:52
Радгост
http://www.nspm.rs/hronika/enver-hodzaj-trazimo-da-sb-un-donese-novu-rezoluciju-koja-bi-odrzala-clanstvo-kosova-u-un.html
субота, 17 август 2013 13:25
Радгост
Ево и Шиптар држи страну свим Србима који су били и још увек јесу против Слободана Милошевића.Јер,заиста 1244 нас стално тера да се сетимо тог дела Срба родољуба па и Милошевића.
Нови Илирски покрет на делу!
Препоручи коментар:
0
3
Дакле,ви ударили оцену јер сте још под утиском "истине" коју сте нашли на изложби,зар не?
Препоруке:
21
2
6
недеља, 18 август 2013 09:55
Мистер Х
Па то је то лечење фрустрација, и освета.
Прећутати ово значи пристати на печат геноцидног народа, због лажи о уласку у ЕУ којi се ионако неће десити. Хоћемо ли заиста да нам деца, ни крива ни дужна (као и ми уосталом) живе под овим бременом ? Која је то диманзија моралног посрнућа, Господе...
Препоруке:
72
1
7
недеља, 18 август 2013 09:57
Aleksandar
Уз раме са Милошевићем ту је и бивши премијер Руанде Жан Камбанда, који је за разлику од председника СР Југославије осуђен за геноцид и злочине против човечности.
Ali bez ikakvih stvarnih dokaza da je postojao genocid u Ruandi i da je ovaj covek bilo sta imao s tim. Prica u Ruandi je cista agresija iz Ugande od strane Ruandanskog patriotskog fronta (Tuci) pod pokrovitelstvom SAD (Kagame se skolovao u Americi). U ovoj agresiji koja je lazno prikazana kao genocid koji je pocinila vecinski Hutu vlada stradalo je 6 puta vise Hutu (koji su navodno pocinioci zlocina) nego navodnih zrtava genocida Tuci.
To vam je otprilike kao Holokaust gde Jevreji pobiju 36 milona Nemaca. Da je tako bilo imali bismo vrlo drugaciju sliku o Drugom svetskom ratu.
Sud u Arusi je za Hutu isto sto i Hag za Srbe, inkvizicija putem pravnih budalastina, sto dokazuje i ova potavka u Nirmbergu koja samo trivijalizuje zlocin Nacista iz Drugog svetskog rata. Nemci su se ovim pokazali kao odvratni.
Препоруке:
80
2
8
недеља, 18 август 2013 10:07
Пуки
Слоба је у Нирнбергу још добро и прошао, јер да су неки овдашњи имали прилике да се покажу и докажу (пријатељима), тек онда бисмо видели како би се провео.
Препоруке:
58
1
9
недеља, 18 август 2013 10:07
stefan.borota@gmail.com
НЕГДА БИЛО, САД СЕ СПОМИЊАЛО Својевремено је главнокомандујући Варшавског пакта, совјетски маршал Јакубовски, Немцима поручио да ће "изгорети као свећа преко ноћи" ако се не окану ћоравог ревизионизма. Није тешко погодити, после те претње Немци су умукли — ни швапске муве се нису чуле. [,]
Препоруке:
62
1
10
недеља, 18 август 2013 10:17
Давид Новаковић
Бедно. Још један прилог стварању мита о Слободану Милошевићу као ''балканском касапину'' и покушају да се перманентно одржава у јавности негативно мишљење о председнику СРЈ. Све то долази, ни мање ни више из колевке национал-социјализма, друштва које се, у чему се слажем са Чедомиром Антићем, још није суочило са злочинима који су почињени у њихово име. О садашњој немачкој полтиици, за коју се не може рећи да је фашистичка, али се служи одређеним фашистичким методама и реториком (од расистичких гледања на ''лење'' јужне народе, до империјалистичке политике преко масовног шпијунирања сопствених грађана), у шта спада и ова изложба (знамо какву су улогу имале такве изложбе за време фашистичке окупације).
Препоруке:
56
1
11
недеља, 18 август 2013 10:24
Самуило простачина
И ми и даље не схватамо да нас Ангела меће на међународно смеће због оба рата и оба немачка пораза.А за овао смо и сами криви.Већ две деценије за све крив Милошевић.А они су га средили.Чим су видели да је постао узданица и да му шофери носе слике на камионима, они су смислили низ тракаљица да га среде.А ми мислимо он није знао.Он се само платкао.И много је мање крив од Клинтона, Буша или било кога америчког пресдедника који је закулачио цео свет и неколико земаља завио у црно.
Препоруке:
44
3
12
недеља, 18 август 2013 10:27
Dragan
Zapadni fašistički prijatelji naše crne trojke.
Препоруке:
60
2
13
недеља, 18 август 2013 10:31
Covjek
Srbi nemaju pravo na iznanedjenje vezano za ovu i ovakve postavke. U sopstvenoj zemlji mi smo zatocenici neokolonijalne vlasti, postavljene i dovedene od strane neprijateljskih grupacija i udruzenje, posvjedocenih neprijatelja svega sto je srpsko i Pravoslavno. Ne traje od juce napad na sve sto jesmo i zelja da promijenimo "svijest i pamcenje".
Njemacka je lazirala istoriju Srba i nametnula kao istinitu, prvo samim Srbima, pa i ostatku svijeta. Na primjer, da smo dosli ovdje, nekakvim marsom preko Kaprata. To je notorna laz, jer su Srbi ovdje oduvijek. I ne samo ovdje vec u prostorima sirim od istocne Evrope. No, kako nas uce da smo dosli, razvijaju nam svijest da treba i da odemo...sa Kosova i Metohije, prije toga iz Slovenije, sadasnje Hrvatske, Republike Srpske, Madjarske, Austrije..ili da se "integrisemo".. Nista novo, jos jedna u nizu lazi od strane vjekovnih krvnika, duhovnih trovaca, tjelsnih ubica nase djece, cesto i nerodjene.
Препоруке:
64
4
14
недеља, 18 август 2013 10:42
Jasna*
Pa mnogi Dosovci su se godinama dok je trajala jugoslovenska kriza i tutnjali ratovi, trudili da naprave ovakvu sliku o Slobodanu Milosevicu.Pa i dan danas pricaju da je SM kriv za ratove,za zlocine...Retko pokvarenog sveta ima , kao sto ga ima kod Srba.Sve sto nam se dogadja zasluzili smo.
Препоруке:
36
9
15
недеља, 18 август 2013 10:50
Зоран Ђорђевић
Наше власти неће ни да писну о томе, а о евентуалној осуди тога можемо само да сањамо.
Проблем је у томе што би свака озбиљно преиспитивање узрока и карактера ратова деведесетих неминовно довело до рехабилитације Слободана Милошевића, што ни Запад ни ови наши никако не желе.
Препоруке:
43
1
16
недеља, 18 август 2013 10:51
Маркс
Да ли ће неко од ових наших на власти реаговати на ове бљувотине???
Препоруке:
34
2
17
недеља, 18 август 2013 10:52
Millán-Astray
@Thinkihg Maize
Ви сте један од ретких који није навијач, већ уме да мисли, па ме зато и чуди ово Ваше троловање. Стварно мислите да би слободна Немачка држала и плаћала тај идиотски музеј? Сутра ћемо, само кад Америка каже и ми "свечано отворити" исти такав, можда баш наспрам куће цвећа, па ћете рећи да је то српски музеј? Не бих сад о овде непризнатом Гетеу који је учио српски, пошто је омиљени Шваба Карл Маркс. А коме је Маркс омиљен, њему су англо-американци савезници. И, да: постоји огромна разлика између оних који навијају за Србе и српских патриота. О томе други пут.
@Сељак беземљаш
Кад је Служба 90-их, правила политичку сцену у Србији, СПО је добио задатак да Србима огади Монархију, Цркву и Традицију.
Препоруке:
31
8
18
недеља, 18 август 2013 10:53
Ed Gein
Da se S.Milosevic poneo kao Ivica Dacic danas ... "dje bi mu bio kraj" .
Препоруке:
24
2
19
недеља, 18 август 2013 10:54
МИла
ето прилике Мркићу да нешто учини, али авај!
Препоруке:
28
0
20
недеља, 18 август 2013 11:05
Nenad
Svaki Srbin koji bilo kada Germanima i Angloamerikancima bude " stao na prag " i ujedinio svoj narod po principu " necu, ne dam i ne moze " provesce se slicno S. Milosevicu. Kada su u stanju da ga bez pravosnazne presude " turaju " u izlozbu, sta bi tek uradili njemu i Srbiji da imaju presudu u rukama?
Препоруке:
31
2
21
недеља, 18 август 2013 11:13
Баштина ратника
Надајмо се да ће бити реакција државних институција и заинтересоване јавности.
Пошто иза Меморијалног музеја стоји Немачка држава онда је то званичан став Немачке државе. Ако у разумном року (који није превише дуг) нема негативних реакција Србије онда то постаје и званичан став српске државе и српске јавности (нико није оспорио ставове, у овим стварима накнадна памет не помаже).
Препоруке:
33
1
22
недеља, 18 август 2013 11:14
Баштина ратника 2
То је оно што наши државни органи а богме и српска јавност никако да схвате (или не смеју да схвате јер у супротном нема донација и похвала из одређених центара моћи) да на јавно презентиран став мора јавно да се реагује у противном се сматра да смо са изнетим ставом сагласни (нисмо се бунили односно нисмо износили супротну аргументацију). Србија се брани и активним изношењем контраставова на ставове других преко доступних комуникационих канала. На првом месту држава мора да заузме став преко разних институција које плаћамо (у овом случају баре неколико) а не видимо неку вајду. Да ли ћемо чути за став српских институција у вези наведеног скандала. Чућемо.
Препоруке:
31
0
23
недеља, 18 август 2013 11:17
Баштина ратника 3
И да се не лажемо. Реакције стручне јавности биће благе а службених реакција неће ни бити да се не угрозе пројекти неких фаца и пут Србије у ЕУ (где ће срби бити проглашени за веће фашисте од Хитлерових СС дивизија и где ће немци моћи да кажу "Па нисмо ми најгори").
Препоруке:
32
0
24
недеља, 18 август 2013 11:29
Мићуновић
да ли ће Србија протествовати? Неће, све док тамо не ставе Драшковића, Николића, Дачића и Вучића. Шта чека овај излапели народ? Зашто се не окупља пред немачком амбасадом, зашто са њима не прекинемо односе. Сваке.
Препоруке:
38
0
25
недеља, 18 август 2013 11:33
Косово и Метохија су Србија
Ништа ново од Запада (ЕУ и САД) за нас. Одавно је њихова парола: ,,Стотину пута поновљена лаж постаје истина.''
Срби узмимо се у памет. Ништа добро из ЕУ и САД не долази за нас.
Препоруке:
33
0
26
недеља, 18 август 2013 11:47
Све је лаж
Паралеле Милошевића са Хитлером, а Србије са нацистичком Немачком, први су повукли "наши"
ЕУ-ропејци, "западњаци","либерали","демократе" и
све најважније НВО.Сетимо се само јавних иступа
Зорана Живковића,Чеде Јовановића,Жарка Кораћа,
Соње Бисерко,Наташе Кандић,Весне Пешић, имногих
"другосрбијанских" медија као Б-92, РТВ,Е-новина,
"Пешчаника", и тд.
Па кад су "наши" вукли такве паралеле, нема разлога
да се љутимо на Немце (али и све друге у свету),
када то чине, јер за то имају снажно упориште у
самој Србији.
Препоруке:
50
0
27
недеља, 18 август 2013 11:58
Konobar
Tako nam i treba kada nismo na mestu srušenog Generalštaba odmah napravili Memorijalni centar žrtvama Germana od slika onih povešanih žena u Mačvi tokom I svetskog rata, ljudi povešanih na Terazijama i streljane dece u Kragujevcu u II ratu.Naravno sa materijalom o formiranju SS brdske divizija " Skenderbeg" i "Handžar" na Kosmetu. Sve do pobijenih civila zabranjenim kasetnim bombama u agresiji 1999 raketiranjem voza u Grdelici, i sve ostalo. Mali bi to prostor bio da se obeleži sve šta su Germani radili Srbima da Srbiju svedu na granice Oto fon Bizmarka od Vranja do Dunava. Sada je kasno, ne bi crna trojka dozvolila takav Centar ni za živu glavu, ali Slobodan Milošević ima posebno mesto u sećanju na odbranu Srba sve do prevrata stranih plaćenika 5 oktobra 2000.
Препоруке:
53
0
28
недеља, 18 август 2013 12:03
Драган
После изјаве немачког амбасадора да Срби морају да својој деци да објасне да је бомбардовање НАТО било исправно, ја се више ничему од њих не чудим. Ето сад ваљда нагађамо да је Слободан Милошевић исто што и Хитлер или Павелић. Али сад ће Датум, немачке инвестиције и ЕУ приступни фондови (читајте о томе више у агит-проп гласилима) па ће српска власт окренути и други образ да је Хитлерови наследници и Хитлерови мали помоћници добро ишамарају. Нагађам да ћемо ускоро сазнати да су Срби правили конц-логоре и ту побили Јевреје, Роме, па и сами себе а не Немци и њихови пријатељи. Данке Дојчланд.
Препоруке:
43
0
29
недеља, 18 август 2013 12:28
thinking maize@ Millán-Astray
Колко видим носите nick name оснивача шпанске Фаланге и десне руке генерала Франка!? БАШ ОНОГ Франка који се играше национализма и "борбе против комунизма", а онда ПРИПУСТИ САВ ЗАПАДНИ КАПИТАЛ у Шпанију, тако што ОКОВА оно лепо приморје у БЕТОН и "суну" силне паре у каталонску& баскијску привреду (као да НИЈЕ ЗНАО чему је водило 16-то вековно КРАЉЕВСКО "сипање" мексичког и перуанског сребра у низоземске ПРОТЕСТАНТСКЕ градове!?), а онда ПРИПРЕМИ преко "краљића" Хуана Карлоса ОВО што се сад дешава Шпанији!? Знате, "путеви у пакао поплочани су добрим намерама", а да су Немци ИОЛЕ БИЛИ СПОСОБНИ да Србе ПРИКЉУЧЕ западноевропској цивилизацији они би то урадили још у 18-том веку, а не би нас ОСТАВИЛИ Турцима да се сами или уз помоћ Руса ДОВИЈАМО!? А кад им се ТО не свиде, онда КРЕНУШЕ преко "илиризма" и Вукове "реформе" да нас УНИЈАТЕ, а КАД ИМ НИ ТО НЕ УСПЕ, онда директно или ПРЕКО СРПСКИХ ОДРОДА (читај: "хрвати" и ини БИВШИ Срби) ЗАПОЧЕШЕ НАШЕ ДЕЦИМИРАЊЕ!? Знате, МУДРИ су били НАШИ СТАРИ!
Препоруке:
40
0
30
недеља, 18 август 2013 12:29
Мерон и комп.
Све су индиције да је Милан у праву.
Али кад је ревизија историје,ван научних критеријума у питању(пре свега недостатак историјске дистанце..)није згорег потсетити да би овакви ревизионистички ставови теже пролазили и код англосаксонаца и код германа,да је Србија поднела тужбу за злочине геноцида против сила осовине у другом светском рату,укључујући злочине етничког чишћења(чувена формула ндх,преузета од судије Мерона),са отштетним захтевом.
Уосталом,никад није касно,јер ови злочини никада не застаревају.
Зато не треба да нас изненађују ове увреде,јер после смрти диктатора Јосипа Броза,није било државника у Срба који би завршио ову историјску обавезу.
Препоруке:
19
0
31
недеља, 18 август 2013 12:37
Турас
"Беземљашу" ,историју пишу победници. Та стара ... је како многи "мислећи" и остали мудраци-каталог злочина. Бар вама колико вас познајем на НСПМ, мора бити јасно да немачка влада је увек била против Србије јер тако желе ГАЗДЕ. Немачки народ је као и сви народи запада склон -то је природно-западним стремљењима које Словени осећају на својој кожи у задњим ратовима. Слажем се са "мислећим кукурузом" и сматрам да је БАШ то данас циљ;победити Србе лажима.
Препоруке:
15
1
32
недеља, 18 август 2013 12:38
thinking maize@ Millán-Astray, наставак
Што не значи да нисте у праву "гледе" АМЕРЧКЕ ДИКТАТУРЕ над Европом, већ нисте у праву у вези ОДГОВОРА који Европа даје на Америчка КУКАВИЧЈА ЈАЈА!? А која су заправо МЕШАНОГ, а понајвише масонског и иног илуминатског "порекла"!? Наиме, РУШЕЊЕ ПРИРОДНЕ ХИЈЕРАХИЈЕ ЉУДСКИХ БИЋА, карактеристичне не само за стару, античку и средњовековну Европу, већа и ЗА СВЕ ДОВЕСТЕРНИСТИЧКЕ и НЕВЕСТЕРНИСТИЧКЕ цивилизације довело је до ове свепојмовне ЗБРКЕ која СПРЕЧАВА да се да АДЕКВАТНИ ОДГОВОР на не на диктатуру, већ ТИРАНИЈУ не ни трећег сталежа, већ ТИРАНИЈУ ТРГОВАЦА& БАНКАРА, за који НЕКЕ нације имају ИЗВЕСНУ "предиспозицију"!? Елем, НА ИДЕОЛОШКА ПОДМЕТАЊА не треба одговарати ИДЕОЛОШКИ, већ СОПСТВЕНУ ЦИВИЛИЗАЦИЈУ ЗАДЕНУТИ у вестернистичко "рухо", ЧУВАЈУЋИ КОЛИКО ЈЕ ГОД МОГУЋЕ СРЖ СВОЈЕ ЦИВИЛИЗАЦИЈЕ!? Нечега од тога су СВЕСНИ Руси& Кинези& Индуси, па су чак и НЕКИ Латиноси СВЕСНИ РАЗЛИКЕ односно Англосаса, али тога НИЈЕ СВЕСНА Западна, па добрим делом ни Источна Европа, укључујући и нас Србе!?
Препоруке:
17
1
33
недеља, 18 август 2013 12:39
vois
@konobar
mesto generalstaba ce pripasti Miskovicu ili slicnim.Uz izvinjenje sto su ih "lazno optuzilali za korupciju. A misko ce naravno da napravi trzni centar do nebesa.
Препоруке:
17
0
34
недеља, 18 август 2013 12:45
Благоје
Тако је то, када у краљевачком "Спомен-парку" пасу коњи и фудбалери тренирају.
Препоруке:
29
0
35
недеља, 18 август 2013 12:46
Синиша
Немци опет у нацизам!?
Препоруке:
20
0
36
недеља, 18 август 2013 12:49
alkar
KO JE PRVI GOVORIO O RJESAVANJU SRPSKOG PITANJA DA SVI SRBI ZIVE U ISTOJ DRZAVI? dobrica ćosić,1986 u komentaru memoranduma SANU.KO JE PRVI DEROGIRAO USTAV SFRJ DONOSENJEM AMANDMANA I USTAVA SRBIJE 1990,PRETHODNO SRUSIO LEGALNA RUKOVODSTVA KOSOVA I VOJVODINE I UKINUO NJIHOV STATUS POKRAJINE? milošević.KO JE POSRBIO JNA,MOBILIZIRAO KRAJIŠNIKE,ODUZEO REPUBLIKAMA NAORUZANJE TEROT.OBR.I PODIJELIO GA KRAJIŠNICIMA 90.G,MOBILIZIRAO MEDIJE I DIPLOMACIJU NA PRIPREMI RATNE PSIHOZE S LAZIMA O OČUVANJU JUGE I ZASTITE KRAJIŠNIKA OD NOVOG JASENOVCA?milošević.KO JE FINANCIRAO VOJNE KADROVE,ISPLAĆIVAO PLATE I PENZIJE KRAJIŠNCIMA I JNA? srbija.KO JE MOBILIZIRAO DRAGOVOLJCE ČETNIKE I ARLKANOVCE I SLAO TENKOVE U HRV.I BOSNU I POSIPAO IH RUŽAMA NA BEOGRADSKIM BULEVARIMA ?srbi.KO JE ODBIO KONFEDERACIJU 90.G?srbi.na čijem se teritoriju ratovalo i čija je infrastruktura srusena i čiji su civili pobijeni?na hrvatskoj i bosanskoj.ko je sve to uradio?srbi.da li je ijedna granata pala na srbiju?nije.KO JE KRIV?
Препоруке:
5
52
37
недеља, 18 август 2013 12:50
thinking maize@ Millán-Astray, крај
Укратко, ТРЕЋИ СВЕТСКИ РАТ је У ТОКУ и то је РАТ ЦИВИЛИЗАЦИЈА, описан од Хантингтона, наговештен још од Олдоса Хакслија и Џорџа Орвела!? Онај народ који је тога СВЕСТАН има шансе да ПРЕЖИВИ, а који не, НЕСТАЋЕ! И ту НЕ ПОМАЖЕ НИКАКВО ПРЕВАЉИВАЊЕ ТЕРЕТА на СУСЕДЕ, као што урадише БИВША БРАЋА Croate или Шкипетарски ПОДСТАНАРИ!? Знате, Хитлер је имао ПЛАН да када ПОБЕДИ Совјете, И Србе И Хрвате ПРЕСЕЛИ на средњи Јенисеј, на ПРОЈЕКТОВАНУ немачко-јапанску границу!? А и сами ЗНАТЕ КО је СТВАРНО ФИНАНСИРАО Хитлера у почетној, по њега најосетљивијој фази успона!? И ко се самим тим занимао за горенаведену и ине "ПРЕКОМПОЗИЦИЈЕ" човечанства!? ИСТИ ОНИ који су ФИНАНСИРАЛИ и Маркса и Лењина и Троцког!? Једино им НЕСВРШЕНИ БОГОСЛОВ из Тифлиса помрси рачуне!? Знате, док год се ИЛУМИНАТИ и сродни МРАЧЊАЦИ и БУКВАЛНО "не погасе" нема светла човечанству! Драги и Вишњи Бог оће РАЗНОВРСНОГ "ЦВЕЋА" у ЊЕГОВОЈ "БАШТИ", никако неће да му "башта" личи на француски врт, не дај Боже Петри-кутију!? Свако добро!
Препоруке:
28
2
38
недеља, 18 август 2013 13:06
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
недеља, 18 август 2013 09:57
Aleksandar
...Prica u Ruandi je cista agresija iz Ugande od strane Ruandanskog patriotskog fronta (Tuci) pod pokrovitelstvom SAD (Kagame se skolovao u Americi). U ovoj agresiji koja je lazno prikazana kao genocid koji je pocinila vecinski Hutu vlada stradalo je 6 puta vise Hutu (koji su navodno pocinioci zlocina) nego navodnih zrtava genocida Tuci.
Да....Баш је обрнуто од медијски наметнутог. Туци су починили геноцид над Хуту.
Препоруке:
11
0
39
недеља, 18 август 2013 13:22
Све је лаж
& alkar
KO JE KRIV ?
__________________
Па крив је alkar и његови истомишљеници којима је
мозак испран хрватском варикином.
Препоруке:
34
3
40
недеља, 18 август 2013 13:32
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
недеља, 18 август 2013 11:58
Konobar
Tako nam i treba kada nismo na mestu srušenog Generalštaba odmah napravili Memorijalni centar žrtvama Germana od slika onih povešanih žena u Mačvi tokom I svetskog rata,
мора моја маленкост да вас исправи. нису то Немци чинили злочине по Осечини, Мачви- већ јединице Кватерника. Па да небуду Немци криви и што сте се ујединили са истима. Мгу вам овде пренети цитат из књиге-да су чак КУПОВАЛИ штенад (за јело), у Коцељеви-повлачећи се од Ваљева према Шабцу.
Па најзад, страшни вон Макензи је као окупатор Београда, подигао споменик браниоцима истог ("борили смо се против воника и бајке" - како каже у мемоарима.
А ви нисте још подигли чак ни сићушни споменик страдалим у монструозном геноциду, у вашем БГ !!!
Па биће да су криви опет Немци, а не вероватна психопатолошко мазохистичка...
Препоруке:
17
1
41
недеља, 18 август 2013 13:34
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
А ви нисте још подигли чак ни сићушни споменик страдалим у монструозном геноциду, у вашем БГ !!!
Па биће да су криви опет Немци, а не вероватна психопатолошко мазохистичка...
Иначе, потписујем коментар Милана Астраја.
Препоруке:
5
5
42
недеља, 18 август 2013 13:36
...
За овакву подмуклост, перфидност се не чудим, Немачка истрајава на лажима о Србском народу, није им мало што су нас у три наврата у прошлом веку уништавали до исребљења, зато кривим само наше политичко руководство, наше ћутологе, који ће само прогутати још једну у низу смрдљивих жаба уместо да позову амбасадора немачке и оштро протествују по цену раскида дипломатских односа!Једино тако се брани Истина и достојанство државе а ако је Милошевић крив и ако је крива бивша Југославија односно Србија и Црна Гора онда нека нам кажу господа гроф од Ворика, Коферче и Паја Патак!
Препоруке:
13
2
43
недеља, 18 август 2013 13:41
... @thinking maize@ Millán-Astray
само да знате:Немци су давно започели наше истребљење!Оно траје много векова пре Христа до дана данашњег...и није им доста!
Препоруке:
19
3
44
недеља, 18 август 2013 13:45
јелена поповић
Ако ово није дипломатски скандал онда незнам за шта су нам потребни председник,министар спољних послова и наравно влада?
Препоруке:
28
0
45
недеља, 18 август 2013 13:45
thinking maize@ онако, узгред, о којечему...
Очигледно је у EU-ROPSKOJ Kroaciji ВЕЕЕЛИИИКААА "запосленост" чим се јавља "kroatski domoljub i umirovljeni povjesničar" šjor "alkar"!? Ако ништа друго, било би лепо да ПОГЛЕДА које године је Matica hrvatska ОБЈАВИЛА ЊЕН "Меморандум" и КОЈЕ ГОДИНЕ су USTAŠKE "postrojbe" почеле да се ИНФИЛТРИРАЈУ и ДЕЛУЈУ у онда међународно признатом СФРЈоту!? Да већ не помињемо Миљенка Хркаћа И ШТА ЈЕ ОН РАДИО у БЕОГРАДСКОМ БИОСКОПУ "20-ти октобар" где онако "јуначки" ПОСТАВИ БОМБУ!? И да већ не говоримо о СРУШЕНОМ ЈАТ-овом авиону изнад ЧССР-а, чији пад преживе једино Весна Вуловић!? А обашка ТЕРОРИСТИЧКО УБИСТВО амбасадора тад МЕЂУНАРОДНО ПРИЗНАТОГ СФРЈота у Краљевини Шведској Владимира Роловића!? И да не спомињемо "hrvatsko proljećе" ДРУГА Мике Трипала и ДРУГАРЦЕ Савке Дабчевић-Кучар!? Много што-шта бејаше ПРЕ Ћосића, "Меморандума" и Милошевића!? А изнад свега ОН! Наравно Броз! За "генеалогију" дотичног "великана" питајте пуковника Јевтовића! Узгред, човек беше HRVAT& KATOLIK, ако се не варам!?
Препоруке:
28
3
46
недеља, 18 август 2013 13:48
nacionalni autizam
Dobro je jos '91. Stipe Mesic rekao: Sa Srbima ce se moci pregovarati kada shvate da ih nema kao Kineza i da nije Srbija tamo gdje ijedan Srbin zivi.
Andre Nikolaidis, genije (na ovom portalu 'srbomrzac') veli: Frustracija Srba je sto su od pamtivijeka htjeli izigravati veliku evropsku naciju ali bez dovoljno bioloske supstance. Tako da sve ovo vrijeme podsjecaju na impotentnog covjeka koji hoce da siluje zenu - muce i sebe i druge.
Pa svaka bi zena rekla vise jesi li zavrsio - sjasi vise. Ali jok! Za dvadeset godina broj Albanaca bice isti broju Srba. Umjesto sto lupetate po tastaturama bolje bi vam bilo da djecu pravite. Glupa je politika da kad vec nemate nataliteta raditi na mortalitetu susjeda :)
Obice vam se o glavu, ali sta da se radi, trpicemo se jos... i cerati kad opet sazriju prilike
Препоруке:
5
23
47
недеља, 18 август 2013 13:50
Brisel
Pa kakve tekstove očekivati od urednika novosti?Šta ima sporno za Miloševića?Zločinac najveći u Evropi kao i većina koja je podržavala tu politiku.Nije vam džabe ceo vojni i državni vrh osuđen u Hagu..
Препоруке:
2
39
48
недеља, 18 август 2013 13:51
Djindjic
Ja mislim da su za rat krivi oni koji su pucali na svatove u Sarajevu.
Mi Srbi, kao da smo znali da nam to spremaju te smo 20000 artiljerijskih oružja, već ukopanih i okrenutih prema Sarajevu, upotrebili da odbranimo šurnjaju i pašenoga.
Branili smo ih naredne tri godine i jedva smo im glave spasili.
Uostalom, mi Srbi, samo dobro želimo našim bosanskim Muslimanima ! Svakih 30 do 40 godina to i dokažemo zaljubljeno ih milujući kamama po vratu.
A često im i upalimo vatricu da se greju po kućama.
A Sloba ? Nevin, naravno !
Препоруке:
2
34
49
недеља, 18 август 2013 13:54
Самуило простачина Thinking Maizeu
У праву сте.Смрисће нам конце.Само може се још даље.Да ли је разум оно што нас води уништењу.Некако законито .Ниједна се животињска врста не истребљује међусобно као човек.Овладали смо планетом.А шта смо од ње начинили.Пакао.Не само што смо је разорили, што је раскопавано и уништавамо,него то проглашавамо напретком.Науку смо упрегли у уништавање.Оно што нам користи је преостатак од главног.Начинити оружје које ће десет пута моћи да уништи свет само у једној земљи је доказ драме на путу разума.Не завидим више ни галебовима који круже над рекама исто као пре два милиона година јер су стигли тамо где им је најудобније.И њихову хармонију с природом , ми ћемо уништити.
Ви сте у правуНевоља је што даље од вас нико не сме да иде.За многе међу нама ратови су неизбежност.Знате наравно зашто.Зато што имамо разум.И не знамо да постоје много бољи начини да се победи него они које нуди наш цењени разум.То су силе помоћу којих бектерије без разума постану имуне на наше отрове од инејекција.
Препоруке:
6
0
50
недеља, 18 август 2013 14:04
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
Култура
РАЗГОВОР НЕДЕЉЕ: ПЈЕР ПЕАН, аутор књиге „Косово: ’праведни’ рат за мафијашку државу”
Како су Срби постали зли момци
Реч је о увек истој групи људи попут Бернар-Анрија Левија (БХЛ), (Андре) Гликсмана... Видео сам како су то радили у Африци. Радио сам доста на Руанди и паралела је очигледна. Од Тутсија су направили добар, од Хутуа геноцидни народ. Принцип је исти. Сви ти утицајни гласови, који су у потпуној хармонији с Вашингтоном, на крају су победили.
Због појединих опскурантских коментатора ми се преврће зелудац! p.s.Ово што се дешава је само последица ставља знака једнакости између фашизма и комунизма, чему су допринеле и овдашње десничарске снаге.
Препоруке:
10
0
52
недеља, 18 август 2013 14:36
Aleksandar
@PetarRV
da bace krivicu na Njemce, za svako zlo koje nam je doslo od Jevreja.
Pera kao Svaba tral la la, neprestano bljuje svoje bezvezne antisemitske komentare.
Препоруке:
10
5
53
недеља, 18 август 2013 14:45
Konobar
@stanje ravnoteže
U komentaru koji citirate radi se o Germanima koji su iz Beča naređivali istrebljenje Srba, a ko je bio dželat svejedno je žrtvama kao i onima za koje je Turčin iz Stambola naređivao da se nabiju na kolac. Što se tiče spomenika generala Mekenzija njegov spomenik Srbima je spomenik i onima koji su pobedili "vojnike iz bajke" tako da je to stanje ravnoteže. Sa spomenicima je tako. Jedino nije jasno u vašem komentaru kakav malecni spomenik kakvom genocidu treba da se digne u Beogradu ?
Препоруке:
12
0
54
недеља, 18 август 2013 14:46
istoričarka
Potpisujem sve što su napisgli Millán-Astray i STANJE RAVNOTEŽE. Vi ostali se zapitajte zašto je Srbíja u ovoj poziciji i zašto Srbi PATRIOTE ćute! Da im Nemcí ne brane?! Vi "dalekovidi" ne vidite dalje od nosa. Raspitajte ko kontroliše srPske PATRIOTE. Sramotno je koliko níšta ne znamo í kolikó smo slepci. Osvrnite se, neki "Englez" je garantovano uz vas.
Препоруке:
6
7
55
недеља, 18 август 2013 14:52
Мистер Х
@Brisel недеља, 18 август 2013 13:50
Ајде ?!?
Јел вас то у Бриселу тако школују, или је то урођена србофобија ?
Препоруке:
13
0
56
недеља, 18 август 2013 14:56
Trident
@Millán-Astray
Ovo je jedan od najinteligentnijih komentara koje sam pročitao na NSPM. Pričati da je ovo nemačka ideja znači ne razmišljati svojom glavom. Činjenica je da Srbi u nemačkim zemljama podršku dobijaju uglavnom od nemačkih patriota, a da od tzv levičara i tzv desničara uglavnom dobijaju mržnju i prezir. Istinski interes ovog velikog naroda je u pomirenju sa Rusima i zaustavljanju Turske ekspanzije na Balkan koju SAD zdušno podržava.Tim pre što u svojoj zemlji već imaju tempiranu bombu od turskih emigranata .To svakako znači da bi istinska narodna vlasta u Nemačkoj zatrpavala rovove prema Srbima, a ne dubila i betonirala. Merkel nije nemački narod nego upravnik poput Vučića.
Препоруке:
11
4
57
недеља, 18 август 2013 14:57
shultz
Kad nemacki kapital pokupuje jos ponesto u rasturenoj Srbiji preselice ovu izlozbu u Beograd ili Novi Sad.
Krajnji je cas za peticiju da Skupstina Srbije promeni zakon po kome stranci mogu posedovati zemlju u Srbiji.
Zahvaljujuci domacim prodanim dusama unistene domace firme i umesto njih se radujemo stranim. Jos kad prodamo zemlju ostaje samo nebo.
Препоруке:
22
0
58
недеља, 18 август 2013 15:09
Др
Фашистички прогон Срба од стране Запада се наставља...
Препоруке:
17
0
59
недеља, 18 август 2013 15:14
Cini mi se.....
..da i nase vlasti deluju po principu:sto si cuo-
nisi cuo;sto si video-nisi video i salje poruku nasim neprijateljima u stilu:nikad nas ne mozete toliko poniziti i povrediti da vas mi ne volimo
ovoliko.Kako inace objasniti ovo "mudro" cutanje vlasti na ovakva ponizenja i revidiranja istorije sto bi za jednu normalnu drzavu bila neoprostiva uvreda koja bi izazvala diplomatski skandal a i ostro reagovanje bar ministarstva inostranih poslova.Ne shvataju nasi vlastodrsci da ako sam sebe ne cenis nece te ni drugi ceniti.Mogu da razumem to sto Nemci pokazujuci Milosevica i Srbe
kao najvece zlocince u 20-tom stolecu pokusavaju da izbrisu sebe kao stvarne zlocince sa milionima zrtava cak i dece,ali nisu mi jasni nasi politicari a ni vlasti da na sve to gledaju kao da se to nas ne tice.Uskoro ce nasu decu u skoli uciti
da su Srbi najveci zlocinci,gori i od Nemackih fasista.Opametimo se SRBI dok je vreme i povedimo racuna koga saljemo za ambasadora u Berlin.I to je od velike vaznosti.
Препоруке:
13
1
60
недеља, 18 август 2013 15:15
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
недеља, 18 август 2013 14:45
Konobar
@stanje ravnoteže
U komentaru koji citirate radi se o Germanima koji su iz Beča naređivali istrebljenje Srba
архитекта агресије на Србију је био ДАРВИНИСТА Хетзендорф !
А Дарвинизам није немачка теорија !
Е сад, саберите 1+1
пс. прочитао сам читаву књигу: Хетзендорф, архитекта ПСР
пс2. Убијени Фердинанд уопште није био у суштини против Срба. Чак им је хтео у БиХ дати аутономију ! Али је зато био жетоко против масона. Опет саберите 1 + 1
пс3. Они "из Коцељеве" су у ствари били АУ војници
Препоруке:
3
10
61
недеља, 18 август 2013 15:54
Konobar
@stanje ravnoteže
Činjenica je da ubijeni Ferdinand nije bio u misiji mira nego na vojnim manevrima na Drini kojima je pretio Srbiji izmoždenoj u Balkanskim ratovima. On je izgleda imao ideju da Srbima podari neku autonomiju ali ne u Bosni nego u Beogradskom Pašaluku kao oni iz Stambola. Što se tiče "Koceljeve" svaki koji je nosio uniformu AU je bio pod komandom Germana iz Beča svejedno je l' se zvao Jozef,Joška ili kao naš Joža. Da zaključimo diskusiju time da je poslanik Oto fon Habzburg u Parlamentu EU dobijao aplauze i podršku svojim izjavama da će na Balkanu biti mir samo onda kada Srbija bude od Vranja do Dunava.Tako nam misle Germani i to je to.
Препоруке:
21
0
62
недеља, 18 август 2013 16:02
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
Цар Виљем: “учинићу част Србима јер ћу на њих послати једног вон Макензена
Вон Макензен: “Борили смо се против војника из бајке”
http://postimg.org/image/r00cg1ip7/
Препоруке:
4
3
63
недеља, 18 август 2013 16:05
thinking maize@ Давид Новаковић
Драги ДРУЖЕ Новаковићу, све што рекосте у Вашем ПОСТУ: "Због појединих опскурантских коментатора ми се преврће желудац! p.s. Ово што се дешава је само последица стављања знака једнакости између фашизма и комунизма, чему су допринеле и овдашње десничарске снаге." ЈЕСТЕ ТАЧНО, сем то што УЗРОК за то ПРИПИСУЈЕТЕ неким "десничарским снагама"!? Верујте, ту НЕМА НИ "Д" од "деснице"! Уосталом, таква иницијатива потекла је из Шведске, која је позната као ИЗРАЗИТО ЛИБЕРАЛНА ЗЕМЉА!? Морали би Ви српски левичари да Ваше "аналитичке алатке" мало ИЗБРУСИТЕ и не правите ТАКВЕ ПРЕВИДЕ! Док се ОБРАЧУНАВАТЕ са НАЦИОНАЛНОМ ДЕСНИЦОМ, АНАЦИОНАЛНИ ЛИБЕРАЛИ и ЛУМПЕНЛИБЕРАЛИ завршавају посао за ГАЗДЕ са Запада!? Наравно, ВРХОВНЕ ГАЗДЕ седе у Волстриту и лондонском Ситију! Но, док та ТРИВИЈАЛНА ИСТИНА дође вама српским левичарима "од Какња до Зенице", "ПРОШО ВОЗ"!? Размислите!
Препоруке:
13
0
64
недеља, 18 август 2013 16:07
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
нећу да се расправљам са вама, јер ми није намера да разводњавам дискусију....
само износим голе чињенице, као нпр. и ову:
Под изговором да албански народ штити од „српског погрома” Аустроугарска је планирала да нападне Србију,.... Срећом, Аустроугарска је у својим намерама остала усамљена, а остале силе, укључујући и Немачку, нису је подржале, тако да се од напада на Србију тада одустало – објашњава Миле Бјелајац, историчар из Београда.
tek toliko o nemcima kao civilizovanom svijetu sram svakog ko želi srbiju u takom društvu
Препоруке:
5
0
66
недеља, 18 август 2013 16:16
СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
занимљиво да је онај злоупотребљени националиста убио и Фердинандову супругу, а Поћорека је оставио живог (недирнутог).
Archduke Ferdinand was sympathetic to the Serbs. He, in fact, was quite unpopular among many of Austria’s conservatives. Ferdinand wanted autonomy for the Serbs—just like what had been granted to the Hungarians.
Хтео да им да неки облик аутономије, нешто као данас Република Српска. Зато је, између осталог, вероватно и убијен !!!!
Препоруке:
5
4
67
недеља, 18 август 2013 16:18
Горан Станковић
У коментарима, осудама и критичким промишљањима ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ елите Србије видеће се да ли таква постоји. У свим сферама живота и рада. Надам се да ће овај портал бити отворен за објаву таквих текстова. Оне хорске и афирмативне у славу музеја ПРЕСКОЧИТЕ, то већ знамо напамет. Од намештеника и инсталираних не очекујем ништа.
Препоруке:
3
0
68
недеља, 18 август 2013 16:57
Germanofili
Ako samo uzmemo u obzir ova dva zadnja ambasadora
Srbije jos vazeceg Viskovica i proslog Pribicevica
dobicemo utisak da njihove izjave i nastupi na raznim TV studijima deluju kao lobiranje za nemacke interese.Dok nas Srbe prikazuju u losem svetlu dotle su Nemci vredni,pametni i disciplinovani.Lako je ambasadorima sa velikom platom u sredjenoj drzavi ali bi trebalo da imaju na umu i ko ih je tamo poslao i cije interese oni
tamo brane i koga predstavljaju jer dok narod gladuje oni sasvim lepo zive i red bi bio da makar obavljaju svoj posao korektno.
Препоруке:
13
0
69
недеља, 18 август 2013 17:03
МР
Не треба дозволити да западни ђаволи бацају ђубре на нас, нарочити кад се ради о Немцима. Упамтите моје речи: И кроз хиљаду година писаће у уџбеницима историје каква су недела баш Немци правили, а о Србима као "лошим момцима" неће бити ни фусноте.
Препоруке:
8
0
70
недеља, 18 август 2013 17:18
Drug Crni
Majku im fašističku...
Препоруке:
10
0
71
недеља, 18 август 2013 17:24
Kontramera
Spomenik Slobodanu Miloševiću u Beogradu pod nazivom: "Sloboda je najlepša". Stop NATO fašistima!
Препоруке:
17
1
72
недеља, 18 август 2013 17:29
Ma j... im..
Kad tad!
Препоруке:
6
0
73
недеља, 18 август 2013 17:44
Gamer
Call od Duty je najbolja igrica. Tamo se zna ko je fašista. I možeš da ih krljaš do mile volje.
Препоруке:
4
1
74
недеља, 18 август 2013 17:51
последица
Ах, а како смо уживали док смо у хору певали
"Слобо, Садаме"!
Хрватима и сличнима се није могао десити неки Чорба.
Ни Немци о Хитлеру нису тако "певали".
Лакомислен смо ми и површан народ...
Препоруке:
20
2
75
недеља, 18 август 2013 18:11
kaca
Ovakve postavke u Ninbergu vise govore o Nemcima nego o Slobodanu Miloseviću. Sve čine da bi jos nekog pronasli koji je trebao biti pandam njihovim zlocinima i poronadjose S.Miloševeća.U tome su im je svojski pomogla " demokratska opozicija" Srbije koja je na kraju svojim slugeranjskim ponašanjem opljackala , opustosila i unistila Srbiju i Srbima nanela neizmernu stetu.Gledajući u nazad, Milosevićeve reci su kao providjenje! Stihovi himne bivše nam države najbolje govore o svima njima :Proklet bio izdajica svoje domovine !
Препоруке:
10
2
76
недеља, 18 август 2013 18:23
Давид Новаковић@thinking maize
Изједначавање фашизма и ткз. ''левог фашизма'' је потекло из западних кругова, али је ухватило пелцер и овде. Томе је и допринела та ваша ''национална десница''. Само овде на страницама НСПМ се брдо људи посуло пепелом и прзнало да је скандирало против Милошевића, не против самог Слободана Милошевића колико против социјализма у неком квази-роматичарском окружењу које се створило после пада Берлинског зида, а многи од њих су подржавали ДОС и остале западне подметачине, које ово исто говоре у Србији. Посетите било који другосрбијански (не волим тај израз) портал па ћете видети да се пуно не разликује њихов дискурс од те изложбе. Знамо кога су истурили као главног фигуру ДОС-а и због чега.
А заиста ми је мука од појединих коментара који величају фашистичке фаланге, антисемитизам и све антицивилизације идеологије и покрете. Између осталог и та теза коју константно понављате о некаквом сукобу цивилизација, која је у потпуном раскораку са дешавањима у свету.
Препоруке:
6
3
77
недеља, 18 август 2013 18:24
Др
Уместо кукања и пренемагања, било би добро да се у Београду направи изложба у којој би се приказала улоге Немачке у злочинима на Балкану од 1991 до 2012 године. Ту изложбу затим треба селити по градовима Европе, Азије и Америке.
Препоруке:
12
0
78
недеља, 18 август 2013 19:05
...
Овде се изгледа није разумела садржина и не тиче нас се ни десница ни левица,ни зелени ни плави, чак нас у овом случају не забрињава ни Чеда ни Гроф од Ворика, Коферче или Мркоњић!Није о њима реч а заправо јесте.Овде се ради о ЛАЖИ и о нашој држави која би на овакве гнусоте требало да реагује и то одмах!Овде је у питању функција државе, функција преседника,владе, министра спољних послова и наравно амбасадора у Немачкој!И ту нам не треба никаква фолософија!Овде се држава брани без икаквог ризика и без икаквих илузија о међународном праву.Ако одбрана изостане, а највероватније да хоће, онда треба све урадите да ове постављена лутке макнемо из њихових удобних ложа!
Препоруке:
12
0
79
недеља, 18 август 2013 19:36
Millán-Astray
@Давид Новаковић
Ви сте, господине Новаковићу, веома уман човек, али немате у себи "српски дух". Национални осећај код Вас је, као и код већине српских левичара (социјалиста, комуниста), везан за осећај правде, равноправности, једнакости. Немам ништа против Вашег начина размишљања, рекох да сте уман човек. Али, такав доживљај српства, произилази из чињенице да као Србин не умете да се еманципујете, већ једино као пролетер, радник, некад као југословен и комуниста. То је доживљај народа као радног сталежа. Вама се стомак преврће због српског национализма, а не због мог ник-а. П.с. Мислио сам да ово обраћање Вама потпишем под ник-ом Барон Унгерн. Али, било би погрешно схваћено. Бог вам добро дао.
Препоруке:
8
2
80
недеља, 18 август 2013 21:52
Nemci rade svoj posao, a i Srbi rade nemacki posao! - @Covjek
"Njemacka je lazirala istoriju Srba i nametnula kao istinitu, prvo samim Srbima, pa i ostatku svijeta. Na primjer, da smo dosli ovdje, nekakvim marsom preko Kaprata. To je notorna laz, jer su Srbi ovdje oduvijek. I ne samo ovdje vec u prostorima sirim od istocne Evrope." Nemacka nacija je - poput hrvatske - velikim delom vestacka nacija! Prusi, koji su ujedinili Nemacku 1871.godine, uopste nisu Germani poreklom, nego su prvo kristijanizovani, a onda ponemceni. Ogroman je broj slovenskih, posebno ceskih i poljskih prezimena medju Nemcima. Da im kazete da nisu Nemci - uvredili bi se. Isto kao sto se uvredi neki Milanovic ili Petkovic kad im kazete da nisu Hrvati, a oni znaju da jesu. Jesu, jer su njihove pretke fratri katolicili, pa su posle postali i Hrvati. Vestacke nacije imaju potrebu da unizavaju izvorne nacije, da im preotimaju ljude i teritorije. Ali, nisu Nemci krivi sto srpska nauka prihvata njihove lazne teorije! I sto srpski "drzavnici" klece pred nemackim dzelatima.
Препоруке:
6
1
81
недеља, 18 август 2013 22:55
Djura
Na ovavu podvalu se mora razgovarati.
Da demantujem onog gore sto nema zemlju:ee on je udruzen sa srpskim neprijateljima a ne SPO,stvarno je nevaspidana baraba.
Препоруке:
0
3
82
недеља, 18 август 2013 23:04
Bob
@СТАЊЕ РАВНОТЕЖЕ
Darvinizan je nemačka teorija, još kako! Kao i ceo scijentizam (a celu situaciju su angloameri uspešno iskoristili.)
Препоруке:
0
1
83
недеља, 18 август 2013 23:32
thinking maize@ Millán-Astray
Кад већ поменусте "barona Ungern-a" постоји сјајан графит (модеран назив за модерну слику исликану на зиду; површна и далека ЗАМЕНА за некадање фреске) руског барона Врангела (са козачком капом од јагњећег крзна!), на зиду музичке школе на Вождовцу, тачније на Шумицама, иза парка!? Знате, НЕКИ од МЛАДИХ ЉУДИ, у њима пријемчивом медијуму, на њима пријемчив начин пласирају ДРУГИМ МЛАДИМ ЉУДИМА досад скрајнуту ИСТОРИЈСКУ АЛТЕРНАТИВУ овој НАМЕТНУТОЈ ПАРАДИГМИ, не толико леве, колико АНАЦИОНАЛНЕ провенијенције!? Поменути портрет барона Врангела је ликовно успео и упечатљив, па га ваља учинити ДОСТУПНИЈИМ широј јавности!? Знате, десне идеје МОРАЈУ да преузму и НЕКЕ од МЕТОДА којима је ЛАЖ НАМЕТАНА обичном свету! Једна од тих метода је и УПЕЧАТЉИВОСТ ЉУДСКОГ ЛИКА! Можда му може парирати и онај ЛАКИ УМОР и ФИНА РЕЗИГНАЦИЈА на портретима наших војвода из Великог Рата, па и ђенерала Ратка Младића!? Ипак, ово време ЗАХТЕВА УПЕЧАТЉИВОСТ ЛИКА, па је поменути портрет барона Врангела још значајнији!
Препоруке:
1
0
84
недеља, 18 август 2013 23:47
Здравко
Мој другар Божо Миловановић из Окучана у Републици Српској Крајини, протјеран у етногеноциду маја 1995. од стране фашистичких фаланги Нове НДХ, побјегао у Њемачку. Тамо му отац радио цијели живот па и он окренуо за ћаћом. Да спаси живу главу. Добио све папире, постао пуноправни грађанин Њемачке. Завршио школе тамо. Магистрирао. Једог дана примјетио он у продавници спортске опреме дрес Хрватске са шаховницом али са првим бијелим пољем, што је усташко одличје, иако је и са црвеним исто. Као грађанин Њемачке искористи је своје Уставно право те отишао у оближњу станицу полиције да се жали да је нападнут на националној основи. Да се јавно велича усташко знамење. Примиоа га шеф станице. Божо му појаснио све, и да је 95 протјеран на правди Бога и да су његови у 2. св. рату страдали од истих. Ултимативно је затражио да дрес буде повучен из продавнице а да власник буде кажњен. Швабо му рече: Хрвати су са нама у два свјетска рата били савезници, жао ми је али ваша молба неће бити услишена!
Препоруке:
10
0
85
понедељак, 19 август 2013 00:20
Ернан Кортес
Чуди ме да се о овоме так сада пишe код нас. Знам људе из наше дијаспоре, који су о овоме јављали још пре најмање две и по године. Али, знате како је то са нашом дијаспором; шта они знају, немају информација, лако је њима у иностранству, итд. А човек био тамо, видео то, и као Србину, смучило му се и то јавио нашој штампи. И? Ништа! Као што ће да буде и са овим. Леп текст, тачна информација, али не треба око тога дизати буку европских интеграција ради, итд. Или неко мисли да ће милошевићевац Дачић да протестује код немачког амбасадора! А његовог политичког творца пореде са нацистима! Да те Бог сачува!
Препоруке:
5
1
86
понедељак, 19 август 2013 00:57
Peter RV
@Давид Новаковић
Ako hocete da vidite stvarni fasizam, nacizam i rasizam, otvorite samo oci i pogledajte sto radi Izrael. Ovo ce vas oslobodit od vasih praznih anti-fasistickih fantazija sa kojima stalno dosadjujete.
Препоруке:
5
0
87
понедељак, 19 август 2013 07:28
... недеља, 18 август 2013 21:52 Nemci rade svoj posao, a i Srbi rade nemacki posao! - @Covjek
Браво!Ин медиа рес!
Препоруке:
3
0
88
понедељак, 19 август 2013 08:41
Мићуновић
Циљ Немачкеи ове изложбе, њихове гвоздене дисциплине, културе, је стремљења да владају. Исте намере имао је Хитлер. Немци јесу посебни, јаки су, упорни. Може се на њих угледати. У освајању су променили тактику. Мењају историју, олакшавајући своју фашистичку прошлост. Преко Европске уније они ће да завладају делом Европе. Унија нема перспективу као целина, њено стварање има циљ да се распадне, да се преоформе границе - Нисам пророк, али - живи били па видели. Границе Немачке, обухватиће Аустрију, Швајцарску, Пољску, Мађарску, БиХ, Црну Гору? Албанију, Источну Украјину, сву бившу Аустроугарску. Да ли ће преко Албаније ући на Ксово зависи од договора са Русијом. Америка нема шта да тражи у Европи. Србију неће освојити, српски издајнички владари који ка томе теже, у овој фази неће успети.
Русија и Немачка поделиће Европу,
Препоруке:
1
0
89
понедељак, 19 август 2013 08:47
Мићуновић 1
Може се очекивати да Русија подржи Немачку. Руси су победили Хитлера, Немачкој не смета што Руси славе победу над фашизмом. Ни русима не смета како се Немачка понаша према слабима,јер су слабићи сагласни, надајући се да ће се огребати. Узалудна им је нада. Европа је србима забранила да помињу фашизам, или Р1244. Русија и Немачка поделиће Европу, Енглеска, као Агент Империје и бивши колонизатор се и онако зове КОНТИГЕНТ. Шпанија, Италија и Грчка биће придодаци, али неће хтети да уђу у састав Велике Немачке. У тим околностима је и поменута изложба. Немци том изложбом «величају» Милошевића, он им помаже да се наметну Европи. Али не и Србији. Наши немци су Николић, Дачић и Вучић, али по налогу Империје и Евглеске - а да тога нису ни свесни. Када им измакне Америка, одоше са власти. Немци их подржавају само привремено, док се не ратосиљају Америке. Запамтите да је руска царица била немка, а ни Путин није далеко. Зна он Немачку боље од нас и многих немаца.
Препоруке:
2
0
90
понедељак, 19 август 2013 12:58
Давид Новаковић@Millán-Astray
Сврха надимка може да буде обмањујућа, заводљива, али понекад допуњује тумачење самог коментара. Пристојно сте ми се обратили, па ћу задржати исти ниво - али знајте, да бар идеолошки презирем кружок коме припадате, а који је одавно упловио у воде екстремног национализма. Колико год критиковао САД, као предводницу капиталистичких земаља, пут антиамериканизма којим сте поршли је јако опасан - отуд и суманута идеја да је, макар и у шали, добро бити сврстан поред осуђеника Нинбершког суда, те теза о некаквом ''суђењу Еворпи'' којом се рехабилитују најварварјскији режими у историји човечанства (као ''изворно европски''), иако су три силе, од тога две из Европе, судиле нацистичким злочинцима. Врхунац антифашистичког расположења је Делкарација Уједињених нација о Правима човека, а не американизација тј. глобализација.
Управо у томе лежи проблем, Ви гледате свет кроз призму ethnos-a, који је нижи појам у односу на појам класе. Отуда проистичу и заблуде које скупо коштају.
Препоруке:
1
1
91
понедељак, 19 август 2013 12:59
Давид Новаковић@Peter RV
Први сам у реду за осуду нечовечне и неправедне политике Израела према Палестинцима (притом је овде у питању замена тезе), али је критика Израела - без опспоравања права на постојање јеверјске државе, потпуно различита ствар од генерализације коју Ви чините, окриљујући све Јеверје за такво понашање, као и пласман одвратних теза да Јеверји стоји иза агресије на СРЈ, те у маниру најгоре нацистичке пропаганде позитвате на ''спознавање правог непријатеља'' и некакву депласирану квази-дарвинистичку борбу за опстанак. Ваша писања су увреда са савест човека.
Препоруке:
0
3
92
понедељак, 19 август 2013 13:37
Slavomir Srpski, @Djindjic
Pa nemojte tako da prosipate badava znanje. Ti topovi su dovuceni tek koji mesec dana od kada Alija izvrsi drzavni udar u Skupstini BIH oduzevsi nezakonito pravo Srbima. Alija je drzavnim pucem ustanovio dzamahiriju koju vecina Srba nisu prihvatili, ali gle cuda cak ni Egipat ne prihvata iako su 90%muslimani. I tamo su eto skinuli dzamahiriju sa vlasti, a ne vidim da ih NATO zbog toga bombarduje?
Препоруке:
3
0
93
понедељак, 19 август 2013 14:27
Vera Sobat
g-dine Gedomire Anticu evo podataka koje biste morali objaviti a i dati nasim politicarima, radi se o:
Akademie Nürnberger Prinzipien
Hauptiniziator (Glavni iniziator) = Oscar Schneider
= Marburger ( grad Marburg) Jura (Prava) = Prof.Christoph Safferling
Gründungsbüro Akademie Nürnberger Prinzipien =
=Dipl.-Pol. Michaela Lissowsky
=email:
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Posto su osnivaci i ti koji su odgovorni za IZBOR materijala te izlozbe, vecinom
pravnici i istoricari, zar nebi bilo potpuno NORMALNO i za Srbiju VAZNO da -
se i nasi pravnici i istoricari ( SANU) kao i politicari, OGLASE povodom ovih
novih "prijateljskih" dokaza Nemackih " experata" ???
Bas taj Prof.prava Christoph Safferling izjavljuje:
"Vrlo je vazno da se svi zlocini iz proslosti ne guraju pod tepih" !!!
CINIZAM prve klase, kada se stimo da se SRPSKE ZRTVE 100% IGNORISU do danas od tih istih!!
Pozdrav
Препоруке:
4
0
94
понедељак, 19 август 2013 15:11
thinking maize@ Давид Новаковић или CONFESIO LIBERALII...
... о комунизму, као НАЈМИЛИЈЕМ, али ВАНБРАЧНОМ ЧЕДУ ЛИБЕРАЛИЗМА!? Показао се ефикасним у растакању народа и нација, али ЗАБОГА чему та од комуниста ПРЕОЗБИЉНО СХВАЋЕНА "равноправност"!? (Види под: LIBERTE, EGALITE, FRATERNITE, као НАЈВЕЋЕМ ЛИБЕРАЛНОМ КУКАВИЧЈЕМ ЈАЈЕТУ ПОДМЕТНУТОМ ЧОВЕЧАНСТВУ!) Зар "НЕ ТРЕБА", сагласно ЛИБЕРАЛНОЈ "ДОГМИ" васпоставити ПРЕВЛАСТ НОВЦА, ergo ТРГОВАЦА& БАНКАРА, као НАЈМИЛИЈИХ СИНОВА Мамонових!? А комунци "ко Шваба тра-ла-ла" о "раду и капиталу"!? Зар није, ПО ЛИБЕРАЛИМА, "природно" да РАДНИЦИ РАДЕ за КАПИТАЛ!? Ето, зато су комунци НАЈМИЛИЈА ЧЕДА ЛИБЕРАЛИЗМА, али су зато ВАНБРАЧНА и НЕПРИЗНАТА! "Преозбиљно" су схватили ЛИБЕРАЛНУ ПРИЧУ о "LIBERTE, EGALITE, FRATERNITE"!? Стварно су "недоведени" ти комунци!? Ето, ДАЛИ су им ЛИБЕРАЛИ МОГУЋНОСТ да КОЉУ, ЛОЧУ и ПРЕЖДЕРАВАЈУ се, а они о "равноправности"!? Баш су чудаци ти комунци, БРАЋА РОЂЕНА, али НЕПРИЗНАТА ЛИБЕРАЛА!? Уосталом, зар се не зна КО ЈЕ ЗАПРАВО ФИНАНСИРАО оног ЊИХОВОГ БРАДОЊУ, као и Лењина и Троцког!?
Препоруке:
0
0
95
понедељак, 19 август 2013 16:30
Peter RV
@Aleksandar i @D.Novakovic
Na koji moj komentar se odnose vasi 'odgovori'?
За шаку власти, за амбасадорско место, за место шефа месне канцеларије, за донацију НВО, за неку "европску награду".....
Лупају на врата историје.
Кукавице и ситне душе историја не прима.
Za nas ima nade da jednog dana istina izadje na videlo, njihova istina je dokazana i ne moze da se menja.
субота, 17 август 2013 13:25
Радгост
Ево и Шиптар држи страну свим Србима који су били и још увек јесу против Слободана Милошевића.Јер,заиста 1244 нас стално тера да се сетимо тог дела Срба родољуба па и Милошевића.
Нови Илирски покрет на делу!
Препоручи коментар:
0
3
Дакле,ви ударили оцену јер сте још под утиском "истине" коју сте нашли на изложби,зар не?
Прећутати ово значи пристати на печат геноцидног народа, због лажи о уласку у ЕУ којi се ионако неће десити. Хоћемо ли заиста да нам деца, ни крива ни дужна (као и ми уосталом) живе под овим бременом ? Која је то диманзија моралног посрнућа, Господе...
Ali bez ikakvih stvarnih dokaza da je postojao genocid u Ruandi i da je ovaj covek bilo sta imao s tim. Prica u Ruandi je cista agresija iz Ugande od strane Ruandanskog patriotskog fronta (Tuci) pod pokrovitelstvom SAD (Kagame se skolovao u Americi). U ovoj agresiji koja je lazno prikazana kao genocid koji je pocinila vecinski Hutu vlada stradalo je 6 puta vise Hutu (koji su navodno pocinioci zlocina) nego navodnih zrtava genocida Tuci.
To vam je otprilike kao Holokaust gde Jevreji pobiju 36 milona Nemaca. Da je tako bilo imali bismo vrlo drugaciju sliku o Drugom svetskom ratu.
Sud u Arusi je za Hutu isto sto i Hag za Srbe, inkvizicija putem pravnih budalastina, sto dokazuje i ova potavka u Nirmbergu koja samo trivijalizuje zlocin Nacista iz Drugog svetskog rata. Nemci su se ovim pokazali kao odvratni.
Својевремено је главнокомандујући Варшавског пакта, совјетски маршал Јакубовски, Немцима поручио да ће "изгорети као свећа преко ноћи" ако се не окану ћоравог ревизионизма. Није тешко погодити, после те претње Немци су умукли — ни швапске муве се нису чуле. [,]
Njemacka je lazirala istoriju Srba i nametnula kao istinitu, prvo samim Srbima, pa i ostatku svijeta. Na primjer, da smo dosli ovdje, nekakvim marsom preko Kaprata. To je notorna laz, jer su Srbi ovdje oduvijek. I ne samo ovdje vec u prostorima sirim od istocne Evrope. No, kako nas uce da smo dosli, razvijaju nam svijest da treba i da odemo...sa Kosova i Metohije, prije toga iz Slovenije, sadasnje Hrvatske, Republike Srpske, Madjarske, Austrije..ili da se "integrisemo"..
Nista novo, jos jedna u nizu lazi od strane vjekovnih krvnika, duhovnih trovaca, tjelsnih ubica nase djece, cesto i nerodjene.
Проблем је у томе што би свака озбиљно преиспитивање узрока и карактера ратова деведесетих неминовно довело до рехабилитације Слободана Милошевића, што ни Запад ни ови наши никако не желе.
Ви сте један од ретких који није навијач, већ уме да мисли, па ме зато и чуди ово Ваше троловање. Стварно мислите да би слободна Немачка држала и плаћала тај идиотски музеј? Сутра ћемо, само кад Америка каже и ми "свечано отворити" исти такав, можда баш наспрам куће цвећа, па ћете рећи да је то српски музеј? Не бих сад о овде непризнатом Гетеу који је учио српски, пошто је омиљени Шваба Карл Маркс. А коме је Маркс омиљен, њему су англо-американци савезници. И, да: постоји огромна разлика између оних који навијају за Србе и српских патриота. О томе други пут.
@Сељак беземљаш
Кад је Служба 90-их, правила политичку сцену у Србији, СПО је добио задатак да Србима огади Монархију, Цркву и Традицију.
Пошто иза Меморијалног музеја стоји Немачка држава онда је то званичан став Немачке државе. Ако у разумном року (који није превише дуг) нема негативних реакција Србије онда то постаје и званичан став српске државе и српске јавности (нико није оспорио ставове, у овим стварима накнадна памет не помаже).
Срби узмимо се у памет. Ништа добро из ЕУ и САД не долази за нас.
ЕУ-ропејци, "западњаци","либерали","демократе" и
све најважније НВО.Сетимо се само јавних иступа
Зорана Живковића,Чеде Јовановића,Жарка Кораћа,
Соње Бисерко,Наташе Кандић,Весне Пешић, имногих
"другосрбијанских" медија као Б-92, РТВ,Е-новина,
"Пешчаника", и тд.
Па кад су "наши" вукли такве паралеле, нема разлога
да се љутимо на Немце (али и све друге у свету),
када то чине, јер за то имају снажно упориште у
самој Србији.
Али кад је ревизија историје,ван научних критеријума у питању(пре свега недостатак историјске дистанце..)није згорег потсетити да би овакви ревизионистички ставови теже пролазили и код англосаксонаца и код германа,да је Србија поднела тужбу за злочине геноцида против сила осовине у другом светском рату,укључујући злочине етничког чишћења(чувена формула ндх,преузета од судије Мерона),са отштетним захтевом.
Уосталом,никад није касно,јер ови злочини никада не застаревају.
Зато не треба да нас изненађују ове увреде,јер после смрти диктатора Јосипа Броза,није било државника у Срба који би завршио ову историјску обавезу.
mesto generalstaba ce pripasti Miskovicu ili slicnim.Uz izvinjenje sto su ih "lazno optuzilali za korupciju. A misko ce naravno da napravi trzni centar do nebesa.
Aleksandar
...Prica u Ruandi je cista agresija iz Ugande od strane Ruandanskog patriotskog fronta (Tuci) pod pokrovitelstvom SAD (Kagame se skolovao u Americi). U ovoj agresiji koja je lazno prikazana kao genocid koji je pocinila vecinski Hutu vlada stradalo je 6 puta vise Hutu (koji su navodno pocinioci zlocina) nego navodnih zrtava genocida Tuci.
Да....Баш је обрнуто од медијски наметнутог. Туци су починили геноцид над Хуту.
KO JE KRIV ?
__________________
Па крив је alkar и његови истомишљеници којима је
мозак испран хрватском варикином.
Konobar
Tako nam i treba kada nismo na mestu srušenog Generalštaba odmah napravili Memorijalni centar žrtvama Germana od slika onih povešanih žena u Mačvi tokom I svetskog rata,
мора моја маленкост да вас исправи. нису то Немци чинили злочине по Осечини, Мачви- већ јединице Кватерника. Па да небуду Немци криви и што сте се ујединили са истима. Мгу вам овде пренети цитат из књиге-да су чак КУПОВАЛИ штенад (за јело), у Коцељеви-повлачећи се од Ваљева према Шабцу.
Па најзад, страшни вон Макензи је као окупатор Београда, подигао споменик браниоцима истог ("борили смо се против воника и бајке" - како каже у мемоарима.
А ви нисте још подигли чак ни сићушни споменик страдалим у монструозном геноциду, у вашем БГ !!!
Па биће да су криви опет Немци, а не вероватна психопатолошко мазохистичка...
Па биће да су криви опет Немци, а не вероватна психопатолошко мазохистичка...
Иначе, потписујем коментар Милана Астраја.
Andre Nikolaidis, genije (na ovom portalu 'srbomrzac') veli: Frustracija Srba je sto su od pamtivijeka htjeli izigravati veliku evropsku naciju ali bez dovoljno bioloske supstance. Tako da sve ovo vrijeme podsjecaju na impotentnog covjeka koji hoce da siluje zenu - muce i sebe i druge.
Pa svaka bi zena rekla vise jesi li zavrsio - sjasi vise. Ali jok! Za dvadeset godina broj Albanaca bice isti broju Srba. Umjesto sto lupetate po tastaturama bolje bi vam bilo da djecu pravite. Glupa je politika da kad vec nemate nataliteta raditi na mortalitetu susjeda :)
Obice vam se o glavu, ali sta da se radi, trpicemo se jos... i cerati kad opet sazriju prilike
Mi Srbi, kao da smo znali da nam to spremaju te smo 20000 artiljerijskih oružja, već ukopanih i okrenutih prema Sarajevu, upotrebili da odbranimo šurnjaju i pašenoga.
Branili smo ih naredne tri godine i jedva smo im glave spasili.
Uostalom, mi Srbi, samo dobro želimo našim bosanskim Muslimanima ! Svakih 30 do 40 godina to i dokažemo zaljubljeno ih milujući kamama po vratu.
A često im i upalimo vatricu da se greju po kućama.
A Sloba ? Nevin, naravno !
Ви сте у правуНевоља је што даље од вас нико не сме да иде.За многе међу нама ратови су неизбежност.Знате наравно зашто.Зато што имамо разум.И не знамо да постоје много бољи начини да се победи него они које нуди наш цењени разум.То су силе помоћу којих бектерије без разума постану имуне на наше отрове од инејекција.
РАЗГОВОР НЕДЕЉЕ: ПЈЕР ПЕАН, аутор књиге „Косово: ’праведни’ рат за мафијашку државу”
Како су Срби постали зли момци
Реч је о увек истој групи људи попут Бернар-Анрија Левија (БХЛ), (Андре) Гликсмана... Видео сам како су то радили у Африци. Радио сам доста на Руанди и паралела је очигледна. Од Тутсија су направили добар, од Хутуа геноцидни народ. Принцип је исти. Сви ти утицајни гласови, који су у потпуној хармонији с Вашингтоном, на крају су победили.
Ана Оташевић
објављено: 11.08.2013
http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Kako-su-Srbi-postali-zli-momci.sr.html
da bace krivicu na Njemce, za svako zlo koje nam je doslo od Jevreja.
Pera kao Svaba tral la la, neprestano bljuje svoje bezvezne antisemitske komentare.
U komentaru koji citirate radi se o Germanima koji su iz Beča naređivali istrebljenje Srba, a ko je bio dželat svejedno je žrtvama kao i onima za koje je Turčin iz Stambola naređivao da se nabiju na kolac. Što se tiče spomenika generala Mekenzija njegov spomenik Srbima je spomenik i onima koji su pobedili "vojnike iz bajke" tako da je to stanje ravnoteže. Sa spomenicima je tako. Jedino nije jasno u vašem komentaru kakav malecni spomenik kakvom genocidu treba da se digne u Beogradu ?
Ајде ?!?
Јел вас то у Бриселу тако школују, или је то урођена србофобија ?
Ovo je jedan od najinteligentnijih komentara koje sam pročitao na NSPM. Pričati da je ovo nemačka ideja znači ne razmišljati svojom glavom. Činjenica je da Srbi u nemačkim zemljama podršku dobijaju uglavnom od nemačkih patriota, a da od tzv levičara i tzv desničara uglavnom dobijaju mržnju i prezir. Istinski interes ovog velikog naroda je u pomirenju sa Rusima i zaustavljanju Turske ekspanzije na Balkan koju SAD zdušno podržava.Tim pre što u svojoj zemlji već imaju tempiranu bombu od turskih emigranata .To svakako znači da bi istinska narodna vlasta u Nemačkoj zatrpavala rovove prema Srbima, a ne dubila i betonirala. Merkel nije nemački narod nego upravnik poput Vučića.
Krajnji je cas za peticiju da Skupstina Srbije promeni zakon po kome stranci mogu posedovati zemlju u Srbiji.
Zahvaljujuci domacim prodanim dusama unistene domace firme i umesto njih se radujemo stranim. Jos kad prodamo zemlju ostaje samo nebo.
nisi cuo;sto si video-nisi video i salje poruku nasim neprijateljima u stilu:nikad nas ne mozete toliko poniziti i povrediti da vas mi ne volimo
ovoliko.Kako inace objasniti ovo "mudro" cutanje vlasti na ovakva ponizenja i revidiranja istorije sto bi za jednu normalnu drzavu bila neoprostiva uvreda koja bi izazvala diplomatski skandal a i ostro reagovanje bar ministarstva inostranih poslova.Ne shvataju nasi vlastodrsci da ako sam sebe ne cenis nece te ni drugi ceniti.Mogu da razumem to sto Nemci pokazujuci Milosevica i Srbe
kao najvece zlocince u 20-tom stolecu pokusavaju da izbrisu sebe kao stvarne zlocince sa milionima zrtava cak i dece,ali nisu mi jasni nasi politicari a ni vlasti da na sve to gledaju kao da se to nas ne tice.Uskoro ce nasu decu u skoli uciti
da su Srbi najveci zlocinci,gori i od Nemackih fasista.Opametimo se SRBI dok je vreme i povedimo racuna koga saljemo za ambasadora u Berlin.I to je od velike vaznosti.
Konobar
@stanje ravnoteže
U komentaru koji citirate radi se o Germanima koji su iz Beča naređivali istrebljenje Srba
архитекта агресије на Србију је био ДАРВИНИСТА Хетзендорф !
А Дарвинизам није немачка теорија !
Е сад, саберите 1+1
пс. прочитао сам читаву књигу: Хетзендорф, архитекта ПСР
пс2. Убијени Фердинанд уопште није био у суштини против Срба. Чак им је хтео у БиХ дати аутономију ! Али је зато био жетоко против масона. Опет саберите 1 + 1
пс3. Они "из Коцељеве" су у ствари били АУ војници
Činjenica je da ubijeni Ferdinand nije bio u misiji mira nego na vojnim manevrima na Drini kojima je pretio Srbiji izmoždenoj u Balkanskim ratovima. On je izgleda imao ideju da Srbima podari neku autonomiju ali ne u Bosni nego u Beogradskom Pašaluku kao oni iz Stambola. Što se tiče "Koceljeve" svaki koji je nosio uniformu AU je bio pod komandom Germana iz Beča svejedno je l' se zvao Jozef,Joška ili kao naš Joža. Da zaključimo diskusiju time da je poslanik Oto fon Habzburg u Parlamentu EU dobijao aplauze i podršku svojim izjavama da će na Balkanu biti mir samo onda kada Srbija bude od Vranja do Dunava.Tako nam misle Germani i to je to.
Вон Макензен: “Борили смо се против војника из бајке”
http://postimg.org/image/r00cg1ip7/
само износим голе чињенице, као нпр. и ову:
http://www.srbijadanas.net/pre-tacno-100-godina-kraj-balkanskih-ratova-pocetak-bukurestanskog-mira/
Хтео да им да неки облик аутономије, нешто као данас Република Српска. Зато је, између осталог, вероватно и убијен !!!!
Srbije jos vazeceg Viskovica i proslog Pribicevica
dobicemo utisak da njihove izjave i nastupi na raznim TV studijima deluju kao lobiranje za nemacke interese.Dok nas Srbe prikazuju u losem svetlu dotle su Nemci vredni,pametni i disciplinovani.Lako je ambasadorima sa velikom platom u sredjenoj drzavi ali bi trebalo da imaju na umu i ko ih je tamo poslao i cije interese oni
tamo brane i koga predstavljaju jer dok narod gladuje oni sasvim lepo zive i red bi bio da makar obavljaju svoj posao korektno.
"Слобо, Садаме"!
Хрватима и сличнима се није могао десити неки Чорба.
Ни Немци о Хитлеру нису тако "певали".
Лакомислен смо ми и површан народ...
А заиста ми је мука од појединих коментара који величају фашистичке фаланге, антисемитизам и све антицивилизације идеологије и покрете. Између осталог и та теза коју константно понављате о некаквом сукобу цивилизација, која је у потпуном раскораку са дешавањима у свету.
Ви сте, господине Новаковићу, веома уман човек, али немате у себи "српски дух". Национални осећај код Вас је, као и код већине српских левичара (социјалиста, комуниста), везан за осећај правде, равноправности, једнакости. Немам ништа против Вашег начина размишљања, рекох да сте уман човек. Али, такав доживљај српства, произилази из чињенице да као Србин не умете да се еманципујете, већ једино као пролетер, радник, некад као југословен и комуниста. То је доживљај народа као радног сталежа. Вама се стомак преврће због српског национализма, а не због мог ник-а. П.с. Мислио сам да ово обраћање Вама потпишем под ник-ом Барон Унгерн. Али, било би погрешно схваћено. Бог вам добро дао.
Da demantujem onog gore sto nema zemlju:ee on je udruzen sa srpskim neprijateljima a ne SPO,stvarno je nevaspidana baraba.
Darvinizan je nemačka teorija, još kako! Kao i ceo scijentizam (a celu situaciju su angloameri uspešno iskoristili.)
Ako hocete da vidite stvarni fasizam, nacizam i rasizam, otvorite samo oci i pogledajte sto radi Izrael. Ovo ce vas oslobodit od vasih praznih anti-fasistickih fantazija sa kojima stalno dosadjujete.
Русија и Немачка поделиће Европу,
Управо у томе лежи проблем, Ви гледате свет кроз призму ethnos-a, који је нижи појам у односу на појам класе. Отуда проистичу и заблуде које скупо коштају.
Akademie Nürnberger Prinzipien
Hauptiniziator (Glavni iniziator) = Oscar Schneider
Sprecher (Govornik) Gründungskommission (Osnivackekomisije) =
= Marburger ( grad Marburg) Jura (Prava) = Prof.Christoph Safferling
Gründungsbüro Akademie Nürnberger Prinzipien =
=Dipl.-Pol. Michaela Lissowsky
=email: Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Posto su osnivaci i ti koji su odgovorni za IZBOR materijala te izlozbe, vecinom
pravnici i istoricari, zar nebi bilo potpuno NORMALNO i za Srbiju VAZNO da -
se i nasi pravnici i istoricari ( SANU) kao i politicari, OGLASE povodom ovih
novih "prijateljskih" dokaza Nemackih " experata" ???
Bas taj Prof.prava Christoph Safferling izjavljuje:
"Vrlo je vazno da se svi zlocini iz proslosti ne guraju pod tepih" !!!
CINIZAM prve klase, kada se stimo da se SRPSKE ZRTVE 100% IGNORISU do danas od tih istih!!
Pozdrav
Na koji moj komentar se odnose vasi 'odgovori'?